GamiQ, de game notes app met game maps!
Heb het gelekte PlayStation Access filmpje al gezien, komt goed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Er is zeker geen spiegeltje van?On_E schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:15:
[...]
Heb het gelekte PlayStation Access filmpje al gezien, komt goed.
Geen idee, filmpje stond een paar uur zichtbaar op het kanaal van PS Access iig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Waarschijnlijk zie je in het filmpje dat Uncharted 4 en Dirt de PS Plus games voor april zijn. Niet heel spannend dus.
Uiteindelijk bleek nu de PS4PRO voor 100€ minder te koop te zijn bij MediaMarkt dus gekozen voor de pro versie ipv standaard.
Heb nog wel wat games van vorige PS+ periodes, maar voornamelijk eerst DOOM:eternal spelen
Vorige DOOM zoveel plezier aan gehad dat dit mijn voornaamste reden was om nú een PS4 te halen.
TLOU2 en nog een aantal andere games die nog komen kijk ik ook enorm naar uit. TLOU is nog steeds een vd meest memorabele games die ik gespeeld heb.
Nu ff bezig met installatie e.d. en straks/vanavond los met DOOM
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
EDIT
Doom loopt als een tierelier
Ook de paddle in gebruik, onder de rechter paddle jump (X) en de linker chainsaw ([ ]). Werkt prima tot nu toe, al wil ik me in het heetst van de strijd nog wel eens vergissen
Me rot gezocht naar de reload button, maar volgens mij zit dat er gewoon helemaal niet in ?
En ik wil nog wel eens op de chainsaw drukken en kom er dan veel te laat achter dat ik geen fuel heb
Ik speel overigens op de 2e (normal) moeilijkheidsgraad. Goed zat, voor zo'n oudje
[ Voor 79% gewijzigd door -SaveMe- op 25-03-2020 20:25 ]
Dirt Rally is ook vrij hardcore he, niet te vergelijken met de arcaderacers Dirt 2 en 3Jasphur schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:39:
[...]
Heb liever een remaster van Colin Mcrae Rally 2.0
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zie het volgende staan:
Hair trigger on right trigger: Hold right D-pad +R1.
Nu zie ik idd met aan en uit schakelen een groene en rode led. Echter zie ik weinig verschil in gebruik. Ik schiet gewoon standaard met R2. Kan je "Hair triggers" alleen gebruiken als je met R1 schiet?
PSN: Mondaatje
Ja veel gekeken al maar nog niet de "hair triggers" tegengekomen.bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:31:
@-SaveMe- Chainsaw? Zou Dash aanraden. Die gebruik je veel vaker en sneller achter elkaar. Zonde om chainsaw eronder te doen.
@Monda Al op YouTube gekeken? Staan veel tutorials.
PSN: Mondaatje
Blijft ook een feest die glory kills
Ik heb ook even CoD WarZone gedownload.. zag dat ie gratis is.
Nu wou ik net ff kijken of t wat is, maar is niks te spelen??? Snap er niet zoveel van.. start wel op, kom in een menu, maar meer dan wat instellingen wijzigen kan ik niet...
Meer last van?
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Nah, zoals ik het nu heb bevalt me wel ... laat ik mijn muscle memory niet al te veel stressenbram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:31:
@-SaveMe- Chainsaw? Zou Dash aanraden. Die gebruik je veel vaker en sneller achter elkaar. Zonde om chainsaw eronder te doen.
Soms vind ik als secret zo'n blauw bolletje/hoofdje... wat zijn dat?
En net ook al 1 extra times encounter gevonden na wat springwerk.. Ben op zich neit zo van de times shit, dus ben benieuwd wat dat nog meer gaat brengen. Nu 1x dood gegaan ... (vallen niet mee gerekend)
Je weet dat ik het over de PSX game heb toch?dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:35:
[...]
Dirt Rally is ook vrij hardcore he, niet te vergelijken met de arcaderacers Dirt 2 en 3
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 25-03-2020 22:39 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Suit yourself. Je bent alleen wel echt aanzienlijk minder mobiel als je steeds je duim van de camera moet halen om te dashen.-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:12:
[...]
Nah, zoals ik het nu heb bevalt me wel ... laat ik mijn muscle memory niet al te veel stressen![]()
Soms vind ik als secret zo'n blauw bolletje/hoofdje... wat zijn dat?
En net ook al 1 extra times encounter gevonden na wat springwerk.. Ben op zich neit zo van de times shit, dus ben benieuwd wat dat nog meer gaat brengen. Nu 1x dood gegaan ... (vallen niet mee gerekend)
Even voor je gegoogled:
https://guides.gamepressu...ternal/guide.asp?ID=53608
En ik vergeet eigenlijk totaal driehoekje voor fire te gebruiken ...
en 2 situaties gehad waar ik ineens zonder ammo zit en dan in een kleine ruimte met van alles en nog wat, kostte me ook 2 levens ...
[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 25-03-2020 23:08 ]
Leer je vanzelf. In je codex staan ook nuttige dingen. Iedere demon heeft zijn zwakte. Ook L1 moet je vaak gebruiken.-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:04:
Net mijn eerste Slayer Gate gedaan, damn, dat was intense ... 2 keer dood gegaan, vooral ook dat daar ineens een nieuwe enemy bij kwam, maar gelukkig genoeg extra lives
En ik vergeet eigenlijk totaal driehoekje voor fire te gebruiken ...
en 2 situaties gehad waar ik ineens zonder ammo zit en dan in een kleine ruimte met van alles en nog wat, kostte me ook 2 levens ...
haha man, je moet een keer de instellingen wijzigen, het systeem/ game verwacht dat jij een keuze maakt je zit nog in de setup of de game hahaoviMivo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:07:
DOOM is weer genieten
Blijft ook een feest die glory kills
Ik heb ook even CoD WarZone gedownload.. zag dat ie gratis is.
Nu wou ik net ff kijken of t wat is, maar is niks te spelen??? Snap er niet zoveel van.. start wel op, kom in een menu, maar meer dan wat instellingen wijzigen kan ik niet...
Meer last van?
gave game idd, ik ben nu bij een stuk waar je 3 sleutels nodig hebt voor een gate ietsbram1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:12:
[...]
Leer je vanzelf. In je codex staan ook nuttige dingen. Iedere demon heeft zijn zwakte. Ook L1 moet je vaak gebruiken.
hopelijk nog lang niet uitgespeeld

De app sluit af zonder foutmelding ? Iemand enig idee?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ahhh. Morgen ff proberen dan! ThanksR.G schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:13:
[...]
haha man, je moet een keer de instellingen wijzigen, het systeem/ game verwacht dat jij een keuze maakt je zit nog in de setup of de game haha
Verwijderd
https://store.playstation...17820_00-STARWARSACADEMY1
Iemand die het spel gaat halen?
Niemand.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:05:
STAR WARS™ Jedi Knight: Jedi Academy nu in de PS Store:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Was een heel vet spel maar 20 euro voor deze is welVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:05:

Verwijderd
Er zijn zeker 'nostalgie' fans die het spel gaan halen en vergeet de 'nieuwe' Star Wars fans niet.
Ik wacht ook op de eerste kortingsronde.Joostje123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:29:
[...]
Was een heel vet spel maar 20 euro voor deze is wel![]()
Ja zeker, wacht hier al maanden op!Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:05:
Met MP sowieso de prijs waard
Streets of Rage 4 trophies al gelekt:
https://psnprofiles.com/trophies/10581-streets-of-rage-4
De game heeft verder nog geen precieze release datum helaas.
[ Voor 23% gewijzigd door s0kkie op 26-03-2020 12:34 ]
Wel, in de PS Store gaat alleszins niemand het gaan halen. Maar fysiek lijkt het me ook onmogelijk om het te gaan halen.

Verwijderd
Dat is ook een Nederlandse uitdrukking en nu het meer digitaal is geworden kun je het nog steeds gebruiken.Twixie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:
[...]
Wel, in de PS Store gaat alleszins niemand het gaan halen. Maar fysiek lijkt het me ook onmogelijk om het te gaan halen.
Ook digitaal ga je de game binnen halen! Middels downloaden.Twixie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:
[...]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Wat ook niet hielp is dat ik toch maar dash onder de linker paddle had gezet, dus ik zat constant te kloeten en knoppen verkeerd en te laat in te drukken

En je kunt niet sprinten, right,, gewoon 1 run speed ?
Normaal lopen = sprinten in DOOM.-SaveMe- schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:03:
Net Doom weer gestart, gisteren in rest mode gezet, blijkbaar net voor een heftig stukje. Gelijk drie keer dood en dus drie extra levens kwijtZat er totaal nog niet in, ging echt super slecht.
Wat ook niet hielp is dat ik toch maar dash onder de linker paddle had gezet, dus ik zat constant te kloeten en knoppen verkeerd en te laat in te drukken
En je kunt niet sprinten, right,, gewoon 1 run speed ?
Ik ben nu op Mars. Toch wel pittig op Hurt Me Plenty.
Pffftttt, no kidding. Tering wat wordt er veel op je afgegooid en je hebt zoveel opties dat ik of de helft vergeet te gebruiken, of in totale chaos allerlei knoppen en combies ga indrukken en dat het paniek voetbal wordt. En sommige knoppen zijn in combat ook amper te gebruiken, zoals wissel granaat of weapon mod. Heb je gewoon geen tijd voor. En dan soms ook nog in wat kleine arenas ook nogbram1984 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:05:
[...]
Ik ben nu op Mars. Toch wel pittig op Hurt Me Plenty.

Ik vergeet eiegnlijk continue L2 te gebruiken, zit gewoon niet in mijn flow

En de platforming is ook wel erg tight, weinig room for error, en niet alleen voor de secrets, ook gewoon voor je progression ... Ik ga ieg snel door mijn extra levens heen nu.
LAs ook dat je Slayer gates beter na de campaign kunt doen, zonde om daar je levens en armor en ammo tijdens de campaign te verspelen.
Ik vind het een rete vette game, maar het is wel echt zwaar hardcore, moeilijkste doom by far ...
Verwijderd
https://store.playstation...17934_00-BHRESDEMO0000001
Wie gaat deze beta checken?
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Net gedaan, en erg vet gedaan!! alleen matchmaking werkt niet echt dus nog even afwachten...Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:25:
Resident Evil Resistance Open bèta nu gratis te spelen:
https://store.playstation...17934_00-BHRESDEMO0000001
Wie gaat deze beta checken?
Het wordt ook niet veel moeilijkerpage404 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:28:
Zit nu nog de Sunday Matches te doen dus vrij eenvoudig nog allemaal.
Wil je jezelf uitdagen dan duik je Sport Mode in, dat is waar het gebeurt.
Ik had GT 6 (?) al eens gespeeld op de PS3 en ik merkte daar idd dat het op een gegeven moment snel lastiger werd!dvdkiwi schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:48:
[...]
Het wordt ook niet veel moeilijker
Wil je jezelf uitdagen dan duik je Sport Mode in, dat is waar het gebeurt.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Sniper Ghost Warrior Contracts is best goed te pruimen.
Moet je wel van sniper games houden en een beetje geduld op kunnen brengen en een tikje tactisch zijn.
Is niet heel erg ingewikkeld maar (zeker) als je niet oplet wel een uitdaging. Wel repetitief maar spel is kort genoeg volgens mij dat het niet gaat irriteren.
Niks zo lekker als iemand die net op het punt staat alarm te slaan een kogel (slow mo bullet cam) door zijn hoofd te jagen op 500m.
En ziet er ook goed uit met de cryengine. Maar dat zegt bij mij niet zoveel, want eyecandy interesseert me vrij weinig. (
Disclaimer voor de pixelpeepers die zich storen aan een blad aan een boom dat op 123,5 meter er wat raar uitziet.
Npc's zijn ook er goed gedaan vind ik. Je ziet door je scoop dat er 2 een discussie hebben of gewoon een praatje aan het maken zijn, geven elkaar een fles drinken, of eentje steekt en sigaar op en de ander begint te hoesten. Je hoort niet wat ze zeggen (dichtbij wel uiteraard) maar je kan het prima invullen door de gebaren en lichaamshouding.
Wel 2x een bsod gehad al, maar was tijdens laden dus je mist niks.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Is dat vergelijkbaar met Sniper Elite 3 en/of 4? Want die vind ik wel echt geweldigFlagg schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:31:
Voor wie even wil onthaasten.
Sniper Ghost Warrior Contracts is best goed te pruimen.
Moet je wel van sniper games houden en een beetje geduld op kunnen brengen en een tikje tactisch zijn.
Is niet heel erg ingewikkeld maar (zeker) als je niet oplet wel een uitdaging. Wel repetitief maar spel is kort genoeg volgens mij dat het niet gaat irriteren.
Niks zo lekker als iemand die net op het punt staat alarm te slaan een kogel (slow mo bullet cam) door zijn hoofd te jagen op 500m.Hij ademt dan ook netjes rustig uit voor het schot, lekker gedaan wel.
En ziet er ook goed uit met de cryengine. Maar dat zegt bij mij niet zoveel, want eyecandy interesseert me vrij weinig. (
Disclaimer voor de pixelpeepers die zich storen aan een blad aan een boom dat op 123,5 meter er wat raar uitziet.
Npc's zijn ook er goed gedaan vind ik. Je ziet door je scoop dat er 2 een discussie hebben of gewoon een praatje aan het maken zijn, geven elkaar een fles drinken, of eentje steekt en sigaar op en de ander begint te hoesten. Je hoort niet wat ze zeggen (dichtbij wel uiteraard) maar je kan het prima invullen door de gebaren en lichaamshouding.
Wel 2x een bsod gehad al, maar was tijdens laden dus je mist niks.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
De Sniper Elite serie is een stuk beter.Phase schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:06:
[...]
Is dat vergelijkbaar met Sniper Elite 3 en/of 4? Want die vind ik wel echt geweldig
Ik heb die van de PlayStation plus een keer gedownload en gespeeld. Was echt wel tof om even tussen door te doen
Sniper Elite is beter, deze is zonder meer leuk, maar elite is wat moeilijker en afwisselender.Phase schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:06:
[...]
Is dat vergelijkbaar met Sniper Elite 3 en/of 4? Want die vind ik wel echt geweldig
Sniper Elite ga ik hierna maar weer eens doen denk ik.
Maar als je van sniper games houdt is deze zeker niet slecht. En hij was 24€ ofzo dat maakt hem nog beter.
Heb je deze gespeeld dan? Kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waarom sniper Elite precies beter is, behalve dan dat ik dat vind.
Oh ja de setting en het verhaal zijn sowieso beter.
[ Voor 27% gewijzigd door Flagg op 27-03-2020 18:41 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Van zelfde makers van Friday the 13 ben benieuwd had zo ze charme maar niemand die samenwerkte
[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 28-03-2020 09:15 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18-09 23:52
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 28-03-2020 10:31 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb “vroeger” veel FPS games gespeeld, vanaf de allereerste Wolfenstein 3D (ja echt lang geleden dus
Ik twijfel nog of ik doorspeel, een moeilijkheidsniveau terugga of er toch maar mee kap. Ik heb een bepaalde sectie tientallen keren moeten proberen dus dan is de lol er echt snel vanaf, en ik ben nog niet eens zo lang bezig...
Gisteren de eerste echte boss gehad, man, man :
Overigens wel in 1x keer gehaald, maar man wat was dat intens. Ik ren me letterlijk rot, alsof de duivel op mijn hielen zit ...
En zonder paddles is de game volgens mij helemaal moeilijk, zeker het platforming. Op zich vind ik de platforming wel leuk, maar er zou wel iets meer room for error in mogen imho ...
[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 28-03-2020 13:56 ]
Welke Boss was dat? Ik speel hem zelf op de "makkelijkste" stand en heb daar zat uitdaging in haha, hoeft van mij allemaal niet zo mega moeilijk.-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:54:
@Bananeman Hij is wel erg hardcore idd. Na een sessie zit ik gewoon te stuiteren op de bank. Ik vind hem erg vet, maar het is ook wel erg veel allemaal.
Gisteren de eerste echte boss gehad, man, man :spoiler:heb je hem verslagen, heeft hij nog een levensbalk. Ok, naja, moet dan maar. Heb je die balk er ook af, denk je terug naar je basis tegaan, krijg je nog een hele sectie met twee van die bazen tegelijkertijd, allebei met 2 health bars! Dang, dat was even vloeken
Overigens wel in 1x keer gehaald, maar man wat was dat intens. Ik ren me letterlijk rot, alsof de duivel op mijn hielen zit ...
En zonder paddles is de game volgens mij helemaal moeilijk, zeker het platforming. Op zich vind ik de platforming wel leuk, maar er zou wel iets meer room for error in mogen imho ...
Volgens mij is die situatie op makkelijkste stand namelijk iets anders als ik dat zo lees.
Heel herkenbaar.Bananeman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:32:
Pfffff mixed feelings over Doom Eternal. Initieel vond ik het een lekkere shooter, maar hij wordt zo snel zo moeilijk (op hurt me plenty, het standaardniveau). Heb zelfs het gevoel dat ik ergens iets verkeerd heb gedaan want het is gewoon bijna niet te doen.
Ik heb “vroeger” veel FPS games gespeeld, vanaf de allereerste Wolfenstein 3D (ja echt lang geleden dus) Wel altijd op pc met muis en toetsenbord, en ik heb altijd gezegd dat een FPS spelen met een controller niet werkt. Doom Eternal bewijst dat wederom voor mij, want je kunt simpelweg niet snel (genoeg) omdraaien en om je heen kijken.
Ik twijfel nog of ik doorspeel, een moeilijkheidsniveau terugga of er toch maar mee kap. Ik heb een bepaalde sectie tientallen keren moeten proberen dus dan is de lol er echt snel vanaf, en ik ben nog niet eens zo lang bezig...
Ik ben ook geen onbekende met shooters, maar de standaard moeilijkheidsgraad was voor mij de reden om te beginnen met de Don’t hurt me moeilijkheid,
Heb een paar keer mijn joystick bijna tegen de muur aangegooid vanwege het platformen of de secret encounters....
Heb gelukkig nog genoeg lol ermee.
Volgens mij de defender van de 2e priest, in de hunters base (4e missie). Zo'n zwevend geval.... Als een van de eerste bosses al zo erg is, dan houd ik mijn hart vast voor de rest. Aan de andere kant heb ik ook een beetje hoop dat het wat makkelijk wordt omdat je natuurlijk steeds meer upgrades hebt. Ijdele hoop waarschijnlijkoviMivo schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:31:
[...]
Welke Boss was dat? Ik speel hem zelf op de "makkelijkste" stand en heb daar zat uitdaging in haha, hoeft van mij allemaal niet zo mega moeilijk.
Volgens mij is die situatie op makkelijkste stand namelijk iets anders als ik dat zo lees.
In het 4e level heb ik voor het eerst 2 dingen gemist. Zag ze wel, maar zag niet hoe ik er bij kwam. Maar als ik het goed begrijp kun je de levels met cheats herspelen, zonder dat dat je progressie of trophies blockt. Alleen Slayer Gates werken dan niet. Vond overigens de Slayer Gate in missie 4 stukken makkelijker dan de boss fightbram1984 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 06:58:
@-SaveMe- Slayer Gates kosten geen ammo. Secret encounters wel. Die gaan op tijd. Ik heb tot nu toe alle levels op 100% dus gaat me redelijk af. Heb er wel twee een keertje helemaal opnieuw gedaan omdat ik wat dingen gemist had.
[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 28-03-2020 15:17 ]
Er staat jullie nog wat te wachten qua mob vijanden dan, haha.
Ah ja daar ben ik wel voorbij ook. Die was wel te doen op easy-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:13:
[...]
Volgens mij de defender van de 2e priest, in de hunters base (4e missie). Zo'n zwevend geval.... Als een van de eerste bosses al zo erg is, dan houd ik mijn hart vast voor de rest. Aan de andere kant heb ik ook een beetje hoop dat het wat makkelijk wordt omdat je natuurlijk steeds meer upgrades hebt. Ijdele hoop waarschijnlijk
[...]
In het 4e level heb ik voor het eerst 2 dingen gemist. Zag ze wel, maar zag niet hoe ik er bij kwam. Maar als ik het goed begrijp kun je de levels met cheats herspelen, zonder dat dat je progressie of trophies blockt. Alleen Slayer Gates werken dan niet. Vond overigens de Slayer Gate in missie 4 stukken makkelijker dan de boss fight
Ik kan je wel melden, er gaat niet veel makkelijker worden haha
Ik vind het echter nog steeds een zeer toffe game, blij dat ik mede hiervoor toch weer een PS4 gehaald heb.
Ja ik heb toch maar besloten ff verder te spelen en heb die boss nét achter de rug. Moet zeggen dat het iets makkelijker is geworden allemaal, maar ongetwijfeld gaat dat weer veranderen in de komende levels-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:54:
@Bananeman Hij is wel erg hardcore idd. Na een sessie zit ik gewoon te stuiteren op de bank. Ik vind hem erg vet, maar het is ook wel erg veel allemaal.
Gisteren de eerste echte boss gehad, man, man :
Die platforming is ruk. Totaal geen room for error idd, vind het echt helemaal niks voor dit spel.En zonder paddles is de game volgens mij helemaal moeilijk, zeker het platforming. Op zich vind ik de platforming wel leuk, maar er zou wel iets meer room for error in mogen imho ...
Haha ja die "aandrang" is voor mij ook herkenbaar, maar alles is heel geblevenRnB schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:53:
[...]
Heel herkenbaar.
Ik ben ook geen onbekende met shooters, maar de standaard moeilijkheidsgraad was voor mij de reden om te beginnen met de Don’t hurt me moeilijkheid,
Heb een paar keer mijn joystick bijna tegen de muur aangegooid vanwege het platformen of de secret encounters....
Ik inmiddels ook (weer), enige irritatie zit nog bij de platforming. Ik speel iig verder, knallen met verstand op nul is wel weer eens leuk en het ziet allemaal enorm goed uit ook.Heb gelukkig nog genoeg lol ermee.
Ik quote mezelf maar even.Flagg schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:36:
[...]
Sniper Elite is beter, deze is zonder meer leuk, maar elite is wat moeilijker en afwisselender.
Sniper Elite ga ik hierna maar weer eens doen denk ik.
Maar als je van sniper games houdt is deze zeker niet slecht. En hij was 24€ ofzo dat maakt hem nog beter.
[...]
Heb je deze gespeeld dan? Kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waarom sniper Elite precies beter is, behalve dan dat ik dat vind.
Oh ja de setting en het verhaal zijn sowieso beter.
Maar even opnieuw begonnen met sniper Elite 4 en ik vind ghost Warrior Contracts volgens mij een betere sniper game, se4 is een betere fps met sniper mogelijkheden.
Heb ze beide gespeeld en kan me hier volledig in vinden. Met de toevoeging dat Elite 4 de leukere game van de 2 is, imho...Flagg schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:54:
[...]
Maar even opnieuw begonnen met sniper Elite 4 en ik vind ghost Warrior Contracts volgens mij een betere sniper game, se4 is een betere fps met sniper mogelijkheden.
Ik heb meteen een pre-order eruit gegooid toen deze werd aangekondigd. Achteraf gezien maar goed ook.pina schreef op zondag 29 maart 2020 @ 03:20:
pfff, ook al suf gezocht naar de back button attachment maar nergens meer te verkrijgen... echt bizar
Edit: blijkbaar gemaakt in Dreams. Bizar.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 29-03-2020 07:52 ]
Yep maar ook elite 4 heeft weinig replay value helaas voor mij. Heb nu weer 4 missies gehad (op hard) en deze is mogelijk nog repetitiever dan Contracts en nog steeds te makkelijk.-SaveMe- schreef op zondag 29 maart 2020 @ 01:40:
[...]
Heb ze beide gespeeld en kan me hier volledig in vinden. Met de toevoeging dat Elite 4 de leukere game van de 2 is, imho...
Wat ik bij beide games eigenlijk gewoon slecht vind is dat je als sniper zijnde eigenlijk edere keer naar het lichaam toe moet om iets te pakken.
Nee ik wil ongezien het gebied in, op afstand het doelwit omleggen en weer ongezien het gebeid uit. Nu moet je een half peleton omleggen iedere keer.
[Edit] terugkomend op de replay van der, heb hem toch maar weer uitgespeeld en ben met de laatste van de 4 dlc's bezig nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 31-03-2020 08:36 ]
Ja, dat vond ik ook debiel, uiteindelijk ging ik eigenlijk iedereen maar naar zijn grootje helpenFlagg schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:16:
[...]
Wat ik bij beide games eigenlijk gewoon slecht vind is dat je als sniper zijnde eigenlijk edere keer naar het lichaam toe moet om iets te pakken.
Nee ik wil ongezien het gebied in, op afstand het doelwit omleggen en weer ongezien het gebeid uit. Nu moet je een half peleton omleggen iedere keer.
Verder vind ik het echt zonde dat de zo’n saaie 2vs1 MP er in hebben gebouwd ipv voort te borduren op de MP van Doom 2016. Die was echt leuk. Denk dat deze MP ook vrij snel dood is.
Overall vond ik Doom 2016 toch wel vermakelijker. Het ziet er echter wel verdomd goed uit op een OLED.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Ben benieuwd of wij de game ook eerder mogen verwachten.
Verwijderd
Alleen die waardeloze singleplayer. Ik wacht wel tot het 9,99 kost en dan moet ik er nog lang over nadenken.Anton.net schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:40:
Morgen komt de CoD MW2 campaign remaster uit. 25 euro
Het is Activision. Die 9,99 haal je over 10 jaar nog niet eens... Zelfs de oude MW2 kost nu nog €29,99(!)Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:27:
[...]
Alleen die waardeloze singleplayer. Ik wacht wel tot het 9,99 kost en dan moet ik er nog lang over nadenken.
En ja, dat is bizar
Verwijderd
Klopt, op Steam blijven de prijzen van Call of Duty games ook redelijk hoog.Martinspire schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:57:
[...]
Het is Activision. Die 9,99 haal je over 10 jaar nog niet eens... Zelfs de oude MW2 kost nu nog €29,99(!)
En ja, dat is bizar
https://www.resetera.com/...ail.178171/#post-30359718
Denk niet dat Microsoft dit kan afdwingen... Lijkt me meer een developer ding. Zal vast gepatched worden, waarschijnlijk een dynamische resolutie erin ofzo.bram1984 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:51:
Weer een titel die beter draait op Pro dan X1X. Toch apart. Vraag me af of die push richting resolutie vanuit MS komt of dat de dev hiervoor kiest. Opvallend genoeg zie je het regelmatig de laatste tijd. Vraag me ook af of we de nieuwe generatie ook dit soort gevallen krijgen.
https://www.resetera.com/...ail.178171/#post-30359718
Re2 is wel gewoon stabiel op de one x.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
In de mail die ik heb ontvangen staat heel groot "vanaf 1 april". Lijkt me dus logisch aangezien het nu 30 maart is.Canis Lupus schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:14:
Lekker handig, net mailing binnen met April-uitverkoop in PSN store, staat die nog niet eens live in de store zelf
True, maar dan moeten ze niet op de knop "Kijk nu" zettenbram1984 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:27:
[...]
In de mail die ik heb ontvangen staat heel groot "vanaf 1 april". Lijkt me dus logisch aangezien het nu 30 maart is.
Dan zou ik verwachten dat je 'nu' alvast de aanbiedingen 'vanaf 1 april' zou kunnen bekijken
Als een soort van reclamefolder zeg maar...
https://store.playstation...07904_00-CODMW2RSTANDARD1
Zoals ik begreep geen spec ops. Dat is wel jammer, want dat vond ik wel een leuke modus.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De campaign van MW2 is echt wel de moeite waard! Ik vind het de beste uit de MW serie en nog een volwaardig spel, in tegenstelling tot die van latere CoD delen. Niet dat ik 'm ga kopen, want heb 'm op PS3 al gespeeld, maar als je de campaign nooit gespeeld hebt, dan is het de overweging zeker waard!Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:27:
Alleen die waardeloze singleplayer. Ik wacht wel tot het 9,99 kost en dan moet ik er nog lang over nadenken.
MW2... met de berichte airport missiebram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:33:
Er zit zelfs HDR in. Nice!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja die ja.
The Division 2 is nu een tientje in de Store trouwens.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik ook dus met The Division 2. Genoeg te doen nu. Gisteren ook al MW2 gekocht. Moet DOOM nog uitspelen. Op de Switch ook nog genoeg te doen. Oh well.thunder8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:18:
Wordt net "gebombardeerd" met emails van psprices. Van de 11 spellen/uitbreidingen die ik volg kreeg ik 6 mails met lagere prijzen nu. Paar ga ik nu niet doen, maar qua racespellen heb ik nu 3 stuks die in de aanbieding zijn. Wreckfest Deluxe edition, Grid Ultimate Edition of Project Cars 2 Deluxe Edition. Ga ze niet alle 3 kopen, dus wordt nog een moeilijke keus.
oef Wreckfest. Dit staat ook nog op mijn lijstje om binnen te halenthunder8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:18:
Wordt net "gebombardeerd" met emails van psprices. Van de 11 spellen/uitbreidingen die ik volg kreeg ik 6 mails met lagere prijzen nu. Paar ga ik nu niet doen, maar qua racespellen heb ik nu 3 stuks die in de aanbieding zijn. Wreckfest Deluxe edition, Grid Ultimate Edition of Project Cars 2 Deluxe Edition. Ga ze niet alle 3 kopen, dus wordt nog een moeilijke keus.
Dat soort games verwacht ik ergens nog wel een keer bij PS+.Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:44:
[...]
oef Wreckfest. Dit staat ook nog op mijn lijstje om binnen te halenGoeie
Zo staat Knack II ook al enige tijd op mijn lijstje maar ook die hoop ik nog eens via PS+ binnen te halen.
Is dit een leuke game voor iemand die racegames absoluut haat, maar hersenloos slopen wel zeer vermakelijk vindt?Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:44:
[...]
oef Wreckfest. Dit staat ook nog op mijn lijstje om binnen te halenGoeie
Oordeel zelfbram1984 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:50:
[...]
Is dit een leuke game voor iemand die racegames absoluut haat, maar hersenloos slopen wel zeer vermakelijk vindt?
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 01-04-2020 10:53 ]
Was er toevallig al aan begonnen. De prijs is me alleen nog iets te hoogte. Hoopte op een tientje.Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:53:
[...]
Oordeel zelfPersoonlijk denk ik wel dat het past bij wat je zegt
[YouTube: Wreckfest Review]
De keuze was tussen TLOU, Horizon Zero Dawn:Complete Edition of The Witcher 3: GOTY maar omdat op 10 April Final Fantasy 7:Remake uitkomt bewust niet gekozen voor de laatste twee genoemde games vanwege de lange playtime.
Voordeel van veel thuis zijn is dat de backlog op de PS4 aardig aan het slinken is
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Een tientje voor de uitgebreide versie zal nog wel even een utopie blijven denk ik. Weet niet of de normale Wreckfest nu ook in de aanbieding is. Dit ging over de deluxe versie.bram1984 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:55:
[...]
Was er toevallig al aan begonnen. De prijs is me alleen nog iets te hoogte. Hoopte op een tientje.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Wacht niet langer met Wreckfest...dvdkiwi schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:48:
[...]
Dat soort games verwacht ik ergens nog wel een keer bij PS+.
Zo staat Knack II ook al enige tijd op mijn lijstje maar ook die hoop ik nog eens via PS+ binnen te halen.
PS ik had hem via Amazon Italië voor €20 *knip*
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 02-04-2020 07:28 ]
We hebben hier een PS4 slim gekocht, we zijn met 2 thuis mijn partner en ikzelf.
Moeten we nu 2 psn'ids maken, lijkt me logisch.
Maar wat om te zorgen dat we maar een keer de games moeten kopen, en beiden online kunnen spelen, zeer zelden.
Laatste keer ik playstation speelde was er nog geen sprake van online ( ps1 & psp ).
EDIT
Door je familie in te stellen en te beheren, kun je de ervaring van je familieleden op PlayStation veiliger maken.
Beheer de speeltijd van je kinderen op de PS4 op een pc of mobiel apparaat.
Stel beperkingen in op netwerkfuncties en PS4-applicaties voor kinderen.
Stel bestedingslimieten in voor kinderen.
Volwassenen die zijn ingesteld als ouder/voogd kunnen Ouderlijk toezicht instellen.
Over families
Dus hem lid maken van de familie ? Kunnen we dan een ps abbo sharen ?
[ Voor 39% gewijzigd door Tomsworld op 01-04-2020 14:34 ]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Games die op de ps4 staan kunnen door alle accounts gespeeld worden. Dus 1 keer downloaden en klaar.Tomsworld schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:29:
Ik snap het allemaal even niet meer.
We hebben hier een PS4 slim gekocht, we zijn met 2 thuis mijn partner en ikzelf.
Moeten we nu 2 psn'ids maken, lijkt me logisch.
Maar wat om te zorgen dat we maar een keer de games moeten kopen, en beiden online kunnen spelen, zeer zelden.
Laatste keer ik playstation speelde was er nog geen sprake van online ( ps1 & psp ).
Ik zie net dat Project Cars 2 in de US PS store nog goedkoper is:thunder8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:18:
Normale versie $8,49 (hier €13)
Deluxe versie voor $13 (hier €18)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.