Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:27:
Journey to the Savage Planet is verrassend leuk moet ik zeggen. Exploren is erg leuk en de wereld zit op dat punt erg goed en mooi in elkaar. Ik vind de combat soms wat lastig, niet heel goed werken, maar meestal wel goed te doen. Al schijnt er naar het einde toe wel erg veel combat te komen, dus dat lijkt me dan wat minder.

Alle upgrades en gadgets zijn ook fun en de humor in de game vind ik ook tof! Al met al een lekkere game voor een low price !
ik zat daar ook al eens naar te kijken.
vind No Mans Sky bijv heel erg leuk.
Maar is dit een beetje daarmee te vergelijken? of is het toch totaal anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:53:
[...]

hmm rpg niet heel erg fan van, maarja aangezien de game gratis te spelen is dit weekend. Kan ik het mooi testen.

Maar God of War ben ik nu ook mee bezig ,ook veel rpg dingen erin. Continu alles upgraden en verzamelen.
AC Oddysey is wel echt Mickey Mouse RPG vind ik. De moeilijkheidsgraad is dermate laag dat het eigenlijk geen klap uitmaakt hoe je je skills verdeelt. Gewoon beetje fatsoenlijke gear en wapens blijven equippen en rammen maar. Ik heb hem vorige week op 100% gespeeld en er waren maar 2 momenten dat ik moeite had met wat enemies. Het is vooral rondrennen en van uitzichten genieten. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

spaceboy schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:10:
[...]

AC Oddysey is wel echt Mickey Mouse RPG vind ik. De moeilijkheidsgraad is dermate laag dat het eigenlijk geen klap uitmaakt hoe je je skills verdeelt. Gewoon beetje fatsoenlijke gear en wapens blijven equippen en rammen maar. Ik heb hem vorige week op 100% gespeeld en er waren maar 2 momenten dat ik moeite had met wat enemies. Het is vooral rondrennen en van uitzichten genieten. ;)
Klopt, het is geen echte RPG. Maar het is wel een dusdanig groot verschil met deel 1, dat ik het wel even wilde benoemen :)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BFV & UFC3 in een bundel voor 25 euro. Is het nog wat BFV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Het is nog steeds een game in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik heb zo'n grote backlog maar niet eens zin om te gamen nu. Misschien toch maar God of War kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Backlog is hier ook behoorlijk, maarja goede aanbiedingen blijven komen. Maar ga de AC niet meer kopen, net nog wat filmpjes bekeken. Niet helemaal mijn game denk ik.

Metro Exodus gaat hem wel worden, die nu ook maar €20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51
G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:12:
Backlog is hier ook behoorlijk, maarja goede aanbiedingen blijven komen. Maar ga de AC niet meer kopen, net nog wat filmpjes bekeken. Niet helemaal mijn game denk ik.

Metro Exodus gaat hem wel worden, die nu ook maar €20
Ben je al bekend met de Metro serie? Zo niet, dan zou ik je aanraden om eerst Metro Redux aan te schaffen, dat zijn opgepoetste versies van de eerste 2 delen. Ik vind die persoonlijk beter dan Exodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Kwistnix schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:19:
[...]

Ben je al bekend met de Metro serie? Zo niet, dan zou ik je aanraden om eerst Metro Redux aan te schaffen, dat zijn opgepoetste versies van de eerste 2 delen. Ik vind die persoonlijk beter dan Exodus.
Nee niet echt mee bekend, ooit wel eens gespeeld op de pc. Shooters zijn altijd welkom, en reviews waren best goed las ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:36:
BFV & UFC3 in een bundel voor 25 euro. Is het nog wat BFV?
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt.
Ik vind van wel en als ik de volle servers mag geloven zijn meer mensen het daarmee eens ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Kwistnix schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:19:
[...]

Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirtyrockers schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:08:
[...]

ik zat daar ook al eens naar te kijken.
vind No Mans Sky bijv heel erg leuk.
Maar is dit een beetje daarmee te vergelijken? of is het toch totaal anders?
Het is toch wel een erg andere game. Je zit op 1 planeet en die moet je verkennen en je moet van alles vinden om en ooit weer terug naar aarde te kunnen keren en het mysterie van de planeet te ontrafelen.
je krijgt steeds meet tools en gadgets waarmee je steeds verder komt op de planeet en ondertussen onderzoek je alles, de beesten, de planten, etc. Het verkennen maakt gebruik van platforming. Er zit ook resource gathering in, maar niet zo heavy als in No man's Sky. En je vliegt hier dus niet tussen verschillende planeten.

Ik heb No Man's Sky op release gespeeld en platinum gehaald. Toen was de game erg anders dan hoe hij nu is, dus ik kan het niet helemaal beoordelen, maar beide leuke games :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo DOOM is binnen en geïnstalleerd. Headset en controller opgeladen, backbutton attachment ingesteld. Eens even lekker stoom afblazen zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Ben ik de enige die de PS UX vreselijk vind? Ik wil mij nieuwe creditcard toevoegen maar ter verificatie moet ik mijn oude CC gegevens opnieuw invoeren. Ja, die ligt in de prullenbak pik.
Uiteindelijk toch gelukt. Koop ik Gran Turismo Sport in de store terwijl die al als CD versie geïnstalleerd is, moet ik die eerst weggooien en opnieuw downloaden en installeren. WAAROM in vredesnaam?
Ik vind het veel ergernis en weinig fun tot nu toe.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:10:
Zo DOOM is binnen en geïnstalleerd. Headset en controller opgeladen, backbutton attachment ingesteld. Eens even lekker stoom afblazen zo.
Pffff wat een rush. Tot nu toe is alles wat ik kut vond aan DOOM 2016 afwezig (bijvoorbeeld de gore nests) of in positive zin aanwezig (HDR, fantastische HDR). De game draait voor mijn gevoel als een trein. Het ziet er fantastisch uit. Nog geen bugs tegengekomen en hele korte laadtijden. De combat is veel vetter. Wapens hebben impact. Tegenstanders kun je aan stukken schieten en jagen op secrets is met deze map iets makkelijker en dus leuker. En meteen al in het eerste level 3 wapen mods en 2 nieuwe wapens. id Software gaat duidelijk voor de gameplay. Ben alleen huiverig voor het platformen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:32
Ook ik ben opzoek naar een nieuwe game. Ben ontzettend aan het twijfelen met Ghost Recon Breakpoint en God of War.. Iemand een ervaring met deze game

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
sten123 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 00:09:
Ook ik ben opzoek naar een nieuwe game. Ben ontzettend aan het twijfelen met Ghost Recon Breakpoint en God of War.. Iemand een ervaring met deze game
God of War is de superieure game van de twee

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je niet met elkaar vergelijken, GoW is de beste exclusive van de generatie, breakpoint is een nog niet eens middelmatige shooter. Ga voor Call of Duty Warzone dus 8)7 (Nee GoW natuurlijk!)
page404 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 21:36:
Ben ik de enige die de PS UX vreselijk vind?
Start menu is fijn, met de game tegels naast elkaar.
Zodra je iets dieper moet wordt het prut inderdaad.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 21-03-2020 00:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Om even een keer niet te mopperen: de Uncharted games vind ik echt heel tof. Vind het ook wel fijn dat als je een keer een foutje maakt dat je niet meteen 3 hoofdstukken terug moet. Goeie mix van net uitdagend genoeg zonder frustrerend te worden.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wellicht iets buiten je comfortzone maar ik kan je momenteel niets anders dan Divinity Original Sin 2 aanbevelen.

Ik ga er mee naar bed en wordt er mee wakker. Lang geleden dat ik dat met een game heb gehad.

Ideale game ook naast het gezinsleven. Weet niet hoe oud je bent maar je kan letterlijk op ieder moment even weglopen van de game door de turn based gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
F1 2019 game gratis voor de komende 30 dagen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
The Last Campfire - een nieuw avontuur van Hello Games (No Man's Sky) - komt op PS4 uit in de zomer van 2020. Meer informatie over de game vind je op de blog van PlayStation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Amaze86 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:10:
F1 2019 game gratis voor de komende 30 dagen.
Bron? in de store is ie nog gewoon 70 euro.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Geronimous schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:19:
[...]

Bron? in de store is ie nog gewoon 70 euro.
Als je demo selecteert dan kan je volledige game spelen,ook mp.
*snip*ipv pepper linkjes graag de originele links, dus https://link.formula1.com...7f3abc3bs2g0.sfy/bd33ff6d

Gaat vanaf morgen in.

[ Voor 51% gewijzigd door Geronimous op 22-03-2020 18:35 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004

Aight!

'A toy robot...'

Heb God of War ook gedownload, maar de combat is wel even wennen :P. Of ik ben gewoon niet zo goed :P

Maar wel echt vet gemaakt, mooi verhaal tot nu toe (ben nog niet zo ver).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Aight! schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:55:
[...]

Heb God of War ook gedownload, maar de combat is wel even wennen :P. Of ik ben gewoon niet zo goed :P

Maar wel echt vet gemaakt, mooi verhaal tot nu toe (ben nog niet zo ver).
Wacht maar tot je een Valkyrie tegen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DOOM op de Pro draait uitstekend, zoals ik al dacht. Volgens John de beste versie qua performance (hoewel het lijkt alsof hij misschien een issue met zijn X heeft, vreemde hickups).

Aanrader voor iedereen die een brute shooter zoekt.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2020 20:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Er zitten toch wel leuke games in de PS+ de laatste tijd. Recent heb ik Sniper Elite uitgespeeld, vanavond Bioshock infity uitgespeeld en daarna begonnen met Shadow of the Colossus begonnen, opzich ook weer een leuke en zeker originele game maar ik vindt de controls wel ruk. Heb nu 3 colossus verslagen maar ik weet niet of ik zin heb in alle 3. Misschien eens kijken welke games ik nog meer in mijn PS+ bieb heb zitten :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

maartend schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:14:
[...]

Owjee, vindt het nu al pittig en speel op normal :p

Dan maar op easy zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Aight! schreef op zondag 22 maart 2020 @ 01:00:
[...]

Owjee, vindt het nu al pittig en speel op normal :p

Dan maar op easy zetten...
Haha, goodluck. Zelfs op easy lukte het mij niet die Valkyrie te verslaan. Na een aantal pogingen heb ik die challenges maar overgeslagen. Voor de rest echt een vette game. Gisteren heb ik de verhaallijn uitgespeeld en ik heb er ontzettend van genoten (zeker voor die 5 euro waar ik hem voor in de US store heb gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de laatste Valkyrie op de allerlaagste stand gegaan. Echt onmogelijk anders. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

hostje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 01:40:
[...]

Haha, goodluck. Zelfs op easy lukte het mij niet die Valkyrie te verslaan. Na een aantal pogingen heb ik die challenges maar overgeslagen. Voor de rest echt een vette game. Gisteren heb ik de verhaallijn uitgespeeld en ik heb er ontzettend van genoten (zeker voor die 5 euro waar ik hem voor in de US store heb gehaald).
Oei, dus die zijn echt pittig. Nou ik laat het weten als ik ze tegen kom. Net dat dark elves stukje gedaan, echt Cool. Nu eerst even de rest ontdekken :p voordat ik verder ga.

Wel een verschil met de oudere God of Wars. Daar was het echt button smashen Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Aight! schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:24:
[...]

Oei, dus die zijn echt pittig. Nou ik laat het weten als ik ze tegen kom. Net dat dark elves stukje gedaan, echt Cool. Nu eerst even de rest ontdekken :p voordat ik verder ga.

Wel een verschil met de oudere God of Wars. Daar was het echt button smashen Haha
Haha, klopt. Dat button smashen daar ga je het hier in deze game niet mee redden. Denk bij de upgrades ook aan Atreus' zijn boog. Je gaat hem later ook echt nodig hebben in gevechten. Verder vooral genieten van de omgevingen en het verhaal. Veel plezier ermee. Ik ga op zoek naar mijn volgende game waar ik me in vast kan bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Amaze86 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:04:
[...]

Als je demo selecteert dan kan je volledige game spelen,ook mp.
*snip*ipv pepper linkjes graag de originele links, dus https://link.formula1.com...7f3abc3bs2g0.sfy/bd33ff6d

Gaat vanaf morgen in.
Het is zondag, de hele game werd geïnstalleerd (55Gb) met de demo, maar ik kan alleen maar d eerste race (Australie) van de campaign spelen.

Ik laat m nog even staan tot morgen, kijken of de rest dan unlocked is.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Ben eindelijk na geloof bijna 2 jaar begonnen aan assasins creed origins. Was even een moment van wat ga ik spelen. Dus dacht dan deze maar een keer. En moet zeggen bevalt me behoorlijk. Speel lekker op easy ivm geen zin in gedoe. Maar tis niet ineens mega makkelijk zit nog genoeg uitdaging in.
Graphics bevallen me goed en gameplay zeker. Dus nu al geloof ruim 5 uur inzitten, en leek 10min dus dat is altijd goed :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
v8power67 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:47:
Ben eindelijk na geloof bijna 2 jaar begonnen aan assasins creed origins. Was even een moment van wat ga ik spelen. Dus dacht dan deze maar een keer. En moet zeggen bevalt me behoorlijk. Speel lekker op easy ivm geen zin in gedoe. Maar tis niet ineens mega makkelijk zit nog genoeg uitdaging in.
Graphics bevallen me goed en gameplay zeker. Dus nu al geloof ruim 5 uur inzitten, en leek 10min dus dat is altijd goed :)
Toevallig ben ik een paar dagen geleden begonnen met het opvolgende deel van dit spel AC Odyssey. Wat jij beschrijft is heel herkenbaar al begint de game engine wel een beetje achter te lopen in vergelijking met andere AAA-ontwikkelaars. Bijvoorbeeld met betrekking tot textures, lichtinval en dat soort effect.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Toch echt ideaal dat je gratis games kan spelen voor een weekend of in dit geval F1 2019 30 dagen.

AC Odyssey getest, even gespeeld. Maar nee niet mijn games.
F1 2019 tot op heden best leuk, jammer dat de F2 career niet volledig is in deze versie.

Maar al met al tot nu toe best leuk, wacht nog wel tot F1 2020 om deze te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:32:
Toch echt ideaal dat je gratis games kan spelen voor een weekend of in dit geval F1 2019 30 dagen.

AC Odyssey getest, even gespeeld. Maar nee niet mijn games.
F1 2019 tot op heden best leuk, jammer dat de F2 career niet volledig is in deze versie.

Maar al met al tot nu toe best leuk, wacht nog wel tot F1 2020 om deze te kopen
F1 2020 krijgt een speciale editie waarbij de eerste paar races geschrapt zijn. In plaats daarvan speel je F1 2019 binnen F1 2020... F1ception.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:41:
[...]

F1 2020 krijgt een speciale editie waarbij de eerste paar races geschrapt zijn. In plaats daarvan speel je F1 2019 binnen F1 2020... F1ception.
Ben benieuwd. Zo ie zo hele leuke ervaring zo die F1 games. Stuk andere ervaring dan een need for speed of andere arcade racer vind ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
F1 gratis speelbaar is dus een farce, want ook nu kan ik niet door na de eerste race, en dat terwijl wel de hele game erop staat. Jammer, heb me best vermaakt met die eerste race (op easy :+)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

maartend schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:14:
[...]

Gelukkig kun je de game uitspelen zonder ooit maar een Valkyrie tegen te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Edmin schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Gelukkig kun je de game uitspelen zonder ooit maar een Valkyrie tegen te komen :P
Heb er tot nu toe 1 gekilled. Maar omdat ik zo slecht in die bel-puzzels ben, kom ik niet aan de ultieme gear, waarmee ik dus de rest lastig te pakken krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Je komt ze wel tegen, maar dan draai je snel weer om :9
maartend schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Heb er tot nu toe 1 gekilled. Maar omdat ik zo slecht in die bel-puzzels ben, kom ik niet aan de ultieme gear, waarmee ik dus de rest lastig te pakken krijg
Die zijn wel redelijk essentieel ja ...

[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 23-03-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 11:01
Over een weekje lekker Persona 5 Royal! Zijn ergere manieren om de thuisblijfsituatie te doorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Basekid schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:47:
Over een weekje lekker Persona 5 Royal! Zijn ergere manieren om de thuisblijfsituatie te doorkomen.
Het zijn sowieso geen slechte tijden komende maanden: Animal Crossing, DOOM Eternal, FFVII, Half-Life, The Last Of Us II, Ghost of Tsushima.

Ik hoop ontzettend dat Half-Life uiteindelijk naar PS5 + VR komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben nooit zo'n Resident Evil fan geweest, maar gisteren toch maar even de nieuwe demo geprobeerd. Ziet er op zich aardig uit, al is het volgens mij slechts 1080p resolutie, ik zie best wat aliasing en artifacten.
Maar weet gelijk weer waarom ik ze nooit wat vond, en nu al helemaal niet meer; slechts 6 inventory vakjes, na 10 minuten kun je al niks meer oppakken. Moet je gaan storen in containers. Kom je gelijk een ander minpunt tegen. Als je backtracked, ook al ben je ergens net geweest, staan er al weer nieuwe enemies. En dat in een game met limited ammo enzo 8)7 Exploren en alles willen vinden wordt zo gewoon bestraft. En hoezo hebben die zombies 3+ headshots nodig voor ze blijven liggen? En de knife is useless ...

Nee, ik weet het weer, RE? NEXT! :9

Ik had nog een kadokaart liggen, dus Doom Eternal maar besteld, overgehaald door het kijken naar de uitgebreide DF analyse/review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:54:
Ik ben nooit zo'n Resident Evil fan geweest, maar gisteren toch maar even de nieuwe demo geprobeerd. Ziet er op zich aardig uit, al is het volgens mij slechts 1080p resolutie, ik zie best wat aliasing en artifacten.
Maar weet gelijk weer waarom ik ze nooit wat vond, en nu al helemaal niet meer; slechts 6 inventory vakjes, na 10 minuten kun je al niks meer oppakken. Moet je gaan storen in containers. Kom je gelijk een ander minpunt tegen. Als je backtracked, ook al ben je ergens net geweest, staan er al weer nieuwe enemies. En dat in een game met limited ammo enzo 8)7 Exploren en alles willen vinden wordt zo gewoon bestraft. En hoezo hebben die zombies 3+ headshots nodig voor ze blijven liggen? En de knife is useless ...

Nee, ik weet het weer, RE? NEXT! :9

Ik had nog een kadokaart liggen, dus Doom Eternal maar besteld, overgehaald door het kijken naar de uitgebreide DF analyse/review!
Daar ga je geen spijt van krijgen. DOOM Eternal is zo vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:00:
[...]

Daar ga je geen spijt van krijgen. DOOM Eternal is zo vet.
Thanks. Visueel ook begrijp ik met een erg goede HDR volgens DF. Daar moet ik met mijn nieuwe Oled natuurlijk ook even van proeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-SaveMe- schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:01:
[...]

Thanks. Visueel ook begrijp ik met een erg goede HDR volgens DF. Daar moet ik met mijn nieuwe Oled natuurlijk ook even van proeven :9
Ik adviseer je om in ieder geval niet meteen op een hogere moeilijkheid te spelen. Het spel slacht je af :P

Ben nu net in level 6, bijna op de helft. Het platformen had er niet perse in gehoeven van mij, maar ik vind het echter wel leuk om in elk level alle secrets te vinden. Dus ik ga toch elk hoekje uitpluizen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:07:
[...]

Ik adviseer je om in ieder geval niet meteen op een hogere moeilijkheid te spelen. Het spel slacht je af :P

Ben nu net in level 6, bijna op de helft. Het platformen had er niet perse in gehoeven van mij, maar ik vind het echter wel leuk om in elk level alle secrets te vinden. Dus ik ga toch elk hoekje uitpluizen :).
Was ik ook niet van plan, gewoon normal :)

En ik vind secrets speuren ook wel leuk, dus daar zal voor mij ook wel wat tijd in gaan zitten. Tenzij het platformen zo irritant is dat het gewoon niet leuk meer is ...

Maar sowieso eerst nog ff Journey to the savage Planet uitspelen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:01:
[...]

Ik vind het een van de meest indrukwekkende implementaties tot nu toe. De game leent zich er natuurlijk geweldig voor met al die felle explosies en bijna neon pick-ups. Maar het is vooral de gameplay die briljant is. Je wordt geforceerd alle wapens te gebruiken en ook af te wisselen tussen glory kills, chainsaw kills en de flamethrower (health, ammo en armor).

Alle secrets vinden is zeer goed te doen zolang je de map een beetje in de gaten houdt. Daar staan ze op.

Heb je de backbutton attachment? Zonder is het platformen heel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:37:
[...]

Heb je de backbutton attachment? Zonder is het platformen heel erg lastig.
Die heb ik. Doom Eternal zal dan voor mij de eerste echte test case worden. Kan er nog niet echt aan wennen, druk vaak per ongeluk op de rechter paddle. Zeker in drukke hectische momenten. Wil dan de controller goed vastpakken en dan wil ik nog wel eens net die paddle raken ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Tiduz schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:01:
[...]

Dat klinkt inderdaad echt stom, misshcien dat er een v2 komt dan?
Ik hoop 't.. Wilde vandaag voor m'n verjaardag zo'n back button attachment halen, maar helaas nergens meer. Kan toch niet zo zijn dat er (naar mijn idee) nog zoveel vraag naar is en ze deze gewoon niet meer maken? 8)7

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
-SaveMe- schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:50:
[...]

Die heb ik. Doom Eternal zal dan voor mij de eerste echte test case worden. Kan er nog niet echt aan wennen, druk vaak per ongeluk op de rechter paddle. Zeker in drukke hectische momenten. Wil dan de controller goed vastpakken en dan wil ik nog wel eens net die paddle raken ... :/
Ik bemerk dat de back button attachment niets voor jou is, ik neem m wel van je over voor de nieuwprijs. :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:50:
[...]

Als je X eronder doet, maakt dat in DOOM niet uit. Springen moet je toch. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Monda schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:35:
[...]

Ik hoop 't.. Wilde vandaag voor m'n verjaardag zo'n back button attachment halen, maar helaas nergens meer. Kan toch niet zo zijn dat er (naar mijn idee) nog zoveel vraag naar is en ze deze gewoon niet meer maken? 8)7
Ja ik vind het ook raar, maarja hopelijk heeft de dualshock 5 het standaard

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15
[...]
Kan toch niet zo zijn dat er (naar mijn idee) nog zoveel vraag naar is en ze deze gewoon niet meer maken? 8)7
Corona zal er wel wat mee te maken hebben...
Het viel me ook al op dat Doom Eternal en vooral Animal Crossing op vrij veel plaatsen uitverkocht zijn.
Square Enix heeft ook al laten weten dat er op launch maar een beperkte voorraad van Final Fantasy 7 beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Misschien als alternatief dan maar zo'n Strike pack ding. Maar dat is bedraad. Zit je daarbij ook vast aan een specifiek draad, of bepaalde lengte bedoel ik dan? Anders kun je daar nog een langer draad tussen hangen. Ik zit namelijk vrij ver van m'n ps4 af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
*snip* gelieve dit in het feedback topic te bespreken, hier is dat offtopic.

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
offtopic
[...]

Maar ook echt nergens meer te vinden inderdaad? Geen enkele fysieke winkel heeft ze (omgeving Tilburg/Eindhoven) en nergens online verkrijgbaar... Wel balen. Marktplaats vraagt er al weer meer voor dan de nieuwprijs.

[ Voor 68% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2020 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@FabianNL stelletje ururrurjrjahhs zijn het ook, we zien het wel.Geniet nog van me ps4 :)

Tijd voor DOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
FabianNL schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:04:
Maar ook echt nergens meer te vinden inderdaad? Geen enkele fysieke winkel heeft ze (omgeving Tilburg/Eindhoven) en nergens online verkrijgbaar... Wel balen. Marktplaats vraagt er al weer meer voor dan de nieuwprijs.
Ja echt bizar... Ik had er net 1 die wilde er 50 voor hebben exclusief verzendkosten. Viel nog mee vergelijken met de prijzen op Amazon. Nou ik begin er niet aan. Misschien dat ik voor zo'n Strike pack ga. Mits de kabel ook langer kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen v&m

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-03-2020 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Wanneer krijg je DOOM binnen?

Ik heb gisteravond 3 levels opnieuw doorlopen omdat ik nog secrets miste en demon corruption niet 100% cleared was. Kan het dan toch niet hebben dat zo'n level niet op 100% staat. :+

De game voelt op sommige momenten een klein beetje als een FROM game qua level design en "beter worden". Hopelijk komt er goede post-launch ondersteuning (NG+).

Edit: sorry, dp zie ik nu.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 24-03-2020 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 23:51
Van mij mag de PS5 wel snel gaan komen.
Ik heb nog een PS4 van het eerste uur. Geweldig dat dit beestje het al zo lang met me uithoudt.

Enige nadeel is dat hij echt veel herrie begint te maken om koel te blijven.
Games worden zwaarder en eisen het maximale van het systeem.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Valandil schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:09:
Ik heb nog een PS4 van het eerste uur. Geweldig dat dit beestje het al zo lang met me uithoudt.

Nog paar maand toch, gelezen dat release van het zomer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:09:

Heb je de onderkant er al een keer afgehaald en met perslucht door de fan heen geblazen om het stof weg te halen? Dit is een relatief eenvoudig handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Nog paar maand toch, gelezen dat release van het zomer is
Was het maar zo'n feest. Release is "holiday" 2020, oftewel rond de feestdagen. Dat is op z'n vroegst oktober, maar november is waarschijnlijker, als er al geen uitstel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:24:
[...]

Was het maar zo'n feest. Release is "holiday" 2020, oftewel rond de feestdagen. Dat is op z'n vroegst oktober, maar november is waarschijnlijker, als er al geen uitstel is.
Dat blijft verwarring geven... Niet-Amerikanen denken dan 'oh summer holiday!' maar in de VS bedoelen ze met holiday season inderdaad de periode thanksgiving, kerstmis en nieuwjaar.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik heb de backbutton na 2 keer gebruiken in de kast gelegd. Moet er eigenlijk nieuwe muscle memory mee opbouwen, maar het resulteert nu steeds in gekke knoppen combi’s waardoor ik gevechten verlies met CoD en Apex.

Geen zin in verkoop, maar als ik iemand hier er een plezier mee doe, voor de nieuw prijs mag hij in haarlem opgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 23:51
Caayn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:23:
[...]
Heb je de onderkant er al een keer afgehaald en met perslucht door de fan heen geblazen om het stof weg te halen? Dit is een relatief eenvoudig handeling.
Ja die tip zag ik net op youtube voorbij komen. Alleen geen perslucht in huis.
Misschien online maar eentje bestellen. d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:24:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar las een artikel op fhm.nl release zomer ipv feestdagen.
Maarja zijn allemaal geruchten waarschijnlijk, wachten gewoon op bericht van sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar las een artikel op fhm.nl release zomer ipv feestdagen.
Maarja zijn allemaal geruchten waarschijnlijk, wachten gewoon op bericht van sony
Die maken dan dezelfde fout als veel mensen in Nederland. Die denken dat holiday de zomervakantie is, maar dat is dus niet zo. De zomer begint al over 3 maanden. Zou best gek zijn als je dan nog niet kan pre-orderen en dat er nog geen officiële reveal is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:49:
[...]

Die maken dan dezelfde fout als veel mensen in Nederland. Die denken dat holiday de zomervakantie is, maar dat is dus niet zo. De zomer begint al over 3 maanden. Zou best gek zijn als je dan nog niet kan pre-orderen en dat er nog geen officiële reveal is geweest.
hihi ja inderdaad, klopt er toch iets niet dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:51
Ik ben gestart met apocalypse training en heb Days Gone weer 'ns opgepakt. Al een tijd niet meer aangraakt, sinds ik hem heb uitgespeeld. Er is wel het een en ander gepatched en de performance is nu wel beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 06:16
Zie dat de PS4 Pro nu in de 'aanbieding' is voor 299 euro bij Intertoys. Ze weten zelf niet welk model het is. Toevallig iemand met ervaring hier die weet te vertellen of het om de CUH-7216b gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Baska88 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:13:
Zie dat de PS4 Pro nu in de 'aanbieding' is voor 299 euro bij Intertoys. Ze weten zelf niet welk model het is. Toevallig iemand met ervaring hier die weet te vertellen of het om de CUH-7216b gaat?
Volgens mij is dat de enige variant die nog geleverd wordt. Waarschijnlijk zijn ze met de vorige aanbieding met kerst al een keer helemaal uitverkocht, dus de kans dat je een latere goede batch krijgt is groot. En anders kan hij toch gratis retour?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baska88 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:13:
Wat @Jumpman zegt. Kans is aanzienlijk dat het gewoon een nieuwe is. Kan me niet voorstellen dat die oude versie nog nieuw in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Is de PS4 Pro 7216 al niet ergens in 2018 op de markt gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Vandaag als het goed is. Gisteren Journey to the Savage Planet uitgespeeld. Beetje irritante end sequence en boss fight, maar verder een leuke game. Vanavond nog wat dingetjes afmaken en dan morgen wellicht aan DOOM beginnen.

Gisteren ook nog even de demo van de Trials of Mana remake gedaan. Wat simpel qua graphics en gameplay, maar lijkt me wel een leuke jrpg voor tussendoor, als de price right is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 09:36
De PS4 slim komt met een C7 voedingskabel. Kan je daar gewoon iedere gelijk uitziende kabel met 250V/2.5A voor gebruiken? Ik heb wel stekkers liggen die qua bouwvorm C7 zijn maar een codering specifiek daarvan (Euro-8-jack - IEC 320-C7) kan ik echt nergens vinden. 250V/2.5A en Kema Keur staan er dan weer wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:47:
De PS4 slim komt met een C7 voedingskabel. Kan je daar gewoon iedere gelijk uitziende kabel met 250V/2.5A voor gebruiken? Ik heb wel stekkers liggen die qua bouwvorm C7 zijn maar een codering specifiek daarvan (Euro-8-jack - IEC 320-C7) kan ik echt nergens vinden. 250V/2.5A en Kema Keur staan er dan weer wel op.
In principe zou iedere C7 kabel gewoon moeten werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 06:16
Jumpman schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:27:
[...]

Volgens mij is dat de enige variant die nog geleverd wordt. Waarschijnlijk zijn ze met de vorige aanbieding met kerst al een keer helemaal uitverkocht, dus de kans dat je een latere goede batch krijgt is groot. En anders kan hij toch gratis retour?
Bedankt jongens, ik besloten niet zo moeilijk te doen en heb maar gewoon besteld :)

Nu maar hopen dat ik niet een nieuwe boeing 747 in huis haal als mijn oude PS4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation perkt PSN-downloadsnelheden in:

https://blog.eu.playstati...re-community/#sf231869119

Hopen dat het niet te langzaam gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 17:26:

Gisteren nog wat dingen gedownload. Ging als een trein, dus nog niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 17:26:

Volgens mij deed Ziggo dat bij mij toch al, heb nooit optimaal verbinding met PSN (als in nooit de maximale bandbreedte) als ik een internettest doe.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

@Kalder Ligt niet aan Ziggo maar helaas aan PlayStation zelf. Over het algemeen is de snelheid sub-optimaal.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Na een slechte aankoop (Just Cause 4) met mezelf afgesproken geen volle pond meer te betalen voor games. Tot nu toe aardig gelukt, de leuke games steeds met flinke kortingen gekocht.

Nu ik veel over Doom Eternal gezien en gelezen te hebben (en we “verplicht” de hele dag binnen zitten), toch maar gezwicht en Doom aangekocht.

Ik moet zeggen dat ik daar totaal geen spijt van heb, wat een heerlijke game! Prachtige graphics (PS4 Pro + LG 65C9), top sfeertje en een super gameplay. Ik speel op “I’m too young too die” en dat is al een aardig niveau: je moet veel bewegen en snel en gericht schieten, anders red je het niet.

Ter referentie: mijn topgames zijn GTA V, Fall Out 4, The Outer Worlds, Borderlands 2 en 3, Far Cry 5 en New Dawn. Ik houd van open world, RPG achtige shooters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IytU0N-ORZ4N8XUSHrH_ujs2N8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2uxZcEpy1CWkXoivr1kPZ5Cc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Kalder schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:06:
[...]

Volgens mij deed Ziggo dat bij mij toch al, heb nooit optimaal verbinding met PSN (als in nooit de maximale bandbreedte) als ik een internettest doe.
Die internet test is verre van veelzeggend... Haalde daar soms 30mbit met mijn 500mbit lijn. Maar downloaden ging gewoon met 60MB/s dus ong 500mbit. Dus die test is echt alleen handig om te weten heb je verbinding.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4 schijnt een van de nieuwe Plus games te worden. Misschien dat ik die nog een keer ga spelen op mijn nieuwe TV ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:54:
Uncharted 4 schijnt een van de nieuwe Plus games te worden. Misschien dat ik die nog een keer ga spelen op mijn nieuwe TV ...
Ja Klopt samen met Dirt Rally 2.0.

Hier wordt vrijdag C9 bezorgd. Ga dan weer opnieuw beginnen met horizon.
Hoe bevalt jouw tv tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Tricto schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:17:
[...]
Ja Klopt samen met Dirt Rally 2.0.
Klinkt te mooi om waar te zijn :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:29:
[...]

Dat gevoel heb ik ook, denk dat het net zo gaat als met PES zeg maar.

U4 heb ik al maar DR 2.0 zou een welkome aanvulling zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
[...]

https://www.psx-sense.nl/...kt-twee-absolute-toppers/

Zou wel een toffe maand zijn. De laatste maanden eigenlijk steeds wel goede games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
[...]

Heb liever een remaster van Colin Mcrae Rally 2.0 uiteraard zonder verbeteringen aan de controls :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tricto schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:17:
[...]

Hier wordt vrijdag C9 bezorgd. Ga dan weer opnieuw beginnen met horizon.
Hoe bevalt jouw tv tot nu toe?
Zeer goed! Mooie TV, super beeld _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:58:
[...]

Zeer goed! Mooie TV, super beeld _/-\o_
Wat vind je van de HDR in DOOM? _/-\o_
Pagina: 1 ... 151 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.