Iemand hier wellicht ervaring mee? Ik zoek mij suf, maar kan geen oplossing vinden.
Enige tijd geleden heb ik Rainbow Six (full game) aangeschaft en gedownload - ook gewoon gespeeld. Van de week wilde ik dit spel met wat mensen samen spelen en gaf hij aan dat een update nodig was. Deze werd gedownload, maar stopte naar verloop van tijd met een foutcode (weet helaas niet precies meer welke).
Volgens meerdere oplossingen online was het enige dat erop zat download van de update te stoppen, game te verwijderen, weer opnieuw te installeren vanuit de library. en weer bij te werken (game avondje zat er zo wel op natuurlijk

). Zo gezegd, zo gedaan, heb wel vaker vanuit de library weer een spel opnieuw geïnstalleerd.
Echter! Zodra ik in mijn library zoek naar Rainbow Six, zegt ie dat ie al voor een gedeelte is gedownload. Als ik dan doorklik kom ik op de spelpagina waar in het icoon wordt verwezen naar de Ultimate Editie (niet in de titel), maar kan wel start drukken. Zodra ik dat doe krijg ik de melding dat het spel niet gevonden kon worden (logisch, ik heb hem verwijderd en heb ook geen Ultimate Edition) en of ik in de store wil kijken. Hier gaat ie echter naar de Ultimate Edition spelpagina (welke ik opnieuw moet aanschaffen, maar wel tijdelijk in de aanbieding) en is de reguliere uitvoering nergens te vinden.
Wat ik verder nog geprobeerd heb:
- Licenties al bijgewerkt
- Database rebuild al uitgevoerd
- Ook op de download lijst via de telefoon/browser lijkt het spel verdwenen.
- Herstart van de PS4 tussen de bovenstaande acties
- Beschikbare ruimte gechecked
Moet ik wachten tot die bundel niet meer aangeboden wordt en hopen dat de reguliere versie weer beschikbaar komt? Is het nu jammer de bammer en ben ik het spel nu kwijt?
Nog aanvulling: ik zie hem wel in mijn Downloadrij op de playstation store staan met als opmerking Wordt al gedownload. Vaag dit, want op de PS4 gebeurt niks.
[
Voor 7% gewijzigd door
Halfkakkende op 16-02-2020 23:12
]