Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-07 11:11
Ik zat gisteren te kijken in de store en zag Overwatch Legendary edition voor €19,99. Zag dat de aanbieding geldig was tot 18-06 tot 12:59. Wilde ik hem vanochtend vroeg kopen was die weer €60.... 8)7

PSN: NinjaKiwiNL - Voeg mij gerust toe :)

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07:50

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Multimediaknaller schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Trek een PlayStation 4 van Marktplaats voor 100 of 150 Euro en doe mee aan de Game Mania inruilactie :)
Zijn die Playstations die je dan krijgt gloed nieuw? Ik heb nu nog een oude ps4, maar zo update voor nu klinkt heel aantrekkelijk.

Of zijn het ook 2e hands consoles??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:19
Nickrsd schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:52:
[...]

Zijn die Playstations die je dan krijgt gloed nieuw? Ik heb nu nog een oude ps4, maar zo update voor nu klinkt heel aantrekkelijk.

Of zijn het ook 2e hands consoles??
Nieuw.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07:30
Mother_Goozz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:25:
Ik zat gisteren te kijken in de store en zag Overwatch Legendary edition voor €19,99. Zag dat de aanbieding geldig was tot 18-06 tot 12:59. Wilde ik hem vanochtend vroeg kopen was die weer €60.... 8)7
Heb me daar ook al door laten foppen. Alle acties gelden altijd tot 1u 's nachts van de datum die ze opgeven, dus in werkelijkheid heb je slechts tot de dag voordien. Zeer vervelend maar gelukkig iets dat je ook maar 1x door laat vangen :).

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Multimediaknaller schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Trek een PlayStation 4 van Marktplaats voor 100 of 150 Euro en doe mee aan de Game Mania inruilactie :)
Ja goede actie, lever je PS4 Pro in en krijg een PS4 Pro terug met TLOUII voor maar 150 euro. PS5 zie ik er niet tussen staan trouwens?

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 06-07 16:46

spaceboy

op grote hoogte

mfneed schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:15:
Heren,

Even voor opheldering. Heb ik het goed, dat wanneer ik een US account(account1) en een NL account (account2) op mijn PS4 heb staan, dat ik game uit account1 met account2 kan spelen en viceversa? Mits ze beide als primair op de PS4 staan?:)

B.v.d!
Ja, ik blijf het ook niet snappen. :|
Ok, even een casus (casus 1) als voorbeeld. Ik speel regelmatig met een vriend couch coop. We hebben een spel allebei gekocht. We hebben bij mij thuis een eind gespeeld en willen die save game verder bij hem spelen. Ik heb op mijn PS4 die save in de cloud gezet. Als ik bij hem ben en vanuit mijn account (actieve start scherm) die save game uit de cloud trek en vervolgens het spel opstart... Dan zien we dus slechts ZIJN save game. Klopt dat? Kan dat anders?

Dan nu casus 2:
Nog steeds met die couch coop maat van mij. Ik koop thuis (op mijn PS4) een game. Die wil ik samen met hem BIJ hem op zijn PS4 spelen. Beide PS4's zijn gewoon out-of-the-box, dus ik neem aan 'primair'. Ik durf nooit zo goed aan die primair setting te prutsen omdat ik dan denk dat ik iets vernaggel. >:) Kan dit en zo ja, hoe!?

Kunnen jullie mij adviseren en voor eens en altijd leren hoe dit soort fratsen werken? Thanks! :)

succes is een keuze

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:31
spaceboy schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:27:
[...]

Ja, ik blijf het ook niet snappen. :|
Ok, even een casus (casus 1) als voorbeeld. Ik speel regelmatig met een vriend couch coop. We hebben een spel allebei gekocht. We hebben bij mij thuis een eind gespeeld en willen die save game verder bij hem spelen. Ik heb op mijn PS4 die save in de cloud gezet. Als ik bij hem ben en vanuit mijn account (actieve start scherm) die save game uit de cloud trek en vervolgens het spel opstart... Dan zien we dus slechts ZIJN save game. Klopt dat? Kan dat anders?

Dan nu casus 2:
Nog steeds met die couch coop maat van mij. Ik koop thuis (op mijn PS4) een game. Die wil ik samen met hem BIJ hem op zijn PS4 spelen. Beide PS4's zijn gewoon out-of-the-box, dus ik neem aan 'primair'. Ik durf nooit zo goed aan die primair setting te prutsen omdat ik dan denk dat ik iets vernaggel. >:) Kan dit en zo ja, hoe!?

Kunnen jullie mij adviseren en voor eens en altijd leren hoe dit soort fratsen werken? Thanks! :)
Ik denk dat voor jullie playstation onder arm het beste werkt 😊

Nee maar zijn playstation bij hem thuis voor jou primair maken en jouw plystation bij jou thuis voor hem primair maken. Dus je moet op beide playstations beide accounts hebben. En zorgen dat de verkering niet uit gaat...

[Voor 8% gewijzigd door Kenny_026 op 18-06-2020 17:34]

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:59
Voor casus 2 log je bij je vriend in op je eigen account en downloadt de game uit de store, je kan de game dan starten.
Op zijn account is de game dan te zien met een slotje erop.

Voor casus 1 klinkt het gek, weet je zeker dat de game niet gestart is door de account van je vriend? Bijv diablo3 ondersteunt dit zoals jij hoopt/verwacht, misschien is dit niet altijd geïmplementeerd door iedere game.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Twixie
spaceboy schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:27:
[...]
Dat lijkt me een bizarre bug. De save games die je in een game te zien krijgt, zijn de save games van de account die de game opgestart heeft. Dus als jij op zijn console een account hebt, en jij downloadt daar je cloud save lokaal, en start het spel op (want hij heeft het spel en is zijn primary console => iedereen op zijn console kan het spel starten), dan moet dat spel toch echt jouw save games nemen.
Cyberpunk 2077 uitgesteld naar 19 november. Mooi! Weet ik gelijk wat de launch game voor mijn PS5 gaat zijn!

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Nog een keer delayed, grom :(

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:39:
Cyberpunk 2077 uitgesteld naar 19 november. Mooi! Weet ik gelijk wat de launch game voor mijn PS5 gaat zijn!

[Afbeelding]
Ze kunnen het hebben, als ieder andere studio het doet komen de meest vreemde complotten bovendrijven, maar bij cdpr is het omdat ze alleen het allerbeste uit willen brengen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:45
Nog 20 minuten tot EA Play. Ik verwacht niet veel van current gen, maar goed:

Martinspire - PC, PS4, X1

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:03
Ik vind dat artikel op de NOS over The Last of Us 2 nou niet heel erg handig :/

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daarover gesproken, even een cross post:

Vannacht al een stuk gespeeld, kon niet slapen. Meteen vanaf het begin heb je door dat dit iets bijzonders is en maar heel zelden langskomt. Het spel "oozed" echt van de kwaliteit. Het begint al bij de belachelijke hoeveelheid settings die je aan kunt passen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een setting voor. Dan de controls. Het eerste wat ik dacht toen ik de controls overhandigd kreeg: hoeveel beter zou RDR2 geweest zijn als het zo aan zou voelen. Het is echt puur genot om dit te spelen. Dit is Naughty Dog waarbij gameplay op een cutscène lijkt. Geen rare clipping door muren, nergens achter blijven hangen, alles is smooth en soepel. De animaties liggen lichtjaren voor op alles wat ik ooit gezien heb. De graphics zijn top notch met een absurd oog voor detail. Dit is zo'n game waarbij je een stoel vlak voor de tv moet zetten en alles tot je moet nemen. Ieder interieur vertelt een verhaal. En de audio is ook ontzettend gaaf. De game ondersteunt 3D audio via mijn Platinum headset. Kan niet wachten om weer verder te gaan.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07:31
Jasphur schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:31:
Man man man...
"En er is een klein heel vocaal groepje heteromannen dat vindt dat er alleen games gemaakt moeten worden die bij hun denkbeelden aansluiten. Zij roepen online dat er met de game een linkse lhbt-agenda door hun strot geduwd wordt."
_O- _O-

Dit zijn waarschijnlijk dezelfde soort mensen die roepen dat je van CoD een moordenaar wordt.

[Voor 9% gewijzigd door dvdkiwi op 19-06-2020 07:41]

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:31:
Ik ben meteen afgehaakt bij "zombiegame".

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:19
Ik ben gisteren maar begonnen aan TloU 1. Heb die game nog nooit gespeeld en ben wel benieuwd naar de hype :+

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:51

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dvdkiwi schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:35:
[...]

Man man man...
"En er is een klein heel vocaal groepje heteromannen dat vindt dat er alleen games gemaakt moeten worden die bij hun denkbeelden aansluiten. Zij roepen online dat er met de game een linkse lhbt-agenda door hun strot geduwd wordt."
_O- _O-

Dit zijn waarschijnlijk dezelfde soort mensen die roepen dat je van CoD een moordenaar wordt.
Eerder de macho kiddos die 24/7 CoD spelen :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Crash Bandicoot 4 confirmed by a ratings board leak

https://www.destructoid.c...s-board-leak-594806.phtml

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:35:
Het begint al bij de belachelijke hoeveelheid settings die je aan kunt passen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een setting voor.
Voor mij is dat vaak een afknapper :). Als ik me uren zou willen verdiepen in het tweaked van Settings, ga ik wel naar een PC :p. Wellicht ook wel de reden waarom RPGs met hopen stats en settings ook niet echt aan mij besteed zijn. Wil ook direct alles begrijpen waardoor ik bij de start al minstens een uur kwijt ben met door menu’s te lopen :p (bvb Witcher, Nioh...).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07:42
Martinspire schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:43:
Nog 20 minuten tot EA Play. Ik verwacht niet veel van current gen, maar goed:
[YouTube: EA Play Live June 2020]
Nou, spoiler alert: Tenzij je Star Wars fan bent, mis je niks :P
YakuzA schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:50:
[...]

Eerder de macho kiddos die 24/7 CoD spelen :+
Ik ben een macho volwassen man die enorm veel CoD speelt en vind het geen enkel probleem om in spellen stevige lesbische actie te zien 8)

Het is vrijdag, vandaag is het mijn dag en mag ik dat zeggen 8)

----------

Heb gisteren heel even de eerste 20 minuten gespeeld van TLoU2 (toen moest ik van mezelf maar naar bed) en man man man, op mijn PSOG ziet het er ook gewoon prachtig uit. Vanavond maar weer verder, dit wil ik niet in korte stukjes spelen.

[Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 19-06-2020 09:09]

• Bas170
  • Nu online

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Twixie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:02:
[...]

Voor mij is dat vaak een afknapper :). Als ik me uren zou willen verdiepen in het tweaked van Settings, ga ik wel naar een PC :p. Wellicht ook wel de reden waarom RPGs met hopen stats en settings ook niet echt aan mij besteed zijn. Wil ook direct alles begrijpen waardoor ik bij de start al minstens een uur kwijt ben met door menu’s te lopen :p (bvb Witcher, Nioh...).
Het mooiste zijn spellen die bij de start al een spoiler in de journal/codex hebben, omdat ze er van uit gaan dat je die pas opent op het moment dat het spel aangeeft dat er een journal is. 8)7

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• AreVeeDee
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Damn, het is wel moeilijk nu om te wachten op de PS5 voor TloU 2. Heb ooit kort een launch PS4 gehad (game nu op een One X). Baal echt dat de PS4 Pro nog steeds €399 kost. Dat vind ik erg veel voor een console die op zijn laatste benen loopt met een sterk gedateerde CPU en trage HDD. Maarja, heb geen keus als ik nu mss wel de beste game van deze console-generatie wil spelen. :P

[Voor 4% gewijzigd door AreVeeDee op 19-06-2020 09:35]

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Ik ga TLOU 2 toch halen die game is echt te gru-we-lijk om te laten liggen.

[Voor 17% gewijzigd door DeeSung op 19-06-2020 09:36]

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:53
AreVeeDee schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:34:
Damn, het is wel moeilijk nu om te wachten op de PS5 voor TloU 2. Heb ooit kort een launch PS4 gehad (game nu op een One X). Baal echt dat de PS4 Pro nog steeds €399 kost. Dat vind ik erg veel voor een console die op zijn laatste benen loopt met een sterk gedateerde CPU en trage HDD. Maarja, heb geen keus als ik nu mss wel de beste game van deze console-generatie wil spelen. :P
wow dan is de pro wel echt duur geworden zeg.
blij dat ik hem vorig jaar kon krijgen voor 250 incl game

• The Inquisitor
  • Laatst online: 06-07 13:33

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ruudox schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:39:
[...]

wow dan is de pro wel echt duur geworden zeg.
blij dat ik hem vorig jaar kon krijgen voor 250 incl game
Niet echt geworden, hij was altijd 399, maar sporadisch met een hele goede aanbieding

Edit:

Als je naar de gemiddelde prijs kijkt in de pricewatch, is de prijs best bizar

[Voor 18% gewijzigd door The Inquisitor op 19-06-2020 10:19]

iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Twixie
Raar, had hier vanmorgen iets gepost ivm dat NOS artikel, maar vind het hier nergens..

Wat ik dus zei... Ik zie niet echt een probleem met dat artikel. Om te beginnen is dat voor elke niet-kenner inderdaad toch gewoon een zombie-game ? Verder hebben ze ook gelijk dat dat voor conservatieve gamers in het verkeerde keelgat gaat schieten. En dat je ook zal zien hoe dit spel dan ook gereview-bombt gaat worden, met een hoop mensen die het een 0 gaan geven omwille van het LGBT thema.

Ondertussen ook eens op Metacritic gecheckt, en daar zie ik dus inderdaad mijn voorspelling al uitkomen. Gemiddelde score momenteel van 3.2 8)7 .
Tja ik ga hem hierna nog 5x uitspelen dus prima. Wat is het vet zeg.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20:52
mfneed schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:15:
Heren,

Even voor opheldering. Heb ik het goed, dat wanneer ik een US account(account1) en een NL account (account2) op mijn PS4 heb staan, dat ik game uit account1 met account2 kan spelen en viceversa? Mits ze beide als primair op de PS4 staan?:)

B.v.d!
Ik had hier graag antwoord opgegeven, maar helaas, hij was niet aan mij gericht.... :P

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Aenea schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:42:
[...]

Ik had hier graag antwoord opgegeven, maar helaas, hij was niet aan mij gericht.... :P
Oeps! |:( Excuus! O-)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06-07 16:51
Krijg bij TLoU2 beetje Rdr2 flashbacks, ik laat hem nog even liggen. Overal super hoge critics reviews, en geen enkele reviews die iets wat kritische zijn, heb gevoel dat je tegenwoordig gewoon niet meer kritische mag zijn of je gooit je eigen ruiten in als game reviewer.

Als ik dit artikel lees (https://www.forbes.com/si...-us-part-2-review-scores/) (geen spoilers trouwens in artikel voor mensen die daar bang voor zijn) begrijp ik wel wat beter waar de negatieve reacties vandaan komen en dat het dus weinig met LGBT te maken heeft, maar goed dat is natuurlijk makkelijk om kritische mensen meteen weg te zetten als anti-LGBT want dan kan je meteen de kritiek wegwuiven en ze niet serieus nemen.

Dit was precies zelfde bij mensen die RDR2 niet zo geweldig vonden en aantal kritische noten hadden, werd zo snel mogelijk geprobeert die mensen belachelijk te maken en niet serieus te nemen.

Beetje jammer, maar goed dat is tegenwoordig wel beetje de tijdsgeest he. Grijs bestaat niet meer, alles is nog alleen zwart of wit.

[Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 19-06-2020 10:55]

• Aenea
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20:52
Mocht je er 1 2e hands willen kopen, I'm only 1 PM away :D

Heb er 2, let wel op, de oude maakt enorme herrie
Albinoraptor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:51:
Krijg bij TLoU2 beetje Rdr2 flashbacks, ik laat hem nog even liggen. Overal super hoge critics reviews, en geen enkele reviews die iets wat kritische zijn, heb gevoel dat je tegenwoordig gewoon niet meer kritische mag zijn of je gooit je eigen ruiten in als game reviewer.

Als ik dit artikel lees (https://www.forbes.com/si...-us-part-2-review-scores/) (geen spoilers trouwens in artikel voor mensen die daar bang voor zijn) begrijp ik wel wat beter waar de negatieve reacties vandaan komen en dat het dus weinig met LGBT te maken heeft, maar goed dat is natuurlijk makkelijk om kritische mensen meteen weg te zetten als anti-LGBT want dan kan je meteen de kritiek wegwuiven en ze niet serieus nemen.

Dit was precies zelfde bij mensen die RDR2 niet zo geweldig vonden en aantal kritische noten hadden, werd zo snel mogelijk geprobeert die mensen belachelijk te maken en niet serieus te nemen.

Beetje jammer, maar goed dat is tegenwoordig wel beetje de tijdsgeest he. Grijs bestaat niet meer, alles is nog alleen zwart of wit.
RDR2 was de eerste game waar ik aan dacht toen ik de besturing overhandigd kreeg: "hoeveel beter zou RDR2 zijn geweest als de controle zoals hier waren".

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06-07 17:27

Mwoaah, als ik dit zo lees wil de schrijver vooral een 'leuke' ervaring in de game waarin hij zich kan identificeren met de keuzes die de personages maken. Dat is TLoU2 absoluut niet, dat blijkt ook uit veel van de '10/10 reviews'. Als ik bijvoorbeeld kijk naar films als Joker of de HBO serie Chernobyl, dan vond ik dat beide geweldig goede producties, maar het liet mij tegelijkertijd bijna depressief achter. Juist een game kan dat gevoel waarschijnlijk nog meer versterken vanwege de grotere, letterlijke betrokkenheid die je hebt in tegenstelling tot films en tv-series. Als een game dit blijkbaar wel durft te doen, zie ik dat als een volwassen manier van storytelling en juich ik dat alleen maar toe.

PSN: MrMistral

• Jelloz
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:46
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:35:
Daarover gesproken, even een cross post:

Vannacht al een stuk gespeeld, kon niet slapen. Meteen vanaf het begin heb je door dat dit iets bijzonders is en maar heel zelden langskomt. Het spel "oozed" echt van de kwaliteit. Het begint al bij de belachelijke hoeveelheid settings die je aan kunt passen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een setting voor. Dan de controls. Het eerste wat ik dacht toen ik de controls overhandigd kreeg: hoeveel beter zou RDR2 geweest zijn als het zo aan zou voelen. Het is echt puur genot om dit te spelen. Dit is Naughty Dog waarbij gameplay op een cutscène lijkt. Geen rare clipping door muren, nergens achter blijven hangen, alles is smooth en soepel. De animaties liggen lichtjaren voor op alles wat ik ooit gezien heb. De graphics zijn top notch met een absurd oog voor detail. Dit is zo'n game waarbij je een stoel vlak voor de tv moet zetten en alles tot je moet nemen. Ieder interieur vertelt een verhaal. En de audio is ook ontzettend gaaf. De game ondersteunt 3D audio via mijn Platinum headset. Kan niet wachten om weer verder te gaan.
Is er nog iets innovatiefs gedaan met de spel mechanics an sich?
Naast dat je in gras nu ook kan liggen in plaats van achter een muurtje te verstoppen? :+

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

• Jasphur
Toch ook maar gewoon Wreckfest voor mijn verjardag gevraagd :P
Lijkt mij toch wel een lachen spel

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jelloz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:
[...]

Naast dat je in gras nu ook kan liggen in plaats van achter een muurtje te verstoppen? :+
Wat is innovatief? Je kan nu liggen, dodgen, springen met meer platforming en de levels zijn enorm groot met veel ruimte voor exploratie. Het doet allemaal wat het moet doen en het werkt perfect.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kenny_026

Jezus.... ik zit die link van Forbes effe snel te scannen maar wat een onzin zeg. Als je een pornofilm gaat kijken ga je toch ook niet klagen dat er veel naakt in zit?

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:53
The Inquisitor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:16:
[...]

Niet echt geworden, hij was altijd 399, maar sporadisch met een hele goede aanbieding

Edit:

Als je naar de gemiddelde prijs kijkt in de pricewatch, is de prijs best bizar

[Afbeelding]
ik moet toegeven van mij kwam uit duitsland

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
MrMistral schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:
[...]

Mwoaah, als ik dit zo lees wil de schrijver vooral een 'leuke' ervaring in de game waarin hij zich kan identificeren met de keuzes die de personages maken. Dat is TLoU2 absoluut niet, dat blijkt ook uit veel van de '10/10 reviews'. Als ik bijvoorbeeld kijk naar films als Joker of de HBO serie Chernobyl, dan vond ik dat beide geweldig goede producties, maar het liet mij tegelijkertijd bijna depressief achter. Juist een game kan dat gevoel waarschijnlijk nog meer versterken vanwege de grotere, letterlijke betrokkenheid die je hebt in tegenstelling tot films en tv-series. Als een game dit blijkbaar wel durft te doen, zie ik dat als een volwassen manier van storytelling en juich ik dat alleen maar toe.
Een "leuke" ervaring? Is dat zoiets als een "participation medal" en overal "safe spaces" en "echo kamers"? Als hij alleen maar happy de peppy blije dingen die in zijn straatje passen spellen wil spelen gaat hij toch lekker met Duplo spelen?

Ik vind dat juist mooi en een teken dat je spellen inmiddels ook wel als kunstvorm kan zien. Kunst moet je prikkelen, ergens over laten nadenken, confronteren en soms shockeren. Dat dit spel dat doet vind ik een goed iets. Niet alles hoeft vrolijk en blij en ronde hoekjes en voorgekauwd te zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenny_026
[...]

Nee totaal niet. Ik zou hem overslaan...

• DeeSung
  • Niet online
Er stond toch een rij voor TLOU2 bij de mediamarkt. Ik denk dat het met de sales wel goedkomt. Ik heb iig mijn copy kunnen bemachtigen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Albinoraptor
MrMistral schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:
[...]

Mwoaah, als ik dit zo lees wil de schrijver vooral een 'leuke' ervaring in de game waarin hij zich kan identificeren met de keuzes die de personages maken. Dat is TLoU2 absoluut niet, dat blijkt ook uit veel van de '10/10 reviews'.
Ik haal er uit dat het er net wat te dik boven op ligt en ook aantal dingen te groot contrast is met waarom mensen de eerste game geweldig vonden.
Maar waarom ik ook even wacht voordat ik hem ga spelen, je ziet nu dat er geen nuances zijn van beide kanten, dat is over aan aantal weken hopelijk anders en zal er wss een iets beschaafdere discussie kunnen zijn over de plus en min punten van de game. Ik wil hem sowieso wel spelen want technische zal het weer geweldig zijn en de gameplay van het sluipen en lekker stealthy zijn hou ik enorm van.
Juist een game kan dat gevoel waarschijnlijk nog meer versterken vanwege de grotere, letterlijke betrokkenheid die je hebt in tegenstelling tot films en tv-series. Als een game dit blijkbaar wel durft te doen, zie ik dat als een volwassen manier van storytelling en juich ik dat alleen maar toe.
Ben ik zeker met je eens en ik heb er ook niet zo'n probleem mee, Spec Ops: The line was ook zo'n game die je af en toe aan het denken zetten.

edit:

Blij dat er meteen 2 mensen zijn die mijn standpunt bevestigen over het belachelijk maken van mensen die iets van kritiek hebben. (y) Sterk jongens.

[Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 19-06-2020 12:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenny_026
Albinoraptor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:20:
[...]

Blij dat er meteen 2 mensen zijn die mijn standpunt bevestigen over het belachelijk maken van mensen die iets van kritiek hebben. (y) Sterk jongens.
Kom op... één van de twee punten is dat er teveel geweld in een action/horror/survival game zit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Kenny_026 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:41:
[...]

Kom op... één van de twee punten is dat er teveel geweld in een action/horror/survival game zit.
Wat? Zit er veel geweld in? Ik heb hem net gekocht/download is nog bezig. Kan ik nog cancellen ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:24
[...]

Er is een verschil vind ik, ik had in deel 1 niet zo moeite ermee, maar nu lijkt het alsof de hele game draait om torture porn. Het is alsof je een snuff video aan het kijken bent. Dat was in deel 1 echt niet zo.
Daarom heb ik niet veel zin de game te spelen. Ik geniet daar absoluut niet van.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
[...]

En dat is een onmogelijk standpunt om in te nemen? Nee het moet weer zwart/wit zijn, weer geen nuances.

Als je horror films leuk vind, wil dat niet zeggen dat je elke horror film ook maar goed moet vinden en sommige films niet te ver vind gaan. Zullen vast genoeg mensen die genieten van horror films maar The Human Centipede niet hoeven te zien.

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06-07 17:27
Vrijdag schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:54:
[...]

Een "leuke" ervaring? Is dat zoiets als een "participation medal" en overal "safe spaces" en "echo kamers"? Als hij alleen maar happy de peppy blije dingen die in zijn straatje passen spellen wil spelen gaat hij toch lekker met Duplo spelen?

Ik vind dat juist mooi en een teken dat je spellen inmiddels ook wel als kunstvorm kan zien. Kunst moet je prikkelen, ergens over laten nadenken, confronteren en soms shockeren. Dat dit spel dat doet vind ik een goed iets. Niet alles hoeft vrolijk en blij en ronde hoekjes en voorgekauwd te zijn.
Ja, eens :)
Albinoraptor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:20:
[...]

Ik haal er uit dat het er net wat te dik boven op ligt en ook aantal dingen te groot contrast is met waarom mensen de eerste game geweldig vonden.
Dat zal inderdaad moeten blijken na afloop hoe goed Druckmann & Co die balanceer act hebben weten te volbrengen.

PSN: MrMistral

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kenny_026
Albinoraptor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:54:
[...]

En dat is een onmogelijk standpunt om in te nemen? Nee het moet weer zwart/wit zijn, weer geen nuances.

Als je horror films leuk vind, wil dat niet zeggen dat je elke horror film ook maar goed moet vinden en sommige films niet te ver vind gaan. Zullen vast genoeg mensen die genieten van horror films maar The Human Centipede niet hoeven te zien.
Dat is absoluut waar. Ik vind horror griezel geweldig tot op het punt waar het sadistisch gaat worden in de vorm van martelscenes. Een Saw sla ik over maar The Conjuring vindt ik fantastisch. Dan heb je bijvoorbeeld The Walking Dead waar ze soms voor mij persoonlijk soms de grens over gaan. Dus ik snap goed wat je bedoelt met zwart/wit en grijs. Ik vind the last of us 1 echt één van de beste games ooit en tijd moet leren of 2 dat ook gaat zijn. Als er veel sadisme in zit wat de “reviewer” van Forbes beweert van een game die ze zelf niet gespeeld hebben, wellicht vind ik de game dan minder als deeltje 1.

Waar ik vooral moeite me heb is dat ze een lang artikel schrijven over iets wat ze zelf niet ervaren hebben. Jij baseert je mening op dat artikel en zegt dat je hem laat liggen. Je mening is dis gebaseerd op een mening die gebaseerd is op een andere mening. Vind ik gewoon vreemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

Microtransacties voor pakjes voor Ellie en Joel (badkleding, winterkleren, carnaval/Chinees nieuwjaar/Helloween) en gouden wapenskins :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
Kenny_026 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:05:
[...]

Dat is absoluut waar. Ik vind horror griezel geweldig tot op het punt waar het sadistisch gaat worden in de vorm van martelscenes. Een Saw sla ik over maar The Conjuring vindt ik fantastisch. Dan heb je bijvoorbeeld The Walking Dead waar ze soms voor mij persoonlijk soms de grens over gaan. Dus ik snap goed wat je bedoelt met zwart/wit en grijs. Ik vind the last of us 1 echt één van de beste games ooit en tijd moet leren of 2 dat ook gaat zijn. Als er veel sadisme in zit wat de “reviewer” van Forbes beweert van een game die ze zelf niet gespeeld hebben, wellicht vind ik de game dan minder als deeltje 1.

Waar ik vooral moeite me heb is dat ze een lang artikel schrijven over iets wat ze zelf niet ervaren hebben. Jij baseert je mening op dat artikel en zegt dat je hem laat liggen. Je mening is dis gebaseerd op een mening die gebaseerd is op een andere mening. Vind ik gewoon vreemd.
Kijk zo kunnen we discusseren en elkaar in waarde laten (y).

Ik zeg ook niet dat ik hem links laat liggen, ik laat hem voorlopig nog even liggen, ik ben laatste jaren aantal keer gewoon teleurgesteld in games die enorm geprezen werden en die ik ook vaak op dag 1 heb gekocht.

De afgelopen 2 jaar heb ik eigenlijk bijna geen enkele game meer op release gekocht of voor full-price, ik kan rustig half jaartje wachten en last van FOMO heb ik niet.

Ik vertrouw gewoon niet meer zo op critic-reviews omdat er vaak te lyrische wordt gedaan en te weinig kritiek wordt gegeven, en zoals je ziet is het ook niet verwonderlijk dat mensen geen kritische noot meer durven geven, want je wordt erg snel belachelijk gemaakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
Kenny_026 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:05:
[...]
Ik zie hem totaal geen mening uiten, maar eerder gewoon een beslissing, namelijk dat volgens wat hij leest het spel wellicht niets voor hem is. En dat is toch prima ? Het is overigens echt niet alleen Forbes die schrijft hoe gruwelijk de game is (in de letterlijke zin). Zelfs zeer positieve reviews zeggen ook duidelijk dat het allesbehalve een 'fun' game is, zelfs in de mainstream pers.
bvb:
* https://www.hln.be/ihln/g...n-figuurlijk-in~a6b4dae6/
De gruwel is vaak heel erg in your face, en onkarakteristiek shockerend voor een videogame: je ziet een paar van de hardste dingen die ooit in een game te zien zijn geweest.
* https://www.standaard.be/...3868DA193A6F988D4FED56B6C
Wat volgt is een spiraal van agressie die bewust niet altijd even comfortabel is. Waar de meeste video­games geweld benaderen als de piloot van een bommenwerper, die vanop eenzame hoogte met een druk op de knop tientallen levens wegvaagt, is The last of us part II eerder een soldaat in de loopgraven die een bajonet uit de ribbenkast van zijn vijand wrikt.

• Raem
  • Nu online
Twixie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:29:
[...]

Ik zie hem totaal geen mening uiten, maar eerder gewoon een beslissing, namelijk dat volgens wat hij leest het spel wellicht niets voor hem is. En dat is toch prima ? Het is overigens echt niet alleen Forbes die schrijft hoe gruwelijk de game is (in de letterlijke zin). Zelfs zeer positieve reviews zeggen ook duidelijk dat het allesbehalve een 'fun' game is, zelfs in de mainstream pers.
bvb:

[...]

[...]
Neil Druckmann heeft vanaf het begin af aan inderdaad al aangegeven dat deze game om wraak gaat en hoever je daar in bereid te gaan. De trailers gaven ook al aan dat geweld niet geschuwd wordt.

Vind ik overigens een valide reden om de game niet te willen spelen. Zoveel geweld houdt niet iedereen van.

[Voor 7% gewijzigd door Raem op 19-06-2020 13:45]

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:21
Voor mijn release PS4 ben ik op zoek naar een verticale stand. Omdat er veel nieuwe versies uitgekomen zijn is voor het originele model niet meer te vinden. Heeft iemand een idee waar ik een geschikte stand kan vinden?

Nieuwe Airpods Pro te koop

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
NoTimeRemains schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:58:
Voor mijn release PS4 ben ik op zoek naar een verticale stand. Omdat er veel nieuwe versies uitgekomen zijn is voor het originele model niet meer te vinden. Heeft iemand een idee waar ik een geschikte stand kan vinden?
Marktplaats ? Deze bedoel je toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:13

Donstil

Grab them by the 🐈.

[...]

Niet echt. Daar moet je de game niet voor kopen wat mij betreft daar is de game niet gegroeid.

Vind ik overigens niet erg. RDR2 is voor mij de game van de generatie en die speelde ook als een titel uit 1999 :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition staat gratis in de store

https://store.playstation...00051_00-INJUSTICEULTIMAT

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:19
Twixie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:29:
[...]

bvb:

[...]

[...]
Zelfs in de mainstream pers? Die maken dat juist altijd als eerste duidelijk, omdat ze een andere doelgroep aanspreken dan een site voor gamers. Dat gezeur over het embargo snap ik overigens ook niet zo, want als je wat gaat vertellen over het tweede deel van de game dan verklap je automatisch een hoop over het verhaal. Forbes weet dat niet, omdat ze de game simpelweg niet hebben gespeeld. Een review voor een dergelijke game moet in mijn ogen ook voornamelijk bestaan uit het behandelen van de graphics, audio, gameplay en zo min mogelijk over het verhaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenny_026
Donstil schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:42:
[...]

Niet echt. Daar moet je de game niet voor kopen wat mij betreft daar is de game niet gegroeid.

Vind ik overigens niet erg. RDR2 is voor mij de game van de generatie en die speelde ook als een titel uit 1999 :)
Ik zit er nu een uurtje of 6-7 in en ik herken me er niet echt in. Ze hebben wat zaken van Uncharted geintegreerd. Zo moet je wat diverser op zoek naar stroom, toegangscodes etc. Niet moeilijk maar wel anders.

De combat vind ik ook wat dynamischer geworden. De toevoeging van dempers vind ik wel grappig gedaan. Net als de uitbreidingen op het skill systeem.

Verder herken ik me nog niet echt in de extreme gore. Mogelijk moet dat nog komen maar tot nu toe is de game hard maar alles behalve gruwelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:51:
[...]

Er is een verschil vind ik, ik had in deel 1 niet zo moeite ermee, maar nu lijkt het alsof de hele game draait om torture porn. Het is alsof je een snuff video aan het kijken bent. Dat was in deel 1 echt niet zo.
Daarom heb ik niet veel zin de game te spelen. Ik geniet daar absoluut niet van.
Torture porn? Daar heb ik na 7 uur spelen nog niks van gemerkt, maar jij hebt de leaks gezien. Baseer je dat daarop?

Het geweld is wel ultra realistisch en zoals het in het echt ook zou zijn als de hele wereld naar de kloten is. Wat ook extreem tof gedaan is, is dat de "bad guys" ook gewoon echte personen zijn met hun eigen motivaties en redenen. Het zijn geen zwart witte evil dudes die pertinent de slechte kant vertegenwoordigen. Ik weet dan ook nog niet hun beweegredenen, dus ik ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik heb nu een aantal uur in TLOU2 zitten. Het is een mooi verhaal tot nu toe.
OMG wat ze uit de OG PS4 weten te halen.
Uncharted 4 met nog een schepje erboven op.

Acties:
  • +5Henk 'm!
Technisch veruit de beste studio blijkt wel weer. Hier ga ik dus een PS5, 6, 7 en 8 voor halen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:54:
Technisch veruit de beste studio blijkt wel weer. Hier ga ik dus een PS5, 6, 7 en 8 voor halen. :)

[YouTube: The Last of Us Part 2 - Digital Foundry Tech Review - Naughty Dog's PS4 Masterpiece?]
Wauw

Ik kijk nu al uit naar vergelijkbare games tegen het einde van de next gen.

Ja, vooral de hoeveelheid details is gewoon ongezien in eender welke game.
Ga bijvoorbeeld naar een random kamer in een optioneel gebied, en het ligt vol met met allerlei spullen, in detail uitgewerkt, die je nergens anders tegenkomt in de game.
Je gaat je afvragen hoe dat kan met een gewone HDD :P
Kan ook niet wachten om dit op de ps5 te zien draaien.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:13

Donstil

Grab them by the 🐈.

Kenny_026 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:07:
[...]

Ik zit er nu een uurtje of 6-7 in en ik herken me er niet echt in. Ze hebben wat zaken van Uncharted geintegreerd. Zo moet je wat diverser op zoek naar stroom, toegangscodes etc. Niet moeilijk maar wel anders.

De combat vind ik ook wat dynamischer geworden. De toevoeging van dempers vind ik wel grappig gedaan. Net als de uitbreidingen op het skill systeem.

Verder herken ik me nog niet echt in de extreme gore. Mogelijk moet dat nog komen maar tot nu toe is de game hard maar alles behalve gruwelijk.
Jawel maar niets baanbrekends daar. Uncharted ook nooit, dat speelt ook altijd wel wat houterig.

Geeft verder niet overigens. Doet geen afbreuk aan de ervaring vind ik persoonlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:12:
[...]

Torture porn? Daar heb ik na 7 uur spelen nog niks van gemerkt, maar jij hebt de leaks gezien. Baseer je dat daarop?

Het geweld is wel ultra realistisch en zoals het in het echt ook zou zijn als de hele wereld naar de kloten is. Wat ook extreem tof gedaan is, is dat de "bad guys" ook gewoon echte personen zijn met hun eigen motivaties en redenen. Het zijn geen zwart witte evil dudes die pertinent de slechte kant vertegenwoordigen. Ik weet dan ook nog niet hun beweegredenen, dus ik ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat.
Uhm denk ook wel door de leaks maar ook van wat ik gezien heb in de promotie beelden. Plus de verhalen dat ze snuf filmpjes keken om het na te maken... Tja ik word daar niet enthousiast van. Lijkt me ook echt niet gezond voor die medewerkers.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06-07 17:10
Ik was vandaag in Duitsland, en daar viel me op dat alle games in de grotere stad gewoon meer dan full-priced zijn. En dan nog wat "oudere" titels ook. DMC 5 en Detroit gewoon de volle €70.

Als je naar een shopping center gaat wat een beetje uit de route ligt dan willen de prijzen ineens zakken.
Ik had bloodstained: Ritual voor €36 en shadow of the colossus voor €20.

Eeyup! As spoken by Big Macintosh

Acties:
  • +1Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:37:
[...]

Uhm denk ook wel door de leaks maar ook van wat ik gezien heb in de promotie beelden. Plus de verhalen dat ze snuf filmpjes keken om het na te maken... Tja ik word daar niet enthousiast van. Lijkt me ook echt niet gezond voor die medewerkers.
Nou inmiddels 8 uur verder en nog niks gezien. Realistisch geweld hoeft niet meteen "snuff" of "torture porn" te zijn. Ik vind het tot nu toe een absoluut meesterwerk. Dit overstijgt films en series.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-07 18:21

Acties:
  • +4Henk 'm!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

Zag deze langskomen. Ze proberen niet eens meer de haters.. of zouden het bots zijn die ingezet worden. Of ze zijn gewoon serieus kansloos.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het mooie is dat de game er alleen maar meer aandacht door krijgt en sowieso verkooprecords gaat breken. Het is nu al een system seller voor PS5.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:45
Bij start van download: 1 uur resterend
Na een half uur: 45 minuten resterend
Na een uur: 30 minuten resterend
Na 1,5 uur: 15 minuten resterend

Kan Sony die download-snelheid + tijdsindicatie nog eens fixen? Want dit slaat natuurlijk nergens op :')

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:21
Martinspire schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:54:

Kan Sony die download-snelheid + tijdsindicatie nog eens fixen? Want dit slaat natuurlijk nergens op :')
ik heb liever dat ze de downloadsnelheid opvoeren ;)

Nieuwe Airpods Pro te koop

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
Martinspire schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:54:

En als je het dan eindelijk binnen hebt:
"Copying files, time remaining 4 hours and 59 minutes"
:+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vrijdag schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:21:
[...]

En als je het dan eindelijk binnen hebt:
"Copying files, time remaining 4 hours and 59 minutes"
Dat is alleen met updates.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
Dennis585 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:09:
[...]

Dat is alleen met updates.
Shit. Daar gaat mijn grap -O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:19:
Het mooie is dat de game er alleen maar meer aandacht door krijgt en sowieso verkooprecords gaat breken. Het is nu al een system seller voor PS5.
Logisch.

spoiler:
Je kan er zelfs gitaar mee leren spelen :9

Acties:
  • +5Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: november 2012
Vandaag mijn PlayStation 4 pro binnen gekregen met gratis game er bij the last of is 2 via bol.com. En m’n andere games die ik had besteld. Vanavond Detroit become human gespeeld en ben zeer onder de indruk van de grafische prestaties van de pro. Ik heb ook een 4K smart tv dus daarom ook voor de pro gekozen. Morgen verder gamen maar tot nu toe dik tevreden. 😃👍

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:32
Poah, zojuist TLOU2 uitgespeeld. Wat..een..game wauw <3

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op zondag 21 juni 2020 @ 02:00:
En, hoe loopt het af? O-)
Modbreak:Vanwege gevoeligheid van spoilers, helemaal me deze game, hier a.u.b. niet meer op reageren. Je kan je voorstellen dat als je reactie perongeluk een pagina verder staat dat mensen niet meer zien dat het een grap betreft.

[Voor 37% gewijzigd door Sagat op 22-06-2020 10:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: november 2012
Mensen die death stranding hebben uitgespeeld. Wat vond je van de game? 😊

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:04
elaho schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:00:
Ik had lage verwachtingen van Death Stranding, vooral omdat de laatste MGS mij totaal niet aanstond en ik dacht dat het er veel van weg zou hebben, maar ik was positief verrast door de game, zeer goed verhaal en prima gameplay.

Edit: En laten we niet vergeten, grafisch ook echt een meesterwerk.

[Voor 7% gewijzigd door Kalder op 21-06-2020 10:13]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:31
elaho schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:00:
GOTY

Echt, ik vond het verfrissend en een unieke ervaring. Op een duur vond ik zelfs verslavend want het hiken is een gameplay-element op zich en het wordt leuker met de diverse wapens en gadgets die je krijgt om de wereld samen met echte andere spelers aan elkaar te knopen. Het sociale element in deze game vond ik daarom goed uitgewerkt.

Het verhaal is whacky natuurlijk (wel actueel) maar de cutscenes zijn wel badass, net als Mads Mikkelsen in deze game. Prachtige soundtrack ook.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Vrijdag

*snip* ik ga er vanuit dat deze niet heel erg serieus was, maar toch, laten we geen risico's nemen op dit gebied (want dan voelt iedereen zich goed hier er is namelijk een TR over binnengekomen)

[Voor 39% gewijzigd door Sagat op 22-06-2020 10:05]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21:05

Vanmiddag om 5 uur de reveal van de nieuwe Crash Bandicoot. :)

PSN: Redrafted

• Vrijdag
Mea culpa @Sagat en andere TLoU2 spelers :*

Ik had deze in gedachte namelijk

:P

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:59

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Vrijdag schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:10:
Mea culpa @Sagat en andere TLoU2 spelers :*

Ik had deze in gedachte namelijk

[YouTube: Silent Hill 2: Dog Ending]

:P
Persoonlijk heb ik er geen enkele moeite mee, maar in mijn mod rol vind ik het inderdaad een terechte ingreep. Prima opgelost toch zo :)
(hoewel ik silent hill 2 ook nog niet uitgespeeld heb! :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
Sagat schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:13:
[...]

Persoonlijk heb ik er geen enkele moeite mee, maar in mijn mod rol vind ik het inderdaad een terechte ingreep. Prima opgelost toch zo :)
(hoewel ik silent hill 2 ook nog niet uitgespeeld heb! :+ )
Nee hoor, ik snap het :)

En Silent Hill 2 heeft in totaal zes verschillende eindes, dus je kan je lol op :P Moet ik zelf ook nog uitspelen, ooit, trouwens. SH2 mag wat mij betreft trouwens best een remake krijgen, maar dat gaat licentietechnisch dacht ik nooit gebeuren :-(

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
I ColoSsuZz I schreef op zondag 21 juni 2020 @ 02:00:
Hoeveel uur verder?

Ik zit op 13u volgens mij en heb nog een aardige weg te gaan:D speel het dan ook op mn dooie gemakkie en ben heel erg onder de indruk :D

spoiler:
Nu onderweg naar medical centre, dus eerste encounter met de scars gehad :o

• Jasphur
Gister weer ens de PS2 classic game Grand Theft Auto: Vice City weer eens opgestart op mijn PS4. Geweldig eigenlijk hoe een dergelijke game 18 jaar later nog steeds leuk is om te spelen :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:26:
Gister weer ens de PS2 classic game Grand Theft Auto: Vice City weer eens opgestart op mijn PS4. Geweldig eigenlijk hoe een dergelijke game 18 jaar later nog steeds leuk is om te spelen :D
Even mijn pet peeve checken.....heb je alle muziek? of word dat weg' gepatched'?

10 second ninja DONE

• Jasphur
@Sagat Er van uitgaande dat dit ook geldt voor de digitale versie die ik nu speel op de PS4
https://www.cinemablend.c...-Songs-Removed-50206.html
Rockstar Nexus laid out a more complete list of songs removed from the re-released version of GTA: Vice City, which is now more RIAA friendly. The songs removed from the game are as follows:

· Michael Jackson -"Billie Jean"
· Michael Jackson -"Wanna Be Startin' Somethin"
· Ozzy Osbourne -"Bark At The Moon"
· Kate Bush -"Wow"
· Herbie Hancock - "Rock It"
· Afrika Bambaataa -"Looking For The Perfect Beat"
· Lionel Richie - "Running with the night"
· A couple of songs from Radio Espantoso

Acties:
  • +1Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:32
mfneed schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:21:
[...]

Hoeveel uur verder?

Ik zit op 13u volgens mij en heb nog een aardige weg te gaan:D speel het dan ook op mn dooie gemakkie en ben heel erg onder de indruk :D

spoiler:
Nu onderweg naar medical centre, dus eerste encounter met de scars gehad :o
Heb er in totaal 19,5 uur over gedaan ;)

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:28
Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:36:
@Sagat Er van uitgaande dat dit ook geldt voor de digitale versie die ik nu speel op de PS4

[...]
Zonde! Veel van deze muziek maakte juist de game!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:36:

[...]
Ja duidelijk, ik........ik snap het wel, voor niets gaat de zon op enzo, maar ugh..blijft het zeer vervelend vinden. Naar mijn mening zouden ze ala melk ofzo 8)7 een houdbaarheids datum erop moeten zetten (let op in 20xx is niet alle muziek van het spel meer beschikbaar)

Het is wat het is, en met deze spellen heb je gelukkig nog de keuze om het orgineeel op de ps2 te spelen, met gta 4 en 5 zou je i guess nog kunnen kijken om het spel ongepatched te spelen om wellicht met maar patches te nemen tot en met het disablen van muziek.....maar het moeten maken van leven met bugs of muziek vind ik echt naar! :(

10 second ninja DONE

• Jasphur
Sagat schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:42:
[...]

Ja duidelijk, ik........ik snap het wel, voor niets gaat de zon op enzo, maar ugh..blijft het zeer vervelend vinden. Naar mijn mening zouden ze ala melk ofzo 8)7 een houdbaarheids datum erop moeten zetten (let op in 20xx is niet alle muziek van het spel meer beschikbaar)

Het is wat het is, en met deze spellen heb je gelukkig nog de keuze om het orgineeel op de ps2 te spelen, met gta 4 en 5 zou je i guess nog kunnen kijken om het spel ongepatched te spelen om wellicht met maar patches te nemen tot en met het disablen van muziek.....maar het moeten maken van leven met bugs of muziek vind ik echt naar! :(
Mee eens, maar er zit nog meer dan genoeg muziek in de game!
En het kan ook de andere kant op. In GTAV zijn er een flink aantal nummers bijgekomen. Volgens mij zelfs 1 of twee nieuwe radio stations :)

Toevoeging bron: https://pitchfork.com/new...klists-for-game-relaunch/

[Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 22-06-2020 11:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:59:
[...]

Mee eens, maar er zit nog meer dan genoeg muziek in de game!
En het kan ook de andere kant op. In GTAV zijn er een flink aantal nummers bijgekomen. Volgens mij zelfs 1 of twee nieuwe radio stations :)

Toevoeging bron: https://pitchfork.com/new...klists-for-game-relaunch/
Toegegeven dat is idd wel vet!

10 second ninja DONE

• Jasphur
Precies :)

En inderdaad, je mist de muziek in GTA VC en SA best wel, maar ook alleen maar omdat de radio zelf niet meer zo vloeiend overloopt. De stukken waar de DJ het over het nummer heeft zijn namelijk ook gewijzigd danwel verwijderd.

Maar goed, ik ben allang blij dat ik de game nog kan spelen op een current gen :P Het iis lang geleden dat ik nog een PS2 had :D

Pagina: 1 ... 163 164 165 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True