Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:22:
Ik kreeg zojuist bericht dat playstation mijn psplus automatisch heeft verlengd (nadat ik een jaar via een fysieke voucher heb gehad). Nu loopt mijn psplus inderdaad binnenkort af maar heb ik al een voucher bij gamemania gekocht voor weer 12 maanden, dus dat voelt wel redelijk kut..
Hoelang duurde het dan nog eer je abonnement afliep ? Ik vind het immers wel raar dat die verlenging al op voorhand gebeurt en niet automatisch op het einde van je huidige looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Thnx maar die had ik al gezien idd :)
Maar dacht 289 is toch weer tientje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:40:
[...]

Ik zal kijken, dit is de eerste keer dat het moeilijk doet. Normaal moet ik soms af en toe 1x in de 1-3 maanden me code invoeren en dit doe ik vaak op de PS4 zelf. Me account is eigenlijk alleen in huis bereikbaar en op me mobile voor messaging via de PSN app.

@DigitalError hoe bedoel je? Want als je de gratis games wilt van elke maand moet je toch gewoon een PSN+ abbo hebben? en om online te gamen ook. Zonder PSN+ zouden de updates ook niet moeten werken toch? En blops wordt wel ge-update met een grote van 20gb alweer. Hoe kan dit?
Ik weet niet of ik het goed lees, maar jij denkt dus dat je zonder PS+ geen updates voor games meer kunt downloaden? Dat zou wel heel vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 10:25
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:00:
[...]

Hoelang duurde het dan nog eer je abonnement afliep ? Ik vind het immers wel raar dat die verlenging al op voorhand gebeurt en niet automatisch op het einde van je huidige looptijd.
Nouja nu ik kijk heb ik vorige maand wel een mail van playstation gekregen wat betreft verlenging/afschrijving van psplus. Ik hoop dat ik via de refund-formulier nog e.e.a. kan regelen maar anders is het gewoon mijn eigen schuld geweest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
Zo, ik ben ook een CUH72 gaan reserveren bij de GM, ben wel klaar met mn luide CUH71 incl Delta fan.

Blijf de gamemania trouwens een vreselijke winkel vinden. De 3 kerels achter de kassa hadden nog nooit gehoord van het feit dat er 3 types van de Pro zijn. Komaan zeg, het is je job...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07:13
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:19:
Zo, ik ben ook een CUH72 gaan reserveren bij de GM, ben wel klaar met mn luide CUH71 incl Delta fan.

Blijf de gamemania trouwens een vreselijke winkel vinden. De 3 kerels achter de kassa hadden nog nooit gehoord van het feit dat er 3 types van de Pro zijn. Komaan zeg, het is je job...
ze moeten iemand (of in dit geval 3 man) achter de Kassa hebben he :+

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Het is een verschrikkelijke winkel, kom er ook zelden. Popi Jopi figuren met zeer weinig / geen verstand van zaken, althans hier in Filiaal Centrum Den Bosch.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Weet iemand of het mogelijk is om te kijken wanneer 'mijn' PS4 actief is geweest. Wordt dit ergens vastgelegd?
(soort van Parental controle)

Grt,
Ronald

[ Voor 12% gewijzigd door ronaldbaggio op 11-12-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 23:03
Katmi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:44:
Zo, mijn ps4 pro + spiderman voor 79 euro is binnen :)
Het is deze: pricewatch: Sony PlayStation 4 Pro 1TB + Spiderman Zwart

Dus zwarte pro in een spiderman themed doos en dus CUH-7116b maar voor het betaalde geld lig ik daar niet wakker van, zolang ie maar games speelt :+
Dat was een erg mooie deal. Zo van de vrachtwagen afgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
RobinFoot schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:40:
[...]

Dat was een erg mooie deal. Zo van de vrachtwagen afgevallen?
Hahaha :P nee, moest van ISP veranderen door een verhuis en kwam net zo uit dat ze nu voor nieuwe klanten een PS4 pro hadden voor 79 of een wireless duo speaker voor 79, met die laatste ben ik niets en een pro had ik nog niet :P

Is trouwens in Belgie dus ik bespaar al maar een paar mensen de vraag "welke ISP ?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldbaggio schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:38:
Weet iemand of het mogelijk is om te kijken wanneer 'mijn' PS4 actief is geweest. Wordt dit ergens vastgelegd?
(soort van Parental controle)
Sinds vrij recent heb je ook Parental Controls waarbij je speelduur kunt bekijken en beperken. Speelduur bekijken kan enkel voor de dag zelf, denk ik (omdat het ook die parameter is die gebruikt wordt om eventueel te blokkeren als een bepaalde speeltijd overschreden wordt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Katmi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:46:
[...]
Is trouwens in Belgie dus ik bespaar al maar een paar mensen de vraag "welke ISP ?" :+
En de andere mensen zijn ondertussen Iene Miene Mutte al beu gehoord, denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:06

OMX2000

By any means necessary...

Hoelang duurt die 100 euro kortingsactie eigenlijk?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
OMX2000 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:53:
Hoelang duurt die 100 euro kortingsactie eigenlijk?
totdat je het zolang mogelijk uitstelt en opeens te laat bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die naar de Gamemania gaan* verdienen mijn pad dan ook gewoon slecht advies.

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-12-2018 14:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:57:
Mensen die naar de gamemania verdienen in mijn pat dan ook gewoon slecht advies.
Goed verhaal, je mist nu zelfs complete woorden :+
Hamazaki schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:56:
[...]

totdat je het zolang mogelijk uitstelt en opeens te laat bent..
Ben benieuwd of @joey82 nu eens een PS4 gaat aanschaffen.

[ Voor 33% gewijzigd door RubenSaurus op 11-12-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:19:

Tja ze zijn aangenomen als verkooptijgers. Dus het aansmeren van producten. Niet de inhoud ervan te weten. Ik begrijp ze wel dan. Denk je dat meer dan 50% in MM bijvoorbeeld het wel weet waar je over praat welke RGB waardes, of contrast het beste is voor een bepaalde tv? Of dat HDR10+ beter is o fniet.

Het is een job maar niet de job om je in te verdiepen volgens de ketens.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Mensen die naar de Gamemania gaan* verdienen mijn pad dan ook gewoon slecht advies.
Afbeeldingslocatie: http://www.atvgalecop.nl/wp-content/uploads/2012/01/pad1.jpg

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die naar de Gamemania gaan verdienen van mijn part dan ook gewoon slecht advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die bezig zijn met ander mans spelling schijnen erg naar te zijn. ;)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:42:
*andermans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:42:
Ik vind mensen zonder taalbeheersing erg naar. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:25
Stelletje grammar nazi's. Hier, een ontopic plaatje :+

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/9/7/2/9200000079092795.jpg

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vrijdag schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:48:

[Afbeelding]
Nee, niet nog meer Bethesda. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:17
*Minor text fixes

Aargh, na Red Dead Redemption 2 helemaal geen zin om aan andere spellen te beginnen en ik heb nog een backlog van jaren.. Eigenlijk wil Kingdom Hearts 1 en 2 uitspelen voor 3 verschijnt, maar op deze manier gaat dat niet lukken. Op een of andere manier ook altijd de drang om nieuwe spellen te halen in plaats van aan spellen te beginnen die ik al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Ik heb ook maar eens een PS4 aangeschaft zodat ik met m'n vrienden Fortnite kan spelen. Uiteraard gebruik gemaakt van de aanbieding van Mediamarkt.

Echter wil ik ook een toetsenbord en muis gaan aanschaffen om naast de controller te gaan gebruiken. Ik ben echter een complete leek op het gebied van gaming muizen en toetsenborden. Nog nooit aangeschaft of in handen gehad.

Iemand die mij kan adviseren? Wil zo'n €100,- voor de 2e samen.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SwooX schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:24:
Ik heb ook maar eens een PS4 aangeschaft zodat ik met m'n vrienden Fortnite kan spelen. Uiteraard gebruik gemaakt van de aanbieding van Mediamarkt.

Echter wil ik ook een toetsenbord en muis gaan aanschaffen om naast de controller te gaan gebruiken. Ik ben echter een complete leek op het gebied van gaming muizen en toetsenborden. Nog nooit aangeschaft of in handen gehad.

Wat heb je gevonden via bijvoorbeeld Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:20
SwooX schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:24:

Wil je de toetsenbord en muis gaan gebruiken op je playstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
@bram1984 Keek zojuist een beetje op Youtube, waren verschillende muizen die gebruikt werden. Dan heb ik zovan, ja dan kies ik de mooiste :+

Het is dan ook een beetje het doel dat ik ervaringen te horen krijg.

@dm-dutchman Ja, ik ga de PS4 ook alleen gebruiken voor Fortnite. Waarom geen PC? Studentenleven. :9

[ Voor 12% gewijzigd door SwooX op 11-12-2018 15:29 ]

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:22:
*Minor text fixes

Aargh, na Red Dead Redemption 2 helemaal geen zin om aan andere spellen te beginnen en ik heb nog een backlog van jaren.. Eigenlijk wil Kingdom Hearts 1 en 2 uitspelen voor 3 verschijnt, maar op deze manier gaat dat niet lukken. Op een of andere manier ook altijd de drang om nieuwe spellen te halen in plaats van aan spellen te beginnen die ik al heb.
Huh dat is compleet onbekend voor mij :+

Er is een heel mooi meme plaatje die dat EXACT beschrijft wat jij zegt
Misschien dat ik hem nog wel een keertje erbij opzoek...nu even geent tijd/zin.

Maar dit is iets waar volgens mij iedereen die ouder dan 16-17 is mee te maken heeft......(of werk danwel studie niet heel erg serieus hoeft te nemen). Nieuwe games zijn interesanter dan bestaande games.

De enige goed manier (mits je geen verzamelaar bent) is gewoon fysiek een game kopen, en als je er klaar mee bent (letterlijk of figuurlijk) verkoop je die, en dan ga je door naar de volgende. Dan heb je geen backlog.
Maar goed, ik weet dat enkelen hier in het forum op deze manier kunnen spelen, maar zelfs dan nog heb je met ps+ al kans op een back log (al hoewel sony de laatste paar maanden ons gelukkig meehelpt door geen tripple a games in de plus te doen :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dat

(of zijn we klaar met grammar nazi ? :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die bethesda spellen alleen het eerste uur leuk vind en daarna niets meer aan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:47:
ben ik de enige die bethesda spellen alleen het eerste uur leuk vind en daarna niets meer aan :*)
Bethesda heeft bij mij zoveel credit dat ze nog lang mee kunnen (Arena, Morrowind, Oblivion, Skyrim) ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:45:
[...]

dat

(of zijn we klaar met grammar nazi ? :)).
Welke dat?

Enneu waar zijn je punten en hoofdletters? O-)

edit:
gevonden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 11-12-2018 16:07 . Reden: oh die ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
In het playstation topic komen vragen wat een goede muis en keyboard zijn? :P
Dat is als in het Xbox topic gaan vragen of TLOU of Uncharted beter is 8)7

Deze generatie heb ik Fallout 4, DOOM en Wolfenstein New Order/Old Blood gespeeld.Ik vond het allemaal leuke games. Wolf 2 staat nog op mn backlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vrijdag schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:48:

[Afbeelding]
Heb deze onlangs gekocht met alle DLC, veel plezier mee gehad en elke keer als ik PS4 opstarten en moest kiezen tussen RDR2 of Nazi's afknallen, ben ik toch steeds voor Wolvenstein gegaan.

Ben benieuw of ik me er nog ooit toe kan zetten om RDR2 om te starten en verhaal maar te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:00:

Deze generatie heb ik Fallout 4, DOOM en Wolfenstein New Order/Old Blood gespeeld.Ik vond het allemaal leuke games. Wolf 2 staat nog op mn backlog.
Schijnbaar gebruiken veel (ik vind het altijd eng om alle te zeggen) pro console gamers ook muis& toetsenbord. (err in genres waar het logisch is, ik denk dat race en fighting game spelers er niet echt heel blij van worden :P )

En ja met de juiste hardware kan dat natuurlijk ook, en ja, dat is een oneerlijk voordeel versus de spelers die gewoon met controllers spelen. Wat mij betreft moet dit dan ook juist officieel supported worden waardoor spelers die dit gebruiken met elkaar gematched worden, eventueel aangevuld met spelers die het niet erg vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:00:

En @Sagat

Los van het keyboard, er zijn gewoon door Sony gelicenseerde muizen voor PS4 hoor (Hori, Splitfish) en een tobo kun je bijvoorbeeld via een Eagle Eye aansluiten. Maar nogmaals: prima via Google te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Al speelt men met een USB ganzenveer...speel toch nooit MP dus men doet maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:08:
[...]

En @Sagat

Los van het keyboard, er zijn gewoon door Sony gelicenseerde muizen voor PS4 hoor (Hori, Splitfish) en een tobo kun je bijvoorbeeld via een Eagle Eye aansluiten. Maar nogmaals: prima via Google te vinden.
Ok was (duidelijk) niet bij me bekend. Maar intressanter dan, blijft mijn andere punt wel overeind? Kunnen gamers zien wat voor controller iemand gebruikt en kan er op gefilterd worden, lijkt me flink irritant om tegen zulke personen te spelen namelijk (Al hoewel ook ik net als @Exorcist niet online speel en eigenlijk amper FPS in het algemeen :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Hamazaki schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:47:
Denk een van de weinigen, althans tot nu toe. Want met Fallout 3, New Vegas en zelfs het mindere 4 heb ik mij 100en uren goed vermaakt. Skyrim (3 versies in bezit incl. VR) durf ik het aantal uren niet eens te tellen, daarnaast nog het destijds geweldige Oblivion.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Sagat schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:13:
[...]

Ok was (duidelijk) niet bij me bekend. Maar intressanter dan, blijft mijn andere punt wel overeind? Kunnen gamers zien wat voor controller iemand gebruikt en kan er op gefilterd worden, lijkt me flink irritant om tegen zulke personen te spelen namelijk (Al hoewel ook ik net als @Exorcist niet online speel en eigenlijk amper FPS in het algemeen :P )
Nee, dat kan je niet zien. Misschien dat Sony het kan door data uit te lezen maar je weet nooit wat de andere partij voor controller gebruikt.

Natuurlijk weerhoudt dit veel mensen niet om te schreeuwen "CHEATER! HACKER!" als de andere partij het beter doet :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:14:
[...]

Denk een van de weinigen, althans tot nu toe. Want met Fallout 3, New Vegas en zelfs het mindere 4 heb ik mij 100en uren goed vermaakt. Skyrim (3 versies in bezit incl. VR) durf ik het aantal uren niet eens te tellen, daarnaast nog het destijds geweldige Oblivion.
Holy shit, fallout 3 was ook van hun jaa. Zit in mijn top 10 lijst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Todd Howard heeft het weer eens verkloot met '76, maar ik blijf het een leuke kerel vinden.
Deze video laat me altijd lachen

Ik kijk nog steeds uit naar de nieuwe DOOM/Wolfenstein en Starfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:30:
Todd Howard heeft het weer eens verkloot met '76, maar ik blijf het een leuke kerel vinden.

Nouja Verkloot is een groot woord (IMO) ik geniet namelijk wel van deze game en vindt hem prima te spelen. Zullen genoeg mensen in het Fallout 76 topic zijn die het met me eens zijn, maar ieder zn smaak :)

Die nieuwe DOOM kijk ik ook echt naar uit, kreeg er gisteren toevallig reclame over toen ik fallout 76 ging spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:30:

De video's zijn doorgaans beter dan de bewuste 'game'. Benieuwd hoe het met de volgende release(s) zal gaan, zoals de volgende Elder Scrolls.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee. Ze simuleren gewoon de analoge sticks, dus voor zover ik weet kun je ze niet herkennen.

Zo groot is je voordeel overigens niet hoor. Mijn K/D met CoD op de PS4 met controller was vergelijkbaar met mijn K/D op de PS3 met muis. Maar dat zegt wellicht meer over hoe slecht ik ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
het lijkt wel vrijdag in dit topic :+

laatste weekje en dan 3 weken vakantie, dus mooi tijd om RDR2 eens af te maken (al vind ik er tot nu toe niet veel aan) en de dlc van AC: Odyssey uit te spelen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vrijdag
Hier ben ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Zijn er meer mensen waarbij het chat/command scherm linksboven niet meer te zien is? Ik snap er niets van. Ik heb al geprobeerd om de settings te veranderen ( when active/Always/off) maar ook de standaard instellingen herstellen leverde niets op. Is dit een bug?

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:34
P.E.No.1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:56:
Zijn er meer mensen waarbij het chat/command scherm linksboven niet meer te zien is? Ik snap er niets van. Ik heb al geprobeerd om de settings te veranderen ( when active/Always/off) maar ook de standaard instellingen herstellen leverde niets op. Is dit een bug?
Verkeerde topic hier maar dat is een issue sinds de 6 december update ja ;)
Even geduld tot ze het fixen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:46:
[...]

Verkeerde topic hier maar dat is een issue sinds de 6 december update ja ;)
Even geduld tot ze het fixen.
Pfff, ben er niet echt bij vandaag blijkbaar. Ik had deze reactie eerst al geplaatst in het BFV PC topic 8)7
Maar thanx voor je antwoord! (y)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 10:53
[...]

Als je een willekeurige USB muis en toetsenbord aansluit op PS4 en een potje start zal Fortnite je indelen bij PC gamers. Anders zou het inderdaad niet eerlijk zijn. Enige wat misschien wel kan is starten met controller en tijdens game de USB spul aansluiten, dit laatste nooit getest.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb alle posts over de PS4 aanbieding naar het Console Budget Gaming topic verplaatst, gezien de discussie daar ook bezig is en daar ook beter past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
koenvdlinden schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:47:
[...]

Als je een willekeurige USB muis en toetsenbord aansluit op PS4 en een potje start zal Fortnite je indelen bij PC gamers. Anders zou het inderdaad niet eerlijk zijn. Enige wat misschien wel kan is starten met controller en tijdens game de USB spul aansluiten, dit laatste nooit getest.
Echt waar? Ik speel geen Fortnite en heb nog nooit een tobo+muis aangesloten op mijn PS4 maar ik wist niet dat dit te detecteren was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Zou anders enorm unfair zijn tov controller users he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:37:
[...]

Echt waar? Ik speel geen Fortnite en heb nog nooit een tobo+muis aangesloten op mijn PS4 maar ik wist niet dat dit te detecteren was :o
Volgens mij is het ook onzin wat hij zegt. En reguliere tobo en muis werken niet eens op een PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps4 support gewoon muis en toetsenbord hoor bij bepaalde games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:40:
[...]

Volgens mij is het ook onzin wat hij zegt. En reguliere tobo en muis werken niet eens op een PS4
Wat hij zegt is geen onzin;
- fortnite detecteert idd als je een muis en keyboard gebruikt, je wordt dan in een pc lobby gezet.
- en het is zeker mogelijk om een reguliere keyboard en mouse te koppelen aan je ps4. Zonder enige apparatuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Laatst online: 07-10 10:53
[...]

Dat dacht ik ook toen mijn zoon dat vertelde. Toen gewoon getest en dat werkte bij Fortnite.
Dit is geen onzin Bram :)

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik kan bevestigen dat tobo/muis spelers op Fortnite in een pc server komen.
Is echt een dingetje van Fortnite zelf. Er was veel kritiek op het feit dat je vroeger met tobo/muis kon spelen in een controller server, daarom is het aangepast.

Geen idee hoe het bij andere games werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

The PS4 supports the use of both Bluetooth® and USB keyboards and mice. Instructions on how to connect them are below:

https://support.playstati...e-with-PS4?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:44
Nog niemand deze actie gezien bij GameMania?
https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018

Gratis je PS4 Pro inruilen voor een nieuwe met 2 jaar garantie...
Klinkt te mooi om waar te zijn! Vandaag maar eens bellen., als ik mn oude opstijgende föhn PS4 Pro kan omruilen voor een nieuwe stille ben ik een blij man met de kerst!

[ Voor 37% gewijzigd door Vince22 op 12-12-2018 07:03 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Vince22 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:02:

Klinkt te mooi om waar te zijn! Vandaag maar eens bellen., als ik mn oude opstijgende föhn PS4 Pro kan omruilen voor een nieuwe stille ben ik een blij man met de kerst!
nu wordt het wel verlijdelijk om mijn normale ps sim 1tb om te ruilen voor een pro
heb nog een full hd tv maar ook een psvr dat wel voordelen ervoor heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Als je nou gewoon de moeite had genomen om eerst hier 1 of 2 pagina's te lezen ipv klakkeloos alles neer te gooien had je gezien dat het allang besproken is en ook in het daarvoor bestemde console budget gaming topic spuitelf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou normaal gesproken blind voor dat inruilen gaan, alleen het feit dat ik nu een 2TB in mijn Pro heb zitten houdt mij tegen. Die wil ik wel graag houden, dus dan zou ik er weer een andere schijf in moeten gooien met al het gekloot dat daarbij komt kijken. Ik heb ook geen idee waar dat oude ding ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:05

s0kkie

Cowabunga

Paar posts boven je ging het er uitgebreid over lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:00:
Ik zou normaal gesproken blind voor dat inruilen gaan, alleen het feit dat ik nu een 2TB in mijn Pro heb zitten houdt mij tegen. Die wil ik wel graag houden, dus dan zou ik er weer een andere schijf in moeten gooien met al het gekloot dat daarbij komt kijken. Ik heb ook geen idee waar dat oude ding ligt.
Ruil je hem in bij de GM en vraag of ze ter plekke die schijf voor je omruilen (of dat je het zelf ter plekke mag doen). Dus zij nemen jouw oude Pro en zetten daar die 1TB in. En jouw 2TB gaat in de nieuwe Pro. Het is even wat gedoe inderdaad, maar je hebt 1.) weer 2 jaar garantie en 2.) je krijgt er als het goed is een stillere Pro voor terug. Zou ik het wel waard vinden. Zou van tevoren wel even bellen of ze dit zo willen doen. Ze zullen het vanaf vrijdag namelijk wel druk hebben in de winkel verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:00:
Ook dit klinkt bekend, ik weet alleen wel waar mijn orginele schijf is, of......ik weet aan wie ik hem verkocht heb :P
Ik heb gelukkig een vrij stille pro (ook al is het een van de eerdere modellen) dus ik zing het wel uit, misschien dat ik nog een stillere pro koop als de ps5 er is en ze min of meer gedumpt worden, dan kan ik mijn huidige pro aan mijn zoon geven.
hostje schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:10:
[...]

Ruil je hem in bij de GM en vraag of ze ter plekke die schijf voor je omruilen (of dat je het zelf ter plekke mag doen). Dus zij nemen jouw oude Pro en zetten daar die 1TB in. En jouw 2TB gaat in de nieuwe Pro. Het is even wat gedoe inderdaad, maar je hebt 1.) weer 2 jaar garantie en 2.) je krijgt er als het goed is een stillere Pro voor terug. Zou ik het wel waard vinden. Zou van tevoren wel even bellen of ze dit zo willen doen. Ze zullen het vanaf vrijdag namelijk wel druk hebben in de winkel verwacht ik zo.
Juist omdat het zo druk is verwacht ik dat ze niet zo flexibel willen zijn. Plus het kan altijd gezeur opleveren voor gamemania. Technische problemen met een van beide ps4 bedoel ik dan
Dus het zou me verbazen, maar laat het ons even weten wat er uit het gesrpek gekomen is @bram1984 :+

Oh en natuurlijk het gezeur van alles opnieuw installeren, al hoewel ik moet toegeven, dat vind ik nog wel te overzien....en savegames staan gewoon in de cloud natuurlijk. (zolang je plus hebt)

[ Voor 41% gewijzigd door Sagat op 12-12-2018 09:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hostje schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:10:
[...]

Ja misschien maar even doen, maar ik vraag me af of ze daar tijd voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 System Software 6.20 released:

This system software update improves system performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:13:

Geen stability? :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat Ja zij moeten sowieso de hele shit weer restoren op die nieuwe schijf. Het is niet zo dat je die overzet en dat alles weer werkt. Je moet het OS via USB weer installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:13:

Nou dat wordt weer 5x connection testdoen om de wifi even te laten connecten en de patch binnen te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:33
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:32:
@Sagat Ja zij moeten sowieso de hele shit weer restoren op die nieuwe schijf. Het is niet zo dat je die overzet en dat alles weer werkt. Je moet het OS via USB weer installeren etc.
een voor het systeem nieuwe schijf wordt toch sowieso geformatteerd? Je moet dus altijd een backup terug zetten/alles opnieuw installeren? Of vergis ik me?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:57:
[...]

een voor het systeem nieuwe schijf wordt toch sowieso geformatteerd? Je moet dus altijd een backup terug zetten/alles opnieuw installeren? Of vergis ik me?
Correct. Denk dat ik het lekker laat zitten. Hoop gedoe. Als mijn Pro nou nog 5 jaar mee had gemoeten, had het een ander verhaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Ik ga de kou ook niet door voor de Gamemania actie.
Teveel moeite en er zal wel een 'addertje' onder het gras zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 23:16
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:04:
@bram1984

Teveel moeite en er zal wel een 'addertje' onder het gras zitten.
Geen addertje hoor. Ik heb net een console geregeld voor vrijdag en ben er blij mee en moet niks bijbetalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:20
Er komt een nieuwe update voor just cause 4:

Xbox One & PS4
-Fixes to some motion blur rendering issues
-Add a motion blur toggle to the options menu (following user requests)
-Improvements to the overall visual quality on both Xbox One and PS4
-Fixes to some texture mapping issues
-Other graphical improvements, such as smoother vegetation transitions
-Various stability fixes
-Lighting updates to some cut scenes
https://square-enix-games...message-just-cause-4-team

EDIT: Ik heb even een topic aangemaakt voor Just Cause 4
[MULTI] Just cause 4

[ Voor 19% gewijzigd door dm-dutchman op 12-12-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:29
Ik heb mijn oude launch PS4 om laten zetten in een Slim model. Kan ik er weer even tegen.. De disc lader begon al kuren te vertonen dus het komt als geroepen..

Ze deden wel moeilijk om de controller, daar zat (blijkbaar) een scheurtje in één van de joysticks. Maar ze hebben de nieuwe controller met de oude omgewisseld.. (ook vreemde constructie trouwens, maar goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
Wat een timing dat Sony roet in de eten gooit voor mij nu.

Dacht zet mijn trophies en saved data even online maar moest dus eerst updaten naar 6.20 en dit dus gedaan.

Er zit dus 2tb hdd in mijn Pro en heb gebruik gemaakt van de Gamemania actie. Ik heb hierna dus een 1tb hdd in de PS4 gedaan en blijkt de firmware om initialiseren nog een oude versie te zijn online dus ik kan niks nu :)

Iemand enig idee of Sony snel is met het updaten van hun software online???

Edit: Via email van Sony(gelukkig snel) een link ontvangen met de nieuwe firmware.

https://www.playstation.c...help/ps4-system-software/

[ Voor 14% gewijzigd door beezjeh op 12-12-2018 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:57

TDB

beezjeh schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:32:
Wat een timing dat Sony roet in de eten gooit voor mij nu.

Dacht zet mijn trophies en saved data even online maar moest dus eerst updaten naar 6.20 en dit dus gedaan.

Er zit dus 2tb hdd in mijn Pro en heb gebruik gemaakt van de Gamemania actie. Ik heb hierna dus een 1tb hdd in de PS4 gedaan en blijkt de firmware om initialiseren nog een oude versie te zijn online dus ik kan niks nu :)

Iemand enig idee of Sony snel is met het updaten van hun software online???

Edit: Via email van Sony(gelukkig snel) een link ontvangen met de nieuwe firmware.
Zet even de link erbij ajb, altijd handig voor andere GoT'ers.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:02
Is er eigenlijk een groot verschil tussen de Seagate FireCuda 2TB en een normale Seagate HDD 2 TB in een ps4 pro? Twijfel of het wel waard is om 70 euro te betalen voor een SSHD, gezien ik al een normale 2 TB heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:34:
[...]

Zet even de link erbij ajb, altijd handig voor andere GoT'ers.
https://www.reddit.com/r/...em_software_620_released/

AJB de download links naar de System Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
weebeast schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:40:
Is er eigenlijk een groot verschil tussen de Seagate FireCuda 2TB en een normale Seagate HDD 2 TB in een ps4 pro? Twijfel of het wel waard is om 70 euro te betalen voor een SSHD, gezien ik al een normale 2 TB heb.
De firecuda is zeker sneller. Qua snelheid zit hij in het midden tussen een normale HDD en een SSD. Op YT staan videos.
Let wel op dat die snelheid komt door een klein flashgeheugen, waarin veelgebruikte bestanden tijdelijk worden opgeslagen. Als je altijd 5 verschillende games tegelijk speelt zal je weinig verschil merken. Als je altijd maar 1-2 verschillende games speelt gaat het zeker sneller zijn.

Of jij het €70 waard vindt is jouw keuze natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 19:58
Weet iemand of er ooit nog een update voor 7 days to die op ps4 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
timetje100 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:16:
Weet iemand of er ooit nog een update voor 7 days to die op ps4 komt?
De devs gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 19:58
Is een heel gebeuren nu dat tailgate failliet is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
timetje100 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:28:
[...]

Is een heel gebeuren nu dat tailgate failliet is....
Tenzij de boel overgenomen wordt zou ik dan niet rekenen op verdere ondersteuning van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:29
Is de Slim een upgrade tov het launch model?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• energydrank
doobieters schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:34:
Wat heb je zelf al gevonden? klinkt een stuk vriendelijker

[ Voor 44% gewijzigd door Gropah op 12-12-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
doobieters schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:34:
Kleiner, zuiniger, stiller en als je hem nu nieuw koopt heb je weer 2 jaar garantie. Daar komt het in principe op neer. Of dat een upgrade voor jou betekent, kan alleen jij bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik zie overal dat de PS4 Pro 100 euro goedkoper is deze maand. Weet iemand waarom dat is? Hopelijk niet nog een oude voorraad van het vorige model? Ik las laatst namelijk dat er een nieuwe PS4 Pro uit is met betere fan/koeling o.i.d.
En deze "goedkope" ps4 pro's die nu in de webshops staan zijn pas per de 14e verkrijgbaar.

Weet iemand toevallig met zekerheid te zeggen of deze ps4's ook deze nieuwe koeling/fan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
bones schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:37:
Ik zie overal dat de PS4 Pro 100 euro goedkoper is deze maand.
Dit is een Sony actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ok maar vermoedelijk dan nog een oude voorraad van het oude ps4 pro model? waarom zouden ze anders zo een grote korting geven?

Ik wil deze bestellen namelijk, heeft EAN code : 0711719760412
Maar daar staat op de site van Wehkamp bij : CUH-7000 serie
Is dat de oude?

[ Voor 20% gewijzigd door bones op 12-12-2018 15:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
bones schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:40:
[...]

Ok maar vermoedelijk dan nog een oude voorraad van het oude ps4 pro model? waarom zouden ze anders zo een grote korting geven?
Er is een speciaal topic over deze actie bij GM, kijk daar eens.
Hint: het is geen oude voorraad ;)

Dat terzijde: nu zit ik hier tot vrijdag zonder ps. Iemand zin om te knikkeren? :|
Pagina: 1 ... 61 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.