Ik heb Dragon Quest XI voor drie tientjes uit de store getrokken. Wat een leuke game zeg... ik moet even wennen aan het hele JRPG maar tot nu bevalt het me prima 👍👍
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is de remaster van AC III een stuk lichter qua helderheid/kleur en zijn de gezichten een stuk kunstmatiger.
De textures lijken wel beter. Daarnaast zijn sommige missie icoontjes nu geel(achtig) i.p.v. blauw zoals in het origineel. Geen idee waarom dat nodig was.
Het speelt wel lekkerder met een PS4 controller, maar in z'n algeheel zie ik de verbeteringen nog niet.
De textures lijken wel beter. Daarnaast zijn sommige missie icoontjes nu geel(achtig) i.p.v. blauw zoals in het origineel. Geen idee waarom dat nodig was.
Het speelt wel lekkerder met een PS4 controller, maar in z'n algeheel zie ik de verbeteringen nog niet.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
de verbetering is de prijs.Bas170 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:46:
[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 01-04-2019 16:47 ]
Muah, zit bij mij in de season pass van AC: Odyssey, waar ik de gold editie van had aangeschaft.
Valt mee qua schade.
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
met een season pass ben je per direct damagedBas170 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:47:
[...]
Muah, zit bij mij in de season pass van AC: Odyssey, waar ik de gold editie van had aangeschaft.
Valt mee qua schade.
Ach, ik vind het meevallen wat ik voor de season pass krijg. Had slechter/minder gekund.Hamazaki schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:50:
[...]
met een season pass ben je per direct damaged
Als ze de eerste Assassin's Creed nu ook eens uitbrengen voor ps4, heb ik ze eindelijk allemaal op 1 platform (ja, ik ben gek
https://twitter.com/Plays...12692852830687232/photo/1
Release date aankondiging?

[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 01-04-2019 19:48 ]
Wie koopt wel eens spellen via allkeyshop? Werkt dit goed op de ps4? Moet ik met iets rekening houden?
Haha Wil😀 gek horenBas170 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:53:
[...]
Ach, ik vind het meevallen wat ik voor de season pass krijg. Had slechter/minder gekund.
Als ze de eerste Assassin's Creed nu ook eens uitbrengen voor ps4, heb ik ze eindelijk allemaal op 1 platform (ja, ik ben gek)
Alle ACS op pc, op Xbox op PS4 God behalve op Xbox nog niet de ac 3 met dat meisje mis ik lol
Ohja en natuurlijk niet de ac 2d meuk
Zeker erg leuke game. Heb hem met veel plezier veele uren gespeeld en echt alles gedaan. Zelfs de plat gehaald.kbloem schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:43:
Ik heb Dragon Quest XI voor drie tientjes uit de store getrokken. Wat een leuke game zeg... ik moet even wennen aan het hele JRPG maar tot nu bevalt het me prima 👍👍
GamiQ, de game notes app met game maps!
Account @playstatjon?kazuka schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:48:
[Afbeelding]
Stomme 1 april grap.
Houd die grapjes voor jezelf, ja?kazuka schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:48:
Ik heb er nooit iets gekocht, maar dat is meer een prijsvergelijkingssite toch? Als het keys zijn kan er weinig fout gaan, al wil Sony daarmee stoppen. Ik zou in ieder geval geen accounts kopen, dat kan alleen maar gezeik opleveren.Hamazaki schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:57:
Wie koopt wel eens spellen via allkeyshop? Werkt dit goed op de ps4? Moet ik met iets rekening houden?
Voor de pc wel, maar volgens mij zijn die PS4-games die je daar kan kopen voornamelijk accounts. Die kun je overigens wel op je primaire account spelen.Hamazaki schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:57:
Je koopt een account dat iemand anders heeft aangemaakt. Ik blijf er zelf heel ver vandaan. De meesten hier volgens mij ook.Hamazaki schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:57:
Verwijderd
PS+ games zijn nu te downloaden:
https://store.playstation...SF75508-PLUSINSTANTGAME/1
Ik ga ze wel even checken, wie nog meer?
Alleen The Surge. Conan ziet er niet uit alsof ik het leuk ga vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:27:
Ik niet, ziet er totaal niet uitnodigend uit deze maand.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:27:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ben ook geen fan.
Ken de games niet, maar zien er behoorlijk C tier uit.
Dan heb ik liever dat ze een ''goede' game combineren met een echte indie ofzo
Ken de games niet, maar zien er behoorlijk C tier uit.
Dan heb ik liever dat ze een ''goede' game combineren met een echte indie ofzo
Ja en dan gaan andere mensen weer zeuren dat ze die "goede" game al hebben en de indie game niet boeiend vinden. Het is in principe nooit goed. 
Edit: dit gaan we wel even proberen.
Edit: dit gaan we wel even proberen.
[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 02-04-2019 15:26 ]
Weet iemand nog een plek waar een ps4 slim of pro in de aanbieding is? Wil er toch wel eentje naast mijn switch om wat exclusives te spelen
Uit de topicwarning:Baelrog schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:26:
Weet iemand nog een plek waar een ps4 slim of pro in de aanbieding is? Wil er toch wel eentje naast mijn switch om wat exclusives te spelen
Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
Blijkbaar heeft Conan een plat die je in een uurtje kan behalen met admin cheats.
Misschien ga ik me er toch eens in verdiepen
Heb ik gedaan, niks gevonden vandaar de vraag. Maar zal wel verder gaan zoeken.
Gebruik de price watch? Google shopping? Budgetgaming?Baelrog schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:35:
[...]
Heb ik gedaan, niks gevonden vandaar de vraag. Maar zal wel verder gaan zoeken.
En dan?Anton.net schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:29:
Blijkbaar heeft Conan een plat die je in een uurtje kan behalen met admin cheats.
Zwaaien met die e-peen natuurlijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd

Blackout modus van Black Ops 4 vanaf vanavond 20 uur t/m 30 april gratis te spelen.
Wie gaan het testen?
Ik niet, vind dat hele spel niks en heb het te druk met The Division 2.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:54:
[Afbeelding]
Blackout modus van Black Ops 4 vanaf vanavond 20 uur t/m 30 april gratis te spelen.
Wie gaan het testen?
Al een keer gedaan. Vond er weinig aan.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:54:
[Afbeelding]
Wie gaan het testen?
Woei, ziet er interessant uit....
Eigenlijk is dat niet wat hij doet... Hij vraagt of iemand een aanbieding weet, niet of hij een pro of een slim moet kopen.
Maar goed, vragen naar aanbiedingen wordt over het algemeen ook niet gewaardeerd (in het juiste topic staat dat wél weer in de topic warning).
Gamertag: FinrazielNL
Nope, heb even te veel games om te spelen. Gaat veel te veel tijd in Trials zitten (InfernoV arghh) daarnaast af en toe een potje Modern Warfare en vermaak me prima met de laatste Tomb Raider. Het leuke van deze serie is dat puzzels en platformen wat meer wordt benadrukt tov Uncharted. UC is wat meer actie en een grote roler coster.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:54:
[Afbeelding]
Wie gaan het testen?
PSN ID Binloading_nl
Overigens is niet alleen het gratis weekend interessant, maar ook dat er dus een nieuwe map aan komt:Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:54:
[Afbeelding]
Wie gaan het testen?
En voor de PS4 komt ie dus deze week ipv volgende week
Verwijderd
@Martinspire
Die map is sinds gisterenavond al op de PS4 en ik had het nieuws daarover in het BO4 topic gepost.
Die map is sinds gisterenavond al op de PS4 en ik had het nieuws daarover in het BO4 topic gepost.
Ik niet. Ben klaar met die BR games.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:54:
[Afbeelding]
Wie gaan het testen?
Heb het nooit echt iets gevonden, waarschijnlijk heeft dat te maken met dat ik vroeger bij fps games de last-man-standing mode ook al enorm kut vond en echt nooit speelde en br games lijken er te veel op alleen dan scaled-up.
Ik vind Apex op zich wel lekker spelen, maar zolang er geen solo modus is, zal ik 'm niet snel meer opstarten. Geen zin om continue op mijn team te moeten letten terwijl dat andersom nauwelijks gebeurde in de potjes die ik heb gespeeld.
Edit: Vraagje aan de mensen die A Way Out gespeeld hebben.
Hoe is de game lokaal in split screen? Leuk? En is het goed te doen voor iemand die in third person games enorme moeite heeft om de camera te bedienen met de rechterstick?
Ik zou de game graag aanschaffen om met mijn wederhelft te spelen (die weinig met games heeft).
Hoe is de game lokaal in split screen? Leuk? En is het goed te doen voor iemand die in third person games enorme moeite heeft om de camera te bedienen met de rechterstick?
Ik zou de game graag aanschaffen om met mijn wederhelft te spelen (die weinig met games heeft).
[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 03-04-2019 13:36 ]
Speelt de jouwne ook zonder uberhaupt de rechter joystick te gebruiken?bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Maar goede vraag, A Way Out lijkt me ook wel een leuke om samen te spelen. Op dit moment houd ik het nog bij Unravel 2.
Ja dat gaat echt helemaal verkeerd in haar hoofd. Ze kan dat niet tegelijk terwijl het voor mij echt tweede natuur is.The Inquisitor schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:52:
[...]
Speelt de jouwne ook zonder uberhaupt de rechter joystick te gebruiken?![]()
![]()
Maar goede vraag, A Way Out lijkt me ook wel een leuke om samen te spelen. Op dit moment houd ik het nog bij Unravel 2.
Ik zag trouwens dat je een demo kan downloaden, dus meteen gedaan!
Ben niet zeker, maar is die 'demo' niet gewoon die gratis friend pass?bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:59:
[...]
Ik zag trouwens dat je een demo kan downloaden, dus meteen gedaan!
Je kan het dus enkel gebruiken als je een friend hebt die de volledige game heeft.
Ik moet die game ook nog altijd spelen. 20 euro is wel een redelijk prijs, twijfel...
Okay zou best kunnen. Ik kom niet meer op de demo pagina nu.Anton.net schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:10:
[...]
Ben niet zeker, maar is die 'demo' niet gewoon die gratis friend pass?
Je kan het dus enkel gebruiken als je een friend hebt die de volledige game heeft.
Ik moet die game ook nog altijd spelen. 20 euro is wel een redelijk prijs, twijfel...
Is die game al die moeite van samen spelen met een non gamer uberhaupt waard?
Begreep rond release dat er niet zoveel aan is.
Begreep rond release dat er niet zoveel aan is.
Ik dacht dat dit spel alleen online coöp speelbaar was?bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Hoe is de game lokaal in split screen?
Als het ook in local split screen werkt, dan gaat ie weer terug op mijn wishlist.
Edit: ok, die staat dus weer op de wishlist
[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 03-04-2019 16:27 ]
Nee hoor. Ook couch split screen. Net opgezocht.ralph075 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:56:
[...]
Ik dacht dat dit spel alleen online coöp speelbaar was?
Als het ook in local split screen werkt, dan gaat ie weer terug op mijn wishlist.
Ik heb dit spel ook met mijn vriendin uitgespeeld, vermakelijk spel. (uit te spelen in ongeveer 6 uurtjes)bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Ik vind Apex op zich wel lekker spelen, maar zolang er geen solo modus is, zal ik 'm niet snel meer opstarten. Geen zin om continue op mijn team te moeten letten terwijl dat andersom nauwelijks gebeurde in de potjes die ik heb gespeeld.
een grote tv is hierbij wel erg prettig, het is voor de meer ervaren gamer niet echt moeilijk ofzo, het schieten is vrij basic en je zal na 1 playthrough niet zoiets hebben van damn deze wil ik nog een keer uitspelen, maar voor èèn keer is het een goeie ervaring.
Het verhaal vind ik ook best goed!
65 inch, dus dat zit wel goedAmbition88 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:12:
[...]
Ik heb dit spel ook met mijn vriendin uitgespeeld, vermakelijk spel.
een grote tv is hierbij wel erg prettig, het is voor de meer ervaren gamer niet echt moeilijk ofzo, het schieten is vrij basic en je zal na 1 playthrough niet zoiets hebben van damn deze wil ik nog een keer uitspelen, maar voor èèn keer is het een goeie ervaring.
Het verhaal vind ik ook best goed!![]()
Deze spellen hebben allemaal couch-coop en/of splitscreen: https://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.htmlralph075 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:56:
[...]
Ik dacht dat dit spel alleen online coöp speelbaar was?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oooooooh, Borderlands 3 is going to be so nice....
Heerlijk raggen in coop!On top of that, you'll no longer have to fight your friends over loot drops. In previous Borderlands games, loot would be shared, meaning that other players could grab loot before you and it'd be gone. In Borderlands 3, you'll be able to toggle separate loot on and off, depending on how you want to play. A thoughtful addition.
Altijd lekker een giga backlog en aanbiedingen! 
Net Bloodborne GOTY en Journey nog even gescoord voor 25 euro.
Hopelijk krijg ik ze af voor Days Gone..
Ben benieuwd of ik die moeilijke games (soulsborne/seikiro) ga trekken...
Heb je geen PSPlus? Bloodborne en Journey waren een tijdje terug nog in de Plus namelijkPredje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:54:
Bloodborne zat vorig jaar maart in Plus als ik me niet vergis.Vrijdag schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:57:
[...]
Heb je geen PSPlus? Bloodborne en Journey waren een tijdje terug nog in de Plus namelijk
Nee, heb geen plus (doe nooit online).
Plus werkt toch ook niet met terugwerkende kracht?
Nope helaas nietPredje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:00:
Ah, dan heb je ze inderdaad gemist. @maukoo klopt, was vorig jaar rond deze tijd dat Bloodborne er in zat. Helaas werkt het niet met terugwerkende kracht inderdaad.Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:00:
Ik heb een tijdje terug met die actie van Gamemania meteen maar twee jaar genomen. Was toen in de sale voor ik geloof €35,-
Ik doe ook nooit online, maar heb al jaren Plus.Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:00:
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt om te spelen, maar het zou mij verbazen als je Bloodborne voor die tijd af hebt.Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:54:
[ Voor 48% gewijzigd door bram1984 op 04-04-2019 12:53 ]
Ik heb persoonlijk erg veel zin in Beyond A Steel Sky. Ik moet toch nog een cyberpunk fix hebben in 2019 en ik ben gek op adventure games.
nieuws: Gameklassieker Beneath a Steel Sky uit 1994 krijgt opvolger
nieuws: Gameklassieker Beneath a Steel Sky uit 1994 krijgt opvolger
Wat is de meerwaarde van plus zonder online te spelen?bram1984 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:43:
[...]
Ik doe ook nooit online, maar heb al jaren Plus.
[...]
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt om te spelen, maar het zou mij verbazen als je Bloodborne voor die tijd af hebt.
Voor de extra kortingen koop ik te weinig games (die dan ook die korting hebben)..
Enkel savegames in de cloud zou fijn zijn.. maar zovaak replay ik games die ik uit heb niet.
Als ik echt in een game zit haal ik wel 15 uur per week, weet niet hoelang BB is maar verwacht het dan wel binnen enkele weken uit te hebben.
Een eerste blinde playthrough moet wel lukken rond de 50 a 60 uur jaPredje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
[...]
Als ik echt in een game zit haal ik wel 15 uur per week, weet niet hoelang BB is maar verwacht het dan wel binnen enkele weken uit te hebben.
Buiten opslag in de cloud en de gratis games heeft Plus geen meerwaarde als je niet online speelt imo.Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
[...]
Wat is de meerwaarde van plus zonder online te spelen?
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2019 14:42 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik doe ook niet tot nauwelijks aan multiplayer, maar soms zijn bepaalde online functionaliteiten ineens wel handig. Zoals in bloodborne, toch wel leuk om berichtjes van andere spelers te zien, of een kudde bloedvlekken rond een valstrik 
Niet dat ik alleen daarvoor 40-60 euro neer zou tellen, maar samen met een paar 'gratis' games die ik leuk vind maakt het het wel de moeite waard.
Niet dat ik alleen daarvoor 40-60 euro neer zou tellen, maar samen met een paar 'gratis' games die ik leuk vind maakt het het wel de moeite waard.
Sowieso de gratis games uiteraard. Dat haal je er dubbel en dwars uit per jaar.Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
[...]
Voor de extra kortingen koop ik te weinig games (die dan ook die korting hebben)..
Enkel savegames in de cloud zou fijn zijn.. maar zovaak replay ik games die ik uit heb niet.
En wat @Finraziel al zegt heeft online spelen veel toegevoegde waarde in bijvoorbeeld Bloodborne. Briefjes van andere spelers op de grond. Ghosts van andere spelers. Co-op summonen. Invasions.
In mijn geval: de gratis games. Op een uitzondering na schotelt het mij altijd games voor die ik nooit gekocht zou hebben, of uberhaubt het bestaan van wist. Daar zit veel crap tussen, maar ook een hoop games die ik echt met superveel plezier gespeeld heb. Enkel en alleen daarvoor heb ik het al sinds het bestaan van ps+ (ja, op de ps3 al dus). 50-60 euro per jaar, dat betaal je ook voor 1 game..Predje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
[...]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Hmmm, ik heb geen psvr maar een rift... Maar speel je psvr games over het algemeen zittend? Het lijkt mij eigenlijk heel erg onintuïtief, maar misschien is het iets wat je moet proberen. Er staat me echter iets bij dat ik meen Tweakers zo'n ding op een beurs (ces?) gezien en geprobeerd had en er ook niet kapot van was.
Bewegen en terug schieten tegelijk doe ik met de rift gewoon met de analogue sticks, maar zo te zien heeft Sony die niet op hun controllers gestopt (best ironisch eigenlijk).
Ik moet overigens zeggen dat het eerste wat ik controleerde de datum van die post was, of hij niet toevallig gedateerd was op 1 april
Ligt maar net aan de game. Want jij staat overal bij?Finraziel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 06:37:
[...]
Hmmm, ik heb geen psvr maar een rift... Maar speel je psvr games over het algemeen zittend? Het lijkt mij eigenlijk heel erg onintuïtief, maar misschien is het iets wat je moet proberen. Er staat me echter iets bij dat ik meen Tweakers zo'n ding op een beurs (ces?) gezien en geprobeerd had en er ook niet kapot van was.
Bewegen en terug schieten tegelijk doe ik met de rift gewoon met de analogue sticks, maar zo te zien heeft Sony die niet op hun controllers gestopt (best ironisch eigenlijk).
Ik moet overigens zeggen dat het eerste wat ik controleerde de datum van die post was, of hij niet toevallig gedateerd was op 1 april
Cockpit games niet natuurlijk, maar games waar je guns in je handen hebt zoals in het voorbeeld wat ze noemen sta ik eigenlijk altijd ja. Heb fallout vr wel eens zittend proberen te spelen maar was heel raar, voelde me een beetje Stephen Hawking in de Apocalypsbram1984 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:01:
[...]
Ligt maar net aan de game. Want jij staat overal bij?

Weet iemand hoe je van die meldingen afkomt van games die je ooit installed heb?
Ik krijg dus tournament meldingen van For Honor en kalender events van Fortnite etc maar die staan allang niet meer op mijn systeem.
Ik krijg dus tournament meldingen van For Honor en kalender events van Fortnite etc maar die staan allang niet meer op mijn systeem.
Verwijderd
@schumi2004
Volgens mij kun je die meldingen uitzetten bij de meldingen instellingen.
Even zoeken in de instellingen dus.
Ik heb dat ook, voor GTA krijg ik steeds meldingen, word er ziek van, wil die game niet meer zien! En ik heb bij meldings instellingen gekeken maar daar kun je alleen globale meldingen uit zetten voor zover ik weet.Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:27:
@schumi2004
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
ik heb hetzelfde met fifa19. ik word er gek van. ik heb het uitgezet bij meldingen, maar er blijft toch uitnodigingen komen voor toernooien. ik doe ergens iets fout...Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:27:
@schumi2004
Zolang ik zelf niet hoef te bewegen en mijn DS kan gebruiken, ga ik lekker zitten. Veel relaxter. Gewoon zoals ik ook op TV speel.Finraziel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:20:
[...]
Cockpit games niet natuurlijk, maar games waar je guns in je handen hebt zoals in het voorbeeld wat ze noemen sta ik eigenlijk altijd ja. Heb fallout vr wel eens zittend proberen te spelen maar was heel raar, voelde me een beetje Stephen Hawking in de Apocalyps
ik speel met controller ook staan. en duiken achter de bank als ik cover moet nemen.
alleen de handgranaat gooien was wat minder toen ik mn hondje in de buurt had.... vond het vliegelement wel leuk... de landing net achter de tv toch minder.....
alleen de handgranaat gooien was wat minder toen ik mn hondje in de buurt had.... vond het vliegelement wel leuk... de landing net achter de tv toch minder.....
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:27:
@schumi2004
Kalder schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:35:
[...]
Ik heb dat ook, voor GTA krijg ik steeds meldingen, word er ziek van, wil die game niet meer zien! En ik heb bij meldings instellingen gekeken maar daar kun je alleen globale meldingen uit zetten voor zover ik weet.
Ik heb zo'n vermoeden dat we er niet vanaf komen.Hamazaki schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:37:
[...]
ik heb hetzelfde met fifa19. ik word er gek van. ik heb het uitgezet bij meldingen, maar er blijft toch uitnodigingen komen voor toernooien. ik doe ergens iets fout...
Kwam dit op Reddit tegen
https://www.reddit.com/r/..._off_event_notifications/
Sekiro uitgespeeld, over de laatste twee bosses wel meer dan 8 uur over gedaan.
Jason Schreier lijkt een AC met een vikking setting en watch dogs3 in Londen te hebben bevestigd.
plak er volgende keer aub een linkje bij
plak er volgende keer aub een linkje bij
[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2019 17:53 ]
*snip*
Voor iedereen die niet zelf wil zoeken:
https://kotaku.com/odd-te...ans-on-the-nex-1833838193
Voor iedereen die niet zelf wil zoeken:
https://kotaku.com/odd-te...ans-on-the-nex-1833838193
[ Voor 68% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2019 17:53 ]
Inderdaad 
Maar goed, ik zou t echt heel jammer vinden als ze Rome inderdaad zouden overslaan

Maar goed, ik zou t echt heel jammer vinden als ze Rome inderdaad zouden overslaan

Omdat het op de mobiel soms vervelend is om al die bronnen terug te vinden en te kopiëren en plakken.
Schrijf dan iets als : "Ik heb even geen bron bij de hand, maar op Kokatu staat een artikel over.."Nieuwevolger schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:33:
Omdat het op de mobiel soms vervelend is om al die bronnen terug te vinden en te kopiëren en plakken.
Alsof wij Jason Schneider zouden moeten kennen
Jason Schreier.poor Leno schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:36:
[...]
Schrijf dan iets als : "Ik heb even geen bron bij de hand, maar op Kokatu staat een artikel over.."
En eigenlijk is dat niet zo'n gekke aanname, want het is een erg bekende game journalist, die al heel wat primeurs op zijn naam heeft staan en goede contacten heeft bij allerlei studio's.
Zijn bijdragen zijn ook gelijk het enige positieve aan Kotaku, wat mij betreft.
Weer verdergegaan met Kingdom Come: Deliverance, maar vandaag op een andere PS4 (geen Pro). Valt toch vies tegen, framerate is bij vlagen om te huilen.
Verder vind ik het op wat kleine frustraties na echt een geweldig spel, puur door de sfeer. Zou niet weten hoe ver ik ben - gevoelsmatig op 50% - maar de komende tijd nog wat extra uren in steken.
Verder vind ik het op wat kleine frustraties na echt een geweldig spel, puur door de sfeer. Zou niet weten hoe ver ik ben - gevoelsmatig op 50% - maar de komende tijd nog wat extra uren in steken.
Kunnen we dat lezen als 'op de pro is de framers te prima maar op een non-pro niet'?Exorcist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:09:
Weer verdergegaan met Kingdom Come: Deliverance, maar vandaag op een andere PS4 (geen Pro). Valt toch vies tegen, framerate is bij vlagen om te huilen.
Heb zelf ook wel interesse in de game maar hoor en zie tegenstrijdige berichten
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zoals ik het nu ervaar wel ja, op m'n Pro loopt het spel toch echt een stuk soepeler. Zal niet zeggen dat het op een gewone PS4 slecht is maar zeker wel merkbaar.BlackEyedAngel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:10:
[...]
Kunnen we dat lezen als 'op de pro is de framers te prima maar op een non-pro niet'?
Heb zelf ook wel interesse in de game maar hoor en zie tegenstrijdige berichten
Jason Schreier is een van de bekendste game journalisten/schrijvers ter wereld, dus heel gek zou die aanname niet zijn.poor Leno schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:36:
[...]
Schrijf dan iets als : "Ik heb even geen bron bij de hand, maar op Kokatu staat een artikel over.."
er komen hier zat plebs die niet de hele dag al het game gerelateerde nieuws volgen en die dus geen idee hebben dat hij voor Kotaku werkt.
*snip*
*snip*
[ Voor 55% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2019 17:48 ]
"Hopen op een + 1", wat is dat nou weer voor onzin argument. Jason Schreier heeft daarnaast nog 2 dagen geleden de voorpagina van tweakers behaald.
*snip* oke, zo op de man is nergens voor nodig... maak een TR aan als iets je niet bevalt aan een ander zijn posts...
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2019 17:45 ]
*snip* troll
[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2019 17:46 ]
The Outer Worlds lijkt mij een dijk van een RPG te gaan worden. Hoe kan het ook anders met inspiratiebronnen zoals de Fallout reeks. Hier een leuk artikel met veel informatie over de game en zijn invloeden...
Wat snippets ...
Wat snippets ...
Obsidian’s The Outer Worlds is one of the most intriguing and exciting releases of 2019. Led by some of the creators of the original Fallout, The Outer Worlds is one of the first true single-player RPGs that we’ve seen in quite a bit, separate from the mold of games-as-a-service or other multiplayer factors. The Outer Worlds seems to be exactly the kind of game that many single-player RPG enthusiasts have been wanting to see again for years.
I don’t see a whole lot of single-player RPGs come down. Usually, there are multiplayer or multiplayer components that factors into it. I just like that this is a pure single-player experience. Play at your own pace, play the kind of character you want, replay it and see how it varies. I just love that.

Klopt, maar je kan niet met iedereen rekening houden denk ik. Ik Google ook weleens zaken als ik niet meteen weet wat of wie het is. Op een game forum hoef je niet bij iedere bekende naam uit te gaan leggen wie het is, wat mij betreft.DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:56:
er komen hier zat plebs die niet de hele dag al het game gerelateerde nieuws volgen en die dus geen idee hebben dat hij voor Kotaku werkt.
[mbr]*snip*[/]
Vandaag wat meer conan excile geprobeert op de pro. Maar vaak genoeg worden aanvallen niet geregistreerd. En loopt audio totaal niet synchroon... in offline SP. Hebben meer mensen hier last van? En een eventuele Update? Het princiepe vind ik wel cool. En zit er zelfs aan te denken om ARK nog te gaan halen.(als die beter loopt).
Ik heb alleen met de admin mode een paar trophies gehaaldloki504 schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:13:
Vandaag wat meer conan excile geprobeert op de pro. Maar vaak genoeg worden aanvallen niet geregistreerd. En loopt audio totaal niet synchroon... in offline SP. Hebben meer mensen hier last van? En een eventuele Update? Het princiepe vind ik wel cool. En zit er zelfs aan te denken om ARK nog te gaan halen.(als die beter loopt).
Was er daarna ook wel meteen klaar mee
Aanstaande zaterdag wordt ook eindelijk de nieuwe star wars game van respawn getoond.
Eindelijk die eerste controller maar eens aan de PC gehangen en met html5gamepad.com gekeken wat hij doet... Rechterstick knalt inderdaad regelmatig helemaal naar boven als hij in werkelijkheid in neutraal staat en je raakt hem heel lichtjes aan.Finraziel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:18:
Ondertussen ben ik gister eindelijk maar eens aan Bloodborne begonnen
Gaat me blijkbaar nog wel goed af dan, die straat ben ik wel door... ben net voorbij het punt dat je de poort open kan maken terug naar dat ding waarmee je naar de hunter's dream kan. Als ik me niet vergis 2 keer dood gegaan tot nu toe, maar niet in die straat (net er voorbij aan die gast met baksteen in zijn hand, en er boven bij die 2 grote hond/wolf-achtige beesten).
Had wel een raar probleem, camera schoot steeds willekeurig een stuk omhoog. Andere controller gepakt en probleem was weg, maar die 1e controller in andere games nooit problemen mee gehad. Hopelijk is hij niet kaduuk...
Dus... tijd om de garantieprocedure van Sony eens te testen. Eerste indruk op de website voor de retouraanvraag is erg soepel. Enige rare is dat je maar heel beperkt aan kunt geven wat er mis is met de controller. Ik kwam uit bij een of meer toetsen reageren niet (terwijl ik analoge stick geselecteerd had)... zal er voor de zekerheid maar een briefje bij duwen met uitleg.
Twijfel twijfel.
Watch dogs 2 voor een tientje of de gold edition voor 2 tientjes?
Is de DLC een tientje waard?
Scrooge NL
DLC stelt op zich niet veel voor. Vooral meer van hetzelfde, maar dat is ook gewoon erg goed. Het is vooral dat de game dan blijkbaar zo goedkoop is, want voor dat tientje is het het zeker wel waard. Op het geheel voegt de DLC dus niet veel toe, maar je kunt even de trailers ervan bekijken of het nog de moeite waard voor je is.Theo27 schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:22:
Twijfel twijfel.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.