Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Voor de racefanaten die nog een stuurtje willen: de Logitech G29 is met €199 dagdeal bij Bol.

*edit
Zie dat de prijs bij Coolblue, Alternate en mediamarkt hetzelfde is.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2018 11:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:26
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:56:
Ik lees er waarschijnlijk overheen, maar hoe krijg je dat PS4 (life) overzicht ?
en een paar keer daarboven ook al gepost, maar te lui om dat erbij te halen :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Melantrix Dank, ik las er blijkbaar overheen :)

EDIT
Shit, heeft de site maintenance :|

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 14-12-2018 11:04 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:27
PS Pro uitverkocht bij bol.com, dus dan maar bij Intertoys besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Nieuwevolger schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:54:
[...]

Werkt voor geen meter bij mij. Krijg steeds de melding dat er iets fout is gegaan.
Ik kan niet eens inloggen op dit moment, zodra je op login klikt gebeurt er helemaal niks 8)7

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste game: Teslagrad. Was ook mijn eerste PS4 platinum. Eerste game slaat trouwens op eerste game dat je gespeeld hebt (ik had al een hoop PS4 games 'gekocht' van PS+ nog voor ik mijn PS4 had).

1185h in totaal...
1. Trackmania Turbo (263h) : en nog altijd geen Platinum... moet ik dringend eens af maken, nog een 20-tal black tracks, denk ik.
2. The Witness (166h) : hier verschiet ik wel van. Ook Platinum maar had niet gedacht dat ik daar zoveel uur in zitten had.
3. Frozen Free Fall (150h) : *blush* Kinderen spelen het graag tegen elkaar, maar om karakters vrij te spelen moet je de single player doorlopen, dus die ik eigenlijk bijna dagelijks voor een kwartiertje of zo :).

Zeldzaamste trofee: Exact-o-Meter in Azkend 2. Slechts 887 mensen met deze trophy.

Opvallend dus ook al mijn freebies...Trackmania en Azkend komen uit PS+, en Frozen is een F2P.
Inderdaad wel jammer dat ze dat niet gewoon kunnen tonen voor elke game. Ik denk dat 90% van mijn playtime in PS+/F2P titels zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:08:
Voor de gamer die graag leuke sokken draagt. Korting op Happy Socks met je PSplus account

* Jasphur vindt Happy Socks over het algemeen erg leuk
Onverwacht, heel leuk! :) Bestelling geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
ricjuh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:07:
[...]

Ik kan niet eens inloggen op dit moment, zodra je op login klikt gebeurt er helemaal niks 8)7
Same, krijg de ReCaptcha niet in beeld, daar blijft het op hangen bij mij.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:19

s0kkie

Cowabunga

ricjuh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:07:
[...]

Als je op inloggen klikt dan duurt het een paar seconden voor dat het weer verder gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
Ik schrik een beetje van mijn cijfers:
Eerste ps4 game: Battlefield 4 (Kon de ps3 disc digitaal upgraden naar een ps4 disc)
6531 uren gespeeld in 109 games. (Komt neer op 3,7 uur per dag)
Meest gespeeld game: Destiny 1 met 600 uur, Daarna Black Ops 3 met 484 uur, op 3 Elder Scrolls Online met 470 uur.
2922 trofeeën behaald, waarvan 40 platinums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij zegt die dat ik 1 platinum heb, maar daar weet ik niks van haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Mrsrd13 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:21:
Ik schrik een beetje van mijn cijfers:
De gemiddelde Nederlander kijkt ca 3 uur per dag tv, tel daar bij op de tijd die men op tablets en/of telefoons doorbrengt. Als jij die tijd besteedt aan gamen ben je dus net zo gemiddeld bezig als de 'normale' Nederlander.
Het enige verschil is dat ze jou ons als gamer waarschijnlijk als verslaafd bestempelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:25:
Bij mij zegt die dat ik 1 platinum heb, maar daar weet ik niks van haha.
Je aantal trofeeën zie je toch gewoon in je profiel ?! Of staat daar effectief 0 ? Dat zou wel bizar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar krijg je een platinum als je een telltela game uitspeeld, in mijn geval stories of borderlands. Heb game of thrones ook uitgespeeld, maar daar heb ik geen platinum van omdat ik episode 1 eerder al als gratis demo had gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14
dvdkiwi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:28:
[...]

De gemiddelde Nederlander kijkt ca 3 uur per dag tv, tel daar bij op de tijd die men op tablets en/of telefoons doorbrengt. Als jij die tijd besteedt aan gamen ben je dus net zo gemiddeld bezig als de 'normale' Nederlander.
Het enige verschil is dat ze jou ons als gamer waarschijnlijk als verslaafd bestempelen.
Hilarisch inderdaad. Als je ergens bent (verjaardag, feestje, watdanook) en je zegt dat je 's avonds ongeveer twee uur per dag aan het gamen bent, kijkt men je aan alsof je met naalden in je arm boven een crackpijp hangt.

Als ik dan vraag "en, hoeveel uur per dag kijk jij passief naar reclame televisie?", dan is dat ineens "heel anders!"

:')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
Hmmm, ik zit zwaar onder het gemiddelde van hier zo te lezen. Zal wel door kinderen, drukke baan, sporten en nog andere interesses komen. Zou graag wat meer gamen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat @dvdkiwi zegt inderdaad. Mensen zeggen vaak daar heb ik geen tijd voor (gamen), maar kijken wel 4 uur per avond TV en/of lezen drie uur, of wat dan ook. Dat doe ik dan weer niet. Ik heb boeken lezen het raam uitgegooid heel lang geleden toen ik het gamen ontdekte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Pfff krijg heel die video niet voor mekaar.. elke.keer oeps ging iets fout. Had liever zoals ze vorig jaar deden dat ze het per mail stuurde in text.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:01
klein vraagje nog,

games op de ps4 hdd staan en een extra externe ssd dat vandaag word gekocht,

als je de ssd gebruikt als opslag etc maar je laat de games die op de interne hdd staan gewoon staan kun je dan de games die op de interne staan wel gewoon spelen of pakt ie dan alleen de games van de externe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:50:
Pfff krijg heel die video niet voor mekaar.. elke.keer oeps ging iets fout. Had liever zoals ze vorig jaar deden dat ze het per mail stuurde in text.
Site heeft maintenance ...

EDIT
Hij doet het...

231 uur The Witcher 3, 200 Fallout 4 en 187 Dragon Age inquisition. Wat is mijn favoriete genre ? :9

[ Voor 18% gewijzigd door -SaveMe- op 14-12-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:52:
klein vraagje nog,

games op de ps4 hdd staan en een extra externe ssd dat vandaag word gekocht,

als je de ssd gebruikt als opslag etc maar je laat de games die op de interne hdd staan gewoon staan kun je dan de games die op de interne staan wel gewoon spelen of pakt ie dan alleen de games van de externe?
Je kan gewoon alle games op beide HD spelen zolang je ze gewoon er op hebt staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:31
Jumpman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:45:
Hmmm, ik zit zwaar onder het gemiddelde van hier zo te lezen. Zal wel door kinderen, drukke baan, sporten en nog andere interesses komen. Zou graag wat meer gamen.
Zit je boven of onder mijn 955 uur? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Yes doet het nu.
Eerst gespeeld Assassin's Creed black flag.
2801 uur gespeeld in 102 games

864 uur gt sport
232 uur fifa 14 ( dafuq haha)
147 uur no mans sky

Verbaas me over fifa 14. En dat no mans sky zo hoog staat.
Plus dat ik slechts 2801 uur heb, maar goed dat netflix geen uren bijhoud ...

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 14-12-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:31
  • Eerste game Ghosts
  • 1472 uur gespeeld
  • 87 games
  • 743 Trophies
Ik gebruik mijn PS4 Pro echter alleen voor exclusieve titels en multiplayergames. De overige bekende titels speel ik tegenwoordig op de pc vanwege hogere framerates, resolutie en mooiere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat een onzin die 'my ps4 life'. boeit me geen reet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:10:
Mij op zich ook niet, maar aan de andere kant toch wel leuk om te zien wat je meest gespeelde games zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:10:
Goede info, ga ja alle andere dingen die je niet interesseren op het forum ook nog ff af?

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:21:
[...]

Goede info, ga ja alle andere dingen die je niet interesseren op het forum ook nog ff af?

:P
ja, beginnende met jouw reactie :+

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Shit het werkt helaas niet voor mijn USA account waar ik al sinds de launch op speel, op mijn NL account heb ik alleen 262 uur sinds 2013 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Deze discussie moet wat vriendelijker. Daarnaast snap ik dat het leuk is om stats te delen, maar dan gaat dit topic snel richting een opsomtopic en dat is ook niet de bedoeling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Geteisem schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:47:
[...]

Holy shit :D Daarbij heb ik best een druk bestaan en game ik ook vaak maanden tussendoor niet. Anders zou het veel erger zijn, benieuwd naar zijn cijfers :9
Stats van mn broertjr ;
12308 uur in 63 games.

8572 uur destiny 1
1977 uur in destiny 2
746 uur gt sport.

Dus mijn schatting van 4000 uur viel nog mee haha ruim dubbele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:35:
[...]

Stats van mn broertjr ;
12308 uur in 63 games.
Dat is echt ziek, gemiddeld zo 7 uur per dag! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
Ik weet niet of dat filmpje wel helemaal up-to-date is. Heb meer dan 150 uur in RDR2 zitten, maar dat komt niet terug in het filmpje, welke dan wel weer de 75 uur van Lego Dimensions toont.

In een poging mijn backlog wat weg te werken was ik begonnen aan Kingdom Hearts 1. Wat een verschrikking. Besturing en camera zijn echt een drama. Heb het geprobeerd tot een stukje in Wonderland, maar dit ging ik niet nog eens 4 uur volhouden. Gelijk maar 2 en 2.8 overgeslagen, ik verwacht daar niet niet veel verbetering. Het concept spreekt me wel aan en wil het nog wel eens proberen met 3, hopelijk is daar de besturing beter. Had hetzelfde probleem met Last Guardian, de hele wereld is geweldig, maar de besturing verpest het gewoon.
Volgende op het lijstje is Knack 2. Halverwege chapter 3 nu en dit bevalt me wel. Knack 1 was wel aardig, maar deel 2 is tot nu toe op alle punten beter wat mij betreft.
Nioh en Final Fantasy XV staan alvast klaar om hierna aan te beginnen, dus ik kan nog even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben verbaasd dat Black Flag bij mij op 3 staat. Ik heb Origins ook echt helemaal kapotgespeeld, maar blijkbaar net iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:06

The_Worst

Unox

Toch wel een verrassende top 3 voor mij.

1. GTA:V 232 uur
2. BF1 127 uur
3. BF4 120 uur

Ik kan mij niet herinneren dat ik GTA zoveel gespeeld heb en BF1 meer gespeeld dan BF4. Twijfelachtig. Ik had op zijn minst toch wel Dying Light erin verwacht heb die namelijk, voor mijn gevoel, helemaal kapot gespeeld.

1151 uur in 101 games.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat je alleen je top 3 kan zien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 23:06

The_Worst

Unox

-SaveMe- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:46:
Jammer dat je alleen je top 3 kan zien ...
Ja inderdaad. Zeker na die verrassende top 3 ben ik wel benieuwd waar de andere spellen staan dan.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
De data is van voor RDR2, waar ik toch op dit moment wel de meeste uren in heb zitten.

1 - 106 uren Horizon Zero Dawn
2 - 47 uren God of War
3 - 35 uur Detroit Become Human

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:47:
[...]

Ja inderdaad. Zeker na die verrassende top 3 ben ik wel benieuwd waar de andere spellen staan dan.
Precies, ook wel benieuwd naar andere games die ik heb gespeeld. Ik was eerst verrast dat Skyrim er niet tussen stond, maar die is al van de vorige generatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:39:
Ik weet niet of dat filmpje wel helemaal up-to-date is. Heb meer dan 150 uur in RDR2 zitten, maar dat komt niet terug in het filmpje, welke dan wel weer de 75 uur van Lego Dimensions toont.

In een poging mijn backlog wat weg te werken was ik begonnen aan Kingdom Hearts 1. Wat een verschrikking. Besturing en camera zijn echt een drama. Heb het geprobeerd tot een stukje in Wonderland, maar dit ging ik niet nog eens 4 uur volhouden. Gelijk maar 2 en 2.8 overgeslagen, ik verwacht daar niet niet veel verbetering. Het concept spreekt me wel aan en wil het nog wel eens proberen met 3, hopelijk is daar de besturing beter. Had hetzelfde probleem met Last Guardian, de hele wereld is geweldig, maar de besturing verpest het gewoon.
Volgende op het lijstje is Knack 2. Halverwege chapter 3 nu en dit bevalt me wel. Knack 1 was wel aardig, maar deel 2 is tot nu toe op alle punten beter wat mij betreft.
Nioh en Final Fantasy XV staan alvast klaar om hierna aan te beginnen, dus ik kan nog even vooruit.
Kh2 verbeterd hier elk opzicht, ziet er door de art style soms met vlagen als een moderne game uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:53
Ben net m'n nieuwe Pro gaan ophalen.
Eerste wat ik deed was de kap er afhalen: jahoor, een Nidec :)

Merk nog wat kleine veranderingen aan de CUH72. Zo zijn de ventilatieroosters een beetje anders ingedeeld.
De afwerking van het PS logo op de bovenkant ziet er goedkoper uit: net een sticker die ieder moment kan loskomen. :/

Heb ook maar Detroit meegenomen, dan heeft de GM toch iets verdiend aan mij...
Was maar 20 euro en kreeg nog een euro korting door mijn Pro in te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Anton.net schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:22:
Ben net m'n nieuwe Pro gaan ophalen.
Eerste wat ik deed was de kap er afhalen: jahoor, een Nidec :)

...
Meteen ook maar even gekeken... 8 uitsparingen, dus Nidec ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

OMX2000

By any means necessary...

hostje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:13:
[...]

Meteen ook maar even gekeken... 8 uitsparingen, dus Nidec ! *O*
* OMX2000 is nitwit

Wat is een nidec?

Trouwens. Ik was Spiderman aan het installeren, en hij zat op 20 GB. Toen kwam de 6.20 update langs. Ik dacht laat ik die maar installeren. Reboot, en ja hoor de spiderman update begon weer van vooraf.

[ Voor 30% gewijzigd door OMX2000 op 14-12-2018 14:17 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defeat the darkness in style with the new Limited Edition Kingdom Hearts III PS4 Pro bundle, launching 29th January:

https://blog.eu.playstati...ition-bundle/#sf204272565

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DuYQkL0W4AA8BPv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
jori0546 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:59:
[...]

Wel een prijzige oplossing dan.
2TB SSD's zijn niet echt goedkoop.
wat is een goede betrouwbare behuizing voor voor een ssd zodat ik hem kan gebruiken als extern want die Ewent EW7044 USB 3.1 Harde Schijf Behuizing - 2.5 Inch blijken niet al te betrouwbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
OMX2000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:15:
[...]

* OMX2000 is nitwit

Wat is een nidec?
Er zijn 2 soorten fans in omloop: Nidec en Delta.
Nidec is over het algemeen stiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis is nu een Kingdom Hearts fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07:13
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:17:
Defeat the darkness in style with the new Limited Edition Kingdom Hearts III PS4 Pro bundle, launching 29th January:

https://blog.eu.playstati...ition-bundle/#sf204272565

[Afbeelding]
Dit ziet er toch prachtig uit? het is dat ik wat krap zit met geld anders was deze nu al gepreordered

de echte vraag is, waar kan je hem halen?

[ Voor 4% gewijzigd door energydrank op 14-12-2018 14:25 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Nu online
OMX2000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:15:
[...]

* OMX2000 is te lui om zelf te zoeken in dit topic

Wat is een nidec?

...
Scroll hier even doorheen: Nidec vs Delta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
gaan mensen echt een nieuwe ps4 pro open maken om te kijken wat er in zit? en de garantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:23:
gaan mensen echt een nieuwe ps4 pro open maken om te kijken wat er in zit? en de garantie dan?
Gewoon de kap vanboven er afhalen...
Is speciaal zo gemaakt dat je de fan kan schoonmaken zonder je garantie te verbreken

De bovenkant van die KH Pro ziet er nog wel leuk uit. Hopelijk is het wel mat, de meeste LE zijn glanzend en staan na een week vol krassen.
Die logo's op de voorkant zijn niet m'n ding

[ Voor 22% gewijzigd door Anton.net op 14-12-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:23:
Ik heb mijn nieuwe PS4 pro net ook opengemaakt. De bovenste kap gaat eraf zonder te hoeven schroeven, heeft 0 invloed op de garantie en laat geen sporen achter. Heb zelf ook weer een Nidec fan gelukkkg :)

Zal later eens een decibel- en temperatuur test doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
stin00 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:25:
[...]

Ik heb mijn nieuwe PS4 pro net ook opengemaakt. De bovenste kap gaat eraf zonder te hoeven schroeven, heeft 0 invloed op de garantie en laat geen sporen achter. Heb zelf ook weer een Nidec fan gelukkkg :)

Zal later eens een decibel- en temperatuur test doen!
anders had je hem terug gebracht ofzo?

ik verbaas mij ook eigenlijk niet dat er mensen zullen zijn die dat echt doen :+ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:28:
[...]

oordeel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die kleine logo’s aan de voorkant juist vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
valt toch mee,

ik vraag mij bij dit soort filmpjes altijd af,hoelang heeft deze persoon hem al,stond hij niet eerst ergens anders?

mijn buurjongen zo,n pro versie waarvan mensen roepen dat het een vliegtuig is maar die van hem hoor je bijna niet....

internet staat vol met paniekreacties / video's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier heb ik een Sony PlayStation 4 Pro van net na de release, deze maakt ook bijna geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:36:
Hier heb ik een Sony PlayStation 4 Pro van net na de release, deze maakt ook bijna geen geluid.
dat kan ik moeilijk geloven. ook met HZD en GOW?

op crash bandicoot is de mijne ook stil jaa..

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:28:
[...]

ik verbaas mij ook eigenlijk niet dat er mensen zullen zijn die dat echt doen :+ :)
Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om dingen uit elkaar te halen. Misschien ga ik de koelpasta wel weer vervangen van deze, al is dat een beetje zonde omdat ik nu weer 2 jaar garantie heb. Die garantiestickers slaan nergens op, ouderwets gedoe. Gelukkig heb ik een manier gevonden om de stickers weer te herstellen zodat ze onaangebroken lijken :) Eerst maar eens dit nieuwe model aanslingeren, ben benieuwd of er groot verschil is in geluid.
Op 4K met HDR aan?

[ Voor 21% gewijzigd door stin00 op 14-12-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik bedoel maar.

even een beetje off topic.

in de tijd dat iedereen een red ring of dead had of waar de disc werd bekrast ( xbox 360 ) deed die van mij het perfect eigenlijk....

....

ik hoop dat de ps4 slim die ik straks op ga halen wel gewoon normaal werkt....

edit:

ik vraag mij ook altijd af,waar staat de ps4 pro bij mensen? helemaal vrij? in een ruime kast of helemaal opgesloten?

[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 14-12-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:34:
[...]

internet staat vol met paniekreacties / video's :)
Mijn Delta klonk net zoals in de video, is gewoon een feit dat die dingen extreem luid kunnen zijn. Ik maakte hem regelmatig schoon etc.

RDR2 heb ik laatst volledig uitgespeeld met SuperSampling uit, het lawaai was anders niet meer te doen..
Dat mag toch niet de bedoeling zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:35:
[...]

Stats van mn broertjr ;
12308 uur in 63 games.

8572 uur destiny 1
1977 uur in destiny 2
746 uur gt sport.

Dus mijn schatting van 4000 uur viel nog mee haha ruim dubbele :P
_/-\o_ Eindbaas. Mag wel wat van Sony krijgen met zulke stats _O- Komt ie welleens buiten? ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ooowkay das de eerste keer dat ik het daadwerkelijk hoor.

Mijn excuses aan de mensen die ik in gedachte heb afgeschilderd als vermoedelijke zeikerds. :P

Da's gewoon onder garantie terugsturen je hebt geen Nilfisk gekocht. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:11
Oh. Wat heerlijk om weer een stille console te hebben!! Vanmorgen via GM de CUB7216b gehaald en ik had de CUH70xx

[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 14-12-2018 14:49 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:47:
Oh. Wat heerlijk om weer een stille console te hebben!! Vanmorgen via GM de CUB7216b gehaald.
welke spellen heb je erop getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
PS4 Pro van Wehkamp binnen, betreft CUH-7216B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:11
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:49:
[...]

welke spellen heb je erop getest ?
Horizon en AC Origins

B-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HMhQPIu1fW4CpE7pymBKIImP/full.png

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:37:
[...]

dat kan ik moeilijk geloven. ook met HZD en GOW?

op crash bandicoot is de mijne ook stil jaa..
Alleen HZD heb ik, maar geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:09:
[...]

Alleen HZD heb ik, maar geen last.
ligt eraan wat je onder 'geluid' verstaat natuurlijk. toen ik mijn pro nieuw had was mijn 1e spel HZD. en die maakte een partij herrie niet normaal, nu heb ik het spel een jaar later weer aangeschaft en ik hoor hem niet meer dankzij de patches.

het kan zijn dat het geluid bij GOW ook weggepatcht is. ik heb het spel niet meer. het lijkt meestal dat het aan het spel ligt en niet aan de console. maar dat kan een onderbuikgevoel zijn.

spiderman is heel goed geoptimaliseerd bijvoorbeeld, ik hoor mijn pro niet als ik dit spel speel. ik ben benieuwd wat de nieuwe chip met een slecht geoptimaliseerd spel als mafia 3 of no mans sky doet.

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:12:
[...]

ligt eraan wat je onder 'geluid' verstaat natuurlijk. toen ik mijn pro nieuw had was mijn 1e spel HZD. en die maakte een partij herrie niet normaal, nu heb ik het spel een jaar later weer aangeschaft en ik hoor hem niet meer dankzij de patches.

het kan zijn dat het geluid bij GOW ook weggepatcht is. ik heb het spel niet meer. het lijkt meestal dat het aan het spel ligt en niet aan de console. maar dat kan een onderbuikgevoel zijn.
HZD heb ik niet op de release gekocht, maar pas toen de game ongeveer € 24,95 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:18:
[...]

HZD heb ik niet op de release gekocht, maar pas toen de game ongeveer € 24,95 was.
aha, dat verklaart dus een hoop. ik kon het destijds al niet geloven dat mensen geen geluid hoorden uit hun pro met dit spel, was al die tijd verbaasd van de berichten. ik heb het spel sinds een week weer en tjah nu snap ik het wel >:)

HZD is daarom ook geen goede voorbeeld meer om te testen eigenlijk.
met deze zijn ze bij mij ook stil :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:51:
[...]

Kh2 verbeterd hier elk opzicht, ziet er door de art style soms met vlagen als een moderne game uit.
Mis ik niet te veel als ik direct 2 start? Misschien maar eens proberen na Knack 2 dan. Vind het echt jammer, zo veel goede verhalen gehoord over de serie, dat dan de controls het zo verpesten. Normaal wil ik spellen 100% uitspelen, maar had na de intro al besloten om hier snel door het verhaal te gaan. Dat is trouwens moeilijker dan het lijkt, stoppen met roken is makkelijker :+ Heb er al over gedacht om mezelf erdoor te dwingen, maar de ~30 uur die je daar mee bezig bent (volgens howlongtobeat) is wel een beetje lang om maar gefrustreerd het verhaal mee te krijgen.

Die KH3 Pro staat al wel op mijn verlanglijstje sinds de aankondiging.
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:33:
[...]

aha, dat verklaart dus een hoop. ik kon het destijds al niet geloven dat mensen geen geluid hoorden uit hun pro met dit spel, was al die tijd verbaasd van de berichten. ik heb het spel sinds een week weer en tjah nu snap ik het wel >:)

HZD is daarom ook geen goede voorbeeld meer om te testen eigenlijk.
Niet? Ik heb het spel een paar maanden geleden uitgespeeld en m'n pro maakte echt herrie. Niet tijdens het spelen, maar laat de map eens voor meer dan een minuut openstaan.
Blijkbaar is de framerate gelimiteerd op 30 tijdens het spelen op zowel de slim als pro, maar ongelimiteerd in menu's.

[ Voor 29% gewijzigd door Yukidaruma op 14-12-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Yukidaruma schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:41:
[...]

Mis ik niet te veel als ik direct 2 start? Misschien maar eens proberen na Knack 2 dan. Vind het echt jammer, zo veel goede verhalen gehoord over de serie, dat dan de controls het zo verpesten. Normaal wil ik spellen 100% uitspelen, maar had na de intro al besloten om hier snel door het verhaal te gaan. Dat is trouwens moeilijker dan het lijkt, stoppen met roken is makkelijker :+ Heb er al over gedacht om mezelf erdoor te dwingen, maar de ~30 uur die je daar mee bezig bent (volgens howlongtobeat) is wel een beetje lang om maar gefrustreerd het verhaal mee te krijgen.

uiteindelijk wen je ook wel aan de controls, maar de controls in KH2 zijn wel echt heel veel verbetert en die raad ik ook echt aan om te spelen, wat je in dat geval zou kunnen doen is als je het verhaal echt mee wil krijgen een youtube video kijken over het verhaal van KH1. maar persoonlijk zou ik echt even door de zure appel heenbijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

[...]

Niet? Ik heb het spel een paar maanden geleden uitgespeeld en m'n pro maakte echt herrie. Niet tijdens het spelen, maar laat de map eens voor meer dan een minuut openstaan.
Blijkbaar is de framerate gelimiteerd op 30 tijdens het spelen op zowel de slim als pro, maar ongelimiteerd in menu's.
ik heb het ook met de startmenu geprobeerd en nergens last van. probeer eens nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Waarschijnlijk zul je sowieso niks van het verhaal begrijpen, er is trouwens ook nog een tussen deel tussen kh1 en kh2, namelijk chain of menorie. Deel 2 is het sowieso waard om voor de gameplay te spelen, alleen het begin is wel erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:52:
[...]

Waarschijnlijk zul je sowieso niks van het verhaal begrijpen, er is trouwens ook nog een tussen deel tussen kh1 en kh2, namelijk chain of menorie. Deel 2 is het sowieso waard om voor de gameplay te spelen, alleen het begin is wel erg traag.
en niet te vergeten al die handheld games enzo :P
ik zag toevallig gisteren nog wel een goeie samenvatting (in het engels) van de complete story tot nu toe in chronologische volgorde waardoor het dus een stukje overzichtelijker wordt.

YouTube: The complete story of Kingdom Hearts - Let's Get ready for Kingdom H...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
energydrank schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:44:
[...]
uiteindelijk wen je ook wel aan de controls, maar de controls in KH2 zijn wel echt heel veel verbetert en die raad ik ook echt aan om te spelen, wat je in dat geval zou kunnen doen is als je het verhaal echt mee wil krijgen een youtube video kijken over het verhaal van KH1. maar persoonlijk zou ik echt even door de zure appel heenbijten
Misschien na Knack 2 weer eens. Zoals ik al zei vind ik het echt jammer. Heb nooit eerder een KH spel kunnen spelen (geen PS2, PSP of DS gehad), maar het heeft wel altijd op mijn verlanglijstje gestaan. Dus toen er een PS4 kwam, moest ik het gewoon proberen.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:52:
[...]

Ik heb de Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX en Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue versies gekocht. Als het goed is, zit daar alles in.
Hamazaki schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:46:
[...]
ik heb het ook met de startmenu geprobeerd en nergens last van. probeer eens nog een keer.
Heb even de trophy pagina erbij gepakt. Het was alweer afgelopen april dat ik het spel heb gespeeld, misschien zijn er patches geweest ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Yukidaruma Wij zijn begonnen met een playthrough van alle KH spellen. Deel 1 uitgespeeld en inderdaad de besturing is echt houterig. Heb ook regelmatig zitten mopperen op de besturing.
Qua volgorde zijn we een internet volgorde aan het volgen qua verhaal:
X back cover (telefoon spel, daar gewoon het filmpje gevolgd op die KH HD schijven).
Birth by Sleep (PSP spel) uitgespeeld met ook het extra filmpje (daar moet je nog wel wat extra voor doen, maar niet al te moeilijk).
Blank Points is volgens mij dat speciale filmpje van BBS. Wel belangrijk overigens om het verhaal later te begrijpen.
0.2 BBS was wel leuk om door te spelen btw. Zag er erg gelikt uit en ben van plan om daar alles wel in te halen. Idem voor BBS zelf. Voor 100% completion.
KH 1
Chain of Memories
358/2 days
KH 2
Coded
3D Dream drop distance
KH3

Dat is de volgorde die ik heb gevonden en zou chronologisch moeten zijn. Alhoewel een deel van de spellen overlappen qua tijdlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Geteisem schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:44:
[...]

_/-\o_ Eindbaas. Mag wel wat van Sony krijgen met zulke stats _O- Komt ie welleens buiten? ;)
Jahoor heeft gewoon fulltime baan. Is nu zzper geworden maar geen kids he dat scheelt mega denk ;)
En elke minuut vrijetijd is gamen. En heel soms sleutelen aan onze corsa :)
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:39:
[...]

Dat is echt ziek, gemiddeld zo 7 uur per dag! ;w
Tja is zijn grootste hobby. En heeft geen kinderen of vriendin. Dus ja gamen gamen gamen.
In weekend haalt ie zo 14 uur per dag hoor :P

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 14-12-2018 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:26:
[...]

Dat verklaart waarschijnlijk waarom hij nog geen vriendin heeft. Moet eens meer buiten komen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:26:
[...]
Tja is zijn grootste hobby. En heeft geen kinderen of vriendin. Dus ja gamen gamen gamen.
Die gaat ie zo ook niet krijgen :9 Hij weet wel dat het licht van de zon afkomt en niet van een scherm ? :+ :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16
Als het een andere hobby was dan was hij gedreven, passievol! Maar omdat het gamen is, is het ziek...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik zal mij wel weer druk maken om niks,

ps4 slim net nieuw....is lekker still

als ik hem uit zet hoor je vlak voor dat hij echt uit gaat heel zacht 2 tikjes,is dat de hardeschijf/voeding ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 14-12-2018 18:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten jullie met een oor op de PS4 ofzo?

Mijn PS4 Pro is lekker stil deze winter en ik speel zo vaak mogelijk een spel erop, vooral Black Ops IIII.

Conclusie: Meer spelen en minder zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
.

[ Voor 99% gewijzigd door joey82 op 14-12-2018 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Idem hier maar dan een Spiderman 7116b bundel, ding is stiller tijdens Spiderman en hzd dan mijn pc op idle mode en staat op een 1.5m van mij net schuin achter mijn monitor.
Als ik moet gokken heb ik een Nidec, en anders een unieke Delta :P

Maar heb gelukkig geen jet of stofzuiger en ook die hunt niet moeten doen naar een 7216b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:32:
ik zal mij wel weer druk maken om niks,

ps4 slim net nieuw....is lekker still

als ik hem uit zet hoor je vlak voor dat hij echt uit gaat heel zacht 2 tikjes,is dat de hardeschijf/voeding ofzo?
aangezien hij het alleen doet vlak voor dat hij echt uit gaat ga ik er vanuit dat het normaal is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:11
Wat een verschil qua geluid met de laatste revisie van de Pro.

De launch editie maakt bijvoorbeeld wanneer je na een wedstrijd in Rocket League wacht in de lobby en je dan terug valt in de menu waar dan staat dan er geen nieuwe wedstrijd gemaakt kon worden. Tijdens dit moment zoemde mijn Pro als een gek tot dat ik op X druk.

Nu met de Pro is dit totaal niet merkbaar en dit is gezien ik vaak Rocket League speel een echte pluspunt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Finraziel schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:12:
Als het een andere hobby was dan was hij gedreven, passievol! Maar omdat het gamen is, is het ziek...
Pfff dat gezeik altijd gehad met mn ouders vrienden enz..
Gamen is slecht en elke uur is 1 teveel enz...
Naja gelukkig deden ik en mn broertje altijd gewoon wat we wouden. Maar zie het aan mijn oudere broer. Altijd gamen zwart maken en ons nerds noemen etc. Nu zelf ps4 en komt een pro en xbox one x bij hem dus ja.. gelukkig word het beeld van gamen wel anders in positieve zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Laatst online: 23:02
Viel mij nog mee/tegen eigenlijk.. 1853 uur :P

Nou vraag ik mij wel af of dit alleen de uren zijn dat je op online staat.. sta namelijk geregeld op offline weergeven (of vergeet mijzelf tijdenlang weer op online te zetten :+)

Heb wel de ps4 al vanaf day 1 O+

[ Voor 7% gewijzigd door SpeedyNick op 14-12-2018 20:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joey82
net via de store uncharted bundel (1,2,3 ) gekocht en deeltje 4,

met mijn tempo van gamen ben ik in 2050 klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:37:
Zitten jullie met een oor op de PS4 ofzo?

Mijn PS4 Pro is lekker stil deze winter en ik speel zo vaak mogelijk een spel erop, vooral Black Ops IIII.

Conclusie: Meer spelen en minder zeuren.
Volgens mij is het echt nogal model afhankelijk.
Die van mij is vrij luidruchtig. Het meeste lawaai maakt ie tijdens HZD en dan gek genoeg als ik de kaart open heb klinkt ie als een jet engine. Geen idee waarom precies. Het zou er mee te maken kunnen hebben dat die ook volledig 3d is en op 60 FPS draait in tegenstelling tot de rest van de game.
Maar ik stoor me er niet heel erg aan. Zet het geluid wel iets harder ;-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 09:33
Het valt mij nog mee: 755 uur hier, meeste uren zitten in fallout 4 (184 uur)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:28:
[...]

Pfff dat gezeik altijd gehad met mn ouders vrienden enz..
Gamen is slecht en elke uur is 1 teveel enz...
Naja gelukkig deden ik en mn broertje altijd gewoon wat we wouden. Maar zie het aan mijn oudere broer. Altijd gamen zwart maken en ons nerds noemen etc. Nu zelf ps4 en komt een pro en xbox one x bij hem dus ja.. gelukkig word het beeld van gamen wel anders in positieve zin.
Het ligt een beetje aan de rest van je leven en de balans. Ik gamede als tiener ook ongezond veel, maar haalde prima cijfers, sportte ook veel, had een sociaal leven ernaast. Vanzelf vindt alles dan wel een plekje. Als je enkel en alleen aan het gamen bent dan is dat gewoon ongezond en dat geldt voor alle andere zaken of het nou fitness, je vriendin of enig ander ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:30

Oxigeon

En zo is dat!

Svennie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:38:
Het valt mij nog mee: 755 uur hier, meeste uren zitten in fallout 4 (184 uur)
Hoe hou je die tijden bij?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22
De 7216B PS4Pro toch maar boven op het tv meubel gezet in plaats van in vakje zoals de horizon box van Ziggo.
Met de vloerverwarming aan en in klein vakje (5 cm aan weerszijden) maakte hij toch teveel herrie in RDR2.
Gelukkig past hij op 1 mm na precies onder de LG tv.

Tevens, mijn god wat maakt die klote box een herrie op standbye... Kan niet wachten op de 4K versie met een apparaat dat geen jaren 90 technologie heeft.

[ Voor 88% gewijzigd door Jelloz op 15-12-2018 01:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Valt hier ook mee bijna 1200 uur en de meeste uren (152) in The Witcher. Jammer dat je geen meer stats krijgt te zien, ik ben wel benieuwd naar mijn top 10 meest gespeelde games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 63 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.