Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

NukaWorldNL schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:06:
Horizon Zero Dawn main game uitgespeeld. Wow wat een toffe game was dit.
De DLC is zeker de moeite waard en is regelmatig in de aanbieding :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God of war kon ik nog niet zien als een gratis game??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:44:
God of war kon ik nog niet zien als een gratis game??
Het is ook nog niet de eerste woensdag van de maand.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Fietsbel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:45:
[...]

Het is ook nog niet de eerste woensdag van de maand.
Nope. Is de 5de vrijdag. Goede reden dus om eea al online te zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:15

g0tanks

Moderator CSA
Hmm. Ik heb nu 25 uur in het spel zitten maar het heeft me niet echt gegrepen, in tegenstelling tot de laatste twee games die ik heb uitgespeeld: Witcher 3 en Mass Effect Andromeda. Alle aspecten zijn gepolijst en het is een prachtig spel om naar te kijken, maar het is gewoon saai ofzo.

Voor mij komt het denk ik heel erg door het gevoel dat ik alleen ben in de HZD-wereld: NPCs laten geen blijvende indruk achter.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
psych schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:33:
[...]

Echter toen ik hem net op mijn PS4 wilde downloaden stond hij in de library niet onder het psplus overzicht, maar gewoon bij purchased.
omdat hij nog helemaal niet in de ps+ zit, maar hij al wel gratis is. dat zeg ik toch net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:14
Ik ben er toevallig net vanavond mee begonnen... Ik heb alleen het eerste stuk waar je nog een klein meisje bent gespeeld, maar dat was al indrukwekkend :)
Ik ben benieuwd... Heb de complete edition, dus heb de dlc er ook gelijk bij. Zal me wel wat tijd kosten om er doorheen te komen, vond het begin vrij intens maar kan ook gewoon zijn omdat ik moe was (ben).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit ziet er toch weer lekker uit hoor....

Heerlijke dungeon crawler/ aRPG! :Y

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
-SaveMe- schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:15:
Dit ziet er toch weer lekker uit hoor....

[video]

Heerlijke dungeon crawler/ aRPG! :Y
Ziet er inderdaad weer erg interessant uit :) heb behoorlijk wat tijd zitten in de vorige twee delen.
Ik hoop alleen dat het niet té multiplayer focused wordt en het ook in je eentje leuk blijft om te spelen. Samen op de bank spelen vind ik bij bv Diablo 3 ook cool, maar online met onbekende mensen spelen is voor mij meer vermoeiend dan ontspannend, zelfs bij d3 waar je erg weinig 'strings attached' hebt. Ik heb toch automatisch zo'n idee dat er dingen van mij verwacht worden dan. Laat staan in een game waar je echt meer samen moet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:54:
[...]
Nope. Is de 5de vrijdag. Goede reden dus om eea al online te zetten toch?
De PS+ games worden altijd de eerste dinsdag (niet woensdag) van de maand beschikbaar gemaakt, en de woensdag ervoor aangekondigd. Destiny 2 is nu een uitzondering, duidelijk om die nieuwe DLC te promoten. GOW3 zal dus gewoon dinsdag in de loop van de dag gratis worden voor PS+ leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Twixie schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:28:
[...]

De PS+ games worden altijd de eerste dinsdag (niet woensdag) van de maand beschikbaar gemaakt, en de woensdag ervoor aangekondigd. Destiny 2 is nu een uitzondering, duidelijk om die nieuwe DLC te promoten. GOW3 zal dus gewoon dinsdag in de loop van de dag gratis worden voor PS+ leden.
Weet ik. Maar toch even goed om het nogmaals (zoals elke maand) even duidelijk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Finraziel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:12:
[...]

Ik ben er toevallig net vanavond mee begonnen... Ik heb alleen het eerste stuk waar je nog een klein meisje bent gespeeld, maar dat was al indrukwekkend :)
Ik ben benieuwd... Heb de complete edition, dus heb de dlc er ook gelijk bij. Zal me wel wat tijd kosten om er doorheen te komen, vond het begin vrij intens maar kan ook gewoon zijn omdat ik moe was (ben).
Haha hier ook, even de intro gedaan (gaaf) en toen teveel andere games gehad om te doen (in combinatie met te weinig tijd). Ik had eerst de disc versie maar wilde toch graag de complete versie, dus toen ie op PSN in de aanbieding was gauw gekocht en de disc verkocht.

Binnenkort maar weer downloaden en beginnen :) eerst even maffia 3 afmaken (alhoewel... dan komt GOW 3 ook weer en die wil ik ook doen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Ben ook maar meteen begonnen aan Frozen Wilds. Wow ook al zo top en lekker sfeertje in die sneeuw

Ik ga dat tegenwoordig ook zo doen. Gewoon echt 1 grote game eerst afmaken en dan pas weer een andere. Ik merk gewoon de laatste jaren dat ik heel veel games liet liggen of niet meer verder in kwam, omdat ik teveel games door elkaar speelde. Zeker in hetzelfde genre. The Witcher 3 is daar een goed voorbeeld van. 3x opnieuw begonnen tot na The Bloody Baron quest, omdat ik het verhaal alweer kwijt was na een tijd niet gespeeld te hebben. Dat is gewoon zonde terwijl ik juist in het verhaal zat destijds. Daarom wil ik tegenwoordig echt 1 grote game spelen en dan wellicht afwisselen met een online game of een kleinere game, maar niet meer 2 dezelfde grote verhalende games. Zo heb ik echt genoten van Horizon Zero Dawn, omdat ik echt in die wereld en het verhaal zat _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben nu bezig met de laatste God of War, ook weer een geweldig spel :D

[ Voor 142% gewijzigd door SToRM666 op 01-09-2018 14:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SToRM666

Die was altijd al free to play. Alleen de DLC kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb mijn reactie al aangepast, ik wist niet dat die altijd free-to-play was...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu moeten we wel gissen over welk game het ging :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Twixie

Hustle Kings: https://store.playstation...platform=ps4&query=hustle

Ook in VR voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, die had ik inderdaad ook al. Die zat tijdje geleden overigens in de PS+ voor de PS3, terwijl hij daar bij mijn weten ook F2P was, maar wellicht dat die PS+ versie dan extra zaken unlockte of zo. Nooit uitgeprobeerd eigenlijk. Net zoals het merendeel van F2P games, en er zijn er nogal wat : https://store.playstation...F75508-FREETOPLAYSEEALL/1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
NukaWorldNL schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:30:
Ben ook maar meteen begonnen aan Frozen Wilds. Wow ook al zo top en lekker sfeertje in die sneeuw

Ik ga dat tegenwoordig ook zo doen. Gewoon echt 1 grote game eerst afmaken en dan pas weer een andere. Ik merk gewoon de laatste jaren dat ik heel veel games liet liggen of niet meer verder in kwam, omdat ik teveel games door elkaar speelde. Zeker in hetzelfde genre. The Witcher 3 is daar een goed voorbeeld van. 3x opnieuw begonnen tot na The Bloody Baron quest, omdat ik het verhaal alweer kwijt was na een tijd niet gespeeld te hebben. Dat is gewoon zonde terwijl ik juist in het verhaal zat destijds. Daarom wil ik tegenwoordig echt 1 grote game spelen en dan wellicht afwisselen met een online game of een kleinere game, maar niet meer 2 dezelfde grote verhalende games. Zo heb ik echt genoten van Horizon Zero Dawn, omdat ik echt in die wereld en het verhaal zat _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Klopt ja, dat probeer ik nou ook te doen... Als ik een game te lang heb laten liggen dan heb ik ook geen zin meer om door te gaan halverwege waar ik ergens gestrand was. Als ik dan al er mee doorga dan speel ik liever van het begin opnieuw, maar zo kom je natuurlijk nooit door je backlog :+

Naast het wat meer volhouden en het bij één 'grote' game tegelijk te houden probeer ik ook juist iets meer een game los te laten als ik er stiekem eigenlijk klaar mee ben. Dat had ik nu met Xenoblade Chronicles X op de Wii U... geweldig spel, veel lol mee gehad, maar ik merkte dat hij nu echt begon te vervelen (het spel moet het ook van de geweldige wereld hebben en die had ik grotendeels wel verkend, het verhaal is niet geweldig). Daarom gewoon de knoop doorgehakt om die voor mezelf als klaar te bestempelen en nu dus door naar HZD. Vroeger had ik toch erg het idee dat ik een spel per se 'uit' moest spelen, op zijn minst de campaign dan. Maar als het dan eigenlijk saai werd dan bleef hij liggen, of ik ging überhaupt minder gamen als ik probeerde mezelf te dwingen.

HZD Net een uurtje of 4 a 5 aan een stuk gespeeld en het is dat ik honger heb maar kan er zo weer induiken. Dat heb ik tegenwoordig niet zo veel meer, vaak heb ik het na een paar uur toch echt wel even gehad weer. Lekker omweer zo'n game te hebben waar je echt je hele weekend in kan stoppen als je toch niks beters te doen hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1z4ft36.jpg

Drie dagen voor de officiële release datum op m'n deurmat.

Eerste oordeel:

Mooi, modern ogend met soepele controls, terwijl de retro fundamenten en feel uit deze langlopende serie nagenoeg intact gehouden worden.

NB: De game komt met een flip cover. Op de afbeelding de binnenzijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Nice! Kijk er ook erg naar uit. Maar ga eerst Spider-Man spelen! Benieuwd naar je bevindingen!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:42
Mijn zondag is zin- en betekenisloos geworden.
Ik heb Horizon Zero Dawn uitgespeeld.

Wat. Een. Game.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Uitbreiding ook al gedaan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nee, nog niet. Maar ga ik wel doen. Want dat einde is voor mij geen einde zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Uitbreiding gaat niet verder waar het spel eindigd hoor, is een nieuw gebied met daarin een set sidequests heeft niets met de mainquest te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Chaoss schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:29:
Uitbreiding gaat niet verder waar het spel eindigd hoor, is een nieuw gebied met daarin een set sidequests heeft niets met de mainquest te maken.
Dan eis ik een HZD2 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Die gaat er vast komen, zou me niet verbazen als dat een PS5 launch titel gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Jasphur op 02-09-2018 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Je komt gewoon weer terug voor de laatste missie als je het spel hebt uitgespeeld. Ik heb Frozen Wilds nu ook al bijna klaar. Echt een toffe game, maar heb dat al vaker gezegd haha. Daarna nog wat kleine dingetjes afmaken en dan is het toch echt klaar met de game. Van mij mag deel 2 zeker weten komen en die gaat ook komen. Spel heeft het volgens mij goed gedaan voor Sony.

En dan ga ik toch eens beginnen aan Mass Effect Andromeda. Helaas niet de kwaliteit van de trilogy, maar wil hem toch eens spelen als fan zijnde van de serie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben echt zwaar onder de indruk van Detroit. Zelden zo meegezogen in een verhaal en grafisch denk ik het mooiste wat ik ooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:45:
Ik ben echt zwaar onder de indruk van Detroit. Zelden zo meegezogen in een verhaal en grafisch denk ik het mooiste wat ik ooit gezien heb.
ik vond het gameplay technisch erg tegenvallen. Halverwege kreeg ik steeds meer een meh gevoel en toen ik hem had uitgespeeld had ik helemaal geen zin meer in een nieuwe playtrough of het herspelen van chapters.

Hij komt ooit vast in de plus en mss dat ik dan nog eens een playthrough doe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:24:
[...]

ik vond het gameplay technisch erg tegenvallen. Halverwege kreeg ik steeds meer een meh gevoel en toen ik hem had uitgespeeld had ik helemaal geen zin meer in een nieuwe playtrough of het herspelen van chapters.

Hij komt ooit vast in de plus en mss dat ik dan nog eens een playthrough doe ...
Het is ook geen gameplay game, dus daar heb ik me al op ingesteld. Dat gezegd hebbende krijg je in deze game meer controle dan ooit in een QD game.

Als Spidey niet zou uitkomen, had ik meteen een tweede playthrough gestart. Zoveel dingen die ik nog niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik ben twee dagen terug begonnen met God Of War. Ik moet nog steeds wennen aan de gehele besturing aangezien ik gewend ben dat Kratos niets anders doet dan rondslaan met zijn “blades” en nu met een bijl gooit. De gehele besturing is wat houterig maar nog steeds gaaf.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Kratos wordt oud, die zou het tempo uit de eerdere God of War games toch niet meer bij kunnen houden ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:30:
[...]

Het is ook geen gameplay game, dus daar heb ik me al op ingesteld. Dat gezegd hebbende krijg je in deze game meer controle dan ooit in een QD game.

Als Spidey niet zou uitkomen, had ik meteen een tweede playthrough gestart. Zoveel dingen die ik nog niet gezien heb.
Gewoon niet echt mijn type games denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:19:
Kratos wordt oud, die zou het tempo uit de eerdere God of War games toch niet meer bij kunnen houden ;)
ja, daarom zit ie nu maar in BF V >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:24:
[...]

Ik vond het überhaupt erg tegenvallen. Hij werd door sommige (o.a. hier :) ) gebracht als een echte must have first party maar dat is het naar mijn mening niet, je moet echt van dit type game houden, ik doe dat niet ben ik nu achter en dan blijft er niet zoveel over.

Ik denk ook dat het als film (of serie gezien de uren) geen stand had gehouden, daar is het verhaal veel te oppervlakkig voor en al te vaak verteld. Ik heb niets gezien in het verhaal wat we niet al in films en series rond dit thema gezien hebben. Als verhaal een magere 7/10. Als game een 6/10.

Heb ook totaal geen drang om het nog eens te spelen. De “verhaal boom” zag er uitgebreid uit maar het zal mij verder jeuken of ik Deuntje 1 of Deuntje 2 op de piano gespeeld heb. Of dat ik schilderij 1 of 2 maakte 8)7 de daadwerkelijke uitkomst van het verhaal zal wel een soort gelijke zijn als ik had. Zoveel ruimte voor wat anders was er nou ook weer niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Donstil Dat een verhaal al vaker is verteld vind ik altijd een beetje een kul argument. Het gaat mij erom dat het goed verteld wordt een dat vind ik hier zeker het geval. The Last of Us heeft ook verre van een origineel verhaal, maar het wordt wel subliem verteld.

Een de flow chart gaat echt een stuk dieper dan dat jij hier beweert, beetje jammer. De game schijnt meer dan 40 verschillende eindes te hebben waarbij je tussentijds ook nog karakters dood kan laten gaan. Een dat heeft heel weinig te maken met welk piano deuntje je maakt of welk schilderij je tekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 06:57:
@Donstil Dat een verhaal al vaker is verteld vind ik altijd een beetje een kul argument. Het gaat mij erom dat het goed verteld wordt een dat vind ik hier zeker het geval.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Vind het verhaal middelmatig en niet origineel. Zie niet in waarom het hier “goed verteld” wordt. Het is gewoon dezelfde insteek als bijvoorbeeld westworld, alleen i.p.v. een park is het Detroit.
The Last of Us heeft ook verre van een origineel verhaal, maar het wordt wel subliem verteld.
TLOU heeft hier niets mee te maken.
Een de flow chart gaat echt een stuk dieper dan dat jij hier beweert, beetje jammer. De game schijnt meer dan 40 verschillende eindes te hebben waarbij je tussentijds ook nog karakters dood kan laten gaan. Een dat heeft heel weinig te maken met welk piano deuntje je maakt of welk schilderij je tekent.
Nou dat moet ik allemaal nog maar zien hoor. Heus zijn er veertig eindes maar dat zullen ongetwijfeld allemaal versies op hetzelfde zijn en zoals ik al aangaf de slowchart was soms diep maar je zag na een scène dat vooral het midden van een scène diep was. Het einde was vaak veel beperkter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:13
Nog meer mensen hier verrast door Maffia 3 en met name de kwaliteit en fun factor van het spel? Zelf zou ik het nooit gekocht hebben door de slechte berichtgeving en recensies op het internet. Maar nu ik zo'n 20 uur in het spel heb zitten kom ik tot de conclusie dat het toch wel een erg tof spel is qua verhaal en setting. Qua gameplay is wel erg verouderd moet ik zeggen maar dat went wel. Ik ben wel blij dat hij in de PS plus games zit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:42:
[...]

Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Vind het verhaal middelmatig en niet origineel. Zie niet in waarom het hier “goed verteld” wordt. Het is gewoon dezelfde insteek als bijvoorbeeld westworld, alleen i.p.v. een park is het Detroit.

[...]

TLOU heeft hier niets mee te maken.

[...]

Nou dat moet ik allemaal nog maar zien hoor. Heus zijn er veertig eindes maar dat zullen ongetwijfeld allemaal versies op hetzelfde zijn en zoals ik al aangaf de slowchart was soms diep maar je zag na een scène dat vooral het midden van een scène diep was. Het einde was vaak veel beperkter.
Dat zeg ik: lekker boeiend als een verhaal niet origineel is. Verhalen zijn tegenwoordig zelden origineel omdat het meeste al eens een keer verteld is. Als dat je kritiekpunt is, kun je net zo goed helemaal stoppen met games, films en series. Als de acteerprestaties, gezichtsanimaties en de chemie tussen de karakters in orde zijn (dit alles vind ik in Detroit heel goed gedaan, maar das niet gek met gerenommeerde Hollywood acteurs), dan maakt dat enorm veel goed. Als je daarbij de fantastisch mooie omgevingen (vooral met HDR en op 4K) optelt, kan ik alleen maar enthousiast zijn. Maar ik snap dat de game niet voor iedereen is.

TLoU geef ik als voorbeeld omdat dat verhaal ook verre van origineel is, maar toch is dat gedeelte van de game ijzersterk uitgevoerd. Interactie tussen de karakters, pacing, hun achtergrond, de kleine non verbale details. Liever een goed uitgevoerd verhaal dat al tig keer verteld is, dan een origineel verhaal met houten karakters waar je amper mee meeleeft.

Flowchart*

'Dat moet ik nog maar zien'. 'Dat zullen ongetwijfeld'. Een hoop aannames waar ik eigenlijk vrij weinig mee kan. Het zijn nog altijd meer uitkomsten en veel meer vertakkingen dan de gemiddelde game, dus ik begrijp je punt niet zo goed. Ze hadden de game ook zo lineair als je gulp kunnen maken maar dan was het waarschijnlijk ook weer niet goed. Een hoop mensen zien waarschijnlijk maar 60% á 70% van de game, dus alleen maar respect voor de dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:01:
[...]

Dat zeg ik: lekker boeiend als een verhaal niet origineel is. Verhalen zijn tegenwoordig zelden origineel omdat het meeste al eens een keer verteld is. Als dat je kritiekpunt is, kun je net zo goed helemaal stoppen met games, films en series. Als de acteerprestaties, gezichtsanimaties en de chemie tussen de karakters in orde zijn (dit alles vind ik in Detroit heel goed gedaan, maar das niet gek met gerenommeerde Hollywood acteurs), dan maakt dat enorm veel goed. Als je daarbij de fantastisch mooie omgevingen (vooral met HDR en op 4K) optelt, kan ik alleen maar enthousiast zijn. Maar ik snap dat de game niet voor iedereen is.

TLoU geef ik als voorbeeld omdat dat verhaal ook verre van origineel is, maar toch is dat gedeelte van de game ijzersterk uitgevoerd. Interactie tussen de karakters, pacing, hun achtergrond, de kleine non verbale details. Liever een goed uitgevoerd verhaal dat al tig keer verteld is, dan een origineel verhaal met houten karakters waar je amper mee meeleeft.

Flowchart*

'Dat moet ik nog maar zien'. 'Dat zullen ongetwijfeld'. Een hoop aannames waar ik eigenlijk vrij weinig mee kan. Het zijn nog altijd meer uitkomsten en veel meer vertakkingen dan de gemiddelde game, dus ik begrijp je punt niet zo goed. Ze hadden de game ook zo lineair als je gulp kunnen maken maar dan was het waarschijnlijk ook weer niet goed. Een hoop mensen zien waarschijnlijk maar 60% á 70% van de game, dus alleen maar respect voor de dev.
Ik vond Detroit een hele toffe game! echter bij deze games ben ik wel na een keer klaar, maar meer omdat het voor mij "het" verhaal is wat ik heb meegemaakt, net als bij Heavy Rain (ook maar 1x gespeeld op de PS3).
Ik hoop serieus wel dat er een vervolg op deze game komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lasmibalsingh schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:00:
Nog meer mensen hier verrast door Maffia 3 en met name de kwaliteit en fun factor van het spel? Zelf zou ik het nooit gekocht hebben door de slechte berichtgeving en recensies op het internet. Maar nu ik zo'n 20 uur in het spel heb zitten kom ik tot de conclusie dat het toch wel een erg tof spel is qua verhaal en setting. Qua gameplay is wel erg verouderd moet ik zeggen maar dat went wel. Ik ben wel blij dat hij in de PS plus games zit.
Vond het zeker een vermakelijke game met een nadeel: het duurde veel te lang. Op een gegeven moment voelde het een beetje als grinden om maar tot het einde te komen. Als ze de helft van de bosses erin hadden gedaan had het de game denk ik wel goed gedaan.

Over Detroit: vond hem zelf ook echt super. Maar zoals met alle David Cage games is het wederom een love it or hate it game. Als je z'n vorige games niks aan vond, vind je deze waarschijnlijk ook niets. tenzij het thema of de setting je heel erg aanspreekt. Maar voor liefhebbers van Cage games vond ik dit veruit zijn beste tot nu toe.

Ik hoop dat Sony zijn games blijft supporten, elke 5 jaar zo'n soort game vind ik geweldig en gewoon een lekkere afwisseling van de 13 in een dozijn open world en FPS games die we elk jaar zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat zeg ik: lekker boeiend als een verhaal niet origineel is. Verhalen zijn tegenwoordig zelden origineel omdat het meeste al eens een keer verteld is. Als dat je kritiekpunt is, kun je net zo goed helemaal stoppen met games, films en series. Als de acteerprestaties, gezichtsanimaties en de chemie tussen de karakters in orde zijn (dit alles vind ik in Detroit heel goed gedaan, maar das niet gek met gerenommeerde Hollywood acteurs), dan maakt dat enorm veel goed. Als je daarbij de fantastisch mooie omgevingen (vooral met HDR en op 4K) optelt, kan ik alleen maar enthousiast zijn. Maar ik snap dat de game niet voor iedereen is
Nou nou gerenommeerde Hollywood acteurs laten we niet overdrijven. Het zijn B acteurs. Kijk maar naar de IMDB pagina`s.

Maar verder is dus juist mijn probleem het verhaal en de vertelling ervan. Buiten dat het geen orgineel verhaal is vind ik het ook niet goed verteld. Als serie had het niet overeind gebleven bijvoorbeeld.

Ik vind alleen dat als je iets neerzet wat heel hard leunt op het verhaal en de vertelling daarvan je moet zorgen dat dit ook van een ongekend niveau is (Zoals TLOU in je voorbeeld). Dat is nu niet het geval.
Ja natuurlijk zijn dat aannames. Dat lijkt mij nog al logisch. Net zoals jij aannames doet.

Het punt is dat de game opzichzelf niet ineens heel anders wordt met een iets andere uitkomst.

Ik geloof er helemaal niets van (en zie het niet op YouTube) dat er een einde is wat het hele verhaal beter had gemaakt.

Maar goed geeft verder niet. Voor sommige was dit een fijne ervaring, voor andere een schijt game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Donstil Ach ja, ik vind Jesse Williams, Clancy Brown en Lance Henriksen gerenommeerd genoeg.

Ik vind het verhaal fantastisch en word er helemaal ingezogen. Gelukkig voor mij dat ik er van kan genieten en jammer voor jou dat je het kut vindt, zal ik dan maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:36:
@Donstil Ach ja, ik vind Jesse Williams, Clancy Brown en Lance Henriksen gerenommeerd genoeg.
Lance Henriksen misschien net maar die maakt ook een hoop bagger hoor tegenwoordig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 17:26
Leuke discussie :) ik neig zelf meer naar de kant van Bram, maar het kan maar zo dat je een spel (of in dit geval misschien zelfs genre) geen bal aan vind. Ik wil graag nog de psplus games in dit genre een kans geven, maar het staat niet hoog op mijn prio lijst.

Dit weekend was forza 7 gratis speelbaar, en laatst heb ik gt sport in een aanbieding gekocht, ik vind het beide geweldige games, en in een wereld waarin ik onbeperkt tijd had zou ik ze zeggen veel spelen, maar ik heb helaas weinig tijd, en dan moet je keuzes maken......ik denk dat ik meer lol zou hebben door PGR te (her)spelen, of recenter, forza horizon of misschien (heb hem nog niet gespeeld) voor mij zelfs de ultieme race game van het moment horizon chasers......
Gelukkig hebben we allemaals een andere smaak qua games (en acteurs :P ) ja toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield V beta download link:

https://store.playstation...13212_00-BATTLEFIELDVBETA

Gratis en voor niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Donstil Detroit heeft echt wel heel verschillende eindes en tussenstukken naar gelang wat je in de game hebt gedaan. En niet te vergeten dat je zelfs de main characters dood kunt laten gaan, wat natuurlijk behoorlijke impact op de game heeft. Maar dat was voor mij niet een reden nog een playthrough te doen, gewoon omdat ik de gameplay niet leuk genoeg vond. Qua verhaal is het voor een game wel goed gedaan vind ik ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 16:27

s0kkie

Cowabunga

Er bestaat al een geruime tijd een heel mooi Detroit topic waar de game al uitgebreid besproken is want deze is uiteraard al een aantal maandjes oud weer :)
[PS4] Detroit: Become Human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:23
Ik zie dat de PS4 Slim in de pricewatch in prijs is gestegen. Is er weinig voorraad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:38
japie06 schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:07:
Ik zie dat de PS4 Slim in de pricewatch in prijs is gestegen. Is er weinig voorraad ofzo?
Tja, de PlayStation's (zowel Slim als Pro) zijn al sinds mei 2018 behoorlijk in prijs gestegen. Gewoon wachten op een goede aanbieding. Je kan ook www.budgetgaming.nl in de gaten houden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
japie06 schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:07:
En het is de populairste console ter wereld. En Spider-Man komt vrijdag uit, wat wederom voor boost gaat zorgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De map van Just Cause 4 is were huge en heel divers:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/09/Screen-Shot-2018-08-31-at-11.53.43-PM-min-768x761-580x575.png

HIER zie je de map in veel meer detail!

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 03-09-2018 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
Ik heb nu al het gevoel dat JC4 een matige game wordt die gaat floppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:35:
Beetje voorbarig ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Donstil schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:17:

Nou nou gerenommeerde Hollywood acteurs laten we niet overdrijven. Het zijn B acteurs. Kijk maar naar de IMDB pagina`s.
Mja, hangt wel heel erg van je definitie af van wat B acteurs zijn...

Als iemand rollen heeft gehad in Veronica Mars, Twilight, House of Lies, Blair Witch & The Following is het niet bepaald een onbekend persoon ofzo, en dan heb ik het alleen nog maar over Valorie Curry...

Denk eerder dat ie bedoelde dat het geen naamloze acteurs zijn die er aan meegewerkt hebben, het zijn wel mensen die bekend zijn van diverse films en tv series en dus wel enige ervaring hebben en niet werken voor een appel en een ei...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:35:
Don't care. Als alles maar kapot kan. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:57:
[...]

Inderdaad. JC is nu echt een game waar het helemaal draait om aankloten met de 'tools' die de game je geeft. En dat zijn er nogal wat, je wingsuit, grappling, rockets, etc, etc en alles reageert op en met elkaar. Levert echt fantastische momenten op. Dat het verhaaltje de zoveelste guerrilla is boeit totaal niet ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:57:
[...]

Haha inderdaad, lekker fokking boeiend. Voor mijn part laten ze het hele verhaal er gewoon helemaal uit. Ik wil gewoon choppers jatten en shit opblazen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
en nu heb ik trek in curryworstjes van de bbq :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Nou dat was het dan voor Horizon Zero Dawn. DLC is ook helemaal gedaan wat ik kon doen (behalve uiteraard die ene hunting ground). Echt jammer dat het nu voorbij is :'( . Wellicht over een jaar of als deel 2 komt eens starten met een NG+, maar voor nu is het tijd voor een nieuwe game.

Deze game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit:
O+ O+ O+

[ Voor 10% gewijzigd door NukaWorldNL op 03-09-2018 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:31:
De map van Just Cause 4 is were huge en heel divers:

[afbeelding]

HIER zie je de map in veel meer detail!
En dan even inhoudelijk: Ik ben benieuwd naar die Venetië achtige stad rechtsboven of er eindelijk ook eens een keer onderwater missie komt. Duikbootje met torpedo's oid.

Verder, tsja, alles zit erin. Grote luchtbasis/vliegveld, mijnen, fort tegen bergwand, jungle, woestijn etc. Ik vind de map er in ieder geval beter uit zien dan JC3 welke ik eigenlijk veelte groot vond.

@Anton.net Ben wel benieuwd naar waarom je dat denkt. Ik verwacht ook niet dat JC een regelrechte kaskraker gaat worden en ik hoop echt van harte dat SE heeft geleerd van de bugs bij de release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Laatst online: 02-02-2021
DigitalError schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:04:
[...]

en nu heb ik trek in curryworstjes van de bbq :+
Met curry bbq saus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Just cause

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Anthem trailer...

Ik weet het nog niet zo met deze game... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
-SaveMe- schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:18:
Nieuwe Anthem trailer...

[video]

Ik weet nog wel dat ik in begin echt hype was, maar dat is de laatste tijd echt compleet weg. Ik moet het nog maar zien hoor met deze game, maar verwacht eerlijk gezegd dat die tegen gaat vallen. Echt een titel waar ik op een aanbieding wacht. Heb ik ook met Andromeda gedaan. Tijdens een sale op PSN gekocht samen met DAI voor 19,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:18:
Nieuwe Anthem trailer...

[video]

Puur als singleplayer zou ik wel hyped zijn, maar door dat hele online gebeuren laat ik 'm lekker links liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:58:
[...]

Puur als singleplayer zou ik wel hyped zijn, maar door dat hele online gebeuren laat ik 'm lekker links liggen.
Precies. Helemaal mijn idee ook ....

EDIT:
Leuke cijfertjes mbt God of War

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/09/God-of-War-Infographic-580x5245.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 03-09-2018 17:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W8Ye0xva4jBMppduy7hik1cb/full.jpg

Ik ben flink bezig geweest in PES 2019. Een meesterlijk voetbal spel en een aanrader van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:09:
[...]

Precies. Helemaal mijn idee ook ....

EDIT:
Leuke cijfertjes mbt God of War

[afbeelding]
Zag 'm vorige week. Lekkere K/D voor Sigrun. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-10 13:46
(jarig!)
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:55:
[...]

Daar beet ik me ook wel even op stuk. Zeker wel een poging of 15 nodig gehad voordat ik haar eindelijk verslagen had. Jammer dat er niet meer bosses met dergelijke difficulty in de game zaten want de rest was eigenlijk best makkelijk in vergelijking met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:55:
[...]

Idd. Ik heb haar niet verslagen. Heb 10 pogingen gedaan. Had er blijkbaar nog 2 moeten doen en dat had ik het wel gehaald ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik moet binnenkort echt maar eens starten met HZD hoor ik :) Een van de redenen dat ik een PS4 heb aangeschaft en ben er niet eens aan begonnen (schaam schaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:22:
[...]

Idd. Ik heb haar niet verslagen. Heb 10 pogingen gedaan. Had er blijkbaar nog 2 moeten doen en dat had ik het wel gehaald ;)
Ik heb 'm op de makkelijkste stand gezet. Had de game al uitgespeeld en was er eigenlijk wel klaar mee. Daarna 1 poging nodig gehad en alsnog met enige moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Ik speel ng+ nu een standje hoger dan ng en ben gisteren mijn eerste 2 Valkeries tegengekomen...
De hele playthrough ben ik behoorlijk overpowered maar deze dames zetten me weer even met beide voeten op de grond.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 19:50
NukaWorldNL schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:08:
Nou dat was het dan voor Horizon Zero Dawn. DLC is ook helemaal gedaan wat ik kon doen (behalve uiteraard die ene hunting ground). Echt jammer dat het nu voorbij is :'( . Wellicht over een jaar of als deel 2 komt eens starten met een NG+, maar voor nu is het tijd voor een nieuwe game.

Deze game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: [video] O+ O+ O+
Zowel de originele soundtrack als Frozen Wilds staan in ieder geval op Google Play Music (wellicht ook op andere streaming services). Heerlijke tracks.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49
Veneficus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:50:
[...]

Zowel de originele soundtrack als Frozen Wilds staan in ieder geval op Google Play Music (wellicht ook op andere streaming services). Heerlijke tracks.
Ook op Spotify. Dat is de hele uitgebreide versie ook met 80(!) tracks :)

De sounstrack van Rime kan je daar ook vinden, die is ook erg mooi.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Spotify heeft sowieso een zeer uitgebreide collectie met game soundtracks. Mijn favoriet naast die van HZD is toch wel Uncharted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jasphur schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:24:
Spotify heeft sowieso een zeer uitgebreide collectie met game soundtracks. Mijn favoriet naast die van HZD is toch wel Uncharted :D
Als ik aan Uncharted denk hoor ik alleen maar dat vreselijke geluidje met een palmfluit enzo die je kreeg wanneer er vijanden kwamen (of allemaal doodgingen? weet het even niet meer)...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:46
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:31:
[...]

Als ik aan Uncharted denk hoor ik alleen maar dat vreselijke geluidje met een palmfluit enzo die je kreeg wanneer er vijanden kwamen (of allemaal doodgingen? weet het even niet meer)...
Palmfluit?? Panfluit bedoel je :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 19:50
Vrijdag schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:05:
[...]

Ook op Spotify. Dat is de hele uitgebreide versie ook met 80(!) tracks :)

De sounstrack van Rime kan je daar ook vinden, die is ook erg mooi.
Ik zet vaak de hele set (80 + 23) aan, maar te zien aan de play-count kom ik vaak niet veel verder dan 23 8)7
Toch maar eens op random zetten...

Nummer 20 (The Good News) is tot nu toe wel mijn favoriet.

[ Voor 6% gewijzigd door Veneficus op 04-09-2018 10:46 ]

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vinnocchio schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:43:
[...]

Palmfluit?? Panfluit bedoel je :D
Hahah, wauw. Ik heb dringend behoefte aan weekend... zware week.

Meer OT: intussen nog bezig met Maffia III, maar zo te zien bijna uitgespeeld. Daarna door naar GoW3 als nieuwe PSN game van de maand. En als ik een beetje tempo maak... ook starten met HZD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori0546
  • Laatst online: 26-06 17:17
Limited edition zojuist te bestellen bij Intertoys.

Edit: en ook weer uitverkocht.

[ Voor 25% gewijzigd door jori0546 op 04-09-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
dvdkiwi schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:19:
En waarom klinkt hij, nu hij ouder is, als Teal'c uit stargate? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
Ik kwam deze video gisteren toevallig tegen. Die gast maakt meestal wel goede video's over LE consoles.

Ik zag dat ze bij de groene concurrenten een LE console van Tomb Raider hebben, die ziet er ook wel goed uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:24
jori0546 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:08:
Limited edition zojuist te bestellen bij Intertoys.

Edit: en ook weer uitverkocht.
Ik dacht alle winkels/webshops inmiddels hun exemplaren al verkocht hadden :?
Is er iemand die weet of er nog meer webshops die hun exemplaren nog moeten verkopen en zo ja, wanneer gaat dat dan plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
B-Real schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:03:
[...]

Ik dacht alle winkels/webshops inmiddels hun exemplaren al verkocht hadden :?
Is er iemand die weet of er nog meer webshops die hun exemplaren nog moeten verkopen en zo ja, wanneer gaat dat dan plaatsvinden?
Intertoys schijnt wel echt de allerlaatste te zijn geweest. Zeg nooit nooit maar ik zou niet weten welke winkel ze nog binnen zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik vind op internet geen oplossing voor dit probleem: maar mijn PS4 disconnect telkens met PSN om de x minuten, en komt dan weer automatisch online. Maar een online game wordt dus direct verbroken hierdoor... Ik zie alleen niet hoe dit probleem is ontstaan, en internet helpt me ook niet verder.

PS4 zit aan een LAN kabel, en deed dit eerst niet. De router is opnieuw opgestart, UPNP uit- en ingeschakeld , geswitched tussen LAN en WIFI en natuurlijk PS4 gereboot. Nog geen verbetering...

Het lijkt te zijn te begonnen sinds ik mijn nieuwe Synology NAS heb, maar heb een migratie gedaan vanaf de oude, dus de settings zijn verder niet gewijzigd. Het enige nieuwe is docker (HASS enzo) maar die heb ik nu uitgezet: alsnog hetzelfde disconnect issue.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:49:
Ik vind op internet geen oplossing voor dit probleem: maar mijn PS4 disconnect telkens met PSN om de x minuten, en komt dan weer automatisch online. Maar een online game wordt dus direct verbroken hierdoor... Ik zie alleen niet hoe dit probleem is ontstaan, en internet helpt me ook niet verder.

PS4 zit aan een LAN kabel, en deed dit eerst niet. De router is opnieuw opgestart, UPNP uit- en ingeschakeld , geswitched tussen LAN en WIFI en natuurlijk PS4 gereboot. Nog geen verbetering...

Het lijkt te zijn te begonnen sinds ik mijn nieuwe Synology NAS heb, maar heb een migratie gedaan vanaf de oude, dus de settings zijn verder niet gewijzigd. Het enige nieuwe is docker (HASS enzo) maar die heb ik nu uitgezet: alsnog hetzelfde disconnect issue.

Iemand nog ideeën?
Ik gok op een dubbel IP in je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Exorcist schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:57:
[...]

Ik gok op een dubbel IP in je netwerk.
Daar zat ik ook aan te denken, maar DHCP staat aan, en er zijn maar 2 adressen gereserveerd, waaronder de NAS... na migratie had deze wel een ander IP, totdat ik hm weer instelde op de 'oude' . Ik ga hier vanmiddag toch nog maar een keer naar kijken, misschien is het daar toch ergens misgegaan :) Het is namelijk erg toevallig dat het probleem min of meer is begonnen sinds de nieuwe nas.

dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 10:03
Agreed met de mensen hier dat HZD een geweldige game is, ben ook een van die mensen die overgehaald was om de PS4 te kopen door die game :)
Vraagje voor mensen die em al uit hebben, gezien ik meer rondloop en verken omdat ik niets wil missen en bang ben het eind te snel te halen, gebruiken jullie in fights tegen grotere machines meer de arrows of de spear voor dmg? Ik ben meer voor ranged attacks, maar vind de damage van mijn arrows wel mager soms tov mijn spear hits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Kijken welk onderdeel voor welk soort pijl vatbaar is. Niet alles kan met dezelfde soort pijl effectief aangevallen worden. Ik gebruikte ook vaak die explosieve pijlen om armor er van af te breken.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 13:54

S913

Abusus non tollit usum

Voornamelijk pijlen ... ik hou ook meer van ranged. Maar je moet wel de juiste pijlen bij je juiste target zoeken (weaknesses bekijken) en op de juiste zwakke plekken schieten.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Morion schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:02:
Agreed met de mensen hier dat HZD een geweldige game is, ben ook een van die mensen die overgehaald was om de PS4 te kopen door die game :)
Vraagje voor mensen die em al uit hebben, gezien ik meer rondloop en verken omdat ik niets wil missen en bang ben het eind te snel te halen, gebruiken jullie in fights tegen grotere machines meer de arrows of de spear voor dmg? Ik ben meer voor ranged attacks, maar vind de damage van mijn arrows wel mager soms tov mijn spear hits :P
Scan met je focus, lees wat de focus je vertel over de zwaktes van bepaalde onderdelen van een machine, selecteer je wapen voor die zwakte, blijf schieten op dat onderdeel of onderdelen, tot dat machine zwaar verzwakt is, afmaken met speer.

Andere manier: bijvoorbeeld dat gigabeest, de Thunderjaw. Die heeft op zijn rug twee Disc Launchers zitten. Schiet deze eraf en pak ze op. Schiet daarna die Disc launchers helemaal leeg op de Thunderjaw. Werkt als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Eerste reviews van Spiderman zijn uit! Ook op t.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 10:03
Ok, top! Ik las ergens online dat pijlen minimale dmg doen en je spear veel beter is, maar de "rush in and slash" tactiek heeft niet mijn voorkeur :) Liever traps klaarzetten en pijltjes gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:49:

Iemand nog ideeën?
Welk NAT type geeft hij aan? Een vriend van mij had hetzelfde en vloog steeds uit games en had rare issues in veel games.
Pagina: 1 ... 25 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.