Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:52

Middle-earth: Shadow of War en Hollow Knight: Voidheart Edition. En voor de PS5 Bugsnax.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Echt ongelooflijk hoe slecht die nieuwe Store is, niet normaal... Bvb als je een game tegenkomt dat je al gekocht hebt, dan heb je een link 'Downloaden van Bibliotheek'. Als je daarop klikt, krijg je gewoon je hele library en moet je alsnog dat spel gaan zoeken in die hele lijst. |:( |:(

En dat ze gewoon puur images tonen, is echt ook absurd. Sommige uitgevers gaan zich echt haasten met nieuwe icoontjes/thumbnails om hun titel toch maar goed in beeld te kunnen krijgen. Om nog maar over DLC te zwijgen. Bij DLC staat er zelfs op de product pagina niet eens duidelijk vermeld over welke game het gaat ! Bvb in het Halloween overzicht zie je verschillende 'Kudos' virtual currency. Ik weet nu toevallig waarover het gaat, maar als je daarop klikt, staat dus gewoon nergens over welk spel het gaat !

En dan het feit dat je helemaal geen content meer kan filteren. Vroeger kon je nog aangeven welk platform, games/demos/DLC, enz... Nu krijg je gewoon alles door elkaar. Je moet eens bvb 'Marvel Super Heroes' intypen omdat je bvb dat LEGO spel wil kopen. Als je dat resultaat dan ziet, dan is je zin om het spel aan te kopen gewoon op slag verwenen !

Als deze nieuwe Store geen enorme terugval in aantal digitale aankopen veroorzaakt, weet ik het ook niet meer. Ik word er zowaar depri van (samen met alle andere onzin die momenteel gaande is... corona, moslim-terreur, werk...).

Sorry voor de rant, misschien moet ik maar gewoon maar weer ouderwets een boek gaan lezen of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
@Twixie ik geef je helemaal gelijk. Het is niet te snappen dat ze in plaats van vooruit zoveel stappen achteruit zijn gegaan.
Op de nieuwe PS App is het gelukkig een heel stuk beter (de PS Store is er in geïntegreerd). Misschien daar eens kijken.
Verder kan ik ook de site psprices.com aanraden (zie eerdere posts van mij)

Blijft toch vreemd/onbegrijpelijk dat het zo loopt natuurlijk 😉

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellus78
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09-2024
Komt er wel op neer als je huidige hdd van je ps4 pro het opgeeft, iig een ssd als vervanger doen voor wat meer geld. Maar niet doen bij voorbaat want het is de moeite niet extra waard. Tenzij je geld over hebt en jeje verveeld. 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUarZUJJO7PhHvZCsBMj_L-tkbg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/53XdUNJQD0jehqk8TVW1ufeS.png?f=fotoalbum_large

Eerste voorproefje van een jonge Nate Drake in de geplande Uncharted-film. De rol wordt vertolkt door Tom Holland, de acteur die Spider-Man speelt in de recentste Marvel-films.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Marcellus78 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:29:
Komt er wel op neer als je huidige hdd van je ps4 pro het opgeeft, iig een ssd als vervanger doen voor wat meer geld. Maar niet doen bij voorbaat want het is de moeite niet extra waard. Tenzij je geld over hebt en jeje verveeld. 😉
Dat is wat ik heb gedaan dus. Mijn originele 1TB HDD begaf het (5min opstarten, 10 min laden voor een game, veel hick-ups, crashes, e.d.). Ik merk wel wat verschil de store opstarten is al vloeiender dan een tijd geleden (van voor de crash), idem voor het laden van bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn, Modern Warfare, Fifa19... Allemaal iets sneller en vloeiender. Als de schijf niet was gecrasht had ik het niet gemist maar het is nu wel mooi meegenomen. De komende tijd koop ik toch geen Ps5 dus zo rek ik de levensduur van mijn Ps4Pro weer een jaartje of wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:53

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft hier toevallig al iemand de game Shadow Tactics al eens geprobeerd? Deze kost nu 4.99 ipv 54?? Soort Commandos alleen dan op de ps4.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Oxigeon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:07:
Heeft hier toevallig al iemand de game Shadow Tactics al eens geprobeerd? Deze kost nu 4.99 ipv 54?? Soort Commandos alleen dan op de ps4.
Echt een aanrader! Voor die prijs zeker doen. Is wel vaker in de aanbieding maar 5 euro is peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Oxigeon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:07:
Die was gewoon de volle mep waard, voor 5 euro een no- brainer als je ook maar iets hebt met strategische spellen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wrong topic

[ Voor 95% gewijzigd door Twixie op 06-11-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:38
Vrijdag schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:25:
[YouTube: PlayStation Plus Monthly Games - November]

Middle-earth: Shadow of War en Hollow Knight: Voidheart Edition. En voor de PS5 Bugsnax.
Ik vind Shadow of War echt tof om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:09
nvm

[ Voor 111% gewijzigd door sheepdog op 07-11-2020 10:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lol ik dacht laat ik Assassin's Creed weer eens proberen, ooit 1,2 en 3 gekocht en vond er geen zak aan.

Maar zag Black Flag voorbij en dacht laat ik het nog eens proberen. En verdomd die is nog leuk ook. :) (Sea Shanties O+ )

Nu na 30 uur ook een beetje aan de besturing gewend. (Ben niet zo snel :P) Vind het er verder prima uitzien, maar dacht bij mezelf dat de besturing wel heel erg 2015 is...

Blijkt ie uit 2013 te zijn. 8)7

Nou ja, wel weer duidelijk dat de allerlaatste eyecandy mij echt niet interesseert. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Zijn er hier mensen die een goedkope en relatief goede 3rd party controller kennen? Mijn DualShock 4 is weer aan vervanging toe. Het is echter inmiddels al de derde die ik moet vervangen, dus zoek eigenlijk een alternatief. Of raden jullie dat af? Normaal gezien zou ik terug origineel kopen, maar de kwaliteit valt mij wat tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Uit nieuwsgierigheid: wat doe je met een controller dat je nu al je derde moet gaan vervangen? :P
En is een goedkopere dan wel de oplossing? Is het dan niet misschien handig om bescherming voor je controller te kopen?

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2020 13:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Naar mijn weten doe ik er niks speciaals mee, maar er is ook een tien-jarige die in het verleden Minecraft er mee speelde.

Deze keer is de rumble er mee opgehouden. Daar voor bleef de cirkel-knop input registreren en de eerste keer was de accu versleten. Denk dat zo'n hoes dus weinig verschil gaat uitmaken in mijn geval.

Maar het is meer dat ik eigenlijk geen 'dure' nieuwe controller wil kopen, omdat de nieuwe generatie consoles voor de deur staat. Aangezien mijn zoon een Xbox krijgt, zal die PS4 controller ook minder gebruikt gaan worden. Vandaar mijn gedachtegang eigenlijk, want papa heeft helaas niet zo veel tijd meer voor de PS4.

Edit: Heb wat zitten zoeken. Prijsverschillen zijn helemaal zo groot niet. Het zal dan wel een originele terug worden. Voor die 20 euro verschil ga ik geen risico nemen eerlijk gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door BruceWayne op 09-11-2020 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Ze zijn ook met enige regelmaat wel ergens in de aanbieding voor een euro'tje of 35 dacht ik, wellicht het wachten waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Excuus als deze vraag eerder voorbij is gekomen, maar ik verkoop binnenkort mijn PS4 pro en wil even checken of er naast het resetten van de console nog andere zaken zijn waar ik rekening mee moet houden bij doorverkopen?

Save games heb ik op een externe HDD en PS plus cloud.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Zit er niet nog een disc in de disc drive? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
FMS schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:55:
Excuus als deze vraag eerder voorbij is gekomen, maar ik verkoop binnenkort mijn PS4 pro en wil even checken of er naast het resetten van de console nog andere zaken zijn waar ik rekening mee moet houden bij doorverkopen?

Save games heb ik op een externe HDD en PS plus cloud.
Zorg ervoor dat al je poorten leeg zijn en je er niet per ongeluk nog bijvoorbeeld een USB-ontvanger van je headset in hebt zitten ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gekke vraag misschien, maar ik wil voor een vriend die een paar maanden geleden een PS4 gekocht heeft een cadeau kopen en daarbij dacht ik aan 12 maanden PS Plus of PS Now maar twijfel nog welke ik het beste kan kiezen. Aangezien ik zelf een Xbox gamer ben, ben ik niet zo bekend met wat Playstation biedt, al lijkt het wel op elkaar wat ik op de PS site zie.

Wat zouden jullie als ervaren PS4-gamers aanraden aan iemand die geen multiplayer games speelt? Ik dacht eerst aan PS Plus omdat je daarmee elke maand 2 games krijgt én je dan ook online kan gamen (wat hij nu in ieder geval niet doet). Ik weet sowieso dat het niet de persoon is om COD Warzone of Fortnite te gaan spelen, hij is in de basis van campaign games zoals RDR2, MGSV en ook FFXV o.a. met daarnaast FIFA met vrienden over de vloer, wat de laatste tijd natuurlijk sterk verminderd is.

Maar nu lijkt PS Now me nog interessanter, omdat je dan feitelijk heel veel games kan uitproberen, maar zonder PS Plus abo weet ik niet of dat nog beperkingen oplegt.

Als laatste: 12 maanden zijn mooie bedragen, ik dacht ook aan beide abo's voor een kortere periode maar €25 per abo voor 3 maanden vind ik niet bepaald een goede deal naar verhouding. En allebei kopen voor €120 totaal wordt me weer te gek. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehurkmans
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-05 20:57
Graag jullie advies. Als je voor het eerst een PS wilt kopen om te kijken of het iets is. Is het dan verstandig om nu een PS4 Pro tweedehands te kopen? Wil liever niet meteen 500€ uitgeven en nog lange tijd wachten voor een PS5.
En kan je met een ps4 bijv. ook nog langere tijd online cod mw spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ehurkmans schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Graag jullie advies. Als je voor het eerst een PS wilt kopen om te kijken of het iets is. Is het dan verstandig om nu een PS4 Pro tweedehands te kopen? Wil liever niet meteen 500€ uitgeven en nog lange tijd wachten voor een PS5.
Ja dat moet geen enkel probleem zijn
MooDyBLueS schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:23:
Gekke vraag misschien, maar ik wil voor een vriend die een paar maanden geleden een PS4 gekocht heeft een cadeau kopen en daarbij dacht ik aan 12 maanden PS Plus of PS Now maar twijfel nog welke ik het beste kan kiezen. Aangezien ik zelf een Xbox gamer ben, ben ik niet zo bekend met wat Playstation biedt, al lijkt het wel op elkaar wat ik op de PS site zie.

Wat zouden jullie als ervaren PS4-gamers aanraden aan iemand die geen multiplayer games speelt? Ik dacht eerst aan PS Plus omdat je daarmee elke maand 2 games krijgt én je dan ook online kan gamen (wat hij nu in ieder geval niet doet). Ik weet sowieso dat het niet de persoon is om COD Warzone of Fortnite te gaan spelen, hij is in de basis van campaign games zoals RDR2, MGSV en ook FFXV o.a. met daarnaast FIFA met vrienden over de vloer, wat de laatste tijd natuurlijk sterk verminderd is.

Maar nu lijkt PS Now me nog interessanter, omdat je dan feitelijk heel veel games kan uitproberen, maar zonder PS Plus abo weet ik niet of dat nog beperkingen oplegt.

Als laatste: 12 maanden zijn mooie bedragen, ik dacht ook aan beide abo's voor een kortere periode maar €25 per abo voor 3 maanden vind ik niet bepaald een goede deal naar verhouding. En allebei kopen voor €120 totaal wordt me weer te gek. ;)
Klinkt alsof PS Now een betere deal gaat zijn voor je vriend aangezien hij toch al veel van singleplayer games houdt.

[ Voor 62% gewijzigd door RubenSaurus op 09-11-2020 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
MooDyBLueS schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:23:
Nee, PS Now legt zonder PS Plus geen beperkingen op.
Je kan ook gewoon alle Now games online spelen zonder Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dalim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:30:
[...]

Nee, PS Now legt zonder PS Plus geen beperkingen op.
Je kan ook gewoon alle Now games online spelen zonder Plus.
Dus begrijp ik het goed dat Now games dus wel online kunnen spelen zonder Plus nodig te hebben, terwijl je Plus wel nodig hebt bij gekochte games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:18
MooDyBLueS schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:13:
[...]

Dus begrijp ik het goed dat Now games dus wel online kunnen spelen zonder Plus nodig te hebben, terwijl je Plus wel nodig hebt bij gekochte games?
Klopt. Je mist dan alleen de andere voordelen van PS+ zoals de maandelijks gratis games.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Raem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:16:
[...]

Klopt. Je mist dan alleen de andere voordelen van PS+ zoals de maandelijks gratis games.
Ah thanks! Dat is echt super om te horen, doet Sony netjes!

Die maandelijks 2 gratis games icm alle online voordelen is op zichzelf interessant, maar dan moet je wel telkens een maand wachten voor 2 nieuwe games, ik kan me van de Xbox nog herinneren (die dat precies zo doen) dat als er een maand niks bijzit voor je, dat je dan wel baalt.
PS Now is dan net als Game Pass een veel leukere bundel, want ook daar komen maandelijks nieuwe games bij (en gaan sommige weer weg), maar je hebt wel altijd veel games om uit te kiezen. Zeker nu ik hoor dat je op de PS4 gewoon online kan gamen met die games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ehurkmans schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Even wachten totdat ik volgende week mijn PS5 heb. Gaat mijn Pro (met nog een jaar garantie en de stille versie) voor een zacht prijsje weg ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:34:
[...]

Even wachten totdat ik volgende week mijn PS5 heb. Gaat mijn Pro (met nog een jaar garantie en de stille versie) voor een zacht prijsje weg ...
En dat weet je 100% zeker? Heb namelijk ook in dubio gestaan en ook wij bezitten de stille variant (7200) van de Playstation4 Pro van nog geen jaar oud, inclusief 2 controllers + docking station. Een shitload aan digitale games die het allemaal perfect doen op onze Pro.

Online beide naast elkaar gelegd maar ik zie geen enkel argument om over te stappen op de PlayStation 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun_0412
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
Ik weet niet zeker of dit de juiste pagina is maar probeer het toch.

Mijn vraag
Ik heb een playstation 4 met een externe harde schijf. Ik heb hier al meerdere keren problemen mee gehad en nu weer. De playstation is bij het opstarten in veilige modus gevallen en heeft daarbij ook alle controllers eraf gegooid.
Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Playstation 4, USB charging kabel, Dualshock 4 controller

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd de controller te verbinden met een usb kabel en het resetten van de controller maar ik krijg ze niet verbonden en kan dus mijn PS4 niet meer gebruiken

Weet iemand wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 23:51
Voor controller koppelen merkte ik laatst dat het korte usb kabeltje waar ik hem mee oplaad niet goed werkte. Toen ik een betere kabel gebruikte ging het koppelen wel goed, dat zou ik om te beginnen dus proberen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun_0412
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
Heb ik al geprobeerd. ook met de officiële kabel van de PS4 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:40:
[...]

En dat weet je 100% zeker? Heb namelijk ook in dubio gestaan en ook wij bezitten de stille variant (7200) van de Playstation4 Pro van nog geen jaar oud, inclusief 2 controllers + docking station. Een shitload aan digitale games die het allemaal perfect doen op onze Pro.

Online beide naast elkaar gelegd maar ik zie geen enkel argument om over te stappen op de PlayStation 5.
Ik ben zelf wel toe aan een nieuwe generatie. En de games zijn al erg tof op de pro inderdaad, maar PS% voegt voor mij voldoende toe. Ik kijk vooral uit naar de veel kortere (of geen) laadtijden ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet net na 3 weken de PS4 Pro weer een keer aan en zie ik een melding dat mijn Cyberpunk 2077 pre-order verschoven is. Als ik hem wil annuleren kan ik mailen/contact opnemen met Sony US.

Nooit een pre-order gedaan. Al helemaal niet voor Cyberpunk. Is dit een spam melding in de PS4 of is dit een hele algemene melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:54:
Zet net na 3 weken de PS4 Pro weer een keer aan en zie ik een melding dat mijn Cyberpunk 2077 pre-order verschoven is. Als ik hem wil annuleren kan ik mailen/contact opnemen met Sony US.

Nooit een pre-order gedaan. Al helemaal niet voor Cyberpunk. Is dit een spam melding in de PS4 of is dit een hele algemene melding?
Ik denk dat ze hem naar iedereen gestuurd hebben inderdaad. Ik had hem ook, maar ik heb dan ook daadwerkelijk een pre-order staan voor CP2077.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zat net even in de shop te kijken voor de Spiderman game maar er staan verschillende versies in. Game of the year, Miles Morales version, een gewone... Welke kan ik het beste scoren?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

MrVegeta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:44:
Ik zat net even in de shop te kijken voor de Spiderman game maar er staan verschillende versies in. Game of the year, Miles Morales version, een gewone... Welke kan ik het beste scoren?
Wat wil je spelen. Of heb je al?
Wil je alleen de originele Spiderman spelen. Dan kan je GOTY editie halen met extra's

Wil je alleen MM spelen. Dan kan je de goedkoopste versie halen

Wil je beide spelen. kan je MM ultimate kopen. Dan krijg je de beide games.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DarkSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:56:
[...]

Wat wil je spelen. Of heb je al?
Wil je alleen de originele Spiderman spelen. Dan kan je GOTY editie halen met extra's

Wil je alleen MM spelen. Dan kan je de goedkoopste versie halen

Wil je beide spelen. kan je MM ultimate kopen. Dan krijg je de beide games.
Wat is het verschil? Miles Morales versie is dat niet gewoon een skin?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

MrVegeta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:58:
[...]

Wat is het verschil? Miles Morales versie is dat niet gewoon een skin?
Nee Miles Morales is gewoon een complete game.
Niet zo groot als Spider man. Maar groter dan een DLC.

Net als Lost legacy van uncharted zeg maar.

Zelf heb ik spiderman al gespeeld.
En ik ga MM halen voor de PS5. Maar hoef niet de remaster versie van Spiderman te spelen.
Haal dus de losse MM game

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DarkSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:00:
[...]

Nee Miles Morales is gewoon een complete game.
Niet zo groot als Spider man. Maar groter dan een DLC.

Net als Lost legacy van uncharted zeg maar.

Zelf heb ik spiderman al gespeeld.
En ik ga MM halen voor de PS5. Maar hoef niet de remaster versie van Spiderman te spelen.
Haal dus de losse MM game
En Spiderman remastered is enkel voor de ps5? https://www.playstation.c...ls-spider-man-remastered/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 11:22
Los van alle PS5 gekte.. zijn er nog games die nu lekker goedkoop zijn (budgetgaming / marktplaats) en zeker het spelen waard zijn?

Ben op dit moment bezig met TLOU2. Zou bijvoorbeeld weleens Uncharted 4 of GOW willen spelen (deze hebben geen haast want zijn beschikbaar via PS Plus; want ik op dit moment niet heb).

Iemand nog leuke tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Mime010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:54:
Los van alle PS5 gekte.. zijn er nog games die nu lekker goedkoop zijn (budgetgaming / marktplaats) en zeker het spelen waard zijn?

Ben op dit moment bezig met TLOU2. Zou bijvoorbeeld weleens Uncharted 4 of GOW willen spelen (deze hebben geen haast want zijn beschikbaar via PS Plus; want ik op dit moment niet heb).

Iemand nog leuke tips?
Red dead redemption 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Red Dead is niet echt mijn ding. Houd wel van adventure games. Open werelden zijn soms mijn ding (GTA), maar heb liever een lineaire game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dan dat je ze geclaimd hebt in die maand dat ze in de Plus zaten en je wel geabonneerd was ? Want anders ga je ze gewoon niet gratis kunnen downloaden.
Overigens was het GOW3 Remastered die in de Plus zit. De laatste GOW (die met zijn zoon) is er nog niet in geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Niks geclaimd :x
Heb wel een account van m’n broertje met Plus. Mogelijk dat ik daarop iets kan downloaden.

Edit:
Ik dacht dat je bij Plus een aantal games in de collectie had (zoals GOW). Dus niet de maandelijkse games die je inderdaad kan downloaden / moet claimen.

[ Voor 42% gewijzigd door Mime010 op 14-11-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mime010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:16:
Ik dacht dat je bij Plus een aantal games in de collectie had (zoals GOW). Dus niet de maandelijkse games die je inderdaad kan downloaden / moet claimen.
Da's de PS+ Collection voor de PS5 kopers. Is een extra bovenop die maandelijkse games die je moet claimen, maar is dus enkel voor wie een PS5 heeft (zelfs al zijn het PS4 games die je dan ook op PS4 kan spelen). En daar zit inderdaad ook GOW bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Ai helaas, dan zal ik dat pas spelen met een PS5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:55
Mime010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:46:
Ai helaas, dan zal ik dat pas spelen met een PS5!
Of je kent iemand met een PS5.
Er is een workaround om de spellen op je PS4 te kunnen spelen. Even inloggen op zijn PS5, claimen en daarna op je PS4 downloaden, als ik het verhaal goed begrijp...

PSN: Redrafted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mime010
Xerox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:24:
[...]

Of je kent iemand met een PS5.
Er is een workaround om de spellen op je PS4 te kunnen spelen. Even inloggen op zijn PS5, claimen en daarna op je PS4 downloaden, als ik het verhaal goed begrijp...
Heeft in principe geen haast. Ps5 komt hier ook wel als ie weer beschikbaar is. Heb voor nu Spider-Man gekocht via MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 21:54

Iemand nog leuke tips?
Bloodborne GOTY zodat je DLC erbij hebt. 15 euro oid, ruim de moeite waard. Anders eerst de gewone versie op ps plus proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Jelloz schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:21:
[...]

Bloodborne GOTY zodat je DLC erbij hebt. 15 euro oid, ruim de moeite waard. Anders eerst de gewone versie op ps plus proberen?
Yes zag dit spel ook voorbij komen. Is het wel de moeite waard om dit te kopen (ook al is het maar zo’n €15) als deze ook bij de PS5 gedownload kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 21:54
Mime010 schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:24:
[...]

Yes zag dit spel ook voorbij komen. Is het wel de moeite waard om dit te kopen (ook al is het maar zo’n €15) als deze ook bij de PS5 gedownload kan worden?
Ik vond de DLC paar van de beste chapters. Ik zou zeggen probeer de basisversie paar uur en als het bevalt zou je ook DLC los kunnen kopen als hij in de aanbieding is eventueel. Het is late game content dus je kan later beslissen.

Persoonlijk heb ik liever alles op schijf op de PS4 vandaar dat ik naar GOTY versie neigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:25

Aight!

'A toy robot...'

Iemand nog leuke tips?
Ik koop ze altijd 2e hands heb je ze voor een paar tientjes, laatst Spiderman gekocht heb me daar prima mee vermaakt! Gewoon hier uit de vraag & aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Aight! schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:40:
[...]

Ik koop ze altijd 2e hands heb je ze voor een paar tientjes, laatst Spiderman gekocht heb me daar prima mee vermaakt! Gewoon hier uit de vraag & aanbod.
Wist niet dat hier ook games werden verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iemand ervaring met het kopen van region locked games via een vpn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:39:
Iemand ervaring met het kopen van region locked games via een vpn?
Uit de PS Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mwah, cdkeys.nl ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ehm:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
en wederom een nieuw spel aangekondigd;
In Mars Horizon, players take control of their very own space agency as they build their base, design rockets, schedule launches, and run mission control with the end goal of touching down on the surface of Mars.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
Gisteren voorzichtig begonnen met Mafia: Definitive Edition. Het origineel, Mafia: The City of Lost Heaven heb ik vroeger op PC veel gespeeld, dus het was direct een feest van herkenning. Zo erg zelfs, dat bepaalde afwijkende keuzes in het verhaal en persoonlijkheden direct opvallen. Zo ben ik bijvoorbeeld niet zo te spreken over Sam, die in het origineel veel meer een kil en minder spraakzaam persoon was. Paulie en Sam lijken nu wat te veel op elkaar IMO. Frank vind ik ook niet zo goed uit de verf komen als in 't origineel. De opbouw van de relatie met Sarah heeft tot nu toe ook minder aandacht gekregen lijkt het, toch een belangrijke voor de motivatie van Tommy, maar misschien komt dat nog goed.
Toch, ik vermaak mij er prima mee, het is nog steeds een erg sfeervolle wereld. En voor een euro of 30 is't wat mij betreft zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Game unlock keys bestaan al een paar jaar niet meer dacht ik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
€44,50 voor een jaar PS Plus. En je hoeft er de deur niet voor uit :)

[ Voor 50% gewijzigd door Vrijdag op 23-11-2020 09:34 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:01

Iemand nog leuke tips?
God of war is nu een €10tje bij mm. Vanmiddag ff halen, toch wel een exclusive die we moeten spelen heb ik begrepen. En goed als afwisseling met red dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
twowheeler schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:53:
[...]

God of war is nu een €10tje bij mm. Vanmiddag ff halen, toch wel een exclusive die we moeten spelen heb ik begrepen. En goed als afwisseling met red dead
Mooie prijs. Stiekem wil ik wel wachten om dit te spelen op de PS5 dan via de gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Mime010 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:20:
[...]

Mooie prijs. Stiekem wil ik wel wachten om dit te spelen op de PS5 dan via de gamepass.
God of War zit toch in de PS Plus collection op de PS5?
https://blog.playstation....r-playstation-plus-games/

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://www.gamemania.nl/...-4-back-button-attachment

GameMania heeft de Back Button Attachment weer voor een schappelijke prijs (€ 29,98) op voorraad.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:24
Voor degene die het nog niet wisten: je kan de Playstation 5 plus collection ook op de PS4 spelen. Moet je alleen even een vriend vinden met een PS5 die even inlogt met jouw account op de PS5 en dan toevoegt als je library. Dan kun je ze zo binnenhalen op je PS4.

Ik ben dus voorlopig nog even zoet op de PS4. Days Gone stond al een tijdje op mijn radar, en met God of War ben ik aan New Game + begonnen. Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:19
vinom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:09:
Voor degene die het nog niet wisten: je kan de Playstation 5 plus collection ook op de PS4 spelen. Moet je alleen even een vriend vinden met een PS5 die even inlogt met jouw account op de PS5 en dan toevoegt als je library. Dan kun je ze zo binnenhalen op je PS4.

Ik ben dus voorlopig nog even zoet op de PS4. Days Gone stond al een tijdje op mijn radar, en met God of War ben ik aan New Game + begonnen. Heerlijk :)
Is hier een officiële bevestiging van? Want ik lees tegenstrijdige berichten hierover.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
Philip Ross schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:55:
[...]

Is hier een officiële bevestiging van? Want ik lees tegenstrijdige berichten hierover.
Is mijn bevestiging niet goed genoeg ?:) Het werkt bij mij. Ik heb de hele collectie staan in mijn library op de PS4 en kunnen downloaden. Ik heb gisteren uren God of War en Days Gone al gespeeld ervan.

[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 24-11-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:19
vinom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:56:
[...]

Is mijn bevestiging niet goed genoeg ?:) Het werkt bij mij. Ik heb de hele collectie staan in mijn library op de PS4 en kunnen downloaden. Ik heb gisteren uren God of War en Days Gone al gespeeld ervan.
Natuurlijk wel, wist niet dat je het daadwerkelijk al gedaan had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09 23:18
PSN webstore via pc is een ramp niks werkt wat is er aan de hand ? Ik wil Control Ultimate Edition kopen click op de game kom ik in een scherm met versies en daarin zwarte boxen waar ik niets in zie :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jammer genoeg geen prijs voor Ghost of Tsushima maar we hebben The Game Awards ook nog over 2 weken.
Every Golden Joystick Award 2020 winner:

Best Storytelling - The Last of Us 2
Best Multiplayer Game - Fall Guys
Best Visual Design - The Last of Us 2
Best Game Expansion - No Man's Sky: Origins
Mobile Game of the Year - Lego Builder's Journey
Best Audio - The Last of Us 2
Best Indie Game - Hades
Still Playing - Minecraft
Studio of the Year - Naughty Dog
Esports Game of the Year - Call of Duty: Modern Warfare
Best New Streamer / Broadcaster - iamBrandon
Best Family Game - Fall Guys
Best Gaming Community - Minecraft
Best Performer - Sandra Saad (Kamala Khan)
Breakthrough Award - Innersloth (Among Us)
Outstanding Contribution - The Gaming Industry
PC Game of the Year - Death Stranding
Best Gaming Hardware - NVIDIA GeForce RTX 3080
PlayStation Game of the Year - The Last of Us 2
Xbox Game of the Year - Ori and the Will of the Wisps
Nintendo Game of the Year - Animal Crossing: New Horizons
Most Wanted Game - God of War: Ragnarok
Critic's Choice - Hades
Ultimate Game of the Year - The Last of Us 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Iemand die nog een leuke race game kan aanraden voor de ps4?

GT Sport heb ik net verkocht, dat was gewoon niet mijn ding.
NFS: Paycheck laatst getest uit de ps+ maar ook al snel verwijderd. Grafisch achterhaald, besturing vond ik niks.

Need for Speed 2015 vond ik opzich oke, zag nu dat need for speed hot pursuit remastered en heat in de aanbieding waren. Misschien dat iemand ervaringen heeft met beide games?

Vond Grid vroeger op de pc wel gaaf, maar hoorde dat Grid 2 niet zo leuk meer is als deel 2.

Arcade racer vind leuker dan simulatie. Besturing moet oke zijn, grafisch goed. Genoeg auto keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:37:
[...]

Vraagje daarover: jij hebt dus geen ps5 maar hebt tijdelijk bij iemand anders ingelogd op zijn ps5 met je account ingelogd om die games te claimen. Is daarna je account vervolgens van die ps5 verwijderd? of staat ie nog geactiveerd?
Nee, die is er weer af gehaald inderdaad HIj had een guest user aangemaakt als ik het mij goed herinner. Voor de rest klopt het wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
G.Scholtens schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:30:
Iemand die nog een leuke race game kan aanraden voor de ps4?

GT Sport heb ik net verkocht, dat was gewoon niet mijn ding.
NFS: Paycheck laatst getest uit de ps+ maar ook al snel verwijderd. Grafisch achterhaald, besturing vond ik niks.

Need for Speed 2015 vond ik opzich oke, zag nu dat need for speed hot pursuit remastered en heat in de aanbieding waren. Misschien dat iemand ervaringen heeft met beide games?

Vond Grid vroeger op de pc wel gaaf, maar hoorde dat Grid 2 niet zo leuk meer is als deel 2.

Arcade racer vind leuker dan simulatie. Besturing moet oke zijn, grafisch goed. Genoeg auto keuze.
Driveclub, het online gedeelte ligt er volgens mij sinds een jaar uit maar de single player is nog steeds geweldig.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Lasmibalsingh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:06:
[...]

Driveclub, het online gedeelte ligt er volgens mij sinds een jaar uit maar de single player is nog steeds geweldig.
Driveclub al in bezit, super game. Dus zoek soort gelijk. Denk dat heat geen slechte keuze is. PC3 nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:09:

Nog geen ban te pakken? ;)

Hoorde vandaag voor het eerst van het trucje, maar dan vanwege het nieuws dat PS4- en PS5-speler die het trucje uithalen een ban krijgen: https://www.videogameschr...-plus-collection-exploit/

PS4-spelers een ban voor 2 maanden en bij PS5-spelers die het faciliteren wordt hun console permanent geband (reportedly).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
ralph075 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:44:
[...]

Nog geen ban te pakken? ;)

Hoorde vandaag voor het eerst van het trucje, maar dan vanwege het nieuws dat PS4- en PS5-speler die het trucje uithalen een ban krijgen: https://www.videogameschr...-plus-collection-exploit/

PS4-spelers een ban voor 2 maanden en bij PS5-spelers die het faciliteren wordt hun console permanent geband (reportedly).
Je vertelt wel maar het halve verhaal uit je link. Het gaat daarin om de PS5 eigenaren die toegang tot de collectie verkopen aan PS4 eigenaren.
Mij lijkt dat enkel de PS4 eigenaren die het geactiveerd hebben via één van die specifieke PS5's (en er dus voor betaald hebben) een ban krijgen.

Logisch ook dat het op gaat vallen als er tientallen PS4 eigenaren zo toegang krijgen tot de collectie via dezelfde PS5. @vinom hoeft dus nergens bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Dalim @ralph075 Ik denk dat ik wel safe zit ja. Ik ben eenmalig als guest ingelogd op de PS5 en verder niemand behalve zijn eigen main account. We wonen in hetzelfde land en dorp en er heeft een dag tussen gezeten tussen het claimen van de collection en het downloaden ervan op mijn PS4. Qua logging zou het er redelijk normaal uit moeten zien als ze het zouden bekijken. Dusja, de kans is er altijd want gamesharing mag volgens mij sowieso niet, mits in je eigen huishouden.

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 28-11-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sinds vanmorgen tikt/kraakt er iets in mn PS. Ik verwacht de hdd of optical drive, iemand anders een idee? En hoe te fixen als het al te fixen is.

Edit: net even een digitale game opgestart. Tikken blijft aanhouden. Alle games staan op een externe ssd trouwens

Edit edit. Hmm nu ik de digitale game aan het spelen ben is het tikken opgehouden haha. Dus dan toch de od?

[ Voor 51% gewijzigd door Jasphur op 28-11-2020 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:54
Even een noob-vraag:

een vriendin van me heeft onlangs een PS4 gekocht. Nu wil ik voor haar verjaardag een kadokaart geven voor PS Now. Maar het lijkt alsof daarvoor geen kadokaarten bestaan? Ik zie ze alleen voor PS Plus en de PS Store, maar dat is allebei wat anders, toch?

De officiele PS website geeft een 404-error waar je kadokaarten voor PS Now zou moeten kunnen bestellen...

Of is PS Now alleen als abo te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:18
migchiell schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:50:
Even een noob-vraag:

een vriendin van me heeft onlangs een PS4 gekocht. Nu wil ik voor haar verjaardag een kadokaart geven voor PS Now. Maar het lijkt alsof daarvoor geen kadokaarten bestaan? Ik zie ze alleen voor PS Plus en de PS Store, maar dat is allebei wat anders, toch?

De officiele PS website geeft een 404-error waar je kadokaarten voor PS Now zou moeten kunnen bestellen...

Of is PS Now alleen als abo te krijgen?
Je hebt ook kaarten voor PS Now:

https://www.bol.com/nl/p/...ement-nl/9200000122155530

Je krijgt een code, dus moet je er zelf even een leuke kaart bij maken. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 05-12-2020 13:11 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:54
Raem schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:09:
[...]

Je hebt ook kaarten voor PS Now:

https://www.bol.com/nl/p/...ement-nl/9200000122155530

Je krijgt een code, dus moet je er zelf even een leuke kaart bij maken. :P
Thanks!

Stom, ik had gezocht op Google maar daarin kwam Bol niet naar boven... had ik zelf ook wel even kunnen bedenken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb opeens een probleem na het update van de firmware naar 8.03.
Het toestel blijft rebooten, na de reboot en de gebruikelijke crash report. reboot het systeem weer.

Uiteindelijk met de aan en uit knop 10 sec. ingedrukt. Daarna sloot de ps4 pro zich zelf uit. (Dus niet stekker eruit oid) en sindsdien boot hij helemaal niet meer.
Hij gaat aan, liet heel even het ps logo zien en toen zwart en ik heb een ademende blauwe led.
Toestel zit nog NET in de garantie of is er een andere manier om dit op te lossen?

Toestel 20 minuten uit gehad, ps logo verschijnt en daarna is het over.

Ook na een reboot en een reboot via safemode, exact hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-12-2020 21:12 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:21:
Ik heb opeens een probleem na het update van de firmware naar 8.03.
Het toestel blijft rebooten, na de reboot en de gebruikelijke crash report. reboot het systeem weer.

Uiteindelijk met de aan en uit knop 10 sec. ingedrukt. Daarna sloot de ps4 pro zich zelf uit. (Dus niet stekker eruit oid) en sindsdien boot hij helemaal niet meer.
Hij gaat aan, liet heel even het ps logo zien en toen zwart en ik heb een ademende blauwe led.
Toestel zit nog NET in de garantie of is er een andere manier om dit op te lossen?

Toestel 20 minuten uit gehad, ps logo verschijnt en daarna is het over.

Ook na een reboot en een reboot via safemode, exact hetzelfde.
Probeer misschien eens een firmware opnieuw te installeren vanaf een stick in de safe mode.
Hopelijk zal dat lukken. Veel succes! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Van een stick is het niet gelukt.
Bleek de usb stick defect.......
Dan maar via internet. Update. Reboot. Hdd controle en weer werken.

Man man wat is dat zweten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:24:

Mooi om te horen dat het uiteindelijk gelukt is
... met de bijhorende okselvijvers 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troepinjelongen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik heb dus dezelfde safe-mode loop problemen als een paar posts hiervoor. Ik probeer nu al enige tijd te installeren vanaf een usb-stick dat lijkt allemaal goed te gaan totdat hij opnieuw opstart. Dan start hij namelijk gewoon weer in safe-mode en krijg ik weer dezelfde melding met 'installeer een update vanaf een usb-stick'.

Een zoektocht op het internet later concludeer ik dat ik zeker niet de enige ben met zulke problemen. Heeft iemand een fix? Ik hoor het graag, die ps5 laat toch nog wel even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Troepinjelongen schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:27:
Ik heb dus dezelfde safe-mode loop problemen als een paar posts hiervoor. Ik probeer nu al enige tijd te installeren vanaf een usb-stick dat lijkt allemaal goed te gaan totdat hij opnieuw opstart. Dan start hij namelijk gewoon weer in safe-mode en krijg ik weer dezelfde melding met 'installeer een update vanaf een usb-stick'.

Een zoektocht op het internet later concludeer ik dat ik zeker niet de enige ben met zulke problemen. Heeft iemand een fix? Ik hoor het graag, die ps5 laat toch nog wel even op zich wachten.
Misschien eens een andere 2,5" schijf gebruiken (hoewel ik het me niet kan voorstellen dat het zal helpen maar heb verder geen idee).
Enkele dagen geleden heb ik zelf nog de oorspronkelijke hdd terug geïnstalleerd om te verkopen en geen problemen ondervonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ik heb de startpost van het pinball video games topic geupdate voor mensen die willen weten hoe het er voor staat en wat er gaat komen volgend jaar Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik heb op de PS4 twee accounts. Mijn account (primair account) en account van oudste zoon.
Op mijn account staat mijn creditcard waar dan mijn zoon ook in kan delen.
Echter heeft mijn zoon nu op zijn account spiderman gekocht voor zijn broertje (die op mijn account zit) en we krijgen het niet voor elkaar om die ook te spelen op het primaire account.

Wat zijn de tips om dit wel voor elkaar te krijgen?
We hebben geprobeerd om te deactiveren maar dan staat er dat er een ander account primair is die helemaal niet bestaat.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
mike0001 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:08:
Ik heb op de PS4 twee accounts. Mijn account (primair account) en account van oudste zoon.
Op mijn account staat mijn creditcard waar dan mijn zoon ook in kan delen.
Echter heeft mijn zoon nu op zijn account spiderman gekocht voor zijn broertje (die op mijn account zit) en we krijgen het niet voor elkaar om die ook te spelen op het primaire account.

Wat zijn de tips om dit wel voor elkaar te krijgen?
We hebben geprobeerd om te deactiveren maar dan staat er dat er een ander account primair is die helemaal niet bestaat.
Ik dacht dat er niet zoiets was als een primair account, maar wel een primaire console voor een bepaald account. Een account kan maar één primaire console hebben, maar die ene console kan door diverse accounts als primair aangemerkt worden.
Als jouw oudste zoon de console ook primair voor zijn account maakt, dan moet ieder ander account op jullie console ook zijn games kunnen spelen.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
MartijnS72 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:10:
[...]

Ik dacht dat er niet zoiets was als een primair account, maar wel een primaire console voor een bepaald account. Een account kan maar één primaire console hebben, maar die ene console kan door diverse accounts als primair aangemerkt worden.
Als jouw oudste zoon de console ook primair voor zijn account maakt, dan moet ieder ander account op jullie console ook zijn games kunnen spelen.
Dus we moeten twee primaire accounts maken als ik je goed begrijp? Want als we willen switchen lukt dat niet (wat ook niet handig is, want dan zou spellen van mijn account niet meer speelbaar zijn op zijn account)
Ik ga het even proberen of dat lukt

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
mike0001 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:15:
[...]

Dus we moeten twee primaire accounts maken als ik je goed begrijp? Want als we willen switchen lukt dat niet (wat ook niet handig is, want dan zou spellen van mijn account niet meer speelbaar zijn op zijn account)
Ik ga het even proberen of dat lukt
En dat gaat nu net niet, per console is er maar 1 account primair.
Wil je met sub accounts spelen op games van een ander account dan moet je dat andere account primair maken.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 17-12-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Is er iets aangepast aan de manier van updaten van games?

Reden van de vraag; gister kreeg ik wederom een melding dat Warzone niet kon updaten omdat er geen ruimte was. Klopt, want mijn HDD stond op 384/408GB. Daar past een kopie van Warzone net niet bij :p
Heb verder niks opgeruimd of aangepast en tijdens een rondje THPS kreeg ik ineens de melding; update complete. Zag eerst niet goed welke update het was,maar wat blijkt; Warzone is ineens wel geüpdatet en kan de game gewoon opstarten.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:24:

Helaas Helaas, zodra ik een tweede controller aansluit crashed de ps4 meteen.
En ik krijg de code: ce-36329-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Iemand van jullie PS Remote Play werkend gekregen op windows? Op android en IOS werkt het zonder problemen.

Wanneer ik de PS Remote Play app start in windows wordt mij gevraagd in te loggen. Nadat ik mijn wachtwoord heb ingetoetst krijg ik telkens de melding 'Er kan geen verbinding met de server tot stand worden gebracht. (18. 14a9645f.1608558134.da556f1e).

Een herinstallatie van Remote Play helpt niet en inloggen op de website is geen enkel probleem. Ik heb het nog nooit eerder gebruikt op windows en heb het probleem sinds vrijdag.

De website linkt enkel naar problemen met inloggen omtrent wachtwoord, maar dat is uitgesloten. Iemand anders hetzelfde of vergelijkbaar probleem (gehad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Normaal staat mijn PS4 in de woonkamer (waar ik af en toe FIFA speel). Mijn PlaySeat staat echter op mijn werkkamer, waar ik de PS4 aansluit als ik ga racen. Nu vind ik het geluid tijdens het spelen van F1 van ondergeschikt belang, maar de S/PDIF uitgang op de PS4 beperkt me ook wat in het aansluiten van een setje speakertjes. Ja, het zou ook op de controller kunnen, maar dat vind ik wat onhandig.

Iemand hier in een vergelijkbare situatie? Hoe heb je een wat simpeler setje speakers op je PS4 aangesloten? Bijvoorbeeld via een S/PDIF naar RCA convertor https://nl.aliexpress.com/item/4000437560223.html? Of juist een simpel setje mét S/PDIF ingang?
Pagina: 1 ... 174 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.