Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46

ddZ

De tering, dat ziet er zeker mooi uit & dan zijn het nog niet eens de final beelden..

Het is CD Project Red, dus de game zal meer zijn dan een mix van Fall Out, Deus Ex etc. met een Blade Runner-vibe. Aan de andere kant: wat is daar mis mee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De Streets of Rage-gameserie uit de jaren negentig krijgt een nieuwe titel, die in co-op te spelen zal zijn:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ddZ schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

De tering, dat ziet er zeker mooi uit & dan zijn het nog niet eens de final beelden..

Het is CD Project Red, dus de game zal meer zijn dan een mix van Fall Out, Deus Ex etc. met een Blade Runner-vibe. Aan de andere kant: wat is daar mis mee ;)
Ik was zeker impressed! De stad hoe het leeft, heerlijk ook die verschillende opties die je hebt bij gesprekken en de mogelijkheden die je hebt om een missie te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Tweakmans schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:53:
De Streets of Rage-gameserie uit de jaren negentig krijgt een nieuwe titel, die in co-op te spelen zal zijn:

[video]
Wow! Eén van mijn favoriete Megadrive-titels (lees: deeltje 2) die een opvolger krijgt? Als dat net zo goed uitpakt als met Sonic Mania, dan kan ik eigenlijk niet wachten! Gaaf stijltje ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Origins schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:54:
[...]

Ik was zeker impressed! De stad hoe het leeft, heerlijk ook die verschillende opties die je hebt bij gesprekken en de mogelijkheden die je hebt om een missie te completen.
Zeker! Moet bekennen, dat ik er pas halverwege in viel, maar nu al indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gruwelijk. Cyberpunk gaat mijn fav game aller tijden worden, ik voel het :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Voor wie de twitch steam heeft gemist, staat nu ook op YouTube.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat ze nu al zoveel gameplay laten zien.

[ Voor 194% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2018 21:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:33
Tweakmans schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:53:

[video]
Geinig. Ben wel benieuwd naar echte gameplay. Deel 1 wel veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10
Moet heel eerlijk zijn vind de gameplay beelden van cyberpunk niet heel boeiend.
Zag niet echt veel bijzonders. Best nog wat grafische glitches. En ja zal aan mij liggen denk maar zie niks wat me doet denken dit wil/moet ik spelen.
Beetje zelfde met red dead 2.
Aardige graphics enz maar krijg niet het gevoel van dit wil ik spelen wat ik met eerste deel wel had.
Sowieso op spiderman na weinig waar ik warm voor loop dit jaar.
Heeeeeeeeel misschien horizon 4 halen maar das echt een hele dikke misschien. Haal hem sowieso niet bij release.
Wel lekker goedkoop jaartje verder, athans bespaarde geld gaat zo naar mn autos :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ziet er uit als een verbeterde versie van deus ex uit voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Grafisch niet weggeblazen daar moet nog flink wat gepolijst worden. De wereld ziet er wel supervet uit, gigantische gebouwen overal wat te zien is veel dingen lijken interactief te zijn. De wereld lijkt echt te leven, dat was met TW3 al erg goed gedaan als deze game nog overtuigender wordt dan wordt het wel een toppertje.

Mogelijkheden met die implantaten lijken me erg vet, beetje expirimemteren met verschillende opties. Hoop dat er ook vrij uitgebreide wapen modding in zit alla Metro, dat je ze kunt aanpassen naar eigen inzicht.

Ik heb er wel vertrouwen in, maar er moet nog erg veel gepolijst worden ik vind de karakter models er nog erg ruw uitzien, bewegen lomp, ook het autorijden zag erg erg matig uit, belichting was matig. Maar wat ze in de demo aangeven dit zijn early beelden waarschijnlijk pre alpha. Laat die game eind 2020 uitkomen waarom laat je dan in vredesnaam nu al gameplay beelden zien aan het grote publiek?

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2018 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:55:
. Maar wat ze in de demo aangeven dit zijn early beelden waarschijnlijk pre alpha. Laat die game eind 2020 uitkomen waarom laat je dan in vredesnaam nu al gameplay beelden zien aan het grote publiek?
“What we’re releasing today was recorded from a game deep in development. Since many of the assets and mechanics in the current version of Cyberpunk 2077 are most likely to be modified, we initially decided to show this gameplay only to media. Elements like gunplay (both in terms of visuals and how RPG stats influence it), netrunning, car physics, or the game’s UI — everything’s pretty much still in the playtest phase and we felt uneasy about publicly committing to any particular design. Animation glitches, work-in-progress character facial expressions, early versions of locations — all this made us hesitant to release what you’re about to see.”

“However, we are also well aware that many of you want to see what the media saw Although this is probably not the same game you’ll see on your screen when we launch, we still decided to share this 48-minute video with you. This is how Cyberpunk 2077 looks today. Let us know what you think!”
CDPR Just wants to give the fans something :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberpunk ziet er wel tof uit, maar gameplay technisch ook ongelooflijk saai. Ik had graag een lineaire game in deze setting gezien zover al die RPG meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24

OMX2000

By any means necessary...

Ik ga echt heel traag door God of War, vooral omdat ik de controls niet onder de knie heb, en te casual game om “muscle memory” op te bouwen. Controls voelen trouwens ook een beetje laggy aan op mijn PS4 Slim.

Dus het is echt genieten van het beeld, maar slightly overwhelming voor casual gamer. Althans door heel dat rpg aspect is het minder hack & slash en van de ene tussenbaas naar de andere eindbaas. Dus voor mij nog geen sprake van flow. Verder vind ik de toevoeging van een kind, als ouder, kinda awkward.

Conclusie, ik zit vaker te Overwatchen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 19:50
Over CD Project Red gesproken, ik ben afgelopen week begonnen aan The Witcher III (was in de aanbieding). Ligt het aan mij, of zijn de controls echt prut geprogrammeerd? Met name de interacties zijn vaak slecht te bedienen, en het targeting system deugt ook van geen kanten.

En wat is het verschil tussen de twee motion response settings?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33
Afgelopen weekend weer eens wat verder gekomen met HZD en ik heb nou dat Ancient Armory. En ik moet zeggen dat het wel makkelijker word zo :P

Helemaal niet erg, want anders kom ik nooit door het spel heen :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Veneficus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:44:
Over CD Project Red gesproken, ik ben afgelopen week begonnen aan The Witcher III (was in de aanbieding). Ligt het aan mij, of zijn de controls echt prut geprogrammeerd? Met name de interacties zijn vaak slecht te bedienen, en het targeting system deugt ook van geen kanten.

Klopt! Dat is echt een hel.. je bent soms 2 min aan het mikken om een plantje te kunnen plukken.
Het wend wel wat en op een gegeven moment laat je het los, maar dat het veel beter zou moeten is een feit!

Geniet verder van de game! Echt 1 van de beste games die ik gespeeld heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 06:43:
Cyberpunk ziet er wel tof uit, maar gameplay technisch ook ongelooflijk saai. Ik had graag een lineaire game in deze setting gezien zover al die RPG meuk.
Dan was het geen game van CDPR geweest. Ik hoop juist dat de game minstens zoveel RPG diepgang krijgt dan TW3 :+ Ik wil juist niet de zoveelste shooter
Veneficus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:44:

Al lang geleden dat ik TW3 heb gespeeld. controls zijn soms wat cluncky, het oppakken van items ging in het begin ruk (typisch RPG), dat is later met een update wel beter geworden. Ik heb nooit echt problemen gehad met de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:32

Aight!

'A toy robot...'

Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:02:
Afgelopen weekend weer eens wat verder gekomen met HZD en ik heb nou dat Ancient Armory. En ik moet zeggen dat het wel makkelijker word zo :P

Helemaal niet erg, want anders kom ik nooit door het spel heen :+
Ja dan kan je een beetje spelen met die beesten :P.

Het blijft een vette game :D.

Cyberpunk ziet er wel vet uit hoor! Die wil ik wel spelen.

Al vermaak ik me nog steeds met Surviving Mars! Zijn er mensen die Tropico hebben gespeeld op de PS 4 is dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe ziet la noire eruit op de ps4 pro ? is het waard om het spel opnieuw te kopen voor de graphics ? (4K)

heb liever persoonlijke ervaring dan reviewsites.

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 28-08-2018 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Sinds dit weekend heb ik een playstation 4 van een vriend overgenomen. Hij heeft last van de disc eject problemen die bij eerste generaties PS4 zaten. Hij had geen zin om het te fixen en wou graag een PS4 pro, dus kon ik deze voor een zacht prijsje overnemen. Even het welbekende schroefje aangedraaid en nog geen last van gehad. En mocht dat wel zo zijn dan disable ik de fysieke knop wel door het contactpunt onklaar te maken. Jammer van de garantiestickers, maar garantie zit er toch al lang niet meer op.

Ondertussen begonnen met Horizon en man, wat ziet dat er goed uit en speelt het lekker weg. Ben net uit de embrace en moet nog even uitzoeken wat handig is qua combat en zo maar heerlijke sfeer en merk al dat ik het helemaal niet erg vind om wat rond te reizen, puur voor het verzamelen en jagen op robots.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33
Gropah schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:21:

Ondertussen begonnen met Horizon en man, wat ziet dat er goed uit en speelt het lekker weg. Ben net uit de embrace en moet nog even uitzoeken wat handig is qua combat en zo maar heerlijke sfeer en merk al dat ik het helemaal niet erg vind om wat rond te reizen, puur voor het verzamelen en jagen op robots.
Alvast gecondoleerd met het verlies van je vrije tijd :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:53:
Ik ga echt heel traag door God of War, vooral omdat ik de controls niet onder de knie heb, en te casual game om “muscle memory” op te bouwen. Controls voelen trouwens ook een beetje laggy aan op mijn PS4 Slim.

Dus het is echt genieten van het beeld, maar slightly overwhelming voor casual gamer. Althans door heel dat rpg aspect is het minder hack & slash en van de ene tussenbaas naar de andere eindbaas. Dus voor mij nog geen sprake van flow. Verder vind ik de toevoeging van een kind, als ouder, kinda awkward.

Conclusie, ik zit vaker te Overwatchen.
Grappig, hier ook een casual gamer, maar begin er toch wel goed in te komen. Weet niet precies waar je zit, maar het went toch wel vrij vlot als je een paar uurtjes per week speelt. Het kind is zelf natuurlijk ook niet zomaar een kind met Kratos als pa, dus dat vind ik niet echt awkward. Enkel aanwennen vierkantje te spammen tussen iedere aanval. Het RPG is niet zo heel zwaar toch als je gewoon op normal speelt?
Weet niet of het aan de slim ligt, maar de controls zijn vloeiend op een ps4 van het eerste uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Gropah schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:21:

Stealth kills hielpen mij het meeste in het begin :P.

Daarna was het gewoon gun's blazing (of ja bow blazing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om 15:00 loopt het embargo af van dragon quest 11, ik lees van sommige dat ze het een betere game vinden dan persona 5, dus dat beloofd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:17:
Om 15:00 loopt het embargo af van dragon quest 11, ik lees van sommige dat ze het een betere game vinden dan persona 5, dus dat beloofd wat.
Ik zag op YT wat gameplay. Even kort door de bocht: een matig geanimeerd anime karakter met turn based combat tegen een drietal slijm blobs met blije gezichtjes erop. Ik denk niet dat dit iets voor mij is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nevermind... was al gepost :)

[ Voor 92% gewijzigd door Twixie op 28-08-2018 13:14 . Reden: was al gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Heeft iemand hier zijn thumbsticks wel is vervangen van zijn controller?

Benieuwd naar de ervaringen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
Oulewappeur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:17:

Ik heb XBO thumbsticks erop gezet. Ging prima. Al denk je op een bepaald punt wel dat je je controller sloopt maar dat bleek mee te vallen. Werkt perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door omnom op 28-08-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel mensen hebben er Xbox thumbsticks op.

Zelf houd ik van wat hogere thumbsticks. Ik gebruik onderstaande. Linker pookje (lopen) de bolle hoge en rechterpookje (mikken) de holle hoge.

https://www.allekabels.nl...PTLnPjmab9lxoCwzMQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 12:13
bram1984 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

Zelf houd ik van wat hogere thumbsticks. Ik gebruik onderstaande. Linker pookje (lopen) de bolle hoge en rechterpookje (mikken) de holle hoge.

Die heb ik ook, maar dan via Aliexpress :*)
https://nl.aliexpress.com...n-4-Game/32633437486.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

omnom schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Ik heb XBO thumbsticks erop gezet. Ging prima. Al denk je op een bepaald punt wel dat je je controller sloopt maar dat bleek mee te vallen. Werkt perfect.
Dat zie ik ook nog als een optie, ik heb de verschillen ook gezien. Dan zouden deze dus een goede optie zijn: https://www.consolepro.nl...nlkEl2QElOPBoC0QAQAvD_BwE
bram1984 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

Dit zijn grips, die heb ik al in china besteld, maar aangezien ik issues heb met mijn huidige sticks en ik niet zeker weet of ik er garantie op kan claimen ben ik alvast mijn opties aan het inventariseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 12:21
Edit: Alles gereserveerd :)

[ Voor 90% gewijzigd door MelvinW op 28-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:58:
Iemand geïnteresseerd in een early copy van Spiderman? Ik verwacht 'm morgen of overmorgen binnen te hebben en vlieg toevallig dit weekend naar Nederland voor een paar dagen. Ik wil best een paar copies meenemen. Het is waarschijnlijk de Zuid-Amerikaanse versie, dus DLC uit Nederlandse store werkt niet.

Ik hoef er niet aan te verdienen.
Zie DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
Oulewappeur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:50:
[...]

Dat zie ik ook nog als een optie, ik heb de verschillen ook gezien. Dan zouden deze dus een goede optie zijn: https://www.consolepro.nl...nlkEl2QElOPBoC0QAQAvD_BwE
Ik vind ze veel fijner. Net iets hoger en de grip is beter. Ik had ze van eBay geloof ik maar bovenstaande zien er ook prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 23:43
MelvinW schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:58:
Iemand geïnteresseerd in een early copy van Spiderman? Ik verwacht 'm morgen of overmorgen binnen te hebben en vlieg toevallig dit weekend naar Nederland voor een paar dagen. Ik wil best een paar copies meenemen. Het is waarschijnlijk de Zuid-Amerikaanse versie, dus DLC uit Nederlandse store werkt niet.

Ik hoef er niet aan te verdienen.
Uit pure nieuwsgierigheid... hoe kom je aan (een paar copies van) een early copy van Spiderman? Zijn die in Zuid Amerika dan gewoon in de winkel te halen vóór 7 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 12:21
hostje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

Uit pure nieuwsgierigheid... hoe kom je aan (een paar copies van) een early copy van Spiderman? Zijn die in Zuid Amerika dan gewoon in de winkel te halen vóór 7 september?
In Dubai worden games via andere kanalen ingekocht en de releasedatum genegeerd. Pallet met games is gisteravond aangekomen en zeer binnenkort beschikbaar voor verkoop. Dit keer is het toevallig een Zuid-Amerikaanse versie.

[ Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 28-08-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Weet iemand toevallig of er een Red Dead Redemption 2 bundle komt met de PS4 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theHoff schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:54:
Weet iemand toevallig of er een Red Dead Redemption 2 bundle komt met de PS4 pro?
Als daar via Google niets over te vinden is niet. Maar vast wel, aangezien Sony de marketing rechten heeft. Het zou me verbazen als deze er niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 9 reviews staat dragon quest 11 op een 87 op mc, niet slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
theHoff schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:54:
Mag ik vragen waarom je die wil?
Het verbaast me altijd dat er zoveel vraag is naar van die bundles. Die dingen zijn zelden of nooit goedkoper dan wanneer je de console en game apart los koopt.
Wil je dan graag de PlayStation verpakking met Red Dead er op hebben?
Geen verwijt ofzo he, ik vraag het me gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

Mag ik vragen waarom je die wil?
Het verbaast me altijd dat er zoveel vraag is naar van die bundles. Die dingen zijn zelden of nooit goedkoper dan wanneer je de console en game apart los koopt.
Wil je dan graag de PlayStation verpakking met Red Dead er op hebben?
Geen verwijt ofzo he, ik vraag het me gewoon af :)
Vaak is het wel een tikkie goedkoper. Ben ook eigenlijk gewoon op zoek naar een losse pro en dat ik dan rdr2 erbij koop. Tweedehands krijg je er vaak titels als battlefront of bf1 die ik toch niet hoef. Dus als er een bundle komt dan koop ik die wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:27

s0kkie

Cowabunga

De PS2 klassieker Onimusha krijgt een remastered jasje op de PS4 _/-\o_
https://blog.eu.playstati...new-features/#sf196392969

Voor de oudjes onder ons nostalgie (dit is niet de remaster):

[ Voor 21% gewijzigd door s0kkie op 28-08-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:39:
[...]

In Dubai worden games via andere kanalen ingekocht en de releasedatum genegeerd. Pallet met games is gisteravond aangekomen en zeer binnenkort beschikbaar voor verkoop. Dit keer is het toevallig een Zuid-Amerikaanse versie.
wel opletten op het gele stipje linksonder op de kaft, die versies hebben censuur. europese versies hebben dat bijna nooit. de oosterse landen soms wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 28-08-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dq11 zit nu casual op een mc score van 89 na 40 reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Battlefield 1 gekocht in de sale. Ga ik waarschijnlijk nauwelijks spelen maar een tientje voor het spel en alle dlc kon ik niet laten liggen :9

Nu slechts 35 uur wachten totdat alles binnen is :')

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 28-08-2018 16:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:17:
ik hoop op goede reviews! Maar ik ga hem zeker spelen, de vraag is alleen nog wanneer met al die drukte qua games!

Eerste reviews druppelen binnen:
US Gamer - 5/5
If you're in the market for a turn based RPG that feels nostalgic but doesn't force you to deal with old genre mechanics, you won't find a better quest.

RPG Fan - 95%
Dragon Quest XI remains unabashedly true to its roots as a JRPG fan's JRPG, and fans of the series are in for a treat at a scale of epic proportions. The best DQ games embody the spirit of grand adventure. In Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age, Square Enix has delivered to us the grandest Dragon Quest of them all.

Game Informer - 8.25/10
Dragon Quest has stuck around for a reason: It does what it does well, and the formula still works. However, Dragon Quest XI’s lack of evolution is a hindrance. It’s about time the series took some risks.

Destructoid - 8/10
Enix, and by proxy Square, have found myriad ways to repackage the journey of Dragon Quest and Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age proves that they haven't run out of ideas yet. It's one of the easier modern Dragon Quests to get into precisely because it gets back to basics. If you've been pining for an older-school character-focused RPG instead of the player-created party focus of IX and the MMO aspect of X, the wait has ended.
Ziet er goed uit dus!

[ Voor 64% gewijzigd door -SaveMe- op 28-08-2018 18:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67

Gt sport nieuwe update.
Wat een game ! Wat een support !
Kunnen heel veel games wat van leren ;)
Zoveel gratis dlc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RPGSite,net review van DQXI:
I cannot recommend Dragon Quest XI enough. It has the best story for the series in ages, giving new players and veterans a reason to engage with the game world and connect with the characters that live in it. The RPG manages to walk the fine line between old-school style and modern upgrades, creating gameplay that is both familiar and refreshing. Dragon Quest XI is not only the best game of the long-running series, it’s one of the best JRPGs in recent years that I’ve played. Whether this is your first Dragon Quest game or you’re a series veteran, you owe yourself to play this game.

10

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Guacamelee! 2 is ondertussen beschikbaar in de Store:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Sticks zelf nooit vervangen, maar wel eens een tweedehands controller uit elkaar gehaald om schoon te maken. Had er een tutorial bij, maar ondanks dat de twee klemmetjes aan de voorkant gebroken, tamelijk fragiel systeem dus goed opletten. Maakt overigens niet heel veel uit, de vier schroeven zijn op zich genoeg om de controller bij elkaar te houden. Sticks trek je er zo vanaf als de controller eenmaal uit elkaar ligt. Verder weinig bijzonders, alleen een kwestie van alle onderdelen bij elkaar houden en weer op de juiste manier er terug in zetten.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

s0kkie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:19:
De PS2 klassieker Onimusha krijgt een remastered jasje op de PS4 _/-\o_
https://blog.eu.playstati...new-features/#sf196392969

Voor de oudjes onder ons nostalgie (dit is niet de remaster):
[video]
Owja dat was die game zoals Resident Evil maar dan in Japanse setting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Heb xbox one sticks in een van mijn controllers en xbox one elite sticks in de andere. Elite sticks kan je hoogte veranderen. Via AliExpress besteld was geloof 9 euro.
Vind het een prima combo. Ds4 met x1 sticks.
Beter dan atandaard sticks.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 28-08-2018 22:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een review...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Metro Redux nu voor maar €7,99.

Echt, als je 'm nu nog niet hebt, DOEN! Twee enorm sfeervolle singleplayer fps spellen voor een belachelijk lage prijs.

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 29-08-2018 09:06 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vrijdag schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:05:

Echt, als je 'm nu nog niet hebt, DOEN! Twee enorm sfeervolle singleplayer fps spellen voor een belachelijk lage prijs.

[video]
Eén van mijn favoriete solo-FPS games (naast oa Bioshock trilogie), heb ze op de PC en beide delen al 3x uitgespeeld O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Viel me net op dat de cover art voor 'The Walking Dead - The Final Season' een homage is aan het eerste seizoen met Lee :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn01.nintendo-europe.com/media/images/11_square_images/games_18/nintendo_switch_download_software/SQ_NSwitchDS_TheWalkingDeadTheCompleteFirstSeason_image500w.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn01.nintendo-europe.com/media/images/11_square_images/games_18/nintendo_switch_download_software/SQ_NSwitchDS_TheWalkingDeadTheFinalSeasonSeasonPass_image500w.jpg

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:23

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag is dan The Golf Club 2019 uitgekomen. Toevallig iemand die deze game al heeft gespeeld? Schijnt uitgegeven te zijn door 2K games. Is nu alleen te koop in de Store. Zal later in de herfst via een disc in de winkels verkrijgbaar zijn

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Hoe kan het dat de PlayStation (vooral pro) nergens te verkrijgen is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Omdat er minder gemaakt worden dan verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb al weken geen problemen ondervonden met deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:00:
***members only***

Ik heb al weken geen problemen ondervonden met deze beta.
Dank je wel voor de code :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Fylax schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:29:
Hoe kan het dat de PlayStation (vooral pro) nergens te verkrijgen is?
https://www.nedgame.nl/pl...---spider-man/5713620925/

https://www.bol.com/nl/p/...eiIS9HRA.1.5.ProductTitle

https://www.wehkamp.nl/sp...vState=%2F_%2FN-1hmw&Ns=D

Preorder PS4 Pro's en vandaag besteld morgen in huis bij bol.com.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:05:

[video]
Dit kan ik beamen. Echt gruwelijke shooters met heel veel rustige explore momenten, waar ik persoonlijk van houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Metro games zijn geniaal ja. Echt die sfeer is zo top gedaan in die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro games zijn inderdaad de beste singleplayer verhalende shooters die er zijn. Super tense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 10:27
Hoe laat worden meestal de nieuwe PS plus games bekend gemaakt van de volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
Mirved schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:07:
Hoe laat worden meestal de nieuwe PS plus games bekend gemaakt van de volgende maand?
Half 6 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 23:02
Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:27:
Vandaag is dan The Golf Club 2019 uitgekomen. Toevallig iemand die deze game al heeft gespeeld?
Gisterennacht is ie digitaal gereleased ;)
Ik wacht met aanschaf tot ie fysiek te krijgen is, alleen is het inderdaad nog een beetje afwachten wanneer dat precies zal zijn. "Deze herfst" beslaat een periode van 3 maanden.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2018 16:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition Review!
With stellar writing, challenging combat, a compelling central quest, and dozens of worthwhile side activities, Divinity: Original Sin II is one of the finest role-playing games available on PlayStation 4. There’s the occasional small issue and some scant technical hiccups – particularly when playing online – but these are minor quibbles. This is a dense, engrossing adventure, packed to the hilt with stories worth hearing, conflicts you’ll want to resolve, and secret treasures just begging to be discovered.

9/10
Als je van RPGs houdt dan zijn Divinity games een must play. Deze is daarop geen uitzondering! _/-\o_

En dan nog dit ...

Heb me prima vermaakt met deel 1, weer eens wat anders! Nu maar wachten op de Westerse release :)

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 29-08-2018 17:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ gratis content voor september:

Destiny 2 (PS4)
God of War III: Remastered (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita)
QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4)
Foul Play (PS Vita + PS4)
Sparkle 2 (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...plus-games-for-september/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nette games hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:30:
PS+ gratis content voor september:

Destiny 2 (PS4)
God of War III: Remastered (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita)
QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4)
Foul Play (PS Vita + PS4)
Sparkle 2 (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...plus-games-for-september/
Destiny 2 is pure bagger. En god of war 3 heb ik al.
Voor het eerst dat ik de 2 grotere psn plus games al heb.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 29-08-2018 17:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destiny 2 heb ik al, prima game ook een keer door te spelen.
Gow 3 ook al gespeeld op de ps3, maar die ga ik nog wel een keertje herspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Had niet verwacht dat Destiny 2 erin zou komen. Hmmm toch weer eens spelen dan. Ben toch wel stiekem benieuwd naar die Forsaken dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De Forsaken DLC kost 35-40 euro, hou daar rekening mee. De season pass (weet niet of die met de ps+ versie mee komt) zaten enkel de Curse of Osiris en de Warmind DLC in.
Ik denk dat ze hopen dat er op deze manier meer mensen de Forsaken DLC kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Ik denk dat je gewoon de kale versie zonder welke DLC dan ook krijgt. Mijn boeit het niet, heb het spel al maar ben helemaal klaar met dat genaaid worden door bungie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toevallig Destiny 2 dlc ook 50% korting nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie games hoor. Destiny 2 vond ik leuk om eenmalig de story door te spelen. DLC heb ik nooit gedaan, maar mss dat ik die nu in de toekomst nog eens oppik voor een nice price en als ik niks te spelen heb ...

GoW3 nooit gespeeld, maar trekt me ook niet echt. en er zijn veel imho leukere games te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 13:54

S913

Abusus non tollit usum

Stond toevallig vorig weekend met een tweedehands Destiny 2 in mijn handen bij Gamemania, omdat ik deel 1 in het begin best veel gespeeld heb. Uiteindelijk laten liggen omdat ik nog een backlog heb, maar nu kan ik hem toch spelen én 10 euro uitgespaard :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
S913 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:00:
Stond toevallig vorig weekend met een tweedehands Destiny 2 in mijn handen bij Gamemania, omdat ik deel 1 in het begin best veel gespeeld heb. Uiteindelijk laten liggen omdat ik nog een backlog heb, maar nu kan ik hem toch spelen én 10 euro uitgespaard :P
Sowieso een goede besparing, hij ligt al een maand voor € 5,00 hier bij de Media Markt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws want Destiny 2 is vanaf NU al gratis te verkrijgen in de PS Store:

https://store.playstation...06172_00-DESTINYTHEGAME02

4 the Players...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:09:
Goed nieuws want Destiny 2 is vanaf NU al gratis te verkrijgen in de PS Store:

https://store.playstation...06172_00-DESTINYTHEGAME02

4 the Players...
4 The Payers, althans als je de volledige game wilt met alle DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jumpman

Alle DLC is nog niet uit geloof ik en Sony en Bungie zijn niet gek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
Sony niet nee, van Bungie weet ik het zo net nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:10:
[...]
4 The Payers, althans als je de volledige game wilt met alle DLC.
Iets met een paard en in de bek kijken... |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Twixie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:53:
[...]

Iets met een paard en in de bek kijken... |:(
Hoezo? Je betaald gewoon voor die games, dat zit in het model. En Bungie heeft gewoon een game gemaakt waar heel, heel veel is uitgehaald en in DLC is gestopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 29-08-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:06:
[...]
Je betaald gewoon voor die games, dat zit in het model.
Jouw commentaar had duidelijk te maken over de optionele DLC, en niet over het feit dat PS+ betalend is. Alsof je verplicht bent van DLC te kopen... Ik kan me perfect vermaken met de basis-versies van games, en als dat dan gratis is, voel ik me zeker niet bekocht omdat de DLC wel betalend zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Another World, pc klassieker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 20:33
Hoe nice! Wou na God of War (2018) misschien God of War III: Remastered kopen..komt dat even mooi uit. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Twixie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:14:
[...]

Jouw commentaar had duidelijk te maken over de optionele DLC, en niet over het feit dat PS+ betalend is. Alsof je verplicht bent van DLC te kopen... Ik kan me perfect vermaken met de basis-versies van games, en als dat dan gratis is, voel ik me zeker niet bekocht omdat de DLC wel betalend zou zijn.
Ja, klopt. Bungie heeft met Destiny 2 gewoon een game gemaakt waar heel, heel veel is uitgehaald en in DLC is gestopt. Ik koop zelf ook nooit of zelden DLC en vermaakt me prima met basisgames, maar wat hier gebeurt is, is echt onacceptabel van Bungie. De basis game is echt te 'kaal', verder prima dat het nu in PlayStation Plus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:00:
Hoe nice! Wou na God of War (2018) misschien God of War III: Remastered kopen..komt dat even mooi uit. :)
Maak je maar klaar voor een tegenvaller dan. :P

Deel 3 mag niet eens in de schaduw staan wat mij betreft. Oké, de bossfights zijn grootschaliger maar das puur vanwege het fixed camera perspectief. Verder voelt het gewoon heel arcade en plat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38
Jumpman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Ja, klopt. Bungie heeft met Destiny 2 gewoon een game gemaakt waar heel, heel veel is uitgehaald en in DLC is gestopt. Ik koop zelf ook nooit of zelden DLC en vermaakt me prima met basisgames, maar wat hier gebeurt is, is echt onacceptabel van Bungie. De basis game is echt te 'kaal', verder prima dat het nu in PlayStation Plus zit.
Precies dit. Ik heb uiteindelijk best veel uurtjes in D1 gestopt, maar D2 was een regelrechte teleurstelling en binnen no time was ik uitgekeken op de content.

Ik vermaak me nu kostelijk met Warframe, erg gaaf. Van die game kan Bungie nog een hoop leren. En nog gratis ook.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:37
Idd, brings back memories

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hoeft niet eens te wachten tot volgende week, Destiny2 kun je nu al gratis downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Destiny mijn favoriete game op de PS4!
509 uur in Destiny 1 en 409 uur in Destiny 2 inmiddels 7(8)7
Gaaf dat hij in de PS+ zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001

OMX2000

By any means necessary...

Domme leken vraag. Maar is Destiny 2 niet een stuk beter geworden naardat ze een update hebben uitgerold. Is dat zo?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jumpman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:06:
[...]

Hoezo? Je betaald gewoon voor die games, dat zit in het model. En Bungie heeft gewoon een game gemaakt waar heel, heel veel is uitgehaald en in DLC is gestopt.
:D

Altijd zo komisch dat soort opmerkingen! Is nml. niet te bewijzen, daarnaast is het zo dat als een game af is voor de graphic designers, level designers, game designers, etc. de programmeurs e.d. er nog genoeg werk aan hebben. Laat je dan die mensen uit hun neus eten of zet je die al aan het werk voor de komende DLC? Dat is vrij normaal. Zijn er dan al graphical assets klaar voor de DLC voordat de game uitkomt kunnen die assets langzaam aan via updates of al op de disc gezet worden, betekent niet dat ze af zijn.

Tevens is de base Destiny 2 game best okay qua content (qua verhaal, aantal missies, etc.) en de DLC lijken totaal niet alsof die er in hadden gemoeten vanaf het begin. Wel is de DLC eigenlijk ontzettend karig geweest in omvang alsof ze niet genoeg tijd hebben gehad ervoor. Ook zijn er genoeg dingen veranderd met D2 die ze beter hadden kunnen laten zoals bij D1 waardoor veel mensen, waaronder ik, sneller op D2 uitgekeken waren dan D1. Kortom ik zeg niet dat Bungie geen fouten heeft gemaakt met D2, integendeel...

PS. Op Twitter wordt Insomniac op dit moment ook aangevallen over 'DLC die ze er uit gesloopt hebben'...

Denman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:13:
[...]

Precies dit. Ik heb uiteindelijk best veel uurtjes in D1 gestopt, maar D2 was een regelrechte teleurstelling en binnen no time was ik uitgekeken op de content.
Nou, precies dat, nou nee, qua content was er genoeg in D2, had altijd meer gemogen, maar ja met dat soort games heb je dat altijd wel. Was het een teleurstelling en was ik er ook snel op uitgekeken? Jawel, zeer zeker, maar dat had meer te maken met de veranderingen die ze doorgevoerd hadden op allerlei gebieden ten opzichte van Destiny 1 waardoor dingen blijven spelen zinloos begon te worden en totaal niet interessant meer was.

[ Voor 23% gewijzigd door Aenea op 30-08-2018 03:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Get to know Connor, the android sent by Cyberlife, in Detroit: Become Human. The narrative adventure from Quantic Dream is our Deal of the Week on PS Store:

https://store.playstation...00717_00-DETROIT000000PAL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlyVpvnUcAAiUxg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2018 06:02 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.