• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

srvdp schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:16:
[...]

Goede kans, aangezien de 500m limited editions ook al met 2TB schijven uitgevoerd zijn.
Wat deden die 500m limited editions qua prijs in de winkels ? €500 ? Ik zie ze namelijk regelmatig voor 999 euro op Marktplaats staan. En dan ook nog "Verzendkosten voor koper". ;w Dus eerst 300-500 euro winst maken en dan ook nog te hebberig zijn om de verzendkosten te betalen....

XBL: MRE Inc

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de 2TB hdd is toch echt speciaal voor de 500m edition uitgekomen denk ik. ik acht de kans zeer klein.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 20-09-2018 13:23 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De PS4 pro is al tijden (bijna een jaar?) slecht leverbaar, lijkt me eigenlijk sterk dat dit als voorbereiding is op een andere HD, dat is een relatief simpele wijziging waarbij je niets in het productie proces hoeft aan te passen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:58
Hamazaki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:23:
de 2TB hdd is toch echt speciaal voor de 500m edition uitgekomen denk ik. ik acht de kans zeer klein.
Dat denk ik niet, diezelfde productielijn maakt nu een zwarte variant. ;)
Chaoss schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:24:
De PS4 pro is al tijden (bijna een jaar?) slecht leverbaar, lijkt me eigenlijk sterk dat dit als voorbereiding is op een andere HD, dat is een relatief simpele wijziging waarbij je niets in het productie proces hoeft aan te passen.
Als ik zo een beetje rond kijk op Budgetgaming, zie je dat ze in februari/maart opeens verminderd beschikbaar waren in de Nederlandse winkels. Misschien niet vanwege alleen een HDD, maar wel opmerkelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Jumpman op 20-09-2018 13:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:20:
[...]

Vaag. Ik zou toch eens met de settings spelen dan.

Ik heb zelf een B7, maar nergens last van. Ik vind wel dat de game mode HDR geen recht aan doet. Ik speel sinds kort games op de cinema stand en die "popt" veel meer.

[...]

Twee tientjes ook maar, niet duur. Ik ga 'm eens proberen. Schijnt wel vermakelijk te zijn.
Ik heb ook niks geks gedaan met de settings. Sterker nog, ik gebruik voor al mijn HDR-content (Netflix, UHD-discs en PS4 Pro) gewoon 1 en dezelfde setting. Dit probleem doet zich alleen voor met die 2 games. :?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe Days Gone gameplay...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@-SaveMe- Dat ziet eruit als een level wat ik in geen honderd jaar ga redden :P
Wel tof dat het een zombiespel is waar de zombies niet perse standaard reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hamazaki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:23:
Is toch niet zo bijzonder :+ in mijn OG PS4 zit al 3 jaar een 2 TB HD :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18
Ik heb mijn ps pro al sinds de release en aangezien garantietermijn bijna verlopen is ga ik toch maar eens de koelpasta vervangen. Zat te denken aan thermal grizzly bear conductonaut. Zijn er al andere Tweakers die dit gedaan hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
YakuzA schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:16:
[...]

Is toch niet zo bijzonder :+ in mijn OG PS4 zit al 3 jaar een 2 TB HD :)
Ja, maar jij hebt geen 500 Limited Edition stickers op jouw PS4 :P

Ik vind die LE trouwens niet zo interessant. Doe mij deze skin maar :9 https://www.consolestickers.nl/product/dames-ps4-skin/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:55:
Ik heb mijn ps pro al sinds de release en aangezien garantietermijn bijna verlopen is ga ik toch maar eens de koelpasta vervangen. Zat te denken aan thermal grizzly bear conductonaut. Zijn er al andere Tweakers die dit gedaan hebben?
Ja ik, bij mn vorige OG :D

Artic Silver (?) als ik me niet vergis, en t hielp echt goed. Ik merkte het gelijk qua fan geluid en haperinkjes in games enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Heeft iemand een idee of PS Plus 365 dagen ergens in de aanbieding komt? aangezien mijn abonnement maandag afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18
poor Leno schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:58:
[...]

Ja ik, bij mn vorige OG :D

Artic Silver (?) als ik me niet vergis, en t hielp echt goed. Ik merkte het gelijk qua fan geluid en haperinkjes in games enzo :)
Mooi, game de laatste tijd vaker zonder headset en stoor me toch aan de fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
joey1990 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:48:
Heeft iemand een idee of PS Plus 365 dagen ergens in de aanbieding komt? aangezien mijn abonnement maandag afloopt
Zelfde hier! Hoor het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Ja met black friday gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Dat is nog 2 maanden,, Ik hoopte op een deal zoals vorig jaar. Toen had ik 1 jaar Ps Plus voor €39.95 bij de Game Mania

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
joey1990 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:26:
Dat is nog 2 maanden,, Ik hoopte op een deal zoals vorig jaar. Toen had ik 1 jaar Ps Plus voor €39.95 bij de Game Mania
het was ook een geintje, ps plus is dit jaar al zo vaak voor rond de 40 euro in de aanbieding geweest (onder andere met de days of play sale enzo) dus als je nu 3 dagen voor het verloopt gaat vragen naar een aanbieding dan heb je gewoon echt onder een steen gelegen de afgelopen 6 maanden.

ik schat de kans laag in dat je op dit moment voor 4 tientjes je ps plus kunt verlengen.

[ Voor 8% gewijzigd door RubenSaurus op 21-09-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
joey1990 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:26:
Afgelopen juni heeft Gamemania deze actie gehad op website. 12 maanden voor €29,99.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
srvdp schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:39:
[...]

Afgelopen juni heeft Gamemania deze actie gehad op website. 12 maanden voor €29,99.
4 gekocht toen. Ik zit goed tot 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:45:
[...]

4 gekocht toen. Ik zit goed tot 2024
Lol, en in 2020 een PS 5 met een ander netwerk en abo (natuurlijk niet compatibel met PS4 abo) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
[...]

Lol, en in 2020 een PS 5 met een ander netwerk en abo (natuurlijk niet compatibel met PS4 abo) _O-
wat maakt dat nou uit voor je ps+? :P het heet ook geen ps4 abo het heet playstation plus, sony is ook niet zo dom om een ander abo te maken voor een nieuwe console

[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 21-09-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

[...]

Dan stap ik over op Xbox ;w

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]

PSPlus. Het gaat over PSplus. Heb dat al sinds mijn PS3, Vita en nu de Pro. Niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je net de weekend boodschappen gehaald, kom je thuis en liggen er 2 PS4 games in de brievenbus waar je al weken rijkhalzend naar uit keek _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/244yux5.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Eindelijk

[ Voor 78% gewijzigd door Farabi op 24-09-2018 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:55:
Heb je net de weekend boodschappen gehaald, kom je thuis en liggen er 2 PS4 games in de brievenbus waar je al weken rijkhalzend naar uit keek _/-\o_
Met jouw nickname zou ik denken dat je al jaren PS+ hebt... :p HUE is immers een van de maandelijkse games geweest. Zeer leuk en origineel spel overigens. Wel wat kort, had hem op een week tijd op 100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Twixie Dat '4life' had ik toen der tijd bedacht met de gedachte dat ik nooit afstand doe van m'n games en consoles, de rest van m'n leven lang niet.

Vandaar ook fysieke versies van Hue en Splasher.

Nu kan ik zelfs over 10 of 20 jaar, lang nadat de servers gesloten zijn, nog eens een keer teruggrijpen naar deze twee games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 18:31
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:31:
Nu kan ik zelfs over 10 of 20 jaar, lang nadat de servers gesloten zijn, nog eens een keer teruggrijpen naar deze twee games ;)
Wat een vertrouwen in de techniek, dat oudere generaties consoles het nog doen na jaren verwonderd mij niet. Een PS4 die over 20 jaar nog functioneert zou mij echter wel verbazen. :) Mijn eerste heeft nog niet eens 2 1/2 jaar gehaald. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
over 20 jaar speel ik GTA 12 en Spiderman 9 dus dan boeit die ps4 me niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Bizar nieuws: naar verluidt sluit Telltale Games zo goed als de deuren. De meerderheid wordt ontslagen, slechts een klein team van een twintigtal mensen blijft nog om The Walking Dead af te werken. Andere aangekondigde games zoals The Wolf Among Us 2 en Stranger Things zouden zijn gecanceld.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakmans op 21-09-2018 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
en woensdag is het weer Outbreak Day, hier alvast wat dingen die je kunt verwachten: onder andere TLoU II wallpapers, avatars en een ps4 theme

http://www.thelastofus.pl...m/outbreakday#sf198111575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Tweakmans schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:39:
Bizar nieuws: naar verluidt sluit Telltale Games zo goed als de deuren. De meerderheid wordt ontslagen, slechts een klein team van een twintigtal mensen blijft nog om The Walking Dead af te werken. Andere aangekondigde games zoals The Wolf Among Us 2 en Stranger Things zouden zijn gecanceld.
Opvallend. Ik dacht dat het niet zo slecht met ze ging?

Overigens blijk ik ze vaak te hebben verward met Traveller's Tales die dus de diverse Lego games maakt. Ik dacht dat het dezelfde studio was _O-

Maar er ging dus nieuws dat het management erbarmelijk was en mensen forceerde veel over te werken, met ook nog recent een rechtszaak. Maar is die rechtszaak dan de reden om nu te sluiten? Kan me niet voorstellen dat die te weinig geld hebben om dat allemaal af te kopen en gewoon weer toffe games te maken

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 21-09-2018 23:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
DigitalError schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:50:
en woensdag is het weer Outbreak Day, hier alvast wat dingen die je kunt verwachten: onder andere TLoU II wallpapers, avatars en een ps4 theme

http://www.thelastofus.pl...m/outbreakday#sf198111575
Haha, die afbeelding van Ellie in dat TLoU II theme is echt letterlijk de achtergrond op mn ps4 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Anton.net op 22-09-2018 00:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bevestigt door Telltale zelf:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnpfRXSUYAEqIkY.jpg

https://twitter.com/tellt...43252010999410689/photo/1

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 22-09-2018 00:00 ]

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:16
Niet echt verbazingwekkend te noemen. De verouderde engine is te brak en de algehele werksfeer daar was niet om over naar huis te schrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 22-09-2018 01:09 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Persoonlijk, maar dan persoonlijk he, vond ik Telltale games geen hol aan -O-
poor Leno schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:25:
Persoonlijk, maar dan persoonlijk he, vond ik Telltale games geen hol aan -O-
Same here... :|

Ik heb twee seizoenen TWD gedaan. Gameplay kut, maar verhaal wel vermakelijk. Triest voor al die mensen, maar ik zal hun games niet echt missen.

Misschien trouwens een studio voor MS om te kopen en wat cash in te pompen?

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Erg zonde, ik speel hun games altijd met erg veel plezier, vaak games met een heel goed verhaal.
Bijzonder als je dit verhaal leest en nog met zoveel games bezig was.
Pijnlijk dat alleen minecraft winst gevend was van al die grote ip’s. Ook pijnlijk dat life of strange toonde hoe je adventure games moet maken. Maar goed, zuur voor het personeel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Nu bevestigd dat ook The Walking Dead: The Final season per direct zal stoppen. Er komen geen nieuwe episodes meer uit 8)7 :'(

Dit is echt bizar. Ik begrijp het dat games die nog niet zijn uitgekomen op de schop worden gedaan maar het is ongekend om midden in de release van een seizoen te besluiten dat er geen nieuwe episodes meer komen.

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat gaat gebeuren met de mensen (zoals mij) die de season pass gekocht hebben.

Meer info: Push Square - Telltale's The Walking Dead Final Season Is Also Cancelled Following Layoffs

Voor mensen die liever video bekijken:

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 22-09-2018 09:10 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit gaat wel gevolgen hebben voor episodic games. Ik heb ook the Walking Dead final season gekocht. Juist omdat er elke maand een episode uit kwam. Maar zal in het vervolg gewoon lekker wachten tot ze allemaal op de markt zijn. Zo speel ik ook The Council. Daar zit bijna een jaar tussen de eerste en laatste episode. Ik ga dat risico vanaf nu niet meer nemen, alhoewel ik ook Life is Strange season 2 nog heb gekocht. En ben denk ik niet de enige.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2018 09:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ThaBEN
Ik denk dat Sony en Microsoft hier niet blij mee zullen zijn. Mogelijk komt er een vorm van compensatie rechtstreeks vanuit hun of alsnog een vorm van funding om de game af te maken (puur speculatie). Die verkopen immers een game welke nooit afgemaakt zal maken wat tot imagoschade kan leiden.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:35:
Dit gaat wel gevolgen hebben voor episodic games. Ik heb ook the Walking Dead final season gekocht. Juist omdat er elke maand een episode uit kwam. Maar zal in het vervolg gewoon lekker wachten tot ze allemaal op de markt zijn. Zo speel ik ook The Council. Daar zit bijna een jaar tussen de eerste en laatste episode. Ik ga dat risico vanaf nu niet meer nemen, alhoewel ik ook Life is Strange season 2 nog heb gekocht. En ben denk ik niet de enige.
Eens, maar blijkbaar is dat net de reden waardoor de games het financieel niet goed doen. De meeste mensen wachten tegenwoordig totdat alle episodes uit zijn, waardoor ze weinig verdienen aan de losse episodes.

Blijkbaar zit er zoveel tijd tussen omdat ze wachten totdat genoeg mensen een episode gespeeld hebben. Aan de hand van de feedback over de keuzes die men maakt in die episode gaan ze pas verder aan de slag met de volgende episode te ontwikkelen.

Maar doordat iedereen tegenwoordig wacht totdat alle episodes gereed zijn, hebben ze niet genoeg inkomsten tijdens de ontwikkeling van deze games.

[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 22-09-2018 09:59 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ThaBEN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:41:
[...]

Eens, maar blijkbaar is dat net de reden waardoor de games het financieel niet goed doen. De meeste mensen wachten tegenwoordig totdat alle episodes uit zijn, waardoor ze weinig verdienen aan de losse episodes.

Blijkbaar zit er zoveel tijd tussen omdat ze wachten totdat genoeg mensen een episode gespeeld hebben. Aan de hand van de feedback over de keuzes die men maakt in die episode gaan ze pas verder aan de slag met de volgende episode te ontwikkelen.

Maar doordat iedereen tegenwoordig wacht totdat alle episodes gereed zijn, hebben ze niet genoeg inkomsten tijdens de ontwikkeling van deze games.
Daar heb je een punt. Beetje dubbel dan inderdaad. Het is gewoon wel een vervelende situatie natuurlijk. Ten eerste voor de medewerkers, maar ook voor gamers. Wat ik dan nog het meest frappante vind is dat ze wel doorgaan met een of andere Minecraft animated series ofzo omdat ze commitments hebben met het bestuur en partners, maar ze spreken niet over commitments richting hun klanten die gewoon het gehele seizoen hebben gekocht. Stop er dan nu gewoon helemaal mee met alle projecten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• RubenSaurus
Gelukkig mogen ze maandag al bij Ubisoft komen praten over een nieuwe baan onder het genot van een hapje en drankje

https://twitter.com/Ubiso...tatus/1043258393639571456

• ThaBEN
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:55:
[...]

Daar heb je een punt. Beetje dubbel dan inderdaad. Het is gewoon wel een vervelende situatie natuurlijk. Ten eerste voor de medewerkers, maar ook voor gamers. Wat ik dan nog het meest frappante vind is dat ze wel doorgaan met een of andere Minecraft animated series ofzo omdat ze commitments hebben met het bestuur en partners, maar ze spreken niet over commitments richting hun klanten die gewoon het gehele seizoen hebben gekocht. Stop er dan nu gewoon helemaal mee met alle projecten.
Vermoedelijk zijn de contractuele boetes die ze krijgen bij het niet afmaken van de Minecraft game hoger dan de verwachtte ontwikkelingskosten van de resterende episodes.

Om maar het positieve van de gehele situatie in te zien, hopelijk betekend dit dat steeds meer bedrijven van het verdienmodel afstappen waarbij je van tevoren geld moet neerleggen voor content die op dat moment nog niet bestaat (zoals season passes).

Gamers worden langzaam steeds bewuster en zijn minder bereid om vooraf maar de gok te nemen dat de toekomstige content de moeite waard zal zijn en de prijs rechtvaardigt voor de gameplay waarde die deze toekomstige content zal leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 22-09-2018 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:45
ThaBEN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:41:

Dat hele model stond mij toen Valve er mee begon (althans was de eerste waar ik het echt mee kreeg) al niet aan. En Valve maakte die serie ook gelijk al niet af trouwens :+
Ik wil een game gewoon in één keer kunnen spelen... als ik een maand of langer moet wachten dan weet ik de details helemaal niet meer om dan zo weer verder te spelen. En dan weer bij de vorige episodes opnieuw beginnen wordt ook vermoeiend, vooral met de grote hoeveelheid leuke games die altijd uitkomen, daar is mijn tijd me te kostbaar voor.

Gamertag: FinrazielNL

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Predje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:14:
[...]

Zelfde hier! Hoor het graag! :)
Ligt eraan of je je save games die je al hebt en je trophies belangrijk vindt.
Zo niet dan zou je het in een andere store kunnen halen

Verwijderd

Albinoraptor schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:23:
[...]

Wat een vertrouwen in de techniek, dat oudere generaties consoles het nog doen na jaren verwonderd mij niet. Een PS4 die over 20 jaar nog functioneert zou mij echter wel verbazen. :) Mijn eerste heeft nog niet eens 2 1/2 jaar gehaald. :)
Een kwestie van investeren in de toekomst van de hobby.

De miljoenen PS4's die in omloop zijn kun je amper nog tellen en zullen echt niet allemaal kapot zijn over 20 jaar.

Consoles doorstaan de tijd wanneer ze netjes, stofvrij opgeborgen staan en niet gebruikt worden.

Om mijn PS One als voorbeeld te nemen:

Hij werk nog perfect, en mocht deze het begeven, dan staan er nog twee z.g.a.n. exemplaren in de onderdelenkast klaar ter vervangen.

Bijna 90%van mijn gamingtijd gaat deze generatie naar de PS4 toe. Ik ga in mijn leven dan ook zeker geen 3 PSOnes meer kunnen verslijten.

In de toekomst geldt het zelfde voor de PS4, daar speel ik dan logischerwijs nog maar heel weinig op en wanneer je dan ook nog eens 2 goedwerkende PS4 consoles op voorraad achter de hand houdt, dan ben ik er idd van overtuigd om over 20 jaar nog steeds, soms eens voor de lol en nostalgie op de PS 4 te gamen, het zelfde doe ik nmlk ook met de PS One van ook alweer dik 20 jaar geleden ;)

@DigitalError

Over 20 jaar koop je nog steeds Shark carts voor de MP van de (dan inmiddels hetende) game GTA V remasterd V, ben je nog altijd verontwaardigd dat er nog geen single player DLC voor de game is verschenen en kijk je erg uit naar GTAVI dat op dat moment nog steeds niet in ontwikkeling zal zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2018 13:10 ]

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:05:
[...]

Over 20 jaar koop je nog steeds Shark carts voor de MP van de game GTA V remasterd V, ben je nog altijd verontwaardigd dat er nog geen single player DLC voor de game is verschenen en kijk je erg uit naar GTAVI dat op dat moment nog steeds niet in ontwikkeling zal zijn :+
heb van m'n levensdagen nog geen shark card gekocht dus dat zal wel meevallen, en om terug te komen op je post erboven (waardoor je nu dus een dubbelpost maakt) niet iedereen gaat 3 consoles van dezelfde generatie kopen om in de onderdelenkast te zetten 8)7

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Volgende week verschijnt de eerste episode (van vijf) van Life is Strange 2:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
bram1984 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 06:43:
Ik heb twee seizoenen TWD gedaan. Gameplay kut, maar verhaal wel vermakelijk. Triest voor al die mensen, maar ik zal hun games niet echt missen.

Misschien trouwens een studio voor MS om te kopen en wat cash in te pompen?
Ik denk dat niemand die studio wil hebben, gezien de berichten over mismanagement en praktijken over geforceerd moeten overwerken. Er loopt zelfs een rechtszaak van. Dus nee, die gaan de studio niet overnemen. Eerder failliet laten gaan en vervolgens de inboedel overnemen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Anton.net
Martinspire schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat niemand die studio wil hebben, gezien de berichten over mismanagement en praktijken over geforceerd moeten overwerken. Er loopt zelfs een rechtszaak van. Dus nee, die gaan de studio niet overnemen. Eerder failliet laten gaan en vervolgens de inboedel overnemen.
Waarschijnlijk hebben andere studio's vooral interesse in het personeel. Het is niet makkelijk om de juist mensen te vinden.
Voor de rest is die studio en zijn IP's niets waard

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

theduke1989 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:25:
Hier in Luxemburg toch Nog genoeg ps4 pros hoor

[Afbeelding]

Prijs per stuk €440,-
Spider-Man PS4 pro bundle nu 399 bij bol.com

https://www.bol.com/nl/p/...der-man/9200000096400855/

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
10 dagen wachten ja dan is het op voorraad. Maar leuke reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:05:
[...]
10 dagen wachten ja dan is het op voorraad. Maar leuke reclame.
En niet verkocht door BOL zelf maar door een partner, die notabene nog geen ratings heeft. Ik zou er toch ook maar mee oppassen.

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Twixie schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:53:
[...]

En niet verkocht door BOL zelf maar door een partner, die notabene nog geen ratings heeft. Ik zou er toch ook maar mee oppassen.
Weinig risico lijkt mij als je achteraf betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:07:
[...]
Voor de rest is die studio en zijn IP's niets waard
Is dit niet wat erg kort door de bocht?

Dat de IP's niets waard zijn lijkt me correct, gezien hun werk uitsluitend uit licensed games bestaat, alleen dat de studio niets waard zou zijn lijkt me regelrechte onzin.

Een gamestudio is wel ietsjes meer dan puur zijn personeel en zijn IP's,

Een gamestudio is vooral, zijn kern, zijn ziel, zijn bedrijfsformule of game-concept.

Bij Ubisoft zijn het bv de IP's van Prince of Persia, Assassin's Creed en Watch Dogs waar je de het Ubisoft concept als een rode leidraad doorheen ziet lopen, bij Telltale zijn dit al hun games!

Vaak kreeg Telltale dan ook de kritiek dat elke game een bijna copie was van de vorige, alleen dan steeds opnieuw verpakt in weer een andere franchise.

Telltale deed steeds het zelfde kunstje en dat kunstje is hun bedrijfsformule, hun concept, een concept dat een Teltale game tot een Telltale game maakt, het geeft je het ware Telltale gevoel, het vormt het DNA van hun games, en dat DNA (populair als de Telltale formule is) vertegenwoordigd zeker de nodige waarde.

• The Dark Knight
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-07 23:11
Heeft er iemand ervaring met een defecte PS4 (first edition glacier white) blu ray lezer?

De mijne wierp vandaag de CD van Spider Man er mid game uit en ik zag dat de eerste ring zwart en geel is geworden (mogelijk verbrand?).

Ik heb de aankoopbon niet meer in mijn bezit maar ik heb het in september 2014 aangeschaft bij de Media Markt. Denken jullie dat het nog mogelijk is om dit (gratis) te laten repareren en een nieuwe disc van Spidey te krijgen?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
The Dark Knight schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:03:
Heeft er iemand ervaring met een defecte PS4 (first edition glacier white) blu ray lezer?

De mijne wierp vandaag de CD van Spider Man er mid game uit en ik zag dat de eerste ring zwart en geel is geworden (mogelijk verbrand?).

Ik heb de aankoopbon niet meer in mijn bezit maar ik heb het in september 2014 aangeschaft bij de Media Markt. Denken jullie dat het nog mogelijk is om dit (gratis) te laten repareren en een nieuwe disc van Spidey te krijgen?
Heb je een Mediamarkt Club kaart? Als je die hebt laten scannen bij je aankoop dan zou je een digitale bon via de website kunnen printen.

Garantie is helaas al verlopen. je kan altijd Sony NL proberen te bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 22-09-2018 21:16 ]

• Anton.net
@Verwijderd Ja, dus?
Tuurlijk hebben de identiteit en het imago van een studio een waarde.
Maar Telltale had niet echt een goede naam meer, hun games kregen matige scores en hun verdienmodel was redelijk rot.
Telltale deed al een tijdje telkens hetzelfde, en (zoals je zelfs zegt) komt daar veel kritiek op. Dan is het dus gedaan en is heel dat DNA verouderd en niet veel meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 20:43
we zijn hier in de running voor een nieuwe ps4,

heeft de pro op een 1080 tv echt betere framerate?

laad het menu ook sneller op een pro of is dat psn afhankelijk? de ene keer sneller dan de andere?

als ik de verhalen hier lees over dat je geluk moet hebben of je een stille krijgt dan vraag ik mij af,maken ze dan echt zoveel geluid als je pech hebt? blijven ruilen tot je een stille hebt dat zal een winkel niet snel doen lijkt mij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je deze grafiek ziet weet je wel waarom telltela bijna iedereen heeft ontslagen. https://m.imgur.com/a/jzMv9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

joey82 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:00:

als ik de verhalen hier lees over dat je geluk moet hebben of je een stille krijgt
Ik geloof ook niet dat er luide en stille PS4's zijn. Wat de één stil vind, is voor een ander luid. Het ligt er ook maar net aan waar je 'm neer zet, hoeveel omgevingsgeluid je gewend bent en hoe stoffig de omgeving is waar ie komt te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Wat is de nieuwe Dragon Quest toch een geweldig spel :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tweakmans schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:09:
Volgende week verschijnt de eerste episode (van vijf) van Life is Strange 2:

[YouTube: Life is Strange 2 Launch Trailer [PEGI]]
Interessant. Dit is voor het eerst dat ik hier iets van hoor. Wel een leuke opsteker nu ik zo ontzettend baal van het annuleren van the walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:00:
we zijn hier in de running voor een nieuwe ps4,

heeft de pro op een 1080 tv echt betere framerate?

laad het menu ook sneller op een pro of is dat psn afhankelijk? de ene keer sneller dan de andere?

als ik de verhalen hier lees over dat je geluk moet hebben of je een stille krijgt dan vraag ik mij af,maken ze dan echt zoveel geluid als je pech hebt? blijven ruilen tot je een stille hebt dat zal een winkel niet snel doen lijkt mij?!
Meh, heb zelf de slim gehaald zag eerlijk gezegd geen denderend verschil tussen die twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tom schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:06:
[...]

Ik geloof ook niet dat er luide en stille PS4's zijn. Wat de één stil vind, is voor een ander luid. Het ligt er ook maar net aan waar je 'm neer zet, hoeveel omgevingsgeluid je gewend bent en hoe stoffig de omgeving is waar ie komt te staan.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Ik had een Ps4 pro welke vanaf het begin (dus geen stof enz) behoorlijk blies. Die ging kapot en nu heb ik van Sony weer een nieuwe gekregen. Oftewel ook schoon enz maar die blaast beduidend minder op dezelfde plek met dezelfde games.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik vind 't er ontzettend gaaf uit zien. Maar ik heb nog geen idee waar het heen gaat met het spel, en nog belangrijker, wat voor soort spel het gaat worden. In plaats van hier te vragen wanneer 't ongeveer uitkomt, heb ik vlug even google gebruikt: 29 maart 2019 wordt genoemd. Ik ga 'm in de gaten houden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Troy Baker is altijd goed. Als vanouds weer lekker vaag. Hopelijk snel en gameplay demo.

Edit: Ghost Recon Wildlands demo was ik snel op uitgekeken trouwens. Meteen weer verwijderd.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-09-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Het zou kunnen natuurlijk, maar maart 2019 zou wel heel snel zijn.
Die game is amper 2 jaar in ontwikkeling. In juni 2016 was Kojima nog op zoek naar een studio en engine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enigste wat Kojima ooit gezegd heeft over de releasedate is dat de game voor de olympische spelen van Japan uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
Ik geloof echt niet dat elke ps4 exact evenveel geluid maakt.
Net een miniem verschil bij de koelpasta en de aansluiting op de CPU/GPU of in de lagers van de ventilator kan een flink verschil maken.
Ook sommige CPU’s worden net wat warmer waardoor de fan iets eerder aanslaat etc.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

YakuzA schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:30:
[...]

Ik geloof echt niet dat elke ps4 exact evenveel geluid maakt.
Net een miniem verschil bij de koelpasta en de aansluiting op de CPU/GPU of in de lagers van de ventilator kan een flink verschil maken.
Ook sommige CPU’s worden net wat warmer waardoor de fan iets eerder aanslaat etc.
Uiteraard, er zijn toleranties. En er zullen ook best wat mensen zoals Donstil zijn die misschien een model krijgen wat relatief meer geluid maakt (tegen de grens van die tolerantie) en daarna een stillere. Maar ik geloof niet dat PS4's de fabriek verlaten terwijl er grote verschillen zijn, zoals je op internet vaak leest: "oh mijne is bijna stil", "oh ik heb echt een stofzuiger". Los van de definitie 'herrie' die voor iedereen anders is, is de kans groot dat die laatste meer stof heeft opgezogen of z'n warmte minder goed kwijt kan.
Als ik winkeleigenaar was zou ik weinig zin hebben in mensen die hun PS4 steeds om willen ruilen omdat ie volgens diegene teveel geluid maakt, terwijl dat misschien volkomen normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog aanraders uit de ps store de Ubisoft aanbiedingen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:22:
Zijn er nog aanraders uit de ps store de Ubisoft aanbiedingen?
Ja wel. Koop dat gene dat je leuk vindt en nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Tom schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:20:
[...]

Uiteraard, er zijn toleranties. En er zullen ook best wat mensen zoals Donstil zijn die misschien een model krijgen wat relatief meer geluid maakt (tegen de grens van die tolerantie) en daarna een stillere. Maar ik geloof niet dat PS4's de fabriek verlaten terwijl er grote verschillen zijn, zoals je op internet vaak leest: "oh mijne is bijna stil", "oh ik heb echt een stofzuiger". Los van de definitie 'herrie' die voor iedereen anders is, is de kans groot dat die laatste meer stof heeft opgezogen of z'n warmte minder goed kwijt kan.
Als ik winkeleigenaar was zou ik weinig zin hebben in mensen die hun PS4 steeds om willen ruilen omdat ie volgens diegene teveel geluid maakt, terwijl dat misschien volkomen normaal is.
Vergeet niet dat er twee verschillende type fans worden gebruikt (Delta en Nidec), wat ook het verschil kan verklaren. Wat betreft het type fan is het helaas dus echt een grote loterij. Ik wacht zelf nog altijd op de aankondiging van een stillere (kleine/zuinigere) PS4 Pro.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:37:
[...]

Ja wel. Koop dat gene dat je leuk vindt en nog niet hebt.
Dat is een tip die ik nog nooit heb gehoord, bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get your first look at the exclusive PS4 @CallofDuty #BlackOps4 bundles and at the new content, coming first to PS4:

https://blog.eu.playstati...first-on-ps4/#sf198080097

Er komen weer PS4 Pro's aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Ben normaal hyped voor sony exclusieve games. Maar death stranded doet me niks anders dan dat ik serieus constant afvraag what in the actual fuck zit ik te kijken..
Maar ieder zn ding natuurlijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Inderdaad het is nog steeds te vaag om er iets over te zeggen. Ja het ziet er vet uit maar voor hetzelfde zitten we naar cgi te kijken, ik wil wel eens echte gameplay zien.

En dan die typische vage japans monsters/tegenstanders heb ik ook weinig mee.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig is gameplay van mgs5 z'n sterkste kant, ik zie dat echt wel goed komen. Ik heb ook 10x liever een orginele setting inplaats van eentje die al 10x is gedaan. Vindt het juist geweldig dat kojima anime en realisme probeert te mengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ben wel benieuwd of Kojima er voor kiest en er in slaagt om de game op 60fps te laten draaien.
Dat was toch 1 van de sterke punten van MGS5.
Toen kon Koijma wel nog gebruik maken van de Fox Engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:14:
Ik ben wel benieuwd of Kojima er voor kiest en er in slaagt om de game op 60fps te laten draaien.
Dat was toch 1 van de sterke punten van MGS5.
Toen kon Koijma wel nog gebruik maken van de Fox Engine...
Deze graphics icm decima ofzo engine word vrijwel zeker 30fps.
Alle games op deze engine zijn 30fps. En als je kijkt naar alle effecten enz is 60fps gewoon niet mogelijk daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@v8power67 MGS5 ziet er toch ook best goed uit? en dat op 60fps.
Ik zou 60fps nog niet uitsluiten. Persoonlijk vind ik de graphics eigenlijk niet eens zo extreem goed (facial animations zijn wel goed)
In die vorige trailer zag je Norman Reedus wandelen door verlaten gebieden. Die omgevingen waren eigenlijk heel kaal en 'saai'. Je kan dit vergelijken met de kale woestijngebieden uit MGSV. Door die kale omgeving was het juist mogelijk om MGSV op 60fp te laten draaien.
Zou me niet verbazen als kojima 60fps als vereiste had gesteld bij het zoeken naar een engine.

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 23-09-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:47:
Ik zou 60fps nog niet uitsluiten. Persoonlijk vind ik de graphics eigenlijk niet eens zo extreem goed (facial animations zijn wel goed)
In die vorige trailer zag je Norman Reedus wandelen door verlaten gebieden. Die omgevingen waren eigenlijk heel kaal en 'saai'. Je kan dit vergelijken met de kale woestijngebieden uit MGSV. Door die kale omgeving was het juist mogelijk om MGSV op 60fp te laten draaien.
Zou me niet verbazen als kojima 60fps als vereiste had gesteld bij het zoeken naar een engine.
Mgs5 ziet er niet zo strak uit qua graphica als wat ze nu laten zien. Plus decima engine is niet gemaakt voor 30fps waar de fox engine dat wel is. Die engine werd speciaal gemaakt voor mgs5 en erna gebruikt voor pro evolution. Dus echt een 60fps target.
Je kan blijven hopen uiteraard maar dont hold ypur breath ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Tom schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:20:
[...]

Gebruik een goede headset dan heb je geen last vh geluid vd ps4 pro. En hebben andere mensen in je omgeving ook geen last als je de volume wat hoger zet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
[...]

Eén goede wireless headset lost het probleem op. En hebben andere ook geen last van het geluid als je de volume wat harder wilt zetten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ga je nou serieus dubbelposten om ook nog eens exact hetzelfde te zeggen? 8)7
En een goede headset is wel fijn, maar lost het probleem natuurlijk niet op he, je neemt alleen de hinder weg door je oren te bedekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:45
Ben zelf helemaal geen fan van gamen met headset, ik gebruik veel liever mijn speakers (en heb dan ook best aardig spul staan in zowel huiskamer als op bureau). Gelukkig woon ik alleen dus hoef met niemand rekening te houden. Vooral veel gaming headsets zitten me veel te strak, en vaak zijn het closed-back designs wat ook eerder gaat broeien, maar zelfs mijn open Sennheisers die heerlijk zitten heb ik liever geen uren achtereen op mijn hoofd.

Overigens, juist als er andere mensen zijn waar je rekening mee dient te houden dan lost een headset het probleem van een lawaaiige console dus juist niet op. Ja, voor jou wel, maar die andere mensen waar je rekening mee wou houden dan?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:22:
Ben normaal hyped voor sony exclusieve games. Maar death stranded doet me niks anders dan dat ik serieus constant afvraag what in the actual fuck zit ik te kijken..
Maar ieder zn ding natuurlijk.
Dit idd. “pakketje wegbrengen simulator”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is er een reden om voor een pricewatch: Seagate Game Drive voor PS4 4TB (zoals aanbevolen op de website van Seagate) te kiezen, in plaats van een pricewatch: Seagate Expansion Desktop (v2) 4TB Zwart, of een pricewatch: Seagate Backup Plus Portable Drive (STDR) 5TB Rood om je games vanaf te spelen met een PS4 Pro?

De Game Drive is in verhouding een stukje duurder. Kunnen al deze schijven omgaan met de stroom aan/uit van de PS4, zonder hdd crashes en gegevensverlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Warface is te downloaden. Deze F2P / co-op game lijkt me vet. Mensen die willen joinen? Djbosanac89 is mijn gamer-tag ..

@v8power67 ik denk dat het reuze mee valt. MGS3/MGS4 waren toch wel een van de beste/mooiste MGS games die omgevingen hadden wat erg druk is. En dat is allemaal volgens mij met de Fox Engine gemaakt. Maar Death stranding heeft een andere style als je kijkt.

En ik denk dat de decima engine toch wel aangepast is. Denk dat Sony hier toch wat aan gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info over de Decima engine:

Wikipedia: Decima (game engine)

Deze games gebruiken de engine:

Killzone Shadow Fall 2013 Guerrilla Games
Until Dawn 2015 Supermassive Games
Until Dawn: Rush of Blood 2016
RIGS: Mechanized Combat League Guerrilla Cambridge
Horizon Zero Dawn 2017 Guerrilla Games
Death Stranding TBA Kojima Productions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
De trailers van Kojima vind ik altijd wel erg leuk om naar te kijken, uitermate interessant ook, al ben ik wel benieuwd welke kant deze game opgaat.
Kojima heeft zich wel bewezen de afgelopen jaren in de game wereld dus ik verwacht wel iets dat het iets huge wordt en dat alle puzzelstukjes op zijn plaats vallen als de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:47:
Dus omdat een omgeving kaal en saai is, kan het er niet goed uitzien? :?

Ik vind de Death Stranding omgevingen er juist super realistisch uitzien, ook al zijn ze kaal en saai. Ook met de animaties (bergopwaarts en door water lopen) lijkt het goed te zitten.

Wat mij betreft is dit gewoon een 30fps game waarbij de graphics gepusht worden.
Pagina: 1 ... 32 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.