Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik koop voorlopig ook niks omdat mijn bescheiden backlog mij nog wel een paar maanden zoet houdt. Overwatch is mijn main game, Destiny 2 heeft mij positief verrast en GoW heb ik nog 90% te gaan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Voor iedereen die nog een dikke single player shooter zoekt: Infinite Warfare voor twee tientjes. Je zou het niet zeggen, maar wat mij betreft met afstand de vetste CoD campaign ooit. Je moet wel een beetje van sci-fi houden, maar het gaat van dog fights op de maan naar vechten buiten een ruimteschip in space tot gewoon de standaard combat op aarde (en andere planeten.Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:32:
Bespaar tot 60% op PS4-games:
https://store.playstation...E-MSF75508-SUPTOPS42305/1
Dit zijn de nieuwe aanbiedingen, dus sla je slag...
Hmm interessant. Heb onlangs de campaign van Titanfall 2 uitgespeeld en wat was dat top zeg. Zie dat Infinite Warfare als fysieke disk al onder de 10 euro te verkrijgen is en dat maakt het dan wel aantrekkelijk om ook es de campaign te doen! Echter zal ik nooit de multiplayer spelen, alhoewel ik dat wel met Titanfall 2 doe (ook echt heel tof).bram1984 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:39:
[...]
Voor iedereen die nog een dikke single player shooter zoekt: Infinite Warfare voor twee tientjes. Je zou het niet zeggen, maar wat mij betreft met afstand de vetste CoD campaign ooit. Je moet wel een beetje van sci-fi houden, maar het gaat van dog fights op de maan naar vechten buiten een ruimteschip in space tot gewoon de standaard combat op aarde (en andere planeten.
Grappig,bram1984 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:39:
[...]
Voor iedereen die nog een dikke single player shooter zoekt: Infinite Warfare voor twee tientjes. Je zou het niet zeggen, maar wat mij betreft met afstand de vetste CoD campaign ooit. Je moet wel een beetje van sci-fi houden, maar het gaat van dog fights op de maan naar vechten buiten een ruimteschip in space tot gewoon de standaard combat op aarde (en andere planeten.
Ik heb ook echt totaal niets met COD online, heb deze alleen voor de singleplayer een keer op de kop getikt voor weinig en me er ook vreselijk mee vermaakt.
Hele mooie beelden, het lijkt wel een film.
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 06-09-2018 14:03 ]
Is dit leuker dan black-ops 3? Heb die black-ops 3 nu al gratis game meegenomen onlangs uit de ps plus.remcheese schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:54:
[...]
Grappig,
Ik heb ook echt totaal niets met COD online, heb deze alleen voor de singleplayer een keer op de kop getikt voor weinig en me er ook vreselijk mee vermaakt.
Maar of het nu echt leuk is, ik vind het behoorlijk tegenvallen.
Ben net even bij een MediaMarkt geweest, maar daar was GT Sport nog 20 euro. Helaas, anders had ik hem graag meegenomen.Twixie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:47:
[...]
GT Sport ligt al maanden voor die prijs in de winkels. Momenteel zelfs voor €13 in de MediaMarkt.
Of wil je absoluut een digitale editie ?
Heb de website eens gecheckt, en vreemd genoeg is het in NL inderdaad 20. Op mediamarkt.be is het 12.99, dus ik vermoed in de winkels hier ook. Hierboven ook al iemand gezegd dat het in DE zelfs maar 10 is. Dus scheelt nogal serieus van land tot land.Gropah schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:24:
[...]
Ben net even bij een MediaMarkt geweest, maar daar was GT Sport nog 20 euro. Helaas, anders had ik hem graag meegenomen.
COD: Infinity Warfare heb ik vorige week op Amazon.de gekocht voor € 3,49.Hamazaki schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:58:
hmm, door jullie ga ik direct infinity warfare en titanfall 2 op de kop proberen te tikken..
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 06-09-2018 14:37 ]
titfanfall 2 net voor 8 euro gekocht, en misschien zometeen een deal voor 4 euro infinity warfare.Jumpman schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:36:
[...]
COD: Infinity Warfare heb ik vorige week op Amazon.de gekocht voor € 3,49.Ligt op de backlog stapel nu.
Ah, dan houdt het opbram1984 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:39:
[...]
Je moet wel een beetje van sci-fi houden
Zonder gekheid, zou 'm alleen willen hebben met de remastered Modern Warfare erbij maar anderzijds is het handiger die ooit nog 's los te kopen (fysiek) als de prijs zakt.
Die futuristische eigenschappen (of dat nu CoD is of welke game dan ook) trek ik echt niet.
Veel leuker. BO3 ben ik zelfs vroegtijdig afgehaakt. Echt geen zak aan.G.Scholtens schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:08:
[...]
Is dit leuker dan black-ops 3? Heb die black-ops 3 nu al gratis game meegenomen onlangs uit de ps plus.
Maar of het nu echt leuk is, ik vind het behoorlijk tegenvallen.
TF2 is ook heel dik inderdaad, maar persoonlijk vind ik Infinite Warfare nog echt even een stuk vetter vanwege de dog fights die erin zitten.MitchellHearth schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:52:
[...]
Hmm interessant. Heb onlangs de campaign van Titanfall 2 uitgespeeld en wat was dat top zeg. Zie dat Infinite Warfare als fysieke disk al onder de 10 euro te verkrijgen is en dat maakt het dan wel aantrekkelijk om ook es de campaign te doen! Echter zal ik nooit de multiplayer spelen, alhoewel ik dat wel met Titanfall 2 doe (ook echt heel tof).
Ik zie die hele deal niet voor 4euro.Hamazaki schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:39:
[...]
titfanfall 2 net voor 8 euro gekocht, en misschien zometeen een deal voor 4 euro infinity warfare.
Maar wel dat COD3 nog erg duur is bij amazon.de
ik koop al mijn spellen op MP/tweakers. maar is niet doorgegaan helaasG.Scholtens schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:58:
[...]
Ik zie die hele deal niet voor 4euro.
Maar wel dat COD3 nog erg duur is bij amazon.de
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 06-09-2018 15:48 ]
voor 1000 euro wil ik je wel wat vrije tijd geven hoor!Jasphur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:34:
[...]
Oef. GT Sport, 20 euro. Waar koop ik vrije tijd?!
Hmmmmm, wat zou ik bij Jasphur even zodanig goed kunnen breken dat ie voorlopig niet kan werken, hmmmm, keuzes, keuzes
Nu was je post wel niet aan mij gericht al ("gents"), maar ik reageer toch wel even:kbloem schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:43:
Gents,
kijk eens naar deze game. Luisteren is wel belangrijk om een idee te krijgen van wat het is en wat ze willen bereiken met de game. Dus probeer er niet doorheen te skippen.
Als je deze vandaag uit de store besteld dan kun je hem morgen spelen.
[video]
Yup! Heb ik vorige week al gepreordered! Lijkt me erg leuk! MMORPG, grinden en lekker bouwen!
En niet eens morgen pas spelen, je kan 'm om middernacht al spelen! Bij is ie al gepre-load ook!
[ Voor 50% gewijzigd door Aenea op 06-09-2018 18:31 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Aenea op 06-09-2018 18:30 ]
Dat vond ik eerst ook, maar ben eigenlijk juist weer een beetje naar fysieke media terug aan het trekken. Dat hangt ook samen met dat ik probeer me meer op één game tegelijk te focussen en pas als ik daar echt klaar mee ben (of besluit dat ik hem niet leuk genoeg vind om door te spelen) dan gaat hij uit de console en kan er een andere in.OMX2000 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:16:
Het prijsverschil is wel groot. Maar over het algemeen heb ik de voorkeur voor de digitale versie. Het is niet van deze tijd om steeds een schijfje te moeten wisselen.
Ik koop voorlopig ook niks omdat mijn bescheiden backlog mij nog wel een paar maanden zoet houdt. Overwatch is mijn main game, Destiny 2 heeft mij positief verrast en GoW heb ik nog 90% te gaan.
Wel hangt het er dan dus vanaf wat voor game het is. HZD heb ik nou fysiek en dat gaat prima, ik verwacht die uit te spelen en er dan nooit meer naar om te kijken (kan hij dus eventueel zelfs ook weer op V&A). Een game als GT Sport of vooral Overwatch (en eigenlijk alle competitive online games) zijn echter meer van die games die je tussen andere games door blijft spelen, dus die zijn wel erg handig om digitaal te hebben en niet steeds een schijfje er in te hoeven duwen.
Gamertag: FinrazielNL
Toen ik het typte was dat ook mijn gedachte. Fysieke games zijn een goede remedy tegen adhd gaming.Finraziel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:46:
[...]
Dat vond ik eerst ook, maar ben eigenlijk juist weer een beetje naar fysieke media terug aan het trekken. Dat hangt ook samen met dat ik probeer me meer op één game tegelijk te focussen en pas als ik daar echt klaar mee ben (of besluit dat ik hem niet leuk genoeg vind om door te spelen) dan gaat hij uit de console en kan er een andere in.
Wel hangt het er dan dus vanaf wat voor game het is. HZD heb ik nou fysiek en dat gaat prima, ik verwacht die uit te spelen en er dan nooit meer naar om te kijken (kan hij dus eventueel zelfs ook weer op V&A). Een game als GT Sport of vooral Overwatch (en eigenlijk alle competitive online games) zijn echter meer van die games die je tussen andere games door blijft spelen, dus die zijn wel erg handig om digitaal te hebben en niet steeds een schijfje er in te hoeven duwen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Momenteel is dat bijna altijd omgekeerd.
Met fysiek heb ik de keuze om door te verkopen. Ik heb er echt niets aan om telkens €60 te betalen aan games die daarna nooit meer worden aangeraakt in mijn digitale collectie
En aangezien Sony een monopolie heeft op digital games, gaat digitaal nooit goedkoper worden dan fysiek vrees ik
Het helpt als je voornamelijk games in sales kooptAnton.net schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:25:
Ik ga pas over naar digitaal wanneer dat duidelijk goedkoper is dan fysiek.
Momenteel is dat bijna altijd omgekeerd.
Met fysiek heb ik de keuze om door te verkopen. Ik heb er echt niets aan om telkens €60 te betalen aan games die daarna nooit meer worden aangeraakt in mijn digitale collectie![]()
En aangezien Sony een monopolie heeft op digital games, gaat digitaal nooit goedkoper worden dan fysiek vrees ik
Zelfs dan kun je vaak goedkoper uit zijn met fysiek, maar dan moet je wel bijvoorbeeld budgetgaming goed in de gaten houden om de deals op fysieke games te zien. Digitale sales is een stuk makkelijker bij te houden. En het scheelt minder.
Gamertag: FinrazielNL

De Special Edition (disc) heb ik al een tijdje gereserveerd en bestaat uit een steelbook met artbook. De Digital Deluxe Edition heeft de aangekondigde DLC en kan vanaf 00.00u gespeeld worden ...
What to do?!
Physical > DigitalYonix schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:16:
Argh, ga ik nu voor de Special Edition van Marvel's Spider-Man of toch de Digital Deluxe Edition?![]()
De Special Edition (disc) heb ik al een tijdje gereserveerd en bestaat uit een steelbook met artbook. De Digital Deluxe Edition heeft de aangekondigde DLC en kan vanaf 00.00u gespeeld worden ...
What to do?!
Ik koop altijd de retail versie zodat ik deze kan doorverkopen na het uitspelen.
Wachten totdat de DLC goedkoper wordt tijdens een sale
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 06-09-2018 22:58 ]
Couldn't resist ...Ike. schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:53:
[...]
Physical > Digital
Ik koop altijd de retail versie zodat ik deze kan doorverkopen na het uitspelen.
Wachten totdat de DLC goedkoper wordt tijdens een sale

Normaal koop ik ook altijd de disc-versies, maar nu scheelde het niets qua prijs (Special vs. Digital Deluxe). Over 45 min. kan ik los + nu heb ik meteen de DLC.
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Ik ben nog vrij nieuw op het PS platform en ben nog opzoek naar (betrouwbare) goedkope sites voor PS4 games. (en dan niet van die shady "je krijgt een game in een account"shops)Yonix schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:15:
[...]
Couldn't resist ...
[afbeelding]
Normaal koop ik ook altijd de disc-versies, maar nu scheelde het niets qua prijs (Special vs. Digital Deluxe). Over 45 min. kan ik los + nu heb ik meteen de DLC.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik denk dat hij hem hier gekocht heeft. Voor goedkope site om games te kopen moet je denk ik even verder terug zoeken in dit topic. Zijn volgens mij al regelmatig wat van die sites voorbij gekomen. En anders even @Verwijderd in de gaten houden.Melantrix schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:37:
[...]
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Ik ben nog vrij nieuw op het PS platform en ben nog opzoek naar (betrouwbare) goedkope sites voor PS4 games. (en dan niet van die shady "je krijgt een game in een account"shops)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
YouTube: Unboxing Marvel's Spider-Man - VIP Press Kit Edition
[ Voor 26% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-09-2018 11:48 ]
Ps4/switch gamer
Gekocht in de PS Store.Melantrix schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:37:
[...]
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Ik ben nog vrij nieuw op het PS platform en ben nog opzoek naar (betrouwbare) goedkope sites voor PS4 games. (en dan niet van die shady "je krijgt een game in een account"shops)
Als je goedkope plekken zoekt dan kan je kijken op http://www.budgetgaming.nl Is een prijs vergelijker voor games...Melantrix schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:37:
[...]
Kan je in principe zien. Dit is het download scherm. Dat betekent dus automatisch dat de digitale versie is aangeschaft.Melantrix schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:37:
[...]
Op budgetgaming kan je de laagste prijzen vinden.
Pffffttttt, DQXI!Jasphur schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:37:
Menschen. Dragon Quest XI of AC: Origins? Nu zeggen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Nu.Jasphur schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:37:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoop echt weer eens een game als cod 2 te zien. Allemaal zelfde soort wapens zonder perks en andere onzin.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Spider-Man AC natuurlijkJasphur schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:37:
Verwijderd
Ik heb de BF V beta op de Xbox One X gespeeld en ik vond er niks aan.v8power67 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:28:
Zo Battlefield 5 was ik al niet van plan te kopen maar de beta bevestigd weer waarom..
Hoop echt weer eens een game als cod 2 te zien. Allemaal zelfde soort wapens zonder perks en andere onzin.
BOIIII for the win.
BF spelen en CoD gameplay verwachten, dat is alsof je GT Sport koopt en verwacht dat het speelt zoals NFSv8power67 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:28:
Zo Battlefield 5 was ik al niet van plan te kopen maar de beta bevestigd weer waarom..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Naja ik speel beide niet maar laatste multiplayer die ik echt mega speelde was cod 2.dvdkiwi schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:52:
[...]
BF spelen en CoD gameplay verwachten, dat is alsof je GT Sport koopt en verwacht dat het speelt zoals NFS
Vergelijk de 2 ook niet hoor. Snap dat ze beide compleet anders zijn. Ik haat gewoon die perks enz.
Verpest het gewoon voor mij. Zodra die onzin erin zit moet je de game diehard spelen want zonder de beste perks ben je de lul. En ik wil zo een game voor erbij.
Dus ja vandaar de cod 2 vergelijking. Die had alleen wat keuzes in classe en thats it.
Stel je een huidige shooter voor met multiplayer opties als goldeneye op de n64. Slappers only, grenades onlye etc.
Dat het puur aankomt op skills ipv wie er het langste speelt of wie er de duurste lootboxes gekocht heeft.
Zodra er weer een shooter komt die een eerlijke en leuke multiplayer maakt met zulke modussen. Then count me in
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 07-09-2018 20:32 ]
@bram1984 Van superhelden word ik niet warm haha. En AC gaat er uit eindelijk ook wel gewoon kopen. Heb ze tot nu toe allemaal wel gespeeld. Hetzij een aantal jaar later
Wat beelden gezien van de nieuwe cod en dat is meteen een grote solid nope voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:36:
[...]
Ik heb de BF V beta op de Xbox One X gespeeld en ik vond er niks aan.
BOIIII for the win.
Dan nog liever battlefield, de tragere gameplay vind ik beter dan dat spastische van cod.
Maja niks kan tippen aan cod 2! Geniaale online multiplayer.
Enne @Jasphur
Koop gt sport nou gewoon voor die 20 euro. Zoveel gratis dlc al, en is gewoon geniaal online en zelfs singleplayer is gewoon top.
Beste racer op moment met gemak, en komt komende tijd niks wat beter zal worden !!
Maar er komt nog wel meer dlc voor de game als het goed is en ook nog gratis
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 07-09-2018 20:39 ]
Op zich best grappig wat je zegt eigenlijk, want de assassins in de AC games zijn toch eigenlijk ook wel soort van superhelden alleen worden ze zo niet gepresenteerd....[b][message=56372495,noline]
@bram1984 Van superhelden word ik niet warm haha. En AC gaat er uit eindelijk ook wel gewoon kopen. Heb ze tot nu toe allemaal wel gespeeld. Hetzij een aantal jaar later
[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 07-09-2018 22:22 ]
Die gaat er zeker komen. Ben nu opnieuw deel 1 samen met mijn vriendin aan het spelen.-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:29:
Bow to the new king of console rpgs...
[video]
PSN: Redrafted
Die vond ik ook geweldig. En deze doet er nog een flinke schep bovenop. Ga hem ook zeker spelen, vraag is alleen wanneer (Zoveel games op het moment) ...Xerox schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 08:34:
[...]
Die gaat er zeker komen. Ben nu opnieuw deel 1 samen met mijn vriendin aan het spelen.
Metoo en daarme kan ik wachten tot hij goedkoper gaat.-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:23:
[...]
Die vond ik ook geweldig. En deze doet er nog een flinke schep bovenop. Ga hem ook zeker spelen, vraag is alleen wanneer (Zoveel games op het moment) ...
Vind ik niet zo belangrijk. Dit soort games is zijn prijs dubbel en dwars waard!maartend schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:40:
[...]
Metoo en daarme kan ik wachten tot hij goedkoper gaat.
Klopt. Maar kopen en vervolgens maanden laten liggen is ook weer zonde-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:41:
[...]
Vind ik niet zo belangrijk. Dit soort games is zijn prijs dubbel en dwars waard!
Helemaal mee eens... Ik koop ook pas weer een nieuwe game als ik met de huidige klaar ben ... Heb nooit meer dan 1, soms 2, games liggenmaartend schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:42:
[...]
Klopt. Maar kopen en vervolgens maanden laten liggen is ook weer zonde

Die heb je voor mij meegenomen toch? Man wat erg dat die niet “gewoon” te koop was, alles gemist..... dus jaloersMelvinW schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:
Ben je een weekendje in Guernsey, loop je een gamewinkel in en blijkt er nog 3x een 500 Million Limited PS4 Pro te staanHeb er dus maar 1tje meegenomen. €445 ook maar
![]()
[afbeelding]

psn: taker-mart
1 extra meenemen toevallig geen optie?MelvinW schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:
Ben je een weekendje in Guernsey, loop je een gamewinkel in en blijkt er nog 3x een 500 Million Limited PS4 Pro te staanHeb er dus maar 1tje meegenomen. €445 ook maar
![]()
[afbeelding]

Haha nee, dat krijg ik niet mee in m’n handbaggage
heb je wel de laatste (optionele) update van de firmware met versienummer 5.56 geinstalleerd. Die wordt nl niet automatisch geinstalleerd. Zou ik even checken!taker1987 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:45:
hebben jullie ook last dat ps4 de trophys niet wil syncen ? ik krijg dan steeds een error . heb nu al 2 dagen nba 2k19 in huis maar ik kan de trophys maar niet zien omdat ik dan dus die error krijg
Klopt volgens mij niet. Die is bij mij gewoon volledig vanzelf gedownload en geïnstalleerd. Ik zou zelfs niet weten hoe je zoiets manueel zou moeten downloaden en installeren.-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:54:
versienummer 5.56 wordt nl niet automatisch geinstalleerd
Via settings en gebeurd iid niet automatischTwixie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:10:
[...]
Klopt volgens mij niet. Die is bij mij gewoon volledig vanzelf gedownload en geïnstalleerd. Ik zou zelfs niet weten hoe je zoiets manueel zou moeten downloaden en installeren.
Bizar, straks eens checken, maar ben vrij zeker dat vorige week of zo, toen ik terugkwam van vakantie er een System Update gedownload werd, en die heb ik zeker niet manueel moeten starten (want wist dus zelfs niet waar ik dat zou moeten doen).maartend schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:12:
[...]
Via settings en gebeurd iid niet automatisch
Ik zie het meestal in de notificaties (die ik sowieso om de zoveel dagen check) en als je dan die van de system update opent dan volgt de rest vanzelf om hem handmatig te installeren.Twixie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:18:
[...]
Bizar, straks eens checken, maar ben vrij zeker dat vorige week of zo, toen ik terugkwam van vakantie er een System Update gedownload werd, en die heb ik zeker niet manueel moeten starten (want wist dus zelfs niet waar ik dat zou moeten doen).
Verwijderd
https://www.playstation.c...ad-on-your-playstation-4/
Bij mij download de PS4 al sinds het begin de updates automatisch.

Ja, nog 971 anderen, vermoed ik.MelvinW schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:08:Nog iemand die lager heeft?
Het is een fake! De echte beginnen namelijk vanaf 1000. Terug brengen dat ding!MelvinW schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:08:
Nummertje 00972/50000Nog iemand die lager heeft?
[afbeelding]
Nice, geen btw daar he.MelvinW schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:
![]()
[afbeelding]
https://www.mediamarkt.de...n-4-konsolen-2467149.html
Vermoed dat ze morgenvroeg op zijn dus gas erop!
Is al uitverkocht voor 700 euro inclusief 1 extra controller en GOW.Juhrat schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:30:
Voor wie alsnog een PS4 Limited Edition 500M wil bestellen:
https://www.mediamarkt.de...n-4-konsolen-2467149.html
Vermoed dat ze morgenvroeg op zijn dus gas erop!
Uiteraard .-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:54:
[...]
heb je wel de laatste (optionele) update van de firmware met versienummer 5.56 geinstalleerd. Die wordt nl niet automatisch geinstalleerd. Zou ik even checken!
Heb er na een paar dagen nog last van
psn: taker-mart
Jaa zag het vanochtend inderdaad. Absurde prijs maar aangezien je toch een 2e controller wilt en GoW voor €30,- wel kwijtraakt op Marktplaats zelf toch maar besteld. Gisterenavond net ervoor een nieuwe witte Pro overgekocht van een tweaker dus ff kijken welke we gaan houden loldeltananie schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:41:
[...]
Is al uitverkocht voor 700 euro inclusief 1 extra controller en GOW.
Maar eerst even 35GB aan updates en content downloaden voor GTsport

Hmmmmm, balen. Dan weet ik het zo niet. Je zou eens Rebuild Database kunnen proberen ...taker1987 schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:38:
[...]
Uiteraard .
Heb er na een paar dagen nog last van
Doom had dat ook. De cover aan de binnenkant is veel gaver. Dus omgedraaidJasphur schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:04:
Grappig. DQXI komt met een alternatieve cover art. Zo kun je dat papiertje in de hoes omdraaien haha.
Maar eerst even 35GB aan updates en content downloaden voor GTsport
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gecheckt en mijn xb1 versie heeft idd ook deze optie. Mijne is nu ook gewisseld.Vrijdag schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:51:
[...]
Doom had dat ook. De cover aan de binnenkant is veel gaver. Dus omgedraaid
10 second ninja DONE
Best vet, alleen ga je wel snel dood zeg!
Ja/nee heb mijn eigen ds4 controllers omgebouwd dus geen echte scuff.Jedi Geub schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:40:
Iemand ervaring met een scuf controller?
Ik heb lekker op easy gespeeld, had geen zin om me te ergerenAight! schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:54:
Vorige maand Maffia III via PS+ gedownload, nu net even gespeeld. Lijkt net GTA maar dan in de jaren 70
Ik heb er vaak naar gekeken, maar die prijzen zijn echt absurd. Ik gebruik onderstaande al een tijdje, maar alleen met shooters en games als Uncharted en Tomb Raider. Eigenlijk alle games waarbij je moet springen er reloaden. In Spider-Man gebruik ik 'm bijvoorbeeld weer niet.Jedi Geub schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:40:
http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-pack
Vorige week een half uurtje gedaan. Ik vond het net als de GTA games eigenlijk vooral heel erg saai. Autorijden en rondlopen doe ik dagelijks ook al in het echte leven. Ik ben niet weggelegd voor dat soort games.Aight! schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:54:
Vorige maand Maffia III via PS+ gedownload, nu net even gespeeld. Lijkt net GTA maar dan in de jaren 70
Broertje heeft er 1 van 300 euro sinds denk 1.5 week ofzo. Hij was er zeer tevreden over. Mag ook wel hopen voor dat geld wtff.Jedi Geub schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:40:
Hij speelt ontiegelijk veel destiny 2 (alleen maar eigenlijk) en deze controller schijnt het nog beter te maken volgens hem.
Dat sowieso. Door de paddles hoef je de facebuttons nauwelijks meer te gebruiken en heb je dus meer controle.v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:42:
[...]
Broertje heeft er 1 van 300 euro sinds denk 1.5 week ofzo. Hij was er zeer tevreden over. Mag ook wel hopen voor dat geld wtff.
Hij speelt ontiegelijk veel destiny 2 (alleen maar eigenlijk) en deze controller schijnt het nog beter te maken volgens hem.
Naast mijn Assassins Creed collectie die ik tot nu toe compleet heb:
- The Nathan Drake Collection: Heb ik allemaal al gespeeld deze wilde ik nog graag op disc om de collectie compleet te hebben
- The Last of Us: Ook al gespeeld, maar destijds geleend van een vriend: Nu nog een keer doorspelen en dan volgend jaar nummero 2, heb ik die ook compleet
- Tomb Raider: The definitive edition: Ooit op de Xbox aan begonnen, maar niet afgemaakt. Rise of The Tombraider heb ik al, en de nieuwe gaat er ook komen. Heb ik die collectie dan ook compleet
3 games die al wat ouder zijn, maar nog steeds top.
Misschien een beetje een unpopular opinion, maar Tomb Raider 2013 vind ik beter dan Rise of the Tomb Raider
Ze gaan toch maar tot ongeveer € 200,00?v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:42:
[...]
Broertje heeft er 1 van 300 euro sinds denk 1.5 week ofzo. Hij was er zeer tevreden over. Mag ook wel hopen voor dat geld wtff.
Ja hij had met snelle verzending en nog iets. Was volgens hem rond de 300 euro..Jumpman schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:15:
[...]
Ze gaan toch maar tot ongeveer € 200,00?
Maar 200 of 300 beide veelste veel geld voor een controller.. doe het gewoon met mn blauwe en zwarte controllers. Zwarte zat bij de pro, blauwe voor 40 euro gekocht toen met wehkamp actie geloof.
Heb wel xbox elite sticks in de zwarte en gewone one sticks in blauwe, werkt echt perfect en zou niet weten waarom ik een 200 euro controller nodig zou hebben..
Inderdaad al wat ouder, maar voor 12 euro per game kon ik het niet laten. Daarnaast probeer ik wat franchises bij elkaar te sparen die ik leuk vind om te spelen.Anton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:01:
@Chrosser Goede keuzes!
3 games die al wat ouder zijn, maar nog steeds top.
Misschien een beetje een unpopular opinion, maar Tomb Raider 2013 vind ik beter dan Rise of the Tomb Raider
Iemand trouwens ervaring met deze Hori Onyx. Ik vind de Xbox lay-out net wat chiller dan de PS4. Maar wil niet meteen 100 euro neerleggen.
[ Voor 21% gewijzigd door Chrosser op 10-09-2018 11:44 ]
Heb hem hier en werkt prima. Enige nadeel is dat de vierkant wat dicht bij de touchpad zit waardoor je nog wel eens de map wilt openen tijdens een potje vechten in Spiderman. Maar verder speelt ie heerlijk. Batterij gaat op zich wel wat sneller leeg dan die van de normale controllers, maar het is niet hinderlijk.Chrosser schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]
Inderdaad al wat ouder, maar voor 12 euro per game kon ik het niet laten. Daarnaast probeer ik wat franchises bij elkaar te sparen die ik leuk vind om te spelen.
Iemand trouwens ervaring met deze Hori Onyx. Ik vind de Xbox lay-out net wat chiller dan de PS4. Maar wil niet meteen 100 euro neerleggen.
Waar betaal je precies € 100,- voor? Er zitten niet eens paddles op?Chrosser schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]
Inderdaad al wat ouder, maar voor 12 euro per game kon ik het niet laten. Daarnaast probeer ik wat franchises bij elkaar te sparen die ik leuk vind om te spelen.
Waarom spreek je over 100 euro ? Op die link die je zelf geeft, zie je dat de beste prijs €50 is ?!Chrosser schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]
Scuff controllers zijn natuurlijk wel beter, dat is een verbeterde DS4. In shooters of games als Fortnite ga je daar zeker een voordeel uithalen. Dan is het natuurlijk een persoonlijke kwestie of jij het die meerprijs waard vind
Ik heb 'm ook vanwege de xbox layout, werkt op zich aardig, alleen is net wat kleiner dan een normale xbox controller waardoor ik wat kramp krijg in mijn niet heel grote handen. Geen luidspreker en geen bewegingssensor (ik kreeg mijn zaklamp in TLOU niet aan zonder mijn DS4 te pakkenChrosser schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
sucks! Ik weet niet of je ook een pc hebt waar je op gamed maar anders zou ik in jouw geval er niet zo veel moeite mee hebben om een pirate versie te zoeken.Jumpman schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:23:
Wilde ik eindelijk 99Vidas gaan spelen (PlayStation 4 Plus IGN April 2018) na al het Battlefield V geweld, blijkt het de enige game te zijn die ik gemist heb in PlayStation Plus om te downloaden. Meestal klik ik ze allemaal aan in mijn browser en download ze. Waarschijnlijk toch gemist, doordat ze hem of later hebben toegevoegd of ik zelf vergeten ben op “Alles weergeven” te klikken. Toch wel tricky, kan dus kan gebeuren. 99Vidas heb ik ook fysiek voor de PS4 en PS VITA, maar ik vind het toch wel zonde om die uit seal te halen gezien het een behoorlijke Limited oplage is geweest.
Then again, de game kost 12 euro op steam, wsl nog minder op een key site, en dit is ook volgens mij een titels die (bij wijze van) 2x per maand in de psn sale zit.
Verder snap ik ook niet waarom we nog ' moeten' klikken om te kopen, zou het fijner en zeker klant vriendelijker zetten als de maandelijkse games gewoon in je library gezet worden (met een optie games die je dan niet wil te hiden ofzo) volgens mij is iedereen dan gelukkig.
10 second ninja DONE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.