Nee de tering naar de nering zetten heet dat ik ben opgegroeid in een bijstands gezin, dus ik had ook geen fucking console. Wel hard gewerkt voor mijn eigen pc en ik kocht alle spellen ook nog eens. En ik heb me geen moment zielig gevoeld en zou verdomd kwaad worden als zo'n sukkel me gaan zou zitten verdedigen met de echte dooddoeners als ivoren toren en inleveningsvermogen.SmooK schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:31:
Tientje makkelijk verdient lijkt mij. Daarnaast is dat zo'n enorme dooddoener. Denk bijvoorbeeld aan de bijstandsgezinnen met kinderen. Die kinderen willen ook gamen maar die ouders kunnen dat tientje goed gebruiken op jaarbasis. Jullie ivoren toren gedachten zegt veel over jullie inlevingsvermogen van minder bevoorrechte mensen.
Dus ga eens ff heel snel opzouten met je "ivoren toren" tot je weet waar je het over hebt ipv denken dat je het weet.
Wat heb ik toch een kuthekel (hoop dat het niet heel erg opvalt) aan mensen die de moraal high ground kiezen maar geen idee hebben wat ze aan het balken zijn.
Als je opgroeit in een bijstands gezin kan je je niet hetzelfde veroorloven als kinderen in een financieel ruimere positie. En hoe sneller je je dat in je oren knoopt hoe beter af je bent ipv die kinderen proberen een rad voor ogen te draaien dat iedereen gelijk zou moeten zijn.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.