YouTube: State of Play | PlayStation
State of Play om 22.00 uur hier te bekijken
State of Play om 22.00 uur hier te bekijken
[ Voor 60% gewijzigd door RubenSaurus op 25-03-2019 21:40 ]
[ Voor 60% gewijzigd door RubenSaurus op 25-03-2019 21:40 ]
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sja, als psvr gamer ben ik dan weer wel positief. Goed te zien dat dat platform toekomst heeft.Stylze schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:54:
Damn wat slecht fit zeg, helemaal niks interessants gewoon, niet te geloven:)
Ik heb niet gekeken, maar Death Stranding? Days Gone? Ghost of Tsushima?Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:07:
Whow wat een tegenvaller, lijkt wel alsof Sony naast TLOU2 niets meer in het (verre) verschiet heeft.
Nergens te bekennen.bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:37:
[...]
Ik heb niet gekeken, maar Death Stranding? Days Gone? Ghost of Tsushima?
Ja daarom had ik er al verre tussen haakjes bij gezet.bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:37:
[...]
Ik heb niet gekeken, maar Death Stranding? Days Gone? Ghost of Tsushima?
Had ik ook niet verwacht met Days Gone aan de horizon.Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:57:
[...]
Ja daarom had ik er al verre tussen haakjes bij gezet.
Geen grote games voor de toekomst getoond, ook geen nieuwe beelden of überhaupt beelden van de games die jij noemt.
Tegenvaller.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 26-03-2019 00:05 ]
?? Nieuwe gameplay trailer van Days Gone gemist?Donstil schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:04:
Nieuw release trailertje had ik wel verwacht eigenlijk voor Days Gone. Of een nieuwe TLOU2 trailer.
Maar goed ze zullen het “grote geschud” wel voor de PS5 bewaren ofz.
Je hebt wel gelijk, maar ik word er stilaan zo moe vanbram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:01:
[...]
Had ik ook niet verwacht met Days Gone aan de horizon.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ah Nice. Dat had ik idd gemistRaem schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:11:
[...]
?? Nieuwe gameplay trailer van Days Gone gemist?
[YouTube: Days Gone - NEW Gameplay Trailer - Playstation State of Play]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heel herkenbaar, ik heb een enorme backlog. Koop nu ook echt niets meer op release datum.Vrijdag schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:15:
Ach, ik kijk wel uit naar Days Gone. En als ik eens kijk naar mijn enorme backlog en mijn trage manier van spelen heb ik tot het eind van 2021 nog wel genoeg te doen![]()
Ik heb geen haast wat nieuwe titels betreft. Zie het wel tegen de tijd dat ze uitkomen. Met een sneak preview van een gelekte aankondiging van een teaser van een trailer van een mogelijke releasedatum kan ik toch geen fuck
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb het spel toen ooit gekocht en nooit gespeeld, wel een leuke manier om kennis te maken straks, zeker inc. alle 7000 patches die het spel volgens mij inmiddels rijk isAlbinoraptor schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:21:
No Man's Sky VR![]()
Ben ik wel heel benieuwd naar, zit al 2-3 maanden te denken om VR headset te verkopen omdat ik hem toch nauwelijks gebruik (kan er ook niet zo goed tegen), maar No Man's Sky wil ik toch zeker wel proberen.
Ik heb er bij launch best veel uren ingestoken tot het eeuwige mijnen me begon te vervelen, en ik denk dat ik straks weer gewoon opnieuw ga beginnen in vr. Ben benieuwd, gebruik ik die bril tenminste nog eens een keertje.Exorcist schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:28:
[...]
Heb het spel toen ooit gekocht en nooit gespeeld, wel een leuke manier om kennis te maken straks, zeker inc. alle 7000 patches die het spel volgens mij inmiddels rijk is
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
korte versie: NEEExorcist schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:52:
Is het inmiddels - of zit het in de pijplijn - al mogelijk dat ALLE geïnstalleerde games worden voorzien van updates zodra deze er zijn? Nu krijgen niet recent gespeelde titels geen updates tot je het desbetreffende spel start. Ik snap het idee erachter maar vind het persoonlijk niet prettig. Heb nogal wat titels die ik eens op een blauwe maandag speel of naar gelang mijn bui ineens een spel start die ik al een tijd niet heb aangeraakt. Dan wil ik meestal ook gelijk beginnen en niet wachten op een update.
Het duurt nu langer dan voorheen, waar. Maar dat maakt het downloaden an sich al niet minder irritant. Genoeg spellen die 10 GB+ updates hebben. Met de snelheden van PSN is het vaak geen pretje dat af te moeten wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:32:
@Exorcist
Het downloaden van een update is het probleem nog niet, maar het kopieren is dat wel.
Ik dacht eerst "pff, wat is dat nou voor gezeur?"Exorcist schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:52:
Is het inmiddels - of zit het in de pijplijn - al mogelijk dat ALLE geïnstalleerde games worden voorzien van updates zodra deze er zijn? Nu krijgen niet recent gespeelde titels geen updates tot je het desbetreffende spel start. Ik snap het idee erachter maar vind het persoonlijk niet prettig. Heb nogal wat titels die ik eens op een blauwe maandag speel of naar gelang mijn bui ineens een spel start die ik al een tijd niet heb aangeraakt. Dan wil ik meestal ook gelijk beginnen en niet wachten op een update.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
11 gig in 8 minuten hier. Droom ik?Vrijdag schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 19:50:
[...]
Ik dacht eerst "pff, wat is dat nou voor gezeur?"
Net wilde ik Blops 4 opstarten, doe ik elke avond even voor een paar rondes zombies.
! Maar natuurlijk, er is weer eens een patch. Van een magere 11.801 GB. Waarvan niemand nou weet wat er precies in zit. Behalve dan wat nieuwe wapens, een nieuwe zombie map, hier en daar een nerf en een buff....
* Vrijdag moet niet te snel conclusies trekken....
Is een free to play game, dus is altijd gratisTweakmans schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:38:
Cross-post met het PS Plus-topic:
De (online) game Path of Exile is momenteel gratis in de Store:
[YouTube: Path of Exile | Launch Trailer | PS4]
Gamertag: FinrazielNL
Ja, hier met mijn arme-mensen verbinding van 100mbit (effectief zo rond de 70-80) ging het ook in ongeveer een kwartiertje. Ik was stomverbaasd
[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 27-03-2019 09:31 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hier ook, gister een Pro 7216B opgehaald en hoor af en toe "biepjes", dezelfde die je hoort op de eerste seconde in de video. Kan de HDD zijn heb ik begrepen, maar heb iig een support case geopend bij Sony om na te gaan wat het is. Geen zin in een stervende SeagateJumpman schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:18:
De PlayStation 4 Pro CUH-7216B mag dan veel stiller zijn, maar de optical disc drive is dat bij mij niet met het installeren van een game.
Mijn nieuwe Sony PlayStation 4 Pro heeft denk ik nog geen acht uur aangestaan sinds ik hem in gebruik genomen heb.
In de meeste CUH-7216B zit een Toshiba HDD, dit is ook de HDD die zo tikt. Die heb ik ook.epstrada schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:41:
[...]
Hier ook, gister een Pro 7216B opgehaald en hoor af en toe "biepjes", dezelfde die je hoort op de eerste seconde in de video. Kan de HDD zijn heb ik begrepen, maar heb iig een support case geopend bij Sony om na te gaan wat het is. Geen zin in een stervende Seagate
Hiervoor 2,5 jaar een gewone PS4 in gebruik gehad en deze biepjes nooit gehoord. Wil er uiteindelijk een SSD in zetten
10 second ninja DONE
Vreemd, lijkt mij dat de disk niet goed is / niet goed herkend wordt door je drive. Als je er met andere disks geen last van hebt... Kan natuurlijk zijn dat de nieuwe drive wat gevoelliger en daarom bepaalde disks minder goed leest.Jumpman schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:58:
[...] Ik zit ermee of mij Disc drive nu slecht is of mijn Battleffield V disc. Ik verdenk de eerste, omdat ik met mijn vorige PlayStation 4 Pro nooit last heb gehad.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
In je downloadlijst en bibliotheek staat die dan.zwembroek schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:58:
Beste mensen even een domme vraag misschien. Wat gebeurt er als je een promo code invoert maar de desbetreffende game nog niet beschikbaar is? Ik dacht alvast even de MK11 Beta te downloaden, maar deze is dus nog niet beschikbaar voor download. De store geeft nu wel aan code gebruikt.
Dankjewel Dennis. Maar stond er niet tussen. Heb de beta kunnen vinden met de zoekfunctie in de store. Stond onder de mk11 pre order. Daarna aangeklikt en gedownload.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:17:
[...]
In je downloadlijst en bibliotheek staat die dan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
GamiQ, de game notes app met game maps!
The Surge is best een toffe game, ik heb hem zelf een keer in een sale opgepikt en me er best mee vermaakt.aftermath schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:23:
Ps+ april: The Surge en Conan Exiles
YouTube: PlayStation Plus - Free Games Lineup April 2019 | PS4
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
GamiQ, de game notes app met game maps!
YES! EINDELIJK! Waarom ze dit niet bij State of play aankondigden snap ik niet. Hier zit toch echt iedereen op te wachten? Fantastisch nieuws! Fuck off met je Days Gone, Death Stranding en The last of us 2. Dit is waar wij gamers op zitten wachten! System performance!"This system update improves system performance"
[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 28-03-2019 17:18 ]
Meer dan 1 biljoen guns in de game volgens de trailer
[ Voor 17% gewijzigd door RubenSaurus op 28-03-2019 20:11 ]
Y no stabilityVrijdag schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:17:
Versie 6.51 is uit!
[...]
YES! EINDELIJK! Waarom ze dit niet bij State of play aankondigden snap ik niet. Hier zit toch echt iedereen op te wachten? Fantastisch nieuws! Fuck off met je Days Gone, Death Stranding en The last of us 2. Dit is waar wij gamers op zitten wachten! System performance!
FOR DA PLAYAZ! ALL HAIL SONY![]()
![]()
10 second ninja DONE
Hoe komen ze aan die gelijke beelden?
Mijn nieuwe Sony PlayStation 4 Pro is denk ik toch niet goed, de problemen blijven maar aanhouden met de Battlefield V disc, de PlaySation wil hem gewoon niet ejecten in het OS, wel als ik eject druk meteen na het opstarten. Had ook al rare HDMI issues op 4K met HDR en nu wil hij ook niet goed in Rest mode, blijft eeuwig in het schakel scherm naar rest mode.Jumpman schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:18:
De PlayStation 4 Pro CUH-7216B mag dan veel stiller zijn, maar de optical disc drive is dat bij mij niet met het installeren van een game.
Blijkbaar hebben meer mensen dit: https://www.reddit.com/r/...e_while/#thing_t1_eh3puvm.
Edit: Inmiddels ben ik wat verder. De Battlefield V disc wil ook niet ejecten in het PlayStation menu. Alleen als ik hem aanzet en meteen op eject druk krijg ik de disc eruit. De geluiden en eject problemen heb ik alleen met de Battlefield V disc, daarna ook nog twee andere disc's gecheckt. Erg vreemd.
Mijn nieuwe Sony PlayStation 4 Pro heeft denk ik nog geen acht uur aangestaan sinds ik hem in gebruik genomen heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 28-03-2019 23:18 ]
Hoezo helaas. Gewoon garantie Terug met dat ding.Jumpman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 23:17:
[...]
Helaas zijn de 30 dagen retour recht al voorbij en heb ik hem nog maar net en nog maar maximaal acht uur gebruik.
idd terug dat ding en hopen op een goed refurbished consolemaartend schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 06:40:
[...]
Hoezo helaas. Gewoon garantie Terug met dat ding.
Refurbished? Als mijn gloednieuwe product van net iets meer dan 30 dagen oud kapot gaat zit ik niet te wachten op een tweedehandse inruil. Zou gewoon een nieuwe eisen.joey82 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:13:
[...]
idd terug dat ding en hopen op een goed refurbished console![]()
of krijg je tegenwoordig een nieuwe van de winkel/sony?
ik dacht altijd dat dat zo ging dat je dan een gerepareerde terug krijgt ofzoDigitalError schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:32:
[...]
Refurbished? Als mijn gloednieuwe product van net iets meer dan 30 dagen oud kapot gaat zit ik niet te wachten op een tweedehandse inruil. Zou gewoon een nieuwe eisen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Echt serieus die fkk downgrades de hele tijd
Je klinkt licht psychopatisch. Je hebt niet toevallig een potje met ogen in je koelkast staan hoop ik?poor Leno schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:15:
[...]
Vooral die ogen van 2019 die t weer zo nep maken. Altijd de ogen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nah, maar ik prik altijd wel gaatjes in ogen op foto's.. is dat zo raar?Flagg schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:49:
[...]
Je klinkt licht psychopatisch. Je hebt niet toevallig een potje met ogen in je koelkast staan hoop ik?
Hehe nee doe ik ook altijd en dan schrijf ik altijd met rode letters DON'T LOOK AT ME! erboven.poor Leno schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:54:
[...]
Nah, maar ik prik altijd wel gaatjes in ogen op foto's.. is dat zo raar?
Goh, dat bericht kwam ik net ook in Bloodborne tegen, van jou?Flagg schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:21:
[...]
Hehe nee doe ik ook altijd en dan schrijf ik altijd met rode letters DON'T LOOK AT ME! erboven.
Lijkt me redelijk normaal.
TOCH!!!!!!!???????
2016 ziet er goed uit, 2018 minder en 2019 beter. Dus downgrade en dan upgrade. Vind het er goed uitzien hoorpoor Leno schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:15:
[...]
Vooral die ogen van 2019 die t weer zo nep maken. Altijd de ogen
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 29-03-2019 22:21 ]
Nja ik vind persoonlijk 2016 mooier dan 2019.. Die ziet er waziger en plasticy uit. Alsof kleding enzo textures missen of zijn gladgestrekenMutatie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:20:
[...]
2016 ziet er goed uit, 2018 minder en 2019 beter. Dus downgrade en dan upgrade. Vind het er goed uitzien hoor
Uitstel was een goed idee imo.
Je hebt hem gekocht bij Amazon dus zij moeten het regelen, niet EA. Dat ze het uitzoeken.Jumpman schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:05:
Heeft iemand hier ook wel eens een game disc gehad die uit het seal gewoon niet goed werkte? Inmiddels heb ik een nieuwe PlayStation 4 Pro en weer problemen met de Battlefield V disc die nieuw uit de verpakking komt. De game heb ik gekocht bij Amazon.co.uk die verwijzen mij weer door naar EA. Kijken of ik hier een disc swap kan regelen.
Ligt niet aan de disc, die gedraagt zich gewoon als hoe het spel op t ogenblik isJumpman schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:05:
..weer problemen met de Battlefield V disc
Klopt, maar als ik op support bij Amazon.co.uk click gaat het linea recta door naar EA. Ga er maandag wel even achteraan.Flagg schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:33:
[...]
Je hebt hem gekocht bij Amazon dus zij moeten het regelen, niet EA. Dat ze het uitzoeken.
Haha, zoiets vernam ik al. Maar wilde weer eens een kijkje nemen.Zag dat ik de game 7 december had aangeschaft en nog amper vier uur gespeeld, ook omdat die disc zo raar doet.poor Leno schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 14:12:
[...]
Ligt niet aan de disc, die gedraagt zich gewoon als hoe het spel op t ogenblik is![]()
[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 30-03-2019 14:15 ]
Dat viel mij ook al op. Ik dacht eigenlijk dat het aan mij lag omdat ik al een tijdje niet meer had gespeeld en ik was vergeten hoe hard het geluid van de fan was. Het is nog altijd niet storend though.R0y. schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:08:
Het lijkt wel of mijn PRO meer lawaai (fan) produceert sinds de laatste update. Het gaat om het laatste model pro.
Nog mensen die hetzelfde ervaren of ligt het aan mij?
Destijds stond Snake ook in de beschrijving van MGS2 en we weten allemaal hoe dat afliep haha. Maar zonder gekheid hoop dat Joel er wel in zit.Anton.net schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:08:
Blijkbaar is TLOU II recent toegevoegd aan de 'Binnenkort verkrijgbaar' sectie op de frontpage van PS.
Het staat daar naast games die allemaal de komende 6 maanden uitkomen.
Opvallend is ook dat de games in chronologische volgorde staan.
Concrete Genie, de game voor TLOU II staat gepland voor Fall 2019.
Er is ook een beschrijving toegevoegd:
[small]Vijf jaar later...
JOEL /small]
Het wordt tijd dat Days Gone in de rekken ligt, dan kan de hypetrein voor dit pareltje van ND eindelijk vertrekken
Joel zat toch ook in de eerste teaser trailer? Waarom zou hij er niet in zitten dan?maukoo schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:00:
[...]
Destijds stond Snake ook in de beschrijving van MGS2 en we weten allemaal hoe dat afliep haha. Maar zonder gekheid hoop dat Joel er wel in zit.
PSN: LinQ-NL
Ik verwacht wel weer speelbare secties met Joel. Verhouding zal dit keer alleen omgedraaid zijn. Echt wel benieuwd naar het verhaal.Anton.net schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:19:
Joel zit zeker in de game, het is alleen niet duidelijk welke rol hij zal innemen.
Dit is de eerste keer dat een officieel kanaal van Sony communiceert over de release van 1 van de Big 3. Ze zijn het voorbije jaar zo voorzichtig geweest. Als ze zeggen dat de game binnenkort verkrijgbaar is, dan zal dat ook wel zo zijn.
Een release in oktober-november 2019 lijkt me heel heel waarschijnlijk (rekening houdend met de andere 'leaks' die naar die periode wijzen)
Gisteren heb ik Bloodborne nog eens opgestart. Het is nog steeds niet mijn game, maar voel me verplicht om het toch een kans te geven.
Ook nooit een Souls game gespeeld, dus ben redelijk noob momenteel
Het is ook alles behalve een slechte game. Zoals je zegt is alles netjes afgewerkt en nagenoeg geen bugs. Ik vond er alleen weinig aan:) Ik haalde er weinig voldoening uit en vond het erg herhalend allemaal. Dat hoeft niet erg te zijn als de gameplay super tof is, maar ik miste de klik en dan voelt het erg herhalend. Er zijn weinig spellen waar ik aan begin en niet afrond, Spider Man ben ik na een uur of 10 mee gestopt.bram1984 schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:18:
[...]
Dit weekend de Spider-Man DLC uitgespeeld. Alles op 100% gezet. Ik begrijp de kritiek eigenlijk niet echt. Ik vond het echt zeer vermakelijk. Hoge productiewaarde, netjes afgewerkt, vrijwel geen bugs, voelde gewoon echt als volwaardige mini verhalen. Samen met GoW toch wel mijn GOTY 2018 met toch wel een lichte voorkeur voor Spider-Man als het op pure fun aan komt. Slingeren verveelt nooit.
PSN ID Binloading_nl
Ik weet niet om welke reden het niet jouw game zou zijn, maar voor mij hielp het volgende wel om het iets meer te laten klikken:Anton.net schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:19:
Gisteren heb ik Bloodborne nog eens opgestart. Het is nog steeds niet mijn game, maar voel me verplicht om het toch een kans te geven.
Ook nooit een Souls game gespeeld, dus ben redelijk noob momenteel
De crimes en challenges vind ik inderdaad ook wel herhalend soms, maar het slingeren maakt eigenlijk alles goed voor mij. Ik kan ook gerust een half uurtje rond slingeren zonder überhaupt iets te doen.steefje schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:48:
[...]
Het is ook alles behalve een slechte game. Zoals je zegt is alles netjes afgewerkt en nagenoeg geen bugs. Ik vond er alleen weinig aan:) Ik haalde er weinig voldoening uit en vond het erg herhalend allemaal. Dat hoeft niet erg te zijn als de gameplay super tof is, maar ik miste de klik en dan voelt het erg herhalend. Er zijn weinig spellen waar ik aan begin en niet afrond, Spider Man ben ik na een uur of 10 mee gestopt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq