Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Wat vind je van de HDR in DOOM? _/-\o_
Die viel pas net op de mat.... Vanavond nog wat kleine dingetjes in Journey doen en dan gaat Doom erin :)
Ik laat het je weten :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:29:
[...]

Klinkt te mooi om waar te zijn :D
Heb het gelekte PlayStation Access filmpje al gezien, komt goed. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
On_E schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:15:
[...]

Heb het gelekte PlayStation Access filmpje al gezien, komt goed. :)
Er is zeker geen spiegeltje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

schumi2004 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:24:
[...]

Geen idee, filmpje stond een paar uur zichtbaar op het kanaal van PS Access iig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:24:
[...]

Waarschijnlijk zie je in het filmpje dat Uncharted 4 en Dirt de PS Plus games voor april zijn. Niet heel spannend dus. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Uncharted kan ik me niet zoveel meer van herinneren, dus die vind ik ws nog wel leuk om nog eens te spelen ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Zojuist, na een aantal jaren PS-loos te zijn geweest, een PS4PRO gekocht. Zat al een tijdje te dubben een PS4 te halen om nog een aantal toffe games te spelen tot de PS5 er is.

Uiteindelijk bleek nu de PS4PRO voor 100€ minder te koop te zijn bij MediaMarkt dus gekozen voor de pro versie ipv standaard.

Heb nog wel wat games van vorige PS+ periodes, maar voornamelijk eerst DOOM:eternal spelen :D

Vorige DOOM zoveel plezier aan gehad dat dit mijn voornaamste reden was om nú een PS4 te halen.

TLOU2 en nog een aantal andere games die nog komen kijk ik ook enorm naar uit. TLOU is nog steeds een vd meest memorabele games die ik gespeeld heb.

Nu ff bezig met installatie e.d. en straks/vanavond los met DOOM :D :D

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doom loopt te spinnen, Journey staat op V&A. Bijna donker buiten, ik ben er klaar voor :9

EDIT
Doom loopt als een tierelier _/-\o_ Ziet er mooi uit. Heb de HDR settings wat getweaked. Vond het standaard te flets en te licht, dus wat donkerder en kleurijker gemaakt. En het schiet heerlijk weg.

Ook de paddle in gebruik, onder de rechter paddle jump (X) en de linker chainsaw ([ ]). Werkt prima tot nu toe, al wil ik me in het heetst van de strijd nog wel eens vergissen :9

Me rot gezocht naar de reload button, maar volgens mij zit dat er gewoon helemaal niet in ?
En ik wil nog wel eens op de chainsaw drukken en kom er dan veel te laat achter dat ik geen fuel heb :P

Ik speel overigens op de 2e (normal) moeilijkheidsgraad. Goed zat, voor zo'n oudje 8)

[ Voor 79% gewijzigd door -SaveMe- op 25-03-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:56
Jasphur schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:39:
[...]
Heb liever een remaster van Colin Mcrae Rally 2.0
Dirt Rally is ook vrij hardcore he, niet te vergelijken met de arcaderacers Dirt 2 en 3 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Ik heb zojuist de Strike pack gekocht via tweaker Bram. Ik wil 1 mod gebruiken (Hair triggers voor L2 en R2). Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe ik dit voor elkaar krijg.

Zie het volgende staan:
Hair trigger on right trigger: Hold right D-pad +R1.

Nu zie ik idd met aan en uit schakelen een groene en rode led. Echter zie ik weinig verschil in gebruik. Ik schiet gewoon standaard met R2. Kan je "Hair triggers" alleen gebruiken als je met R1 schiet?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@-SaveMe- Chainsaw? Zou Dash aanraden. Die gebruik je veel vaker en sneller achter elkaar. Zonde om chainsaw eronder te doen.

@Monda Al op YouTube gekeken? Staan veel tutorials.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:31:
@-SaveMe- Chainsaw? Zou Dash aanraden. Die gebruik je veel vaker en sneller achter elkaar. Zonde om chainsaw eronder te doen.

@Monda Al op YouTube gekeken? Staan veel tutorials.
Ja veel gekeken al maar nog niet de "hair triggers" tegengekomen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
DOOM is weer genieten :)

Blijft ook een feest die glory kills :D

Ik heb ook even CoD WarZone gedownload.. zag dat ie gratis is.

Nu wou ik net ff kijken of t wat is, maar is niks te spelen??? Snap er niet zoveel van.. start wel op, kom in een menu, maar meer dan wat instellingen wijzigen kan ik niet...

Meer last van?

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:31:
Nah, zoals ik het nu heb bevalt me wel ... laat ik mijn muscle memory niet al te veel stressen ;)
Soms vind ik als secret zo'n blauw bolletje/hoofdje... wat zijn dat?

En net ook al 1 extra times encounter gevonden na wat springwerk.. Ben op zich neit zo van de times shit, dus ben benieuwd wat dat nog meer gaat brengen. Nu 1x dood gegaan ... (vallen niet mee gerekend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:35:
[...]

Dirt Rally is ook vrij hardcore he, niet te vergelijken met de arcaderacers Dirt 2 en 3 ;)
Je weet dat ik het over de PSX game heb toch? :P Die best wel arcade was. Heb verder eigenlijk alleen maar Dirt 2 en Dirt 4 gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 25-03-2020 22:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:12:
[...]

Nah, zoals ik het nu heb bevalt me wel ... laat ik mijn muscle memory niet al te veel stressen ;)
Soms vind ik als secret zo'n blauw bolletje/hoofdje... wat zijn dat?

En net ook al 1 extra times encounter gevonden na wat springwerk.. Ben op zich neit zo van de times shit, dus ben benieuwd wat dat nog meer gaat brengen. Nu 1x dood gegaan ... (vallen niet mee gerekend)
Suit yourself. Je bent alleen wel echt aanzienlijk minder mobiel als je steeds je duim van de camera moet halen om te dashen. ;)

Even voor je gegoogled:

https://guides.gamepressu...ternal/guide.asp?ID=53608

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn eerste Slayer Gate gedaan, damn, dat was intense ... 2 keer dood gegaan, vooral ook dat daar ineens een nieuwe enemy bij kwam, maar gelukkig genoeg extra lives :)

En ik vergeet eigenlijk totaal driehoekje voor fire te gebruiken ...

en 2 situaties gehad waar ik ineens zonder ammo zit en dan in een kleine ruimte met van alles en nog wat, kostte me ook 2 levens ...

[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 25-03-2020 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:04:
Net mijn eerste Slayer Gate gedaan, damn, dat was intense ... 2 keer dood gegaan, vooral ook dat daar ineens een nieuwe enemy bij kwam, maar gelukkig genoeg extra lives :)

En ik vergeet eigenlijk totaal driehoekje voor fire te gebruiken ...

en 2 situaties gehad waar ik ineens zonder ammo zit en dan in een kleine ruimte met van alles en nog wat, kostte me ook 2 levens ...
Leer je vanzelf. In je codex staan ook nuttige dingen. Iedere demon heeft zijn zwakte. Ook L1 moet je vaak gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:33

R.G

oviMivo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:07:
DOOM is weer genieten :)

Blijft ook een feest die glory kills :D

Ik heb ook even CoD WarZone gedownload.. zag dat ie gratis is.

Nu wou ik net ff kijken of t wat is, maar is niks te spelen??? Snap er niet zoveel van.. start wel op, kom in een menu, maar meer dan wat instellingen wijzigen kan ik niet...

Meer last van?
haha man, je moet een keer de instellingen wijzigen, het systeem/ game verwacht dat jij een keuze maakt je zit nog in de setup of de game haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:33

R.G

bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:12:
[...]

Leer je vanzelf. In je codex staan ook nuttige dingen. Iedere demon heeft zijn zwakte. Ook L1 moet je vaak gebruiken.
gave game idd, ik ben nu bij een stuk waar je 3 sleutels nodig hebt voor een gate iets
hopelijk nog lang niet uitgespeeld |:( :P want het is echt awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:32
Heb nu de ps4 remote play app geinstalleerd op mijn surface pro x, maar hij gooit mij er naar ongeveer 30 minuten elke keer uit.
De app sluit af zonder foutmelding ? Iemand enig idee?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
R.G schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:13:
[...]

haha man, je moet een keer de instellingen wijzigen, het systeem/ game verwacht dat jij een keuze maakt je zit nog in de setup of de game haha
Ahhh. Morgen ff proberen dan! Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

STAR WARS™ Jedi Knight: Jedi Academy nu in de PS Store:

https://store.playstation...17820_00-STARWARSACADEMY1

Iemand die het spel gaat halen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:05:

Niemand.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:18

TDB

Niemand? Dat weet ik niet zeker. Ik iig niet.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:10

Was een heel vet spel maar 20 euro voor deze is wel |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:24:
[...]

Er zijn zeker 'nostalgie' fans die het spel gaan halen en vergeet de 'nieuwe' Star Wars fans niet.
Joostje123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Was een heel vet spel maar 20 euro voor deze is wel |:( 8)7
Ik wacht ook op de eerste kortingsronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Ja zeker, wacht hier al maanden op!
Met MP sowieso de prijs waard :)

Streets of Rage 4 trophies al gelekt:
https://psnprofiles.com/trophies/10581-streets-of-rage-4
De game heeft verder nog geen precieze release datum helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door s0kkie op 26-03-2020 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TDB schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:24:
[...]
Wel, in de PS Store gaat alleszins niemand het gaan halen. Maar fysiek lijkt het me ook onmogelijk om het te gaan halen.
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:
[...]

Wel, in de PS Store gaat alleszins niemand het gaan halen. Maar fysiek lijkt het me ook onmogelijk om het te gaan halen.
O-)
Dat is ook een Nederlandse uitdrukking en nu het meer digitaal is geworden kun je het nog steeds gebruiken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Twixie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:
[...]

O-)
Ook digitaal ga je de game binnen halen! Middels downloaden.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Doom weer gestart, gisteren in rest mode gezet, blijkbaar net voor een heftig stukje. Gelijk drie keer dood en dus drie extra levens kwijt :X Zat er totaal nog niet in, ging echt super slecht.
Wat ook niet hielp is dat ik toch maar dash onder de linker paddle had gezet, dus ik zat constant te kloeten en knoppen verkeerd en te laat in te drukken :O

En je kunt niet sprinten, right,, gewoon 1 run speed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:03:
Net Doom weer gestart, gisteren in rest mode gezet, blijkbaar net voor een heftig stukje. Gelijk drie keer dood en dus drie extra levens kwijt :X Zat er totaal nog niet in, ging echt super slecht.
Wat ook niet hielp is dat ik toch maar dash onder de linker paddle had gezet, dus ik zat constant te kloeten en knoppen verkeerd en te laat in te drukken :O

En je kunt niet sprinten, right,, gewoon 1 run speed ?
Normaal lopen = sprinten in DOOM. :P

Ik ben nu op Mars. Toch wel pittig op Hurt Me Plenty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:05:
[...]
Ik ben nu op Mars. Toch wel pittig op Hurt Me Plenty.
Pffftttt, no kidding. Tering wat wordt er veel op je afgegooid en je hebt zoveel opties dat ik of de helft vergeet te gebruiken, of in totale chaos allerlei knoppen en combies ga indrukken en dat het paniek voetbal wordt. En sommige knoppen zijn in combat ook amper te gebruiken, zoals wissel granaat of weapon mod. Heb je gewoon geen tijd voor. En dan soms ook nog in wat kleine arenas ook nog :X
Ik vergeet eiegnlijk continue L2 te gebruiken, zit gewoon niet in mijn flow :X
En de platforming is ook wel erg tight, weinig room for error, en niet alleen voor de secrets, ook gewoon voor je progression ... Ik ga ieg snel door mijn extra levens heen nu.

LAs ook dat je Slayer gates beter na de campaign kunt doen, zonde om daar je levens en armor en ammo tijdens de campaign te verspelen.

Ik vind het een rete vette game, maar het is wel echt zwaar hardcore, moeilijkste doom by far ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Slayer Gates kosten geen ammo. Secret encounters wel. Die gaan op tijd. Ik heb tot nu toe alle levels op 100% dus gaat me redelijk af. Heb er wel twee een keertje helemaal opnieuw gedaan omdat ik wat dingen gemist had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil Resistance Open bèta nu gratis te spelen:

https://store.playstation...17934_00-BHRESDEMO0000001

Wie gaat deze beta checken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Oeps, per ongeluk ook Assassins Creed gekocht samen met Gran Turismo Sport. Zat blijkbaar nog in mijn winkelmandje. Ah wel, zal mijn zoon blij mee zijn als hij er achter komt. GT blijft een tof spel btw. Zit nu nog de Sunday Matches te doen dus vrij eenvoudig nog allemaal.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:25:
Resident Evil Resistance Open bèta nu gratis te spelen:

https://store.playstation...17934_00-BHRESDEMO0000001

Wie gaat deze beta checken?
Net gedaan, en erg vet gedaan!! alleen matchmaking werkt niet echt dus nog even afwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
page404 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:28:
Zit nu nog de Sunday Matches te doen dus vrij eenvoudig nog allemaal.
Het wordt ook niet veel moeilijker ;)
Wil je jezelf uitdagen dan duik je Sport Mode in, dat is waar het gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Bioshock Inifite is echt een parel van een game :D Zonde dat ik daar 7 jaar later pas achter moet komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

dvdkiwi schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Het wordt ook niet veel moeilijker ;)
Wil je jezelf uitdagen dan duik je Sport Mode in, dat is waar het gebeurt.
Ik had GT 6 (?) al eens gespeeld op de PS3 en ik merkte daar idd dat het op een gegeven moment snel lastiger werd!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Voor wie even wil onthaasten.

Sniper Ghost Warrior Contracts is best goed te pruimen.

Moet je wel van sniper games houden en een beetje geduld op kunnen brengen en een tikje tactisch zijn.

Is niet heel erg ingewikkeld maar (zeker) als je niet oplet wel een uitdaging. Wel repetitief maar spel is kort genoeg volgens mij dat het niet gaat irriteren.

Niks zo lekker als iemand die net op het punt staat alarm te slaan een kogel (slow mo bullet cam) door zijn hoofd te jagen op 500m. :) Hij ademt dan ook netjes rustig uit voor het schot, lekker gedaan wel.

En ziet er ook goed uit met de cryengine. Maar dat zegt bij mij niet zoveel, want eyecandy interesseert me vrij weinig. (

Disclaimer voor de pixelpeepers die zich storen aan een blad aan een boom dat op 123,5 meter er wat raar uitziet. :P

Npc's zijn ook er goed gedaan vind ik. Je ziet door je scoop dat er 2 een discussie hebben of gewoon een praatje aan het maken zijn, geven elkaar een fles drinken, of eentje steekt en sigaar op en de ander begint te hoesten. Je hoort niet wat ze zeggen (dichtbij wel uiteraard) maar je kan het prima invullen door de gebaren en lichaamshouding.

Wel 2x een bsod gehad al, maar was tijdens laden dus je mist niks.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Flagg schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:31:
Voor wie even wil onthaasten.

Sniper Ghost Warrior Contracts is best goed te pruimen.

Moet je wel van sniper games houden en een beetje geduld op kunnen brengen en een tikje tactisch zijn.

Is niet heel erg ingewikkeld maar (zeker) als je niet oplet wel een uitdaging. Wel repetitief maar spel is kort genoeg volgens mij dat het niet gaat irriteren.

Niks zo lekker als iemand die net op het punt staat alarm te slaan een kogel (slow mo bullet cam) door zijn hoofd te jagen op 500m. :) Hij ademt dan ook netjes rustig uit voor het schot, lekker gedaan wel.

En ziet er ook goed uit met de cryengine. Maar dat zegt bij mij niet zoveel, want eyecandy interesseert me vrij weinig. (

Disclaimer voor de pixelpeepers die zich storen aan een blad aan een boom dat op 123,5 meter er wat raar uitziet. :P

Npc's zijn ook er goed gedaan vind ik. Je ziet door je scoop dat er 2 een discussie hebben of gewoon een praatje aan het maken zijn, geven elkaar een fles drinken, of eentje steekt en sigaar op en de ander begint te hoesten. Je hoort niet wat ze zeggen (dichtbij wel uiteraard) maar je kan het prima invullen door de gebaren en lichaamshouding.

Wel 2x een bsod gehad al, maar was tijdens laden dus je mist niks.
Is dat vergelijkbaar met Sniper Elite 3 en/of 4? Want die vind ik wel echt geweldig :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51
Phase schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:06:
[...]

Is dat vergelijkbaar met Sniper Elite 3 en/of 4? Want die vind ik wel echt geweldig :)
De Sniper Elite serie is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Kwistnix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:54:
[...]

Ik heb die van de PlayStation plus een keer gedownload en gespeeld. Was echt wel tof om even tussen door te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Phase schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:06:
[...]

Sniper Elite is beter, deze is zonder meer leuk, maar elite is wat moeilijker en afwisselender.

Sniper Elite ga ik hierna maar weer eens doen denk ik.

Maar als je van sniper games houdt is deze zeker niet slecht. En hij was 24€ ofzo dat maakt hem nog beter. :P
Kwistnix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:54:
[...]

Heb je deze gespeeld dan? Kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waarom sniper Elite precies beter is, behalve dan dat ik dat vind. :P

Oh ja de setting en het verhaal zijn sowieso beter.

[ Voor 27% gewijzigd door Flagg op 27-03-2020 18:41 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Predator Hunting Grounds weekend beta is van start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:24
s0kkie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:08:
Predator Hunting Grounds weekend beta is van start :)
Van zelfde makers van Friday the 13 ben benieuwd had zo ze charme maar niemand die samenwerkte :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
PS5 nieuws kan in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic, geruchten en speculatie in [PS5] Het pre-release kroeg topic.

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 28-03-2020 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Donderdag begonen met The Outer World, ben nu 4-5 uren onderweg maar wat een tof spel. Aanrader voor een ieder die een RPG looter shooter leuk vindt. Je kan hem nu voor weinig oppikken heb er 20 euro voor betaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 28-03-2020 10:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pfffff mixed feelings over Doom Eternal. Initieel vond ik het een lekkere shooter, maar hij wordt zo snel zo moeilijk (op hurt me plenty, het standaardniveau). Heb zelfs het gevoel dat ik ergens iets verkeerd heb gedaan want het is gewoon bijna niet te doen.

Ik heb “vroeger” veel FPS games gespeeld, vanaf de allereerste Wolfenstein 3D (ja echt lang geleden dus ;) ) Wel altijd op pc met muis en toetsenbord, en ik heb altijd gezegd dat een FPS spelen met een controller niet werkt. Doom Eternal bewijst dat wederom voor mij, want je kunt simpelweg niet snel (genoeg) omdraaien en om je heen kijken.

Ik twijfel nog of ik doorspeel, een moeilijkheidsniveau terugga of er toch maar mee kap. Ik heb een bepaalde sectie tientallen keren moeten proberen dus dan is de lol er echt snel vanaf, en ik ben nog niet eens zo lang bezig...

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bananeman Hij is wel erg hardcore idd. Na een sessie zit ik gewoon te stuiteren op de bank. Ik vind hem erg vet, maar het is ook wel erg veel allemaal.

Gisteren de eerste echte boss gehad, man, man :
spoiler:
heb je hem verslagen, heeft hij nog een levensbalk. Ok, naja, moet dan maar. Heb je die balk er ook af, denk je terug naar je basis tegaan, krijg je nog een hele sectie met twee van die bazen tegelijkertijd, allebei met 2 health bars! Dang, dat was even vloeken

Overigens wel in 1x keer gehaald, maar man wat was dat intens. Ik ren me letterlijk rot, alsof de duivel op mijn hielen zit ...

En zonder paddles is de game volgens mij helemaal moeilijk, zeker het platforming. Op zich vind ik de platforming wel leuk, maar er zou wel iets meer room for error in mogen imho ...

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 28-03-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:54:
@Bananeman Hij is wel erg hardcore idd. Na een sessie zit ik gewoon te stuiteren op de bank. Ik vind hem erg vet, maar het is ook wel erg veel allemaal.

spoiler:
heb je hem verslagen, heeft hij nog een levensbalk. Ok, naja, moet dan maar. Heb je die balk er ook af, denk je terug naar je basis tegaan, krijg je nog een hele sectie met twee van die bazen tegelijkertijd, allebei met 2 health bars! Dang, dat was even vloeken

Overigens wel in 1x keer gehaald, maar man wat was dat intens. Ik ren me letterlijk rot, alsof de duivel op mijn hielen zit ...

En zonder paddles is de game volgens mij helemaal moeilijk, zeker het platforming. Op zich vind ik de platforming wel leuk, maar er zou wel iets meer room for error in mogen imho ...
Welke Boss was dat? Ik speel hem zelf op de "makkelijkste" stand en heb daar zat uitdaging in haha, hoeft van mij allemaal niet zo mega moeilijk.

Volgens mij is die situatie op makkelijkste stand namelijk iets anders als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:16

RnB

Bananeman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:32:
Pfffff mixed feelings over Doom Eternal. Initieel vond ik het een lekkere shooter, maar hij wordt zo snel zo moeilijk (op hurt me plenty, het standaardniveau). Heb zelfs het gevoel dat ik ergens iets verkeerd heb gedaan want het is gewoon bijna niet te doen.

Ik heb “vroeger” veel FPS games gespeeld, vanaf de allereerste Wolfenstein 3D (ja echt lang geleden dus ;) ) Wel altijd op pc met muis en toetsenbord, en ik heb altijd gezegd dat een FPS spelen met een controller niet werkt. Doom Eternal bewijst dat wederom voor mij, want je kunt simpelweg niet snel (genoeg) omdraaien en om je heen kijken.

Ik twijfel nog of ik doorspeel, een moeilijkheidsniveau terugga of er toch maar mee kap. Ik heb een bepaalde sectie tientallen keren moeten proberen dus dan is de lol er echt snel vanaf, en ik ben nog niet eens zo lang bezig...
Heel herkenbaar.
Ik ben ook geen onbekende met shooters, maar de standaard moeilijkheidsgraad was voor mij de reden om te beginnen met de Don’t hurt me moeilijkheid,
Heb een paar keer mijn joystick bijna tegen de muur aangegooid vanwege het platformen of de secret encounters....

Heb gelukkig nog genoeg lol ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oviMivo schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:31:
[...]

Welke Boss was dat? Ik speel hem zelf op de "makkelijkste" stand en heb daar zat uitdaging in haha, hoeft van mij allemaal niet zo mega moeilijk.

Volgens mij is die situatie op makkelijkste stand namelijk iets anders als ik dat zo lees.
Volgens mij de defender van de 2e priest, in de hunters base (4e missie). Zo'n zwevend geval.... Als een van de eerste bosses al zo erg is, dan houd ik mijn hart vast voor de rest. Aan de andere kant heb ik ook een beetje hoop dat het wat makkelijk wordt omdat je natuurlijk steeds meer upgrades hebt. Ijdele hoop waarschijnlijk :9
bram1984 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 06:58:
@-SaveMe- Slayer Gates kosten geen ammo. Secret encounters wel. Die gaan op tijd. Ik heb tot nu toe alle levels op 100% dus gaat me redelijk af. Heb er wel twee een keertje helemaal opnieuw gedaan omdat ik wat dingen gemist had.
In het 4e level heb ik voor het eerst 2 dingen gemist. Zag ze wel, maar zag niet hoe ik er bij kwam. Maar als ik het goed begrijp kun je de levels met cheats herspelen, zonder dat dat je progressie of trophies blockt. Alleen Slayer Gates werken dan niet. Vond overigens de Slayer Gate in missie 4 stukken makkelijker dan de boss fight

[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 28-03-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Je kan ook missions gewoon opnieuw herspelen zonder cheats.

Er staat jullie nog wat te wachten qua mob vijanden dan, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Volgens mij de defender van de 2e priest, in de hunters base (4e missie). Zo'n zwevend geval.... Als een van de eerste bosses al zo erg is, dan houd ik mijn hart vast voor de rest. Aan de andere kant heb ik ook een beetje hoop dat het wat makkelijk wordt omdat je natuurlijk steeds meer upgrades hebt. Ijdele hoop waarschijnlijk :9

[...]

In het 4e level heb ik voor het eerst 2 dingen gemist. Zag ze wel, maar zag niet hoe ik er bij kwam. Maar als ik het goed begrijp kun je de levels met cheats herspelen, zonder dat dat je progressie of trophies blockt. Alleen Slayer Gates werken dan niet. Vond overigens de Slayer Gate in missie 4 stukken makkelijker dan de boss fight
Ah ja daar ben ik wel voorbij ook. Die was wel te doen op easy :p die hebben dan ook geen health bar (niet gezien althans) op die stand.

Ik kan je wel melden, er gaat niet veel makkelijker worden haha ;)

Ik vind het echter nog steeds een zeer toffe game, blij dat ik mede hiervoor toch weer een PS4 gehaald heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:54:

Ja ik heb toch maar besloten ff verder te spelen en heb die boss nét achter de rug. Moet zeggen dat het iets makkelijker is geworden allemaal, maar ongetwijfeld gaat dat weer veranderen in de komende levels ;)
Die platforming is ruk. Totaal geen room for error idd, vind het echt helemaal niks voor dit spel.
RnB schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:53:
[...]

Heel herkenbaar.
Ik ben ook geen onbekende met shooters, maar de standaard moeilijkheidsgraad was voor mij de reden om te beginnen met de Don’t hurt me moeilijkheid,
Heb een paar keer mijn joystick bijna tegen de muur aangegooid vanwege het platformen of de secret encounters....
Haha ja die "aandrang" is voor mij ook herkenbaar, maar alles is heel gebleven ;)
Heb gelukkig nog genoeg lol ermee. :)
Ik inmiddels ook (weer), enige irritatie zit nog bij de platforming. Ik speel iig verder, knallen met verstand op nul is wel weer eens leuk en het ziet allemaal enorm goed uit ook.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Sniper Elite is beter, deze is zonder meer leuk, maar elite is wat moeilijker en afwisselender.

Sniper Elite ga ik hierna maar weer eens doen denk ik.

Maar als je van sniper games houdt is deze zeker niet slecht. En hij was 24€ ofzo dat maakt hem nog beter. :P

[...]

Heb je deze gespeeld dan? Kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waarom sniper Elite precies beter is, behalve dan dat ik dat vind. :P

Oh ja de setting en het verhaal zijn sowieso beter.
Ik quote mezelf maar even. :)

Maar even opnieuw begonnen met sniper Elite 4 en ik vind ghost Warrior Contracts volgens mij een betere sniper game, se4 is een betere fps met sniper mogelijkheden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:54:
[...]
Maar even opnieuw begonnen met sniper Elite 4 en ik vind ghost Warrior Contracts volgens mij een betere sniper game, se4 is een betere fps met sniper mogelijkheden. :)
Heb ze beide gespeeld en kan me hier volledig in vinden. Met de toevoeging dat Elite 4 de leukere game van de 2 is, imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
pfff, ook al suf gezocht naar de back button attachment maar nergens meer te verkrijgen... echt bizar

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pina schreef op zondag 29 maart 2020 @ 03:20:
pfff, ook al suf gezocht naar de back button attachment maar nergens meer te verkrijgen... echt bizar
Ik heb meteen een pre-order eruit gegooid toen deze werd aangekondigd. Achteraf gezien maar goed ook.

Edit: blijkbaar gemaakt in Dreams. Bizar.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 29-03-2020 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op zondag 29 maart 2020 @ 01:40:
[...]

Heb ze beide gespeeld en kan me hier volledig in vinden. Met de toevoeging dat Elite 4 de leukere game van de 2 is, imho...
Yep maar ook elite 4 heeft weinig replay value helaas voor mij. Heb nu weer 4 missies gehad (op hard) en deze is mogelijk nog repetitiever dan Contracts en nog steeds te makkelijk.

Wat ik bij beide games eigenlijk gewoon slecht vind is dat je als sniper zijnde eigenlijk edere keer naar het lichaam toe moet om iets te pakken.

Nee ik wil ongezien het gebied in, op afstand het doelwit omleggen en weer ongezien het gebeid uit. Nu moet je een half peleton omleggen iedere keer.

[Edit] terugkomend op de replay van der, heb hem toch maar weer uitgespeeld en ben met de laatste van de 4 dlc's bezig nu. :+ I stand corrected dus. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 31-03-2020 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:16:
[...]
Wat ik bij beide games eigenlijk gewoon slecht vind is dat je als sniper zijnde eigenlijk edere keer naar het lichaam toe moet om iets te pakken.

Nee ik wil ongezien het gebied in, op afstand het doelwit omleggen en weer ongezien het gebeid uit. Nu moet je een half peleton omleggen iedere keer.
Ja, dat vond ik ook debiel, uiteindelijk ging ik eigenlijk iedereen maar naar zijn grootje helpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zojuist Doom Eternal op 100% gezet. Moet zeggen dat ik op het einde het wel echt een beetje te herhalend vond worden. Daarnaast vond ik hem op de 2e moeilijkheidsgraad al echt wel pittig, dus geen zin om hem nog een keer op een moeilijker niveau te gaan spelen. :) Zeker niet vanwege 1 of 2 specifieke enemies die gewoon irritant zijn.

Verder vind ik het echt zonde dat de zo’n saaie 2vs1 MP er in hebben gebouwd ipv voort te borduren op de MP van Doom 2016. Die was echt leuk. Denk dat deze MP ook vrij snel dood is.

Overall vond ik Doom 2016 toch wel vermakelijker. Het ziet er echter wel verdomd goed uit op een OLED. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dacht dat het onderwerp [Multi] Doom Eternal inmiddels wel voorbij was hier.... ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:22
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/801sgwy/91741386-3678674495500616-2577493501637820416-o.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/W3tnXqH/91821054-3678674478833951-8074255877567152128-o.png

Ben benieuwd of wij de game ook eerder mogen verwachten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15
Morgen komt de CoD MW2 campaign remaster uit. 25 euro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die waardeloze singleplayer. Ik wacht wel tot het 9,99 kost en dan moet ik er nog lang over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:27:
[...]

Alleen die waardeloze singleplayer. Ik wacht wel tot het 9,99 kost en dan moet ik er nog lang over nadenken.
Het is Activision. Die 9,99 haal je over 10 jaar nog niet eens... Zelfs de oude MW2 kost nu nog €29,99(!)

En ja, dat is bizar

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:57:
[...]

Het is Activision. Die 9,99 haal je over 10 jaar nog niet eens... Zelfs de oude MW2 kost nu nog €29,99(!)

En ja, dat is bizar
Klopt, op Steam blijven de prijzen van Call of Duty games ook redelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Lekker handig, net mailing binnen met April-uitverkoop in PSN store, staat die nog niet eens live in de store zelf 8)7

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een titel die beter draait op Pro dan X1X. Toch apart. Vraag me af of die push richting resolutie vanuit MS komt of dat de dev hiervoor kiest. Opvallend genoeg zie je het regelmatig de laatste tijd. Vraag me ook af of we de nieuwe generatie ook dit soort gevallen krijgen.

https://www.resetera.com/...ail.178171/#post-30359718

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
bram1984 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:51:
Weer een titel die beter draait op Pro dan X1X. Toch apart. Vraag me af of die push richting resolutie vanuit MS komt of dat de dev hiervoor kiest. Opvallend genoeg zie je het regelmatig de laatste tijd. Vraag me ook af of we de nieuwe generatie ook dit soort gevallen krijgen.

https://www.resetera.com/...ail.178171/#post-30359718
Denk niet dat Microsoft dit kan afdwingen... Lijkt me meer een developer ding. Zal vast gepatched worden, waarschijnlijk een dynamische resolutie erin ofzo.
Re2 is wel gewoon stabiel op de one x.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Canis Lupus schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:14:
Lekker handig, net mailing binnen met April-uitverkoop in PSN store, staat die nog niet eens live in de store zelf 8)7
In de mail die ik heb ontvangen staat heel groot "vanaf 1 april". Lijkt me dus logisch aangezien het nu 30 maart is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

bram1984 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:27:
[...]

In de mail die ik heb ontvangen staat heel groot "vanaf 1 april". Lijkt me dus logisch aangezien het nu 30 maart is.
True, maar dan moeten ze niet op de knop "Kijk nu" zetten :)
Dan zou ik verwachten dat je 'nu' alvast de aanbiedingen 'vanaf 1 april' zou kunnen bekijken ;)
Als een soort van reclamefolder zeg maar...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Die timed exclusives waren toch altijd onzinnig? :) 30 april voor de overige platformen.

Zoals ik begreep geen spec ops. Dat is wel jammer, want dat vond ik wel een leuke modus.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En downloading. Moest even op YT kijken welke dit ook alweer was, maar dit is een van de vetste van allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:27:
De campaign van MW2 is echt wel de moeite waard! Ik vind het de beste uit de MW serie en nog een volwaardig spel, in tegenstelling tot die van latere CoD delen. Niet dat ik 'm ga kopen, want heb 'm op PS3 al gespeeld, maar als je de campaign nooit gespeeld hebt, dan is het de overweging zeker waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
MW2... met de berichte airport missie >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik zou eigenlijk liever een remaster/remake zien van de enige échte modern warfare shooter: Soldier of Fortune.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hostje schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 23:27:
[...]

MW2... met de berichte airport missie >:)
Ja die ja.

The Division 2 is nu een tientje in de Store trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Wordt net "gebombardeerd" met emails van psprices. Van de 11 spellen/uitbreidingen die ik volg kreeg ik 6 mails met lagere prijzen nu. Paar ga ik nu niet doen, maar qua racespellen heb ik nu 3 stuks die in de aanbieding zijn. Wreckfest Deluxe edition, Grid Ultimate Edition of Project Cars 2 Deluxe Edition. Ga ze niet alle 3 kopen, dus wordt nog een moeilijke keus.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:18:
Wordt net "gebombardeerd" met emails van psprices. Van de 11 spellen/uitbreidingen die ik volg kreeg ik 6 mails met lagere prijzen nu. Paar ga ik nu niet doen, maar qua racespellen heb ik nu 3 stuks die in de aanbieding zijn. Wreckfest Deluxe edition, Grid Ultimate Edition of Project Cars 2 Deluxe Edition. Ga ze niet alle 3 kopen, dus wordt nog een moeilijke keus.
Ik ook dus met The Division 2. Genoeg te doen nu. Gisteren ook al MW2 gekocht. Moet DOOM nog uitspelen. Op de Switch ook nog genoeg te doen. Oh well. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
oef Wreckfest. Dit staat ook nog op mijn lijstje om binnen te halen :) Goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:44:
[...]
Dat soort games verwacht ik ergens nog wel een keer bij PS+.
Zo staat Knack II ook al enige tijd op mijn lijstje maar ook die hoop ik nog eens via PS+ binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:44:
[...]

Is dit een leuke game voor iemand die racegames absoluut haat, maar hersenloos slopen wel zeer vermakelijk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:50:
[...]

Is dit een leuke game voor iemand die racegames absoluut haat, maar hersenloos slopen wel zeer vermakelijk vindt?
Oordeel zelf :) Persoonlijk denk ik wel dat het past bij wat je zegt

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 01-04-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:53:
[...]

Oordeel zelf :) Persoonlijk denk ik wel dat het past bij wat je zegt

[YouTube: Wreckfest Review]
Was er toevallig al aan begonnen. De prijs is me alleen nog iets te hoogte. Hoopte op een tientje. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@bram1984 ja dat heb ik dus ook en hoop net als @dvdkiwi dat het een PS+ game gaat worden, alleen NU heb ik de tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Mja, anderzijds, Ik heb mij toen zo onwijs veel vermaakt met de gekraakte variant van de Flatout 2. Ik mag best wel 30 euro uitgeven aan Bugbear :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na gisterenavond Uncharted 4 eindelijk te hebben uitgespeeld, vanmiddag maar beginnen aan "The Last of Us: Remasterd".

De keuze was tussen TLOU, Horizon Zero Dawn:Complete Edition of The Witcher 3: GOTY maar omdat op 10 April Final Fantasy 7:Remake uitkomt bewust niet gekozen voor de laatste twee genoemde games vanwege de lange playtime.

Voordeel van veel thuis zijn is dat de backlog op de PS4 aardig aan het slinken is :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

bram1984 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:55:
[...]

Was er toevallig al aan begonnen. De prijs is me alleen nog iets te hoogte. Hoopte op een tientje. :P
Een tientje voor de uitgebreide versie zal nog wel even een utopie blijven denk ik. Weet niet of de normale Wreckfest nu ook in de aanbieding is. Dit ging over de deluxe versie.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:48:
[...]

Dat soort games verwacht ik ergens nog wel een keer bij PS+.
Zo staat Knack II ook al enige tijd op mijn lijstje maar ook die hoop ik nog eens via PS+ binnen te halen.
Wacht niet langer met Wreckfest... ;) Erg vermakelijk!
spoiler:
Nog één online trofee en hij staat bij mij op platinum.

PS ik had hem via Amazon Italië voor €20 *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 02-04-2020 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik snap het allemaal even niet meer.

We hebben hier een PS4 slim gekocht, we zijn met 2 thuis mijn partner en ikzelf.

Moeten we nu 2 psn'ids maken, lijkt me logisch.

Maar wat om te zorgen dat we maar een keer de games moeten kopen, en beiden online kunnen spelen, zeer zelden.

Laatste keer ik playstation speelde was er nog geen sprake van online ( ps1 & psp ).

EDIT

Door je familie in te stellen en te beheren, kun je de ervaring van je familieleden op PlayStation veiliger maken.
Beheer de speeltijd van je kinderen op de PS4 op een pc of mobiel apparaat.
Stel beperkingen in op netwerkfuncties en PS4-applicaties voor kinderen.
Stel bestedingslimieten in voor kinderen.
Volwassenen die zijn ingesteld als ouder/voogd kunnen Ouderlijk toezicht instellen.
Over families

Dus hem lid maken van de familie ? Kunnen we dan een ps abbo sharen ?

[ Voor 39% gewijzigd door Tomsworld op 01-04-2020 14:34 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
Tomsworld schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:29:
Ik snap het allemaal even niet meer.

We hebben hier een PS4 slim gekocht, we zijn met 2 thuis mijn partner en ikzelf.

Moeten we nu 2 psn'ids maken, lijkt me logisch.

Maar wat om te zorgen dat we maar een keer de games moeten kopen, en beiden online kunnen spelen, zeer zelden.

Laatste keer ik playstation speelde was er nog geen sprake van online ( ps1 & psp ).
Games die op de ps4 staan kunnen door alle accounts gespeeld worden. Dus 1 keer downloaden en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik zie net dat Project Cars 2 in de US PS store nog goedkoper is:
Normale versie $8,49 (hier €13)
Deluxe versie voor $13 (hier €18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf club 2 voor maar 2,99! Die pik ik ff mee, leuk voor tussendoor!

Oooooops, silly me, dacht dat het de 2019 versie was 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 01-04-2020 15:35 ]

Pagina: 1 ... 152 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.