Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Hamazaki schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:59:
dit had ik niet verwacht met 4 personen: Sony robots bouwen in 30 seconden een PlayStation 4

https://www.gamingnation....utm_campaign=Headliner.nl
Mwa... Het schroeft de componenten in die tijd in elkaar... Nog steeds impressive, maar het moederbord komt natuurlijk wel kant en klaar die lijn in, mogelijk zelfs al met de soc er op voorgeïnstalleerd (al zal dat voor de robots eigenlijk niet eens zoveel uitmaken). Psu, bd drive en hdd ook.
Het lastigste zal de kabeltjes zijn zoals ze daar ook aangeven, maar daarbuiten is het in feite een kwestie van een blokkendoos in elkaar schuiven en schroefjes er in draaien (en wat koel prut tussen soc en koeler spuiten).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hamazaki schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:59:
dit had ik niet verwacht met 4 personen: Sony robots bouwen in 30 seconden een PlayStation 4

https://www.gamingnation....utm_campaign=Headliner.nl
Moet je er eens een open maken om bijvoorbeeld de pasta te vervangen, dan had je het wel verwacht hoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 6 juli 2020 @ 00:22:
[...]

Moet je er eens een open maken om bijvoorbeeld de pasta te vervangen, dan had je het wel verwacht hoor 8)7
hoezo? (nooit opengemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hamazaki schreef op maandag 6 juli 2020 @ 08:39:
[...]

hoezo? (nooit opengemaakt)
Van binnen is het nog al haastig zeg maar. Pasta naast de koeler, koel pads voor het geheugen scheef etc.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik vermaak mij toch wel erg goed met Wreckfest. Het is geen Flatout 2, maar speelt lekker weg. Races / derbies zijn net kort genoeg om lekker snel op te pakken. En er zijn meer dan genoeg variatie en settings in moeilijkheid.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F1 2020 mist de snelheid van SSD.

Maar is wel de uitgebreidste Formule 1-game ooit.

+Overdaad aan spelopties, aardige carrièremodus, nog altijd uitstekende gameplay.

-Enorme laadtijden, qua raceactie en presentatie weinig vooruitgang ten opzichte van F1 2019.

Bron: https://gamer.nl/artikele...mist-de-snelheid-van-ssd/

Ik ga dus wachten op F1 2021 op de PS5, want dan zijn de enorme laadtijden er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51
Hmm, ik moet ook maar eens mijn PS4 OG openschroeven en de koelpasta/pads vervangen en de heatsink schoonmaken. Ding klinkt nu soms net als een straaljager :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oeh! Vandaag Tomb Raider 20th Anniversary in de PS+ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik had 'm al. Maar het is wel een tof spel :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:26:
Ik had 'm al. Maar het is wel een tof spel :Y
Ja ben benieuwd, ben altijd wel gek op ancient history mystery zoek de schat adventure spellen :)

Maar deze heb ik eigenlijk nooit meer aan gedacht (geen idee waarom), dus komt goed uit :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Ja ben benieuwd, ben altijd wel gek op ancient history mystery zoek de schat adventure spellen :)

Maar deze heb ik eigenlijk nooit meer aan gedacht (geen idee waarom), dus komt goed uit :X
Dan zal je deze ook wel tof vinden :) Er valt lekker veel te exploren en schatzoeken :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Prima game, maar Shadow overslaan, die is kudt.

Gisteren trouwens aan mijn guilty pleasure toegegeven en Terminator Resistance aangeschaft. Ik ken de reviews, maar toch schijnt de game voor fans alleraardigst te zijn en sfeervol. Vanavond maar even uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:17:
Oeh! Vandaag Tomb Raider 20th Anniversary in de PS+ *O*
Kan hem nog niet downloaden zie ik.

Never mind. Via de console wel. Maar via de telefoon app niet. Heb hem nu in ieder geval. Zin in!

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2020 14:03 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:21:
[...]

Gisteren trouwens aan mijn guilty pleasure toegegeven en Terminator Resistance aangeschaft. Ik ken de reviews, maar toch schijnt de game voor fans alleraardigst te zijn en sfeervol. Vanavond maar even uitproberen.
Ben benieuwd 😄👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:21:
[...]

Waarom was ie niet zo goed dan?

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Terminator! Maar het ziet er alleen niet zo uit als het begin van de film T2.. zat ik eigenlijk wel op te hopen.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:04:
[...]

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Terminator! Maar het ziet er alleen niet zo uit als het begin van de film T2.. zat ik eigenlijk wel op te hopen.. -O-
Het is heel persoonlijk hoor. Er zijn mensen die deel 3 het beste vinden, en er zo zijn er ook die zeggen dat het niet zo goed is als 1 en 2. Tweakers zelf gaf het destijds een 8,5, nadat ze Rise of the Tombraider daarvoor ook een 8,5 hadden gegeven. Dus echt slecht zal het sowieso niet zijn lijkt me. Bij mij staat het ook nog ergens op het lijstje, misschien dat ik er ooit nog aan toe kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalim schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:21:
[...]

Het is heel persoonlijk hoor. Er zijn mensen die deel 3 het beste vinden, en er zo zijn er ook die zeggen dat het niet zo goed is als 1 en 2. Tweakers zelf gaf het destijds een 8,5, nadat ze Rise of the Tombraider daarvoor ook een 8,5 hadden gegeven. Dus echt slecht zal het sowieso niet zijn lijkt me. Bij mij staat het ook nog ergens op het lijstje, misschien dat ik er ooit nog aan toe kom :P
Huh wacht.. zijn er meer dan 2 :?

Ik dacht alleen Rise en Shadow.. welke nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:26:
[...]

Zeker, 'gewoon' Tomb raider was het eerste deel in de nieuwe trilogie. Rise (2) en Shadow (3) zijn een vervolg daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:26:
[...]

Gewoon Tomb Raider (2013)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
De eerste is de beste imo.
Rise was saai en had een matig verhaal.
Shadow had een coole setting, maar voor de rest was het ook minder.

Toch zijn het 3 must plays, imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:33:

Deze die ik dus net heb gedownloaded? Nou fijn.. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
mfneed schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:31:
[...]

Gewoon Tomb Raider (2013)
01. Tomb Raider - Definitive Edition
02. Rise Of The Tomb Raider (20 Year Celebration)
03. Shadow of the Tomb Raider - Definitive Edition

;)

Alle 3 leuke Tomb Raider spellen

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 07-07-2020 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:35:
[...]
haha :P
Maar ik heb ook al vaak gehoord dat mensen Rise juist de beste vinden, dus probeer het maar gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:35:
[...]

Joh Leno ik zie al dat het hier niet veel beter op wordt met al die verschillende meningen. Speel gewoon Rise, die je toch 'gratis' krijgt. En dan kan je daarna eventueel deel 1 en 3 kopen (of niet). 8)
Het is een soort van open-world Uncharted met in mijn mening minder meeslepend verhaal, maar betere exploratie en puzzels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Teveel open wereld, te veel zinloze exploratie met een map die barst van de nog zinlozere collectibles. Heel erg weinig combat. Om de 10 minuten een nauwe doorgang waar Lara kreunend doorheen moet om een laadscherm te verbergen.

Rise is wat mij betreft de beste (die nu in PS Plus zit) en daarna TR2013. Maar goed, verwacht geen Uncharted 4/TLL niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:47:
[...]
verwacht geen Uncharted 4/TLL niveau.
Dalim schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:40:
[...]

Het is een soort van open-world Uncharted met in mijn mening minder meeslepend verhaal,
-O-
maar betere exploratie en puzzels.
*O*

Nouja ben benieuwd iig.. ga ook geen YT filmpjes oid kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Terminator heb ik maar een uurtje kunnen volhouden. het spel voelde echt leeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:58:
Terminator heb ik maar een uurtje kunnen volhouden. het spel voelde echt leeg aan.
Ja zou dat niet zo bedoeld zijn? De complete mensheid is bijna weggevaagd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:02:
[...]

Ja zou dat niet zo bedoeld zijn? De complete mensheid is bijna weggevaagd. ;)
Ja, ben bekend met de serie. Maar bedoelde qua opbouw. Het voelde alsof het een weg-geef-spel was die je gratis kan downloaden via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:05:
[...]

Ja, ben bekend met de serie. Maar bedoelde qua opbouw. Het voelde alsof het een weg-geef-spel was die je gratis kan downloaden via de store.
Okay, ik ga het zien. Vanavond even proberen denk ik. Uurtje is wel wat kort om te oordelen alleen, denk ik. Zie ook in diverse reviews terugkomen dat het begin wat sloom is. Je bent waarschijnlijk ook de T-800's nog niet tegengekomen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:14:
[...]

Okay, ik ga het zien. Vanavond even proberen denk ik. Uurtje is wel wat kort om te oordelen alleen, denk ik. Zie ook in diverse reviews terugkomen dat het begin wat sloom is. Je bent waarschijnlijk ook de T-800's nog niet tegengekomen dan.
jawel, noemde maar wat hoor. kan ook zijn dat het 2 uurtjes waren. maar helaas, vond het zonde om tijd hierin te steken. terwijl ik een fan van de serie ben (1&2 only :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:17:
[...]

terwijl ik een fan van de serie ben (1&2 only :P )
Zijn er nog andere films dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Anton.net schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:33:
De eerste is de beste imo.
Shadow had een coole setting, maar voor de rest was het ook minder.

Toch zijn het 3 must plays, imo :)
Deel 1 heb ik een aantal jaren geleden op de PS4 gespeeld. Was denk ik een van de eerste games die ik op de PS4 heb gespeeld, want heb hem expres laten liggen op de PS3 zodat ik de betere versie op de PS4 kon spelen.

Was een erg leuke game. Toch nooit de andere aangeschaft (ondanks dat die echt voor bodemprijzen voorbij zijn gekomen). Nu deze tweede gratis is verwacht ik die dit jaar nog wel te gaan spelen, maar of ik de derde dan nog ga spelen is even afwachten. Ben wel benieuwd hoe dit deel me gaat bevallen.

Voor de komende tijd is dit het lijstje voor mij in ieder geval: the Last of Us 2 afronden, Knack, Detroit Become Human, South Park: the Fractured but Whole/Shadow of the Colossus. Over die laatste ben ik nog niet uit welke ik eerder ga spelen. Eventueel daarna kan Lara dus aan bod komen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wow! PSN heeft een pilletje geslikt...

...Rise komt met 60MB/s binnen :Y

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
iemand te spreken over far cry 3 classic edition ps4? qua graphics? is lekker geprijsd nu in de store.

update: na de review niet echt interessant om hem nog een keer door te lopen helaas.

https://store.playstation...ASTER0?emcid=pa-st-233073

[ Voor 29% gewijzigd door Farabi op 08-07-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
-SaveMe- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:19:

Ik heb bijna altijd tussen 50-60MB/s, misschien heb ik geluk maar is al jaren dat ik richting max van mijn verbinding haal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:16:
[...]

Ik heb bijna altijd tussen 50-60MB/s, misschien heb ik geluk maar is al jaren dat ik richting max van mijn verbinding haal.
Tis hier erg wisselend. Later op de avond kwamen andere games weer binnen met maar 4 - 10 MB/s :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:19:

-SaveMe- schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Tis hier erg wisselend. Later op de avond kwamen andere games weer binnen met maar 4 - 10 MB/s :?
The Rise and Fall.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
-SaveMe- schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Hmm apart wel. Mja kan gewoon geluk zijn aan mijn kant.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleek overigens dat ik Rise al 100% had en die extras kunnen met niet zo boeien. Dus het is er al weer vanaf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:17:
iemand te spreken over far cry 3 classic edition ps4? qua graphics? is lekker geprijsd nu in de store.

update: na de review niet echt interessant om hem nog een keer door te lopen helaas.

https://store.playstation...ASTER0?emcid=pa-st-233073
Zat er een tijdje geleden ook naar te kijken. Blijft toch de leukste. Maar is die maar 3 piek? Meteen aanschaffen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:36:
[...]

Zat er een tijdje geleden ook naar te kijken. Blijft toch de leukste. Maar is die maar 3 piek? Meteen aanschaffen dus.
een prijs verlaging van €30 naar €3 heb ik nog nooit gezien in de store. zo goedkoop zal die nooit meer worden. begint wel een beetje te kriebelen hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 08-07-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:38:
[...]

een prijs verlaging van €30 naar €3 heb ik nog nooit gezien in de store. zo goedkoop zal die nooit meer worden. begint wel een beetje te kriebelen hier.
Ja daar ga ik me geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:38:
[...]
Heb inderdaad ook nog nooit een 90% discount meegemaakt in de Store. Foutje ?
https://psprices.com/regi...far-cry-3-classic-edition . Ook daar zal die gratis in de beginperiode wel een foutje zijn van PSPrices, vermoed ik.

EDIT: maakt blijkbaar deel uit van de "Kortingen in juli - bespaar tot maar liefst 70%" sale, maar als ik zo kijk zie ik nog wel titels die 80% of meer discounted zijn. Bvb €3.99 (PS+) voor WRC 5 .

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 08-07-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Ubisoft heeft een week met allemaal aankondigingen, zal er wel mee te maken hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Far Cry 3 nooit gespeeld, dus die wil ik wel proberen voor €3.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Far Cry 3 voor €3,- ?

Half Life 3 confirmed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:29
90% korting komt inderdaad heel soms langs, normaal bij minder bekende games ;)

[ Voor 5% gewijzigd door psych op 08-07-2020 18:06 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

De gratis game Erica is ook wel een aanradertje, een interactieve film ook te spelen met je telefoon en kent veel verschillende keuzes en eindes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
gisteren far cry 3 erop gezet. zat gelijk weer in het spel. by far de beste van de reeks. maar kom op, €29,99 vragen voor zo'n port is schandalig. (€23 fysiek!). spel heeft een grootte van 8GB, er is bijna letterlijk niks aan gedaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 09-07-2020 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:47:
gisteren far cry 3 erop gezet. zat gelijk weer in het spel. by far de beste van de reeks. maar kom op, €29,99 vragen voor zo'n port is schandalig. (€23 fysiek!). spel heeft een grootte van 8GB, er is bijna letterlijk niks aan gedaan.
Weinig verschil dus? Ik heb 'm nog niet opgestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Weinig verschil dus? Ik heb 'm nog niet opgestart.
ik heb tot nu toe in het donker kunnen spelen (het begin). maar zo te zien hebben ze het upgescaled naar 1080P en gecapped op 30fps. thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:01:
[...]

ik heb tot nu toe in het donker kunnen spelen (het begin). maar zo te zien hebben ze het upgescaled naar 1080P en gecapped op 30fps. thats it.
Ja zit net een comparison te kijken. Maar alles wat ik vind is best wel oud. Ziet er inderdaad wat scherper uit. Je zou toch denken dat dit wel op 60fps moet kunnen als het op 1080p draait. Jammer hoor.

Ik ga zo wel even kijken. Rustig momentje in de inbox. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Hamazaki schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:47:
maar kom op, €29,99 vragen voor zo'n port is schandalig. (€23 fysiek!). spel heeft een grootte van 8GB, er is bijna letterlijk niks aan gedaan.
In marketingtermen noemen ze dat dan de 'classic' edition :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:14:
[...]

In marketingtermen noemen ze dat dan de 'classic' edition :+
Ja ze hebben wel een punt, nu je het zegt. Anders had 'ie wel "Remastered" geheten of zo. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Gisteravond Far Cry 3 ook maar even aangeschaft.

De graphics interesseren mij niet veel, als ik maar lol heb tijdens het gamen :D

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bas170 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:23:

De graphics interesseren mij niet veel, als ik maar lol heb tijdens het gamen :D
nee voor €3 mij ook niet. maar owee als ik dit voor €29,99 had aangeschaft, even netjes gezegd zou dat 'zeer' doen. het smerige is dat je door die prijslabel denkt dat er echt iets eraan gedaan is :)

het spel is duurder of even duur als: gow, HZD, TLOU, uncharted en RDR ff simpel vergeleken...

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 09-07-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hamazaki schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:25:
[...]

nee voor €3 mij ook niet. maar owee als ik dit voor €29,99 had aangeschaft, even netjes gezegd zou dat 'zeer' doen.
Precies.

Daarom koop ik slechte remasters of niet geremasterde (wat een verbastering van 2 talen) games enkel in de aanbieding

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:35

Agent47

I always close my contracts.

Far Cry III toch maar gekocht voor die €3,-. Het schijnt een super goed spel te zijn, heb me er eigenlijk niet in verdiept nog. Nu met Corona tijden heb ik toch wat meer tijd voor de PS4. 2TB schijf in gedrukt ipv 1 TB, alle games digitaal. Ben opnieuw begonnen in chronologische volgorde van Assassins Creed ( zo ver dat kan op ps4) . Rogue was €29,99,- en ik vond dat net wat te duur, deze is nu ook €14,99,-. Ben nu dus voor €17,98,- wel ff zoet :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Agent47 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:35:
Far Cry III toch maar gekocht voor die €3,-. Het schijnt een super goed spel te zijn, heb me er eigenlijk niet in verdiept nog. Nu met Corona tijden heb ik toch wat meer tijd voor de PS4. 2TB schijf in gedrukt ipv 1 TB, alle games digitaal. Ben opnieuw begonnen in chronologische volgorde van Assassins Creed ( zo ver dat kan op ps4) . Rogue was €29,99,- en ik vond dat net wat te duur, deze is nu ook €14,99,-. Ben nu dus voor €17,98,- wel ff zoet :)
AC Odyssey Gold is nu ook in de aanbieding voor €34.99. Daar zit dan ook de Season Pass bij met AC III Remastered en AC Liberation Remastered. En AC IV is nu €5,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
s0kkie schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:17:
De gratis game Erica is ook wel een aanradertje, een interactieve film ook te spelen met je telefoon en kent veel verschillende keuzes en eindes.
Er zin inmiddels aardig wat van dat soort interactieve film games. Ik vind ze wel leuk om te spelen, maar herspelen is vaak irritant. Dan moet je weer helemaal van voor af aan bijvoorbeeld. Terwijl je liever 1 of meerdere keuzes over doet om een ander einde te krijgen. Bij 1 had ik per ongeluk de hoofdpersoon laten sterven en toen kon ik dus niet makkelijk meer terug zonder 2 uur eraan te verspillen om weer op dat moment terug te komen. Pfff

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:10:
[...]

Er zin inmiddels aardig wat van dat soort interactieve film games. Ik vind ze wel leuk om te spelen, maar herspelen is vaak irritant. Dan moet je weer helemaal van voor af aan bijvoorbeeld. Terwijl je liever 1 of meerdere keuzes over doet om een ander einde te krijgen. Bij 1 had ik per ongeluk de hoofdpersoon laten sterven en toen kon ik dus niet makkelijk meer terug zonder 2 uur eraan te verspillen om weer op dat moment terug te komen. Pfff
Helemaal als je ook nog trophies wilt halen. Voor de platinum moet je Erica 5-6 spelen. Na de 2e keer is die echt niet zo leuk meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Raem schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:13:
[...]

Helemaal als je ook nog trophies wilt halen. Voor de platinum moet je Erica 5-6 spelen. Na de 2e keer is die echt niet zo leuk meer. :P
Mja ik snap ook niet helemaal waarom het zo moet. Dit lijkt me juist 1 van de makkelijkste games om vooruit/achteruit te springen. Ik noem het luiheid van de developers.

Maar goed, bij deze game kan het dus ook niet?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agent47 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:35:
Het is gewoon een lekkere niks-aan-de-hand game. Tropisch eilandje, beetje skill punten verdienen, torentjes unlocken, nieuwe wapens kopen en kinnetjes erop plakken, snipen vanuit de bosjes, jagen, zwemmen, schatten vinden in grotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
En dat klinkt divers maar is repetitief als de pest maar toch leuk. Vond 3 wel leuker dan 4 en 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
SmooK schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:43:
En dat klinkt divers maar is repetitief als de pest maar toch leuk. Vond 3 wel leuker dan 4 en 5.
Alleen het origineel, 3 en 5 gespeeld. In die volgorde zou ik ze ook beoordelen van best naar minst. Vooral deel 5 vond ik echt niks. De manier waarop je steeds uit het spel werd gesleurd, doordat ze je voor de zoveelste keer weer gevangen namen, was echt te stuitend.
Sowieso waag ik mij niet meer aan Ubisoft open-wereld games, hun formule is niet mijn ding.

[ Voor 8% gewijzigd door Kwistnix op 09-07-2020 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kwistnix schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:51:
[...]

Alleen het origineel, 3 en 5 gespeeld. In die volgorde zou ik ze ook beoordelen van best naar minst. Vooral deel 5 vond ik echt niks. De manier waarop je steeds uit het spel werd gesleurd, doordat ze je voor de zoveelste keer weer gevangen namen, was echt te stuitend.
Sowieso waag ik mij niet meer aan Ubisoft open-wereld games, hun formule is niet mijn ding.
New Dawn was helemaal teleurstellend.
Veel te kort en te weinig inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb een vraag over de PS4 en dan met name de harde schijf en spellen digitaal

Ik heb een hele stapel met spellen, allemaal op disc. Nu zag ik in één van de reacties hierboven dat iemand een 2tb harde schijf heeft en alle games digitaal.

Is er een mogelijkheid om al die games die ik nu heb op een digitale manier te krijgen?

En ik irriteer me mateloos aan de kleine harddisk die nu in mijn ps4 zit. Het is één van de eerste ps4's met een 500gb harde schijf. Deze is bijvoorbeeld met Call of Duty en nog een game gewoon vol. Wil je updaten moet er eerst een game af. Is deze harddisk simpel te vervangen? (en dan met name de vraag vanwege het besturingssyteem van de ps4)

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
martin484 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:12:
Ik heb een vraag over de PS4 en dan met name de harde schijf en spellen digitaal

Ik heb een hele stapel met spellen, allemaal op disc. Nu zag ik in één van de reacties hierboven dat iemand een 2tb harde schijf heeft en alle games digitaal.

Is er een mogelijkheid om al die games die ik nu heb op een digitale manier te krijgen?

En ik irriteer me mateloos aan de kleine harddisk die nu in mijn ps4 zit. Het is één van de eerste ps4's met een 500gb harde schijf. Deze is bijvoorbeeld met Call of Duty en nog een game gewoon vol. Wil je updaten moet er eerst een game af. Is deze harddisk simpel te vervangen? (en dan met name de vraag vanwege het besturingssyteem van de ps4)
-digitaal? ja, je moet de spellen opnieuw aanschaffen in de store. wat je echt niet wilt met die prijzen.

-ja, hdd is simpel te vervangen. met behulp van een youtube video.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 09-07-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:16:
[...]

Mja ik snap ook niet helemaal waarom het zo moet. Dit lijkt me juist 1 van de makkelijkste games om vooruit/achteruit te springen. Ik noem het luiheid van de developers.

Maar goed, bij deze game kan het dus ook niet?
Nee, helaas. Voor andere uitkomsten moet je het spel vanaf het begin opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Hamazaki schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:14:
[...]

-digitaal? ja, je moet de spellen opnieuw aanschaffen in de store. wat je echt niet wilt met die prijzen.

-ja, hdd is simpel te vervangen. met behulp van een youtube video.
Thanks. Jammer dat ik ze opnieuw moet aanschaffen ,dat gaat het hem niet worden.

Wat het vervangen betreft komt goed, ik zal me er eens in gaan verdiepen.
Nog wel één vraag hierover. is een bepaald type dat voor PS4 het meest geschikt is of kan iedere willekeurige harddisk erin?

[ Voor 12% gewijzigd door martin484 op 09-07-2020 12:27 ]

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
martin484 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Thanks. Jammer dat ik ze opnieuw moet aanschaffen ,dat gaat het hem niet worden.

Nog wel één vraag hierover. is een bepaald type dat voor PS4 het meest geschikt is of kan iedere willekeurige harddisk erin?
ja elke willekeurig 2,5inch hdd kan erin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Op zich wel logisch. Anders kan je al je fysieke games omzetten naar digitaal en vervolgens weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Als je een non-Pro PS4 hebt, zou ik ook overwegen van een externe USB drive te gebruiken. Je kan alle spellen rechtstreeks vanaf externe USB spelen en bij de gewone PS4 blijkt dat zelfs iets sneller te zijn dan games vanaf de interne HDD te draaien. Heb daarom destijds (voor ik de Pro kocht) dan ook vrij snel een externe 4TB drive gekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier heb ik nog meer zin in dan TLOU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ik niet, maar ik ga hem zeker spelen. Alleen wel op PS5. Ik zit meteen gebeiteld samen met Spider-Man.

Hier nog meer info.

https://blog.playstation....ng-the-world-of-tsushima/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand tips voor Diablo achtige games die je met z’n 3 kan doen, maar iets kind vriendelijker? Dus top down, loot, levelen, en gewoon fun. Niet te ingewikkeld, niet te lang in menu's kloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Alienation misschien, afhankelijk van hoe kindvriendelijk het moet zijn? Dead Nation is ook leuk, maar slechts 2 player co-op geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kwistnix schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:14:
Alienation misschien, afhankelijk van hoe kindvriendelijk het moet zijn? Dead Nation is ook leuk, maar slechts 2 player co-op geloof ik.
Heb ik beide, thanks. Het is Minecraft Dungeons geworden. Schrok wel even van dat grote MS Studios logo op mijn 65 inch. :p

Maar leuke game met de kids zeg. Lekker simpel qua loot en RPG mechanics. Ze waren teleurgesteld dat ze moesten stoppen net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Is idd een leuke game. Heb hem al platinum. Maar er zit meer diepgang in dan je op het eerste gezicht denkt. Vooral op de twee hogere moeilijkheidsgraden wordt het leuker ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

bram1984 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:03:
Iemand tips voor Diablo achtige games die je met z’n 3 kan doen, maar iets kind vriendelijker? Dus top down, loot, levelen, en gewoon fun. Niet te ingewikkeld, niet te lang in menu's kloten.
Fat princess adventures? Wordt goed gewaardeerd en is niet duur ;)...

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 11-07-2020 15:34 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

https://www.psx-sense.nl/...ience-alle-games-bundelt/

Eerste 3 Tomb Raider delen van de PS1 zou wel tof zijn om straks misschien te kunnen spelen op de PS4 als deze bundel er echt gaat komen.

[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 11-07-2020 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ik ben nu Far Cry 3 voor de eerste keer aan het spelen. Heb de serie nooit echt gevolgd. Hiervoor heb ik alleen deel 4 gespeeld en die vond ik wel aardig, maar niet heel bijzonder ofzo. Maar deel 3 vind ik toch wel erg goed. Voelt bijna als een first person open world Uncharted.
Wat ik heb begrepen is dit ook meteen de beste van de serie toch? Zit eraan te denken om hierna ook 5 en New Dawn te doen, maar als dat meer op 4 lijkt hou ik het misschien toch maar hierbij en kijk ik even aan wat deel 6 gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Raem schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:32:
Ik ben nu Far Cry 3 voor de eerste keer aan het spelen. Heb de serie nooit echt gevolgd. Hiervoor heb ik alleen deel 4 gespeeld en die vond ik wel aardig, maar niet heel bijzonder ofzo. Maar deel 3 vind ik toch wel erg goed. Voelt bijna als een first person open world Uncharted.
Wat ik heb begrepen is dit ook meteen de beste van de serie toch? Zit eraan te denken om hierna ook 5 en New Dawn te doen, maar als dat meer op 4 lijkt hou ik het misschien toch maar hierbij en kijk ik even aan wat deel 6 gaat worden.
3 is een stuk beter dan 5 imho.

5 was wel een beetje een tegenvaller.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Deel 4 voelde bijna als een kopie van 3, met enkel een andere bad guy. Zelfs het verhaal had overeenkomsten.
Deel 5 vond ik verrassend leuk, tot ik het eerste gebied gedaan had, daarna werd het een stuk minder.
Bij Far Cry weet je op voorhand precies wat je gaat krijgen en al met al zijn het altijd wel erg vermakelijke games :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Far Cry 6 Trailer geleaked :X
(Dus niet de teaser van gister)

In t Frans:

https://streamable.com/2203v4

-

Edit: Offline gehaald :/

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2020 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Smacht al jaren naar een degelijke samurai/ninja game in een open wereld en het lijkt erop dat het eindelijk gaat gebeuren. Althans het valt mij op dat Sucker Punch enorm veel liefde in deze game heeft gestopt en dat is een goed voorteken.

Nog heel even tot vrijdag (verwacht niet dat bol het exemplaar opnieuw te vroeg verstuurt :+ )

In de tussentijd na TLoU2 nog Shadow of the Tomb Raider gespeeld als zoethouder maar damn... best wel een lege huls qua verhaal, personages en gameplay. Niks motiveert om te verkennen of door te gaan en ben er ook maar mee gestopt.

Daarom kijk ik ook niet uit naar FC6 want ik vond hetzelfde van FC5. Leuk dat ze Gus aantrekken maar daar red je de gameplay niet mee. Kom eens met een Splinter Cell reboot en dan heb je mijn aandacht Ubi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op zondag 12 juli 2020 @ 05:28:
[...]

Kom eens met een Splinter Cell reboot en dan heb je mijn aandacht Ubi.
Oh yes, daar smacht ik ook naar :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Naar mijn ervaring is de beste FC voor velen de eerste die ze hebben gespeeld. Omdat de ervaring toch redelijk hetzelfde blijft.

Die AC Valhalla gameplay ziet er ook slecht uit zeg, los van de Odyssey v2 dus Origins v2.5 nog steeds de cartoony fighting die, in AC Odyssey ten minste, totaal niet lekker voelt. Mag hopen dat ze niet weer de hele (waarschijnlijk gigantische) kaart vol pleuren met kastelen, forten, kampen etc en fetch side quests. Ik snap niet waarom Ubisoft niet één keer de tijd neemt om wat langer aan een game te werken i.p.v. steeds om de 1-2 jaar een nieuwe. Op een gegeven moment wordt het zo ongelooflijk stale. Origins vond ik een leuke verandering maar dan gaan ze daar weer jaren op voortborduren...

Ook de release date die dicht bij Cyberpunk gaat liggen, het ziet er voor mij niet overtuigend genoeg uit. Zeker gezien de game qua speeltijd lang wordt en je hem niet even snel kan spelen. Als ze de XP grinding en microtransactions verwijderen kan het alsnog een solide game worden, maar ik had wel wat meer verwacht.
D. Ninjai schreef op zondag 12 juli 2020 @ 05:28:
[...]

In de tussentijd na TLoU2 nog Shadow of the Tomb Raider gespeeld als zoethouder maar damn... best wel een lege huls qua verhaal, personages en gameplay. Niks motiveert om te verkennen of door te gaan en ben er ook maar mee gestopt.

Daarom kijk ik ook niet uit naar FC6 want ik vond hetzelfde van FC5. Leuk dat ze Gus aantrekken maar daar red je de gameplay niet mee. Kom eens met een Splinter Cell reboot en dan heb je mijn aandacht Ubi.
Heb SOTTR helaas ook voor 60 euro gehaald op de release date, achteraf gezien volledige verspilling van mijn tijd en geld. Vond de 1e en 2e nog wel een leuk en interessant plot hebben, maar 3 was een stuk debieler. En verschrikkelijke lip sync en dialoog. En de end boss :O Naar mijn mening mis je niks. De puzzels waren wel vet in ieder geval :)

En ik hoop dat GoT de AC game in Japan wordt die ik voor ogen heb

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Brogala schreef op maandag 13 juli 2020 @ 02:18:
Ik snap niet waarom Ubisoft niet één keer de tijd neemt om wat langer aan een game te werken i.p.v. steeds om de 1-2 jaar een nieuwe.
Na Syndicate (2015) zeiden ze voortaan wat langer de tijd te nemen voor een game, wat 2 jaar later resulteerde in Origins (2017). Die game was verfrissend en deed een hoop dingen anders dan de oude AC games; een welkome vernieuwing van de serie. Dat ze een jaar later met een vrijwel exacte kopie genaamd Odyssee (2018) aankomen had ik ook niet verwacht, maar omdat het Ubisoft is verbaasde het me ook weer niet echt. Nu is Odyssee ook alweer twee jaar geleden dus ergens verwacht ik wel wat vernieuwing te zien in Valhalla (heb de showcase gisteren niet gezien).

Wat ik wel bijzonder vind is dat er vaak geklaagd wordt over het feit dat games zoals Far Cry en Assassin's Creed vaak hetzelfde doen terwijl er zoveel meer games zijn waar jaarlijks een 'nieuwe' versie van uitgebracht wordt en zonder gemor geslikt worden als zoete koek, ik noem bijvoorbeeld een Fifa, CoD of F1.
Als een formule goed is hoef je die mijns inziens ziet te veranderen, dat lijkt zich ook te vertalen in de verkoopcijfers van herhalende games. Zolang wij het kopen zal de ontwikkelaar ze blijven maken.
Geef mijn nog maar 10 Far Cry's of Assassin's Creeds met de huidige formule, ik vermaak me er wel mee :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Ubisoft had een erg teleurstellende presentatie. Met name AC ziet er echt verschrikkelijk uit. Weer een 100+ uur durende game met oersaaie quests en een upgrade systeem wat we nu al 10.000x hebben gezien. Het meest vervelende is nog wel dat de wereld er erg cool uitziet maar de voice acting tenenkrommend is waardoor alle immersie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze 'ooit' weer teruggaan naar de oude stijl, tot aan Syndicate :/

De nieuwe RPG stijl bevalt me eigenlijk helemaal niet en voelt ook niet als een AC..

Maar goed velen vinden het wel tof, dus ik heb waarschijnlijk gewoon pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

poor Leno schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:05:
Ik hoop dat ze 'ooit' weer teruggaan naar de oude stijl, tot aan Syndicate :/

De nieuwe RPG stijl bevalt me eigenlijk helemaal niet en voelt ook niet als een AC..

Maar goed velen vinden het wel tof, dus ik heb waarschijnlijk gewoon pech ;)
De AC serie voelt voor mij een beetje als een James Bond film kijken. Het is prima vermaak, maar op geen enkele manier is het memorabel. En toch, omdat je alle James Bond films hiervoor hebt gezien, kijk je deze ook.

Ik ben van de week met Odyssey begonnen omdat hij 20 euro was. Tot nu toe een stuk beter dan Origins (wat technisch gezien een misbaksel was) en het doet denken aan Black Flag wat wel weer een compliment is. Toch zou ik ook liever een meer stealth game zien in een grote stad. Tegelijkertijd: ik weet nog dat ik daar bij Syndicate ook goed klaar mee was en het me echt moeite kostte om die uit te spelen.

Ik denk dat Ubisoft het bij deze serie niet meer goed kan doen - welk pad ze ook kiezen. Ik waardeer de durf van de stijl van Origins wel, maar ik hoop dat ze na Valhalla weer opnieuw gaan brainstormen over welke kant ze op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
dvdkiwi schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:31:
[...]

Wat ik wel bijzonder vind is dat er vaak geklaagd wordt over het feit dat games zoals Far Cry en Assassin's Creed vaak hetzelfde doen terwijl er zoveel meer games zijn waar jaarlijks een 'nieuwe' versie van uitgebracht wordt en zonder gemor geslikt worden als zoete koek, ik noem bijvoorbeeld een Fifa, CoD of F1.
Bij alle games die je op noemt draait het vooral om de online multiplayer.
Bij de AC games draait het om de singleplayer. En binnen elke AC wordt er al flink op los gekopieerd, je doet veel herhalende taken, en als er dan ook nog een flink deel tussen de verschillende games gekopieerd wordt is het niet gek dat mensen gaan klagen.

Single player games hebben vaak een ander publiek dan die multiplayer formules die amper van jaar op jaar verschillen. Dezelfde mensen die een AC game spelen en klagen dat het herhalend is, kopen ook geen FIFA juist omdat het elk jaar hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Ik vond Odyssey weliswaar op origins lijken, maar voor mijn gevoel was het een beter uitontwikkelde versie. Van mij hoeven ze ook niet iedere keer de boel compleet op zijn kop te gooien, een ritme waarbij je een game echt wat nieuws doet en dan een game waarbij dat nog wat beter uitgewerkt is vind ik prima. Als er nu dan weer wat nieuws in Valhalla zit dan is het wat mij betreft prima.

Overigens zelf ook weinig van tenenkrommende voice acting gemerkt, maar ik speelde als Kassandra. Begreep online dat Alexios een heel stuk minder was op dat vlak. Maar aan de andere kant vond ik ook de meeste side quests prima om te doen en heb ook bijna alles gedaan in de game (pas in het laatste hoofdstuk van de laatste dlc kreeg ik er genoeg van en heb ik het mes in het varken laten steken). Dus wellicht ben ik ook gewoon minder kritisch.

Ook dat sluipen, ik heb zat geslopen en basissen compleet ontmanteld door een voor een alle vijanden uit te schakelen en de lichamen te verbergen (tot je de skill krijgt die dat voor je doet :+). Is een kwestie van de juiste skills en equip ja maar gaat prima. Ik zie dat ook als onderdeel van Assassin spelen, de voorbereiding om je doelwit uit te kunnen schakelen, daar horen je hulpmiddelen en je eigen skills ook bij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lol en dan kom je erachter dat je farcry 3 nooit gespeeld hebt. :P

Heb hem jaren geleden al eens aangeschaft blijkbaar.

En dacht laat ik die nog een keer doen. Kwam me al niet echt bekend voor (alleen de intro) en krijg nu dus wel steeds de trophies, en dan die nutteloze *wat knap dat je het verhaal volgt* trophies.

Blijkbaar ooit gestart maar niet verder gegaan.

Nou ja heb ik weer wat te doen. Maar wauw de beste farcry ooit... Same shit als alle andere fc's, vermakelijk, maar zie niet echt dat deze zoveel beter is dan de nieuwere.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Flagg schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:32:

En dacht laat ik die nog een keer doen. Kwam me al niet echt bekend voor (alleen de intro) en krijg nu dus wel steeds de trophies, en dan die nutteloze *wat knap dat je het verhaal volgt* trophies.

Nou ja heb ik weer wat te doen. Maar wauw de beste farcry ooit... Same shit als alle andere fc's, vermakelijk, maar zie niet echt dat deze zoveel beter is dan de nieuwere.
Hoewel ik de bash (dan wel haat) richting Ubisoft - de meesters van torentje-capturen-om-nieuw-gebied-te-unlocken - kan begrijpen, maar misschien dan wel handig om te beseffen dat de nieuwere iteraties gemaakt zijn met meer inzicht en ervaring (en besef dat mensen de formule ondertussen wel kennen, dus er moet meer bij / het moet op vlakken anders).

Ik moet nog beginnen en op één of andere manier mist deze in mijn Algemene Game opvoeding :+ , maar in 2012 was die formule nog relatief vers en toen was die bad guy voor die tijd ook relatief ongekend. Misschien is mijn voordeel dat ik afgezien van Primal nog nooit een Far Cry heb gespeeld en ik ga gewoon nks verwachten en kieken wat het wordt (en/of ik 'm ga uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:40
Flagg schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:32:

Volgens mij is dat meer relatief bezien de grootste vooruitgang in de serie geweest, de totstandkoming van de formule eigenlijk.
  • FC1: nieuw & spannend.
  • FC2: interessante ideeën maar meer niche geworden.
  • FC3: blockbuster fps shooter met toen nog "nieuwe" zaken zoals torens om gebieden vrij te spelen, missies te vinden etc.
  • FC4: FC3 maar dan in de bergen.
  • Primal: letterlijk de map van FC4 maar dan in de steentijd.
  • FC5: FC3 maar dan in America.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hey een Ubisoft topic, ik zit verkeerd blijkbaar.
Pagina: 1 ... 165 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.