GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik zie dan meer een Nathan Drake in hem.
Echter worden die grappen voor hem geschreven in een scriptKenny_026 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:02:
Ja plus hij heeft ook de Humor van nathan drake.
Nou dat is dus niet alleen maar zo.. Pratt is echt een grappige kerel, als je ziet wat hij allemaal post, doet en zegts0kkie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:55:
[...]
Echter worden die grappen voor hem geschreven in een script
Yep. Hilarische dude. Ryan Reynolds ook.poor Leno schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:56:
[...]
Nou dat is dus niet alleen maar zo.. Pratt is echt een grappige kerel, als je ziet wat hij allemaal post, doet en zegt
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wellicht wordt de lipsync aangepast op basis van de taal die je kiest. FFXV doet dit ook (en ongetwijfeld nog meer games).Major_ton schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:54:
Ik heb opper veel zin in Ghost of Tsushima, maarrrrr.... Spelen in het Japans met Engelse subs zou mijn voorkeur hebben. Nu kan dat ook, maar ik keek net de Japanse trailer en wat dan opvalt is dat de lip animaties voor de Engelse spraak zijn gemaakt en dus is het net alsof je een film met Duitse na synchronisatie zit te kijken. Het ziet er niet uit. Wat zonde zeg!
Arnold Schwarzenegger in Pet Detective gaan niet werken hoors0kkie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:55:
[...]
Echter worden die grappen voor hem geschreven in een script
Als ik dit zie zie ik in hem echt de perfecte Nathan Drake.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q3znhTOUqi8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OjxcWhQYMKw]
[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 06-03-2020 13:25 ]
Nou je hoeft geen enkel spel te spelen daar veranderd een film weinig aan.dvdkiwi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:35:
[...]
Mooi, dan wacht daar wel op; hoef ik beide games niet meer te spelen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Het houdt niet op, niet vanzelf. Dit is wat.. bundel 132 ondertussen? Ik vind KH een leuke serie, maar ze moeten hier echt mee stoppen.
[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 06-03-2020 13:49 ]
Volgens mij moet je de URL veranderen naar video oidKenny_026 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:16:
[...]
Arnold Schwarzenegger in Pet Detective gaan niet werken hoor![]()
Als ik dit zie zie ik in hem echt de perfecte Nathan Drake.
[YouTube]
[YouTube]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jasphur schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:49:
[...]
Volgens mij moet je de URL veranderen naar video oid
/f/image/zU1oWZtbZ3yYRPtNW4hB0RuF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie het niet

Net even gekeken. Je YT bron wil niet dat je embed / linked
Probeer het eens met een andere videoclip. De video tags werken namelijk gewoon
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 06-03-2020 14:26 ]
Hmm, heb voreger 1 en 2 gespeeld en overwoog net om de gehele bundel voor de PS4 te kopen nu die in de aanbieding is vor 30 euro. Misschien toch maar even wachten hoe veel deze nieuwe gaat kosten dan.Raem schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:47:
[Afbeelding]
Het houdt niet op, niet vanzelf. Dit is wat.. bundel 132 ondertussen? Ik vind KH een leuke serie, maar ze moeten hier echt mee stoppen.
Of nog even op de bundel wachten met alle DLC van KH3 er ook nog bij.Philip Ross schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:21:
[...]
Hmm, heb voreger 1 en 2 gespeeld en overwoog net om de gehele bundel voor de PS4 te kopen nu die in de aanbieding is vor 30 euro. Misschien toch maar even wachten hoe veel deze nieuwe gaat kosten dan.
Digitaal is deze al beschikaar. Nu inderdaad in de aanbieding, dus ik denk dat je deze ook bedoelt?Philip Ross schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:21:
[...]
Hmm, heb voreger 1 en 2 gespeeld en overwoog net om de gehele bundel voor de PS4 te kopen nu die in de aanbieding is vor 30 euro. Misschien toch maar even wachten hoe veel deze nieuwe gaat kosten dan.
https://store.playstation...RTSALL?emcid=pa-st-233073
Binnenkort komt die dus ook nog fysiek uit.
En er zal inderdaad vast ook wel een bundel komen waar de DLC bij zit.
Is dat diezelfde bundel? Dacht dat in die nieuwe ook wel de DLC zou zitten dan. Blijkbaar niet.Raem schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:33:
[...]
Digitaal is deze al beschikaar. Nu inderdaad in de aanbieding, dus ik denk dat je deze ook bedoelt?
https://store.playstation...RTSALL?emcid=pa-st-233073
Binnenkort komt die dus ook nog fysiek uit.
En er zal inderdaad vast ook wel een bundel komen waar de DLC bij zit.
In ieder geval wacht ik nog even op de prijzen van de DLC aanbiedingen voordat ik tot kopen over ga.
Wil toch eerst nog Ni no Kuni 2 kopen en spelen voordat ik aan KH toe kom. Nu nog kiezen tussen de base game daarvan (9.99) en de versie met DLC's er bij (14.99)
Is de licensie zo enorm belangrijk om te controleren van die apps. Dat je digitale games niet kan spelen kan ik nog beetje begrijpen.
Die verkapte advertentie viel ook helemaal niet op gelukkigralph075 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:05:
[...]
Blij dat ik je er vanaf kon helpen
In goede orde ontvangen, thanks!
Mijn kinderen zijn geinteresseerd in de Cat & Dogs uitbreiding sinds Sims 4 in de Plus zat, maar we hebben wel geen zin om het dubbel te moeten aanschaffen.
Ja dit is mogelijk, ik download ook alles op mijn account en het wordt gespeeld op een ander account.Twixie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:24:
Weet er toevallig iemand of de uitbreidingen van Sims 4 speelbaar zijn voor alle accounts op dezelfde PS4 of enkel voor de account die het aangekocht heeft ? Ik zou denken voor alle accounts, maar met EA weet je maar nooit.
Mijn kinderen zijn geinteresseerd in de Cat & Dogs uitbreiding sinds Sims 4 in de Plus zat, maar we hebben wel geen zin om het dubbel te moeten aanschaffen.
leek me wel handig voor FF14 (mmo) maar helaas nog maar afwachten dan
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ja veel mensen blijven binnen om te gamenTiduz schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:49:
komt het door het coronavirus ofzo dat die zo slecht leverbaar is?
Al met al lijkt het me zeker een leuke game te worden ...
Is dat solo een beetje te doen? Of speel je met anderen?bram1984 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:24:
Net uit verveling World War Z voor € 11,99 gedownload. Wat een vermakelijke rag game is dat. Lekker om even tussendoor te doen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tot nu toe alleen solo gedaan. Behoorlijk verslavend.Vrijdag schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:21:
[...]
Is dat solo een beetje te doen? Of speel je met anderen?
Ah top. Ik mis de zombie mode uit CoD een beetje. Dus misschien WWZ eens proberen.bram1984 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:38:
[...]
Tot nu toe alleen solo gedaan. Behoorlijk verslavend.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tsja, ook weer vrijgezel?bram1984 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:38:
[...]
Tot nu toe alleen solo gedaan. Behoorlijk verslavend.
Volgens mij is de nuance wel dat het werkt zolang dat account waarmee gekocht is ook primair staat op die PS4.Twixie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:24:
Weet er toevallig iemand of de uitbreidingen van Sims 4 speelbaar zijn voor alle accounts op dezelfde PS4 of enkel voor de account die het aangekocht heeft ? Ik zou denken voor alle accounts, maar met EA weet je maar nooit.
De normal mode, dus niet de easy en de easy variant ...Jasphur schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:58:
@-SaveMe- Welke mode had je gekozen voor de gevechten?
Moet zeggen dat die variant op de Easy mode best geinig was-SaveMe- schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:18:
[...]
De normal mode, dus niet de easy en de easy variant ...
Ja, die requirement ken ik.Kenny_026 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:36:
[...]
Volgens mij is de nuance wel dat het werkt zolang dat account waarmee gekocht is ook primair staat op die PS4.
Ik wil vooral vermijden dat het weer een geval wordt zoals met die Star Wars Battlefront II: Celebration Edition. Maar dat waren dan wel vooral cosmetische uitbreidingen, en die bleken dus alleen op mijn account bruikbaar en niet op die van de kinderen.
Ja het gros van de uitbreidingen zijn accountgebonden en daar kom je maar op één manier achter en dat is proberen. Met season passes is dat vaak het geval.Twixie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:23:
[...]
Ja, die requirement ken ik.
Ik wil vooral vermijden dat het weer een geval wordt zoals met die Star Wars Battlefront II: Celebration Edition. Maar dat waren dan wel vooral cosmetische uitbreidingen, en die bleken dus alleen op mijn account bruikbaar en niet op die van de kinderen.
Maatje van mij met wie ik gamesharing doe kocht laatst een uitgebreide versie van een game. Omdat ik zeg maar zijn primaire ps4 heb kreeg ik de extras en hij niet.
Mocht iemand er een hebben en niet gebruiken / tegenvallen wil ik m wel overnemen
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Maar dat is raar... Weet je dit zeker? Ik zou verwachten dat, zolang hij met zijn account waar hij die uitgebreide versie op gekocht heeft ingelogd is en daar ook mee speelt (dus niet weer met een ander derde account op die PS4 spelen), dat hij gewoon alles zou moeten hebben... Precies zoals je zegt, account gebonden, maar hij zit toch ook op het account waar het mee gekocht is?Kenny_026 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:28:
[...]
Ja het gros van de uitbreidingen zijn accountgebonden en daar kom je maar op één manier achter en dat is proberen. Met season passes is dat vaak het geval.
Maatje van mij met wie ik gamesharing doe kocht laatst een uitgebreide versie van een game. Omdat ik zeg maar zijn primaire ps4 heb kreeg ik de extras en hij niet.
Gamertag: FinrazielNL
Ik vraag me af of het controller-probleem er voor iets tussen zit. Voor wie het hier niet eerder gelezen heeft, er is een issue met bepaalde (oudere?) controllers dat ze in combinatie met de back button attachment en specifieke games, na een paar minuten gewoon disconnecten van de PS4. Op bol en Amazon zie ik ook al enkele meldingen hierover en iemand zegt dat hij contact had met Sony en ze ervan op de hoogte zijn.Tiduz schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:26:
ik er niet op moet gaan rekenen dat er een tweede levering van de dualshock back button attachment gaat komen, bizar.
Er zit overigens nog wel een tenenkrommend design-issue in. Je kan een profiel aanmaken dat beide knoppen desactiveert (verbodstekentje voor beide knoppen). Echter, dat profiel verdwijnt vervolgens als je doorheen de profiel scrollt !!! Ik dacht eerst, ha leuk, voor het geval je eigenlijk de backbuttons niet wil gebruiken, om dan vast te stellen dat dat profiel spoorloos was. Hoe verzinnen ze het...
Dit is een losstaande game, gratis
[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 09-03-2020 18:18 ]
Dat klinkt inderdaad echt stom, misshcien dat er een v2 komt dan?Twixie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:23:
[...]
Ik vraag me af of het controller-probleem er voor iets tussen zit. Voor wie het hier niet eerder gelezen heeft, er is een issue met bepaalde (oudere?) controllers dat ze in combinatie met de back button attachment en specifieke games, na een paar minuten gewoon disconnecten van de PS4. Op bol en Amazon zie ik ook al enkele meldingen hierover en iemand zegt dat hij contact had met Sony en ze ervan op de hoogte zijn.
Er zit overigens nog wel een tenenkrommend design-issue in. Je kan een profiel aanmaken dat beide knoppen desactiveert (verbodstekentje voor beide knoppen). Echter, dat profiel verdwijnt vervolgens als je doorheen de profiel scrollt !!! Ik dacht eerst, ha leuk, voor het geval je eigenlijk de backbuttons niet wil gebruiken, om dan vast te stellen dat dat profiel spoorloos was. Hoe verzinnen ze het...
Die ga ik wel even proberen. Totale boredom is toegeslagen na 60 uur TW3.Anton.net schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:16:
Morgen komt de nieuwe Battle royale van CoD uit: Call of Duty Warzone
Dit is een losstaande game, gratis
[YouTube: Call of Duty: Warzone | Reveal Trailer | PS4]
En jij denkt dat battle royale je uit die verveeldheid kan halen? Als er één saaie game modus is dan is het battle royale wel imhobram1984 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:31:
[...]
Die ga ik wel even proberen. Totale boredom is toegeslagen (...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb het over TW3. Ik heb momenteel totaal niet de behoefte om daar weer in te duiken. Dus ja, een snelle snack tussendoor zou fijn zijn.dvdkiwi schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:39:
[...]
En jij denkt dat battle royale je uit die verveeldheid kan halen? Als er één saaie game modus is dan is het battle royale wel imho
Ik snapte jebram1984 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:47:
[...]
Ik heb het over TW3. Ik heb momenteel totaal niet de behoefte om daar weer in te duiken. Dus ja, een snelle snack tussendoor zou fijn zijn.
Ik bedoel is dat BR een vrij saaie game mode is, ik denk dat je je daar redelijk snel weer zal vervelen. Maar wie weet, misschien vermaak jij je er wel mee
Heb jij als controls- en grahpicspurist trouwens Shadow of the Colossus gespeeld? Is het nog te doen of spat de oudheid er qua controls vanaf?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 09-03-2020 19:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja die had ik op release. Ik vind 'm briljant net als The Last Guardian. Controls zijn prima.dvdkiwi schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:52:
[...]
Ik snapte je
Ik bedoel is dat BR een vrij saaie game mode is, ik denk dat je je daar redelijk snel weer zal vervelen. Maar wie weet, misschien vermaak jij je er wel mee
Heb jij als controls- en grahpicspurist trouwens Shadow of the Colossus gespeeld? Is het nog te doen of spat de oudheid er qua controls vanaf?
Er komt vrijdag een goede snack voor je uit of beter gezegd een hele maaltijd. ;-) (Nioh 2) maar daar zal je wel geen trek in hebben.bram1984 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:47:
[...]
Ik heb het over TW3. Ik heb momenteel totaal niet de behoefte om daar weer in te duiken. Dus ja, een snelle snack tussendoor zou fijn zijn.
Correct.Ambition88 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:20:
[...]
Er komt vrijdag een goede snack voor je uit of beter gezegd een hele maaltijd. ;-) (Nioh 2) maar daar zal je wel geen trek in hebben.
Maar voor alle gamers.. Als je m nog niet hebt gezien, op Netflix staat "Ready Player One" van Spielberg.
Ga die kijken!!
Wat een leuke entertaining film over games, films, popculture in het algemeen!
Ik heb zo hard zitten super-nerden, niet normaal

Echt een blast from the past en alle 'memberberries die je maar kunt wensen
Dikke aanrader dus!
Jazeker, het heeft er denk ik mee te maken of het een downloadable package is of een flag die geactiveerd wordt op je account. Ik meen dat ik bij GTA de extras kreeg maar ook bij Destiny en the Division.Finraziel schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:11:
[...]
Maar dat is raar... Weet je dit zeker? Ik zou verwachten dat, zolang hij met zijn account waar hij die uitgebreide versie op gekocht heeft ingelogd is en daar ook mee speelt (dus niet weer met een ander derde account op die PS4 spelen), dat hij gewoon alles zou moeten hebben... Precies zoals je zegt, account gebonden, maar hij zit toch ook op het account waar het mee gekocht is?
Inderdaad stom dat ie verdwijnt, was wel makkelijk geweest als derde profiel voor bij games waarin je de add-on niet gebruikt.Twixie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:23:
[...]
Je kan het derde profiel trouwens wel weer terugkrijgen door opnieuw knoppen toe te wijzen.
https://blog.us.playstati...ations-worldwide-studios/
PSB: Speaking of experimentation, there have been rumors of a Horizon Zero Dawn complete edition that might be coming to PC… can you confirm or deny that?
HH: Yes, I can confirm that Horizon Zero Dawn is coming to PC this summer…. There will be more information coming from Guerrilla, from the new studio directors [Michiel van der Leeuw, JB van Beek, and Angie Smets] pretty soon.
Adviseren jullie muis en toetsenbord of en muiscontroller om COD:MW te spelen op de PS4. Mijn laptop heeft het gisteren begeven, maar wil graag de Battle Royale modus spelen zonder opnieuw 1000+ euro uit te geven aan een nieuw systeem. En is elke muis en toetsenbord combinatie met USB-aansluiting geschikt om aan te sluiten op de PS4?
Dit weekend beginnen kijken met mijn 9-jarige gamende zoon. Vond hij heel leuk, tot ineens die Alien referentie kwam en hij toch wel redelijk geschrokken was. Daarna nog eens gegoogled en er komt blijkbaar ook nog een enge referentie naar The Shining in voor ook, dus dan maar beslist van niet meer samen te kijken. Wel jammer, want hij vond het wel leuk met tal van gaming references die hij ook goed kent.poor Leno schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:29:
Maar voor alle gamers.. Als je m nog niet hebt gezien, op Netflix staat "Ready Player One" van Spielberg.
Ook op Netflix met tal van gaming/PlayStation referenties is natuurlijk The Big Bang Theory. Ben die momenteel aan het kijken, en ook wel heel toevallig dat ik nu net deze week ook op de aflevering kwam met een referentie naar Shadow Of The Colossus. Het verbaast me overigens wel dat dat zo'n populaire sitcom was. Want als je geen nerd bent (zowel qua science als qua gaming/boardgames), gaan de helft van de grappen toch wel aan je voorbij, denk ik.
Wees gerust, na seizoen 4 (dacht ik, weet het niet meer zeker) wordt het gewoon een soort Friends. Lekker veel relatiedrama en kinderwensen enzo. Dus prima te behappen voor het niet nerdende kijkpubliekTwixie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:54:
[...]
Het verbaast me overigens wel dat dat zo'n populaire sitcom was. Want als je geen nerd bent (zowel qua science als qua gaming/boardgames), gaan de helft van de grappen toch wel aan je voorbij, denk ik.
/cynisme
Tsja, even zonder de moraalridder uit te hangen hoor, maar er zit ook een "12" leeftijd opTwixie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:54:
[...]
Dit weekend beginnen kijken met mijn 9-jarige gamende zoon. Vond hij heel leuk, tot ineens die Alien referentie kwam en hij toch wel redelijk geschrokken was. Daarna nog eens gegoogled en er komt blijkbaar ook nog een enge referentie naar The Shining in voor ook, dus dan maar beslist van niet meer samen te kijken. Wel jammer, want hij vond het wel leuk met tal van gaming references die hij ook goed kent.
Want PennyHet verbaast me overigens wel dat dat zo'n populaire sitcom was. Want als je geen nerd bent (zowel qua science als qua gaming/boardgames), gaan de helft van de grappen toch wel aan je voorbij, denk ik.
Penny
Penny
Ben zeer benieuwd ernaar. Is op de pro al een godsgruwelijk mooi spel dus benieuwd hoe deze port is. Heb geen mega pc maar misschien op 60 fps kunnen spelen zou leuk zijn.Raem schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:23:
Volgens mij was het nog niet officieel, maar nu dus wel. Horizon komt deze zomer naar de PC.
https://blog.us.playstati...ations-worldwide-studios/
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Valt mee, ik ben vanaf een seizoen of 5 samen met mn ouders die serie aan het kijken geweest op de zaterdag met een bord friet op schoot. Ze konden het prima waarderen. En hoewel sommige grappen eraan voorbij gingen, zit er genoeg standaard comedy in, wat begonnen is toen ze de meiden toe gingen voegen. Natuurlijk kreeg de serie toen van de nerds het commentaar dat het niet meer echt een serie voor hen was, maar het sprak toen wel een groter publiek aan en met het wegvallen van 2 andere komedies, moest de zender op zoek naar een groter publiek voor de show. Ook om de hogere salarissen te bekostigen.Twixie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:54:
[...]
Ook op Netflix met tal van gaming/PlayStation referenties is natuurlijk The Big Bang Theory. Ben die momenteel aan het kijken, en ook wel heel toevallig dat ik nu net deze week ook op de aflevering kwam met een referentie naar Shadow Of The Colossus. Het verbaast me overigens wel dat dat zo'n populaire sitcom was. Want als je geen nerd bent (zowel qua science als qua gaming/boardgames), gaan de helft van de grappen toch wel aan je voorbij, denk ik.
Maar goed, dat is wel verder offtopic
Ik gok dat de meesten nu even COD aan het checken zijn?
Wat is er dan?Martinspire schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:04:
[...]
Ik gok dat de meesten nu even COD aan het checken zijn?
Free to play Battle Royale uitgebracht vandaag genaamd Warzone
Zijn er mensen die wel eens gebruik maken van ps4remoteplay op de Ipad?
Wat is jullie ervaring hiermee met lag/Delay?
was wel eens benieuwd
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Nee, dat kan voor zover ik weet niet. Je kan wel muis controllers kopen. Google is je vriend in dat geval.jvdw89 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:37:
Vraagje medeTweakers...
Adviseren jullie muis en toetsenbord of en muiscontroller om COD:MW te spelen op de PS4. Mijn laptop heeft het gisteren begeven, maar wil graag de Battle Royale modus spelen zonder opnieuw 1000+ euro uit te geven aan een nieuw systeem. En is elke muis en toetsenbord combinatie met USB-aansluiting geschikt om aan te sluiten op de PS4?
Mijn zoontje speelt wel eens een Lego game zo, maar ik zelf gebruik het niet. Er is merkbare lag.sten123 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:05:
Hallo even een vraag.
Zijn er mensen die wel eens gebruik maken van ps4remoteplay op de Ipad?
Wat is jullie ervaring hiermee met lag/Delay?
was wel eens benieuwd
Serieus alleen maar in HD? Dat is wel een tegenvaller. Deze film schreeuwt om Dolby Vision.poor Leno schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:29:
Mini beetje offtopic
Ga die kijken!!![]()
Wat een leuke entertaining film over games, films, popculture in het algemeen!
Ik heb zo hard zitten super-nerden, niet normaal![]()
Echt een blast from the past en alle 'memberberries die je maar kunt wensen
Dikke aanrader dus!
[YouTube: READY PLAYER ONE - Official Trailer 1 [HD]]
[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 11-03-2020 09:14 ]
Ach boeiend.. ik heb het geen enkel moment 'gemist' op wat voorn manier dan ook, op een UHD Dolby Vision TV..bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:11:
[...]
Serieus alleen maar in HD? Dat is wel een tegenvaller. Deze film schreeuwt om Dolby Vision.
Vooral jammer en zonde. Het heeft echt een meerwaarde vind ik, met series en films. Zelfs UHD alleen al.poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:25:
[...]
Ach boeiend.. ik heb het geen enkel moment 'gemist' op wat voorn manier dan ook, op een UHD Dolby Vision TV..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 77% gewijzigd door Gropah op 11-03-2020 11:41 ]
Als een film gewoon op zich zichzelf sterk staat, dan is dat zeker niet perse nodig. Ga m nou maar gewoon kijkenbram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:39:
[...]
Vooral jammer en zonde. Het heeft echt een meerwaarde vind ik, met series en films. Zelfs UHD alleen al.
Mja dat geeft wel aan wat voor games het geschikt voor is. Niets voor snelle reacties, maar niet elke game heeft dat.bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:11:
[...]
Mijn zoontje speelt wel eens een Lego game zo, maar ik zelf gebruik het niet. Er is merkbare lag.
Maar hoe staat het met de controls. Geef je jezelf nog een extra handicap of valt het mee? Natuurlijk ook weer afhankelijk van welke game, maar toch...
Je kunt de PS4 controller toch gebruiken op de iPad met remote play?Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:20:
[...]
Mja dat geeft wel aan wat voor games het geschikt voor is. Niets voor snelle reacties, maar niet elke game heeft dat.
Maar hoe staat het met de controls. Geef je jezelf nog een extra handicap of valt het mee? Natuurlijk ook weer afhankelijk van welke game, maar toch...
Ik gebruik het zelf wel eens via de Vita. Af en toe wel lag of een flinke dip in resolutie, dus het is niet echt geschikt voor iedere game. En op de Vita zijn de controls soms wel vervelend, omdat bij sommige games controls aan de touchscreen worden gekoppeld.
Volledig met Bram eens. Ik denk er ook aan om mijn abonnement te verlagen. Als ze zelfs een recente titel als Ready Player One niet eens in UHD, laat staan HDR, kunnen tonen, is er toch echt wel iets mis met hoe belangrijk ze zelf UHD/HDR achten. Kost het hen dan zoveel meer in rechten om dit in UHD/HDR aan te bieden ?bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:39:
[...]
Vooral jammer en zonde. Het heeft echt een meerwaarde vind ik, met series en films. Zelfs UHD alleen al.
Bij digitale "animatie" films is extra HDR niet eens nodig.. dat wordt al 'meegebakken' bij het modellen bij wijze van. In dit geval zijn de 'echte' delen (ook veelal 3Dmodelling hoor) in de film dermate goed gemaakt dat het niet een gemis is.Twixie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:50:
[...]
Volledig met Bram eens. Ik denk er ook aan om mijn abonnement te verlagen. Als ze zelfs een recente titel als Ready Player One niet eens in UHD, laat staan HDR, kunnen tonen, is er toch echt wel iets mis met hoe belangrijk ze zelf UHD/HDR achten. Kost het hen dan zoveel meer in rechten om dit in UHD/HDR aan te bieden ?
We gaan hier nu wel enorm off-topic, maar spreken over 'extra HDR' en dat de HDR al 'meegebakken' is, zelfs wanneer je het als SDR afspeelt, toont toch wel dat je geen idee hebt van wat HDR is. Vooral in een game-topic is dat verbazend, want dan kun je net hetzelfde zeggen over games. En dan zou ik denken dat je nog nooit een game in HDR gespeeld hebt, of niet eens merkt waarom dat er zoveel beter uitziet dan in SDR.poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:59:
[...]
Bij digitale "animatie" films is extra HDR niet eens nodig.. dat wordt al 'meegebakken' bij het modellen bij wijze van. In dit geval zijn de 'echte' delen (ook veelal 3Dmodelling hoor) in de film dermate goed gemaakt dat het niet een gemis is.
EDIT: vraag me af of je niet UHD ipv HDR bedoelde. Het is immers inderdaad wel zo dat als de master van heel hoge resolutie is, de gedownscalede versie naar bvb 1080p, er toch ook wel enorm scherp uitziet. En dat is inderdaad wel vrij gemakkelijk met animatie. Beetje vergelijkbaar met de Supersampling feature van de PS4 Pro.
Poor Leno indeed
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 11-03-2020 11:21 ]
Het hoeft natuurlijk niet per se aan Netflix te liggen. Misschien is de film helemaal niet in DV opgenomen of is het een rechten dingetje? Genoeg Netflix content is wel gewoon in DV te zien. Maar vooral hun eigen spul, volgens mij.Twixie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:50:
[...]
Volledig met Bram eens. Ik denk er ook aan om mijn abonnement te verlagen. Als ze zelfs een recente titel als Ready Player One niet eens in UHD, laat staan HDR, kunnen tonen, is er toch echt wel iets mis met hoe belangrijk ze zelf UHD/HDR achten. Kost het hen dan zoveel meer in rechten om dit in UHD/HDR aan te bieden ?
Bijna zeker een rechten kwestie. De film is overigens ook gewoon beschikbaar in 4K BluRay.bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:18:
[...]
Misschien is de film helemaal niet in DV opgenomen of is het een rechten dingetje? Genoeg Netflix content is wel gewoon in DV te zien.
Apple TV wel Dolby Vision, zie ik. Dat zal het wel zijn. Pfff.Twixie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:19:
[...]
Bijna zeker een rechten kwestie. De film is overigens ook gewoon beschikbaar in 4K BluRay.
Werken zelf ook regelmatig met HDRTwixie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:16:
[...]
We gaan hier nu wel enorm off-topic, maar spreken over 'extra HDR' en dat de HDR al 'meegebakken' is, zelfs wanneer je het als SDR afspeelt, toont toch wel dat je geen idee hebt van wat HDR is. Vooral in een game-topic is dat verbazend, want dan kun je net hetzelfde zeggen over games. En dan zou ik denken dat je nog nooit een game in HDR gespeeld hebt, of niet eens merkt waarom dat er zoveel beter uitziet dan in SDR.
Maar nee, wat ik bedoelde in dit geval, is dat het op zo'n manier afgewerkt is, dat waardoor als je het kijkt je alles al op een soort HDR manier ziet.
'True' HDR gaat geen baanbrekende toevoeging zijn bij dit soort moderne (animatie) films. Je zult het uiteraard ietsje zien, maar het is zeker niet zoals bij games (mits echt gemaakt en geen fake/softwarematige), en het maakt het zeker niet 'unwatchable'
HDR is zeker ook meer dan alleen wat diepere en meer kleuren. Oudere digitale/animatie films met een nieuwe HDR remaster hebben er wel meer profijt van.
Nee dat bedoelde ik niet, maar dit klopt en daarom is (in zo'n geval) 1080 helemaal niet erg.EDIT: vraag me af of je niet UHD ipv HDR bedoelde. Het is immers inderdaad wel zo dat als de master van heel hoge resolutie is, de gedownscalede versie naar bvb 1080p, er toch ook wel enorm scherp uitziet. En dat is inderdaad wel vrij gemakkelijk met animatie. Beetje vergelijkbaar met de Supersampling feature van de PS4 Pro.
Poor Leno indeed. (btw, Röyksopp fan ?
)
Wie heeft het over "unwatchable" en "baankrekende toevoegingen"? Ik vind het alleen jammer en een gemiste kans bij deze specifieke film. Bij The Mandalorian zag ik ook meteen dat de HDR niet goed was.poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:08:
[...]
Werken zelf ook regelmatig met HDR
Maar nee, wat ik bedoelde in dit geval, is dat het op zo'n manier afgewerkt is, dat waardoor als je het kijkt je alles al op een soort HDR manier ziet.
'True' HDR gaat geen baanbrekende toevoeging zijn bij dit soort moderne (animatie) films. Je zult het uiteraard ietsje zien, maar het is zeker niet zoals bij games (mits echt gemaakt en geen fake/softwarematige), en het maakt het zeker niet 'unwatchable'
HDR is zeker ook meer dan alleen wat diepere en meer kleuren. Oudere digitale/animatie films met een nieuwe HDR remaster hebben er wel meer profijt van.
[...]
Nee dat bedoelde ik niet, maar dit klopt en daarom is (in zo'n geval) 1080 helemaal niet erg.
[...]
(maar serieus, kom je er na al die jaren dat we hier zitten nu pas achter?
)
Maar volgens mij weet je niet helemaal wat HDR/Dolby Vision inhoudt of je haalt wat zaken door elkaar. Je hebt het vooral over kleuren, maar HDR is juist het dynamische bereik van je piek-helderheid zonder dat dit ten koste gaat van het diepste zwart. Ja, de kleuren worden er intenser en mooier door als bijgevolg, maar het is juist die peak brightness die het 'm doet. Oudere films hebben er juist veel minder profijt van, omdat die niet met DV equipment zijn opgenomen, noch gemasterd. Leuk, dat "upscalen" (want dat is het eigenlijk), maar je ziet het pas echt goed bij nieuw materiaal zoals de serie Altered Carbon waarin veel highlights (neon etc.) voor komen. Als je een moderne animatiefilm op 300 nits (nattevingergetal) en 1080p uitzendt terwijl de Dolby Vision versie 1000 nits en 4k is, dan is dat een gigantisch verschil en direct zichtbaar. Ik vind het een grote toevoeging hebben.
Ha nee, ik zeg juist letterlijk dat HDR juist wel meer is dan alleen maar een grotere gamutbram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:36:
[...]
Wie heeft het over "unwatchable" en "baankrekende toevoegingen"? Ik vind het alleen jammer en een gemiste kans bij deze specifieke film. Bij The Mandalorian zag ik ook meteen dat de HDR niet goed was.
Maar volgens mij weet je niet helemaal wat HDR/Dolby Vision inhoudt of je haalt wat zaken door elkaar. Je hebt het vooral over kleuren, maar HDR is juist het dynamische bereik van je piek-helderheid zonder dat dit ten koste gaat van het diepste zwart. Ja, de kleuren worden er intenser en mooier door als bijgevolg, maar het is juist die peak brightness die het 'm doet. Oudere films hebben er juist veel minder profijt van, omdat die niet met DV equipment zijn opgenomen, noch gemasterd. Leuk, dat "upscalen" (want dat is het eigenlijk), maar je ziet het pas echt goed bij nieuw materiaal zoals de serie Altered Carbon waarin veel highlights (neon etc.) voor komen. Als je een moderne animatiefilm op 300 nits (nattevingergetal) en 1080p uitzendt terwijl de Dolby Vision versie 1000 nits en 4k is, dan is dat een gigantisch verschil en direct zichtbaar. Ik vind het een grote toevoeging hebben.
En ik had het over remasteren van animatie films, niet van gewone. Hetzelfde geldt voor het upscalen.
En dingen als local dimming e.d trekken je brightness verschil ook weer bij, want anders zou je soms ongeveer onder de zonnebank liggen bij een felle scene
Heb Horizon nog liggen, Shadow of the Colossus is denk ik ook wel een goede. Wellicht ga ik DOOM Eternal dan toch maar op release halen. En ik ben nu helemaal klaar voor TLOU II
Lekker man! Top ding. Maar had je niet beter even kunnen wachten tot na de zomer/black friday of was de nood aan de man? Nieuwe modellen komen binnenkort en de 2019 serie gaat echt zwaar droppen in prijs waarschijnlijk.-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:05:
Net de LG OLED55C9PLA besteld! Nu moet ik natuurlijk wel ff wat 4k+HDR showcases gaan proberen![]()
Heb Horizon nog liggen, Shadow of the Colossus is denk ik ook wel een goede. Wellicht ga ik DOOM Eternal dan toch maar op release halen. En ik ben nu helemaal klaar voor TLOU II
Geloof het of niet, maar Ubisoft heeft uitmuntende HDR implementatie. AC Origins/Odyssey, maar ook FC5 en New Dawn zijn erg fraai. Verder: Days Gone, Uncharted 4, Detroit, Metro Exodus, Spider-Man. Inside is ook vet, geen HDR, maar wel veel donkere scenes.
Het is nog maar nauwelijks lente, en jij spreekt al over 'na de zomer'bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:19:
[...]
Maar had je niet beter even kunnen wachten tot na de zomer/black friday of was de nood aan de man?

Als ik nu een nieuwe met VRR zou willen (dat wil ik misschien ook als het direct een toegevoegde waarde gaat hebben) en mijn huidige zou het nog doen zou ik zeker wachten op de nieuwe serie of een dikke pricedrop. Nieuwe modellen komen doorgaans in april/mei/juni al.Twixie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:21:
[...]
Het is nog maar nauwelijks lente, en jij spreekt al over 'na de zomer'. Als ik een nieuwe TV wil, ga ik ook geen 6+ maand wachten hoor
.
Medio maart is gewoon strategisch onhandig. Met die high-end modellen bespaar je gerust zo 3 á 400 piek.
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 11-03-2020 14:48 ]
Kan ik straks TLOUII lekker filmisch beleven
[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 11-03-2020 16:05 ]
Ah okay, prima toch. Fucking vet man. Je gaat wat beleven. Wanneer krijg je hem?-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:03:
@bram1984 ik heb nu een scherpe prijs en ik verwacht niet dat hij nog veel lager komt te liggen. Bovendien als de nieuwe modellen er komen dan raken ze ook een keer op. En ik was eigenlijk wel toe aan 4K en HDR. En mijn huidige TV is een 9 jaar oude 40" LCD. Dus het mag ook wel een keertje, En de c9 is gewoon toekomst klaar, helemaal perfect voor PS5!
Kan ik straks TLOUII lekker filmisch beleven
Weet ik nog niet, wordt nog gebeld voor een bezorgafspraak. Maar ik gok vrijdagbram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:17:
[...]
Ah okay, prima toch. Fucking vet man. Je gaat wat beleven. Wanneer krijg je hem?
Moet je Pillars of Eternity gaan spelen! Zie je wat meer op een groter scherm!-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:18:
[...]
Weet ik nog niet, wordt nog gebeld voor een bezorgafspraak. Maar ik gok vrijdag
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nou, ik zit dus serieus te overwegen of ik nog eens die DLC quests ga oppakken. Grafisch is het natuurlijk geen top game, maar het lijkt me wel mooi en overzichtelijker op zo'n groot schermuchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:29:
[...]
Moet je Pillars of Eternity gaan spelen! Zie je wat meer op een groter scherm!
Dat gaan we regelen-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:18:
[...]
Weet ik nog niet, wordt nog gebeld voor een bezorgafspraak. Maar ik gok vrijdag
Trouwens, @bram1984 : Ik heb ook WWZ gekocht, en het is inderdaad best een leuk spelletje. Lekker hordes zombies afslachten, en nog prima solo te doen ook. Helaas wel zo dat je dan niet alle deuren kan opblazen omdat je maar één charge hebt en de AI ze uiteraard niet op pakt. Maar verder een prima besteding van 12,-
[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 11-03-2020 16:36 ]
Sowieso, mijn C7 is misschien wel mn beste aankoop geweest sinds ik geboren ben.bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:17:
[...]
Ah okay, prima toch. Fucking vet man. Je gaat wat beleven. Wanneer krijg je hem?
Heel veel plezier er mee @-SaveMe-
[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 11-03-2020 17:25 ]
Is je goed gelukt, vrijdag it isVrijdag schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:34:
[...]
Dat gaan we regelen
Trouwens, @bram1984 : Ik heb ook WWZ gekocht, en het is inderdaad best een leuk spelletje. Lekker hordes zombies afslachten, en nog prima solo te doen ook. Helaas wel zo dat je dan niet alle deuren kan opblazen omdat je maar één charge hebt en de AI ze uiteraard niet op pakt. Maar verder een prima besteding van 12,-
Graag gedaan-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:29:
[...]
Is je goed gelukt, vrijdag it is(de 13e ook nog
)
Ik citeer mezelf even...spaceboy schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:43:
Heeft iemand hier ervaring met Graveyard Keeper? Ik lees mixed reviews, maar het concept spreekt me enorm aan. Vraag me alleen af hoe buggy hij is op de PS4.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb hem een tijdje geleden ook gekocht en ik ben er zeer tevreden over-SaveMe- schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:05:
Net de LG OLED55C9PLA besteld! Nu moet ik natuurlijk wel ff wat 4k+HDR showcases gaan proberen![]()
Veel plezier ermee in ieder geval

Ik maak me alleen zorgen om de casting. Ik kan me op dit moment niemand voorstellen die geschikt zou zijn om de rollen van Joel en Ellie neer te zetten. Maar dat komt omdat de game zo diep op karakterontwikkeling ingaat en een filmische ervaring is. Ik zou misschien nog liever een geanimeerde serie zien met dezelfde voice casting als in de game.bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:54:
HBO heeft nu ook Gustavo Santaolalla (het genie dat verantwoordelijk is voor briljante soundtrack van The Last of Us) gestrikt voor de serie. Dit kan haast niet meer misgaan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.