Echt te bizar hoe snel mensen al gewend zijn aan 'halve' games voor een 'full price'.Aenea schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 03:27:
[...]
![]()
Altijd zo komisch dat soort opmerkingen! Is nml. niet te bewijzen, daarnaast is het zo dat als een game af is voor de graphic designers, level designers, game designers, etc. de programmeurs e.d. er nog genoeg werk aan hebben. Laat je dan die mensen uit hun neus eten of zet je die al aan het werk voor de komende DLC? Dat is vrij normaal. Zijn er dan al graphical assets klaar voor de DLC voordat de game uitkomt kunnen die assets langzaam aan via updates of al op de disc gezet worden, betekent niet dat ze af zijn.
Tevens is de base Destiny 2 game best okay qua content (qua verhaal, aantal missies, etc.) en de DLC lijken totaal niet alsof die er in hadden gemoeten vanaf het begin. Wel is de DLC eigenlijk ontzettend karig geweest in omvang alsof ze niet genoeg tijd hebben gehad ervoor. Ook zijn er genoeg dingen veranderd met D2 die ze beter hadden kunnen laten zoals bij D1 waardoor veel mensen, waaronder ik, sneller op D2 uitgekeken waren dan D1. Kortom ik zeg niet dat Bungie geen fouten heeft gemaakt met D2, integendeel...
PS. Op Twitter wordt Insomniac op dit moment ook aangevallen over 'DLC die ze er uit gesloopt hebben'...
[...]
Nou, precies dat, nou nee, qua content was er genoeg in D2, had altijd meer gemogen, maar ja met dat soort games heb je dat altijd wel. Was het een teleurstelling en was ik er ook snel op uitgekeken? Jawel, zeer zeker, maar dat had meer te maken met de veranderingen die ze doorgevoerd hadden op allerlei gebieden ten opzichte van Destiny 1 waardoor dingen blijven spelen zinloos begon te worden en totaal niet interessant meer was.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.