It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ben begonnen op een PS one, daarna PS2 en daarna een 360. Op zich was die laatste niet slecht maar ik miste GT heel erg, Forza was het net niet. De laatste paar jaren lag de focus op pc gaming en nu nog wel. Maar zo op de bank gamen is ook wel eens lekker. Daarbij zie ik RDR2 nog niet snel op pc verschijnen dus dan komt er een Pro bij.Amaze86 schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:30:
@Gummiebeer Dat is ook waardoor ik jaren voor sony kies,qua exclusieve games kan ms er niet tegen op,no way.
Bezorging staat nu gepland op morgen!
Na werktijd dus een vervroegd kerst cadeau onder de boom!

PS+ gelijk meegenomen bij Bol
[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 09-12-2018 16:22 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik dacht dat je nog wel van dragon quest en final fantasy hield?-SaveMe- schreef op zondag 9 december 2018 @ 17:51:
Ik zie echt helemaal niks in dat Kingdom Hearts ...
DQ laatste deel zeker, FF alleen XV gespeeld, dus ook niet echt een fan. Maar het Disney/anime mixje van KH trek ik nietNieuwevolger schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:04:
[...]
Ik dacht dat je nog wel van dragon quest en final fantasy hield?
Maar wie weet pik ik em ooit nice price op en wordt ik compleet weggeblazen
[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 09-12-2018 18:42 ]
PS4 Pro voor 299 euro
PS4 slim 500GB voor 199 euro
PS4 slim 1TB inc Spider-man 249 euro
PS4 slim 1TB+ The Last of Us+ Ratchet & Clank+ Uncharted 4 voor 244 euro
oa bij bol.com, Mediamarkt en Nedgame
[ Voor 43% gewijzigd door Cardwizard op 10-12-2018 02:09 ]
Die pro is van het oude type?Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 01:55:
Voor de mensen die (nog steeds) aan het wachten waren op goeie PS4 deals:
PS4 Pro voor 299 euro
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja,maar bij bol kan je net zo goed nieuwe type ontvangen.
Bij mm is dit de nieuwe type voor 299
https://www.mediamarkt.nl...art-1593482.html?rbtc=tra|con|1441745|8176c74ca5b4a89edae3fa74318ed92a|p|
Staan er 3 met dezelfde prijs bij mm als je zoekt.
[ Voor 36% gewijzigd door Amaze86 op 10-12-2018 07:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Crap!Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 01:55:
PS4 Pro voor 299 euro
Gisteren dus bij Wehkamp besteld voor €438. Heb ik weer!

Als het pas gisteren is kun je hem mooi retourneren. Valt mee dan tochGummiebeer schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:51:
[...]
Crap!
Gisteren dus bij Wehkamp besteld voor €438. Heb ik weer!
Ja inderdaad. Als eerste maar een belletje aan plegen, kijken of ze mee kunnen gaan met de prijs van mm of bol. Zoniet, dan retour.The Inquisitor schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:03:
[...]
Als het pas gisteren is kun je hem mooi retourneren. Valt mee dan toch
https://www.nedgame.nl/pl...rDeeplink&utm_term=177515
Ik heb sinds kort een PS4, maar waarom zou ik dit aanschaffen, behalve de lage prijs?
https://www.playstation.c...n-about-playstation-plus/Emmavdv schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:54:
[...]
Ik heb sinds kort een PS4, maar waarom zou ik dit aanschaffen, behalve de lage prijs?
Ja, ok, maar als je geen games hebt die online kunnen, en je games fysiek koopt, heb je er dus niet zo veel aan? Ik lees hier steeds dat die gratis games die je er bij krijgt niet zo geweldig zijn...
Smaken verschillen, er zitten soms echt mooie games bij.Emmavdv schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:09:
[...]
Ja, ok, maar als je geen games hebt die online kunnen, en je games fysiek koopt, heb je er dus niet zo veel aan? Ik lees hier steeds dat die gratis games die je er bij krijgt niet zo geweldig zijn...
Even kort door de bocht misschien zonder een te lange uiteenzetten: als je niet online speelt, hoef je ook geen ps+ te hebben. (Heb nog nooit een 'gratis' ps+ spel gespeeld en heb al jaaaaren ps+)Emmavdv schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:09:
[...]
Maar smaken verschillen inderdaad, zoals hierboven ook gesteld wordt. Ik speel elke maand wel minstens 1 van de gratis PS+ games, omdat er soms goede bijzitten, en soms games die ik nooit gekocht zou hebben maar best wil proberen.Xecuter NL schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:12:
[...]
Even kort door de bocht misschien zonder een te lange uiteenzetten: als je niet online speelt, hoef je ook geen ps+ te hebben. (Heb nog nooit een 'gratis' ps+ spel gespeeld en heb al jaaaaren ps+)
Eigenlijk speel ik nooit online maar wilde gewoon de PS+ games, in de aanbieding kost PSN+ iets van 45 euro en dat is best redelijk voor een jaar lang gratis games + cloud opslag van save data. En mocht ik het willen is multiplayer geen belemmering.
Bol.com zegt gewoon wat op de site staat (7000) en kijkt niet naar het product zelf.
De EAN-code bij Bol.com is 0711719753216, deze code is bij de buren HWI pas op 06-11-2018 toegevoegd.
Het lijkt dus erg waarschijnlijk dat dit hem is.
Nedgame gebeld en die geeft aan dat zij de CUH-72** verkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Elsandre op 10-12-2018 10:22 ]
Ah, mooi. Ik heb van zowel Bol.com als Mediamarkt nog cadeaubonnen liggen van m'n verjaardag afgelopen zaterdag, prima timing. Nu nog kiezen waar ik de Pro ga halenCardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 01:55:
PS4 Pro voor 299 euro
Ik had ook een PSN cadeaubon gehad van 20 Euro, dus gisteren voor netto € 10,- God of War 4 opgepikt in de PSN store.
Het zijn mooie PS4 dagen zo
Godver, toch te ongeduldig met black friday geweest dus...Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 01:55:
PS4 Pro voor 299 euro
Naja heb in ieder geval de stille nieuwe versie en RDR2 Bundel is toch al op voor die prijs.
Smaken verschillen en sommigen zijn bovendien ook nooit tevreden.Emmavdv schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:09:
[...]
Ik heb de voorbije jaren in elk geval al meer gratis PS+ games uitgespeeld dan games die ik effectief gekocht heb. Toegegeven, dat heeft er even zeer mee te maken dat het gratis games waren die niet zo enorm groot waren en dus ideaal voor gamers die geen 4u per dag kunnen gamen.
Als je zelf een idee wil vormen van wat de games juist zijn en of ze je interesseren, kun je altijd eens kijken naar de complete historiek : Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region) . Je zal zelf zien dat er zeker ook heel wat pareltjes tussenzaten, al is dat voor de PS4 vooralsnog grotendeels beperkt tot indie titels.
EDIT: ik tel in mijn collectie bvb 14 titels met een Metacritic score van 85 of meer. Die kun je bezwaarlijk 'niet zo geweldig' noemen. Ook nog een pak titels van 80 of meer, maar daar ga ik niet beginnen aan tellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 10-12-2018 10:54 ]

Schijnt wel de 'stille' te zijn..
[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 10-12-2018 11:21 ]
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Just Cause 4 ziet er prima uit in 4k al kun je het niet vergelijken met Far Cry 5. Het grootste probleem dat ik had met Just cause 3 op de PS4 is de motion Blur maar daar heb ik een stuk minder last van met JC4 Alleen als je in een auto of vliegtuig stapt en je maakt scherpe bochten word het een beetje extreem. Dit gaat beter als je de camera wijzigt naar de motorkap.
Ik heb 57 euro betaald voor de game en vind dat het ook zeker waard! De gameplay vind ik belangrijker dan de graphics en dit is een spel waar ik uren mee bezig kan zijn zonder al te veel missies te spelen. De review van digital foundry geeft mooi weer hoe dit spel draait.
Vanavond hoop ik nog even een 1080P 60HZ monitor aan te sluiten op mijn PS4 Pro om te kijken of ik veel verschil ervaar,
[ Voor 7% gewijzigd door dm-dutchman op 10-12-2018 11:24 ]
Vooralsnog staat die bij mij nog op de 14e als bezorgdatum. Misschien had jij net toevallig de laatste op voorraad. Maar het valt mij sowieso op dat het bij bol nogal kan verschillen qua voorraad dus ik wacht het maar af.Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:16:
@Gummiebeer de PS4 die ik vannacht bij bol heb gekocht is al verzonden en word morgen geleverd, leverdatum de 14de is een wassen neus denk ik
[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 10-12-2018 20:59 ]
Even RDR2 (chapter 5 nu) uitspelen en dan weer verder met GR2.
[YouTube: oh my god wow African guy]Nieuwevolger schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:08:
Bram die anime games speelt ????
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 10-12-2018 14:21 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mispak je niet, je hebt nog wel een stuk te gaan. Het is een lange game.bram1984 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:02:
Even RDR2 (chapter 5 nu) uitspelen en dan weer verder met GR2.
GR remastered heb ik ooit gespeeld, leuke game.
Daarna ben ik ook aan GR2 begonnen, maar was het al bui na 2 uur. Iets te veel herhaling in de gameplay.
Het gebeurt niet vaak, maar heb ik wel eens gezegd dat ik die nooit speel dan? Scheelt ook dat Willy Wortel, Mickey Mouse, Donald Duck en Kwik, Kwek en Kwak er niet in zitten, anders had ik 'm inderdaad laten liggen.Nieuwevolger schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:08:
Bram die anime games speelt ????
Tijdens het spelen heb je het sowieso niet door. Het lijkt eerder cell-shaded. Verhaal is verder niet zo heel erg boeiend dus die striptekeningen worden snel doorgedrukt. Ik heb overigens deel 1 gewoon keurig uitgespeeld op de Vita.
Yep, ben alweer "terug" in het kamp, als je snapt wat ik bedoel.Anton.net schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:38:
[...]
Mispak je niet, je hebt nog wel een stuk te gaan. Het is een lange game.![]()
GR remastered heb ik ooit gespeeld, leuke game.
Daarna ben ik ook aan GR2 begonnen, maar was het al bui na 2 uur. Iets te veel herhaling in de gameplay.
Over GR: sowieso geen last van omdat de traversal zo leuk is om te doen. Ook de combat is erg leuk en op diverse manieren aan te pakken. En om nu te zeggen dat RDR zo ongelooflijk gevarieerd is qua gameplay.
Prima deal, vandaag de kogel door de kerk laten gaan.
@Nieuwevolger Ik snap 't wel, vooral Donald in Kingdom Hearts is verschrikkelijk. Heal me verdorie vóór ik dood ben!
[ Voor 16% gewijzigd door RavonsDaro op 10-12-2018 17:02 ]
ze passen er ook allemaal heel goed in. alleen Donald mag wel leren healen!(zou Kingdom Hearts 3 daarom zo lang op zich hebben laten wachten?Nieuwevolger schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:15:
Serieus, ik vind mickey, donald en goofy heel goed passen in de anime stijl van de game. De rest van de Disney wereld in de midden van de game zijn meer vuller die steeds als zelfstandig verhaal functioneren.
Vindt het ook superleuk om te zien dat er toch wel heel wat mensen zijn die toch ook van Kingdom hearts houden dan (ik) eerder dacht!
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Overigens: Zijn 'r naast games ook nog andere foefjes die dit beestje eenmaal kan? Ik ben bijv. bewust dattie Plex, Netflix en Spotify ondersteunt. Maar ook streamen naar PC.
... verder nog leuke dingen? Of 'things I should know'? Ik heb wel een PS3 maar die is én jailbreakt én banned (Die Catherine vragen waren stiekem heel verleidelijk...) dus geen idee meer.
Ben 't niet van plan met deze jongen, dat is zeker
Precies dezelfde reden hier haha, ook een ps4 gekocht om KH3 te kunnen spelen, de rest van de exclusives zijn mooi meegenomenRavonsDaro schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:37:
@energydrank Zoals ik al zei, niet voor niets die PS4 aangeschaft
Edit: Typo
Wat een top bundel zeg, ben helemaal verslaafd aan The Last of Us, zelfs mijn vriendin wilt meekijken als ik speel voor het verhaal. Ben nu met David in Town ;-). Zeer spannend allemaalRavonsDaro schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:01:
Intertoys heeft een goede bundel actie voor een 239 euro met de PS4 Slim 1TB + Uncharted A Thief's End, Last of Us en Ratchet and Clank.
Prima deal, vandaag de kogel door de kerk laten gaan.Tijd om binnenkort o.a. Spyro, God of War en wat andere exclusives te scoren. Inclusief Kingdom Hearts 3!
@Nieuwevolger Ik snap 't wel, vooral Donald in Kingdom Hearts is verschrikkelijk. Heal me verdorie vóór ik dood ben!
KH3 ook zin, heb de oude delen helemaal grijs gespeeld op de PS 2!
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2018 23:12 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nu was ik voor de PS4 toch al niet van plan om betalingsgegevens te gaan koppelen (lekker schijfjes blijven wisselen) of uberhaupt online te spelen (ga geen kabel trekken om de vreselijke wifi te behelpen en maandelijks lappen om tegen irritante kinderen te kunnen spelen).
@Gropah Ik vermoed dat ik misschien een beetje ergens snap waarom. Maarrrr, waar staat dit? Het hele forum (GoT in zijn geheel), staat vol van tips/adviezen over prijzen van zaken. Dan is het vragen naar wat een nette prijs is van een 2e hands PS4 niet verkeerd?OMX2000 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:50:
[mbr]Dit soort dingen zijn niet de bedoeling op het forum[/]
Deze discussie hoort hier niet thuis (zowel de discussie over 2e hands prijzen als jou reactie op moderatie), want dit topic gaat over de PS4 en niet over zaken daarom heen. Het hoort eerder thuis in V&A. Daarnaast is het al jaren beleid op het forum om geen pricechecks toe te staan. Verder discussie hier over kan in Feedback op moderatie binnen SpielerijOMX2000 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:33:
[...]
@Gropah Ik vermoed dat ik misschien een beetje ergens snap waarom. Maarrrr, waar staat dit? Het hele forum (GoT in zijn geheel), staat vol van tips/adviezen over prijzen van zaken. Dan is het vragen naar wat een nette prijs is van een 2e hands PS4 niet verkeerd?
Ehh.... en wat is TW3?dvdkiwi schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:48:
[mbr]posts over TW3 zijn verplaatst naar het juiste topic[/mbr]
uit de topic warning:
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
Kan de gratis games van deze maand njet binnenhalen. Hij vraagt om de cc gegevens. Deze geef ik ook, maar zegt kan deze njet verifiëren. Is deze kaart njet van jouw? Ga dan naar betaalmethodes.
Maar is mijn kaart wel al 4x goed gekeken naar de kaart en alles klopt. De update van black ops4 wordt ook binnengehaald.
E-82027850 is de foutmelding die ik krijg wanneer ik de games wil downloaden.
Heb toen zoals op de helppagina van PlayStation de stappen uitgevoerd.
Authentication failed
1. Sign out of PSN and sign back in.
2. Repeat a few times and this should usually fix the issue.
3 If you still can't sign in, check PSN status to ensure network issues aren't stopping you from signing in.
Dit dus 10x geprobeerd, maar helpt niet. We hebben ook geen melding van Amex ontvangen betreft een scam of wat dan ook.
The Witcher 3 denk ik. Hele vage onbekende niche game.ralph075 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 04:46:
[...]
Ehh.... en wat is TW3?
uit de topic warning:
Waar?!Keesknd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:29:
PlayStation 4 PRo is in de aanbieding! €299,00.
Cardwizard schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:38:
[...]
Bol.com, mediamarkt nedgame enz enz! Zo had je met Black Friday geen leuke aanbiedingen betreft de ps4 en nu wel. Alvast voor kerst denk ik;)
Waar?!
Overal want Sony geeft namelijk 100,- euro korting op de ps4's.
Gamemania overigens 10 euro extra korting waar de pro dus 289,- kost.
Nu kan ik eindelijk God of War (3) , Horizon Zero Dawn en RDR2 spelen!

Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel tijd je in een game hebt gestopt tot nu toe op de PS4?
Ook valt het me op dat mijn nieuwe dualshock na twee/drie speelsessies gewoon leeg is. Is dit normaal? Ik kan me nauwelijks heugen dat ik mn Switch pro controller heb opgeladen, terwijl ik daar toch heel wat uren met gespeeld heb...
NeeEmmavdv schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:32:
Ik heb wederom twee vragen.
Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel tijd je in een game hebt gestopt tot nu toe op de PS4?
Ook valt het me op dat mijn nieuwe dualshock na twee/drie speelsessies gewoon leeg is. Is dit normaal? Ik kan me nauwelijks heugen dat ik mn Switch pro controller heb opgeladen, terwijl ik daar toch heel wat uren met gespeeld heb...
Ja
Dat dacht ik ook.... maar daar staat dus geen post van kiwi van gisteren...bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:03:
[...]
The Witcher 3 denk ik. Hele vage onbekende niche game.
Nu jij weer
NeeCardwizard schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:48:
Lezen de mensen ook wat er gepost wordt eigenlijk?? Zucht
Dat weet niemand, behalve Sony.Sjembecks schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:18:
Toch maar een PS4 pro kopen dan, of is het een voorbode op de PS5?
Het zou een teken kunnen zijn ja, net als dat er mensen zijn die denken dat hij 3 december 2019 gelaunched wordt omdat het dan exact 25 jaar geleden is dat de allereerste PS werd uitgebracht.
Ik denk persoonlijk dat dat te vroeg komt en het ergens in 2020 gaat gebeuren, maar wie ben ik
Dennis volgens je profielDenman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:06:
[...]
Dat weet niemand, behalve Sony.
Het zou een teken kunnen zijn ja, net als dat er mensen zijn die denken dat hij 3 december 2019 gelaunched wordt omdat het dan exact 15 jaar geleden is dat de allereerste PS werd uitgebracht.
Ik denk persoonlijk dat dat te vroeg komt en het ergens in 2020 gaat gebeuren, maar wie ben ik
Ik denk zelf ook dat we geen ps5 gaan zien voor 2020 (nouja misschien wel zien, maar niet kunnen bestellen)
Ik weet sowieso dat het over The Witcher gaat. Ik ben dan ook een fel voorstander van het gebruik van afkortingen van bekende en grote games.ralph075 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:50:
[...]
Dat dacht ik ook.... maar daar staat dus geen post van kiwi van gisteren...
Nu jij weer
Gaat volgens mij ook een leuke game worden.... Damn, keuzes, keuzes, keuzes ...
Ziet er mooi uit, maar lijkt totaal niets te maken te hebben met de originele BG&E.-SaveMe- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:25:
Gaat volgens mij ook een leuke game worden....
Lijkt bovendien vooral (of zelfs uitsluitend?) een online game te zijn, dus als dat maar goed komt.
Volgens mij wordt het wel een singleplayer game, maar met de mogelijkheid van coop? Ik vind het er ambitieus uitzien en ben benieuwd wat het gaat worden. Hij staat in elk geval wel op mijn radar.Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:54:
[...]
Ziet er mooi uit, maar lijkt totaal niets te maken te hebben met de originele BG&E.
Lijkt bovendien vooral (of zelfs uitsluitend?) een online game te zijn, dus als dat maar goed komt.
Klinkt leuk, maar ben bang dat de uitwerking een stuk minder is. Maar goed wellicht interessant.-SaveMe- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:25:
Owja, deze is er ook nog ...
[YouTube: Beyond Good and Evil 2: New Gameplay Update - Augments, Vehicles, Co-Op, and Spyglass | Ubisoft [NA]]
25 jaar bedoel jeDenman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:06:
[...]
Dat weet niemand, behalve Sony.
Het zou een teken kunnen zijn ja, net als dat er mensen zijn die denken dat hij 3 december 2019 gelaunched wordt omdat het dan exact 15 jaar geleden is dat de allereerste PS werd uitgebracht.
Iets zegt me dat ze een eigen event zullen organiseren rondom de e3, wellicht kort er voor, anders vlak er na met als hoofddoel het vieren van 25jr PS + PS5 aankondiging
Potverdorie, je hebt gelijk Ruben!DigitalError schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:08:
[...]
Dennis volgens je profiel
Ik denk zelf ook dat we geen ps5 gaan zien voor 2020 (nouja misschien wel zien, maar niet kunnen bestellen)
Whoops, typo idd, scheelt maar 10 jaarBigF25 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:34:
[...]
25 jaar bedoel je
Iets zegt me dat ze een eigen event zullen organiseren rondom de e3, wellicht kort er voor, anders vlak er na met als hoofddoel het vieren van 25jr PS + PS5 aankondiging

Ik zal kijken, dit is de eerste keer dat het moeilijk doet. Normaal moet ik soms af en toe 1x in de 1-3 maanden me code invoeren en dit doe ik vaak op de PS4 zelf. Me account is eigenlijk alleen in huis bereikbaar en op me mobile voor messaging via de PSN app.Cardwizard schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 05:40:
@theduke1989 kaart verlopen misschien? Anders even contact met hun opnemen, ik heb dat ook al eens gehad dat mijn creditcard automatisch door hun systeem geblokkeerd werd
@DigitalError hoe bedoel je? Want als je de gratis games wilt van elke maand moet je toch gewoon een PSN+ abbo hebben? en om online te gamen ook. Zonder PSN+ zouden de updates ook niet moeten werken toch? En blops wordt wel ge-update met een grote van 20gb alweer. Hoe kan dit?
Op hun website staat ie gewoon 400 euro..beezjeh schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:03:
[...]
Overal want Sony geeft namelijk 100,- euro korting op de ps4's.
Gamemania overigens 10 euro extra korting waar de pro dus 289,- kost.
Kan geen aanbieding van 289 vinden.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sony heeft letterlijk gezegd dat ze geen eigen show gaan doen rond de periode van E3 2019BigF25 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:34:
[...]
25 jaar bedoel je
Het is deze: pricewatch: Sony PlayStation 4 Pro 1TB + Spiderman Zwart
Dus zwarte pro in een spiderman themed doos en dus CUH-7116b maar voor het betaalde geld lig ik daar niet wakker van, zolang ie maar games speelt
Homepagina stata het maar blijkbaar zijn ze door hun voorraad heen want alleen consoles missen inmiddels.v8power67 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:41:
[...]
Op hun website staat ie gewoon 400 euro..
https://www.gamemania.nl/...elease_date&sort_type=asc
Ah okee jammer. Was leuk voor mn broer geweest die toch aan het tobben is tussen xbox one x en ps4 pro.beezjeh schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:45:
[...]
Homepagina stata het maar blijkbaar zijn ze door hun voorraad heen want alleen consoles missen inmiddels.
https://www.gamemania.nl/...elease_date&sort_type=asc
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hey joh, nog een game waar ik extreem veel naar uitkijk?-SaveMe- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:25:
Owja, deze is er ook nog ...
[YouTube: Beyond Good and Evil 2: New Gameplay Update - Augments, Vehicles, Co-Op, and Spyglass | Ubisoft [NA]]
laatst nog de orginele (op PC) gespeelt en die game kan er nog prima mee door voor deze tijd (IMO) echt een geweldige game.
Toch ook weer iets te vroeg mn ps4 gekocht
nja dan ergens in 2019 iigAnton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:43:
[...]
Sony heeft letterlijk gezegd dat ze geen eigen show gaan doen rond de periode van E3 2019
Precies dit. Het ziet er uit als een interessante game, maar niet als beyond good & evil. Dat was voor mij meer een sluip/observatie game dan een vechtgame. Moet ik er wel bij zeggen dat ik op een gegeven moment vast ben komen te zitten dus ik heb de game nooit uitgespeeld en wat ik heb gespeeld was met Nederlandse dub, maar alsnog.Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:54:
[...]
Ziet er mooi uit, maar lijkt totaal niets te maken te hebben met de originele BG&E.
[...]
Had gisteren mijn voorkeur om te preorderen in een Gamemania vestiging. Ik kom er net weg en middels een aanbetaling kan ik een slim ophalen voor 189,- dus misschien de moeite waard op dit te proberen voor een Pro.v8power67 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:48:
[...]
Ah okee jammer. Was leuk voor mn broer geweest die toch aan het tobben is tussen xbox one x en ps4 pro.
Maar overal gaat de Pro 299,- kosten dus sowieso een zeer mooie prijs voor een Pro.
Ik kreeg zojuist bericht dat playstation mijn psplus automatisch heeft verlengd (nadat ik een jaar via een fysieke voucher heb gehad). Nu loopt mijn psplus inderdaad binnenkort af maar heb ik al een voucher bij gamemania gekocht voor weer 12 maanden, dus dat voelt wel redelijk kut..
Heb nergens iets uitgevinkt met betrekking tot automatisch verlenging e.d. dus klopt het natuurlijk wel dat playstation het gedaan heeft maar toch vroeg ik me af of ik het via een of andere manier kan terug draaien? Ik heb betaald via paypal.
Proberen kan altijd, maar officieel heb je natuurlijk nergens recht op. Aangezien jij toestemming hebt gegeven dmv het vinkje.Roybs schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:22:
Heb nergens iets uitgevinkt met betrekking tot automatisch verlenging e.d. dus klopt het natuurlijk wel dat playstation het gedaan heeft maar toch vroeg ik me af of ik het via een of andere manier kan terug draaien? Ik heb betaald via paypal.
Ik heb dit ook voorgehad, inderdaad niet leuk
Ze storten het geld sowieso niet terug op je paypal account. Als je een beetje aandringt annuleren ze de aankoop wel en krijg je het bedrag op je PSN account
Dat moet je dan maar gebruiken om games te kopen in de store..
[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 11-12-2018 11:25 ]
Verwijderd
https://www.bol.com/nl/p/...m6EpdFFA.1.6.ProductTitlev8power67 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:41:
[...]
Op hun website staat ie gewoon 400 euro..
Preorder en dan heb je em voor het weekend thuis.
Thanks, heb inmiddels ook even verder gekeken en zojuist een formulier ingevuld voor een refund. N.a.v. deze pagina:Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:24:
@Roybs
Ik heb dit ook voorgehad, inderdaad niet leuk
Ze storten het geld sowieso niet terug op je paypal account. Als je een beetje aandringt annuleren ze de aankoop wel en krijg je het bedrag op je PSN account
Dat moet je dan maar gebruiken om games te kopen in de store..
https://www.playstation.c...tore-cancellation-policy/
"Als een speler bijvoorbeeld een PlayStation Plus-abonnement van 12 maanden koopt en zeven dagen na de aankoopdatum vraagt om een terugbetaling, wordt het restitutiebedrag verlaagd om rekening te houden met het gebruik van het abonnement, zoals online gamen, het downloaden van maandelijkse games, het gebruik van cloudopslag, etc. "
Laten we 't maar hopen..
Krijg je daarna een mail terug dat je PSN ID moet geven, geboortedatum, transactie ID, betalingsmethode, etc. etc. (gaat allemaal een stuk lastiger dan Steam), en intussen wacht ik al 5 dagen op antwoord.
Dat begrijp ik, maar je PS Plus is al geactiveerd dus dan hebben ze verder geen gegevens nodig om die maandelijkse games binnen te harken. Die hebben ze eigenlijk pas weer nodig wanneer je psn verloopt.theduke1989 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:40:
[...]
Ik zal kijken, dit is de eerste keer dat het moeilijk doet. Normaal moet ik soms af en toe 1x in de 1-3 maanden me code invoeren en dit doe ik vaak op de PS4 zelf. Me account is eigenlijk alleen in huis bereikbaar en op me mobile voor messaging via de PSN app.
@DigitalError hoe bedoel je? Want als je de gratis games wilt van elke maand moet je toch gewoon een PSN+ abbo hebben? en om online te gamen ook. Zonder PSN+ zouden de updates ook niet moeten werken toch? En blops wordt wel ge-update met een grote van 20gb alweer. Hoe kan dit?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.