Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:54
bram1984 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:08:
[...]

Ja, maandje of twee geleden paar uurtjes in gestoken. Volgens mij zelfs een paar bazen verslagen ook, maar daarna niet meer aangeraakt. Ik denk echt dat ik gewoon te oud word voor dat soort games. Ontspanning en echt genieten is vaak ver te zoeken, ondanks dat ik het met Bloodborne waanzinnig tof vond om steeds iets verder te komen. Ik denk dat dat gewoon mijn enige ware liefde blijft in dat genre. :P

Heb ook privé wat dingen aan mijn hoofd qua gezondheid vrouw, dus dan wordt het wat minder gewaardeerd als ik vloekend in de huiskamer zit. ;)

Voor nu dus gewoon laid back lichte singleplayer titels (TW3 nog steeds momenteel).
Ik snap wat je bedoelt ja. Zelf had ik dit een beetje met Sekiro, vond het echt een dope spel maar toen ik hem eenmaal uit had gespeeld was ik ergens ook blij dat het er op zat, soms zo frustrerend en vermoeiend. :9

Nioh 1 had ik wel op de PS gehaald maar omdat ik niet elke avond de TV kon kapen, liet ik hem soms een paar weken liggen en als je dan bij een moeilijk stuk bent, is het na zo een tijd er tussen uit, bijna niet meer te doen. :+

Met TW3 zal je nog wel ffe zoet zijn, wel knap dat je het spel nu wat meer kan waarderen dan eerst. :+

Beterschap met je vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halfkakkende schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:29:
[...]
Sony zegt doodleuk dat de versie die ik (notabene) heb gekocht niet meer beschikbaar is. Ik zie online (in het geval van PT bijvoorbeeld) wel wat mogelijkheden om te proberen, maar dit vind ik echt veel te veel moeite voor iets dat ik al in mijn bezit heb. Is het echt jammer de bammer?
Er zitten wel meer bugs in de library van Sony. Bvb DLCs die onder de verkeerde titels verschijnen en zo. Ik vermoed dat dus hier ook iets aan de hand is waar je via de console weinig mee kan. Ik zou het dan ook proberen via de website. Zelfs titels die niet meer beschikbaar zijn in de Store, kun je nog altijd downloaden via je Downloadlijst. Op store.playstation.com klik je hiervoor op je avatar en dan zie je Downloadlijst en Downloadrij in het dropdownmenu.
Die Downloadlijst is echter wel een ramp qua manageability. Het is letterlijk een lijst waar je pagina per pagina door moet, met geen enkele zoekmogelijkheid. In mijn Downloadlijst staan bvb al ruim 1000 items, en is dus onbegonnen werk om daarin te zoeken. Gelukkig bestaat er voor Chrome een heel handige plug-in: PSDLE. Die laat wel toe op vanalles en nog wat te filteren. Je zelfs exporteren naar txt/csv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:34:
[...]

Ik snap wat je bedoelt ja. Zelf had ik dit een beetje met Sekiro, vond het echt een dope spel maar toen ik hem eenmaal uit had gespeeld was ik ergens ook blij dat het er op zat, soms zo frustrerend en vermoeiend. :9

Nioh 1 had ik wel op de PS gehaald maar omdat ik niet elke avond de TV kon kapen, liet ik hem soms een paar weken liggen en als je dan bij een moeilijk stuk bent, is het na zo een tijd er tussen uit, bijna niet meer te doen. :+

Met TW3 zal je nog wel ffe zoet zijn, wel knap dat je het spel nu wat meer kan waarderen dan eerst. :+

Beterschap met je vrouw.
Ja Sekiro onlangs toevallig nog een tweede kans gegeven. Kwam weer wat footage langs op YT waardoor ik nog een poging wilde wagen, maar na een paar bosses weer mee gestopt. Ga ik ook niet meer aan beginnen.

Ja TW3 ga ik op zich wel soepel doorheen. Spel is qua animaties en controls nog even gammel als altijd (kleine randjes waar je overheen moet springen omdat Geralt anders niet vooruit komt, allerlei obstakels waar Roach achter blijft hangen terwijl hij gewoon door rent etc.), maar de serie heeft wel geholpen. Hopelijk is Cyberpunk qua contextgevoeligheid een paar generaties verder (first person zal wel een hoop schelen).

En thanks. :)

Edit: Is FFVII eigenlijk een compleet op zichzelf staand verhaal? Ik heb nog nooit een FF gespeeld namelijk. Geen seconde.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 02-03-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:20:
[...]
Hehe nee, maar dan hoeft mn vriendin niet weken lang op haar telefoon te netflixen, vind ik ook weer zo sneu.
Je zou natuurlijk ook gewoon remote play naar je PC kunnen doen. Of het zou moeten zijn dat je geen Smart TV hebt en ze dus ook de PS4 nodig heeft voor de Netflix app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:05:
[...]

Je zou natuurlijk ook gewoon remote play naar je PC kunnen doen. Of het zou moeten zijn dat je geen Smart TV hebt en ze dus ook de PS4 nodig heeft voor de Netflix app.
Met Nioh? Lijkt me redelijk kansloos met de lag die daarbij komt kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Twixie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:05:
[...]

Thnx voor de tip. :) nee ik wacht wel een half jaartje 't zou zomaar kunnen dat ik hem uiteindelijk niet eens haal, ligt er een beetje aan wat er nog allemaal uit komt einde van het jaar..

Sowieso de dagen aan het aftellen voor TLOU 2 en moet eerlijk zeggen dat man-eater mij ook echt een vermakelijk spel lijkt voor tussendoor. :X een keer wat anders, even kijken hoe deze wordt ontvangen.

Oh en misschien de remake van FF7 dan, maar geen idee of dit een spel voor mij is, ben sowieso een Final Fantasy virgin. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2020 14:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 23:56
bram1984 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:51:
[...]

Ja Sekiro onlangs toevallig nog een tweede kans gegeven. Kwam weer wat footage langs op YT waardoor ik nog een poging wilde wagen, maar na een paar bosses weer mee gestopt. Ga ik ook niet meer aan beginnen.

Ja TW3 ga ik op zich wel soepel doorheen. Spel is qua animaties en controls nog even gammel als altijd (kleine randjes waar je overheen moet springen omdat Geralt anders niet vooruit komt, allerlei obstakels waar Roach achter blijft hangen terwijl hij gewoon door rent etc.), maar de serie heeft wel geholpen. Hopelijk is Cyberpunk qua contextgevoeligheid een paar generaties verder (first person zal wel een hoop schelen).

En thanks. :)

Edit: Is FFVII eigenlijk een compleet op zichzelf staand verhaal? Ik heb nog nooit een FF gespeeld namelijk. Geen seconde.
Nagenoeg alle final fantasy games zijn opzichzelf staand op 1 of 2 na :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

-SaveMe- schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:50:
Mja, tis niet eens de/een volledige game, maar episode I... Ik wacht wel tot alle delen er zijn ..
Ik heb gehoord dat de game op 2 blurays staat, en dat het verhaal zo'n 50-60 uur zal duren, misschien is het niet de complete game, maar voor zo'n lang eerste deel betaal ik gerust de volledige prijs.
bram1984 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:51:
Nee dus, het is deel 1 van een meerdelige serie van FFVII Remake games. Voor de rest is FFVII wel een opzichzelfstaand verhaal, niet dat je 1 t/m 6 ook gespeeld moet hebben ofzo, er zijn slechts wat elementen die in elke FF zitten die herhaald worden, maar niet kwa verhaal meestal.

[ Voor 43% gewijzigd door Kalder op 02-03-2020 18:35 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FFVII ziet er wel heel gelikt uit zeg. HDR knalt van het scherm af. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:10
Demo van FFVII was erg tof!

Wel wat wennen aan de gevechten hoor.
Switchen, special move of magic health check of toch een ether, damn.

Toffe gevechten, memorabele eindbaas.
Watch out for it's laser!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pillars of eternity 2 Deadfire uitgespeeld. In de core echt een vette old skool RPG, maar man man man, wat een issues met de game. Vele bugs, van klein, tot ernstig. Veel, veel, veel en vooral ook langzaam laden. En nog het ergste, de crashes. Ik heb werkelijk geen game gespeeld op console, of zelfs vroeger op PC, die zoveel crashed.

Typerend, ik wilde na het finishen van de story nog een stukje van een van de DLC stukken die ik nog niet had gedaan gaan spelen. Ik laad de savegame voor het einde, vaar naar bewuste eiland, ga de locatie binnen en neem een laadscherm dieper de locatie in. Lang laden (jaja!) en de nieuwe area komt op mijn beeld. En Pats! Blue screen, weer een crash. Dat was de druppel. Klaar met deze onzin. Alleen aan te bevelen als je net als ik een fan bent van de oude Baldurs Gate achtige games....

EDIT
Hoe moeilijk is Nioh ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
[b]-SaveMe- in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10".

EDIT
Hoe moeilijk is Nioh ?
Heel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik a bang voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-SaveMe- schreef op maandag 2 maart 2020 @ 23:35:
Pillars of eternity 2 Deadfire uitgespeeld. In de core echt een vette old skool RPG, maar man man man, wat een issues met de game. Vele bugs, van klein, tot ernstig. Veel, veel, veel en vooral ook langzaam laden. En nog het ergste, de crashes. Ik heb werkelijk geen game gespeeld op console, of zelfs vroeger op PC, die zoveel crashed.

Typerend, ik wilde na het finishen van de story nog een stukje van een van de DLC stukken die ik nog niet had gedaan gaan spelen. Ik laad de savegame for het einde, vaar naar bewuste eiland, ga de locatie binnen en neem een laadscherm dieper de locatie in. Lang laden (jaja!) en de nieuwe area komt op mijn beeld. En Pats! Blue screen, weer een crash. Dat was de druppel. Klaar met deze onzin. Alleen aan te bevelen als je net als ik een fan bent van de oude Baldurs Gate achtige games....

EDIT
Hoe moeilijk is Nioh ?
Aah zonde. Ik heb er nu een uur of 60 in zitten volgens mij en heb denk ik 3 crashes gehad. Nog steeds wel te veel, maar ik denk aanzienlijk minder dan jou, gelet op je post. Verder qua bugs heb ik ook weinig meegemaakt, of misschien heb ik wel bugs gezien, maar dacht ik dat het onderdeel was van de game :p Heb wel 1 bug gehad voor een missie waarbij ik mijn specs nog een keer moet rerollen voor mijn main character (moet 10 metaphysics hebben ofzo met main char), maar dit is een vrij bekende bug helaas. Misschien niet goed, maar dat neem ik op de koop toe bij dit soort "complexe" games. Als ik ga kijken hoe sommige AAA games worden gereleased dan vind ik PoEII toch nog vrij degelijk. Maar erg vervelend dat je toch een andere ervaring hebt.

Zelf ben ik nu redelijk ver volgens mij. Level 13 met main character. Ik wil graag alle achievements/trophies halen, dus moet even goed opletten welke faction quests ik even moet bewaren, zodat ik ze een voor een kan aftikken :) Dit is echt een game die ik over een maandje of 3 uitspreid. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje Ik heb, niet overdreven, minimaal zeker 100 crashes gehad met de game. Soms wel 10 per game sessie. Eb bugs, ik heb geen zin om ze neer te pennen, maar ik heb alles wat hier beschreven staat ook allemaal gehad ...

En het werd steeds erger naarmate ik verder in de game kwam ....

Speel jij op de pro ?

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 03-03-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:20:
@uchiha tijntje Ik heb, niet overdreven, minimaal zeker 100 crashes gehad met de game. Soms wel 10 per game sessie. Eb bugs, ik heb geen zin om ze neer te pennen, maar ik heb alles wat hier beschreven staat ook allemaal gehad ...

En het werd steeds erger naarmate ik verder in de game kwam ....

Speel jij op de pro ?
Xbox one X. Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mss zit daar dan een verschil qua crashes. Maar er zitten ook echt heel veel kleine en minder kleine annoyance bugs in... lees die lijst maar eens. Kan me niet voorstellen dat dat op de Xbox anders is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:25:
[...]

Mss zit daar dan een verschil qua crashes. Maar er zitten ook echt heel veel kleine en minder kleine annoyance bugs in... lees die lijst maar eens. Kan me niet voorstellen dat dat op de Xbox anders is ...
Heb de lijst even doorgenomen, maar herken gelukkig (gelukkig) niet veel echte bugs uit dit overzicht. Daarmee zeg ik niet dat ze er niet zijn uiteraard... Sommige bugs zijn dan ook heel erg specifiek en kom je dus wellicht niet vaak of in zijn geheel niet tegen. Zoals een bepaalde wizard spell die niet functioneert als het zou moeten.

De opmerkingen over het verbeteren van de user experience herken ik dan wel weer goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@uchiha tijntje Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, next :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:46:
@uchiha tijntje Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, next :9 :)
Gewoon duimen dat BG3 lekker naar de next gen consoles komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:48:
[...]

Gewoon duimen dat BG3 lekker naar de next gen consoles komt :)
Dat weet ik wel zeker! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe is het met PoE deel 1 qua bugs? die heb ik via gamepass even getest en eigenlijk niets raars ervaren. Vond het ook een leuke sfeer maar tsja......veel interessen snel afgeleid en wetende dat het veel tijd nodig heeft, heeft gezord dat ik niet echt verder gegaan ben :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:10
Ik vind het altijd bijzonder knap dat mensen RPGs zoals Baldur's Gate en PoE op de console kunnen spelen.

Voor mij zijn er te veel button-combos nodig om te doen wat ik wil en bak ik er nooit iets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Vermoedelijk Path of Exile (een Diablo-esque actie RPG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Helaas, ik ga blijkbaar niet door voor de koelkast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt nog nooit van gehoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
poor Leno schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:23:
[...]

Echt nog nooit van gehoord :/
Erg toffe RPG ala Baldur's Gate:

https://www.playstation.c...ity-complete-edition-ps4/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het "heel pittig" van @Ambition88 wil ik wat naar beneden schalen.
Wil je alles solo doen dan is het inderdaad pittig, zonder twijfel. Wil je het makkelijk maken dan kun
je elk level met z'n tweeën doorlopen, beetje hetzelfde als in Bloodborne.
Het grote verschil is dat je in Nioh na ng gigantisch kunt levellen, waardoor je (als je écht flink geleveld bent) ng bazen met letterlijk één of twee klappen om kunt leggen.
Ik heb gespeeld tot ergens in ng++ en heb regelmatig spelers geholpen met hun eerste run, erg leuk om te doen.
Mocht je Nioh gaan starten en geen zin hebben in de 'try harder git gud' methode laat het maar weten, dan komt mijn poppetje je wel helpen ;)

Net als @bram1984 heb ik ook niet altijd meer zin om tientallen pogingen aan een baas te spenderen, juist daarom juich ik dit soort co-op methodes van harte toe.
Nioh is te leuk om niet te spelen en op deze manier wordt de game opeens een stuk toegankelijker.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:27:
[...]

Wil je alles solo doen dan is het inderdaad pittig, zonder twijfel. Wil je het makkelijk maken dan kun
Het grote verschil is dat je in Nioh na ng gigantisch kunt levellen, waardoor je (als je écht flink geleveld bent) ng bazen met letterlijk één of twee klappen om kunt leggen.
Ik heb gespeeld tot ergens in ng++ en heb regelmatig spelers geholpen met hun eerste run, erg leuk om te doen.
Mocht je Nioh gaan starten en geen zin hebben in de 'try harder git gud' methode laat het maar weten, dan komt mijn poppetje je wel helpen ;)

Net als @bram1984 heb ik ook niet altijd meer zin om tientallen pogingen aan een baas te spenderen, juist daarom juich ik dit soort co-op methodes van harte toe.
Nioh is te leuk om niet te spelen en op deze manier wordt de game opeens een stuk toegankelijker.
Ja, meningen verschillen. :P van BB/Sekiro/Nioh vond ik Nioh persoonlijk het moeilijkst, los van dat het vechten en het algemene tempo hoger ligt, vind ik nioh ook veel meer complex (soul matchen/forgen etc) was voor mij in ieder geval best overweldigend.

Adviseer sowieso iedereen die nieuw is om eerst een beginners guide door te nemen. :)

*

Het jeukt bij mij echt om hem alsnog op de PS4 te halen bij release. :X

@dvdkiwi Ik hoop wel dat ze in deel 2 meer diversiteit qua enemies hebben, dat was van mijn kant wel echt een minpuntje aan deel 1.
veel latere enemies die je tegenkwam waren gewoon reskins, erg jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 03-03-2020 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:33:
[...]
Ja, meningen verschillen. :P van BB/Sekiro/Nioh vond ik Nioh persoonlijk het moeilijkst (...)
Ik vond 'm ook lastig, totdat ik de sloth spell ontdekte. Vanaf dat punt werd het echt een eitje, buiten de enkele baas die zich niet liet vertragen ;)

Welke game ik moeilijker vond durf ik zo niet te zeggen omdat in de ene game de bazen moeilijk waren en normale enemies redelijk simpel en in de andere game de normale enemies weer vrij lastig waren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
De games van maart zijn te downloaden: Shadow of the Colossus & Sonic Forces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ffe een ''domme'' vraag hoor.

Een jaar geleden ofzo wilde ik een psplus abonnement afsluiten voor èèn maand. Nou ik netjes geld in mn portemonnee gestort wilde ik het afrekenen ging niet omdat ik een betaal methode moest toevoegen (paypal/cc) Ik dacht dat dit gewoon met ideal kon, want in het verleden lukte dit wel.

Is dit inmiddels al verandert? ik snap sowieso niet waarom ik iets niet zou kunnen afrekenen met mn wallet money, wat is dan het hele nut van geld erop zetten.

Een collega zegt dat dit alleen geldt voor psplus 1 maand, 3 maanden kan ik bijv wel in mn winkelmandje zetten, maar wil niet weer het risico lopen dat ik geld in mn wallet stort, waar ik geen drol mee kan. :+

Oftwel, kan je inprincipe gewoon alles afrekenen met geld vanuit je wallet, met name specifiek psplus 1/3 maanden?

*EDIT*

NVM heb het al gevonden, blijkbaar moet je voor een maandelijks abonnement een CC/paypal account koppelen en bij een abonnement van 3 maanden niet, lekker wazig.

[ Voor 24% gewijzigd door Ambition88 op 03-03-2020 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:27:
[...]

Ik heb het een stukje gespeeld en vind het level design tof, weer met al die shortcuts enzo. Gewone combat ligt me ook wel, maar ik ga vaak stuk op die bazen. Dan is zo'n coop component inderdaad wel handig. Al is dat natuurlijk een stuk minder als je de game ver na de release speelt. Overigens speel ik vrijwel nooit NG+, ik spendeer al genoeg tijd in de normal modus en heb het meestal na 1 playthrough ook wel gezien. Heb ook wat YT videos gekeken en besloten er toch maar niet aan te beginnen, lijkt me net wat too complicated, ook met al die stances enzo.

Ergens zit ik op dezelfde manier nog te twijfelen of Sekiro. Die lijkt me vooral leuk vanwege het exploren / traversal, maar ook die is volgens mij behoorlijk pittig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:58:
[...]
Ergens zit ik op dezelfde manier nog te twijfelen of Sekiro. Die lijkt me vooral leuk vanwege het exploren / traversal, maar ook die is volgens mij behoorlijk pittig...
Sekiro is een game waar je het trucje van agressief spelen en parry'en even door moet krijgen, het speelt heel anders dan bv een Bloodborne of Dark Souls ondanks dat het van dezelfde makers is.
Als je die klik met de gameplay eenmaal hebt is Sekiro een erg vermakelijke game, al kan het de eerste uren wel even flink wennen zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat als je het eenmaal doorhebt de game ook makkelijker wordt; de eindbazen bijvoorbeeld hebben mij zo'n 4-6 uur per stuk gekost.
Grootste nadeel van Sekiro tov Nioh, Bloodborne en Dark Souls is dat er geen co-op mogelijk is en je dus echt alles zelf zal moeten doen.
Ambition88 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:33:
[...]
@dvdkiwi Ik hoop wel dat ze in deel 2 meer diversiteit qua enemies hebben, dat was van mijn kant wel echt een minpuntje aan deel 1.
veel latere enemies die je tegenkwam waren gewoon reskins, erg jammer.
Van wat ik gezien heb is dat ze de hoeveelheid Yokai in de levels flink hebben opgeschroefd, waarmee ze gelijk de algehele moeilijkheidsgraad in de levels zelf wat hebben verhoogd. Want dat was toch wel een puntje in Nioh 1: de levels waren vrij simpel terwijl de bosses vrij pittig waren.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi Thanks! Sekiro laat ik denk ik ook maar gaan. Bosses waarbij je zolang bezig bent is niks voor mij, moet wel een beetje te doen zijn. Ik vond wat dat betreft Jedi Fallen Order echt perfect, zeker ook omdat het instelbare moeilijkheidsgraden heeft. Op normal was die gewoon prima te doen met genoeg uitdaging, zonder te frustrerend te zijn. En als je het te makkelijk vindt schroef je gewoon de moeilijkheid omhoog. Dan is de kans om vast te komen zitten op een boss niet zo groot.

Laatst Hitman 2 gekregen, laat ik daar dan maar eens casually induiken ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Nevermind...

[ Voor 92% gewijzigd door spaceboy op 03-03-2020 15:56 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Kak. Die FF7 demo is te goed. De soms wat houterige bewegingen, de muziek, de koelheid van Cloud, de sfeer. Alles klopt met wat ik verwacht had van de remake. Hopelijk hou ik het uit totdat alle episodes in 1 uitgave staan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 19:34
Hmm RE3 of FF7. Lastig kiezen zo.
Was vroeger altijd een RE2 en RE4 fan. Vond The Nemesis als klein jochie eerder irritant dan echt eng. FF7 ook gespeeld, ondanks dat ik nooit een groot RPG fanaat ben geweest. En vooral de theme songs zijn me goed bijgebleven. Maar toch neig ik meer naar Resident Evil.

Vind het maar niks, dat die FF Remake in delen gaat uitkomen. Gemiste kans wat mij betreft!

Wel een ERG vette demo zeg!

[ Voor 18% gewijzigd door Sefaex op 03-03-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sefaex schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:53:
Was vroeger altijd een RE2 en RE4 fan. Vond The Nemesis als klein jochie eerder irritant dan echt eng. FF7 ook gespeeld, ondanks dat ik nooit een groot RPG fanaat ben geweest. En vooral de theme songs zijn me goed bijgebleven. Maar toch neig ik meer naar Resident Evil.

Vind het maar niks, dat die FF Remake in delen gaat uitkomen. Gemiste kans wat mij betreft!

Koop RE3 en wacht dan op de “ultimate” editie oid van de FF remake. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Waarom niet allebei? Zijn sowieso twee compleet verschillende games

Voorwaarde (voor mij althans) is wel 1) een disc release en 2) dan wel alle content op de disc(s). Niet een deel op disc en dan alsnog een stuk moeten downloaden.

Tijdje terug begonnen aan FF VII (ja lekker op tijd) op de PS1 en twijfel nog of ik eerst die ga afmaken of nu de remake toch afwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 16:10
Weet iemand waar de back button attatchment te koop is?

Volgenxe mij is hij overal uitverkocht.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Was vroeger altijd een RE2 en RE4 fan. Vond The Nemesis als klein jochie eerder irritant dan echt eng.
Ff7 dus :P Want Nemesis nu nog irritanter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Exorcist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 00:08:
[...]

Waarom niet allebei? Zijn sowieso twee compleet verschillende games

Voorwaarde (voor mij althans) is wel 1) een disc release en 2) dan wel alle content op de disc(s). Niet een deel op disc en dan alsnog een stuk moeten downloaden.

Tijdje terug begonnen aan FF VII (ja lekker op tijd) op de PS1 en twijfel nog of ik eerst die ga afmaken of nu de remake toch afwacht :P
Tijdgebrek he. Beide games komen geloof ik ook in dezelfde week uit.
Ja, als alle content meteen op de disc was geweest. had ik misschien wel voor FF7 gekozen. RE3 is namelijk niet mijn favoriete deel uit de franchise.

Maar de remake ziet er potverdomme goed uit. Zelfde geldt natuurlijk voor de FF7 remake.
Er was een tijd dat ik niks moest weten van Remasters of Remakes.

Maar als dit dé standaard gaat worden. Mogen ze wat mij betreft Syphon Filter (en nog wat andere klassiekers) ook wel weer gaan remaken. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 01:30:
Weet iemand waar de back button attatchment te koop is?

Volgenxe mij is hij overal uitverkocht.
Gaat nog wel een tijdje duren, schat ik zo in. Ze waren al zo goed als op via de pre-orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb vorige week nog een BBA gekocht. Hingen er bij de mediamarkt in Breda, tot mijn verbazing, nog best een aantal. Dus heb er toen maar meteen 1 meegepakt.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:52:
Ik heb vorige week nog een BBA gekocht. Hingen er bij de mediamarkt in Breda, tot mijn verbazing, nog best een aantal. Dus heb er toen maar meteen 1 meegepakt.
Je had ze meteen allemaal moeten inslaan. :P

Ik heb meteen na de reveal trailer een pre-order bij Game Mania gedaan. Op de dag van release opgehaald. Er was niks meer vrij verkrijgbaar, zei de dude achter de kassa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:17:
[...]

Je had ze meteen allemaal moeten inslaan. :P
Haha, ja had opzich wel gekund :9. Maar nee, je moet je medemens ook wat gunnen toch. Vond het echter wel opvallend, aangezien ik overal las dat ze uitverkocht zijn en ik een week ervoor bij de mediamarkt in Rotterdam er ook geen enkele gezien had.

Ik moet overigens wel erg wennen aan dat ding. Maar speelde gisteren even met mijn andere controller waar ik hem niet opgeklikt had en toen miste ik toch wel iets.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvd-linden schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:21:
[...]

Haha, ja had opzich wel gekund :9. Maar nee, je moet je medemens ook wat gunnen toch. Vond het echter wel opvallend, aangezien ik overal las dat ze uitverkocht zijn en ik een week ervoor bij de mediamarkt in Rotterdam er ook geen enkele gezien had.

Ik moet overigens wel erg wennen aan dat ding. Maar speelde gisteren even met mijn andere controller waar ik hem niet opgeklikt had en toen miste ik toch wel iets.
Na 3x spelen ben je gewend. Ik gebruik hem nu tijdens TW3 en die game is voor mij praktisch onspeelbaar zonder. Ik bedoel, sprinten zit onder X. Dus op je paard en lopend, ben je dus volledig gehandicapt omdat je niet om je heen kunt kijken. Ook met looten. Je moet steeds precies goed staan en soms ligt er een hele zooi en moet je continue op X bashen. Dat gaat zoveel makkelijker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Zo hey, die back button attachment is echt overal uitverkocht, te weinig gemaakt?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Ik heb er een maar ik gebruik het nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:27:
Zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Als je de game prijzen hanteert van de Playstation store dan is dit al de tweede maand op rij dat ik mijn Plus abbo eruit haal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
s0kkie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:27:
er was een webshop die de prijs naar 80 euro had gegooit, en marktplaats ook rond de 60.

ik wacht wel lekker af op de nieuwe levering van 30 euro :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net shadow of the Colossus maar eens as geslingerd, opening ziet er wel mooi uit. Is het ook nog een beetje een leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:28:
Net shadow of the Colossus maar eens as geslingerd, opening ziet er wel mooi uit. Is het ook nog een beetje een leuk spel?
Ja, in mijn ogen wel. Het is wel beetje een clusterfuck aangezien de wereld in een keer opent, en je niet echt weet wat er nou aan de hand is. Maar zodra je de eerste paar colossusi hebt gehad klikt het spel wel een stuk beter, worden de bosses ook uitdagender. Ik heb het toen tweedehands aangeschaft voor twee tientjes, en was het zeker waard. Nu in de psplus gratis zou ik het al te zeker aanraden. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:34:
[...]

Ja, in mijn ogen wel. Het is wel beetje een clusterfuck aangezien de wereld in een keer opent, en je niet echt weet wat er nou aan de hand is. Maar zodra je de eerste paar colossusi hebt gehad klikt het spel wel een stuk beter, worden de bosses ook uitdagender. Ik heb het toen tweedehands aangeschaft voor twee tientjes, en was het zeker waard. Nu in de psplus gratis zou ik het al te zeker aanraden. Veel plezier!
Hmmm, vind de controls en vooral de camera erg ruk. Helemaal op het paard.
Iets wat ikniet snap, met R2 ingedrukt houden grijp je je vast, maar wat moet je doen als dat beest gaat schudden. Dan val ik steeds weer dat tering eind naar beneden... :?

EDIT
En al een bug, 2e stab point activeertniet :(

En is dat de hele gameplay, klimmen en stab en?

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 04-03-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:29:
[...]
Ongeveer ja. Je moet het zien als een soort 'kale' adventure game waarbij je telkens naar de volgende puzzle moet reizen.
Een action game is het niet.

Ik vind het zeker de moeite om te spelen. Controls zijn idd niet super, maar daar kom je wel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfttttt, word letterlijk kots misselijk van de game :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:55:
Pfttttt, word letterlijk kots misselijk van de game :X
Kun je beter Pillars of Eternity gaan spelen :P

De game is van oorsprong natuurlijk ook een PS2 game. Was destijds zijn tijd ver vooruit. Maar ik kan me wel indenken dat het qua gameplay wel wat lackluster aanvoelt anno 2020. Zelf had ik de special edition op de PS2 gekocht en heb die nog steeds liggen. Agro... O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:29:
[...]

Hmmm, vind de controls en vooral de camera erg ruk. Helemaal op het paard.
Iets wat ikniet snap, met R2 ingedrukt houden grijp je je vast, maar wat moet je doen als dat beest gaat schudden. Dan val ik steeds weer dat tering eind naar beneden... :?

EDIT
En al een bug, 2e stab point activeertniet :(

Er loopt als het goed is ergens een soort metertje, ook begint je beeld wat te trillen en merk je aan de muziek wat verandering. Dat is het moment dat je zogenaamde stamina op raakt dus dat je je ondanks je vast houdt je grip verliest. Wat hier tegen helpt is het herkennen van rustmomenten waarop je 1) op iets kan staan, balanceren en geen R2 hoeft in te houden maar toch niet naar beneden kukelt, of 2) Of op de rug van het beest dat niet hondsdol is geworden. Het beklimmen zal alleen maar lastiger gaan worden i.c.m. puzzels en andere dingen dus geduld is een schone zaak in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Sony Santa Monica Has A New Studio Head
Shannon Studstill gaat voor Google Stadia werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:28:
Ik vond 'm fantastisch en heel uniek. Een kunstwerkje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja, ik word dus letterlijk misselijk van die beroerde camera, helemaal op het paard. Ben na de 2e colossus maar gestopt voordat ik mijn avondmaaltijd over mijn controller zou uitgooien. Denk niet dat ik nog een poging ga wagen. Gameplay is ook erg mager en de wereld erg leeg ... Ziet er wel mooi uit, kunt aan niks zien dat dit ooit een PS2 game was. Hebben ze goed gedaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
2e poging AC Odyssey, deze keer met Kassandra op aanraden van Martin. Wordt inderdaad leuker als je er 5+ uur in hebt. Maar god wat een XP grind :/ Ik vind de meeste quests buiten de main quests kut, zelfs degene met een uitroepteken op de kaart. Maar ik moet die toch doen om m'n level op te krikken. Als je ook maar 2 levels te laag bent kan je uberhaupt niet meer stealth killen omdat je de enemies dan aanvalt met een plastic dolk.

Ik dacht uiteindelijk maar ff zo'n XP boost te kopen met in-game currency (in een SP game |:( ) maar ik ben perongeluk m'n playthrough op mijn NL PS4 acc gestart en niet op m'n Amerikaanse, waar ik de game op heb gekocht. En nu vertelt hij me dat de store niet beschikbaar is (voor de Helix in-game currency). Dus dat wordt nog ff grinden. Heb ook nog de GOTY editie met season pass dus ik heb nog voor flink wat uur aan DLC liggen naast nog tientallen uren aan main game.

Ik kan me niet herinneren dat AC Origins zo'n XP grind had. Verder bevalt de game me goed, Griekse wereld is ook leuk. Het was wel echt heel erg wennen aan de animaties want dat ziet er toch wel erg ruk uit vergeleken met andere games. Maar ik speel nu alleen maar AC Odyssey en ben er dus inmiddels wel aan gewend.

[ Voor 27% gewijzigd door Brogala op 05-03-2020 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
-SaveMe- schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:29:
Mja, ik word dus letterlijk misselijk van die beroerde camera, helemaal op het paard. Ben na de 2e colossus maar gestopt voordat ik mijn avondmaaltijd over mijn controller zou uitgooien. Denk niet dat ik nog een poging ga wagen. Gameplay is ook erg mager en de wereld erg leeg ... Ziet er wel mooi uit, kunt aan niks zien dat dit ooit een PS2 game was. Hebben ze goed gedaan!
Maar goed ook dat je PS2 versie niet gedaan hebt want daar werd je kotsmisselijk van framerate plus camera

Krijg altijd Never ending story gevoel bij dit spel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BluePoint, top studio. Ik hoop dat Sony hen koopt, als ik voorkeur moet uitspreken. Ben heel benieuwd wat hun PS5 project nu precies is. Las gisteren een gerucht dat het om Tenchu remakes gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:39

Aight!

'A toy robot...'

Hoe vet was Tenchu! Zo veel gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Brogala schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 01:36:
...

Ik kan me niet herinneren dat AC Origins zo'n XP grind had. Verder bevalt de game me goed, Griekse wereld is ook leuk. Het was wel echt heel erg wennen aan de animaties want dat ziet er toch wel erg ruk uit vergeleken met andere games. Maar ik speel nu alleen maar AC Odyssey en ben er dus inmiddels wel aan gewend.
Origins is ook een grinder. Bepaalde delen waren niet te doen als je level te laag was en je bleef maar bezig om goud te vinden om je wapens mee te kunnen levelen met je eigen level. Vorige week heb ik eindelijk Origins naar Platinum gezet na een final grind voor de laatste trophies. De DLC koop ik wel een keer als deze in de aanbieding zijn.

Heb nu net de korting op Odessey Gold edition gemist, dacht dat die vandaag nog geldig was. |:( Naja dan maar even wat anders gaan spelen. Siper Ghost Warrior 3 is nu in de aanbieding, misschien dat ik die wel ga kopen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
thunder8 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:46:
[...]

Origins is ook een grinder. Bepaalde delen waren niet te doen als je level te laag was en je bleef maar bezig om goud te vinden om je wapens mee te kunnen levelen met je eigen level. Vorige week heb ik eindelijk Origins naar Platinum gezet na een final grind voor de laatste trophies. De DLC koop ik wel een keer als deze in de aanbieding zijn.
Totaal niet zo ervaren... Was naar mijn idee ook niet nodig om constant je wapens mee te levelen, heb ik maar een paar keer gedaan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier toch ook een beetje dezelfde ervaring. Al ga ik wel nog eens opnieuw beginnen en dan houd ik het hopelijk langer vol. Was ook zo dat wat tips te snel verdwenen waren en ik dus niet zo direct goed door had wat ik nu juist moest aanvangen met dat reflecteren van het zonlicht, of hoe ik de vulnerable plekken moest stabben met vierkantje.
Maar los van dat vond ik de controls, zeker te paard of met het klimmen, toch wel redelijk ruk. Zo moest ik al traag te paard over die brug naar de 2de colossus omdat ik schrik had dat ik er van af ging lopen, terwijl die brug toch best redelijk breed is. Ook liep dat klotepaard me constant voor de voeten als ik rond die 2de colossus aan het vechten was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Finraziel schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:22:
[...]

Totaal niet zo ervaren... Was naar mijn idee ook niet nodig om constant je wapens mee te levelen, heb ik maar een paar keer gedaan.
Zo zie je maar dat zoiets toch redelijk persoonlijk is. Dat doet mij trouwens vrezen voor Odessey, als het daar volgens jouw beleving erger is. ;) Naja die komt er ook wel een keer, heb ook nog Brotherhood en Revelations die ik op platinum wil zetten.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

thunder8 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Zo zie je maar dat zoiets toch redelijk persoonlijk is. Dat doet mij trouwens vrezen voor Odessey, als het daar volgens jouw beleving erger is. ;) Naja die komt er ook wel een keer, heb ook nog Brotherhood en Revelations die ik op platinum wil zetten.
Ik heb voor Origins nog de platinum gehaald, maar bij Odyssey kan ik er niet in komen, ben wel al lvl 50, maar damn ik heb de helft van de map nog niet eens gezien. Bij die game is naar mijn idee zoveel te doen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 05-03-2020 12:47 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
thunder8 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Dat was iemand anders, ik 'moet' odyssey ook nog :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Finraziel schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:22:
[...]

Ik meen dat mijn editie wel kwam met een XP booster, volgens mij was die alleen niet permanent en had ik meestal wel wapens op goede level. Bij zowel Origins als Odyssey.

Overigens had ik ook dat de enemies wat sneller omhoog gingen dan ikzelf op het eerste eiland. Even bikkelen, maar daarna werd het wel beter omdat de wereld ook veel groter was en je dus meer zelf kon ontdekken.

Ik bedenk me nu wel dat dit wellicht ook de reden was dat ik op een gegeven moment gewoon alle eilanden aan het bezoeken ben geweest toen ik mn schip kreeg en fast-travel punten ben gaan afvinken. Dat gaf me meteen een aardig level en op zee kun je toch veel makkelijker de enemies verslaan. Als het krap wordt vaar je gewoon weg en probeer je het na full health af te maken van wat voor schepen er dan nog over zijn.

Maar idd, je moet wel blijven levellen en wapens mee laten stijgen. Met meer dan 3 levels verschil ga je al irriteren, maar op een gegeven moment heb je abilities die een x keer 100% damage doen en dan maakt het al wat minder uit. Maar enemies blijven ongeveer gelijk aan je level, dat maakt een basis aanvallen ook een stuk lastiger dan voorheen. Maar ik vond het nergens echt overdreven moeilijk worden. Al herinner ik me nu natuurlijk alleen de leuke momenten :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Sluit mooi aan op TLoU2!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sefaex
RE3 Remake, FF7 Remake, The Last of Us 2, Ghost of Tsushima, Dying Light 2, Cyberpunk 2077, PS5

Mooie tijden om gamer te zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Chernobyl is echt een heel goede serie. Ben toch wel benieuwd nu!
Neil Druckmann is ook grote fan van die serie.
Dit is een samenwerking tussen ND, Sony en HBO. Ziet er dus naar uit dat dit allemaal veel concreter is, in tegenstelling tot die Uncharted film

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Damn trailer van ghost of tsushima is echt dik!!
En dan nieuws van een tlou serie van Chernobyl maker !!
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/4b636a6e80bf2ff42606965051e35082/tenor.gif?itemid=4301739

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mooi, dan wacht daar wel op; hoef ik beide games niet meer te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het feit dat Neil Druckmann nauw betrokken is bij de productie en dat die Mazin zelf een enorme fan is van TLOU wekt heel wat meer vertrouwen dan de wanorde die er is bij de productie van de Uncharted film. Benieuwd of het een miniserie wordt a la Chernobyl of echt een vol seizoen van 10-12 episodes. Zouden 4 afleveringen van ruim een uur kunnen werken? Een episode per seizoen (Summer, Fall, Winter, Spring)?

En zo'n vroege launchdate voor Ghost of Thushima had ik echt niet verwacht. Zat echt te denken aan eind Augustus of September, voordat het PS5 geweld losbarst. Dan vermoed ik dat ze de PS5 toch flink willen gaan promoten tussen Juli en November.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 16:57
Zo dan, die release date komt ook ineens uit de lucht vallen, of heb ik eerder nieuws gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Kwistnix schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:08:
[...]
Zo dan, die release date komt ook ineens uit de lucht vallen, of heb ik eerder nieuws gemist?
Op The Game Awards in december was de release window aangekondigd voor zomer 2020.

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 05-03-2020 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat zet me aan het denken, hoe vet zou een film of serie van Horizon: Zero Dawn niet zijn :o Heel kostbaar vermoedelijk maar wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:35:
[...]

Mooi, dan wacht daar wel op; hoef ik beide games niet meer te spelen :P
Okay, denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 16:57
Anton.net schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:11:
[...]

Op The Game Awards in december was de release window aangekondigd voor zomer 2020.
Dat redden ze met de 26e dan maar net :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Vraagje is de Duitse versie van hellblade senua's sacrifice nu wel of niet gecensureerd?
Omdat ze het ook hebben over uncensored eu edition?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het is haast onvoorstelbaar, maar er zijn echt mensen die niet zo snel warm lopen voor TLOU (The Game) ;)

(en dan wel opeens zomaar 2 tegelijk op 1 pagina :P )

[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 05-03-2020 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Heel die uncharted film is sowieso doomed met mark Wahlberg als sully.... Dafuq were they thinking..

En tlou serie klinkt heel vet. Al hoop ik wel.dat ze niet de standaard route nemen van meeste series dat 90% filler content is en er amper voortgang zit tot laatste aflevering en dan ineens cliffhanger....

[ Voor 51% gewijzigd door v8power67 op 05-03-2020 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 21:10:
Heel die uncharted film is sowieso doomed met mark Wahlberg als sully.... Dafuq were they thinking..
Wat is er mis met Wahlberg :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
poor Leno schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 21:26:
[...]

Wat is er mis met Wahlberg :?
Ben ten eerste geen fan van de beste man.
Plus in uncharted 3 zien we een jongere sully en zie daar absoluut geen mark wahlberg in.
Sully is echt een geniaal character in uncharted en ja sorry zie wahlberg dat echt niet goed neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 21:37:
[...]

Ben ten eerste geen fan van de beste man.
Plus in uncharted 3 zien we een jongere sully en zie daar absoluut geen mark wahlberg in.
Sully is echt een geniaal character in uncharted en ja sorry zie wahlberg dat echt niet goed neerzetten.
Oh zo, ja ik vind hem een goeie acteur (kan zijn).. Hij heeft best wat slechte rollen gehad, maar ja als je hem bijvoorbeeld ziet in The Departed, dan is dat toch wel wat anders :X

Het ligt natuurlijk helemaal aan de schrijvers en regisseur, hoe zoiets uitpakt. Maar als het een Uncharted verhaal is, dan kan dat wel goed zijn :)

Ik heb 3 niet gespeeld, dus ik weet niet of hij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik had Chris Pratt graag gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2017/usgamer/Uncharted-Film-Header-02.jpg/EG11/thumbnail/1920x1080/format/jpg/quality/65/uncharted-film-star-fancasts-chris-pratt-as-a-young-sully.jpg
Nou idd !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja plus hij heeft ook de Humor van nathan drake.
Pagina: 1 ... 148 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.