Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Ellen Page als Ellie :)

[ Voor 27% gewijzigd door s0kkie op 12-03-2020 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:37:
[...]

Ik maak me alleen zorgen om de casting. Ik kan me op dit moment niemand voorstellen die geschikt zou zijn om de rollen van Joel en Ellie neer te zetten. Maar dat komt omdat de game zo diep op karakterontwikkeling ingaat en een filmische ervaring is. Ik zou misschien nog liever een geanimeerde serie zien met dezelfde voice casting als in de game.
Dat is een kwestie van wennen. Helemaal hetzelfde zal het nooit zijn. Het kan prima uitpakken. Zie ook The Witcher. Henry Cavill lijkt niet enorm op Geralt, maar toch is het redelijk geloofwaardig.
Tenzij ze heel veel CGI gaan toepassen, heb ik er wat moeite mee dat een 33 jarige vrouw een meisje van 14 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:34:

Tenzij ze heel veel CGI gaan toepassen, heb ik er wat moeite mee dat een 33 jarige vrouw een meisje van 14 speelt.
Lol :D

Maar serieus, nu nog niet want de techniek is nog niet helemaal daar nog.. maar over een aantal jaar gaat dit zeker veel gebruikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:37:
[...]

Lol :D

Maar serieus, nu nog niet want de techniek is nog niet helemaal daar nog.. maar over een aantal jaar gaat dit zeker veel gebruikt worden :)
Mwah ze doen het al in The Irishman en Gemini Man en langer geleden: Looper (2012).

Ik moet zeggen dat Ellen Page wel een uncanny gelijkenis heeft met Ellie, maar dan nog.

Er is ook een deepfake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]

Mwah ze doen het al in The Irishman en Gemini Man en langer geleden: Looper (2012).

Ik moet zeggen dat Ellen Page wel een uncanny gelijkenis heeft met Ellie, maar dan nog.

Er is ook een deepfake van.

[YouTube: Ellen Page as Ellie - The Last of Us [DeepFake]]
Jazeker! Daarom zei ik nog "niet helemaal" ;)

Het is nog te 'neppig' om het heel geloofwaardig 1:1 te maken, maar ze zitten er heel dichtbij. Kijk maar naar die nieuwe met Will Smith.
Verder is het ontzettend duur en heel bewerkelijk.

Maar over een x-aantal jaar, weten we niet beter. Net zoals dat over nóg meer jaar, de acteurs bijna niet eens meer hoeven te acteren en dat het allemaal door de computers gedaan wordt :D (En zelfs de oude overleden acteurs weer gewoon gebruikt kunnen worden als ze willen, alleen dat is ook nog te 'nep' nu)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker crunchen bij Naughty Dog. Ongelooflijk dat uitgevers nog steeds harde releasedata op games plakken. Roep gewoon iets bij benadering en laat een game uitkomen als 'ie klaar is.

https://kotaku.com/as-nau...s-ii-developer-1842289962

Edit: Blade Runner remaster. Vet!

https://www.hollywoodrepo...ed-consoles-steam-1283768

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 12-03-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37
oOo oOo Geweldige game, echt enorm vaak uitgespeeld en toen ik onlangs na lange tijd de Blade Runner film weer aan het kijken was, kwam ik er pas achter hoeveel herinneringen en nostalgische gedachte ik eerste koppelde aan de film maar toch echt elementen uit de game zijn. Must have voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:10:
[...]

oOo oOo Geweldige game, echt enorm vaak uitgespeeld en toen ik onlangs na lange tijd de Blade Runner film weer aan het kijken was, kwam ik er pas achter hoeveel herinneringen en nostalgische gedachte ik eerste koppelde aan de film maar toch echt elementen uit de game zijn. Must have voor mij. :)
Ja, het geluid en de muziek zijn ook enorm goed gedaan in die game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37
Voor mij is het voornamelijk de verschillende eindes en randomness in de game. Echte replayability, vandaar dat ik hem ook ze vaak heb gespeeld. :)

1 van randomized elementen is juist waarom het zo'n geweldige game is en zo geweldig past bij hele sfeer van de film. Je kan niet weten vanaf begin welke karakters een replicant is, iets waar mensen jaren over hebben lopen discusieren bij Deckard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

Mauz1978

Console War Veteran

Raem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:37:
[...]

Ik maak me alleen zorgen om de casting. Ik kan me op dit moment niemand voorstellen die geschikt zou zijn om de rollen van Joel en Ellie neer te zetten. Maar dat komt omdat de game zo diep op karakterontwikkeling ingaat en een filmische ervaring is. Ik zou misschien nog liever een geanimeerde serie zien met dezelfde voice casting als in de game.
Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen. In Bevery Hills 90210 waren de acteurs ook allemaal 25+ terwijl het highschool mensen moesten voorstellen haha.

Clive Owen of Gerard Butler, of beter nog Russel Crowe zouden qua gelijkenis goed Joel kunnen zijn, waarvan Crowe naar mijn inziens de betere acteur is van de drie.

Ik kijk er wel naar uit!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2020 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Mauz1978 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:16:
[...]

Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen.
Ellie was 13/14 in TLoU en is 19 in deel 2. Daar komt Ellen Page echt niet meer mee weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist te horen gekregen dat ik de rest van de maand thuis moet werken. Meteen maar even in de sfeer gekomen en de soundtrack van The Last of Us op gezet in de auto. :p

Mooi moment voor een nieuwe playthrough wellicht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:54:
HBO heeft nu ook Gustavo Santaolalla (het genie dat verantwoordelijk is voor briljante soundtrack van The Last of Us) gestrikt voor de serie. Dit kan haast niet meer misgaan. *O*
PG-13 romkom met een sociaal diverse cast, waarbij Joel een Chinese homo is en Ellie een zwarte transgender moslima .

/hard wegrent :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jammer dat de nextgen er nog niet is. Was perfect geweest met alle aanbevelingen om thuis te blijven :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:24
Mauz1978 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:16:
[...]

Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen. In Bevery Hills 90210 waren de acteurs ook allemaal 25+ terwijl het highschool mensen moesten voorstellen haha.

Clive Owen of Gerard Butler, of beter nog Russel Crowe zouden qua gelijkenis goed Joel kunnen zijn, waarvan Crowe naar mijn inziens de betere acteur is van de drie.

Ik kijk er wel naar uit!
Ik kan me dat ook nog herinneren. Zij speelt ook dat hoofdpersonage uit Beyond: Two Souls. Daarin was haar personage een peuter, adolescent en volwassen vrouw. Ze heeft een heel jeugdig uiterlijk inderdaad.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:45:
Lekker crunchen bij Naughty Dog. Ongelooflijk dat uitgevers nog steeds harde releasedata op games plakken. Roep gewoon iets bij benadering en laat een game uitkomen als 'ie klaar is.

https://kotaku.com/as-nau...s-ii-developer-1842289962

Edit: Blade Runner remaster. Vet!

https://www.hollywoodrepo...ed-consoles-steam-1283768
FUCK YES must have!

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:11
Van Jonathan Cooper (ex lead animator bij ND, paar maanden terug daar vertrokken)
Als reactie op dat nieuwe 'crunch' artikel van Jason Schreier.
When I left Naughty Dog late last year they threatened to withhold my final paycheck until I signed additional paperwork stating I wouldn't share their production practices. They finally relented when I assured them that was most likely illegal...
The truth is I have no awful crunch tale. The "story animators" as we were known were averaging 46hrs a week when I left and I personally never went over 55. The story team is super organised and we reacted to whatever was thrown at us. That's not to say others weren't suffering. For the demo shown last September, the gameplay animators crunched more than I've ever seen and required weeks of recovery afterwards. One good friend of mine was hospitalised at that time due to overwork. He still had over half a year to go. There have been others since. The reason I left is because I only want to work with the best. That is no longer Naughty Dog. Their reputation for crunch within LA is so bad it was near impossible to hire seasoned contract game animators to close out the project. As such we loaded up on film animators. While super-talented, they lacked the technical/design knowhow to assemble scenes. Similarly, the design team ballooned with juniors to make up for the attrition of key roles. Every aspect of finishing this game took much longer due to the lack of game experience on the team. Don't get me wrong, these kids are mostly awesome and the best were great. It's just when the junior/senior ratio is out of balance things can really grind and more time is spent training than actually working. (LA teams, make sure and pick them up when all the contracts end.). Contract work is a huge part of the LA ecosystem to ship large games. Unlike game design, there is a thriving animation industry here and seasoned animators can (often) choose their projects. Most of the contract story animators quit last year. Those that don't can be at ND for 2-3 projects (with pauses inbetwen) and, while paid overtime, never receive benefits or the security of a full-time gig. This is the way the industry is moving so workers need more protection rather than the carot of a fulltime job "one day". There are ND stories worse than this but like everything on my twitter I'm focusing on animation. For TLOU2 fans, the game should turn out great with industry-leading animation. I would just not recommend anyone work at Naughty Dog until they prioritise talent-retention. Ultimately, ND's linear games have a formula and they focus-test the shit out of them. While talented, their success is due in large part to Sony's deep pockets funding delays rather than skill alone. A more senior team would have shipped TLOU2 a year ago.
Ik ben benieuwd wat SIE hier mee gaat doen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Tja, overal worden mensen uitgebuit. In Chinese fabrieken, in kobalt mijnen, bij bedrijven als Amazon en Bol en bij gamebedrijven.

Dat vinden we allemaal vreselijk en niet kunnen.

En dat zijn we allemaal ook weer massaal vergeten met Black Friday, de release van TLOU2/nieuwe GTA of als de bestelde Tesla of iPhone wordt uitgesteld.

Glas. Plas. Was. Niets is zo fijn om verontwaardigd te doen, maar als het uitkomt toch weer de bron van verontwaardiging steunen.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2020 07:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-10 08:47

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Vrijdag schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:40:
Tja, overal worden mensen uitgebuit. In Chinese fabrieken, in kobalt mijnen, bij bedrijven als Amazon en Bol en bij gamebedrijven.

Dat vinden we allemaal vreselijk en niet kunnen.

En dat zijn we allemaal ook weer massaal vergeten met Black Friday, de release van TLOU2/nieuwe GTA of als de bestelde Tesla of iPhone wordt uitgesteld.

Glas. Plas. Was. Niets is zo fijn om verontwaardigd te doen, maar als het uitkomt toch weer de bron van verontwaardiging steunen.
Oftewel:

Wie wil er verandering? [veel mensen/bijna iedereen, toch?]
Wie wil er veranderen? [Not so much, dan is het toch niet zo interessant/gewenst]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het blijft ook een beetje een double edged sword. Aan de ene kant zijn we het niet eens met de crunch praktijken die ervoor zorgt dat mensen met mentale en/of fysieke klachten worden geconfronteerd en thuis komen te zitten maar aan de andere kant wil je het harde werk van de developers ook steunen en de spellen mede daarom ook kopen. Echter daarmee overtuig je studios er ook weer van dat deze werk ethiek de enige manier is, want hoge verkoop cijfers.

Deze praktijken spelen trouwens niet enkel bij Naughty Dog maar bij meer AAA studios. Er was 2 jaar geleden ook zo'n heisa over Rockstar met betrekking tot de development van Red Dead Redemption 2 en ik kan me bijna niet voorstellen dat momenteel soortgelijke zaken zich ook niet afspelen in Polen bij CD Project Red.

Overigens vind ik het wel goed dat Schreier en nu die ex-ND medewerker dit opnieuw onder de aandacht brengen. Het blijven negeren is zeker niet de juiste move, met de aankomende next-gen consoles wordt de lat weer hoger gelegd en zou het me niet verbazen dat ontwikkeling van AAA games nog langer gaat duren met nog langere crunch periodes tot gevolg. In de US roept men dat unionization de enige manier is om dit soort praktijken de kop in te kunnen drukken. Ik vrees echter dat de aandacht hiervoor in de komende maanden weer wegebt als we met z'n allen massaal FF7, The Last of Us 2 en Ghosts Of Thushima aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
GRDavies75 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:22:
[...]

Oftewel:

Wie wil er verandering? [veel mensen/bijna iedereen, toch?]
Wie wil er veranderen? [Not so much, dan is het toch niet zo interessant/gewenst]
Ja, dat inderdaad. Het is vrij makkelijk om anderen de maat te nemen. Overigens, niet als persoonlijke aanval aan de mensen in dit topic hoor :)

Wat @kazuka zegt, het is natuurlijk altijd goed dit soort gevallen aan te kaarten. Ik heb echter niet de hoop dat het ooit zal veranderen. Daarvoor is de mens te veel een eindgebruiker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
kazuka schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:42:
ik kan me bijna niet voorstellen dat momenteel soortgelijke zaken zich ook niet afspelen in Polen bij CD Project Red.
https://gamer.nl/artikele...odig-voor-cyberpunk-2077/

Gebeurt idd overal. Maakt het natuurlijk niet ineens okay.

Dit vond ik wel even pijnlijk:
One major consequence of this culture has been attrition. Of the 20 non-lead designers in the credits of 2016’s Uncharted 4, a whopping 14—70 percent—are no longer at the studio, which has had wide-ranging effects on the development of The Last of Us II and led to questions about the continued viability of the Naughty Dog approach.
Hoop maar dat de naughty dog kwaliteit behouden blijft. Zonde dat je zulk talent kwijt raakt door slechte omstandigheden...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kazuka schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:42:
Het blijft ook een beetje een double edged sword. Aan de ene kant zijn we het niet eens met de crunch praktijken die ervoor zorgt dat mensen met mentale en/of fysieke klachten worden geconfronteerd en thuis komen te zitten maar aan de andere kant wil je het harde werk van de developers ook steunen en de spellen mede daarom ook kopen. Echter daarmee overtuig je studios er ook weer van dat deze werk ethiek de enige manier is, want hoge verkoop cijfers.

Deze praktijken spelen trouwens niet enkel bij Naughty Dog maar bij meer AAA studios. Er was 2 jaar geleden ook zo'n heisa over Rockstar met betrekking tot de development van Red Dead Redemption 2 en ik kan me bijna niet voorstellen dat momenteel soortgelijke zaken zich ook niet afspelen in Polen bij CD Project Red.

Overigens vind ik het wel goed dat Schreier en nu die ex-ND medewerker dit opnieuw onder de aandacht brengen. Het blijven negeren is zeker niet de juiste move, met de aankomende next-gen consoles wordt de lat weer hoger gelegd en zou het me niet verbazen dat ontwikkeling van AAA games nog langer gaat duren met nog langere crunch periodes tot gevolg. In de US roept men dat unionization de enige manier is om dit soort praktijken de kop in te kunnen drukken. Ik vrees echter dat de aandacht hiervoor in de komende maanden weer wegebt als we met z'n allen massaal FF7, The Last of Us 2 en Ghosts Of Thushima aan het spelen zijn.
De vraag is of je de developers (als in de mensen die het spel maken) steunt of gewoon het moederbedrijf en de aandeelhouders :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:53
-SaveMe- schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:24:
Was perfect geweest met alle aanbevelingen om thuis te blijven :9
Dit zijn natuurlijk ook de perfecte tijden om flinke ddos aanvallen los te laten op alle netwerken en streamingdiensten.
Dan raken mensen pas écht in paniek >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Dit zijn natuurlijk ook de perfecte tijden om flinke ddos aanvallen los te laten op alle netwerken en streamingdiensten.
Dan raken mensen pas écht in paniek >:)
No Netflix and PANIC! 😱

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Kwistnix schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:37:
[...]

Ellie was 13/14 in TLoU en is 19 in deel 2. Daar komt Ellen Page echt niet meer mee weg.
of anders
https://www.teenvogue.com...ievable-kaitlyn-dever/amp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
v8power67 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:23:
Hoop maar dat de naughty dog kwaliteit behouden blijft. Zonde dat je zulk talent kwijt raakt door slechte omstandigheden...
Inderdaad,daar gaat het mij als fan vooral om. Dat de kwaliteit van de studio daalt. Als de problemen zo chronisch zijn dat ze bijna niet meer in staat zijn om competente mensen aan te trekken.
Het valt al langer op dat de 'grote' namen binnen ND bijna allemaal vertrekken. Na TLoU2 gaat dat sowieso weer gebeuren, en dan moet je als studio weer gaan bouwen...
Naast Neil Druckmann staan tegenwoordig vooral Anthony Newman en Kurt Margenau in the picture. Die 2 zijn tegenwoordig opgeklommen tot directors. Ik ben benieuwd of die gaan blijven na TLoU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word gewoon al moe van t gezeur en geneuzel aan je kop, door die foto alleen al :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wow die pagina blijft niets van over met een Pihole en VPN met Adblocker, dat moet echt een Hell zijn zonder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:27:
[...]

Wow die pagina blijft niets van over met een Pihole en VPN met Adblocker, dat moet echt een Hell zijn zonder.
Om eerlijk te zijn...nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joetje079 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:56:
[...]

Ik heb hem een tijdje geleden ook gekocht en ik ben er zeer tevreden over :) Dat HDR is echt een hele grote toevoeging vind ik. Ik krijg morgen trouwens Nioh 2 binnen en ik ben benieuwd hoe die game eruitziet op de tv met HDR aan.
Veel plezier ermee in ieder geval ;)
Als je picture mode "Game" kiest, zit je dan in Game mode? En welke settings heb jij in die mode voor Oled light en contrast? Ik op 75 en 85 gezet ...

En welke settings voor HDR (op PS4 en TV) ?

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 13-03-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nee? Ooh dat doet de volledig witte pagina met enorme advertentie ruimtes anders vermoeden.

Vanwege alle tracking die geblokkeerd wordt ga ik maar niet kijken wie er gelijk heeft 😂

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Omg nooit geweten! :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thbIuiOWtXXz1mSuJbmo20PEi4s=/f/image/OA0GBMqeRNv7gkxwoGtS64AZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:28
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:49:
[...]

Als je picture mode "Game" kiest, zit je dan in Game mode? En welke settings heb jij in die mode voor Oled light en contrast? Ik op 75 en 85 gezet ...

Ja, dan zit je inderdaad in gamemode. Ik heb Oled light op 100 staan, contrast op 90 en brightness op 70. Kleuren spatten dan van het scherm :) Maar met deze instellingen moet je gewoon een beetje spelen want iedereen heeft weer andere voorkeuren. Je moet trouwens ingame ook vaak de instellingen even finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:49:
[...]

Je kan het beste gewoon de Rtings settings overnemen. Die zijn ook het meest accuraat zonder calibratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat komt nog uit de Duck And Cover periode, waarin Amerikanen allemaal (false) zaken weren geleerd voor het geval dat de bom zou vallen.

Interessante uitleg hier ook

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 13-03-2020 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:27:
[...]

Ja dat komt nog uit de Duck And Cover periode, waarin Amerikanen allemaal (false) zaken weren geleerd voor het geval dat de bom zou vallen.
[YouTube: Duck And Cover (1951) Bert The Turtle]

Interessante uitleg hier ook
Ja klopt :) Ik had alleen dat verder nooit bij Vault boy gedacht.. dacht dat ie gewoon zn duimpje opstak en een knipoog gaf :D

Ps, ik lees nu dus ook dat t gewoon niet werkt haha.. Dammit, daar gaat mn survival plan _O-

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 13-03-2020 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
poor Leno schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:31:
[...]

Ps, ik lees nu dus ook dat t gewoon niet werkt haha.. Dammit, daar gaat mn survival plan _O-
Dan maar snel wc papier hamsteren :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor alle “thuiswerkers”. Divinity Original Sin 2 is flink in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joetje079 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:35:
[...]

Ja, dan zit je inderdaad in gamemode. Ik heb Oled light op 100 staan, contrast op 90 en brightness op 70. Kleuren spatten dan van het scherm :) Maar met deze instellingen moet je gewoon een beetje spelen want iedereen heeft weer andere voorkeuren. Je moet trouwens ingame ook vaak de instellingen even finetunen.
Thanks!

Ik laat voorlopig OLED light op 75 staan en contrast op 85, brightness staat gewoon standaard op 50!

En je moet idd ook in de game spelen met de HDR settings. In Odessey had ik eerst echt heel lelijk effect rond de zon, soort rode bol.
Bij de settings kon je de lichtsterkte van je scherm instellen, staat standaard op 800, volgens mij klopt dat met de TV, maar gek genoeg door die omhoog te gooien werd het beter. Bij Odessey viel me vooral de lagere resoluties textures veel meer op. Had ik op mijn FullHD nooit aan gestoord 8)7

Maar Shadow of the Colossus in 4K en HDR ziet er werkelijk schitterend uit _/-\o_

Ben benieuwd hoe lang ik nog blijf kloeten met settings, uiteindeliijk wil ik natuurlijk gewoon spelen :)

Overigens is het scherm (mede door het diepe zwart) wel erg reflecterend. Ik zie de lamp achter me nu heel duidelijk. Die gaat tijdens sessies op standje laag :)

EDIT
Zal ook eens bij RTings kijken ...

EDIT
En heb jij black level op LOW staan?

En Logo brightness adjustness heb ik op HIGH?

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 13-03-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- SotC gaat pas echt shinen als je met je paard op 60fps over de grasvlaktes scheurt. Ik vond die 4K modus minder toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:07:
Voor alle “thuiswerkers”. Divinity Original Sin 2 is flink in de aanbieding.
Heel mooi, maar waar ergens....?

nevermind, in de PS store dus :+ ;

https://store.playstation...11898_00-ORIGINALSIN2DE02

van €60 naar €24 voor PS Plus

[ Voor 25% gewijzigd door jimz93 op 14-03-2020 13:26 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joetje079 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:35:
[...]

Is dat niet veel te bright? Vooral 's avonds in een matig verlichte kamer (sfeerverlichting) ? Ik heb wel brightness naar 60 opgekrikt, gewone non HDR games waren anders wel erg donker ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:56:
[...]

Is dat niet veel te bright? Vooral 's avonds in een matig verlichte kamer (sfeerverlichting) ? Ik heb wel brightness naar 60 opgekrikt, gewone non HDR games waren anders wel erg donker ...
Ok, ik ben nooit vies van offtopic dingetjes, maar dit heen-en-weer gesprekje zou best wel in onderlinge Pm's kunnen toch? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:06:
[...]

Ok, ik ben nooit vies van offtopic dingetjes, maar dit heen-en-weer gesprekje zou best wel in onderlinge Pm's kunnen toch? :>
Mja, ik zal stoppen met dat Oled. Neem ne niet kwalijk. Nog nooit eerder een TV gehad waar zoveel aan in te stellen is / moet als deze. Normaal gesproken is het uitpakken en gaan.

Maar ik ben klaar voor PS5! En waar blijft die aankondiging :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:14:
[...]

Mja, ik zal stoppen met dat Oled. Neem ne niet kwalijk. Nog nooit eerder een TV gehad waar zoveel aan in te stellen is / moet als deze. Normaal gesproken is het uitpakken en gaan.

Maar ik ben klaar voor PS5! En waar blijft die aankondiging :*)
Nou, vooruit, omdat jij t bent en zo blij ermee bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@poor Leno Als je wist hoeveel van die dingen ik al heb zitten kijken :P

Heeft iemand hier Journey to the Savage planet gespeeld? Lijkt me wel geinig en was echt rete cheap bij Amazon.nl. Heb hem maar besteld ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:21:
Tsja, gewoon gaan spelen dan zou ik zeggen ;)

Ik pas de mijne soms ook gewoon een beetje aan per spel, wat ik op dat moment het fijnste vind.

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2020 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-10 15:57

Tijntje

Hello?!

Heb me al helemaal suf gegoogeld maar het antwoord nog niet gevonden.

Op mijn PS4 heb ik een lokaal Child Account aangemaakt, kan ik die omzetten in een Sub Account op PSN?

EDIT:
Het lijkt er op dat ik het niet kan omzetten omdat mijn zoon nog geen 7 is en ik kan nu ook zijn geboorte datum niet omzetten van het al bestaande account op de PS4.
Af en toe zijn consoles zo frustrerend, waarom kan ik als eigenaar van dat stuk hardware en ouder niet doen wat ik goed vind :(

[ Voor 46% gewijzigd door Tijntje op 15-03-2020 15:43 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het lijkt er op dat ik het niet kan omzetten omdat mijn zoon nog geen 7 is en ik kan nu ook zijn geboorte datum niet omzetten van het al bestaande account op de PS4.
Volgens mij kan je bestaande account op de PS4 geen geboortedatum hebben. Een geboortedatum is gekoppeld aan een PSN-account en een lokaal account kan gekoppeld worden (door in te loggen) aan een PSN account.

Ik kan je al zeggen dat het nog erger zal worden. Toen mijn zoon eindelijk 7 was, en eindelijk zijn eigen PSN account kon hebben, kwam al snel de ontnuchtering: met zo'n account kan je geen enkel online spel spelen (ook geen 3+ of 7+ spellen). Uiteindelijk hebben we maar een nieuw PSN account aangemaakt en gelogen over de geboortedatum (basically 10 aftrekken van geboortejaar zodat hij ahw 10 jaar ouder is). Nadeel was natuurlijk wel dat trophies e.d. dan verloren gingen (of dat die op mijn account stonden omdat hij bvb Plants vs Zombies op mijn account moest spelen).

Ik zou dus ook gewoon een nieuw PSN account aanmaken op die manier. En die dan koppelen met een lokaal account op je PS4. Trouwens, wat heeft hij op dit moment al op zijn PS4 account staan dat je persé dat account wil kunnen behouden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-10 15:57

Tijntje

Hello?!

Twixie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:52:
[...]

Volgens mij kan je bestaande account op de PS4 geen geboortedatum hebben. Een geboortedatum is gekoppeld aan een PSN-account en een lokaal account kan gekoppeld worden (door in te loggen) aan een PSN account.

Ik kan je al zeggen dat het nog erger zal worden. Toen mijn zoon eindelijk 7 was, en eindelijk zijn eigen PSN account kon hebben, kwam al snel de ontnuchtering: met zo'n account kan je geen enkel online spel spelen (ook geen 3+ of 7+ spellen). Uiteindelijk hebben we maar een nieuw PSN account aangemaakt en gelogen over de geboortedatum (basically 10 aftrekken van geboortejaar zodat hij ahw 10 jaar ouder is). Nadeel was natuurlijk wel dat trophies e.d. dan verloren gingen (of dat die op mijn account stonden omdat hij bvb Plants vs Zombies op mijn account moest spelen).

Ik zou dus ook gewoon een nieuw PSN account aanmaken op die manier. En die dan koppelen met een lokaal account op je PS4. Trouwens, wat heeft hij op dit moment al op zijn PS4 account staan dat je persé dat account wil kunnen behouden ?
Als ik een nieuw account aanmaak en zijn geboorte datum zet op 7 dan krijg ik tijdens de creatie de vraag of hij een PSN account mag aanmaken. Die vraag krijg ik niet als ik een nieuw account aanmaak en aangeef dat hij 6 is.
Dus bij het aanmaken moet je een geboortedatum aangeven maar die kan je niet meer aanpassen.

En het irritante is dat een aantal zaken zoals bijvoorbeeld een savegame naar USB kopieren PSN verbinding nodig hebt zelfs als je enkel local save games hebt

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:21:

Heeft iemand hier Journey to the Savage planet gespeeld? Lijkt me wel geinig en was echt rete cheap bij Amazon.nl. Heb hem maar besteld ...
Ja en platinum van gehaald. Alleen hebben ze onlangs een gratis DLC uitgebracht met "Old game minus"-mode en heb er nog geen tijd voor gemaakt om die 2 trophies erbij te halen.

De humor is in het spel geweldig en over het algemeen prima te doen qua niveau op een paar plekjes na.
First person platformen is niet altijd ideaal, maar je went eraan en het spel is vergevend.

Old game minus is waarschijnlijk voor de fans die iets uitdagender gameplay zoeken:
- Limiet aan het aantal levens met permadeath gevolg
- Tijdslimiet
spoiler:
- Plus dat je de volledige game moet uitspelen ipv al bij genoeg fuel naar de aarde terugkeert (voor de speedruntrophy is dat al voldoende)
Note: Voor de speedruntrophy heb je 4 uur de tijd, wat meer dan zat is, geen idee hoeveel tijd je krijgt in Old game minus
Note 2: In OGM heb je per "biome"/level (van de 3 biomes die er zijn) een extra life te vinden.
Note 3: Mocht je coopen in OGM, het is een pool van levens die je deelt met je partner, dus maakt het samenspelen geen zins makkelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@GRDavies75 Thanks! Trophies boeien me niet zoveel. Ik wil gewoon de game uitspelen en in 1 playthrough zoveel mogelijk doen. Ben benieuwd!

En shadow of the Colossus heb ik echt definitief vaarwel gezegd. Controls en camera blijven een ramp en eerlijk gezegd vind ik de gameplay en de grote lege wereld ook niet veel ...

[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 16-03-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Oh ja, een persoonlijk pluspunt is ook dat ze overal en nergens $spullable hebben verstopt, als je daarvan houdt, dan kan je hier echt mee vermaken, zoeken in alle hoeken en gaatjes is zeker aan te raden. Ze zijn ook best wel goed in "verstoppen in plain sight".

spoiler:
Met upgrades kan je verder springen, er is sprake van hele lichte Metroidvania elementen, dus op plekken komen waar je eerst niet bij kon en maken ze zaken zichtbaar op je Compass om je het iets makkelijker te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door GRDavies75 op 16-03-2020 09:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-10 19:49
Iemand nog een leuke game om deze weken door te komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:53
heppe01 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:16:
Yep. Toevallig vorige week nog eentje gekocht :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:29:
@GRDavies75 Thanks! Trophies boeien me niet zoveel. Ik wil gewoon de game uitspelen en in 1 playthrough zoveel mogelijk doen. Ben benieuwd!

En shadow of the Colossus heb ik echt definitief vaarwel gezegd. Controls en camera blijven een ramp en eerlijk gezegd vind ik de gameplay en de grote lege wereld ook niet veel ...
Ben ook blij dat ik 'm via Plus kon proberen. Helemaal mee eens, controls kan ik ook niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:26
Van de week is mijn stock ps4 controller kapot gegaan, besloten om de Nacon revolution pro te halen. Wel een smak geld met zn 150 euro, maar damn wat een fijn ding zeg echt blij mee! :) Moet zeggen dat de xbox layout sowieso chiller speelt, wat minder last van een verkrampte linkerduim.

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 16-03-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Graveyard Keeper! :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Odyssey™

https://www.nintendo.com/...per-mario-odyssey-switch/

Als je alles wilt halen in die game, ben je weken zoet. Ik ben er zelf voor de tweede keer doorheen aan het spelen en aan het proberen alles te halen, wat erg leuk is.

Meer on-topic:

https://store.playstation...MSF75508-GAMESPECIALOFF/1

Kijk op je gemak hiertussen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Dat kan alleen Dennis... Een Mario game aanraden in het PS4 topic. Briljant. Je kunt ook een boek gaan lezen. Of een trui breien.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:12:
[...]

Dat kan alleen Dennis... Een Mario game aanraden in het PS4 topic. Briljant. Je kunt ook een boek gaan lezen. Of een trui breien.
Hij/zij had het over een 'game' en in mijn geposte reactie heb ik ook een link naar de actuele PS4 aanbiedingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:08
Diablo III heeft sinds zaterdag weer een nieuwe season, heb er weer ouderwets lol mee!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
spaceboy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:12:
[...]

Tja, de vraag was dan ook veel te open... Daar kun je toch niks mee.
Bestaan er goede games waar je tijd mee door kunt komen... eh, ja? Zonder enige context van wat hij leuk vindt om te spelen en wat hij al gespeeld heeft valt daar toch geen serieus antwoord op te geven.
Dus ik vond hem wel grappig om dan met een Nintendo game te komen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 00:01
Kan iemand mij vertellen of ps4 remote play werkt op een Surface pro x?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:24:
Geen idee.. probeer het en dan kun je het ons vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:
[...]

Geen idee.. probeer het en dan kun je het ons vertellen :)
Ja ik ben zelf benieuwd omdat ik geintereseerd ben in de surface pro x:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:36:
[...]

Ja ik ben zelf benieuwd omdat ik geintereseerd ben in de surface pro x:) ;)
Dan ga je naar de winkel en log je vanuit daar in op je PS4 :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Ireland

Press ☘️ to play

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETTK662WAAAG3Ke?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
sten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:24:
Staat toch gewoon Windows op?!

Maar de onscreen controller is kut dus je moet er een gewone controller bij gebruiken. En ook de kwaliteit is kut dus verwacht er niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmmm, te veel focus op te icky platforming...

Jammer, twijfel of ik hem op release ga halen...

En wat tips voor degene die hem gaan spelen...

[ Voor 30% gewijzigd door -SaveMe- op 18-03-2020 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Couldn't resist, DOOM besteld.

Ik vind dat platformen ook verschrikkelijk, maar het zal wel. Reviews zijn lyrisch over de gameplay en het schieten.

Jump en Dash gaan op de backbutton attachment en we kunnen los vrijdag.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 18-03-2020 07:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

De geschiedenis van Raccoon City in Resident Evil 3-trailer:

YouTube: Raccoon City Incident Report (English)

Demo komt morgen beschikbaar en wel actueel met de Corona om ons heen.

Verder de maart aanbiedingen om je thuis te vermaken:

https://blog.eu.playstati...starts-today/#sf231610680

En rond 17 uur de PS5 info in een presentatie:

https://blog.eu.playstation.com/

Een leuke dag dus voor de gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dank!
Misschien toch Human: Fall Flat eens proberen voor dit prijsje.
En Lonely Mountains: Downhill, *twijfel*, maar die zal nog wel flink meer afgeprijsd worden in de verdere toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij kan de site het niet aan, nog ergens een rebroadcast?

Edit, ook op IGN (https://nl.ign.com/)

[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-03-2020 17:01 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:01:
[...]

Volgens mij kan de site het niet aan, nog ergens een rebroadcast?

Edit, ook op IGN (https://nl.ign.com/)
YouTube: The Road to PS5

Opschieten het gaat elk moment beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11
Ik vond het gisteren en eergisteren eigenlijk nog best rustig op PlayStation Plus, ik had het drukker verwacht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klassieke actiegame Shadow Man krijgt remaster:

De klassieke actiegame Shadow Man uit 1999 krijgt een volledige remaster op consoles en pc.
De remaster wordt gemaakt door Nightdive Studios, bekend van System Shock: Enhanced Edition en de remasters van de Turok-games en Forsaken. Daarbij werkt het bedrijf zoals eerder gemeld ook aan een remaster van Blade Runner.

Shadow Man verscheen in 1999 op Nintendo 64, PlayStation, Dreamcast en pc en is gebaseerd op de gelijknamige comics. Spelers reizen door zowel de Lifeside als de Deadside. De game zit vol met psychische kwelling en gore.

De remaster moet in 2021 uitkomen op pc (via Steam en GOG), PlayStation, Xbox en Switch, en biedt 4K- en HDR-ondersteuning en verbeterde graphics en audio.

Afbeeldingslocatie: https://api.reshift.nl/modules/media/show_image/547488/?width=600&crop=center

Bron: https://gamer.nl/artikele...adow-man-krijgt-remaster/

Wie heeft deze klassieker vroeger met plezier gespeeld? Ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Nog nooit van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Welke headset gebruiken jullie?

Ik had een Sony PS4 headset die blauwe maar die is kapot gegaan na 4 jaar trouwe dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
@sten123 Astro A50, kost veel maar is het meer dan waard!

Heb het afgelopen jaar veel headsets geprobeerd, en weer retour gestuurd.
Misschien was ik te kieskeurig, maar dit voldoet helemaal aan mijn wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Kieft91 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:26:
@sten123 Astro A50, kost veel maar is het meer dan waard!

Heb het afgelopen jaar veel headsets geprobeerd, en weer retour gestuurd.
Misschien was ik te kieskeurig, maar dit voldoet helemaal aan mijn wensen!
Idd een topper, al zou ik momenteel even wachten wat er met de next-gen gebeurt. Zou fijn zijn als het allemaal compatible blijft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:24:
Welke headset gebruiken jullie?

Ik had een Sony PS4 headset die blauwe maar die is kapot gegaan na 4 jaar trouwe dienst.
Een witte Gold, heerlijk ding :)

Dus als jouw vorige gewoon beviel, waarom dan niet die of zelfs de Platinum?

Wat ik persoonlijk fijn vind aan Sony's eigen, is dat het de enige draadloze headsets zijn die werken :)

(Ik weet zo even niet of de surround ook werkt met andere headsets, althans zoals die van Sony het doen, en of andere headsets die bijv wel true 5.1 hebben ook werken)

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 19-03-2020 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 20:02
Ik heb Metro Exodus weer 'ns een kans gegeven. Ben eindelijk verder gekomen dan het Volga level en ben inmiddels in de Caspian Sea. Die heb ik al een keer helemaal overnieuw moeten doen wegens een game breaking bug, waarbij de verhaallijn niet verder liep (vuurtoren bug). Sowieso voelt het allemaal wat buggy en ongepolijst in vergelijking met de vorige delen en de laadtijden zijn verschrikkelijk. Toch heeft het spel wel zń charme, ik heb eindelijk een set wapens/upgrades waarmee het lekker speelt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Anton.net
In deze corona tijden heb ik me nog eens gezet achter Dark Souls 3, nu ook uitgespeeld.
Uiteindelijk toch een geweldige game. _/-\o_

Misschien ga ik binnenkort Sekiro nog eens proberen. Vorige keer was ik gestopt omdat de gameplay met dat parryen met niet aanstond. :+
Wie weet kan ik er nu wel in komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen DOOM Eternal. Ik zit wat HDR gameplay te kijken op mijn OLED en het ziet er echt waanzinnig uit. Perfecte game ook voor HDR. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 07:00
bram1984 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:03:
Morgen DOOM Eternal. Ik zit wat HDR gameplay te kijken op mijn OLED en het ziet er echt waanzinnig uit. Perfecte game ook voor HDR. Zin in!
Klinkt goed 👌🏻 ga deze ook maar is bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb gisteren maar Assassin's Creed Odyssey Gold in de aanbieding gehaald, want werd een beetje moe van de regelmatige crashes in Sniper Ghost Warrior 3. Heb ik de komende weken/maanden weer genoeg te doen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:59:
Heb gisteren maar Assassin's Creed Odessey Gold in de aanbieding gehaald, want werd een beetje moe van de regelmatige crashes in Sniper Ghost Warrior 3. Heb ik de komende weken/maanden weer genoeg te doen.
Ah die is toevallig nu gratis te spelen van 19-22 maart.. dat had je even kunnen kijken of je m wilde :X

Of wilde je het sowieoso al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

poor Leno schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:04:
[...]

Ah die is toevallig nu gratis te spelen van 19-22 maart.. dat had je even kunnen kijken of je m wilde :X

Of wilde je het sowieoso al?
Wilde hem sowieso al en zag via psprices dat ie weer in de aanbieding was. Ben fan van de reeks en volgens mij zit AS III Remastered er ook bij in de gold package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:26

Satom

Verzamel ervaringen

thunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:06:
[...]

Wilde hem sowieso al en zag via psprices dat ie weer in de aanbieding was. Ben fan van de reeks en volgens mij zit AS III Remastered er ook bij in de gold package.
De spellen Assassin's Creed III REMASTERED en Assassin's Creed Liberation REMASTERED zijn zo te zien in begrepen. Ik ga hem even op mijn psprices lijst zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Satom schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:11:
[...]
De spellen Assassin's Creed III REMASTERED en Assassin's Creed Liberation REMASTERED zijn zo te zien in begrepen. Ik ga hem even op mijn psprices lijst zetten :+
AC III en Liberation zijn inderdaad inbegrepen, ik heb ze destijds bij mijn gold edition ontvangen (kwamen een aantal maanden na de release van Odyssey uit)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Let wel op dat het een weekaanbieding is, dus niet al te lang meer duurt, voordat de prijs weer naar het normale niveau gaat. Maarja aan de andere kant is die regelmatig in de aanbieding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
thunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:59:
Heb gisteren maar Assassin's Creed Odyssey Gold in de aanbieding gehaald, want werd een beetje moe van de regelmatige crashes in Sniper Ghost Warrior 3. Heb ik de komende weken/maanden weer genoeg te doen.
Ga ik denk ik ook nog wel halen of even proberen dit weekend, voor die prijs van 16euro moet je hem eigenlijks gewoon meenemen.Vroeger op de pc deel 1 van AC wel gedaan en toen wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:32:
[...]

Ga ik denk ik ook nog wel halen of even proberen dit weekend, voor die prijs van 16euro moet je hem eigenlijks gewoon meenemen.Vroeger op de pc deel 1 van AC wel gedaan en toen wel erg leuk.
Houd er wel rekening mee dat Odyssey compleet anders is dan deel 1.
Odyssey is volledig open wereld, met RPG elementen.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:32:
[...]

Odyssey Gold is 37.99€. De andere is de standaard versie zonder DLC en de 2 andere games. Dus per saldo is de Gold versie een betere koop in mijn ogen.

Als je deel 1 leuk vond is de Ezio Collection misschien een leukere starter. 3 games voor 1 prijs en in de stijl van het allereerste deel, dus veel klimmen en airkills met het hidden blade. Niet zo repetitief als met Altaïr.

[ Voor 19% gewijzigd door thunder8 op 20-03-2020 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
Bas170 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:34:
[...]

Houd er wel rekening mee dat Odyssey compleet anders is dan deel 1.
Odyssey is volledig open wereld, met RPG elementen.
hmm rpg niet heel erg fan van, maarja aangezien de game gratis te spelen is dit weekend. Kan ik het mooi testen.

Maar God of War ben ik nu ook mee bezig ,ook veel rpg dingen erin. Continu alles upgraden en verzamelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Journey to the Savage Planet is verrassend leuk moet ik zeggen. Exploren is erg leuk en de wereld zit op dat punt erg goed en mooi in elkaar. Ik vind de combat soms wat lastig, niet heel goed werken, maar meestal wel goed te doen. Al schijnt er naar het einde toe wel erg veel combat te komen, dus dat lijkt me dan wat minder.

Alle upgrades en gadgets zijn ook fun en de humor in de game vind ik ook tof! Al met al een lekkere game voor een low price !

Pagina: 1 ... 150 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.