Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb tegenwoordig ook niet veel tijd meer om te gamen waardoor ik keuzes moet maken.
Maar ik verbaas me over hoeveel mensen er dan voor kiezen op easy te spelen voor het verhaal. Eerlijk gezegd vind ik de verhalen vaak niet ZO goed dat ik dat zou volhouden.

Zelf speel ik altijd 1 niveau moeilijker dan standaard, dat pakt altijd wel lekker uit vind ik.

Om met mijn tijd uit te komen speel ik dan maar veel minder games dan ik vroeger zou doen, zo heb ik spiderman nu laten zitten omdat ik veel van Red Dead verwacht en maximaal 1 verhalend spel tegelijk kan / wil spelen en er soms weken mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:15:
Maar ik verbaas me over hoeveel mensen er dan voor kiezen op easy te spelen voor het verhaal.
+1, dan kan je even goed Netflix gaan kijken IMHO :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:13:
Met een muis kan je veel beter aimen dan met een thumbstick van een controller. Daar valt toch niet over te discussieren lijkt me? :9
Op papier klopt dat, maar een hoop mensen zijn toch echt beter met een controller omdat ze nooit met een muis gespeeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:20:
[...]

Op papier klopt dat, maar een hoop mensen zijn toch echt beter met een controller omdat ze nooit met een muis gespeeld hebben.
Kan kloppen.. maar het grappige is dat als je mensen laat spelen met muis en ze bakken er niets van, om ze dan met inverted mouse te laten spelen. Wereld van verschil! :D

Ik bakte als klein Lenootje er ook niet veel van in t begin.. totdat ik daar achter kwam.. Er ging een hele nieuwe dimensie voor me open _O-

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 11-09-2018 18:26 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39
Het gaat denk ik niet zozeer om het verhaal. Dat heeft meestal vrij weinig om het lijf.

Het gaat meer om de ervaring. Rondlopen in een andere wereld, ongehinderd met dingen bezig zijn en ontdekken. Een supermens zijn niet te stoppen is. Geen verantwoording hoeven afleggen voor acties. Weg uit de sleur en grijsheid van het dagelijkse leven.

Veel gamers zijn tegenwoordig 30+. Dit betekent vaak een baan, gezin en 101 sociale verplichtingen.

Gamen op de makkelijkste stand betekent ontsnappen, je zelf een god in je eigen wereld voelen.

Maargoed, ik ben geen psycholoog, dus wat weet ik er nou van :+ En iedereen vult zijn vrije tijd natuurlijk weer anders in. Dus je kan ook niet zeggen dat het ene zoveel beter is dan het andere.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 11-09-2018 18:27 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei! Er komt een remastered versie van the Last Remnant naar de ps4!

Echt een aanrader als je van een hardcore, moeilijke jRPG houdt. Heb hem destijds op de 360 gespeeld. Een van de meest memorabele eindbaas momenten voor mij!

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 11-09-2018 18:29 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:54
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:20:
[...]

Natuurlijk, maar dat ligt naast de kwestie of aimen met een muis beter/preciezer kan.
Uiteindelijk ligt het skill plafond hoger met een muis dan met een controller.

Een top tier speler op console zal altijd slechter zijn dan een top tier speler op pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Vrijdag schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:25:
Het gaat denk ik niet zozeer om het verhaal. Dat heeft meestal vrij weinig om het lijf.

Het gaat meer om de ervaring. Rondlopen in een andere wereld, ongehinderd met dingen bezig zijn en ontdekken. Een supermens zijn niet te stoppen is. Geen verantwoording hoeven afleggen voor acties. Weg uit de sleur en grijsheid van het dagelijkse leven.

Veel gamers zijn tegenwoordig 30+. Dit betekent vaak een baan, gezin en 101 sociale verplichtingen.

Gamen op de makkelijkste stand betekent ontsnappen, je zelf een god in je eigen wereld voelen.

Maargoed, ik ben geen psycholoog, dus wat weet ik er nou van :+ En iedereen vult zijn vrije tijd natuurlijk weer anders in. Dus je kan ook niet zeggen dat het ene zoveel beter is dan het andere.
Mooi gesproken. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 19:19
Wat is er aan de hand met updates op de Ps4? Nadat ze gedownload zijn duurt het “copying update file” zomaar een uur? Das wel heel absurt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:25:

Hebben we het nu over God of War? :+

In de games die hier net voorbij zijn gekomen is het nu juist niet de bedoeling je een god te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:08:
[...]

Ok, en probeer nu eens met de aim-assist uit? :>
Zou niet weten hoe anders fatsoendelijk BF4 te spelen. ;) Kleine 2000 uur erin zitten. :P
Nee die aim-assist zit als je fatsoendelijk kan aimen soms irritant in de weg. Op eens ander poppetje wat voorlangs rent en opeens aim je daarop. :N
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:24:
[...]

met inverted mouse spelen

Ik bakte als klein Lenootje er ook niet veel van in t begin.. totdat ik daar achter kwam.. Er ging een hele nieuwe dimensie voor me open _O-
Dat vind ik dan weer knap. :D Moet er niet aan denken om zo Overwatch te spelen op pc. :D

[ Voor 31% gewijzigd door Albinoraptor op 11-09-2018 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:02:
Wat is er aan de hand met updates op de Ps4? Nadat ze gedownload zijn duurt het “copying update file” zomaar een uur? Das wel heel absurt vind ik.
Dat had ik eerst ook en nu ik een externe SSD heb duurt het nog maar enkele minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:56:
[...]

Ja, lekker toch? Als je bijv maar 2 uurtjes per week hebt om te gamen zit je er niet op te wachten om 6x dood te gaan in game en telkens dezelfde battles doorstaan. Dan kom je helemaal nooit van je game af.

Niet iedereen heeft zin om extra tientallen uren te besteden om te grinden enz.

Misschien haalt het de essentie uit sommige games, maar ik weet niet of dat de voordelen van de tijdsduur opheft.
Om hier nog even op te reageren (we gaan het nooit eens worden, ben ik bang): zolang doodgaan mijn eigen schuld is en de game is eerlijk, heb ik er geen moeite mee. Als je als voorbeeld weer TLoU op easy speelt, zul je nooit die voldoening voelen als je na alles grondig doorzoeken een zeldzaam bruikbaar item of een medkit/clip vindt. Je zal nooit de opluchting voelen als je zonder opgemerkt te worden een deel van een level voorbij komt vol met clickers en runners. Want alle loot ligt immers overal voor het oprapen en je barst van de ammo. Ik game ook voor de ontspanning, maar ook vanwege de immersie en omdat het gewoon tof is. Als een rambo door een stealth horror adventure rennen zonder me druk te hoeven maken om vijanden haalt voor mij zowel de immersie als de tofheid volledig weg. Dan speel ik zo'n game liever helemaal niet. :)

Dan kan ik zonder bevredigende gameplay net zo goed een playthrough op YouTube kijken, als het me alleen om het verhaal gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 11-09-2018 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:22:

Dat vind ik dan weer knap. :D Moet er niet aan denken om zo Overwatch te spelen op pc. :D
Hah! De bekende discussie :D

Nouja ik zie het zo.. mensen vinden inverted heel 'abnormaal'.. en niet inverted wordt als 'normaal' bevonden.

Maar ik snap niet dat mensen die niet inverted spelen, plots wel inverted moeten hebben als ze in een vliegtuig zitten. Kun je me dat uitleggen? :>

Ik voel namelijk niet het verschil of ik nou 'zweef-loop' over de grond, of vlieg door de lucht. (Bij first persons)

Als je omhoog wil kijken, trek je m naar achter. Als je naar boven kijkt IRL, dan doe je je nek toch ook achterover? Als je omhoog wil schieten, trek je je arm toch ook naar achter/boven? :>

Das toch eigenlijk veel logischer? Waarom is het een anders dan de andere? Wie is er dan eigenlijk abnormaal? _O- ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:49:
[...]

Nouja ik zie het zo.. mensen vinden inverted heel 'abnormaal'.. en niet inverted wordt als 'normaal' bevonden.

Maar ik snap niet dat mensen die niet inverted spelen, plots wel inverted moeten hebben als ze in een vliegtuig zitten. Kun je me dat uitleggen? :>

Ik voel namelijk niet het verschil of ik nou 'zweef-loop' over de grond, of vlieg door de lucht. (Bij first persons)

Als je omhoog wil kijken, trek je m naar achter. Als je naar boven kijkt IRL, dan doe je je nek toch ook achterover? Als je omhoog wil schieten, trek je je arm toch ook naar achter/boven? :>

Das toch eigenlijk veel logischer? Waarom is het een anders dan de andere? Wie is er dan eigenlijk abnormaal? _O- ;)
Als je omhoog wilt *kijken* beweeg je je hoofd/ogen naar boven, dus stick omhoog. Als je in een vliegtuig zit ben je niet meer alleen aan het kijken, maar is het meer sturen (eigenlijk het voertuig kantelen om de heading goed te krijgen). Dan is het net als een vliegtuigknuppel, dus omhoog *sturen* is stick naar achteren.

Is 't logisch? Misschien niet, maakt ook niet uit :P . Om een of andere reden zijn m'n hersens nou eenmaal op die manier in elkaar geknoopt dat ik zo de minste fouten maak.

Neemt niet weg dat ik in sommige games (met name als je regelmatig wisselt tussen rondlopen en vliegen) vaak nog wel de fout in ga en de stick dus precies de verkeerde kant op beweeg... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tszcheetah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:14:
[...]

Als je omhoog wilt *kijken* beweeg je je hoofd/ogen naar boven, dus stick omhoog. Als je in een vliegtuig zit ben je niet meer alleen aan het kijken, maar is het meer sturen (eigenlijk het voertuig kantelen om de heading goed te krijgen). Dan is het net als een vliegtuigknuppel, dus omhoog *sturen* is stick naar achteren.

Is 't logisch? Misschien niet, maakt ook niet uit :P . Om een of andere reden zijn m'n hersens nou eenmaal op die manier in elkaar geknoopt dat ik zo de minste fouten maak.

Neemt niet weg dat ik in sommige games (met name als je regelmatig wisselt tussen rondlopen en vliegen) vaak nog wel de fout in ga en de stick dus precies de verkeerde kant op beweeg... 8)7
Ja, maar het is gewoon de camera die vooruit vliegt of loopt, en die stuur je feitelijk ;)

Maar wat je zegt klopt als het echt 'omhoog' was. Maar dat is het helaas niet. Het is naar voren en naar achteren trekken van een stick of muis.

Als je echt letterlijk een muis had die je omhoog moet tillen om te kijken, was het een heel ander verhaal :D

Vind het grappig dat er twee verschillen de soorten mensen/hersenen zijn. Ben benieuwd of t iets is wat men heeft aangeleerd, of dat er echt daadwerkelijk iets is in de hersenen dat de logica/motoriek bepaalt.

Misschien is het zelfs wel terug te voeren naar 'wiskundige' mensen en 'taal' mensen, of wetenschap en kunst etc. hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:23:
[...]

Ja, maar het is gewoon de camera die vooruit vliegt of loopt, en die stuur je feitelijk ;)

Maar wat je zegt klopt als het echt 'omhoog' was. Maar dat is het helaas niet. Het is naar voren en naar achteren trekken van een stick of muis.

Als je echt letterlijk een muis had die je omhoog moet tillen om te kijken, was het een heel ander verhaal :D

Vind het grappig dat er twee verschillen de soorten mensen/hersenen zijn. Ben benieuwd of t iets is wat men heeft aangeleerd, of dat er echt daadwerkelijk iets is in de hersenen dat de logica/motoriek bepaalt.

Misschien is het zelfs wel terug te voeren naar 'wiskundige' mensen en 'taal' mensen, of wetenschap en kunst etc. hahaha :D
Niks raars aan toch?
Werkt gewoon hetzelfde als een stick of stuur in een echt vliegtuig. Stuur/stick naar voren duwen is dalen en stuur/stick naar je toe is stijgen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:52:
[...]

Niks raars aan toch?
Werkt gewoon hetzelfde als een stick of stuur in een echt vliegtuig. Stuur/stick naar voren duwen is dalen en stuur/stick naar je toe is stijgen.
Ja maar dit 'omhoog' ging over "lopen" (wat natuurlijk in een fps precies t zelfde is als vliegen eigenlijk). Waarom zou het dan plots anders zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nu Spiderman klaar is maar toch eens beginnen met Dragon Quest XI, zat nog in de seal maar ben nog altijd zeer benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 11-09-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:08:
[...]

Ok, en probeer nu eens met de aim-assist uit? :>
Heb dat vaak genoeg gedaan, ook op PC in Borderlands bijvoorbeeld waar voor zover ik weet dan geen aim assist in zit. Ik ben nauwkeuriger met een muis omdat ik beide gewend ben en de muis uiteindelijk toch meer precisie biedt, maar de stelling was dat je met een controller niet precies zou kunnen mikken, maar dat kan best...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inverted always baby! Anders kan ik net zo goed pannenkoeken gaan bakken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984 en andere Metro liefhebbers:

4A Games laat weten hoe groot Metro: Exodus zal zijn.

“We’re looking at a total playtime of both previous games combined. In terms of geographical footprint, as we have moved to these more open areas, we can fit pretty much the entirety of the first two games (in terms of footprint) into just one of our huge levels. The last two games came in at about 12GB each, and we’re struggling to fit Metro Exodus onto a single Blu-ray. This is a massive step up for the studio.”
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:01:
[...]

Ja maar dit 'omhoog' ging over "lopen" (wat natuurlijk in een fps precies t zelfde is als vliegen eigenlijk). Waarom zou het dan plots anders zijn?
Dit. In CoD IW werkt het ook zo als je wilt. Stick naar voren is omhoog vliegen. Voelt veel natuurlijker omdat je dat van FPS controls gewend bent.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:09:

“We’re looking at a total playtime of both previous games combined. In terms of geographical footprint, as we have moved to these more open areas, we can fit pretty much the entirety of the first two games (in terms of footprint) into just one of our huge levels. The last two games came in at about 12GB each, and we’re struggling to fit Metro Exodus onto a single Blu-ray. This is a massive step up for the studio.”
Nice. Dat wordt weer ruimte vrijmaken op mijn HDD. Q1 wordt druk. Days Gone komt op dezelfde dag uit en dan komt Ace Combat ook nog in januari geloof ik. En dan wil ik ook Far Cry 5 nog eens halen en Tomb Raider moet er de komende maanden ook nog ergens tussen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
poor Leno schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:49:
[...]

Echt dit ja :D

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:53
Oeps, dit was niet helemaal mijn bedoeling met die opmerking.
Dit plaatje is altijd handig om hierbij te tonen. In een FPS vind ik dat ik de ogen van het poppetje bestuur met de muis, niet het hoofd (muis van me af bewegen voelt dan hetzelfde als omhoog) en in een flight sim bestuur ik de knuppel. Wat dat betreft speel ik volgens mij hetzelfde als tszcheetah.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:09:

De eerste gameplay-beelden zien er wel top uit voor deze game, deze staat dan ook absoluut op mijn watchlist. Tevens goed kunnen vermaken met 2033 en ergens in mijn uitpuilende backlog ligt Last Light nog te wachten.

Misschien binnenkort mijn overschot aan vakantiedagen maar eens opnemen om een deel van die backlog weg te werken 8)7

• omnom
Gebruiken jullie iets om bij te houden wat je hebt gespeeld, rating, wishlist e.d.?

Voor films gebruik ik sinds jaar en dag de imdb maar voor games heb ik eigenlijk niks. Wellicht iets als howlongtobeat?

[ Voor 3% gewijzigd door omnom op 12-09-2018 12:36 ]

• Anton.net
@omnom Metacritic geeft een gemiddelde van de meeste reviews.
Howlongtobeat geeft een goede indicatie van de lengte van een game.

Verder.. je kan een excel file aanmaken met de games die je hebt gespeeld of wil spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:50
omnom schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
Gebruiken jullie iets om bij te houden wat je hebt gespeeld, rating, wishlist e.d.?

Voor films gebruik ik sinds jaar en dag de imdb maar voor games heb ik eigenlijk niks. Wellicht iets als howlongtobeat?
Ik ben zelf groot fan van https://psnprofiles.com/

Veel trophy guides en per game kun je de fastest achievers zien, wat een goede indicatie is hoeveel tijd het kost om alle trophies in een game te halen.

Daarnaast heel makkelijk om per spel andere spelers te vinden via de game sessies.

[ Voor 7% gewijzigd door MaxHardcore op 12-09-2018 15:07 ]

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:50
Heb net van deze actie gebruik gemaakt, wellicht zijn er nog meer mensen in deze actie geïnteresseerd. 1 euro voor 1 maand PSnow.. Nog wel een tip, ik heb automatisch vernieuwen direct uitgeschakeld.

https://nl.pepper.com/aan...maand-voor-eur1-psn-76211

[ Voor 14% gewijzigd door MaxHardcore op 12-09-2018 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Terwijl veel games de laatste tijd worden uitgesteld vanwege de drukke releaseperiode, besluit de kleine, maar bekroonde indie Hollow Knight om deze maand (25 september 2018) te verschijnen in plaats van in 2019:

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakmans op 12-09-2018 18:55 . Reden: datum toegevoegd ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo vanavond maar even via Marktplaats een 2e hands Slim voor 180euro opgehaald. Ja ik weet dat er rond de feestdagen wel weer aanbiedingen zijn, maar als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook direct. Nu eerst alle destijds gekochte games weer downloaden.

XBL: MRE Inc

WTF!?!? Mag je geen videos van Spider-Man uploaden naar YT?? Kreeg vanavond deze mail:
Beste XXXXXXXXX,

Vanwege een auteursrechtclaim is je YouTube-video geblokkeerd. Dit betekent dat je video niet meer kan worden afgespeeld op YouTube.

Videotitel: Marvel's Spider-Man_20180912200451
Auteursrechtelijk beschermde content: Eight Years in the Making (From "Marvel's Spider-Man"/Score)
Geclaimd door: UMG

Claimdetails weergeven

Mogelijke redenen

Je video bevat auteursrechtelijk beschermd materiaal.
Auteursrechteigenaren kunnen YouTube-video's laten blokkeren als hun content erin verwerkt is.
Meer mensen dit gehad ?

EDIT
Als ik de link volg gaat het blijkbaar om het volgende ...
Eight Years in the Making (From "Marvel's Spider-Man"/Score) - John Paesano
Sound recording
6:21 - 6:42
|:( 8)7 ;w

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 12-09-2018 22:20 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

-SaveMe- schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:18:
WTF!?!? Mag je geen videos van Spider-Man uploaden naar YT?? Kreeg vanavond deze mail:
[...]
Meer mensen dit gehad ?
Klinkt alsof er copyrighted muziek onder zat?
Wat dus wel ingame gebruikt mag worden, maar niet verder gepubliceerd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heb ik ook wel eens gehad met een Fifa gameplay filmpje (ongeedit)

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 12-09-2018 22:21 ]

Inderdaad, wat gaar man.

Video staat er nu zonder die audio op ...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
Met Fifa ook wel eens gezien ja, de muziek wordt er dan uitgefilterd.

• 418O2
  • Nu online
-SaveMe- schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:22:
Inderdaad, wat gaar man.

[YouTube: Marvel's Spider-Man_20180912200451]
Hier nog steeds geblokkeerd

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56
Inderdaad, wat gaar man.

Blocked

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Inderdaad, wat gaar man.

Gezien net. Mobiel in de app wil het wel iig. Ziet er gameplay wise soepel uit. En grafisch mooi. Maar toch trekt Spiderman mij niet.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
MRE-Inc schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:47:
Zo vanavond maar even via Marktplaats een 2e hands Slim voor 180euro opgehaald. Ja ik weet dat er rond de feestdagen wel weer aanbiedingen zijn, maar als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook direct. Nu eerst alle destijds gekochte games weer downloaden.
Whahaha dat probleem heb ik dus ook. Altijd beter om even te wachten, maar nee ik moet het dan ook meteen hebben als het eenmaal in mijn hoofd zit :+

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
tszcheetah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:14:
[...]

Denk niet dat het met je hersens te maken heeft in die zin. Maar meer hoe je het vroeger voor t eerst deed.
Tenminste dat is bij mij zo. Voor een vliegtuig knuppel omlaag voor omhoog vliegen is toch ook logisch. Zo werkt t in t echt ook en toen ik voor t eerst Ace Combat ofzo speelde heb ik dat zo aangeleerd. Met richten in een first person; ook al speelde ik voor t eerst echt shooters op pc (counterstrike), nooit de neiging gehad om dan ook de stick omlaag te doen om omhoog te kijken. Maar mijn zwager bijvoorbeeld weer wel..Kwestie van hoe je het voor t eerst deed en aanhoudt denk ik :)

PSN id: PENo1

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Inderdaad, wat gaar man.

De actie waarbij je die persoon optakelde, is dat met vierkantje? Of moet je daar nog een specifieke skill voor unlocken?
bram1984 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:41:
[...]

Gewoon vierkantje. Er is een skill die je het op grotere afstand laat doen. Is gewoon de perch takedown.
Merci :)

[ Voor 23% gewijzigd door whyz op 13-09-2018 10:43 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
whyz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:26:
[...]

De actie waarbij je die persoon optakelde, is dat met vierkantje? Of moet je daar nog een specifieke skill voor unlocken?
Gewoon vierkantje. Er is een skill die je het op grotere afstand laat doen. Is gewoon de perch takedown.

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik had nog geen video bekeken van die Spiderman game, maar ... wat een gaaf spel! Mooie moves en mogelijkheden om tegenstanders uit te schakelen. Hmm... toch maar op mijn wannahave lijst zetten.

Make music, not war

• Anton.net
Hier is versie 6.00 aan het installeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Anton.net schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:39:
Hier is versie 6.00 aan het installeren
Performance updates 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wie hier heeft de Sony Gold Headset ? Werkt die gewoon via BT ?

En wie heeft de Platinum en Gold headsets beide kunnen testen ? Enige verschil qua geluid is het 3d spatial geluid. Vraag me af of dat de moeite waard is qua prijs. Vind een goed 5.1/7.1 virtual headset wel belangrijk voor een goede game beleving dus een beetje aan het rond kijken.

Mijn Astro A50 kan ik niet aansluiten via optical (wist ik van te voren) op de Slim en van die simpele oordopjes wil ik niet.

• maukoo
  • Laatst online: 19:43
En niet te vergeten: improved stability

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omnom
MRE-Inc schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:56:

En wie heeft de Platinum en Gold headsets beide kunnen testen ? Enige verschil qua geluid is het 3d spatial geluid. Vraag me af of dat de moeite waard is qua prijs. Vind een goed 5.1/7.1 virtual headset wel belangrijk voor een goede game beleving dus een beetje aan het rond kijken.

Mijn Astro A50 kan ik niet aansluiten via optical (wist ik van te voren) op de Slim en van die simpele oordopjes wil ik niet.
Hier werkt-ie prima via BT.

Ik speel alleen eigenlijk nooit MP games dus hoe de microfoon is kan ik je niet vertellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
maukoo schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:04:
[...]

En niet te vergeten: improved stability
Nope. Alleen performance :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik heb ze allebei gehad en ook de PS3 7.1 wireless die ook op de PS4 werkt. Ik gebruik nu de Platinum.

Qua geluid is de Gold veruit het minst. Weinig volume en nog minder bass. De PS3 versie was helaas op, maar die geeft in mijn optiek het beste geluid van alle 3, maar dan zonder 3D audio. Daarna heb ik een Tritton Katana gehad, maar door de HDMI passthrough box werkte die niet samen met de Pro en mijn OLED (geen 4K en HDR passthrough), dus die heb ik ingewisseld voor de Platinum. Daar ben ik zeer tevreden mee. Games als Uncharted 4, Horizon en God of War klinken rete vet in 3D audio en hij werkt ook perfect samen met mijn PS VR. Zit gewoon een lekkere punch in.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Zojuist een beta key ontvangen voor Trials Rising, vanavond gelijk installeren. Ideale game om lekker languit op de bank te spelen!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb de Gold versie. Het geluid is prima, vind ik. Dat anderen het "niks' vinden, moeten zij weten. Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een veel duurdere headset, wanneer deze prima functioneert. Ook de microfoon doet het heel goed: de anderen kunnen mij heel goed verstaan, zonder bijgeluiden of zo.

Make music, not war

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:26:
[...]

Ik heb ze allebei gehad en ook de PS3 7.1 wireless die ook op de PS4 werkt. Ik gebruik nu de Platinum.

Qua geluid is de Gold veruit het minst. Weinig volume en nog minder bass. De PS3 versie was helaas op, maar die geeft in mijn optiek het beste geluid van alle 3, maar dan zonder 3D audio. Daarna heb ik een Tritton Katana gehad, maar door de HDMI passthrough box werkte die niet samen met de Pro en mijn OLED (geen 4K en HDR passthrough), dus die heb ik ingewisseld voor de Platinum. Daar ben ik zeer tevreden mee. Games als Uncharted 4, Horizon en God of War klinken rete vet in 3D audio en hij werkt ook perfect samen met mijn PS VR. Zit gewoon een lekkere punch in.
Ah, okee, vraagje dan, ben jij een audio hoer (in de positieve zin van het woord) ;) en hoor jij altijd het verschil in geluid ? Smaken verschillen en wat de een goed vind klinken, vind de ander bagger. Ik zelf ben gewoon een doorsnee persoon als het op geluid aankomt, maar het moet wel helder klinken en niet blikkerig.
musiman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:08:
[...]

Ik heb de Gold versie. Het geluid is prima, vind ik. Dat anderen het "niks' vinden, moeten zij weten. Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een veel duurdere headset, wanneer deze prima functioneert. Ook de microfoon doet het heel goed: de anderen kunnen mij heel goed verstaan, zonder bijgeluiden of zo.
Ok, mijn issue nu zou zijn dat een headset nieuw meer zou kosten als de prijs die ik voor de Slim heb betaald. Aan de andere kant vind ik het geluid wel belangrijk. Het moet helder en crisp zijn en ik wil graag het geluid kunnen pinpointen. Mij Astro deed dat heel goed met COD Black Ops 1 destijds. In een van de multiplayer mappen hoorde je regelmatig wolven huilen. De eerste keer hoorde ik dat alleen in mijn rechterschelp en keek ik spontaan naar rechts.

Over die bijgeluiden....ik heb wat reviews gelezen en daarin wordt toch gezegd dat er echo's zijn met de Gold en dan anderen in de party chat zich zelf horen.

Oh en nog een vraag over MFA op je PSN Account. Ik krijg nu elke keer smsjes met verificatie codes, kan dat niet anders met een app op mijn iphone ofzo ? Nu staat mijn hele berichten lijst vol met 6 verschillende nummers van Sony (landcode +31, +44, +372). Als ze het nou vanaf 1 nummer doen dan blijft die oproeplijst ook een beetje schoon. Tevens duurt het soms gewoon lang (als ik langer dan 30 seconden) voordat ik een code krijg.

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 13-09-2018 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

MRE-Inc schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:53:
[...]

Ok, mijn issue nu zou zijn dat een headset nieuw meer zou kosten als de prijs die ik voor de Slim heb betaald. Aan de andere kant vind ik het geluid wel belangrijk. Het moet helder en crisp zijn en ik wil graag het geluid kunnen pinpointen. Mij Astro deed dat heel goed met COD Black Ops 1 destijds. In een van de multiplayer mappen hoorde je regelmatig wolven huilen. De eerste keer hoorde ik dat alleen in mijn rechterschelp en keek ik spontaan naar rechts.

Over die bijgeluiden....ik heb wat reviews gelezen en daarin wordt toch gezegd dat er echo's zijn met de Gold en dan anderen in de party chat zich zelf horen.

Oh en nog een vraag over MFA op je PSN Account. Ik krijg nu elke keer smsjes met verificatie codes, kan dat niet anders met een app op mijn iphone ofzo ? Nu staat mijn hele berichten lijst vol met 6 verschillende nummers van Sony (landcode +31, +44, +372). Als ze het nou vanaf 1 nummer doen dan blijft die oproeplijst ook een beetje schoon. Tevens duurt het soms gewoon lang (als ik langer dan 30 seconden) voordat ik een code krijg.
Ik vind het geluid zeer helder en goed. Het is geen koptelefoon van 400 Euro met dito geluid, maar ik ben echt tevreden over de kwaliteit. Ik heb geen klachten gehoord over de kwaliteit van mijn microfoon. Wellicht heb ik dan een exemplarisch goed model? ;)

Make music, not war

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

MRE-Inc schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:53:
Helaas niet, ik wacht er ook al op.... die SMS'jes zijn ruk en soms komen ze niet eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
musiman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:02:
[...]

Ik vind het geluid zeer helder en goed. Het is geen koptelefoon van 400 Euro met dito geluid, maar ik ben echt tevreden over de kwaliteit. Ik heb geen klachten gehoord over de kwaliteit van mijn microfoon. Wellicht heb ik dan een exemplarisch goed model? ;)
@MRE-Inc Ik heb hetzelfde, werkt gewoon perfect gold headset, zal vast niet beste headset zijn voor als je echt van muziek wilt genieten, maar voor gamen + communicatie is dat ding gewoon goed.

Gebruik hem ook op PC voor tijdens Overwatch en enige wat ik af en toe moet doen als ik iets te ver ben weggelopen om wat drinken te pakken is af en toe even uit en aan zetten, omdat lijkt dat hij verspringt van frequentie oid die iets minder werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Ik heb de Gold headset en ben er erg over te spreken.
Ik speel met een groepje vrienden Call of Duty: WW2, en die vragen regelmatig hoe ik wist dat ze eraan kwamen om de hoekjes ofzo, dat komt dus door de headset. Er zit zoveel detail in vergeleken met andere (budget) headsets die zij hebben.
Je moet hem de eerste keer wel goed tweaken, de chat/audio balans goed instellen is de basis voor goed geluid. Hij past ook perfect in combinatie met PSVR trouwens, en de accu gaat lekker lang mee.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de Platinum nooit heb geprobeerd.

• taker1987
  • Laatst online: 21-09 09:10
-SaveMe- schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:49:
[...]

Hmmmmm, balen. Dan weet ik het zo niet. Je zou eens Rebuild Database kunnen proberen ...
beetje late reactie , maar het lag blijkbaar aan nba2k19 die nog niet uit was officieel (alleen pre order 3 dagen eerder ) denk dat het daarom niet mogelijk was om de trophys al te uploaden naar de server ofzo

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!
taker1987 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:27:
[...]

beetje late reactie , maar het lag blijkbaar aan nba2k19 die nog niet uit was officieel (alleen pre order 3 dagen eerder ) denk dat het daarom niet mogelijk was om de trophys al te uploaden naar de server ofzo
Ah, ok :) Fijn dat het opgelost is d:)b

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nogal schraal voor een echt nieuw nummer ipv een .1 update :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Anton.net
BlackEyedAngel schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:32:
[...]

Nogal schraal voor een echt nieuw nummer ipv een .1 update :{
Inderdaad.
Ik heb geen probleem met al die 'performance updates', maar ga het dan geen nieuw nummer geven he..
Dat doe je enkel om te laten uitschijnen dat je actief bezig bent met het updaten van je software. :/

Er zit trouwens al lang weinig vernieuwing in de software van de ps4

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Iemand een lijst met verbeteringen van de nieuwe PlayStation 4 UPDATE 6.00???

Op werk zijn gaming sites geblocked.

[ Voor 21% gewijzigd door theduke1989 op 13-09-2018 17:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
@theduke1989 Jazeker:

- This system software update improves system performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 19-demo:

https://store.playstation...12582_00-FIFA2019DEMOGAME

Schop een gratis balletje.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Is er maintenence? Ik krijg de error ws433055

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Nee, de store is overbelast oid.
Ik kon er na een half uur proberen in en de demo downloaden. Toen voelde ik me te moe om hem te proberen :)
Zo na het eten even opstarten

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:47:
Nice! Kun je eens met de echte mannen Battlefielden >:)

Nu @Reefun nog :>

• Denman
  • Laatst online: 17:20
Heeft die overbelasting van de store misschien ook betrekking op de betalingen? Ik heb zojuist met iDeal 4 tientjes toegevoegd voor Firewall Zero Hour, is afgeschreven maar staat er na een kwartier nog niet bij terwijl dat voorheen altijd instant was.

Ik zit klaar met m’n Aim Controller en heb zin om te knallen :(

Edit: het is net na uiteindelijk 20 minuten alsnog toegevoegd. Downloading 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Denman op 13-09-2018 21:24 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MRE-Inc Audiohoer is een groot woord, maar ik hoor wel het verschil tussen bijvoorbeeld verschillende bitstream kwaliteiten/snelheden. Ik heb deze headsets daarbij direct naast elkaar getest in dezelfde games, dus dan hoor je direct verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:13:
[...]

Hehe, nou het is flink wennen om met de DS4 te spelen als je de Xbox Elite controller gewend bent met hoge thumb sticks. Vliegen in BF1 ging daarentegen wel redelijk.

En je wil niet tegen @Reefun vliegen. Die haalt je binnen 3 seconden uit de lucht, dus laat die maar lekker op de Xbox spelen ;)

@bram1984 dat bedoel ik dus. Ik hoor dat verschil niet of nauwelijks. Ik zou zoiets alleen horen als ik 5x hetzelfde deuntje achter elkaar hoor en dan nog.

Wel vanavond even de Gold headset gehaald voor 55€. Voor mij prima geluid hetzij iets blikkerig bij bepaalde tonen. Daar heb ik geen last van met de TB 700 Stealth op de X1. Zeker geen miskoop qua looks, feel en geluid. Komt nog wel goed daar bij Sony ;)

Overigens wie bij Sony vond het slim op op de Slim aan de achterkant een aux poort te zetten ipv een usb? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:18:
Overigens wie bij Sony vond het slim op op de Slim aan de achterkant een aux poort te zetten ipv een usb? 8)7
Een slim heeft toch geen aux poort? Geen enkele ps4 heeft een aux poort. De OG en Pro hebben wel een optical poort.
De Pro heeft wel een usb vanachter.

Bedoel je misschien die aansluiting voor de camera?

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 14-09-2018 00:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:13:
[...]

8)

Ooit komt er wel een PS4 (Pro) hier in huis hoor! Zoveel exclusives die ik zou willen spelen. Spiderman, God of War, Last of Us, The last guardian, Shadow of the colossus. Echter, Tegen de tijd dat hij hier in huis staat is Battlefield 6 alweer uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:18:
[...]

Hehe, nou het is flink wennen om met de DS4 te spelen als je de Xbox Elite controller gewend bent met hoge thumb sticks. Vliegen in BF1 ging daarentegen wel redelijk.
Voor de PS heb je ook een controller, de Nacon Revolution, met Xbox layout en paddles op de achterkant :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.expertreviews.co.uk/sites/expertreviews/files/2017/03/best_ps4_controller_-_nancon_revolution_pro.png?itok=GMb18-CY

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:51:
[...]

Voor de PS heb je ook een controller, de Nacon Revolution, met Xbox layout en paddles op de achterkant :)

[Afbeelding]
Ik begrijp alleen de vorm van de sticks niet bij deze. Een holle stick geeft veel meer profijt bij het mikken, maar die hebben ze bol gemaakt. En een bolle stick is juist veel fijner om mee te lopen/bewegen, omdat je daar continue tegenaan moet duwen, maar die hebben ze dan weer hol gemaakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anton.net schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:32:
[...]

Een slim heeft toch geen aux poort? Geen enkele ps4 heeft een aux poort. De OG en Pro hebben wel een optical poort.
De Pro heeft wel een usb vanachter.

Bedoel je misschien die aansluiting voor de camera?
Nou ik dacht dat het een usb poort was, dus ik probeerde de usb dongle van de Gold headset daar in te drukken. Lukte niet. Toen maar de Slim uitgebouwd en gekeken, stond er gewoon AUX boven. Dacht dat het een usb poort was.

Tis ook maar goed dat die PS4 er bij @Reefun nog lang niet komt, @poor Leno zou dan noodgedwongen overstappen naar de Xbox waar hij dan niet uit de lucht wordt geschoten door 2 xbox flying aces :>

Afbeeldingslocatie: https://geekculture.co/wp-content/uploads/2016/09/ps4-slim-5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

En die heb ik niet. Kan ik mijn door Microsoft uitgefaseerde Kinect er ook op aansluiten ;) Op zolder staan er namelijk nog 2. Eentje van de 360, de andere van de One :X

Over die Nacon controller: Ik neem aan dat die sticks wel uitwisselbaar zijn, net zoals bij de Elite controller. Mijn zoon speelt idd zoals @bram1984 het zegt, de ene bol, de andere hol in shooters. Verder is dat ding volgens mij alleen bedraad te gebruiken. Euh...het is bijna 2019 en dan nog bedraad ? Dat moet gewoon een beperking zijn die Sony oplegt anders zou ik niet weten waarom ze dat zouden doen....

En die paddles interesseren met niet, gebruik ik ook niet op de Elite Controller. Je gaat je controller daardoor heel geforceerd vasthouden, althans ik wel met mijn grote handen. Doe ik dat niet, dan druk ik telkens die paddles in.

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 14-09-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:01:
[...]

Ik begrijp alleen de vorm van de sticks niet bij deze. Een holle stick geeft veel meer profijt bij het mikken, maar die hebben ze bol gemaakt. En een bolle stick is juist veel fijner om mee te lopen/bewegen, omdat je daar continue tegenaan moet duwen, maar die hebben ze dan weer hol gemaakt. 8)7
Nouja, voor mij persoonlijk, vind ik juist bij die opstelling de holle kant voor het lopen beter omdat je duim recht onder de stick zit en ligt ie er goed in zeg maar.. bij de mik-knop, zit je duim er schuin op en kun je nauwkeuriger richten omdat je dan door de bolling beter contact hebt met vooral het puntje van de stik ipv het hele oppervlak. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk..
Kun je t nog volgen? _O-

-
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:02:
[...]

Tis ook maar goed dat die PS4 er bij @Reefun nog lang niet komt, @poor Leno zou dan noodgedwongen overstappen naar de Xbox waar hij dan niet uit de lucht wordt geschoten door 2 xbox flying aces :>
>:)

Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/r/camb.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:01:
[...]

Zou fijn zijn als ze verwisselbaar zouden zijn zoals bij de XB1 Elite Controller. En nee, dit is niet bedoeld als fanboy gedrag hoor ; Just stating the facts.

Ik heb bij mijn XB1 Elite Controller beide sticks voorzien van bolle sticks daar ik last van m'n duimen krijg bij holle sticks. Ik kreeg gewoon serieus blaren ervan (hoe dan? :D).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10
Jammer dat die krengen zo duur zijn... Ik merkte bij HZD namelijk iets wat ik toch wel een serieus nadeel vind van de Sony controller layout. Al je healing zit op de dpad, maar die zit dus links van je linker stick. Midden in een gevecht is het niet echt aan te raden om die los te laten en dus stil te gaan staan om je healing te activeren (vooral als je eigenlijk een potion wil zoeken om je medicine bag te ontzien). Op een Xbox controller kan ik prima met mijn rechterduim bij de dpad om snel iets te selecteren terwijl ik blijf rennen. Op de DS4 moet ik dan al met mijn rechterhand de controller los laten om aan de andere kant de dpad te bedienen...

Maar ja, om nou 100 of zelfs 50 euro voor die andere uit te geven om dat op te lossen terwijl ik de PS4 alleen voor de exclusives heb gaat me ook wat ver... En het is natuurlijk ook een beetje zeuren :+ I'll manage...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@poor Leno Onder je stick? Hmm, misschien is het bij mij anders. Ik heb hoge opzetstukken. Bij lopen/bewegen duw ik de stick helemaal naar voren en zit mijn duim niet meer bovenop de stick maar schuin er tegenaan. Met een bolling heb ik vanzelfsprekend veel meer grip dan. En bij het mikken zit ik er wel weer bovenop. Met een holling kan ik veel preciezere bewegingen maken omdat ik dan kleine duwtjes tegen de hogere kanten kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:56:
@poor Leno Onder je stick? Hmm, misschien is het bij mij anders. Ik heb hoge opzetstukken. Bij lopen/bewegen duw ik de stick helemaal naar voren en zit mijn duim niet meer bovenop de stick maar schuin er tegenaan. Met een bolling heb ik vanzelfsprekend veel meer grip dan. En bij het mikken zit ik er wel weer bovenop. Met een holling kan ik veel preciezere bewegingen maken omdat ik dan kleine duwtjes tegen de hogere kanten kan geven.
Ja als hoge hebt, dan snap ik dat wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Hori Onyx PS4 Wireless Controller Zwart

Dit is perfect voor de mensen die een Xbox layout goedkoop en toch draadloos willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:10:

Dit is perfect voor de mensen die een Xbox layout goedkoop en toch draadloos willen.
Maar geen paddles op de achterkant.. Ik snap echt niet dat dat ondertussen niet standaard is :'( :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

Met paddles ga je dik boven die prijs zitten net zoals de Xbox One Elite controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:16:
@poor Leno

Met paddles ga je dik boven die prijs zitten net zoals de Xbox One Elite controller.
Ja nu ja. Maar dat moet gewoon standaard worden. Alsof dat zoveel duurder en moeilijker is om te maken.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:10:

Ben er geen fan van om op de PS4 een Xbox layout te nemen op de controller. Het is gewoon een kwestie van wennen. Kom je een keer bij familie die bv alleen een Xbox One of alleen een PS4 hebben, loop jij te kloten omdat je niet gewend bent aan de controller layout omdat je op de PS4 met een Xbox layout speelt. Verlies je met Fifa van je 8-jarige neefje :')
Reefun schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:27:
[...]

Ik kreeg gewoon serieus blaren ervan (hoe dan? :D).
Ja hoe dan ???????????

@poor Leno Challenge accepted.... Heb alleen nog de standaard kit op mijn attack plane, nog geen tank hunter kit. Je komt dus weer goed weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Viel me nu pas op :D

Als iemand mij een PS4 met BF1 sponsort, dan doen we wel een dogfight 8) I'll make you scream for your mummy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:19:
[...]

Ben er geen fan van om op de PS4 een Xbox layout te nemen op de controller. Het is gewoon een kwestie van wennen. Kom je een keer bij familie die bv alleen een Xbox One of alleen een PS4 hebben, loop jij te kloten omdat je niet gewend bent aan de controller layout omdat je op de PS4 met een Xbox layout speelt. Verlies je met Fifa van je 8-jarige neefje :')
Heb hem hier ook. Ik vind hem wel fijn. Ik kan prima wegkomen met een PS4 controller voor een potje Fifa, maar als ik een Spider-Man aan het doen ben, dan wordt het al snel te gek met de combo's en mn musle-memory. Ik speel niet genoeg op mn PS4 om dat te veranderen en de games die ik doe zijn al klaar voordat ik er echt aan gewend raak.
Enige nadeel aan die controller is dat je de touchpad nogal makkelijk indrukt tijdens het gamen als je rond de vierkant-knop moet zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2018 09:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:25:
[...]

Viel me nu pas op :D

Als iemand mij een PS4 met BF1 sponsort, dan doen we wel een dogfight 8) I'll make you scream for your mummy!
Ik heb eergisteren via Marktplaats een Slim voor 180€ opgehaald met 1 controller. BF1 is zo goed als gratis nu, althans de Premium pass deze week wel. Dus alvast een PSN accountje aanmaken en claimen die handel.

https://store.playstation...ORE-MSF75508-SUPTOPS42305

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bevat PS4 firmware 6.00 toch een geheime feature?

Luke Mears, Online Safety Team Manager bij Sony Interactive Entertainment, heeft namelijk op Twitter enkele cryptische hints geplaatst. Hij begon met een reactie op een persoon die aan het klagen was dat er geen nieuwe features in de update zaten. Luke antwoordde hierop met: ‘je gaat het zien’. Vervolgens toonde iemand nieuwsgierigheid en daarop gaf Luke aan zijn lippen stijf op elkaar te houden.

Het lijkt er dus op dat het personeel van Sony meer weet over de update die mogelijk een geheime – niet ontdekte – feature bevat. Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld het veranderen van je PlayStation Network naam of wellicht backwards compatibility. Vooralsnog is het afwachten en hopelijk weten we snel meer.

Zou wel mooi zijn, wat denken jullie dat het kan zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:14:

Ik hoop op mensen in de party verschillende audio niveau's te geven.. de een klinkt veel harder dan de ander.

En mn eigen icoontjes en layout op de homescreen te kunnen aanpassen. Ook veel meer PS thema en kleur opties zou leuk zijn.

PS: ohja en natuurlijk de logica van verschillende beeld/audio opties e.d allemaal bij elkaar, ipv onderverdeeld in 80 verschillende menu's.
(Zoals dat je nu je eigen mic niveau moet aanpassen onder devices, ipv audio menu 8)7 :F )

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 14-09-2018 11:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Luke Mears, Online Safety Team Manager bij Sony Interactive Entertainment, heeft namelijk op Twitter enkele cryptische hints geplaatst. Hij begon met een reactie op een persoon die aan het klagen was dat er geen nieuwe features in de update zaten. Luke antwoordde hierop met: ‘je gaat het zien’. Vervolgens toonde iemand nieuwsgierigheid en daarop gaf Luke aan zijn lippen stijf op elkaar te houden.

Het lijkt er dus op dat het personeel van Sony meer weet over de update die mogelijk een geheime – niet ontdekte – feature bevat. Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld het veranderen van je PlayStation Network naam of wellicht backwards compatibility. Vooralsnog is het afwachten en hopelijk weten we snel meer.

Ik gok op meer social gezeik en een gepersonaliseerde ervaring. Dus meer ads.

* Vrijdag kritisch is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
extra extra stabiliteit, duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik kon mij ook al niet voorstellen dat een 6.00 update alleen maar de stabiliteit verbeterde.

Verder kan het mij eigenlijk niks schelen, enige echte minpunt was de zoekfunctie in de store maar die hebben ze eindelijk aangepast, want verder zit ik toch nooit in het homescreen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:16:
[...]
(Zoals dat je nu je eigen mic niveau moet aanpassen onder devices, ipv audio menu 8)7 :F )
Ik vind dat nochtans logisch. Audio gaat puur over de main audio output van de content. Je micro is duidelijk een randapparaat en de settings daarvan horen dan ook bij apparaten. Anders zouden ze het Audio menu ook dynamisch moeten gaan aanpassen naargelang wat je aangesloten hebt: micro of niet, VR of niet, camera of niet, hoeveel controllers, etc...

Verder ook wel benieuwd naar wat 6.00 nu echt heeft, want ik kan me ook niet inbeelden dat het alleen wat interne fixes zijn en dat ze dat ineens 6.00 noemen. Aangezien we het nog niet zien, vermoed ik dat het iets is dat ook bij hun aan server kant iets vereist maar daar nog niet live is. Wel raar dan om toch al de 6.00 te releasen. En ja, server kant updates zou bvb kunnen betekenen het wijzigen van je PSN name.

[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 14-09-2018 11:49 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.