Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
uchiha tijntje schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:12:
[...]

Scheelt ook weer een hoop wandruimte en de daarbij horende m2 prijzen. En waarom gewoon niet je console online kopen?
Garantie e.d.? Ik vind het wel fijn, zeker bij launch om een console in de winkel te halen zodat ie snel omgewisseld kan worden als ie niet goed werkt. Dat is nog altijd sneller dan terugsturen naar Sony of MS voor een refurbished model. Vooral tijdens deze vakantie gemerkt dat die service echt niet vlot is en UPS doet er ook al echt 5 dagen over (als ik even de vrije dagen erbuiten hou). Al heb ik nog geen Playstation hoeven inleveren, maar ik verwacht niet dat het sneller is dan dat ik nu naar de winkel terug ga oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 31-12-2018 17:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23

Dxue

PSN:EvilDrunk

uchiha tijntje schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:12:
[...]

Scheelt ook weer een hoop wandruimte en de daarbij horende m2 prijzen. En waarom gewoon niet je console online kopen?
Het enige wat mij enorm stoort is de enorme installatie grootte van de games tegenwoordig. Of je het nu download of op disk koopt maalt niet eens zoveel uit. Alleen op disk is het makkelijker door te verkopen als de game niet bevalt.
Door de grootte van de download/installatie is een hdd al snel veel te klein om al die games op de hdd te laten. Ik ben zelf dan al snel geneigd om wat anders te gaan doen ipv die game te installeren en een volgende keer weer zoeken welke game ik nu weer ga verwijderen om een andere game te installeren en de daarbij behorende patches die weer enkele gigabytes zijn.

Sony geeft je helaas ook geen gigabit download en ik zit zelf op max 700 mbit toen ik laatst van de ps4 inruil actie gebruik had gemaakt. Jammer was het wel dat de download op gegeven moment naar zo'n 100mbit ging.

Dat is wat mij betreft de grootste/ergerlijkste punt dat opgelost moet worden.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:51
Dxue schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:29:
[...]

Het enige wat mij enorm stoort is de enorme installatie grootte van de games tegenwoordig. Of je het nu download of op disk koopt maalt niet eens zoveel uit. Alleen op disk is het makkelijker door te verkopen als de game niet bevalt.
Door de grootte van de download/installatie is een hdd al snel veel te klein om al die games op de hdd te laten. Ik ben zelf dan al snel geneigd om wat anders te gaan doen ipv die game te installeren en een volgende keer weer zoeken welke game ik nu weer ga verwijderen om een andere game te installeren en de daarbij behorende patches die weer enkele gigabytes zijn.

Sony geeft je helaas ook geen gigabit download en ik zit zelf op max 700 mbit toen ik laatst van de ps4 inruil actie gebruik had gemaakt. Jammer was het wel dat de download op gegeven moment naar zo'n 100mbit ging.

Dat is wat mij betreft de grootste/ergerlijkste punt dat opgelost moet worden.
Tja, zelfs met 100 Mbps heb je in een uurtje 45 GB binnen... De meeste games zijn dan toch wel binnen 1 a 2 uur klaar. Als je een klein beetje vooruit plant is dat toch geen probleem?
En de ruimte is tegenwoordig makkelijk zat op te lossen door er gewoon een USB drive aan te hangen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Martinspire schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:22:
[...]

Garantie e.d.? Ik vind het wel fijn, zeker bij launch om een console in de winkel te halen zodat ie snel omgewisseld kan worden als ie niet goed werkt. Dat is nog altijd sneller dan terugsturen naar MS voor een refurbished model. Vooral tijdens deze vakantie gemerkt dat die service echt niet vlot is en UPS doet er ook al echt 5 dagen over (als ik even de vrije dagen erbuiten hou)
Heb toevallig op 1e Kerstdag een advanced exchange aangevraagd voor m'n One X. Vandaag stond UPS aan de deur met een "nieuwe". Valt mij echt mee, gezien de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31

Shiro

Serenity

Wellicht vraag ik nu naar de bekende weg, maar het aanbod van demo's op de Nederlandse Playstation store is nogal beperk... Zo was ik op zoek naar Tales of Berseria om als demo uit te proberen voordat ik er 14,99€ op stuk sla... maar dat was dus niet te vinden op de Nederlandse Playstation store.

Als ik google zie ik het wel in de En-US store staan. Betekent dit dan dat ik een tweede Playstation store account moet aanmaken en moet registreren als een US account?

Mijn huidige Playstationstore account is al jaren oud... en bestond al sinds de PS3 tijdperk, qua aankoop heb ik er ook wel wat op staan, dus ik zou het erg jammer vinden als het nodig is dat ik er tweede account moet aanmaken, alleen om een paar demo's aan te maken...

Ik kan mij aan de andere kant ook wel voorstellen dat alles op de US store goedkoper zou zijn dan de EU store...

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@Shiro Het korte antwoord is; ja. Ik denk dat helaas de meeste PSN gebruikers hier al gebruik van hebben moeten maken, gezien de karige NL store.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik destijds wel de demo van tales of vesperia gedownload op mn nederlands account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:45
Vandaag nog even een laatste platinum gehaald! Horizon Zero Dawn uitgespeeld!!

Wel een heel gaaf spel, kon er de eerste keer niet goed inkomen, had wat moeite met Aloy d'r snoetje op de een of andere manier toen ik hem bij release had gekocht...

Blij dat ik het spel nog een kans hèb gegeven, echt van genoten

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vV04N6O5TYJT3dhJVl2LqaPG/full.jpg

Happy 2019 Everybody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 17:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ga eens bij je familie zitten joh ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wees jij eerst maar eens happy :+

Beste wensen kerel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/f24e3f921c822af723cb25ed1f93c873/tenor.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Finraziel schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:17:
[...]

Tja, zelfs met 100 Mbps heb je in een uurtje 45 GB binnen... De meeste games zijn dan toch wel binnen 1 a 2 uur klaar. Als je een klein beetje vooruit plant is dat toch geen probleem?
En de ruimte is tegenwoordig makkelijk zat op te lossen door er gewoon een USB drive aan te hangen.
Als je vooruit plant zou niks een probleem hoeven zijn, heb je helemaal gelijk in.
ik ken alleen mezelf en weet dat ik gewoon een spel wil spelen als ik er zin in heb. Ik kan nu wel plannen dat ik vanavond god of war ga spelen en dat kan vanavond ineens een last of us worden. Ik vind de laadtijden van een horizon zeron dawn ook veeeeels te lang voordat het start, (maarja het is of mooie graphics of snelle(re) laadtijden). Ik heb helaas niet zoveel tijd om te gamen, aangezien ik een eigen horeca bedrijf heb en daar helaas teveel tijd aan kwijt ben. Daardoor ben ik nu een 'ik wil dat spelen en geen zin om eerst een 15 min te wachten' persoon geworden. Vroeger als student had ik veel meer tijd om te gamen en was plannen ook echt geen probleem. Kon rustig een dag wachten om een 'demo' te downloaden en op basis daarvan een game wel of niet te kopen.

Achja first world problems. Vroeger niet genoeg geld om alle games te kopen, nu geen tijd om alle games te spelen. Heb helaas daardoor nu nog steeds een backlog van tig games voor de ps3 en nu de ps4 erbij😅. Ooit zal die backlog weggespeeld zijn.

Hoe oud ben ik wel niet dat ik terug denk aan de ps1 tijdperk, waar de laadtijden net zo lang waren, maar je geen patches nodig had om gewoon de game uit te spelen.

Goede oude tijd, 1997 ofzo? Nu zijn we alweer in 2019! Dat iedereen een goede gamejaar mag hebben en dat iedereen first world problems mag hebben met welke game die nu moet gaan spelen😎

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:51
Dxue schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 02:55:
[...]

Als je vooruit plant zou niks een probleem hoeven zijn, heb je helemaal gelijk in.
ik ken alleen mezelf en weet dat ik gewoon een spel wil spelen als ik er zin in heb. Ik kan nu wel plannen dat ik vanavond god of war ga spelen en dat kan vanavond ineens een last of us worden. Ik vind de laadtijden van een horizon zeron dawn ook veeeeels te lang voordat het start, (maarja het is of mooie graphics of snelle(re) laadtijden). Ik heb helaas niet zoveel tijd om te gamen, aangezien ik een eigen horeca bedrijf heb en daar helaas teveel tijd aan kwijt ben. Daardoor ben ik nu een 'ik wil dat spelen en geen zin om eerst een 15 min te wachten' persoon geworden. Vroeger als student had ik veel meer tijd om te gamen en was plannen ook echt geen probleem. Kon rustig een dag wachten om een 'demo' te downloaden en op basis daarvan een game wel of niet te kopen.

Achja first world problems. Vroeger niet genoeg geld om alle games te kopen, nu geen tijd om alle games te spelen. Heb helaas daardoor nu nog steeds een backlog van tig games voor de ps3 en nu de ps4 erbij😅. Ooit zal die backlog weggespeeld zijn.

Hoe oud ben ik wel niet dat ik terug denk aan de ps1 tijdperk, waar de laadtijden net zo lang waren, maar je geen patches nodig had om gewoon de game uit te spelen.

Goede oude tijd, 1997 ofzo? Nu zijn we alweer in 2019! Dat iedereen een goede gamejaar mag hebben en dat iedereen first world problems mag hebben met welke game die nu moet gaan spelen😎
Dan heb je dus gewoon een grote harde schijf nodig om alles tegelijk op te installeren :) dan hoef je alleen bij eerste aanschaf even op dat downloaden te wachten.

Overigens als we het over lang wachten vroeger hebben dan denk ik terug aan mijn eerste game systeem, een Commodore 64 :+ ik had een aantal games origineel op cassette en daar had je gewoon iedere keer dat je wou spelen een laadtijd van een kwartier of zo... En als je pech had sloeg tijdens het laden de tape ineens af aan het einde en bleek dat hij vast was blijven hangen en mocht je opnieuw beginnen :P (dat was pas een tijd dat je beter kon piraten want dan was er meestal een turbolaad functie geïmplementeerd waardoor het nog 'maar' een paar minuten kostte).
Maar goed, tot zover 'opa vertelt' o<:) _O-

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:06:
[...]

Dan heb je dus gewoon een grote harde schijf nodig om alles tegelijk op te installeren :) dan hoef je alleen bij eerste aanschaf even op dat downloaden te wachten.

Overigens als we het over lang wachten vroeger hebben dan denk ik terug aan mijn eerste game systeem, een Commodore 64 :+ ik had een aantal games origineel op cassette en daar had je gewoon iedere keer dat je wou spelen een laadtijd van een kwartier of zo... En als je pech had sloeg tijdens het laden de tape ineens af aan het einde en bleek dat hij vast was blijven hangen en mocht je opnieuw beginnen :P (dat was pas een tijd dat je beter kon piraten want dan was er meestal een turbolaad functie geïmplementeerd waardoor het nog 'maar' een paar minuten kostte).
Maar goed, tot zover 'opa vertelt' o<:) _O-
Atari 2600 master race :+ niets loaden ;) (later zelf een c64 met een diskdrive gekregen, toegeven dat was wel veel leuker)

Maar mochten meer mensen hun memories willen sharen, komt allen naar het retro gaming topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Ik herken me wel in het “ik wil het nu spelen en anders heb ik geen zin meer” gedeelte. Daarom is een 1TB externe hdd van 5 tientjes voor mij 1 van de beste investeringen geweest voor de PS4. God of War, Horizon Zero Dawn, GTA V, FIFA, Black Ops 4, Bloodborne, The Last of Us, The Witcher, nog een handje vol triple A titels, al m’n VR games en dan heb ik nog 200GB over en ook nog ruimte op de PS4 zelf.

En voor 2-3 tientjes meer heb je een 2 TB HDD. Dan moet je al helemaal je best doen om ‘m vol te krijgen :P

Daarnaast heb ik de PS4 altijd in rest mode staan met het downloaden van updates op de achtergrond. Ik zit eigenlijk nooit meer te wachten op downloads en kan vrijwel altijd meteen gamen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Denman schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Ik herken me wel in het “ik wil het nu spelen en anders heb ik geen zin meer” gedeelte. Daarom is een 1TB externe hdd van 5 tientjes voor mij 1 van de beste investeringen geweest voor de PS4. God of War, Horizon Zero Dawn, GTA V, FIFA, Black Ops 4, Bloodborne, The Last of Us, The Witcher, nog een handje vol triple A titels, al m’n VR games en dan heb ik nog 200GB over en ook nog ruimte op de PS4 zelf.

En voor 2-3 tientjes meer heb je een 2 TB HDD. Dan moet je al helemaal je best doen om ‘m vol te krijgen :P

Daarnaast heb ik de PS4 altijd in rest mode staan met het downloaden van updates op de achtergrond. Ik zit eigenlijk nooit meer te wachten op downloads en kan vrijwel altijd meteen gamen :)
Dat is wel een goede, heb nog een 4tb externe schijf. Weliswaar met een extra voeding, maar zal eens kijken of dat ook werkt met ps4 en auto updates.(heb hier een pro en die 1 tb is erg snel vol...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

[...]

Als tijd echt belangrijk voor je is, zet er een SSD in. Ik werk full time en heb ook een kleine van tweeënhalf. Tijd voor mijzelf is dan heel heel kostbaar.

Ik heb dan ook gelijk een SSD geïnstalleerd. Als je laadtijd van 30 sec naar 15 gaat bij wijze dan scheelt het je al 15 seconden elke keer dat iets wordt geladen. Ik denk dat het elke avond mij zo wel wat extra minuten game tijd oplevert. Als we ff random genomen vanuit gaan dat het 5min scheelt elke dag, heb je in een maand ongeveer twee en half uur extra gametijd :p

Overigens over Horizon Zero Dawn gesproken... Prachtig spel! had het dan ook gelijk aangeschaft bij mijn PS4 Pro, echter krijg ik blijkbaar last van motion sickness bij het spelen ervan...

Ik werd vroeger altijd al misselijk van spellen als UT of Quake, ofwel First personen Shooter... maar blijkbaar dus ook van Horizon... Terwijl ik bij games als DMC of Bayonetta/Wow geen last van heb...

Just my luck ey |:(

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:16
Shiro schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:17:
[..]
Overigens over Horizon Zero Dawn gesproken... Prachtig spel! had het dan ook gelijk aangeschaft bij mijn PS4 Pro, echter krijg ik blijkbaar last van motion sickness bij het spelen ervan...

Ik werd vroeger altijd al misselijk van spellen als UT of Quake, ofwel First personen Shooter... maar blijkbaar dus ook van Horizon... Terwijl ik bij games als DMC of Bayonetta/Wow geen last van heb...

Waarschijnlijk ligt het aan de Motion Blur. Misschien is het uit te schakelen in de settings van Horizon. Dat weet ik niet zeker. Bij bijv spider-man en god of war lan het wel.

Edit: niet uit te schakelen helaas. Zijn meer mensen met dit probleem.

https://www.reddit.com/r/...Vaw0Bimxk7TvyOKRbpu60e0EJ

[ Voor 14% gewijzigd door maukoo op 01-01-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

maukoo schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:26:
[...]

Waarschijnlijk ligt het aan de Motion Blur. Misschien is het uit te schakelen in de settings van Horizon. Dat weet ik niet zeker. Bij bijv spider-man en god of war lan het wel.

Edit: niet uit te schakelen helaas. Zijn meer mensen met dit probleem.

https://www.reddit.com/r/...Vaw0Bimxk7TvyOKRbpu60e0EJ
Yup, ik had het ergens al gelezen, ik denk dat Horizon daardoor voor mij ff op een laag pitje komt te staan. Ik was zelfs al iets van 8 uur in de game ofzo...erg jammer.

Ik ga maar FFXV proberen, ook daar inmiddels een begin mee gemaakt, maar als oud FF gediende(FF7, 8, 9, 10, 13), mist ik de turn based wat en voelt het als random button's smashen tot dusver.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:16
Shiro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:25:
[...]

Yup, ik had het ergens al gelezen, ik denk dat Horizon daardoor voor mij ff op een laag pitje komt te staan. Ik was zelfs al iets van 8 uur in de game ofzo...erg jammer.

Ik ga maar FFXV proberen, ook daar inmiddels een begin mee gemaakt, maar als oud FF gediende(FF7, 8, 9, 10, 13), mist ik de turn based wat en voelt het als random button's smashen tot dusver.
Ik zet motion blur ook altijd uit als het kan. Ik vind het gewoon lelijk eruit zien. Zelf geen last van motion sickness. Final Fantasy 15 wil ik ook nog een keer proberen. Ben tijdens deel 13 afgehaakt. Die was me veel te lineair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
Zijn er hier kenners van de Resident Evil franchise? Ik zie namelijk dat deel 4, 5 en 6 nu voor nog geen €15,- in de sale is. Zijn dat een beetje geslaagde remasters of is het knudde qua besturing en graphics? Wilde ooit nog de Silent Hill remakes halen voor de PS3 maar die schijnen echt bizar slecht te zijn.

Dat het er iets gedateerd uitziet vind ik niet echt een probleem. Meeste RE's zijn toch vrij donker en het gaat dan toch meer om de sfeer. Belangrijker is dat de controls een beetje lekker werken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

RE 4, 5 en 6 zijn super op de PS4 (Pro) en ik heb ze allemaal gespeeld.
Wees wel klaar voor flink wat horror gametijd met al die delen.

Het is vooral ammo sparen en flink schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

OMX2000

By any means necessary...

Shiro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:25:
[...]

Gember thee proberen, gamen in een goed verlichte ruimte en/of pilletjes tegen wagenziekte nemen.

Ik krijg het als ik in een first person game een tijdje verdwaald ben en meerdere keren rondjes loop. Recent bij God of War en single player Splatoon 2. Maar gek genoeg heb ik het in multiplayer weer nooit. Dus de multiplayer van Splatoon 2 gaat weer wel goed.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
Vrijdag schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:33:
Zijn er hier kenners van de Resident Evil franchise? Ik zie namelijk dat deel 4, 5 en 6 nu voor nog geen €15,- in de sale is. Zijn dat een beetje geslaagde remasters of is het knudde qua besturing en graphics? Wilde ooit nog de Silent Hill remakes halen voor de PS3 maar die schijnen echt bizar slecht te zijn.

Dat het er iets gedateerd uitziet vind ik niet echt een probleem. Meeste RE's zijn toch vrij donker en het gaat dan toch meer om de sfeer. Belangrijker is dat de controls een beetje lekker werken.
Het zijn remasters geen remakes.

Dus de resolutie is beter, het ziet er 'iets' beter uit. maar de controls zijn net zo gedateerd als de originele versies.

Het is echt een kwestie van wennen. Je kunt bijv niet lopen en schieten tegelijk. Maar voor deze prijs zou ik de gok wel wagen.

RE4 is een masterpiece die iedereen eigenlijk een keer gespeeld moet hebben.

RE5 is meer fast paced en meer gericht op actie. Is naar mijn mening geen goede Resident Evil game, maar wel een prima actie game. En een nog betere co-op game. De Mercenaries mode is ook verslavend.

RE6 heeft wel modernere controls. Maar is helaas wel 1 van de slechtste Resident Evil games die er is. Je krijgt wel veel bang voor je bucks. Resident Evil 6 bevat namelijk 3 volwaardige solo campaigns.

Voor de echte RE ervaring zou ik trouwens gewoon beginnen met RE 1 Remaster. En aan het van deze maand meteen de Remake van RE2 meepakken. _/-\o_

Maar goed, welke keuze je ook maakt. Afgezien van 6, zijn het allemaal uitstekende games.

P.S. Resident Evil Revelations 2 (spin-off) is trouwens ook een aanrader. Die heeft ook wat modernere controls. En is naar mijn mening ook een meer dan prima RE game. Die is ook best vaak in de aanbieding. Zag hem laatst nog voor €5 in de PS Store.

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 02-01-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
[...]

Als tijd echt belangrijk voor je is, zet er een SSD in. Ik werk full time en heb ook een kleine van tweeënhalf. Tijd voor mijzelf is dan heel heel kostbaar.

Ik heb dan ook gelijk een SSD geïnstalleerd. Als je laadtijd van 30 sec naar 15 gaat bij wijze dan scheelt het je al 15 seconden elke keer dat iets wordt geladen. Ik denk dat het elke avond mij zo wel wat extra minuten game tijd oplevert. Als we ff random genomen vanuit gaan dat het 5min scheelt elke dag, heb je in een maand ongeveer twee en half uur extra gametijd :p

Ik heb er vlak voor de kerstvakantie een 860evo ssd er in gezet van 500gb, en ja inderdaad ..bijvoorbeeld het laden van Red Dead Redemption 2 zelf volledig duurt ongeveer 30 a 40 seconden , en het laden van een savegame zo ongeveer 15 seconden .. toch makkelijk als je weer eens een voetganger per ongeluk vertrapt met je paard in dat spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

[...]

Dat is wel pech hebben zeg! Ik heb er een pauze op omdat ik er misselijk ervan werd door te gamen op de vr headset op cinema mode. Gaaf om het op zo'n 'grote' scherm te zien, maar de lage resolutie maakt het voor mij achteraf gezien samen met de misselijkheid een slechte combi. Had er geen last van als ik op tv speelde, maar onbewust laat ik het nog steeds liggen. Heb aan het einde van 2019 nog wel uncharted 4 uitgespeeld en op de 1 of ander manier ligt god of war ook op pauze, ben net bij het world snake gedeelte, misschien te gefrustreerd geraakt dat ik niet alle monsters daar aan kan? Straks maar kijken welke game ik weer ga spelen, denk god of war, minder lange laadtijden O-).

Ondertussen maar sparen voor een 1tb ssd om erin te stoppen en de rest op een 4tb externe schijf gooien
Metallize schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Ik heb er vlak voor de kerstvakantie een 860evo ssd er in gezet van 500gb, en ja inderdaad ..bijvoorbeeld het laden van Red Dead Redemption 2 zelf volledig duurt ongeveer 30 a 40 seconden , en het laden van een savegame zo ongeveer 15 seconden .. toch makkelijk als je weer eens een voetganger per ongeluk vertrapt met je paard in dat spel :9
Goed om te lezen dat het echt scheelt, dan weet ik dat het het sparen waard is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dxue op 02-01-2019 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de RPG liefhebbers onder ons (me :9 ), een overzicht van alle RPGs op alle platforms voor 2019 met de releasedatums...

Overzicht

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:24:
Voor de RPG liefhebbers onder ons (me :9 ), een overzicht van alle RPGs op alle platforms voor 2019 met de releasedatums...

Overzicht
Hou maar op, ben al blij als ik dit jaar Red Dead Redemption 2 kan uitspelen qua tijd. Leuk hoor babies ;w

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Hou maar op, ben al blij als ik dit jaar Red Dead Redemption 2 kan uitspelen qua tijd. Leuk hoor babies ;w
Ik heb geen babies, maar ken het, tijd om te spelen .... En tegenwoordig ook nog de mindset om te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Ik heb geen babies, maar ken het, tijd om te spelen .... En tegenwoordig ook nog de mindset om te spelen ...
Mindset zit wel goed, maar dat komt misschien ook wel omdat er gewoonweg geen tijd is om te gamen. Voorheen gamede ik een aantal maanden/weken heel veel, en dan weer een aantal maanden/weken of langer niet. Dus herken het wel een beetje.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:24:

Overzicht
Is Sekiro geen RPG? Die staat er niet bij en dat is eigenlijk de enige waar ik interesse in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:39:
[...]

Is Sekiro geen RPG? Die staat er niet bij en dat is eigenlijk de enige waar ik interesse in heb.
Dat is de nieuwe From Software toch? Hmmmm, weet eigenlijk nog niet zoveel van die game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:41:
[...]

Dat is de nieuwe From Software toch? Hmmmm, weet eigenlijk nog niet zoveel van die game ...
Klopt.

Blijkbaar niet, lees ik net. Het is een action adventure. Wel echt benieuwd naar die game. Mijn Bloodborne itch is eigenlijk nooit meer weggegaan vanwege een andere game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bloodborne is ook een prachtig spel, vooral de duistere sfeer sprak mij aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:29
From Software has two unannounced titles in development
Denk echt wel dat die BB2 er komt

Ik zou hier een heel lijstje kunnen opnoemen met games die ik in 2019 wil spelen, maar uiteindelijk gaat het voor mij over Tshushima/Death Stranding/Last of Us. :9
Er zal er sowieso toch eentje uitkomen..

Over een paar weken is het Pax South, wie weet zien we daar iets meer..

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 02-01-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 09-10 18:55
Ik hoop zelf ook op een BloodBorne 2. Ben ook erg benieuwd naar Sekiro Shadows die twice. Schijnt wel minder duister te zijn dan BB of DS serie, maar de gameplay bepaalt het succes voor mij. Als dit op niveau van de andere From games ligt => Instant buy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 17:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Anton.net schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:51:
Ik zou hier een heel lijstje kunnen opnoemen met games die ik in 2019 wil spelen, maar uiteindelijk gaat het voor mij over Tshushima/Death Stranding/Last of Us. :9
Metro Exodus :9~

Niemand in dit forum lijkt daar enthousiast over te zijn, maar aangezien ik Metro 2033 + Last Light (+de Redux..) beide iets van 5x heb uitgespeeld en het me nog steeds trekt, ben ik zeer benieuwd naar Exodus. Misschien wordt dat de eerste game sinds tijden die ik voor de releaseprijs koop.

En ben stiekem erg benieuwd naar FC New Dawn, mag misschien niet in het rijtje genoemd worden van jouw games, maar ik geniet telkens weer van een FC spel, en daar gaat het toch uiteindelijk om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 03-10 09:29

Voor mij ook om eerlijk te zijn. Ik ga maar RDR2 in de V&A zetten want ik speel het al niet. en vindt het niet waardig om nog te spelen. trekt me niet aan. Speel het al denk ik een langere tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die Odyssey al gespeeld heeft en GOW? hoe speelt ASC tegenover GOW?
Zie ze beide in de ps4 store staan met korting alleen kan geen keuze maken, de tijd waar het afspeelt bevalt me wel van beide stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Metro houd ik in de gaten, maar ik heb meer interesse in de nieuwe Doom en Wolfenstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De IP is volgens mij van van Sony en het is een van Shuhei Yoshida's favoriete games. Hij MOET haast wel komen. Ben wel bang dat het een PS5 titel wordt. Maar heb nog genoeg te doen.
The Inquisitor schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Metro Exodus :9~

Niemand in dit forum lijkt daar enthousiast over te zijn, maar aangezien ik Metro 2033 + Last Light (+de Redux..) beide iets van 5x heb uitgespeeld en het me nog steeds trekt, ben ik zeer benieuwd naar Exodus. Misschien wordt dat de eerste game sinds tijden die ik voor de releaseprijs koop.

En ben stiekem erg benieuwd naar FC New Dawn, mag misschien niet in het rijtje genoemd worden van jouw games, maar ik geniet telkens weer van een FC spel, en daar gaat het toch uiteindelijk om :+
Ik kijk er zeker naar uit!
theduke1989 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Voor mij ook om eerlijk te zijn. Ik ga maar RDR2 in de V&A zetten want ik speel het al niet. en vindt het niet waardig om nog te spelen. trekt me niet aan. Speel het al denk ik een langere tijd niet.
Ik heb 'm inmiddels ook verkocht, maar wel uitgespeeld.
Anton.net schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:39:
Metro houd ik in de gaten, maar ik heb meer interesse in de nieuwe Doom en Wolfenstein
Ik zeker niet. Metro Redux vind ik nog altijd een stuk beter dan DOOM en Wolfenstein. DOOM vind ik veel te arcade en die gore nest mechanic vond ik op een gegeven moment echt een slap excuus worden (voelde echt continue als herhaling aan.

Komt er een nieuwe Wolfenstein? Ik vind de besturing van de afgelopen delen echt ondermaats. Gewoon helemaal niet nauwkeurig in vergelijking met andere titels. En je gun neemt ook veel te veel ruimte in beeld in, waardoor ik het idee had helemaal niet goed te kunnen zien wat er gebeurde.

Edit:
Verwijderd schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:11:
Iemand die Odyssey al gespeeld heeft en GOW? hoe speelt ASC tegenover GOW?
Zie ze beide in de ps4 store staan met korting alleen kan geen keuze maken, de tijd waar het afspeelt bevalt me wel van beide stories.
Ik heb beide gespeeld. Nu bezig met Odyssey. GoW is wat trager en gewichtiger, maar in de meeste opzichten wel de betere game met een wat serieuzere ondertoon. Odyssey is lekker arcady en "gamey" als je snapt wat ik bedoel. Als je ze nog nooit gespeeld hebt, zou ik blind voor GoW gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 02-01-2019 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Ik denk dat The last of us 2 niet op de ps4 gaat uitkomen. (May 10, 2020 Moederdag)

[ Voor 17% gewijzigd door Pukiq op 03-01-2019 04:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pukiq schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 04:38:
Ik denk dat The last of us 2 niet op de ps4 gaat uitkomen. (May 10, 2020 Moederdag)
Ik denk dat die volgend jaar komt en het een cross gen titel is. Hij moet onderhand toch wel bijna af zijn, lijkt me.

Lekker nog even de PS4 sales boosten en dan een 4K/60fps versie op de PS5. Must resist.

Edit: Wat is Odyssey trouwens een lekkere game zeg. Ik heb veel kritiek op het spel gegeven vanwege het copy-paste werk en op het begin voelde het ook als Origins, maar ik heb er inmiddels een uurtje of 10 in zitten en het lijkt net alsof Origins een soort prototype voor dit spel was. De map is gigantisch en er is zoveel te doen en te zien. Oh en samen met Origins toch wel de vetste HDR implementatie die ik gezien heb. Zelfs beter dan Sony's exclusives. Heel tof om een tijdje in een grot rond te lopen en dan met je ogen moeten knijpen als je weer naar buiten loopt. Na RDR2 voelt dit eerlijk gezegd wel allemaal een stuk minder volwassen en meer arcade en zitten er ook wel knullige dingen in (de voice acting bijvoorbeeld), maar ik heb er eigenlijk een stuk meer plezier mee. :)

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 03-01-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:22
@bram1984 Odyssey is inderdaad een erg tof spel. Heeft mij ook positief verrast. Ik speel met Kassandra en heb haar lekker bitchie gemaakt hehe.

Wat ik alleen nog niet helemaal doorheb zijn die mercenaries. Zo had ik bijvoorbeeld uit tier 8 of 9 (weet niet meer precies) drie van de vier verslagen en was ik op weg naar de vier. Deze was ergens helemaal verweg op een eiland in het zuidoosten van de wereld. Daar aangekomen versla ik de vierde dus ik kijken naar mijn mercenaries info, kan ik de zojuist verslagen mercenary nergens terug vinden en staan er bij die tier ineens weer vier onbekende mercenaries. Ik snap er niks van. Gaan die tiers per regio oid??

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:52:
@bram1984 Odyssey is inderdaad een erg tof spel. Heeft mij ook positief verrast. Ik speel met Kassandra en heb haar lekker bitchie gemaakt hehe.

Wat ik alleen nog niet helemaal doorheb zijn die mercenaries. Zo had ik bijvoorbeeld uit tier 8 of 9 (weet niet meer precies) drie van de vier verslagen en was ik op weg naar de vier. Deze was ergens helemaal verweg op een eiland in het zuidoosten van de wereld. Daar aangekomen versla ik de vierde dus ik kijken naar mijn mercenaries info, kan ik de zojuist verslagen mercenary nergens terug vinden en staan er bij die tier ineens weer vier onbekende mercenaries. Ik snap er niks van. Gaan die tiers per regio oid??
Yep ik speel ook met Kassandra. Ik las dat zij een leukere character is dan haar broer, dus die maar gekozen.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met die mercenaries. Zover ben ik nog niet. Er zitten ook zoveel nieuwe systemen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
Misschien even hier vragen: [Multi] Assassin's Creed: Odyssey
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Iemand enig idee hoe laat de PLUS games voor deze maand online komen? Of zit hier elke maand een verschil in. Heb namelijk nog 2 daagjes vrij en wil graag Steep uit gaan proberen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Oxigeon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:42:
Iemand enig idee hoe laat de PLUS games voor deze maand online komen? Of zit hier elke maand een verschil in. Heb namelijk nog 2 daagjes vrij en wil graag Steep uit gaan proberen
Normaal toch tegen een uur of 2 of 3.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Oxigeon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:42:
Ik heb Steep heb ik gister al gedownload en geprobeerd, dus je had ze al moeten zien staan.

Heb hem na 5 minuten ook weer verwijderd want kon toen game opstarten helemaal niets toen mijn poppetje eenmaal in sneeuw stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:37:
[...]
Ik heb Steep heb ik gister al gedownload en geprobeerd, dus je had ze al moeten zien staan.
Vreemd, tenzij je een US account hebt of zo ?
Hier staat Steep nog altijd €19.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:33
Twixie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:47:
[...]

Hier ook nog niet gratis.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Twixie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:47:
[...]

Ik heb idd een US account, maar ik was me niet bewust dat US games eerder uitkomen, is normaal toch niet zo?
Had verwacht van net wat later, want dit had ik ook met RDR2, werd later unlocked dan mensen die op NL account game hadden gekocht. En ook al eerder met PS+ games die te downloaden waren, konden vrienden op NL account ze al zien, terwijl ik nog oude games zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:35:
[...]
Ik heb idd een US account, maar ik was me niet bewust dat US games eerder uitkomen, is normaal toch niet zo?
Normaal niet, maar blijkbaar hadden ze nu met Nieuwjaar blijkbaar niet het personeel om op een knopje te drukken 8)7 . Had in de commentaren op die blogpost al gezien dat de US wél op 1 januari hun games gekregen hadden, terwijl in de EU dus blijkbaar die blogpost na nieuwjaar stiekem geëdit is om te zeggen dat wij de games op 3 januari krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
Steep hoor ik wel positieve geluiden over. Ben wel benieuwd, heb nog nooit een ski- of snowboardgame gespeeld. Ziet er uit als een 'lekker even tussendoor' spel :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nou ik vond de tutorial als je het spel opstart zo onduidelijk en soms kan ik me best snel irriteren O-), dus nadat ik 5x probeerde met wingsuit ergens vanaf te springen zoals aangegeven werd op het scherm en er niet gebeurde was het close app en delete. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
dvdkiwi schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:42:
Steep hoor ik wel positieve geluiden over. Ben wel benieuwd, heb nog nooit een ski- of snowboardgame gespeeld. Ziet er uit als een 'lekker even tussendoor' spel :)
Ik heb vroeger op de pc wel Supreme Snowboarding gespeeld en op de PS1 had ik SSX. Steep lijkt me best een leuke arcade spel.

Ohja, en natuurlijk Ski or die en de Wintergames :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SSX ten tijde van PS2 was toch wel dikke fun eigenlijk. Een beetje Tony Hawk op sneeuw... overigens ook zo'n fun titel die ergens een stille dood stierf (ik herinner me nog vaag dat een van de laatste versies enorm crap en buggy scheen te zijn en door reviews helemaal neergesabeld werd).
EDIT: was dus blijkbaar THPS5 dat zo crap was : Wikipedia: Tony Hawk's (series) . Ik wist trouwens niet dat er zoveel games en spinoffs waren.

[ Voor 95% gewijzigd door Twixie op 03-01-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:36
Pfff ja, Tony Hawk Pro Skater 2 heb ik toch wel grijs gespeeld op de PS One.
Jaren terug was hij zelfs als app beschikbaar op de iPhone. Exact hetzelfde als de PS One versie en goed speelbaar op het touchscreen, heerlijk!

Ik zou heel graag weer een dergelijke game willen. Gewoon niet teveel poespas, gewoon prima graphics, gave maps en gave tricks. Misschien dat ik zelfs wel weer naar de cheats van toen verlang :P

Paar jaar terug was er nog een PS4 versie dacht ik, maar die schijnt niet bepaald top te zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Die pricedrop was blijkbaar iets tijdelijks... Jammer, want mijn jongens hebben nu juist voldoende geld bij elkaar gesprokkeld om een PS4 te kopen. BOL.com nu 275, was vorige week geloof ik 189... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
gysman11 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:05:
Die pricedrop was blijkbaar iets tijdelijks... Jammer, want mijn jongens hebben nu juist voldoende geld bij elkaar gesprokkeld om een PS4 te kopen. BOL.com nu 275, was vorige week geloof ik 189... :/
Klopt, was een sale voor Kerstmis. Enkel geldig in December...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:03:
[...]

De IP is volgens mij van van Sony en het is een van Shuhei Yoshida's favoriete games. Hij MOET haast wel komen. Ben wel bang dat het een PS5 titel wordt. Maar heb nog genoeg te doen.
Ik denk dat Bloodborne 2 er ook echt wel komt. En ik hoop zelfs dat het een PS5 titel wordt. In 4k met HDR en heel misschien zelfs 60 fps. Sign me up :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25
De afgelopen jaren had Sony ook aanbiedingen in juni "days of play", misschien is de prijs dan ook weer lager.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was natuurlijk te verwachten. Volgende keer even voorschieten dan maar. :)
rajackar schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:33:
[...]

Ik denk dat Bloodborne 2 er ook echt wel komt. En ik hoop zelfs dat het een PS5 titel wordt. In 4k met HDR en heel misschien zelfs 60 fps. Sign me up :)
Een PS4 titel wordt het in ieder geval zeker niet. En zo niet, dan graag een complete remake van het origineel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Was natuurlijk te verwachten. Volgende keer even voorschieten dan maar. :)
Of gewoon de super sweet daddy uithangen en bijlappen :9

/Nothing better than a happy kid!

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 03-01-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:55:
Na RDR2 voelt dit eerlijk gezegd wel allemaal een stuk minder volwassen en meer arcadezier mee. :)
Volgens mij las ik laast ook al dat je RDR idd uitgespeeld had, betekent dit dat je RDR2 dan ook echt een leuk en goed spel vond? Ik kan me herinneren dat je gta namelijk niet leuk vond.

Ik wil dit graag weten omdat gta ook nooit echt mijn ding geweest is, maar ik de cowboy setting dan stiekum wel leuker vind (ik vrees alleen dat de controls mij ook de das om gaan doen, expres lompe controls en snel moeten reageren is normaliter iets dat mij vreselijk frustreert...)
Vrijdag schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Ik heb vroeger op de pc wel Supreme Snowboarding gespeeld en op de PS1 had ik SSX. Steep lijkt me best een leuke arcade spel.

hi (mede) grampa ;) <+:)
Snowboard games hebben het voor mij eigenlijk ook nooit gedaan zelfs die (voor mij dan) c64 games die je noemt, maar door Metal Jesus zijn uitspraak dat het eigenlijk gewoon race games zijn toch wel interesse, ik hou namelijk wel van racegames (ik vind alleen semi verplicht moet stunten irritant).

Voor graties wil ik het wel even proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 03-01-2019 14:12 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:36
-SaveMe- schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:03:
[...]

/Nothing better than a happy kid!
Happy wife, happy life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:27
Ik denk dat mijn PS4 kaduuk is. Voor de één of andere reden spuugt de PS4 discs uit wanneer die het te warm krijgt. Ook al zit er geen disc in. Ik heb enkele tijd terug even gezocht aan wat het kan liggen en blijkbaar kan dit liggen aan een stuk rubber dat zich uitzet bij het warm worden. Ik heb deze verwijderd en het ging even goed, maar nu doet de PS4 het constant. Blijkbaar is dit eigen aan de eerste generatie PS4's en kan ik deze kosteloos opsturen naar Sony. Ik ben dan wel de console voor 2 weken kwijt.

Ik kan ook natuurlijk een PS4 Pro kopen, maar die zijn blijkbaar uitverkocht, geen interessante bundels en de prijs is veel te hoog. Beter zou zijn dat ik er eentje koop met Black Friday, maar ik weet niet of ik het 11 maanden ga volhouden met dat probleem. Ik kan geen spel spelen die ik op disc heb en ik moet de volumeknop hard zetten tijdens het gamen of Netflixen, anders word ik geïrriteerd door het constante gepiep en gedraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Le Enfant! Wil Sony gratis een PS4 van de eerste generatie repareren? In dat geval zou ik het doen! Momenteel heb je er ook niet veel aan...

Heb gehoord dat GameMania ook 2dehands consoles verkoopt aan een goede prijs, misschien is dat iets? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Als je de spellen in de winkel zoekt zijn ze al gratis te krijgen overigens.
Steep
Portal Knights
Amplitude
Fallen Legion: Flames of Rebellion

En de twee die niet voor PS4 beschikbaar zijn:
Super Mutant Alien Assault
Zone of the Enders HD Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Volgens mij las ik laast ook al dat je RDR idd uitgespeeld had, betekent dit dat je RDR2 dan ook echt een leuk en goed spel vond? Ik kan me herinneren dat je gta namelijk niet leuk vond.

Ik wil dit graag weten omdat gta ook nooit echt mijn ding geweest is, maar ik de cowboy setting dan stiekum wel leuker vind (ik vrees alleen dat de controls mij ook de das om gaan doen, expres lompe controls en snel moeten reageren is normaliter iets dat mij vreselijk frustreert...)
Ik heb hier (en in het RDR2 topic) al eerder een verdict afgegeven, maar ik heb zelden zo een dubbel gevoel over een spel gehad.

Het spel heb ik uit kunnen spelen vanwege de masterclass in open wereld design/graphics en het toffe volwassen en goed vertelde verhaal.

Gameplay, controls en missie design vind ik alle 3 bijzonder zwak. Daar moet R* echt eens stappen in gaan maken.

Ik vind het in ieder geval lang geen 97 waard, maar eerder een 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

[...]

Snowboard games hebben het voor mij eigenlijk ook nooit gedaan zelfs die (voor mij dan) c64 games die je noemt, maar door Metal Jesus zijn uitspraak dat het eigenlijk gewoon race games zijn toch wel interesse, ik hou namelijk wel van racegames (ik vind alleen semi verplicht moet stunten irritant).

Ik ook maar even dan, ik heb gta 5 4 uur gespeeld en nooit meer opgestart, vind er werkelijk geen reet aan.

Rdr2 heb ik in enkele weken helemaal uitgespeeld en erg van genoten. Controls zijn wel een beetje meh, maar zolang ik alleen rdr2 speelde en geen spellen tussendoor deed die wel behoorlijke controls hadden viel het wel mee. En ik heb nooit het idee gehad dat ik ergens echt snel moest reageren en dat op mijn 42ste. :P

Ik zeg gewoon doen, rustig aan beginnen gewoon op je gemak met wat sidemissions (zodra ze je loslaten that is) en rustig aan de controls wennen, gebeurd vanzelf.. sort of. :)

Geen online gedaan overigens, ga ik ook niet aan beginnen, heb een tyfus hekel aan online mp games. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 03-01-2019 16:22 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Zal wel één van de weinigen zijn. Maar ik vind RockStar games sowieso een beetje overrated.
In ieder geval gameplay-wise. Heb de gameplay van RockStar games altijd zwak gevonden.

Daarom heb ik de SP van RDR1 en de meeste GTA games ook nooit uitgespeeld.

Max Payne 3 is een van de weinige RockStar games die ik wel helemaal hebt uitgespeeld (bullet time blijft vet).

Maar goed, ben nu ook even gestopt met RDR2.

Achteraf zonde dat ik eerst met de MP ben begonnen. Ben nu bij rank 22, en vind er geen reet meer aan online. Helaas nu even geen tijd voor de SP (echt weer iets voor mij; zo'n vette game kopen en dan eerst de MP spelen :/ ). Maar ga er na Resident Evil 2 zeker mee beginnen.

Lees meer positieve dingen dan negatieve dingen over het verhaal.
Dus ben erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:20:
[...]

Ik ook maar even dan, ik heb gta 5 4 uur gespeeld en nooit meer opgestart, vind er werkelijk geen reet aan.

Rdr2 heb ik in enkele weken helemaal uitgespeeld en erg van genoten. Controls zijn wel een beetje meh, maar zolang ik alleen rdr2 speelde en geen spellen tussendoor deed die wel behoorlijke controls hadden viel het wel mee. En ik heb nooit het idee gehad dat ik ergens echt snel moest reageren en dat op mijn 42ste. :P

Ik zeg gewoon doen, rustig aan beginnen gewoon op je gemak met wat sidemissions (zodra ze je loslaten that is) en rustig aan de controls wennen, gebeurd vanzelf.. sort of. :)

Geen online gedaan overigens, ga ik ook niet aan beginnen, heb een tyfus hekel aan online mp games. :)
Wat een feest van herkenning. Leeftijd schelen we niet veel, hooguit wat maanden, en ik ben ook niet dol op online mp, buiten fighting games en scores vergelijken etc.

Ik heb gta 5 gewoon overgeslagen, 4 wel gekocht maar idd maar even gespeeld (of misschien ook wel overgeslagen eigenlijk) wel heb ik de episodes van gta4 iig in bezit. Die kon ik destijds niet spelen op mijn pc, videokaart upgrade gedaan en daarna getest of het speelbaar was...dat was het, en daarna nooit meer gespeeld |:(

Wellicht die nog maar is een kans geven, want met even snel bij v&a kijken is duidelijk dat rdr iig nog best prijzig is. Maar goed, enige voordeel van een backlog, ik ga dus wel wat anders spelen en ooit komt rdr 2 er nog wel is dan, misschien leuk als ik eindelijk naar die 4k/hdr tv ga (hopelijk nog ergens dit kwartaal, maar vrijwel zeker de eerste helft van dit jaar, lang genoeg gewacht en ik ' moet' want de huidige tv gaat naar de slaapkamer van mijn zoon :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Klor schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:47:
Als je de spellen in de winkel zoekt zijn ze al gratis te krijgen overigens.
Steep
Portal Knights
Amplitude
Fallen Legion: Flames of Rebellion

En de twee die niet voor PS4 beschikbaar zijn:
Super Mutant Alien Assault
Zone of the Enders HD Edition
Oorspronkelijk was Amplitude enkel voor PS3, maar ik kon de PS4-versie ook gratis 'kopen' nadat ik de PS3-versie had aangeschaft. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:03
Tweakmans schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:48:
[...]

Oorspronkelijk was Amplitude enkel voor PS3, maar ik kon de PS4-versie ook gratis 'kopen' nadat ik de PS3-versie had aangeschaft. Doe er je voordeel mee.
Even getest en na het kopen van de plus versie was de PS4 versie ook gratis

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
Le Enfant! schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:25:
Ik denk dat mijn PS4 kaduuk is. Voor de één of andere reden spuugt de PS4 discs uit wanneer die het te warm krijgt. Ook al zit er geen disc in.
YES!!! free games >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 12:28
Vrijdag schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Met zijn tweeen op een toetsenbord wie het eerst naar beneden is op die banden. Of sneeuwballen gooien, mooie tijd. Steep ook het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:10:
[...]

Even getest en na het kopen van de plus versie was de PS4 versie ook gratis
Cross buy of foutje? heb hem iig ook binnengehaald :) (nou ja gekocht iig)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:03
Sagat schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:36:
[...]

Cross buy of foutje? heb hem iig ook binnengehaald :) (nou ja gekocht iig)
Ik had hem niet. Maar als de PS3 versie hebt (die ik net dus gratis uit de plus haalde), dan is de PS4 versie ook gratis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net

Bevestigt dat Tsushima, Last of Us en Death Stranding op de ps4 komen
Op 2:05 maakt Ellie ook even duidelijk wat met al die andere games gaat gebeuren 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:33

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Anton.net schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:23:
[YouTube: Coming Attractions | PS4]

Bevestigt ook dat Tsushima, Last of Us en Death Stranding op de ps4 komen
En Medievel :D

Hoe leuk was die op de PS 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

Haha, zo oud ben ik nog niet hoor ;) Mijn zoontje is nog maar vier (BIJNA VIJF PAPA!) :P

Die spellen (Supreme Snowboarding, SSX) waren voor mij zeg maar THPS2 maar dan in de sneeuw. Lekker aanrotzooien met over de top stunts enzo. En Ski or Die was toentertijd ook gewoon erg leuk met die verschillende modi en @Marc3l racen op die banden inderdaad :9

Ga Steep van het weekend zeker proberen!

@bram1984 en @Sefaex : Vanmiddag de RE bundel maar aanschaffen. Lekker griezelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

The PlayStation Store January Sale is getting a refresh today!

Hitman 2, Assassin’s Creed Origins, Star Wars: Battlefront 2 and Tom Clancy’s Rainbow Six Siege all join the line-up:

https://blog.eu.playstati...ssive-january-sale-today/

Sla je slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:51
Anton.net schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:23:
[YouTube: Coming Attractions | PS4]
Bevestigt dat Tsushima, Last of Us en Death Stranding op de ps4 komen
Op 2:05 maakt Ellie ook even duidelijk wat met al die andere games gaat gebeuren 8)
En geen Cyberpunk :-(

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Naar die game kijk ik echt al lange tijd het allermeeste uit (samen met TLOU2).
Maar we hoeven ons in ieder geval zeker niet te vervelen!!
Sowieso is mijn leven voorbij nadat Cyberpunk uit komt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Die komt pas op ps5,ps4 is er niet krachtig voor.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:51
Amaze86 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:21:
[...]

Die komt pas op ps5,ps4 is er niet krachtig voor.
In een interview van een paar maanden terug werd er door Project Red geroepen dat de game voor current gen in ontwikkeling is en ze ook niet tegen beperkingen van de huidige hardware lopen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Raem schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:48:
[...]

In een interview van een paar maanden terug werd er door Project Red geroepen dat de game voor current gen in ontwikkeling is en ze ook niet tegen beperkingen van de huidige hardware lopen.
Hopelijk klopt dat ook ja. Anders wordt het zo'n GTA V op de PS3 verhaal, nee dat liep echt niet lekker of soepel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik denk dat ik Cyberpunk toch liever op een nieuwe/PS5 wil spelen. Heb er wel vertrouwen in dat ze wat moois afleveren maar als ik bijvoorbeeld TLOU op de PS3 en op de PS4 vergelijk is het op die laatste echt veel fijner spelen.

Natuurlijk allemaal speculatie mijnerzijds undsoweiter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De Pro zal wel stable 30fps halen denk ik, maar met de slim gaat dat nooit lukken.

Denk dat een 3th party studio als CDPR liever de game wat uitstelt zodat ze het met de volgende generatie kunnen uitbrengen. Ze gaan die game ook lang willen ondersteunen, wat veel makkelijker is op de ps5.
Wie weet komt ie pas uit in 2021, dan is er sowieso geen sprake meer van de ps4.

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2019 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Anton.net schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:12:
De Pro zal wel stable 30fps halen denk ik, maar met de slim gaat dat nooit lukken.

Denk dat een 3th party studio als CDPR liever de game wat uitstelt zodat ze het met de volgende generatie kunnen uitbrengen. Ze gaan die game ook lang willen ondersteunen, wat veel makkelijker is op de ps5.
Wie weet komt ie pas uit in 2021, dan is er sowieso geen sprake meer van de ps4.
? Waarom.
Ze krijgen geld voor verkochte games, wil je hem dan maken voor 800k ps5’s of voor 70m ps4’s?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 10-10 11:30
Vrijdag schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:58:
Ik denk dat ik Cyberpunk toch liever op een nieuwe/PS5 wil spelen. Heb er wel vertrouwen in dat ze wat moois afleveren maar als ik bijvoorbeeld TLOU op de PS3 en op de PS4 vergelijk is het op die laatste echt veel fijner spelen.

Natuurlijk allemaal speculatie mijnerzijds undsoweiter :P
cyberpunk 2077 zal ongeveer net zo lopen als de witcher 3 op consoles , dezelfde engine , alhoewel ik cyberpunk gewoon op de pc zal halen :9 omdat ik cdproject red niet gauw er een denuvo drm op zie gooien |:(

Mischien dat ze de witcher 3 en cyberpunk 2077 wel remasteren voor de ps5 en xbox one-two .. gewoon de ultra settings op 4k van de pc en klaar denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door Metallize op 04-01-2019 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Death Stranding en The Last of Us 2 worden allemaal PS5 games denk ik.
Aangezien Sony ook niet aanwezig zal zijn op de E3. En zulke grote titels krijgen meestal een releasedate op een groot evenement.

En wat heeft het voor nut om TLoU2 in eind 2019-begin 2020 uit te brengen (om maar een voorbeeld te geven). Als de PS5 ook in 2020 moet uitkomen.

Filmpje zegt naar mijn mening niet zo heel veel. Zou pas raar zijn, als TLoU2 en Death Stranding helemaal niet in het filmpje te zien waren.

Dreams en Ghost of Tsushima zie ik nog wel uitkomen eind dit jaar.Infamous is al bijna 5 jaar terug uitgekomen. Dus Ghost of Tsushima is ook alweer een tijdje in productie.

Maar goed, we kunnen gissen wat we willen !

Gewoon lekker af wachten. Vind het deels ook wel prettig dat het in 2019 rustig zal zijn qua exclusives (zoals het er nu naar uitziet). 2018 en 2017 waren echt top voor Sony. Nu even uitrusten en jezelf voorbereiden op de PS5 launch..

Kunnen wij ook even een jaartje onze backlog wegwerken.

P.S. Er komen dit jaar trouwens genoeg andere vette games uit:
DMC 5, Metro Exodus, Resident Evil 2, Kingdom Hearts 3, Crash Racing, Anthem, Days Gone, Sekiro, Rage 2, Shenmue 3.

Genoeg games om je te vermaken tot 2020.

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 04-01-2019 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
YakuzA schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:14:
[...]

? Waarom.
Ze krijgen geld voor verkochte games, wil je hem dan maken voor 800k ps5’s of voor 70m ps4’s?
Omdat CDPR een studio is die erg gericht is op de pc gamer. Ze proberen zichzelf ook altijd te uiten als de studio die de gamers de 'beste ervaring' willen geven. Denk dat ze hun neus al optrekken als ze de hardware van de base ps4 zien....
Ze kunnen wel zeggen dat ze de ps4 supporten, maar dat zou sowieso een zwaar ondermaatse versie zijn tov de ps5.
Deze game is gewoon gericht op de volgende generatie imo
Sefaex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:20:
En wat heeft het voor nut om TLoU2 in eind 2019-begin 2020 uit te brengen (om maar een voorbeeld te geven). Als de PS5 ook in 2020 moet uitkomen.
TLoU I is een paar maanden voor de ps4 uitgekomen.
We zijn nu 2019. Als Sony een video maakt over games die op de ps4 komen, kan je er wel van uit gaan dat die op de ps4 komen
Aangezien Sony ook niet aanwezig zal zijn op de E3. En zulke grote titels krijgen meestal een releasedate op een groot evenement.
Dat doen ze al een tijdje niet meer. Gewoon op ps blog..

[ Voor 20% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2019 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou toch wel heel vreemd zijn in een filmpje over komende PS4 Exclusives, om dan games slechts op de PS5 uit te brengen.
Overigens mag je er wel zeker van zijn dat die games toch al in een redelijk gevorderd stadium van ontwikkeling zijn dat ze m.i. toch echt wel op de PS4 zullen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurd zelden dat games die voor de huidige generatie zijn aangekondigd, later alleen eindigen op next gen consoles. Zelfs metal gear solid 5 kwam nog naar de ps3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Volgens insiders wordt de PS5 eind 2019 aangekondigd op PSX (Sony's eigen evenement).

Sony is verder niet aanwezig op de E3. En een releasedate via internet bekend maken gaat ook niet gebeuren. Dat doe Sony nooit bij zulke grote releases.

Er zijn (naar mijn mening) 3 opties:
1) Sony gaat ergens midden 2019 een kleine evenement organiseren. Speciaal om de releasedate bekend te maken van een aantal exclusives (waaronder TLoU2). En ja, dan kan TLoU2 alsnog in 2019 uitkomen.
2)Releasedate van TLoU2 wordt tegelijk met de PS5 aangekondigd op PSX (eind 2019).
3)We krijgen aan het eind van The Game Awards (dec 2019) een uber vette TLoU2 trailer te zien. Met een release date; Q3-Q4 2020 (meeste naughty dogs games worden uitgebracht in okt/nov)

P.S. En ik kan het mis hebben, maar zo'n filmpje wordt geüpload door een social media team van Sony. Die weten denk ik net zo weinig als wij.

Ja, TLoU2 zou oorspronkelijk uitkomen in 2019. Zo is het door de media gebracht destijds. Maar voor de rest weten alleen Shuhei Yoshida, Mark Cerny en Naughty Dogs wanneer de game gaat uitkomen. Kan me niet voorstellen dat de koffie-jongen van het social media team alle grote releasedates kent.

Maar goed, hopelijk is mijn gelul bullshit en gaat TLoU2 gewoon dit jaar nog uitkomen. Kijk er erg veel naar uit in ieder geval. We gaan het zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Sefaex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:58:
Er zijn (naar mijn mening) 3 opties:
1) Sony gaat ergens midden 2019 een kleine evenement organiseren. Speciaal om de releasedate bekend te maken van een aantal exclusives (waaronder TLoU2). En ja, dan kan TLoU2 alsnog in 2019 uitkomen.
Paar maanden terug hebben ze gezegd dat ze geen evenement hebben gepland in de periode rond E3.

Sony hecht echt geen belang meer aan release dates aankondigen, dat is het laatste beetje info wat ze nog snel op ps blog gooien, een paar maanden voor release. Was zo het geval met alle grote titels als GoW, Spiderman, Detroit, Days Gone..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

P.S. Er komen dit jaar trouwens genoeg andere vette games uit:
DMC 5, Metro Exodus, Resident Evil 2, Kingdom Hearts 3, Crash Racing, Anthem, Days Gone, Sekiro, Rage 2, Shenmue 3.
Ja die twee, daar ben ik ook wel benieuwd naar! :9

Pagina: 1 ... 70 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.