Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

DigitalError schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:20:
[...]

de zoekfilters van de store zijn sowieso niet meer van deze tijd, op de mobiele browser en in de store op de ps4 zelf is het zoeken al helemaal een drama, en dan vooral thema's.
Nou moet ik zeggen dat er eigenlijk geen enkele website zo'n goede implementatie van de zoekmachine heeft als in de Pricewatch van Tweakers. Responsief, snel resultaat en veel verschillende filters waarmee je gewoon in duizenden producten kan zoeken. Die van Hardware.info is in vergelijk een drama. De Store is ergens bij implemenatie 1.x blijven hangen lijkt het wel. Geen budgetten, geen %-korting, of meldingen van prijsdalers in je wensenlijst. Dat zou anno 2018/2019 toch gewoon moeten kunnen.

De rest van de store werkt over het algemeen wel prima, maar het zoeken... :'(

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:03
Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:07:
[...]

Daar was ik al bang voor helaas, retour is gisteren al aangevraagd maar aangezien ze het aankoopbedrag retournen ipv omruilen haal ik hem dadelijk uit de PS Store.

Normaal koop ik sowieso alles digital, maar had nog een aantal cadeaubonnen liggen :)
Als je niet hoeft te retourneren, zou ik een data disc van iemand ff lenen :D

As je in leeuwarden woont, mag je die van mij wel ff lenen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:50
MaxHardcore schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:36:
[...]

Thanks, maar heb het inmiddels al opgelost

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
MaxHardcore schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:36:
[...]

dat heeft geen zin, want je zal die disc altijd moeten draaien om te verifiëren dat je de game gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:56
Twixie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:26:
[...]

Is er een reden waarom je de Store op de console zelf gebruikt ?
Nee, gewoon omdat het kan.
Ik vind gewoon de website, via PC of tablet, gewoon stukken handiger. Voor Chrome (en ook Firefox, dacht ik) heb je zelfs een plugin (PSDLE) waar je enorm gemakkelijk mee door al je downloadable files (games, DLC, themes, ...) kunt browsen.

Alleen al voor paswoorden of andere betaalinfo in te geven, is een toetsenbord al stukken gemakkelijker, maar ook gewoon het rondstruinen in de store is gewoon veel eenvoudiger via de website.
Website werkt opzich ook okay maar als ik al achter PS4 zit heb ik geen zin om laptop (of mobiel/tablet) erbij te pakken om via browser aankopen te gaan doen.

Die verificatie op de PS4 is opzich niet zo'n groot probleem. Ik heb achteraf meer moeite met die onzin die Sony/Playstation support aanbied ipv meedenken naar een echte oplossing, ze roepen maar wat.
- Onzin acties die totaal niet gerelateerd zijn aan het probleem
- Site die niet bestaat.

Ik zit nu te wachten op de volgende oplossing van hun lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ik in het goede topic zit: gisteren een nieuw spel gedownload: Ark. nu start onze Ps4 niet meer goed op: start op tot witte lampje brand, geeft geen beeld op de TV (schijnbaar wel signaal) en het geluid "zwabbert" (het komt en gaat). Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:31:
ik hoop dat ik in het goede topic zit: gisteren een nieuw spel gedownload: Ark. nu start onze Ps4 niet meer goed op: start op tot witte lampje brand, geeft geen beeld op de TV (schijnbaar wel signaal) en het geluid "zwabbert" (het komt en gaat). Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Lijkt me niet dat het iets met het spel te maken heeft maar meer met de ps4 zelf.
PS4 helemaal uitzetten, dan de powerknop ingedrukt houden tot je meerdere piepjes hoort zodat ie in safemode opstart en dan van daaruit verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
DigitalError schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:20:
[...]

dat heeft geen zin, want je zal die disc altijd moeten draaien om te verifiëren dat je de game gekocht hebt.
Rdr2 heeft 2 discs. 1 datadisc die je nooit meer nodig hebt na installatie en een play disc.

Zijn playdisc is nog goed, dus hij had gratis de game kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10 18:28
Toen ik het hoesje van rdr2 openmaakte zag ik ook een kras op de installatieschijf. Ik zat me al op te winden over het omruilen maar toen ik de schijf in de ps4 stopte installeerde het zonder problemen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Lasmibalsingh schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:58:
Toen ik het hoesje van rdr2 openmaakte zag ik ook een kras op de installatieschijf. Ik zat me al op te winden over het omruilen maar toen ik de schijf in de ps4 stopte installeerde het zonder problemen.
In een nieuw gesealde verpakking?
Das wel bijzonder en zou je vandaag de dag toch niet mogen verwachten tenzij het doosje zo heen en weer gegooid is dat de disc losgekomen is maar anders zou ik dit best kwalijk vinden en na installatie alsnog omruilen ook al is het voor eenmalig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 21-09 07:57
Hmm mijn week oude PS4 pro heeft een los zittende strip. Die lichtbalk is aan de linkerzijde los zeg maar.
Meer mensen hier last van?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:26:
Jurassic world evolution draait met minder framrate drops op externe hdd( 2tb 7200rpm) dan op de interne ssd.
Toen ik een een externe HDD (4TB) kocht had ik al wat online tests gezien, waaruit bleek dat een externe HDD sneller was dan de ingebouwde. Dat het ook soms sneller is dan een ingebouwde SSD is wel zeer verrassend. Maar zoals ook bij jou, heb ik ook al gemerkt dat het ook van game tot game afhangt.
Zo heb ik op externe HDD een issue met Trackmania Turbo dat op het einde van een multi-lap track het beeld heel even freezet, terwijl issue verdween toen ik de game verplaatste naar de interne disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:26
DaveD1109 schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:25:
Hmm mijn week oude PS4 pro heeft een los zittende strip. Die lichtbalk is aan de linkerzijde los zeg maar.
Links aan die lichtbalk zit de power knop. Je bedoelt dat toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anton.net schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:31:
[...]

Links aan die lichtbalk zit de power knop. Je bedoelt dat toch niet? :P
Nee net daarnaast weer echt op de hoek.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DaveD1109 schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:35:
[...]

Nee net daarnaast weer echt op de hoek.
Maar de powerknop zit echt op de hoek? :/

In ieder geval: als er echt iets kapot is, moet je gewoon gaan omruilen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anton.net schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:37:
[...]

Maar de powerknop zit echt op de hoek? :/

In ieder geval: als er echt iets kapot is, moet je gewoon gaan omruilen in de winkel
Zal het zo is beter inspecteren want mijn dochter zit nu film te kijken erop.
Hij steekt ook iets uit zeg maar op de hoek en is scherp. Je blijft er aan hangen met een stofdoek.
Denk dus dat die retour moet naar de MediaMarkt.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
DaveD1109 schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:25:
Ik heb geen los zittende licht strip maar alleen dat de powerknop net een mm te ver uitsteekt en aanvoelt als een scherp haakje. Voorzichtigheid is hier in ieder geval geboden om hem niet mee te nemen (lees afbreekt) als je hem afpoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm er was/is toch ook een defecten topic voor de ps4? Zo ja dan moet ik die misschien in de TW erbij zetten.

Edit:
Die is er, en staat nu dus ook in de TW. Zo nu een dan een berichtje lijkt me geen enkel probleem, maar voor zaken waar je echt langer over wil praten graag de reacties in dat forum neerzetten.

In the mean time.......

Het enige vreemde wat ik met mijn ps4 (pro) heb is dat de stroom kabel wat losjes lijkt te zitten. Ik heb er op zich weinig last van, maar af en toe wil de ps4 niet meer aan en dan even het ouderwetse kabel los en kabel vast en dat doet ie het weer..met mijn og ps4 had ik hier geen (merkbare :? ) last van iig.

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 23-12-2018 17:08 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sagat schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:03:
Hmm er was/is toch ook een defecten topic voor de ps4? Zo ja dan moet ik die misschien in de TW erbij zetten.

Edit:
Die is er, en staat nu dus ook in de TW. Zo nu een dan een berichtje lijkt me geen enkel probleem, maar voor zaken waar je echt langer over wil praten graag de reacties in dat forum neerzetten.

In the mean time.......

Het enige vreemde wat ik met mijn ps4 (pro) heb is dat de stroom kabel wat losjes lijkt te zitten. Ik heb er op zich weinig last van, maar af en toe wil de ps4 niet meer aan en dan even het ouderwetse kabel los en kabel vast en dat doet ie het weer..met mijn og ps4 had ik hier geen (merkbare :? ) last van iig.
Top! Dat wist ik niet. Het is bij mij inderdaad na nader inspectie de power button.
Ga hem ook niet omruilen want andere modellen zullen dit dan ook hebben.
Slechte design keuze van Sony maar goed...

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Twixie schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:29:
[...]

Toen ik een een externe HDD (4TB) kocht had ik al wat online tests gezien, waaruit bleek dat een externe HDD sneller was dan de ingebouwde. Dat het ook soms sneller is dan een ingebouwde SSD is wel zeer verrassend. Maar zoals ook bij jou, heb ik ook al gemerkt dat het ook van game tot game afhangt.
Zo heb ik op externe HDD een issue met Trackmania Turbo dat op het einde van een multi-lap track het beeld heel even freezet, terwijl issue verdween toen ik de game verplaatste naar de interne disk.
Nou denk dat ik een probleem heb ergens want zat net wat uurtjes spiderman te spelen. En ineens tijdens het rondswingen door de stad kreeg ik laadschermen.
Dacht eerst kan zijn omdat ik echt al heel lang rond swing en dat ie gewoon geheugen vol liep.
Maar toen gebeurde het steeds vaker en vaker. Beetje gegoogled maar lees er niks over.
Dit icm problemen met jurassic world denk im dat ik gewoon de ps4 pro weer hellemaa reset en ditmaal niks via backup terug zet maar gewoon alles opnieuw downloaden.
Is een heel gedoe maar wie weet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nvm, ik moet leren lezen. :P

[ Voor 94% gewijzigd door Yorinn op 23-12-2018 20:25 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Hebben jullie ook problemen met het toevoegen van je CC aan je account? ik heb de CC verwijderd van mijn vrouw en wil mijne toevoegen. Maar telkens krijg ik de melding voer een geldige CC in. Maar dit heb ik nu dus 5x geprobeerd en heb echt goed gekeken. Maar wilt maar niet lukken. En het probleem met PayPal wil ik niet hebben zoals bij deze persoon: Paypal claim afgewezen op abonnement

Of is PayPal ook gewoon veilig. Want op PayPal heb ik wel gewoon mijn eigen CC gekoppeld.

PS: paypal werkt ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:40
Ok en nu heb ik Spidey echt helemaal uitgespeeld 100% inc de DLC, ik val in een zwart gat -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb vandaag ook de laatste dlc uitgespeeld en ook nog eens de platinum van de base game gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cardwizard schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:12:
Ok en nu heb ik Spidey echt helemaal uitgespeeld 100% inc de DLC, ik val in een zwart gat -O-
dan moet je een nieuw spel kopen en opstarten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@DigitalError Assassins Creed ligt ready to go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 20:37
Na de playstation classic terug te hebben gestuurd(€109 toch net iets te gek voor een matig product...) toch maar weer besteld.

Dagdeal bij bol voor €55! Dat heb ik dan wel weer over voor het hebbeding :)

https://www.bol.com/nl/p/...s-NBLg.1.4.ProductPageUrl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hah dat heb ik ook maar dan met RDR2, sinds de release alleen maar RDR gespeeld, genoeg andere games op de markt maar om een of andere reden heb ik daar geen zin in... Misschien RDR2 nog maar eens een 2de keer doorspelen. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wacht jij bent een gamer zonder backlog?! ;)

Ben zelf begonnen aan horizon chase turbo. Een hommage aan outrun. Leuk maar pittig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:51
Sagat schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:09:
[...]

Ben zelf begonnen aan horizon chase turbo. Een hommage aan outrun. Leuk maar pittig.
Je backlog kan ook zo groot zijn dat het een ondoordringbare massa wordt en je juist niet meer weet wat te spelen... Dat probleem heb ik zelf :P
Ben mezelf de laatste tijd voor aan het nemen eens door mijn collectie te gaan en de boel te ordenen in lijstjes van absoluut nog spelen, misschien als ik er zin in heb nog eens spelen, en een categorie forget about it :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben nu begonnen met Nioh, hele vette game, erg goeie combat. Verwacht dat ik mij daar wel mee zoet kan houden tot Kingdom Hearths 3 uit is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:39
Zo, voor mij zijn de feestdagen begonnen. Misschien dat ik nog een aantal van jullie online zal zien, maar zo niet: fijne feestdagen en geef je familie ook een beetje aandacht :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:54
Qweridee schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:25:
Na de playstation classic terug te hebben gestuurd(€109 toch net iets te gek voor een matig product...) toch maar weer besteld.

Dagdeal bij bol voor €55! Dat heb ik dan wel weer over voor het hebbeding :)

https://www.bol.com/nl/p/...s-NBLg.1.4.ProductPageUrl
Bedankt voor de tip. Voor die prijs wil ik hem ook wel proberen. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
Sagat schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:09:
[...]
Geen backlog hebben is fantastisch d:)b
Als ik volop in een of meerdere games zit (momenteel BF V en The Golf Club 2019) koop ik geen nieuwe games, ook geen games die ik (ooit) nog wil gaan spelen; RDR2 bijvoorbeeld koop ik pas als ik één van de huidige games een beetje beu begin te raken. Scheelt ook weer een hoop geld tov de nieuwprijs.
Zo staan oa Nioh en Rise of the Tomb Raider al lange tijd op mijn lijstje, dikke kans dat ik die straks voor <10 euro kan kopen. Shadow of the Tomb Raider zit momenteel ook al <30 euro, dus beter om te wachten dan ze nieuw te kopen en ze op een "nog te spelen" stapeltje te leggen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Backlog is natuurlijk (zoals veel in het leven) net wat je er zelf van maakt :P

Ik heb er op zich geen moeite mee dat ik nes zelda nooit de 2e keer (master quest) heb uitgespeeld). Maar finraziel idee van een lijstje is idd wel een mooie. Aan de andere, je kan franticly een game proberen te maxen en dan frusti opgeven en naar de volgende gaan :D

(Hoewel ik er echt heel dicht bij ben inmiddels :$
Niet de game in mijn sig natuurlijk, die andere, die ik op ps4 ‘af’ heb, maar op pc niet |:( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sagat ik heb nog zat om te spelen, “probleem” is net als de vorige keer na Horizon (ook heulemaal mijn ding) dat ik niet meer lekker in een andere game kwam..... heb toen een hele tijd geen controller meer aangeraakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Haha ik heb een gigantische backlog!
Nog volop in RDR2 en heb GoW alweer klaarstaan (29,99 is echt een goede deal voor de deluxe).
Dan heb ik nog MGS5 en beide DLC voor TW3.
En dat naast alle PSVR games en een giga waslijst met oudere games die ik altijd nog wou spelen.
En dat moet allemaal klaar voor TLOU2 :)

Van mij mogen ze best even 2 jaar geen games uitbrengen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Verklaring voor alles :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wADJiNOruPdUGyNziUK0JZ65/thumb.jpg

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat vat het wel mooi samen. :D

Een backlog scheelt mij on day 1 een Ps5 kopen straks. Want los van Cyberpunk en BG&E2 gaat 2019 mij weinig must buy opleveren. Dus stel Sony kondigt de PS5 in maart of mei aan met release in november 2019 of januari 2020. /care Ik game lekker verder op een fonkelnieuwe cuh 7216 pro (heb toch nog de inruil kunnen fixen bij de Gamemania omdat iemands inruil PS4 afviel)

Met GoW, GTA V, Watchdogs 2, legio aan AC games, Mirror Edge 2 ben ik nog wel even zoet. Tot een ps5 pro verschijnt en ik die met een zooi nieuwe titels kan aanschaffen. Of HZD2 te koop is. Want dat was voor mij het koopmoment om die PS4 in huis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Fijn hele ps4 pro opnieuw ingesteld en alles oonieuw gedownload.
Heb nog steeds problemen in spiderman.
Had net dat cutscenes bleven hangen en als ik dan op touchpad klikte en weer terug ingame hij weer doorschoot naar waar hij moest zijn.
Plus heb de capture ervan opgeslagen en daar skipt hij de hang momenten bijna volledig. Dus ergens denk ik dat het met de capturen te maken heeft.
In gt sport heb ik 0,0 issues. Draait perfect en laad mega snel. In begin in spiderman zelfde maar dan ineens komen de problemen.
Zal er een video van maken dalijk. Heel vreemd.. denk de ssd maar ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:32:
[...]

Dat vat het wel mooi samen. :D

Een backlog scheelt mij on day 1 een Ps5 kopen straks. Want los van Cyberpunk en BG&E2 gaat 2019 mij weinig must buy opleveren. Dus stel Sony kondigt de PS5 in maart of mei aan met release in november 2019 of januari 2020. /care Ik game lekker verder op een fonkelnieuwe cuh 7216 pro (heb toch nog de inruil kunnen fixen bij de Gamemania omdat iemands inruil PS4 afviel)

Met GoW, GTA V, Watchdogs 2, legio aan AC games, Mirror Edge 2 ben ik nog wel even zoet. Tot een ps5 pro verschijnt en ik die met een zooi nieuwe titels kan aanschaffen. Of HZD2 te koop is. Want dat was voor mij het koopmoment om die PS4 in huis te halen.
Een maat van mij (die ook erg fanatiek achievements hunt) heeft jouw plan deze gen al uitgevoerd. Die speelt nog steeds (en met veel plezier) op x360.
Moet erbij zeggen dat hij veel van 2d games houdt en weer niet van standaard mp spul als cod/fifa en bf.
Als je dan ook slim shopt heb je duidelijk vele uren speel plezier voor weinig geld.

Ik zelf doe het misschien met ps5 of xb2. Ik speel vaak ook oudere of zelfs retro games. Maar bij de eerste prijsverlagingen stap ik dan wsl toch in, ik vind nieuwe tech toch ook altijd wel leuk.

Heb me al lang ingehouden met een 4k tv en eventueel vr (die laatste trekt me alleen weer niet zo veel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Aangezien ik toch niet veel te doen heb deze laatste werkdag voor kerst heb ik aan de hand van mijn game database eens een lijstje gemaakt... Alleen nog de PS4 en Xbox, en ik mis volgens mij nog wat fysieke games die ik nog niet in de database gezet had (en aangezien ik ze fysiek gekocht heb zullen dat veelal must plays zijn)...
Ik kom al op 20 must plays en dan nog 81 maybes uit :+
Heb gewoon toen ik net terug het console landschap in stapte veel te veel gekocht. Laatste jaar duidelijk wat terughoudender in geweest, maar nieuwe games kopen blijft gewoon ook leuk :+ gelukkig is wel bijna alles met zware korting gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:45:
[...]
Als je dan ook slim shopt heb je duidelijk vele uren speel plezier voor weinig geld.

Ik zelf doe het misschien met ps5 of xb2. Ik speel vaak ook oudere of zelfs retro games. Maar bij de eerste prijsverlagingen stap ik dan wsl toch in, ik vind nieuwe tech toch ook altijd wel leuk.
Klopt, maar net wat je zegt. Nieuwe tech is ook leuk. Had eerst een PS4 slim voor 188 euro in 2017 (daarvoor deed de 360 nog prima dienst), maar kort erop kwam een 4k LG oled tv in huis. Tja dan lonkt die pro toch wel (al maakt het niet zo'n groot verschil tussen bijv. een xbox one en xbox one x) Dus PS4 slim snel van de hand gedaan en vorig jaar december voor 330 euro de PS4 pro met HZD complete edition gekocht. Die heb ik vervolgens ingewisseld tegen een nieuwe pro afgelopen week :+

En ach als ik door die stapel van 15 PS4 games heen ben heb ik nog 15 titels in Steam staan, 5 in Uplay, 3 op de switch en 5 op de xbox one x. Dus tja nieuwe consoles? Ain't nobody got time for that.
Leuk maar ik ben pas goed en wel aanbeland in de current gen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Iemand dit wel eens meegemaakt met spiderman op een ssd ? Je ziet dat hij gewoon ineens een stuk skipped in de opnamen. Maar tijdens het gamen valt eerst de muziek weg en dan komt er een laadteken in de rechtsonder hoek van beeld.
Duurde ook veel langer dan in de video.. echt een raar probleem dit..

Hier slaat ie gewoon stukken cutscene over.
Niet kijken als je niet mogelijk gespoiled wil worden btw !! Geld voor beide videos !!

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 24-12-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Voor dit jaar ben ik eigenlijk wel bij met games.
De belangrijkste games die ik wilde spelen, heb ik ook gespeeld.
Dan denk ik vooral aan GoW, RDR II, Spider-Man, Detroit, Shadow of the Tomb Raider en Shadow of the Colossus.
In de toekomst wil ik nog A Way Out, Hitman 2, Spyro en eventueel Fallout 76 spelen. Maar die games hebben minder haast.

Iemand nog een aanrader voor mij?

2018 was een prima jaar voor de Playstation imo. Jammer dat het er steeds meer op lijkt dat 2019 niet dat geweldig jaar gaat worden, waar de meesten van ons op hoopten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Residenr evil 2, kingdom hearths 3, devil may cry 5, sekiro en metro exodus zien er anders alle 5 heel belovend uit en komen allemaal het eerste kwartaal van het jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:36:
2018 was een prima jaar voor de Playstation imo. Jammer dat het er steeds meer op lijkt dat 2019 niet dat geweldig jaar gaat worden, waar de meesten van ons op hoopten
Dat vind ik niet eens zo heel erg. Kan ik alle rust aan mijn backlog verder wegwerken beginnen.

Resident Evil, Devil May Cry en Kingdom Hearts zijn grote bekende franchise namen. Maar elk doet het mij helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Joosie200 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:32:
[...]

Of HZD2 te koop is. Want dat was voor mij het koopmoment om die PS4 in huis te halen.
Lol, dat is nu net de game die waarschijnlijk als eerst gaat komen op de ps5. 8)7

@Nieuwevolger Sekiro spreekt me wel aan, maar ik krijg er nog geen wow gevoel bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Anton.net schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:32:
[...]

Lol, dat is nu net de game die waarschijnlijk als eerst gaat komen op de ps5. 8)7

@Nieuwevolger Sekiro spreekt me wel aan, maar ik krijg er nog geen wow gevoel bij
Bloodborne al gespeeld? Monster Hunter World mist nog op je lijstje.

@v8power67 Komt mij niet bekend voor. Ik heb enkel een SSD in de Pro zitten, niets extern eraan hangen, maar zoiets heb ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat zou ik graag deze game nog een keer zonder voorkennis te mogen ervaren :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Yukidaruma schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:38:
[...]

Bloodborne al gespeeld? Monster Hunter World mist nog op je lijstje.

@v8power67 Komt mij niet bekend voor. Ik heb enkel een SSD in de Pro zitten, niets extern eraan hangen, maar zoiets heb ik nog niet eerder gezien.
Ja merk nu steeds meer gekke dingen. Net liep hele menu vast. Had alleen een download aanstaan. Die download liep ook niet echt goed stopte vaak voor 10 a 20 sec en dan weer verder. Allemaak gedrag wat ik niet eerder gezien heb. Net spiderman op externe hdd gezet en 0,0 problemen. Liep prima en meerdere missies gedaan zonder problemen.
Dus denk ssd kaduuk is. Word weer leuk.... Just my luck

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:51:
[...]

Wat zou ik graag deze game nog een keer zonder voorkennis te mogen ervaren
Haha! Ik dacht dat ik de enige was die wel eens dat soort gedachtes heeft.
De remake van de eerste Resident Evil en Bloodborne zou ik echt nog wel eens vanaf 0 willen ervaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:02 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Bloodborne heeft ooit al eens bij Plus gezeten toch?.... nog nooit opgestart, misschien ook wel een idee om mee te beginnen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Eén van de beste games van deze generatie imo.
Je moet alleen wel over wat doorzettingsvermogen beschikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste game van de generatie tot en met 29 januari ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Nieuwevolger schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:51:
zzzZzzz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:51:
Oh komt dan de volgende generatie al?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:51:
[...]

Wat zou ik graag deze game nog een keer zonder voorkennis te mogen ervaren

Zie modbreak.

[ Voor 37% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Zie modbreak.

[ Voor 84% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:21

OMX2000

By any means necessary...

Hdmi output van mn ps4 pro is toch net anders dan van de slim. Die werkte met mijn marantz receiver en panasonic plasma stuk beter. Passthrough lijkt 8/10 keer goed te gaan maar soms gewoon geen beeld. Handshake gaat nie lekker. Ik heb HDCP al uitgezet, maar dat helpt niks.

Beetje balen dus.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:30:
Ik snap je maar neem het aub niet te serieus; lees het met een knipoog.
;)
Dat deed ik ook maar toch, Alzheimer is echt vreselijk en dat spelletje uitspelen gaat dan niet lukken. :N :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

OMX2000 schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:26:
Hdmi output van mn ps4 pro is toch net anders dan van de slim. Die werkte met mijn marantz receiver en panasonic plasma stuk beter. Passthrough lijkt 8/10 keer goed te gaan maar soms gewoon geen beeld. Handshake gaat nie lekker. Ik heb HDCP al uitgezet, maar dat helpt niks.

Beetje balen dus.
Ik had ook een soortgelijk probleem, tot ik de resolutie vast heb gezet (op 1080p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste Tweakers,

Ik wil graag jullie hulp betreft het toevoegen van een CC of Paypal aan mijn account.

Nu lukken beide methodes niet. En ik vermoed het volgende.

Mijn PSN account staat nog steeds op Nederlands (adres etc) Mijn Amex staat op een DE adres. Want wanneer ik de adresgegevens in moet voeren kan ik het alleen op een NL adres registreren.

Nu wil mijn NL account behouden ivm restricties in games en dat ik VOLLEDIGE games in ENG heb ipv Duits.

Mijn account heb ik 15 jaar denk ik nu. En ben sinds 2 jaar verhuist naar DE. Het rare is de Amex kaart van mijn vrouw kon wel gewoon geregistreerd worden en had het ook gebruikt. Maar wil nu de mijne doen en het werk niet.

Wat is het beste om te doen? Want ik kan niet over een chat bijvoorbeeld mijn CC gegevens geven natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door theduke1989 op 26-12-2018 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 10:53
theduke1989 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 08:18:
Beste Tweakers,

Ik wil graag jullie hulp betreft het toevoegen van een CC of Paypal aan mijn account.

Nu lukken beide methodes niet. En ik vermoed het volgende.

Mijn PSN account staat nog steeds op Nederlands (adres etc) Mijn Amex staat op een DE adres.
Probeer het volgende eens.
Maak een Nederlandse PayPal account aan. Probeer daar de Duitse CC aan te koppelen. Daarna die PayPal aan je PSN.

Ik heb bovenstaande gedaan voor mij US account met een NL CC. Uiteraard dan wel door een US PayPal aan te maken.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 08:18:
Wat is het beste om te doen? Want ik kan niet over een chat bijvoorbeeld mijn CC gegevens geven natuurlijk.
Er bestaat ook nog iets genaamd ‘telefoon’ waarbij je je correspondent bereikt door het ingeven van een lang getal op een speciaal toestel :p.

Seriously, dit is nu toch een mooi voorbeeld van een issue waarbij hen gewoon even bellen de beste optie is. Ik dacht zelfs niet eens dat ze support hadden via chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koenvdlinden schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:37:
[...]
Maak een Nederlandse PayPal account aan. Probeer daar de Duistere CC aan te koppelen. Daarna die PayPal aan je PSN.
Woei! Doet die uit zichzelf grote aankopen? :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
schumi2004 schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:26:
[...]
Ik zit nu te wachten op de volgende oplossing van hun lijstje.
Heb weer een antwoord gehad van ze welke alleen maar meer vragen oproept maar al iets dichter in de buurt van een mogelijke waarheid komt.
We begrijpen dat je de PlayStation steeds vraagt om je CreditCard gegevens te controleren. Dit is een error in het systeem, waar PlayStation mee bezig is. De tijdelijke oplossing om dit probleem op te lossen is om even geen CreditCard te activeren op je account. Of om hem meteen weer te verwijderen na gebruikt. Bij deze heb ik de CreditCard uit je account verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Tijntje

Hello?!

Tijntje schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:46:
Heb net Hidden Agenda voor een tientje thuis gekregen.
Ben benieuwd, keer op een avond samen met mijn vrouw er door heen spelen.

Iemand er hier ervaring mee?
Weet iemand nog andere story games die je in coop kan spelen?
Even een kleine quote van mijzelf, afgelopen week met mijn vrouw door de game Hidden Agenda gespeelt.
Alles bij elkaar waren we in een kleine 3 uur er doorheen. Het was leuk om te spelen, de herspeel waarde is wel praktisch 0.

Iemand nog meer tips voor story driven coop spellen?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Tijntje schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:56:
[...]
Iemand nog meer tips voor story driven coop spellen?
Sowieso A Way Out :)
--

Straks worden de nieuwe ps+ games bekend gemaakt, de tijd gaat alweer snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Tijntje

Hello?!

Anton.net schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:59:
[...]

Sowieso A Way Out :)
--

Die ziet er leuk uit, dank je.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:59:
[...]
Benieuwd of ze eens een extra inspanning gaan doen, gezien de games dan vrijgegeven gaan worden op nieuwjaarsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odyssesy net uitgekomen en nu al voor 35 euro in ps store? Is hij zo slecht of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:41:
Odyssesy net uitgekomen en nu al voor 35 euro in ps store? Is hij zo slecht of?
Tegenwoordig is bijna elk spel binnen een maand na release wel voor de helft te koop ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cardwizard schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:01:
[...]

Tegenwoordig is bijna elk spel binnen een maand na release wel voor de helft te koop ergens
Dit, heb me namelijk onwijs goed vermaakt met Odyssey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Nooit van dit spel gehoord :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Deze heeft toch geen local coöp? Alleen via online als coöp te spelen, dacht ik (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:25:
[...]

Dit, heb me namelijk onwijs goed vermaakt met Odyssey
Heb 'm bij Bol besteld. Had nog een Bol.com code van de baas liggen en wist niets anders. Gaat alleen wel onderop de backlog stapel, dus zal voorlopig in de seal blijven. Ik wil die 120 uur Origins zoveel mogelijk vergeten voordat ik daarmee begin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ralph075 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:17:
[...]

Deze heeft toch geen local coöp? Alleen via online als coöp te spelen, dacht ik (?)
Jawel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
O, toch wel, ok. Weer wat geleerd en kan ie terug op mijn wensenlijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steep en portal quest zijn de plus games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
*Portal Knights
Is dat iets?

De voorbije maanden zijn echt tegengevallen, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind games als onrush, steep en yakuza kiwami mooi aanvullingen op de games die al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ Gratis Games voor Januari:

Steep (PS4)
Portal Knights (PS4)
Zone of the Enders HD Collection (PS3)
Amplitude (PS3)
Fallen Legion: Flames of Rebellion (PS Vita & PS4)
Super Mutant Alien Assault (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...n-plus-games-for-january/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
portal knights heb ik al... Rest loop ik niet warm voor. Portal Knights is wel erg leuk voor in (couch) coop. Die heb ik hier al meermalen aangeraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Steep zat ik al te overwegen, eigenlijk zocht ik een nieuwe 1080(van de N64) snowboardgame en deze leek een kandidaat!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:52
Playstation storing? Krijg hele tijd dat ik plus abonnement moet nemen wtf heb nog een half jaar

Wat een verschrikkelijk app van PlayStation nergens weer te vinden status van abonnement ppfff

Kan wel plus games spelen

[ Voor 39% gewijzigd door Amdwarrior op 26-12-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Amdwarrior schreef op woensdag 26 december 2018 @ 21:01:
Playstation storing? Krijg hele tijd dat ik plus abonnement moet nemen wtf heb nog een half jaar

Wat een verschrikkelijk app van PlayStation nergens weer te vinden status van abonnement ppfff

Kan wel plus games spelen
https://status.playstation.com/nl-nl/

kan dus goed kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:52
Ja zag het net ook normaal krijg je altijd mail wanneer je abonnement bijna afgelopen is :P

Bij Onrush ook vaak netwerk error nu

https://www.reddit.com/r/...o_get_me_to_pay_for_plus/

Haha valt mee

[ Voor 14% gewijzigd door Amdwarrior op 26-12-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig over deze dlc gelezen (op eventhubs) en zodoende wat gezocht op YT.

Ik liep er zelf niet heel erg warm voor. Indie fighter maar voor 40 euro geen indie prijs. Voor dat bedrag koop ik momenteel guilty gear, tekken 7 en nog mijn missende s2 season pack voor sf5...

Maar mocht je toch overstag gaan dan hoor ik graag jouw ervaringen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:30

Oxigeon

En zo is dat!

psych schreef op woensdag 26 december 2018 @ 20:39:
Steep zat ik al te overwegen, eigenlijk zocht ik een nieuwe 1080(van de N64) snowboardgame en deze leek een kandidaat!
Hier hetzelfde. Heb ooit in de beta voor Steek gezeten. Kwam toen tegen het randje aan van kopen of niet kopen. Uiteindelijk niet gekocht en nu blij dat ik hem alsnog kan spelen.

Zijn volgens mij nog aardig wat dingen aan getweakt sinds de release

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Begin maar aan firewall zero hour >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zie modbreak.

[ Voor 104% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:05 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard

Zie modbreak.

[ Voor 95% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:05 ]

• v8power67

Zie modbreak.

[ Voor 90% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Modbreak:Dames en heren, ik snap de emotie, maar het is zeker niet nodig om elkaar te gaan uitschelden. Bij problemen altijd een TR aanmaken.

Ik zal alle Alzheimer verwijzingen aanpassen overigens. Graag inderdaad hier ook over nadenken voordat je zulke ziekten gebruikt, zelfs in grappige context.

Graag het onderwerp hiermee afsluiten. Verdere reacties worden verwijderd.

[ Voor 43% gewijzigd door Sagat op 27-12-2018 12:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijke Serious Sam Collection in de maak. Aldus de ESRB:

Op het Entertainment Software Rating Board is melding gemaakt van een Serious Sam Collection.
De collectie wordt genoemd voor PlayStation 4 en Xbox One. Eerder verscheen er al een collectie voor PlayStation 3 en Xbox 360, met daarin Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter, Serious Sam 3: BFE en Serious Sam: Double D XXL. Het is niet bekend of deze nieuwe collectie dezelfde games heeft.

De beschrijving meldt in ieder geval dat spelers in hectische gevechten het met allerlei wapens opnemen tegen monsters en aliens. Dat is dan ook zo'n beetje de kern waar de shooters in de Serious Sam-reeks om draaien. De collectie is in ieder geval nog niet officieel aangekondigd, maar een plaatsing op de site van ESRB is meestal een duidelijk teken dat een game in ontwikkeling is.

Bron: https://www.esrb.org/rati...le=Serious+Sam+Collection

Het waren meesterlijke hersenloze knallers, hopelijk komt deze collectie ook met multiplayer erin.
Serious sam vroeger ontzettend veel lol meegehad. Maar vooral op lanparties......sp werd het voor mij al vrij snel saai (maar ben sowieso beetje uitgekeken op fps.....zelfs toen al).

Ben benieuwd of dit nog een succes word.

10 second ninja DONE

Ik heb me vroeger ook erg vermaakt met Serious Sam, vooral de eerste twee delen en inderdaad ook op Lan parties. Denk dat het voor nu qua gameplay niet meer zo geweldig is. We zijn ondertussen beter gewend.

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Door de recente pricedrop wil ik toch eindelijk een PS4 gaan kopen en eigenlijk meteen een PRO maar deze lijkt tegen die actieprijs overal uitverkocht, of heeft iemand nog een adresje of een idee wanneer de PRO weer goed leverbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Sagat schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:49:
Serious sam vroeger ontzettend veel lol meegehad. Maar vooral op lanparties......sp werd het voor mij al vrij snel saai (maar ben sowieso beetje uitgekeken op fps.....zelfs toen al).

Ben benieuwd of dit nog een succes word.
Als het nou de VR versie zou worden... Die vind ik zelf op mijn rift erg cool in ieder geval.

Pagina: 1 ... 68 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.