Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Henkie_NtA
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 03-04 17:39
En als ik nu op mijn eigen PS4 de US account als main laat staan en op die van hem mijn EU account als main? Dan kan hij alleen mijn EU digitale games spelen toch? Dat zou namelijk ok zijn, denk niet dat hij Dark Souls 3 of Dying Light, etc van mijn US account mag spelen van mn zus en Spiderman heb ik op mijn EU account gekocht.
Of schopt dat dan alles op mijn eigen PS4 in de war? Want dan heb ik op mijn eigen PS4 waarschijnlijk geen PS+ meer?

[Voor 7% gewijzigd door Henkie_NtA op 23-01-2020 11:14]

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Zolang jij speelt op je EU account lijkt me dat je gewoon toegang hebt tot de PS+ features, mocht je keertje op je US account willen inloggen mis je wel je PS+ features.

En als EU account op main zet bij hem heeft hij volgens mij wel toegang tot PS+ features / althans online spelen is geen probleem op zijn eigen account.

• Henkie_NtA
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 03-04 17:39
Ik ga het gewoon proberen denk ik en dan zie ik wel.
Bedankt voor de reacties in ieder geval.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Afgelopen week eens God of War 3 Remastered uit de bibliotheek gehaald (zat vorig jaar bij PS+).
Wat blijft dit een dijk van een game! Wat mij betreft vele malen beter dan de nieuwe God of War, zeker als het op epicness, vijanden en bossfights aankomt. Neem alleen al het openingsgevecht tegen Poseidon, zich afspelend óp Gaia die zich via Mount Olympus een weg omhoog baant richting Zeus. Maakt veel meer indruk dan een dude met tattoos in je achtertuin in elkaar slaan.
Hopelijk gaat Santa Monica met de volgende God of War weer die échte, pure, over-de-top hack 'n slash kant op, incl epische bossfights tegen uit de kluiten gewassen goden.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:45

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:13:
Afgelopen week eens God of War 3 Remastered uit de bibliotheek gehaald (zat vorig jaar bij PS+).
Wat blijft dit een dijk van een game! Wat mij betreft vele malen beter dan de nieuwe God of War, zeker als het op epicness, vijanden en bossfights aankomt. Neem alleen al het openingsgevecht tegen Poseidon, zich afspelend óp Gaia die zich via Mount Olympus een weg omhoog baant richting Zeus. Maakt veel meer indruk dan een dude met tattoos in je achtertuin in elkaar slaan.
Hopelijk gaat Santa Monica met de volgende God of War weer die échte, pure, over-de-top hack 'n slash kant op, incl epische bossfights tegen uit de kluiten gewassen goden.
hoewel ik het met je eens ben, moet ik toegeven dat ik het begin van god of war 2018 1 van de beste intro's ooit vond in een spel. het jammerlijke is, dat het spel dat niveau daarna nergens weet te halen tijdens the journey.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Greatsword schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:24:
Op de iPhone is er met iOS 13 al een tijdje support voor de Dualshock 4.

Hoe zijn jullie ervaringen met remote play buiten het eigen netwerk?
Heb Remote Play gisteren voor de grap zelf maar even getest binnen mijn eigen netwerk op een Macbook Pro met Dualshock 4 en het was helaas geen positieve ervaring.

Veel te traag en een potje Street Fighter zat er voor mij niet in.

Buitenshuis verwacht ik dus dat helemaal drama zal zijn.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:13:
Ik kan hier niet lijnrechter tegenover staan. :P

GoW 3 heb ik ooit aan de kant gegooid en vlak voor de release van de nieuwe opnieuw geïnstalleerd en gespeeld op standje easy omdat ik er gewoon ff doorheen wilde. Ik vond het echt een doodsaaie ervaring met mechanics die stokoud aanvoelden (al die QTE's, fixed camera, waves van vijanden en andere mechanics etc.). De bossfights kwamen op mij over alsof de bosses gewoon een normaal formaat hadden en ze Kratos heel klein hadden gemaakt in plaats van dat de bosses gigantisch groot leken. Het was allemaal heel erg "gamey", als je snapt wat ik bedoel.

Het "grounded" karakter van de nieuwe game is me veel meer bevallen. Hoe ze dat gevecht met Baldur in beeld brachten is echt machtig mooi gedaan. Iedere klap voel je bijna. En dat stuk met die draak. Ik gaf bijna een staande ovatie aan mijn TV. Ondanks dat sommige dingen kleiner waren in schaal, voelden ze voor mij veel groter en vooral meer volwassen. Een stuk realistischer ook, voor zover dat kan met een God of War game. Minder over the top. Daar houd ik wel van.

Ik kijk ook met argusogen naar de nieuwe doom. Het lijkt in sommige gevallen wel een soort van first person super Mario met al die maffe platform elementjes en felle kleurtjes. In mijn herinnering is DOOM grauw en naargeestig en vooral grounded. We kunnen nu dashen en op trampolines springen en aan muren vastplakken en vijanden geven licht als je een melee kan uitvoeren en daarna laten ze allemaal felle neon gekleure power-upjes vallen. Ik weet het allemaal nog niet.

• dvdkiwi
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

bram1984 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:36:
[...]
Ik kan hier niet lijnrechter tegenover staan. :P
Dat heb je al eens voorzichtig door laten schemeren ja :P
Ik vind het mooi, dezelfde hobby maar toch iedereen met een eigen voorkeur.
Bij mij staat ie zeker in mijn top3 games allertijden.

[Voor 4% gewijzigd door dvdkiwi op 23-01-2020 16:37]

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 16:36:
[...]

Dat heb je al eens voorzichtig door laten schemeren ja :P
Ik vind het mooi, dezelfde hobby maar toch iedereen met een eigen voorkeur.
Bij mij staat ie zeker in mijn top3 games allertijden.
Ik ben het daar niet mee eens. Kies maar een andere top 3.

• dvdkiwi
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

1. Bloodborne
2. Bloodborne
3. Bloodborne

:P

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
GOW III was echt een revolutie in de game-wereld met zn epics boss-fights, dit was ongekend (en nog steeds). Was er uberhaupt wel een boss-fight in gow 2018? niets memorabel in ieder geval in mijn optiek. GOW 2018 zal me altijd bij blijven als 4K HDR spektakel, meer zal het niet worden.

deze discussie hadden we in het verleden trouwens ook gehad, ik zal maar kappen :P

[Voor 13% gewijzigd door Hamazaki op 23-01-2020 17:06]

GoW is overall de beste game deze generatie imo. Ik denk dat deze het meeste 'juist' doet en het minste 'fout'. :P
De graphics zijn super, verhaal is heel goed, controls en combat zijn super (die Valkyrie fights moeten echt niet onderdoen voor Soulsborne bosses), level design is goed (goede mix tussen lineair en open world).

Het enige (kleine) minpunt vind ik inderdaad dat er in de story wat meer bosses mochten zijn. Ik vond de story heel goed, maar er waren iets te weinig epic moments die je bijblijven. Zoals die bossfight met die
spoiler:
draak

[Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 23-01-2020 22:35]

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:55

On_E

Housemusic

De laatste GoW is 1 van de weinige Sony games deze generatie die ik op de helft ben gestopt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:37:
De laatste GoW is 1 van de weinige Sony games deze generatie die ik op de helft ben gestopt.
Ik ben er helemaal niet aan begonnen, want het leek me niks, en dat terwijl ik wel van GoW III heb genoten. :+

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:14
Voor mij was het mijn favoriet! Van elke seconde genoten.

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:36:
Ik kijk ook met argusogen naar de nieuwe doom. Het lijkt in sommige gevallen wel een soort van first person super Mario met al die maffe platform elementjes en felle kleurtjes. In mijn herinnering is DOOM grauw en naargeestig en vooral grounded. We kunnen nu dashen en op trampolines springen en aan muren vastplakken en vijanden geven licht als je een melee kan uitvoeren en daarna laten ze allemaal felle neon gekleure power-upjes vallen. Ik weet het allemaal nog niet.
Neem aan dat je Doom 2016 dan ook niet gespeeld hebt, want alles wat je nu beschrijft zat eigenlijk ook in dat spel? :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:36:
[...]

Neem aan dat je Doom 2016 dan ook niet gespeeld hebt, want alles wat je nu beschrijft zat eigenlijk ook in dat spel? :)
Uitgespeeld, maar was er niet kapot van. Vooral die gore nests vind ik kansloos. En in Eternal lijkt nog veel meer platforming te zitten helaas.

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03:21
Dit gevoel had ik ook bij Doom (2016), ik vond de sfeer van Doom 3 juist geweldig, terwijl velen dat juist helemaal niks vonden. Uiteindelijk heb ik Doom (2016) alsnog een keer gekocht toen 'ie in de aanbieding was en het is wel tof gedaan, maar ik heb 'm nooit uitgespeeld. Kon mij niet blijven boeien op een of andere manier. Ik denk dat het bij Doom Eternal niet veel anders zal zijn.
Gewoon Rage 2 gaan spelen, heerlijke combat / gunplay!

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:39
Ik zou een nieuwe/reboot van Quake eigenlijk wel gaaf vinden :9

Maar Doom Eternal haal ik denk ik wel bij uitkomst. Vind het wel een fijne mix van lompe, brute shooter, platformen en over den top vermaeck.

• On_E

On_E

Housemusic

Dennis585 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 18:13:
[...]

Ik ben er helemaal niet aan begonnen, want het leek me niks, en dat terwijl ik wel van GoW III heb genoten. :+
Ik vond 2 en 3 top en keek uit naar de nieuwe, maar ik kon er maar niet in komen. Dat vele heen en weer lopen irriteerde ook, maar allemaal persoonlijk natuurlijk! :)

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

On_E schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:37:
Same here, al weet ik niet of ik op de helft was. Begon lekker en viel me zeker niet tegen. Maar ergens had ik gewoon geen zin meer om verder te gaan.

Is ook geen bewuste keuze geweest om te stoppen spel afgesloten op een avond en niet meer opgestart, had het wel gezien, misschien te repetitief, ik weet het echt niet. Couldn't be bothered drukt het het beste uit denk ik.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:15
Voor wie Death Stranding nog graag wilde spelen sla nu je slag bij de Mediamarkt: € 25,- deal 8)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

s0kkie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:01:
Voor wie Death Stranding nog graag wilde spelen sla nu je slag bij de Mediamarkt: € 25,- deal 8)
Nog steeds teveel voor zo'n "gok". ;)

Vriend van me heeft hem, dus leen hem wel een keer. Verwacht niet dat ik heel ver ga komen.
Niet zeuren joh. Death Stranding is echt een topgame. Ik heb ook niets met MGS, maar DS is fantastisch :>
Death Stranding lijkt mij niks aan en te saai om mijn kostbare tijd aan te verspillen. Dit jaar staat maar een game in de preorder bij mij en dat is Resident Evil 3. Ik kan ook genieten van games herspelen. Uncharted 4 en Uncharted The Lost Legacy heb ik dit jaar voor de tweede keer uitgespeeld en wat extra trofeeën gehaald, daar kan ik veel van genieten. Nu ben ik bezig Resident Evil 2 voor de tweede keer uit te spelen met Claire met behulp van een Legal cheat pakket in de PS Store, nu heb ik namelijk super wapens met oneindige ammo voor 4,99 Euro.

Dus een tip van mij: Speel oude leuke spellen nog een keer uit.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:14
Ik heb hem gisteren toch wel besteld Death Stranding, te mooie deal om te laten liggen. Is het niks, verkoop ik hem weer. Ik twijfel nog over Days Gone, ik lees veel over performance problemen en lage framerate.

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Iemand dit wel eens grhad. Gisteren avond prima kunnen gamen.

Start net het spel Destiny 2 op, druk op play (X) om door te gaan maar hij gaat niet verder. Kan binnen alle menu's de x toets gebruiken behalve bij Destiny 2. Heel vaag en natuurlijk irritant.

Spel net maar verwijderd echter kan het nog niet starten. Ps4 aan/uit gedaan.

Iemand nog een optie wat ik zou kunnen doen?

LOL, gevonden. Zat een stukje eten tussen de L2 toets, fail!

[Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 24-01-2020 11:19]

• LaFleche
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 08:47
vinom schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:05:
Ik heb hem gisteren toch wel besteld Death Stranding, te mooie deal om te laten liggen. Is het niks, verkoop ik hem weer. Ik twijfel nog over Days Gone, ik lees veel over performance problemen en lage framerate.
Heb de deal voor Death Stranding ook genomen maar ondertussen speel ik
- Last of Us voor de 2e keer als aanloop naar het volgende deel. (De vorige keer was overigens op de PS3),
- Days Gone en ik moet zeggen dat ik niets merk van performance issues (ps4 Pro)

• Twixie
  • Laatst online: 00:42
Wackmack schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:18:
LOL, gevonden. Zat een stukje eten tussen de L2 toets, fail!
Vaag verhaal... Stukje eten tussen de L2 toets zorgde ervoor dat de X toets in alle games werkte behalve in Destiny 2 ?! 8)7

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 08:26
Persoonlijk vond ik Days gone helemaal geweldig. Daarom ook platinum gehaald. Op de Pro weinig last gehad van performance problemen. Soms dropte de framerate iets, maar te weinig om echt een probleem van te maken.

Dying light the Following heb ik nu in het visier. Eventueel af en toe Borderlands tussendoor. Nog een aantal leuke oudere games van deze generatie spelen tot de PS5 eindelijk daar is.

• Raem
Zijn die performance issues niet voornamelijk uit de review versies? (dus voor de updates). Volgens mij zijn er daarna namelijk een aantal patches geweest die de meeste problemen hebben opgelost.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 03:14

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
En ik kwam dan weer helemaal niet in Days Gone... :)
God of War vond ik fantastisch, maar ik hou wel van dat soort verhalende games.

Dit jaar zijn veel topgames waar ik voor zit te watertanden flink uitgesteld: Last of Us, Cyperpunk... wellicht in de eerste helft van dit jaar een inhaalslag maken met Spiderman en Death Stranding...

Ik ben een beetje klaar met PvP / Online / Shooters op het moment. Kan wel nog van Destiny 2 genieten (zonder de PvP).

FT-17 FTW!

Titanfall 2 geprobeerd, maar die vind ik wat te generic aanvoelen. en ik houd helemaal niet van mech games / combat, dus dat helpt ook niet mee. Ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel.

Toen bedacht ik me dat ik Borderlands 3 nog heb liggen, daar kwam ik op release om de een of andere reden totaal niet in. NU dus wel en dus ga maar eens kijken hoe ver ik kom. Moet wel zeggen dat na Rage 2 ook hier het shooten wat magertjes aanvoelt ... Maar het looten maakt dan weer veel goed ...

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Twixie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:38:
[...]

Vaag verhaal... Stukje eten tussen de L2 toets zorgde ervoor dat de X toets in alle games werkte behalve in Destiny 2 ?! 8)7
Ja vaag he. Stukje fruithagel, leuk die kids. Weg gehaald en toen deed die het weer. Alleen jammer dat ik nu 90gb opnieuw moet downloaden.

Servers erg traag.

• peerke1987
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 10:32
Leute,

Vraagje, ik heb 2 Ps4 in huis. 1 van die Ps4 heeft een kapotte drive. Is er een manier om een game alsnog te installeren van een fysieke disk?

Ik zat te denken:
- op de werkende Ps4 de game installeren, vervolgens iets met primair secundair? Dit wellicht met de optie om de game vervolgens zonder disk te kunnen draaien?
- ik zag dat er een optie is om je gehele Ps4 met alles er op en er aan te kopiëren naar een andere Ps4. Is dit nog een optie?

Hoor het graag!

[Voor 52% gewijzigd door peerke1987 op 24-01-2020 17:56]

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02:03
peerke1987 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 17:54:
Leute,

Vraagje, ik heb 2 Ps4 in huis. 1 van die Ps4 heeft een kapotte drive. Is er een manier om een game alsnog te installeren van een fysieke disk?

Ik zat te denken:
- op de werkende Ps4 de game installeren, vervolgens iets met primair secundair? Dit wellicht met de optie om de game vervolgens zonder disk te kunnen draaien?
- ik zag dat er een optie is om je gehele Ps4 met alles er op en er aan te kopiëren naar een andere Ps4. Is dit nog een optie?

Hoor het graag!
geen optie tenzij je de game digitaal koopt, je hebt altijd de disk nodig voor verificatie

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:04
Twixie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:38:
[...]

Niet per se op de PS4 maar op de PC volgens mij wel vaker meegemaakt dat een game (of programma in het algemeen) niet reageert op een knop omdat een andere knop ingedrukt is... Kan prima dat Destiny 2 zo gemaakt is dat het niet reageert op die knop als L2 ook ingedrukt is, terwijl andere games dat niet boeit.

Gamertag: Finraziel42

• Scrisissszzz
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03-04 20:56

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

:-( Darksiders 3 uitgespeeld op Apocalyptic.. me er vaak toe moeten zetten omdat de game lang niet het niveau van de eerdere delen haalde. Maar omdat ik die ook had gehaald moest ik deze ook halen...

Dus de eind scene is klaar, ik krijg 2 trophies maar de gold trophy voor Apocalyptic niet.... :S

Blijkt dat een keer door het options menu heen gaan en even op de moeilijkheidsgraad optie staan alleen al genoeg is om die trophy te buggen 7(8)7

Toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd en teleurgesteld in de game. Heb m afgesloten en meteen verwijderd. Dat zal m leren! :9

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dvdkiwi
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Wat je kunt doen, mits je er nog zin in hebt, is een speedrun in ng+.
Is op apocalyptic best een eitje omdat je alle upgrades al hebt.

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 03-04 14:50
Scrisissszzz schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 08:35:

Blijkt dat een keer door het options menu heen gaan en even op de moeilijkheidsgraad optie staan alleen al genoeg is om die trophy te buggen 7(8)7
Frustrerend! Bedankt voor de waarschuwing, ik ben ook bezig met Darksiders 3 en dat voorkomt hopelijk dezelfde frustratie!

Ik had een ander soort frustratie, ik las online dat je na het uitspelen van de game nog verder de wereld in kunt om een aantal trophies te halen maar ik kreeg meteen de optie om een new game plus te starten (toegevoegd bij een update) en koos per ongeluk daarvoor. Kan ik opnieuw beginnen :-s

Ik vind het wel een fijne game maar hij haalt het niveau van de vorige delen niet. Ik vind het vooral tenenkrommend dat de framerate om de haverklap in elkaar zakt.

• Scrisissszzz
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03-04 20:56

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 10:21:
Wat je kunt doen, mits je er nog zin in hebt, is een speedrun in ng+.
Is op apocalyptic best een eitje omdat je alle upgrades al hebt.
Meh kleine kans.. dikke kans dat je er zo doorheen bent idd. Maar ga deze toch niet platinum waardig vinden met die trophy voor 1 miljoen souls..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dvdkiwi
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Scrisissszzz schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:20:
[...]
Meh kleine kans.. dikke kans dat je er zo doorheen bent idd. Maar ga deze toch niet platinum waardig vinden met die trophy voor 1 miljoen souls..
Ik snap je.
Al is die 1 miljoen souls trophy vrij simpel en snel te halen. je pakt ook gelijk de 666 Havoc kills mee.
Ik had beide trophies in 45 minuten met deze methode.

[Voor 12% gewijzigd door dvdkiwi op 25-01-2020 13:36]

Bah, dat rage 2 zit in mijn DNA, kan de gunplay/combat van Borderlands 3 niet echt tof noemen, voelt allemaal veel slomer, zwabberiger, less impact, etc ....

Ook een beetje moeite te bepalen welke gun nu beter is. Weet van de rating, maar had liever iets als dps om te vergelijken ...

• Finraziel
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:30:
Bah, dat rage 2 zit in mijn DNA, kan de gunplay/combat van Borderlands 3 niet echt tof noemen, voelt allemaal veel slomer, zwabberiger, less impact, etc ....

Ook een beetje moeite te bepalen welke gun nu beter is. Weet van de rating, maar had liever iets als dps om te vergelijken ...
Dps zegt weinig meer dan die rating, die zelf al puur is voor de luie speler die makkelijk wil kunnen vergelijken. In principe kun je de dps voor veel guns gewoon zien door firerate x damage te doen, maar er komt veel meer bij kijken. Nauwkeurigheid, kickback, heeft er bijvoorbeeld ook mee te maken en heeft meer invloed als de vijand verder weg is. Clipsize en reload snelheid ook, maar als je je vijand dood hebt voor je moet herladen weer niet.
Bovendien hebben veel guns speciale eigenschappen die niet in een cijfertje te vangen zijn, je moet ze zelf uitproberen. En dat is wat mij betreft een belangrijk deel van de lol van de game. Maar kan natuurlijk dat het niet jouw ding is :)

• harley2009
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
Vandaag heeft mijn zoon een 20 euro tegoed gehaald bij de winkel. Dit heeft hij al vaker gedaan, maar nu werkt het niet meer ?. Krijg telkens de code WC-40377-1, met het antwoord kan het tegoed niet toevoegen, tevens zegt die ook u heeft het tegoed overschreden Er staat nu 0,11 cent op. Dus overschrijding lijkt mij onlogisch. Heb alles nagekeken, is een NL tegoed, is niet verlopen en is geactiveerd. tevens staat account ook op Nederlands.

Dus daarna probeer ik het op mijn ps4 pro. En ook ik heb al vaker tegoed gekocht, en bij mij geeft die ook dezelfde codemelding. Is toch wel heel raar ? op 2 ps4's met verschillende accounts niet werkende code te krijgen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?? En die misschien een oplossing hebben?? Heb al van alles geprobeerd, en raak er gefrustreerd van.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zet hem hier eens neer, dan proberen wij het even :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

harley2009 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:15:
Vandaag heeft mijn zoon een 20 euro tegoed gehaald bij de winkel. Dit heeft hij al vaker gedaan, maar nu werkt het niet meer ?. Krijg telkens de code WC-40377-1, met het antwoord kan het tegoed niet toevoegen, tevens zegt die ook u heeft het tegoed overschreden Er staat nu 0,11 cent op. Dus overschrijding lijkt mij onlogisch. Heb alles nagekeken, is een NL tegoed, is niet verlopen en is geactiveerd. tevens staat account ook op Nederlands.

Dus daarna probeer ik het op mijn ps4 pro. En ook ik heb al vaker tegoed gekocht, en bij mij geeft die ook dezelfde codemelding. Is toch wel heel raar ? op 2 ps4's met verschillende accounts niet werkende code te krijgen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?? En die misschien een oplossing hebben?? Heb al van alles geprobeerd, en raak er gefrustreerd van.
https://support.playstati...WC-40377-1?language=en_US

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22:31
Vraagje met betrekking tot tv-apps op de ps.

We hadden Disney+, maar nu niet meer. Ik heb de app verwijderd, echter blijft er een placeholder staan. Die staat op plek 1 van de lijst met apps nog voor de apps die ik wel gedownload heb (Netflix, NOS en RedbullTV). Iemand een idee hoe ik Disney+ van zijn plek krijg? De apps staan in de standaard TV&Video ‘folder’ waar je niet de volgorde van kan aanpassen.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:51
harley2009 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:55:
[...]

Heb het allemaal geprobeerd.. Helaas zonder succes.
Je bent ook al teruggeweest naar de winkel?

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• harley2009
  • Nu online
Catch22 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:21:
[...]

Je bent ook al teruggeweest naar de winkel?
Ja. en die nemen niks terug.

Heb playstation NL gemaild met foto's erbij en een omschrijving van mijn probleem. Hopelijk hoor ik morgen meer.

• hostje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 00:57
harley2009 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:36:
[...]

Ja. en die nemen niks terug.

Heb playstation NL gemaild met foto's erbij en een omschrijving van mijn probleem. Hopelijk hoor ik morgen meer.
Mag ik vragen welke winkel dit was? Want dan koop ik daar in ieder geval nooit mijn vouchers. Dit is toch gewoon een gevalletje garantie? Desnoods proberen ze zelf (ter plekke, of was het een webwinkel?) dat tegoed te activeren en kunnen ze vaststellen dat je die foutmelding krijgt. Om je dan maar af te schepen met de boodschap dat ze niks terugnemen vind ik wel erg makkelijk. Je hebt betaald voor een werkend product en dat heb je niet van ze gekregen. Dat moeten zij voor je oplossen of je je geld terug geven.

• harley2009
  • Nu online
hostje schreef op maandag 27 januari 2020 @ 00:03:
[...]

Mag ik vragen welke winkel dit was? Want dan koop ik daar in ieder geval nooit mijn vouchers. Dit is toch gewoon een gevalletje garantie? Desnoods proberen ze zelf (ter plekke, of was het een webwinkel?) dat tegoed te activeren en kunnen ze vaststellen dat je die foutmelding krijgt. Om je dan maar af te schepen met de boodschap dat ze niks terugnemen vind ik wel erg makkelijk. Je hebt betaald voor een werkend product en dat heb je niet van ze gekregen. Dat moeten zij voor je oplossen of je je geld terug geven.
Jan Linders.

• Raem
harley2009 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:15:

Weet je zeker dat je winkelregio ook op Nederland staat? Misschien per ongeluk een keer veranderd. Ik weet dat je zegt dat het account op Nederlands staat, maar als je daarmee de taal bedoelt kan de winkelregio alsnog anders staan.

"Als je de regio van je account niet weet, meld je je aan bij de PlayStation Store en selecteer je je avatar > [Storefront Country] (Landselectie store)."

https://www.playstation.c...y/error-codes/wc-40377-1/

• harley2009
  • Nu online
Raem schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:48:
[...]

Weet je zeker dat je winkelregio ook op Nederland staat? Misschien per ongeluk een keer veranderd. Ik weet dat je zegt dat het account op Nederlands staat, maar als je daarmee de taal bedoelt kan de winkelregio alsnog anders staan.

"Als je de regio van je account niet weet, meld je je aan bij de PlayStation Store en selecteer je je avatar > [Storefront Country] (Landselectie store)."

https://www.playstation.c...y/error-codes/wc-40377-1/
Ja staat op Nederland. 2x Nederland.

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-03 11:48
Hee leuk, PSNow is 7 dagen gratis op proef :)

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-04 20:07

The Inquisitor

Greetings weaklings

poor Leno schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:03:
Dat kon altijd al. Het jammere was dat ik het ging aanvragen en alsnog gefactureerd werd. Toen heb ik weer 3x Sony moeten bellen, en na een mailwisseling hebben ze het bedrag gestorneerd. Echter... toen had ik alsnog geen toegang tot de proefperiode. Dus ik weer mailen maar nooit meer wat gehoord.

Sindsdien weet ik weer wat voor een toppers er bij Sony werken.
(niet mijn eerste ervaring met Sony helpdesk/technici)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 03-04 15:40

schumi2004

PSN = whocarez-

The Inquisitor schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:56:
[...]

<knip>

Inderdaad, als het ff kan vermijden die toko.
De laatste keren dat ik ze aan de telefoon had werd er voor mijn gevoel behoorlijk denigrerend gedaan alsof ik 1 of andere debiel was.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-04 11:57
poor Leno schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:03:
Alleen jammer dat je beslist een creditcard moet toevoegen. Die heb ik niet en wil ik ook niet.

PSN id: PENo1

• poor Leno
The Inquisitor schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:56:
[...]

Dat kon altijd al. Het jammere was dat ik het ging aanvragen en alsnog gefactureerd werd. Toen heb ik weer 3x Sony moeten bellen, en na een mailwisseling hebben ze het bedrag gestorneerd. Echter... toen had ik alsnog geen toegang tot de proefperiode. Dus ik weer mailen maar nooit meer wat gehoord.

Oh lol, er stond gisteren plotseling een (ongevraagd) icoon op mn bureablad, met "Probeer nu PSNow met een gratis proefabbonnement!"

• Finraziel
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:50:
[...]

Alleen jammer dat je beslist een creditcard moet toevoegen. Die heb ik niet en wil ik ook niet.
Kan het niet ook met PayPal?

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 03-04 14:50
Finraziel schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:45:
[...]

Kan het niet ook met PayPal?
Ja, Paypal, Visa, MasterCard, Maestro en American Express zijn aanvaarde betaalmiddelen.
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:50:
[...]

Wellicht een klein beetje off-topic, maar waarom wil je dat niet? Ik vind het echt superhandig tegenwoordig.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:00
Mijn betaalmethode loopt volgens mij ook via Paypal waar ik dan weer mijn CC in heb gekoppeld. Dus volgens mij kan het gewoon?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:01:
[...]

Wellicht een klein beetje off-topic, maar waarom wil je dat niet? Ik vind het echt superhandig tegenwoordig.
Veel nl'rs vinden ze een beetje eng. En het aloude "geld lenen is evil" zit bij veel NL'ers nogal diepgeworteld. Net als roodstand ed.

Ik vind het zelf ook handig en wordt iedere maand ook automatisch weer volledig afgelost dus betaal geen cent rente.

Maar voor sommige mensen is het simpelweg niet slim om een creditcard te nemen omdat ze de financiële discipline niet hebben om er mee om te kunnen gaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• poor Leno
Ik gebruik een CC voor dingen op de PS, en als ik in een onbekende webwinkel iets voor het eerst koop, of niet zeker ben of het een 'goede' winkel is.

Als je met je CC online iets koopt, en er gaat iets mis, is het altijd verzekerd en krijg je je geld terug. Met iDeal enzo niet :/

Hetzelfde geldt voor als kwaadwillenden je rekening leegtrekken, door redenen, dan krijg je vaak je geld niet terug (althans niet zomaar). Als ze je CC leegtrekken, wel.

• Killemov
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 29-01 12:27

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Flagg schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:16:
[...]

Veel nl'rs vinden ze een beetje eng. En het aloude "geld lenen is evil" zit bij veel NL'ers nogal diepgeworteld. Net als roodstand ed.

Ik vind het zelf ook handig en wordt iedere maand ook automatisch weer volledig afgelost dus betaal geen cent rente.

Maar voor sommige mensen is het simpelweg niet slim om een creditcard te nemen omdat ze de financiële discipline niet hebben om er mee om te kunnen gaan.
Je kunt bijna alle creditcards ook als debitcard gebruiken: Er eerst geld op storten, dan kan soms direct voor aankoop, en de limiet op 0 (of laag) houden. Zo heb je wel de voordelen zoals in het voorgaande bericht maar niet de nadelen zoals >14% rente als je niet direct kunt aflossen.

[Voor 8% gewijzigd door Killemov op 29-01-2020 12:27]

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• Stef120
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
Wat speelt Titanfall 2 lekker weg zeg.
Leuke single player en dat level met die "time shift" optie is erg tof gedaan.

Lekker knallen, wall jumpen en brute kracht met je Meg.

Had em in m'n backlog en top dat hij hier nog geattendeerd werd.
Nogmaals zeker een aanrader voor de single player.

• dvdkiwi
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

De PS+ games van februari:
- Bioshock Collection
- Sims 4

Bron: IGN

Niks te klagen lijkt me.

• Twixie
dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:10:
De PS+ games van februari:
- Bioshock Collection
- Sims 4

Bron: IGN

Niks te klagen lijkt me.
Waarom IGN als bron als je ook de officiële bron kunt nemen, die dan nog aantoont dat IGN onvolledig is ? :)
https://blog.eu.playstati...4-and-firewall-zero-hour/ .
Bij deze stop ik dus wel met games in de Sales te kopen, want na Uncharted Collection die ik al had nu ook Bioshock Collection die ik in de Xmas sale gekocht had en nog niet eens opgezet heb :P.

Dus ook Firewall Zero Hour als gratis game voor de PSVR owners.

[Voor 13% gewijzigd door Twixie op 29-01-2020 18:44]

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
lekker bioshock al gespleed maar sims 4 is altijd leuk :D
Twixie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:42:
[...]

Waarom IGN als bron als je ook de officiële bron kunt nemen, die dan nog aantoont dat IGN onvolledig is ? :)
https://blog.eu.playstati...4-and-firewall-zero-hour/ .
Bij deze stop ik dus wel met games in de Sales te kopen, want na Uncharted Collection die ik al had nu ook Bioshock Collection die ik in de Xmas sale gekocht had en nog niet eens opgezet heb :P.

Dus ook Firewall Zero Hour als gratis game voor de PSVR owners.
Waarom posten als je er ook een Email van krijgt minuten later. :>

• On_E

On_E

Housemusic

Stef120 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:47:

Een van mijn favo FPS games deze generatie.

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08:44

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

On_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:31:
[...]

Een van mijn favo FPS games deze generatie.
Toevallig laatst uitgespeeld, had hem destijds via PS+ gehaald. Best leuk vermaak Idd.

Cool gedaan met die Mechs ook.

• Vrijdag
Haha, ik heb onlangs nog Bioshock Infinite uitgespeeld op de PS3, daar was ie ook al eens in de Plus. Kan ik nu mooi nog eens doen maar dan met betere graphics :P

En ik kan eindelijk eens met The Sims spelen 8)

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01:18
Zag de psn plus games voor februari net. Zeer tof. Heb bioshock op pc maar nooit afgemaakt deel 1. Dus nu relaxed op ps4 doen. En sims 4 is leuk voor mn neefje en nichtjes. En misschien ook zelf als.huizen bouwen enz nog steeds zo leuk is als deel 1. Zijn er nog cheats dat je gewoon zonder geld problemen kan bouwen? Dat vond ik altijd leukste om te doen.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

v8power67 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:24:
Zag de psn plus games voor februari net. Zeer tof. Heb bioshock op pc maar nooit afgemaakt deel 1. Dus nu relaxed op ps4 doen. En sims 4 is leuk voor mn neefje en nichtjes. En misschien ook zelf als.huizen bouwen enz nog steeds zo leuk is als deel 1. Zijn er nog cheats dat je gewoon zonder geld problemen kan bouwen? Dat vond ik altijd leukste om te doen.
https://www.ign.com/wikis/the-sims-4/PS4_Cheats

Veel plezier. De trofeeën werken dan natuurlijk niet meer.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-04 20:07

The Inquisitor

Greetings weaklings

Stef120 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:47:

Speelde inderdaad lekker weg :) Toen ik daarna weer een 'serieuze' FPS ging doen (en daarmee bedoel ik: zonder double jump, zonder wallrunning, etc.) voelde dat toch even houterig :P

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• P.E.No.1
  • Laatst online: 03-04 11:57
bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:01:
[...]

Ik ben bang dat ik mezelf dan niet in de hand kan houden haha. Maar goed, ik vind het gewoon jammer dat het verplicht wordt. En ik heb inderdaad ook PayPal maar daar ben ik een keertje mee gescamd. Dus dat houdt me een beetje tegen..

PSN id: PENo1

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:30

Major_ton

Shoot!

Wat de.... Denk je, omdat de vrienden het zo graag willen, leuk te doen en de nieuwe Call of Duty te kopen. Disc in de PS4 en spelen maar! Mooi niet dus. Season One update: 73GB. Was dat alles? Echt niet. Een Multiplayer Pack 2, Special Ops Pack, Special Ops Pack 2 en een Survival Pack zijn ook nog ff nodig. Enfin, zo'n 110GB later ben ik er eindelijk klaar voor! Alleen nu moeten de anderen nog alle packs downloaden... Veel plezier, ik ga wel een film kijken 7(8)7

DJI Mavic 2 Pro - DJI Ronin S - Fuji X-Pro1, X-H1, X-T3 - 16mm/1.4 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 50-140mm/2.8 - 7Artisans 7,5mm - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - PS4 Pro - AMD R7 2700X, 32GB DDR4, RTX-2070 - Hyundai Ioniq EV 38,3kW Premium

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 03-04 19:37
Major_ton schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:46:
Wat de.... Denk je, omdat de vrienden het zo graag willen, leuk te doen en de nieuwe Call of Duty te kopen. Disc in de PS4 en spelen maar! Mooi niet dus. Season One update: 73GB. Was dat alles? Echt niet. Een Multiplayer Pack 2, Special Ops Pack, Special Ops Pack 2 en een Survival Pack zijn ook nog ff nodig. Enfin, zo'n 110GB later ben ik er eindelijk klaar voor! Alleen nu moeten de anderen nog alle packs downloaden... Veel plezier, ik ga wel een film kijken 7(8)7
Normaal erger me ik aan mensen die weigeren punten en komma’s te gebruiken. Dit is het andere uiterste qua interpunctie. :*)

PSN: Kidjuh

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
Kidjuh schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 00:25:
[...]

Normaal erger me ik aan mensen die weigeren punten en komma’s te gebruiken. Dit is het andere uiterste qua interpunctie. :*)
Toch liever het andere uiterste dan geen interpunctie.

Komen er mensen die geen interpunctie gebruiken, gaan mensen zeuren, komt er iemand die interpunctie tot het andere uiterste gebruikt, is het ook weer niet goed...

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Kalder schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:49:
[...]

Toch liever het andere uiterste dan geen interpunctie.

Komen er mensen die geen interpunctie gebruiken, gaan mensen zeuren, komt er iemand die interpunctie tot het andere uiterste gebruikt, is het ook weer niet goed...
Gewoon geen punt van maken, anders krijg je van al dat geneuzel nog een punthoofd.......bad dumm tssssssss -O-

Maar idd, als ik weet dat ik een game wil gaan spelen die online focussed is, dan probeer ik hem de middag ervoor al even op te starten......en je kan natuurlijk restmode en auto update gebruiken.

Ik heb dat nooit ingesteld omdat mijn vrouw altijd alle devices niet op standby wilde hebben en dus we met stekkerblokken werkten met aan uit buttons....... en het dan niet zinvol voor mij was om in te stellen, maar tegenwoordig is dat niet meer van toepassing, toch is induiken :D

[Voor 1% gewijzigd door Sagat op 31-01-2020 10:02. Reden: leesbaarheid hopelijk iets vebeterd]

10 second ninja DONE

• SayWhatAgain!
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-04 18:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Major_ton schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:46:
Haha, ja je kan je game-sessie beter minimaal een dag vooruit plannen. En dan heb je het allemaal gedownload, krijg je nog 'copying files' etc. wat minimaal 6x langer dan het downloaden zelf duurt. Waarom Sony? Hopelijk gaat dat lekkerder op de PS5.

• Psyonara
  • Laatst online: 03:23
Hoeveel van jullie hebben een grotere HDD dan 1tb in de Ps4?
Heb er iets van 13/14 games op staan en heb nog iets van 250gig over aan ruimte?
Enige Indy game die ik er op heb staan is Journey.

De rest is TloU Remastered/Uncharted trilogy plus 4 en Chloe. HZD, Spiderman, Days Gone, Last Guardian, Driveclub, LBP3 en God of War. En de meesten wil ik nog eens opnieuw doornemen.
Niet echt zin om te uninstallen zeker met de Patches/downloads die er nog eens aan vast zitten.
Days Gone had deze week of vorige week ook al een Patch van 36 gig oid.

Zit er nu aan te denken een 2TB schijf er in te doen.

Tegelijkertijd best wel bizar gezien mijn PS3 een 500GB schijf heeft en met gemak 30 games op heb ge-installeerd.

• poor Leno
Psyonara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:28:
Heb er iets van 13/14 games op staan en heb nog iets van 250gig over aan ruimte?
Enige Indy game die ik er op heb staan is Journey.

De rest is TloU Remastered/Uncharted trilogy plus 4 en Chloe. HZD, Spiderman, Days Gone, Last Guardian, Driveclub, LBP3 en God of War. En de meesten wil ik nog eens opnieuw doornemen.
Niet echt zin om te uninstallen zeker met de Patches/downloads die er nog eens aan vast zitten.
Days Gone had deze week of vorige week ook al een Patch van 36 gig oid.

Zit er nu aan te denken een 2TB schijf er in te doen.

Tegelijkertijd best wel bizar gezien mijn PS3 een 500GB schijf heeft en met gemak 30 games op heb ge-installeerd.
512GB Samsung 860 Pro SSD

Battlefield V, Red Dead Redemption 2, StarWars Battlefront 2...

https://www.probeleggen.nl/wp-content/uploads/2017/02/Its-gone.jpg

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 02:19
Heb zelf genoeg aan een 500GB SSD. FF XV, Bloodborne, Ni no Kuni 2 en Disney Infinity 3.0 staan geïnstalleerd met nog meer dan genoeg ruimte voor wat extra spellen.
Ik speel toch niet 10 spellen tegelijk, dus dit is meer dan genoeg.

• Vrijdag
2TB. Continu bijna vol.

Opslag is als tieten. Als je het hebt, ga je het gebruiken.

[Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 31-01-2020 19:02]

• Psyonara
  • Laatst online: 03:23
Zijn nog wel wat PSN games e.d. die ik er nog bij wil hebben. En nog wat andere PS4 titels natuurlijk.

• poor Leno
Ik heb persoonlijk liever 2 500GB'tjes dan 2 2TB'ers.. :>

• Twixie
Psyonara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:28:
Je kan ook met een externe HDD werken. Dan kan je ook de interne 1TB blijven behouden. Op een non-Pro is extern zelfs iets sneller, dacht ik.

Zelf heb ik een 1TB SSD intern en 4TB HDD extern, met daarop 300+ games (o.a. alle Plus games die ooit voor PS4 uitkwamen)... O-) O-)

• Henri XII
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 22:32
Zijn er meer mensen zijn die problemen hebben met aankopen op psn met iDeal?

Steeds als ik het signeercode invulde, dan veranderde de PS4 vanzelf het pasnummer waardoor de transactie bleef mislukken.

De oplossing is “voorspellende tekstinvoer” uitschakelen

• Kalder
  • Nu online
Henri XII schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 02:13:
Zijn er meer mensen zijn die problemen hebben met aankopen op psn met iDeal?

Steeds als ik het signeercode invulde, dan veranderde de PS4 vanzelf het pasnummer waardoor de transactie bleef mislukken.

De oplossing is “voorspellende tekstinvoer” uitschakelen
Bij mij werkte iDeal laatst ook niet, wou m'n PS+ verlengen, maar daarvoor moest ik dus uiteindelijk zo'n kaartje kopen.
Ook was het me opgevallen dat je niet meer met PayPal kunt betalen, dat kon vroeger wel.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02:03
Kalder schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:01:
[...]

Bij mij werkte iDeal laatst ook niet, wou m'n PS+ verlengen, maar daarvoor moest ik dus uiteindelijk zo'n kaartje kopen.
Ook was het me opgevallen dat je niet meer met PayPal kunt betalen, dat kon vroeger wel.
misschien even je paypal opnieuw linken, ik kan hier nog prima met paypal betalen.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Kalder
  • Nu online
DigitalError schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:11:
[...]

misschien even je paypal opnieuw linken, ik kan hier nog prima met paypal betalen.
Bedankt voor de tip!
Het was me opgevallen omdat een vriend van me altijd met paypal betaalt, maar hij dat ineens niet meer kon.
Gebruik zelf geen paypal, maar zal de tip doorgeven, misschien heeft hij er wat aan!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 21:21
Door Call of Duty Modern Warfare is de 500GB HDD van mijn PS4 non-Pro vol.
Ik ben van plan te upgraden met een interne SSHD.

De CoD game is nog de enige, van de 5 die ik heb op de opslag heb, die game updates krijgt.
Zal ik dan genoeg hebben aan +- 500GB extra. of is een upgrade naar 2TB verstandiger qua prijs en future proof in mind?

Ik heb de vorige Playstation 4 topics/delen doorzocht en zie regelmatig de Seagate FireCuda voorbij komen, maar ik twijfel enorm over de vele modellen;
Zal een ouder model ook prima draaien voor recente games en is een nieuwere model geen overkill voor de oudere games of de PS4 zelf (dergelijke limieten in software/hardware)?

en tenslotte; Welke SSHD raden jullie aan?

Mi 9T Pro - MIUI Global 11.0.3.0 - QFKMIXM

@Ruiten_Wisser Welke SSHD's ken jij dan allemaal? Want ik ken alleen die Seagate Firecuda..

En qua grootte kunnen we je niet veel helpen denk ik.
Als je 1TB wil, moet je 1TB kopen en als je 2TB wil, dan moet je 2TB kopen.. :P

• Kalder
  • Nu online
Mijn pro met 1TB is ook altijd vol, die extra 500GB (GB, niet MB :P ) ben je zo kwijt, ik zou zelf voor een 2TB SSD schijf gaan was het niet dat de PS5 aan het eind van het jaar uit komt (Vind het het nu niet meer waard om voor die paar maanden nog een SSD voor m'n PS4 te kopen voor hooguit misschien 1,5x snellere laadtijden). Maar als het je puur om extra ruimte gaat, kun je misschien beter investeren in een externe hdd (of ssd of sshd)...

Wat ook wel goed is om te weten is dat de standaard PS4 een langzamere maximale bandbreedte snelheid heeft dan de PS4 pro op hardeschijf gebied (had te maken met SATA2 vs 3 meen ik?), dus stel je niet al teveel voor van de upgrade van hdd naar ssd.

[Voor 43% gewijzigd door Kalder op 01-02-2020 17:21]

Pagina: 1 ... 144 ... 153 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True