Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Jasphur schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:11:
[...]

Scan met je focus, lees wat de focus je vertel over de zwaktes van bepaalde onderdelen van een machine, selecteer je wapen voor die zwakte, blijf schieten op dat onderdeel of onderdelen, tot dat machine zwaar verzwakt is, afmaken met speer.

Andere manier: bijvoorbeeld dat gigabeest, de Thunderjaw. Die heeft op zijn rug twee Disc Launchers zitten. Schiet deze eraf en pak ze op. Schiet daarna die Disc launchers helemaal leeg op de Thunderjaw. Werkt als een tiet.
Afhankelijk van de robot kun je ze eerst bevriezen of juist overhitten en dan met hun eigen wapen tegen ze gebruiken. Zodra ze extra heat of freeze damage hebben gaat het ineens heel snel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Rule schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:53:
[...]

Welk NAT type geeft hij aan? Een vriend van mij had hetzelfde en vloog steeds uit games en had rare issues in veel games.
NAT type 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2024
Iemand toevallig ervaring met externe hdd's en een ps4? Zit namelijk met een probleem dat wat ik ook doe geen enkele game wil automatisch updaten hoewel de opties hiervoor wel ingeschakeld staan. Al database rebuild geprobeerd opties opnieuw instellen maar noppes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even GoW3 opgestart. Sjemig, wat ziet dat er gedateerd uit zeg... En het speelt ook nog eens als een ouwe krant :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
-SaveMe- schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:25:
Even GoW3 opgestart. Sjemig, wat ziet dat er gedateerd uit zeg... En het speelt ook nog eens als een ouwe krant :|
Puur in de bieb staan omdat het kan, maar of ik het ooit zal spelen :+ Deze maand alleen Destiny 2 en misschien die QUBE game. Hou wel van puzzel games dus die ga ik wel een kans geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Exorcist schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:57:
[...]

Ik gok op een dubbel IP in je netwerk.
_/-\o_

Dit was het dus.... bij de migratie van de NAS per ongeluk het macaddress van de PS4 ingevuld op het IP adres van de NAS, dus ze probeerden samen hetzelfde IP adres te krijgen.... Dom dom dom 8)7

Thanks! Ik ben van mijn probleem af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:14
Morion schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:49:
Ok, top! Ik las ergens online dat pijlen minimale dmg doen en je spear veel beter is, maar de "rush in and slash" tactiek heeft niet mijn voorkeur :) Liever traps klaarzetten en pijltjes gooien...
Ben zelf ook nog niet zo lang bezig (level 15 geloof ik) maar de speer wordt eigenlijk alleen gebruikt voor sneak kills (vooral met die skill om een enkele vijand naar je toe te lokken) en als ik mijn stealthy zijn weer eens verknoeid heb en de beesten letterlijk van me af moet slaan :+

Ik merk wel dat ik nou toch echt de verschillende wapens mee moet gaan nemen, in het begin had ik nog een beetje een 'waarom' gevoel bij veel van de wapens die je kan kopen. Maar kwam ergens bij een stuk waar ik geforceerd met een groot beest moest vechten en mijn pijlen deden daar echt bijzonder weinig damage op, terwijl in close range hij gelijk een vuur attack in de rondte om hem heen deed dus melee was ook geen goed idee. Uiteindelijk wat traps geplant en hem daar overheen gelokt en met juiste element ging hij wel vrij hard neer.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:33:
[...]

_/-\o_

Dit was het dus.... bij de migratie van de NAS per ongeluk het macaddress van de PS4 ingevuld op het IP adres van de NAS, dus ze probeerden samen hetzelfde IP adres te krijgen.... Dom dom dom 8)7

Thanks! Ik ben van mijn probleem af :D
:> Wat je had uitgelegd kwam in ieder geval overeen met een dergelijk conflict, maar mooi dat je het hebt opgelost!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het port beggen onder de Spider-Man review is weer niet van de lucht, samen met mensen die het principe van exclusives niet snappen. Iedere keer weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-10 13:46
(jarig!)
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 06:02:
Het port beggen onder de Spider-Man review is weer niet van de lucht, samen met mensen die het principe van exclusives niet snappen. Iedere keer weer.
Het spel krijgt een 9 als cijfer maar ik zie bijna alleen maar verzuurde reacties eronder 8)7 (over speelduur, port begging, dlc etc)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:36
Tja, je weet toch dat het er véééél beter uitziet en speelt op 3180x2560 @250hz 20 bit HDR met een mechanisch toetsenbord en superturbomuis en een nVidia GTR Titan Mega Herrenvolk Titanium 40560 Premium 512gb 12petaflop Edition?

Het spel hóórt gewoon op de pc! Daar hebben we récht op! Niet op die vieze console! Normaal gamen hoort niet op de bank maar achter een bureau! PC gamen for life!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Haha, laat ze.

Single Player games worden massaal gepirate op de PC (nog steeds), dat is ook de reden waarom er zo weinig nieuwe Single Player games zijn voor de PC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
En tevens vind ik persoonlijk een RPG lekkerder spelen op mijn grote tv beetje onderuit gezakt in de bank :)
Ben blij dat ik paar jaar geleden een ps4 heb aangeschaft de exclusies zijn het meer dan waard, was altijd pc gamer maar laatste 2 a 3 jaar is dat wel veranderd.

Enige nadeel met shooters online ben ik wel echt intense slecht op een console :P of misschien wordt ik ouder :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:42
FidoDido schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:56:
En tevens vind ik persoonlijk een RPG lekkerder spelen op mijn grote tv beetje onderuit gezakt in de bank :)
Ben blij dat ik paar jaar geleden een ps4 heb aangeschaft de exclusies zijn het meer dan waard, was altijd pc gamer maar laatste 2 a 3 jaar is dat wel veranderd.

Enige nadeel met shooters online ben ik wel echt intense slecht op een console :P of misschien wordt ik ouder :P
Mijn vriendin heeft ooit eens stiekem een foto gemaakt van hoe ik op de bank lag toen ik 'druk' bezig was met Final Fantasy XV :P Sindsdien zit ik wel wat meer rechtop op de bank, haha

Het grappige is dat ik voor diverse games ook daadwerkelijk verschillende houdingen en soms zelfs verschillende posities op de bank heb.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joetje079 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 06:24:
[...]

Het spel krijgt een 9 als cijfer maar ik zie bijna alleen maar verzuurde reacties eronder 8)7 (over speelduur, port begging, dlc etc)
Bizar, ik keek hier ook erg van op, en dan met name het gezanik over de speelduur.

Noem mij maar eens één Spider-man game die ooit verscheen, met een speelduur van langer dan 20 uur.

Laat ook maar, die bestaat namelijk niet. Spider-man is een superhelden game, en 20 uur voor een superhelden game daar is helemaal niets mis mee, sterker nog:

De nieuwe Spider-man game heeft maar liefst 4x de speelduur van bv Deadpool. |:(

@DQ XI

Monster riding fun!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/k4w27m.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2018 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:20:
[...]

Bizar, ik keek hier ook erg van op, en dan met name het gezanik over de speelduur.

Noem mij maar eens één Spider-man game die ooit verscheen, met een speelduur van langer dan 20 uur.

Laat ook maar, die bestaat namelijk niet. Spider-man is een superhelden game, en 20 uur voor een superhelden game daar is helemaal niets mis mee, sterker nog:

De nieuwe Spider-man game heeft maar liefst 4x de speelduur van bv Deadpool. |:(

@DQ XI

Monster riding fun!

[afbeelding]
Los daarvan: 20 uur is de lengte die de gemiddelde playtester nodig had voor het hoofdverhaal met het overslaan van alle cutscenes. Tel daarbij nog de verslavende traversal, collectibles en zijmissies op en je komt op minstens het dubbele uit, waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:20:
[...]

@DQ XI

Monster riding fun!

[afbeelding]
Vind het meer bizar content te rippen om los te verkopen, de eerste dlc staat al voor volgende maand op de kaart. De dlc staat nog net niet al op de disc. 20u voor een open world game is echt kort (ik dacht dat dit voor zo'n beetje alles was? Maar dan nog). Ik was niet van plan deze aan te schaffen maar ik snap de reacties wel.

Ooo DQXI, de reviews maken me zoo aan het twijfelen. Ik hou van jrpg's. Maar DQVIII kon me niet boeien...de wereld, muziek sfeer. Er is dus wel animo voor oldskool turn based jrpg's! Was FFVX maar zo gedaan :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Mutatie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:17:
[...]

Vind het meer bizar content te rippen om los te verkopen, de eerste dlc staat al voor volgende maand op de kaart. De dlc staat nog net niet al op de disc. 20u voor een open world game is echt kort (ik dacht dat dit voor zo'n beetje alles was? Maar dan nog). Ik was niet van plan deze aan te schaffen maar ik snap de reacties wel.

Ooo DQXI, de reviews maken me zoo aan het twijfelen. Ik hou van jrpg's. Maar DQVIII kon me niet boeien...de wereld, muziek sfeer. Er is dus wel animo voor oldskool turn based jrpg's! Was FFVX maar zo gedaan :X
Letterlijk een post boven je: 20 uur voor de campaign als je alle cutscenes overslaat is prima voor een open wereld superhelden game. Daarbij heeft Insomniac aangegeven pas aan de DLC te zijn begonnen nadat de maingame gold is gegaan (ik heb ze de afgelopen maanden op de voet gevolgd en heb geen enkele aanwijzing gezien om daaraan te twijfelen, ze zijn ontzettend open geweest over alles). Dat deze een maand na release uitkomt, zegt weinig. Sterker nog, liever dit dan over een half jaar pas wanneer de game alweer uit je geheugen verdwenen is. Daarbij heeft iedere game tegenwoordig DLC en ben je niet verplicht deze aan te schaffen, dus ik begrijp echt het gezeik niet. Aannames dat er content geript is, kunnen we weinig mee. Volgende keer moeten ze de DLC inderdaad maar een jaar later uitbrengen, zodat mensen denken dat ze er al die tijd mee bezig zijn geweest.

Vergeet vooral ook dat de game vrijwel geen bugs en de mooiste photo mode ooit heeft en dat de graphics op veel vlakken beter geworden zijn ten opzichte van de 2017 E3 demo, in tegenstelling tot alle downgrade roepers. Dat mag ook gezegd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 05-09-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Mutatie Ik zit er ook over te twijfelen. Maar ik heb het 'geluk' dat ik nog wat andere games heb liggen. Dus tegen de tijd dat ik DQ kan spelen zal hij al wel wat goedkoper zijn. En dan is de twijfel wel weg, denk ik :P
De recensies zijn gewoon ronduit te goed om deze game te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:26:
[...]

Letterlijk een post boven je: 20 uur voor de campaign als je alle cutscenes overslaat is prima voor een open wereld superhelden game. Daarbij heeft Insomniac aangegeven pas aan de DLC te zijn begonnen nadat de maingame gold is gegaan (ik heb ze de afgelopen maanden op de voet gevolgd en heb geen enkele aanwijzing gezien om daaraan te twijfelen, ze zijn ontzettend open geweest over alles). Dat deze een maand na release uitkomt, zegt weinig. Sterker nog, liever dit dan over een half jaar pas wanneer de game alweer uit je geheugen verdwenen is. Daarbij heeft iedere game tegenwoordig DLC en ben je niet verplicht deze aan te schaffen, dus ik begrijp echt het gezeik niet. Aannames dat er content geript is, kunnen we weinig mee. Volgende keer moeten ze de DLC inderdaad maar een jaar later uitbrengen, zodat mensen denken dat ze er al die tijd mee bezig zijn geweest.
Nah we zullen het zien. Ik weet het ook niet zeker, maar als het het geval is zoals ik beschreef mogen ze gestraft worden met sales. Het is het gevoel dat men geen heel product krijgt maar het bij elkaar moet kopen om het compleet te krijgen. DLC dat echt als uitbreiding is (ik noem maar een blood and wine, frozen wilds) dat is hoe het zou moeten imo.
Maarrrr, misschien zit ik verkeerd, wat ik bedoel is dat ik begrip voor de reacties mocht dat het geval zijn :+
Jasphur schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:31:
@Mutatie Ik zit er ook over te twijfelen. Maar ik heb het 'geluk' dat ik nog wat andere games heb liggen. Dus tegen de tijd dat ik DQ kan spelen zal hij al wel wat goedkoper zijn. En dan is de twijfel wel weg, denk ik :P
De recensies zijn gewoon ronduit te goed om deze game te laten liggen.
Exact mijn gedachten, binnenkort wil ik eerst nog aan Nier Automata beginnen, daarna misschien eens kijken naar DQ

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 05-09-2018 12:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
De DLC heeft überhaupt niks met het hoofdverhaal te maken dus waar maakt iedereen zich druk om. Ik heb er in ieder geval zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:26:
[...]

Vergeet vooral ook dat de game vrijwel geen bugs en de mooiste photo mode ooit heeft en dat de graphics op veel vlakken beter geworden zijn ten opzichte van de 2017 E3 demo, in tegenstelling tot alle downgrade roepers. Dat mag ook gezegd worden.
Idd erg fijn dat er verbetering is t.o.v. een demo i.p.v. achteruitgang!

Maar DLC, dat is de tijd waarin we leven mensen, ik vind het ook niet leuk maar:
- je hoeft dlc niet te kopen
- of als je het toch wil maar te duur vind, kan je wachten op de onvermijdelijk goty of andere deals.
- als je het wil en je wilt niet wachten? Kopen en idd lekker blijven zeuren, het gaat nooit niet snel veranderen met dit gedrag, maar wel leven gelukkig in een tijd waar PR wel wat uitmaakt, winst meer.

Verder nog even het ' port beggen' ik vind het niet meer dan normaal, iedereen wil het liefst alle games op zijn/haar favo systeem. En ja, als je genoeg geld (en tijd imho) investeert dan is de pc technisch natuurlijk de beste manier om te gamen. Bureaugamer vind ik zwaar achterhaald in de tijden van steamlink (binnenkort zonder fysieke link), laptops die je naast je tv kan zetten, of zelfs een dedicated game pc bij je tv.

Maar zoals gezegd piracy blijft een probleem en met de huidige afzet markt heeft ND weinig noodzaak, dus ook hier 'zal niet snel gebeuren' .

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Mutatie Spider-man

Zijn de 3 DLC packs echt wel cut out content?

Hoe blijft Spider-man overeind staan zonder de 3 DLC packs, voelt het aan alsof er iets ontbreekt wat er eigenlijk in had moeten zitten?

Over Spider-man kan ik nog weinig zeggen wat betreft de content. 3 erg snel aangekondigde DLC packs kun je idd zien als een red flag maar desondanks kan de 20 uur durende Spider-man main game toch aanvoelen als een volledig product.

Voor ik een oordeel vel moet ik 'em eerst spelen.

Dragon Quest XI:

Afgelopen zaterdag kreeg ik 'em binnen en heb eral zo'n 20 uur inzitten momenteel.

De game doet idd erg zijn best om de traditionele roots van de serie vast te houden:

De battles zijn turnbased, 80% van de vijanden keren terug, spells zijn het zelfde als in voorgaande delen en de muziek en sound effect lijken identiek aan de Super Famicom delen.

Wat nieuw is in deel 11:

-Je kunt tijdens battles van equipment wisselen.
-Geen random encounters
-Je kunt gear craften in een originele mini game.
-Er is voice acting.
-Bepaalde monsters kun je bereiden waarmee je op anders onbereikbare plaatsen komt.
-Je kunt een kamp opzetten waar je ook kunt saven (In voorgaande delen kon dit alleen in kerken).
-De game komt met een soort hardcore challenge mode waarbij je nooit uit battles mag fleeën, niets in shops mag kopen en nog een aantal ristricties.
-Stadjes zijn super sfeervol, gedetailleerd en levendig; Zo zie je bv NPC's worstjes bakken of in gondeltjes rondvaren.

Heb ongeveer de helft van alle Dragon Quest games gespeeld en DQ XI staat aan kop om mijn favoriete deel in de serie te worden. *

Qua turn based JRPG's op de PS4 zijn IMO Persona 5 en Dragon Quest XI de musthaves en waarschijnlijk komen Valkyria Chronicles 4 en Trails of Cold Steel III daar nog bij.

Voor aktie JRPG's raad ik YS VIII en Nino Kuni II aan en waarschijnlijk wordt Kindom Hearts III de 3e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:19
Spiderman ziet er zeker goed uit ja. Ik heb de Batman Arkham games ook helemaal grijs gespeeld, en Arkham Knight is de enige PS4 game waar ik ooit Platinum mee heb gehaald.
Deze game ziet er uit als een potentiele 2e kandidaat daarvoor :+

Maar toch ga ik ‘m niet meteen halen. Vermaak me nog meer dan prima met Fortnite (wat een heerlijke game is dat zeg, zo veel fun om die in teamverband met vrienden te spelen), de laatste tijd ook Warframe, en binnenkort komt FIFA 19 er aan. Bij die laatste weer Pro Clubs Online spelen met maten, kijken of we divisie 1 weer kunnen bereiken.

Tegen de tijd dat dat kleine backlogje is weggespeeld is er vast wel een deal of GotY editie van Spiderman met DLC inbegrepen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41
Wat een geneuk over DLC van een game die dikke negens haalt 8)7

Alleen als iets op launch-day meteen uitkomt tegen betaling kun je spreken van dat het weggesneden is. Komt het later, dan kan er vanalles zijn waarom het later is gebracht maar hoeft het niet meteen slecht te zijn.

Reviews spreken van dat er mogelijk teveel te doen is in de stad, hoe de neuk loop je dan te zeuren over de opzet van DLC? Jeez.

[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2018 13:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mutatie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:35:
[...]

Nah we zullen het zien. Ik weet het ook niet zeker, maar als het het geval is zoals ik beschreef mogen ze gestraft worden met sales. Het is het gevoel dat men geen heel product krijgt maar het bij elkaar moet kopen om het compleet te krijgen. DLC dat echt als uitbreiding is (ik noem maar een blood and wine, frozen wilds) dat is hoe het zou moeten imo.
Maarrrr, misschien zit ik verkeerd, wat ik bedoel is dat ik begrip voor de reacties mocht dat het geval zijn :+

[...]

Exact mijn gedachten, binnenkort wil ik eerst nog aan Nier Automata beginnen, daarna misschien eens kijken naar DQ
Je krijgt volledige toegang tot de gehele map, je krijgt een afgeronde main campaign met een einde, je krijgt een shitload aan collectibles en je krijgt een shitload aan zijmissies met alternatieve villains en een NG+ modus. Dus ja, alles aan het product is echt af, geloof het of niet. ;)

De DLC is vergelijkbaar met de Arkham DLC. Dit zijn een soort mini campaigns met een nieuwe villain en dus een nieuw verhaal binnen de bestaande wereld. Verder zitten er nieuwe suits, vijanden en challenges in. We weten verder nog niks over de lengte van de DLC, dus er valt weinig over te zeggen. Als je er met een uurtje doorheen bent, haal ik ze sowieso niet meteen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:06
Martinspire schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:10:

Reviews spreken van dat er mogelijk teveel te doen is in de stad, hoe de neuk loop je dan te zeuren over de opzet van DLC? Jeez.
Mogen mensen toch zeker weten, dat de game goed is zal volgens mij ook niet ter discussie staan bij die mensen. Al was het een 10, het heeft met principes te maken en dat niet iedereen zijn principes maar steeds overboord gooit is alleen maar goed, want als er geen kritiek zou zijn op de industrie en het aan bedrijven als Activision Blizzard en EA lag dan zat elke game vol met praktijken zoals ze bij Battlefront 2 of Destiny 2 er in hebben proberen te gooien.

Maar als ik review van Jim Sterling bekijk, worden daar precies aantal punten gegeven waarom het voor mij niet waard is om game direct te halen.

Ik ben na +/- 25 jaar gamen en genoeg open-world games wel klaar met alle collectibles en kleine repetitve game-elementen. Ik wil geen 150 bullshit dingetjes verzamelen. Dus ik wil zo'n game vooral lekker de verhaallijn volgen, maar dat is dus precies wat er nu niet genoeg in zit in mijn ogen.

En kan er gezegd worden er wordt te veel gezeurd en dat die arme bedrijven toch wel iets mogen verdienen met DLC want het kost allemaal zo veel om game te ontwikkelen vergeleken met vroeger.
Ja alleen vergeten jullie dan ook dat afzetmarkt enorm is uitgebreid en dat er echt enorm wordt verdient (mss vooral door publishers) maar dat sommige mensen de bullshit slikken van grote publishers dat ze het zo zwaar hebben als ze geen DLC verkopen en dat ze anders er onder door aan gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Albinoraptor

Ook de open wereld superhelden games uit de protype serie halen de 20 uur gameplay geeneens.

Het is gewoon klinkklare onzin om Spider-man aan te vallen om een speelduur van 20 uur.

20 uur is namelijk heel normaal voor een aktie game.

Het probleem is dat jij (en andere met jou) de speelduur van een aktie game, hier verwarren met de speelduur van een GTA V of een Skyrim.

Wil je een single player aktie game spelen die langer duurt dan 20 uur dan zijn je verwachtingen gewoon niet realistisch.

Er zijn tal van 3rd person aktie games en first person shooters met een storyline van een krappe 5 uurtjes.

Hoe kun je het dan bedenken om te mekkeren over een game met een main story van 20 uur?

Wie 80 uur in zijn main game wil stoppen is gewoon aan het verkeerde adres bij de superhelden aktie games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik blijf er bij dat ik voor sommige DLC de term 'DLC' een verkeerde vindt. Soms is DLC een uitbreiding die doorgaat naast de main story. Meest simpele voorbeeld kunnen al die Sims uitbreidingen zijn. Soms het is het een wezenlijk nieuwe game. Voorbeeld hiervan kan GTA IV The Lost and Damned zijn. En soms zijn het extra missies en/of nieuwe wereld delen (met eventueel een klein verhaaltje erbij). Bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn Frozen Wilds. Mijn eerste voorbeeld is in mijn ogen de enige echte DLC.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik persoonlijk vind dat de marketingmachines van de uitgevers het verkeerd aanpakken. Wat Bram net al zei: Vertel als uitgever niet nu al dat er extra content aankomt, wacht een jaar met het uitbrengen van de eerste uitbreiding van Spiderman en niemand die nu gaat speculeren of er content ontbreekt in de main game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pffffft, de azijn is cheap this time of year 8)7

Er staat gewoon een dijk van een game! Ga spelen! ...

... of niet, ook goed ! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:36
20 uur.... Mezelf kennende kost me dat ruim anderhalve maand :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:34:
Mijzelf kennende ben ik straks ook dik 60 uur bezig met ALLE content in de game :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Finraziel
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:54:
-Bepaalde monsters kun je bereiden waarmee je op anders onbereikbare plaatsen komt.
Je bedoelt natuurlijk berijden, maar ik kreeg wel een leuke mental image dat je de monsters na ze verslagen te hebben boven een vuurtje roostert en in hogere sferen raakt als je ze op eet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Finraziel schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:35:
[...]

Je bedoelt natuurlijk berijden, maar ik kreeg wel een leuke mental image dat je de monsters na ze verslagen te hebben boven een vuurtje roostert en in hogere sferen raakt als je ze op eet :+
Niet zoveel Final Fantasy XV spelen jij. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Ik heb meer moeite met spellen als red dead 2 die in de duurdere versies van de game missies verkoopt. Die je dus daadwerkelijk mist als je de gewone versie koopt.
Dat is niet iets simpels als een skin of iets bij de meeste duurdere versies. ( Reden dat ik rdr2 ook niet koop, maakt het ook makkelijker omdat ik al niet zo warm liep van alles wat ik gezien heb ervan, krijg niet de vibe die rdr1 me gaf en die was fucking awesome!!)

Dat ze meteen dlc aankondigen vind ik niet chique,( heb ook liever alle dlc gratis zoals een gt sport doet) maar het verhaal is compleet en dit zijn extra verhalen.
Dat puur de story al 20 uur duurt met skippen van cutscenes zegt dat het voor gemiddelde speler dus langer duurt. Dat is dus content genoeg.
Vind je dat niet koop je de game niet, vind je de dlc niet eerlijk koop je de dlc niet. ( Ik koop zelf ook zelden dlc)
Maar zo onderhand is alles erover wel gezegd dus denk dat het weer tijd is om te praten over de games zelf.
En zoals eerder gezegd game krijgt extreem goede cijfers, en ik verheug me er daadwerkelijk op iets wat ik niet zo snel heb.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2018 14:43 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Ter referentie even wat andere (semi) open wereld titels opgezocht met de speelduur van alleen de main campaign:

Shadow of War: 20,5 uur
Shadow of Mordor: 15,5 uur
GTA 5: 31 uur
RDR: 18 uur
Arkham Asylum: 11,5 uur
Arkham City: 12,5 uur
Arkham Origins: 12,5 ur
Arkham Knight: 15,5 uur
Dying Light: 17 uur
Just Cause 3: 17 uur
AC Origins: 27,5 uur
AC Black Flag 22,5 uur
AC Syndicate: 17,5 uur
Horizon Zero Dawn: 22 uur
Far Cry 5: 17 uur
Far Cry 4: 17 uur
Far Cry 3: 15,5 uur
Deus Ex Mankind Divided: 15 uur
Fallout 4: 26 uur
Skyrim: 32,5 uur

Zoals je ziet plaatst dit een en ander in perspectief. Iemand klachten gehoord over de speelduur van bovenstaande games?

Zelfs de hardcore Bethesda RPG's geven voor de campagne niet enorm veel meer extra speelduur.

Het is dus voornamelijk elkaar na roepen. Iets met hoge bomen.

Bron = howlongtobeat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
GTA maar 31,5 uur ja? jeetje…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:46:
Ter referentie even wat andere (semi) open wereld titels opgezocht met de speelduur van alleen de main campaign:

AC Black Flag 22,5 uur

Zoals je ziet plaatst dit een en ander in perspectief. Iemand klachten gehoord over de speelduur van bovenstaande games?

Zelfs de hardcore Bethesda RPG's geven voor de campagne niet enorm veel meer extra speelduur.

Bron = howlongtobeat.com
Ah joh laat de zeikers lekker zeiken.
Gaat om een sony exclusieve game he dus moeten ze wat verzinnen want over de kwaliteit enz kunnen ze niet klagen.

Durf te wedden dat ik met spiderman al makkelijk 10uur kan vermaken met slingeren door de stad. En genieten van de graphics op uitzich punten etc.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2018 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha je zou het niet zeggen hè. Daarom is het ook lachwekkend om een titel als Spider-Man op 20 uur af te rekenen. Het verhaal is volgens veel reviews gewoon echt tof met een hele hoge productiewaarde. Komt helemaal goed vrijdag. d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:46:

AC Black Flag 22,5 uur

Bron = howlongtobeat.com
Ik ga GTA V echt terug brengen, maar 31, 5 uur. Daarbij bewegen de modellen ook houterig. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Horizon zero dawn 22uur.
Heb geloof 80 uur in die game zitten zonder de dlc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:57:
Horizon zero dawn 22uur.
Heb geloof 80 uur in die game zitten zonder de dlc.
Ik volgens mij echt 120 uur ofzo. Origins ook zoiets, terwijl je die binnen 30 uur uitspeelt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
20 uur voor alleen de main story is gewoon prima. Met ontdekken/exploren/collectibles/side missions/aanklooien/etc zit je zo op een veelvoud daarvan.

Overigens hoor ik nooit iemand klagen over de extreem korte campaigns (of zelfs geheel ontbreken daarvan)
bij de Call of Duties van deze wereld ...

haters gonna hate, gamers gonna play! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En dan nog even een eervolle vermelding voor deze twee lineaire titels (waar ik zelf overigens in beide gevallen boven de 20 uur mee ben gekomen).

Uncharted 4: 15 uur
The Last of Us: 15 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
ik ben wel benieuwd wat jullie van Spderman gaan vinden!
Ik ga hem zeker spelen volgend jaar, maar ik vind het echt niet nodig om hem op release te halen.
Fallout 76 haal ik op release, Red Dead misschien ook.

HZD was bij mij 65 uur voor platinum.
Fallout 4 was ongeveer 150 uur voor platinum. Je kan Fallout zeker in 26 uur uitspelen, maar in je eerste playthrough is dat bijna onmogelijk. Reken dan maar op 50 uur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

-SaveMe- schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:00:
20 uur voor alleen de main story is gewoon prima. Met ontdekken/exploren/collectibles/side missions/aanklooien/etc zit je zo op een veelvoud daarvan.
Dat is het ook gewoon. Als je een beetje rustig aan doet / dingen wilt ontdekken, ben je altijd veel meer tijd kwijt. Althans ik, want die tijden die op internet altijd staan red ik nooit.

Met FC3 heb ik me persoonlijk 35 uur vermaakt volgens Steam, en zou hm zo weer oppakken (las dat je een classic edition gratis krijgt bij de FC5 gold edition, dus dan komt een tweede playthough zeker :9 ).

Maar 20 uur kan in ieder geval nooit kort zijn. Linaire shooters zijn bijv vaak 8-10 uur (en vaker 8 dan 10) en vermaak me er uitstekend mee. Liever kwaliteit dan kwantiteit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:08:
ik ben wel benieuwd wat jullie van Spderman gaan vinden!
Ik ga hem zeker spelen volgend jaar, maar ik vind het echt niet nodig om hem op release te halen.
Fallout 76 haal ik op release, Red Dead misschien ook.

HZD was bij mij 65 uur voor platinum.
Fallout 4 was ongeveer 150 uur voor platinum. Je kan Fallout zeker in 26 uur uitspelen, maar in je eerste playthrough is dat bijna onmogelijk. Reken dan maar op 50 uur
HZD platinum in 65 uur vind ik echt bizar kort. Die tijd heb ik er alleen al in gestoken voor het hunten op machines en dieren, laat staan de sidequests en story missions. Die game heb ik echt laid back gespeeld. Ik kwam lachend boven de 100 uur en heb 'm niet eens platinum (ik ben geen geen trophy hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:24:
[...]

HZD platinum in 65 uur vind ik echt bizar kort. Die tijd heb ik er alleen al in gestoken voor het hunten op machines en dieren, laat staan de sidequests en story missions. Die game heb ik echt laid back gespeeld. Ik kwam lachend boven de 100 uur en heb 'm niet eens platinum (ik ben geen geen trophy hunter).
Het kan ook zijn dat het eerder naar de 75 uur was, maar meer dan dat gaat het zeker niet zijn. Kan je bij HZD zien wat je speelduur is?
Ik kan zeker geloven dat je 100 uur kan steken in die game.

Frozen Wilds heb ik nog steeds niet gespeeld trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:31:
[...]

Het kan ook zijn dat het eerder naar de 75 uur was, maar meer dan dat gaat het zeker niet zijn. Kan je bij HZD zien wat je speelduur is?
Ik kan zeker geloven dat je 100 uur kan steken in die game.

Frozen Wilds heb ik nog steeds niet gespeeld trouwens 8)7
Ja, als je bij een kampvuur opslaan als doet, dan zie je het bij je save staan, geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:32:
[...]

Ja, als je bij een kampvuur opslaan als doet, dan zie je het bij je save staan, geloof ik.
Haha, het is zelfs veel minder. 53:47:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Anton.net schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:54:
[...]

Haha, het is zelfs veel minder. 53:47:24
Poeh, ik ben al 16 uur bezig en ben nog niet eens de 'sacred lands' uit geweest. Weet het natuurlijk nog niet maar voor mijn gevoel zit ik nog heel erg aan het begin van de game.
Maar ik ben ook absoluut geen snelle gamer tegenwoordig, alles op het gemakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Finraziel schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:10:
[...]

Poeh, ik ben al 16 uur bezig en ben nog niet eens de 'sacred lands' uit geweest. Weet het natuurlijk nog niet maar voor mijn gevoel zit ik nog heel erg aan het begin van de game.
Maar ik ben ook absoluut geen snelle gamer tegenwoordig, alles op het gemakkie.
Don't worry. Zodra je het Sacred Land uit bent en de fast travel unlocked hebt gaat het ineens een stuk sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb dat bij AC Origins. Had al sinds een tijd niet meer zo’n open-wereld game gespeeld. Maar vind het heerlijk om wat aan te kloten en om regio per regio torentjes, vraagtekens, schatten te ontdekken en sidemissions te doen(en zit ik nog steeds in het begin van de game volgens mij). Ging met level 17 weer terug naar de main mission van level 12. Hierna ga ik aan HZD beginnen.

Correctie: RDR2 eerst. Duurt ook nog wel even voor ik met AC:Origins klaar ben.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrosser op 05-09-2018 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dit is toch wel even ontzettend indrukwekkend:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E7W0J7X.gif

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7cQoUcp.gif

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/48Df0p8.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Ja dat compilatie gifje van Dreams, maar wanneerrrrr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Recon24 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:52:
Dit is toch wel even ontzettend indrukwekkend:

[video]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb op reddit een draadje gezien voor dreams. Dit word echt een heel bijzonder soort spel.
Zag ook een soort sidescroller met ori achtige style graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Op het playstation event in december zeiden ze dat Dreams een beta en release kreeg in 2018. Is er daarna nog iets over gezegd?
De tijd begint wel te dringen voor die game. Dreams lijkt me zo een game die een redelijk matige release gaat hebben, omdat de community wat tijd nodig heeft om te ontdekken wat mogelijk is met Dreams. Na een aantal weken/maanden zullen er wel toffe projecten gemaakt worden met Dreams.
Stel dat Dreams volgende lente uitkomt, en de ps5 komt in het najaar, dan is Dreams al dood voor het echt op gang is gekomen.
Misschien kunnen ze die game beter houden voor de release van de ps5. Dan heeft Dreams nog een hele generatie om te groeien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Wie de dreams draadje wil volgen op reddit :

https://www.reddit.com/r/PS4Dreams

Dit gifje bedoel ik :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mxdECU1cJmeTCZBs7V4CIUgy/medium.gif

Nog een gevalletje bizar mooi met dreams gemaakt :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aKL5HJFZtcx0pjxdv7TfHTdU/medium.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2018 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Oops

[ Voor 100% gewijzigd door Flagg op 05-09-2018 17:37 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die zich stoort aan de physics in Spiderman ? Als ik de filmpjes zie, dan klopt het slingeren aan geen kanten. Als je al zo laag bij de grond een nieuwe zwaaibeweging start met zo'n grote boog, dan moet Spidey volgens mij keihard tegen het asfalt knallen :P. Idem met het vliegen doorheen Central Park. Hij zwiept daar tientallen meters ineens vooruit, terwijl geeneen van de bomen zo hoog is. Of maw, zijn spinnentouw moet ergens in de lucht verankerd zijn :P.

[ Voor 27% gewijzigd door Twixie op 05-09-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Godverdomme :( Echt zit telkens te wachten tot Destiny The Collection in de aanbieding ging. Gisteren maar retail gekocht bij Nedgame en zie nu dat die voor 20 te koop is op PSN. Echt fucking hell zeg

Neemt Nedgame games weer terug als je ze in de folie laat? Want dan stuur ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
v8power67 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:52:
[...]

Ah joh laat de zeikers lekker zeiken.
Gaat om een sony exclusieve game he dus moeten ze wat verzinnen want over de kwaliteit enz kunnen ze niet klagen.

Durf te wedden dat ik met spiderman al makkelijk 10uur kan vermaken met slingeren door de stad. En genieten van de graphics op uitzich punten etc.
Nee daar ging het imo niet om. Genoeg uitgevers die tegenwoordig klanten naaien door halve games uit te brengen die je stukje bij stukje compleet kan maken door meer te kopen. Daar is men huiverig en bedacht op en daar komt het "gezeur" uit voort. Niks mis mee lijkt me, maar men kan zich vergissen wanneer de schijn tegen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gadver de 4k (pixelshifters) zitten al onder de 1000€.

Heeft iemand hier al ervaring met een 4k projector icm een PS4 pro? Kan nog weinig reviews vinden vwb latency en lag, reviews zijn vooral geënt op films.

Dacht dat ik moest wachten op de ps5 alvorens de "4k" projectoren betaalbaar zouden zijn, maar de prijsdaling gaat hard, misschien toch maar een eerdere overstap naar de pro met 4k projector. :9

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:46
NukaWorldNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:05:
Neemt Nedgame games weer terug als je ze in de folie laat? Want dan stuur ik hem terug.
Euhm vraag het Nedgame?
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:57
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/sirusgaming.com/wp-content/uploads/2018/07/Marvel-spider-man-02.jpg?resize=1024%2C683&ssl=1

Ik heb deze besteld :) kan ik mijn 55c7 optimaal benutten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ja net een ticket aangemaakt. Maar dacht misschien is het via deze weg sneller om een antwoord te vinden. Het is de 1e keer dat ik iets wil teug sturen naar Nedgame. Bol heb ik heel vaak gedaan en totaal zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
NukaWorldNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:35:
[...]

Ja net een ticket aangemaakt. Maar dacht misschien is het via deze weg sneller om een antwoord te vinden. Het is de 1e keer dat ik iets wil teug sturen naar Nedgame. Bol heb ik heel vaak gedaan en totaal zonder moeite.
je hebt gewoon 14 dagen bedenktijd, dus zeker als ie dicht zit kan je hem gewoon terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:44:
Ben ik de enige die zich stoort aan de physics in Spiderman ? Als ik de filmpjes zie, dan klopt het slingeren aan geen kanten. Als je al zo laag bij de grond een nieuwe zwaaibeweging start met zo'n grote boog, dan moet Spidey volgens mij keihard tegen het asfalt knallen :P. Idem met het vliegen doorheen Central Park. Hij zwiept daar tientallen meters ineens vooruit, terwijl geeneen van de bomen zo hoog is. Of maw, zijn spinnentouw moet ergens in de lucht verankerd zijn :P.
Ik snap wat je bedoelt. Dat laag bij de grond ding is een bewuste gameplay keuze geweest. Het wordt irritant als je iedere keer tegen de grond aan slaat. :P

Dat andere, heb je daar het bewuste filmpje van? In principe moet een web altijd ergens aan vast zitten. Dat hebben ze meerdere keren uitgelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
DigitalError schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:37:
[...]

je hebt gewoon 14 dagen bedenktijd, dus zeker als ie dicht zit kan je hem gewoon terugsturen.
Thanks. Laat hem idd dicht en doe hem morgen in dezelfde envelop of doos meteen weer op de bus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Jaja, maar... als je realisme zoekt in een game, moet je Tetris spelen. Daar past alles (in elkaar). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:57:
[...]
Dat andere, heb je daar het bewuste filmpje van? In principe moet een web altijd ergens aan vast zitten. Dat hebben ze meerdere keren uitgelegd.
YouTube: Marvel's Spider-Man Review - De nieuwe koning van superheldengames

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:59
Ik wil de discussie niet opnieuw starten, maar als een community director van een game beweert dat een game 20u duurt, dan moet je dat niet zomaar als waarheid overnemen. Dat is namelijk iemand die de game moet verkopen voor zijn brood. Blijkbaar is het indrukwekkend genoeg om hoog te scoren, laat het daar gewoon bij.
Tweakers schat hem bv. op 8-10u als nuancerend geluid.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 21:54
Kleine vraag :
Waar kan ik het best een playstation 4 controller kopen?

Bedoeld voor een tweede persoon om mee te spelen.
Neem aan dat ik deze vraag hier kan stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Harribo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:16:
Kleine vraag :

Niet zo lastig om te vinden, toch?

product: Sony PlayStation Dualshock 4 Controller (V2)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:50
Zouden we niet een apart topic kunnen krijgen waar alle zeurpieten over gametijd en prijs van games gezellig kunnen praten.

Deze groep van roeptoeters heeft het geniale concept van de originele aankondiging van de xbox one kapot gemaakt, maakt Destiny kapot door zo extreem te zeuren dat mensen de game niet eens proberen, zorgt ervoor dat alle games zo ongelooflijk saai worden met 80 saaie missies zoals in Assassins creed.

Het is te hopen dat developers op een gegeven moment inzien dat er meer dan genoeg gamers zijn die gewoon wat vermaak willen en waar het allemaal geen 100en uren hoeft te duren en waar geld geen grote rol speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Laten we de discussie over de tijd nodig voor een game hier stoppen. Mocht hier interesse in zijn, dan kan er altijd een algemeen topic over worden geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:16:
Kleine vraag :

En winkel die ze verkoopt misschien? Zomaar een wilde gedachte hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
giantgiantus schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:21:

Deze groep van roeptoeters heeft het geniale concept van de originele aankondiging van de xbox one kapot gemaakt
Uhm wut ??
No just no...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 21:54
Je raadt dus de standaard dualshock controller aan. Ook dus de originele Sony.

Ik lees dat er verschillende versies controllers zijn. Bedraad/onbedraad, geen/wel headset, origineel /niet origineel etc
Zie aardig wat prijsverschillen.

Enfin het antwoord is duidelijk dan, hwrs is dat de controller die iedereen dan gebruikt
Thanks bestel ik die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:59
Ja, je de alternatieven geven je de mogelijkheid om de sticks anders geplaatst te hebben of paddles achterop, maar dat moet voor jou de meerwaarde zijn.
Als je hecht aan aparte kleurencombinaties dan komen binnenkort nieuwe varianten van Sony, zoals hier iets eerder gemeld.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha precies dat had ik ook na het zien van gameplay, in het Spider-Man topic werd eerst verteld dat er veel tijd gestoken was in het momentum maar toen ik aangaf dat het toch niet klopte (soms zit het web links vast maar gaat hij recht vooruit) was het ineens “geen simulator”. Dus het zal wel horen ofz 8)7

De gamekings jongens waren wel eerlijk over Spider-Man had ik het idee, toffe game met wat minpunten is de samenvatting.

Voor mij in ieder geval reden om hem na de hype ergens goedkoop op de kop te tikken.
(Als Bol mijn voor de tweede keer opgestuurde Pro eindelijk eens repareerd :( )

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 06-09-2018 00:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Martinspire schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:10:

Alleen als iets op launch-day meteen uitkomt tegen betaling kun je spreken van dat het weggesneden is.
En dan alleen als de DLC naadloos aansluit op het verhaal en er heeeeel duidelijk echt bij hoorde. Als de DLC korte, loststaande verhalen zijn dan is het hele idee dat ze het er uit hebben gehaald echt absoluut onzinnig om te denken...

Vrijdag schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:34:
Mezelf kennende duurt het mij 3 weken om 15 uur er van te spelen en dan is h "oh, kijk nou! vogeltje!"

ehhh, ohja, dan ben ik afgeleid door iets anders, ga ik iets nieuw spelen en komt ie op de stapel "speel ik later uit". En die stapel is nu al zo enorm hoog! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Aenea op 06-09-2018 02:41 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Whoops! Dubbele post!

[ Voor 94% gewijzigd door Aenea op 06-09-2018 02:41 ]

Verwijderd

Hitman – Game of the Year Edition is de PlayStation Store deal van de week:

https://store.playstation...id/STORE-MSF75508-DOTW1/1

Geen geld voor €24,99.
Op zich zitten ze toch gewoon aan de bomen vast? Als hij naar voren slingert, zie je het. En dat naar voren schieten is de web zip (X). Ze hebben benadrukt dat je geen web schiet als er niks is om aan vast te kunnen zitten. Wellicht kan @SparksNL dit bevestigen. Hij heeft de game al.

• Finraziel
Aenea schreef op donderdag 6 september 2018 @ 02:37:
[...]

En dan alleen als de DLC naadloos aansluit op het verhaal en er heeeeel duidelijk echt bij hoorde. Als de DLC korte, loststaande verhalen zijn dan is het hele idee dat ze het er uit hebben gehaald echt absoluut onzinnig om te denken...
Deze discussie is ondertussen ook al best oud... Bij Borderlands 2 werd er ook al over gezeurd toen gelijk bij launch er een extra karakter beschikbaar was (Gaige), was zelfs gratis bij preorders wat ik een smerige tactiek vind eigenlijk. Maar het was overduidelijk dat ze er niet uitgeknipt en los verkocht was, de hele game draait om de 4 standaard heroes er in en Gaige is duidelijk een 'extra'. Dan vind ik het gewoon goede dlc, een extra waar je voor kunt kiezen als je wil maar niet nodig om de game te ervaren 'zoals bedoeld'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
bram1984 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 07:06:
[...]

Op zich zitten ze toch gewoon aan de bomen vast? Als hij naar voren slingert, zie je het. En dat naar voren schieten is de web zip (X). Ze hebben benadrukt dat je geen web schiet als er niks is om aan vast te kunnen zitten. Wellicht kan @SparksNL dit bevestigen. Hij heeft de game al.
Ik kan bevestigen dat het web daadwerkelijk vastzit aan de gebouwen/bomen. Zonder gebouwen/bomen in de buurt kun je niet slingeren. Geloof me, er is geen reden tot argwaan, dit is hands-down de beste Spider-Man game ooit. Ja, hij is ook beter dan Spider-Man 2 :)
Het ging vooral over hoe ruim hij kan slingeren, wat met bomen van misschien 10m hoog, toch niet echt klopt. Verder geen commentaar, want het is natuurlijk ook maar een game en geen simulatie ;). Viel me gewoon op in de filmpjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:18:
Het ging vooral over hoe ruim hij kan slingeren, wat met bomen van misschien 10m hoog, toch niet echt klopt. Verder geen commentaar, want het is natuurlijk ook maar een game en geen simulatie ;). Viel me gewoon op in de filmpjes.
Ja zo. Tja het is inderdaad geen sim. Als het echt allemaal zou kloppen zou er denk ik geen hol aan zijn. Dan zou je om de haverklap gebouwen faceplanten of over de weg heen vegen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:21:
[...]

Ja zo. Tja het is inderdaad geen sim. Als het echt allemaal zou kloppen zou er denk ik geen hol aan zijn. Dan zou je om de haverklap gebouwen faceplanten of over de weg heen vegen. :P
Ja en om de 2 uur pissen en wat eten en drinken enzo :+

Verwijderd

Bespaar tot 60% op PS4-games:

https://store.playstation...E-MSF75508-SUPTOPS42305/1

Dit zijn de nieuwe aanbiedingen, dus sla je slag...

• Jasphur
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:32:

Oef. GT Sport, 20 euro. Waar koop ik vrije tijd?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:34:
[...]
Oef. GT Sport, 20 euro. Waar koop ik vrije tijd?!
GT Sport ligt al maanden voor die prijs in de winkels. Momenteel zelfs voor €13 in de MediaMarkt.
Of wil je absoluut een digitale editie ?

• Jasphur
Twixie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:47:
[...]

GT Sport ligt al maanden voor die prijs in de winkels. Momenteel zelfs voor €13 in de MediaMarkt.
Daarvan was ik niet op de hoogte. Nee, ben niet gebonden aan digitale editie. Maar wat een groot verschil dan tussen de fysieke versie en de digitale.

Crap... had nog een paar kleinigheden die ik ging kopen in de vorige sales, maar die zijn dus ook weer gedaan ondertussen (o.a. Vanishing of Ethan Carter en Dear Esther). Wordt weer wachten tot de volgende cycle, want die sales komen constant terug.
Nu weer helaas enkel Bioshock collection uit mijn wishlist die in solden is :P. Punt is dat ik eigenlijk altijd maar uitstel omdat ik toch nog zo een backlog heb :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:47:
[...]

Over €13,- en Mediamarkt gesproken:

Metal Gear Survive ligt er voor dezelfde prijs; maar voor mij nog steeds te duur voor die game.

Beste PS4 game die momenteel echt goedkoop is, is naar mijn verwachting met €7,98 'The Surge' complete edition bij de Intertoys.

@Jasphur

Prijsverschillen kunnen nog veel extremer:

De digitale versie van the Surge CE in de Playstation store is €59,99 oftewel ruim 7x zo duur als de fysieke versie kost bij de Intertoys.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2018 11:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Gents,

kijk eens naar deze game. Luisteren is wel belangrijk om een idee te krijgen van wat het is en wat ze willen bereiken met de game. Dus probeer er niet doorheen te skippen.

Als je deze vandaag uit de store besteld dan kun je hem morgen spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:32:

je wilt niet weten hoe vaak ik geld heb uitgegeven door jou. ik hou nooit de psn-sales in de gaten, maar elke week zie ik een berichtje van jou langskomen en dan is het meteen weer raak.
Pagina: 1 ... 26 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.