Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Mijn 2019 stats:

695 uur gespeeld verdeeld over 154 dagen.
26 uur online, 669 uur offline.
Liefste op zaterdagavonden en de langste sessie zou 14 uur achter elkaar zijn, dat moet een Netflix binge op een brakke dag zijn geweest. :+

58 verschillende games... :o
3 meest gespeelde zijn Mortal Kombat 11 met 28 uur, Modern Warfare met 26 uur en Assassin’s Creed Odyssey met 21 uur.

Tsja. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kunnen jullie mij super mario/megaman-achtige spellen adviseren voor de kids uit de ps store?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:21:
kunnen jullie mij super mario/megaman-achtige spellen adviseren voor de kids uit de ps store?
Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Spyro Reignited Trilogy
Ratchet & Clank
Rayman: Legends
Unravel (1 & 2)
Tearaway Unfolded
Knack (1 & 2)
LittleBigPlanet 3
Crash Team Racing Nitro-Fueled
Megaman 11
The Peanuts Movie: Snoopy's Grand Adventure
Asterix & Obelix XXL 2
Asterix & Obelix XXL 3

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 15-01-2020 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:21:
Ja Rayman legends :)
Dikke aanrader, ook voor niet kinderen overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 16-01-2020 08:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
Donstil schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:35:
[...]

Ja Rayman legends :)
Dikke aanrader, ook voor niet kinderen overigens.
Ja vooral in co-op ook erg leuk met zijn 2en. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-07 09:11
Ike. schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:32:
[...]

Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Spyro Reignited Trilogy
Ratchet & Clank
Rayman: Legends
Unravel (1 & 2)
Tearaway Unfolded
Knack (1 & 2)
LittleBigPlanet 3
Crash Team Racing Nitro-Fueled
Megaman 11
The Peanuts Movie: Snoopy's Grand Adventure
Asterix & Obelix XXL 2
Asterix & Obelix XXL 3
Thanks voor deze lijst! Heb je zelf toevallig Yooka-Laylee and the Impossible Lair gespeeld? Ik lees overal dat deze ontiegelijk moeilijk is/wordt aan het eind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:47
Gusev schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:28:
[...]

Thanks voor deze lijst! Heb je zelf toevallig Yooka-Laylee and the Impossible Lair gespeeld? Ik lees overal dat deze ontiegelijk moeilijk is/wordt aan het eind.
Alleen het laatste level "The Impossible Lair" is pittig en je hebt geen checkpoints. Je kan 2x geraakt worden voor je dood gaat. De bedoeling van het spel is om alle normale levels te spelen. Voor ieder level dat je haalt krijg je een bij die als schild dient en je een extra hit kunt hebben. In totaal zijn er 40 waarmee je in "The Impossible Lair" dus 40 keer geraakt mag worden voordat je dood gaat.

Alle normale levels zijn prima te doen en hebben ook checkpoints. Alleen de laatste kan dus voor wat ergernis zorgen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:44:
[...]

Ja tenzij bij PS5 games de back buttons zijn toegwezen aan een unieke input, dus dat het bv L4 en R4 word ofzo.
In dat geval zal de DS4 niet forwards compatible zijn, want dan mis je gewoon 2 knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:40:
[...]

In dat geval zal de DS4 niet forwards compatible zijn, want dan mis je gewoon 2 knoppen.
Nou ja, met dat accessoire zou je dus die twee knoppen op een DS4 erbij kunnen zetten zodat hij juist compatible is met de PS5 (alleen met dat accessoire zou je DS4 dus compatible zijn met PS5 games).
Ik ga er dan vanuit dat als je de DS4 op de PS5 aansluit en je een PS5 game hebt die dus die L4 en R4 nodig heeft dan moet je dat accessoire hebben op je DS4.
Dat je op de PS4 die twee knoppen kunt toewijzen aan bestaande knoppen, betekend niet per se dat dat op de PS5 ook zo is.
Het zou me niet verbazen als Sony het zo zou aanpakken en die back buttons al standaard in de DS5 controller zitten, zodat meer mensen die attachment kopen voor hun DS4, als je toch nog een DS4 hebt die je wil gebruiken op een PS5, scheelt dat wel wat centen want je hoeft geen nieuwe DS5 te kopen.

[ Voor 42% gewijzigd door Kalder op 16-01-2020 11:00 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:53:
[...]

Nou ja, met dat accessoire zou je dus die twee knoppen op een DS4 erbij kunnen zetten zodat hij juist compatible is met de PS5 (alleen met dat accessoire zou je DS4 dus compatible zijn met PS5 games).
Ik ga er dan vanuit dat als je de DS4 op de PS5 aansluit en je een PS5 game hebt die dus die L4 en R4 nodig heeft dan moet je dat accessoire hebben op je DS4.
Dan zou je dus een "This game does not support the DualShock 4 controller without backbuttons. Please connect a DualShock 5 controller in order to continue" scenario gaan krijgen.

Is een mogelijkheid, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Gewoon een voorgevoel, dus wie weet krijg je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:02:
[...]

Dan zou je dus een "This game does not support the DualShock 4 controller without backbuttons. Please connect a DualShock 5 controller in order to continue" scenario gaan krijgen.

Is een mogelijkheid, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Gewoon een voorgevoel, dus wie weet krijg je gelijk.
Ach ja, ik weet het ook niet, is ook alleen maar speculaas, we horen het vanzelf wel, hopelijk in februari, zou het wel kut vinden als ze pas rond de tijd van de E3 een aankondiging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Kalder schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:53:
[...]

Dat je op de PS4 die twee knoppen kunt toewijzen aan bestaande knoppen, betekend niet per se dat dat op de PS5 ook zo is.
Het zou me niet verbazen als Sony het zo zou aanpakken en die back buttons al standaard in de DS5 controller zitten, zodat meer mensen die attachment kopen voor hun DS4, als je toch nog een DS4 hebt die je wil gebruiken op een PS5, scheelt dat wel wat centen want je hoeft geen nieuwe DS5 te kopen.
Maar de accessoire kent alleen de knoppen van de DS4, dus stel dat er een L4 en R4 op de DS5 zouden zitten kun je die niet instellen op dat ding. Of zou zo'n accessoire ook een software update kunnen krijgen?

Daarbij, stel dát je L4 en R4 knoppen krijgt haal je de essentie van de backbuttons juist weg. Want op die manier kun je ook niet meer zelf instellen dat je de backbutton bijvoorbeeld als X wilt gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 16-01-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-06 11:19

ricjuh

Make each day your masterpiece

Eind 2018 nieuwe PC gebouwd, dus mijn PS4 een beetje verwaarloosd in 2019 :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nZJYZFfpqdnsvPydd8QdAYFh/full.png

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Raem schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:25:
[...]

Maar de accessoire kent alleen de knoppen van de DS4, dus stel dat er een L4 en R4 op de DS5 zouden zitten kun je die niet instellen op dat ding. Of zou zo'n accessoire ook een software update kunnen krijgen?

Daarbij, stel dát je L4 en R4 knoppen krijgt haal je de essentie van de backbuttons juist weg. Want op die manier kun je ook niet meer zelf instellen dat je de backbutton bijvoorbeeld als X wilt gebruiken.
Denk dat als je dan de DS4 met backbuttons op de PS5 aansluit de backbuttons automatisch een unieke input worden. En je kunt op de PS4 ook zonder de backbutton attachment, knoppen remappen (ergens in de settings bij toegankelijkheid zit die optie, zo kun je bijvoorbeeld R1 met X ofzo omwisselen), denk dat die functie ook wel op de PS5 zal zitten.
Ik ga ervan uit dat de attachment zelf wel kan zien of hij aangesloten is op een PS4 of PS5 dus een software update voor dat ding is niet per se nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 16-01-2020 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is de savegame van the witcher goty van hard-copy naar digital compatible? ik heb dit even gegoogled, maar de antwoorden lopen uiteen. iemand ervaring ermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:53
Mmm, sinds ik alle 3 voorgaande delen wel te pruimen vond was ik op zich wel heel benieuwd naar Darksiders Genisis maar nu zie ik dat het een top-down game wordt zoals Diablo (bron).
Dit kan natuurlijk erg goed uitpakken, het kan ook ontzettend tegenvallen. Hopelijk komt er een demo beschikbaar.
Wel tof dat ze elke Darksiders voor een andere gameplay kiezen; houdt de boel verrassend en lekker fris.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hamazaki schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:18:
is de savegame van the witcher goty van hard-copy naar digital compatible? ik heb dit even gegoogled, maar de antwoorden lopen uiteen. iemand ervaring ermee?
Als de digital version net als de hard-copy ook goty versie is dan werkt het.
Als de digital versie de standaard versie is en de DLC los aangeschaft werkt het niet.

Source: Zelf toevallig precies dezelfde situatie gehad met The Witcher 3 GOTY. welke ik later opnieuw had aangeschaft via een aanbieding in de store.

hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 170423

We have important news regarding Cyberpunk 2077’s release date we’d like to share with you today.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOa2ITXW4AAbcag?format=png&name=small

Meer tijd voor de Series X en PS5 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 18:35:
We have important news regarding Cyberpunk 2077’s release date we’d like to share with you today.

[Afbeelding]

Meer tijd voor de Series X en PS5 versie.
Vond het al stil rond deze titel, dus verbaast me niks.

Wilde hem sowieso op de PS5 halen als ik hem al ging halen, dus dit maakt het eventuele wachten een stuk draaglijker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:24
Begint stilaan wel een grap te worden, al die delays 8)7
Waarschijnlijk stond CDPR al zwaar onder druk om de release in april te halen. De delay van FF7, naar 6 dagen voor Cyberpunk, zal wel de laatste druppel zijn geweest.

Voor mij komt dit wel goed uit, in april speel ik FF7 en Cyberpunk speel ik gewoon op ps5. *O*
Edit: vraag is wel of CDPR een day one patch voor next gen klaar gaat hebben. :X

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 16-01-2020 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Jeetje zeg....net een os4 pro in hiis sinds paar weken. Maar t irritereert me wel dat dat ding zo traag is...
Kopieren van bestanden (games/game-updates) duurt zo ontiegelijk lang. Heeft dat een reden?

Nu een Fortnite update van iets in de 2GB. Downloaden <1minuut. Kopieren duurt inmiddels al een kwartier en dan staat ie nog maar op 55%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

readytoflow schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:14:
Jeetje zeg....net een os4 pro in hiis sinds paar weken. Maar t irritereert me wel dat dat ding zo traag is...
Kopieren van bestanden (games/game-updates) duurt zo ontiegelijk lang. Heeft dat een reden?

Nu een Fortnite update van iets in de 2GB. Downloaden <1minuut. Kopieren duurt inmiddels al een kwartier en dan staat ie nog maar op 55%.
Dat kopiëren is al meer dan een jaar zo en daarvoor gingen updates zonder te kopiëren sneller. Ik heb een externe SSD en dan gaat het kopiëren iets sneller op mijn PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Inderdaad wel veel uitstel van games momenteel met voor mij FFVII Remake als de game waarvan ik het meeste baal dat die uitgesteld is. Aan de andere kant biedt dat ook meer ruimte om de komende maanden nog het een en ander weg te werken. En met FFVII in april en the Last of Us 2 in mei biedt het wel echt iets om naar uit te kijken.

Hoe zit het eigenlijk met Watch Dogs, zal die wel gewoon uit komen? Naar mijn weten is het rondom die game ook best stil namelijk?

En zijn er hier trouwens mensen die Dragon Ball Z: Kakarot gaan halen? Heb er wat live gameplay van gezien via de livestream van PU en het ziet er best tof uit, zo'n open world game in het Dragon Ball universum. Zag alleen net dat die op opencritic nu op 77% staat; niet slecht, maar ook niet heel hoog.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jammer van Cyberpunk, hoop dat het dan nog twee maanden later wordt, dan speel ik hem op de PS5, maar als het echt september wordt dan kan ik hem niet laten liggen totdat de PS5 er is ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
dvd-linden schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:34:
Hoe zit het eigenlijk met Watch Dogs, zal die wel gewoon uit komen? Naar mijn weten is het rondom die game ook best stil namelijk?
Die is uitgesteld naar een nog onbekende datum.

https://www.gamesradar.com/watch-dogs-legion-delay/

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 16-01-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
HZD komt naar PC dit jaar. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:38
Mja erg irritant dit. Ik zag hem ook al niet meer in de store voor een pre-order. Zo gaan we van een enorm toffe start van 2020 naar meh. FF heb ik sowieso niks mee, dus die kan ik al overslaan. Maar nu zowel Cyberpunk als Watch Dogs de eerste helft niet lijken te halen, blijft er wel weinig over. Dying Light 2 staat nog voor Lente, TLOU2 voor Mei, Ghost of Tsushima voor Zomer (maar zal ook wel geen juni worden) en dan zitten we alweer zonder. Vrijwel al het andere staat zonder specifieke datum. Of het interesseert me werkelijk geen drol.

Ik heb verder nog naar wat DLC zitten kijken, maar ook dat blijft vrij karig. Enige wat nog een beetje boeiend lijkt is die voor The Division 2, maar daar ga ik ook geen week mee bezig zijn. Kortom, toch maar eens wat spellen uit mn backlog halen dan maar, want van nieuwe titels hoef ik het niet te verwachten.

In een maand waar ik geen games hoef aan te schaffen, plaats ik meestal een pre-order zoals nu in januari wanneer er toch geen drol uit komt. Maar als ik de lijst van pre-orders bekijk, dan sta ik eigenlijk nergens meer om te springen :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Thanks! Dat nieuws is helemaal langs me heen gegaan. Van dat overvolle voorjaar met toptitels is ook niet echt meer sprake dan zeg.
Anton.net schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:14:
HZD komt naar PC dit jaar. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Kotaku
Het is nog niet bevestigd door Sony, maar de schrijver van het artikel (Jason Schreier), lijkt zeker van zijn zaak. De officiële bekendmaking zal binnenkort wel volgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Shit hey, eerst FF7R vertraagd, nu Cyberpunk ook nog :(
Nu nog een vertraging voor The Last of Us 2 dan zijn alle games waar ik naar uit kijk dit jaar vertraagd...
Wat heeft het nog voor zin om release data te plannen als al die games toch vertraagd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
Kalder schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:43:
Nu nog een vertraging voor The Last of Us 2 dan zijn alle games waar ik naar uit kijk dit jaar vertraagd...
Wat heeft het nog voor zin om release data te plannen als al die games toch vertraagd worden?
zodat je investeerders niet zo snel beginnen te janken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

DigitalError schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:52:
[...]

zodat je investeerders niet zo snel beginnen te janken ;)
Ja hallo... Ik heb ook al geinvesteerd in Cyberpunk, FF7 en TLoU2... voor het eerst dat ik games gepre-orderd heb inclusief betaling, omdat ik een leuke tegoedbon had van bol.com... Dus ik ben ook een investeerder... vind ik :P
Zijn er nu 2 3 van de 3 vertraagd, dus mijn les is meteen: Noooooit meer pre-orderen (tenzij ik achteraf kan betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Kalder Tlou 2 is ook al uitgesteld geweest hoor. Normaal zaten we die over een maandje te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Anton.net schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:01:
@Kalder Tlou 2 is ook al uitgesteld geweest hoor. Normaal zaten we die over een maandje te spelen :'(
Nou je het zegt ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Anton.net schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:56:
[...]

Kotaku
Het is nog niet bevestigd door Sony, maar de schrijver van het artikel (Jason Schreier), lijkt zeker van zijn zaak. De officiële bekendmaking zal binnenkort wel volgen denk ik.
Zou het wel een slimme move vinden. Het is intussen een 3 jaar oude game dus de rek qua sales op de PS4 is er wel uit. Zo kun je een nieuwe groep gamers aanspreken en extra sales genereren op de PC, je geeft HZD min of meer een 2e leven.

En als Sony dan Horizon 2 aankondigt als launch titel voor de PS5 heb je kans dat er een groep spelers die HZD op de PC hebben gespeeld ook een PS5 willen aanschaffen om het vervolg meteen te kunnen spelen.

Wat mij betreft doen ze hetzelfde met God Of War en Spiderman. Dat zouden verkoop kanonnen op de PC kunnen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kazuka schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:47:
[...]
Zou het wel een slimme move vinden. Het is intussen een 3 jaar oude game dus de rek qua sales op de PS4 is er wel uit. Zo kun je een nieuwe groep gamers aanspreken en extra sales genereren op de PC, je geeft HZD min of meer een 2e leven.

En als Sony dan Horizon 2 aankondigt als launch titel voor de PS5 heb je kans dat er een groep spelers die HZD op de PC hebben gespeeld ook een PS5 willen aanschaffen om het vervolg meteen te kunnen spelen.
Afbeeldingslocatie: http://memes.ucoz.com/_nw/27/98086350.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25
Ook al heb ik hem al voor de PS4, zou ik hem nog wel een keer willen meenemen voor de pc om de game daar nog een keer te beleven met betere framerates (aangenomen dat het een goede port zou worden)... Moet hij dus wel een unlocked framerate krijgen en goede ultrawide support, alleen maar hercompileren voor Windows (bij wijze van spreken) zou niet genoeg zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kalder schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:43:
Zou me niets verbazen dat door de opleving van The Witcher 3 door de Netflix serie CD Project Red zoiets heeft van we tillen hem lekker naar volgend boekjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Maar de release was al in april toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:38:
Maar de release was al in april toch?
Slaapt dat lekker die steen ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

-SaveMe- schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:47:
[...]

Slaapt dat lekker die steen ? :9
Que?

Hoe lopen de boekjaren dan van CD Projekt Red? Ik dacht dat die waarschijnlijk of kalenderjaren of Amerikaanse fiscale jaren zouden volgen. Als je dan schuift van april naar september blijf je gewoon in hetzelfde boekjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:53
@-SaveMe- heeft niet door dat jij doelt op de initiele releasedatum denk ik ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
@-SaveMe- had de post er boven gemist, namelijk de suggestie dat het uitstel zou zijn om de winst naar het volgende boekjaar te tillen (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt, los van dat het dus inderdaad gewoon in hetzelfde boekjaar lijkt te blijven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

PlayStation Europe

The Technical Beta for Disintegration kicks off on January 28. Here's how you can sign up:

https://blog.eu.playstati...iplayer-beta/#sf228505504

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poehey, OOk Dying Light 2 is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Vast om het een nextgen release te maken. Zo wordt het voorjaar ineens erg mager met games ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10
Nah, ik heb nog een enorme sloot aan backlog, waaronder nog een flink aantal Plus games. Heel erg vind ik het dan ook niet, want als ik van mijn gehele backlog alléén de hoofverhaallijn zou volgen, dan heb ik nog steeds genoeg tot en met begin 2021 :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

-SaveMe- schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:46:
Poehey, OOk Dying Light 2 is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Vast om het een nextgen release te maken. Zo wordt het voorjaar ineens erg mager met games ...
* BlackEyedAngel blijft hopen op een PS4 Pro patch voor deel 1hoe onwaarschijnlijk ook :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:38
-SaveMe- schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:46:
Er blijft echt geen fluit meer over zo en deze stond al op lente release. Ik zit te kijken wat ik de komende maanden wil gaan spelen en het wordt er (zeker op multiplayer gebied) echt niet beter op...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:17:
Nah, ik heb nog een enorme sloot aan backlog, waaronder nog een flink aantal Plus games. Heel erg vind ik het dan ook niet, want als ik van mijn gehele backlog alléén de hoofverhaallijn zou volgen, dan heb ik nog steeds genoeg tot en met begin 2021 :X
Heb ook nog een behoorlijke backlog. Zit middenin TW3 en als ik daarmee klaar ben, kan ik waarschijnlijk meteen door naar TLoU2 en daarna GoT. Ik zit voorlopig niet zonder dus. Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg. Het maakt het wachten op een next gen versie/patch wat korter en draaglijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Everyone complaining about Dying Light 2 getting delayed...
And here I am putting Dying Light 1 on my wishlist.
/mememode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-07 14:20
Ja idd heb nog een stapel games die ik moet spelen dus vindt het eigenlijk wel goed dat er voorlopig geen grote titels uitkomen. Anders blijf je ook maar kopen terwijl pareltjes onaangeraakt blijven.

Ook wel goed even voor de portemonnee.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 07:25:
Everyone complaining about Dying Light 2 getting delayed...
And here I am putting Dying Light 1 on my wishlist.
/mememode
Toffe game hoor. Samen met de DLC uitgespeeld. Soort van ultieme Walking Dead simulator met super goede controle en parkour gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 23:33

s0kkie

Cowabunga

dvd-linden schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:34:
Inderdaad wel veel uitstel van games momenteel met voor mij FFVII Remake als de game waarvan ik het meeste baal dat die uitgesteld is. Aan de andere kant biedt dat ook meer ruimte om de komende maanden nog het een en ander weg te werken. En met FFVII in april en the Last of Us 2 in mei biedt het wel echt iets om naar uit te kijken.

En zijn er hier trouwens mensen die Dragon Ball Z: Kakarot gaan halen? Heb er wat live gameplay van gezien via de livestream van PU en het ziet er best tof uit, zo'n open world game in het Dragon Ball universum. Zag alleen net dat die op opencritic nu op 77% staat; niet slecht, maar ook niet heel hoog.
DBZ is een dikke aanrader als je de anime ook tof vond. De gevechten zijn episch, het verhaal is natuurlijk al lang en breed bekend maar grafisch is de game ook hartstikke in orde.
Game duurt minimaal 30 uur dus dat komt goed uit in deze periode waar vrijwel alles toch wordt uitgesteld :p

[ Voor 4% gewijzigd door s0kkie op 21-01-2020 08:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Op mijn lijstje tot juni staan Dreams, Doom Eternal, Resident Evil 3, FF7 Remake en TLoU2. Hoezo komen er weinig games uit? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
s0kkie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:18:
[...]

DBZ is een dikke aanrader als je de anime ook tof vond. De gevechten zijn episch, het verhaal is natuurlijk al lang en breed bekend maar grafisch is de game ook hartstikke in orde.
Game duurt minimaal 30 uur dus dat komt goed uit in deze periode waar vrijwel alles toch wordt uitgesteld :p
Ik heb de anime nooit helemaal gezien. Wel stukken ervan gezien (zoals de Frieza Saga) en vond het altijd erg tof. Dragon Ball heb ik overigens wel helemaal gezien.

Maar lees verder vrij weinig over de game (ook nog geen Nederlandse reviews gezien) en was er wel nieuwsgierig naar. Ik houd niet van fighting games, maar een (actie) RPG kan ik wel waarderen. En vond het er ook wel tof uitzien gezien het zo dicht bij de anime in de buurt komt qua looks.

Jij hebt de game zelf gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Die DBZ game lijkt me ook wel vet, maar niet een game die ik nu perse voor €60 zou halen. Hopelijk zakt die redelijk snel naar €30 ofzo, dan wil ik hem wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Klor schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:30:
[...]

Que?

Hoe lopen de boekjaren dan van CD Projekt Red? Ik dacht dat die waarschijnlijk of kalenderjaren of Amerikaanse fiscale jaren zouden volgen. Als je dan schuift van april naar september blijf je gewoon in hetzelfde boekjaar.
Maakt dat iets uit voor CD Projekt Red? Zijn een zelfstandige studio toch? Of zijn ze beursgenoteerd met aandelen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10
bram1984 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:16:
[...]

Heb ook nog een behoorlijke backlog. Zit middenin TW3 en als ik daarmee klaar ben, kan ik waarschijnlijk meteen door naar TLoU2 en daarna GoT. Ik zit voorlopig niet zonder dus. Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg. Het maakt het wachten op een next gen versie/patch wat korter en draaglijker.
Precies. En in de periode dat er verder weinig interessante spellen uitkomen, kan ik mooi sparen voor de PS5 en bijbehorende spellen. Ik denk namelijk dat de titels die nu ver worden uitgesteld ook wel beschikbaar komen op de nieuwe generatie.

En ik ga voor het gemak uit van een kostprijs van minimaal €500 voor de PS5. Is nergens op gebaseerd trouwens, meer een gok mijnerzijds.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:54
Raem schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:31:
Die DBZ game lijkt me ook wel vet, maar niet een game die ik nu perse voor €60 zou halen. Hopelijk zakt die redelijk snel naar €30 ofzo, dan wil ik hem wel proberen.
Ik twijfelde hier ook over, maar heb er nu 30 uur inzitten en zit net over de helft, zeker zn geld waard en super fun om te spelen.

Overigens hecht ik meer waarde aan de user score die ook aanzienlijk hoger ligt met een 8.7 ten opzichte van de algemene reviews.

ik vind een 7.5 ook te laag. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

Chrosser schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:49:
[...]

Maakt dat iets uit voor CD Projekt Red? Zijn een zelfstandige studio toch? Of zijn ze beursgenoteerd met aandelen etc?
Het is een beursgenoteerd bedrijf ja:
https://markets.businessi...ocks/cd_projekt_red-stock

Hun aandelenkoers gaat wel lekker zo te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Raem schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:31:
Hier neig ik ook naar. Heb momenteel toch nog wel het een en het ander te spelen en wellicht is het dan een mooie game om een keer op te pikken voor een lager prijsje.
Ambition88 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:17:
[...]

Ik twijfelde hier ook over, maar heb er nu 30 uur inzitten en zit net over de helft, zeker zn geld waard en super fun om te spelen.

Overigens hecht ik meer waarde aan de user score die ook aanzienlijk hoger ligt met een 8.7 ten opzichte van de algemene reviews.

ik vind een 7.5 ook te laag. :+
Thanks! Het viel mij ook al op dat de user score op metacritic aan de hoge kant is, dus vandaar dat ik nieuwsgierig was naar ervaringen van mensen op tweakers. Altijd fijn om te lezen. Wellicht dat ik het toch nog in mijn bol krijg dan 1 dezer weken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:54
dvd-linden schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Hier neig ik ook naar. Heb momenteel toch nog wel het een en het ander te spelen en wellicht is het dan een mooie game om een keer op te pikken voor een lager prijsje.

[...]

Thanks! Het viel mij ook al op dat de user score op metacritic aan de hoge kant is, dus vandaar dat ik nieuwsgierig was naar ervaringen van mensen op tweakers. Altijd fijn om te lezen. Wellicht dat ik het toch nog in mijn bol krijg dan 1 dezer weken haha.
Ja ik snap de mixed reviews ook niet echt, ja het spel is niet perfect en sommige dingen zoals de side battles zijn vaak wat herhalend, maar de cutscenes en de boss battles zelf zijn super dik.

Ook ziet de combat er op het eerste oog wat flets uit, maar als je het eenmaal door hebt zit er imo nog best veel diepgang in met de juiste timings. :) kan me niet voorstellen dat je hier spijt van krijgt, zeker als het net als voor jou de eerste DBZ game is. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

dvd-linden schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:44:
[...]

Ik heb de anime nooit helemaal gezien. Wel stukken ervan gezien (zoals de Frieza Saga) en vond het altijd erg tof. Dragon Ball heb ik overigens wel helemaal gezien.

Maar lees verder vrij weinig over de game (ook nog geen Nederlandse reviews gezien) en was er wel nieuwsgierig naar. Ik houd niet van fighting games, maar een (actie) RPG kan ik wel waarderen. En vond het er ook wel tof uitzien gezien het zo dicht bij de anime in de buurt komt qua looks.

Jij hebt de game zelf gespeeld?
Ja, ben er momenteel druk mee bezig, heb net de Frieza saga gedaan en geniet er nog steeds van. Zit nu zelf op 12 uurtjes maar er is nog zoveel meer te doen behalve het verhaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Zit er aan te denken om de koelpasta van mijn ps4 pro te vervangen, maar heb ook mijn twijfels of het echt de moeite waard heeft en het ook mis kan gaan. Heb nog wel ergens tube artic silver liggen namelijk.

Kan hem ook eerst stofvrij maken, misschien dat dit al wel scheelt qua lawaai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een van de nieuwere PS4 Pro's, en is me sindsdien ook wel opgevallen hoe hard die fan wel kan blazen. Heeft wellicht ook niets met mijn console te maken maar wel met de games die ik op dat moment speel.

Ik sta immers versteld van hoe de fan volle bak begint te blazen op de grafisch simpelste plaatsen: menu's, maps, loading screens. Dit houdt echt totaal geen steek. Heb al gelezen dat dit is omdat de developer daar soms een unlocked framerate hanteert. Dit mag je toch echt wel als ferme bugs klasseren. Waarom zou de map in bvb Horizon Zero Dawn gerenderd moeten worden aan 200 fps ? Of idem met een geanimeerd laadscherm in PvZ: Battle for Neighborville ? Tijdens gameplay zelf is er immers totaal niets te merken van de fan en is mijn PS4 Pro bijna fluisterstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Twixie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:16:
Ik heb een van de nieuwere PS4 Pro's, en is me sindsdien ook wel opgevallen hoe hard die fan wel kan blazen. Heeft wellicht ook niets met mijn console te maken maar wel met de games die ik op dat moment speel.

Ik sta immers versteld van hoe de fan volle bak begint te blazen op de grafisch simpelste plaatsen: menu's, maps, loading screens. Dit houdt echt totaal geen steek. Heb al gelezen dat dit is omdat de developer daar soms een unlocked framerate hanteert. Dit mag je toch echt wel als ferme bugs klasseren. Waarom zou de map in bvb Horizon Zero Dawn gerenderd moeten worden aan 200 fps ? Of idem met een geanimeerd laadscherm in PvZ: Battle for Neighborville ? Tijdens gameplay zelf is er immers totaal niets te merken van de fan en is mijn PS4 Pro bijna fluisterstil.
Nou fluisterstil is die dus niet bij mij, niet dat lawaai erg storend is. Maar in sommige games is het niet inderdaad of die gaat opsteigen. Dus als het stiller kan is het welkom, maar ja wil hem niet stuk maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mijn volgende game wordt Pillars of Eternity II - Deadfire Ultimate Edition. Komt de 28e uit.

Om de tijd te doden Titanfall 2 maar eens opstarten voor de campaign, die schijnt best aardig te zijn ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:01:
Mijn volgende game wordt Pillars of Eternity II - Deadfire Ultimate Edition. Komt de 28e uit.

Om de tijd te doden Titanfall 2 maar eens opstarten voor de campaign, die schijnt best aardig te zijn ...
Ik vond de campaign echt super, toch wel een van de betere shooters vind ik zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Ik vond de campaign echt super, toch wel een van de betere shooters vind ik zelf
Ach, sowieso mag je een gegeven game niet in de bek kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Gisteren in ieder geval even mijn fan bekeken, maar praktisch geen stof. CPU / koelpasta nog niet bekeken, had de juiste torx niet om kap los te maken. Dus voorlopig laat ik het maar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Twixie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:16:

Herkenbaar: Days Gone, laatste Tomb raider: als je het menu in gaat of zelfs in cut-scenes dan hoor je de fan opspinnen...en dan ga je spelen en dan zakt het weer in elkaar..... zeer slordig geprogrameerd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

G.Scholtens schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Eens, speelde erg leuk weg. Ook mooi divers, vooral het level met de
spoiler:
tijdsverschuivingen
was enorm fun om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
The Inquisitor schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:05:
[...]

spoiler:
tijdsverschuivingen
was enorm fun om te doen
Ja dat was wel top level, zulke plus games mogen wel vaker komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:05:
[...]

spoiler:
tijdsverschuivingen
was enorm fun om te doen
Ik heb 'm uitgespeeld, maar dat kan ik me totaal niet meer herinneren. Dacht eerst dat je het over Dishonored 2 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zijn hier mensen die Watch Dogs 2 hebben gespeeld? Zo ja, wat vond je ervan? Graag met argumenten.
Hier niet gewenst.

[ Voor 12% gewijzigd door Gusev op 22-01-2020 12:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Gusev schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:06:
Zijn hier mensen die Watch Dogs 2 hebben gespeeld? Zo ja, wat vond je ervan? Graag met argumenten.
... of je zoekt naar reviews?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:53:
[...]

Ik heb 'm uitgespeeld, maar dat kan ik me totaal niet meer herinneren. Dacht eerst dat je het over Dishonored 2 had.
Haha, heeft weinig indruk op je gemaakt dus. Er was een 'hele' missie aan gewijd... anderzijds: je ging er wel snel doorheen, net zoals de hele singleplayer campaign. Maar je kon leuk gebruik maken van je ability, door gauw terug te gaan en te reloaden, een half rondje te lopen, en dan terug te gaan waardoor je precies achter de vijand stond. De NPC's reageerden er ook op... ik had er plezier in :P

Edit: YouTube linkje naar de desbetreffende missie

[ Voor 7% gewijzigd door The Inquisitor op 22-01-2020 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Bjf64Sr/nioh2.jpg

Morgen nieuwe Nioh 2 trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:35:
[...]

Haha, heeft weinig indruk op je gemaakt dus. Er was een 'hele' missie aan gewijd... anderzijds: je ging er wel snel doorheen, net zoals de hele singleplayer campaign. Maar je kon leuk gebruik maken van je ability, door gauw terug te gaan en te reloaden, een half rondje te lopen, en dan terug te gaan waardoor je precies achter de vijand stond. De NPC's reageerden er ook op... ik had er plezier in :P

Edit: YouTube linkje naar de desbetreffende missie
Oh je, er begint iets te dagen nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
Gusev schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:06:
Gespeeld, ik heb meer plezier aan deel 1 beleefd alhoewel die enorm slecht werd ontvangen natuurlijk. Deel 2 heeft meer gameplay elementen en ziet er een stuk beter uit. Wat me enorm stoorde was de overdreven nerdy-kiddy-emo-cybergothic-hacker stijl die in de game zit. Deel 1 ging meer op de serieuze tour, wat mij meer aansprak. Deel 2 heeft als nadeel tov deel 1 dat ik in die tussentijd al veel toffere openwereld games had gespeeld. Deel 2 kon me niet lang boeken. Mijn tip, speel wat anders :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Geronimous schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:29:
[...]

... of je zoekt naar reviews?
Waarvoor is dit topic bedoeld dan? Ook om ervaringen te vragen van mede tweakers op dit specifieke platform. Plus je doet een aanname dat ik geen reviews heb gelezen of bekeken. Ik vraag puur info van mede tweakers. Had nog getwijfeld om het in het topic van de game te doen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:14:
[...]

Waarvoor is dit topic bedoeld dan? Ook om ervaringen te vragen van mede tweakers op dit specifieke platform. Plus je doet een aanname dat ik geen reviews heb gelezen of bekeken. Ik vraag puur info van mede tweakers. Had nog getwijfeld om het in het topic van de game te doen, maar goed.
PS4 gerelateerde zaken?

En inderdaad, er is een topic waarin het vele pagina's over de game gaat. Verder natuurlijk genoeg reviews en ervaringen van andere spelers te vinden, online.

Watch Dogs 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gusev
bram1984 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:19:
[...]

PS4 gerelateerde zaken?

En inderdaad, er is een topic waarin het vele pagina's over de game gaat. Verder natuurlijk genoeg reviews en ervaringen van andere spelers te vinden, online.

Watch Dogs 2
Fair enough, ik zal het topic doornemen en evt daar vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Gusev schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:14:
[...]

Ik snap het wel, maar ik sloeg aan op 'graag met argumenten' :) Je vraag klonk daardoor meer alsof je ons voor het karretje wilde spannen, en op Tweakers wordt wel een beetje verwacht dat je je eigen huiswerk doet, ook voor bijvoorbeeld het openen van een topic.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 10-07 14:11
Ongeveer 2 weken geleden heb ik me in Elder Scrolls Online gewaagd.

Na de, voor mij, teleurstelling van Red Dead Redemption 2 was ik begin van chapter 3 wel toe aan iets anders. Ik kon er maar niet inkomen. Prachtige verhaal vertelling, erg mooie graphics en geluid. Maar het spel wist me toch niet te pakken op de een of andere manier. Heb het nu maar aan de kant geschoven; ik speel uiteindelijk een spel voor m'n plezier.

Maar goed, nu dus bijna 2 weken bezig met Elder Scrolls Online en daar vermaak ik me dus juist weer wel heel erg goed mee. Ok, de graphics zijn stukken minder goed maar ook weer niet super slecht. De controls zijn heel prettig. En ondanks dat het een MMORPG is, heb ik tot nu toe alles in m'n eentje gedaan afgezien van de enkeling die toevallig op dezelfde plek was om dezelfde boss of monster te verslaan.

Er zijn zo ontzettend veel quests te doen en ik moet zeggen dat ze best wel goed zijn. Niet zo maar van die fetch en kill quests. Uiteraard komt 't daar vaak op neer, maar de verhaaltjes bij die quests vind ik best goed. Echt veel quests heb ik nog niet gedaan, stuk of 20 of zo. Dus ik heb nog genoeg te doen. (Ik begreep dat er zo ergens tussen de 1450-1700 quests zijn.)

Voorlopig heb ik nog geen subscription, dus alleen nog maar de base game gekocht met de Elsweyr uitbreiding en daar kan ik al behoorlijk mee uit de voeten.

Misschien binnenkort toch maar bij een Guild om de grotere dungeons samen te gaan doen. Lijkt me ook wel leuk. Nog genoeg te ontdekken.

Dit lijkt me een spel te zijn waar ik voor langere tijd plezier aan kan beleven.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Geronimous schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:45:
[...]

Ik snap het wel, maar ik sloeg aan op 'graag met argumenten' :) Je vraag klonk daardoor meer alsof je ons voor het karretje wilde spannen, en op Tweakers wordt wel een beetje verwacht dat je je eigen huiswerk doet, ook voor bijvoorbeeld het openen van een topic.
Nja, ik snap dat je het zo kan interpreteren. Wilde meer voorkomen dat er reacties kwamen als wat een k*t spul of super tof .

Maar goed gewoon in de specifieke game topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Cyberpunk 2077 delayed because of current gen consoles, new source claims
https://www.altchar.com/g...ource-claims-aRRcH8e4RHYT
According to a Polish insider Borys Niespielak, the main reason for Cyberpunk 2077 delay lies in current-gen consoles, which are reportedly not powerful enough to run the game properly.
Die ga ik wel voor de PS5 halen dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 22-01-2020 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Mijn broer heeft nog een nieuwe PS4 pro liggen zonder controllers.
Nu komt deze waarschijnlijk mijn kant op (ze hebben er 2) en ik zit nu te kijken naar controllers.
Moet je echt ver weg blijven van chinese (lees aliexpress) controllers i.v.m. firmware ondersteuning en de kans dat ze niet meer werken?

Vindt zelf 50-60 euro voor een originele controller nog best duur. Zijn die ook wel eens voor 50% korting in de aanbieding, of denk ik dan te Nederlands.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:12
Je kunt heel veel van Ali halen maar PS4 controllers wat mij betreft niet, die ga je niet in dezelfde kwaliteit vinden. De controllers zijn vrij prijsvast, wel eens voor 40,- voorbij gekomen maar niet vaak. Niet zulke hoge kortingen in ieder geval.
Wellicht nog de V&A of Marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Bad Brains schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:09:
Mijn broer heeft nog een nieuwe PS4 pro liggen zonder controllers.
Nu komt deze waarschijnlijk mijn kant op (ze hebben er 2) en ik zit nu te kijken naar controllers.
Moet je echt ver weg blijven van chinese (lees aliexpress) controllers i.v.m. firmware ondersteuning en de kans dat ze niet meer werken?

Vindt zelf 50-60 euro voor een originele controller nog best duur. Zijn die ook wel eens voor 50% korting in de aanbieding, of denk ik dan te Nederlands.
Gewoon kijken naar 2e hands of wachten op goeie aanbieding. Heb zelf ook een 2e hands controller, mankeert niks aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Ok, dan ga ik naar 2de handsjes kijken. thanks.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 15:47:
Cyberpunk 2077 delayed because of current gen consoles, new source claims
https://www.altchar.com/g...ource-claims-aRRcH8e4RHYT

[...]

Die ga ik wel voor de PS5 halen dan.
Echter doet CP2077 vooralsnog helemaal niks op de next gen consoles als deze uitkomen. Ik ben bang dat je nog tot volgend jaar moet wachten dan. Op zich jammer en ook wel een beetje gek dat een PC versie dan wel kan. Die is toch ook gewoon opgeschaald. Zoals het er nu naar uitziet, zit je opgescheept met de current gen versie.

https://www.gamesradar.co...project-scarlett-version/
CD Projekt Red has already confirmed there won't be any Cyberpunk 2077 content released for next-gen consoles at launch, so if we do get a port, we could be looking at 2021 at the earliest. Of course, considering that PS5 and Xbox Series X will be backwards compatible, you should still be able to play the PS4 and Xbox One versions of it when the new machines launch later this year.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Echter doet CP2077 vooralsnog helemaal niks op de next gen consoles als deze uitkomen. Ik ben bang dat je nog tot volgend jaar moet wachten dan. Op zich jammer en ook wel een beetje gek dat een PC versie dan wel kan. Die is toch ook gewoon opgeschaald. Zoals het er nu naar uitziet, zit je opgescheept met de current gen versie.

https://www.gamesradar.co...project-scarlett-version/

[...]
Mja, ik heb nog een base PS4, dus het lijkt me allicht beter om de PS4 game dan op de PS5 te spelen dan op mijn PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:42:
[...]

Mja, ik heb nog een base PS4, dus het lijkt me allicht beter om de PS4 game dan op de PS5 te spelen dan op mijn PS4.
Dat sowieso, maar als eind dit jaar blijkt dat je alleen de PS4 BC versie kan spelen zonder patch of iets, dan wacht ik tot er wel een patch is met bijvoorbeeld een hogere framerate en/of raytracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Op de iPhone is er met iOS 13 al een tijdje support voor de Dualshock 4.

Hoe zijn jullie ervaringen met remote play buiten het eigen netwerk?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:37
Vraagje.
Ik heb mijn oude PS4 aan mijn kleine neefje gegeven, maar ik heb bijna al mijn spellen digitaal. Kan ik ervoor zorgen dat hij mijn spellen dan ook kan spelen? Het probleem dat ik volgens mij een beetje heb is dat ik ook een US PSN account heb waar ik veel spellen op heb gekocht. Die account staat op mijn PS4 als main account zodat ik de US spellen ook kan spelen met mijn "echte" account.
Iemand enig idee? Hij wil vooralsnog eigenlijk alleen maar Spiderman spelen, dus in het uiterste geval tik ik die gewoon ergens fysiek op de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Henkie_NtA schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:56:
Vraagje.
Ik heb mijn oude PS4 aan mijn kleine neefje gegeven, maar ik heb bijna al mijn spellen digitaal. Kan ik ervoor zorgen dat hij mijn spellen dan ook kan spelen? Het probleem dat ik volgens mij een beetje heb is dat ik ook een US PSN account heb waar ik veel spellen op heb gekocht. Die account staat op mijn PS4 als main account zodat ik de US spellen ook kan spelen met mijn "echte" account.
Iemand enig idee? Hij wil vooralsnog eigenlijk alleen maar Spiderman spelen, dus in het uiterste geval tik ik die gewoon ergens fysiek op de kop.
Jouw account als primary op zijn PS4 activeren en hij kan alles spelen wat jij ook hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Henkie_NtA schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:56:
Vraagje.
Nee dat gaat niet werken. Als je usa account op jouw ps4 als main staat kan je alleen de games spelen op een andere ps4 op dat usa account. Andere accounts kunnen er dan geen gebruik van maken.
Je kan maar 1 main console instellen. Wat wel kan is dat je neefje dan op het usa account gaat spelen. Dat kan wel alleen moet je volgens mij altijd internet verbinding hebben dan anders doen de games het ook niet ivm niet main console.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:10
@s0kkie Ja maar dat heeft hij al ingesteld op zijn eigen PS4, want hij speelt met zijn "echte" account de US games.

Dus enige wat je kan doen, is US account op zijn PS4 main zetten, maar dan kan jij alleen die games nog met US account spelen, of hij moet met enkele games op het US account spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 23-01-2020 11:08 ]

Pagina: 1 ... 143 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.