Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rayuka
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-06 22:39
Mijn PlayStation 4 krijg ik niet meer uit safe mode, vraagt om herinstallatie wat ik al een aantal keer heb gedaan door middel van de herinstallatie file te downloaden op een usb stick.. heeft de laatste keer wel gewerkt maar lukt nu niet meer. Krijg soms een melding dat hij de storage niet kan vinden.
Heb ook de interne schijf er even uit gehad en opnieuw erin, zonder succes.
Kan ik de interne schijf verwijderen en een externe schijf via usb aansluiten daar de PlayStation firmware op downloaden en de games op zetten?

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Rayuka schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:16:
Mijn PlayStation 4 krijg ik niet meer uit safe mode, vraagt om herinstallatie wat ik al een aantal keer heb gedaan door middel van de herinstallatie file te downloaden op een usb stick.. heeft de laatste keer wel gewerkt maar lukt nu niet meer. Krijg soms een melding dat hij de storage niet kan vinden.
Heb ook de interne schijf er even uit gehad en opnieuw erin, zonder succes.
Kan ik de interne schijf verwijderen en een externe schijf via usb aansluiten daar de PlayStation firmware op downloaden en de games op zetten?
Ik zou eerst eens een andere schijf proberen om te kijken of het probleem in de schijf of in de PS4 interface zit. Je kunt de schijf ook eens buiten de PS4 testen. Als de PS4 een defect vertoont zou ik 'm niet meer vertrouwen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rayuka
Exirion schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:24:
[...]

Ik zou eerst eens een andere schijf proberen om te kijken of het probleem in de schijf of in de PS4 interface zit. Je kunt de schijf ook eens buiten de PS4 testen. Als de PS4 een defect vertoont zou ik 'm niet meer vertrouwen.
Hmm er zit zo'n kleine schijf in de ps4. laptop formaat geloof ik? Dat heb ik niet liggen, koop liever geen nieuwe. Zou ook niet weten hoe ik die schijf zou moeten testen.
Heb wel een nieuwe externe ssd liggen vandaar dat ik die mischien wou proberen.
Mja wat je zegt qua vertrouwen, dat is wel weg aangezien oude ps4 en het eerder is gebeurd.

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Rayuka schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:35:
Hmm er zit zo'n kleine schijf in de ps4. laptop formaat geloof ik? Dat heb ik niet liggen, koop liever geen nieuwe. Zou ook niet weten hoe ik die schijf zou moeten testen.
Aan een USB naar 2.5" SATA interface heb je genoeg. Die zijn niet zo duur.
Mja wat je zegt qua vertrouwen, dat is wel weg aangezien oude ps4 en het eerder is gebeurd.
Dan zou ik serieus overwegen om die PS4 af te schrijven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rayuka
Ja lastig, zit aardig wat geld in bijvoorbeeld Fifa. En om nou een andere PlayStation te kopen heb ik ook niet echt zin in.
@poor Leno en anderen:

Battlefield 3 Remastered To Launch Alongside Battlefield 2021, Rumor Suggests:

https://www.thegamepost.c...ongside-battlefield-2021/

Goed nieuws of niet?

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:46
Dennis585 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:27:
@poor Leno en anderen:

Goed nieuws of niet?
Nee. Dat is het pas als ze BFBC2 & de Vietnam DLC gaan remasteren :-(

Alles daarna is Battleflut :+

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17:26
Dennis585 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:27:
@poor Leno en anderen:

Goed nieuws of niet?
Meh.. dat is een gerucht gebaseerd op een zinnetje dat 'iemand' heeft gezegd op Twitter..

Dat is totaal uit de lucht gegrepen en vergezocht. Het kan op zoveel manieren worden uitgelegd.. dus ik bewtijfel het ten zeerste :/

Dat gezegd hebbende lijkt het me wel heel cool MITS er dus ook een andere BF gaat komen.. En aangezien ze géén twee moderne tijd spellen tegelijk gaan uitbrengen, zou het betekenen dat BF6 zich in een andere tijd zou afpspelen :)

Maar ik interpreteer dat zinnetje van die knakker gewoon als dat er waarschijnlijk een moderne BF aan komt in 21 en niet perse een remaster van BF3..

Acties:
  • +4Henk 'm!
En zijn er nog bikkels hier die Part II gaan uitstellen tot PS5? 96 Metacritic. Weer een instant PlayStation classic erbij!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:14
bram1984 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:08:
En zijn er nog bikkels hier die Part II gaan uitstellen tot PS5?
Ik denk zelfs nog wel langer :+
Ultrabikkel hier.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 20:50

kazuka

Building Better Worlds

Knap hoor. Torenhoge verwachtingen na het 1e deel en dan toch weer zulke review scores neerzetten. Ik zou bijna denken dat Sony beter de releases van Ghosts of Tsushima en TLOUII had kunnen omwisselen want nadat iedereen klaar is met laatstgenoemde kan ik me voorstellen dat Suckerpunch's titel dan alleen nog maar tegen kan vallen, ook al kan het op zichzelf gewoon een goede game zijn.

Ik herinner me nog nadat ik TLOU had uitgespeeld ik de games die ik kort daarna speelde ineens vond tegenvallen op de een of andere manier.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:19
Gisteren lekker een stuk met FFVIIR bezig geweest. Blijf erbij dat ik nog steeds FFVII zelf leuker vind. Maar dat heeft meer te maken dat er teveel te zien en te doen is.
Daarbij lijkt het erop dat er heel veel toegevoegd is wat weinig echt toevoegt aan de game zelf.
Heel veel herkenning, dat dan weer wel.

Maar het viel me op toen ik gisteren de 2e controller pakte om mee te spelen, deze met rumble echt een hard geluid maakt. Wellicht een keer uit het tv meubel gevallen oid. Weet nog niet wat ik er mee ga doen.
Heb hem apart gelegd om hem op de slaapkamer aan de PSTV te hangen. Maar misschien eens een keer open maken. Wellicht dat de motor iets los zit.

Daarnaast hebben we het één na laatste model pro en had hij toch wat last van warmte met FFVIIR. Lekker fluitend in de kast (deurtje open overigens).
Misschien als er weer eens zo'n actie van GM is beide om gaan ruilen oid. Geen idee.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
En zijn er nog bikkels hier die Part II gaan uitstellen tot PS5? 96 Metacritic. Weer een instant PlayStation classic erbij!
Haha, met wat @dvdkiwi zegt, ik denk dat ik die nog wel een heleboel generaties consoles uit ga stellen :Y

Aan de andere kant, GT7 wordt wel een insta-buy, maar daar moeten de liefhebbers sowieso voor bikkelen, aangezien die voorlopig nog niet uitkomt ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20:17
Nee, dat gaat mij niet lukken. Maar ga hem sowieso op de PS5 nogmaals spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Ben je gek de day one edition staat al sinds april in de pre-order. 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Raem schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:51:
[...]

Nee, dat gaat mij niet lukken. Maar ga hem sowieso op de PS5 nogmaals spelen.
Ik ook.
Ambition88 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:37:
[...]

Vandaag pre-loaden als het goed is.

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Ik ga hem vandaag in de pre-order voor PS4 zetten :D

Discogs

• Vrijdag
Ik was het van plan.

Maar fuck dat, ik ga het vanmiddag maar reserveren bij Bol. Als er een remaster op de PS5 van uitkomt haal ik die gewoon nog een keer.

Reden: Geen enkele reden voor nodig 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:37:
April pas? :+

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Haha ik krijg het als bday cadeau (was 5 juni jarig) kreeg mn vriendin in april pas zover om alvast te pre-orderen. :+

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:24
Opgelost...

[Voor 98% gewijzigd door Mother_Goozz op 12-06-2020 16:03]

PSN: NinjaKiwiNL - Voeg mij gerust toe :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:38
Ik probeer het wel, maar wel lastig hoor! Heb nog wat spellen te gaan op de PS4 en zit nu nog met een 40" full HD tv uit 2009. Eind dit jaar komt er een 48" 4K tv samen met de PS5, wacht ik liever met TLOU2, eventueel Ghosts of Tsushima en een re-run van o.a. God of War en Horizon om te kunnen genieten in volle glorie. _/-\o_

PSN: Redrafted

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:06
Zeker weten, 10 euro in de budgetbak. Take it or leave it :+

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Heerlijk old skool

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:26

Oxigeon

En zo is dat!

Cool. Is dit gewoon een commandos game in een western jasje?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:34

On_E

Housemusic

Oxigeon schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:12:
[...]

Yep.

Ook Shadow Tactics is van hun, commando's in een Oosters jasje. ;) (en ook steengoed)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 19:52
Wie niet gespoilerd wil worden over TLOU2, vermijdt blijkbaar ook best alles rond de PS5. Zo vond iemand het nodig om op de bol.com PS5 product page de TLOU2 spoiler te plaatsen. Die spoilers zijn ook dermate kort, dat je in 1 oog-opslag, dus zonder doelbewust te lezen, prijs hebt.
Zoals ik eerder al zei, is heel dat TLOU2 spoiler ding, een volledig eigen leven gaan leiden, en is de kans reëel dat je er geheel toevallig op terecht gaat komen. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
Tot nu toe redelijk de spoilers redelijk ontweken. Las heel kort ergens iets, maar dat ben ik alweer vergeten, mede omdat ik het niet kon plaatsen.

Nog een weekje volhouden! :Y

Twijfel alleen nog om de disc versie te kopen of digitaal te gaan. Heeft ook te maken met de PS5 keuze die ik moet maken.

• ralph075
  • Niet online
Twixie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:06:
Wie niet gespoilerd wil worden over TLOU2, vermijdt blijkbaar ook best alles rond de PS5. Zo vond iemand het nodig om op de bol.com PS5 product page de TLOU2 spoiler te plaatsen. Die spoilers zijn ook dermate kort, dat je in 1 oog-opslag, dus zonder doelbewust te lezen, prijs hebt.
Zoals ik eerder al zei, is heel dat TLOU2 spoiler ding, een volledig eigen leven gaan leiden, en is de kans reëel dat je er geheel toevallig op terecht gaat komen. :(
Dank voor de tip, nu weet ik in ieder geval alvast hoe het afloopt. Uiteraard zal ik verder mijn mond houden ;)

!!! Twixie heeft inderdaad gelijk, als je iets om de game geeft, vermijd dan absoluut de PS5 productpagina op bol.com !!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17:26
ralph075 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:22:
[...]

!!! Twixie heeft inderdaad gelijk, als je iets om de game geeft, vermijd dan absoluut de PS5 productpagina op bol.com !!!
*snip* rant

[Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2020 01:47]

• Raem
Bedankt voor de tip. Gelukkig nog niks gelezen. Nog een weekje volhouden en dan maar meteen in 1 weekend de game er doorheen knallen. :P

Vervelend als je zo op spoilers botst ja. Daarom heb ik 6 weken geleden de keuze voor mezelf gemaakt om gewoon de leaks door te nemen, zou me toch niet lukken om 7 weken spoilers te dodgen. :X
Voor wie per ongeluk die 'leaks' op Bol heeft gezien: 1 ding is gewoon niet waar en een ander ding is totaal niet bevestigd :) Dat zijn zo de typische dingen die die 'haters' nu roepen, maar verzonnen zijn door het internet.

[Voor 13% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2020 11:44]

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:45:
Al was de PS5 roze, ik ga er games op spelen, that's it ... :9
Zwart of wit, of wit/zwart, maakt mij niet eens zoveel uit. Maar ik vind de vorm niet mooi. De vorige consoles waren redelijk strak en minimalistisch qua design, dit ziet er uit als een pre-made gesmolten casemod voor 15 jarigen :-(
/offtopic :P

Ontopic: Fuck it, ik heb TLoU2 ook maar digitaal gereserveerd. Ga dit jaar toch niet op vakantie of naar een festival, dus dat mag ik van mezelf 8)

Ohja:
https://store.playstation...05481_00-LIFELESSPLANETPS
Beschrijving

Upgrades in 'Premier Edition': Nieuwe originele muziek, extra audio en tekst logs, nieuwe modellen, en andere visuele verbeteringen.

Terwijl op zoek naar het leven op een verre planeet , een astronaut ontdekt een verlaten Russische stad . Hij vermoedt dat zijn missie is een hoax , totdat een mysterieuze jonge vrouw redt hem uit een vreemde en dodelijke fenomeen.

Na een harde landing op de planeet, de astronaut ontdekt de planeet die werd gemeld om rijk te worden met het leven is in plaats daarvan een dorre woestenij . Als hij komt over een verlaten Sovjet - tijdperk Russische stad , worstelt hij te voelen van zijn missie te maken. Heeft zijn lichtsnelheid reizen naar de planeet te sturen hem terug in de tijd ? Of is dit alles wat vreemde Koude Oorlog hoax ?
Briljante vertaling _O-

[Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 13-06-2020 14:13]

• Twixie
Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:41:
Voor wie per ongeluk die 'leaks' op Bol heeft gezien: 1 ding is gewoon niet waar en een ander ding is totaal niet bevestigd :) Dat zijn zo de typische dingen die die 'haters' nu roepen, maar verzonnen zijn door het internet.
Eigenlijk is dat nog best een goede remedie tegen dat spoileren van leaks. Blijkbaar was het op Pepper ook al van dat nav een goede deal voor TLOU2. Als de fans beginnen met valse spoilers te plaatsen, en die ook door de haters overgenomen worden, weet je als sterveling al snel niet meer wat echt of vals is en kan je de game eigenlijk toch nog relatief spoiler-vrij spelen.
EDIT: of misschien is dat ook wat er nu exact gebeurt. Heb zelf weinig meegemaakt van de leak toen die gebeurde, wist enkel dat er ophef was over een verhaal-leak, maar dat er ondertussen al een hoop verschillende spoilers zijn, die niet noodzakelijk kloppen met de leak.

[Voor 16% gewijzigd door Twixie op 13-06-2020 14:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Door Minecraft Dungeons weer herinnerd aan hoe leuk dungeon crawlers zijn...

Mjammie! :9

[Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 14-06-2020 03:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 16:12

crimby

PSN: Crimby

Sinds een paar dagen heb ik dat mijn linker joystick niet meer lekker werkt. Bij COD als ik deze naar voren druk, zou ik moeten gaan sprinten maar dit doet ie nu vaker niet dan wel.

Enig idee?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:03
crimby schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:19:
Sinds een paar dagen heb ik dat mijn linker joystick niet meer lekker werkt. Bij COD als ik deze naar voren druk, zou ik moeten gaan sprinten maar dit doet ie nu vaker niet dan wel.

Enig idee?
Kapot?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gnauw
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:38
Kan opeens niet meer via webbrowser naar sony account management, krijg deze melding:

iemand een idee?
Kan trouwens wel op me PS plus account op me PS4 inloggen.

[Voor 9% gewijzigd door gnauw op 14-06-2020 18:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 16:12

crimby

PSN: Crimby

Dat is niet het antwoord wat ik wilde hebben 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:02

Donstil

Grab them by the 🐈.

Oxigeon schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:12:
[...]

Yup, min of meer wel.

Was wel mijn idee maar door de presentatie van donderdag weet ik het zo net nog niet met die PS5, ik ga TLOU2 dus maar op de Ps4 spelen voor de zekerheid.

gnauw schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:40:
Kan opeens niet meer via webbrowser naar sony account management, krijg deze melding:

[Afbeelding]

iemand een idee?
Ik heb dat dus achter mijn PiHole of met mijn VPN. Heel irritant, dan werkt de PlayStation app ook niet.

[Voor 33% gewijzigd door Donstil op 14-06-2020 20:55]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:03
crimby schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:46:
[...]

Dat is niet het antwoord wat ik wilde hebben 8)7
Nee, maar wel het meest waarschijnlijke.

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-06 14:13

BruceWayne

Heeft een alterego

Sorry voor mijn ontwetendheid, maar is er op de Playstation een game zoals Sea of Thieves? Mijn zoon wil die graag spelen, maar van wat ik kan vinden is deze er niet voor de Playstation 4 of Switch. Is er een soortgelijk iets waarmee hij wat kan varen van eiland naar eiland en daar wat schatten kan zoeken? Hij is 10 jaar, dus het mag wel iets heftiger dan Minecraft, maar het hoeft nog geen GTA 5 te zijn :)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18:40
@BruceWayne Ik denk dat AC Black Flag of die "spin off" daarvan Skull and Bones voor de Playstation misschien nog het meeste op Sea of Thieves lijken. Maar of dat nou games zijn voor een persoon van 10 jaar laat ik aan de vader over :)

Voor de Switch wordt Of Ships & Scoundrels als tip geven.

[Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 15-06-2020 09:35]

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• BruceWayne
  • Laatst online: 15-06 14:13

BruceWayne

Heeft een alterego

Jasphur schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:32:
@BruceWayne Ik denk dat AC Black Flag of die "spin off" daarvan Skull and Bones voor de Playstation misschien nog het meeste op Sea of Thieves lijken. Maar of dat nou games zijn voor een persoon van 10 jaar laat ik aan de vader over :)

Voor de Switch wordt Of Ships & Scoundrels als tip geven.
Die Black Flag game lijkt me nog iets te heftig voor hem inderdaad. Alhoewel je wel merkt dat vriendjes uit zijn klas al, in mijn ogen, best heftige games spelen. Maar hij is op dat gebied nog iets teveel 'kinds'. Al zag ik dat Sea of Thieves ook een rating heeft voor 16 jaar of ouder. Zal wel iets met die skeletten te maken hebben.

Die game op de Switch is misschien wel iets inderdaad. Bedankt voor de suggestie!

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12:03
crimby schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:19:

Enig idee?
een gewoon google linkje was prima geweest, lmgtfy zien we liever niet
https://www.google.com/se...tick+not+working+properly

https://www.ifixit.com/Search?query=dualshock+4

https://www.ifixit.com/Gu...g+Stick+Replacement/27764

Zet 'm op heh! :*)

[Voor 9% gewijzigd door BM op 15-06-2020 12:39]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-07 16:14

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

Tip! (y)

Mochten je je digitale games 'kwijt' zijn uit de bibliotheek, herstel de licentie(s) via Instellingen - Account Beheer - Licenties Herstelen

Was Shadow Of the Tombraider 'kwijt' en hé daar was Lara <3 weer :)

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:00

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gewoon weer Reverse google translaten dus om het leesbaar te maken :+

https://translate.google....ude%20Oorlog%20hoax%20%3F

Vind dit ook altijd zo irritant, heb ik alles op Engels staan, pakt de PS Store hard Nederlands omdat je een NL account hebt :/

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

gnauw schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:40:

iemand een idee?
Heb je de foutcode al gekopieerd en geplakt op de zoekbalk van Google?

'me' :'(

Torchlight ziet er wel cool uit, maar die vind ik meer voor op de Switch. Ik heb deel 2 alleen alweer een tijdje niet aangeraakt. :-(

• gnauw
  • Laatst online: 19:38
Multimediaknaller schreef op maandag 15 juni 2020 @ 17:21:
[...]
Heb je de foutcode al gekopieerd en geplakt op de zoekbalk van Google?

'me' :'(
jazeker geen hits, je kunt op sony site ook foutcoders ingeven, was daar ook onbekend.
nu maar support gebeld. scheen meer voor te komen zijn het nu aan het uitzoeken.

• Christiano007
  • Laatst online: 18:08

Christiano007

Ich bin der champion

Wat zou jullie advies zijn qua aankoop.

Heb net een PS4 tweedehands aangeschaft ter overbrugging naar de PS5, verwacht eigenlijk voornamelijk Warzone online te spelen. Voor de rest zou God of War een aankoop kunnen zijn en nog een paar spellen voornamelijk voor singleplayer.

Playstation + voor de spellen die uitkomen en erop staan
Playstation now voor de library van games. Weet niet of er nog pareltjes opstaan voor nu.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19:33
Christiano007 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:29:

Heb net een PS4 tweedehands aangeschaft ter overbrugging naar de PS5, verwacht eigenlijk voornamelijk Warzone online te spelen. Voor de rest zou God of War een aankoop kunnen zijn en nog een paar spellen voornamelijk voor singleplayer.

Playstation now voor de library van games. Weet niet of er nog pareltjes opstaan voor nu.
PS+ is naar mijn mening niet echt noodzakelijk (tenzij je veel online wil gaan spelen). Geen idee of je voor Warzone PS+ nodig hebt.

Heb PS+ al jaren, maar speel heel sporadisch iets uit de PS+ library. Zou voor die €40- €60 dan liever een paar vettte exclusives kopen.

Tja, aanraders zijn er genoeg.

Maar als ik er 5 moest uitkiezen.

- Spider-Man
- Until Dawn
- The Last of Us 2 (wellicht heb je deze week nog tijd om deel 1 uit te spelen)
- God of War
- Ratchet & Clank of Horizon Zero Dawn

5 verschillende types games. En stuk voor stuk toppers.

Bovenstaande games (afgezien van The Last of Us 2) kun je 2e hands/nieuw voor €10-€15 kopen p/s. En hier ben je wel even mee zoet.

Playstation Now = zelfde verhaal als PS+. Leuk, maar als je nog nooit een PS4 Exclusives hebt gespeeld. Dan zou ik hier even mee wachten.

[Voor 5% gewijzigd door ExquisiteSteez op 15-06-2020 19:39]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Christiano007 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:29:

Je hebt voor Warzone geen Ps+ nodig dus doe het daar niet voor.

PlayStation Now is wel een goeie deal als je nu pas instapt. Behoorlijke voorraad games die je tegenwoordig ook kunt installeren. Dat zou dus mijn advies zijn.

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

Vrijdag schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:03:
[...]

[...]ziet er uit als een pre-made gesmolten casemod voor 15 jarigen :-(
Een YouTuber noemde het een George Foreman grill 8)7

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:57
The Last of Us 2 staat nu te pre-loaden, wordt hier gewoon al gelukkig van :+
Nog 3 dagen, whoopwhoop!

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03-07 16:12
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:54:
Nog 3 dagen, whoopwhoop!
Preloadbaar vanaf 12 juni al :P

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

s0kkie schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:20:
[...]

Preloadbaar vanaf 12 juni al :P
Ik zag het ook.....

En ik zat al klaar met een 2 potten koffie.......

Aha :(

Nog 3 dagen, whoopwhoop!
Ultieme marteling. Ik ziet al dagenlang naar een timer te kijken, wetende dat de game al helemaal klaar staat. Zelfs de day one patch staat er volgens mij al op. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
Nog 3 dagen, whoopwhoop!
Ik krijg hem morgen binnen van bol.com :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 19:55
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:01:
[...]

Ultieme marteling. Ik ziet al dagenlang naar een timer te kijken, wetende dat de game al helemaal klaar staat. Zelfs de day one patch staat er volgens mij al op. :P
De day minus three patch bedoel je :P ?

Acties:
  • +2Henk 'm!
Mijne komt normaal ook morgen binnen.

Was momenteel bezig met Sekiro, de bedoeling was om die voor vrijdag uit te spelen, maar die gaat dan even moeten wachten :P
Raem schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:58:
[...]

Foutje van Bol? Dit is typisch zo'n release waar ze heel streng de releasedatum op naleven.

Anyway, ik heb vrijdag lekker vrij en toch geen tijd tot dan, dus prima. :)

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:21
Leuk om iedereens anticipation te lezen, maar ik kan neem aan de komende dagen ook rustig in dit topic kijken zonder spoilers over TLOU2 te lezen? ;)

[Voor 27% gewijzigd door Canis Lupus op 16-06-2020 13:27]

PSN: CanisLupusNL (GT Sport, Wreckfest) - About.me

• s0kkie
Canis Lupus schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:26:
En ik neem aan de komende dagen ook rustig in dit topic te kunnen kijken zonder spoilers over TLOU2? ;)
Ja uiteraard er is gewoon een aparte eigen topic maar dat snappen niet alle individuelen hier altijd :)

Acties:
  • +3Henk 'm!
s0kkie schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:27:
[...]
Ja uiteraard er is gewoon een aparte eigen topic maar dat snappen niet alle individuelen hier altijd :)
Sorry, even vergeten dat dit enkel de helpdesk is voor zinloze vragen over de ps4 die ik ook makkelijk zelf had kunnen googlen.

De release van de grootste ps4 exclusive is natuurlijk volledig offtopic
;)

• Raem
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:26:
[...]

Foutje van Bol? Dit is typisch zo'n release waar ze heel streng de releasedatum op naleven.

Anyway, ik heb vrijdag lekker vrij en toch geen tijd tot dan, dus prima. :)
Denk het ja. Sommige hebben hem vandaag al binnen gekregen van bol.

• s0kkie
Anton.net schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:37:
[...]

Sorry, even vergeten dat dit enkel de helpdesk is voor zinloze vragen over de ps4 die ik ook makkelijk zelf had kunnen googlen.

;)
Het ging om de spoilers, die horen hier sowieso niet thuis. Lezen is voor sommige ook lastig :)

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 18:31

Vragen naar aanbiedingen is hier niet de bedoeling, zie ook de topic warning

[Voor 84% gewijzigd door Sagat op 16-06-2020 15:42]

Raem schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Denk het ja. Sommige hebben hem vandaag al binnen gekregen van bol.
Nice. Nou veel plezier aan al die geluksvogels.

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Nu online

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:19:
Krijg van ps een email dat ps+ abbonement momenteel voor 42€ beschikbaar is.
Goede deal of ergens anders goedkoper te krijgen?
Prima deal en betrouwbaar toch? Voor die €4 waar je hem bijvoorbeeld bij een vage webshop goedkoper kunt krijgen zou ik hem lekker voor €42 kopen :*)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 18:31
LuckyLuke schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:27:
[...]

Prima deal en betrouwbaar toch? Voor die €4 waar je hem bijvoorbeeld bij een vage webshop goedkoper kunt krijgen zou ik hem lekker voor €42 kopen :*)
Ja leek me ook. Ps+ komt ook op ps5 vermoed ik?
Ik heb ook bij Bol besteld, maar bij mij staar de bezorging gewoon nog op de 19e ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:45

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Raem schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:58:
[...]

Morgen? Wtf de mijne komt nog steeds gewoon vrijdag.

Edit: Ah gadver ik zie nu online dat hij idd al geleverd wordt de afgelopen dagen. Ik zat niet bij die gelukkigen dus 8)7
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 15:32:
[...]

Ja leek me ook. Ps+ komt ook op ps5 vermoed ik?
Dat lijkt mij wel een aardige aanname idd :)
Canis Lupus schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:26:
Leuk om iedereens anticipation te lezen, maar ik kan neem aan de komende dagen ook rustig in dit topic kijken zonder spoilers over TLOU2 te lezen? ;)
Spoiler alert: spoilers make you enjoy stories more.

[Voor 72% gewijzigd door Donstil op 16-06-2020 19:10]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:37:
[...]

;)
Niet helemaal, maar mij interesseert het geen k*nt (en of het de grootste exclusive is, daar zou ook nog een boompje over opgezet kunnen worden ;) ).
En als er dan toch een eigen topic voor is, dan vind ik dat persoonlijk wel een mooie plek voor iedereen die het al gepreload en al klaar heeft staan (of al eerder bezorgd krijgt, mazzelaars :D ).

Maar hey, dat is dan slechts mijn mening, zal niet heel populair zijn deze dagen waarin iedereen nerveus zit af te wachten tot ze los kunnen :X

• Raem

Nice! Vond de Final Fantasy rhythm games op de 3DS ook erg leuk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

ralph075 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:52:
[...]

Niet helemaal, maar mij interesseert het geen k*nt (en of het de grootste exclusive is, daar zou ook nog een boompje over opgezet kunnen worden ;) ).
En als er dan toch een eigen topic voor is, dan vind ik dat persoonlijk wel een mooie plek voor iedereen die het al gepreload en al klaar heeft staan (of al eerder bezorgd krijgt, mazzelaars :D ).

Maar hey, dat is dan slechts mijn mening, zal niet heel populair zijn deze dagen waarin iedereen nerveus zit af te wachten tot ze los kunnen :X
En de mijne. Game specifieke topics zijn er niet voor niets.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Twixie
Interesting read ! Maar ben het er toch grotendeels mee on-eens. Voor mij is heel hun argumentatie juist een reden om een film een tweede keer te bekijken, of een game nog eens te herspelen. Maar zeker geen argument om op voorhand de ontknoping al te kennen.
En zelfs hun allerlaatste zin klopt niet. Ik heb die film een eeuwigheid geleden gezien, en herinner me nog vooral hoe verrassend de ontknoping is. Maar ik was eigenlijk al helemaal vergeten wie/wat, en was daarom nog van plan nog eens te kijken. Toegegeven, van zodra ik de film terug zou beginnen kijken, zou ik wel weer heel rap doorhebben wie/wat, maar toch...

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:41
Twixie schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 21:43:
[...]

Interesting read ! Maar ben het er toch grotendeels mee on-eens. Voor mij is heel hun argumentatie juist een reden om een film een tweede keer te bekijken, of een game nog eens te herspelen. Maar zeker geen argument om op voorhand de ontknoping al te kennen.
En zelfs hun allerlaatste zin klopt niet. Ik heb die film een eeuwigheid geleden gezien, en herinner me nog vooral hoe verrassend de ontknoping is. Maar ik was eigenlijk al helemaal vergeten wie/wat, en was daarom nog van plan nog eens te kijken. Toegegeven, van zodra ik de film terug zou beginnen kijken, zou ik wel weer heel rap doorhebben wie/wat, maar toch...
Inderdaad... Daarnaast denk ik dat hun punt alleen maar werkt (voor zover het klopt, ik heb er mijn twijfels bij) voor de echte pareltjes. Er zijn heel wat films die ik echt niet vaker dan één keer hoef te zien hoor...

Hun idee dat een spoiler je kan helpen de film meer te waarderen werkt denk ik alleen maar als je de film bij een tweede keer ook meer zou waarderen. Ik denk dus dat bij films waar dat niet zo is, van die hap slik weg verhaaltjes, een spoiler het wel degelijk kan verpesten.

En bij de pareltjes heb je ook een deel van de fun verpest... Immers, nadat je hem niet gespoiled gezien hebt kun je hem nog een keer kijken om te zien wat de gespoilde mensen de eerste keer gezien hebben. Je hebt dus gewoon één kijk sessie gestolen als het ware.

Daarnaast wordt er geen rekening gehouden met het feit dat als je je ergens op aan het verheugen was en je ziet of hoort een spoiler dat dat je gewoon al in een minder humeur kan zetten. Het probleem met die testen van hun is denk ik dat de mensen niet al lang uit aan het kijken waren naar dat verhaaltje wat ze te horen kregen.

En voor verhalende games uiteraard exact hetzelfde, om nog een klein beetje terug on topic te komen :+

Gamertag: Finraziel42

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Multimediaknaller schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 05:11:
[...]

Een YouTuber noemde het een George Foreman grill 8)7
Dat was de PS3 phat toch al?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

Hmmmmm. Zou zo kaar kunnen dat ik weer eens een deeltje in deze serie oppik....

TLOU2, want anders...

[Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 17-06-2020 00:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:14
-SaveMe- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:47:

[YouTube: PGA Tour 2K21 - Career Mode Trailer]
Die komt er hier ook wel, TGC 2019 was nagenoeg perfect :)
Alleen jammer dat ze slechts een handjevol grote namen in de game hebben zitten.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Tiduz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 29-06 10:43
is er nou al iets bekend of de back button attachment ooit terug komt? ik zit al vanaf maart ofzo te wachten maar noppes, jammer leek me fijn voor FFXIV mmo

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

-SaveMe- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:47:

[YouTube: A Beginner’s Guide to Desperados 3]
Cool, vorige delen zelf nooit gespeeld maar doet me een beetje denken aan Commandos :)

Discogs

• ralph075
  • Niet online
Tiduz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:11:
is er nou al iets bekend of de back button attachment ooit terug komt? ik zit al vanaf maart ofzo te wachten maar noppes, jammer leek me fijn voor FFXIV mmo
Tijdje terug (tijdens Days of Play) kreeg ik een notificatie mail van Gamemania dat ze weer op voorraad waren. Ik was inmiddels al voorzien via een andere Tweaker, dus ben er verder niet achteraan gegaan. Als ik jou zo hoor dan is de voorraad mogelijk alweer op.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ReVision. schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Cool, vorige delen zelf nooit gespeeld maar doet me een beetje denken aan Commandos :)
Echt een toffe game! Ben nu in de 4e missie. Controls zij eventjes wennen, maar dat gaat vrij snel. Bij mij is het nog wel veel trials and error, maar dat komt gewoon door mijn slecht tactisch inzicht. En het is gewoon commando’s in het wilde westen :), inclusief een leuke overall verhaallijn.

360Gamertag.....PSN ID

• Bas170
  • Registratie: april 2010

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Ik heb Kingdom Hearts 3 nog niet uitgespeeld, maar zo te zien krijgt dit geen eigen verhaallijn?
Oftewel, deze kan ik skippen?

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
Bas170 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:16:
[...]

Ik heb Kingdom Hearts 3 nog niet uitgespeeld, maar zo te zien krijgt dit geen eigen verhaallijn?
Oftewel, deze kan ik skippen?
Als je niet van rhythm games houdt zou ik deze sowieso skippen en eventueel het verhaal op Youtube bekijken als daar een aanvulling op is.

• schumi2004
  • Laatst online: 03-07 12:31

schumi2004

PSN = whocarez-

Tiduz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:11:
Same, kan ze nergens vinden.

Bij GM staat niet meer leverbaar wat klinkt als die komen nooit meer.

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:43
Ik heb geen reet te doen vandaag dus dit duurt veel te lang...

• Vrijdag
Kenny_026 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:29:
Ik heb geen reet te doen vandaag dus dit duurt veel te lang...

[Afbeelding]
Elite Dangerous dan maar gaan spelen :P

• Tiduz
  • Laatst online: 29-06 10:43
schumi2004 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:18:
[...]

Same, kan ze nergens vinden.

Bij GM staat niet meer leverbaar wat klinkt als die komen nooit meer.
denk het ook, vind het maar een vreemd verhaal hoe snel dat ding uit de roulatie is gegaan.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Zou die BBA wellicht een uitprobeersel zijn geweest van Sony om te kijken of zoiets een breed publiek trekt? Want het is wel raar dat het ding nergens meer te verkrijgen is en dat de Dualsense controller, naar zoals het er nu uitziet, geen paddles krijgt aan de achterkant. Wellicht dat Sony snel na release van de PS5 ook een dergelijke attachment uit gaat brengen voor de Dualsense controller, dat kan natuurlijk nog. Maar toch is dit wel enigszins vreemd.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13:47
Heren,

Even voor opheldering. Heb ik het goed, dat wanneer ik een US account(account1) en een NL account (account2) op mijn PS4 heb staan, dat ik game uit account1 met account2 kan spelen en viceversa? Mits ze beide als primair op de PS4 staan?:)

B.v.d!

• Twixie
mfneed schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:15:
Even voor opheldering. Heb ik het goed, dat wanneer ik een US account(account1) en een NL account (account2) op mijn PS4 heb staan, dat ik game uit account1 met account2 kan spelen en viceversa? Mits ze beide als primair op de PS4 staan?:)
Ja, dat geldt overigens even zeer voor andere spelers op je PS4. Voor Sony zijn de US account en NL account overigens 2 totaal ongerelateerde accounts.
De regel is simpel: op de PS4 die je als primair instelt, kan elke andere account op die PS4 ook de spellen van jou spelen.Op elke andere PS4 kan enkel jij jouw games spelen.

• mfneed
Twixie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:30:
[...]

Ja, dat geldt overigens even zeer voor andere spelers op je PS4. Voor Sony zijn de US account en NL account overigens 2 totaal ongerelateerde accounts.
De regel is simpel: op de PS4 die je als primair instelt, kan elke andere account op die PS4 ook de spellen van jou spelen.Op elke andere PS4 kan enkel jij jouw games spelen.
En ik heb het ook goed dat mijn US en NL beide primair kunnen zijn toch?:) Dan ben ik overstag en ga ik even de US store gebruiken:D

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Yes, Desperados 3, die ga ik zeker aanschaffen! :)
Ben al heel lang fan van dit type game, sinds de eerste Commandos, en van deze studio vond ik Shadow Tactics ook erg goed! Ik wacht nog wel even met een aanschaf, want ik ben nog bezig met de CnC / Red Alert remasters en met Battletech.

• Xerox
  • Registratie: september 2006
mfneed schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:37:
[...]

En ik heb het ook goed dat mijn US en NL beide primair kunnen zijn toch?:) Dan ben ik overstag en ga ik even de US store gebruiken:D
Jazeker! Doe ik al jaren en zo veel geld bespaard. :)

PSN: Redrafted

• mfneed
Thanks voor de reacties heren:) Scheelt bijna 20,- met de nl store ^^ dat is wel de moeite!

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

elaho schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:36:
Advies van jullie nodig. Ik speel af en toe een spelletje en wil een playstation aanschaffen. Ik heb net een 4k smart tv en ben dus niet echt een hardcore gamer. Heb ik dan wel een ps5 nodig? Ik twijfel of nu ps4 pro kopen of moet ik wachten. Ik dacht misschien is de ps4 goed genoeg voor mij. Wat denken jullie? Oh ik speel nooit online, shooter of racespel vind ik leuk en wil graag detroit become human spelen.
Trek een PlayStation 4 van Marktplaats voor 100 of 150 Euro en doe mee aan de Game Mania inruilactie :)

Pagina: 1 ... 162 163 164 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True