Technisch was het inderdaad baanbrekend, ik had een dikke 386 die het vlot draaideFinraziel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:24:
[...]
Heb hem wel gespeeld, maar volgens mij was onze pc er destijds eigenlijk niet helemaal krachtig genoeg voor en/of had ik nog niet echt het geduld om erg ver te komen. In mijn herinnering was het erg cool omdat het een van de eerste echt 3d spellen was en dan ook nog fantasy... Maar verder herinner ik me er weinig van qua verhaal of zo, alleen dat je aan het begin de underworld in gegooid werd als crimineel of zo. Was het verhaal verder ook iets bijzonders dan?
Heb er op zich wel fijne herinneringen aan maar alleen omdat het technisch baanbrekend was, en dat zijn in mijn ervaring typisch van die games die nu niks bijzonders meer zijn omdat dat technische deel ondertussen natuurlijk helemaal niet meer bijzonder is.
Maar ook qua gameplay. Het was een erg uitgebreide diepe RPG met toen al allerlei sandbox elementen. Ook had het een gaaf magic systeem. Bovendien was het echt zo'n RPG waar je echt moet opletten en moet uitzoeken wat je moet doen voor de quests. Je kon zelfs aantekeningen maken op de maps! En zo zaten er nog veel meer dingen in, zoals zweven, springen, zwemmen, puzzels, etc. Echt een onvergetelijke ervaring. Deeltje 2 was nog groter en uitgebreider ....
[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 24-08-2018 12:15 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!