Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:55:
[...]

Nee. Dat model is hier jaren ‘90.
Hier ook hoor. Maar het is er, het is eerlijk en het werkt. Beter dan games kopen en vervolgens je geld gaan terugvragen omdat je ze niet leuk vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:13:
[...]

Hier ook hoor. Maar het is er, het is eerlijk en het werkt. Beter dan games kopen en vervolgens je geld gaan terugvragen omdat je ze niet leuk vindt ;)
Ik snap het nut niet van je flauwe opmerking. Ik ga er niet op in.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 18-09-2018 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:15:
[...]

Ik snap het nut niet van je flauwe opmerking. Ik ga er niet op in.
maar toch even reageren he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:13:
[...]
Wellicht enkel in de grote steden? Denk niet dat de bibliotheken in kleinere dorpen ook iets 'exotisch' zoals PS games in hun collectie hebben. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:55
Tweakmans schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:40:
[...]

Wellicht enkel in de grote steden? Denk niet dat de bibliotheken in kleinere dorpen ook iets 'exotisch' zoals PS games in hun collectie hebben. :)
Ik woon in een middelgroot dorp in de randstad en de lokale bieb heeft een mooie collectie games, van allerlei systemen. Prima geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 23:43
Hamazaki schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:46:
[...]

beetje raar dat grote spullen die uit de seal gaan wel mogen geretourneerd worden dan, ik weet het niet meer, lang niet meer een spel geretourneerd. bij dixons/FRS kon het wel destijds.
En we weten allemaal hoe het met die 2 winkels is afgelopen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei! Van de makers van Split Second (vette game was dat, en dan ben ik niet zo van de racers) ....

Ik moet me schamen, ik zou deze al dik aan het spelen moeten zijn...

[ Voor 36% gewijzigd door -SaveMe- op 19-09-2018 00:11 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Introducing #PlayStationClassic, a miniaturised version of the original PS console which comes with 20 preloaded games, including Final Fantasy VII, Tekken 3 and Ridge Racer Type 4.

PlayStation Classic launches on 3rd December:

https://blog.eu.playstati...h-20-pre-installed-games/

Niks voor mij, maar voor de hardcore fans.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 13:00

s0kkie

Cowabunga

WAAAAAAAAAT! Beste nieuws uit het Sony kamp in maanden _/-\o_
Ben wel benieuwd wat de volledige lijst is, want deze staat niet in de link. Stiekem hoop ik op MGS en een Tomb Raider 1 of 2 8)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een crosspost vanuit het LG OLED topic:

Gisteren Gran Turismo Sport gespeeld op de Playstation 4 Pro. Tijdens de driftproef was het beeld geweldig, maar tijdens de race kreeg ik allerlei verkeerde en uitgesmeerde kleuren in beeld, inclusief neon-blauwe en neon-rode knipperingen. Iemand die dit herkent als een probleem van de TV (LG 55C7), de PS4, of de game?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iemand al bundels van een PS4 pro met 2 controllers en FIFA 19 gezien.

Afgelopen jaren was dit altijd het geval, wil een extra PS4 aanschaffen en zit eigenlijk te wachten op mooie aanbiedingen. Het is dit jaar echter erg stil...

Black Friday duurt te lang :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@cypher21

Die hebben ze aangekondigd:

https://blog.eu.playstati...fa-19-ps4-hardware-range/

Dan moet je rondkijken of je ze al kan preorderen.

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

B-Real schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:07:
Ik zie alleen nog niet in wat een vis simulator leuk maakt, terwijl ik dat bij die andere drie wel voor kan stellen.

Anyway, vanavond maar even een filmpje opzoeken om een echt oordeel te vormen ipv een vooroordeel nu :)
Ik heb een keer via PS Plus "Fishing Planet" gratis gedownload, en dacht toen precies hetzelfde..

Maar tot mijn verbazing werkte virtueel vissen zeer rustgevend.

Het is in ieder geval een hele andere ervaring dan je krijgt bij de populaire spellen zoals COD of Fortnite.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:04:
@cypher21

Die hebben ze aangekondigd:

https://blog.eu.playstati...fa-19-ps4-hardware-range/

Dan moet je rondkijken of je ze al kan preorderen.
Die blog heb ik idd destijds gezien, echter nergens hier in de winkels/folders ook maar iets van terug gezien

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Sony lineup op de TGS 2018

Staan een paar leuke dingen tussen:
RDR2
Fallout 76
Ghost of Tsushima
Death Stranding
Kingdom Hearts III

ben vooral benieuwd of het om nieuwe trailers gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 19-09-2018 11:10 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:31:
PlayStation Europe

Introducing #PlayStationClassic, a miniaturised version of the original PS console which comes with 20 preloaded games, including Final Fantasy VII, Tekken 3 and Ridge Racer Type 4.

PlayStation Classic launches on 3rd December:

https://blog.eu.playstati...h-20-pre-installed-games/

Niks voor mij, maar voor de hardcore fans.
Ze zagen natuurlijk hoe die Nintendo Retro consoles de winkels uitvlogen. Op zich wel logisch dus. Maar niks voor mij. Ik die graphics denk ik niet meer :P
-SaveMe- schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:20:
Woei! Van de makers van Split Second (vette game was dat, en dan ben ik niet zo van de racers) ....

[YouTube: RGX Showdown Reveal Trailer]
Dus dan maken ze eerst een arcade racer met overal vernietiging en dynamische maps en dan gaan ze nu weer terug naar een racer met statische maps en (zo op het oog) ook niet uitschakelen van tegenstanders oid? Vaag?

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 19-09-2018 11:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:50:

Dus dan maken ze eerst een arcade racer met overal vernietiging en dynamische maps en dan gaan ze nu weer terug naar een racer met statische maps en (zo op het oog) ook niet uitschakelen van tegenstanders oid? Vaag?
Dat is wel vaag ja. Doet me meer denken aan WipeOut en daar zitten hier wel wat fans van, dus dit is misschien meer voor hen ?

• Martinspire
-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:56:
[...]

Dat is wel vaag ja. Doet me meer denken aan WipeOut en daar zitten hier wel wat fans van, dus dit is misschien meer voor hen ?
Geen idee, maar deze video maakt me niet echt warm voor een 1v1 arcade racer die vooral draait om het door verkeer te navigeren en er vooral niet op te botsen.
YouTube: RGX Showdown gameplay
Daar ben je toch in een kwartiertje wel op uitgekeken?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 19-09-2018 11:59 ]

Verwijderd

PlayStation Europe

Some of Ubisoft’s biggest titles are discounted on PS Store this week, including Assassin’s Creed Origins, Far Cry 5 and Rainbow Six Siege.

See the full list of discounts:

https://blog.eu.playstati...e-from-today/#sf197974907

Store link:

https://store.playstation...RE-MSF75508-UBISOFT0203/1

Ik ga zelf ook even checken.
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:41:
PlayStation Europe

Some of Ubisoft’s biggest titles are discounted on PS Store this week, including Assassin’s Creed Origins, Far Cry 5 and Rainbow Six Siege.

See the full list of discounts:

https://blog.eu.playstati...e-from-today/#sf197974907

Store link:

https://store.playstation...RE-MSF75508-UBISOFT0203/1

Ik ga zelf ook even checken.
Hngh zit al een tijdje op een Far Cry 5 prijsverlaging te wachten, maar dan zie je meteen weer de Deluxe edition voor € 5,- meer. Maar ja, dan zit je meteen weer op € 45,-.

Verwijderd

PlayStation Classic Mini Preorder:

https://www.nedgame.nl/pl...ation-classic/7111931327/

Voor liefhebbers en scalpers.

:+

• Anton.net
@Verwijderd Ohjee, de hele storm rond de 500milj Pro was net gaan liggen :P

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:08:
Hngh zit al een tijdje op een Far Cry 5 prijsverlaging te wachten, maar dan zie je meteen weer de Deluxe edition voor € 5,- meer. Maar ja, dan zit je meteen weer op € 45,-.
Mijn advies in betrekking met Far Cry 5:

Wacht tot de game nog meer korting heeft een paar kortings rondes later.
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:19:
[...]

Mijn advies in betrekking met Far Cry 5:

Wacht tot de game nog meer korting heeft een paar kortings rondes later.
Ja denk dat ik dat doe. Wel een groot liefhebber van de serie, maar toch nog genoeg andere dingen te doen. Even mijn mandje legen. O-)
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:08:
[...]

@Verwijderd Mijn advies is om eerste Shadow ot Tomb raider te gaan spelen en dan Red Dead redemption 2. Zo ga ik het waarschijnlijk doen in elk geval ...

-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:22:
[...]

@Verwijderd Mijn advies is om eerste Shadow ot Tomb raider te gaan spelen en dan Red Dead redemption 2. Zo ga ik het waarschijnlijk doen in elk geval ...
Tomb Raider is net uit en niet onder de € 40,- te vinden en RDR2 staat sowieso niet op mijn wishlist.

Ik pik FC5 wel op als hij een keertje onder de € 30,- duikt, denk ik.
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:24:
[...]

Tomb Raider is net uit en niet onder de € 40,- te vinden en RDR2 staat sowieso niet op mijn wishlist.

Are you crazy :? ik ben ook geen Western fan, maar dit wordt wel weer een dijk van een game net als het eerste deel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Hier in Luxemburg toch Nog genoeg ps4 pros hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XbTVy2TXpwzAZQU0AFuEpAmQ/full.jpg

Prijs per stuk €440,-

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:53
De Pro is her en der prima te krijgen, de meeste winkels hebben wel minimaal één exemplaar staan. Blindelings bij een willekeurige webshop bestellen is soms misschien iets lastiger, maar met een beetje zoeken lukt het prima.

Ik blijf netjes wachten tot er een aanbieding komt en/of een bundel die mij wel aanstaat. Spiderman hoef ik bijv niet :)
-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:25:
[...]

Are you crazy :? ik ben ook geen Western fan, maar dit wordt wel weer een dijk van een game net als het eerste deel!
Heb ik vaker gepost hoor: ik heb weinig saaiere games als RDR1 gespeeld. Ik ben sowieso totaal geen R* fan. Wel alle GTA's geprobeerd, maar bij iedere versie vroegtijdig afgehaakt. RDR1 voelde als GTA, maar dan zonder alle gekke shit en stunts die je kon uithalen. Verder vind ik het gevoel voor schaal ook altijd bijzonder matig uitgevoerd. Ik "geloof" de wereld nooit zo in R* titels. Ook de controls vind ik altijd super gaar, maar das verder persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:32:
[...]

Heb ik vaker gepost hoor: ik heb weinig saaiere games als RDR1 gespeeld. Ik ben sowieso totaal geen R* fan. Wel alle GTA's geprobeerd, maar bij iedere versie vroegtijdig afgehaakt. RDR1 voelde als GTA, maar dan zonder alle gekke shit en stunts die je kon uithalen. Verder vind ik het gevoel voor schaal ook altijd bijzonder matig uitgevoerd. Ik "geloof" de wereld nooit zo in R* titels. Ook de controls vind ik altijd super gaar, maar das verder persoonlijk.
Dat je het niet leuk vindt heeft alles met smaak te maken dus geen probleem, maar de laatste GTA staat echt bol van de details. Tot in het bizarre zelfs als je goed gaat kijken. Van wat de AI bevolking doet tot aan beschadigingen aan het trottoir en hoe je character zijn voeten op verschillende ondergronden neerzet. Wat voelt voor jou dan zo ongeloofwaardig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:32:
[...]

Hmmm, we kunnen niet meer van elkaar verschillen op dit punt. R1 was echt een briljant spel. Alleen de Zombie DLC hadden ze nooit moeten doen. Voor singleplayer vind ik Rockstar games doorgaans echt erg vet ...

Verwijderd

@bram1984

Far Cry 5 was mijn miskoop van 2018. Gekocht omdat je met een hond als partner kan spelen.
Ik had het kunnen weten, want elke Far Cry tot nu toe vond ik geen bal aan en ik heb geen van
de Far Cry games uitgespeeld.

Spiderman, Black Ops IIII en Shadow of the Tomb Raider zijn mijn top games van 2018 tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:36:
@bram1984

Far Cry 5 was mijn miskoop van 2018. Gekocht omdat je met een hond als partner kan spelen.
Ik had het kunnen weten, want elke Far Cry tot nu toe vond ik geen bal aan en ik heb geen van

Spiderman, Black Ops IIII en Shadow of the Tomb Raider zijn mijn top games van 2018 tot nu toe.
Heb me prima vermaakt met FC5, maar het was niet de beste in de serie, maar wel gewoon vermakelijk. En de gunplay en sandbox shizzle was gewoon weer erg fun. Nu bezig met Spidey en dan naar TR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Mijn topgames van het voorbije deel van dit jaar: The Witcher 3 en Assassin's Creed: Origins.
Mijn topgames die uit gaan komen en al door mij of mijn zoon besteld zijn: Assassin's Creed:Odyssey en RDR2. :P

RDR1 was een super gaaf spel, ab-so-luut niet saai. Integendeel zelfs!!! Ik heb 'm laatst weer opnieuw gekocht voor de PS3 (mijn zoon heeft de XBox 360 waar ik 'm eerst op installeerde, waardoor ik het spel niet meer kan spelen).

Make music, not war

Beakzz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:35:
[...]

Dat je het niet leuk vindt heeft alles met smaak te maken dus geen probleem, maar de laatste GTA staat echt bol van de details. Tot in het bizarre zelfs als je goed gaat kijken. Van wat de AI bevolking doet tot aan beschadigingen aan het trottoir en hoe je character zijn voeten op verschillende ondergronden neerzet. Wat voelt voor jou dan zo ongeloofwaardig?
Oh ja dat ontken ik ook niet hoor. Gevoel van schaal heeft verder niks met dat soort zaken te maken. ;)

Ik vond de wereld gewoon "gamey" en klein aanvoelen. Ik vind het altijd lastig om een vinger op te leggen op het exacte waarom, maar er zijn titels met een kleinere map waarbij ik dat gevoel veel minder heb. Het voelde echt als een game map op een klein eilandje in plaats van een miljoenen staat in de VS. Zijn gewoon niet mijn games, maar heb ik eigenlijk met al dit soort games (Watch Dogs, Sleeping Dogs) die zich afspelen in een soort semi-realistische setting/stad. Daar ben ik na een paar uur gewoon op uitgekeken.
-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:36:
[...]

Hmmm, we kunnen niet meer van elkaar verschillen op dit punt. R1 was echt een briljant spel. Alleen de Zombie DLC hadden ze nooit moeten doen. Voor singleplayer vind ik Rockstar games doorgaans echt erg vet ...
Prima toch. Ik vond er echt geen hol aan en de besturing hielp ook echt totaal niet mee. Mij maak je dan veel blijer met een game als Just Cause 3 of Assassins Creed, ook al zijn die op papier kwalitatief minder op bepaalde punten.
@bram1984

Ik houd altijd wel van Far Cry. Ik heb alleen Primal en 2 niet uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bram maar goed dat je hier weer even je fix hebt gehad wat rock* betreft, zag je al een paar keer voorbij komen in het RDR2 topic, nog terughoudend maar daar komt na de release vast verandering in waarom je het niks vind, al zal het wel weer over de besturing of schaal gaan :+ ;)

• Anton.net
Wat is eigenlijk de retailprijs van Pro bundels?
Die spiderman of Fifa bundel lijken allebei 440 te zijn.
Ik dacht dat bundels vroeger altijd 400 waren?

Zijn de prijzen echt omhoog gegaan, of worden ze gewoon wat opgedreven door de schaarsheid?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:02:

Zijn de prijzen echt omhoog gegaan, of worden ze gewoon wat opgedreven door de schaarsheid?
bij die 400 zat geen spel bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:52:
Bram maar goed dat je hier weer even je fix hebt gehad wat rock* betreft, zag je al een paar keer voorbij komen in het RDR2 topic, nog terughoudend maar daar komt na de release vast verandering in waarom je het niks vind, al zal het wel weer over de besturing of schaal gaan :+ ;)
Tja ik reageerde op iemand die mij RDR2 adviseerde en vervolgens vroeg of ik gek was toen ik zei dat die niet op mijn wishlist staat. Ik begon er niet over.

Volgens mij waren advies prijzen van pro bundels met een game erbij altijd boven de 400 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:06:
[...]

Tja ik reageerde op iemand die mij RDR2 adviseerde en vervolgens vroeg of ik gek was toen ik zei dat die niet op mijn wishlist staat. Ik begon er niet over.
Guilty O-)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
@bram1984

Amen! Grafisch mooie game, maar vond het echt ondermaats qua gameplay. Was er na paar uur wel klaar mee.
Zelfde had ik met laatste AC, ziet er prima uit maar qua gameplay vind ik het erg mager allemaal.
Smaken verschillen gelukkig.

PSN ID Binloading_nl

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Je moet een beetje de aanbiedingen in de gaten houden, ik heb de spider men pro pack voor 393 euro. Fifa 19 pack was op amazon.co.uk 404 euro. Schaarste zorgt er trouwens voor dat er bijna geen aanbiedingen meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als reactie op de PSX classic, deelt Microsoft gratis Xbox consoles uit met ook nog eens meer dan 500 gratis games.

https://www.resetera.com/...y-totally-for-free.69435/

Of toch niet? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
@bram1984

God of War niet gespeeld ofzo? ;p

PSN id: PENo1

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 21:24
https://twitter.com/bol_c.../1042386843793285120?s=19

De playstation classic ook te pre orderen bij bol.com

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

P.E.No.1 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:57:
[...]

God of War niet gespeeld ofzo? ;p
+1!

God of war overstijgt al het andere van dit jaar imo. Met Spiderman als goede 2e.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Joosie200
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:24:
[...]

Pak twee uitgespeelde PS4 games en wissel ze in. Kun je voor €25 Tomb Raider scoren. Of Assassins Creed Odyssey.
Blaat schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:08:
[...]

+1!

God of war overstijgt al het andere van dit jaar imo. Met Spiderman als goede 2e.
2017 was Horizon Zero Dawn goty voor mij.
2018 toch wel God of War en RDR2 verwacht ik als goede tweede.

[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 19-09-2018 15:15 ]

De contestants voor GOTY zijn bij mij God of War, Spider-Man, Dragon Quest XI en Divinity Original Sin 2. En daar komt waarchijnlijk Red Dead 2 ook nog bij. Moeilijk top 5je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik ga me daar pas druk over maken eind December :P anders blijven we aan de gang hier.
@Joosie200 Daar zeg je wat inderdaad. Heb nog wel een stapel liggen. Goede tip.
-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:30:
De contestants voor GOTY zijn bij mij God of War, Spider-Man, Dragon Quest XI en Divinity Original Sin 2. En daar komt waarchijnlijk Red Dead 2 ook nog bij. Moeilijk top 5je :)
Mijn top 3 is in willekeurige volgorde God of War, Spider-Man, Detroit.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:58
Dit account is wel aardig ziek, alles 100% compleet: https://psnprofiles.com/TranquiloKJC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• P.E.No.1
Blaat schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:08:
[...]

+1!

Ik ga Spiderman vanavond ophalen. Ben benieuwd of ie God of War kan overstijgen voor mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
Dat is nog eens alles uit je games halen! Vraag me af of het legit is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:41:
@Joosie200 Daar zeg je wat inderdaad. Heb nog wel een stapel liggen. Goede tip.
Geldt wel enkel bij Gamemania en itt vorige keren hebben ze nu een beperkte lijst: https://www.gamemania.nl/...0&sort=name&sort_type=asc

• RubenSaurus
P.E.No.1 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:43:
[...]

Dat is nog eens alles uit je games halen! Vraag me af of het legit is..
Ten eerste: doe eens niet dubbelposten, je kunt gewoon meerdere quotes in 1 bericht plaatsen zoals de richtlijnen voorschrijven hier :P

ten tweede: waarom zou dit niet legit zijn? er zijn mensen met veel meer trophies en platinums.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
P.E.No.1 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:42:
[...]

Ik ga Spiderman vanavond ophalen. Ben benieuwd of ie God of War kan overstijgen voor mij..
Vast wel, ik heb Kratos nog niet zien springen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• P.E.No.1
DigitalError schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:47:
[...]

Ten eerste: doe eens niet dubbelposten, je kunt gewoon meerdere quotes in 1 bericht plaatsen zoals de richtlijnen voorschrijven hier :P

ten tweede: waarom zou dit niet legit zijn? er zijn mensen met veel meer trophies en platinums.
Sorry voor de dubbelpost :)
Ik heb wel eens vaker gehoord dat meerdere mensen op 1 account spelen om zoveel mogelijk de trophies te halen.

P.E.No.1 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:14:
[...]

Sorry voor de dubbelpost :)
Ik heb wel eens vaker gehoord dat meerdere mensen op 1 account spelen om zoveel mogelijk de trophies te halen.
Doen mensen dat? Wat schiet je daar verder mee op?

• RubenSaurus
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:21:
[...]

Doen mensen dat? Wat schiet je daar verder mee op?
is het in Amerika niet zo dat er een spaarprogramma is met trophies? dacht zoiets gelezen te hebben. dat je voor elke trophy store credit krijgt (niet veel maar toch..) dat zou de enige 'logische' reden kunnen zijn om zoiets te doen lijkt me.
DigitalError schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:24:
[...]

is het in Amerika niet zo dat er een spaarprogramma is met trophies? dacht zoiets gelezen te hebben. dat je voor elke trophy store credit krijgt (niet veel maar toch..) dat zou de enige 'logische' reden kunnen zijn om zoiets te doen lijkt me.
Dan zou ik het wel snappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Dat programma is er nog niet zo lang, en de rewards stellen ook niet veel voor.

Sommige mensen kicken er gewoon op om veel trophies te halen.
Anton.net schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:30:
[...]

Dat programma is er nog niet zo lang, en de rewards stellen ook niet veel voor.

Sommige mensen kicken er gewoon op om veel trophies te halen.
En dat snap ik, als je ze zelf eigenhandig haalt, maar met meerdere spelers op 1 account niet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58
Vrijdag schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:02:
[...]
Vast wel, ik heb Kratos nog niet zien springen.
Kratos is dan ook niet zo'n pussy, die blijft gewoon staan >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:02:
[...]

En dat snap ik, als je ze zelf eigenhandig haalt, maar met meerdere spelers op 1 account niet. :P
Volgens mij is de reden heel simpel, PATS factor. Wat je er aan hebt snap ik ook niet, maar mensen vinden het schijnbaar toch cool ofzo.

had ik btw al verteld dat ik contra gemaxed heb qua achievements? (was op x360 dus achievements geen trophies, aan die kant werk ik nog aan sf5 :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmmmm, leuk ?

EN .....
A user over on Reddit claims to have spotted next month's PlayStation Plus games on the PlayStation Store -- they've even included a blurry-ass photo as evidence. Supposedly, PlayStation Plus subscribers will get Nioh and Diablo III: Eternal Collection at no extra cost in October. Again, this would be an insanely good selection.

[ Voor 63% gewijzigd door -SaveMe- op 19-09-2018 17:57 ]

Verwijderd

God of War ben ik geen fan van en na het zien van dat kind wat je op sleeptouw moet nemen
had ik geen interesse meer in de game. Ik haal het spel wel een keer in de digitale budgetbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:15:
[...]
(...) en na het zien van dat kind wat je op sleeptouw moet nemen had ik geen interesse meer in de game.
Maar Far Cry 5 kocht je omdat je een hond mee op sleeptouw moest nemen? ;)
Dat zou wel heel fraai zijn!
Nioh heeft mijn interesse sowieso wel en Diablo III incl dlc's is een prima deal. Leuk ook om met 2-4 man co-op te spelen.
Even afwachten en hopen dat het klopt!

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2018 18:34 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PlayStation Classic ?
Ok, tijd om mijn PSOne met ingebouwd scherm eens terug vanonder het stof te halen :). De kids gaan niet weten wat ze zien, een soort laptop-playstation :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- Er zijn altijd wel ''leaks'' over de ps+ games, maar eigenlijk kloppen ze nooit..

Ik zou wel tevreden zijn met Nioh. Heb al een paar keer gekeken naar die game, maar heb het nog niet durven kopen. Ik zou het zeker een kans geven als het bij ps+ komt

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:15:
[...]

God of War ben ik geen fan van en na het zien van dat kind wat je op sleeptouw moet nemen
had ik geen interesse meer in de game. Ik haal het spel wel een keer in de digitale budgetbak.
Ik was ook geen fan van God of War, maar het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Een absoluut meesterwerk. Laat je kortzichtigheid je er alsjeblieft niet van weerhouden dit soort games toch een kans te geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:13:
[...]

Ik was ook geen fan van God of War, maar het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Een absoluut meesterwerk. Laat je kortzichtigheid je er alsjeblieft niet van weerhouden dit soort games toch een kans te geven.
Nounou, 'kortzichtigheid' is gewoon lomp om te zeggen. Kan toch zijn dat iets niet je smaak is, of iets dat je trekt of niet.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:22:
[...]

Nounou, 'kortzichtigheid' is gewoon lomp om te zeggen. Kan toch zijn dat iets niet je smaak is, of iets dat je trekt of niet.. :/
Ik bedoel het ook niet vervelend. Het is namelijk allerminst dat je je kind mee op sleeptouw neemt. Als je daarom een van de beste games ooit overslaat, dan vind ik dat erg kort door de bocht en zonde, om het anders te verwoorden. :)

Verwijderd

Jorgen schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:41:
Een crosspost vanuit het LG OLED topic:

Gisteren Gran Turismo Sport gespeeld op de Playstation 4 Pro. Tijdens de driftproef was het beeld geweldig, maar tijdens de race kreeg ik allerlei verkeerde en uitgesmeerde kleuren in beeld, inclusief neon-blauwe en neon-rode knipperingen. Iemand die dit herkent als een probleem van de TV (LG 55C7), de PS4, of de game?
Dit heb ik niet eerder meegemaakt, lastig om te zeggen waar het aan ligt. Al eerder problemen gehad met HDR en de LG tv? Anders de game opnieuw installeren. Zit de hdmi kabel er wel goed in? Andere hdmi kabel gebruiken?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:01:
[...]

Dit heb ik niet eerder meegemaakt, lastig om te zeggen waar het aan ligt. Al eerder problemen gehad met HDR en de LG tv? Anders de game opnieuw installeren. Zit de hdmi kabel er wel goed in? Andere hdmi kabel gebruiken?
Nope, nog niet eerder meegemaakt met andere hdr content. Zal 'ns kijken wat ik kan omwisselen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:33:
[...]

Ik bedoel het ook niet vervelend. Het is namelijk allerminst dat je je kind mee op sleeptouw neemt. Als je daarom een van de beste games ooit overslaat, dan vind ik dat erg kort door de bocht en zonde, om het anders te verwoorden. :)
Volgens mij hebben wij die discussie gehad over GTA en toen was het ook ineens niet zo. Maar smaak blijkt weer een gevoelig onderwerp

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik zie dat Pillars of Eternity in de aanbieding is voor 19,99. Nu lijkt me dat best wel een leuk spel maar ik zie heel veel negatieve puntjes in reviews voorbij komen dat de laad tijden gruwelijk lang duren en ook vaak gebeuren. Nu is het spel al ruim een jaar beschikbaar op de PS4 en wellicht al meerdere patches gehad. Weet iemand van jullie hoe de laadtijden nu zijn?

Ik kan me af en toe behoorlijk gaan irriteren aan lange laadtijden. Nu accepteer ik dat meer als ik dood ga in een spel, maar als het lang duurt tussen het laden van nieuwe gebieden/ruimtes, wat veel gebeurt in een RPG als Pillars of Eternity, dan erger ik me daar veel meer aan.

PSN ID: MrMichel_75

Jorgen schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:10:
[...]

Nope, nog niet eerder meegemaakt met andere hdr content. Zal 'ns kijken wat ik kan omwisselen.
Heb je dit alleen tijdens deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:59

TDB

Al een tijdje last van de left stick problemen. GIsteren maar eens langs gegaan bij Mediamarkt waar ik mijn ps4 eind 2016 had gekocht. In no time werd er een nieuwe controller uit de winkel gehaald. Nette service/garantie.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:58:
[...]

Volgens mij hebben wij die discussie gehad over GTA en toen was het ook ineens niet zo. Maar smaak blijkt weer een gevoelig onderwerp
Verschil is dat Bram wel vaker GTA geprobeerd had......then again Dennis zei dat hij de game wel uit de budget bak gaat trekken......niet dat hij hem ging skippen.
Maar de reden waarom is er inderdaad eentje die je kan toetsen en niet heel erg sterk kan vinden, in zoverre ben ik het ook eens met Bram.

Verder is smaak natuurlijk altijd de meest relevante factor, one man thrash is another man's treasure.......tsja.

10 second ninja DONE

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Dat is wel dedicated..

De 2 spellen die ik 100% had kregen een DLC en toen was de 100% weg :X
Ik speel niet speciaal voor de Trophies maar is wel leuk moment als je 100% haalt..

https://psnprofiles.com/ricjuhNL

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Speel vanaf vandaag Ghost Recon: Wildlands vier dagen lang gratis:

https://store.playstation...02819_00-GRWEMEANORMAL000

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:53:
[...]

Heb je dit alleen tijdens deze game?
Tot gisteren wel. Toen ineens ook rare kleuren en vegen bij de ondertiteling van Destiny 2.

Bij games als Uncharted, TLOU, Sparkle 2, niks gemerkt.

Verkeerde hdr of deep colour instelling?

Jorgen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:17:
[...]

Tot gisteren wel. Toen ineens ook rare kleuren en vegen bij de ondertiteling van Destiny 2.

Bij games als Uncharted, TLOU, Sparkle 2, niks gemerkt.

Verkeerde hdr of deep colour instelling?
Vaag. Ik zou toch eens met de settings spelen dan.

Ik heb zelf een B7, maar nergens last van. Ik vind wel dat de game mode HDR geen recht aan doet. Ik speel sinds kort games op de cinema stand en die "popt" veel meer.
Twee tientjes ook maar, niet duur. Ik ga 'm eens proberen. Schijnt wel vermakelijk te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2018 10:28 ]

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb zelf een B7, maar nergens last van. Ik vind wel dat de game mode HDR geen recht aan doet. Ik speel sinds kort games op de cinema stand en die "popt" veel meer.
Dan speel je wel met merkbare hogere inputlag toch? Ik heb het namelijk zelf met mijn B6 geprobeerd maar vond het toch redelijk storend in snellere games.
Smeldor schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:33:
[...]

Dan speel je wel met merkbare hogere inputlag toch? Ik heb het namelijk zelf met mijn B6 geprobeerd maar vond het toch redelijk storend in snellere games.
In Spider-Man merk ik er niks van in ieder geval. Ik rijg de combo's aan een. :)

Ik heb verder ook geen beeldverbeteraars aan staan, behalve dynamisch contrast op gemiddeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

ricjuh schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:45:
[...]

Dat is wel dedicated..

De 2 spellen die ik 100% had kregen een DLC en toen was de 100% weg :X
Ik speel niet speciaal voor de Trophies maar is wel leuk moment als je 100% haalt..

https://psnprofiles.com/ricjuhNL
Ik heb geen enkele game 100% :P Veel te veel werk allemaal wat mij betreft. Ik vind trohies ook alleen leuk als ze doable zijn, en niet 40x dezelfde scene moet reloaden om het te halen. Vind het sowieso ook leuker als je een groot deel van de trophies haalt als je het spel speelt terwijl je het meeste eruit probeert te halen...

Maar goed, dat is een andere discussie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@The Inquisitor

Ik heb alleen het Snoopy's Avontuur Platinum op de PS4 Pro.

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:40:
@The Inquisitor

Ik heb alleen het Snoopy's Avontuur Platinum op de PS4 Pro.
Maar platinum is niet altijd hetzelfde als 100% :P Maar goed, ik heb beide niet hoor. Ik wil FC5 nog kopen en begreep dat je bij de Gold edition dan gratis FC3 krijgt... dat zou waarschijnlijk mijn eerste platinum worden, want die trophies zijn prima te doen.

Oh wacht, en Hellblade moet ik nog doen, die is ook bijna niet te missen mits je alles hebt verzameld.
Mijn enige platinum ooit is Bloodborne. Gek genoeg ook een van de makkelijkste om te halen omdat er eigenlijk geen hele gekke achievements in zitten. Als je de game normaal uitspeelt heb je al een groot gedeelte gehaald.
Ik heb alleen wat kleine games gemaxed, meestal verlies ik interesse (zie sig :X )

sf5 is wel een game waarbij ik het echt serieus wil proberen om de eerste Plat binnen te halen.

Ik heb daar eigenlijk zonder echt te hoeven grinden 50% al gehaald en heb nu is geinventariseerd wat ik nog te doen heb, 2 trophies moet je online gewoon erg ver komen (wat het grootste probleem is, gezien ik nog niet bepaald goed ben in de game, en je moet ook survival mode op expert uitspelen......die was erg lastig omdat het gewoon lang duurde en je niet kon saven, maar er is nu een save functie in gepatched en ook items die je kunnen helpen, daar heb ik dus nog wel enigsinds hoop op om hem te halen, ook omdat je met bepaalde chars de ai gewoon kan verslaan door bepaalde moves te spammen......

De rest is volgens mij zeer goed te doen.......maar er natuurlijk een trophy topic mensen O-)

10 second ninja DONE

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
*Rumor mill*
NioH en Diablo 3 EC zijn mogelijk de games voor ps plus Oct 8) :*)

• RubenSaurus
BigF25 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:17:
*Rumor mill*
NioH en Diablo 3 EC zijn mogelijk de games voor ps plus Oct 8) :*)
Spuitelf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 19:18
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:44:
Mijn enige platinum ooit is Bloodborne. Gek genoeg ook een van de makkelijkste om te halen omdat er eigenlijk geen hele gekke achievements in zitten. Als je de game normaal uitspeelt heb je al een groot gedeelte gehaald.
Die van mij Spider-Man, die was ook redelijk eenvoudig en snel te voltooien. Voor de meeste titels kost het me echt teveel tijd.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:20:
[...]

[...]

Twee tientjes ook maar, niet duur. Ik ga 'm eens proberen. Schijnt wel vermakelijk te zijn.
Vorig jaar op de Xbox One gekocht. Met de 4k patch ziet het er helemaal mooi uit. Verder ook een prima spel als je ook series als Narcos etc. hebt gekeken en leuk vond. Van de omgeving in die game kan ik wel genieten, maar het is wel veel herhaling. Het is toch wel een beetje AC in een modern jasje, maar dat is logisch want het is van Ubisoft.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Zeer goed nieuws, waarschijnlijk worden twee hele goede Castlevania games opnieuw uitgebracht voor de PlayStation 4: https://www.ign.com/artic...d-seemingly-coming-to-ps4.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29

Prijzen zitten tussen de 400-500 inclusief spel. Denk dat het niet veel lager totdat de 5 wordt aangekondigd.
Maar ik denk aan het einde van 2018 zullen de PS4 pro's zoals vorig jaar hier in Duitsland flink dalen. Had de mijne voor €284,- wel 1 jaar garantie wat heel raar is maar goed. MM geeft in DE blijkbaar 1 jaar garantie.

• Jumpman
De Playstation 4 Pro 1TB is nog maar beperkt lververbaar overal (relatief schaars, vergeleken met een half jaar geleden), ik denk dat Sony nog voor november met een aankondiging komt voor een Sony Playstation Pro 2TB. De prijzen zullen dan snel weer wat dalen, verwacht ik. We zitten nu in de eindfase van de huidige consoles de fabrikanten proberen nu nog zoveel mogelijk potentiële kanten in hun ecosysteem te trekken.

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Jumpman schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:55:
De Playstation 4 Pro 1TB is nog maar beperkt lververbaar overal (relatief schaars, vergeleken met een half jaar geleden), ik denk dat Sony nog voor november met een aankondiging komt voor een Sony Playstation Pro 2TB. De prijzen zullen dan snel weer wat dalen, verwacht ik. We zitten nu in de eindfase van de huidige consoles de fabrikanten proberen nu nog zoveel mogelijk potentiële kanten in hun ecosysteem te trekken.
Goede kans, aangezien de 500m limited editions ook al met 2TB schijven uitgevoerd zijn.

PSN

Pagina: 1 ... 31 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.