Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:24:
[...]

Heb hem wel gespeeld, maar volgens mij was onze pc er destijds eigenlijk niet helemaal krachtig genoeg voor en/of had ik nog niet echt het geduld om erg ver te komen. In mijn herinnering was het erg cool omdat het een van de eerste echt 3d spellen was en dan ook nog fantasy... Maar verder herinner ik me er weinig van qua verhaal of zo, alleen dat je aan het begin de underworld in gegooid werd als crimineel of zo. Was het verhaal verder ook iets bijzonders dan?

Heb er op zich wel fijne herinneringen aan maar alleen omdat het technisch baanbrekend was, en dat zijn in mijn ervaring typisch van die games die nu niks bijzonders meer zijn omdat dat technische deel ondertussen natuurlijk helemaal niet meer bijzonder is.
Technisch was het inderdaad baanbrekend, ik had een dikke 386 die het vlot draaide :)
Maar ook qua gameplay. Het was een erg uitgebreide diepe RPG met toen al allerlei sandbox elementen. Ook had het een gaaf magic systeem. Bovendien was het echt zo'n RPG waar je echt moet opletten en moet uitzoeken wat je moet doen voor de quests. Je kon zelfs aantekeningen maken op de maps! En zo zaten er nog veel meer dingen in, zoals zweven, springen, zwemmen, puzzels, etc. Echt een onvergetelijke ervaring. Deeltje 2 was nog groter en uitgebreider ....

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 24-08-2018 12:15 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Sefaex schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:01:
[...]

Geloof het of niet. Ik heb een 30 meter lange cat 5e kabel aan mijn PS4 hangen (tijdelijke oplossing). En werkt gewoon goed. Downloaden gaat nog steeds super snel. :D
Is niet zo vreemd hoor, een ethernet (ook gigabit) kabel mag 100 meter lang zijn met cat5 of beter. Snelheid wordt ook in principe niet beïnvloed door lengte tenzij het echt te lang wordt of je een crappy kabel hebt waardoor je veel transmissie fouten krijgt...

Maar eigenlijk is dit nogal off topic en hoort dit in het netwerk forum thuis natuurlijk...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
Sony doet goede zaken. Onvoorstelbaar dat zo'n limited edition zo gewild is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
Hier ook een aardig dilemma om eerlijk te zijn. Hij staat hier naast me, maar als ik zie dat er €900 voor word geboden...Daar kan ik de Spiderman Limited ook voor kopen en is mijn vliegticket naar Canada volgend jaar ook betaald....

Lastig lastig lastig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:35
Tja wat doet de LE anders/beter dan de Spiderman Limited of een gewone Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:51:
Ben ik nou degene die het super jammer vind dat,heel veel mensen de ps4 pro limited alleen hebben gekocht om door te verkopen. Dit zou zo'n mooie aanvulling zijn aan mijn collectie maar helaas het mocht me niet lukken.
Je hebt al een pro ? en wil deze extra erbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:00:
[...]

Ja 😆

Je hebt al een pro ? en wil deze extra erbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:27

s0kkie

Cowabunga

Sony loot er ook nog een paar met een wedstrijd, de meeste mensen kregen net een mail van Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:
Zo en toen dacht ik vandaag te beginnen met Heavy Rain.
Dat was binnen een half uur er weer af.
Beeld liep heel erg schokkerig, alsof het slideshow was. Daarbij knipperde heel de overlay...
Zo jammer want op de PS3 deed hij het wel goed.
Volgende keer even het probleem googlen? Console helemaal uit en weer aan lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dat vind ik dan ook verspilling. dan gun ik het iemand die nog helemaal geen pro heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

dat vind ik dan ook verspilling. dan gun ik het iemand die nog helemaal geen pro heeft.
En dat bepaal jij, ik ben een fanatieke verzamelaar en dit is puur hobby.

Als het me gelukt was eentje te pre lederen had ik dit ook niet gevraagd.

Eerst vragen voordat je gaat oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:27:
[...]

En dat bepaal jij, ik ben een fanatieke verzamelaar en dit is puur hobby.

Als het me gelukt was eentje te pre lederen had ik dit ook niet gevraagd.

Eerst vragen voordat je gaat oordelen.
tjah, dat kan een scalper ook zeggen. ''geld verdienen is mijn hobby''. dan moet je achteraf ook niet klagen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16
Update over ps4 pro 2tb 500 limited edition. En helaas, hij is toch geannuleerd. Toch te laat. 😡🤬

[ Voor 39% gewijzigd door blueface op 24-08-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:
Zo en toen dacht ik vandaag te beginnen met Heavy Rain.
Dat was binnen een half uur er weer af.
Beeld liep heel erg schokkerig, alsof het slideshow was. Daarbij knipperde heel de overlay...
Zo jammer want op de PS3 deed hij het wel goed.
Vond de game fantastisch op de PS3, maar deze opgepoetste versie heeft de game geen goed gedaan ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
Nou....ik heb hem toch maar gewoon uitgepakt! Ondanks dat iemand hem voor 1000 euro wilde komen halen :o Erg leuk ding, geeft wel het echte exclusive gevoel, mooi ingepakt enzo!

Ben er blij mee!

[ Voor 17% gewijzigd door Qweridee op 24-08-2018 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

tjah, dat kan een scalper ook zeggen. ''geld verdienen is mijn hobby''. dan moet je achteraf ook niet klagen vind ik.
Tsjaa laten we het gezellig houden hier ;)

Ieder zijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zoveel geld? Als je geen verzamelaar bent zou ik dat ding meteen wegdoen en voor minder dan de helft een gewone pro halen en de rest gebruiken voor iets anders :+. Als ik dit had geweten had ik er zeker één kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:51:
Ben ik nou degene die het super jammer vind dat,heel veel mensen de ps4 pro limited alleen hebben gekocht om door te verkopen. Dit zou zo'n mooie aanvulling zijn aan mijn collectie maar helaas het mocht me niet lukken. Net toen coolblue ze online had staan was ik onderweg naar de MM waar ze helemaal niks ervan af wisten. Vreemd allemaal is er iemand hier met nog wat tips wil er zo graag eentje.
Als je graag wat bijzonders wil haal je gewoon een of andere limited edition uit japan. Zijn volgens mij ook een stuk minder van dan van deze!!

Keuze genoeg daar 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
50.000 vind ik niet echt speciaal ...dat is een flink voetbalstadion vol met mensen.
Daarbij vind ik deze zelf totaal niet mooi.
Ik wacht wel op een Limited Edition van Final Fantasy VII remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50k op een bevolking van 7 miljard is rare..

Natuurlijk wilt niet iedereen het hebben maar zeker wel miljoenen mensen. Dus eraan komen is gewoon heel lastig.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2018 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Hamazaki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

Dat is eigenlijk ook krom... Als je gaat bedenken wie je zo'n limited edition gunt, dan zou ik zeggen de échte Sony/PS4 fan natuurlijk! Maar waarom had die fan dan niet al lang een Pro? Toch niet zo'n grote fan dan? Want als geld het probleem was dan ga je ook niet voor zo'n extra dure versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:43:

Ik wacht wel op een Limited Edition van Final Fantasy VII remake.
Dat zal dan wel een PS5 worden...ik schrijf me ook alvast in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:28
Hoe kun je zien wat voor leeftijd je (ongeveer) hebt ingesteld..? Ik weet dat je niet de datum kunt opzoeken, maar kun je wel bijvoorbeeld zien aan welke spellen je kan kopen of je >12, >16 etc bent?
Stukje achtergrond wellicht, we hebben plants versus zombies garden warfare 2 gekocht en we krijgen (ondanks ps plus) geen online play voor elkaar..

[ Voor 27% gewijzigd door datadevil op 24-08-2018 19:22 . Reden: verduidelijking van reden vraag ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist dan ook eindelijk mijn 500M LE opgepikt, 3 uur voor in de auto gezeten naar de Mediamarkt in Hückelhoven of all places maar wat is hij het waard! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Juhrat schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:47:
Zojuist dan ook eindelijk mijn 500M LE opgepikt, 3 uur voor in de auto gezeten naar de Mediamarkt in Hückelhoven of all places maar wat is hij het waard! :D
Eindelijk 4k & hdr @120fps en de volledige versie van PT?

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
En, zitten er al krassen op? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Vond de game fantastisch op de PS3, maar deze opgepoetste versie heeft de game geen goed gedaan ...
Damn... had de disc versie speciaal gekocht omdat ik zo genoten heb van de ps3 versie :( Beyond loopt tot nu toe wel goed in ieder geval, dus gelukkig heb ik de disc niet voor niets gekocht

Jammer om te horen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Sinds een 2 maanden eigenaar van een pro. Nu al issues met linker thumbstick van de controller.

Het "kopje" zit los en draait dus rond. Best irritant als je gaat sprinten in Cod en je duim langzaam verplaatst.

Is dit een veel voorkomend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:11
Qweridee schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:08:
Nou....ik heb hem toch maar gewoon uitgepakt! Ondanks dat iemand hem voor 1000 euro wilde komen halen :o Erg leuk ding, geeft wel het echte exclusive gevoel, mooi ingepakt enzo!

Ben er blij mee!
Stuur maar door, hij mag hem van mij kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
datadevil schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:15:
Stukje achtergrond wellicht, we hebben plants versus zombies garden warfare 2 gekocht en we krijgen (ondanks ps plus) geen online play voor elkaar..
Deze kloterij is hier al eens aan bod gekomen. Er geldt voor online Play een leeftijdsbeperking die totaal los staat van de PEGI rating (en de overeenkomstige Sony rating/level kan je terugvinden door op Option te drukken bij dat game). Dus alhoewel PvZ dus PEGI 7 is (of level 3 of 4 Sony Rating) is er geen enkele manier om je kind dat spel te laten spelen (want is enkel online te spelen), alhoewel je dus wel perfect je kind een 18+ offline kunt laten spelen 8)7 .
Wat de exacte leeftijdsgrens is, ben ik nog altijd niet achtergekomen, maar het is minstens 13j. In de US hebben ze overigens ergens een optie in de menu’s om dat af te zetten, maar die optie is er niet bij BE of NL accounts, en ik vermoed de gehele EU.
Ik laat onze kinderen (8 en 10) dan maar op de accounts van mijn vrouw en mezelf spelen v.w.b. PvZ1 of 2, maar ideaal is dat allerminst, bvb qua trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Oulewappeur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:34:
Sinds een 2 maanden eigenaar van een pro. Nu al issues met linker thumbstick van de controller.

Het "kopje" zit los en draait dus rond. Best irritant als je gaat sprinten in Cod en je duim langzaam verplaatst.

Is dit een veel voorkomend probleem?
Ik heb het nog nooit gezien.
Bij normaal gebruik hoort dat zeker niet te gebeuren. Ik zou beroep doen op je garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Twixie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:14:
[...]

Deze kloterij is hier al eens aan bod gekomen. Er geldt voor online Play een leeftijdsbeperking die totaal los staat van de PEGI rating (en de overeenkomstige Sony rating/level kan je terugvinden door op Option te drukken bij dat game). Dus alhoewel PvZ dus PEGI 7 is (of level 3 of 4 Sony Rating) is er geen enkele manier om je kind dat spel te laten spelen (want is enkel online te spelen), alhoewel je dus wel perfect je kind een 18+ offline kunt laten spelen 8)7 .
Wat de exacte leeftijdsgrens is, ben ik nog altijd niet achtergekomen, maar het is minstens 13j. In de US hebben ze overigens ergens een optie in de menu’s om dat af te zetten, maar die optie is er niet bij BE of NL accounts, en ik vermoed de gehele EU.
Ik laat onze kinderen (8 en 10) dan maar op de accounts van mijn vrouw en mezelf spelen v.w.b. PvZ1 of 2, maar ideaal is dat allerminst, bvb qua trophies.
Enorm irritant dan. Zat te denken om een nieuwe account voor hem te maken maar is hij weer andere dingen kwijt wellicht? Denk aan Plus, Fortify spullen etc...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:56:
[...]

Dat is eigenlijk ook krom... Als je gaat bedenken wie je zo'n limited edition gunt, dan zou ik zeggen de échte Sony/PS4 fan natuurlijk! Maar waarom had die fan dan niet al lang een Pro? Toch niet zo'n grote fan dan? Want als geld het probleem was dan ga je ook niet voor zo'n extra dure versie
Je reactie is kort door de bocht en slaat de plank mis.

Waarom ? Misschien omdat hij 16 is en net hard heeft gespaard voor die €500 met zijn vakantiebaan om een pro te bemachtigen? (Geloof me dat zijn er veel die voor een console sparen op die leeftijd)

Ouders die besluiten om een mooie 1e pro als cadeau te geven aan hun kind ?

Deze mensen zijn ook gewoon fans hoor, dat je geen ps4 hebt wil nog niet zeggen dat je geen fan bent. Er zijn genoeg mensen die zo’n ding willen maar door verschillende redenen niet kunnen bemachtigen. Er zijn zat mensen die nog op de ps3 spelen.

Beetje vreemde redenering dus van je..

Als je een 2e pro als speciale editie voor je collectie wilt verzamelen mag die gene €900 neerleggen van mij. Alleen de gedachte van een extra pro voor je collectie is al erg luxe..

[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 25-08-2018 09:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 23:02
Wat wordt er moeilijk gedaan over die 500 Million LE Edition zeg :/
Het is een collectors item en zeker niet zomaar een Pro.
Zo lastig is het toch niet te begrijpen dat een PS4 fan er eentje wil bemachtigen.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2018 11:05 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Volgende week bij de MM :

2 Playstation Hits titels voor 30,-

GT Sport 19,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Qweridee schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:45:
Hier ook een aardig dilemma om eerlijk te zijn. Hij staat hier naast me, maar als ik zie dat er €900 voor word geboden...Daar kan ik de Spiderman Limited ook voor kopen en is mijn vliegticket naar Canada volgend jaar ook betaald....

Lastig lastig lastig...
Precies, dit is wel echt bizar. 180% van de initiële prijs geboden voor een console.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ik heb dus een star wars Ps4. Leveren die ook zoveel op?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:14:
Nee, Nobody likes Star Wars :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
nee, want die kun je hier en daar gewoon nog kopen voor de reguliere prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Lol ik hoorde Vesemir en Geralt van The Witcher en Zavala uit Destiny in Horizon Zero Dawn. Dat merk ik de laatste jaren wel als je de grote games speelt dat je dan vaak de stemmen gaat herkennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Als je hem netjes met de verpakking bewaard, dan blijft hij sowieso meer waard dan een reguliere PlayStation 4 Pro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Jumpman schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:02:
[...]

dan blijft hij sowieso meer waard dan een reguliere PlayStation 4 Pro. :)
Misschien is het wel geen Pro.
Er is een Star Wars versie van de OG, slim en Pro gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Anton.net schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

Misschien is het wel geen Pro.
Er is een Star Wars versie van de OG, slim en Pro gemaakt
Dezelfde regel geldt ook voor een OG en Slim. Nette Limited Edition's blijven altijd meer waard dan de massa producten, dat zie je ook nog steeds bij retro consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:54:
Wat wordt er moeilijk gedaan over die 500 Million LE Edition zeg :/
Het is een collectors item en zeker niet zomaar een Pro.
Zo lastig is het toch niet te begrijpen dat een PS4 fan er eentje wil bemachtigen.
Oei...van jou had ik een andere reactie verwacht. :+
Ja het is gewoon een PRO in een ander jasje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Zijn er hier nog mensen die naast een NL en eventueel US PSN account hebben, die ook een PSN account hebben van andere regio's om daar games aan te schaffen??
Ik twijfel om wellicht ook die van Hong Kong en Singapore te doen.
Ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die dat doen en of ze op die manier al hele interessante titels goedkoop hebben kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Winkiller schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:25:
[...]
Oei...van jou had ik een andere reactie verwacht. :+
Ja het is gewoon een PRO in een ander jasje. :)
Wat had je verwacht dan?
Ook ik had er graag één willen hebben, ondanks dat ie waarschijnlijk nooit gebruikt ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Iets in de doos houden.... gewoon mee spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:26:
Iets in de doos houden.... gewoon mee spelen hoor :)
Ieder zijn ding toch?
Ik ken ook lui die exclusieve sneakers kopen/verzamelen en er nooit één stap mee zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:27:
[...]

Ieder zijn ding toch?
Ik ken ook lui die exclusieve sneakers kopen/verzamelen en er nooit één stap mee zetten.
Uit oogpunt waarvan zou je hem precies geseald in de kast zetten? Puur voor de heb en voor display of omdat je verwacht dat deze over enkele jaren dermate veel in prijs is gestegen?

Ik ben benieuwd naar je afweging, geloof niet dat ik zelf zo'n PS 5-10 jaar in de kast zou kunnen zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
Ik heb nu trouwens wel een 500 million editie met de P.T. Demo er op....mag weg voor €1750, stuur maar een PB...Kom hem persoonlijk brengen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Juhrat schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:46:
[...]
Uit oogpunt waarvan zou je hem precies geseald in de kast zetten? Puur voor de heb en voor display
Waarschijnlijk dat ja :)
Zo heb ik ook nog collectors editions gesealed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzie schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:05:
Volgende week bij de MM :

2 Playstation Hits titels voor 30,-

GT Sport 19,-
Ook online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Durf ik niet te zeggen.
Wel in de winkel in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
The Inquisitor schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:19:
[...]

Damn... had de disc versie speciaal gekocht omdat ik zo genoten heb van de ps3 versie :( Beyond loopt tot nu toe wel goed in ieder geval, dus gelukkig heb ik de disc niet voor niets gekocht

Jammer om te horen in ieder geval
Heel erg zonde inderdaad, het was een mooie spannende game destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Wat had je verwacht dan?
Ook ik had er graag één willen hebben, ondanks dat ie waarschijnlijk nooit gebruikt ging worden.
Meer nuchterheid had ik verwacht. :P
Liefhebber of fan prima, maar het is nog steeds een PS4 Pro spelletjes computer. ;)
Maar het geeft niet, ik ken mensen die kopen een dure PCP Buks en zetten hem in een showcase.
Ik heb een motor maar mijn uitlaatbochten poetsen/polijsten gaat me toch een stapje te ver, je begrijpt me wel.

d:)b :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:15:
Hoe kun je zien wat voor leeftijd je (ongeveer) hebt ingesteld..? Ik weet dat je niet de datum kunt opzoeken, maar kun je wel bijvoorbeeld zien aan welke spellen je kan kopen of je >12, >16 etc bent?
Hier een linkje waar je wat meer instellingen kunt zien van het account en eventuele beperkingen; Familiebeheer

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
NukaWorldNL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:43:
Lol ik hoorde Vesemir en Geralt van The Witcher en Zavala uit Destiny in Horizon Zero Dawn. Dat merk ik de laatste jaren wel als je de grote games speelt dat je dan vaak de stemmen gaat herkennen :+
Ik hoor dat soort dingen meestal niet zo snel, maar had het laatst wel ook bij Xenoblade Chronicles X (ja, andere console :+)... Realiseerde me ineens dat ik McCree uit Overwatch in mijn team had zitten :P (zelfde stemacteur doet dus Lao in XCX, manier van spreken is ook erg gelijkend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:02

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zie ze niet terug in de Pricewatch, maar op dit moment diverse PS4 Hits bij Wehkamp voor 15 Euro. Keuze uit: Bloodborne, LittleBigPlanet 3,The Last of Us Remastered, Infamous: Second Son, DriveClub, Uncharted 4 - A Thief's End, Ratchet & Clank en Killzone: Shadow Fall.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Maar dat zijn allemaal games die wel eens in de maandelijkse teleurstelling zitten .
Op second son en rayman na dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:34:
Maar dat zijn allemaal games die wel eens in de maandelijkse teleurstelling zitten .
Infamous second son zat juist wel bij ps+.
En Rayman is niet eens een PS Hit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anton.net schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:43:
[...]

Infamous second son zat juist wel bij ps+.
En Rayman is niet eens een PS Hit? :?
Maar die heeft wel, net als Ratchet, in de PS+ gezeten ;) Beide dit jaar, in maart en mei

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 26-08-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Laatst online: 00:02

Tribits

Onkruid vergaat niet

Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:34:
Ik zag er inderdaad een paar bekende namen tussen zitten (als in reeds digitaal aanwezig), maar The Last of Us Remastered, Uncharted 4 en Killzone: Shadow Fall hebben nooit bij PS+ gezeten.

Driveclub had een aparte PS+ versie die wat beperkter was wat betreft cars en locaties. Al met al ongeveer half om half dus.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Nergens laatst van en ik had hem ook op de PS3 maar geluid soms ineens zwaar gecompressed vrij zeldzaam gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:47:
[...]

Hier een linkje waar je wat meer instellingen kunt zien van het account en eventuele beperkingen; Familiebeheer
Maar hij is de eerste die een account heeft aangemaakt (is zijn ps4) en dan kan dat niet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:56
Wat zijn leuke ps4 hits games?
Last of us & ratchet & clank?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Allemaal ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

De games zijn allemaal gewoon zeer goed, dat is iets wat zeker is. Of jij ze allemaal leuk vindt weten we niet, want smaken verschillen natuurlijk. Check de lijst met games en check gewoon gameplay op youtube of live from playstation, dan heb je snel genoeg in de gaten of jij een game leuk gaat vinden of niet.

Uitzonderingen bestaan er natuurlijk altijd, je hebt ook van die love it or hate it games zoals Bloodborne... Wat lijkt me dat een vette game (nu nog steeds ja), maar door een gebrek aan geduld en een overvloed aan lompigheid heb ik na 30 min aankloten maar de beslissing genomen dat het beter voor mijn controller en tv is dat ik deze game laat liggen :P :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Killzone valt bij mij zeker niet onder de categorie 'zeer goed'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Anton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:18:
Killzone valt bij mij zeker niet onder de categorie 'zeer goed'
Precies wat Phase zegt: smaken verschillen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
dvdkiwi schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:19:
[...]

Precies wat Phase zegt: smaken verschillen ;)
Ga ik helemaal mee akkoord. Dat geldt zeker voor games als Bloodborne.
Duidelijk een zeer goede game, maar toch lukt het me maar niet om me in te zetten voor die game.
Hetzelfde gevoel heb ik, jammer genoeg, met MGS V en The Witcher.

Maar Killzone? Daar vind ik dat je, objectief gezien, wel kan stellen dat dat geen zeer goede game is. Gewoon een 13 in een dozijn, saaie shooter die klaar moest zijn voor de release van de ps4. Er zijn echt wel betere shooters te krijgen. Killzone kreeg ook helemaal geen hoge scores geloof ik.
Duidelijk de minste van alle PS Hits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ratchet en Clank is echt een hele leuke remake. Bijna alle delen op de ps2. Helemaal kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:43:
[...]

Meer nuchterheid had ik verwacht. :P
Liefhebber of fan prima, maar het is nog steeds een PS4 Pro spelletjes computer. ;)
Maar het geeft niet, ik ken mensen die kopen een dure PCP Buks en zetten hem in een showcase.
Ik heb een motor maar mijn uitlaatbochten poetsen/polijsten gaat me toch een stapje te ver, je begrijpt me wel.

d:)b :w
Zoals als een (ex)collega van me vaak zei 'ieder gek zijn gebrek'. Ik heb mijn retro consoles voor zover mogelijk aangesloten staan, maar ik ben van plan mijn 2600 en nes toch echt in een display kabinet te zetten. Dus je kan iets kopen om t e gebruiken, om ten toon te stellen, en ' hoewel ik ook geen fan ben van scalpers' kopen met het idee het later voor meer geld door te verkopen. Of leven met een combinatie daarvan. Ik kan me voorstellen dat je een LE pro koopt om er mee te spelen maar dat het dermate veel geld is wat er geboden wordt dat je toch overstag gaat.

There is no right or wrong here, al hoewel ik moet toegeven dat ik het liefst de LE editions bij echte fans zie......maar of het dan beter is deze echte te gebruiken of dan ten toon te stellen......dat vind ik ook een lastige vraag :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:40:
[...]
Maar Killzone? Daar vind ik dat je, objectief gezien, wel kan stellen dat dat geen zeer goede game is. Gewoon een 13 in een dozijn, saaie shooter die klaar moest zijn voor de release van de ps4. Er zijn echt wel betere shooters te krijgen. Killzone kreeg ook helemaal geen hoge scores geloof ik.
Duidelijk de minste van alle PS Hits
Ik heb erg veel van Killzone Shadow Fall genoten.

Toch nog goede cijfers met een dikke 7:

http://www.metacritic.com...on-4/killzone-shadow-fall

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:12
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:01:
Ratchet en Clank is echt een hele leuke remake. Bijna alle delen op de ps2. Helemaal kapot gespeeld.
Absoluut, heb die game met veel plezier uitgespeeld. Ziet er ook ontzettend goed uit en loopt heel soepel. Goede humor ook. Echt fijn om te spelen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:53

iew

What the...?!

Tribits schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:17:
[...]

Ik zag er inderdaad een paar bekende namen tussen zitten (als in reeds digitaal aanwezig), maar The Last of Us Remastered, Uncharted 4 en Killzone: Shadow Fall hebben nooit bij PS+ gezeten.

Driveclub had een aparte PS+ versie die wat beperkter was wat betreft cars en locaties. Al met al ongeveer half om half dus.
Maar Until Dawn weer wel en Game of Thrones ook, inFAMOUS: Second Son, Life Is Strange (Full Season).

Mja alle free games 2017: http://www.pushsquare.com...ree_ps_plus_games_in_2017

En 2018: http://www.pushsquare.com...ree_ps_plus_games_in_2018

Ach er zitten best goede games tussen en ik denk voor ieder wat wils, smaken verschillen namelijk.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Niet iedereen is natuurlijk ook al jaren onafgebroken PS+ lid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Join Tracer and the gang for less in Overwatch, our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...EGENDARY00000#sf196097977

€29,99 voor de Overwatch® Legendary Edition.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
De titel is nogal misleidend heh, nu wist ik wel van te voren dat het alleen maar over geruchten zou gaan maar waarom in de titel zetten "alle geruchten en feiten" en het dan ook in het begin nog even zeggen dat ze alle feiten even gaan benoemen terwijl er 0,0 feiten genoemd zijn!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Aenea schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:19:
[...]

De titel is nogal misleidend heh, nu wist ik wel van te voren dat het alleen maar over geruchten zou gaan maar waarom in de titel zetten "alle geruchten en feiten" en het dan ook in het begin nog even zeggen dat ze alle feiten even gaan benoemen terwijl er 0,0 feiten genoemd zijn!!!!
Tja niet bij mij klagen, ik heb het slechts overgenomen voor de liefhebbers hier, het ging hier uitsluitend over de plastic LE Pro, beetje saai. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:28:
[...]

Tja niet bij mij klagen, ik heb het slechts overgenomen voor de liefhebbers hier, het ging hier uitsluitend over de plastic LE Pro, beetje saai. ;)
Die plastic LE pro is in ieder geval een stuk relevanter dan niet bestaande feiten over een ps5 :+
Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region) ;)

[ Voor 38% gewijzigd door ralph075 op 26-08-2018 20:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vandaag een paar showcase vids gekeken van Sekiro Shadows die twice, van ENB en Vaati, maar ik ga die game platspelen vermoed ik zo. Speelt volgens mij erg tof! Sowieso is het de nieuwe FromSoft game, dus die heeft al een +1 bij me 😎

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stil hier vandaag, is spiderman stiekum al uit?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Sagat schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:07:
Boe! ;)

Het is qua nieuws denk ik een beetje een dooie boel.
Ik speel momenteel Assassins Creed Origins. Kon er vriendelijk geprijsd aan komen en het is best een prima game eigenlijk. De eerste in tijden waar ik weer eens lol aan beleef.
En met HDR ziet het er ook prachtig uit moet ik zeggen.
Scrisissszzz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:29:
Vandaag een paar showcase vids gekeken van Sekiro Shadows die twice, van ENB en Vaati, maar ik ga die game platspelen vermoed ik zo. Speelt volgens mij erg tof! Sowieso is het de nieuwe FromSoft game, dus die heeft al een +1 bij me 😎
Ik kijk helemaal geen vids meer. Heb al besloten dat ie er komt en wil het zo veel mogelijk rauw ervaren :)
Heb echt zin in deze game :)

[ Voor 35% gewijzigd door rajackar op 27-08-2018 11:29 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:07:
Stilte voor de storm; morgen wordt The Golf Club 2019 gereleased (als alles goed gaat) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

Stilte voor de storm; morgen wordt The Golf Club 2019 gereleased (als alles goed gaat) :9
Ja, daar zitten we massaal op te wachten >:) :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46

ddZ

Scrisissszzz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:29:
Same here! Sekiro: Shadows Die Twice is - samen met Red Dead Redemption 2 - de game waar ik het meeste naar uit kijk! Zo net nog een 10 minuten gameplay van Gamespot gekeken & het roept nog wel de nodige vragen op, maar ik wil er verder zo blind mogelijk in duiken. De aankondigingstrailer en deze gameplay zijn dan ook de laatste die ik bekeken heb.

Met met dit soort games, snap ik nooit dat mensen dan uitgebreid naar streams gaan kijken, waarbij de host de hele game uitspeelt: je verziekt imho de hele ervaring voor jezelf...

[ Voor 5% gewijzigd door ddZ op 27-08-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

rajackar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:27:
[...]
Ik speel momenteel Assassins Creed Origins. Kon er vriendelijk geprijsd aan komen en het is best een prima game eigenlijk. De eerste in tijden waar ik weer eens lol aan beleef.
Ah mooi, die heb ik ook gekocht, hopelijk binnenkort even spelen. Ik vermaak me nu alleen ineens met Maffia III als PSN+ game. Leuker dan verwacht eigenlijk na alle negatieve recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:44:
[...]
Die plastic LE pro is in ieder geval een stuk relevanter dan niet bestaande feiten over een ps5 :+
+1 (y) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Op youtube is er een steam van CD Projekt Red bezig waarin allemaal tekst voorbij komt zonder enige uitleg. Iets met Cyberpunk te maken wellicht? Ik kan er geen chocolade van maken :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
The Inquisitor schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:04:
Ik vermaak me nu alleen ineens met Maffia III als PSN+ game. Leuker dan verwacht eigenlijk na alle negatieve recensies.
Is ook een prima game. Waren in het begin veel bugs die opgelost zijn door updates. Ik heb de game destijds 1-2maand na release via marktplaats gekocht voor 25 en toen ben ik weinig bug tegen gekomen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
rajackar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

En met HDR ziet het er ook prachtig uit moet ik zeggen.
Ik kan er echt niet in komen. Heb twee keer twee uurtjes geprobeerd, maar ben er gewoon klaar mee. Ieder zijn ding, maar voor mijn geen AC meer.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Odieus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:15:
[video]

Op youtube is er een steam van CD Projekt Red bezig waarin allemaal tekst voorbij komt zonder enige uitleg. Iets met Cyberpunk te maken wellicht? Ik kan er geen chocolade van maken :P
Het lijkt base 64 encoded content.

Makkelijk gezegd, een representatie de data van iets omgeschreven van bits naar een set van 64 tekens, elk met een eigen waarde. Als iemand een tekst backlog heeft van dit alles dan kan er gepuzzeld worden. Afhankelijk van wat het is maakt het niet uit als de transmissie nog niet compleet is. Het probleem is echter dat het van alles kan zijn. Als het tekst is maakt het niet uit dat het nog niet compleet is. Als het een plaatje of video is kan het echter wel een probleem worden.

Ben benieuwd wat het is dat uitgezonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Een linkje naar het origineel op Twitch

Het lijkt een beetje op die Twitch campagne van Fallout 76.

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 27-08-2018 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
steefje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Ik kan er echt niet in komen. Heb twee keer twee uurtjes geprobeerd, maar ben er gewoon klaar mee. Ieder zijn ding, maar voor mijn geen AC meer.
Lol ik heb dat tegenwoordig echt met elke verhalende game. Horizon, AC, enz. Ik koop het en speel het een 1-2 uur en ik ben er alweer klaar mee. Dat maakt het nog geen slechte games, maar elke keer 1000 dingen verzamelen,missies die nergens over gaan en een verhaal dat me totaal niet boeit (allemaal imo).

Speel nu alleen nog maar racegames,sportgames en RTS/Citybuilders en dergelijken. Spellen zonder verhaal of enkel op de achtergrond. Ik ben dan ook echt benieuwd of TLOU 2 en RDR2 daar nog verandering in gaan brengen of dat ik gewoon uitgekeken ben op het type spel (open world burnout :+ ).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:27

s0kkie

Cowabunga

Beakzz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Lol ik heb dat tegenwoordig echt met elke verhalende game. Horizon, AC, enz. Ik koop het en speel het een 1-2 uur en ik ben er alweer klaar mee. Dat maakt het nog geen slechte games, maar elke keer 1000 dingen verzamelen,missies die nergens over gaan en een verhaal dat me totaal niet boeit (allemaal imo).

Speel nu alleen nog maar racegames,sportgames en RTS/Citybuilders en dergelijken. Spellen zonder verhaal of enkel op de achtergrond. Ik ben dan ook echt benieuwd of TLOU 2 en RDR2 daar nog verandering in gaan brengen of dat ik gewoon uitgekeken ben op het type spel (open world burnout :+ ).
Niet 1000 dingen willen verzamelen waar je op verschillende plekken komt, maar wel 1000 keer hetzelfde rondje rijden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Ik vind het verhaal van HZD juist een verfrissende invalshoek hebben waarvan ik echt wilde weten hoe het verder ging.

TLoU is overigens geen open wereld game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
bram1984 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:53:
[...]

Ik vind het verhaal van HZD juist een verfrissende invalshoek hebben waarvan ik echt wilde weten hoe het verder ging.

TLoU is overigens geen open wereld game.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het aan het spel ligt ;) Het ligt gewoon aan mij. Er zijn maar weinig games die mijn aandacht met een verhaal vast kunnen houden de laatste jaren. TLOU snap ik, maar die hoorde bij het verhalende deel.
s0kkie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:37:
[...]

Niet 1000 dingen willen verzamelen waar je op verschillende plekken komt, maar wel 1000 keer hetzelfde rondje rijden :P
Haha yup. Tijden verbeteren, constanter rijden, hoger ranken met Rocket League, Een Trails track eindeloos verbeteren. Van repetitie ben ik totaal niet vreemd, maar random stuff verzamelen vind ik niks :D

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 27-08-2018 18:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
https://www.twitch.tv/cdprojektred

Cyberpunk gameplay beelden.

Edit: Mijn god wat mooi.

[ Voor 17% gewijzigd door Origins op 27-08-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het ziet er bovengemiddeld goed uit, maar het is niet mijn game.

Pagina: 1 ... 22 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.