Naar mijn ervaring is de beste FC voor velen de eerste die ze hebben gespeeld. Omdat de ervaring toch redelijk hetzelfde blijft.
Die AC Valhalla gameplay ziet er ook slecht uit zeg, los van de Odyssey v2 dus Origins v2.5 nog steeds de cartoony fighting die, in AC Odyssey ten minste, totaal niet lekker voelt. Mag hopen dat ze niet weer de hele (waarschijnlijk gigantische) kaart vol pleuren met kastelen, forten, kampen etc en fetch side quests. Ik snap niet waarom Ubisoft niet één keer de tijd neemt om wat langer aan een game te werken i.p.v. steeds om de 1-2 jaar een nieuwe. Op een gegeven moment wordt het zo ongelooflijk stale. Origins vond ik een leuke verandering maar dan gaan ze daar weer jaren op voortborduren...
Ook de release date die dicht bij Cyberpunk gaat liggen, het ziet er voor mij niet overtuigend genoeg uit. Zeker gezien de game qua speeltijd lang wordt en je hem niet even snel kan spelen. Als ze de XP grinding en microtransactions verwijderen kan het alsnog een solide game worden, maar ik had wel wat meer verwacht.
D. Ninjai schreef op zondag 12 juli 2020 @ 05:28:
[...]
In de tussentijd na TLoU2 nog Shadow of the Tomb Raider gespeeld als zoethouder maar damn... best wel een lege huls qua verhaal, personages en gameplay. Niks motiveert om te verkennen of door te gaan en ben er ook maar mee gestopt.
Daarom kijk ik ook niet uit naar FC6 want ik vond hetzelfde van FC5. Leuk dat ze Gus aantrekken maar daar red je de gameplay niet mee. Kom eens met een Splinter Cell reboot en dan heb je mijn aandacht Ubi.
Heb SOTTR helaas ook voor 60 euro gehaald op de release date, achteraf gezien volledige verspilling van mijn tijd en geld. Vond de 1e en 2e nog wel een leuk en interessant plot hebben, maar 3 was een stuk debieler. En verschrikkelijke lip sync en dialoog. En de end boss

Naar mijn mening mis je niks. De puzzels waren wel vet in ieder geval
En ik hoop dat GoT de AC game in Japan wordt die ik voor ogen heb