Ik denk dat ze dit bij Sony ook wel snappen, alleen ze willen natuurlijk dat je even naar de store gaat en je nog een betaalde aankoop te laten doen.Sagat schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:33:
[...]
Verder snap ik ook niet waarom we nog ' moeten' klikken om te kopen, zou het fijner en zeker klant vriendelijker zetten als de maandelijkse games gewoon in je library gezet worden (met een optie games die je dan niet wil te hiden ofzo) volgens mij is iedereen dan gelukkig.
Precies dit. Daarom is ophalen in een winkel bij webshops die ook winkels hebben altijd gratis, terwijl ze dezelfde kosten maken (gezien de Post Nl sticker op de doos).Marc3l schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:42:
[...]
Ik denk dat ze dit bij Sony ook wel snappen, alleen ze willen natuurlijk dat je even naar de store gaat en je nog een betaalde aankoop te laten doen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
@dvdkiwi en andere Golf liefhebbers:
Op deze manier kun jij je als speler nog meer inleven in het leven van een golfer, uiteraard helemaal in Everybody’s Golf-stijl.
De game moet ergens uitkomen in het jaar 2019.
Op deze manier kun jij je als speler nog meer inleven in het leven van een golfer, uiteraard helemaal in Everybody’s Golf-stijl.
De game moet ergens uitkomen in het jaar 2019.
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:53:
[...]
Waar betaal je precies € 100,- voor? Er zitten niet eens paddles op?
Deze is € 50,00 dat vind ik een goede prijscategorie (tot 70 euro vind ik prima). Alle overige controllers met Xbox Layout (nacon) kosten rond de € 100,00Twixie schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:58:
[...]
Waarom spreek je over 100 euro ? Op die link die je zelf geeft, zie je dat de beste prijs €50 is ?!
Dit wordt zo vet. Hopelijk een zelfde maar stuk langere ervaring als/dan Battlefront.
Edit: reeds door @v8power67 gepost in het Spidey topic, maar het is tot nu toe de snels verkopende game van het jaar.
https://www.gamesindustry...-selling-game-of-the-year
Edit: reeds door @v8power67 gepost in het Spidey topic, maar het is tot nu toe de snels verkopende game van het jaar.
https://www.gamesindustry...-selling-game-of-the-year
Edit 2: De eerste Tomb Raider reviews zijn niet al te best. Ik zie zelfs een 4. Verder veel zessen.PS4 exclusive Spider-Man is the fastest-selling game of 2018 so far.
It narrowly beat previous record-holder Far Cry 5 (which was available on more platforms), and sold almost double that of the previous biggest exclusive of the year - God of War on PS4.
Not only that, but it's the fastest-selling Marvel-branded game in history, beating previous title LEGO Marvel Super Heroes by a big margin.
It's also the fastest selling individual format game since the PS4 version of Call of Duty: WWII in November last year. Spider-Man is the latest in a long-line of hit PS4 exclusive single-player games.
[ Voor 80% gewijzigd door bram1984 op 10-09-2018 15:10 ]
Dat maakt me sad... Heb enorm genoten van de vorige 2 TR's en de derde gaat er sowieso komen... maar als er veel slechte reviews zijn dan wacht ik wel tot ie 10 euro sibram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:34:
Edit 2: De eerste Tomb Raider reviews zijn niet al te best. Ik zie zelfs een 4. Verder veel zessen.
Mensen ik heb iets geks met mijn Playstation 4, (op releasedatum ontvangen)
Hij gaat namelijk vanzelf aan. Soms meerdere keren op een dag, dan weer een hele tijd niet.
De ene keer gaat hij meteen in rest mode, de andere keer blijft ie aan staan, is best irritant midden in de nacht haha.
Iemand enig idee? Heb gister na de zoveelste keer de stekker er maar uit getrokken..
Hij gaat namelijk vanzelf aan. Soms meerdere keren op een dag, dan weer een hele tijd niet.
De ene keer gaat hij meteen in rest mode, de andere keer blijft ie aan staan, is best irritant midden in de nacht haha.
Iemand enig idee? Heb gister na de zoveelste keer de stekker er maar uit getrokken..
Op zich valt het mee. Metacritic staat op 76 over 30 reviews en OpenCritic staat op 81 over 62 reviews. Ik had ook weer geen gemiddelde van 90+ verwacht.The Inquisitor schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:46:
[...]
Dat maakt me sad... Heb enorm genoten van de vorige 2 TR's en de derde gaat er sowieso komen... maar als er veel slechte reviews zijn dan wacht ik wel tot ie 10 euro si
Ik weet niet welke type ps4 je hebt, maar ik had dit probleem ook bij de eerste ps4 die ik had. Evenals dat schijfjes er ineens uit kwamen. Probleem bij mij was dat de ps4 statisch geladen was. Een keer in de zoveel tijd stekker eruit hielp alleen. Bij dr pro geen last meer mee gehad.HansAnders07 schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:47:
Mensen ik heb iets geks met mijn Playstation 4, (op releasedatum ontvangen)
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Verwijderd
Vergeet vanavond 19 uur de Black Out beta van Black Ops IIII niet.

Ik heb alvast wat bier in huis gehaald voor de dorst.

Zodat je je snel in een coma kan zuipen als je hem 5 minuten hebt gespeeld?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:23:
Vergeet de Black Out beta van Black Ops IIII niet.
[afbeelding]
Drink the pain away !!Albinoraptor schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:34:
[...]
Zodat je je snel in een coma kan zuipen als je hem 5 minuten hebt gespeeld?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die 4/10 is van Telegraph, wat weten zij van games....
TR 2013 had 85
Rise had 88
Het zou mooi zijn als Shadow ook nog naar 80 kan kruipen
TR 2013 had 85
Rise had 88
Het zou mooi zijn als Shadow ook nog naar 80 kan kruipen
Ik denk dat de reviews van Shadow ot Tombraider wat te streng zijn mbt tot dat het niet veel verschilt van de vorige games. Doe ze bij Uncharted ook niet. Gewoon een goede game dus en zeker als je de vorige twee ook tof vond...
Stukje van Dualshockers...
En PSX-Sense geeft een 8, maar als ik dan naar de min punten kijk heb ik ook het idee dat die te zwaar wegen...It’s always hard to review sequels like Shadow of the Tomb Raider when they don’t differ all that much from the title that came before it. On the one hand, Rise of the Tomb Raider is a phenomenal game in its own right, so it stands to reason that mixing things up too drastically in the follow-up might stray too far away from what made it so great in the first place. At the same time, Shadow of the Tomb Raider fails to stand out among the two games that preceded it simply because it lacks an identity of its own and instead just feels exactly like what Rise of the Tomb Raider already was other than the new story and locations.
There’s still a ton to love within Shadow of the Tomb Raider and if you enjoyed the previous two games in this new era of Lara Croft, then I absolutely expect that you’ll dig what’s found here. While I find this to be Lara’s weakest adventure of the bunch, I’m still excited to see what lies in store next time around for one of gaming’s most prominent characters.
Ik denk als er echt wat mis is met de inputregistratie ze dat nog wel gaan fixen ... Maar voor mij gewoon een prima game!Pluspunten
# Prachtige omgevingen
# Grotere nadruk op exploreren
# Meer traversal gameplay
# Leuke puzzels
# Veel te doen
# Paititi
Minpunten
# Slechte inputregistratie
# Camera doet soms vervelend
# Lip-sync is net niet goed
# Snelreizen gaat niet echt snel
[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 10-09-2018 17:25 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Spiderman is echt weer een technologisch hoogstandje! Speelt super smooth, vet verhaal en wat ziet dat er gru-we-lijk uit op de OG PS4.
Los van dat ik Uncharted 4 aanzienlijk anders vind dan de voorgaande delen, zijn dat over het algemeen ook games van uitzonderlijke kwaliteit. Meer dan Tomb Raider in mijn optiek.-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:55:
Ik denk dat de reviews van Shadow ot Tombraider wat te streng zijn mbt tot dat het niet veel verschilt van de vorige games. Doe ze bij Uncharted ook niet. Gewoon een goede game dus en zeker als je de vorige twee ook tof vond...
[...]
En PSX-Sense geeft een 8, maar als ik dan naar de min punten kijk heb ik ook het idee dat die te zwaar wegen...
[...]
Ik denk als er echt wat mis is met de inputregistratie ze dat nog wel gaan fixen ... Maar voor mij gewoon een prima game!
Maar raar. Het vorige deel had ook een soort van rare lag in de controls zitten op het begin.
Een uitgebreide preview van AC Odyssey. Klinkt allemaal veel belovend. Er is zelfs een nemesis systeem ala Shadow of War!
Perhaps the most low-key addition to Assassin’s Creed Odyssey is that there’s a new mercenary system that feels like the AC version of the Nemesis System and I cannot stress enough just how cool it is. Throughout the world, random mercenaries will appear and will begin to hunt you down if you start to build up a bounty on yourself. In turn, there’s a hierarchy of mercenaries that you steadily climb up the more you defeat those that are ranked above you. Mercenaries will be scattered all over Greece and the more you kill, the more you’ll begin working towards becoming the top-ranked merc.
At the most insane moments during my demo, I was being attacked by three different mercenaries at once, each of which had vastly different abilities and builds. I was bouncing off of rooftops left and right trying to fend them all off. For the most part, mercenaries are randomly generated which means you’ll likely never seen any two that are similar to one another. This is a system that smartly expands upon what made the roaming Phylakes from Assassin’s Creed Origins so great and adds a fun sort of metagame that will keep you hooked after completing the main story. I really think it’s going to be one of the most talked-about aspects of Odyssey once it releases.
Ik heb net als @bram1984 ook die strikepack. Werkt wat mij betreft best fijn met paddles. De verschillende modi heb ik wel even geprobeerd in CoD-WW2 maar heb ze verder links laten liggen. Tactical bumper jumper layout en melee en wapenswitch op de paddles is wel genoeg.Jedi Geub schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:40:
Iemand ervaring met een scuf controller?
Enige nadeel: Je zit aan een snoer vast. Nu is dat snoer best lang en zit ik gewoon achter mijn bureau (PS4 aangesloten op mijn monitor) dus ik heb daar verder geen last van.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De makers van Yakuza komen met de nieuwe detectivegame Judge Eyes:
Pff big hero 6 wereld in kingdom hearts 3, wat wilt een man of vrouw nog meer.
Ik doe niet aan bestellingen vooruit reserveren (see what I did there?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:23:
Vergeet vanavond 19 uur de Black Out beta van Black Ops IIII niet.
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gisteren God Of War uitgespeeld (verhaal dan)... mijn hemel
wat een verhaal en wat een eind.
Gelukkig kan je nog zat doen in dat spel en ben ik voorlopig niet uitgespeeld.
Zodra ik weet waar ik de collectors editie kan bestellen van Shadow of the Tomb Raider komt die ook in huis. Even afwachten
Ik trek me trouwens niets aan van de reviews.. in principe neem ik die dingen al nooit mee en daarnaast is het een mening van een ander. Wie zegt dat die overeenkomt met de mijne
Gelukkig kan je nog zat doen in dat spel en ben ik voorlopig niet uitgespeeld.
Zodra ik weet waar ik de collectors editie kan bestellen van Shadow of the Tomb Raider komt die ook in huis. Even afwachten
Ik trek me trouwens niets aan van de reviews.. in principe neem ik die dingen al nooit mee en daarnaast is het een mening van een ander. Wie zegt dat die overeenkomt met de mijne
https://nl.metrotime.be/2...ot-boxes-in-spel-fifa-18/
Ea gaat gewoon door met lootboxes in belgie ook nu het niet meer mag.
Ben echt zo ontzettend blij dat ik voor mezelf besloten heb fuck ea!
Koop geen enkele ea game meer.
Dit is net als die 2k gasten die de mensen in belgie opriepen te protesteren tegen de regels. En zeggen we gaan de games niet veranderen its here to stay..
Hoop zo erg dat dit ook in nederland verboden word.
Ben ook geen fan van microtransacties maar vind lootboxes etc echt veel erger.
Microtransacties waarvan je 100% van te voren weet wat je koopt, ookal ben ik geen fan ervan, is minder erg dan lootcrates wat gewoon gokken is.
Merk sinds ik echt stem met mijn portemonnee, ik echt hoop geld bespaar. Dan mis ik soms maar wat games. Er zijn genoeg games die dit soort praktijken vermijden en die support ik dan ook graag.
Ea gaat gewoon door met lootboxes in belgie ook nu het niet meer mag.
Ben echt zo ontzettend blij dat ik voor mezelf besloten heb fuck ea!
Koop geen enkele ea game meer.
Dit is net als die 2k gasten die de mensen in belgie opriepen te protesteren tegen de regels. En zeggen we gaan de games niet veranderen its here to stay..
Hoop zo erg dat dit ook in nederland verboden word.
Ben ook geen fan van microtransacties maar vind lootboxes etc echt veel erger.
Microtransacties waarvan je 100% van te voren weet wat je koopt, ookal ben ik geen fan ervan, is minder erg dan lootcrates wat gewoon gokken is.
Merk sinds ik echt stem met mijn portemonnee, ik echt hoop geld bespaar. Dan mis ik soms maar wat games. Er zijn genoeg games die dit soort praktijken vermijden en die support ik dan ook graag.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:50
Een goede review is meer dan een mening, een goede review bespreekt op een objectieve manier de pluspunten en minpunten van een game. Uiteraard kunnen bepaalde punten voor jezelf zwaarder of minder zwaar wegen maar dan kun je adhv zo'n review alsnog een besluit nemen. Alleen naar het eindcijfer kijken ben ik ook niet zo'n fan van. Wat dat betreft doen ze bij Gamekings de reviews wel goed die geven überhaupt geen eindcijfer.Mrjraider schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:36:
[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2018 20:28 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nog wat promomateriaal voor Days Gone vanop de Tokyo Game Show 2018:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lHDfnF8XaeQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lHDfnF8XaeQ]
Word er ook wel eentje dit hoor. Ben best benieuwd ernaar, en ik heb niet veel met zombies etc.Tweakmans schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:27:
[video]
Maar gezien het sony 1st party is, ben ik sneller geïnteresseerd!
Is er eigenlijk al iets bekend over Paris Games Week?
Sony heeft daar toch een show he?
Vorige jaar was dat toch een dikke presentatie.
Sony heeft daar toch een show he?
Vorige jaar was dat toch een dikke presentatie.
- Chaoss
Ach duurt nog bijna 2 maand en zo groot is die show niet. Vorig jaar veel kleine games en indies. Alleen Ghost of Tsushima was toen een verassing met een korte teaser.
black ops 4 beta, is alleen voor de pre-order Leute of kunnen non pre-order Leute het ook downloaden??? zo ja waar. Want ik kan het niet zien..
Is dat wanneer een teaser en een trailer kindjes maken?Chaoss schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:52:
Ach duurt nog bijna 2 maand en zo groot is die show niet. Vorig jaar veel kleine games en indices. Alleen Ghost of Tsushima was toen een verassing met een korte treaser.
- Chaoss
Verkloot de quote is een ander topic
Die tweede trailer van TLoU II was toch ook op PGW?
Dat was toen toch een redelijk groot dingetje
Maar inderdaad, het is nog redelijk ver weg
Dat was toen toch een redelijk groot dingetje
Maar inderdaad, het is nog redelijk ver weg
Op de E3 zag het er nog niet zo best uit maar toch heb ik wel zin in deze game. Ben benieuwd wat het wordt,Tweakmans schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:27:
[video]
Voor dit soort games zie ik liever een goeie open wereld dan het bekende Sony verhaal game sausje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik hoop echt dat dit goed wordt. Ik vind de setting echt gruwelijk. Soort open wereld The Last of Us. Lekker een beetje scavengen en exploren. Deze en Dying Light 2 zijn zekerheidjes voor mij.Tweakmans schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:27:
[video]
Net wat reviews gekeken van Tomb Raider.
De graphics en textures zijn soms wel raar. Rise zag er precies toch wat beter uit.
Kijk bijvoorbeeld op 1:20. Wat is er aan de hand met haar gezicht? Ze ziet er echt helemaal anders uit
De graphics en textures zijn soms wel raar. Rise zag er precies toch wat beter uit.
Kijk bijvoorbeeld op 1:20. Wat is er aan de hand met haar gezicht? Ze ziet er echt helemaal anders uit
[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 10-09-2018 21:48 ]
Wow is dat niet ene totaal ander personage? Anders echt wtf 2 verschillende rendersAnton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:48:
[video]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Los daarvan is het echt veel te open wereld en RPG aan het worden wat mij betreft, als ik die map zo zie. Dit soort games mogen van mij gewoon lekker lineair zijn. Praten met NPC's? Wiens idee was dat? Wie wil er in een Tomb Raider game nu praten met NPC's? Gelukkig nog zat te spelen. Deze komt over een paar maanden wel een keer.Anton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:48:
[video]
Google gewoon even "black out beta"?theduke1989 schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:54:
black ops 4 beta, is alleen voor de pre-order Leute of kunnen non pre-order Leute het ook downloaden??? zo ja waar. Want ik kan het niet zien..
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 10-09-2018 22:16 ]
Volgens mij heb je vrij recent Detroit gespeeld, dus hoezo is dat een rare beslissing?bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:11:
[...]
Los daarvan is het echt veel te open wereld en RPG aan het worden wat mij betreft, als ik die map zo zie. Dit soort games mogen van mij gewoon lekker lineair zijn. Praten met NPC's? Wiens idee was dat? Wie wil er in een Tomb Raider game nu praten met NPC's? Gelukkig nog zat te spelen. Deze komt over een paar maanden wel een keer.
Nu doen ze iets anders en krijgen ze commentaar dat ze teveel veranderen en doen ze niks dan is het weer dat het allemaal hetzelfde is als de vorige game. Ze kunnen volgens mij nooit winnen bij sommigen
Ik volg je niet? Wat heeft Detroit hiermee te maken? Tomb Raider is een third person action adventure game met schiet actie en puzzels. Altijd al geweest. Zo'n game heeft geen gelul met NPC's en 100 skill upgrades nodig. Vooral dat eerste vind ik echt niks toevoegen en het tempo alleen maar vertragen. Het is geen Fallout of The Witcher. Wel nodig is een goed verhaal, strakke actie (dit onderdeel lijkt helaas weer net zo matig te zijn als in de vorige delen, afgaande op de beelden) en toffe exploratie en puzzels.Martinspire schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:36:
[...]
Volgens mij heb je vrij recent Detroit gespeeld, dus hoezo is dat een rare beslissing?
Nu doen ze iets anders en krijgen ze commentaar dat ze teveel veranderen en doen ze niks dan is het weer dat het allemaal hetzelfde is als de vorige game. Ze kunnen volgens mij nooit winnen bij sommigen
Als je beelden kijkt van de nieuwe tomb Raider valt vooral het houterige op qua animaties.
Loop gewoon niet warm van deze games.
Geef mij maar uncharted.
TR voelt voor mij dan ook als een hele matige multiplatform uncharted.
Maar ieder zn ding. Zijn blijkbaar mensen die deze games beter vinden dan Uncharted... Snappen zal ik het niet maar ja iets met smaak enz.
Geef mij maar uncharted.
Maar ieder zn ding. Zijn blijkbaar mensen die deze games beter vinden dan Uncharted... Snappen zal ik het niet maar ja iets met smaak enz.
Zelfs Uncharted heeft zo zijn momenten dat je even met NPC's moet praten maar dat was "the next best thing after sliced bread".bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:46:
[...]
Ik volg je niet? Wat heeft Detroit hiermee te maken? Tomb Raider is een third person action adventure game met schiet actie en puzzels. Altijd al geweest. Zo'n game heeft geen gelul met NPC's en 100 skill upgrades nodig. Vooral dat eerste vind ik echt niks toevoegen en het tempo alleen maar vertragen. Het is geen Fallout of The Witcher. Wel nodig is een goed verhaal, strakke actie (dit onderdeel lijkt helaas weer net zo matig te zijn als in de vorige delen, afgaande op de beelden) en toffe exploratie en puzzels.
Maar kraak de game nog maar verder af for no reason
Een hele matige versie van Uncharted? Kom op zeg, wat een onzin.v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:53:
Als je beelden kijkt van de nieuwe tomb Raider valt vooral het houterige op qua animaties.
Geef mij maar uncharted.
Ja okee is misschien iets overdreven.NotSoSteady schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:09:
[...]
Een hele matige versie van Uncharted? Kom op zeg, wat een onzin.
Matige versie ervan dan. "Hele" was wel beetje te.
Ik loop er toch weer warm voor...
Met de Spiderman pro duurde het mij te lang. Heb dus maar een gewone pro bundel gehaald.
Voor het prijsverschil een 500million limited controller gehaald. Die is best sexy!
Voor het prijsverschil een 500million limited controller gehaald. Die is best sexy!
s
Ik zeg verder gewoon wat ik vind dat er niet in hoefde. Prima toch. Ik ga de game uiteindelijk wel spelen, maar heb er weinig haast mee.
Edit: Ik vergeet dan nog de variatie aan locaties in Uncharted, die ik echt superieur vind.
Binnen een lineair verhaal en op 2 vingers te tellen geloof ik? Maar the next best thing? Nee, had van mij niet perse gehoeven verder. Verschil verder met Uncharted is dat je daar spreekt met echte fleshed out karakters en niet met nietszeggende NPC's, waarbij het acteerwerk en de facial animations vele malen hogere kwaliteit hebben. Of geef jij zoveel om die Jonah dude in Tomb Raider? Verder weinig zin om te vergelijken. Het niveau van Uncharted (animaties, pacing, combat, graphics, verhaalvertelling etc.) zie ik ze nooit halen.Martinspire schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:07:
[...]
Zelfs Uncharted heeft zo zijn momenten dat je even met NPC's moet praten maar dat was "the next best thing after sliced bread".
Maar kraak de game nog maar verder af for no reason
Ik zeg verder gewoon wat ik vind dat er niet in hoefde. Prima toch. Ik ga de game uiteindelijk wel spelen, maar heb er weinig haast mee.
Edit: Ik vergeet dan nog de variatie aan locaties in Uncharted, die ik echt superieur vind.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 11-09-2018 09:01 ]
Er staat geen Sony logo op het doosje, dus dan ben je sowieso al minder geïnteresseerd...v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:17:
[...]
Ja okee is misschien iets overdreven.
Matige versie ervan dan. "Hele" was wel beetje te.
Ik vond de eerste Tomb Raider (die een aantal jaar geleden was uitgekomen) op zich wel aardig, maar daarna werd het met Rise al een stuk minder, een leuke game hoor maar niet top, en afgaand op de beelden van deze titel laat ik deze lekker gaan, de game ziet er onwijs teleurstellend uit, erg jammer!v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:53:
Geef mij maar uncharted.
Ik haal hem misschien ooit nog wel als hij 15 euro is ofzo (wat denk ik niet heel lang zal duren).
Komen jullie nog met een review van Dragon Quest XI eigenlijk? Ik heb er nu wat uurtjes inzitten en ik moet zeggen dat dit echt een heerlijke game is om te spelen en om naar te kijken. De game is zo heerlijk traditioneel, dat het weer uniek wordt haha.Chaoss schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:25:
[...]
Een goede review is meer dan een mening, een goede review bespreekt op een objectieve manier de pluspunten en minpunten van een game. Uiteraard kunnen bepaalde punten voor jezelf zwaarder of minder zwaar wegen maar dan kun je adhv zo'n review alsnog een besluit nemen. Alleen naar het eindcijfer kijken ben ik ook niet zo'n fan van. Wat dat betreft doen ze bij Gamekings de reviews wel goed die geven überhaupt geen eindcijfer.
Digital Foundry heeft dit te vertellen over de graphics.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij die trap dacht ik direct this is spartaaaaaaa. '300 the game' had ik daarom ook geloofd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gisteren een flink duh momentje gehad.
Ben bezig met Horizon: Zero Dawn. Prachtig spel maar ik vond 't best pittig. Ben gisteren tot level 24 gekomen en was aanbeland bij een missie met aan het einde 2 Corruptors. (Is een level 14 missie dacht ik.) Binnen de kortste keren dood. Dan maar op weg naar iets anders om voor betere wapens te sparen. Op weg naar Cauldron Rho. (Level 11 Cauldron.) Na zo'n 2 uurtjes taktieken uitdenken, vaak dood gaan en rennen aangekomen bij 't eindgevecht in die Cauldron. Binnen de kortste keren weer dood.
Nu lees ik op Playstationtrophies dat de moeilijkheid ongeveer een 3/10 is. Nu weet ik dat dat een gemiddelde is. Maar mijn persoonlijke ervaring is toch echt wel wat anders. Ik hou best van een uitdaging, maar dit was tegen het frustrerende aan. Heb al zo'n 30 uur in 't spel zitten.
Nou, dan toch maar de moeilijkheidsgraad aanpassen. Wat blijkt: Deze stond al de gehele tijd op Ultra Hard.
Oefg. Ik heb bij 't opstarten van het spel wel wat zitten rondsnuffelen in de Options. Blijkbaar heb ik daar de moeilijkheidsgraad ook aangeraakt en laten staan.
Moeilijkheidsgraad terug geschroefd naar Normal en nu is 't een heel stuk eenvoudiger en gewoon leuk om te spelen.
Ben bezig met Horizon: Zero Dawn. Prachtig spel maar ik vond 't best pittig. Ben gisteren tot level 24 gekomen en was aanbeland bij een missie met aan het einde 2 Corruptors. (Is een level 14 missie dacht ik.) Binnen de kortste keren dood. Dan maar op weg naar iets anders om voor betere wapens te sparen. Op weg naar Cauldron Rho. (Level 11 Cauldron.) Na zo'n 2 uurtjes taktieken uitdenken, vaak dood gaan en rennen aangekomen bij 't eindgevecht in die Cauldron. Binnen de kortste keren weer dood.
Nu lees ik op Playstationtrophies dat de moeilijkheid ongeveer een 3/10 is. Nu weet ik dat dat een gemiddelde is. Maar mijn persoonlijke ervaring is toch echt wel wat anders. Ik hou best van een uitdaging, maar dit was tegen het frustrerende aan. Heb al zo'n 30 uur in 't spel zitten.
Nou, dan toch maar de moeilijkheidsgraad aanpassen. Wat blijkt: Deze stond al de gehele tijd op Ultra Hard.
Oefg. Ik heb bij 't opstarten van het spel wel wat zitten rondsnuffelen in de Options. Blijkbaar heb ik daar de moeilijkheidsgraad ook aangeraakt en laten staan.
Moeilijkheidsgraad terug geschroefd naar Normal en nu is 't een heel stuk eenvoudiger en gewoon leuk om te spelen.
PSN ID: MrMichel_75
ik vind de eerste TR ook de beste, maar ook met Rise heb ik me heel goed vermaakt.Origins schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:00:
[...]
Ik vond de eerste Tomb Raider (die een aantal jaar geleden was uitgekomen) op zich wel aardig, maar daarna werd het met Rise al een stuk minder, een leuke game hoor maar niet top, en afgaand op de beelden van deze titel laat ik deze lekker gaan, de game ziet er onwijs teleurstellend uit, erg jammer!
Ik haal hem misschien ooit nog wel als hij 15 euro is ofzo (wat denk ik niet heel lang zal duren).
Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar om TR nu telkens een matige versie van Uncharted te noemen.... ik heb het juist andersom: Ik vind Uncharted een TR kloon (want de originele TR's zijn al veel ouder). Sinds ze Camilla hebben gebruikt en de TR games hebben gereboot zijn het wat mij betreft echt goede games, lekkere gameplay, leuk verhaal en goede voice actress.
Ik vond Nate niet echt 'likeable', terwijl Lara dat wel is (althans, voor mij). Ik heb Uncharted (1-3) laatst uitgespeeld maar heb weinig noemenswaardige herinneringen, terwijl ik nog wel weet dat je een reus tegenkomt in het eerste TR deel.
De Baba Yaga DLC vond ik trouwens ook erg leuk
Wel knap dat je het zolang nog hebt volgehoudenMisterMichel schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
Nou, dan toch maar de moeilijkheidsgraad aanpassen. Wat blijkt: Deze stond al de gehele tijd op Ultra Hard.![]()
Zelf ben ik gisteren begonnen met AC: Origins, mooi spelletje. Alleen die stemmen....
[ Voor 17% gewijzigd door The Inquisitor op 11-09-2018 09:13 ]
Verwijderd
Battlefield™ 1 Premium Pass GRATIS NU:
https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000
Sla je slag...
https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000
Sla je slag...
Toch Everybody's Golf nog maar even op de valreep gehaald voor € 13,50, was ook een heerlijke game op de Playstation VITA.
Zeker weten. Er is weinig wat kan tippen aan de sony exclusieve games qua kwaliteit en fun.Chrosser schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 07:44:
[...]
Er staat geen Sony logo op het doosje, dus dan ben je sowieso al minder geïnteresseerd...
Dus idd zodra het een sony exclusive is ben ik al veel sneller geïnteresseerd.
Laatste 3 games die ik gekocht heb zijn god of war detroit en Jurassic world evolution. Dus 2 uit de 3 van sony
En voorlopig op Spiderman na komt er niks bij.
Heeeeeeeel misschien forza horizon 4 als hij me na gratis gamepass trial nog bevalt( en hij op pc ook eindelijk goed werkt..)
Veel plezier!The Inquisitor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:11:
[...]
Zelf ben ik gisteren begonnen met AC: Origins, mooi spelletje. Alleen die stemmen....
Die stemmen wen je redelijk snel aan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Thanks! Gisterenavond een uurtje gespeeld ofzo en bevalt goed. Heb eigenlijk geen AC game meer gespeeld sinds deel 3... en een beetje black flag.dvdkiwi schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:28:
[...]
Veel plezier!
Die stemmen wen je redelijk snel aan
Heb ook nog AC Syndicate liggen, dus wilde die eigenlijk eerst doen... maar ach, ik had meer zin in piramides
Eens. De beste games deze en vorige generatie zijn voor mij persoonlijk ook altijd de exclusives geweest (Bloodborne, The Last of Us, Uncharted, Horizon, God of War, Spider-Man, Detroit, Shadow of the Colossus, RE7 VR, Journey). Allemaal net dat beetje extra polish en aandacht voor detail dat in de meeste mulitplats ontbreekt.v8power67 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:25:
[...]
Zeker weten. Er is weinig wat kan tippen aan de sony exclusieve games qua kwaliteit en fun.
Laatste 3 games die ik gekocht heb zijn god of war detroit en Jurassic world evolution. Dus 2 uit de 3 van sony
Heeeeeeeel misschien forza horizon 4 als hij me na gratis gamepass trial nog bevalt( en hij op pc ook eindelijk goed werkt..)
Rdr2 niet? Daar heb ik echt zin inv8power67 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:25:
[...]
Zeker weten. Er is weinig wat kan tippen aan de sony exclusieve games qua kwaliteit en fun.
Nope, trailers deden me al niks. Is een mooie game maar krijg totaal niet de vibe die deel 1 me gaf en waarom ik deel 1 fantastisch vond.
Plus dat gedoe met ingame missies wegstoppen in duurste versie van de game ben ik geen fan van, dus heb ik besloten sowieso niet bij launch te halen. Heel misschien mits ik dingen zie na launch die me overhalen koop ik hem 2e hands.
Snel weer op hard zetten, zonde van je ervaring en zo moeilijk is deze game idd niet.MisterMichel schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
PSN ID Binloading_nl
Ik sla 'm ook over, maar dan vooral omdat ik deel 1 oersaai vond.v8power67 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:08:
[...]
Nope, trailers deden me al niks. Is een mooie game maar krijg totaal niet de vibe die deel 1 me gaf en waarom ik deel 1 fantastisch vond.
Plus dat gedoe met ingame missies wegstoppen in duurste versie van de game ben ik geen fan van, dus heb ik besloten sowieso niet bij launch te halen. Heel misschien mits ik dingen zie na launch die me overhalen koop ik hem 2e hands.
Dit. Hard is echt de sweet spot in Horizon, qua difficulty. Op de lagere standen kom je echt om in de resources en zijn de machines veel te makkelijk te verslaan, waardoor de hele spanning verdwijnt.steefje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:35:
[...]
Snel weer op hard zetten, zonde van je ervaring en zo moeilijk is deze game idd niet.
Je was de woorden 'filthy casual' vergetensteefje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:35:
[...]
Snel weer op hard zetten, zonde van je ervaring en zo moeilijk is deze game idd niet.
En nu serieus:
Volgens mij laatst al kort besproken hier, maar dat is wel iets dat zeer persoonlijk is. Sommigen spelen voor de uitdaging, sommigen spelen om te relaxen met een leuk verhaal etc.
Dus mijn ongevraagde advies aan @MisterMichel:
Je weet nu waar de opties zitten, als het leuk is lekker laten staan, en alleen als je inderdaad meer uitdaging wil aanpassen (of nog minder uitdaging natuurlijk
Ok maar als mensen dus door deze strategie hun games mislopen levert dat juist ontevredenheid op dit weegt bij mij zwaarder, dan dat ik denk, 'goh ik ben nu toch al in de store, is kijken wat er nog meer is'.Marc3l schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:42:
[...]
Ik denk dat ze dit bij Sony ook wel snappen, alleen ze willen natuurlijk dat je even naar de store gaat en je nog een betaalde aankoop te laten doen.
Sterker nog, juist doordat ik het niet wil vergeten is het mijn dinsdag ritueel om via mijn telefoon de games binnen te halen zodat ik ze heb veiliggesteld, en dan later nog maar is te bepalen of ik het echt wil spelen.
Ik ga daarna zeker niet extra in de store rondhangen.
Ik snap commercieel de logika, maar ik vind het dus kortzichtig en klantonvriedelijk, en het zou een reden kunnen zijn om over te stappen (helaas gebruikt de concurrent exact dezelfde strategie
Al hoewel het me niet zou verbazen dat 'gratis' gold games verdwijnen en direct naar gamepass gaan.
Gezien het al jaren zo gaat, is mijn logica toch anders de gemiddelde plus (of gold dus) member, dat geef ik ook gelijk toe.
En ook, voor de meeste hardcore gamers zijn de plus games vaak toch niet zo interessant, die geven niet/nauwelijks om indie games en triple A games zijn allang uitgespeeld wanneer ze in de plus zitten.
Wellicht leuk als je een game gekocht had een weer doorverkocht om het dan nogmaals of verder uit te spelen ofzo.
[ Voor 52% gewijzigd door Sagat op 11-09-2018 10:59 ]
10 second ninja DONE
Ik heb me ook wel vermaakt hoor met Rise, maar ik kan me eerlijk gezegd maar weinig van die game herineren, behalve die Tombs en dat was wel grappig.The Inquisitor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:11:
[...]
ik vind de eerste TR ook de beste, maar ook met Rise heb ik me heel goed vermaakt.
Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar om TR nu telkens een matige versie van Uncharted te noemen.... ik heb het juist andersom: Ik vind Uncharted een TR kloon (want de originele TR's zijn al veel ouder). Sinds ze Camilla hebben gebruikt en de TR games hebben gereboot zijn het wat mij betreft echt goede games, lekkere gameplay, leuk verhaal en goede voice actress.
Ik vond Nate niet echt 'likeable', terwijl Lara dat wel is (althans, voor mij). Ik heb Uncharted (1-3) laatst uitgespeeld maar heb weinig noemenswaardige herinneringen, terwijl ik nog wel weet dat je een reus tegenkomt in het eerste TR deel.
De Baba Yaga DLC vond ik trouwens ook erg leuk
[...]
Wel knap dat je het zolang nog hebt volgehouden![]()
Uiteraard is Uncharted een kloon van de eerdere Tomb Raider (want idd eerder) maar dan houdt het ook op, Uncharted heeft het geperfectioneerd, verhaal, characters behoorlijk veel goede dingen.
Dat is ook een beetje het probleem met de huidige Tomb Raider, de characters zijn zo leeg, ik voel 0 connectie met de characters (tenminste met Tomb Raider 1 en Rise) misschien is het ook daarom dat ik het als geen topper beschouw maar meer als een goede game.
Zo zie je maar dat smaken verschillen zoals je zegt, de een heeft meer met Lara en de andere meer met Drake, beide absoluut geen slechte games.
De laatste tijd heb ik veel South Park: Fractured But Whole gespeeld. In het begin erg vermakelijk, maar op een gegeven moment is het van de ene Boss fight naar de andere, moet je op zoek naar de juiste combi's om die te verslaan. Niet leuk meer.
Dus: ter voorbereiding op Assassin's Creed: Odyssey, ben ik AC:Origins maar weer even gaan spelen. Resultaat: de DLC Hidden Ones uitgespeeld.
Nog even wat vraagtekens en dan naar de volgende DLC.
Mijn PS4 Pro was altijd heel stil, maar wanneer ik nu AC:Origins opstart, begint hij te blazen. Niet extreem hard, maar wel substantieel harder. Getver. Wellicht maar een keer schoonspuiten of zo.
Dus: ter voorbereiding op Assassin's Creed: Odyssey, ben ik AC:Origins maar weer even gaan spelen. Resultaat: de DLC Hidden Ones uitgespeeld.
Mijn PS4 Pro was altijd heel stil, maar wanneer ik nu AC:Origins opstart, begint hij te blazen. Niet extreem hard, maar wel substantieel harder. Getver. Wellicht maar een keer schoonspuiten of zo.
Make music, not war
Dit inderdaad. De karakters zijn gewoon veel beter uitgewerkt in Uncharted, maar ik kan me ook goed voorstellen dat veel mensen Drake irritant vinden.Origins schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:55:
[...]
Ik heb me ook wel vermaakt hoor met Rise, maar ik kan me eerlijk gezegd maar weinig van die game herineren, behalve die Tombs en dat was wel grappig.
Uiteraard is Uncharted een kloon van de eerdere Tomb Raider (want idd eerder) maar dan houdt het ook op, Uncharted heeft het geperfectioneerd, verhaal, characters behoorlijk veel goede dingen.
Dat is ook een beetje het probleem met de huidige Tomb Raider, de characters zijn zo leeg, ik voel 0 connectie met de characters (tenminste met Tomb Raider 1 en Rise) misschien is het ook daarom dat ik het als geen topper beschouw maar meer als een goede game.
Zo zie je maar dat smaken verschillen zoals je zegt, de een heeft meer met Lara en de andere meer met Drake, beide absoluut geen slechte games.
Verder hoeft dat hele open wereld sausje van mij echt niet. We worden al doodgegooid met dat soort games. Het open karakter in Uncharted The Lost Legacy vond ik ook eerder vervelend dan heel tof. Het haalt het hele tempo eruit. Zoals Uncharted 4 met iets wijdere en vooral enorm gevarieerde omgevingen is perfect wat mij betreft.
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:24:
[...]
Het open karakter in Uncharted The Lost Legacy
Gisteren Uncharted 4 uitgespeeld en had juist wel zin in The Lost Legacy.
Geen zorgen, het is nog steeds een topgame en het niveau van alles samen is nog steeds hoger dan de meeste andere games.omnom schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:16:
[...]
![]()
Het viel mij na de berichtten vooraf erg mee met de open gebieden in the lost Legacy.omnom schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:16:
[...]
![]()
Dus lekker gaan spelen
Helemaal mee eens. The Lost Legacy heb ik uiteindelijk ook maar weer verkocht... Vond het er prachtig uit zien hoor maar het was vergeleken met Uncharted 4 echt té saai.bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:24:
[...]
Dit inderdaad. De karakters zijn gewoon veel beter uitgewerkt in Uncharted, maar ik kan me ook goed voorstellen dat veel mensen Drake irritant vinden.
Verder hoeft dat hele open wereld sausje van mij echt niet. We worden al doodgegooid met dat soort games. Het open karakter in Uncharted The Lost Legacy vond ik ook eerder vervelend dan heel tof. Het haalt het hele tempo eruit. Zoals Uncharted 4 met iets wijdere en vooral enorm gevarieerde omgevingen is perfect wat mij betreft.
mijn wens is dat er een skip optie komt met puzzels in spellen. ik werd er niet goed met the lost legacy. de nieuwe tomb raider zit op de goede weg met de easy-mode.
alleen al door de puzzels wil ik sommige spellen niet een 2e walkthrough geven. als je op de makkelijkste moeilijkheidsgraad speelt, moet je gewoon een optie krijgen om het te skippen. kies ik voor de moeilijkheidsgraad 'verhaal' in sommige games, zit ik alsnog te klooien met 'moeilijke' puzzels
alleen al door de puzzels wil ik sommige spellen niet een 2e walkthrough geven. als je op de makkelijkste moeilijkheidsgraad speelt, moet je gewoon een optie krijgen om het te skippen. kies ik voor de moeilijkheidsgraad 'verhaal' in sommige games, zit ik alsnog te klooien met 'moeilijke' puzzels
[ Voor 52% gewijzigd door Farabi op 11-09-2018 13:24 ]
Nog een extra reden voor Sony dus, marketing 'schaarste' om je weer naar de store te laten gaan.Sagat schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:49:
[...]
Ok maar als mensen dus door deze strategie hun games mislopen levert dat juist ontevredenheid op dit weegt bij mij zwaarder, dan dat ik denk, 'goh ik ben nu toch al in de store, is kijken wat er nog meer is'.
Snap jouw punt ook zeker wel en ben het er ook mee eens (iedereen wel) maarja Sony is een commercieel bedrijf.
steefje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:35:
[...]
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:46:
[...]
Dit. Hard is echt de sweet spot in Horizon, qua difficulty. Op de lagere standen kom je echt om in de resources en zijn de machines veel te makkelijk te verslaan, waardoor de hele spanning verdwijnt.
Ik ben nu van plan even een paar kleine missies te doen op 'Normal' en mocht ik 't inderdaad te gemakkelijk vinden, ga ik de moeilijkheidsgraad weer opschroeven. Belangrijkste voor mij is dat ik toch plezier heb aan een spel. Daarbij speelt een gezonde moeilijkheid voor mij absoluut een belangrijke rol.Sagat schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:49:
[...]
Dus mijn ongevraagde advies aan @MisterMichel:
Je weet nu waar de opties zitten, als het leuk is lekker laten staan, en alleen als je inderdaad meer uitdaging wil aanpassen (of nog minder uitdaging natuurlijk)
[...]
PSN ID: MrMichel_75
Mensen zeuren altijd zo over dat open world gebied in Lost Legacy
Ja, het was een probeersel, en ja, veel mensen vonden het niet leuk omdat het de pacing om zeep hielp.
Meer op vlak van gameplay werkte het wel gewoon.
Lost Legacy had een minder interessant verhaal, maar op het het gebied van gameplay, mechanics en visuals was het de meest complete Uncharted
@bram1984 Bekijk het langs de positieve kant. Naughty Dog heeft die open world sectie nu eens geprobeerd, ze zullen wel naar feedback van de community luisteren. Als het niet in LL zat, hadden ze TLoU II misschien vol gestoken met open world
Ja, het was een probeersel, en ja, veel mensen vonden het niet leuk omdat het de pacing om zeep hielp.
Lost Legacy had een minder interessant verhaal, maar op het het gebied van gameplay, mechanics en visuals was het de meest complete Uncharted
@bram1984 Bekijk het langs de positieve kant. Naughty Dog heeft die open world sectie nu eens geprobeerd, ze zullen wel naar feedback van de community luisteren. Als het niet in LL zat, hadden ze TLoU II misschien vol gestoken met open world
Dat betwijfel ik. TLoU draait niet echt om het exploren van exotische plekken om artefacten e.d. te vinden, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.Anton.net schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:35:
Mensen zeuren altijd zo over dat open world gebied in Lost Legacy![]()
het eindbaas gevecht in the lost legacy was echt memorabel. hele vette actie momenten. zoals de onvergetelijke actie scene in madagascar in uncharted 4 met de auto. ik stoorde me meer aan de puzzels dan de open wereld in ieder geval.
@bram1984 haha, dat is ook weer waar!
Al heb ik het gevoel dat er toch ergens 1 of ander 'groter' gebied gaat zijn, denk je niet?
Een verlaten stad die je vrij kan exploren ofzo
Al heb ik het gevoel dat er toch ergens 1 of ander 'groter' gebied gaat zijn, denk je niet?
Een verlaten stad die je vrij kan exploren ofzo
Ik wil graag van het lopen en klimmen naar de volgende shootout of puzzel af, dat moeten ze echt skippen in de Easy Mode.Hamazaki schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:19:
mijn wens is dat er een skip optie komt met puzzels in spellen. ik werd er niet goed met the lost legacy. de nieuwe tomb raider zit op de goede weg met de easy-mode.
Je kan ook de game niet kopen.
lopen en klimmen lijkt me niet zo moeilijk als een gemiddelde puzzel..Jumpman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:32:
[...]
Ik wil graag van het lopen en klimmen naar de volgende shootout of puzzel af, dat moeten ze echt skippen in de Easy Mode.
als je niet wilt lopen en klimmen, maar naar de volgende shootout wil moet je gewoon even een walkthrough zoeken op youtube. hoef je de game niet te kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 11-09-2018 14:41 ]
Verwijderd
Ik ging met gemak en snelheid door de puzzels van The Lost Legacy heen.
Simpele puzzels waren het. Ik heb vorig jaar het spel dan ook met plezier uitgespeeld.
Shadow of the Tomb Raider ga ik vrijdag spelen op mijn Xbox One X
en dat was mijn eerste preorder op een Xbox Systeem.
Op mijn PS4 Pro speel ik nu Black Ops IIII beta zonder dat de Pro veel herrie maakt.
Het laden gaat super snel, zeker nu ik geniet van een externe SSD.
Simpele puzzels waren het. Ik heb vorig jaar het spel dan ook met plezier uitgespeeld.
Shadow of the Tomb Raider ga ik vrijdag spelen op mijn Xbox One X
en dat was mijn eerste preorder op een Xbox Systeem.
Op mijn PS4 Pro speel ik nu Black Ops IIII beta zonder dat de Pro veel herrie maakt.
Het laden gaat super snel, zeker nu ik geniet van een externe SSD.
Ik heb enkel TR 2013 gespeeld, wilde ROTR gaan opstarten alvorens Shadow mee te pakken. Maarja dat heb ik ook met AC Unity, Syndicate en Origins alvorens ik aan Odyssey ga beginnen
Wat dat betreft kom ik om in de games en hoef ik om die reden niet meteen iets nieuws te halen.
Moet gewoon maar meer tijd gaan vrijmaken om te gamen denk ik. Anders komt er geen einde in zicht van de backlog. Zo speel ik Horizon gewoon uit op easy. Ik speel niet om de uitdaging, trophies hamsteren maar om het verhaal, plezier haal ik er ook wel uit op een makkelijke moeilijkheidsgraad. Idem voor de Uncharted serie en praktisch elke andere game waarbij ik de keuze heb.
Moet gewoon maar meer tijd gaan vrijmaken om te gamen denk ik. Anders komt er geen einde in zicht van de backlog. Zo speel ik Horizon gewoon uit op easy. Ik speel niet om de uitdaging, trophies hamsteren maar om het verhaal, plezier haal ik er ook wel uit op een makkelijke moeilijkheidsgraad. Idem voor de Uncharted serie en praktisch elke andere game waarbij ik de keuze heb.
Op zich is er wel wat voor te zeggen. In Spider-Man kun je de QTE's overslaan als je wilt. Dit is een optie in het menu.Jumpman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:32:
[...]
Ik wil graag van het lopen en klimmen naar de volgende shootout of puzzel af, dat moeten ze echt skippen in de Easy Mode.
Ik heb in Uncharted ook altijd wel een paar puzzels zitten waarbij het een paar minuten duurt voordat het kwartje valt en ik de uitkomst zie. Op dat soort momenten lijkt het me best lekker om een skip optie te hebben zodat ik meteen weer verder kan met het verhaal. Het haal het tempo soms echt onderuit.
Maar dan doe je dus ook helemaal geen sidequests? Gewoon het verhaal doorspelen in 15 uur en op naar de volgende game? Want op easy of story mode de map exploren en bij wijze van spreke met één pijl grote machines neerhalen, dat haalt toch compleet de spanning uit de game. Daarnaast hoef je amper nog resources te verzamelen terwijl het managen daarvan juist een onderdeel van de gameplay is. Beetje hetzelfde als TLoU op easy spelen. De hele essentie van de game haal je daarmee onderuit: zuinig zijn op je resources, weten wanneer je wat moet craften, voorzichtig en stealthy spelen etc. Op easy kun je gewoon als een rambo door de game wandelen want je kan heel veel damage hebben, vijanden kunnen niks hebben en in elk hoekje van de levels liggen bergen ammo.Joosie200 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:03:
Ik heb enkel TR 2013 gespeeld, wilde ROTR gaan opstarten alvorens Shadow mee te pakken. Maarja dat heb ik ook met AC Unity, Syndicate en Origins alvorens ik aan Odyssey ga beginnenWat dat betreft kom ik om in de games en hoef ik om die reden niet meteen iets nieuws te halen.
Ja, lekker toch? Als je bijv maar 2 uurtjes per week hebt om te gamen zit je er niet op te wachten om 6x dood te gaan in game en telkens dezelfde battles doorstaan. Dan kom je helemaal nooit van je game af.bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:47:
Op easy kun je gewoon als een rambo door de game wandelen want je kan heel veel damage hebben, vijanden kunnen niks hebben en in elk hoekje van de levels liggen bergen ammo.
Niet iedereen heeft zin om extra tientallen uren te besteden om te grinden enz.
Misschien haalt het de essentie uit sommige games, maar ik weet niet of dat de voordelen van de tijdsduur opheft.
Nee, juist niet. Ik kan uren vertoeven in Horizon, ook de reden waarom ik die nog niet eens heb uitgespeeld. En dan heb ik nog Frozen Wildlands nog te doen. Ik ga in geen enkele game enkel voor de main quest en de rest skippen. Zo kon ik in Uncharted 4 ook 30 uur aantikken gewoon omdat ik er alle tijd voor neem. Dat je er in 18 uur door heen kunt knallen vind ik niks aan. Daarom is die discussie vwb Spiderman ook zo nonsens. Iedereen heeft zo zijn eigen gamepace. Die van mij is langzaam en rustig van al het moois genieten. Gejaagd in een week na release erdoorheen gaan en snel weer verkopen is niet mijn ding.bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:47:
[...]
[...]
Maar dan doe je dus ook helemaal geen sidequests? Gewoon het verhaal doorspelen in 15 uur en op naar de volgende game? Want op easy of story mode de map exploren en bij wijze van spreke met één pijl grote machines neerhalen, dat haalt toch compleet de spanning uit de game. Daarnaast hoef je amper nog resources te verzamelen terwijl het managen daarvan juist een onderdeel van de gameplay is. Beetje hetzelfde als TLoU op easy spelen. De hele essentie van de game haal je daarmee onderuit: zuinig zijn op je resources, weten wanneer je wat moet craften, voorzichtig en stealthy spelen etc. Op easy kun je gewoon als een rambo door de game wandelen want je kan heel veel damage hebben, vijanden kunnen niks hebben en in elk hoekje van de levels liggen bergen ammo.
vroeger was ik persoon A die joosie200 omschrijft...
na kinderen/werk/andere interesses ben ik persoon B die The Inquisitor omschrijft..
ik snap jullie beide..
na kinderen/werk/andere interesses ben ik persoon B die The Inquisitor omschrijft..
ik snap jullie beide..
Nou ja, wie bepaalt wat de essentie van het spel is? Ik speel HZD momenteel op normal en kan ook door de hele map rennen zonder echt ergens bang voor te zijn. De keren dat ik in all out combat verzeild raak blijkt ook dat ik het allemaal wel kan hebben. Maar ik speel toch stealthy en kill bijna alles zonder dat het mij ziet, of bij grote beesten waar dat niet gaat plant ik zoveel mogelijk traps en tripwires van tevoren, gewoon omdat ik het zo veel leuker vindt. Problemen met resources heb ik inderdaad nooit (behalve besluiten welke ik moet verkopenbram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:47:
[...]
Maar dan doe je dus ook helemaal geen sidequests? Gewoon het verhaal doorspelen in 15 uur en op naar de volgende game? Want op easy of story mode de map exploren en bij wijze van spreke met één pijl grote machines neerhalen, dat haalt toch compleet de spanning uit de game. Daarnaast hoef je amper nog resources te verzamelen terwijl het managen daarvan juist een onderdeel van de gameplay is. Beetje hetzelfde als TLoU op easy spelen. De hele essentie van de game haal je daarmee onderuit: zuinig zijn op je resources, weten wanneer je wat moet craften, voorzichtig en stealthy spelen etc. Op easy kun je gewoon als een rambo door de game wandelen want je kan heel veel damage hebben, vijanden kunnen niks hebben en in elk hoekje van de levels liggen bergen ammo.
Of je er als een rambo doorheen gaat is aan jezelf, ook op een lagere moeilijkheidsgraad. Bovendien blijft het persoonlijk waar iemand plezier aan beleeft... Als je wel lekker wil rambo-en, ook niks mis mee
Gamertag: FinrazielNL
Toch knap hoor, ik vond het spel al niet meer leuk op 1 niveau boven "normal" (weet de exacte benaming niet meer) simpelweg omdat ik te vaak dood ging...MisterMichel schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
Nou, dan toch maar de moeilijkheidsgraad aanpassen. Wat blijkt: Deze stond al de gehele tijd op Ultra Hard.![]()
Ironische is dan dat ik The witcher 3 wel op deathmarch uitgespeeld heb en dat eigenlijk erg goed te doen vond...
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ah okay, maar vind je het dan niet saai omdat iedere vorm van spanning ontbreekt? Als je enigszins handig bent met de controller en mikken, iedere machine met het grootste gemak hebben.Joosie200 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:16:
[...]
Nee, juist niet. Ik kan uren vertoeven in Horizon, ook de reden waarom ik die nog niet eens heb uitgespeeld. En dan heb ik nog Frozen Wildlands nog te doen. Ik ga in geen enkele game enkel voor de main quest en de rest skippen. Zo kon ik in Uncharted 4 ook 30 uur aantikken gewoon omdat ik er alle tijd voor neem. Dat je er in 18 uur door heen kunt knallen vind ik niks aan. Daarom is die discussie vwb Spiderman ook zo nonsens. Iedereen heeft zo zijn eigen gamepace. Die van mij is langzaam en rustig van al het moois genieten. Gejaagd in een week na release erdoorheen gaan en snel weer verkopen is niet mijn ding.
@Finraziel Nou ja, de essentie is qua gameplay niet zo moeilijk per game vast te leggen, lijkt me. Tomb Raider en Uncharted: exploren, shootouts, klimmen en puzzelen; The Last of Us; vooral overleven, zuinig zijn op je resources, spul verzamelen en combat; Horizon; ook overleven en resource dingetjes en qua combat vooral zwaktes van véél sterkere machines uitbuiten en ze op die manier slopen. Dat laatste haal je in mijn optiek dus weg op easy mode, waardoor er in mijn optiek weinig meer van de game overblijft als het puur op gameplay aan komt. Dat vind ik dan, maar ieder voor zich inderdaad.
Ik heb overigens in NG+ de Horizon DLC op de hoogste moeilijkheid gestart destijds (Ultra Hard geloof ik?). Lukt wel, dacht ik, maar dat was echt niet meer leuk, dus er is ook een ander uiterste. Die nieuwe vijanden waren echt niet te doen en al mijn resources gingen er zo doorheen, zelfs met de weaver armor.
Vroeger kon ik gemakkelijk de hele avond gamen, en dan was ik ook sneller door mijn games heen. Maarja ik hoefde geen huishouden, avondeten te regelen nu wel. Tegenwoordig wil ik wel meer doen dan enkel gamen, dat slokt ook tijd op. Dus tja ik ben net als The Inquisitor blij als ik 2 uur op een avond kan gamen. Maar dan nog ga ik niet mij beperken tot puur het broodnodige voor het verhaal. Daarvoor vind ik een Horizon, Uncharted, God of War, Assassins Creed te leuk. Zulke games verdienen gewoon imo meer tijd en lekker op je dooie gemakje erdoorheen. Dus zet ik hem op easy, ga ik iig niet rage quitten of weer een controller kapot gooien zoals vroeger 
En zoals eerder gezegd. Op easy ga ik als nog de meeste kills in stealth mode maken in Horizon. Vind het juist een handige aanpak. Rustig door het struikgewas heen, zoveel mogelijk techdino's afslachten via stealth. Pas als je ontdekt bent als een rambo de overige beesten te lijf gaan door hun zwakke punten op te zoeken met je pijl en boog. Maar die speer benut ik eigenlijk enkel voor stealth acties.
Bedenk met net dat juist die aanpak wel voor spanning zorgt. Want je wilt zolang mogelijk onopgemerkt blijven. Dat vind ik een leuke spanning om erin te houden. Maar de spanning van hoe moeilijker hoe beter kan mij echt gestolen worden.
Nee, want ik speel niet om de spanning of uitdaging. Ik speel voor ontspanning en het plezier. Niet voor niets dat ik consoles chiller vind want lekker onderuit op de bank hangen. En nu ook met de Steam Link niet meer achter mijn bureau en pc zit. Want ik zit al 8 uur op een dag achter de pc voor mijn werk. Dan ga ik in mijn vrije tijd er echt niet meer achter zitten.bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:59:
[...]
Ah okay, maar vind je het dan niet saai omdat iedere vorm van spanning ontbreekt? Als je enigszins handig bent met de controller en mikken, iedere machine met het grootste gemak hebben.
En zoals eerder gezegd. Op easy ga ik als nog de meeste kills in stealth mode maken in Horizon. Vind het juist een handige aanpak. Rustig door het struikgewas heen, zoveel mogelijk techdino's afslachten via stealth. Pas als je ontdekt bent als een rambo de overige beesten te lijf gaan door hun zwakke punten op te zoeken met je pijl en boog. Maar die speer benut ik eigenlijk enkel voor stealth acties.
Bedenk met net dat juist die aanpak wel voor spanning zorgt. Want je wilt zolang mogelijk onopgemerkt blijven. Dat vind ik een leuke spanning om erin te houden. Maar de spanning van hoe moeilijker hoe beter kan mij echt gestolen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 11-09-2018 17:09 ]
Heb zelf HZD en Uncharted 4/Lost Legacy op het makkelijkst uitgespeeld. HZD kwam ik echt niet doorheen anders, 1 graad hoger en ik ging gegarandeerd dood aan het einde van de eerste cauldron en zelfs op het makkelijkst nog vaak genoeg dood gegaan. Precies mikken is iets waar een controller gewoon niet voor gemaakt is.
In Uncharted is die Explorer difficulty ook echt een zegen, maakt alle shootouts een stuk minder frustrerend.
In Uncharted is die Explorer difficulty ook echt een zegen, maakt alle shootouts een stuk minder frustrerend.
Dit. Veel en veel te spellen (denk dat een kwart van alleen al de PS4 spellen nog in plastic zit) en veel te weinig tijd. Geef mij maar casual/easy (FIFA en racegames uitgezonderd), ik speel voor het verhaal. Ik hekel missies overnieuw doen als ik ze met welke reden dan ook niet haal. Dan hoeft het niet kinderlijk eenvoudig te worden of zijn als de LEGO games (al speel ik die ook met m'n vrouwThe Inquisitor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:56:
[...]
Ja, lekker toch? Als je bijv maar 2 uurtjes per week hebt om te gamen zit je er niet op te wachten om 6x dood te gaan in game en telkens dezelfde battles doorstaan. Dan kom je helemaal nooit van je game af.
Niet iedereen heeft zin om extra tientallen uren te besteden om te grinden enz.
Misschien haalt het de essentie uit sommige games, maar ik weet niet of dat de voordelen van de tijdsduur opheft.
Wat dat betreft kan ik genieten van games als Heavy Rain of een Until Dawn; veel verhaal, veel sfeer en niet noodzakelijkerwijs kneiterlastig.
@The Inquisitor had het over 2u per weekJoosie200 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:05:
Dus tja ik ben net als The Inquisitor blij als ik 2 uur op een avond kan gamen.
2u per avond is ruim zat, en ik zou blij zijn als ik zelf zoveel kon gamen. Heb zelf ook meer werk/familie/interesses dan tijd. Daarom ook dat ik een hoop interessante games in mijn backlog heb, waar ik gewoon nooit toe zal komen om ze eens deftig te gaan spelen. Daar zitten er bij die al jaren op mijn planning staan, zoals Bioshock Infinite, Tomb Raider, Batman Arkham, enz... die allemaal in de PS3 IGC kwamen
Ik speel zelf ook vaak op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Ik speel games gewoon puur voor de ontspanning en het verhaal en om lekker in die werelden te zijn. Daarom speel ik ook geen games zoals bijvoorbeeld een Bloodborne. Ik word dan alleen maar gefrustreerd en dat verpest het spelen van een game voor mij. Vroeger zou ik het wel gespeeld hebben, omdat ik dan juist spanning en uitdaging wilde, maar de laatste jaren is dat veranderd en wil ik lekker op mijn gemak in die werelden rond kunnen lopen. Daarom zijn ook Action-RPG's/Open World games 1 van mijn meeste gespeelde genres.
Onzin, meer oefenen.Yukidaruma schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:10:
Precies mikken is iets waar een controller gewoon niet voor gemaakt is.
Oefening baart kunst, dat er meer oefening nodig voor is als pc vooruit, maar precesie is ook met controller goed te doen.
Ok, en probeer nu eens met de aim-assist uit?Albinoraptor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:56:
[...]
En toen heb ik hem aantal filmpjes laten zien van mij als ik shooters speel op PS4 en hem duidelijk gemaakt dat ik een betere aim heb met controller dan hij op PC met muis in Overwatch.
Met een muis kan je veel beter aimen dan met een thumbstick van een controller. Daar valt toch niet over te discussieren lijkt me?
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.