Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Anton.net schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:48:
[...]

Er is een speciaal topic over deze actie bij GM, kijk daar eens.
Hint: het is geen oude voorraad ;)

Dat terzijde: nu zit ik hier tot vrijdag zonder ps. Iemand zin om te knikkeren? :|
Ja maar ik heb het niet over de GameMAnia actie, alle webshops bieden de PS4 pro aan voor 100 euro minder. Ik heb het over deze :
https://www.wehkamp.nl/so...ntent=21443-CFLPX7FT4GXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:35
bones schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:52:
[...]

Ja maar ik heb het niet over de GameMAnia actie, alle webshops bieden de PS4 pro aan voor 100 euro minder. Ik heb het over deze :
Die bundel van Red Dead 2 werd altijd geleverd met de nieuwste ps4 pro. Daar zit sowieso een cuh72 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Anton.net schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:55:
[...]

Die bundel van Red Dead 2 werd altijd geleverd met de nieuwste ps4 pro. Daar zit sowieso een cuh72 in
Ok top, want op de doos (productafbeelding) staat ook dat het de revisie betreft, maar bij de wehkamp productspecificaties staat geen CUH-7200 maar CUH-7000. Vandaar de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:30
Anton.net schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:48:
[...]

Er is een speciaal topic over deze actie bij GM, kijk daar eens.
Hint: het is geen oude voorraad ;)

Dat terzijde: nu zit ik hier tot vrijdag zonder ps. Iemand zin om te knikkeren? :|
Ik zit ook zonder. Dus dat wordt http://www.spelletjes.nl/ , de kroeg in of de vrouw aandacht geven

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Ik ruil voo de zekerheid mijn oude PS4 Pro in voro de RDR2 versie, heb wel RDR2 Ultimate al, maar dan verkoop ik RDR2. En weet ik zeker dat ik de nieuwe PS4 heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik blijf gewoon lekker bij mijn eerste generatie Pro... speelt alle games prima af, zit lekker een 2TB SSHD in, dusse, ik zing het wel uit tot de PS5...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:43
bones schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:52:
[...]

Afgelopen maandag had ik die bundel dus in huis van Wehkamp voor de volle mep. Wehkamp wou niet meewerken om deze aan te bieden met deze korting dus retour gestuurd. En nu gooien ze er wel korting op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:03
Iemand die weet of de PS4 Pro die bij bol.com in de aanbieding is (pre-order) de nieuwe versie CUH-7200 is? Hij is nog niet geleverd maar juist daarom denk ik dat het mogelijk de nieuwe versie is? Iemand inside information?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19
Bol.com gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Zou je denken maar de klantenservice leest volgens mij ook gewoon de product pagina info op... het product staat er al een tijdje gezien de reviews, en vraag me daarom af of het klopt...

[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 12-12-2018 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
bsmpower schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:41:
Iemand die weet of de PS4 Pro die bij bol.com in de aanbieding is (pre-order) de nieuwe versie CUH-7200 is? Hij is nog niet geleverd maar juist daarom denk ik dat het mogelijk de nieuwe versie is? Iemand inside information?
Geen idee, ik gok van wel. Als je de vraag opnieuw stelt op vrijdag krijg je wel een verlossend antwoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Gummiebeer schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:02:
[...]

Geen idee, ik gok van wel. Als je de vraag opnieuw stelt op vrijdag krijg je wel een verlossend antwoord. :+
Ben alleen bang dat de aanbieding dan weg is. Keuzes... die RDR2 bundel op Wehkamp is wel de nieuwe begrijp ik? Opvallend genoeg ook de release op de 14e.. mss toch maar even afwachten dan.

Edit: bol.com product pagina geeft nu 7216b aan, nieuwe model 🙂

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 12-12-2018 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
bsmpower schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:06:
[...]

Ben alleen bang dat de aanbieding dan weg is. Keuzes... die RDR2 bundel op Wehkamp is wel de nieuwe begrijp ik? Opvallend genoeg ook de release op de 14e.. mss toch maar even afwachten dan.
Ik denk dat je er gewoon voor moet gaan nu. Kan mij niet voorstellen dat dit een oudere batch is die nu voor dumpprijzen over de toonbank gaan, ook gezien het feit dat de Pro al slecht leverbaar was (ook bij bol) . De RDR2 bundel is sowieso een nieuwe batch dus eigenlijk een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Mijn huidige witte PS4 met toebehoren staat inmiddels te koop en daarna gaan we voor de Pro 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

[rant modus]
De 3e keer in een week dat ik thuiskom en de Ps4 aanslinger na het werk en weer updates. Nu 4 uur restererend voor 447 mb. Bij Battlefield moest 8gb binnengetrokken worden. Vreselijk irritant.

Ik heb de optie aanstaan dat updaten ook mag in stand-by modus maar dat lijkt niet te gebeuren.
[/rant modus]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Ubisoft weet ook van geen ophouden, nu weer Far Cry: New Dawn. Het lijkt wel of ze elke wereld die ze maken twee keer willen verkopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Cai schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:50:
[rant modus]
De 3e keer in een week dat ik thuiskom en de Ps4 aanslinger na het werk en weer updates. Nu 4 uur restererend voor 447 mb. Bij Battlefield moest 8gb binnengetrokken worden. Vreselijk irritant.

Ik heb de optie aanstaan dat updaten ook mag in stand-by modus maar dat lijkt niet te gebeuren.
[/rant modus]
Heb je onderstaande aan staan? :)
To download while in rest mode, select (Settings) > [Power Saving Settings] > [Set Features Available in Rest Mode] and then select the checkbox for [Stay Connected to the Internet].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hmm even onder het mom van nutteloze feitjes...

Ik heb sinds 1 februari 2016 tot vandaag ruim 1500 uur op de PS4 gespeeld...

Zag vanmiddag dat ik al over de 1500 uur op deze projector lamp heb zitten en 29-01-2016 heb ik deze lamp besteld bij Benq. Aangezien ik alleen de PS4 erop aangesloten heb...

Vind ik best aanzienlijk eigenlijk. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:07:
Ubisoft weet ook van geen ophouden, nu weer Far Cry: New Dawn. Het lijkt wel of ze elke wereld die ze maken twee keer willen verkopen.
Ja te erg!! Ik heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Duurde het ook lang bij jullie om software update 6.20 te installeren?

Bij mij duurde het 20-30 minuten. Normaal gaat dit veel sneller bij 470mb updates.
Release Notes

Main features in version 6.20 update

This system software update improves system performance

[ Voor 31% gewijzigd door theduke1989 op 12-12-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

theduke1989 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:54:

Bij mij duurde het 20-30 minuten. Normaal gaat dit veel sneller bij 470mb updates.

[...]
Yep met wel 0.5mb per sec vloog ie naar binnen. :')

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik had vanmiddag rond 13:00 nergens last van. Was erg snel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
niet op gelet, hij was al gedownload in rustmodus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:54
Ik moet morgen mijn Ps4 brengen naar de Gamemania. Volgens mij testen ze hem dan ook, moet je hem van te voren leegmaken? Of juist niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
giantgiantus schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:04:
Ik moet morgen mijn Ps4 brengen naar de Gamemania. Volgens mij testen ze hem dan ook, moet je hem van te voren leegmaken? Of juist niet?
Dat is al meerdere keren aan bod gekomen in het andere GM inruil topic maar nee je moet hem niet leegmaken, dat duurt zelfs langer om dan te testen ter plekke omdat er niets op staat.
Als zij akkoord gaan om jou toestel over te nemen dan wipen ze je info ter plekke na het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:25
Heb er vandaag een besteld bij Wehkamp voor 299,- zie ik nu dat er staat, (CUH-7000 model).

Vraag me af of dit wel klopt want dit is toch wel het oudste model geloof ik.. :o

Edit:

Wehkamp kan er geen antwoord op geven, ze hadden de vraag wel eerder gehad en doorgestuurd maar pas over 2 dagen antwoord. Wacht het wel even af en dan zie ik wel :o

[ Voor 33% gewijzigd door DM89 op 12-12-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:22

OMX2000

By any means necessary...

Katmi schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:14:
[...]

Dat is al meerdere keren aan bod gekomen in het andere GM inruil topic maar nee je moet hem niet leegmaken, dat duurt zelfs langer om dan te testen ter plekke omdat er niets op staat.
Als zij akkoord gaan om jou toestel over te nemen dan wipen ze je info ter plekke na het testen.
Dat wipen is niet een volledige format, maar de snelle variant volgens mij. Ik heb de mijne na 3 uur afgebroken. En het klopt dat ze liever hebben dat je hem niet wiped.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• RubenSaurus
Leuk voor hun, ik heb liever de 100% zekerheid dat al m'n data er af is ;)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:39
Meulendijks89 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:01:
Heb er vandaag een besteld bij Wehkamp voor 299,- zie ik nu dat er staat, (CUH-7000 model).

Vraag me af of dit wel klopt want dit is toch wel het oudste model geloof ik.. :o
Mr Magic in "Console Budget Gaming topic"

Misschien beter om bij bol.com te bestellen dan :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, maar eens een keertje posten hier na veel lezen.. Ik ga aan The Last of Us beginnen (ik weet, veel te laat:D) maar was even benieuwd wat de gemiddelde tijd is voor een playtrough? Gewoon een normale run op easy/medium zonder 100% te fixen.:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mfneed schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:30:
Zo, maar eens een keertje posten hier na veel lezen.. Ik ga aan The Last of Us beginnen (ik weet, veel te laat:D) maar was even benieuwd wat de gemiddelde tijd is voor een playtrough? Gewoon een normale run op easy/medium zonder 100% te fixen.:)
http://www.gamelengths.com/games/playtimes/The+Last+Of+us/

:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Waarom van te voren druk maken om hoe lang je er over doet? Ga gewoon spelen, op jouw manier, in jouw tempo en geniet ervan ... :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zolang je het jezelf niet te moeilijk maakt gaat dat wel lukken voor deel 2 uit komt hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1. https://www.google.nl/sea...gA&biw=1767&bih=898&dpr=1

2. https://howlongtobeat.com/game.php?id=9997

3. Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/30moidk.jpg

4. :Y)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
theduke1989 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:54:

[...]
Dit duurde bij mij zo lang dat ie de update afbrak en alsnog probeerde te installeren... wat resulteerde in een errorcode. Na het verwijderen van de download trok hij hem gisteravond met maximale snelheid binnen. Daarna duurde het idd bijna 20 minuten voor de gehele update. Om dan vervolgens te melden dat ik de PS niet netjes had afgesloten.... How about no..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Gisteravond mijn 500GB slim verkocht voor 150,-. Zojuist bij bol voor 296,50 een 1TB Pro besteld. :)
Nodig? Nee, natuurlijk niet, de verschillen zullen niet erg groot zijn op mijn 1080p TV. Maar dubbel de opslag, stabielere framerates, de extra usb aansluiting aan de achterkant(!*) en betere beeldkwaliteit zijn mij de prijs wel waard. Hoop wel dat ik de CUH-7216b ontvang van bol, anders gaat hij gelijk weer terug...

*: idioot dat die er niet opzit op de slim

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Finraziel
  • Laatst online: 15:16
estorino schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:41:
Gisteravond mijn 500GB slim verkocht voor 150,-. Zojuist bij bol voor 296,50 een 1TB Pro besteld. :)
Nodig? Nee, natuurlijk niet, de verschillen zullen niet erg groot zijn op mijn 1080p TV. Maar dubbel de opslag, stabielere framerates, de extra usb aansluiting aan de achterkant(!*) en betere beeldkwaliteit zijn mij de prijs wel waard. Hoop wel dat ik de CUH-7216b ontvang van bol, anders gaat hij gelijk weer terug...

Inderdaad, zelfde hier alleen ik heb mijn launch PS4 gister ingeleverd bij gamemania en mag morgen de pro ophalen :)
Ook nog op fhd, maar voor 119 euro een grotere hdd en nieuwe garantie is het al bijna waard. Betere prestaties, hopelijk stiller en toekomst bestendig voor als ik wel een 4k tv haal zijn bijna gewoon bonus 8)

Gamertag: FinrazielNL

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
estorino schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:41:

Heb hem ook zelf besteld, maar op Bol staat dat het niet de CUH-7216b is, een medewerker antwoord:

Beste Matthiasvv, Nee, het gaat hier om het model CUH-7000. Groet, Jon van bol.com

• bsmpower
StephaN900 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:11:
[...]

Heb hem ook zelf besteld, maar op Bol staat dat het niet de CUH-7216b is, een medewerker antwoord:

Beste Matthiasvv, Nee, het gaat hier om het model CUH-7000. Groet, Jon van bol.com
Bij bol staat het model wel in de beschrijving en verpakkingsinhoud. En het feit dat ie morgen pas leverbaar is doet mij wel vermoeden dat dit het nieuwe model is?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pJ7d8yQ/ps4pro.jpg

De reactie van Jon is nog van half oktober. Ik denk dat dit toen nog klopte, maar de nieuw uit te leveren Pro's de nieuwe zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 13-12-2018 12:27 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:01
als ik een nieuwe ssd in zo,n externe behuizing stop en ik sluit hem aan op de ps4 moet ik de ssd dan eerst op de pc formateren of doet de ps4 dat automatisch?

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:49
joey82 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:39:
als ik een nieuwe ssd in zo,n externe behuizing stop en ik sluit hem aan op de ps4 moet ik de ssd dan eerst op de pc formateren of doet de ps4 dat automatisch?
De ps4 moet de SSD zelf formateren.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:11
Edit: laat maar verkeerd gelezen :)

[ Voor 22% gewijzigd door beezjeh op 13-12-2018 13:43 ]

• Anton.net
Wel eerst via pc formateren naar exFAT

:9

• joey82
Anton.net schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:55:
[...]

dankjewel,

anders had ik hem zo uit de verpakking aan de ps4 gehangen....
joey82 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:04:
[...]

dankjewel,

Ik heb mijn 2TB SSHD ook niet eerst op de PC geformatteerd, gewoon direct in de PS4 ...

Verwijderd

[...]

Waarom moet dat? Link met info?
Ik vind deel 5 geweldig, maar hier word ik totaal niet warm van. Waarschijnlijk hebben ze ook weer dezelfde map gebruikt. Dan word ik een stuk enthousiaster van Rage 2, eerlijk gezegd.

• dm-dutchman
  • Laatst online: 16:49
[...]

Dat doet de PS4 dus zelf
https://blog.eu.playstati...-apps-to-an-external-hdd/

• maartend
joey82 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:04:
[...]

dankjewel,

Niet nodig, . Gewoon in je PS4 plaatsen. Zelf ook zo gedaan.

• Anton.net
De ps4 werkt enkel met FAT32 of exFAT.
Ik heb eens een NTFS schijf aangesloten, die werd niet eens herkend. Ik heb hem toen zelf eerst moeten formatteren naar exFAT.
Maar je kan altijd eerst proberen om de schijf onmiddelijk aan de ps4 te hangen he.
Als hij gewoon wordt herkend ben je klaar... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 13-12-2018 14:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jullie halen 2 dingen door elkaar, de SSD wordt als externe opslag gebruikt en niet als interne schijf, tenminste, dat schrijft hij ;)

• Anton.net
DigitalError schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:29:
Jullie halen 2 dingen door elkaar, de SSD wordt als externe opslag gebruikt en niet als interne schijf, tenminste, dat schrijft hij ;)
Ja ik heb het ook over een externe schijf.
Ik heb een externe NTFS aangesloten. Die werd toen niet herkend.
Maar zoals ik al zei, probeer hem gewoon aan je ps4 te hangen.
Als het werkt dan werkt het :)

• RubenSaurus
Anton.net schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:35:
[...]

Ja ik heb het ook over een externe schijf.
Ik heb een externe NTFS aangesloten. Die werd toen niet herkend.
Maar zoals ik al zei, probeer hem gewoon aan je ps4 te hangen.
Als het werkt dan werkt het :)
Ja jij hebt het goed, maar de rest heeft het over 'gewoon in je PS4 proppen’ enzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik dacht misschien wat snelheids winst, maar je kunt de externe SSD net zoals ik gedaan heb rechtstreeks aan je PS4 hangen.

Ik ben nu altijd als eerste in een potje Black Ops IIII en ik kan dus als eerste een specialist kiezen sinds mijn SSD gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:13:
[...]

Ik vind deel 5 geweldig, maar hier word ik totaal niet warm van. Waarschijnlijk hebben ze ook weer dezelfde map gebruikt. Dan word ik een stuk enthousiaster van Rage 2, eerlijk gezegd.
Klopt, is inderdaad dezelfde map (speelt zich ook zoveel jaren later af, na de nucleaire blast), maar natuurlijk wel compleet aangepast. Ga hem ook niet op release halen, maar toch wel leuk om een keer te spelen ...

• joey82
ik hang de samsung evo860 er wel aan en kijk dan wel wat er gebeurd....

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 22:58

Zorian

What the fox?

Ik heb nog een witte launch day PS4 (500GB, upgraded naar 1TB) in de kast liggen welke ligt te verstoffen omdat het beeld steeds na enkele minuten op zwart springt. Het geluid gaat wel door en kan input geven (ik hoor de feedback). Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of is hij gewoon RIP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

From the trophies you’ve earned to the adventures you’ve been on, PS4 is all about you and your achievements.

Discover your top games, rarest trophy, first PS4 play session and more with #MyPS4Life:

https://www.playstation.com/nl-nl/explore/ps4/my-ps4-life/
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:34:
PlayStation Europe

From the trophies you’ve earned to the adventures you’ve been on, PS4 is all about you and your achievements.

Discover your top games, rarest trophy, first PS4 play session and more with #MyPS4Life:

https://www.playstation.com/nl-nl/explore/ps4/my-ps4-life/
Werkt voor geen meter bij mij. Krijg steeds de melding dat er iets fout is gegaan.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwevolger schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:54:
[...]

Werkt voor geen meter bij mij. Krijg steeds de melding dat er iets fout is gegaan.
Idem :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Voor de gamer die graag leuke sokken draagt. Korting op Happy Socks met je PSplus account

* Jasphur vindt Happy Socks over het algemeen erg leuk

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Ik zit met een vervelend probleem. Een jaartje geleden had ik m'n Witcher 3 GOTY editie verkocht en vandaag heb ik deze weer fysiek gekocht.

In de tussentijd heb ik een SSD in m'n PS4 Pro gedaan.

Nu zie ik wel netjes m'n trophies staan incl progress maar mijn save games zijn weg. Uiteraard heb ik deze uit m'n PS Plus cloud gedownload naar m'n systeem maar blijkbaar wordt dit niet herkend. Ik wil niet opnieuw binnen...

Wat kan ik nog meer doen?

Ter aanvulling: ik zie nu dat deze versie een Duitse cover heeft. Kan het wellicht met regions te maken hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door MitchellHearth op 13-12-2018 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MitchellHearth schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:18:
Ik zit met een vervelend probleem. Een jaartje geleden had ik m'n Witcher 3 GOTY editie verkocht en vandaag heb ik deze weer fysiek gekocht.

Nu zie ik wel netjes m'n trophies staan incl progress maar mijn save games zijn weg. Uiteraard heb ik deze uit m'n PS Plus cloud gedownload naar m'n systeem maar blijkbaar wordt dit niet herkend. Ik wil niet opnieuw binnen...

Ter aanvulling: ik zie nu dat deze versie een Duitse cover heeft. Kan het wellicht met regions te maken hebben?
Ja, regio kan uitmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:59
MitchellHearth schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:18:

Ja Duitse game en Nederlandse save gaan niet samen.
Je zult dus de Nederlandse versie moeten kopen.

Anders moet je opnieuw beginnen.

• MitchellHearth
Sefaex schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:38:
[...]

Ja Duitse game en Nederlandse save gaan niet samen.
Je zult dus de Nederlandse versie moeten kopen.

Anders moet je opnieuw beginnen.
Dank allebei. Dat is mooi kloten. Ga gauw maar op zoek naar een NL versie dan.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
bsmpower schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:22:
[...]

Bij bol staat het model wel in de beschrijving en verpakkingsinhoud. En het feit dat ie morgen pas leverbaar is doet mij wel vermoeden dat dit het nieuwe model is?
[Afbeelding]

De reactie van Jon is nog van half oktober. Ik denk dat dit toen nog klopte, maar de nieuw uit te leveren Pro's de nieuwe zijn.
Is het nieuwe model, een week geleden stond daar nog CUH-7000. Is met de actie specifiek dus aangepast naar het nieuwe model, dus dit moet het nieuwe model wel zijn

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:25
PS Plus 365, 48,- bij wissel.nl

Zelf zojuist gekocht, code binnen 1 min in de mail en verzilverd.

https://www.wissel.nl/col...ap-12-maanden-met-korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
En bij gamemania zijn ze er ook achter dat het geen handige actie was :P

https://www.psx-sense.nl/...ctie-voor-de-ps4-pro/amp/

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
Meulendijks89 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 22:30:
PS Plus 365, 48,- bij wissel.nl

Zelf zojuist gekocht, code binnen 1 min in de mail en verzilverd.

https://www.wissel.nl/col...ap-12-maanden-met-korting
Ps store heeft dezelfde actie, alleen dan 60 euro voor 15 maanden ipv 12 maanden

• maartend
WTF? Ik hoop niet dat dit voor gereserveerd spul is. Ik moet moregen in Belgie zijn er 1 ophalen.

• Jumpman
Er is bijna een jaar geen PlayStation 4 Pro op voorraad en nu opeens massa's voor € 289,00/€ 299,00. Als Sony het hele jaar gewoon gezorgd had voor voorraad, hadden ze er nog een mooie partij voor € 349,99 kunnen verkopen.

Waarschijnlijk zijn de onderdelen en de productie van het nieuwe model een stuk goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:58
Geen handige actie? Die PS4 Pro-modellen gaan straks allemaal weer in de verkoop voor 330 of 340 euro. Daar verdienen ze meer mee dan met een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Blik1984 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 22:28:
[...]

Is het nieuwe model, een week geleden stond daar nog CUH-7000. Is met de actie specifiek dus aangepast naar het nieuwe model, dus dit moet het nieuwe model wel zijn
Ben benieuwd, die van mij is al verzonden volgens bol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
StephaN900 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:53:
[...]

Ben benieuwd, die van mij is al verzonden volgens bol :).
Op de foto staat nog steeds de oude plug:

https://www.bol.com/nl/p/...b-zwart/9200000085416225/

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 15:16
Dat staat er toch helemaal niet? Uitverkocht zijn is op zich een goed iets voor hun... Hooguit dat ze denken dat ze misschien iets meer hadden kunnen vragen en alsnog uitverkocht zijn, maar ze maken echt wel dikke winst hier hoor.

Edit: zelf nog even beslissen of ik tijdens het werk al even langs loop voor mijn pro, maar dan de bus naar huis moet pakken, of eerst naar huis en met de auto weer de stad in om hem gewoon in de auto naar huis te vervoeren... Dilemma's! :+
Of de 9 euro of zo dokken om de auto maar eens een dag in de parkeergarage bij het werk te zetten... Kan ik helemaal snel de pro aansluiten vanmiddag :9

[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 14-12-2018 06:27 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PRO EVOLUTION SOCCER 2019 LITE GRATIS:

https://store.playstation...14041_00-PES2019F2P000000

Ga een meesterlijk gratis potje voetballen dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 13:26
Hier kan ik echt kwaad om worden. Sony houdt dus wel gewoon tijd bij, hoe lang je een spel speelt etc. Maar dat inzichtelijk maken in je account oid, ho maar. |:(

ps4

(bron is btw die life-video die hierboven is geplaatst)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Melantrix schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:07:
Hier kan ik echt kwaad om worden. Sony houdt dus wel gewoon tijd bij, hoe lang je een spel speelt etc. Maar dat inzichtelijk maken in je account oid, ho maar. |:(

[Afbeelding: ps4]

(bron is btw die life-video die hierboven is geplaatst)
462 uur fallout 4 hier. :$

YouTube: Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9UziJG1YsPnG0iT47PBaiyG0/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fg27d9H5lVk96AhcMxoq8C5w/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SCWbzwupnDSEwUuowR45iYtF/full.png

4000 uur aan Call of Duty's in de top 3.

1381 trofeeën op de PS4.

Culling II zeldzame trofee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
1051 uur gespeeld in 59 games sinds de lancering van de PlayStation 4.
130 uur FIFA 2014.
96 uur Battlefield 1.
80 uur FIFA 2015.
1201 Trofeeën sinds de lancering van de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 14:14
Battlefield 1 al 1000 uur :P sinds eind 2014 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Ik schijn het meest COD WWII gespeeld te hebben (daarna Persona 5). Maar snap er niks van want heb die game na een paar weken weer verkocht :D. Misschien dat ik een paar keer hem gewoon aan heb laten staan ofzo? Vond het wel raar om die game op nr 1 te zien :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
Nummer 1: Fortnite met 123 uur. :-(
Heb dat spel zelf nog geen seconde gespeeld. Toch maar eens een eigen account aanmaken voor mijn kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Jumpman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:27:
1051 uur gespeeld in 59 games sinds de lancering van de PlayStation 4.
130 uur FIFA 2014.
96 uur Battlefield 1.
80 uur FIFA 2015.
1201 Trofeeën sinds de lancering van de PlayStation 4.
hoe komen jullie trouwens aan die informatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

1351 uur Rocket League. Toch mooi voor een gratis spelletje.
xamirz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:50:
[...]

hoe komen jullie trouwens aan die informatie?
https://www.playstation.c...fe-video/?psid=k49VRH1aX2

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Christmas deals are live now on PS Store, with discounts on Marvel's Spider-Man, Assassin’s Creed Odyssey, Hitman 2 and more:

https://blog.eu.playstati...tion-store-2/#sf204221955

Sla je slag om de winter door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nou, de kerstdeals waren allemaal een flop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

hostje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:47:
Nummer 1: Fortnite met 123 uur. :-(
Heb dat spel zelf nog geen seconde gespeeld. Toch maar eens een eigen account aanmaken voor mijn kinderen.
mijn broertje heeft een paar weken op mijn account gespeeld en heeft er voor gezorgd dat het op mijn nummer 1 met 521 uur staat |:( ik schaam me kapot. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:13:
nou, de kerstdeals waren allemaal een flop.
Hoezo allemaal? Het loopt nog wel even door gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
DigitalError schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:20:
[...]

Hoezo allemaal? Het loopt nog wel even door gok ik :P
dit is ronde 3/3.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

2200 uur gespeeld sinds aanschaf PS4. Damn, best veel voor 4 jaar denk :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Geteisem schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:23:
[...]

2200 uur gespeeld sinds aanschaf PS4. Damn, best veel voor 4 jaar denk :X
Mijn broertje heeft alleen al 4000uur ong in destiny 1 zitten. Dus valt wel mee :P
Zal eens vragen of hij die video doet. Denk dat de cijfers wel bizar zullen zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2100 uur totaal

165 uur the witcher 3
161 uur paragon
110 bf4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:19

s0kkie

Cowabunga

Amdwarrior schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:40:
Battlefield 1 al 1000 uur :P sinds eind 2014 .
BF1 was alleen wel 2016 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 14:14
Ja bedoel sinds 2014 PS4 heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:31:
[...]

Mijn broertje heeft alleen al 4000uur ong in destiny 1 zitten. Dus valt wel mee :P
Zal eens vragen of hij die video doet. Denk dat de cijfers wel bizar zullen zijn.
Holy shit :D Daarbij heb ik best een druk bestaan en game ik ook vaak maanden tussendoor niet. Anders zou het veel erger zijn, benieuwd naar zijn cijfers :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

TDB

Slechts 1049 uur gespeeld, het meeste SWBF II.
Meest bijzondere trophy is door 5963 andere spelers gehaald.

Jammer dat je zelf niet meer gegevens kunt achterhalen.

[ Voor 21% gewijzigd door TDB op 14-12-2018 10:48 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 13:26
TDB schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:47:
Slechts 1049 uur gespeeld, het meeste SWBF II.
Meest bijzondere trophy is door 5963 andere spelers gehaald.

Jammer dat je zelf niet meer gegevens kunt achterhalen.
Dit dus. ik vind het echt onzin dat ze ons hier geen toegang toe geven. ik dacht eerst dat ze het uberhaupt niet wisten/bijhielden. Maar het feit dat ze het hebben, bijhouden maar voor zich zelf houden is mijn inziens echt BS.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees er waarschijnlijk overheen, maar hoe krijg je dat PS4 (life) overzicht ?

Pagina: 1 ... 62 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.