bram1984 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:26:
[...]
Ik heb ze allebei gehad en ook de PS3 7.1 wireless die ook op de PS4 werkt. Ik gebruik nu de Platinum.
Qua geluid is de Gold veruit het minst. Weinig volume en nog minder bass. De PS3 versie was helaas op, maar die geeft in mijn optiek het beste geluid van alle 3, maar dan zonder 3D audio. Daarna heb ik een Tritton Katana gehad, maar door de HDMI passthrough box werkte die niet samen met de Pro en mijn OLED (geen 4K en HDR passthrough), dus die heb ik ingewisseld voor de Platinum. Daar ben ik zeer tevreden mee. Games als Uncharted 4, Horizon en God of War klinken rete vet in 3D audio en hij werkt ook perfect samen met mijn PS VR. Zit gewoon een lekkere punch in.
Ah, okee, vraagje dan, ben jij een audio hoer (in de positieve zin van het woord)

en hoor jij altijd het verschil in geluid ? Smaken verschillen en wat de een goed vind klinken, vind de ander bagger. Ik zelf ben gewoon een doorsnee persoon als het op geluid aankomt, maar het moet wel helder klinken en niet blikkerig.
musiman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:08:
[...]
Ik heb de Gold versie. Het geluid is prima, vind ik. Dat anderen het "niks' vinden, moeten zij weten. Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een veel duurdere headset, wanneer deze prima functioneert. Ook de microfoon doet het heel goed: de anderen kunnen mij heel goed verstaan, zonder bijgeluiden of zo.
Ok, mijn issue nu zou zijn dat een headset nieuw meer zou kosten als de prijs die ik voor de Slim heb betaald. Aan de andere kant vind ik het geluid wel belangrijk. Het moet helder en crisp zijn en ik wil graag het geluid kunnen pinpointen. Mij Astro deed dat heel goed met COD Black Ops 1 destijds. In een van de multiplayer mappen hoorde je regelmatig wolven huilen. De eerste keer hoorde ik dat alleen in mijn rechterschelp en keek ik spontaan naar rechts.
Over die bijgeluiden....ik heb wat reviews gelezen en daarin wordt toch gezegd dat er echo's zijn met de Gold en dan anderen in de party chat zich zelf horen.
Oh en nog een vraag over MFA op je PSN Account. Ik krijg nu elke keer smsjes met verificatie codes, kan dat niet anders met een app op mijn iphone ofzo ? Nu staat mijn hele berichten lijst vol met 6 verschillende nummers van Sony (landcode +31, +44, +372). Als ze het nou vanaf 1 nummer doen dan blijft die oproeplijst ook een beetje schoon. Tevens duurt het soms gewoon lang (als ik langer dan 30 seconden) voordat ik een code krijg.
[
Voor 9% gewijzigd door
MRE-Inc op 13-09-2018 13:56
]