Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
bram1984 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:06:
[...]

Het punt is dat de negatieve punten die hij benoemt, net zo makkelijk betrekking kunnen hebben op de games die hij wel leuk vindt. De manier waarop hij ze bekritiseert, kan je op letterlijk iedere game toepassen.
Ik snap wat je zegt, de argumentatie is generiek te noemen.

Echter, kijk naar jezelf en the witcher, volgens mij (er is wat tijd verstreken inmiddels, vergeeft me als ik me vergis in de details :> )
was het zo dat jij de animatie en het combat systeem niet fijn vond toch? Voor HEEL veel anderen is dit niet of niet genoeg een issue om het spel niet leuk te vinden.
heh, volgens mij had je deze game zelfs inmiddels wel bijna volledig doorgespeeld?
En ja toegegeven, ik heb vaker hier gelezen dat mensen de combat niet zo fijn/intuitief vonden......aan de andere kant, zoals aangegeven in mijn eerdere post, ik heb ook wel vaker gelezen dat mensen vaker de grote first party sony games qua genre dicht opelkaar vinden zitten.......

Ik verwacht dat hetzelfde mogelijk voor Jelloz geldt als met jou en the witcher. Nu even geen zin door genoemde arguementen, maar volgende week/maand misschien volkomen anders?

En ja arugmenten kunnen soms heel pietluttig zijn. In het zo mij geliefde 2d one on one fighting game genre zijn er heel veel mensen die skullgirls niet willen spelen ondanks dat het op papier een top titel voor ze zou zijn? Waarom dan? Bij een iemand die ik er over sprak was het puur de artstyle. Opervlakkig argument?

Maar als jij je ergert dan heb je geen plezier in een game, en dat is normaliter waarom we spelen toch?
Twixie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:41:
[...]

Ik zou er toch ook nog beschikbare tijd aan toevoegen. Bij sommige games weet je dat je er gewoon een hoop tijd moet in steken, vaak zelfs al vanaf de start. Ik heb hier nog verschillende toptitels liggen, maar waar ik nog niet eens deftig mee begonnen ben, gewoon omdat je eigenlijk best al direct een paar uur erin steekt. Heb bvb The Witcher 3 al eens opgestart, maar als je maar een uurtje hebt, kun je eigenlijk niet echt deftig beginnen.

Is iets dat me wel vaker gebeurt. Een game een uurtje starten, beseffen dat ik eigenlijk direct redelijk wat tijd er moet in steken om het een beetje allemaal door te hebben, en daardoor snel terug aan de kant. Later begin ik er dan wel ineens aan als ik wat meer vrije tijd heb en me door die initiële bump kan werken om helemaal in het spel te geraken. Ik denk dat ik met het gemak minstens 10 games kan opsommen die ik al eens begonnen ben (of zelfs meer dan eens) maar eigenlijk direct weer mee stilviel wegens acuut tijdsgebrek.

EDIT: even een poging, en wordt wellicht een beetje beschamend wat ik nog allemaal liggen heb en niet meer dan 2u geprobeerd heb (en dus niet omdat ik het niet goed vind, integendeel :)).
* Bloodborne (alhoewel het qua sfeer toch niet helemaal mijn ding is)
* The Witcher 3
* Hellblade
* Bioshock 1 & 3
* Uncharted 2
* Battlefield 4
* Battlefield Hardline
* Detroit: Become Human
* Hitman
* MGS (verschillende titles)
* Shadow of the Colossus
* ...
Nu, gelukkig geef ik er maar weinig geld aan uit :). Het zijn eigenlijk allemaal ofwel PS+ games of games die voor een prikje in de sales passeerden.
Op dat vlak is een huge externe HDD wellicht ook meer een vloek dan een zegen. Want als ik de PS4 aanzwengel, heb ik dus letterlijk honderden games die ik gewoon direct kan opstarten :).

Gezien de snelle +1's, zijn er velen die zich hierin herkennen, denk ik :).
Herken het zeker, maar wel andere discussie. Hier gaf iemand aan diverse games (op dit moment) niet interessant of leuk genoeg te vinden........terwijl er wel gespeeld was.

Maar met onbeperkt tijd zou je dingen idd vaker en/of langer een kans kunnen geven, dat is natuurlijk een feit.

[ Voor 40% gewijzigd door Sagat op 20-05-2020 11:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Sagat schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:59:
[...]

offtopic:
Ik realiseer me dat het inmiddels natuurlijk al ouwe lullen muziek is waardoor sommigen het wellicht/waarschijnlijk niet zullen kennen, en dat ze 'aardig wat' nummers hebben uitgebracht maar, ik doelde op deze O-)
Misschien niet geluid vol aan zetten als je op werk zit en/of met jonge kids etc :P
Oh, ik dacht Sad but true :P :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Sagat schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:01:
[...]Ik vind dit persoonlijk wel meevallen, hij vind sommige grote sony games op dit moment niet leuk *insert oude metallica song titel*
Mag je ook gewoon vinden, blijft natuurlijk altijd ook smaakgebonden. Maar zeg dan gewoon dat het niet je ding is. Beetje flauw om dan te zeggen "One for the template" met een plaatje erbij (wat overigens een waardeloos plaatje is, want je kunt hier zo tig diverse exclusieve titels tegenover zetten), waarbij achteraf blijkt dat hij het grootste gedeelte niet eens gespeeld heeft.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Raem schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:15:
[...]

Mag je ook gewoon vinden, blijft natuurlijk altijd ook smaakgebonden. Maar zeg dan gewoon dat het niet je ding is. Beetje flauw om dan te zeggen "One for the template" met een plaatje erbij (wat overigens een waardeloos plaatje is, want je kunt hier zo tig diverse exclusieve titels tegenover zetten), waarbij achteraf blijkt dat hij het grootste gedeelte niet eens gespeeld heeft.
Fair enough, ik vind het plaatje compleet niet storend, maar ik heb ook minder interesse in deze games. Nogmaals ik weet dat het goede tot extreem goed games zijn, maar persoonlijk ook minder binding mee.
Wellicht dat ik er daarom minder zwaar aan til?

Ik heb het exact geïnterpreteerd zoals jij zegt, dat hij aangeeft dat het zijn ding niet is, en ja, argumentatie is wat generiek en bij meerdere spellen toepasbaar.

Grootste gedeelte niet gespeeld.......wederom mijn interpretatie daarbij is dan wel dat je een inschatting kan maken wat je verwacht, en op basis daarvan dan bepalen om iets te skippen.

Maar goed we hebben er genoeg over gesproken, dus agree to disagree? :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Jelloz schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:21:
Ik moest wel even met de ogen rollen bij de Gameplay trailer van Ghost of Tsushima; alweer beetje rondrijden op je paardje in open world met rpg elementen. Het genre is wel beetje verzadigd zo intussen.

Red Dead Redemption 2 ook alleen volgehouden door de band met de characters; maar de simpelheid van de missies ging extreem vervelen. Hopelijk biedt de nieuwe generatie ook nieuwe mogelijkheden qua techniek en niet alles alleen maar meer polygonen. Creatieve armoede is het momenteel; alle grote titels spelen op 100% safe en bewezen formules (misschien terecht gezien de flop van Death Stranding).
Another one for the template
[Afbeelding]
Ik vind dat plaatje een beetje misleidend. Alleen Horizon en Days gone kan je aanmerken als echt open world games. Ik zou die niet vergelijken met Last of us, Uncharted of God of War. Sterker nog, God of War vond ik wel vrij vernieuwend. Daarnaast vond ik het hele verhaal / concept vernieuwend in Horizon. De mechanics waren dan wel weer wat vertrouwt.

Ghost of Sushi vind ik juist wel heel tof eruit zien. Het lijkt te gaan draaien om visual aandachtspunten in de game en minder om "volg questmarker naar punt a". Daarna zie ik ook nauwelijks hud elementen. Het lijkt dus wel degelijk hier en daar wat te vernieuwen.

Overigens is evolutie in plaats van revolutie niet altijd nadelig. FPS games zijn in de kern ook al jaren hetzelfde, maar toch is bijvoorbeeld DOOM een hele goede shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Niet echt PS4 maar wel PS gerelateerd:
https://www.psx-sense.nl/...e-playstation-3-duikt-op/

Zou wel heel tof zijn geweest als het was gebeurd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gears of War 1 was ik fan van, maar daarna kwamen er meer en meer delen en werd ik steeds minder fan ervan. Deel 4 was het laatste deel van Gears die ik gespeeld heb en die was echt een dertien in een dozijn shooter.

Ik ben nu op mijn Pro Mafia II aan het spelen voor een schamele dertig Euro en het spel is erg vet. Niet zo mooi als je op de screenshots hier ziet, maar de gameplay en de setting is vet. Deel drie kon ik in 2016 niet echt inkomen, maar deel twee is tot nu toe veel vetter.

Dus een tip voor Mafia/GTA fans: Check Mafia II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:45:
Gears of War 1 was ik fan van, maar daarna kwamen er meer en meer delen en werd ik steeds minder fan ervan. Deel 4 was het laatste deel van Gears die ik gespeeld heb en die was echt een dertien in een dozijn shooter.

Ik ben nu op mijn Pro Mafia II aan het spelen voor een schamele dertig Euro en het spel is erg vet. Niet zo mooi als je op de screenshots hier ziet, maar de gameplay en de setting is vet. Deel drie kon ik in 2016 niet echt inkomen, maar deel twee is tot nu toe veel vetter.

Dus een tip voor Mafia/GTA fans: Check Mafia II.
Ben ook bezig met Mafia II op de Pro met een ssd maar toch wel veel framerate drops. Heb je hier ook last van?
Eerste keer dat ik het opstartte bleef ook het saving icoontje constant staan 8)7
Niet echt een soepele release lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
@s0kkie Zou vet zijn he gears of war op ps,was eigenlijk een multi game voor ps en xbox,alleen toen kwam ms met een zak geld en rest weten we :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:08:
[...]

Ben ook bezig met Mafia II op de Pro met een ssd maar toch wel veel framerate drops. Heb je hier ook last van?
Eerste keer dat ik het opstartte bleef ook het saving icoontje constant staan 8)7
Niet echt een soepele release lol
Ik ook een Pro met externe SSD hier. Er zitten af en toe wat haperingen in, vooral tijdens het rijden. Bij mij blijft er de hele tijd 2K met account linked staan in de rechter bovenhoek. Speciaal lid geworden van 2K, want daarvoor stond er de hele tijd 2K not linked. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Amaze86 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:12:
@s0kkie Zou vet zijn he gears of war op ps,was eigenlijk een multi game voor ps en xbox,alleen toen kwam ms met een zak geld en rest weten we :)
Tsja er waren genoeg games multiplatform waaronder ook FPS (en GeoW is dan eigenlijk natuurlijk weer 3rd person....) anyways, vind het vet dat het gebeurd is, maar ook weer niet mega onwaarschijnlijk, ondanks dat de architecturen van de consoles toen verder uitelkaar lagen dan nu.

Misschien bekijk ik het te nuchter of simpel. Ik zag al wel wat YT spul hierover voorbijkomen, misschien is bekijken zodat ik bovenstaande eventueel nog kan herzien en/of aanvullen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:18:
Ik ook een Pro met externe SSD hier.
Waarom in hemelsnaam een externe SSD? Een SSD is bij een PS4 pas zinvol als je 'm inbouwt, en dat is zo gebeurd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:39:
[...]

Waarom in hemelsnaam een externe SSD? Een SSD is bij een PS4 pas zinvol als je 'm inbouwt, en dat is zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:39:
[...]

Mijn externe SSD is hier al meer dan een jaar in gebruik en is met laden veel sneller dan mijn interne HDD is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dit is echt één van de beste, en op veel fronten de beste, game die ik de afgelopen 10 jaar heb gespeeld. Echter maak ik me wel een klein beetje zorgen als ik de gameplay zie. Ik hoop namelijk op een beetje vernieuwing in het looten en de wapens. De mechanics hebben ze zo te zien genoeg aangepast om interessant te houden maar ik hoop dit keer meer te vinden dan lapjes stof, halve scharen en blikjes schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Kenny_026 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:20:
[...]

Dit is echt één van de beste, en op veel fronten de beste, game die ik de afgelopen 10 jaar heb gespeeld. Echter maak ik me wel een klein beetje zorgen als ik de gameplay zie. Ik hoop namelijk op een beetje vernieuwing in het looten en de wapens. De mechanics hebben ze zo te zien genoeg aangepast om interessant te houden maar ik hoop dit keer meer te vinden dan lapjes stof, halve scharen en blikjes schroeven.
Dat vond ik juist wel goed gedaan in het eerste deel. Schaarste van wapens en munitie 20 jaar nadat de wereld effectief is vergaan. Had voor mij ook impact op hoe ik het spel speelde. Als ze waren omgegaan met wapens, zoals in de Uncharted serie of in een looter shooter, was die ervaring veel anders geweest. Minder, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:20:
[...]

Ik denk niet dat je daarin al teveel moet verwachten. Je kunt prone gaan en onder zaken door kruipen. Er is nu een echte jump knop. Voor de rest is het volgens mij veelal hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
bram1984 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:09:
[...]
Ik denk niet dat je daarin al teveel moet verwachten. Je kunt prone gaan en onder zaken door kruipen. Er is nu een echte jump knop. Voor de rest is het volgens mij veelal hetzelfde.
Grootste aanpassing is denk ik de dodge button, dat gaat wel een impact hebben op de combat. Verder zijn er ook nieuwe wapens, zoals die explosieve arrows. En enemies kunnen nu honden hebben. Als je te dicht in de buurt komen kunnen die je ruiken etc..

En Ellie beweegt zich natuurlijk heel anders Joel, ze is veel sneller.

Edit: in The Lost Legacy zat ook dat open world gedeelte waar je je op eigen tempo kon verplaatsen met een auto. Zoiets gelijkaardigs gaat er sowieso ook inzitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 20-05-2020 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Maar het ging over open world games, dan is deze toch geschikter? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Dodge, duck, dive, dip, dodge

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:16:
[...]
Mijn externe SSD is hier al meer dan een jaar in gebruik en is met laden veel sneller dan mijn interne HDD is.
Nochtans heeft hij gelijk. En nogal wiedes dat je externe SSD sneller is dan je interne HDD. Je SSD intern zal echter nog sneller zijn dan extern. Vergeet ook niet dat dan het hele OS ook op SSD staat, dus snellere menu's e.d.
Bij de non-Pro was het wel zo dat extern sneller was dan intern en dat had te maken met de interne bus die via USB verliep of iets in die aard. Bij de Pro is dat helemaal van de baan en intern is altijd sneller dan extern.

EDIT: random Google hit : https://www.reddit.com/r/...rnal_vs_external_ps4_pro/

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 20-05-2020 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Twixie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:32:
[...]

Nochtans heeft hij gelijk. En nogal wiedes dat je externe SSD sneller is dan je interne HDD. Je SSD intern zal echter nog sneller zijn dan extern. Vergeet ook niet dat dan het hele OS ook op SSD staat, dus snellere menu's e.d.
Bij de non-Pro was het wel zo dat extern sneller was dan intern en dat had te maken met de interne bus die via USB verliep of iets in die aard. Bij de Pro is dat helemaal van de baan en intern is altijd sneller dan extern.

EDIT: random Google hit : https://www.reddit.com/r/...rnal_vs_external_ps4_pro/
Met logica kom je ook een eind want de doorvoersnelheid van USB 3.0 is 4,8 Gbit per seconde. Effectief dus meer dan de snelheid van je SSD gok ik zo. Of je moet er eentje hebben van 600+ mb/s. De SATA bus in de PS is nagenoeg gelijk aan USB 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:29
Twixie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:32:
[...]
Nochtans heeft hij gelijk.
Nee hij heeft niet gelijk, ook het gebruik van een externe SSD is al zinvol want het geeft betere snelheid dan de HDD.
Ik doe hetzelfde, scheelt een boel laadtijd en scheelt een boel geld omdat ik een aanbieding van een externe m.2 SSD kon gebruiken ;)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog eens herlezen en jullie hebben gelijk. Hij zei dat het pas zinvol is als je hem inbouwt, wat inderdaad niet klopt. Ook extern is de winst navenant, maar intern is wel nog beter om de redenen die ik gaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NBA 2K20 is in de PlayStation store “afgeprijsd” van “€59,95” naar €4,99.
Geen game voor iedereen maar best een leuk tussendoortje voor deze prijs.

Edit: nevermind, ik was zo te zien net op tijd want volgens de link is hij nu weer €59,99

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 21-05-2020 11:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Donstil schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:35:
NBA 2K20 is in de PlayStation store “afgeprijsd” van “€59,95” naar €4,99.
Geen game voor iedereen maar best een leuk tussendoortje voor deze prijs.
Is alweer teruggedraaid, staat hier gewoon voor 59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:39:
[...]

Is alweer teruggedraaid, staat hier gewoon voor 59,99
Ja ik zie het net, Google denkt ook nog €4,99 dus is heel recent gebeurd vermoed ik.
Nou zonde dan :) , wij waren gisteren net op tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:40:
[...]

Ja ik zie het net, Google denkt ook nog €4,99 dus is heel recent gebeurd vermoed ik.
Nou zonde dan :) , wij waren gisteren net op tijd.
Is wel een rare prijsfout geweest. Niet PS store gerelateerd, want voor de Switch en Xbox was ie ook goedkoop te krijgen (bij beide nog iets goedkoper, voor €2,99).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Ultieme game voor ontspanning. Ik hoop dat je weer lekker van die superhuman slagen en spins kunt geven. Golf Club mikte op realisme maar dat maakt het wel minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:29
Ik ben net begonnen aan Everybody’s Golf, ook erg vermakelijk!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Everybody's Golf is erg leuk inderdaad! :*)
Heb me ook erg vermaakt met The Golf Club 2019, denk dat 2k21 dezelfde weg zal gaan bewandelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Voor de golf fans komt er binnenkort genoeg uit :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Er komt dus zogezegd een golf aan spellen aan?

Ik pak mijn jas zelf wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:56:
[YouTube: PGA Tour 2K21 | Announce Trailer | PS4]

Ultieme game voor ontspanning. Ik hoop dat je weer lekker van die superhuman slagen en spins kunt geven. Golf Club mikte op realisme maar dat maakt het wel minder leuk.
Staat ook op mijn lijstje :9

En deze ook,erg vet en lekker oldskool:

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 01:30:
[...]

Staat ook op mijn lijstje :9

En deze ook,erg vet en lekker oldskool:
[YouTube: Desperados 3 - Official Gameplay Overview Trailer]
Ah vet! Een beetje Divinity/BG game in het western style 😊

Ik ben overigens eindelijk aan Spiderman begonnen. Wat een leuke game zeg. De combat is één van de beste mechanics die ik ooit in een game heb gezien. Het is heel uitdagend in het begin maar als je dan eenmaal het gevoel hebt is het echt heerlijk 😊

Ik moet wel zeggen dat je er volgens mij snel doorheen bent. Ik ben in één speelsessie op 20% van de storyline van de game en dan heb ik ook nog alle masten gepakt en de helft van mn rugzakjes.

Desalniettemin top game so far 👍

[ Voor 40% gewijzigd door Kenny_026 op 22-05-2020 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Kenny_026 Desperados is geen RPG ala Divinity hoor! Tactische isometrische stealth shooter ... maar nog steeds erg cool!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 08:45:
@Kenny_026 Desperados is geen RPG ala Divinity hoor! Tactische isometrische stealth shooter ... maar nog steeds erg cool!
Meer zoals Commandos van vroeger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja klopt daar ligt de inspiratie wel ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 22-05-2020 09:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Oeh, milestone:
100 games op de PS4 gespeeld *O*

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 22-05-2020 11:55 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Komt Commandos II ook niet dit jaar nog naar de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SemperFidelis schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:58:
[...]

Komt Commandos II ook niet dit jaar nog naar de PS4?
Ja blijkbaar is ie er al. Wist ik ook niet.... Maar hij scoort niet al te best blijkbaar. Hieronder is de PC versie maar voor PS4 zal het wel niet anders zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OqY8GA21K-x3D3uS9CbHuQDHows=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wNTvmn7loZlOrojtCtR3AQ7E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Days Of Play loop dit jaar blijkbaar van 25 mei tot 8 juni.
Dus verwacht landelijke kortingen op ps+, exclusives, controllers, consoles....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Kenny_026 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:54:
[...]

Ja blijkbaar is ie er al. Wist ik ook niet.... Maar hij scoort niet al te best blijkbaar. Hieronder is de PC versie maar voor PS4 zal het wel niet anders zijn...

[Afbeelding]
Ja de PC versie was niet echt leuk.
Maar de PS4 versie moet nog komen hoor, is er nog niet! Geloof oktober ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
vanaf maandag weer de Days of Play
https://twitter.com/PlayStation/status/1263803508287049729

PS+ 30% korting voor 12mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Kenny_026 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:54:
[...]

[Afbeelding]
Metacritic voor PC is altijd een drama. Meeste reviews zijn mensen die de game niet kunnen starten of andere problemen ervaren en daardoor een 1 geven. Net zoals ze voor de overige games die cijfers geven, omdat op hun systeem geen ene reet goed draait. 2 patches later is alles gefixed, maar de reviews laten ze dan lekker staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:36:
[...]

Metacritic voor PC is altijd een drama. Meeste reviews zijn mensen die de game niet kunnen starten of andere problemen ervaren en daardoor een 1 geven. Net zoals ze voor de overige games die cijfers geven, omdat op hun systeem geen ene reet goed draait. 2 patches later is alles gefixed, maar de reviews laten ze dan lekker staan.
Andersom net zo, kijk naar het Doom Eternal debacle.
Gelukkig draaien ze het nu terug, maar het is wel iets wat ik zou meenemen mocht ik in de toekomst een game van ID willen kopen.

Beste is gewoon om uit meerdere bronnen een oordeel te vellen; YouTube, geschiedenis van de developer, geschreven reviews, vrienden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:40
Anton.net schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:12:
Days Of Play loop dit jaar blijkbaar van 25 mei tot 8 juni.
Dus verwacht landelijke kortingen op ps+, exclusives, controllers, consoles....
Mijn controllers hebben beide last van stick drift; vrij irritant als je cruciale componenten van robots af wil schieten/headshots maken in Horizon Zero Dawn en je aim schiet steeds tikje omhoog.
2 controllers vervangen bij end-of-life console is ook zoiets... (X360 controllers leken het eeuwige leven te hebben)

Toevallig mensen hier die dat succesvol gefixt hebben?
Alle tech channels gebruiken "rubbing alcohol" voor schoonmaak dingen; is dit spul vergelijkbaar?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-96-alcohol-ketonatus/p/2640051

[ Voor 6% gewijzigd door Jelloz op 22-05-2020 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Jelloz schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 18:40:

Alle tech channels gebruiken "rubbing alcohol" voor schoonmaak dingen; is dit spul vergelijkbaar?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-96-alcohol-ketonatus/p/2640051
Meestal gaat het dan op isopropanol, maar dit spul is ook geschikt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Weet iemand of voor Playstation Now de Days of Play deal stackable is?

https://blog.eu.playstati...-deals-on-games-and-more/

Heb een lopend abbo, vorige actie maandje terug kon het iig niet omdat het new subscribers only was...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
KngfCnns schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:53:
Weet iemand of voor Playstation Now de Days of Play deal stackable is?

https://blog.eu.playstati...-deals-on-games-and-more/

Heb een lopend abbo, vorige actie maandje terug kon het iig niet omdat het new subscribers only was...
Ik denk dat Sony of Playstation support dat antwoord wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
DigitalError schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:
[...]

Ik denk dat Sony of Playstation support dat antwoord wel heeft.
Joh, misschien weet Hermen Hulst t ook wel :+ . Afgaande op een paar reddit threads lijkt deze vorig jaar wel stackable te zijn geweest, ga het proberen tegen die tijd :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Zwakke days of play.

- Nioh 2 from £39.99/€49.99 RRP , euhm ok I guess ? PepeShrug buiten het feit dat ik het met 1 google hit voor pakweg 35 euro incl shipping kan kopen vanuit de UK.

- 15 Euro voor hun '' PlayStation hits '' games, hmm leuk voor die prijs ( of lager ) lagen ze de laatste 12 maanden al 2x bij Lidl, en ook op psprices zie ik prijzen die 15 of lager waren, dus yay ?

- Geen controllers

- Geen consoles : vreemd, zou je denken einde van de gen dat je nog snel wat ps4's wilt slijten aan pakweg 180 voor een slim en 250 voor een Pro om nog wat meer van je aankomende end of gen exclusives te kunnen verkassen.

Enkel PepeClap voor wie PS+ moet verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 22-05-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Katmi schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:14:
Zwakke days of play.

- Nioh 2 from £39.99/€49.99 RRP , euhm ok I guess ? PepeShrug buiten het feit dat ik het met 1 google hit voor pakweg 35 euro incl shipping kan kopen vanuit de UK.

- 15 Euro voor hun '' PlayStation hits '' games, hmm leuk voor die prijs ( of lager ) lagen ze de laatste 12 maanden al 2x bij Lidl, en ook op psprices zie ik prijzen die 15 of lager waren, dus yay ?

- Geen controllers

- Geen consoles : vreemd, zou je denken einde van de gen dat je nog snel wat ps4's wilt slijten aan pakweg 180 voor een slim en 250 voor een Pro om nog wat meer van je aankomende end of gen exclusives te kunnen verkassen.

Enkel PepeClap voor wie PS+ moet verlengen.
_O- +1 voor je BTTV emotes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als het goed is morgen de 4e PS4 binnen:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41dmZkhCnLL._SX466_.jpg

Ben 's gaan kijken naar andere Limited Editions PS4's maar het zijn er meer dan ik wist/dacht:

https://www.androidcentra...ation-4-you-can-buy-today

De meeste ken ik wel, anderen zijn nieuw (voor me). Heb naast deze nog de Batman Limited Edition PS4.

Dure hobby zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Exorcist Mooi ding!
Maar er zijn er nog meer hoor.
Een paar die nu in me opkomen zijn die van Death Stranding, Gran Turismo Sport, Dragon Quest en die lichtgrijze Star Wars slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

kaanmijo

Picobello B.V.

Exorcist schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:25:

[Afbeelding]

Ben 's gaan kijken naar andere Limited Editions PS4's maar het zijn er meer dan ik wist/dacht:

De meeste ken ik wel, anderen zijn nieuw (voor me). Heb naast deze nog de Batman Limited Edition PS4.

Ik kan je vertellen dat die lijst niet compleet is, ik heb hier namelijk een zilveren Gran Turismo Sport editie op de kast staan en die staat niet op de lijst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:23
Even een vraagje tussendoor. Ik heb van de week deze koptelefoon besteld.

https://tweakers.net/kopt...xb900n_p961326/overzicht/

Mijn idee was deze te gebruiken op de PS4. Mobiel muziek luisteren en vergaderen op de pc. Nu vind ik vooral het geluid van de PS4 wat tegenvallen.

Klinkten “game” headsets normaliter beter dan een normale hoofdtelefoon? Een microfoon is geen vereiste. Speel bijna nooit online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:25:

[Afbeelding]

Anton.net schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:59:
@Exorcist Mooi ding!
Maar er zijn er nog meer hoor.
Een paar die nu in me opkomen zijn die van Death Stranding, Gran Turismo Sport, Dragon Quest en die lichtgrijze Star Wars slim
kaanmijo schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:32:
[...]

Ik kan je vertellen dat die lijst niet compleet is, ik heb hier namelijk een zilveren Gran Turismo Sport editie op de kast staan en die staat niet op de lijst ;)
Yup, de GT Sport limited edition miste ik ook gelijk in het overzicht :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tricto schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:54:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb van de week deze koptelefoon besteld.

https://tweakers.net/kopt...xb900n_p961326/overzicht/

Mijn idee was deze te gebruiken op de PS4. Mobiel muziek luisteren en vergaderen op de pc. Nu vind ik vooral het geluid van de PS4 wat tegenvallen.

Klinkten “game” headsets normaliter beter dan een normale hoofdtelefoon? Een microfoon is geen vereiste. Speel bijna nooit online.
Als in “bedraad op je controller aangesloten”? Want dat kan wel kloppen, DAC in de controller is niet zo best helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:23
Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Als in “bedraad op je controller aangesloten”? Want dat kan wel kloppen, DAC in de controller is niet zo best helaas.
Ja klopt inderdaad. Nooit bij stil gestaan dat dit een slechtere geluidskwaliteit kon opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:19
hmm twijfel nu wel hard om de PSVR pack te halen, aangezien hij ook op de ps5 gaat werken (wil graag wel wat games in VR checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Zo die days of play psn plus aanbieding komt echt heel goed uit mn psn plus verloopt in juni. En wou days gone ook een keer halen dus ook maar gelijk doen dan denk ik.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:46:
Zo die days of play psn plus aanbieding komt echt heel goed uit mn psn plus verloopt in juni. En wou days gone ook een keer halen dus ook maar gelijk doen dan denk ik.
Mijn ps+ verloopt aankomende woensdag :+ heb ik weer ff mazzel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn Ps+ verloopt elke maand. Heb ik even mazzel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik wou dat ze die jaarabonnementen maar eens in de aanbieding deden. Voor alle landen van Europa kun je die met dikke kortingen scoren op internet, behalve voor Nederland waar je de volle mep van 60 euro mag betalen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Exirion schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:21:
Ik wou dat ze die jaarabonnementen maar eens in de aanbieding deden. Voor alle landen van Europa kun je die met dikke kortingen scoren op internet, behalve voor Nederland waar je de volle mep van 60 euro mag betalen.
vanaf maandag 30% korting met de Days of Play sale, en die jaarabo's zijn een keer of 4 per jaar wel in de sale hoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Exirion schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:21:
behalve voor Nederland waar je de volle mep van 60 euro mag betalen.
Beetje beter de aanbiedingen in de gaten houden; ik heb nog nooit 60 euro voor een jaar PS+ betaald ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:32:
Beetje beter de aanbiedingen in de gaten houden; ik heb nog nooit 60 euro voor een jaar PS+ betaald ;)
Ik heb een keer voor 2 jaar met een aanbieding gekocht, maar de mijne verloopt in juli en ik denk er meestal te laat aan om er op te letten. Neemt niet weg dat het in andere landen een stuk makkelijker is om een aanbieding te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Exirion schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:41:
[...]

Ik heb een keer voor 2 jaar met een aanbieding gekocht, maar de mijne verloopt in juli en ik denk er meestal te laat aan om er op te letten. Neemt niet weg dat het in andere landen een stuk makkelijker is om een aanbieding te scoren.
Volgens mij kun je vanaf maandag gewoon een jaar er bij pakken toch? Je hoeft volgens mij niet te wachten tot je huidige PS plus op is.
En anders bestel je een of meer van die kaartjes online, die gaan volgens mij ook gewoon mee in de sale (meestal duikt gamemania er geloof ik nog wel 1 of 2 euro onder zelfs).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Finraziel schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:10:
Volgens mij kun je vanaf maandag gewoon een jaar er bij pakken toch? Je hoeft volgens mij niet te wachten tot je huidige PS plus op is.
Dat weet ik, maar zoals ik zei: ik denk er te laat aan, en in de tijd dat mijn abonnement verloopt zijn er in de praktijk zelden aanbiedingen geweest. Ik koop nu weer voor 2 jaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Exirion schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:12:
[...]

Dat weet ik, maar zoals ik zei: ik denk er te laat aan, en in de tijd dat mijn abonnement verloopt zijn er in de praktijk zelden aanbiedingen geweest. Ik koop nu weer voor 2 jaar denk ik.
Ik begrijp wat je zegt, dat je er in het verleden niet op tijd aan dacht en dat nu wel gaat doen... maar je post doet me toch denken aan die mop van een belg (sorry zuidervrienden :+) die een bananenschil op de stoep ziet liggen en zegt "oh jee, daar ga ik weer" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Finraziel schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:13:
Ik begrijp wat je zegt, dat je er in het verleden niet op tijd aan dacht en dat nu wel gaat doen... maar je post doet me toch denken aan die mop van een belg (sorry zuidervrienden :+) die een bananenschil op de stoep ziet liggen en zegt "oh jee, daar ga ik weer" _O-
Ach ja, op een gegeven moment krijg je het druk met andere dingen in je leven en hebben dit soort zaken niet meer de prioriteit die ze hadden :) Ik game soms weken achter elkaar regelmatig, en dan maanden niet tot nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Finraziel schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:10:
[...]

En anders bestel je een of meer van die kaartjes online, die gaan volgens mij ook gewoon mee in de sale (meestal duikt gamemania er geloof ik nog wel 1 of 2 euro onder zelfs).
Ik heb geloof ik nog iets van 1½ tot 2 jaar tot mijn PS+ afloopt, had vorig jaar ook al PS+ in de aanbieding gekocht.
Ik denk dat ik deze keer de aanbieding over sla en volgend jaar pas weer let op de aanbiedingen van PS+.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Exirion schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:16:
[...]

Ach ja, op een gegeven moment krijg je het druk met andere dingen in je leven en hebben dit soort zaken niet meer de prioriteit die ze hadden :) Ik game soms weken achter elkaar regelmatig, en dan maanden niet tot nauwelijks.
Het hoeft ook niet veel uit te maken hoor, ik heb zelf 2 maanden terug geloof ik een jaartje gekocht voor op dat moment 53 euro (bij cdkeys). Ik had op dat moment even behoefte aan online kunnen gaan en wou wel weer een jaartje toegang tot mijn eerder geclaimde games (en wat nieuwe games claimen). Boeit me op dat moment ook niet zoveel dat ik dan iets duurder uit ben. Aangezien ik de PS4 ook niet als main platform gebruik ben ik meer geld kwijt als ik het permanent door laat lopen terwijl ik het ding nauwelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Kalder schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:16:
[...]

Ik heb geloof ik nog iets van 1½ tot 2 jaar tot mijn PS+ afloopt, had vorig jaar ook al PS+ in de aanbieding gekocht.
Ik denk dat ik deze keer de aanbieding over sla en volgend jaar pas weer let op de aanbiedingen van PS+.
Er is een (kleine) kans dat Sony straks met de PS5 andere prijzen gaat hanteren, hier heb ik uiteraard geen bewijs voor, maar de afgelopen jaren is de prijs wel gestegen. Volgens mij 2 of 3 jaar geleden kon je voor €30 tijdens Days of Play een jaar PS+ kopen.

Dus ik pak er nu 2 mee en dan zie ik het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Weet iemand waar je in Nederland de 'Iron man vr met 2 controllers' editie kan pre orderen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Sinds 2015 in het bezit van een PS4. Door drukte nooit echt aan toegekomen om mee te gamen. Jaloers las en keek ik reviews van blockbusters (Digital Foundry liefhebber) en had altijd de gedachte van "ooit zal ik meer vrije tijd krijgen en tijd hebben voor gamen".

Vorig jaar The last of Us Remastered gehaald bij de Lidl, samen met Uncharted 4. Afgelopen tijd eindelijk tijd gehad voor Uncharted 4. Wat een heerlijke game! Meteen ook de voorgaande delen uitgespeeld (U2 was wel de meest memorabele) en nu bezig met Lost Legacy.

God of War en Horizon Zero Dawn liggen ook klaar voor mijn opleving van een oude geliefde hobby. Die paar weken quarantaine waren toch nog ergens goed voor: het herontdekken van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Hmm, ik kreeg net een bericht dat mijn PS+ bijna is verlopen, maar ik heb vorig jaar juist twee jaar extra er aan toegevoegd. Gewoon met die prepaid kaartjes. Kan het zijn dat dit een fout is of niet wordt meegenomen?

Ik ga namelijk niet een creditcard of wat voor automagische afschrijving er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:45:
Hmm, ik kreeg net een bericht dat mijn PS+ bijna is verlopen, maar ik heb vorig jaar juist twee jaar extra er aan toegevoegd. Gewoon met die prepaid kaartjes. Kan het zijn dat dit een fout is of niet wordt meegenomen?
Lijkt me apart. Heb je ze wel aan de juiste account toegevoegd ?
Wat zie je als einddatum als je hier checkt : https://store.playstation.com/nl-be/subscriptions ? Daar kun je overigens het automatisch verlengen uit zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 24-05-2020 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Twixie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:49:
[...]

Lijkt me apart. Heb je ze wel aan de juiste account toegevoegd ?
Wat zie je als einddatum als je hier checkt : https://store.playstation.com/nl-be/subscriptions ? Daar kun je overigens het automatisch verlengen uit zetten.
Nou, tempus fugit blijkbaar :{

Ik heb alles maar even uitgezocht, en blijkbaar heb ik drie jaar geleden(!) voor drie jaar (één keer in een fysieke winkel, twee keer bij Gamemania in de sale) een jaarabbo gekocht. Dat verloopt dus eind mei.

|:( Ik verkeerde werkelijk in de veronderstelling dat ik dat vorig jaar gedaan had...

* Vrijdag gaat even in een hoekje zitten om zich keihard te schamen en te huilen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Nou ik ben eruit de PS VR mega pack komt hier ga hem morgen bestellen. Kan het niet laten liggen voor die prijs, Werkt ook op de ps5 dus alleen maar goed.
En als de versie 3 uitkomt zal die wel een heel stuk duurder zijn.

btw iemand nog tips waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 13:31
Ruudox schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:31:
Nou ik ben eruit de PS VR mega pack komt hier ga hem morgen bestellen. Kan het niet laten liggen voor die prijs, Werkt ook op de ps5 dus alleen maar goed.
En als de versie 3 uitkomt zal die wel een heel stuk duurder zijn.

btw iemand nog tips waar?
Hier misschien: https://www.amazon.de/Pla...id=1590387457&sr=8-3&th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Days Of Play start vandaag, maar op de Store is er niets van te merken. Dus eens wat verder gezocht, en wat ik vreesde lijkt inderdaad het geval te zijn: dit is een actie waar Sony's eigen PS Store niet aan deelneemt.
Days of Play will kick off early at participating retailers in Europe, Australia, New Zealand and other select regions starting 25th May, with promotions running through 8th June.
(https://blog.eu.playstati...-deals-on-games-and-more/)

Dus ook de prijzen van de games zullen enkel voor fysieke copies zijn.

EDIT: heb bol.com ook nog tegoed, maar ook daar blijkt uitgerekend PS+ nog de volle prijs. Sowieso vaag dat zelfs andere DOP deals gewoon hoger geprijsd staan dan wat Sony zelf op geeft. Bvb de PlayStation Hits zijn afgeprijsd naar €17.99 ipv €14.99.

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 25-05-2020 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Twixie De deals in de PS store beginnen op 3 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Twixie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:50:
Days Of Play start vandaag, maar op de Store is er niets van te merken. Dus eens wat verder gezocht, en wat ik vreesde lijkt inderdaad het geval te zijn: dit is een actie waar Sony's eigen PS Store niet aan deelneemt.

[...]

(https://blog.eu.playstati...-deals-on-games-and-more/)

Dus ook de prijzen van de games zullen enkel voor fysieke copies zijn.

EDIT: heb bol.com ook nog tegoed, maar ook daar blijkt uitgerekend PS+ nog de volle prijs. Sowieso vaag dat zelfs andere DOP deals gewoon hoger geprijsd staan dan wat Sony zelf op geeft. Bvb de PlayStation Hits zijn afgeprijsd naar €17.99 ipv €14.99.
Had ik ook gezien ja, heel bijzonder. Dus maar PS+ besteld bij Game Mania.

Edit: Na opheldering is het nog steeds vreemd, maar blijkbaar later in de Playstation Store zelf 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Segafreak83 op 25-05-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:05:
@Twixie De deals in de PS store beginnen op 3 juni.
Thanks!!
Man man, ik moet precies wel leren lezen. Staat letterlijk op die pagina die ik gequotet heb 8)7 .
What’s more, PlayStation Store will also be offering awesome deals for blockbuster games, along with deals on PS Plus and PS Now subscriptions***, from 3rd June through 17th June. Stay tuned for more info here on PS Blog and over on the Days of Play site.
Dus zelfs ook voor PS+ daar... Oef :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker. Single player weer eens door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 17:43:
Lekker. Single player weer eens door lopen.
[Embed]
Best nice. Dat is nou de eerste Ps+ game sinds jaren waarvan ik denk “hè lache die wilde ik nog eens proberen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zojuist mijn PS4 verkocht, heb alles gespeeld wat ik wilde spelen, dus ben helemaal klaar voor de PS5.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
Greatsword schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:05:
Zojuist mijn PS4 verkocht, heb alles gespeeld wat ik wilde spelen, dus ben helemaal klaar voor de PS5.
The last of us en ghost dan? of zijn dat niet jou type games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:15:
[...]

The last of us en ghost dan? of zijn dat niet jou type games.
Dat of hij wilt ze op de PS5 spelen.

Ik haal TLoU op release, maar GoT twijfel ik ernstig over. Ik wil 'm 100% zeker spelen, maar ik denk dat ik dat pas ga doen op de PS5 versie. Ik denk dat vooral een open wereld game veel profijt van de betere hardware gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Jij bent er vroeg bij. Echt ALLES al gespeeld? Verwacht je zoveel nieuwe games bij de launch? Meestal zijn dat toch een beetje mwoah-games vind ik. Ik ga hem ook wel redelijk gelijk halen bij de launch, maar om nou mijn trouwe PS4 vriend nú al weg te doen... Op zich wel slim qua wat het nu nog oplevert misschien, maar die paar tientjes verlies neem ik dan wel. Anders kan ik geen Dead Cells meer spelen (ik ben er rijkelijk laat mee om hem nu pas te ontdekken, maar wát een lekkere game is dát zeg...) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
bram1984 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:22:
[...]

Dat of hij wilt ze op de PS5 spelen.

Ik haal TLoU op release, maar GoT twijfel ik ernstig over. Ik wil 'm 100% zeker spelen, maar ik denk dat ik dat pas ga doen op de PS5 versie. Ik denk dat vooral een open wereld game veel profijt van de betere hardware gaat hebben.
Eens hoe meer ik over GOT lees hoe minder ik er zin in krijg helaas :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
En dan op de PS5 remastered PS4-titels spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
spaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Jij bent er vroeg bij. Echt ALLES al gespeeld? Verwacht je zoveel nieuwe games bij de launch? Meestal zijn dat toch een beetje mwoah-games vind ik. Ik ga hem ook wel redelijk gelijk halen bij de launch, maar om nou mijn trouwe PS4 vriend nú al weg te doen... Op zich wel slim qua wat het nu nog oplevert misschien, maar die paar tientjes verlies neem ik dan wel. Anders kan ik geen Dead Cells meer spelen (ik ben er rijkelijk laat mee om hem nu pas te ontdekken, maar wát een lekkere game is dát zeg...) :P
Ik snap dat zelf ook nooit zo goed, maar je weet de andere omstandigheden niet, misschien heeft deze persoon ook een dikke gamepc dan snap ik dat je wel je verkoop opbrengst wil maxen.

Dead cells zit hier ook nog in de backlog, het zou iets kunnen zijn wat ik zeer tof vind, ik heb (of had?) hem ook denk ik, maar weet even niet of dat nou op epic store was, gamepass etc etc.........zou echt is iets van een excel moeten maken :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Dead Cells is de game die ik momenteel het meeste speel. Maar dan wel op de Switch. Heerlijke game om even te doen als je op de WC zit of in bed ligt. Heb er 1 playthrough opzitten. Hard is wel iets andere koek!
Pagina: 1 ... 159 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.