Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja, maar je wilt ook wel op Hard mode gaan, want je wilt die boss cells hebben zodat je die deuren kan openen (geen idee wat daar achter zit verder).spaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:50:
[...]
Ja, verschríkkelijk he!? Ik dacht dus ook dat ik helemaal het mannetje was. Ik heb de eindbaas nu een stuk of 5 keer gehad (en nu ga ik er ook doorheen als een mes door warme boter)maar als ik op hard-mode ga spelen word ik nog door de simpelste monstertjes afgeslacht...
https://pbs.twimg.com/med...format=jpg&name=4096x4096
Edit: Oh 12 juni it is, lees ik. Nice!
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2020 10:02 ]
Ik hou niet van horror games en schrikmomenten, dus The last of us is niets voor mij, ik weet hij wordt door velen de hemel in geprezen, maar ik laat hem aan me voorbij gaan.Ruudox schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:15:
[...]
The last of us en ghost dan? of zijn dat niet jou type games.
Ghost was een game waar ik erg naar uit keek, vooral het visuele aspect sprak me erg aan en als jRPG fan (Final Fantasy en de Souls serie) was het oosterse tintje ook een dikke plus, echter was ik teleurgesteld in de gameplay footage, deed me te veel denken The Witcher 3 en Horizon Zero Dawn, ik voelde me in die games erg gelimiteerd qua vrijheid en speelstijl en dat zag ik ook terugkomen in de laatste preview.
Misschien dat ik hem op de 5 nog een keer oppak voor een leuke prijs, als het me toch nog kan charmeren, maar voor mij is het geen must have day one.
Ja zo heel veel games speel ik nu ook weer niet en wat je zegt, nu krijg ik er nog wat voor. Straks wordt de markt overspoeld met tweedehands consoles. Ik blijf trouw aan de eerder genoemde series en zo nu en dan laat ik me verrassen door de gratis PS plus games.spaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:25:
[...]
Jij bent er vroeg bij. Echt ALLES al gespeeld? Verwacht je zoveel nieuwe games bij de launch? Meestal zijn dat toch een beetje mwoah-games vind ik. Ik ga hem ook wel redelijk gelijk halen bij de launch, maar om nou mijn trouwe PS4 vriend nú al weg te doen... Op zich wel slim qua wat het nu nog oplevert misschien, maar die paar tientjes verlies neem ik dan wel. Anders kan ik geen Dead Cells meer spelen (ik ben er rijkelijk laat mee om hem nu pas te ontdekken, maar wát een lekkere game is dát zeg...)
Dead cells heb ik trouwens wel gespeeld, die zag ik een keer terugkomen in een lijstje van Dark Souls lovers o.i.d. en was inderdaad een leuke en verslavende game
Ari Gold, hahah Entourage staat in mijn top 10 series ever!Ari Gold schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:39:
[...]
En dan op de PS5 remastered PS4-titels spelen.
Maar precies, console is backwards compatible, verwacht tegen die tijd ook nog veel games voor een tientje te kunnen oppikken, en heb ook aardig wat games digitaal gekocht voor lage prijzen, dus die heb ik sowieso nog.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik heb min of meer hetzelfde. Ik had HZD en GOW nog niet gespeeld, afgelopen 2 weken gedaan en nu is het wel klaar met de PS4 voor mij. Levert nu inderdaad nog wat op, vrouwlief staat ook vast niet te juichen als ik in December direct 500 Euro neerklap voor de nieuwe PS5Greatsword schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:09:
[...]
[...]
Ja zo heel veel games speel ik nu ook weer niet en wat je zegt, nu krijg ik er nog wat voor. Straks wordt de markt overspoeld met tweedehands consoles. Ik blijf trouw aan de eerder genoemde series en zo nu en dan laat ik me verrassen door de gratis PS plus games.
Dead cells heb ik trouwens wel gespeeld, die zag ik een keer terugkomen in een lijstje van Dark Souls lovers o.i.d. en was inderdaad een leuke en verslavende game
[...]

Haha, moet je nagaan als je een 4 boss cells run moet doenspaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:50:
[...]
Ja, verschríkkelijk he!? Ik dacht dus ook dat ik helemaal het mannetje was. Ik heb de eindbaas nu een stuk of 5 keer gehad (en nu ga ik er ook doorheen als een mes door warme boter)maar als ik op hard-mode ga spelen word ik nog door de simpelste monstertjes afgeslacht...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En HZD en TW3 "gelimiteerd in vrijheid"? Ik wil bijna vragen wat je gerookt hebt.
Je kan gaan en staan waar je wilt en doen wat je wilt. Wat versta je exact onder vrijheid dan?
Ik viel ook bijna van mijn spreekwoordelijke stoeltje toen ik het lasbram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:18:
En HZD en TW3 "gelimiteerd in vrijheid"? Ik wil bijna vragen wat je gerookt hebt.
Weinig games waar je meer vrijheid hebt dan in die games.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, vooral in TW3 kan je toch wel vrij veel doen en het stikt van de sidequests.dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:28:
[...]
Ik viel ook bijna van mijn spreekwoordelijke stoeltje toen ik het las![]()
Weinig games waar je meer vrijheid hebt dan in die games.
Hahah en ik rook niet eensbram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:18:
@Greatsword Wat? Ten eerste is TLoU geen horror game en ten tweede zitten er amper schrikmomenten in.
Je kan gaan en staan waar je wilt en doen wat je wilt. Wat versta je exact onder vrijheid dan?
Qua vrijheid, ja dit is nu precies een gevalletje hoe de Dark Souls serie andere games voor mij verpest hebben.
Waar ik me aan irriteerde bij The Witcher is dat het niet loonde om de wereld alvast te gaan exploren, ondanks dat je kon gaan en staan waar je wilde, voelde het voor mij juist heel lineair. Soms ging ik dus heel ver de wereld in, kwam een ontzettend sterke vijand tegen, nam dan de tijd en moeite om die te verslaan met low level, maar de gear die je dan vervolgens krijgt of de schatkisten die je vind kan je vervolgens niet gebruiken omdat je dan nog een veel te laag level hebt

Wat is dan het nut van exploren, behalve het visuele aspect.
Bij Dark Souls, kan je zelf je stats uitkiezen en zo je eigen speelstijl bepalen. Als je eenmaal weet wat een wapen kost of waar hij te vinden is, kan je een soort van speedrun doen om dat gene z.s.m. te halen.
Dat is voor mij vrijheid, mijn weapons, Armor en build. Mijn vechtstijl.
Bij Ghost zag je bijvoorbeeld ook al een bonus systeem, als je een vijand op een bepaalde manier uitschakelde. Dat ontneemt mij het gevoel van vrijheid omdat je anders bonussen mist.
[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 26-05-2020 10:39 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
https://www.tested.com/sc...d-last-us-fungus-zombies/
Kan hem nog niet vinden, alleen season pass en deluxe..Segafreak83 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:19:
Call of Duty WW:ll is te downloaden via de store, wel alleen voor PS+ leden.
Nevermind:
https://store.playstation...%3ASTORE-MSF75508-CODWWII
[ Voor 32% gewijzigd door Agent47 op 26-05-2020 12:33 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Welke 2 TB schijf heb je er in? Ik moet die 1 tb schijf van mij nodig vervangen ook.bram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:00:
Nice, meteen aangeslingerd. Moest wel weer even ruimte maken op mijn 2TB schijf.
Back-up gemaakt?
Al sla je me dood. Zit er alweer wat jaren in. Seagate of zo.Agent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:03:
[...]
Welke 2 TB schijf heb je er in? Ik moet die 1 tb schijf van mij nodig vervangen ook.
Back-up gemaakt?
Nee, geen backup gemaakt. Games opnieuw gedownload/geïnstalleerd vanaf disc en alle saves uit de cloud getrokken. Lekker schoon begonnen.
Ja ik twijfel al een tijdje enorm om extra opslag te kopen. Ik denk dat ik eerst m'n games maar uitspeel, dan verwijder ( online gekocht via PS4 store) dus ik houd ze in de bibliotheek. Dat ik na het uitspelen van games andere installeer en die ga spelen.bram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:22:
[...]
Al sla je me dood. Zit er alweer wat jaren in. Seagate of zo.
Nee, geen backup gemaakt. Games opnieuw gedownload/geïnstalleerd vanaf disc en alle saves uit de cloud getrokken. Lekker schoon begonnen.
Je zou een goedkope oplossing kunnen pakken in de vorm van een externe hardeschijf voor opslag games die je niet zo vaak speelt.Agent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:24:
[...]
Ja ik twijfel al een tijdje enorm om extra opslag te kopen. Ik denk dat ik eerst m'n games maar uitspeel, dan verwijder ( online gekocht via PS4 store) dus ik houd ze in de bibliotheek. Dat ik na het uitspelen van games andere installeer en die ga spelen.

Nog nooit zo snel zien downloaden dat ding.
Aah nice thanks, ik kon hem op de PS4 ook niet vinden (Althans wel voor 69,95).Agent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:31:
[...]
Kan hem nog niet vinden, alleen season pass en deluxe..
Nevermind:
https://store.playstation...%3ASTORE-MSF75508-CODWWII
Nu alsnog
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 26-05-2020 13:47 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
30% korting tijdens Days of Play (oftewel 42 euro).Agent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:32:
Tijd om maar weer eens rond te stuinen op een ps4 abbo voor 1 jaar. Die van mij verloopt over 2 maand.
[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-05-2020 15:40 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Scheelt 18 euro en heb ik weer een jaar plezier.
Tuurlijk mag dat, hebben anderen er ook nog wat aan! Maar ik gok GMAgent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:40:
Ja heb er al één gekocht voor 41.85 nu ( ga de website even niet noemen, weet niet of dat mag)
Scheelt 18 euro en heb ik weer een jaar plezier.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Say no more amigios:)-SaveMe- schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:21:
[...]
Tuurlijk mag dat, hebben anderen er ook nog wat aan! Maar ik gok GM
https://kaartdirect.nl/product/playstation-plus-12-maanden
DankAgent47 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:22:
[...]
Say no more amigios:)
https://kaartdirect.nl/product/playstation-plus-12-maanden
de mijne loopt volgende maand af... meteen even verlengt.
RDR 2 tijdens de kerstperiode als maandelijkse gratis game? 😋
Ik hoop dat het hetzelde is als wat ze gedaan hebben bij de PS4 launch. Dan krijgen we ineens terug 4 games per maand. Al ben ik niet zeker of de PS4 al gelijk bij de release games in de Instant Game Collection kreeg (en f*ck Wikipedia om dat overzicht gedeletet te hebben).Stef120 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:15:
Ben benieuwd hoe het zal gaan met de maandelijkse gratis ps+ spellen gaan zodra de ps5 verschijnt.
Met de vermeende BC van de PS5 zou het nog eens betekenen dat PS5 eigenaars eigenlijk al direct 4 games per maand zouden krijgen. Dat doet me dan weer vermoeden dat ze niet gelijk PS5 games gaan weggeven in de IGC...
Ik heb alle games gecheckt op updates en alles is up-to-date. Mijn opslag wordt wat krap dus als er 113GB vrij zou komen, dan zou dat fijn zijn.
Had ik ook voor en eens uitgezocht. Bleek dat alle externe games ook een stuk op de interne gebruiken. Bij de meeste games is dat maar enkele MB maar bij sommige gaat het over gigabytes. Om te weten welke en hoeveel, kan je je PS4 helemaal uit zetten, dan de externe schijf ontkoppelen en PS4 terug opstarten. Ineens kun je nu bij die interne schijf de gebruikte data zien van al die externe games. Nogal stom dat dat niet kan met de externe schijf aangesloten.MadDogMcCree schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:12:
Misschien is dit al eens vaker voorbij gekomen, maar het lijkt er op dat een deel van mijn interne als externe schijf een ‘spookdata’ vasthoudt. Mijn interne schijf heeft 59GB onder de kop ‘Andere’ opgeslagen, en bij mijn externe schijf is dit 54GB.
https://fullcirclecinema....-last-guardian-film-sony/It seems Sony Pictures is looking to develop a new feature film based on one of its previous games. According to insider Daniel Richtman, the studio is developing a film adaptation of The Last Guardian.
Based on the video games, it follows an orphan who finds a magical stone and then befriends a winged monster, as they battle against some shadow soldiers and ultimately free lots of other children that have been taken against their will. Released in 2016, The Last Guardian is a third-person perspective game that combines elements from both the action-adventure and puzzle gaming-genres.
The project is currently looking to cast four key roles, including Boy and his winged monster Tree. For Boy, the studio is searching for a 12-year-old to play the slight but brave orphan who befriends Tree. Tree is a winged monster – called a Trico – who kidnaps and swallows Boy only to, later on, become friends as they journey together.
In addition to Boy and Tree are Ariana and Ueda, a husband and wife who are searching for their missing daughter Mono. Sony Pictures are looking to cast a 27-year-old actress and a 30-39-year-old actor in the respective roles. The two will play a supporting role in the film as they travel with Boy and Tree.
The Last Guardian Is currently being written by Max Borenstein, who penned the screenplay for Godzilla and Kong: Skull Island. Kevin Misher will serve as producer under the Misher Films production company.
Hoarder.bram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:00:
Nice, meteen aangeslingerd. Moest wel weer even ruimte maken op mijn 2TB schijf.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hopen dat Trico in de film beter luistert.kazuka schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 00:43:
Mogelijk het volgende project van Playstation Productions in navolging van de Uncharted film en The Last Of Us tv-serie?
[...]
https://fullcirclecinema....-last-guardian-film-sony/
Ik probeer het niet goed te praten maar dat vind ik juist de charme van een dier en dus ook Trico, mijn katten luisteren ook niet altijd
Mooie herinneringen aan de game.
Hehe, moet eerlijk zeggen dat ik er ook weinig last van heb gehad hoor. Vond het een fantastische game. Beter dan ICO en Shadow of the Colossus.D. Ninjai schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:32:
[...]
Ik probeer het niet goed te praten maar dat vind ik juist de charme van een dier en dus ook Trico, mijn katten luisteren ook niet altijd![]()
Mooie herinneringen aan de game.
Ik twijfel dus ook. Vooral omdat ik beat saber wil spelen en volgende maand Iron Man. Maar je hebt dan ook Sony Move controllers nodig.Ruudox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:42:
hmm twijfel nu wel hard om de PSVR pack te halen, aangezien hij ook op de ps5 gaat werken (wil graag wel wat games in VR checken)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Er komt een bundel voor Iron Man waar de Move controllers bij in zitten (ik meen voor €99)OMX2000 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:31:
[...]
Ik twijfel dus ook. Vooral omdat ik beat saber wil spelen en volgende maand Iron Man. Maar je hebt dan ook Sony Move controllers nodig.
Hier kan je al een pre-order plaatsen:
https://www.amazon.co.uk/...-Controller/dp/B089192R37
[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 27-05-2020 11:58 ]
Die op Amazon 'does not ship to netherlands'ralph075 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:55:
[...]
Er komt een bundel voor Iron Man waar de Move controllers bij in zitten (ik meen voor €99)
Hier kan je al een pre-order plaatsen:
https://www.amazon.co.uk/...-Controller/dp/B089192R37
Maar bundel is sinds gisteren bij BOL te bestellen en ook gamemania.
[ Voor 6% gewijzigd door LaFleche op 27-05-2020 12:02 ]
PS4 System Update 7.51 Patch Notes
This system update improves system performance.
Nog nooit wat van gemerkt, die ‘performance updates’. Af en toe even de database rebuilden werkt imo nog het beste.Ari Gold schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:14:
Eindelijk. Performance werd al wat slechter.
[...]
Geen stability update dit keer hahaAri Gold schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:14:
[...]
sony directie (dir) vs firmware devvers (dev)
DIR: 'oi, klanten willen weten wat er in de updates zit!'
DEV: hoezo?
DIR: wat hoezo, we moeten toch transparent zijn?
DEV: ja hey ze zien toch vanzelf wat het is, updates zijn toch verplicht?
DIR: Zet het *bleeping* ergens online
DEV: nope
DIR: anders volgens er consequenties!
DEV: Ok!
resultaat: maand in/maand uit/ jaar in jaar uit........stability performance en andere generiek bladiebla......
10 second ninja DONE
Ik speel nog Pokémon Go en daar heb je echt bij iedere update "Minor text updates".Sagat schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:27:
[...]
sony directie (dir) vs firmware devvers (dev)
DIR: 'oi, klanten willen weten wat er in de updates zit!'
DEV: hoezo?
DIR: wat hoezo, we moeten toch transparent zijn?
DEV: ja hey ze zien toch vanzelf wat het is, updates zijn toch verplicht?
DIR: Zet het *bleeping* ergens online
DEV: nope
DIR: anders volgens er consequenties!
DEV: Ok!
resultaat: maand in/maand uit/ jaar in jaar uit........stability performance en andere generiek bladiebla......
Mijn K/D ratio in CoD is meteen stukken beterAri Gold schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:14:
[...]
Zo, hopsakee. Weer voor drie jaar PS+ aangeschaft. Ik kan weer even vooruit.
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 27-05-2020 16:35 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
http://www.pushsquare.com...host_of_tsushima_says_dev
2x eerder aan begonnen en nooit voorbij het eerste dorpje zo'n beetje gekomen.
Besturing en ondergetekende zijn niet volledig compatible geloof ik, maar daar kan ik nog wel aan wennen hoop ik. Paard gebruik ik zo min mogelijk, ik ga wel gewoon lopen.
Maar wat ik de vorige keer had was vooral "waarom ben ik dit eigenlijk aan het doen?" En dat is me nu nog steeds volstrekt onduidelijk.
Nu ben ik ook weer verdergegaan met mijn savegame van de 2de poging, dus weet ook niet meer wat de intro precies was, maar ik had de vorige keer ook dat iedere motivatie waarom ik onderweg was mij volledig onduidelijk was.
Ach ja ik wandel wel een beetje rond richting gele vierkantjes en ga daar dingen doen. We zien wel waar het schip strand.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Jaaaaaa, eindelijk een soort genoot! Heb TW3 ook meerdere keren geprobeerd en hoe gaaf ik het verhaal ook vind, hoe graag ik de boeken zou willen spelen. Ik kom maar niet in het spel ondanks dat ik alles zo vreselijk gaaf vindt.Flagg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:20:
Okay vandaag mijn 3de en vernoedelijk laatste poging om the Witcher 3 leuk te vinden.![]()
Besturing en ondergetekende zijn niet volledig compatible geloof ik, maar daar kan ik nog wel aan wennen hoop ik. Paard gebruik ik zo min mogelijk, ik ga wel gewoon lopen.![]()
Maar wat ik de vorige keer had was vooral "waarom ben ik dit eigenlijk aan het doen?" En dat is me nu nog steeds volstrekt onduidelijk.
Nu ben ik ook weer verdergegaan met mijn savegame van de 2de poging, dus weet ook niet meer wat de intro precies was, maar ik had de vorige keer ook dat iedere motivatie waarom ik onderweg was mij volledig onduidelijk was.![]()
Ach ja ik wandel wel een beetje rond richting gele vierkantjes en ga daar dingen doen. We zien wel waar het schip strand.
Had The Witcher 3 maar de controls van Horizon...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij hebben zij het over de originele RDR en niet RDR2. Ik dacht juist aan Zelda BotW toen ik GoT zag en dat las ik dus ook verderop het artikelbram1984 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:41:
RDR2 de nummer 1 inspiratie voor Ghost of Tsushima.
http://www.pushsquare.com...host_of_tsushima_says_dev
BotW heeft ook een fantastisch open wereld design zonder de traditionele hulpmiddelen. Puur putten uit jouw eigen nieuwsgierigheid dus alleen maar goed dat ze daar naar hebben gekeken.
Ah okay. Zou ook kunnen.D. Ninjai schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:38:
[...]
Volgens mij hebben zij het over de originele RDR en niet RDR2. Ik dacht juist aan Zelda BotW toen ik GoT zag en dat las ik dus ook verderop het artikel![]()
BotW heeft ook een fantastisch open wereld design zonder de traditionele hulpmiddelen. Puur putten uit jouw eigen nieuwsgierigheid dus alleen maar goed dat ze daar naar hebben gekeken.
State of Play staat inmiddels online. Damn wat ziet het er gruwelijk uit. Kan echt niet wachten om hiermee aan de slag te gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2020 22:31 ]
Enige interessante bundel die ik nu kan vinden nog is ps4 pro met GT Sport en Spiderman voor €395. Nou kan Spiderman me niets boeien maar GT Sport wil ik graag hebben.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb in het verleden bij MediaMarkt de bundels nog wel eens aangepast.Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:19:
Ik ben aan het kijken naar een PS4, maar die dingen zijn net zo duur gebleven als 2 jaar gelden toen ik twijfelde om er een te kopen... Dit terwijl je voor €289 een Xbox One X kan krijgen, viel me een beetje tegen![]()
Enige interessante bundel die ik nu kan vinden nog is ps4 pro met GT Sport en Spiderman voor €395. Nou kan Spiderman me niets boeien maar GT Sport wil ik graag hebben.
Weet niet meer of er nou een meerprijs bij kwam.
Maar ik kon gewoon een spel van de bundel ruilen voor een ander.
Ze worden apart berekend en fysiek erbij geleverd dus waarom probeer je niet een deal te maken
Ik zou nu voor dit geld eigenlijk niet meer instappen, tenzij de PS5 niet op je lijstje staat. Op de PS5 kun je ook de (meeste) PS4 spelen,Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:19:
Ik ben aan het kijken naar een PS4, maar die dingen zijn net zo duur gebleven als 2 jaar gelden toen ik twijfelde om er een te kopen... Dit terwijl je voor €289 een Xbox One X kan krijgen, viel me een beetje tegen![]()
Je mag mijn PS4 slim wel overnemen over 3-4 wekenMother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:19:
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik gok dat de ps5 nog wel duurder wordt de huidige generatie. Daarnaast hoef ik niet direct het nieuwste van het nieuwste te hebben. Mijn pc is een oud beestje waar alles nu op low staat met settings voor games, en ik geen zin heb om mijn hele pc te gaan vervangen.Segafreak83 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:28:
[...]
Ik zou nu voor dit geld eigenlijk niet meer instappen, tenzij de PS5 niet op je lijstje staat. Op de PS5 kun je ook de (meeste) PS4 spelen,
Ook heb ik geen zin om (minstens) een half jaar te wachten, waarschijnlijk langer, mijn gok is dat ze lastig leverbaar zijn bij launch en duurder.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Kan je niet gewoon de komende maanden iedere keer een paar tientjes opzij leggen? Echt zonde om nu nog 3/400 euro aan een PS4 uit te geven als je straks wellicht voor 100 meer een PS5 kan krijgen. Die gaat PS4 games met hogere resoluties en framerates draaien en de hele user experience gaat vele malen beter zijn door de snelle SSD. En als je tijdig een pre-order plaatst, hoef je in principe niet te wachten.Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:35:
[...]
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik gok dat de ps5 nog wel duurder wordt de huidige generatie. Daarnaast hoef ik niet direct het nieuwste van het nieuwste te hebben. Mijn pc is een oud beestje waar alles nu op low staat met settings voor games, en ik geen zin heb om mijn hele pc te gaan vervangen.
Ook heb ik geen zin om (minstens) een half jaar te wachten, waarschijnlijk langer, mijn gok is dat ze lastig leverbaar zijn bij launch en duurder.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Ik zou vooral nadenken over wat je zelf wil... wil je per se een PS4, of heb je gewoon íets nodig tegen de verveling het komende half jaar. Zijn er bepaalde games die je per se wil spelen. En dan zou ik misschien V&A eens goed in de gaten gaan houden.
Tenzij je echt niks geeft om de volgende generatie consoles natuurlijk, het is niet alsof je met een PS4 Pro niet nog jaren plezier kan hebben
Zelf zou ik, als ik nu echt íets zocht maar niet zo vlak voor de PS5 nog een zo dure PS4 willen kopen, wellicht zelfs een Switch overwegen of zo. Daar komt niet bijna een nieuwe versie van uit, dus wellicht logischer voor nu. En dan een preorder op die PS5 als je wel graag de Sony games wil spelen

Gamertag: FinrazielNL
GT sport is nieuw los ook maar 15 euro en tweedehands vaak maar een tientje. Zou eerder voor een goedkope standaard PS4 gaan (kan voor onder de 250 euro vaak)Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:19:
Bedenk wel dat je ook een PS plus abbo moet afsluiten om echt lol van GT sport te hebben. Dat is nog eens 40 euro (nu in de aanbieding)
Helaas, abonnement is gewoon 60 euroDigitalError schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:27:
vanaf maandag 30% korting met de Days of Play sale, en die jaarabo's zijn een keer of 4 per jaar wel in de sale hoor

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
in de PSN store ja, niet bij Game Mania en consorten
Thanks, 2 van bol.com gescoordDigitalError schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:53:
in de PSN store ja, niet bij Game Mania en consorten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik had hem 3 kwartier eerder al in het TLOU2 topic geplaatst
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik had dat precies hetzelfde en nu ligt ie te verstoffen op de HDD van mijn PS4Flagg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:20:
Okay vandaag mijn 3de en vernoedelijk laatste poging om the Witcher 3 leuk te vinden.![]()
Besturing en ondergetekende zijn niet volledig compatible geloof ik, maar daar kan ik nog wel aan wennen hoop ik. Paard gebruik ik zo min mogelijk, ik ga wel gewoon lopen.![]()
Nu ben ik ook weer verdergegaan met mijn savegame van de 2de poging, dus weet ook niet meer wat de intro precies was, maar ik had de vorige keer ook dat iedere motivatie waarom ik onderweg was mij volledig onduidelijk was.![]()
Laatst AC: Odyssey aangeschaft, is een wat luchtere Witcher en speelt echt fijn en leuk. Misschien die eens proberen?
[ Voor 5% gewijzigd door Jelloz op 29-05-2020 09:06 ]
Jelloz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:04:
Gister de eindcredits van Horizon Zero Dawn gehaald.
Thunderbird was op het randje van bullet/arrow sponge.
[/quote]
Je hebt ook nog andere wapens he

Moest dan ineens dus naar alternatieve wapens grijpen, en dan pas bleek dat bommen gooien veel effectiever was. Eens je hem op de grond had, kreeg hij bijna geen kans meer om nog op te stijgen, waardoor het eigenlijk wel een eitje werd.
nou mijn mening nog even dan.Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:35:
[...]
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik gok dat de ps5 nog wel duurder wordt de huidige generatie. Daarnaast hoef ik niet direct het nieuwste van het nieuwste te hebben. Mijn pc is een oud beestje waar alles nu op low staat met settings voor games, en ik geen zin heb om mijn hele pc te gaan vervangen.
2e hands, zo goedkoop mogelijk
Ja ps5 zal vast moeilijk leverbaar zijn de 1e maand, en misschien wel zelfs 1e 3-6 maanden maar daarna komt het echt goed.
En wat iemand anders al zei, als je gewoon even bezig wil zijn nu dan ps5 reserveren en dan lekker switch scoren, kun je al lekker gamen en exclusives aftikken en die dan weer inruilen als het ps5 tijd is (hoewel ik stiekum verwacht dat je hem niet meer kwijt zal willen
edit:
of als je de ps5 te duur vind rond release van de ps5 dan switch inruilen op een ps4, dan maak je er vermoeddelijk nog winst op zelfs
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 29-05-2020 15:06 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Was ook al opgevallen in het PS5 topic:Twixie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:05:
Besparingen bij Sony ? De EU blog, waar het reply-en al een week niet meer lukte, blijkt nu helemaal opgedoekt te zijn. Als je naar blog.eu.playstation.com gaat, word je vanzelf doorgestuurd naar de US blog.
Anton.net in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"
Misschien wel pagina's updaten of bezig met nieuw cms? Als het besparingen zouden zijn, ook prima wat mij betreft. Ik zit toch nooit op de Playstation websites.
Linkje naar XGN.
Vorige maand was er best wat gezeur omdat het twee sim-games waren, benieuwd of dat weer het geval gaat zijn nu het twee shooters zijn
Verwijderd
Je bent twee dagen te laat met je nieuws...dvdkiwi schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:32:
Naast Call of Duty World War II die vanaf deze week al gratis te downloaden is krijgen we Battlefront II als tweede gratis PS Plus game komende maand.
Linkje naar XGN.
Vorige maand was er best wat gezeur omdat het twee sim-games waren, benieuwd of dat weer het geval gaat zijn nu het twee shooters zijn
Vol continu hectisch rennen, wegduiken, granaten gooien/ontwijken, healen, en doorrennen. Rince, repeat.
En uiteraard reeds op het verkeerde moment herladen.
Daar ben ik toch te oud voor!!
Maar best goed gedaan, voor mijn gevoel benaderen ze de manier van oorlogsvoeren van die tijd best goed.
Niet ondenkbaar, maar ik denk eigenlijk dat Sony dezelfde strategie kiest als bij de PS4: tussen de 400 en 500 euro. De PS3 kwam op de markt met een prijs van 600 euro in de tijd dat Blu Ray nog een unicum was en de PS3 tegelijk een high end game console en Blu Ray speler in 1 was. Ik denk dat Sony het lastig gaat krijgen als de PS5 weer richting de prijs van de PS3 gaat.Mother_Goozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:35:
Verwijderd
https://store.playstation...ORE-MSF75508-COMINGSOON/1
Erg jammer dit. Ik wil bijvoorbeeld de nieuwe Assetto Corsa preorderen, maar het wordt maar niet erop gezet. Bij Xbox is die game allang te preorderen.
Inderdaad, tenzij de vorige eigenaar ze niet gebruikt heeft en ze niet over de einddatum zijn.maartend schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:37:
Vraag AC:O, de Gold version voor de PS4. Als iemand die verkoopt, dan zijn alle extra's toch niet meer te gebruiken door de nieuwe koper? Dus de Seasons Pass en dergelijke?
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 30-05-2020 16:25 ]
Als eerste zag ik dat de koelpasta vooral naast de processor lag i.p.v. erop;

Op het koperen gedeelte dat op de processor rust, zat ook nauwelijks koelpasta. Schandalig dat dit gewoon zo uit de fabriek is gekomen.
En vervolgens zag ik dat de heatsink voor meer dan de helft verstopt zat. Dit verklaart het straaljager geluid wel denk ik.

Dit had ik niet verwacht, omdat de fan en binnenkant van ps4 gewoon zo goed als stofvrij waren. Zijn hier dan toch iets van pluisjes naar binnen gekomen die zich daar opgehoopt hebben? Bij de heatsink van binnen, tussen de lamellen, viel de mate van stof ook erg mee, en de fan was vrijwel stofvrij..
Ik heb de originele koelpasta verwijderd en heb er Arctic MX4 op gedaan. De heatsink is uiteraard weer helemaal stof-/pluisvrij. En damn, wat is dit een verschil zeg. Hij is nu gewoon echt fluisterstil, ook bij Modern Warfare. Blij dat ik dit gedaan heb. Had nog 4 maanden garantie, dat is nu helaas voorbij, echter is dit zeker wel de moeite waard geweest.
Mijn dank aan dit filmpje: YouTube: PS4 Pro how to disassemble, fan cleaning and replace thermal paste
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat de ventilatiegaten in de PS4 zo groot zijn. Had er nog aan gedacht om zo een mesh ervoor te maken zoals bij PC cases, zodat stof en zeker pluisjes daar tegen blijven hangen, in plaats van naar binnen te sluipen. Maar goed, dat ga ik waarschijnlijk toch niet zo mooi voor elkaar krijgen. En met de komst van de PS5 vind ik het wel prima zo
Nou goed dat het open maken niet voor niets was. Hoe heb je de stof verwijderd. Ik ben bang dat met de stofzuiger er iets kapot kan gaan door de mogelijke 'elecktrisch ontlading'?
Edit: filmpje gezien, ja why not met een kwastje.
Mijn Dualshock drift toevallig verholpen met de stofzuiger. Gewoon de kop op de stick gezet. En met een wattenstaafje met alcohol wat schoongeveegd. Verrassend was dat genoeg om het te verhelpen.
Ik twijfel nog om direct de v1 Ps5 gelijk te kopen. Maar nog langer wachten zie ik niet zitten. Is het nou al duidelijk of er op de release gelijk een Pro en 'normal' komen met prijsverschillen. Hopelijk gaan ze hier 3 juni ook op in.
[ Voor 4% gewijzigd door balarina op 30-05-2020 16:51 ]
Mooi filmpje wat rustig alles uitlegt, denk dat ik mijn PS4 pro ook maar eens een opknapbeurt ga geven, die heeft ook vaak de neiging om op te stijgen. Moet alleen nog de goede torx schroevendraaier en koelpasta ervoor hebben.
Bedankt voor de tip!
Dat is normaal hoor, ziet er prima uit. De pasta wordt tussen het koelblok en de cpu uit geperst, daarom zit er zoveel omheen. Het is juist goed dat er maar weinig op de die zelf zit, dat wil zeggen dat het een mooie dunne laag is. Zodra je de druk er af haalt (de koeler demonteert) trekt de pasta die tot een heel dun laagje geperst was zich weer een beetje samen (door cohesie) en daarom zie je vervolgens dus stukken waar geen pasta leek te zitten. Maar juist het feit dat het overal rond de die wel zat toont aan dat er echt wel genoeg prut tussen zat hoor.Alexknl schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:25:
Als eerste zag ik dat de koelpasta vooral naast de processor lag i.p.v. erop;
[Afbeelding]
Op het koperen gedeelte dat op de processor rust, zat ook nauwelijks koelpasta. Schandalig dat dit gewoon zo uit de fabriek is gekomen.
De nieuwe pasta die je gebruikt hebt zal ongetwijfeld ook helpen maar ik denk dat je grootste probleem zat in je verstopte koelribben.
Ik lees zo vaak van die verongelijkte reacties op fora omdat mensen denken dat zo'n ding onder de koelpasta moet zitten. Ze snappen niet dat die pasta bedoeld is om onregelmatigheden in de rakende vlakken op te vangen en te zorgen dat over het hele oppervlak thermische geleiding plaatsvindt. Op de stukken waar de metalen vlakken elkaar raken wordt de pasta er grotendeels tussenuit geperst, of is het filmpje zo dun dat het transparant is.Finraziel schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:44:
Dat is normaal hoor, ziet er prima uit. De pasta wordt tussen het koelblok en de cpu uit geperst, daarom zit er zoveel omheen.
Verwijderd
Het lawaai is zeker wel met de helft afgenomen.
Ik deed het voorzichtig met een nieuwe kwast en een stofzuiger van een afstandje erbij.balarina schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:46:
@Alexknl
Nou goed dat het open maken niet voor niets was. Hoe heb je de stof verwijderd. Ik ben bang dat met de stofzuiger er iets kapot kan gaan door de mogelijke 'elecktrisch ontlading'?
Edit: filmpje gezien, ja why not met een kwastje.
Echt een aanrader inderdaad. Mijne ging van straaljager geluid en "PS4 is too hot" meldingen naar fluisterstil. Denk dat die nieuwe koelpasta ook echt wel wat doet.Kalder schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:46:
[...]
Mooi filmpje wat rustig alles uitlegt, denk dat ik mijn PS4 pro ook maar eens een opknapbeurt ga geven, die heeft ook vaak de neiging om op te stijgen. Moet alleen nog de goede torx schroevendraaier en koelpasta ervoor hebben.
Bedankt voor de tip!
Als ik een koelblok van een cpu haal tijdens een pc build, dan zit er nog best wat koelpasta op. Maar ik snap 'm. Het zal inderdaad ook wel helpen dat dit dan nieuwe (wellicht betere?) koelpasta is dan de originele. Die koelribben waren inderdaad goed verstopt, had wellicht nog verkeerd kunnen uitpakken op de lange termijn. Verbaas me nu echt over hoe stil die is.Finraziel schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:44:
[...]
Dat is normaal hoor, ziet er prima uit. De pasta wordt tussen het koelblok en de cpu uit geperst, daarom zit er zoveel omheen. Het is juist goed dat er maar weinig op de die zelf zit, dat wil zeggen dat het een mooie dunne laag is. Zodra je de druk er af haalt (de koeler demonteert) trekt de pasta die tot een heel dun laagje geperst was zich weer een beetje samen (door cohesie) en daarom zie je vervolgens dus stukken waar geen pasta leek te zitten. Maar juist het feit dat het overal rond de die wel zat toont aan dat er echt wel genoeg prut tussen zat hoor.
De nieuwe pasta die je gebruikt hebt zal ongetwijfeld ook helpen maar ik denk dat je grootste probleem zat in je verstopte koelribben.
Ik durf niet te kijken. Nog een paar weekjes, heb er wel vertrouwen in en ben blij dat ik grote spoilers so far heb kunnen vermijden. Ik ben zelf nu bezig met Days Gone en als ik die uit heb doe ik nog snel een TLOU1 replay.
Days Gone mag echt wat meer liefde ontvangen. Nu met alle updates echt een prachtgame. Gewoon op een hoger difficulty met veel stealth spelen, dan merk je niet zo dat NPC's enorm dom zijn. De hordes zijn echt waanzinnig vet, ben benieuwd of TLOU2 massa zombie momenten krijgt. We gaan het zien, zonder Tlou2 en Ghost of Ghost of Tsushima zou mijn zomer, ondanks backlog, maar leeg aanvoelen haha.
Lijkt precies of het een soort troll-sport geworden is...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat anders, laatste boss Minecraft Dungeons (2e fase)

Laatste poging ging ik gelijk met hem dood, dus nog niet gehaald

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 01-06-2020 13:06 ]
Ik heb hem hier gedelete, ik vond het echt vet maar werd helemaal gek van de bugs die ik tegenkwam. Een rippercamp slopen, daar saven, en nadat je de volgende keer load: sta je midden in het rippercamp met alle rippers weer levend. De game die me een uur lang laat zoeken naar iets: blauwe cirkel op de minimap, maar er is niets, wat duidelijk wordt als je ff opnieuw load... Vette game, maar voor mij te veel ergernissen.balarina schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:29:
@bram1984
Days Gone mag echt wat meer liefde ontvangen. Nu met alle updates echt een prachtgame. Gewoon op een hoger difficulty met veel stealth spelen, dan merk je niet zo dat NPC's enorm dom zijn. De hordes zijn echt waanzinnig vet.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
De beste oplossing om het spoilervrij te houden voor wat betreft TLOU heb ik hier in handen... TLOU interesseert me geen f* (maar dan ook echt totaal geen ene f*), dus alles wat erover voorbij komt skip ik sowieso, zonder enige moeiteVrijdag schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:03:
Ik probeer zoveel mogelijk nieuws van TLOU2 te vermijden, kijk ook geen gameplayfilmpjes, het topic of wat dan ook. Hoop dat men het hier spoilervrij kan houden.
En ja, ik heb het een kans gegeven, maar ik snap nog steeds niet waarom iedereen zoveel er zo lyrisch over zijn.
Gelukkig maar, smaken verschillen. Er zijn ook genoeg personen die niks van mijn game voorkeuren begrijpen
Ik herken het. De eerste keer bij die eindbaas was ik ook snel dood. Maar hij is vrij eenvoudig als je hem een beetje doorhebt.-SaveMe- schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:06:
Ik moet eerst nog weer ff een recap van deel 1 gaan kijken.
Wat anders, laatste boss Minecraft Dungeons (2e fase)Ik kom er niet voorbij, je hebt maar 1 health potion en ik heb nog een health artifact, maar damn, het gaat zo snel en je krijgt zoveel damage die je volgens mij niet kan ontwijken ... Dacht dat dit voor kids was
![]()
Laatste poging ging ik gelijk met hem dood, dus nog niet gehaald
Arrows en de dodge roll zijn je beste vrienden. Probeer een bow te gebruiken die of veel damage doet per hit als je hem “charged” of een bow met een upgrade dat je steeds sneller kan schieten als je stilstaat. En houdt afstand. En spaar je arrows op voor de boss, dus niet voor de mobs in het level zelf. Daarnaast kun je door die energy beams dodge rollen. Dus je hoeft niet perse met de klok mee te bewegen om ze te ontwijken.
En als het je niet lukt, probeer een wat simpeler level op een hoger powerlevel te spelen zodat je gewoon wat betere armor etc krijgt. Zelf vandaag de game op apocalypse uitgespeeld. Het staat en valt met je gear. Ik was power level 91 en had echt een hele toffe combinatie van gear en relics. Was praktisch onverslaanbaar
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Herkenbaar, de eerste keer heb ik het een uurtje ofzo gespeeld en vond er werkelijk geen reet aan. Half jaar laten liggen nog een keer gestart en inmiddels 6x uitgespeeld volgens mij...ralph075 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 18:34:
[...]
De beste oplossing om het spoilervrij te houden voor wat betreft TLOU heb ik hier in handen... TLOU interesseert me geen f* (maar dan ook echt totaal geen ene f*), dus alles wat erover voorbij komt skip ik sowieso, zonder enige moeite
En ja, ik heb het een kans gegeven, maar ik snap nog steeds niet waarom iedereen zoveel er zo lyrisch over zijn.
Gelukkig maar, smaken verschillen. Er zijn ook genoeg personen die niks van mijn game voorkeuren begrijpen
Wat voor mij een redelijk uniekum te noemen is zijn maar weinig spellen die ik meerdere keren speel.
Maar als je niet van verhalende single player spellen houdt (non open world) dan is dit helemaal niks voor je idd.
Ik heb overigens ook weinig moeite om spoilers te ontwijken, maar gebruik dan ook geen Social media eigenlijk, en YouTube comments lees ik ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 01-06-2020 22:51 ]
Ik vind verhalende games wel leuk, maar de gameplay van tlou vind ik ruk... Is persoonlijk hoor, ik weet dat ik in een minderheid zitFlagg schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:49:
[...]
Herkenbaar, de eerste keer heb ik het een uurtje ofzo gespeeld en vond er werkelijk geen reet aan. Half jaar laten liggen nog een keer gestart en inmiddels 6x uitgespeeld volgens mij...
Wat voor mij een redelijk uniekum te noemen is zijn maar weinig spellen die ik meerdere keren speel.
Maar als je niet van verhalende single player spellen houdt (non open world) dan is dit helemaal niks voor je idd.
Ik heb overigens ook weinig moeite om spoilers te ontwijken, maar gebruik dan ook geen Social media eigenlijk, en YouTube comments lees ik ook niet.
Ik zeg het alleen omdat ik het vaker hier herhaald zie worden, als je niet van verhalende games houdt... Maar het verhaal alleen is wat weinig als je wat je moet doen om het verhaal door te laten gaan (de gameplay dus) niet leuk vindt.
Ik vind het wat dat betreft wel jammer dat de game geen 'tell me a story' moeilijkheidsgraad heeft. Ik heb hem op easy gezet maar je moet nog steeds heel voorzichtig zijn naar mijn idee.
[YouTube: The Last of Us Part II – Official Extended Commercial | PS4]Gezongen door de actrice van Ellie
[ Voor 30% gewijzigd door Anton.net op 04-06-2020 12:05 ]
Is dit multiplayer te spelen of zit je dan met een enorme lag omdat je het eigenlijk "streamt"?
Ik zag namelijk dat ze nascar heat hadden toegevoegd. en wilde dit wel eens proberen. Maar als het bij voorbaat al niet lukt weet ik voldoende.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.