Ga zelf denk ik voor Assassins Creed Origins...Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:22:
Zijn er nog aanraders uit de ps store de Ubisoft aanbiedingen?
Leuke game, heb dit weekend de main quest uitgespeeld en heb erg genoten. Nu nog wat trophies halen die me leuk lijken en dan is het weer mooi geweest.paul99 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:43:
[...]
Ga zelf denk ik voor Assassins Creed Origins...
Volgens mij maakt dat inderdaad nauwelijks verschil. Ik heb zelf een Seagate Expansion Portable, die dus gewoon via USB gevoed wordt, en dat werkt perfect.Jorgen schreef op maandag 24 september 2018 @ 01:27:
Is er een reden om voor een pricewatch: Seagate Game Drive voor PS4 4TB (zoals aanbevolen op de website van Seagate) te kiezen, in plaats van een pricewatch: Seagate Expansion Desktop (v2) 4TB Zwart, of een pricewatch: Seagate Backup Plus Portable Drive (STDR) 5TB Rood om je games vanaf te spelen met een PS4 Pro?
Je zet toch altijd proper je PS4 uit met een Shutdown of Rest Mode ? Dan wordt al je data netjes naar schijf gecommit alvorens de power eraf gaat. Trouwens, sommige modellen die je daar toont hebben hun eigen voeding, dus die gaan niet ineens uit als je je PS4 uit zet.Jorgen schreef op maandag 24 september 2018 @ 01:27:
Kunnen al deze schijven omgaan met de stroom aan/uit van de PS4, zonder hdd crashes en gegevensverlies?
Tip: In de folder van Carrefour Belgie staat een ps4 slim 1TB + 2de controller + Fifa 19 + 12 maanden ps+
Prijs: 329 euro
Lijkt me een redelijke deal?
Prijs: 329 euro
Lijkt me een redelijke deal?
Ga weg man, kijk wat je er allemaal bij krijgt
FIFA 19 kan zo in de verkoop natuurlijk dan is het helemaal een mooie deal.
[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 24-09-2018 11:04 ]
Controller is 60, jaar PS Plus 50, FIFA 55.betaal je dus 180 ofzo voor de Playstation, zo gek is het niet
Jammer dat m’n vakantie ten einde is gekomen. Had graag nog wat dagen flink wat uren achter elkaar Dragon Quest willen spelen. Eindelijk eens een leuke uitdagende (met de ‘sterke monsters’ functie aan) RPG. Leuk verhaal, genoeg te doen, veel afwisseling en goed uitgewerkte karakters. Voor mensen die van klassieke RPG games houden een echte must have.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja ik zag de PSN over t hoofd.. Maar dan nog, voor dat geld zou ik persoonlijk liever een wat kalere Pro kopen.. Maar dat is ieder voor zich
Ja eigenlijk wel, als je kijkt naar de prijzen die je vroeger betaalde voor een ps4...

Maar naar de huidige prijzen is dit wel een redelijk goede deal lijkt me.
Ik verwacht wel dat er binnenkort meer dealtjes gaan zijn.
Wel een opmerking: die 12maanden ps+ gaat enkel werken op een Belgisch account gok ik
Tsja je hebt recht op een goed produkt. Dus je kan altijd terug en een test naast elkaar doen. Maar je kan schijnbaar net als met de og geluk of pech hebben qua geluid.joey82 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:00:
we zijn hier in de running voor een nieuwe ps4,
heeft de pro op een 1080 tv echt betere framerate?
laad het menu ook sneller op een pro of is dat psn afhankelijk? de ene keer sneller dan de andere?
als ik de verhalen hier lees over dat je geluk moet hebben of je een stille krijgt dan vraag ik mij af,maken ze dan echt zoveel geluid als je pech hebt? blijven ruilen tot je een stille hebt dat zal een winkel niet snel doen lijkt mij?!
Als we met zijn allen dit niet pikken en teruggaan naar de winkel tot je wel een stille krijgt zou dat een signaal naar Sony moeten sturen en wordt de quality control hierop mogelijk aangepast (of wsl fw update die temp waarbij fans hard gaan blazen verhoogd). Als je niets doet vind Sony natuurlijk allang best.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Naamsverandering PlayStation Network-account komt dichterbij, maar kent één groot nadeel:
Tidux is een welbekende wat betreft insider informatie en ook met dit nieuws vermoeden we dat hij het bij het rechte eind heeft. Hij laat weten dat de feature er snel aan komt, maar dat er wel een nadeel aan kleeft. Zo moet je bij het veranderen van je PSN-naam bereid zijn om alle progressie alvorens de lancering van de PS4 ‘af te staan’.
Hij zegt dus dat je Trophies, games en savegames kwijtraakt die je aangemaakt of behaald hebt op de PS3. Dit kan een dealbreker zijn voor Trophyhunters die in de PS3-tijd behoorlijk hun best hebben gedaan, het is daarom een afweging die voor veel mensen niet gemakkelijk zal zijn.
Een dealbreaker voor mij. Is dit een dealbreaker voor jullie?
Tidux is een welbekende wat betreft insider informatie en ook met dit nieuws vermoeden we dat hij het bij het rechte eind heeft. Hij laat weten dat de feature er snel aan komt, maar dat er wel een nadeel aan kleeft. Zo moet je bij het veranderen van je PSN-naam bereid zijn om alle progressie alvorens de lancering van de PS4 ‘af te staan’.
Hij zegt dus dat je Trophies, games en savegames kwijtraakt die je aangemaakt of behaald hebt op de PS3. Dit kan een dealbreker zijn voor Trophyhunters die in de PS3-tijd behoorlijk hun best hebben gedaan, het is daarom een afweging die voor veel mensen niet gemakkelijk zal zijn.
Precies, en speel je geen fifa dan zet je fifa op marktplaats voor 30 euro ofzo, ben je helemaal goed uit.418O2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:08:
Controller is 60, jaar PS Plus 50, FIFA 55.betaal je dus 180 ofzo voor de Playstation, zo gek is het niet
Als het je alleen om de spellen gaat kan je natuurlijk in dat geval gewoon net zo goed een tweede account maken oid. Voor mensen die zijn ingestapt met de PS4 maakt het in elk geval niet uit, tenzij ze later nog een PS3 gekocht hebben?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
Naamsverandering PlayStation Network-account komt dichterbij, maar kent één groot nadeel:
Ik weet niet hoe het bij Xbox werkt, maar toen ik nog op de X360 speelde heb ik mijn gamertag ook gewijzigd. Kostte dacht iets van 800 punten.Maar toen was er nog geen opvolger bekend.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Yup, dan zou ik gewoon 2e account aanmaken, dan heeft naamswijziging geen voordeel.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
10 second ninja DONE
Heb al jaren geen PS3 meer en trophies boeien me niet. Geen probleem dus. Then again hoef ik ook mijn naam niet zozeer te wijzigen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
Verwijderd
PlayStation Europe
Ready for Red Dead Redemption 2? Grab a new bundle including the game and a 1TB PS4 Pro system starting 26th October:
https://blog.eu.playstati...iled-in-full/#sf198287291
Ready for Red Dead Redemption 2? Grab a new bundle including the game and a 1TB PS4 Pro system starting 26th October:
Kan ik eindelijk doen dat ik weinig trophies heb vanwege wisselen van naamVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
Hoop dat Nioh echt gratis beschikbaar wordt bij de October PSN maand. Zou tof zijn. Nier uitgespeeld en dan nu verder met Nioh.
Ik hoop dat AC Odyssey gratis is bij de PS+ van oktober
Het gerucht is juist dat Nioh erbij zit volgende maand, mocht je dat gemist hebben.DigitalError schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:38:
Ik hoop dat AC Odyssey gratis is bij de PS+ van oktober
Nee dat had ik niet gemist, maar om nou elke maand te gaan roepen wat we gratis willen hebben is ook weer zoietsbram1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:50:
[...]
Het gerucht is juist dat Nioh erbij zit volgende maand, mocht je dat gemist hebben.
@DigitalError het gaat er om juist of het gerucht juist is of niet. Ik roep niet elke maand welke ik zou willen. Maar als het zo is als de geruchten dan is het goed.
Weet iemand wat het verschil is tussen de PS4 en de PS4 slim buiten het formaat? Ik wil een PS4 aanschaffen, maar hoef geen nieuwe - wil alleen af en toe Fifa spelen, that's it
. AKA: iemand tips bij het aanschaffen van een tweedehands PS4?
De slim is een stuk stiller dan de launch PS4.N1ckk schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:19:
Weet iemand wat het verschil is tussen de PS4 en de PS4 slim buiten het formaat? Ik wil een PS4 aanschaffen, maar hoef geen nieuwe - wil alleen af en toe Fifa spelen, that's it. AKA: iemand tips bij het aanschaffen van een tweedehands PS4?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Sowieso de optische aansluiting volgens mij. Maar wat gebeurt er als je op Google PS4 slim vs. PS4 intikt?N1ckk schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:19:
Weet iemand wat het verschil is tussen de PS4 en de PS4 slim buiten het formaat? Ik wil een PS4 aanschaffen, maar hoef geen nieuwe - wil alleen af en toe Fifa spelen, that's it. AKA: iemand tips bij het aanschaffen van een tweedehands PS4?
Exact dit.... Als je alles verliest heeft het praktisch geen voordeel meer.Sagat schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:10:
[...]
Yup, dan zou ik gewoon 2e account aanmaken, dan heeft naamswijziging geen voordeel.
Ach, ik heb al een nieuw PSN aangemaakt want de oude naam vond ik niets meer, als het gerucht waar is dan merk ik nu weinig verschil tov een name change.
Eindelijk een bundel die mogelijk interessant is voor mij. Ben benieuwd naar de prijs, maar verwacht er geen wonderen van. Ik gok dat deze +/- 440eu gaat kosten, net als de Spiderman bundel nu en dus niet schokkend veel voordeliger dan de componenten los.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:26:
PlayStation Europe
Tijdens PSX 2017 werd beloofd dat PSN naamsverandering voor PSX 2018 mogelijk zou zijn.
Benieuwd of ze dit halen.
Benieuwd of ze dit halen.
Voor mij zou dat zeker een dealbreaker zijn. Gelukkig heb ik geen nood aan het veranderen van mijn PSN naam. Maar ik begin me stilaan wel af te vragen wat voor een puinhoop hun backend systemen zijn als het op PS3 aankomt. De enige reden hiervoor kan toch immers enkel een of andere idiote technische beperking of probleem zijn met hun systemen die de PS3 ondersteunen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
Is wel duidelijk dat PS3 dood & begraven is. Ik wacht ook al maanden op een fix voor het probleem met de Downloadrij op de PS3, maar telkens als je er naar vraagt is het enige antwoord dat ze er mee 'bezig' zijn.
Heb veel liever dat ze echt met nieuwe features komen ipv naams verandering... Maar hecht daar dan ook echt 0,0 waarde aan.. het is nu hjallo. En vind dat prima
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik speel niet zo heel veel online, maar nog in mijn PS 2 en PS3 tijdperk had ik een account gemaakt met 'je_moeder1337' .Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:02:
Niet een hele sociale PSN-Naam
Gelukkig zien de vrienden van me, gewoon mijn echte naam.
Is dat eigenlijk wel zo ? Ik heb me al altijd afgevraagd hoe dit juist werkt.Aight! schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:18:
[...]
Gelukkig zien de vrienden van me, gewoon mijn echte naam.
Op mijn PS4 hebben we 4 profielen, die van mijn vrouw en kinderen tonen gewoon hun nickname, maar die van mij toont mijn echte naam. Ook overal elders waar ik gerefeerd wordt (bvb recente activiteiten, enz...) staat telkens mijn echte naam.
Heb nochtans nergens aangegeven dat mijn echte naam mag getoond worden. En volgens mij zien andere ook gewoon mijn nickname en niet mijn echte naam (er zijn hier een aantal Tweakers in mijn friends list, dus misschien kunnen zij zeggen of ze mijn echte naam of nickname zien).
Je kunt in je privacy settings instellen wie je echte naam ziet (iedereen/alleen vrienden/niemand). Volgens mij zie je zelf wel altijd je echte naam.Twixie schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:21:
[...]
Is dat eigenlijk wel zo ? Ik heb me al altijd afgevraagd hoe dit juist werkt.
Op mijn PS4 hebben we 4 profielen, die van mijn vrouw en kinderen tonen gewoon hun nickname, maar die van mij toont mijn echte naam. Ook overal elders waar ik gerefeerd wordt (bvb recente activiteiten, enz...) staat telkens mijn echte naam.
Heb nochtans nergens aangegeven dat mijn echte naam mag getoond worden. En volgens mij zien andere ook gewoon mijn nickname en niet mijn echte naam (er zijn hier een aantal Tweakers in mijn friends list, dus misschien kunnen zij zeggen of ze mijn echte naam of nickname zien).
Mjah, het blijft gewoon suf en precies wat @Twixie zegt, je vraagt je idd wat de beperkende factor is en of hun backend wel helemaal op orde is.v8power67 schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:02:
Heb veel liever dat ze echt met nieuwe features komen ipv naams verandering... Maar hecht daar dan ook echt 0,0 waarde aan.. het is nu hjallo. En vind dat prima
Verder vind ik het gewoon redelijk normaal om je naam te kunnen veranderen. Iedereen wordt ouder/volwassener. Op je 16 vind je het nog leuk om als Gamertag/PSN ID xXxGh0stSnipahxXx te spelen, op je 26 wellicht niet meer en wil je toch iets anders/meer volwassen. @Tags NL kan daar over mee praten

Hetzelfde met email. Leuk dat je in 2002 je eerste email registreerde met jantjelulhoofd@hotmail.com, maar dat staat zo stom straks op je CV als je gaat solliciteren. Die kun je ook gewoon aanpassen, met of een alias, of de echte naam. Gewoon redelijke basis functionaliteit.
XBL: MRE Inc
Dat zal waarschijnlijk betekenen dat heel wat oude inactieve accounts verwijderd worden, waardoor namen weer vrijkomen.
Hoe werkt dat nu eigenlijk? Worden accounts ooit verwijderd?
Hoe werkt dat nu eigenlijk? Worden accounts ooit verwijderd?
Ik zal vanavond eens checken, maar het is ook al voordat je inlogt op je profiel. Ik krijg de 4 avatars te zien, en bij die van mijn kinderen staat gewoon hun PSN name, bij mij staat mijn echte naam. Van mijn vrouw weet ik niet meer zeker...bram1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:24:
[...]
Volgens mij zie je zelf wel altijd je echte naam.
Lijkt me dus eerder op basis van of je wel of niet PS+ hebt, of omdat het een parent profile is.
Read Dead Redenption 2:
Impressive!The diverse habitats and climates of Red Dead Redemption 2 are home to around 200 species of animals, birds and fish, all of which behave and respond to their environment in a unique way. pic.twitter.com/asAB3yTRJB— Rockstar Games (@RockstarGames) September 24, 2018
GamiQ, de game notes app met game maps!
Het mooiste is natuurlijk als ze automatisch mee aan en uit gaan met de PS4. Als dat geen gedoe met verkeerd afsluiten van de HDD geeft, koop ik liever een usb-powered apparaat. Temeer omdat ik al 2 bijna volle stekkerblokken in mijn tv-meubel heb staanTwixie schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:32:
[...]
Volgens mij maakt dat inderdaad nauwelijks verschil. Ik heb zelf een Seagate Expansion Portable, die dus gewoon via USB gevoed wordt, en dat werkt perfect.
[...]
Je zet toch altijd proper je PS4 uit met een Shutdown of Rest Mode ? Dan wordt al je data netjes naar schijf gecommit alvorens de power eraf gaat. Trouwens, sommige modellen die je daar toont hebben hun eigen voeding, dus die gaan niet ineens uit als je je PS4 uit zet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Weten jullie eigenlijk hier waarom de PS4 Pro nergens leverbaar is? Iemand een idee?
omdat mensen de zoekfunctie niet gebruiken
FYP. Immers, zoals hier eerder al te lezen, is er genoeg voorraad te vinden in België.Giga_ schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:10:
Weten jullie eigenlijk waarom hier de PS4 Pro nergens leverbaar is? Iemand een idee?
Vertel, waarop heb je gezochtDigitalError schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:13:
omdat mensen de zoekfunctie niet gebruiken
Ik heb geen PSPro nodig dus ik heb nergens op gezocht, waar heb jij op gezocht?
Je vraag komt hier om de dag voorbij dus het zal vast niet ver terugzoeken zijn naar iemand met een antwoord of in ieder geval extra info.
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 24-09-2018 18:25 ]
Verwijderd
PS4 Pro is zeker leverbaar:
https://www.nedgame.nl/pl...---spider-man/5713620925/
Hier een mooi voorbeeld met 30 seconden zoeken.
Deze heb ik vanochtend besteld bij NedgameVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:42:
PS4 Pro is zeker leverbaar:
Had eerst een bestelling uitstaan bij bol.com. Daar was ie 399 maar zoals iemand al zei een levertijd van 10 dagen en een schimmige aanbieder. Op hun eigen site zag ik het product geeneens dus voor €40 minder heb ik geen zin om lang te wachten en uiteindelijk teleurgesteld te worden. Inmiddels is ie bij bol duurder en een andere verkoper dus misschien zegt dat al genoeg.
Nu hopen dat mijn saves goed op mijn USB zijn opgeslagen want ik zat nog midden in God of War. Morgen kan ie op performance mode worden gespeeld.
same hereD. Ninjai schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:34:
[...]
Deze heb ik vanochtend besteld bij Nedgame![]()
Had eerst een bestelling uitstaan bij bol.com. Daar was ie 399 maar zoals iemand al zei een levertijd van 10 dagen en een schimmige aanbieder. Op hun eigen site zag ik het product geeneens dus voor €40 minder heb ik geen zin om lang te wachten en uiteindelijk teleurgesteld te worden. Inmiddels is ie bij bol duurder en een andere verkoper dus misschien zegt dat al genoeg.
Nu hopen dat mijn saves goed op mijn USB zijn opgeslagen want ik zat nog midden in God of War. Morgen kan ie op performance mode worden gespeeld.
Ik had hem dus ook bij bol.com besteld, maar gezien de levertijd uiteindelijk toch geannuleerd.
Kennelijk gaan de pro's bij bol.com als warme broodjes weg, want vanochtend hadden ze de Spiderman pro console nog staan voor 480 geloof ik en nu zijn ze allemaal uitverkocht.
als pre order voor 438Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:26:
PlayStation Europe
https://www.nedgame.nl/pl...-redemption-2/8583064865/
Heuj. Je kan vissen in RDR2. Ben benieuwd of dat net zo leuk is uitgewerkt als in FFXV. Maar het zal waarschijnlijk meer een noodzaak zijn om te overleven.

Net zoals jagen:

En je loot verkopen:
Net zoals jagen:
En je loot verkopen:
[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 25-09-2018 08:38 ]
Vind het aanbod PS4 pro bundels toch wel dramatisch.
Spiderman heb ik al, ik hoopte op een FIFA bundel met PS4 pro... Echter is alleen de slim 1tb bundel van bol.com met 2 controllers en FIFA 19 momenteel interessant.
Bewust gewacht tot fifa 19 uit zou komen omdat die bundels destijds aangekondigd waren, echter is die nergens in nederland te krijgen
Spiderman heb ik al, ik hoopte op een FIFA bundel met PS4 pro... Echter is alleen de slim 1tb bundel van bol.com met 2 controllers en FIFA 19 momenteel interessant.
Bewust gewacht tot fifa 19 uit zou komen omdat die bundels destijds aangekondigd waren, echter is die nergens in nederland te krijgen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb 'm op mijn wishlist gezet, thanks!!! (Dragon Quest XI toch?)Jasphur schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:11:
Jammer dat m’n vakantie ten einde is gekomen. Had graag nog wat dagen flink wat uren achter elkaar Dragon Quest willen spelen. Eindelijk eens een leuke uitdagende (met de ‘sterke monsters’ functie aan) RPG. Leuk verhaal, genoeg te doen, veel afwisseling en goed uitgewerkte karakters. Voor mensen die van klassieke RPG games houden een echte must have.
Make music, not war
Verwijderd
Je kunt de game die bij de PS4 Pro bundels zit doorverkopen en FIFA 19 los kopen.cypher21 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:52:
Vind het aanbod PS4 pro bundels toch wel dramatisch.
Yes.musiman schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:06:
[...]
Ik heb 'm op mijn wishlist gezet, thanks!!! (Dragon Quest XI toch?)
Edit: Ik vind het overigens jammer dat Tweakers (nog) geen review heeft gemaakt van DQXI.
In tijden van alles maar zo groot en open mogelijk (in veel games dan) is deze game echt wel weer een "stap terug" naar de basis. Lijkt mij wel wat aandacht waard
[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 25-09-2018 10:11 ]
Het zal me niks verbazen als je username in hun database de primaire sleutel is en zodra je die sleutel veranderd alle koppelingen verloren gaanMRE-Inc schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:24:
[...]
Mjah, het blijft gewoon suf en precies wat @Twixie zegt, je vraagt je idd wat de beperkende factor is en of hun backend wel helemaal op orde is.
Want? Het is niet alsof het onmogelijk is om een gebruikersnaam in meerdere tabellen of databases te veranderen. Misschien met een dagje vertraging, maar het uitvoeren van een paar queries is echt niet het probleem, ook al is het de primary key (wat enorm dom zou zijn trouwens)kaanmijo schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:05:
[...]
Het zal me niks verbazen als je username in hun database de primaire sleutel is en zodra je die sleutel veranderd alle koppelingen verloren gaan
Als minigames als vissen noodzaak zijn, dan weet ik helemaal zeker dat ik deze game nooit ga halen. Dat zijn altijd dingen waar ik met een grote boog omheen loop. Net als races of time trial challenges. Waarom dat altijd zo krampachtig in open wereld games moet zitten, geen idee. Het is niet leuk en het is saai (vind ik).Jasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:36:
Heuj. Je kan vissen in RDR2. Ben benieuwd of dat net zo leuk is uitgewerkt als in FFXV. Maar het zal waarschijnlijk meer een noodzaak zijn om te overleven.
[Afbeelding]
Net zoals jagen:
[Afbeelding]
En je loot verkopen:
[Afbeelding]
Dat jij het niet leuk vindt, maakt niet dat niemand het leuk vindt. Voor ieder wat wils natuurlijk. Zolang er voldoende afwisseling is en het geen grind-fest wordt, heb ik er weinig problemen mee. Far Cry had best leuke races of uitdagingen dat het niet echt een probleem was.bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:27:
[...]
Als minigames als vissen noodzaak zijn, dan weet ik helemaal zeker dat ik deze game nooit ga halen. Dat zijn altijd dingen waar ik met een grote boog omheen loop. Net als races of time trial challenges. Waarom dat altijd zo krampachtig in open wereld games moet zitten, geen idee. Het is niet leuk en het is saai (vind ik).
Waarom moet een open wereld game als Spiderman altijd collectibles hebben verspreid? Zelfde ding. Voor ieder wat wils dus...
Denk niet dat vissen in RDR2 echt heel nodig is, meer een extra bron voor eten, maar Bram je moet je wel scheren en naar de kapper in de game dus ik denk dat het voor jou sowieso niks is, dat doe je vast in het dagelijks leven ook en je hebt daar niet zoveel mee in games dacht ik ;-)
En dat jij het wel leuk vindt, maakt niet dat niemand het niet leuk vindt. Ik begrijp je punt verder niet, maar goed, dat is wel vaker het geval.Martinspire schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:42:
[...]
Dat jij het niet leuk vindt, maakt niet dat niemand het leuk vindt. Voor ieder wat wils natuurlijk. Zolang er voldoende afwisseling is en het geen grind-fest wordt, heb ik er weinig problemen mee. Far Cry had best leuke races of uitdagingen dat het niet echt een probleem was.
Waarom moet een open wereld game als Spiderman altijd collectibles hebben verspreid? Zelfde ding. Voor ieder wat wils dus...
Inderdaad, Spider-Man heeft er ook last van. Het is dat ik het verhaal fantastisch vind en de wereld super is om doorheen te slingeren, maar alle side content doet de game meer kwaad dan goed.
Edit: Hele dikke Days Gone screenshots: https://www.resetera.com/...s-gone-screenshots.63683/
Toch wel mijn meest geanticipeerde game van het moment. Dik gevoel van schaal ook.
Hier nog meer: https://bendstudio.com/media/
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 25-09-2018 11:38 ]
Dat heb ik nu altijd met jou, het lijkt soms wel of je niets anders ziet in je kleine wereldje dan de PS4.bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:31:
[...]
Ik begrijp je punt verder niet, maar goed, dat is wel vaker het geval.
Dit voegt niets toe en kan een discussie alleen maar ontsporen. Plaats het gewoon niet.
[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 25-09-2018 12:17 ]
Fout tijdens het verbinden met media1.tenor.com. Peer ontving een geldig certificaat, maar toegang werd geweigerd. Foutcode: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 25-09-2018 12:51 ]
Verwijderd
Ik hou ook niet van games als Red dead Redemption 1 en 2. Van games als Spider-Man en Tomb Raider
heb ik dit jaar meer genoten en dan moet mijn favoriet Black Ops IIII nog uitkomen. Ieder heeft zijn eigen
smaak qua games en dat moet je respecteren.
heb ik dit jaar meer genoten en dan moet mijn favoriet Black Ops IIII nog uitkomen. Ieder heeft zijn eigen
smaak qua games en dat moet je respecteren.
Ik hoor mn PS al blazenbram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:31:
[...]
…
Edit: Hele dikke Days Gone screenshots: https://www.resetera.com/...s-gone-screenshots.63683/
Toch wel mijn meest geanticipeerde game van het moment. Dik gevoel van schaal ook.
Hier nog meer: https://bendstudio.com/media/
Die kans zit er dik in, hoewel ik het met Spider-Man reuze vind meevallen eigenlijk.
@bram1984 Het scheelt alweer dat we koude dagen krijgen
Ook dat. En mijn headset heb ik weer aan de lader gehangen.Jasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:17:
@bram1984 Het scheelt alweer dat we koude dagen krijgen
Maar als ik voor release over Spiderman zeg dat dit iets is wat mij niet trekt, weer allemaal side-content Open World bullshit. Ook al is het duidelijk dat het wel goede game met leuk verhaal en gameplay leuk is maar voor mij het niet een game is die op release te halen maar een keertje Sale dan ben ik zuur en is het zout in de uitverkoop?bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:31:
[...]
En dat jij het wel leuk vindt, maakt niet dat niemand het niet leuk vindt. Ik begrijp je punt verder niet, maar goed, dat is wel vaker het geval.
Inderdaad, Spider-Man heeft er ook last van. Het is dat ik het verhaal fantastisch vind en de wereld super is om doorheen te slingeren, maar alle side content doet de game meer kwaad dan goed.
Maar zijn 200 dingen te doen in RDR en jij begint meteen als vissen er in zit haal ik hem niet, dat is zeker niet zout op slakken leggen.
Hou eens op jullie, ik krijg er trek in chips van 
Ik zit op dit moment alleen te wachten op AC: Odyssey en verder heb ik de rest van het jaar nog niks op de lijst staan.
Ik zit op dit moment alleen te wachten op AC: Odyssey en verder heb ik de rest van het jaar nog niks op de lijst staan.
Beter lezen, denk ik. Het kan me weinig schelen als er minigames als vissen in zitten, maar als het noodzaak is (zie hieronder nogmaals mijn exacte woorden), dan vind ik dat inderdaad vervelend. Als de challenges of research stations in Spider-Man noodzakelijk waren geweest voor de verhaalprogressie had ik dat absoluut irritant gevonden. Ik zie dat soort dingen het liefst echt optioneel (als in: niet noodzakelijk cq. verplicht) voor de mensen die dat wel leuk vinden. Dan hoef ik het niet te doen, vandaar.Albinoraptor schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:41:
[...]
Maar als ik voor release over Spiderman zeg dat dit iets is wat mij niet trekt, weer allemaal side-content Open World bullshit. Ook al is het duidelijk dat het wel goede game met leuk verhaal en gameplay leuk is maar voor mij het niet een game is die op release te halen maar een keertje Sale dan ben ik zuur en is het zout in de uitverkoop?
Maar zijn 200 dingen te doen in RDR en jij begint meteen als vissen er in zit haal ik hem niet, dat is zeker niet zout op slakken leggen.
Als minigames als vissen noodzaak zijn
Je hebt gelijk hoor, @bram1984 denkt dat hij altijd gelijk heeft ook al heeft hij geen gelijk.Albinoraptor schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:41:
[...]
Maar als ik voor release over Spiderman zeg dat dit iets is wat mij niet trekt, weer allemaal side-content Open World bullshit. Ook al is het duidelijk dat het wel goede game met leuk verhaal en gameplay leuk is maar voor mij het niet een game is die op release te halen maar een keertje Sale dan ben ik zuur en is het zout in de uitverkoop?
Het word eens tijd dat jij je eigen wil niet zo oplegt hier in het PS4 gebeuren. Houd eens rekening met het feit dat anderen helemaal niet vinden wat jij vind en dat games die jij helemaal TOP vind anderen NIET leuk vinden. Waarom zou je dat steeds gaan lopen verdedigen ? Jou wil is geen wet.bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:04:
[...]
Beter lezen, denk ik. Het kan me weinig schelen als er minigames als vissen in zitten, maar als het noodzaak is (zie hieronder nogmaals mijn exacte woorden), dan vind ik dat inderdaad vervelend. Als de challenges of research stations in Spider-Man noodzakelijk waren geweest voor de verhaalprogressie had ik dat absoluut irritant gevonden. Ik zie dat soort dingen het liefst echt optioneel (als in: niet noodzakelijk cq. verplicht) voor de mensen die dat wel leuk vinden. Dan hoef ik het niet te doen, vandaar.
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2018 13:49 ]
Ook niet op Just Cause 4?DigitalError schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:44:
Hou eens op jullie, ik krijg er trek in chips van
Welke games staan er in de planning bij jullie die dit jaar nog gekocht worden?
Bij mij:
- RDR2
- BLOPS4
Helaas minder tijd om te gamen.
Bij mij:
- RDR2
- BLOPS4
Qua nog uit te komen games denk ik alleen ASTRO BOT Rescue Mission voor PS VR (dat is die volledige Robot Rescue game), vinden de kids tof. En wellicht de Spider-Man DLC als die nog toegevoegde waarde gaat hebben en dus goed ontvangen wordt.theduke1989 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:56:
Bij mij:
- RDR2
- BLOPS4
Verder wellicht Far Cry 5 als die rond de € 30,- te vinden is en ik klaar ben met Spider-Man. Anders is het verdergaan met de backlog en wachten op Days Gone/Sekiro/Metro.
yakuza kiwami 2 17uur lang puur singleplayer das echt lang geleden dat ik zo'n lange verhaal heb uitgespeeld. speelt hier niemand yakuza trouwens ? ik lijk wel de enige 
kiwami 1 ziet er veel beter uit dan kiwami 2. kiwami 1 is de beste remaster die ik ooit heb gezien.
kiwami 1 ziet er veel beter uit dan kiwami 2. kiwami 1 is de beste remaster die ik ooit heb gezien.
[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 25-09-2018 14:04 ]
Nee daar heb ik persoonlijk weinig mee, vond 3 ook niet zo denderend.
Ik ook, wanneer komt die ?bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:01:
[...]
Qua nog uit te komen games denk ik alleen ASTRO BOT Rescue Mission voor PS VR (dat is die volledige Robot Rescue game), vinden de kids tof.
@theduke1989
Fallout 76 en RDRII ga ik zeker spelen. Geen idee of ik ze onmiddelijk Day 1 haal, ik haal uberhaupt zelden nog een game op dag 1.
Spyro ga ik ook eens oppikken waarschijnlijk.
Maar ik moet ook nog Detroit, Spider-man en Tomb Raider spelen
Fallout 76 en RDRII ga ik zeker spelen. Geen idee of ik ze onmiddelijk Day 1 haal, ik haal uberhaupt zelden nog een game op dag 1.

Met Fallout zou ik sowieso eerst een half jaartje wachten, Bethesda kennende.Anton.net schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:24:
@theduke1989
Ohja, Spyro helemaal vergetenAnton.net schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:24:
@theduke1989
Er is nog hoop voor het laatste The Walking Dead seizoen.
https://gamer.nl/artikele...lking-dead-af-te-maken-2/
Ja, I know. Bethesda en online kan nooit goed aflopen.bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:25:
[...]
Met Fallout zou ik sowieso eerst een half jaartje wachten, Bethesda kennende.

Maar juist omdat 76 online is, wil je er toch graag vroeg bij zijn, voor de hele hype voorbij is.
Persoonlijk vond ik dat de bugs in Fallout 4 goed meevielen. Het probleem was gewoon dat die game in het algemeen niet geweldig draaide op de ps4, en dat is vandaag nog steeds het geval.
Ook op Tweakers sinds vanmorgen:bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:34:
Er is nog hoop voor het laatste The Walking Dead seizoen.
https://tweakers.net/nieu...final-season-afmaken.html
Astro Bot Rescue Mission
Releasedatum: 2 oktober 2018
Moet ik hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2018 14:42 ]
AstroBot ziet er inderdaad goed uit!
Die trailer straalt inderdaad kwaliteit uit. Doet me denken aan de 3d Mario games
Ja dat hele online gebeuren schrikt mij juist eerder af. Ik wil in Fallout juist eenzaamheid voelen en lekker lang rondstruinen door de wereld zonder lastiggevallen te worden door andere lui.Anton.net schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:35:
[...]
Ja, I know. Bethesda en online kan nooit goed aflopen.![]()
Maar juist omdat 76 online is, wil je er toch graag vroeg bij zijn, voor de hele hype voorbij is.
Persoonlijk vond ik dat de bugs in Fallout 4 goed meevielen. Het probleem was gewoon dat die game in het algemeen niet geweldig draaide op de ps4, en dat is vandaag nog steeds het geval.
Ach, ik ben pas net een paar uur bezig met deel 4 die ik sporadisch weer eens oppak. Ik vraag me af of ik überhaupt ooit het einde van die game ga zien, net als bij Skyrim (VR), de laatste Deus Ex en Prey.
Hier:theduke1989 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:56:
Bij mij:
- RDR2
- BLOPS4
BFV
RDR2
Ook weinig tijd om te gamen verder.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb Kiwami 1 & 2 en Yakuza 0. Denk dat ik binnenkort Yakuza 6 ook aanschafHamazaki schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:02:
yakuza kiwami 2 17uur lang puur singleplayer das echt lang geleden dat ik zo'n lange verhaal heb uitgespeeld. speelt hier niemand yakuza trouwens ? ik lijk wel de enige
De minste van alle 6ricjuh schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:11:
[...]
Ik heb Kiwami 1 & 2 en Yakuza 0. Denk dat ik binnenkort Yakuza 6 ook aanschaf
Gelukkig zijn er meer yakuza lovers hier:)Hamazaki schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:02:
Zerro onlangs uitgespeeld, binnenkort kiwami 1 starten en dan deel 2 er achter aan
Ik heb ook geen idee wat RE2 is (resident evil 2 maar dan remastered anders gaat die niet werken op de ps4poor Leno schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:02:
[...]
Oh, ik heb juist meer zin in Ehef 4, wJrs 6, hhH99, qgats 4, QYAY 2 en OgTcX II
(zie topic warning)
10 second ninja DONE
yakuza kiwami 1 speelt heerlijk is dezelfde engine als zero, maar de engine van kiwami 2 is hetzelfde als yakuza 6 waar ik dus een hekel aan had.remcheese schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:40:
[...]
Gelukkig zijn er meer yakuza lovers hier:)
Zerro onlangs uitgespeeld, binnenkort kiwami 1 starten en dan deel 2 er achter aan
valt me op dat singleplayer-verhaal van yakuza zo ondergewaardeerd is. het verhaal, de karakters, de emoties echt een dijk van een serie.
mijn top:
yakuza 3
yakuza 0
yakuza kiwami
Kiwami 2
yakuza 4
yakuza 5
yakuza 6
het mooie aan yakuza 6 is dat takeshi kitano als character speelt
[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 25-09-2018 19:35 ]
Kingdom hearts 3
Resident evil 2 (remastered, wist ik eigenlijk niet dat ie kwam, of gewoon vergeten)
Devil may cry 5 (Schijnt microtransactions te krijgen...ew)
R2D2 *bleep bloeb blep etc*
Resident evil 2 (remastered, wist ik eigenlijk niet dat ie kwam, of gewoon vergeten)
Devil may cry 5 (Schijnt microtransactions te krijgen...ew)
R2D2 *bleep bloeb blep etc*
10 second ninja DONE
Wat is er verder minder aan die engine dan? Ik wil juist beginnen met kiwami 2, mede omdat deze engine grafisch de mooiste is.Hamazaki schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:07:
[...]
yakuza kiwami 1 speelt heerlijk is dezelfde engine als zero, maar de engine van kiwami 2 is hetzelfde als yakuza 6 waar ik dus een hekel aan had.
valt me op dat singleplayer-verhaal van yakuza zo ondergewaardeerd is. het verhaal, de karakters, de emoties echt een dijk van een serie.
mijn top:
yakuza 3
yakuza 0
yakuza kiwami
yakuza 4
yakuza 5
yakuza 6
het mooie aan yakuza 6 is dat takeshi kitano als character speelt
Heb net een PS4 pro gekocht en moet mij weer eens inhouden met het kopen van games.Jumpman schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:08:
[...]
Hier:
BFV
RDR2
Ook weinig tijd om te gamen verder.Dit jaar geen FIFA en Tomb Raider Shadow Of The Tomb komt er als de game onder de € 30,00 zakt.
Ik heb nu dit lijstje, moet nog wat oude games inhalen:
- Uncharted 4
- Ratchet and Clanck
- Yakuza kiwami 2
- Red Dead 2
Als je nu instapt heb je wel voor leuke prijzen oude PS4 games.
vergeleken met kiwami 1, vond ik de graphics tegenvallen. sowieso de vecht-engine vind ik niet lekker aanvoelen bij kiwami 2 en yakuza 6. geef mij maar de engine van yakuza 0 en kiwami 1. verder zien de graphics er gelikter uit. qua verhaal is kiwami 2 misschien wel de sterkste van de serie trouwens3style schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:14:
[...]
Wat is er verder minder aan die engine dan? Ik wil juist beginnen met kiwami 2, mede omdat deze engine grafisch de mooiste is.
ik hoop niet dat ze die engine gebruiken bij de remake van yakuza 3,4,5.
[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 25-09-2018 16:24 ]
Ben het volledig met je eens.3style schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:17:
[...]
Heb net een PS4 pro gekocht en moet mij weer eens inhouden met het kopen van games.
Ik heb nu dit lijstje, moet nog wat oude games inhalen:
- Uncharted 4
- Ratchet and Clanck
- Yakuza kiwami 2
- Red Dead 2
Als je nu instapt heb je wel voor leuke prijzen oude PS4 games.
Zelfs al speel je weinig, neem je ps plus en dan heb je wsl al genoeg om je bezig te houden, misschien in het begin 1 of 2 games zelf kopen voor het geval er toevallig een maandje niets bij zit.
Game je heel veel en stap je nu in, dan kan je helemaal los gaan bij 2e hands games (nedgame/gamemania/cash converters etc) of psnow nemen waar je binnenkort ook je games kan downloaden en dus niet van streaming meer afhankelijk bent, en dan heb je voor weinig geld heel veel uren lol. Of idd gewoon lekker een mp game nieuw kopen, paar weken spelen en dan weer verpatsen en van dat geld weer een andere halen (of houden, afhankelijk van hoe leuk het spel is en hoe veel budget je voor de hobby over hebt)
of een combinatie van alles natuurlijk
Ikzelf koop eigenlijk alleen nog maar games in deals en verder heb ik idd ps plus (en al de ps4 games binnengeharkt vanaf ze beschikbaar waren) en daarmee komen de games ook veel harder binnen dan ik ze wegspeel (Wat ook aan mezelf ligt, ik speel veel te weinig)
10 second ninja DONE
Haha ongetwijfeld. Daarom zul je mij IRL nooit zien vissen.Sagat schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:42:
[...]
Give a man a fish and he can eat for a day
teach a man how to fish and he will have a really boring hobby....
Zoiets was het toch?
Ja precies. Ik vraag mij ook af op ik ps plus nodig heb. Ik game eigenlijk niet online en voor dlc en patches heb je het niet nodig volgens mij.Sagat schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:31:
[...]
Ben het volledig met je eens.
Zelfs al speel je weinig, neem je ps plus en dan heb je wsl al genoeg om je bezig te houden, misschien in het begin 1 of 2 games zelf kopen voor het geval er toevallig een maandje niets bij zit.
Game je heel veel en stap je nu in, dan kan je helemaal los gaan bij 2e hands games (nedgame/gamemania/cash converters etc) of psnow nemen waar je binnenkort ook je games kan downloaden en dus niet van streaming meer afhankelijk bent, en dan heb je voor weinig geld heel veel uren lol. Of idd gewoon lekker een mp game nieuw kopen, paar weken spelen en dan weer verpatsen en van dat geld weer een andere halen (of houden, afhankelijk van hoe leuk het spel is en hoe veel budget je voor de hobby over hebt)
of een combinatie van alles natuurlijk
Ikzelf koop eigenlijk alleen nog maar games in deals en verder heb ik idd ps plus (en al de ps4 games binnengeharkt vanaf ze beschikbaar waren) en daarmee komen de games ook veel harder binnen dan ik ze wegspeel (Wat ook aan mezelf ligt, ik speel veel te weinig)
Deze x4 pappa heeft ook niet zoveel tijd
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.