Je kan overstappen op "the claw" Dan heb je je wijsvinger op de goeie plek voor d-pad.Finraziel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:45:
Maar ja, om nou 100 of zelfs 50 euro voor die andere uit te geven om dat op te lossen terwijl ik de PS4 alleen voor de exclusives heb gaat me ook wat ver... En het is natuurlijk ook een beetje zeurenI'll manage...
Snap ik, maar het menu heet "sound and screen".. Toch logisch als daar gewoon alles onder zit?Twixie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:47:
[...]
Ik vind dat nochtans logisch. Audio gaat puur over de main audio output van de content. Je micro is duidelijk een randapparaat en de settings daarvan horen dan ook bij apparaten. Anders zouden ze het Audio menu ook dynamisch moeten gaan aanpassen naargelang wat je aangesloten hebt: micro of niet, VR of niet, camera of niet, hoeveel controllers, etc...
Of doe ze dan onder beide menu's
Voor mij is het nu een beetje onlogisch maar goed.
Kwestie van gewoonte. En ik heb ook nog nooit een hardware device gezien waar je dezelfde settings op verschillende plaatsen kunt bereiken. In software is dat minder ongebruikelijk, maar ook nog altijd niet heel courant.poor Leno schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:52:
[...]
Of doe ze dan onder beide menu's
Voor mij is het nu een beetje onlogisch maar goed.
Verwijderd
No Man's Sky is de DEAL van de Week:
https://store.playstation...03952_00-NOMANSSKYHG00001
Voor €15,99.
https://store.playstation...03952_00-NOMANSSKYHG00001
Voor €15,99.
PS4 Pro Fortnite bundle bij bol.com voor 359 euro?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik begrijp je vraag niet.Schuimpje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:13:
PS4 Pro Fortnite bundle bij bol.com voor 359 euro?
Ik zag zojuist bij de pricewatch de PS4 pro fortnite bundle voor 359,- bij bol.com. En op de site van bol.com geeft deze een releasedatum aan van 05-10-2018
Ik heb m'n PS4 laatste verkocht. Ik ben op zoek naar de FIFA ps4pro bundel, maar die lijkt in NL niet te krijgen. 359 is ook wel een nette prijs.
Verwijderd
Eigen screenshot:

Vergeet deze mooie meid niet:
De vandaag uitgekomen Shadow of the Tomb Raider.
Mooier en spannender dan ooit tevoren.

Wtf, op die screenshot ziet haar gezicht er ook al zo raar uit?
Wat is er misgelopen bij de ontwikkeling van die game?
In Rise had ze toch een beter dagje

[ Voor 34% gewijzigd door Anton.net op 14-09-2018 16:46 ]
Raar niet... wel minder knapAnton.net schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:44:
[Afbeelding]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Eigen screenshot is op een Xbox One X genomen in de high quality mode.Anton.net schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:44:
[Afbeelding]
Misschien komt het door de belichting maar er lijkt te veel ruimte te zitten tussen haar neus en mond... Als er wat schaduw onder de neus zit valt dat waarschijnlijk een stuk minder op.Anton.net schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:44:
[Afbeelding]
Gamertag: FinrazielNL
Ben het met @Anton.net eens... Ze lijken daar toch echt wel een probleem te hebben met de rendering van haar gezicht. Ziet er gewoon iemand anders uit dan in die screenshot van Anton en ook totaal anders met hoe ze in het eerste game eruit ziet.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:40:
Jullie zitten weer te muggeziften over 1 screenshot vanuit rare hoek, aparte belichting en bovendien met modder op dr gezicht.
Wel op Xbox, maar ze ziet er imo gewoon prima uit:

Ja Uncharted is mooier en ja het is prima om dat een betere game te vinden, maar die hebben we allemaal al uitgespeeld en nu kunnen we gewoon lekker met Lara aan de gang. Ik snap niet waarom een game moet winnen, je kunt er nu toch gewoon plezier aan hebben?

Ja Uncharted is mooier en ja het is prima om dat een betere game te vinden, maar die hebben we allemaal al uitgespeeld en nu kunnen we gewoon lekker met Lara aan de gang. Ik snap niet waarom een game moet winnen, je kunt er nu toch gewoon plezier aan hebben?
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2018 17:28 ]
Haar gezicht lijkt wat uit proporties. Ze lijkt hier wel een beetje op een hamster met die bolle toet (kan er niets anders van makenVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:40:
Eigen screenshot:
[Afbeelding]
Daarnaast is dit een spel die ik nog even laat liggen. Moet de vorige ook nog spelen en heb al een enorme backcatalog.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt me best leuk, maar in the pile of shame TR2013 (volgens mij op ps3 EN x360Vrijdag schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:30:
[...]
Haar gezicht lijkt wat uit proporties. Ze lijkt hier wel een beetje op een hamster met die bolle toet (kan er niets anders van maken) en haar jukbeenderen zijn veel minder "kaukasisch". Nu kan dit ook gewoon aan de hoek liggen en heb niet het idee dat het spel er minder om is. Je kijkt toch voornamelijk naar haar kont
Daarnaast is dit een spel die ik nog even laat liggen. Moet de vorige ook nog spelen en heb al een enorme backcatalog.

Dus ik laat deze nog even lekker voorbij gaan. mocht ik nog even gamen vanaaf dan misschien even de mega man 11 demo checken, daar heb ik dan wel weer zin in.
10 second ninja DONE
En wat is de vraag dan?Schuimpje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:47:
[...]
Ik zag zojuist bij de pricewatch de PS4 pro fortnite bundle voor 359,- bij bol.com. En op de site van bol.com geeft deze een releasedatum aan van 05-10-2018
Klinkt als een levertijd van ongeveer 15 werkdagen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Eerlijk gezegd helpen deze screens ook de game niet bepaaldMartinspire schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:20:
Jullie zitten weer te muggeziften over 1 screenshot vanuit rare hoek, aparte belichting en bovendien met modder op dr gezicht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helemaal niet in de gaten dat die nieuwe Tomb Raider al uit is (nou ja, sinds vandaag). Voor m'n gevoel was de aankondiging nog maar kort geleden.
De vorige twee delen vond ik tof, maar nu wacht ik maar even tot ie goedkoper is. RDR2 komt ook over zes weken uit, haal ik Tomb Raider wel voor de decembermaand
De vorige twee delen vond ik tof, maar nu wacht ik maar even tot ie goedkoper is. RDR2 komt ook over zes weken uit, haal ik Tomb Raider wel voor de decembermaand
Wie heeft het over Uncharted dan?Martinspire schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN id: PENo1
Haha ja Martin ziet TR als een soort multiplatform Xbox exclusive die het tegen Uncharted moet opnemen.
ik heb de ps4 gold headset. Nu is het volgens mij sinds de laatste update dat als ik een party chat heb dat ik niet meer het geluid en de chat tegelijk doot mijn heaset hoor. Zijn er meer die hier last van hebben?
Ik kan zo 1.2.3 geen Trails topic vinden dus ik dump ze ff hier.
Members only: Trails rising beta
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Code inlossen op de Beta Redeem website
http://trialsgame.com/beta_redeem
Stap 1: Log in met jouw Ubisoft-account
Stap 2: Voer de code in
Stap 3: Kies jouw platform (PC, Xbox One, PlayStation 4)
Stap 4: Je persoonlijke bètatoegang is gestuurd. Je kunt nu spelen!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
bram1984 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:37:
[...]
Haha ja Martin ziet TR als een soort multiplatform Xbox exclusive die het tegen Uncharted moet opnemen.

Uhm bij die eerste screenshot een paar posts terug dacht ik idd, "het zal de belichting wel zijn."Martinspire schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar na jouw screenshots vraag ik me af welke plastisch chirurg haar gebruikt heeft om zijn LOI examen "cutting for dummies" op te oefenen.
Wel mooi dat je in 2 zinnen in je eentje een Tomb Raider vs Uncharted discussie kan starten en eindigen. Scheelt weer een hoop posts daarover.
[Edit] Het spel zelf wordt er voor mij overigens geen reet slechter van hoor en zal hem tzt ook wel aanschaffen als ik zin in Tombraider heb. Maar laten we zeggen dat ik haar gezicht in vorige versies wat uhm.. overtuigender vond.
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 14-09-2018 22:43 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Omdat ik zo vaak die fout zie...Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:20:
Trails .... Trails
Het is ‘trials’ niet ‘trails’, en te onthouden omdat het afgeleid is van ‘to try’.
Shadow is ook gemaakt door een andere studio, toch?
TR 2013 en Rise komen van Crystal Dynamics, Shadow komt van Eidos Montreal.
TR 2013 en Rise komen van Crystal Dynamics, Shadow komt van Eidos Montreal.
Misschien prijsverlaging oid? Die bundel is er al maanden voor €399 namelijk.Schuimpje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:47:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Helemaal niet. De vorige pagina ging het nog over Uncharted vs Tomb Raider en nu ineens over dat ze fucking lelijk was. Ik ben gewoon fan van de serie en vind het jammer dat er zo negatief gedaan wordt over niets. Het is gewoon een prima game om het weekend mee door te komen. Niet de mooiste game maar je kunt ook overdrijven.bram1984 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:37:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2018 01:43 ]
Thnx! Laatste code gebruikt.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:20:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[...]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ik heb de een na laatste gebruikt.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:20:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[...]
Thnx.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Spider-Man sales gaan door het dak. Tekorten in Japan.
https://www.dualshockers.com/spider-man-ps4-japan/
Ik ben echt zeer benieuwd hoe de sales van Spider-man zijn, volgens mij gaat deze game wel voorbij God of War qua sales.bram1984 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:45:
Spider-Man sales gaan door het dak. Tekorten in Japan.
Ze hebben in ieder geval wel een mooie maand gekozen om te releasen, geen echte concurrentie van andere games.
Ik zeg, ziet er goed uit 
Ik had vannacht een droom dat de 6.0 update backwards compatibility introduceerde , maar dat niemand er simpelweg aan dacht om een ps3 disc in z'n ps4 te doen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
dus je hebt het meteen geprobeerd toen je wakker werd?BlackEyedAngel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:31:
Ik had vannacht een droom dan de 6.0 update backwards compatibility introduceerde , maar dat niemand er simpelweg aan dacht om een ps3 disc in z'n ps4 te doen![]()
Voor zij die wat PS Store krediet nodig hebben... mediamarkt.be doet stockverkoop aan -20% n.a.v. Club Day. Daarbij zit blijkbaar ook een PS Store kaart van €50 die dus maar €40 kost.
Mogelijks enkel voor Club leden, maar daar is rap op ingeschreven.
Mogelijks enkel voor Club leden, maar daar is rap op ingeschreven.
Wordt een nachtmerrie voor je ps4.BlackEyedAngel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:31:
Ik had vannacht een droom dan de 6.0 update backwards compatibility introduceerde , maar dat niemand er simpelweg aan dacht om een ps3 disc in z'n ps4 te doen![]()
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Goh! Ik droom meestal veel spannender dingenBlackEyedAngel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:31:
Ik hoor mijn ps4 al zuchten en vloeken op de ps3 gamesBlackEyedAngel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:31:
Ik had vannacht een droom dat de 6.0 update backwards compatibility introduceerde , maar dat niemand er simpelweg aan dacht om een ps3 disc in z'n ps4 te doen![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In de UK zijn alleen Apple en Lego groter. Impressive.
https://www.gamesindustry...ecognized-brand-in-the-uk
https://www.gamesindustry...ecognized-brand-in-the-uk
Ik de 2de van boven. Thank youkoenvdlinden schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:39:
[...]
Ik heb de een na laatste gebruikt.
Thnx.
Sinds een aantal dagen heb ik een Sonos beam aangesloten en mijn PS4 even op een andere plek neergezet. Er is een update geweest van de PS4 en nu ik FIFA18 start lijkt het of dat ik andere settings heb. De bal flikkert en is niet goed te zien als hij geschoten wordt, de kleuren lijken feller (terwijl ik niks anders heb gedaan met instellingen van de tv) Ik heb even bij settings van de ps4 gekeken, maar daar kan ik ook niet echt wat vinden. Iemand een idee hoe dit kan komen? Ik weet niet zeker of dat ik eenzelfde HDMI poort heb aangesloten, wellicht dat dit invloed heeft?
Het kan zijn dat je de instellingen van een bepaalde poort hebt gewijzigd in het verleden. Als je dan een andere HDMI poort gebruikt, zou het best wel eens kunnen dat je tv die instellingen niet toepast op je andere HDMI poorten.Dgibbons schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:47:
Sinds een aantal dagen heb ik een Sonos beam aangesloten en mijn PS4 even op een andere plek neergezet. Er is een update geweest van de PS4 en nu ik FIFA18 start lijkt het of dat ik andere settings heb. De bal flikkert en is niet goed te zien als hij geschoten wordt, de kleuren lijken feller (terwijl ik niks anders heb gedaan met instellingen van de tv) Ik heb even bij settings van de ps4 gekeken, maar daar kan ik ook niet echt wat vinden. Iemand een idee hoe dit kan komen? Ik weet niet zeker of dat ik eenzelfde HDMI poort heb aangesloten, wellicht dat dit invloed heeft?
[quote]koenvdlinden schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:39:
[...]
De bovenste is nu door mij gebruikt.
Thanks 4 sharing!
[...]
De bovenste is nu door mij gebruikt.
Thanks 4 sharing!
ik wil voor het eerst psn plus abo afnemen. ik heb een vraagje: de gratis games die je krijgt, zijn die altijd gratis zolang je een psn abonnement hebt, of verdwijnen die soms opeens ? of zijn die voor altijd van jou zolang je een psn abo hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 17-09-2018 11:47 ]
Zolang je de abo hebtHamazaki schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:46:
ik wil voor het eerst psn plus abo afnemen. ik heb een vraagje: de gratis games die je krijgt, zijn die altijd gratis zolang je een psn abonnement hebt, of verdwijnen die soms opeens ? of zijn die voor altijd van jou zolang je een psn abo hebt.
maar ze blijven wel voor altijd in mijn library staan ? het is voor altijd van mijn zolang ik een psn abo afneem ?
precies, en ook als je abo afloopt, ben je ze niet kwijt, maar kun je ze niet meer spelen.
Totdat je weer een actief abo hebt, dan kun je alle voorgaande games weer spelen.
Zolang je ze maar elke maand actief "aanschaft".
ik heb nu volgens mij een bibliotheek met alle psplus games van de laatste 6 jaar ofzo.
Totdat je weer een actief abo hebt, dan kun je alle voorgaande games weer spelen.
Zolang je ze maar elke maand actief "aanschaft".
ik heb nu volgens mij een bibliotheek met alle psplus games van de laatste 6 jaar ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 17-09-2018 12:01 ]
Zoals hierboven staat, alleen als je ze voor 0€ aanschaft tijdens de maand waarin ze gratis zijn.Hamazaki schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:55:
[...]
maar ze blijven wel voor altijd in mijn library staan ? het is voor altijd van mijn zolang ik een psn abo afneem ?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
En nog een tip: je kan al die games 'kopen' via de webstore op store.playstation.com. Koop ze dus ook effectief allemaal elke maand, zelfs voor consoles die je (nog) niet hebt.Hamazaki schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:55:
Tegen dat ik uiteindelijk een PS4 kocht, had ik al bijna 100 PS4 games van mijn PS+ !
Dat issue heb ik ook, maar zodra je er wat op let gaat het een stuk beter. Enkel in totale chaos tijdens God of War gaat het nog wel eens fout. Ik kwam er zojuist achter dat het niet mogelijk is om een headset aan te sluiten, dus dat kan je nog meenemen in je besluit om er wel/niet 1 te kopen. Je "moet" er een draadloze headset bij kopen.Martinspire schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:27:
[...]
Heb hem hier en werkt prima. Enige nadeel is dat de vierkant wat dicht bij de touchpad zit waardoor je nog wel eens de map wilt openen tijdens een potje vechten in Spiderman. Maar verder speelt ie heerlijk. Batterij gaat op zich wel wat sneller leeg dan die van de normale controllers, maar het is niet hinderlijk.
Ik ben vanwege FIFA erg bekend met de Xbox controller en ergerde mij altijd aan de PS4 controller, knoppen te klein en de layout van de sticks vond ik ook niet fijn, puur gewenning natuurlijk. Maar met de Hori heb ik er geen last van, had wel een slagje groter mogen zijn, maar heb er meerdere 4+ uur sessies opzitten zonder kramp.
Dan nu ook maar de vraag, kan ik elke Bluetooth headset/mic combi aansluiten op de PS4?
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 17-09-2018 14:45 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hoezo lijkt deze niet in Nederland te komen? Ik lees bv. op http://www.playstation4cl...-en-aanbiedingen-fifa-19/ en https://www.psx-sense.nl/...ps4-bundels-aangekondigd/ dat deze in ieder geval wel zijn aangekondigd.t mac schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:54:
Ik heb m'n PS4 laatste verkocht. Ik ben op zoek naar de FIFA ps4pro bundel, maar die lijkt in NL niet te krijgen. 359 is ook wel een nette prijs.
Vreemd is in ieder geval wel, dat de bundels nog niet te bestellen zijn. En daarom deel ik jouw vermoeden. Wat balen zou zijn, dit lijkt me zo beetje de enige manier op een PS4pro te bemachtigen.
Ik zie overigens dat hij in Duitsland wel is te bestellen: https://www.mediamarkt.de...n-4-konsolen-2465599.html
[ Voor 12% gewijzigd door UTM op 17-09-2018 15:33 ]
Shadow Of The Tomb Raider Ultimate Editie (=collectors editie) is niet te verkrijgen in Nederland? Ik ben al dagen aan het zoeken en heb mij dus bij Square Enix ingeschreven op de "mail mij als die beschikbaar komt" lijst. Kreeg een mailtje dus meteen in de Pre-order gezet.

Ik geloof het meteenVerwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:33:
@Mrjraider
Ik heb de game gisteren al uitgespeeld.![]()
Vanouds goed spel, dus je gaat genieten.
Nu even wachten, eind okt, tot de doos komt
Dit was al een beetje bekend. Kaz Hirai vertelde hier nog over voor zijn vertrek dat Sony al enige jaren veel aan het investeren is in een eigen cloud infrastructure:
https://www.resetera.com/...sn-in-time-for-ps5.68678/
https://www.resetera.com/...sn-in-time-for-ps5.68678/
Die nieuwe kh3 trailer, begin weer helemaal te zweten.
Niet klaargekomen?Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:49:
Die nieuwe kh3 trailer, begin weer helemaal te zweten.
Wat is dat toch over die zogezegde PS4 Pro voorraadproblemen ?UTM schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:18:
[...]dit lijkt me zo beetje de enige manier op een PS4pro te bemachtigen.
Was zondag nog in onze lokale Carrefour hypermarkt hier in Vlaanderen en de PS4 Pro Spiderman bundel lag er nog in hopen voor €439 als ik me goed herinner.
Goed anacdotisch bewijs weerTwixie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:06:
[...]
Wat is dat toch over die zogezegde PS4 Pro voorraadproblemen ?
Was zondag nog in onze lokale Carrefour hypermarkt hier in Vlaanderen en de PS4 Pro Spiderman bundel lag er nog in hopen voor €439 als ik me goed herinner.
Verwijderd
Eindelijk!!
Eind deze maand komt SLG* weereens met een fysieke PS4 game (Oplage 1800 stuks) die buiten zeldzaam ook nog eens erg leuk lijkt!
Wees er dus snel bij.
Naar mijn verwachting zou dit wel eens hun beste fysieke PS4 release tot op heden kunnen gaan worden.
YouTube: Pankapu Trailer
*Strictly Limited Games
Edit:
Ik heb inmiddels al tussen de 30 en de 40 zeldzame PS4 games op de planken staan.
Wanneer ik er tegen eentje aanloop die IMO een 8/10 of hoger verdient als eerste inschatting (zoals nu dus met Pankapu het geval is) zal ik er voortaan een post over doen in dit topic.
Voorheen deed ik dat in het Goeie oude retro game topic omdat veel van die games retrogame elementen bevatten en omdat de meeste Tweakers-game collectors op dat forum kijken, maar het blijven toch moderne PS4 titels die dus eigenlijk thuishoren in het algemene PS4 Topic.
Eind deze maand komt SLG* weereens met een fysieke PS4 game (Oplage 1800 stuks) die buiten zeldzaam ook nog eens erg leuk lijkt!
Wees er dus snel bij.
Naar mijn verwachting zou dit wel eens hun beste fysieke PS4 release tot op heden kunnen gaan worden.
YouTube: Pankapu Trailer
*Strictly Limited Games
Edit:
Ik heb inmiddels al tussen de 30 en de 40 zeldzame PS4 games op de planken staan.
Wanneer ik er tegen eentje aanloop die IMO een 8/10 of hoger verdient als eerste inschatting (zoals nu dus met Pankapu het geval is) zal ik er voortaan een post over doen in dit topic.
Voorheen deed ik dat in het Goeie oude retro game topic omdat veel van die games retrogame elementen bevatten en omdat de meeste Tweakers-game collectors op dat forum kijken, maar het blijven toch moderne PS4 titels die dus eigenlijk thuishoren in het algemene PS4 Topic.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2018 12:23 ]
Heb na mijn post nog paar andere winkels met online shop gecheckt en ook nog voorraden, dus in België is er alleszins geen probleem.
Mm, bij ‘ons’ in Nederland toch echt wel.Twixie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:13:
[...]
Heb na mijn post nog paar andere winkels met online shop gecheckt en ook nog voorraden, dus in België is er alleszins geen probleem.
Is er in België overigens wel de FIFA19 bundel aangekondigd?
Mja de early access is over en nu is ie dus Free To Play (met DLC en microtransacties). Wel een game die al jaren in ontwikkeling is op PC en nu met een nieuw laagje verf wordt gepresenteerd met PvE en PvP. Ook komt er volgens mij nog een BR modus aan. Maar grafisch dus geen topperVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:47:
Warface nu GRATIS:
https://store.playstation...12894_00-WARFACEGAME00000
Ik download het spel nu.
Op amazon DE/FR zie ik hem voor 439 euro. Op Amazon UK zelfs voor 350 GBP.UTM schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:12:
[...]
Mm, bij ‘ons’ in Nederland toch echt wel.
Is er in België overigens wel de FIFA19 bundel aangekondigd?
Maar je kan toch ook de pro en Fifa apart kopen?
Of voor een slim gaan, dat lijkt me persoonlijke een betere optie als je enkel Fifa gaat spelen.
Mijn dank is grootVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:47:
Warface nu GRATIS:
Ik download het spel nu.
Nog nooit van gehoord, maar ik zie ook dat er voor Plus leden een gratis VIP Booster is : https://store.playstation...12894_00-3000010000000000 .Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:47:
Warface nu GRATIS:
Ik download het spel nu.
E
Het draait me niet puur om FIFA. Als wel om de bundel, en daarmee de Pro. Want zoals eerder aangegeven, het verkrijgen van enkel en alleen de Pro is op z’n zachts gezegd een uitdaging.Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:18:
[...]
Op amazon DE/FR zie ik hem voor 439 euro. Op Amazon UK zelfs voor 350 GBP.
Maar je kan toch ook de pro en Fifa apart kopen?
Of voor een slim gaan, dat lijkt me persoonlijke een betere optie als je enkel Fifa gaat spelen.
Wtf is anacdotisch dan en waarom vindt het ios toetsenbord dat correctgnauw schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:11:
D
[...]
Anekdotisch, eindelijk ook eens een taal nazi
Waarschijnlijk heb je je iOS tobo ooit een keer gevraagd het verkeerd gespelde woord toe te voegen aan de woordenlijst.The Inquisitor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:27:
[...]
Wtf is anacdotisch dan en waarom vindt het ios toetsenbord dat correct
Ik moest toch even grinniken. Jij hebt te veel spannende films gekekenUTM schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:11:
E
[...]
het verkrijgen van enkel en alleen de Pro is op z’n zachts gezegd een uitdaging.
Ja, de Pro is niet overal leverbaar. Maar ik heb geen 5 minuten nodig om er eentje online te kopen, met morgen bezorging. op Bol.com is hij gewoon te koop.
Dus wat is het probleem?
Da's niet enkel en alleen de pro. Da's een bundle pack
. Ik heb zojuist de SteelSeries Arctis 7 Wit besteld voor bij de PS4. Iemand een mening over headsets?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
@MrVegeta Ja klopt! Maar waarom zou je een kale pro verkiezen boven een bundel aan dezelfde prijs?
We naderen het einde van de generatie, dan zie je altijd meer bundles. Kan goed zijn dat Sony stilaan de kale consoles is aan het uitfaseren...
We naderen het einde van de generatie, dan zie je altijd meer bundles. Kan goed zijn dat Sony stilaan de kale consoles is aan het uitfaseren...
Ook los te koop, maar geen idee waarom je €50 meer zou willen betalen om het gratis spel weg te halen.
Tegenwoordig zijn er ook overal sims van. Zag net op FB toevallig dat Fishing Sim World beschikbaar is https://store.playstation...12376_00-FISHINGSIMWORLD1, zijn er serieus mensen die daar 35eu voor betalen en het spelen?
Farm simulator, Truck Simulator of zelfs Train Simulator (kwam ik gisteren een filmpje van tegen) snap ik ergens de lol nog van, maar een vis simulator?
Farm simulator, Truck Simulator of zelfs Train Simulator (kwam ik gisteren een filmpje van tegen) snap ik ergens de lol nog van, maar een vis simulator?
Vergeet niet dat er veel mensen zijn die vissen leuker vinden dan treintjes of vrachtwagensB-Real schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:03:
Tegenwoordig zijn er ook overal sims van. Zag net op FB toevallig dat Fishing Sim World beschikbaar is https://store.playstation...12376_00-FISHINGSIMWORLD1, zijn er serieus mensen die daar 35eu voor betalen en het spelen?
Oh ongetwijfeld, dat is mijn punt ook niet. Heb absoluut niets tegen vissers en heb net zo min iets tegen boeren, vrachtwagenchauffeurs of treinmachinist.
Ik zie alleen nog niet in wat een vis simulator leuk maakt, terwijl ik dat bij die andere drie wel voor kan stellen.
Anyway, vanavond maar even een filmpje opzoeken om een echt oordeel te vormen ipv een vooroordeel nu
Ik zie alleen nog niet in wat een vis simulator leuk maakt, terwijl ik dat bij die andere drie wel voor kan stellen.
Anyway, vanavond maar even een filmpje opzoeken om een echt oordeel te vormen ipv een vooroordeel nu
@B-Real Persoonlijk vind ik dat je aan het onderwerp van een sim niet kan zeggen of het goed/slecht is.
Zolang er leuke mechanics zijn, goede missies met rewards, degelijke graphics etc... waarom niet?
Ik kan me voorstellen dat een game warbij je moet vissen best verslavend kan zijn.
Het probleem met die sims is dat het vaak nogal C-segment games zijn, gemaakt door mindere studio's. Een bagger spel is gewoon niet leuk, dan maakt het niet uit of het onderwerp wel/niet leuk is.
Zolang er leuke mechanics zijn, goede missies met rewards, degelijke graphics etc... waarom niet?
Ik kan me voorstellen dat een game warbij je moet vissen best verslavend kan zijn.
Het probleem met die sims is dat het vaak nogal C-segment games zijn, gemaakt door mindere studio's. Een bagger spel is gewoon niet leuk, dan maakt het niet uit of het onderwerp wel/niet leuk is.
Vergeet niet dat vissen ook zoiets is waar de sim wellicht leuker is dan de real dealSchuimpje schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:05:
[...]
Vergeet niet dat er veel mensen zijn die vissen leuker vinden dan treintjes of vrachtwagens
Eindelijk vroeg me al af wanneer het gratis zou worden. Beta was zeer goedVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:47:
Warface nu GRATIS:
Ik download het spel nu.
misschien een off-topic vraag: bij welke winkel kan je fysieke spellen het langst uittesten ? (mocht het niet bevallen binnen termijn weer retourneren)
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 18-09-2018 16:42 ]
uittesten?Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:42:
misschien een off-topic vraag: bij welke winkel kan je fysieke spellen het langst uittesten ? (mocht het niet binnen termijn bevallen weer retourneren)
Bij de GameMania mag je de spellen in de winkel proberen.
Denk niet dat er nog een winkel is waar je zonder seal nog mag ruilen. (behalve bij 2dehands spellen)
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 18-09-2018 16:43 ]
niet zo, ik bedoel bij mediamarkt mag je 14 dagen thuis testen dacht ik ? is er een winkel die langer gaat ?Ike. schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:42:
[...]
uittesten?
Bij de GameMania mag je de spellen in de winkel proberen.
Mag je bij Mediamarkt ruilen als het plastic seal is verwijderd? dacht van niet.Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:43:
[...]
niet zo, ik bedoel bij mediamarkt mag je 14 dagen thuis testen dacht ik ? is er een winkel die langer gaat ?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:01
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Volgens mij moet je games in seal laten wil je kunnen ruilen. Veel sp games kun je gemakkelijk in 14 dagen uitspelen, dan zou je deze na het uitspelen vervolgens weer kunnen inleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 18-09-2018 16:47 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Waarom vraag je dit?Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:43:
[...]
niet zo, ik bedoel bij mediamarkt mag je 14 dagen thuis testen dacht ik ? is er een winkel die langer gaat ?
Zodat je games kan kopen, uitspelen en gratis terugbrengen?

beetje raar dat grote spullen die uit de seal gaan wel mogen geretourneerd worden dan, ik weet het niet meer, lang niet meer een spel geretourneerd. bij dixons/FRS kon het wel destijds.Ike. schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:44:
[...]
Mag je bij Mediamarkt ruilen als het plastic seal is verwijderd? dacht van niet.
langer dan 14 dagen ga je echt niet vinden, dat is net als dat je bij een webshop besteld.Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:43:
[...]
14 dagen zou nog zeer coulant zijn, dan kun je sommige spellen al platinum uitgespeeld hebben en zo terug brengen? lijkt me erg sterk dat je dat zomaar kunt doen zonder seal.
[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 18-09-2018 16:47 ]
nee, zo ben ik echt niet. ik wil me verdiepen in sommige nieuwere spellen, maar heb gebrek met tijd.Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:46:
[...]
Waarom vraag je dit?
Zodat je games kan kopen, uitspelen en gratis terugbrengen?
14 dagen is sowieso netjes als de seal eraf mag, maar was gewoon nieuwsgierig.
[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 18-09-2018 16:48 ]
kijk een review of iemand die een stuk van de game speelt op twitch of youtubeHamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:47:
[...]
nee, zo ben ik echt niet. ik wil me verdiepen in sommige nieuwere spellen, maar heb gebrek met tijd.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:01
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Imho helemaal niet raar. Een nieuwe TV ben je niet binnen 14 dagen klaar mee, zo'n ding heb je gekocht om jaren te gebruiken. Een game kun je binnen 14 dagen klaar mee zijn, genoeg lutsers die dan constant games kopen en weer inleveren/omruilen.Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:46:
[...]
beetje raar dat grote spullen die uit de seal gaan wel mogen geretourneerd worden dan, ik weet het niet meer, lang niet meer een spel geretourneerd. bij dixons/FRS kon het wel destijds.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die al eens een game uit de lokale bibliotheek halen?
Hier in Belgie zijn er toch een redelijk aantal bibliotheken die een mooie collectie aan games hebben. Nieuwere titels als GoW liggen daar gewoon.
'Kleinere' SP games waar ik op kan wachten haal ik af en toe bij een bib. Tomb Raider of Wolfenstein bijvoorbeeld zijn daar ideaal voor...
Probleem is dat de betere games wel vaak uitgeleend zijn, al kost reserveren maar 1 euro.
Hier in Belgie zijn er toch een redelijk aantal bibliotheken die een mooie collectie aan games hebben. Nieuwere titels als GoW liggen daar gewoon.
'Kleinere' SP games waar ik op kan wachten haal ik af en toe bij een bib. Tomb Raider of Wolfenstein bijvoorbeeld zijn daar ideaal voor...
Probleem is dat de betere games wel vaak uitgeleend zijn, al kost reserveren maar 1 euro.
Nee. Dat model is hier jaren ‘90.Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:57:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die al eens een game uit de lokale bibliotheek halen?
anekdotisch bijv.naamw.The Inquisitor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:27:
[...]
Wtf is anacdotisch dan en waarom vindt het ios toetsenbord dat correct
Uitspraak: [anɛg'dotis]
1) gebaseerd op of met het karakter van een anekdote
Voorbeeld: `anekdotisch verhaal
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.