Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22:54
Nu we het er toch over hebben.

Wat vinden jullie de beste score van welke game?

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:52

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:41:
Precies :)

En inderdaad, je mist de muziek in GTA VC en SA best wel, maar ook alleen maar omdat de radio zelf niet meer zo vloeiend overloopt. De stukken waar de DJ het over het nummer heeft zijn namelijk ook gewijzigd danwel verwijderd.

Maar goed, ik ben allang blij dat ik de game nog kan spelen op een current gen :P Het iis lang geleden dat ik nog een PS2 had :D
Ik heb de PS2 nog wel staan, maar dat beeld via een scart uitgang op een 65" Oled proberen te tonen is niet bepaald een aanrader :+

GTA:VC om een of andere reden nooit nog gespeeld btw :o

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jasphur
@YakuzA In de PS store voor 9 euro. Geen geld voor die game.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06:30

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:13:

Infamous: Second Son met Heart Shaped Box van Dead Sara
Past perfect bij de vibe van het spel :Y

En de muziek in het startscherm van Horizon: Zero Dawn

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online

Van de PS4? Dan zou ik kiezen voor Horizon Zero Dawn, Days Gone en nu dan TLoU2.

Als andere platformen en tijden ook mee mogen doen, dan Quake 1 (NiN!), alle Silent Hill spellen (Yamaoka!), Clive Barker's Undying, de Dawn of War reeks, Max Payne en ik ben er vast nog een paar vergeten.

Ik neem aan dat je 'soundtrack' bedoelt? ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Score is de "ambient" muziek en "soundtrack" meer "gewone" muziek toch?

• Jasphur
Wat @Vrijdag zegt :)

• Bas170

Bas170

Vrijdag schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Van de PS4? Dan zou ik kiezen voor Horizon Zero Dawn, Days Gone en nu dan TLoU2.

Als andere platformen en tijden ook mee mogen doen, dan Quake 1 (NiN!), alle Silent Hill spellen (Yamaoka!), Clive Barker's Undying, de Dawn of War reeks, Max Payne en ik ben er vast nog een paar vergeten.
Days Gone _/-\o_ De manier waarop sommige nummers tijdens missies spontaan beginnen O+

• Jasphur
Ik vind zelf de muziek in Final Fantasy XII heel erg fijn. Zeker de opnieuw opgenomen versie in de remake

Acties:
  • +2Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:31:
Weer wat geleerd d:)b

Lastige vraag wel, er zijn behoorlijk wat games met de juiste muziek op de juiste momenten.
Death Stranding is een recente game die me wat dat betreft elke keer verraste met érg fijne muziek op de momenten dat je het niet verwachtte.
Maar telt dat dan als soundtrack of als score?

[Voor 52% gewijzigd door dvdkiwi op 23-06-2020 09:30]

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
@dvdkiwi Dit is bijvoorbeeld de score van GTA V :) YouTube: Grand Theft Auto 5 Soundtrack [Score]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Deze vind ik ook prachtig trouwens O+

[Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 22-06-2020 13:47]

*nvm

[Voor 99% gewijzigd door dvdkiwi op 22-06-2020 13:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:07
dvdkiwi schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:29:
[...]

Ik neem aan dat je 'soundtrack' bedoelt? ;)
Het klopt wel, maar mijn eerste gedachte was ook "7-1 voetbal" :+

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:01
Vrijdag schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:31:
Niet echt, eerder omgekeerd :Wikipedia: Film score .
De score is muziek die specifiek voor een bepaalde scene geschreven en opgenomen is. De soundtrack is veel algemener en omvat ook ambient geluid, bestaande tracks, enz...
EDIT: of misschien is het toch dat wat je bedoelde met "ambient muziek", namelijk muziek die als achtergrond bij een bepaalde scene gebruikt wordt :).

EDIT: die GTA list hierboven is ook een mooi voorbeeld, temeer daar GTA (tenzij dat veranderd is) ook een hoop reeds bestaande muziek gebruikt. Ik wist overigens niet dat Tangerine Dream muziek voor GTA gemaakt had. Zal er toch eens moeten aan beginnen. De laatste keer dat ik GTA speelde was GTA3 op de PS2 :).

[Voor 34% gewijzigd door Twixie op 22-06-2020 14:21]

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06-07 16:51
Vice City is geen Vice City meer als het eerste nummer wat je op radio hoort niet meer Billie Jean is, dat was zo'n iconische moment voor mij in die GTA.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 00:11
Albinoraptor schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:48:
Vice City is geen Vice City meer als het eerste nummer wat je op radio hoort niet meer Billie Jean is, dat was zo'n iconische moment voor mij in die GTA.
De reden om mijn PS2 disc versie nooooooooit weg te doen

• Bas170

Bas170

Cloud_VII schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:03:
[...]

De reden om mijn PS2 disc versie nooooooooit weg te doen
Inderdaad, net als bij GTA SA

In de PS4 versie van San Andreas zijn zoveel nummers verwijderd dat het niet leuk meer is :(

Acties:
  • +5Henk 'm!
Crash Bandicoot 4: It’s About Time launches on PS4 October 2

Ziet er goed uit!

[Voor 45% gewijzigd door Anton.net op 22-06-2020 17:13]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:46

Fallout games, The Elder Scrolls games, The Last Of Us 1 en 2, Horizon Zero Dawn, Mass Effect games en ga zo maar door. Tegenwoordig worden ze steeds sterker en mooier.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Twixie
Vrijdag schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:47:
Deze vind ik ook prachtig trouwens O+
Blijkbaar hier wel totaal niet blijven plakken. Ik herken er eigenlijk niets van, alhoewel het wel een van mijn weinige Platinums is.
De score van HZD daarentegen heb ik al vaak op gezet :

Acties:
  • +2Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06:51

On_E

Housemusic

Ik herinner me dat ik deze heel erg tof vond.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:46
Twixie schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:47:
[...]

Blijkbaar hier wel totaal niet blijven plakken. Ik herken er eigenlijk niets van, alhoewel het wel een van mijn weinige Platinums is.
De score van HZD daarentegen heb ik al vaak op gezet : [YouTube: Horizon: Zero Dawn - Full Original Soundtrack]
Zeker The Bad News en The Good News nummers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:46

Unreal Tournament 99 natuurlijk.

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

Acties:
  • +2Henk 'm!
God wat heb ik deze map vaak gespeeld. M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-MONSTERKILL.

De muziek van Beethoven in de Shadowman game is wel een meesterlijke score.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
Wooooow dat is lang geleden dat ik deze cover heb gezien! Vond die altijd wel indrukwekkend, geen idee wat de game inhoudt en wat überhaupt de naam was, haha... Jeugdsentiment!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:45
Ken dat hele nummer niet. Gave map wel, maar iets teveel campers :P

Ik dacht trouwens dat je deze plaatste voordat ik klikte:

Die doet me trouwens denken aan deze:

Mijn persoonlijke favoriet voor main theme, ongeacht wat je van het spel vindt, is toch wel deze:
(beter dan deze imo, die is veel te depri)

GTA 4 (spotify) (main theme) en GTA 5 (spotify) (main theme) vond ik zelf ook erg sterk, wat wil je met zo'n groot budget, maar het beste was toch nog Chatterbox uit GTA3. Een praatprogramma, maar ongelofelijk grappig.

Zelf ben ik ook groot Battlefield fan en dat is natuurlijk begonnen met 1942. De vernieuwde versie van 1943 vind ik eigenlijk een stuk beter omdat ie wat voller klinkt met wat instrumenten:

Bonus: BF2 MEC Loading Screen Theme

Verder hebben we ook deze nog. Meningen liggen nogal uiteen, maar ik vind hem na een paar jaar nu toch wel gaaf:

Iets verder in de tijd hebben we ook deze nog:

Overall vind ik de muziek vaak bij de grotere games het beste, vooral ook omdat ze daar gewoon de grotere namen vragen. Brian Tyler die voor COD of NFS nummers maakt, Assassin's Creed spellen met hele orkesten op de achtergrond.

Zelf heb ik op Spotify playlists gemaakt voor zowel Gaming als films/series met mooie muziek. Zo af en toe opzetten is toch wel gaaf.

Als het gaat om volledige soundtrack, dan wint er maar 1: Tony Hawk Pro Skater 2. THPS2. Een game die voor velen een muziekgenre heeft geopend. Ik weet nog dat destijds een aantal vriendjes op school ineens helemaal naar Rock muziek opschoven en daar eigenlijk nooit meer zijn weggegaan.

(spotify). Ben dan ook erg blij dat er een remaster aan komt. Ik hoop alleen dat ze overal vanaf blijven haha.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
Jelloz schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:28:
[...]
Unreal Tournament 99 natuurlijk.
Mooi voorbeeld van wat dus geen score is ;). Wel een soundtrack, en in dat straatje vind ik de WipeOut reeks dan wel onovertroffen eigenlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
Oh, deze was ik compleet vergeten... Fantastische puzzle-game ook en de muziek droeg enorm bij aan de sfeer. Zou ik nog eens moeten herspelen voor de alternatieve endings.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Opmerkelijk dat nog niemand de score van Bear McCreary van God of War heeft geplaatst :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:10:
Opmerkelijk dat nog niemand de score van Bear McCreary van God of War heeft geplaatst :P
"Play it, BOY"

:P

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-07 11:53

Alsof ik weer plantjes aan het zoeken ben in Cyrodiil 8)

en

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Modbreak:iedereen, laten we de de nostalgie beperken en het bij ps4 games te houden, anders word het wel erg off topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:21
Ik vind persoonlijk van games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld vooral bepaalde nummers van Bloodborne - omdat ze zo goed bij de battles passen - en van Celeste echt heel erg goed. (Even niet ingaand op de discussie of het nou een score of een soundtrack betreft.)

Bloodborne:

Celeste:

Vooral dit laatste nummer van Celeste in combinatie met het level en de gameplay maakte mij spontaan verliefd op de game.

Uiteraard hebben ook games als bijvoorbeeld een God of War, the Last of Us en Horizon erg goede muziek om maar eens wat te noemen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 06-07 11:39

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Game soundtracks? Het eerste dat in me opkomt is natuurlijk Moon Over The Castle uit Gran Turismo

Verder de Menu Theme uit Dark Souls 3

En dan Bones uit Death Stranding

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:50

deze is toch het mooist

[Voor 31% gewijzigd door Catch22 op 24-06-2020 11:37]

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 23:49
Die pre-order bonussen worden ook steeds debieler. Als je Tony Hawk 1 + 2 pre-ordered krijg je toegang tot de demo. Een demo?!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +6Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-07 11:53
Raem schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:33:
Die pre-order bonussen worden ook steeds debieler. Als je Tony Hawk 1 + 2 pre-ordered krijg je toegang tot de demo. Een demo?!
Das handig dan kun je kijken of het spel wat voor je is nadat je er al betaald voor hebt :)

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 06-07 16:09
Dat is al langer vrij normaal, dat is gewoon een closed beta dus :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Hier kijk ik ook erg naar uit, wordt een vette game

ANd what about Prince of Persia reinvented:

[Voor 34% gewijzigd door -SaveMe- op 25-06-2020 02:26]

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• dvd-linden
Nog mensen die dit hebben gezien:

Ik had het zelf gemist namelijk en zag het voorbij komen in een video van Gamekings. Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ziet er niet heel overtuigend uit, maar kan misschien nog wel leuk uit gaan pakken. Maar minstens zo'n grote kans dat het een flinke teleurstelling wordt. Even afwachten maar...

Verder nog de Cyberpunk preview van Tweakers gelezen en de gereleasede gameplay gekeken. Had die game eigenlijk nooit op mijn lijstje staan om te gaan spelen, maar na gisteren denk ik dat ik hem er toch op ga zetten. De wereld ziet er wel erg sfeervol uit namelijk en dat thema spreekt me ook zeker wel aan. Denk alleen wel dat ik hem pas op de PS5 ga spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:17
dvd-linden schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:30:
Nog mensen die dit hebben gezien:

[YouTube: Marvel's Avengers - FULL War Table Gameplay Reveal Event]

Ik had het zelf gemist namelijk en zag het voorbij komen in een video van Gamekings. Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ziet er niet heel overtuigend uit, maar kan misschien nog wel leuk uit gaan pakken. Maar minstens zo'n grote kans dat het een flinke teleurstelling wordt. Even afwachten maar...
Yep, op de livestream van YongYea. Ik was ook niet echt onder de indruk. Ten eerste, waar komt Kamala Khan ineens vandaan in een Avengers game? Ik geloof niet dat men daar op zit te wachten, ik niet in ieder geval. Grafisch ziet het er goed genoeg uit, maar het is niets speciaals. Audio vind ik redelijk zwak, de impact van wapens/combat ontbreekt gewoon. Ze hadden voor de heroes w.m.b. ook echt meerdere dialoog versies moeten opnemen voor verschillende situaties, net als in Spiderman. De manier waarop ze missies per hero structureren lijkt mij ook niet fantastisch v.w.b. de afwisseling en verhaalvertelling. Het hele gear systeem lijkt rechtstreeks uit een standaard looter shooter getild te zijn, dat hoeft voor mij al helemaal niet.
Dus nee, niet heel positief tot nu toe :)

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Oh, the nostalgia... De originele Prince of Persia heb ik helemaal grijs gespeeld... Lijkt me fantastisch om weer opnieuw te beleven, alleen lijken de gevechten op het eerste gezicht wel helemaal op de schop te zijn gegaan. Ik weet nog niet of ik dat een verbetering vind.

• Jasphur
@-SaveMe- Die Raji ziet er leuk uit, maar vind het zelf erg vervelend als characters in hedendaagse games tijdens het rennen of lopen meer over de grond leuken te zweven dan dan echt stappen te zetten. Haalt voor mij best wel wat sfeer weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
ralph075 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:00:
[...]
De originele Prince of Persia heb ik helemaal grijs gespeeld...
Bedoel je deze ? :D Nu, als die 075 in je naam is wat ik denk dat het is, is het nog best mogelijk ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:48:
[...]

Bedoel je deze ? :D Nu, als die 075 in je naam is wat ik denk dat het is, is het nog best mogelijk ;).

[YouTube: Prince of Persia (1989) MS-DOS PC Game Playthrough]
Yep, that's the one (en je hebt hem juist door)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:55
Iemand die weet of het veel scheelt in schijfruimte of je een game koopt via disc of via psn?

En of je psn games ook op de ps5 kan spelen?

Zit namelijk met niet veel schijfruimte over maar zie een mooie deal staan in ps store in vergelijking met de disc in game shops. Heb zelf nog geen full game gekocht in de store.

Acties:
  • +2Henk 'm!
@Chelseamarre123 Het maakt niet uit, disc of digitaal neemt evenveel geheugen in beslag.

PSN games zouden ook moeten werken op de ps5 ja.

• Twixie
Chelseamarre123 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:38:
Iemand die weet of het veel scheelt in schijfruimte of je een game koopt via disc of via psn?
Nog niet getest, maar ben vrij zeker dat @Anton.net het bij het rechte eind heeft.
Heb bvb GT Sport op disk, maar die neemt meer dan 100GB storage in. Zoals sommigen ook al claimden in het verleden, lijkt het er echt wel op dat bij het starten van het spel het schijfje enkel gebruikt wordt om te checken of je het spel wel hebt, maar komt de rest allemaal vanaf je HDD/SSD.

• n3othebest
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 00:09
Toch bijzonder sinds deze afgelopen half jaar nog bij PS+ zat als gratis game.

Was van plan om komende week eens te gaan proberen sinds ik mijn vorige spel intussen op platinum heb staan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
Hartstikke mooi en ook volledig terecht wat mij betreft. Verrassende plek ook voor die Spongebob game trouwens. (Alhoewel, is natuurlijk wel een bekende naam en zoveel komt er momenteel ook weer niet uit.)

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:55
Twixie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:23:
[...]

Nog niet getest, maar ben vrij zeker dat @Anton.net het bij het rechte eind heeft.
Heb bvb GT Sport op disk, maar die neemt meer dan 100GB storage in. Zoals sommigen ook al claimden in het verleden, lijkt het er echt wel op dat bij het starten van het spel het schijfje enkel gebruikt wordt om te checken of je het spel wel hebt, maar komt de rest allemaal vanaf je HDD/SSD.
Ha ok. Dacht dat dit echt veel in data ging schelen om dat er op het schijfje ook data staat..

• Twixie
Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:57:
[...]
Ha ok. Dacht dat dit echt veel in data ging schelen om dat er op het schijfje ook data staat..
Ik ga er van uit dat op het schijfje gewoon een versie 1.0 of zoiets staat. Ik denk dat die integraal geïnstalleerd wordt, waarna je een situatie hebt die identiek is als bij iemand die digitaal een 1.0 kreeg. Vanaf dan zijn het gewoon de regelmatige patches die nog puur op HDD geïnstalleerd worden.
Zou wel betekenen dat bij de eerste keer opstarten van een groot spel als GT Sport, je toch nog behoorlijk lang mag wachten eer het spel geïnstalleerd is. Zou het eens moeten testen met de PS4 offline te halen (zodat hij geen updates kan checken), GT Sport te uninstallen, en dan te spelen vanaf schijf en zien of ik direct kan spelen of niet. Ik vermoed van niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bas170

Bas170

Twixie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:38:
[...]

Ik ga er van uit dat op het schijfje gewoon een versie 1.0 of zoiets staat. Ik denk dat die integraal geïnstalleerd wordt, waarna je een situatie hebt die identiek is als bij iemand die digitaal een 1.0 kreeg. Vanaf dan zijn het gewoon de regelmatige patches die nog puur op HDD geïnstalleerd worden.
Zou wel betekenen dat bij de eerste keer opstarten van een groot spel als GT Sport, je toch nog behoorlijk lang mag wachten eer het spel geïnstalleerd is. Zou het eens moeten testen met de PS4 offline te halen (zodat hij geen updates kan checken), GT Sport te uninstallen, en dan te spelen vanaf schijf en zien of ik direct kan spelen of niet. Ik vermoed van niet.
Vergeet dan niet om de update data ook te verwijderen (via je opslag)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Recent spiderrman 4 uitgespeeld, top game!

Vorige week maar eens begonnen met CoD WW2 omdat die bij PS+ zat, die single player is best goed, mits je van on-rail shooters houd natuurlijk. Dacht dat de singel player maar een paar uurtjes lang zou zijn maar volgens mij ben ik al 8-9 uren bezig. Niet een game die ik zou kopen maar voor een PS+ erg leuk.

Heeft Star Wars BF2 eigenlijk ook single player :?

Tomb raider die volgensde maand bij PS+ zit heb ik ook wel zin in!

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 00:04

kazuka

Building Better Worlds

Dreams krijgt PSVR support op 22 juli. Dit lijkt me echt fantastisch en een potentiële game changer. Ben ook heel benieuwd hoe dit er op een PS5 uit gaat zien:

• Vrijdag
  • Nu online
Chaoss schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:09:

Heeft Star Wars BF2 eigenlijk ook single player :?
Ja, die heb ik laatst nog uitgespeeld. Het deed me allemaal niks, maar dat komt omdat ik ook niets met Star Wars heb (doe mij maar Warhammer 40k). Het is volgens mij ook meer een lange tutorial voor als je online gaat. Je speelt ook allemaal dingen vrij die je online weer kan gebruiken.

Heel slecht was het nou ook weer niet en het zag er ook best oké uit. Echt zo'n SP die je er even doorheen knalt als je een druilerige zondagmiddag niets te doen hebt.

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:04
kazuka schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:46:
Dreams krijgt PSVR support op 22 juli. Dit lijkt me echt fantastisch en een potentiële game changer. Ben ook heel benieuwd hoe dit er op een PS5 uit gaat zien:

[Twitter]

Nu begin ik steeds meer spijt te krijgen dat ik mijn PSVR verkocht heb, maar ik wacht wel op de PSVR2... Dit spel lijkt me echt gaaf voor VR, voor de rest niet zo geïnteresseerd in een game vol mini games, heb liever toch een echt spel.

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 06:47
Kalder schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:21:
[...]

[YouTube: Dreams - PS VR Update | PS4]
Nu begin ik steeds meer spijt te krijgen dat ik mijn PSVR verkocht heb, maar ik wacht wel op de PSVR2... Dit spel lijkt me echt gaaf voor VR, voor de rest niet zo geïnteresseerd in een game vol mini games, heb liever toch een echt spel.
In theorie kunnen ze Beat Saber namaken in Dreams ;)
Ben benieuwd wat voor games ervoor uitkomen.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vrijdag schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:58:
[...]

Ja, die heb ik laatst nog uitgespeeld. Het deed me allemaal niks, maar dat komt omdat ik ook niets met Star Wars heb (doe mij maar Warhammer 40k). Het is volgens mij ook meer een lange tutorial voor als je online gaat. Je speelt ook allemaal dingen vrij die je online weer kan gebruiken.

Heel slecht was het nou ook weer niet en het zag er ook best oké uit. Echt zo'n SP die je er even doorheen knalt als je een druilerige zondagmiddag niets te doen hebt.
Ok nahja ik ben wel een redelijke star wars fan dus de setting spreekt me wel aan. Maar even proberen nadat ik CoD heb uitgespeeld.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• Vrijdag
  • Nu online
Chaoss schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:49:
[...]

Ok nahja ik ben wel een redelijke star wars fan dus de setting spreekt me wel aan. Maar even proberen nadat ik CoD heb uitgespeeld.
Ik weet trouwens niet tot in hoeverre het spel samenvalt met de filmreeks. Volgens mij zit het ergens rond deel twee van de nieuwe trilogie, want ik zie wel een paar karakters voorbijkomen die ook in die eerste twee films zitten.

• Martinspire
Ehm:

Ook nog eens console exclusive zo te zien:
​Blasting onto PS4, PS5 and PC late 2020.

[Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 01-07-2020 20:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Linus is helemaal om. De DS4 is de beste controller. Wisten we natuurlijk al. ;)

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 06-07 16:46

spaceboy

op grote hoogte

Martinspire schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:07:
Ehm:

[YouTube: Worms Rumble - Announcement Trailer | PS4]

Ook nog eens console exclusive zo te zien:
​Blasting onto PS4, PS5 and PC late 2020.
Ik ben groot fan van Worms, maar dit ziet er wel enorm 3D uit. Doodzonde. De charme zit hem voor mij in 2D. Super Mario is en blijft bijvoorbeeld ook beter in 2D. Of op z'n meest 2.5D. Maar goed, niet dat ik Worms Rumble niet ga kopen... :P

succes is een keuze

• Martinspire
spaceboy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:21:
[...]

Ik ben groot fan van Worms, maar dit ziet er wel enorm 3D uit. Doodzonde. De charme zit hem voor mij in 2D. Super Mario is en blijft bijvoorbeeld ook beter in 2D. Of op z'n meest 2.5D. Maar goed, niet dat ik Worms Rumble niet ga kopen... :P
Het is 2D maar dan realtime ipv turnbased. Ik snap niet helemaal waarom ze deze franchise er dan voor gebruiken, maar goed.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 14:43
Na een flinke zoektocht in heel veel reviews, Tweakers-forum en Reddit, ben ik er helaas nog niet over uit en ben daarom erg benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Arctis 7 headset en PS4.

De Arctis 7 heeft een draaiknop om het balans te wijzigen tussen game audio en chat (party) audio. Op de PC werkt dit zeker weten, maar werkt dit ook op de PS4? Net als dat de Sony Gold headset dit doet?

Omdat met games als Rainbow Six Siege en COD Warzone geluid soms erg belangrijk is (zoals voetstappen die je heel hard wilt horen, maar vliegtuiggeluiden juist even niet), is dit voor mij een must have op een headset, zodat dit balans direct aan te passen is (en niet ergens via een menu op de PS). Ik speel alle audio over mijn headset. Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Omdat deze headset op zowel PC als PS4 te gebruiken zijn, besteden reviews hier weinig aandacht aan om te kijken in hoeverre de headset compatible is met de PS4. Ook op fora lees ik erg veel tegenstellende berichten.

[Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 02-07-2020 10:06]

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-07 11:12

Lapras

Ice beam

Edzeau schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:04:
Na een flinke zoektocht in heel veel reviews, Tweakers-forum en Reddit, ben ik er helaas nog niet over uit en ben daarom erg benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Arctis 7 headset en PS4.

De Arctis 7 heeft een draaiknop om het balans te wijzigen tussen game audio en chat (party) audio. Op de PC werkt dit zeker weten, maar werkt dit ook op de PS4? Net als dat de Sony Gold headset dit doet?

Omdat met games als Rainbow Six Siege en COD Warzone geluid soms erg belangrijk is (zoals voetstappen die je heel hard wilt horen, maar vliegtuiggeluiden juist even niet), is dit voor mij een must have op een headset, zodat dit balans direct aan te passen is (en niet ergens via een menu op de PS). Ik speel alle audio over mijn headset. Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Omdat deze headset op zowel PC als PS4 te gebruiken zijn, besteden reviews hier weinig aandacht aan om te kijken in hoeverre de headset compatible is met de PS4. Ook op fora lees ik erg veel tegenstellende berichten.
Ik heb hem, maar volgens mij werkt dit niet. Wel via het menu van de PS4. Nu moet ik zeggen dat ik hem bijna nooit gebruik voor multiplayer, dus pin me er niet op vast.

• Edzeau
Lapras schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:34:
[...]

Ik heb hem, maar volgens mij werkt dit niet. Wel via het menu van de PS4. Nu moet ik zeggen dat ik hem bijna nooit gebruik voor multiplayer, dus pin me er niet op vast.
Thanks voor je reactie! In het PS4 menu zou het gewoon moeten werken voor iedere headset inderdaad. Gaat mij er echt om of het mogelijk is met de hardware-draaiknop op de headset zelf. Net als dat de Sony Gold daar ook knoppen voor heeft (en die werken echt top).

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
@Edzeau Chat/mix van arctis 7 werk alleen op pc,op ps4 niet.

Maar die dogle van arctis 7 heeft nog een uitgang op de achter kant namelijk 3.5 jack,als je die aansluit op je tv dan werkt de chatmix wel.

(usb kabel in je ps4 poort,3.5 kabel van de dogle naar je tv)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edzeau
Amaze86 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:57:
@Edzeau Chat/mix van arctis 7 werk alleen op pc,op ps4 niet.

Maar die dogle van arctis 7 heeft nog een uitgang op de achter kant namelijk 3.5 jack,als je die aansluit op je tv dan werkt de chatmix wel.

(usb kabel in je ps4 poort,3.5 kabel van de dogle naar je tv)
Thanks, dat zou wel een workaround kunnen zijn, maar wel behoorlijk omslachtig. Toch dank voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Greatness..

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tja, het was ook de enige noemenswaardige game die in juni is uitgekomen, dus verbazend is het niet :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:28

The Last of Us Part II Sales Dropped 80% Week-on-Week (UK)

:)

"The Last of Us Part II sold around 4 million copies in its first 3 days. With that number, the game became the fastest-selling game for the PS4. Its sales, however, have dropped 80% week-on-week, which is a huge fall. Although sales drops aren’t unusual after the first week, the disparity between The Last of Us Part II and other first-party titles is significant. "

Maar lijkt me niet meer dan normaal, de meesten die dit spel wilden hebben hier jaren op gewacht. Dan koop je die ook meteen de eerste week. Betekent wel dat er nog steeds zo'n 1 miljoen in de 2e week verkocht zijn. Toch ook niet slecht.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Deze generatie voor de concurrent gekozen. Had eigenlijk besloten om geen PS4 meer te kopen en te wachten op de nieuwe generatie. Maar... kon het toch niet laten en heb een PS4 Pro met Horizon Zero Dawn besteld. Tot de next-gen uitkomt nog maar even aan de slag met de beste PS4 exclusives. Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Gaat zeker ook helpen om voor de next-gen een keuze te maken. :)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 06-07 10:03

Mauz1978

Console War Veteran

AreVeeDee schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:39:
Deze generatie voor de concurrent gekozen.

http://dscomics.nl

• AreVeeDee
  • Niet online
Geen idee nog. :P Qua hardware is het voorlopig 1-0 voor de concurrent. Wat een korte HDMI-kabel zit erbij de PS4, ding maakt ook enorme herrie en ik moet handmatig de TV in de juiste modus zetten. Dat hoeft niet bij die ander.

Maar goed, de games gaan het vast goedmaken. Niet onbelangrijk!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
AreVeeDee schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:20:
[...]
en ik moet handmatig de TV in de juiste modus zetten.
Als je een Sony TV hebt niet ;)
[...]

Geen idee nog. :P Qua hardware is het voorlopig 1-0 voor de concurrent. Wat een korte HDMI-kabel zit erbij de PS4, ding maakt ook enorme herrie en ik moet handmatig de TV in de juiste modus zetten. Dat hoeft niet bij die ander.

Ik heb mijn tv nog nooit handmatig moet overzetten, dus dat ligt niet aan de console.

Maar had je niet beter gewoon nog ff een paar maanden kunnen wachten op de PS5. Waarschijnlijk speel je al die games daarop straks enhanced.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06:22
[...]

Je moet wel CEC aanzetten in de instellingen van de PS4 want standaard staat het uit.
https://www.howtogeek.com...-4-or-pro-using-hdmi-cec/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:39:
[...]

Ik heb mijn tv nog nooit handmatig moet overzetten, dus dat ligt niet aan de console.

Maar had je niet beter gewoon nog ff een paar maanden kunnen wachten op de PS5. Waarschijnlijk speel je al die games daarop straks enhanced.
Die komt er ook wel. ;) Wilde niet langer wachten om een paar exclusives alvast te spelen. Voor de PS5 komen straks ook weer nieuwe games uit.

• AreVeeDee
  • Niet online
Dalim schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:51:
[...]

Je moet wel CEC aanzetten in de instellingen van de PS4 want standaard staat het uit.
Super, ga het gelijk instellen!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:07
poor Leno schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:26:
[...]

Lijkt Apple wel joh :P

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:04
poor Leno schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:26:
[...]

Sony TV ftw icm PS4 pro :) Als de TV uit staat en ik zet m'n PS4 aan gaat de TV en zelfs de receiver ook aan.
Zelfs als de PS4 uit staat en ik van TV kijken naar PS4 wil, hoef ik alleen maar met de source knop naar de goeie source te gaan en dan gaat de PS4 ook uit zichzelf aan. En kan het menu van de PS4 bedienen met de remote van de TV :>
♥♥♥ Sony ♥♥♥

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:50
Kalder schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:00:
[...]

Sony TV ftw icm PS4 pro :) Als de TV uit staat en ik zet m'n PS4 aan gaat de TV en zelfs de receiver ook aan.
Zelfs als de PS4 uit staat en ik van TV kijken naar PS4 wil, hoef ik alleen maar met de source knop naar de goeie source te gaan en dan gaat de PS4 ook uit zichzelf aan. En kan het menu van de PS4 bedienen met de remote van de TV :>
♥♥♥ Sony ♥♥♥
Dat is HDMI CEC en dat heeft vrijwel elke tv van de afgelopen tien jaar

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06-07 00:06
Wou net zeggen. Das toch niks bijzonders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 23:54

S913

Abusus non tollit usum

Dalim schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:51:
[...]

Idd, ik heb het juist bewust uit staan, kreeg altijd beneden ruzie als de familie TV zat te kijken en ik via Remote Play op mijn iMac ging gamen ... Schijnbaar vinden ze meekijken met mijn avonturen in de Division 2 toch minder interessant dan zo'n romantische vrouwenfilm :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-07 16:05

schumi2004

PSN = whocarez-

S913 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:52:
[...]

Idd, ik heb het juist bewust uit staan, kreeg altijd beneden ruzie als de familie TV zat te kijken en ik via Remote Play op mijn iMac ging gamen ... Schijnbaar vinden ze meekijken met mijn avonturen in de Division 2 toch minder interessant dan zo'n romantische vrouwenfilm :P
Dus als jij remote play start dan gaat de TV alsnog aan?
Hier niet hoor en ik heb CEC enabled.
Zodra ik remote play start dan gebeurt erop de TV helemaal niets, zodra ik mijn remote weer koppel aan PS4 dan pas gaat de TV switchen naar input van PS4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik had daar inderdaad wel last van. Het feit dat de PS4 aanging was in dat opzicht genoeg om de TV aan te laten gaan (als die niet al aanstond) en/of HDMI kanaal te swappen (als hij wel al aanstond).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 05:06

Exirion

Gadgetfetisjist

S913 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:52:
Dit verzin je gewoon. Division 2 is nergens te vinden op Pornhub.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Voor Pornhub hoeft/gaat mijn PS4 ook niet aan :+

[Voor 12% gewijzigd door S913 op 05-07-2020 14:20]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twixie
S913 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:15:
Ik had daar inderdaad wel last van. Het feit dat de PS4 aanging was in dat opzicht genoeg om de TV aan te laten gaan (als die niet al aanstond) en/of HDMI kanaal te swappen (als hij wel al aanstond).
Dat is wel raar, want dan wil dat zeggen dat bij jou de PS4 toch een device-on commando over HDMI uistuurt als je via Remote Play de PS4 opstart. Bij mij is dat, net zoals bij @schumi2004 niet het geval, terwijl CEC ook gewoon aan staat bij mij (handig om je TV remote te gebruiken bij het afspelen van DVD/BluRay op de PS4).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Moet zeggen dat het erg lang geleden is dat ik het getest heb (staat al erg lang uit), maar had er echt “last” van :?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 23:49
Catch22 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:03:
[...]

Dat is HDMI CEC en dat heeft vrijwel elke tv van de afgelopen tien jaar
Yep, ideaal! Scheelt weer een handeling als ik de PS4 of Switch aanzet.

Ohja, en de Xbox kan het ook sinds vorige maand.

[Voor 13% gewijzigd door BM op 06-07-2020 07:37]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:24
Zag dat star wars episode 1 racer uit is op ps4 met gyro sturen als goed is. Denk wel dat ik ga halen effr weer n64 tijd herleven !

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
dit had ik niet verwacht met 4 personen: Sony robots bouwen in 30 seconden een PlayStation 4

https://www.gamingnation....utm_campaign=Headliner.nl

[Voor 20% gewijzigd door Hamazaki op 05-07-2020 20:59]

Pagina: 1 ... 163 164 165 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True