Ellen Page als Ellie
[ Voor 27% gewijzigd door s0kkie op 12-03-2020 12:23 ]
[ Voor 27% gewijzigd door s0kkie op 12-03-2020 12:23 ]
Dat is een kwestie van wennen. Helemaal hetzelfde zal het nooit zijn. Het kan prima uitpakken. Zie ook The Witcher. Henry Cavill lijkt niet enorm op Geralt, maar toch is het redelijk geloofwaardig.Raem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Ik maak me alleen zorgen om de casting. Ik kan me op dit moment niemand voorstellen die geschikt zou zijn om de rollen van Joel en Ellie neer te zetten. Maar dat komt omdat de game zo diep op karakterontwikkeling ingaat en een filmische ervaring is. Ik zou misschien nog liever een geanimeerde serie zien met dezelfde voice casting als in de game.
Tenzij ze heel veel CGI gaan toepassen, heb ik er wat moeite mee dat een 33 jarige vrouw een meisje van 14 speelt.
Lolbram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:34:
Tenzij ze heel veel CGI gaan toepassen, heb ik er wat moeite mee dat een 33 jarige vrouw een meisje van 14 speelt.
Mwah ze doen het al in The Irishman en Gemini Man en langer geleden: Looper (2012).poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:37:
[...]
Lol
Maar serieus, nu nog niet want de techniek is nog niet helemaal daar nog.. maar over een aantal jaar gaat dit zeker veel gebruikt worden
Jazeker! Daarom zei ik nog "niet helemaal"bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]
Mwah ze doen het al in The Irishman en Gemini Man en langer geleden: Looper (2012).
Ik moet zeggen dat Ellen Page wel een uncanny gelijkenis heeft met Ellie, maar dan nog.
Er is ook een deepfake van.
[YouTube: Ellen Page as Ellie - The Last of Us [DeepFake]]
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 12-03-2020 15:48 ]
bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:45:
Edit: Blade Runner remaster. Vet!
https://www.hollywoodrepo...ed-consoles-steam-1283768
Ja, het geluid en de muziek zijn ook enorm goed gedaan in die game.Albinoraptor schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:10:
[...]
![]()
Geweldige game, echt enorm vaak uitgespeeld en toen ik onlangs na lange tijd de Blade Runner film weer aan het kijken was, kwam ik er pas achter hoeveel herinneringen en nostalgische gedachte ik eerste koppelde aan de film maar toch echt elementen uit de game zijn. Must have voor mij.
Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen. In Bevery Hills 90210 waren de acteurs ook allemaal 25+ terwijl het highschool mensen moesten voorstellen haha.Raem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Ik maak me alleen zorgen om de casting. Ik kan me op dit moment niemand voorstellen die geschikt zou zijn om de rollen van Joel en Ellie neer te zetten. Maar dat komt omdat de game zo diep op karakterontwikkeling ingaat en een filmische ervaring is. Ik zou misschien nog liever een geanimeerde serie zien met dezelfde voice casting als in de game.
Something under the bed is drooling
[ Voor 87% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2020 17:24 ]
Ellie was 13/14 in TLoU en is 19 in deel 2. Daar komt Ellen Page echt niet meer mee weg.Mauz1978 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:16:
[...]
Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen.
PG-13 romkom met een sociaal diverse cast, waarbij Joel een Chinese homo is en Ellie een zwarte transgender moslima .bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:54:
HBO heeft nu ook Gustavo Santaolalla (het genie dat verantwoordelijk is voor briljante soundtrack van The Last of Us) gestrikt voor de serie. Dit kan haast niet meer misgaan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik kan me dat ook nog herinneren. Zij speelt ook dat hoofdpersonage uit Beyond: Two Souls. Daarin was haar personage een peuter, adolescent en volwassen vrouw. Ze heeft een heel jeugdig uiterlijk inderdaad.Mauz1978 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:16:
[...]
Ellen Page zou Ellie zo kunnen spelen. Destijds wilde ze de makers bijna aanklagen vanwege de gelijkenis. Zelfs nu ze 30+ is zou ze er goed mee weg komen. In Bevery Hills 90210 waren de acteurs ook allemaal 25+ terwijl het highschool mensen moesten voorstellen haha.
Clive Owen of Gerard Butler, of beter nog Russel Crowe zouden qua gelijkenis goed Joel kunnen zijn, waarvan Crowe naar mijn inziens de betere acteur is van de drie.
Ik kijk er wel naar uit!
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
FUCK YES must have!bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:45:
Lekker crunchen bij Naughty Dog. Ongelooflijk dat uitgevers nog steeds harde releasedata op games plakken. Roep gewoon iets bij benadering en laat een game uitkomen als 'ie klaar is.
https://kotaku.com/as-nau...s-ii-developer-1842289962
Edit: Blade Runner remaster. Vet!
https://www.hollywoodrepo...ed-consoles-steam-1283768
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik ben benieuwd wat SIE hier mee gaat doenWhen I left Naughty Dog late last year they threatened to withhold my final paycheck until I signed additional paperwork stating I wouldn't share their production practices. They finally relented when I assured them that was most likely illegal...
The truth is I have no awful crunch tale. The "story animators" as we were known were averaging 46hrs a week when I left and I personally never went over 55. The story team is super organised and we reacted to whatever was thrown at us. That's not to say others weren't suffering. For the demo shown last September, the gameplay animators crunched more than I've ever seen and required weeks of recovery afterwards. One good friend of mine was hospitalised at that time due to overwork. He still had over half a year to go. There have been others since. The reason I left is because I only want to work with the best. That is no longer Naughty Dog. Their reputation for crunch within LA is so bad it was near impossible to hire seasoned contract game animators to close out the project. As such we loaded up on film animators. While super-talented, they lacked the technical/design knowhow to assemble scenes. Similarly, the design team ballooned with juniors to make up for the attrition of key roles. Every aspect of finishing this game took much longer due to the lack of game experience on the team. Don't get me wrong, these kids are mostly awesome and the best were great. It's just when the junior/senior ratio is out of balance things can really grind and more time is spent training than actually working. (LA teams, make sure and pick them up when all the contracts end.). Contract work is a huge part of the LA ecosystem to ship large games. Unlike game design, there is a thriving animation industry here and seasoned animators can (often) choose their projects. Most of the contract story animators quit last year. Those that don't can be at ND for 2-3 projects (with pauses inbetwen) and, while paid overtime, never receive benefits or the security of a full-time gig. This is the way the industry is moving so workers need more protection rather than the carot of a fulltime job "one day". There are ND stories worse than this but like everything on my twitter I'm focusing on animation. For TLOU2 fans, the game should turn out great with industry-leading animation. I would just not recommend anyone work at Naughty Dog until they prioritise talent-retention. Ultimately, ND's linear games have a formula and they focus-test the shit out of them. While talented, their success is due in large part to Sony's deep pockets funding delays rather than skill alone. A more senior team would have shipped TLOU2 a year ago.
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2020 07:43 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oftewel:Vrijdag schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:40:
Tja, overal worden mensen uitgebuit. In Chinese fabrieken, in kobalt mijnen, bij bedrijven als Amazon en Bol en bij gamebedrijven.
Dat vinden we allemaal vreselijk en niet kunnen.
En dat zijn we allemaal ook weer massaal vergeten met Black Friday, de release van TLOU2/nieuwe GTA of als de bestelde Tesla of iPhone wordt uitgesteld.
Glas. Plas. Was. Niets is zo fijn om verontwaardigd te doen, maar als het uitkomt toch weer de bron van verontwaardiging steunen.
Ja, dat inderdaad. Het is vrij makkelijk om anderen de maat te nemen. Overigens, niet als persoonlijke aanval aan de mensen in dit topic hoorGRDavies75 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:22:
[...]
Oftewel:
Wie wil er verandering? [veel mensen/bijna iedereen, toch?]
Wie wil er veranderen? [Not so much, dan is het toch niet zo interessant/gewenst]
https://gamer.nl/artikele...odig-voor-cyberpunk-2077/kazuka schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:42:
ik kan me bijna niet voorstellen dat momenteel soortgelijke zaken zich ook niet afspelen in Polen bij CD Project Red.
Hoop maar dat de naughty dog kwaliteit behouden blijft. Zonde dat je zulk talent kwijt raakt door slechte omstandigheden...One major consequence of this culture has been attrition. Of the 20 non-lead designers in the credits of 2016’s Uncharted 4, a whopping 14—70 percent—are no longer at the studio, which has had wide-ranging effects on the development of The Last of Us II and led to questions about the continued viability of the Naughty Dog approach.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De vraag is of je de developers (als in de mensen die het spel maken) steunt of gewoon het moederbedrijf en de aandeelhouderskazuka schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:42:
Het blijft ook een beetje een double edged sword. Aan de ene kant zijn we het niet eens met de crunch praktijken die ervoor zorgt dat mensen met mentale en/of fysieke klachten worden geconfronteerd en thuis komen te zitten maar aan de andere kant wil je het harde werk van de developers ook steunen en de spellen mede daarom ook kopen. Echter daarmee overtuig je studios er ook weer van dat deze werk ethiek de enige manier is, want hoge verkoop cijfers.
Deze praktijken spelen trouwens niet enkel bij Naughty Dog maar bij meer AAA studios. Er was 2 jaar geleden ook zo'n heisa over Rockstar met betrekking tot de development van Red Dead Redemption 2 en ik kan me bijna niet voorstellen dat momenteel soortgelijke zaken zich ook niet afspelen in Polen bij CD Project Red.
Overigens vind ik het wel goed dat Schreier en nu die ex-ND medewerker dit opnieuw onder de aandacht brengen. Het blijven negeren is zeker niet de juiste move, met de aankomende next-gen consoles wordt de lat weer hoger gelegd en zou het me niet verbazen dat ontwikkeling van AAA games nog langer gaat duren met nog langere crunch periodes tot gevolg. In de US roept men dat unionization de enige manier is om dit soort praktijken de kop in te kunnen drukken. Ik vrees echter dat de aandacht hiervoor in de komende maanden weer wegebt als we met z'n allen massaal FF7, The Last of Us 2 en Ghosts Of Thushima aan het spelen zijn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit zijn natuurlijk ook de perfecte tijden om flinke ddos aanvallen los te laten op alle netwerken en streamingdiensten.-SaveMe- schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:24:
Was perfect geweest met alle aanbevelingen om thuis te blijven
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
No Netflix and PANIC! 😱dvdkiwi schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:21:
[...]
Dit zijn natuurlijk ook de perfecte tijden om flinke ddos aanvallen los te laten op alle netwerken en streamingdiensten.
Dan raken mensen pas écht in paniek
of andersKwistnix schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:37:
[...]
Ellie was 13/14 in TLoU en is 19 in deel 2. Daar komt Ellen Page echt niet meer mee weg.
Inderdaad,daar gaat het mij als fan vooral om. Dat de kwaliteit van de studio daalt. Als de problemen zo chronisch zijn dat ze bijna niet meer in staat zijn om competente mensen aan te trekken.v8power67 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:23:
Hoop maar dat de naughty dog kwaliteit behouden blijft. Zonde dat je zulk talent kwijt raakt door slechte omstandigheden...
De look heeft ze zeker mee
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik word gewoon al moe van t gezeur en geneuzel aan je kop, door die foto alleen al
Wow die pagina blijft niets van over met een Pihole en VPN met Adblocker, dat moet echt een Hell zijn zonder.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Om eerlijk te zijn...nee.Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Wow die pagina blijft niets van over met een Pihole en VPN met Adblocker, dat moet echt een Hell zijn zonder.
Als je picture mode "Game" kiest, zit je dan in Game mode? En welke settings heb jij in die mode voor Oled light en contrast? Ik op 75 en 85 gezet ...Joetje079 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:56:
[...]
Ik heb hem een tijdje geleden ook gekocht en ik ben er zeer tevreden overDat HDR is echt een hele grote toevoeging vind ik. Ik krijg morgen trouwens Nioh 2 binnen en ik ben benieuwd hoe die game eruitziet op de tv met HDR aan.
Veel plezier ermee in ieder geval
[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 13-03-2020 16:51 ]
Nee? Ooh dat doet de volledig witte pagina met enorme advertentie ruimtes anders vermoeden.
Ja, dan zit je inderdaad in gamemode. Ik heb Oled light op 100 staan, contrast op 90 en brightness op 70. Kleuren spatten dan van het scherm-SaveMe- schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:49:
[...]
Als je picture mode "Game" kiest, zit je dan in Game mode? En welke settings heb jij in die mode voor Oled light en contrast? Ik op 75 en 85 gezet ...
En welke settings voor HDR (op PS4 en TV) ?
Je kan het beste gewoon de Rtings settings overnemen. Die zijn ook het meest accuraat zonder calibratie.-SaveMe- schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:49:
[...]
Als je picture mode "Game" kiest, zit je dan in Game mode? En welke settings heb jij in die mode voor Oled light en contrast? Ik op 75 en 85 gezet ...
En welke settings voor HDR (op PS4 en TV) ?
Ja dat komt nog uit de Duck And Cover periode, waarin Amerikanen allemaal (false) zaken weren geleerd voor het geval dat de bom zou vallen.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 13-03-2020 18:29 ]
Ja kloptDonstil schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:27:
[...]
Ja dat komt nog uit de Duck And Cover periode, waarin Amerikanen allemaal (false) zaken weren geleerd voor het geval dat de bom zou vallen.
[YouTube: Duck And Cover (1951) Bert The Turtle]
Interessante uitleg hier ook
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 13-03-2020 18:33 ]
Dan maar snel wc papier hamsterenpoor Leno schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:31:
[...]
Ps, ik lees nu dus ook dat t gewoon niet werkt haha.. Dammit, daar gaat mn survival plan
Thanks!Joetje079 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:35:
[...]
Ja, dan zit je inderdaad in gamemode. Ik heb Oled light op 100 staan, contrast op 90 en brightness op 70. Kleuren spatten dan van het schermMaar met deze instellingen moet je gewoon een beetje spelen want iedereen heeft weer andere voorkeuren. Je moet trouwens ingame ook vaak de instellingen even finetunen.
[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 13-03-2020 20:35 ]
Heel mooi, maar waar ergens....?Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:07:
Voor alle “thuiswerkers”. Divinity Original Sin 2 is flink in de aanbieding.
[ Voor 25% gewijzigd door jimz93 op 14-03-2020 13:26 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Is dat niet veel te bright? Vooral 's avonds in een matig verlichte kamer (sfeerverlichting) ? Ik heb wel brightness naar 60 opgekrikt, gewone non HDR games waren anders wel erg donker ...Joetje079 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:35:
[...]
Ja, dan zit je inderdaad in gamemode. Ik heb Oled light op 100 staan, contrast op 90 en brightness op 70. Kleuren spatten dan van het schermMaar met deze instellingen moet je gewoon een beetje spelen want iedereen heeft weer andere voorkeuren. Je moet trouwens ingame ook vaak de instellingen even finetunen.
Ok, ik ben nooit vies van offtopic dingetjes, maar dit heen-en-weer gesprekje zou best wel in onderlinge Pm's kunnen toch?-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:56:
[...]
Is dat niet veel te bright? Vooral 's avonds in een matig verlichte kamer (sfeerverlichting) ? Ik heb wel brightness naar 60 opgekrikt, gewone non HDR games waren anders wel erg donker ...
Mja, ik zal stoppen met dat Oled. Neem ne niet kwalijk. Nog nooit eerder een TV gehad waar zoveel aan in te stellen is / moet als deze. Normaal gesproken is het uitpakken en gaan.poor Leno schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:06:
[...]
Ok, ik ben nooit vies van offtopic dingetjes, maar dit heen-en-weer gesprekje zou best wel in onderlinge Pm's kunnen toch?
Nou, vooruit, omdat jij t bent en zo blij ermee bent-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:14:
[...]
Mja, ik zal stoppen met dat Oled. Neem ne niet kwalijk. Nog nooit eerder een TV gehad waar zoveel aan in te stellen is / moet als deze. Normaal gesproken is het uitpakken en gaan.
Maar ik ben klaar voor PS5! En waar blijft die aankondiging
Tsja, gewoon gaan spelen dan zou ik zeggen-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:21:
@poor Leno Als je wist hoeveel van die dingen ik al heb zitten kijken
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2020 14:27 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Tijntje op 15-03-2020 15:43 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Volgens mij kan je bestaande account op de PS4 geen geboortedatum hebben. Een geboortedatum is gekoppeld aan een PSN-account en een lokaal account kan gekoppeld worden (door in te loggen) aan een PSN account.Het lijkt er op dat ik het niet kan omzetten omdat mijn zoon nog geen 7 is en ik kan nu ook zijn geboorte datum niet omzetten van het al bestaande account op de PS4.
Als ik een nieuw account aanmaak en zijn geboorte datum zet op 7 dan krijg ik tijdens de creatie de vraag of hij een PSN account mag aanmaken. Die vraag krijg ik niet als ik een nieuw account aanmaak en aangeef dat hij 6 is.Twixie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:52:
[...]
Volgens mij kan je bestaande account op de PS4 geen geboortedatum hebben. Een geboortedatum is gekoppeld aan een PSN-account en een lokaal account kan gekoppeld worden (door in te loggen) aan een PSN account.
Ik kan je al zeggen dat het nog erger zal worden. Toen mijn zoon eindelijk 7 was, en eindelijk zijn eigen PSN account kon hebben, kwam al snel de ontnuchtering: met zo'n account kan je geen enkel online spel spelen (ook geen 3+ of 7+ spellen). Uiteindelijk hebben we maar een nieuw PSN account aangemaakt en gelogen over de geboortedatum (basically 10 aftrekken van geboortejaar zodat hij ahw 10 jaar ouder is). Nadeel was natuurlijk wel dat trophies e.d. dan verloren gingen (of dat die op mijn account stonden omdat hij bvb Plants vs Zombies op mijn account moest spelen).
Ik zou dus ook gewoon een nieuw PSN account aanmaken op die manier. En die dan koppelen met een lokaal account op je PS4. Trouwens, wat heeft hij op dit moment al op zijn PS4 account staan dat je persé dat account wil kunnen behouden ?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ja en platinum van gehaald. Alleen hebben ze onlangs een gratis DLC uitgebracht met "Old game minus"-mode en heb er nog geen tijd voor gemaakt om die 2 trophies erbij te halen.-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:21:
@poor Leno Als je wist hoeveel van die dingen ik al heb zitten kijken
Heeft iemand hier Journey to the Savage planet gespeeld? Lijkt me wel geinig en was echt rete cheap bij Amazon.nl. Heb hem maar besteld ...
[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 16-03-2020 09:30 ]
[ Voor 0% gewijzigd door GRDavies75 op 16-03-2020 09:52 . Reden: typo ]
Yep. Toevallig vorige week nog eentje gekochtheppe01 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:16:
Iemand nog een leuke game om deze weken door te komen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ben ook blij dat ik 'm via Plus kon proberen. Helemaal mee eens, controls kan ik ook niet aan wennen.-SaveMe- schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:29:
@GRDavies75 Thanks! Trophies boeien me niet zoveel. Ik wil gewoon de game uitspelen en in 1 playthrough zoveel mogelijk doen. Ben benieuwd!
En shadow of the Colossus heb ik echt definitief vaarwel gezegd. Controls en camera blijven een ramp en eerlijk gezegd vind ik de gameplay en de grote lege wereld ook niet veel ...
[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 16-03-2020 11:40 ]
Graveyard Keeper! :-)heppe01 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:16:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Super Mario Odyssey™heppe01 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:16:
Dat kan alleen Dennis... Een Mario game aanraden in het PS4 topic. Briljant. Je kunt ook een boek gaan lezen. Of een trui breien.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Hij/zij had het over een 'game' en in mijn geposte reactie heb ik ook een link naar de actuele PS4 aanbiedingen.spaceboy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:12:
[...]
Dat kan alleen Dennis... Een Mario game aanraden in het PS4 topic. Briljant. Je kunt ook een boek gaan lezen. Of een trui breien.
Diablo III heeft sinds zaterdag weer een nieuwe season, heb er weer ouderwets lol mee!heppe01 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:16:
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Tja, de vraag was dan ook veel te open... Daar kun je toch niks mee.spaceboy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:12:
[...]
Gamertag: FinrazielNL
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Geen idee.. probeer het en dan kun je het ons vertellensten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:24:
Kan iemand mij vertellen of ps4 remote play werkt op een Surface pro x?
Ja ik ben zelf benieuwd omdat ik geintereseerd ben in de surface pro x:)poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:
[...]
Geen idee.. probeer het en dan kun je het ons vertellen
Dan ga je naar de winkel en log je vanuit daar in op je PS4sten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:36:
[...]
Ja ik ben zelf benieuwd omdat ik geintereseerd ben in de surface pro x:)
Staat toch gewoon Windows op?!sten123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:24:
Kan iemand mij vertellen of ps4 remote play werkt op een Surface pro x?
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 18-03-2020 07:19 ]
Verwijderd
Dank!Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:37:
Verder de maart aanbiedingen om je thuis te vermaken:
https://blog.eu.playstati...starts-today/#sf231610680
Volgens mij kan de site het niet aan, nog ergens een rebroadcast?Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:37:
[b]
En rond 17 uur de PS5 info in een presentatie:
https://blog.eu.playstation.com/
[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-03-2020 17:01 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
YouTube: The Road to PS5MeNTaL_TO schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:01:
[...]
Volgens mij kan de site het niet aan, nog ergens een rebroadcast?
Edit, ook op IGN (https://nl.ign.com/)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Idd een topper, al zou ik momenteel even wachten wat er met de next-gen gebeurt. Zou fijn zijn als het allemaal compatible blijft.Kieft91 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:26:
@sten123 Astro A50, kost veel maar is het meer dan waard!
Heb het afgelopen jaar veel headsets geprobeerd, en weer retour gestuurd.
Misschien was ik te kieskeurig, maar dit voldoet helemaal aan mijn wensen!
Een witte Gold, heerlijk dingsten123 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:24:
Welke headset gebruiken jullie?
Ik had een Sony PS4 headset die blauwe maar die is kapot gegaan na 4 jaar trouwe dienst.
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 19-03-2020 11:30 ]
Klinkt goed 👌🏻 ga deze ook maar is bekijken.bram1984 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:03:
Morgen DOOM Eternal. Ik zit wat HDR gameplay te kijken op mijn OLED en het ziet er echt waanzinnig uit. Perfecte game ook voor HDR. Zin in!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ah die is toevallig nu gratis te spelen van 19-22 maart.. dat had je even kunnen kijken of je m wildethunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:59:
Heb gisteren maar Assassin's Creed Odessey Gold in de aanbieding gehaald, want werd een beetje moe van de regelmatige crashes in Sniper Ghost Warrior 3. Heb ik de komende weken/maanden weer genoeg te doen.
Wilde hem sowieso al en zag via psprices dat ie weer in de aanbieding was. Ben fan van de reeks en volgens mij zit AS III Remastered er ook bij in de gold package.poor Leno schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:04:
[...]
Ah die is toevallig nu gratis te spelen van 19-22 maart.. dat had je even kunnen kijken of je m wilde
Of wilde je het sowieoso al?
De spellen Assassin's Creed III REMASTERED en Assassin's Creed Liberation REMASTERED zijn zo te zien in begrepen. Ik ga hem even op mijn psprices lijst zettenthunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:06:
[...]
Wilde hem sowieso al en zag via psprices dat ie weer in de aanbieding was. Ben fan van de reeks en volgens mij zit AS III Remastered er ook bij in de gold package.
AC III en Liberation zijn inderdaad inbegrepen, ik heb ze destijds bij mijn gold edition ontvangen (kwamen een aantal maanden na de release van Odyssey uit)Satom schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:11:
[...]
De spellen Assassin's Creed III REMASTERED en Assassin's Creed Liberation REMASTERED zijn zo te zien in begrepen. Ik ga hem even op mijn psprices lijst zetten
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ga ik denk ik ook nog wel halen of even proberen dit weekend, voor die prijs van 16euro moet je hem eigenlijks gewoon meenemen.Vroeger op de pc deel 1 van AC wel gedaan en toen wel erg leuk.thunder8 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:59:
Heb gisteren maar Assassin's Creed Odyssey Gold in de aanbieding gehaald, want werd een beetje moe van de regelmatige crashes in Sniper Ghost Warrior 3. Heb ik de komende weken/maanden weer genoeg te doen.
Houd er wel rekening mee dat Odyssey compleet anders is dan deel 1.G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:32:
[...]
Ga ik denk ik ook nog wel halen of even proberen dit weekend, voor die prijs van 16euro moet je hem eigenlijks gewoon meenemen.Vroeger op de pc deel 1 van AC wel gedaan en toen wel erg leuk.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Odyssey Gold is 37.99€. De andere is de standaard versie zonder DLC en de 2 andere games. Dus per saldo is de Gold versie een betere koop in mijn ogen.G.Scholtens schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:32:
[...]
Ga ik denk ik ook nog wel halen of even proberen dit weekend, voor die prijs van 16euro moet je hem eigenlijks gewoon meenemen.Vroeger op de pc deel 1 van AC wel gedaan en toen wel erg leuk.
[ Voor 19% gewijzigd door thunder8 op 20-03-2020 08:44 ]
hmm rpg niet heel erg fan van, maarja aangezien de game gratis te spelen is dit weekend. Kan ik het mooi testen.Bas170 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:34:
[...]
Houd er wel rekening mee dat Odyssey compleet anders is dan deel 1.
Odyssey is volledig open wereld, met RPG elementen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq