Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-07 23:50
Anton.net schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:01:
@Ruiten_Wisser Welke SSHD's ken jij dan allemaal? Want ik ken alleen die Seagate Firecuda..

En qua grootte kunnen we je niet veel helpen denk ik.
Als je 1TB wil, moet je 1TB kopen en als je 2TB wil, dan moet je 2TB kopen.. :P
Ik ken er ook maar 1, maar als ik op Amazon.de de productpagina van de Seagate ST1000LX015 FireCuda 1 TB bekijk, vermelden zij dat er een nieuwer model van dit item is; Seagate ST1000LXZ15 FireCuda 1 TB.

Wellicht heeft die LXZ15 verbeterde specs?

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 07:40
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin en we hebben beiden een PS4, echter maar één TV. En nee, er is geen plek voor een tweede TV ;)

Aangezien ik de Pro heb wil ik graag haar saved games en data overzetten naar die van mij. Kan dat zonder mijn PS4 te wissen en dus mijn eigen data te verliezen?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eiríkr schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:14:
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin en we hebben beiden een PS4, echter maar één TV. En nee, er is geen plek voor een tweede TV ;)

Aangezien ik de Pro heb wil ik graag haar saved games en data overzetten naar die van mij. Kan dat zonder mijn PS4 te wissen en dus mijn eigen data te verliezen?
Jazeker, gewoon op jouw PSPro een account voor haar maken en inloggen. Dan alle saves downloaden.

Als je haar spellen nog niet hebt, ook gewoon installeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 16:54:
Door Call of Duty Modern Warfare is de 500GB HDD van mijn PS4 non-Pro vol.
Ik ben van plan te upgraden met een interne SSHD.
Voor een non-Pro zou je ook een externe HDD kunnen overwegen. Die zijn zelfs iets sneller dan interne HDD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-06 21:41
poor Leno schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:19:
[...]

Jazeker, gewoon op jouw PSPro een account voor haar maken en inloggen. Dan alle saves downloaden.

Als je haar spellen nog niet hebt, ook gewoon installeren :)
In het geval dat zij PSPlus heeft. Moet zij met haar PSN account op jouw ps4 pro inloggen. Dan kan zij alles downloaden. (Eerst even op haar PS4 haar save games naar cloud syncen).
Wanneer je een nieuw account aanmaakt zal je de save games niet kunnen gebruiken.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
Major_ton schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:46:
Wat de.... Denk je, omdat de vrienden het zo graag willen, leuk te doen en de nieuwe Call of Duty te kopen. Disc in de PS4 en spelen maar! Mooi niet dus. Season One update: 73GB. Was dat alles? Echt niet. Een Multiplayer Pack 2, Special Ops Pack, Special Ops Pack 2 en een Survival Pack zijn ook nog ff nodig. Enfin, zo'n 110GB later ben ik er eindelijk klaar voor! Alleen nu moeten de anderen nog alle packs downloaden... Veel plezier, ik ga wel een film kijken 7(8)7
Thnx voor de info, dan weet ik dat vast voor als ik de game wil spelen. Even avond / nachtje van te voren cd erin doen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
In het kader van komkommertijd: The Last of Us II is Naughty Dog's eerste game met "nudity en sexual content".

https://www.dualshockers....al-content-nudity-rating/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:21:
In het kader van komkommertijd: The Last of Us II is Naughty Dog's eerste game met "nudity en sexual content".

https://www.dualshockers....al-content-nudity-rating/
Op zijn Amerikaans, blote schouders en mensen die moeilijk kijken. :+

Om 5 minuten later 3 mensen af te maken met een mes... :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:15
@bram1984 Jup, is ook logisch want is de laatste trailer was al iemand naakt. (Die kerel op die stoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Daxter loopt anders ook zonder broek rond!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Raem schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:12:
Daxter loopt anders ook zonder broek rond!
Soort Donald Duck dus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36
Flagg schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:50:
[...]

Op zijn Amerikaans, blote schouders en mensen die moeilijk kijken. :+

Om 5 minuten later 3 mensen af te maken met een mes... :P
Met een mes? Welk een barbaarsheid! Geciviliseerde Menschen schieten elkaar door het hoofd met een AR-15. Op scholen.

Een blote vrouwen borst daarentegen, dat is traumatiserend voor den teere kinderziel.

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt weer @#@$@ irritant :(

Moet een update voor Battlefront II van 4,5 GB downloaden, heb 60 GB vrij..

Maar neeeeeeeee hoooor. Moet bijna de grootte van het hele fk spel, 75+ vrij hebben :( :( |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3o0uvm.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 03-02-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:26:
Echt weer @#@$@ irritant :(

Moet een update voor Battlefront II van 4,5 GB downloaden, heb 60 GB vrij..

Maar neeeeeeeee hoooor. Moet bijna de grootte van het hele fk spel, 75+ vrij hebben :( :( |:(
tjah, SSD he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34
En wat gaat dat aan het zogenaamde gebrek aan ruimte oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:39:
[...]

En wat gaat dat aan het zogenaamde gebrek aan ruimte oplossen?
voor dat geld had hij een 2TB HDD erin kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hamazaki schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:40:
[...]

Welk geld, het is een update he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:42:
[...]

Welk geld, het is een update he.
jij snapt het denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:40:
[...]

True, maar na het overstappen op een SSD wil ik echt niet meer terug.. Je merkt het met alles dat het gewoon sneller is met spellen/levels/online laden, system response etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:47:
[...]

True, maar na het overstappen op een SSD wil ik echt niet meer terug.. Je merkt het met alles dat het gewoon sneller is met spellen/levels/online laden, system response etc :)
snap ik, maar je zit nu vast :P in mijn geval is dat vervelender >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 03-02-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:48:
[...]

snap ik, maar je zit nu vast :P in mijn geval is dat vervelender >:)
Nou, gelukkig heb ik ook gewoon een externe, voor t geval dat de poep echt de ventilator raakt >:) :7

(disclaimer: Ik bedoel figuurlijk. Ik doe geen gekke dingen met de ventilator van mn PS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 14:52
poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:51:
[...]
(disclaimer: Ik bedoel figuurlijk. Ik doe geen gekke dingen met de ventilator van mn PS)
Wel met poep? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hamazaki schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:42:
[...]

jij snapt het denk ik niet.
Ik snap het prima!
Maar ik begrijp uit de vervolg communicatie dat er dus een SSD in gezet is maar dat boeit niet zo lijkt me.
Er is 60 vrij voor een update van 4,5 welke schijnbaar 75 aan vrije ruimte vereist, wat heeft dat met een SSD te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
nee, nog steeds niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
Leg het anders dan eens uit maar daar heb je klaarblijkelijk geen zin in anders dan nee te roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Stop gewoon met trollen.

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 03-02-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:41:
[...]

Leg het anders dan eens uit maar daar heb je klaarblijkelijk geen zin in anders dan nee te roepen ;)
Nouja hij bedoelde gewoon dat als ik een 2TB hdd had gehad, dat ik dat probleem niet had gehad, omdat ik dan ruimte zat had. En t dus niet had uitgemaakt als ik 75GB vrij moest hebben.

Maar goed het is iig nog steeds superkut hoe het is geregeld qua storage op de PS :(
euhh.. :$

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/42/f3/c2/42f3c297041f68df59c1a3643da43f85.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:48:
[...]

Nouja hij bedoelde gewoon dat als ik een 2TB hdd had gehad, dat ik dat probleem niet had gehad, omdat ik dan ruimte zat had. En t dus niet had uitgemaakt als ik 75GB vrij moest hebben.

<knip>
Wat ik al zei dus.
Als ik mijn 1TB HDD tot 60Gig vrij volgetrokken had had ik precies hetzelfde gehad dus zie het verband met SSD niet maar goed, next...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:51:
[...]

Wat ik al zei dus.
Als ik mijn 1TB HDD tot 60Gig vrij volgetrokken had had ik precies hetzelfde gehad dus zie het verband met SSD niet maar goed, next...
Hij gaat ervanuit dat als ik zelfs 60GB vrij heb op een SSD, dat ik dan ook nog meer dan zat vrij had gehad op een HDD ;)

EN dat klopt, want ik heb maar een paar spellen erop :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
De voorbije maand heb ik goed aan m’n backlog kunnen werken.
In het najaar had ik enkel Death Stranding op launch gekocht, dus ik moest nog wat inhalen :P
Kort m'n bevindingen van wat games:
-COD MW: weer eens een goede campaign! Vooral die nachtmissies waren goed gedaan.
-The Outer Worlds: heel goede game als je zo’n oldschool RPG zoekt! Persoonlijk vind ik Fallout 4 wel echt beter.
-Concrete Genie: m’n verwachtingen waren niet heel hoog, maar uiteindelijk was het toch een heel tof spel.
Wel kort: na 5 uur heb je hem uitgespeeld, en dan nog een uur of 3 voor platinum
-Need for Speed Heat: Best prima. De controls zijn okee eens je er aan gewend bent. De story stelt wel weer niet veel voor. Bij NFS denk ik altijd aan de goede oude tijd met Underground 2/Most Wanted/Carbon. Zo jammer dat ze dat niveau niet meer halen....

Ben nu beetje bezig met Borderlands 3, maar saai :Z
Binnenkort maar eens Star Wars Jedi Fallen Order oppikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Zijn er hier Tweakers die "The journey to the savage planet" spelen?
Ik zoek iemand (of iemanden, het kan maar met 2, maar ik vermaak me er prima mee tot nu toe, heb geen probleem om het vaker te doorlopen) die coop wileln spelen?

PSN (& -profiles): GRDavies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:17
Ik crosspost even dit voor eventuele geïnteresseerden:

Kickstarter - The Wonderful 101: Remastered confirmed.
The Wonderful 101 is a “Unite Action” action-adventure game developed by PlatinumGames Inc., directed by action game luminary Hideki Kamiya, and originally released on the Nintendo Wii U.

In this game, players take control of the Wonderful Ones, heroes from all over the world chosen to defend the Earth from all manner extraterrestrial threats! When the peaceful Blossom City comes under attack by alien invaders, Wonder-Red, Wonder-Blue, and the rest of the Wonderful Ones suit up and unite to save the world!

The Wonderful 101: Remastered will be released on Nintendo Switch, with versions for other platforms becoming available via stretch goals. We also plan to add a host of amazing extras as stretch goals are met, with the goal of making The Wonderful 101: Remastered the definitive depiction of our heroes’ exploits!
Deze port voor Switch, PS4 en Steam is eigenlijk al zo goed als af. Het spel wordt normaalgezien opgeleverd in april, andere backer rewards zijn gepland voor november. De kickstarter dient dus om distributiekosten te betalen (het is de eerste titel ooit die door Platinum Games zelf gepubliceerd wordt). Ook zal backen vermoedelijk goedkoper zijn dan een retail versie omdat eventuele DLC met nieuwe features gratis zal zijn voor backers.

Momenteel zijn de stretchgoals voor de Steam en PS4 ports al ruim gehaald, maar als je ook maar enige interesse hebt in deze game: het is de meest ondergewaardeerde (?) game van Platinum en wat mij betreft best de moeite om te steunen. Helaas was de WiiU editie een sales-flop ;p

Digitale versie kan je krijgen vanaf 33 euro, fysiek vanaf 37 euro (excl shipping ~4.5 euro en eventuele douane kosten), en dan zijn er ook een hoop extra's voor de mensen die er geld tegenaan willen smijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 22:42
JackAvery schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:44:

[...]

Deze port voor Switch, PS4 en Steam is eigenlijk al zo goed als af. Het spel wordt normaalgezien opgeleverd in april, andere backer rewards zijn gepland voor november. De kickstarter dient dus om distributiekosten te betalen (het is de eerste titel ooit die door Platinum Games zelf gepubliceerd wordt). Ook zal backen vermoedelijk goedkoper zijn dan een retail versie omdat eventuele DLC met nieuwe features gratis zal zijn voor backers.

Momenteel zijn de stretchgoals voor de Steam en PS4 ports al ruim gehaald, maar als je ook maar enige interesse hebt in deze game: het is de meest ondergewaardeerde (?) game van Platinum en wat mij betreft best de moeite om te steunen. Helaas was de WiiU editie een sales-flop ;p

Digitale versie kan je krijgen vanaf 33 euro, fysiek vanaf 37 euro (excl shipping ~4.5 euro en eventuele douane kosten), en dan zijn er ook een hoop extra's voor de mensen die er geld tegenaan willen smijten...
Geprobeerd op de WiiU destijds inderdaad. Origineel, vette stijl, maar wat een chaos joh haha. Kwam er niet in.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:44:

[...]

Deze game ook nog liggen voor de Nintendo Wii U, misschien toch maar eens kijken wat het is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:17
Spud82 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Geprobeerd op de WiiU destijds inderdaad. Origineel, vette stijl, maar wat een chaos joh haha. Kwam er niet in.. :|
Het lijkt op eerste zicht een eclectische mix van Bayonetta, Pikmin en Okami, maar als het eenmaal klikt komt het allemaal heel sterk samen. Nu goed, gevalletje je houdt ervan of helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:42
Ik heb sinds kort een xbox one s. Gewoon omdat het kan, icm de gamepass is het namelijk best prima game value. Maar dat terzijde.

Nu gebruik ik op mijn ps4 pro al jaren met veel plezier de Gold v1 (blauw) headset. Wel ondertussen de oorschelpen vervangen, want dat faux leer begon te rafelen. Dat doet de hoofdband nu onderhand ook.

De xbox gebruik ik met gewone sony oordopjes ingeplugd in de controller. Soort van stereo geluid krijg ik ermee.

Wat is de surround sound van de gold dan subliem zeg...je hoort gewoon zo scherp waar een vijand is en hoe ver van je vandaan.

Mijn gold is aan vervanging toe. Nu zoek ik een headset die zowel op xbox one als ps4 het geluid evenaart van de gold: dus met surround. Ik kan hem niet vinden. Het is of xbox of ps4. Maar moet toch bestaan!

Weet iemand er één?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blister__
  • Laatst online: 30-06 06:46
Xecuter NL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:19:
Ik heb sinds kort een xbox one s. Gewoon omdat het kan, icm de gamepass is het namelijk best prima game value. Maar dat terzijde.

Nu gebruik ik op mijn ps4 pro al jaren met veel plezier de Gold v1 (blauw) headset. Wel ondertussen de oorschelpen vervangen, want dat faux leer begon te rafelen. Dat doet de hoofdband nu onderhand ook.

De xbox gebruik ik met gewone sony oordopjes ingeplugd in de controller. Soort van stereo geluid krijg ik ermee.

Wat is de surround sound van de gold dan subliem zeg...je hoort gewoon zo scherp waar een vijand is en hoe ver van je vandaan.

Mijn gold is aan vervanging toe. Nu zoek ik een headset die zowel op xbox one als ps4 het geluid evenaart van de gold: dus met surround. Ik kan hem niet vinden. Het is of xbox of ps4. Maar moet toch bestaan!

Weet iemand er één?
Heb er hier enkele gevonden volgens mij:

categorie: Gaming headsets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Thanks, had ik zelf ook al gevonden ;)

Probleem is, meeste zijn te gebruiken op beide platforms, maar via audio jack krijg je niet de virtual surround en alleen de ‘platte’ stereo.

Ik denk dat ik er gewoon een paar moet gaan testen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel DLC is nu in de sale op de Playstation Store -KLIK-

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-07 21:41
Wij hebben een PS4 in een aparte kamer staan. Aangesloten op een Samsung TV.
In de woonkamer hebben wij een LG OLED TV hangen.

Kan ik op de één of andere manier een DVD in de PS4 afspelen op de OLED in de woonkamer?
Ik heb al een PSTV gevonden maar zie dat dit al een paar jaar oud is. Zijn er inmiddels andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:18
De meest simpele manier is denk ik om de PS4 even los te koppelen van de Samsung en aan te sluiten op de Oled in de woonkamer. Zo gepiept.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:31
Simpelste methode lijkt mij een lange HDMI kabel maar hangt een beetje van de situatie af of dat praktisch haalbaar is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-07 21:41
Finraziel schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:35:
Simpelste methode lijkt mij een lange HDMI kabel maar hangt een beetje van de situatie af of dat praktisch haalbaar is.
Ja, dat kan natuurlijk. Ik hoopte alleen dat het bijvoorbeeld ook via het netwerk kon.
Ben denk ik teveel eisend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Xecuter NL schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Thanks, had ik zelf ook al gevonden ;)

Probleem is, meeste zijn te gebruiken op beide platforms, maar via audio jack krijg je niet de virtual surround en alleen de ‘platte’ stereo.

Ik denk dat ik er gewoon een paar moet gaan testen helaas...
Ik gebruik de Astro A50 op alle platformen. Maar die kost wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
schuurman schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:45:
[...]

Ja, dat kan natuurlijk. Ik hoopte alleen dat het bijvoorbeeld ook via het netwerk kon.
Ben denk ik teveel eisend :)
Of gewoon rippen en dlna....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
kbloem schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:31:
[...]

Ik gebruik de Astro A50 op alle platformen. Maar die kost wel wat.
Welke versie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
De A50 kun je kopen met een standaard base station voor playstation en ps4, dat is de blauwe versie. Als je dan ook nog een Xbox hebt kun je alleen een groen basestation erbij kopen.

let er wel op dat als je een headset met 7.1 koopt dit bijna altijd gesimuleerd geluid is en niet echt 7.1. Met een snoertje in elk geval altijd. Als je een wat goedkopere oplossing wilt hebben met snoer zou ik naar de Sennheiser Game One of Game Zero kijken. Dan hoor je ook gelijk hoe mooi goed stereo kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Xecuter NL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:19:

Weet iemand er één?
Ik heb de Gold headset ook. Die kon ik met zo'n kabeltje gewoon in de controller van de XBox stoppen en had dan in BF5 ook gewoon virtual surround. Tenzij je dat kabeltje niet wenselijk vind, anders is dat de makkelijkste oplossing. Volgens mij zat dat kabeltje gewoon in de doos van de headset. Op de PS4 gebruikte ik die headset dan draadloos via dat usb dongeltje.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 617899

-SaveMe- schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:20:
Heel veel DLC is nu in de sale op de Playstation Store -KLIK-
Niet kopen dus ;) anders worden games straks nog meer uitgekleed. Ook wel te zien in de sales van EA. Ik koop eigenlijk nooit DLC, m.u.v. de Witcher en vergelijkbare eerlijke DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kbloem schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 07:24:
[...]

De A50 kun je kopen met een standaard base station voor playstation en ps4, dat is de blauwe versie. Als je dan ook nog een Xbox hebt kun je alleen een groen basestation erbij kopen.

let er wel op dat als je een headset met 7.1 koopt dit bijna altijd gesimuleerd geluid is en niet echt 7.1. Met een snoertje in elk geval altijd. Als je een wat goedkopere oplossing wilt hebben met snoer zou ik naar de Sennheiser Game One of Game Zero kijken. Dan hoor je ook gelijk hoe mooi goed stereo kan zijn.
Ik denk dat ie benieuwd was welke A50 met zowel xbox als ps4 overweg kon, gezien je dus idd dat basisstation hebt. En er 1 bij kopen voor een ander platform werkt volgens mij ook niet.

Ik vind het zelf ook wel jammer, maar heb nu even een losse microfoon gekocht met USB-stekker die ik dan voor PS4 gebruik. Ik haat bedrade voicechat. Het is jammer dat Microsoft zo moeilijk doet met accessoires voor audio, want het liefst wil je iets wat gewoon met elk platform werkt. Al heeft Nintendo weer het probleem geen fatsoenlijke aansluitingen te hebben. Maar goed. Hoewel mijn A50 dus voor de Xbox en pc gebruikt wordt, doet ie het hier al 3 jaar uitstekend en is met de bouwkwaliteit niks mis. Laatst even nieuwe oorschelpen in gezet, gezien de oude wel wat smerig geworden waren, maar nu is ie weer als nieuw.\

Ik heb hiervoor een aantal Turtle Beach headsets gehad (ook een paar dure), maar die redde het nooit langer dan een jaar of 2. Daarna breekt ie ergens af, met name de koppeling tussen oorschelp en steun die over je hoofd gaat.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 06-02-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat ie benieuwd was welke A50 met zowel xbox als ps4 overweg kon, gezien je dus idd dat basisstation hebt. En er 1 bij kopen voor een ander platform werkt volgens mij ook niet.

Ik vind het zelf ook wel jammer, maar heb nu even een losse microfoon gekocht met USB-stekker die ik dan voor PS4 gebruik. Ik haat bedrade voicechat. Het is jammer dat Microsoft zo moeilijk doet met accessoires voor audio, want het liefst wil je iets wat gewoon met elk platform werkt. Al heeft Nintendo weer het probleem geen fatsoenlijke aansluitingen te hebben. Maar goed. Hoewel mijn A50 dus voor de Xbox en pc gebruikt wordt, doet ie het hier al 3 jaar uitstekend en is met de bouwkwaliteit niks mis. Laatst even nieuwe oorschelpen in gezet, gezien de oude wel wat smerig geworden waren, maar nu is ie weer als nieuw.\

Ik heb hiervoor een aantal Turtle Beach headsets gehad (ook een paar dure), maar die redde het nooit langer dan een jaar of 2. Daarna breekt ie ergens af, met name de koppeling tussen oorschelp en steun die over je hoofd gaat.
https://www.reddit.com/r/...on_also_work_on_xbox_one/

Betreffende stuk gaan, mn zoontje van 2 probeerde mn astro headset een keer van de woonkamer naar de keuken te gooien. Dat lukte hem ook maar hij sloopte daar ook mn headset mee. Ik kreeg via Astro support gewoon nieuwe oorschelpen opgestuurd zonder bijkomende kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kbloem schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:49:
[...]

https://www.reddit.com/r/...on_also_work_on_xbox_one/

Betreffende stuk gaan, mn zoontje van 2 probeerde mn astro headset een keer van de woonkamer naar de keuken te gooien. Dat lukte hem ook maar hij sloopte daar ook mn headset mee. Ik kreeg via Astro support gewoon nieuwe oorschelpen opgestuurd zonder bijkomende kosten.
Die kussens die je eraf kunt halen? Of ging er meer stuk?

Ik kan nog eens kijken of ie werkt op de PS4, maar ik heb twijfels of ie met microfoon werkt. Ik heb momenteel al geluid van zowel PS4 als Xbox overigens. Mijn PC staat erbij, daar heb ik een audio-kaart (jaja, die dingen bestaan nog) met SPDIF-In ingezet en vervolgens een SPDIF-switch de PS4 en Xbox aangesloten. De PC zit vervolgens aangesloten op mn Base Center. Zo kon ik al Spotify luisteren tijdens het gamen sinds de release :P

En ik heb bij mn pc nog 2 schermen staan, dus tijdens het gamen kan ik nog 2 dingen ernaast zetten. Handig voor tutorials, youtube videos, reddit of tweakers. En dan nog een scherm voor whatsapp of iets dergelijks.

Mn audio-switch heeft nog ruimte voor 1 andere console trouwens. Al ga ik dit jaar nog geen nieuwe console halen. Volgend jaar wellicht en dan eind volgend jaar de andere ernaast als er genoeg exclusives voor zijn oid. Ik haal liever eind dit jaar een nieuwe monitor, dan een nieuwe console eigenlijk. Het hangt af van wat ze aankondigen aan launchtitels, maar ik verwacht er vooralsnog niet veel van. Ik denk dat ik dan sowieso te druk ben met allerlei titels om nog een console erbij te halen. Gezien vrijwel alles van Q1 en Q2 is doorgeschoven naar Q3 en Q4, speel ik liever games dan dat ik naar een nieuwe zwarte console kan staren zonder games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:05:
[...]

Die kussens die je eraf kunt halen? Of ging er meer stuk?

Ik kan nog eens kijken of ie werkt op de PS4, maar ik heb twijfels of ie met microfoon werkt. Ik heb momenteel al geluid van zowel PS4 als Xbox overigens. Mijn PC staat erbij, daar heb ik een audio-kaart (jaja, die dingen bestaan nog) met SPDIF-In ingezet en vervolgens een SPDIF-switch de PS4 en Xbox aangesloten. De PC zit vervolgens aangesloten op mn Base Center. Zo kon ik al Spotify luisteren tijdens het gamen sinds de release :P

En ik heb bij mn pc nog 2 schermen staan, dus tijdens het gamen kan ik nog 2 dingen ernaast zetten. Handig voor tutorials, youtube videos, reddit of tweakers. En dan nog een scherm voor whatsapp of iets dergelijks.

Mn audio-switch heeft nog ruimte voor 1 andere console trouwens. Al ga ik dit jaar nog geen nieuwe console halen. Volgend jaar wellicht en dan eind volgend jaar de andere ernaast als er genoeg exclusives voor zijn oid. Ik haal liever eind dit jaar een nieuwe monitor, dan een nieuwe console eigenlijk. Het hangt af van wat ze aankondigen aan launchtitels, maar ik verwacht er vooralsnog niet veel van. Ik denk dat ik dan sowieso te druk ben met allerlei titels om nog een console erbij te halen. Gezien vrijwel alles van Q1 en Q2 is doorgeschoven naar Q3 en Q4, speel ik liever games dan dat ik naar een nieuwe zwarte console kan staren zonder games :P
Nee de plastic houder was gebroken.

Dat wat je zegt over chat heb ik nooit geprobeerd want ik heb geen vrienden op xbox waar we actief mee gamen. Ik heb alleen wat singleplayer gespeeld.

Op de pc weet ik in elk geval zeker dat de chat werkte via discord.

Edit: hmmm plaatje doet het niet

[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 06-02-2020 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Volgens mij niet want surround was ook een vereiste voor alle platformen, en dan heb je niks meer aan de price watch.

Ik heb laatst de Arctic steelseries 3 gekocht, surround en compatible met de ps4. Yep alleen niet tegelijk. :') surround enkel pc.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Martinspire schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:27:
[...]

Ik heb nog de originele van MS, de headset met 2 schelpen en 3.5 inch jack, werkt zowel op de Xbox One als PS4 (via de controller dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
Ik heb gister een PS4 pro van mijn broer gekregen en deze heeft stekker (A). (zie picture)
Kan ik deze ook gewoon d.m.v. een euro stekker ( B ) gebruiken?
Ga er even vanuit dat de aarde de middelste onder is.
Iemand snel een antwoord voordat ik de boel in de fik steek?

SN is CUH 1716B (16 is EU) (B is 1TB) op 220v 10A

EDIT: Gewone PC euro stekker werkt. Walk on, nothing to see. :p

[ Voor 31% gewijzigd door Bad Brains op 07-02-2020 12:42 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:00
Even een update van mn download problemen van tijd terug.
Heb nu een 10meter coax kabel gekocht hellemaal perfect voor verlengen modem aansluiting. Dus modem van ziggo staat nu in tv meubel. Dus heb nu alles direct op dit modem aangesloten. Wat een wereld van verschil. Ps4 download nu ong tussen de 55 en 65MB/s. Voorheen 22 MB/s.
De netgear router is nu accesspoint wat handig is want die wifi is beter. Haal nu zelf op mn mobiel 500mbit in speedtesten.
Dus mensen met ziggo modem en eigen router die dus zelfde hebben. Router tussen uit of misschien een nieuwere kopen( heb een netgear nighthawk r7000 maar blijkbaar niet goed genoeg).
Ps4 trekt nu de maximale snelheid uit mn verbinding!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:32:
Even een update van mn download problemen van tijd terug.
Heb nu een 10meter coax kabel gekocht hellemaal perfect voor verlengen modem aansluiting. Dus modem van ziggo staat nu in tv meubel. Dus heb nu alles direct op dit modem aangesloten. Wat een wereld van verschil. Ps4 download nu ong tussen de 55 en 65MB/s. Voorheen 22 MB/s.
De netgear router is nu accesspoint wat handig is want die wifi is beter. Haal nu zelf op mn mobiel 500mbit in speedtesten.
Dus mensen met ziggo modem en eigen router die dus zelfde hebben. Router tussen uit of misschien een nieuwere kopen( heb een netgear nighthawk r7000 maar blijkbaar niet goed genoeg).
Ps4 trekt nu de maximale snelheid uit mn verbinding!
Ow ik heb ook een r7000 en deze werkt prima.
Draai wel DDWRT erop misschien dat dat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
schumi2004 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:12:
[...]

Ow ik heb ook een r7000 en deze werkt prima.
Draai wel DDWRT erop misschien dat dat uitmaakt?
Owh okee ja ik stock. Maar heb al vaker gezeik gehad met de router. Laat hem nu lekker als wireless accesspoint en prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
v8power67 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:03:
[...]

Owh okee ja ik stock. Maar heb al vaker gezeik gehad met de router. Laat hem nu lekker als wireless accesspoint en prima.
Jij had ook een ssd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
kbloem schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:24:
[...]

Jij had ook een ssd toch?
Nope die was na paar uur overleden en retour gegaan erna niet meer een nieuwe gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 12:52
ps plus abo vervalt, waar is dit nu best aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:59
lapino schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:00:
ps plus abo vervalt, waar is dit nu best aan te schaffen?
Volgens mij is dit nog een van de goedkopere :
https://nl.pepper.com/aan...tale-code-at-eneba-131726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 22:49

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik ben nu bezig met de PS+ games te downloaden (Bioshock en De Sims 4).

Maar welke Bioshock moet ik als eerst spelen, gewoon deel 1? Heb het nog nooit gespeeld, ben benieuwd of ik het leuk ga vinden.

Heb me vorige maand zeer vermaakt met Titanfall 2 :D, moet nu alleen nog The Last of Us uitspelen voordat deel 2 komt en Detroit Become Human. Best prima die PS+ games moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dreams komt aanstaande vrijdag al uit, ben er heel benieuwd naar! Heb de Early Access aan mij voorbij laten gaan maar al wel heel wat toffe creaties voorbij zien komen.

De media promotie begint nu een beetje op gang te komen, hier is een first impressions video met Greg Miller en Media Molecule:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Aight! schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:41:

Maar welke Bioshock moet ik als eerst spelen, gewoon deel 1? Heb het nog nooit gespeeld, ben benieuwd of ik het leuk ga vinden.

Heb me vorige maand zeer vermaakt met Titanfall 2 :D, moet nu alleen nog The Last of Us uitspelen voordat deel 2 komt en Detroit Become Human. Best prima die PS+ games moet ik zeggen :)
Gewoon bij deel 1 beginnen en als je een headset hebt zou ik die opzetten. En doe zoveel mogelijk licht uit. Game kan heerlijk beklemmend zijn 😊

Ik had twee dagen vrij en begon op dag 1 met Detroit. Dag twee laat in de avond uitgespeeld. Heerlijke game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:18

Ik zou beginnen met Infinite, dat vond ik de beste van de 3. En het verhaal is goed te volgen zonder 1 en 2 te spelen. Daarna deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Flagg schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 17:35:
[...]

Volgens mij niet want surround was ook een vereiste voor alle platformen, en dan heb je niks meer aan de price watch.

Ik heb laatst de Arctic steelseries 3 gekocht, surround en compatible met de ps4. Yep alleen niet tegelijk. :') surround enkel pc.
Heb sinds vanmiddag de 7 serie. Even een test potje apex gespeeld. Lijkt wel vss te ondersteunen...moet even beter testen.

De xbox is jammer dan. Er is dus geen headset die beide platforms ondersteund met virtual sur sound. Ps4 is mn main platform, dus dan die maar.

Voor diegene die met kabeltje in je controller steken aanraden, ik vraag mij daarbij af of je wel eens goed gespeeld hebt met vss aan ipv stereo.

Het is echt een wereld van verschil tussen gewoon stereo op de xbox en het goed kunnen pinpointen van vijanden op de ps4 met de gold headset. Sommige zeggen dat het een gimmick is, maar het is echt het verschil tussen 360 graden of links/rechts. Alleen lukt het nog niet onder of boven te onderscheiden.

Nu alleen nog kijken of de arctis 7 dat net zo goed doet als de gold. Je ziet op het moment dat je de gold aanzet en deze gezien wordt door de ps4, met vss aan, dat het logo daarvan getoond wordt naast het logo van de mic en de batterij. Deze toont hij niet bij de arctis. Op de gold zit ook een knopje vss waarmee je dit aan of uit kan zetten, deze mist ook op de 7.

Verder is de eerste ervaring wat betreft geluid wel dat de 7 beter klinkt en een stuk luider kan dan de gold. Comfort is ook een heel stuk beter.

Tot nu toe goed blij mee, maar zoals gezegd nog even een flinke vuurdoop dit weekend om echt goed te testen. Als ik hier geen Apex Predator mee word, gaat hij retour, want dat ligt dan aan de headset natuurlijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

<snip>
moet nu alleen nog The Last of Us uitspelen voordat deel 2 komt.
<snip>
Je hebt nog wel even, maar ik zou zeggen: DOEN!!! Het einde van die game gaf me gewoon serieus kippenvel, en niet omdat de muziek zo goed is of omdat het koud was! :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 08-02-2020 19:34 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 22:49

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

kbloem schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:43:
[...]

Gewoon bij deel 1 beginnen en als je een headset hebt zou ik die opzetten. En doe zoveel mogelijk licht uit. Game kan heerlijk beklemmend zijn 😊

Ik had twee dagen vrij en begon op dag 1 met Detroit. Dag twee laat in de avond uitgespeeld. Heerlijke game....
Dus Bioshock wordt een mooi ervaring? Heb een 5.1 set van Harman Kardon dus dat komt wel goed ;-)
Kalder schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:33:
[...]

Je hebt nog wel even, maar ik zou zeggen: DOEN!!! Het einde van die game gaf me gewoon serieus kippenvel, en niet omdat de muziek zo goed is of omdat het koud was! :P
Heb hem al een keer uitgespeeld, was een new game+ begonnen om weer in de sfeer te komen voor deel 2. Best game ooit die ik gespeeld heb, wat een top verhaal en ontwikkeling!

[ Voor 32% gewijzigd door Aight! op 08-02-2020 19:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Aegir81 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:05:
[...]
Ik zou beginnen met Infinite (...)
Ja maar Rapture :D
De onderwaterwereld in combinatie met de muziek zorgen voor een ongekende sfeer imho.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bioshock 1 was echt de beste van de 3. Infinite vond ik echt op alle punten tegenvallen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 22:03
Ik heb deze externe hdd. Niet specifiek, maar volgens vele wel mogelijk te gebruiken als ps4 opslag. Echter draaien games bij mij lichtelijk happerig, sound als framerate spikes. Genoeg dat het storrend is, toch zou ik graag de externe hdd blijven gebruiken. Iemand idee waar dit aan zou kunnnen liggen?

https://www.coolblue.nl/e...lements-portable-4tb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06:41
Henkie_NtA schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:12:
En als ik nu op mijn eigen PS4 de US account als main laat staan en op die van hem mijn EU account als main? Dan kan hij alleen mijn EU digitale games spelen toch? Dat zou namelijk ok zijn, denk niet dat hij Dark Souls 3 of Dying Light, etc van mijn US account mag spelen van mn zus en Spiderman heb ik op mijn EU account gekocht.
Of schopt dat dan alles op mijn eigen PS4 in de war? Want dan heb ik op mijn eigen PS4 waarschijnlijk geen PS+ meer?
Bovenstaande lijkt dus te werken en alles werkt nog op mijn eigen PS4. Das dus mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:48
-SaveMe- schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:08:
Bioshock 1 was echt de beste van de 3. Infinite vond ik echt op alle punten tegenvallen ...
Grappig, ik heb de bundel vorig jaar een keer in de aanbieding gekocht. Op de x360 1 en 2 wel gespeeld maar nooit uitgespeeld, Infinite daarentegen wel(geen DLC), die vond ik toen geweldig.
Deze keer van 1 naar 2 had ik zoiets van Mhehh, het gaat. Maar Infinite viel echt vies tegen. Burial at sea gaf nog eens de extra bevestiging dat Rapture een 'magische' vibe heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 21:45

The Inquisitor

Greetings weaklings

lennertvdkort schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:30:
[...]

Grappig, ik heb de bundel vorig jaar een keer in de aanbieding gekocht. 1 en 2 wel gespeeld maar nooit uitgespeeld. Infinite daarentegen wel(geen DLC), die vond ik toen geweldig.
Deze keer van 1 naar 2 had ik zoiets van Mhehh, het gaat. Maar Infinite viel echt vies tegen. Burial at sea gaf nog eens de extra bevestiging dat Rapture een 'magische' vibe heeft.
Ik snap niet helemaal wat hier staat.

Maar als je Infinite geweldig vond: dat kan ik beamen. Het is gewoon Rapture, en ik had er ook moeite mee om er in te komen na voorgaande delen. Ik heb hem een tijdlang na de release laten liggen omdat ik het er onzinnig uit vond zien na de sfeervolle onderwaterwereld.

Maar als je het een echte kans geeft, is het echt een geniaal spel. Het verhaal is subliem (beter dan 1 & 2), de voice acting is subliem (ook fijn: eindelijk praat 'jouw' character eens), de speelstijl is nog steeds heerlijk... Ondertussen heb ik hem al 3x uitgespeeld, ik denk dat ik hem nog een keer ga spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nog herinner van Infinite is dat de wereld echt super statisch was en alles er heel erg basic en slecht uitzag. Dat haalde me enorm uit de game. Paar voorbeelden:

Npc's/random people die compleet stil staan en niks doen en nergens op reageren. Bijvoorbeeld de paperboy die ergens op een hoekje staat als een soort pop die steeds hetzelfde zinnetje uitkraamt. Zijn hoofd beweegt niet eens mee als je langs loopt.

Nog een voorbeeld, de etalages van de winkeltjes, gewoon een platte low res texture, ziet er ontzetten nep en slecht uit. Zie ook de appel manden, etc die overal staan:

Afbeeldingslocatie: https://portforward.com/games/walkthroughs/Bioshock-Infinite/Bioshock-Infinite-large-66.jpg

en zo zijn er veel meer dingen. De hele game heeft ook gewoon niet de sfeer van Rapture ...

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 11-02-2020 15:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nieuw gratis TLOUII dynamic theme voor de liefhebbers:

9DEK-PKNG-N445

https://blog.eu.playstati...UWdIHzhPGKR-kiAKAvLwVZA4U

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
-SaveMe- schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:56:
Wat ik nog herinner van Infinite is dat de wereld echt super statisch was en alles er heel erg basic en slecht uitzag. Dat haalde me enorm uit de game. Paar voorbeelden:

Npc's/random people die compleet stil staan en niks doen en nergens op reageren. Bijvoorbeeld de paperboy die ergens op een hoekje staat als een soort pop die steeds hetzelfde zinnetje uitkraamt. Zijn hoofd beweegt niet eens mee als je langs loopt.

Nog een voorbeeld, de etalages van de winkeltjes, gewoon een platte low res texture, ziet er ontzetten nep en slecht uit. Zie ook de appel manden, etc die overal staan:

[Afbeelding]

en zo zijn er veel meer dingen. De hele game heeft ook gewoon niet de sfeer van Rapture ...
Bij dat laatste denk ik eerder aan een grafische downgrade dat het qua performance niet uitkwam en ze dus minder detail erin stopten. Jammer, maar de rest van de game moet er ook niet onder lijden.

Maar dergelijke zaken kom je ook bij COD tegen. Zodra je van het pad af gaat (bv om collectibles te zoeken) dan kom je al snel de grenzen van het leveldesign tegen en hoe ze je forceren om 1 pad te kiezen. Open ruimtes waar je je eigen pad door baant, zijn dan ineens meer beperkt dan je denkt.

Sowieso heb ik het vaak als ik naar dingen zoek in levels (bv ammo of collectibles) dat leveldesign nog steeds niet zo heel bijzonder is. Eigenlijk had ik alleen met The Division 1 en 2 dat de hele omgeving duidelijk uitgewerkt was en waar je kon komen was ook aandacht aan besteed. En met alle zooi die ze (heel realistisch) overal hebben liggen, was ik vaker onder de indruk van de grafische kracht van de game dan beteuterd. Men heeft het hier altijd over FPS of resoluties, maar ik vind het aantal objecten (en dus polygonen) die de engines van deze games kunnen renderen vele malen indrukwekkender. Screenshots doen die game vaak geen eer toe, je moet het in beweging zien en met alles om je heen. En met deel 2 waren ook veel meer gebouwen te bezichtigen, zonder laadschermen. Echt enorm knappe prestatie en veelal ondergewaardeerd. En dan ook nog eens weerseffecten en een dag/nacht ritme erbij...

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 02-07 22:51
Raem schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:21:

9DEK-PKNG-N445

Held! Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 15:48
The Inquisitor schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:58:
[...]

Ik snap niet helemaal wat hier staat.
Oh ja beetje onduidelijk, maar heb ze op de x360 gespeeld 'vroeger'
omdat ik 1 en 2 weinig gespeeld had vond ik toen Infinite het meeste hebben.
Nu op de Ps4 heb ik het meeste plezier beleefd aan bioshock 1.

[ Voor 22% gewijzigd door lennertvdkort op 11-02-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:15
-SaveMe- schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:56:

[Afbeelding]

Heb deel 1 en 2 nooit gespeeld (was in mijn party tijd) dus in deel 3 ingestapt en precies wat jij zegt. De hele wereld voelde doods aan en aangekleed met wassen poppen. Verveelde mij echt tijdens het spelen. Dacht altijd dat het kwam omdat ik andere delen had gemist, maar dat is bij jou niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Raem schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:21:

9DEK-PKNG-N445

En voor de U.S. store

4FMP-BBNM-J5L3

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:03:
[...]

Heb deel 1 en 2 nooit gespeeld (was in mijn party tijd) dus in deel 3 ingestapt en precies wat jij zegt. De hele wereld voelde doods aan en aangekleed met wassen poppen. Verveelde mij echt tijdens het spelen. Dacht altijd dat het kwam omdat ik andere delen had gemist, maar dat is bij jou niet het geval.
Nee hoor, ik had precies hetzelfde. Heb 'm daarom dus ook nooit uitgespeeld. Voor mij blijft 1 echt de beste, ook een van de beste shooters ooit (samen met Metro 2033, die had ook een fantastisch beklemmende sfeer, jammer van de vele mutants).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat denken we hier van...

Kan wel eens interessant zijn! Een shooter RPG van de makers van Bulletstorm!

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 12-02-2020 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36
Ziet er heel erg amerikaans uit. Ik mis alleen nog de bbq en een slo-mo amerikaanse vlag in de shots :P

En tja, de trailer van Anthem beloofde ook zoveel moois.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tis wel people can fly. Bulletstorm was echt heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52
Zal wel de leeftijd zijn, maar van dit soort trailers wordt ik echt niet warm of koud.
Mooie graphics, beetje schieten + natuurlijk een aantal special powers.
Zie niet wat nou aantrekkelijk moet zijn in deze trailer, uitermate nietszeggend. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Gister avond begonnen aan the order 1889. Gekocht voor 9 euro. En moet zeggen vermaak me prima ermee. Was zo paar uur verder.
Graphics zijn soms wel ziekelijk mooi. Gameplay is goed en smooth. En soms heb je echt hele dikke wapens. Verhaal is tot nu toe ook boeiend en ben benieuwd waar heen gaat.
Moet ook zeggen dat ik qua animaties gevoel heb dat ik soms Uncharted speel. Lijkt soms wel zelfde engine. Hoe dan ook ben echt positief verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:06:
Gister avond begonnen aan the order 1889. Gekocht voor 9 euro. En moet zeggen vermaak me prima ermee. Was zo paar uur verder.
Graphics zijn soms wel ziekelijk mooi. Gameplay is goed en smooth. En soms heb je echt hele dikke wapens. Verhaal is tot nu toe ook boeiend en ben benieuwd waar heen gaat.
Moet ook zeggen dat ik qua animaties gevoel heb dat ik soms Uncharted speel. Lijkt soms wel zelfde engine. Hoe dan ook ben echt positief verrast.
Heb die game ook nog in de backlog zitten (terwijl het een van de eerste games was die ik zelf aanschafte zelfs!)
Is wel leuk voor op den nieuwe tv vermoed ik 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Sagat schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:19:
[...]

Heb die game ook nog in de backlog zitten (terwijl het een van de eerste games was die ik zelf aanschafte zelfs!)
Is wel leuk voor op den nieuwe tv vermoed ik 8)
Ja alleen jammere is geen ps4 pro support. Dus op een 4k tv is het nog steeds 1920x800(is met zwarte balken boven en beneden vandaar die resolutie).
Wel is met boost modus aan de game rete strak 30fps. Nog geen enkele dip gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Het ziet er inderdaad heel goed uit ja.
Die game is van februari 2015, ik kan me niets bedenken dat er toen beter uitzag.

Beetje jammer dat The Order zoveel kritiek heeft gekregen omdat het een korte game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:35:
Het ziet er inderdaad heel goed uit ja.
Die game is van februari 2015, ik kan me niets bedenken dat er toen beter uitzag.

Beetje jammer dat The Order zoveel kritiek heeft gekregen omdat het een korte game is.
Tsja ik snap dat het voor sommige tegenvalt als een game kort is, maar voor mij is het alleen maar een voordeel :) toch genoeg in de backlog.
Groter probleem voor mij is dat het een fps/tps betreft, normaliter niet echt mijn ding, maar ik zal een poging wagen, al hoewel ik voor het 4k/hdr geweld vooral denk aan uncharted 4 en shadow of the tr (die dan op xb1) en tsja verder zie ik het wel :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:38
Ik vond the Order er goed maar niet adembenemend uitzien, ben er aan begonnen maar het was een groot quicktime event, daar ben ik op afgeknapt. Of dat moet beter worden, dan geef ik het nog eens een kans.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dus...

Wat maken ze af en toe toch maffe reclames daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Haha vet :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 26-06 15:50
-SaveMe- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 00:37:
Wat denken we hier van...

[YouTube: [4K] OUTRIDERS - Official Reveal Trailer @ ᵁᴴᴰ ✔]

Kan wel eens interessant zijn! Een shooter RPG van de makers van Bulletstorm!
Het zal wel aan de leeftijd liggen of zo, maar een trailer met bijna alleen maar shots van 4-5 frames word ik echt niet vrolijk van. Misschien is 't een leuk spel, maar ze beginnen bij mij nu al met een achterstand.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste Dreams reviews zijn veelbelovend. Tienen, een 9 en een 9,5.

https://www.resetera.com/...ams-review-thread.169713/

Edit: Ik ben trouwens benieuwd of Sony vanwege deze game met de PS5 aankondiging/reveal datum wacht. Misschien dat ze er iets mee samen laten hangen ofzo.

[ Voor 37% gewijzigd door bram1984 op 12-02-2020 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:43:
De eerste Dreams reviews zijn veelbelovend. Tienen, een 9 en een 9,5.

https://www.resetera.com/...ams-review-thread.169713/
Tja. Ik heb m sinds dat ie als early acces beschikbaar kwam. Ik zie zeker de potentie en ik vind het heerlijk om er doorheen te browsen. Alleen mijn PS4 maakt zoveel herrie met deze game, dat het daardoor gewoon niet leuk meer is.
Pagina: 1 ... 145 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.