Acties:
  • +5 Henk 'm!
ralph075 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 18:34:
[...]
En ja, ik heb het een kans gegeven, maar ik snap nog steeds niet waarom iedereen zoveel er zo lyrisch over zijn.
Niet alles is voor iedereen natuurlijk, maar dat is niet zo heel lastig te snappen hoor: het uitstekend vertelde verhaal en de emoties die deze oproept, de volwassen thema's, de karakters en hun menselijkheid en de manier waarop hun relatie zich door de game heen ontwikkelt (je ziet bijvoorbeeld heel erg hoe Joel iedereen heel erg van zich af duwt omdat hij na het verlies van zijn eigen dochter nooit meer die pijn wilt voelen en langzaam maar zeker komen er scheurtjes in deze spreekwoordelijke muur en komt zijn zachte kant heel subtiel naar buiten tijdens momenten, echt briljant gedaan), het enorme hoge voice acting niveau, het brute grounded geweld, de dubbele moraal waarmee de speler worstelt tijdens de game, de destijds (en straks ook met Part II) uitstekende graphics, de (contextual) animaties (ik ben nu met een nieuwe playthrough van het eerste deel bezig en de animaties zijn eigenlijk nog steeds top notch, 7 jaar later) het sounddesign, de prachtige soundtrack. Als laatste wil ik zeggen de bijzonder soepele en vooral spannende gameplay, maar dat is meer een persoonlijk ding. Qua lineaire verhalende games is er gewoon niks wat hierbij in de buurt komt of waarmee het te vergelijken valt. En voor een dergelijke game vind ik de replay value ook best goed met de aanvullende difficulties, NG+ en het feit dat combat encounters vaak totaal anders uitpakken als je ze meerdere keren speelt. Je kunt alles perfect stealth doen als je alles strategisch en geduldig aanpakt, maar het kan ook zomaar zijn dat je gesnapt wordt en dan moet improviseren met de middelen die je hebt.

Ik sta echt te springen om Part II. Helemaal na al die unaniem lovende previews (althans, alles wat ik gelezen heb is unaniem lovend). Ik pre-order eigenlijk nooit een game digitaal, maar bij deze heb ik de Digital Deluxe editie meteen maar meegepakt. Ik doe nu alvast voorzichtig een GOTY voorspelling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Finraziel Op easy verzuip je in de ammo an supplies en kan je als een volleerd rambo door de game heen rennen. Daarmee mis je alleen wel de spanning die het geheel zo sterk maakt. Deel 2 heeft overigens een belachelijke shitload aan difficulty customization opties. Je kan dus ook een recap kijken van deel 1, als je daarin interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
bram1984 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:57:
[...]

Niet alles is voor iedereen natuurlijk, maar dat is niet zo heel lastig te snappen hoor: het uitstekend vertelde verhaal en de emoties die deze oproept, de volwassen thema's, de karakters en hun menselijkheid en de manier waarop hun relatie zich door de game heen ontwikkelt (je ziet bijvoorbeeld heel erg hoe Joel iedereen heel erg van zich af duwt omdat hij na het verlies van zijn eigen dochter nooit meer die pijn wilt voelen en langzaam maar zeker komen er scheurtjes in deze spreekwoordelijke muur en komt zijn zachte kant heel subtiel naar buiten tijdens momenten, echt briljant gedaan), het enorme hoge voice acting niveau, het brute grounded geweld, de dubbele moraal waarmee de speler worstelt tijdens de game, de destijds (en straks ook met Part II) uitstekende graphics, de (contextual) animaties (ik ben nu met een nieuwe playthrough van het eerste deel bezig en de animaties zijn eigenlijk nog steeds top notch, 7 jaar later) het sounddesign, de prachtige soundtrack. Als laatste wil ik zeggen de bijzonder soepele en vooral spannende gameplay, maar dat is meer een persoonlijk ding. Qua lineaire verhalende games is er gewoon niks wat hierbij in de buurt komt of waarmee het te vergelijken valt. En voor een dergelijke game vind ik de replay value ook best goed met de aanvullende difficulties, NG+ en het feit dat combat encounters vaak totaal anders uitpakken als je ze meerdere keren speelt. Je kunt alles perfect stealth doen als je alles strategisch en geduldig aanpakt, maar het kan ook zomaar zijn dat je gesnapt wordt en dan moet improviseren met de middelen die je hebt.

Ik sta echt te springen om Part II. Helemaal na al die unaniem lovende previews (althans, alles wat ik gelezen heb is unaniem lovend). Ik pre-order eigenlijk nooit een game digitaal, maar bij deze heb ik de Digital Deluxe editie meteen maar meegepakt. Ik doe nu alvast voorzichtig een GOTY voorspelling. :P
Alsof je mijn gedachten kan lezen......creepy :)

Actie en emotie ...alles door elkaar heen. Op youtube staan filmpjes van zowel jongere als oudere mensen die voor het eerst het eerste level spelen.... sommige zijn echt tot tranen geroerd en ook ik moet zeggen dat ik even moest slikken....en het is maar een spel he!

Heb TLOU op de PS3 gespeeld en toen ik later de ps4 kocht het spel nog een keertje gekocht (wel 2e hands). Om eerlijk te zijn zag ik het verschil met de ps3 nu niet direct en dat geeft ook wel aan hoe goed de PS3 eigenlijk kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:36
bram1984 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:05:
@Finraziel Op easy verzuip je in de ammo an supplies en kan je als een volleerd rambo door de game heen rennen. Daarmee mis je alleen wel de spanning die het geheel zo sterk maakt. Deel 2 heeft overigens een belachelijke shitload aan difficulty customization opties. Je kan dus ook een recap kijken van deel 1, als je daarin interesse hebt.
TLOU komt echt het beste tot z'n recht op hogere moeilijkheid. Ik heb het al vaker als voorbeeld gebruikt, maar het laatste stuk in het ziekenhuis op grounded is zo intens. Je moet dan wel stealth spelen, directe aanval red je niet (ik niet tenminste :P) en omdat je geen listen mode hebt moet je per vijand zelf kijken (en dus ook luisteren!) waar ze zijn. Één van de weinige games waar ik op hogere moeilijkheid speel, over het algemeen speel ik games altijd op normal.

Deel 2 zal ik ook wel op normal beginnen, omdat ik eerst het verhaal optimaal wil beleven. Daarna een tweede playthrough op een hoger niveau.

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 03-06-2020 14:36 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Raem schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:35:
[...]

TLOU komt echt het beste tot z'n recht op hogere moeilijkheid. Ik heb het al vaker als voorbeeld gebruikt, maar het laatste stuk in het ziekenhuis op grounded is zo intens. Je moet dan wel stealth spelen, directe aanval red je niet (ik niet tenminste :P) en omdat je geen listen mode hebt moet je per vijand zelf kijken (en dus ook luisteren!) waar ze zijn. Één van de weinige games waar ik op hogere moeilijkheid speel, over het algemeen speel ik games altijd op normal.

Deel 2 zal ik ook wel op normal beginnen, omdat ik eerst het verhaal optimaal wil beleven. Daarna een tweede playthrough op een hoger niveau.
In het ziekenhuis heb ik wel een beetje gecheat door de helderheid omhoog te zetten :P Doe ik overigens wel vaker als het een tik te moeilijk word haha. Zo ook in Bioshock :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:24:
[...]

Alsof je mijn gedachten kan lezen......creepy :)

Actie en emotie ...alles door elkaar heen. Op youtube staan filmpjes van zowel jongere als oudere mensen die voor het eerst het eerste level spelen.... sommige zijn echt tot tranen geroerd en ook ik moet zeggen dat ik even moest slikken....en het is maar een spel he!

Heb TLOU op de PS3 gespeeld en toen ik later de ps4 kocht het spel nog een keertje gekocht (wel 2e hands). Om eerlijk te zijn zag ik het verschil met de ps3 nu niet direct en dat geeft ook wel aan hoe goed de PS3 eigenlijk kon zijn.
De scene die op mij nog steeds veruit het meeste indruk maakt is de laatste scene met David (ik zal hier verder niet dieper op ingaan i.v.m. eventuele spoilers, maar als mensen interesse hebben: YouTube- last of us ellie david).
[...]

Mijn eerste keer met deel 1 was meteen op Hard zonder Listen Mode. Deel 2 ga ik ook meteen op Hard doen. Ik las in de previews dat lagere moeilijkheidsgraden te makkelijk zijn en zakken continue vol zitten met ammo en supplies. Daarmee is de spanning meteen weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
bram1984 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:59:

De scene die op mij nog steeds veruit het meeste indruk maakt is de laatste scene met David (ik zal hier verder niet dieper op ingaan i.v.m. eventuele spoilers, maar als mensen interesse hebben: YouTube- last of us ellie david).
Het laatste stuk in de tunnel in Salt Lake City t/m het ziekenhuis vond ik ook intens, omdat het lot van Ellie onduidelijk is en je van haar gescheiden wordt. Ik wilde mij dan ook echt een weg door alles en iedereen heen slaan om haar te 'redden'.
Verder, eens dat je het spel op hogere moeilijkheids niveaus het beste tot z'n recht komt. In ieder geval zonder listen mode (kan je ook op lagere niveaus uitzetten), maar ook schaarste van alles past thematisch veel beter. Voegt zoveel toe aan de sfeer IMO.

[ Voor 18% gewijzigd door Kwistnix op 03-06-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:29:
[...]

Het laatste stuk in de tunnel in Salt Lake City t/m het ziekenhuis vond ik ook intens, omdat het lot van Ellie onduidelijk is en je van haar gescheiden wordt. Ik wilde mij dan ook echt een weg door alles en iedereen heen slaan om haar te 'redden'.
Verder, eens dat je het spel op hogere moeilijkheids niveaus het beste tot z'n recht komt. In ieder geval zonder listen mode (kan je ook op lagere niveaus uitzetten), maar ook schaarste van alles past thematisch veel beter. Voegt zoveel toe aan de sfeer IMO.
Hoe gruwelijk is Nolan North ook als David. Gewoon dezelfde dude als die Nathan Drake speelt. Knap staaltje voice acting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Offtopic: als jullie dit kanaal nog niet kennen, moet je die zeker eens checken: YouTube: RETRO REPLAY

Nolan North en Troy Baker die samen games spelen. Zitten hilarische momenten bij tussen die twee. Ze doen ook een playthrough van TLOU en Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
bram1984 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:46:
[...]
Hoe gruwelijk is Nolan North ook als David. Gewoon dezelfde dude als die Nathan Drake speelt. Knap staaltje voice acting.
Nolan North is sowieso een baas :)
Erg goede vertolking, nogal een contrast met Nate inderdaad.
Vond hem in Spec Ops: The Line ook goed trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
Ik heb fifa 2019.
En had mij voorgenomen om geen fifa 20 aan te schaffen.
Maar nu beschikbaar voor een tientje.... toch weer de twijfel.
Wachten op fifa 21, 30 euro kost zal waarschijnlijk rond de kerst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:33:
Zijn er personen hier op Tweakers die een abbo hebben op PS Now? Hoe gaat dit in zijn werk met multiplayer games? Laten we bijvoorbeeld zeggen F1 2019 of een of andere shooter...

Is dit multiplayer te spelen of zit je dan met een enorme lag omdat je het eigenlijk "streamt"?

Ik zag namelijk dat ze nascar heat hadden toegevoegd. en wilde dit wel eens proberen. Maar als het bij voorbaat al niet lukt weet ik voldoende.
Deze games kan je gewoon op je ps4 downloaden als je now hebt, evenals alle andere beschikbare ps4 games. PC is wel enkel streamen mogelijk.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Joostje123 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 17:12:
Ik heb fifa 2019.
Gewoon wachten joh, doe ik ook nog steeds. Mijn laatste FIFA game was FIFA '98 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
DigitalError schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:41:
[...]

Gewoon wachten joh, doe ik ook nog steeds. Mijn laatste FIFA game was FIFA '98 :+
De mijne 99. En ik hou niet eens van voetbal. Goeie soundtracks ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22
Ik heb fifa 2019.
Fifa 20 was echt het dieptepunt voor mij. Na 2014 zijn ze de draad echt kwijtgeraakt bij EA (hmm, tegelijkertijd met de opkomst van FUT, zou er een verband bestaan |:(). Doe jezelf inderdaad een lol en laat die aanbieding lekker voor wat het is zou ik zeggen.

[ Voor 27% gewijzigd door Giel1 op 04-06-2020 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Ik heb fifa 2019.
Ik was ook niet van plan om FIFA 20 te halen. Omdat mijn huisgenoot deze wel kocht kan ik de game toch spelen, maar heb maar drie seizoenen in carrière volgehouden, waar ik bij FIFA 19 nog 6 seizoenen met veel plezier gespeeld heb. De Ultimate moeilijkheid was een goede aanvulling en gaf me echt een uitdaging, maar er schijnt een update in januari te zijn geweest waardoor alles veranderd is. Ik heb het laatst nog een keer geprobeerd en verloor (als nummer 1 tegen de nummer 17) met 10-0. Toen heb ik het spel afgesloten en besloten om geen FIFA 21 te halen. Ik ga pas weer FIFA spelen als de carrièremodus de aandacht van EA krijgt die het (voor mij persoonlijk) verdiend.
[...]

Ik heb de eerste run op normal gespeeld, tot ik ergens vastliep en het verhaal te meeslepend vond om te wachten. Ik ben toen verder gegaan op easy en heb het spel zo uitgespeeld. Ik ben begonnen met een nieuwe run op grounded. Ging eigenlijk erg goed, tot
spoiler: encounter met David
ik het met David in die fabriek tegen die bloater moest opnemen.
Had bijna geen ammo en kwam er maar niet doorheen. Toen heb ik de moeilijkheid teruggeschroefd naar hard en het leek opeens alsof er werkelijk overal loot te vinden was. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe ik ooit vast ben komen te zitten op normal.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Vanavond voor het eerst in mijn leven een CoD spel spelen :P

En later deze maand voor het eerst in mijn leven een Star Wars spel...

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:38
Het is nu de eerste keer dat ik me eens verdiep in wat er eigenlijk in PS Now zit, en ik vind het aanbod niet eens zo veel slechter dan Game Pass. Bij PS Now heb je ook exclusives als Spiderman, Bloodborne, Gravity Rush 2, Killzone, Until Dawn...
En andere (recente) games als Control, Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider...
Er is ook een 7 day trial, dus die heb ik meteen genomen.

Maar het feit dat ik als PS liefhebber veel meer afweet van Game Pass dan van PS Now, toont wel aan dat PS nog veel werk heeft met de marketing van dit platform.

Het is wel grappig dat de UI van PS Now heel anders is dan de rest van de ps4. Bijna een copy van de design language van Xbox One :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Ik overweeg een ps4 pro aan te schaffen. Doeleinden zijn weer starten met gamen (vroeger veel consoles gespeeld op de pc) en films afspelen vanaf mijn NAS.
Ik gebruik nu een Nvidia shield als mediaspeler voor de films op de NAS, maar zou de ps4 deze functie ook goed kunnen vervangen (zodat die dus weg kan)? Geen idee of bijv Kodi erop kan, of dat ik hem dan helemaal zou moeten hacken e.d. Of dat er hele goede alternatieven zijn voor kodi..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Een Shield is sowieso sneller om aan/uit te zetten (zelfs vanuit PS4 standby), en waarschijnlijk ook in het gebruik. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om alle media te streamen op PS4, maar ik ken mensen die het doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
Anton.net schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:02:
Het is nu de eerste keer dat ik me eens verdiep in wat er eigenlijk in PS Now zit, en ik vind het aanbod niet eens zo veel slechter dan Game Pass. Bij PS Now heb je ook exclusives als Spiderman, Bloodborne, Gravity Rush 2, Killzone, Until Dawn...
En andere (recente) games als Control, Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider...
Er is ook een 7 day trial, dus die heb ik meteen genomen.

Maar het feit dat ik als PS liefhebber veel meer afweet van Game Pass dan van PS Now, toont wel aan dat PS nog veel werk heeft met de marketing van dit platform.

Het is wel grappig dat de UI van PS Now heel anders is dan de rest van de ps4. Bijna een copy van de design language van Xbox One :+
Heb me dat ook wel eens afgevraagd waarom je daar hier zo weinig over hoort, aanbod lijkt inderdaad best goed te zijn.
Maar goed, in dit topic was ook vrijwel niemand geïnteresseerd in EA access terwijl die in het andere kamp (voor gamepass kwam) ook populair was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:18:
[...]

Heb me dat ook wel eens afgevraagd waarom je daar hier zo weinig over hoort, aanbod lijkt inderdaad best goed te zijn.
Maar goed, in dit topic was ook vrijwel niemand geïnteresseerd in EA access terwijl die in het andere kamp (voor gamepass kwam) ook populair was.
Die abonnementsdiensten zijn soms best OK. Ik game alleen te weinig om te kunnen verantwoorden ze te nemen. Dus nu alleen EA Access hier. Da's goedkoper dan NBA kopen en je kunt nog veel meer spelen veel EA games had ik al, want anders was het nog interessanter.

Humble monthly is ook best interessant met de games die je mag houden bijv.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goofyduck384 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:47:
Ik overweeg een ps4 pro aan te schaffen. Doeleinden zijn weer starten met gamen (vroeger veel consoles gespeeld op de pc) en films afspelen vanaf mijn NAS.
Ik gebruik nu een Nvidia shield als mediaspeler voor de films op de NAS, maar zou de ps4 deze functie ook goed kunnen vervangen (zodat die dus weg kan)? Geen idee of bijv Kodi erop kan, of dat ik hem dan helemaal zou moeten hacken e.d. Of dat er hele goede alternatieven zijn voor kodi..
Zou ik niet doen. De Shield is op alle vlakken uitgebreider qua mogelijkheden. Bij de ps4 is het een extra, bij de Shield core business

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ga je spijt van krijgen. De PS4 is een drama als alternatief voor een bijna onovertroffen Android boxje zoals de Shield. Als je de PS4 niet de moeite waard vindt voor alleen gaming, dan zou ik er niet aan beginnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik gebruik wel eens Plex op mijn Playstation4(pro) als ik geen zin heb naar de AppleTV te switchen (of de kleine de remote van de receiver ergens verstopt heeft) en dat gaat best wel prima altijd. Misschien niet als je nu een Shield gewend bent maar snap wel dat mensen dat ding ook als mediaplayer gebruiken, met Netflix en Youtube erbij ben je al een heel eind.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Exirion schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:40:
[...]

Ga je spijt van krijgen. De PS4 is een drama als alternatief voor een bijna onovertroffen Android boxje zoals de Shield. Als je de PS4 niet de moeite waard vindt voor alleen gaming, dan zou ik er niet aan beginnen.
Dit. Ik zou nog eerder een Raspberry Pi aanraden dan de PS4 voor dit doel. Maar wat anderen ook al zeggen: blijf lekker bij je Shield voor media consumptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Donstil schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:43:
Ik gebruik wel eens Plex op mijn Playstation4(pro) als ik geen zin heb naar de AppleTV te switchen (of de kleine de remote van de receiver ergens verstopt heeft) en dat gaat best wel prima altijd. Misschien niet als je nu een Shield gewend bent maar snap wel dat mensen dat ding ook als mediaplayer gebruiken, met Netflix en Youtube erbij ben je al een heel eind.
Ik zie in mijn vriendenlijst meer mensen die 'm voor Netflix gebruiken en Plex is natuurlijk al een enorme verbetering tov enkel dlna

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruikte Plex altijd via mijn laptop op TV, maar ik ben er vanaf gestapt. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik gebruik nu gewoon VLC player en heb een USB-C kabeltje die naar de HDMI poort van mijn TV gaat en dat werkt zoveel lekkerder. Geen gezeik met bufferen meer en VLC is gewoon een lekker licht en kaal schilletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Ik gebruik momenteel de PS4 gold headset, welke aan vervanging toe is.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe headset en omdat ik ook muziek wil luisteren is mijn oog gevallen op de sony wh-ch700n. Ik lees dat als ik hem via bluetooth met de PS4 verbind de microfoon niet werkt.
Weet iemand of het mogelijk is om de dongle van de PS4 headset te gebruiken zodat je wel de microfoon kan gebruiken, of is dit niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fritske23 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 00:48:
Weet iemand of het mogelijk is om de dongle van de PS4 headset te gebruiken zodat je wel de microfoon kan gebruiken, of is dit niet mogelijk...
95% kans dat dat niet zal werken. Die dongle is specifiek voor die Gold headset bedoeld. Misschien dat hij ook werkt met een Platinum headset, maar met eender andere niet-PlayStation headset zal die bijna zeker niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Ik heb voor €89 een Eminent Kodi spelertje gekocht bij Bol, specifiek om gewoon via een portable hdd films en series te kijken. Dat ding speelt alles, vraagt weinig stroom en werkt lekker snel. Had gewoon geen zin om te gaan lopen klooien met de PS4, maakt ook teveel herrie en slurpt teveel stroom daarvoor.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, maar hij heeft dus al een Shield. Dat ding overtreft al die goedkope boxjes en al helemaal de PS4 als mediaplayer. Het beste advies is om de Shield te houden en te gebruiken voor streaming, en de PS4 voor gaming , anders is er een grote kans dat @Goofyduck384 spijt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
The Inquisitor schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:54:
Ja, maar hij heeft dus al een Shield. Dat ding overtreft al die goedkope boxjes en al helemaal de PS4 als mediaplayer. Het beste advies is om de Shield te houden en te gebruiken voor streaming, en de PS4 voor gaming , anders is er een grote kans dat @Goofyduck384 spijt krijgt.
Precies dit.
Ik heb ook een PS4, Shield en wat andere media boxjes en ik zou nooit maar dan ook echt nooit mijn PS4 gaan inzetten als streaming device. Ik zie het bekende van me doen voor vooral Netflix maar zelfs die vinden het niet gebruiks vriendelijk.

Dan de vergelijking tussen een Shield en andere boxjes is eigenlijk een no-brainer, de Shield wint met gemak qua performance en gebruiksgemak. Installeer maar raak voor een knaak, ding slikt zo'n beetje alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Ja een PS4 Pro kan dat inderdaad doen ja, persoonlijk heb ik expres een Nvidia Shield gekocht om het juist zonder te doen. Had een oud model Pro eerst die bakken veel herrie maakte en die wil je gewoon echt niet aan hebben tijdens je filmpje, maar ook, nu ik een heeeeeele stille Pro heb, vind ik het fijner om een game ff te pauzeren en dan wat te gaan kijken op de Shield en dan weer terug schakelen en meteeen weer verder!

PS4 suspend nml. je game zodra je een media app opstart, logisch natuurlijk, maar ja, is minder flexibel.

Ook als alles uit staat is het sneller om ff de Shield aan te slingeren om wat te kijken dan de PS4...

Daarnaast heb ik ook de Shield gebruikt om enkele steam games te spelen via Geforce Now ;)

Ik zou ze allebei behouden als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
bram1984 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 16:43:
Ik gebruikte Plex altijd via mijn laptop op TV, maar ik ben er vanaf gestapt. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik gebruik nu gewoon VLC player en heb een USB-C kabeltje die naar de HDMI poort van mijn TV gaat en dat werkt zoveel lekkerder. Geen gezeik met bufferen meer en VLC is gewoon een lekker licht en kaal schilletje.
VLC is geweldig ja, maar dan mis je wel HDR overigens denk?

Niet dat ik denk dat VLC geen HDR content aan kan, maar staat je PC wel ingesteld daar voor?

Op mijn PC staat HDR uit, ook al hangt ie aan mijn HDR scherm, als ik HDR op PC aan zet is het mooi voor games en filmpjes maar de hele user interface ziet er uit alsof iemand er dan matglas voor gezet heeft!

Niet fijn voor de ogen....

[ Voor 25% gewijzigd door Aenea op 05-06-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Nou ik zie het al, ik houdt de shield dus gewoon voor het streamen van films. Netflix etc kan gewoon via mijn tv, dus dat is verder niet nodig.
Ik ga eerst eens een ps4 lenen om te kijken of het wat voor me is.. kan het daarna dan altijd zelf aanschaffen. Thnx voor de anwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Aenea Ongetwijfeld. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gedownload met HDR. Doe altijd gewoon de 1080p versie, vind ik wel prima. Zijn ook een stuk minder qua GB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:44
Ik sta op het punt om Spider-Man te kopen voor PS4. Waren er geruchten dat dit een PS+ game gaat worden in juni? Of is dit inmiddels al ontkracht door de komst van SW:BF2 naast COD:WWII?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alexknl schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:24:
Ik sta op het punt om Spider-Man te kopen voor PS4. Waren er geruchten dat dit een PS+ game gaat worden in juni? Of is dit inmiddels al ontkracht door de komst van SW:BF2 naast COD:WWII?
Dat gerucht was puur gebaseerd op een glitch in de PS Store. De kans dat hij nog in juni komt (of eender welk ander game) is volgens mij zo goed als onbestaande. Spider-Man is ook nog maar anderhalf jaar oud, en dat lijkt me vrij jong om al in de Plus gestopt te worden. Ik denk dat eerst nog Horizon Zero Dawn of God Of War aan de beurt zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
The Inquisitor schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:54:
Oh wacht, ja, dan kan je net zo goed die Shield daar voor gebruiken inderdaad. Anders heb je weer een wildgroei aan apparatuur overal.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Alexknl schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:24:
Spider-man zit tot 7 juli nog wel in PS Now, mocht je daar interesse in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:34:
@Aenea Ongetwijfeld. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gedownload met HDR. Doe altijd gewoon de 1080p versie, vind ik wel prima. Zijn ook een stuk minder qua GB's.
Wat dacht je van 1080p HDR? Hevc encoding sowieso maake bestanden gelijk een heeeel stuk kleiner...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
Nou, ik kon het niet laten, de Lego Marvel collectie met Superheroes 1&2 en Avengers gekocht voor 3 tientjes, inclusief alle DLC :9

"Voor mijn zoontje" O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 06-06-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
Laatste poging ..overal gezocht :

Zoek een camera clip voor mijn PsP4 camera V2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GRDVxU9CVsECj8I0MwR1WBzE9g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sTaWUXOQXwpXkYAykiLAsTHm.jpg?f=user_large

Als je al clip /standaard vindt dan is t er 1 voor de PS3 oude camera of voor de PS4 V1 camera.

Heeft iemand deze nog liggen te overname of weet ie waar te koop?

Tis maar een klein stukje plastic maar de camera staat er mooier op dan nu op mijn eigen brouwsel

Heb geen 3D printer anders was 't ook een leuk projectje >:)

Mooie site gevonden net ..met 3d print voorbeelden incl.. de files _/-\o_

https://www.thingiverse.com/tag:PS4_Camera

Nu nog een 3d printer ..misschien ooit ...kan hem misschien van hout maken :+

[ Voor 19% gewijzigd door scorpio op 07-06-2020 19:16 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:21:
[...]

Wat dacht je van 1080p HDR? Hevc encoding sowieso maake bestanden gelijk een heeeel stuk kleiner...
Waar vind ik dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hopelijk ook echt zo. Want de Lego games zijn echt geweldig co-op met je eigen kinderen !
Mijn zoon was nog geen 5 toen we samen The LEGO Movie Videogame van begin tot Platinum ge-co-opt hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assetto Corsa Competizione:

Hunting Simulator 2:

Dit zijn de twee games die ik ga halen deze maand. Meesterlijk jagen met een hond en racen in GT3 auto's op het circuit. Zoals ik al eerder aangaf in dit topic zijn de games die te preorderen zijn in de PS Store al maanden niet geüpdatet. De twee bovengenoemde games dus ook niet.

Welke games kijken jullie nog naar uit op de PS4? Vooral met de PS5 die het eind van het jaar komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Verwijderd schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:05:
Welke games kijken jullie nog naar uit op de PS4? Vooral met de PS5 die het eind van het jaar komt.
- TLOU2
- Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2
- Ghost of Tshushima
- Cyberpunk 2077

Al zal ik met die laatste twee wachten tot de PS5 er is.

Verder zijn er nog zoveel andere PS4 games die al uitgekomen zijn die ik nog wil aanschaffen.
- Persona 5
- Star Wars Jedi
- Dragon Ball Z Kakarot
- Medievil
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Trials of Mana
- Life is Strange 2

En dan vergeet ik er vast nog een paar én heb ik ook nog een stapel games op de backlog liggen.

Oftewel, wordt tijd dat ik de loterij win en kan stoppen met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Vrijdag schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:46:
Ik heb voor €89 een Eminent Kodi spelertje gekocht bij Bol, specifiek om gewoon via een portable hdd films en series te kijken. Dat ding speelt alles, vraagt weinig stroom en werkt lekker snel. Had gewoon geen zin om te gaan lopen klooien met de PS4, maakt ook teveel herrie en slurpt teveel stroom daarvoor.
Als je al een NAS hebt is dat een beetje overkill. Voor bij m'n HT setup met beamer gebruik ik een Mi Box S (Android 9.0) waar Kodi zo op te installeren is, voor 65 60 euro (Amazon.nl). Super fijn compact kastje en werkt top.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Ehmm, geen idee hoe openlijk over dit soort dingen gepraat kan worden. Maar je ziet vaak zat filenames met 1080p, hevc en HDR er in. Mag wel wat vaker van mij daar niet van, maar ook 2160p encoded met HEVC zijn al zo veel kleiner dus dan vind ik die files ook nooit zo erg om te downloaden... En als ik iets graag wil zien met HDR dan download ik rusting een niet HEVC encoded file van over de 40GB...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
Ondanks dat ik voorheen een PS3 had, heb ik de Uncharted serie nooit gespeeld.
Toen deze medio April gratis te downloaden was ben ik hier toch maar eens aan begonnen.
Eerlijk gezegd met een klein beetje tegenzin gestart met 1 (tegenzin omdat het eigenlijk al redelijk 'oud' is) maar na 5 minuten was ik dan toch hooked.

Gisteren Uncharted 4 - a thief's end uitgespeeld.

Wat een heerlijke serie games! _/-\o_ O+ _/-\o_
(nu Lost Legacy nog op de kop tikken ergens)

de rode draad is per game niet van belang maar geeft het zeker wel toegevoegde waarde

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
louzy82 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 07:31:
Toen deze medio April gratis te downloaden was ben ik hier toch maar eens aan begonnen.
Eerlijk gezegd met een klein beetje tegenzin gestart met 1 (tegenzin omdat het eigenlijk al redelijk 'oud' is) maar na 5 minuten was ik dan toch hooked.

de rode draad is per game niet van belang maar geeft het zeker wel toegevoegde waarde
Ik ben ze ook weer opnieuw aan het spelen op de PS4. Deel 2 blijft echt een meesterwerk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
Ik vond het bovennatuurlijke / paranormale wel niet echt passen maar daar kon ik me wel overheen zetten

Bij deel 3 (volgens mij) heb ik me regelmatig gestoord aan de AI & het schiet mechanisme. Vijanden die gekke keuzes maken om ineens ergens naar toe te lopen & als ze aan het lopen waren leek het wel alsof mijn kogels ze niet konden raken.

Maar nogmaals, wat een prachtig avontuur was het!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Twixie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:11:
[...]

Hopelijk ook echt zo. Want de Lego games zijn echt geweldig co-op met je eigen kinderen !
Mijn zoon was nog geen 5 toen we samen The LEGO Movie Videogame van begin tot Platinum ge-co-opt hebben :).
Zeker! Lego Pirates hebben we ook voor een groot deel samen op de PS3 gespeeld :)

Wat ik persoonlijk alleen net iets minder leuk vind, is dat ze in de laatste paar spellen ook praten. Het leuke van die eerdere was dat het meer een soort Molletje of Shaun het Schaap, waarbij er geen gesproken dialoog nodig is. Dat had wel een bepaalde charme.

Ben trouwens gisteren eens begonnen aan Fallout Vault. Lekker simpel een Vault managen, leuk om tussendoor te doen. Misschien ook maar eens met Tropico 5, Sims en Citizin Skyline beginnen. Vind dat eigenlijk wel leuk, heel wat anders dan die dood-en-verderf-spellen die ik normaal speel.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 09-06-2020 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
louzy82 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 07:31:

Lost legacy is 9.99 in de ps store nu volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Nier Automata, The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima zijn de enige games die ik deze gen nog wil en waarschijnlijk ga spelen.

Heb oa: Bloodborne, The Witcher 3 en Persona 5 nog in mijn backlog staan. Maar daar ga ik never nooit meer aan toekomen denk ik (te druk met werk helaas).

Beetje jammer. Maar het is wat het is. Denk daty ik voortaan mezelf maar een beetje moet inhouden en gewoon geen games moet kopen die een speelduur hebben van +100 uur :P

The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima zou ik eventueel ook nog op de PS5 kunnen spelen. Maar geen idee of ik dat ga kunnen volhouden. Met Ghost of Tsushima zou ik in principe nog kunnen wachten. Maar The Last of Us 2 gaat moeilijk worden. Die wil ik echt op day 1 spelen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels weer verwijderd, maar lekker tweetje van John Linneman. Het lijkt er steeds meer op dat Part II een van de GOTG's wordt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/F6dkgPB/Schermafbeelding-2020-06-09-om-17-40-24.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:41:
Inmiddels weer verwijderd, maar lekker tweetje van John Linneman. Het lijkt er steeds meer op dat Part II een van de GOTG's wordt.

[Afbeelding]
Tja, wat wil je. Ze werken tig jaar aan een game. Hebben een budget van hier tot Tokio en het beste talent uit de industrie. Dan mag je ook wel een GOTY waardige game afleveren.

Maar goed, je moet het toch maar eens zien waar te maken. De verwachtingen zijn natuurlijk ook torenhoog. Iedereen verwacht maar een metascore van 95/100 ofzo. Lijkt me niet zo makkelijk als wij denken..

Heb niet veel previews gelezen. Maar wel even paar minuten gameplay gezien (kon me niet inhouden). Wat mij vooral opvalt is dat de AI en de Animaties gewoon echt next level zijn. Dit heb ik bij nog geen andere game op deze manier gezien.. _/-\o_

Voor de sales was het beter geweest als The Last of Us 2 een PS5 launch game zou worden. Maar ben blij dat hij toch een paar maanden eerder uitkomt.
Erg benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Sefaex schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:02:
Voor de sales was het beter geweest als The Last of Us 2 een PS5 launch game zou worden.
Juist niet.
Hoe verkoop je de meeste games? Via +100 miljoen PS4's of via 5 miljoen PS5's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:36:
[...]

Juist niet.
Hoe verkoop je de meeste games? Via +100 miljoen PS4's of via 5 miljoen PS5's?
Bedoelde ook voor de PS5 sales.
Beter launch titels = betere console sales lijkt mij.

Kan me de PS4 launch nog herinneren. Wat een kut titels waren dat achteraf zeg. :P

Wist me nog het meest te vermaken met Contrast en Resogun.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 09-06-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:02:
[...]

Tja, wat wil je. Ze werken tig jaar aan een game. Hebben een budget van hier tot Tokio en het beste talent uit de industrie. Dan mag je ook wel een GOTY waardige game afleveren.

Maar goed, je moet het toch maar eens zien waar te maken. De verwachtingen zijn natuurlijk ook torenhoog. Iedereen verwacht maar een metascore van 95/100 ofzo. Lijkt me niet zo makkelijk als wij denken..

Heb niet veel previews gelezen. Maar wel even paar minuten gameplay gezien (kon me niet inhouden). Wat mij vooral opvalt is dat de AI en de Animaties gewoon echt next level zijn. Dit heb ik bij nog geen andere game op deze manier gezien.. _/-\o_

Voor de sales was het beter geweest als The Last of Us 2 een PS5 launch game zou worden. Maar ben blij dat hij toch een paar maanden eerder uitkomt.
Erg benieuwd naar de reviews.
Nou ja na de leaks was er toch een hoop kritiek en als het verhaal dan tegenvalt, kan je dat zomaar punten kosten natuurlijk.

Maar nu de game al enkele weken bij reviewers ligt, lees ik echt alleen maar praise.

De PS5 launch gaat qua content echt stukken beter worden dan die van de PS4, denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Sefaex schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:39:
[...]

Die dingen gaan sowieso in no time uitverkocht zijn, zelfs al zou Knack 3 de enige launch game zijn. :+
Daar hebben ze geen 'heavy hitter' game voor nodig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:40:
[...]

Die dingen gaan sowieso in no time uitverkocht zijn, zelfs al zou Knack 3 de enige launch game zijn. :+
Daar hebben ze geen 'heavy hitter' game voor nodig :P
Mijn gevoel zegt dat we donderdag de eerste beelden van HZD 2 te zien krijgen. Het is wel erg stil rondom Guerrilla (te stil). Een nieuwe Killzone zou ik ook toejuichen. Man, wat was Killzone 2 vet. Had ook gehoopt op een nieuwe inFamous. Franchise heeft imo nog steeds erg veel potentie. Maar Second Son vond ik afgezien van de graphics toch wat tegenvallen. Dus logisch dat ze wat anders proberen.

Deel 1 en 2 op de PS3 waren wel erg vet trouwens.

En onze Mario Killer Knack 3 komt er sowieso op day 1 _/-\o_
https://www.resetera.com/...head-of-june-11th.217161/

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 09-06-2020 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:45:
[...]

Mijn gevoel zegt dat we donderdag de eerste beelden van HZD 2 te zien krijgen. Het is wel erg stil rondom Guerrilla (te stil). Een nieuwe Killzone zou ik ook toejuichen. Man, wat was Killzone 2 vet. Had ook gehoopt op een nieuwe inFamous. Franchise heeft imo nog steeds erg veel potentie. Maar Second Son vond ik afgezien van de graphics toch wat tegenvallen. Dus logisch dat ze wat anders proberen.

Deel 1 en 2 op de PS3 waren wel erg vet trouwens.

En onze Mario Killer Knack 3 komt er sowieso op day 1 _/-\o_
https://www.resetera.com/...head-of-june-11th.217161/
Klopt. HZD2 met een release in Q1/Q2 2021. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Veel games koop ik niet meer op dag 1, maar Horizon Zero Dawn 2 zou best weer eens zo'n titel kunnen zijn. Zeker als het een launch titel met de PS5 zou worden. Man heb me echt heel erg veel vermaakt met Horizon Zero Dawn. Super wereld (ik hou sowieso van post apocalyptische werelden) om doorheen te lopen met je boog, leuk verhaal en een mooie soundtrack.

The Last Of Us Part 2 zou ik normaal gesproken ook wel op dag 1 willen halen, maar ik heb al een tijdje de PS4 weggedaan en eigenlijk wil ik ook echt wachten tot de PS5 er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo. The Last of Us nog net op tijd uitgespeeld. Left Behind net klaar mee. Straks nog even de American Dream comic lezen en daarna nog even door het dikke art book bladeren zoals het een echte fanboy betaamt. Ik ben er klaar voor. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
bram1984 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:24:
Zo. The Last of Us nog net op tijd uitgespeeld. Left Behind net klaar mee. Straks nog even de American Dream comic lezen en daarna nog even door het dikke art book bladeren zoals het een echte fanboy betaamt. Ik ben er klaar voor. :p
Ik had altijd gedacht dat ik vooraan de rij zou staan voor TLOU2... als ik echter naar m'n backlog kijk, kan ik het eigenlijk niet maken....
Er liggen nog spellen in het folie....

Ik ga waarschijnlijk, want het kriebelt wel, wachten tot een GOTY editie.
In de tussentijd onder andere Dead stranding, hellblade, iron man vr, Mario odyssee, luigis mansion en nog een paar uitspelen

En werken en netflix en opleidingen en... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 07:33:
[...]

Ik had altijd gedacht dat ik vooraan de rij zou staan voor TLOU2... als ik echter naar m'n backlog kijk, kan ik het eigenlijk niet maken....
Er liggen nog spellen in het folie....

Ik ga waarschijnlijk, want het kriebelt wel, wachten tot een GOTY editie.
In de tussentijd onder andere Dead stranding, hellblade, iron man vr, Mario odyssee, luigis mansion en nog een paar uitspelen

En werken en netflix en opleidingen en... :)
Tja, prioriteiten. Ik heb ook een backlog, maar hier gaat alles voor wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ik kijk nergens meer naar uit op de PS4, vermaak me wel met alles wat ik al heb tot de volgende generatie consoles. Games als Cyberpunk en TLOU2 speel ik wel op de PS5, geen haast. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Pizza al funghi vanavond? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:46:
[...]

Pizza al funghi vanavond? :P
Goeie. Die doen we dan vrijdag op embargo dag en dan volgende week vrijdag nog even dunnetjes over. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Sefaex schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:39:
[...]

Kan me de PS4 launch nog herinneren. Wat een kut titels waren dat achteraf zeg. :P
Het is met de PS4 aardig goed gekomen heb ik t idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
SemperFidelis schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Het is met de PS4 aardig goed gekomen heb ik t idee.
Hehe helemaal eens, als we nu vooruitkijken naar de ps5 en de komende launch...

Tsja we weten het nog steeds niet 100% zeker (Toch? Misschien moet ik toch meer in het ps5 topic lezen :X ) , maar als de ps5 ook nog is backwards compatibel is met ps4 games (en misschien met leuke upscaling trucjes ook zelfs ps3 en ouder) ja dan boeit een slecht launch qua game selectie ook niet, maar mocht HZD2 idd launch game zijn dan mag je niet echt meer klagen, het is uiteraard niet iedereen zijn smaak, maar objectief gezien wordt dat zeer waarschijnlijk een erg goede game.

Ik kijk zelf nog even de kat uit de boom....hoewel ik me meer en meer stoor aan de laadtijden (ook bij de xbox)
Maar ben net te gierig om 1 of zelfs 2 consoles nog van ssd te voorzien zo vlak voor de volgende gen.
Wellicht als er nog een goede deal komt op een extern schijffie, die kan ik dan bij allebei gebruiken (hoewel ik me af vraag of je een schijf zou kunnen paritioneren en dan een ps en een xb stuk zou kunnen hebben, ik ga er vanuit dat het gevalletje formateren is indien je console gaat wisselen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb The Witcher uit.... Wilde bijna slingers gaan ophangen...

Maar nu zit ik te twijfelen tussen:
  • Spidey
  • God of War
  • Mass Effect Andromeda (die inmiddels na patches goed moet zijn)
  • Horizon Zero Dawn
Welke kan ik er in een weekje tot TLOU2 er makkelijk doorheen rossen?

Gek hoe ik naar het einde van een generatie ineens wel alles kan uitspelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 10-06-2020 09:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Kenny_026 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:26:
[...]

• Spidey
  • God of War
  • Horizon Zero Dawn
Zou beginnen met God of War of Horizon en Mass Effect Androdrama lekker vergeten ;)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:27:
[...]

Zou beginnen met God of War of Horizon en Mass Effect Androdrama lekker vergeten ;)
Maar Effect is een beetje als een relatie he... Begint spannend en kent daarna ups en downs... Maar er van weglopen is niet heel netjes 😔

Ben ik heel naief als ik denk dat er hard terug geslagen gaat worden met een deel 2 van Andromeda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Kenny_026 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Maar Effect is een beetje als een relatie he... Begint spannend en kent daarna ups en downs... Maar er van weglopen is niet heel netjes 😔

Ben ik heel naief als ik denk dat er hard terug geslagen gaat worden met een deel 2 van Andromeda?
Nou als een relatie begint zoals Mass Effect zou ik inderdaad ook niet weglopen, eerder keihard wegsprinten.
Man wat een gedrocht van een game :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kenny_026 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Ik vond Andromeda goed vermaak, heb 't ook pas later gespeeld. Het is jammer dat het verhaal niet echt uit de verf komt, het begint sterk maar het tempo gaat er snel uit. En dat bepaalde 'dungeons' er saai en qua aankleding hetzelfde uitzien helpt ook niet. Qua gameplay is het wel prima, uiteindelijk is de ME serie vanaf deeltje 3 naar mijn mening een capabele shooter qua controls en abilities.

Ik denk niet dat er een tweede deel voor ME:A komt, het beeld dat heerst over dit spel is nog altijd erg negatief. Dat hebben ze helemaal zelf gedaan door het uit te brengen voordat het af was, natuurlijk. Erg dom, gezien ze al met 2-0 achter stonden want 1: geen shepard meer en 2: het einde van 3 heeft geleid tot veel gezeik.

Ik zou overigens beginnen met God of War. Voor mij nog steeds het beste spel dat ik gespeeld heb op de PS4 :)
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:35:
[...]

Nou als een relatie begint zoals Mass Effect zou ik inderdaad ook niet weglopen, eerder keihard wegsprinten.
Man wat een gedrocht van een game :F
Heb je een onderbouwing? Ik vond 'm dus best aardig, dan vraag ik me af waardoor onze meningen zo ver uiteen liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Bundin schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:37:
[...]

Ik vond Andromeda goed vermaak, heb 't ook pas later gespeeld. Het is jammer dat het verhaal niet echt uit de verf komt en dat bepaalde 'dungeons' er nogal hetzelfde uitzien. Qua gameplay is het wel prima, uiteindelijk is de ME serie vanaf deeltje 3 naar mijn mening een capabele shooter qua controls en abilities.

Ik denk niet dat er een tweede deel voor ME:A komt, het beeld dat heerst over dit spel is nog altijd erg negatief. Dat hebben ze helemaal zelf gedaan door het uit te brengen voordat het af was, natuurlijk. Erg dom, gezien ze al met 2-0 achter stonden want 1: geen shepard meer en 2: het einde van 3 heeft geleid tot veel gezeik.

Ik zou overigens beginnen met God of War. Voor mij nog steeds het beste spel dat ik gespeeld heb op de PS4 :)

[...]

Heb je een onderbouwing? Ik vond 'm dus best aardig, dan vraag ik me af waardoor onze meningen zo ver uiteen liggen :)
Oh zeker! Ik moet erbij zeggen dat ik hem op release heb gespeeld, maar verwacht niet dat de game nu een wereld van verschil is :+

Ik vond de game vergeleken met de eerste 2-3 delen;
- Erg karig en eentoning.. Zelfs tegen het einde gewoon saai, heb mij er echt doorheen moeten trekken.
- Face animations... Hoef ik niet uit te leggen denk.
- Niet boeiend verhaal
- Slap einde (van wat ik mij herinner)
- Planet minen? Man wat saai en nutteloos.
- Skills/powers (zoals sabotage etc) voelde matig aan of hadden naar mijn idee weinig effect

En vast nog meer, maar dit kan ik zo even uit mijn mouw schudden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
[...]

• Spidey
  • God of War
  • Horizon Zero Dawn

Daar heb je howlongtobeat.com voor :)
Puur op lengte denk ik dat je met spider-man de meeste kans maakt om in een weekje klaar te zijn zonder het enorm af te raffelen (maar je moet alsnog redelijk wat spelen in die week dan). Hangt er ook heel erg vanaf hoe je speelt, als je alleen de main story doorheen vliegt zouden ze allemaal moeten kunnen lukken, maar persoonlijk zou ik dat bijvoorbeeld bij een HZD zonde vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:42:
[...]

Oh zeker! Ik moet erbij zeggen dat ik hem op release heb gespeeld, maar verwacht niet dat de game nu een wereld van verschil is :+

Ik vond de game vergeleken met de eerste 2-3 delen;
- Erg karig en eentoning.. Zelfs tegen het einde gewoon saai, heb mij er echt doorheen moeten trekken.
- Face animations... Hoef ik niet uit te leggen denk.
- Niet boeiend verhaal
- Slap einde (van wat ik mij herinner)
- Planet minen? Man wat saai en nutteloos.
- Skills/powers (zoals sabotage etc) voelde matig aan of hadden naar mijn idee weinig effect

En vast nog meer, maar dit kan ik zo even uit mijn mouw schudden :+
Ach so... Ik dacht dat je de originele trilogie ook heel slecht vond...

Het Mass Effect universum vind ik echt een van de meest boeiende die ik ooit ben tegengekomen. Voor mij persoonlijk beter dan meeste series en filmseries.

Ik hoop stiekem op een hele succesvolle remake van de eerste drie en dat dat dingen in gang gaat zetten voor een vervolg die Bioware kan oppakken na DA4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Kenny_026 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:47:
[...]

Ach so... Ik dacht dat je de originele trilogie ook heel slecht vond...

Het Mass Effect universum vind ik echt een van de meest boeiende die ik ooit ben tegengekomen. Voor mij persoonlijk beter dan meeste series en filmseries.

Ik hoop stiekem op een hele succesvolle remake van de eerste drie en dat dat dingen in gang gaat zetten voor een vervolg die Bioware kan oppakken na DA4.
Oh nee zeker niet! Juist erg genoten van de eerste deeltjes. Suicide mission uit deel 2! _/-\o_
Maar Androdrama gaf wel een erg vieze nasmaak helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden,

Allereerst hoop ik dat ik de juiste route heb gekozen voor deze topic.

Na lang overwegen heb ik onlangs tóch een PS4 aangeschaft. De reden is omdat ik graag blijf hangen met het spelen van PS3 spellen met in het bijzonder de oude COD serie.. :) Ik heb veel gelezen over compatibiliteit en bijbehorende mogelijkheid om toch PS3 spellen te spelen op de PS4 console, helaas nog niet de solution voor mij omdat de spellen op dit moment nog niet worden aangeboden die ik graag speel, ik wijk af. Ik heb voor zowel PS3 als PS4 COD Black ops 3. Graag wil ik op de PS4 verder gaan, waar ik op PS3 ben gebleven, echter lukt het mij niet om de opgeslagen gamedata naar mijn Cloud te transfereren en deze hiermee op mijn PS4 te zetten. Mijn vraag is eigenlijk; hoe kan ik de gamedata van PS3 (incl. Alle DLC aankopen) eenvoudig overzetten naar m'n PS4?

Ik hoop dat er iemand is die hier meer kennis van heeft dan ik.

Groet,
Ash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
[...]

• Spidey
  • God of War
  • Horizon Zero Dawn

Afhankelijk van hoeveel tijd je hebt zou ik lekker aan spiderman beginnen, die ros je er makkelijk in een week doorheen als je een paar goeie sessies van meerdere uren houdt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:46:
[...]
Daar heb je howlongtobeat.com voor :)
Completely off-topic, maar weet iemand hoe je van games uitvist hoe veel tijd je er in gestopt hebt ? De enige keer dat ik hier achter gekomen ben van wat games was die PlayStation verjaardag (?) mail die iedereen kreeg met een overzicht van zijn meest gespeelde games, achievements, etc...
Of zitten die submitters op howlongtobeat er maar met hun pet naar te gooien ? Ik zou echt geen idee hebben of ik bvb 50 of 150 uur in HZD gestopt heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 10-06-2020 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Twixie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:01:
[...]

Completely off-topic, maar weet iemand hoe je van games uitvist hoe veel tijd je er in gestopt hebt ? De enige keer dat ik hier achter gekomen ben van wat games was die PlayStation verjaardag (?) mail die iedereen kreeg met een overzicht van zijn meest gespeelde games, achievements, etc...
Of zitten die submitters op howlongtobeat er maar met hun pet naar te gooien ? Ik zou echt geen idee hebben of ik bvb 50 of 150 uur in HZD gestopt heb.
In aardig wat games kun je je progress tegenwoordig bijhouden hoeveel uur je t gespeeld hebt.
Maar verder is het ook een hoop nattevingerwerk ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
[...]

Ik heb ook geen idee. Daarom vind ik het altijd fijn als een ontwikkelaar dit zelf aan een game toevoegt. En het zou nog beter zijn als het er vanaf de PS5 standaard in gebakken zit. Dat je van iedere game kan zien hoe lang je die precies gespeeld hebt. Vind het namelijk altijd wel een leuke statistiek waarbij ik af en toe ook nog eens flink verrast word.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
[...]

Volgens mij maakt Sony dat inderdaad niet standaard inzichtelijk, terwijl dat wel bijgehouden wordt (anders kunnen ze die mail aan het einde van het jaar niet maken). Zou leuk zijn als ze dat toe zouden voegen inderdaad.

Hoe submitters het specifiek voor PlayStation games doen als de game het niet zelf bij houdt, geen idee... Er is geen controle op volgens mij, je kunt invullen wat je wil. Uiteindelijk wordt het bij de meeste games wel door een groot aantal gemiddeld dus zal het wel aardig in de richting komen. Op PC houden de meeste launchers het wel netjes voor je bij (en zichtbaar) en op Xbox voor de meeste games samen met andere stats (vreemd genoeg bij sommige games ineens niet, volgens mij moet de dev het daar implementeren), dus voor multiplats is het daar makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:05:
[...]
In aardig wat games kun je je progress tegenwoordig bijhouden hoeveel uur je t gespeeld hebt.
Ah ja. Ik besef nu ineens dat HZD dat had. Ik kan dus wél weten of het nu 50 of 150 uur was 8)7 .
Nog een geluk dat Trackmania Turbo die feature niet heeft. Ik zou me wellicht rot schamen O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:48
dvd-linden schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:05:
[...]
En het zou nog beter zijn als het er vanaf de PS5 standaard in gebakken zit. Dat je van iedere game kan zien hoe lang je die precies gespeeld hebt. Vind het namelijk altijd wel een leuke statistiek waarbij ik af en toe ook nog eens flink verrast word.
100% mee eens.
Daarnaast zie ik ook graag een trophy tracker zoals Xbox dat heeft.
Snowrunner had zo'n tracker in de game, erg handig.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

• Spidey
  • God of War
  • Horizon Zero Dawn

Mass Effect zou ik persoonlijk laten liggen. Tenzij je een echte die-hard fan bent ofzo. Overige 3 games zijn stuk voor stuk toppers.

Spidey is imo het meest toegankelijke. En heeft de kortste campaign.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

• Spidey
  • God of War
  • Horizon Zero Dawn

The Witcher 3 neem ik aan?

Die heb ik vanmiddag ook afgerond. En mijn God wat langdradig. Het bleeeeeeeef maar doorgaan en doorgaan. Best leuk spel maar mijn god dat verhaal leek wel de langste spaghetti sliert ter wereld. :+

Helemaal geen slecht spel ofzo, maar het voelde voor mij als kwantiteit boven kwaliteit qua verhaal.

Absoluut geen enkel gevaar voor een 2de run iig. :P

God of War zou ik niet doen na the Witcher overigens, hoewel ze niet echt op elkaar lijken ga je wel weer overnieuw beginnen met toet toet boing boing hakken en klieven. :) En in een week wordt lastig misschien.

Hzd red je wel in een weekje volgens mij. Sowieso moet je die wel gespeeld hebben deze generatie vind ik. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 10-06-2020 16:17 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Flagg schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:11:
[...]

The Witcher 3 neem ik aan?

Die heb ik vanmiddag ook afgerond. En mijn God wat langdradig. Het bleeeeeeeef maar doorgaan en doorgaan. Best leuk spel maar mijn god dat verhaal leek wel de langste spaghetti sliert ter wereld. :+

Helemaal geen slecht spel ofzo, maar het voelde voor mij als kwantiteit boven kwaliteit qua verhaal.

Absoluut geen enkel gevaar voor een 2de run iig. :P
Ik vond de 200 uur die ik erin gestoken heb ook wel voldoende ja, haha. Wel waar voor mijn geld gekregen (25 piek voor TW3+ alle DLC)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Vroeger was ik meer een multiplayer gamer. Tegenwoordig geniet ik meer van een goed verhaal. Maar heb The Witcher 3 2x geprobeerd te spelen. Maar kon er gewoon niet inkomen.

Denk ook dat het met de speelduur te maken heeft. Je moet er ook echt de tijd voor hebben (wat ik helaas niet altijd heb). Daarom zal ik AC Odyssey ook niet zo snel kopen denk ik.

Een SP game van +-40u is voor mij perfect. Jammer, want ik lees alleen maar positieve stuff over The Witcher 3. Maar het is gewoon niet mijn ding i guess. Zelfde geldt trouwens voor Persona 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sefaex schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:15:
Vroeger was ik meer een multiplayer gamer. Tegenwoordig geniet ik meer van een goed verhaal. Maar heb The Witcher 3 2x geprobeerd te spelen. Maar kon er gewoon niet inkomen.

Denk ook dat het met de speelduur te maken heeft. Je moet er ook echt de tijd voor hebben (wat ik helaas niet altijd heb). Daarom zal ik AC Odyssey ook niet zo snel kopen denk ik.

Een SP game van +-40u is voor mij perfect. Jammer, want ik lees alleen maar positieve stuff over The Witcher 3. Maar het is gewoon niet mijn ding i guess. Zelfde geldt trouwens voor Persona 5.
Dit was mijn 3de of 4de poging met tw3 de eerste 2x ook totaal geen enkele ambitie om door te gaan. Maar ben door mijn spellen heen dus had niks anders wat mijn aandacht kon trekken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:48
Ligt het er bij jullie ook niet aan in wat voor game-bui je bent?
Zo heb ik soms gewoon zin in een game die na 10-20 uurtjes uitgespeeld is en waarbij ik geen tijd hoef te spenderen aan een diepgaand skill- of customizationmenu en soms heb ik zin in een game waar ik met gemak 100 of 200 uur in stop. Zelfde geldt voor verschillende genres trouwens; soms heb ik zin in een moeilijke game zoals Dark Souls en soms wil ik gewoon een simpel ontspannend spelletje spelen zoals The Golf Club.

Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald genre of speelduur, het is keer op keer verschillend.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23

Agent47

I always close my contracts.

dvdkiwi schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:29:
Ligt het er bij jullie ook niet aan in wat voor game-bui je bent?
Zo heb ik soms gewoon zin in een game die na 10-20 uurtjes uitgespeeld is en waarbij ik geen tijd hoef te spenderen aan een diepgaand skill- of customizationmenu en soms heb ik zin in een game waar ik met gemak 100 of 200 uur in stop. Zelfde geldt voor verschillende genres trouwens; soms heb ik zin in een moeilijke game zoals Dark Souls en soms wil ik gewoon een simpel ontspannend spelletje spelen zoals The Golf Club.

Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald genre of speelduur, het is keer op keer verschillend.
Same here. Gelukkig heb ik van alles wat. Heb dagen / weekenden gehad dat ik AC games zo doorspeelde. En op gegeven moment was ik bij Black Flag en had ik geen zin meer om te varen. Dan maar naar GTA...

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Sefaex schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:54:
[...]

Mass Effect zou ik persoonlijk laten liggen. Tenzij je een echte die-hard fan bent ofzo. Overige 3 games zijn stuk voor stuk toppers.

Spidey is imo het meest toegankelijke. En heeft de kortste campaign.
Na alle aanpassingen vind ik ME4 anders een prima game. Als je iets zoekt om een tijdje mee bezig te zijn en het genre is je ding, dan kun je hem gewoon prima doen. Ik zou voor elke game even een review kijken om te zien of je het leuk lijkt.

Ik denk verder dat HZD de leukste is van die 4, maar denk dat je met geen van allen echt een miskoop doet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Count me In! Lekker najaar word het :9

[ Voor 37% gewijzigd door -SaveMe- op 11-06-2020 01:10 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Ik weet niet of deze al een keer voorbij is gekomen, maar looks promising?

YouTube: Mortal Shell - Official Gameplay Trailer | Summer of Gaming 2020
Pagina: 1 ... 161 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.