Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-SaveMe- schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:28:
[...]

Gisteravond 3 keer. Totaal al wel 10 keer ofzo :| En Quick save op de PS4 ?
Ik speel op de xbox. Maar je kunt toch iedere keer even saven via opties? Behalve in battles. Wel via het normale menu, maar ik vind dat nog steeds een vorm van quick save op de console :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Waar ik bang voor ben is dat BG3 de gameplay gaat krijgen van Divinity. Wat dat betreft is de gameplay van Obsidian veel meer in lijn met de oude Baldurs Gate games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:48:
Waar ik bang voor ben is dat BG3 de gameplay gaat krijgen van Divinity. Wat dat betreft is de gameplay van Obsidian veel meer in lijn met de oude Baldurs Gate games.
Wat mij betreft een plus. De Divinity games zijn echt superb een betere moderne variant van de BG gameplay style ...
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
[...]

Ik speel op de xbox. Maar je kunt toch iedere keer even saven via opties? Behalve in battles. Wel via het normale menu, maar ik vind dat nog steeds een vorm van quick save op de console :p
Ja, via het menu kun je inderdaad altijd een save maken, maar dat is niet echt een quick save. Maar gelukkig gaat het wel snel(itt het laden) en keer je direct terug naar de game.
De laadtijden schijnen oa last te hebben als je veel saves hebt, dus ik rouleer een setje van 10 saves genamed 001-009. En de occasional losse save. Je moet wel wat werken he om te kunnen spelen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:35:
[...]

Wat mij betreft een plus. De Divinity games zijn echt superb een betere moderne variant van de BG gameplay style ...

[...]

Ja, via het menu kun je inderdaad altijd een save maken, maar dat is niet echt een quick save. Maar gelukkig gaat het wel snel(itt het laden) en keer je direct terug naar de game.
De laadtijden schijnen oa last te hebben als je veel saves hebt, dus ik rouleer een setje van 10 saves genamed 001-009. En de occasional losse save. Je moet wel wat werken he om te kunnen spelen :9
Thanks again voor de tip om je spells en attacks te kunnen zien! Net ff een zeer cool gevecht gevoerd met micromanage tot op de halve seconden per keer :p Eindelijk het gevoel ook tactisch te kunnen spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@uchiha tijntje als de game werkt, dan is het ook echt vet!

Ik hoop dat deze ook naar consoles komt:

Vette trailer! :9

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 01:15:
@uchiha tijntje als de game werkt, dan is het ook echt vet!

Ik hoop dat deze ook naar consoles komt:

[YouTube: Desperados 3 - Official Doctor McCoy Trailer]

Vette trailer! :9
Je weet ook dat er een Commandos 2 remaster op de consoles komt dit jaar he? :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:56
Heb je reviews voor die Commandos 2 remaster gezien? (score 2.3),
En de remaster is gecensored, je kan beter voor 5 euro een keertje alle Commandos games kopen in de aanbieding. Heb je wss meer plezier van als je, dan zo'n belabberde remaster.
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 07:54:
[...]

OMG!! Wat???? Daar deed me dit gelijk aan denken!! *O*

edit:
Albinoraptor schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:09:
En de remaster is gecensored, je kan beter voor 5 euro een keertje alle Commandos games kopen in de aanbieding. Heb je wss meer plezier van als je, dan zo'n belabberde remaster.
Ow -O-

[ Voor 46% gewijzigd door poor Leno op 20-02-2020 11:36 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 00:05
Albinoraptor schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:09:
Vanwege de censuur staat de user-score op 2.3 ja, maar de critics geven hem nog een 6.3. Het is dus vooral een politiek ding bij de users. Bugs worden ook genoemd, maar dat kan over een maand of 2 ook allemaal weer fixed zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 07:54:
[...]

Ja, maar de reacties zijn niet laaiend ...

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:30
Zit me wat te verdiepen in Persona 5 Royal edition.

Heb een tijd geleden Persona 5 gespeeld en die nieuwe versie ga ik zeker spelen! Duurt nog lang tot 31 maart :(
Martinspire schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Vanwege de censuur staat de user-score op 2.3 ja, maar de critics geven hem nog een 6.3. Het is dus vooral een politiek ding bij de users. Bugs worden ook genoemd, maar dat kan over een maand of 2 ook allemaal weer fixed zijn.
Wat is er gecensureerd dan? Hakenkruizen enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:59:
[...]

Ja, maar de reacties zijn niet laaiend ...
Oh daar had ik nog niet naar gekeken.. Dat is eigenlijk wel een beetje teleurstellend want ik keek er eigenlijk wel naar uit ;( . Lees nogal wat commentaar over censorship... Dat is eigenlijk ook not done vind ik persoonlijk.

Als je een remaster doet, remaster je de game zoals die oorspronkelijk uit kwam. En niet achteraf aanpassen om wellicht een andere rating te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2020 12:43 ]

• Albinoraptor
Martinspire schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Tja ik houd niet zo van censuur, zeker niet bij WW2 spelen en als je echt gaat kijken naar wat er "verbeterd" is zie ik werkelijk niet waarom ik 20 euro zou moeten uitgeven ipv de orginele games te kopen.

Ik keek er echt naar uit toen hij werd aangekondigd maar ik heb 2 weken geleden dus maar gewoon voor €4.50 alle Commandos games gekocht op steam en ook Commandos 1 is met wat tweaken op hogere resolutie te spelen.

Als je dan graag een HD commandos game wilt spelen op PS4 kan je beter voor €15 Shadow Tactics:Blades of the Shogun kopen, een Commandos clone in feudal Japan.
Albinoraptor schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:10:
[...]

Tja ik houd niet zo van censuur, zeker niet bij WW2 spelen en als je echt gaat kijken naar wat er "verbeterd" is zie ik werkelijk niet waarom ik 20 euro zou moeten uitgeven ipv de orginele games te kopen.

Ik keek er echt naar uit toen hij werd aangekondigd maar ik heb 2 weken geleden dus maar gewoon voor €4.50 alle Commandos games gekocht op steam en ook Commandos 1 is met wat tweaken op hogere resolutie te spelen.

Als je dan graag een HD commandos game wilt spelen op PS4 kan je beter voor €15 Shadow Tactics:Blades of the Shogun kopen, een Commandos clone in feudal Japan.
ja maar dat is allemaal niet op console :/

• Albinoraptor
Daarom geef ik in laatste zin ook nog een alternatief aan die wel op PS4 te spelen is. ;)
Playstation store page

Maar om nou een slechte/middelmatige remaster te kopen vanwege nostalgie en zodat je die op PS4 kan spelen is ook weer zoiets, dan kan je voor 50 euro beter ergens oude laptop/pc aanschaven en dan je nostalgische games spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 20-02-2020 13:48 ]

Anoniem: 170423

Albinoraptor schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:47:
Daarom geef ik in laatste zin ook nog een alternatief aan die wel op PS4 te spelen is. ;)
Playstation store page
Ik heb de game net gekocht voor die 14,99 en ik ga straks na het eten koken ermee beginnen. Nog tips van een pro zoals jij voor die game? Of heb je het zelf niet uitgespeeld?
Albinoraptor schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:47:
Playstation store page

Maar om nou een slechte/middelmatige remaster te kopen vanwege nostalgie en zodat je die op PS4 kan spelen is ook weer zoiets, dan kan je voor 50 euro beter ergens oude laptop/pc aanschaven en dan je nostalgische games spelen.
Ja maar helaas doet ninja samurai Japan mij helemaal niets :/

Ik vind juist WW2 spellen leuk..

• Albinoraptor
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 20 Ferrari 2020 @ 13:59:
[...]

Ik heb de game net gekocht voor die 14,99 en ik ga straks na het eten koken ermee beginnen. Nog tips van een pro zoals jij voor die game? Of heb je het zelf niet uitgespeeld?
Ik heb demo geprobeerd op PS4, maar volledige game heb ik op PC gespeeld.

Erg goed mee vermaakt en game is stuk toegankelijker is dan de Commandos games, omdat de moeilijkheidsgraad wat rustiger stijgt en ook nooit de moeilijkheidsgraad bereikt als bijv Commandos 1, daarnaast is Shadow Tactics het wel stuk beter herspeelbaar omdat je verschillende challenges per level hebt.

Als je enige ervaring hebt met Commandos heb je niet echt tips nodig.
poor Leno schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:10:
[...]

Ja maar helaas doet ninja samurai Japan mij helemaal niets :/

Ik vind juist WW2 spellen leuk..
Dat is jammer maar kan ik wel inkomen, zo heb ik dat met de Desperados games, ook al is het dezelfde soort game, daar vond ik sfeer en karakters niet interessant.

[ Voor 45% gewijzigd door Albinoraptor op 20-02-2020 17:33 ]

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Nu het einde van de PS4 er aan zit te komen merk ik dat ik nog super veel spellen nog niet heb gespeeld maar nu voor een prikkie zijn te kopen.

Pas batman arkham trilogie voor 11 euro gekocht of prey voor 7.50.
Dat is natuurlijk leuk spelen.

Nu vroeg ik me af, omdat de PS4 region free is, is er een website die prijzen van games in de gaten houd en een seintje geeft als ergens een spel van een watchlist in de aanbieding is?

Voor de switch is deze er, laatst was er bijvoorbeeld in zuid Afrika een spel van mijn watchlist in de aanbieding voor 2 euro die ik me meteen heb gekocht.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
dongilles schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:16:
Nu het einde van de PS4 er aan zit te komen merk ik dat ik nog super veel spellen nog niet heb gespeeld maar nu voor een prikkie zijn te kopen.

Pas batman arkham trilogie voor 11 euro gekocht of prey voor 7.50.
Dat is natuurlijk leuk spelen.

Nu vroeg ik me af, omdat de PS4 region free is, is er een website die prijzen van games in de gaten houd en een seintje geeft als ergens een spel van een watchlist in de aanbieding is?

Voor de switch is deze er, laatst was er bijvoorbeeld in zuid Afrika een spel van mijn watchlist in de aanbieding voor 2 euro die ik me meteen heb gekocht.
Klopt, door al die koopjes puilt mn library inmiddels uit en geef ik de laatste maanden meer uit dan ooit tevoren. En driekwart speel ik nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dongilles schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:16:
www.psprices.com (EDIT: besef nu dat je bedoelt dat je een watch kunt zetten voor eender welke regio, wat in psprices niet mogelijk is, denk ik).
Maar ik vind het een gevaarlijke site, want ook hier spring ik dan telkens op koopjes (zeker met AAA games voor minder dan €10 of zo) terwijl ik eigenlijk gewoon al weet dat ik geen tijd ga hebben om ze te spelen :). Moet nog altijd aan Bioshock beginnen dat ik in de eindejaars sale kocht, terwijl die nu dus gewoon gratis is met PS+ :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 20-02-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Bedankt voor deze site. Hier kan ik mooi DLC kortingen in de gaten houden. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
thunder8 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:29:
Bedankt voor deze site. Hier kan ik mooi DLC kortingen in de gaten houden. :)
Even voor de goede orde, je weet dat je DLC uit zelfde store moet halen als dat je de game zelf hebt gekocht he?

Dus niet als je game in NL op cd heb gekocht dat je denkt ah leuke prijs voor DLC bij US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Albinoraptor schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:01:
[...]

Even voor de goede orde, je weet dat je DLC uit zelfde store moet halen als dat je de game zelf hebt gekocht he?

Dus niet als je game in NL op cd heb gekocht dat je denkt ah leuke prijs voor DLC bij US store.
Ja dat snap ik. Ik heb alleen een NL-account en ook op deze site aangegeven dat ik uit NL kom. Daarnaast koop ik alles in de Playstation Store, dus dan kom ik er vanzelf achter dat de prijs niet lager is, ;) Maar op deze wijze hoef ik niet iedere keer in de store te kijken of de DLC nu afgeprijsd is. Wil de DLC van Assassins Creed Origins, maar die is nu niet in de aanbieding.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@Albinoraptor

Nog bedankt voor de tip voor Shadow Tactics. Ik had het spel een maand geleden gratis op PC met de Epic Store en ik wou het spel ook op de PS4, want dat is relaxter spelen. Ik ben nu kill voor kill aan het genieten met de game en het is meer genieten dan met Commandos. Ik zat al een dag of wat in een gaming impasse en door Shadow Tactics heb ik weer wat te gamen.

@poor Leno

Probeer Shadow Tactics, desnoods eerst de demo. Het Japan sfeertje is mij goed bevallen en ik vind de game stiekem leuker dan WWII Commandos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:19
Hi mede tweakers,

Ik hoop dat dit het juiste forum is en dat jullie me een antwoord kunnen geven.
Helaas heb ik ondanks mijn zoektochten online niet het juiste antwoord kunnen vinden.Maar kan je een ps4 controller verbinden met meerdere apparaten?

Ik wil namelijk een controller connecten met mijn ipad maar ook met een android tablet.Nu heb ik meerdere controllers (heb namelijk 2 ps4s), maar kan ik die daarvoor gebruiken of is het advies koop voor je tablets een aparte controller?

Wie heeft hier ervaring mee en gebruikt zijn controleer ook met meerdere devices?

Alvast dank voor de support. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:09:

@poor Leno

Probeer Shadow Tactics, desnoods eerst de demo. Het Japan sfeertje is mij goed bevallen en ik vind de game stiekem leuker dan WWII Commandos.
Nah, thnx maar ik heb gewoon niets daarmee :/

Ik ben gewoon heel nitpicky wat dat soort dingen betreft.. ik moet bij spellen de tijdsperiode/era gewoon leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCan
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-06 17:41
Ik heb destijds voor de PS4-500GB €222,- betaald (Mediamarkt). Dus hoezo zou hij nu in prijs gedaald zijn met @Anoniem: 625188 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MrMGeeIsTheName schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:28:
Hi mede tweakers,

Ik hoop dat dit het juiste forum is en dat jullie me een antwoord kunnen geven.
Helaas heb ik ondanks mijn zoektochten online niet het juiste antwoord kunnen vinden.Maar kan je een ps4 controller verbinden met meerdere apparaten?

Ik wil namelijk een controller connecten met mijn ipad maar ook met een android tablet.Nu heb ik meerdere controllers (heb namelijk 2 ps4s), maar kan ik die daarvoor gebruiken of is het advies koop voor je tablets een aparte controller?

Wie heeft hier ervaring mee en gebruikt zijn controleer ook met meerdere devices?

Alvast dank voor de support. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat kan, maar je moet ze telkens opnieuw pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:19
Jay-v schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:22:
[...]

Dat kan, maar je moet ze telkens opnieuw pairen.
Kijk dat vermoeden had ik al.
Dat is een antwoord waar ik iets mee kan
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom – Van €69,99 voor €9,99 in de psn store ...

Dat is echt een no brainer als je hem nog niet hebt gespeeld en dat soort games leuk vind. Ik heb me er prima mee vermaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Twijfel zelf over days gone of a plague tale innocence. Lastige keuze. Beide prima geprijsd momenteel voor ongeveer 20,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 617899 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:13:
Twijfel zelf over days gone of a plague tale innocence. Lastige keuze. Beide prima geprijsd momenteel voor ongeveer 20,-.
Voor dat geld is Days Gone een no-brainer. Die heeft veel meer content en de game is flink opgeknapt sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:45
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:57:
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom – Van €69,99 voor €9,99 in de psn store ...

Dat is echt een no brainer als je hem nog niet hebt gespeeld en dat soort games leuk vind. Ik heb me er prima mee vermaakt!
Ziet er leuk uit... Ik twijfel over de Prince editie, met de DLC er bij. Heb jij die ook gespeeld? De moeite waard?
Het is maar 5 euro, maar ja als je er niks aan hebt dan is dat 5 euro te veel natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:33:
[...]

Ziet er leuk uit... Ik twijfel over de Prince editie, met de DLC er bij. Heb jij die ook gespeeld? De moeite waard?
Het is maar 5 euro, maar ja als je er niks aan hebt dan is dat 5 euro te veel natuurlijk.
Voor maar €5,00 extra zeker de moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

bram1984 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:22:
[...]

Voor dat geld is Days Gone een no-brainer. Die heeft veel meer content en de game is flink opgeknapt sinds de release.
Gaan we die eens proberen!

Zo in het 'laatste' jaar van de PS4 zijn er nog zoveel games die ik zou willen proberen. Het is dat ik met 2 kleintjes wat minder tijd heb om te gamen, maar er is echt zat keuze deze generatie. Ben dan ook benieuwd naar hoe de game markt zich gaat ontwikkelen.

Gaan we een grote shift van ontwikkelaars / platform holders zien naar het geld? DLC, mobile, subscriptions etc. Zitten we op de piek van single player / story driven ervaringen? Ik ben benieuwd hoe het verloopt, maar zie de toekomst van gaming met een vleugje pessimisme vercommercialiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 01:16
bram1984 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:22:
[...]

Helaas wel framerate problemen. Maar voor rest erg leuk spel met aardig wat uitdaging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:09:
@Albinoraptor

Nog bedankt voor de tip voor Shadow Tactics. Ik had het spel een maand geleden gratis op PC met de Epic Store en ik wou het spel ook op de PS4, want dat is relaxter spelen. Ik ben nu kill voor kill aan het genieten met de game en het is meer genieten dan met Commandos. Ik zat al een dag of wat in een gaming impasse en door Shadow Tactics heb ik weer wat te gamen.

@poor Leno

Hmmm wat lees ik hier. Een soort Commandos. Een van favoriete games als ik terugdenk aan mijn jeugd en games spelen op een pc. Net even een gameplay trailer zitten bekijken en de review op IGN. Dat wekt zeker mijn interesse.

Ik zie dat die ook in de aanbieding is in de PlayStation Store. Ik had juist mijn zinnen gezet om straks Spider-Man aan te gaan schaffen. Hmmm. Beide games dan maar aanschaffen :+

Update: Shadow Tactics aan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:33:
[...]

DLC heb ik niet gespeeld. Game is zelf al lang genoeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07 08:48
Anton.net schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:10:
Draait SW Jedi Fallen Order bij jullie ook zo matig? (Op ps4 pro)
Ik heb regelmatig kleine stotteringen en soms lijkt het geluid ook even bugged. Had ook een cutscene waar het geluid en beeld totaal niet syncroon liepen.
Er is ook een framerate mode, maar dan is de framepacing heel slecht
Beetje late reactie, maar in algemeen wel leuk om te weten. Ik had er ook last van bij SW op de pro, beetje laden is niet erg, maar was onspeelbaar. Audio drops en freezes. Ik heb zelf ontdekt (door op een clickbait video te klikken) dat je de data base van je ps4 kan rebuilden. Als de ps4 uitstaat, de power on button ingeduwd houden totdat je een 2e piep hoort. Dan loslaten en je komt in safe mode. Kies optie 5 rebuild database. Kan een placebo zijn, maar bij mij runt die iets soepeler. Krijg nog wel af en toe een loadfreeze tijdens het spelen. Benieuwd of het bij jou helpt. In principe wordt de database bij iedere firmware update al gerebuild, maar maybe, proberen kan geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 02-07 21:47
Shadow Tactics. Wat een verdomd lekker spelletje zeg. Normaal gesproken ben ik geen groot fan van het ninja tijdperk. Maar dit is misschien nog wel leuker dan Commandos.

Uiteindelijk vandaag 4 nieuwe games gekocht. Wilde een spelletje ter afwisseling van COD. Is iets anders gelopen :P

- Shadow Tactics.
- Days Gone.

En iemand in de buurt had Spider-Man te koop staan en AC: Origins. Dus die beide gelijk maar even wezen oppikken. Ik kan voorlopig dus even gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Gisteren al torchlight 2 en Uncharted 4 gekocht...

TL2 op pc al veel gespeeld, maar was maar 14 euro en had wel zin om hem met controller op mijn nieuwe 65" tv te spelen. De game krijgt erg slechte user scores op metacritic zag ik, maar van wat ik tot nu toe gespeeld heb lijkt de game inderdaad wel wat issues te hebben maar is de lage score vooral doordat er een paar boze gamers zijn die 1en spammen. Lijkt er op dat je sommige builds die veel verschillende skills gebruiken niet zo goed kan spelen op deze versie vanwege versimpelde controls, maar de game is nog leuk zat en speelt lekker weg wat mij betreft. Multiplayer zou ook niet lekker werken, maar dat doe ik toch niet. Momenteel weer een savage rush/wolfpack berserker aan het maken, altijd leuk mijn inner wolf weer eens los te laten :+

En Uncharted... Mja, de Nathan Drake collection viel me nogal tegen, maar 4 was nu maar 13 euro en daarvoor wil ik de serie toch nog wel een kans geven :)

Dan nu alleen nog even bedenken of ik ni no nog wat met of zonder DLC wil... Misschien gewoon maar op de basis versie houden gezien mijn achterlijk grote backlog (over meerdere platformen) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
Weet iemand of er dit jaar ook weer een nieuwe F1 game komt van codemasters?
Zie dat de F1 2019 nu regelmatig in de aanbieding komt, maar is het nog de moeite waard om deze te kopen of komt met paar maand de nieuwe game al uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@G.Scholtens

F1 2020 heeft een release date tussen juni en augustus 2020. Of je daar op wilt wachten is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze man gaat jullie allemaal achterna zitten:

[Video: Nemesis Smash 16x9]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-07 15:27
Heeft Resident Evil 1 ooit een remake gehad of is het gebleven bij de remaster PS1 versie?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij is het filmpje een beetje stuk? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:13:
[...]

Volgens mij is het filmpje een beetje stuk? :)
Wat bedoel je? Bij mij werkt de GIF in al mijn browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:37:
[...]

Wat bedoel je? Bij mij werkt de GIF in al mijn browsers.
Hm dan zal het aan mij liggen. Bij mij "stottert" die behoorlijk :)

Edit: ligt idd aan mij, want op telefoon werkt die prima! RUN FOR THE NEMESIS!

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2020 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:03:
Heeft Resident Evil 1 ooit een remake gehad of is het gebleven bij de remaster PS1 versie?
Resident Evil 1 heeft een remaster gehad met betere graphics, maar voor de rest is de game hetzelfde als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

De Remake van RE1 een simpele remaster met niks nieuws noemen is nogal kort door de bocht imho :{

[ Voor 16% gewijzigd door BlackEyedAngel op 25-02-2020 20:47 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:46:
De Remake van RE1 een simpele remaster met niks nieuws noemen is nogal kort door de bocht imho :{
Bedoel je wellicht niet de remake van Resident Evil 2. :) Dat is namelijk echt een volledige remake zoals het hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:19:
[...]

Bedoel je wellicht niet de remake van Resident Evil 2. :) Dat is namelijk echt een volledige remake zoals het hoort. :)
Klopt, en gespeeld ook, maar ik bedoel Re1 want het ging over Re1 :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:08

SD5k

>4&X

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:03:
Technisch gezien beide, in 2003 is er een volledige remake voor de Gamecube uitgekomen, van deze remake is later een remaster uitgebracht voor de PS4/XBO/PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:23
Van de week Tales of Berseria uitgespeeld en nog wat quests en trophies gehaald, maar ben er nu wel klaar mee. Moet zeggen dat het 'Tales of' concept wel redelijk klaar is nu. Heb van het nieuwe deel nog niet heel gezien, behalve dat het grafisch flink verbeterd is. Maar de gameplay mag van mij ook wel eens op de schop.
Vanavond maar eens een start maken met Days Gone. M'n PS4 backlog begint zo langzaamaan steeds wat kleiner te worden. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmmm... in het verleden ook regelmatig geraadpleegd, maar wat ik ook probeer, ik krijg deze pagina niet meer geladen de laatste tijd.

Nu net nog eens verder gezocht, blijkbaar zijn deze lijsten verdwenen op Wikipedia: Wikipedia: Wikipedia:Articles for deletion/List of Instant Game Collection ga...
Schijnbaar is er iets mee dat niet helemaal strookt met de Wikipedia regeltjes :?
De games with gold lijsten van de buren zouden ook al verwijderd zijn.

Zonde, ik vond het een fantastisch overzicht om door mijn IGC verzameling te bladeren. Hopelijk is ie nog ergens in het archief van internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PS4 Update 7.50 Beta Invites Being Sent Out:

https://www.reddit.com/r/...a_invites_being_sent_out/

Hopelijk nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:40:
[...]
Schijnbaar is er iets mee dat niet helemaal strookt met de Wikipedia regeltjes :?
De games with gold lijsten van de buren zouden ook al verwijderd zijn.

Zonde, ik vond het een fantastisch overzicht om door mijn IGC verzameling te bladeren. Hopelijk is ie nog ergens in het archief van internet te vinden.
Toevallig dat ik vandaag niet de enige ben die hierover post. Ik vind het ook wel balen. Blijkbaar hebben ze een grote delete oefening gedaan met pages van games overzichten die niet echt op Wikipedia horen. Hier is de argumentatie : Wikipedia: Wikipedia:Articles for deletion/List of Instant Game Collection ga... . Basically 'Wikipedia is not a catalogue'.

Je kan de laatste versie nog wel hier zien, maar wordt dus helaas niet meer geüpdatet : https://www.wikiwand.com/...ection_games_(PAL_region)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de nieuwe Plush games al bekend? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14
poor Leno schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:26:
PlayStation Plus in maart: Shadow of the Colossus en Sonic Forces voor PS4

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 26-02-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:27:
[...]

PlayStation Plus in maart: Shadow of the Colossus en Sonic Forces voor PS4

[Twitter]
Thnx :)

Vroeger Sonic op de Sega helemaal kapot gespeeld.. en poosje terug was de Sonic collectie ook in de Plus.

Ik helemaal nostalgisch enthousiast het spel aangezwengeld.. en na 5 minuten was ik er alweer gewoon klaar mee -O-

Kennelijk niet meer aan mij besteed.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:27
Is er nou wel of niet een State of Play stream binnenkort?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 14:57
Shadow of the colossus in plus!! Zeer nice ! Wou ik al lang kopen maar nooit gebeurd. Komt mooi uit dan !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 30-06 20:55
poor Leno schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:26:
Sure:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UCJsaHV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 01:16
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:33:
[...]

Resident Evil 1 heeft een remaster gehad met betere graphics, maar voor de rest is de game hetzelfde als vroeger.
En weer remake van gemaakt :') Maar het blijft een geweldige game *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Toevallig dat ik vandaag niet de enige ben die hierover post. Ik vind het ook wel balen. Blijkbaar hebben ze een grote delete oefening gedaan met pages van games overzichten die niet echt op Wikipedia horen. Hier is de argumentatie : Wikipedia: Wikipedia:Articles for deletion/List of Instant Game Collection ga... . Basically 'Wikipedia is not a catalogue'.
Tja, makkelijk vond ik het wel. Beetje flauw ook, imo
Je kan de laatste versie nog wel hier zien, maar wordt dus helaas niet meer geüpdatet : https://www.wikiwand.com/...ection_games_(PAL_region)
Deze wordt wel aangevuld:
https://reddit.com/r/PlayStationPlus/w/list/fullna
Deze lijkt me wel een handig DS4 laadstation als je met een Back Button Attachment zit : https://www.bol.com/nl/p/...mT1PFw.1_4.7.ProductTitle . Iemand ervaring mee ?
EDIT: ondertussen gevonden op Amazon met een hoop reviews: https://www.amazon.de/dp/...4+char%2Caps%2C157&sr=8-9 (en ook nog een stuk goedkoper dan bol).

EDIT2: en besteld... direct een maandje Amazon Prime genomen voor €5.99 wat dan direct gratis next-day delivery oplevert. Was goedkoper dan afzonderlijke next-day delivery :). Ik laat nog wel weten hoe hij bevalt.

[ Voor 69% gewijzigd door Twixie op 27-02-2020 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Welcome to the PS4™ System Software 7.50 Beta!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zeg even als je de code voor de Beta gebruikt hebt. Ik ga de Beta zelf zo installeren.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:17:
Welcome to the PS4™ System Software 7.50 Beta!

***members only***

Zeg even als je de code voor de Beta gebruikt hebt. Ik ga de Beta zelf zo installeren.
Thanks, ingewisseld, die mag zo gaan installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren Blacksad uitgespeeld. Leuke, originele game wat met name deed denken aan LA Noire maar dan iets minder serieus. Helaas was zelfs na de GB's aan patches het spel...buggy. Grafische glitches, trage laadtijden voor de meest simplistische zaken etc. maar het verwondert me dat ik het spel heb kunnen afronden zonder corrupte save of vastloper (itt Larry : Wet Dreams Dont Drie).

Wel een aanrader voor de liefhebbers verder. Van Pendulo studio's dus van de makers van Runaway, welke op de PC en DS echt heel goed in elkaar staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-07 19:18
Allen,

Iemand die baldurs gate 1 en 2 op de playstation al heeft gespeeld ? Ik heb ze op de pc maar ik speel meer playstation de laatste tijd. Is het aangenaam spelen met de controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:29:
Deze lijkt me wel een handig DS4 laadstation als je met een Back Button Attachment zit : https://www.bol.com/nl/p/...mT1PFw.1_4.7.ProductTitle . Iemand ervaring mee ?
EDIT: ondertussen gevonden op Amazon met een hoop reviews: https://www.amazon.de/dp/...4+char%2Caps%2C157&sr=8-9 (en ook nog een stuk goedkoper dan bol).

Ik laat nog wel weten hoe hij bevalt.
Ondertussen al in gebruik. Die van Amazon blijkt toch licht te verschillen dan die van bol.com. Deze laatste heeft immers een magnetisch laadcontact, terwijl die die ik heb dat dus niet heeft. Desalniettemin passen controllers er gemakkelijk in, ook als er een back button attachment aan hangt (de reden waarom ik nieuwe charger kocht). De laad-indicator blijft echter groen ook als er niets in de lader zit, wat vervelend is, want zonder dat magnetisch contact blijf je dan toch niet helemaal zeker of hij wel aan het opladen is.

Verder zit er geen effectieve lader bij. Dit is gewoon een cradle met een USB kabel. Een USB lader moet je dus zelf nog apart voorzien. Jammer genoeg kwam mijn BigBen laadstation met een standaard adaptor en niet met USB adaptor waardoor ik die niet kan herbruiken. Die BigBen had overigens dan zelf nog 2 USB poorten om externe devices te laden, waarmee ik de PS3 Motion Controllers oplaadde.

Tenslotte is het wel duidelijk Made In China. Zo staat er op de doos telkens P4 ipv PS4 en is er nergens een PlayStation logo te bespeuren. De product features op de doos zijn ook nogal lachwekkend. Wat dacht je van: "Adopt intelligent micro-control technology to control circuit" of "90% transforming effectiveness" (wat wel straf is aangezien er geen transfo bij zit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:13:
Afgelopen week eens God of War 3 Remastered uit de bibliotheek gehaald (zat vorig jaar bij PS+).
Wat blijft dit een dijk van een game! Wat mij betreft vele malen beter dan de nieuwe God of War, zeker als het op epicness, vijanden en bossfights aankomt. Neem alleen al het openingsgevecht tegen Poseidon, zich afspelend óp Gaia die zich via Mount Olympus een weg omhoog baant richting Zeus. Maakt veel meer indruk dan een dude met tattoos in je achtertuin in elkaar slaan.
Hopelijk gaat Santa Monica met de volgende God of War weer die échte, pure, over-de-top hack 'n slash kant op, incl epische bossfights tegen uit de kluiten gewassen goden.
Bedankt voor de tip! Normaal zou ik dit spel nooit gestart hebben (not my type of game), maar ik zit er nu toch best wel in. Ik moet wel zeggen dat ik simpel op easy speel.

Voor niet mijn soort spel vind ik deze best toegankelijk. Durf niet te zeggen of ik hem uitspeelt, maar voorlopig heb ik nog geen behoefte om deze weg te leggen.

Meestal, als ik een spel probeer waarvan ik van tevoren al dacht dat het mij niet kan bekoren, valt het me ook erg tegen, maar GoW remastered heeft me positief verrast.

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 29-02-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik liep een paar maanden achter (sinds november niet meer hier op GoT geweest), dus dacht van de week even een back button attachment te gaan halen... niet dus, gewoon overal uitverkocht en nog niet bekend wanneer er nieuwe leveringen komen -O-

Tweedehands/Marktplaats/ebay is ook geen optie, daar durven ze gewoon €90 te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Yarisken schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:16:
Allen,

Iemand die baldurs gate 1 en 2 op de playstation al heeft gespeeld ? Ik heb ze op de pc maar ik speel meer playstation de laatste tijd. Is het aangenaam spelen met de controller ?
Niet op playstation maar wel op de Switch gekocht. Speel met een pro controller en dat werkt erg goed. Het lopen met de controller is een verademing en lijkt wel of het er voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-07 19:18
Kenny_026 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:22:
[...]

Niet op playstation maar wel op de Switch gekocht. Speel met een pro controller en dat werkt erg goed. Het lopen met de controller is een verademing en lijkt wel of het er voor gemaakt is.
Ok bedankt voor de info. Als de prijs wat zakt ga ik het kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:10
ralph075 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Ik liep een paar maanden achter (sinds november niet meer hier op GoT geweest), dus dacht van de week even een back button attachment te gaan halen... niet dus, gewoon overal uitverkocht en nog niet bekend wanneer er nieuwe leveringen komen -O-

Tweedehands/Marktplaats/ebay is ook geen optie, daar durven ze gewoon €90 te vragen.
Als je geen problemen hebt met een kabeltje, kan ik je de Strikepack ook wel aanraden. Is min of meer hetzelfde en ik vind het heel prettig werken. @bram1984 heeft er ook één.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:07:
[...]

Als je geen problemen hebt met een kabeltje, kan ik je de Strikepack ook wel aanraden. Is min of meer hetzelfde en ik vind het heel prettig werken. @bram1984 heeft er ook één.
Ik heb ook de attachment en geen kabeltje is toch wel heul lekker hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:07:
[...]

Ja, weet ik, maar...
bram1984 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:50:
[...]

Ik heb ook de attachment en geen kabeltje is toch wel heul lekker hoor.
...dit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 21:23

Halfkakkende

Vandring

ralph075 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Ik weet niet of het een optie voor je is, maar Media Markt op de Arena Boulevard had er onlangs echt waanzinnig veel hangen. Zelf nog getwijfeld, maar zag uiteindelijk de meerwaarde voor mij niet echt.
Halfkakkende schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:06:
Iemand hier wellicht ervaring mee? Ik zoek mij suf, maar kan geen oplossing vinden.

Enige tijd geleden heb ik Rainbow Six (full game) aangeschaft en gedownload - ook gewoon gespeeld. Van de week wilde ik dit spel met wat mensen samen spelen en gaf hij aan dat een update nodig was. Deze werd gedownload, maar stopte naar verloop van tijd met een foutcode (weet helaas niet precies meer welke).

Volgens meerdere oplossingen online was het enige dat erop zat download van de update te stoppen, game te verwijderen, weer opnieuw te installeren vanuit de library. en weer bij te werken (game avondje zat er zo wel op natuurlijk :+ ). Zo gezegd, zo gedaan, heb wel vaker vanuit de library weer een spel opnieuw geïnstalleerd.

Echter! Zodra ik in mijn library zoek naar Rainbow Six, zegt ie dat ie al voor een gedeelte is gedownload. Als ik dan doorklik kom ik op de spelpagina waar in het icoon wordt verwezen naar de Ultimate Editie (niet in de titel), maar kan wel start drukken. Zodra ik dat doe krijg ik de melding dat het spel niet gevonden kon worden (logisch, ik heb hem verwijderd en heb ook geen Ultimate Edition) en of ik in de store wil kijken. Hier gaat ie echter naar de Ultimate Edition spelpagina (welke ik opnieuw moet aanschaffen, maar wel tijdelijk in de aanbieding) en is de reguliere uitvoering nergens te vinden.

Wat ik verder nog geprobeerd heb:
- Licenties al bijgewerkt
- Database rebuild al uitgevoerd
- Ook op de download lijst via de telefoon/browser lijkt het spel verdwenen.
- Herstart van de PS4 tussen de bovenstaande acties
- Beschikbare ruimte gechecked

Moet ik wachten tot die bundel niet meer aangeboden wordt en hopen dat de reguliere versie weer beschikbaar komt? Is het nu jammer de bammer en ben ik het spel nu kwijt?

Nog aanvulling: ik zie hem wel in mijn Downloadrij op de playstation store staan met als opmerking Wordt al gedownload. Vaag dit, want op de PS4 gebeurt niks.
Wellicht lees ik er waanzinnig overheen, maar wil dit graag nog even onder de aandacht brengen. Heb gewacht tot de bundel niet meer in de aanbieding is, maar helaas word ik nog steeds naar de ultimate editie gestuurd.

Sony zegt doodleuk dat de versie die ik (notabene) heb gekocht niet meer beschikbaar is. Ik zie online (in het geval van PT bijvoorbeeld) wel wat mogelijkheden om te proberen, maar dit vind ik echt veel te veel moeite voor iets dat ik al in mijn bezit heb. Is het echt jammer de bammer?

[ Voor 70% gewijzigd door Halfkakkende op 29-02-2020 20:36 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Halfkakkende schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:29:
[...]

Ik weet niet of het een optie voor je is, maar Media Markt op de Arena Boulevard had er onlangs echt waanzinnig veel hangen. Zelf nog getwijfeld, maar zag uiteindelijk de meerwaarde voor mij niet echt.

[...]

Wellicht lees ik er waanzinnig overheen, maar wil dit graag nog even onder de aandacht brengen. Heb gewacht tot de bundel niet meer in de aanbieding is, maar helaas word ik nog steeds naar de ultimate editie gestuurd.

Sony zegt doodleuk dat de versie die ik (notabene) heb gekocht niet meer beschikbaar is. Ik zie online (in het geval van PT bijvoorbeeld) wel wat mogelijkheden om te proberen, maar dit vind ik echt veel te veel moeite voor iets dat ik al in mijn bezit heb. Is het echt jammer de bammer?
Mja, geen ervaring mee, maar als niks anders meer werkt misschien de hele PS4 eens wipen en dan opnieuw de download starten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:06
@Kalder HYPE *O*
Ik kijk erg uit naar deze game. Die demo is perfect om de gameplay eens te testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja, tis niet eens de/een volledige game, maar episode I... Ik wacht wel tot alle delen er zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:50:
Mja, tis niet eens de/een volledige game, maar episode I... Ik wacht wel tot alle delen er zijn ..
Is al bekend hoeveel tijd er ongeveer tussen de verschillende delen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 01:08
Het verbaasd mij dat er nog geen Nioh 2 topic is. :p iemand die dit spel gaat halen? Daar gaan zoveel uren inzitten dat wil ik mn vriendin niet aan doen, dus ik wacht zelf op de pc release. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Door de demo van Baldus Gate 3 heb ik besloten om toch maar eens de Divinity serie op te pakken. Deze is gebaseerd op de AD&D 5th edition en dat gaat Baldus Gate 3 ook worden.

Het is even wennen om met turn based aan de slag te gaan maar als je daar eenmaal een beetje inkomt is het wel leuk.

Nu schijnt Divinity Original Sin 2 echt een veel betere game te zijn maar ik heb toch eerst maar deel één opgepakt.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:22:
Het verbaasd mij dat er nog geen Nioh 2 topic is. :p iemand die dit spel gaat halen? Daar gaan zoveel uren inzitten dat wil ik mn vriendin niet aan doen, dus ik wacht zelf op de pc release. :)
Want de PC release is korter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 01:08
bram1984 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:12:
[...]

Want de PC release is korter?
Hehe nee, maar dan hoeft mn vriendin niet weken lang op haar telefoon te netflixen, vind ik ook weer zo sneu.
Bij games als god of war waar ik ong 30 uur over heb gedaan okè, maar spellen als nioh pomp ik al snel 150 tot 200 uur in korte tijd, doe ik dan liever op mn gemak in mn mancave zonder afleiding en kan zij ook gewoon haar ding doen.

Al is het maar de vraag of ik uberhaupt aan dit spel toe kom, want zoals het er nu uit ziet, wordt het dit najaar erg druk met games. :+

Heb jij Nioh eigenlijk geprobeerd, Bram?

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2020 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:32
Ik heb geen 6-8 jaar ofzo geduld en duik er vol in 10 april! Vandaag de demo maar eens checken :*)
Het zal denk ik net zo veel een episode zijn als een Mass Effect deel maar een episode was

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 02-03-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Blijkbaar wordt dit een redelijk op zichzelf staande game van 20-40 uur. Ik heb de demo gespeeld en de kwaliteit is super. Voor mij geen probleem dus. :)
Het is ook niet zo dat ze 1 op 1 een remake hebben gemaakt van het origineel, en dat dan in 3 stukken hebben opgesplitst. Het wordt wel allemaal veel uitgebreider.

Wellicht had Square Enix de marketing wat beter kunnen doen, door niet nu al af te komen met die episodes. Als ze gewoon zeiden dat ze een dikke remake maken, gebaseerd op het eerste deel van FF7, dan was iedereen tevreden.
Het ligt er dus maar aan hoe je het in de markt zet. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Tomb Raider trilogie; Dat wordt verkocht als 3 aparte games, maar eigenlijk kan je dat ook zien als 3 'episodes'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:23
Anton.net schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:54:
[...]

Blijkbaar wordt dit een redelijk op zichzelf staande game van 20-40 uur. Ik heb de demo gespeeld en de kwaliteit is super. Voor mij geen probleem dus. :)
Het is ook niet zo dat ze 1 op 1 een remake hebben gemaakt van het origineel, en dat dan in 3 stukken hebben opgesplitst. Het wordt wel allemaal veel uitgebreider.

Wellicht had Square Enix de marketing wat beter kunnen doen, door niet nu al af te komen met die episodes. Als ze gewoon zeiden dat ze een dikke remake maken, gebaseerd op het eerste deel van FF7, dan was iedereen tevreden.
Het ligt er dus maar aan hoe je het in de markt zet. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Tomb Raider trilogie; Dat wordt verkocht als 3 aparte games, maar eigenlijk kan je dat ook zien als 3 'episodes'.
Het verschil is wel dat je met FFVII weet dat er meer content hoort te zijn als je klaar bent met episode 1. Dat is met de TR trilogie niet. Het zou een beetje zijn alsof The Last of Us over 20 jaar een remake krijgt met allerlei extra content, maar waarbij je maar tot Bill's Town kan spelen. Het wordt dan vast een hele vette remake, maar als je klaar bent weet je gewoon dat er meer is en je verder wilt spelen. En dan is het wel balen dat je moet wachten op de volgende episode.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:20:
[...]

Hehe nee, maar dan hoeft mn vriendin niet weken lang op haar telefoon te netflixen, vind ik ook weer zo sneu.
Bij games als god of war waar ik ong 30 uur over heb gedaan okè, maar spellen als nioh pomp ik al snel 150 tot 200 uur in korte tijd, doe ik dan liever op mn gemak in mn mancave zonder afleiding en kan zij ook gewoon haar ding doen.

Al is het maar de vraag of ik uberhaupt aan dit spel toe kom, want zoals het er nu uit ziet, wordt het dit najaar erg druk met games. :+

Heb jij Nioh eigenlijk geprobeerd, Bram?
Ja, maandje of twee geleden paar uurtjes in gestoken. Volgens mij zelfs een paar bazen verslagen ook, maar daarna niet meer aangeraakt. Ik denk echt dat ik gewoon te oud word voor dat soort games. Ontspanning en echt genieten is vaak ver te zoeken, ondanks dat ik het met Bloodborne waanzinnig tof vond om steeds iets verder te komen. Ik denk dat dat gewoon mijn enige ware liefde blijft in dat genre. :P

Heb ook privé wat dingen aan mijn hoofd qua gezondheid vrouw, dus dan wordt het wat minder gewaardeerd als ik vloekend in de huiskamer zit. ;)

Voor nu dus gewoon laid back lichte singleplayer titels (TW3 nog steeds momenteel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31
Ambition88 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:22:
Het verbaasd mij dat er nog geen Nioh 2 topic is. :p iemand die dit spel gaat halen?
Uiteraard :)
Heb me ontzettend vermaakt met deel 1 en dit deel lijkt daar niet veel van af te wijken.
Al ga ik 'm niet direct bij launch halen want Final Fantasy VII en Darksiders Genesis zitten in de weg.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Raem schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:04:
[...]
Het verschil is wel dat je met FFVII weet dat er meer content hoort te zijn als je klaar bent met episode 1. Dat is met de TR trilogie niet. Het zou een beetje zijn alsof The Last of Us over 20 jaar een remake krijgt met allerlei extra content, maar waarbij je maar tot Bill's Town kan spelen. Het wordt dan vast een hele vette remake, maar als je klaar bent weet je gewoon dat er meer is en je verder wilt spelen. En dan is het wel balen dat je moet wachten op de volgende episode.
Ja hangt er van af wat het gaat worden: als dit een volledig op zichzelf staande game wordt van 20-30 uur met een duidelijke verhaallijn, dat zich afspeelt in het eerste deel van de originele FF7, dan vind ik het prima.
Maar als het na 20 uur random stopt met een melding: Thank you for playing ep1, buy ep2 to see how the story continues; ja dan wordt het kut :P

Persoonlijk bekijk ik het liever positief. Er komen tegenwoordig vrij weinig games uit die ik ECHT goed vind, en dit ziet er heel goed uit. Dus dan boeit de rest mij minder. Ik wil gewoon goede games spelen :)
Pagina: 1 ... 147 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.