Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
kan je op de playstation ook accounts samenvoegen?
Voor mijn zoontje heb ik een offline account maar in voorbereiding op Fortnite heb ik een nieuw account aan gemaakt.
Nu wil ik zijn oude accountgegevens toevoegen aan het nieuwe account zodat hij al zijn opgeslagen werelden in Minecraft bewaard blijven.

Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Crxtreem schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:50:
Voor mijn zoontje heb ik een offline account maar in voorbereiding op Fortnite heb ik een nieuw account aan gemaakt.
Nu wil ik zijn oude accountgegevens toevoegen aan het nieuwe account zodat hij al zijn opgeslagen werelden in Minecraft bewaard blijven.

Is dat mogelijk?
Je kan proberen op het offline account naar de PS Store te navigeren dit triggered als het goed is een venster waarin staat dat je eerst moet inloggen bij PSN. Hier krijg je vervolgens de optie om in te loggen met een bestaand PSN account of een nieuw account te maken met je offline account en deze als het ware te promoveren naar een PSN account.

Ik durf niet te zeggen of het offline account van je zoontje samengevoegd wordt met het al bestaande PSN account wanneer je daarmee inlogt of dat je echt een nieuw account moet aanmaken via de PS4 op basis van het offline account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 23:38
Crxtreem schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:50:

Is dat mogelijk?
Let ook op met de leeftijd, is je zoontje te jong, dan kan hij het online-geweld vergeten. Weet zo niet de leeftijdscategorieën, maar dat kan een ander/google je misschien wel vertellen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

TDB

Uncharted 4: A Thief’s End en Dirt Rally 2.0 zijn met PS Plus vanaf 7 april gratis te downloaden.
https://twitter.com/plays.../1245379968529555456?s=21

PSN: TDBtje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01
Zouden er nog mensen zijn die Uncharted 4 niét gespeeld hebben? :D
Dirt Rally 2.0 ben ik wel benieuwd naar, een welkome afwisseling van GT Sport.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ben ooit op de PS3 wel begonnen met deel 1 maar dat kon me al snel niet meer interesseren :P

Maargoed, ik heb dus straks alle vier de delen. Dus dan zal ik het maar weer eens proberen.

[ Voor 56% gewijzigd door Vrijdag op 01-04-2020 19:35 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:43:
Dirt Rally 2.0 ben ik wel benieuwd naar, een welkome afwisseling van GT Sport.
15 miljoen stuks verkocht. Oftewel bijna 90% van de PlayStation4 bezitters heeft hem niet gekocht. Daar zit ongetwijfeld iemand bij die nu denkt “hè leuk”.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
My Friend Pedro komt ook uit voor PS4:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:35
Donstil schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:38:
[...]

15 miljoen stuks verkocht. Oftewel bijna 90% van de PlayStation4 bezitters heeft hem niet gekocht. Daar zit ongetwijfeld iemand bij die nu denkt “hè leuk”.
En terecht, Uncharted 4 vond ik een geweldige game d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb gisteren besloten om Wreckfest te kopen. Had die vanaf het begin al op de wishlist staan en als oud Destruction Derby en Flatout fan, leek het me een toffe game. Er zitten veel herkenningspunten in de game. Ik zie links en rechts bekende circuits voorbij komen. Tot nu toe is de Oval Loop mijn favoriet, wat een carnage is dat. Je rijdt op een Oval, maar niet in rondjes, op beide uiteinden zit een keerpunt, waardoor verkeer beide kanten op rijdt. Na 6 ronden is het 1 groot veld met onderdelen en wrakken.

Toch heeft het spel nog wel last van bugs. Heb in de sessie gisteren 2x een vastloper op een laadscherm gehad. Daarnaast heb ik al meerdere keren een auto ingame zien rijden die alleen bestaat uit 2 voorschermen of een paar plaatdelen meer. Deze auto kan je ook alleen op die plaatdelen raken, als je met de bumper op de hoogte van de niet zichtbare cabine zit, kan je gewoon door de "auto" rijden.

Al met al een vermakelijke game die heerlijk is voor een verloren uurtje racen. :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 16:07
TDB schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:14:
Uncharted 4: A Thief’s End en Dirt Rally 2.0 zijn met PS Plus vanaf 7 april gratis te downloaden.
https://twitter.com/plays.../1245379968529555456?s=21
En in januari (dacht ik) was de Uncharted Nathan Drake Collection al in de PS+. Over twee maanden dan Uncharted The Lost Legacy in de PS+? :D

Niet dat ik de games nog niet had, maar dan heb ik ze lekker digitaal :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 02-04-2020 08:01 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
:w Hierzo. Sterker nog, ik heb nog geen enkele Uncharted game gespeeld. Overigens zonder echte reden, ben er nooit aan begonnen en dan stapelen de sequels zich op. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de Assassin's Creed serie.

Trouwens inmiddels blijkbaar wel al de eerste drie delen in "The Nathan Drake Collection" en "Golden Abyss" (Vita) in huis dankzij Plus, dus wie weet begin ik er ooit nog eens aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34
Ik ga mezelf dan vanaf volgende week ook maar eens wagen aan Uncharted, is blijkbaar een goed spel dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
...
Ja, ik! :X
Ik heb 'm wel al een tijdje geleden een keer in de sale gekocht maar ik vond dat ik eerst deel 1 t/m 3 gespeeld moest hebben. Deel 1 helemaal uitgespeeld maar nog niet aan deel 2 begonnen.
Deel 1 vond ik overigens een erg leuk spel. Nu schijnt deel 2 stukken beter te zijn maar ja, op dit moment met andere spellen bezig: vooral Elder Scrolls Online - en daar gaat heel veel tijd in zitten...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-10 12:42
zonder.h schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:32:
[...]

:w Hierzo. Sterker nog, ik heb nog geen enkele Uncharted game gespeeld. Overigens zonder echte reden, ben er nooit aan begonnen en dan stapelen de sequels zich op. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de Assassin's Creed serie.

Trouwens inmiddels blijkbaar wel al de eerste drie delen in "The Nathan Drake Collection" en "Golden Abyss" (Vita) in huis dankzij Plus, dus wie weet begin ik er ooit nog eens aan.
Gewoon een tikkeltje jaloers dat jij dit allemaal nog mag ervaren :) Beide zijn geweldige franchises en heb ik honderden uren in zitten. Ga het spelen, wordt je absoluut niet slechter van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:30
Een aanrader. Speelt echt heerlijk weg

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
B-Real schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:36:
Ik ga mezelf dan vanaf volgende week ook maar eens wagen aan Uncharted, is blijkbaar een goed spel dus? :P
Absoluut! Heel veel plezier er mee! Ik zou willen dat ik ze weer helemaal zonder kennis vanaf het begin kon spelen :) En vergeet ook zeker het laatste deel The Lost Legacy niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-OAj-yClUb5PDCPd1W-DE6pI5dA=/f/image/iWIhf0DiyOJHJ4MX3ZWXMaZZ.jpg

Net ook maar even de PS4 uit elkaar getrokken en opnieuw de koelpasta gesmeerd. Maakt niet heel veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2020 19:15 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Last of Us 2 uitgesteld.

https://twitter.com/PlayS.../1245773000592384001?s=20

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MkmMxnW/EUng-GYJUc-AAhe-Eq.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Raem op 02-04-2020 20:11 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kut man. Doe dan maar meteen een paar maanden. Dan speel ik hem meteen op de PS5.

@Kenny_026 Je moet ook wel meteen de thermal pads vervangen en de heatsink schoonmaken.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 02-04-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je kon het alweer zien aankomen. :-(
Als het echt over logistieke problemen door corona gaat, dan zou deze delay toch max een paar weken mogen duren. Maarja, dan zit je tegen GoT, dan moeten ze alles weer verschuiven..

Grappig ook dat Sony een paar dagen terug nog zei dat er geen delays waren voor first party games.
Schrijf de ps5 ook al maar op voor 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:12:
Ja kut man. Doe dan maar meteen een paar maanden. Dan speel ik hem meteen op de PS5.

@Kenny_026 Je moet ook wel meteen de thermal pads vervangen en de heatsink schoonmaken.
De hele bende gedaan. Ding is brandschoon van binnen. Heb er echt een paar uur de tijd voor genomen. Het lijkt wel of hij of op 5 volt draait of op 12 volt en daartussen niet variabel kan draaien.

Een jaar geleden had ik een nieuwe fan gekocht en er die mod tussen gesoldeerd maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:17:
Ja je kon het alweer zien aankomen. :-(
Als het echt over logistieke problemen door corona gaat, dan zou deze delay toch max een paar weken mogen duren. Maarja, dan zit je tegen GoT, dan moeten ze alles weer verschuiven..

Grappig ook dat Sony een paar dagen terug nog zei dat er geen delays waren voor first party games.
Schrijf de ps5 ook al maar op voor 2021
Jammer dat ze dan niet gewoon de digitale versie releasen. Die hoef je niet fysiek te verspreiden. Maar kan me voorstellen dat dit contractueel misschien lastig is omdat je daarmee heel veel retail omzet wegneemt.

Ben er ook bang voor met de PS5, maar het is in dat geval dan maar niet anders, denk ik. Er zijn ergere en belangrijkere dingen in de wereld. Dan maar even geduld hebben en de backlog wegwerken. Alle PS4 en PS5 multiplats zijn voorlopig toch cross gen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik snap ook goed dat ze geen nieuwe release datum aankondigen, er valt gewoon helemaal niets te plannen de komende maanden.

Toevallig gisteren het interview met Phil Spencer op IGN gekeken en hij gaf aan dat op dit moment een release van de nieuwe console voor eind dit jaar nog op schema ligt en de supply chain in China weer op gang komt maar dat de grootste uitdaging op dit moment meer aan de software kant zit. Zal voor de PS5 niet veel anders zijn.

Het enige wat we kunnen doen is hopen dat het virus zo snel mogelijk onder controle is maar gezien de stand van zaken vandaag met name in Amerika vrees ik dat het nog wel eens een tijd kan gaan duren.

Hoe dan ook, in the grand scheme of things totaal onbelangrijk. Safety first! genoeg goede games die de afgelopen periode zijn uitgekomen en een ideaal moment om die grote backlog eindelijk eens aan te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sony gaat gewoon TLoU2 uitstellen en als ps5 bundel verkopen. Niet dat die ook niet op de ps4 komt, maar ze gaan hem volgens mij uitstellen tot december. :)

En ik denk stiekem dat ze met het thuis werken de crunch niet kunnen doen die ze normaliter gewend zijn zo voor release.

Weer een reden om gewoon digitaal te gaan :p. De game is blijkbaar gewoon bijna klaar en klaar om op de digitale store te zetten. Maar nee we moeten wachten op de ouderwetse schijfjes...

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2020 21:50 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Jill and the Nemesis in Resident Evil 3

Vergeet dit vandaag uitgekomen pareltje niet mensen. Het past ook in het tijdsschema met de Corona wereldwijd. In Resident Evil games heet het het 'T Virus'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:56:
YouTube: Jill and the Nemesis in Resident Evil 3

Vergeet dit vandaag uitgekomen pareltje niet mensen. Het past ook in het tijdsschema met de Corona wereldwijd. In Resident Evil games heet het het 'T Virus'.
Maar is het echt een pareltje? Ik heb wat reviews/ervaringen gezien waar mensen generally minder entousiast zijn dan over deel 2? Kan er ook mee te maken hebben dat, iig voor mijn gevoel, deel 3 al best snel na deel 2 gekomen is.

Maar kan me voorstellen dat als je een fan bent van de serie games en/of het genre dat je je geld er absoluut wel uithaalt......deel 2 was (is?) overigens voor 2-3 tientjes al te vinden, dus dat is wellicht voor sommigen die initieel deze geskipped hebben ook nog een optie dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 03-04-2020 09:12 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gisteravond dan toch eindelijk de demo gespeeld van 1 van mijn alltime favo games; FF7!
Mijn god wat vloog de tijd voorbij!

Aan de ene kant een feest van herkenning! De wereld, muziek, personages..
Aan de andere kant fascinerend naar welk niveau ze het allemaal getild hebben!

De nieuwe gameplay heeft ook een heerlijk tempo! Al twijfel ik om niet toch als classic te spelen, want dat speelde ook heerlijk!

Ik heb in ieder geval hyped en heb hem direct aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat

Voor mij is het zeker een pareltje, omdat ik fan van Resident Evil ben en deel 3 een speciaal plekje in mijn hart heeft. Deel 2 was ook genieten en zoals je al zei komt deel 3 erg snel na deel 2. Ach het is take it or leave it. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:18:
@Sagat

Voor mij is het zeker een pareltje, omdat ik fan van Resident Evil ben en deel 3 een speciaal plekje in mijn hart heeft. Deel 2 was ook genieten en zoals je al zei komt deel 3 erg snel na deel 2. Ach het is take it or leave it. :+
I ben nooit een RE fan geweest dus voor mij is het al leave it, zelfs al was de general opinion dat het wel een topgame is. 2 dus idd ook niet gekocht.

Maar ik hoor wat je zegt hoor! En ik vind het zelf erg fijn om me in deze tijden 'druk' te maken over iets als videogames :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten hier toevallig Minecraft adepts? Vraagje namens de kids. kan het zelf niet echt goed terugvinden.

Ze willen naast al het standaard spul ook bijvoorbeeld meubeltjes kunnen plaatsen. Nu hebben we wel een of andere furniture wereld gekocht gisteren. Daarmee komen we in een preset wereld met inderdaad allemaal meubilair, maar we zien de meubeltjes niet als optie om te maken.

Zien we iets over het hoofd?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Disc 1 van FF7 Remake is aan het installeren!
Ben wel hyped nu *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01
Blij dat ik FF VII niet gepreordered heb, ik ben nog lang niet klaar met Nioh 2 :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08
Anton.net schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:46:
Ben wel hyped nu *O*
Disc 1... is dat ook deel van de ervaring van terug in de tijd gaan dat je schijfjes moet zitten voeren aan je console? :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:47:
Zitten hier toevallig Minecraft adepts? Vraagje namens de kids. kan het zelf niet echt goed terugvinden.

Ze willen naast al het standaard spul ook bijvoorbeeld meubeltjes kunnen plaatsen. Nu hebben we wel een of andere furniture wereld gekocht gisteren. Daarmee komen we in een preset wereld met inderdaad allemaal meubilair, maar we zien de meubeltjes niet als optie om te maken.

Zien we iets over het hoofd?
We hebben het een jaar geleden nog een middagje met vrienden gedaan maar volgens mij moet je gewoon creatief met blokken zijn. Op de pc heb je al deze opties wel maar op de ps4 is hij volgens mij niet echt meer doorontwikkeld.

YouTube: How to make nice furniture in minecraft PS4

[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 03-04-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sagat schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:11:
[...]

Maar is het echt een pareltje? Ik heb wat reviews/ervaringen gezien waar mensen generally minder entousiast zijn dan over deel 2? Kan er ook mee te maken hebben dat, iig voor mijn gevoel, deel 3 al best snel na deel 2 gekomen is.

Maar kan me voorstellen dat als je een fan bent van de serie games en/of het genre dat je je geld er absoluut wel uithaalt......deel 2 was (is?) overigens voor 2-3 tientjes al te vinden, dus dat is wellicht voor sommigen die initieel deze geskipped hebben ook nog een optie dan.
Vandaag deel 2 op de kop getikt nieuw voor €22,50. Weet dat ie nu in de store €20 is, maar wilde de game graag op schijf hebben.

Straks in de toekomst koop ik deel 3 vast nog wel een keer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

uchiha tijntje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:45:
Sony gaat gewoon TLoU2 uitstellen en als ps5 bundel verkopen. Niet dat die ook niet op de ps4 komt, maar ze gaan hem volgens mij uitstellen tot december. :)

En ik denk stiekem dat ze met het thuis werken de crunch niet kunnen doen die ze normaliter gewend zijn zo voor release.

Weer een reden om gewoon digitaal te gaan :p. De game is blijkbaar gewoon bijna klaar en klaar om op de digitale store te zetten. Maar nee we moeten wachten op de ouderwetse schijfjes...
Het probleem van ND schijnt meer te zijn dat ze al 9 maanden in crunch time leven en de senior devs aan het weglopen zijn.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Anton.net schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:46:
Ben wel hyped nu *O*
Nice :)
was ie lekker vroeg bezorgd zeker?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
In deze tijd van thuiszijn vinden we het leuk samen ps4 games te spelen.
Reeds gespeelde games:
- Rayman legends
- little big planet 3
- overcooked 1&2

Zijn er nog aanraders?😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:55
JimmyJoness schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:11:
Reeds gespeelde games:
- Rayman legends
- little big planet 3
- overcooked 1&2

Zijn er nog aanraders?😃
Terraria,
Diablo 3
Darksiders Genesis
Minecraft
Crash Team Racing
Unravel 2 (1 is helaas solo geloof ik)
Portal Knights
Rocket League.
En misschien Boderlands 3.

Voor de rest even googlen of er nog leuke PSN games zijn die Co-op aanbieden.

Andere Aanraders

Ook PSN:

Full Throttle
Day of the Tentacle
Grim Fandango

Dit zijn point and click adventures waar je een Interactive verhaal volgt waar je vage puzzels en de juiste dialoog opties moet vinden. Leuk om ook samen door heen te gaan.
Je moet wel wat gevat zijn kwa humor. Day of the Tentacle heeft mogelijk nog oude Pop Culture referencies van die tijd.

Full Throttle is het makkelijkst en het meeste Toegankelijk

En als PvP niet erg is heb je nog Fighter games zoals Mortal Kombat en Dragon Ball FighterZ.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Reeds gespeelde games:
- Rayman legends
- little big planet 3
- overcooked 1&2

Zijn er nog aanraders?😃
De Lego spellen :)

Tenminste, als je met "we" jij en de kinderen bedoelt. Hoewel ze ook best leuk zijn als je wat ouder bent.

Kijk ook eens hier: https://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Lego games idd, die zijn erg leuk om samen te spelen, zeker met kids ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Zijn er nog aanraders?😃
Goeie timing: Volgende week verschijnt Biped.
Ziet er best een schattige/leuke co-op adventure/platformer game uit:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Iets minder kindvriendelijk: een potje gewelddadig vingeren kan binnenkort met Freedom Finger:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door Tweakmans op 05-04-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Reeds gespeelde games:
- Rayman legends
- little big planet 3
- overcooked 1&2

Zijn er nog aanraders?😃
Ik zag in je gesloten topic dat je het over je vriendin had.

Zoals hierboven aangehaald zijn de LEGO games ws. wel geschikt. Speel met regelmaat een deel met m'n vrouw en het is leuk qua humor, opzet en haalbaarheid (voor minder ervaren "gamers"). Het kan wel een nadeel zijn als je vriendin koste wat kost alle muntjes moet pakken en dus ieder level leegzuigt. Dat haalt het tempo en de fun er wel een beetje uit :P

/RE3 binnen, ook nog Distrust. Vd week maar even starten, ook genoten van de remake van RE2.

Nog een tip voor de Wales Interactive fans: in juni komt Maid of Sker voor de PS4 (en XB1) uit op disc:

YouTube: Maid of Sker - Official Teaser Trailer (4K)

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 05-04-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Merk weinig van dat sony het netwerksnelheid zou verlagen. Broertje had rdr2 gekocht dus ben die nu ook maar eens aan het downloaden( heerlijk game sharen altijd 50% van alle games betalen). Maar download gewoon super snel. Rond de 50/60MB/s. Dus vind nog dikke prima.
Ben wel benieuwd naar rdr2. Lees hoop positieve maar ook veel negatieve erover. Deel 1 is een van mijn gotg vorige gen op de x360. Dus fingers crossed dat deze eer doet aan die game.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

v8power67 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:12:
Merk weinig van dat sony het netwerksnelheid zou verlagen. Broertje had rdr2 gekocht dus ben die nu ook maar eens aan het downloaden( heerlijk game sharen altijd 50% van alle games betalen). Maar download gewoon super snel. Rond de 50/60MB/s. Dus vind nog dikke prima.
Ben wel benieuwd naar rdr2. Lees hoop positieve maar ook veel negatieve erover. Deel 1 is een van mijn gotg vorige gen op de x360. Dus fingers crossed dat deze eer doet aan die game.
Die snelheidsverlaging merk ik hier wel, ik heb gisteren Uncharted 4 opnieuw gedownload, 40gb duurde 4 uur i.p.v. ± een uur.

Op zich geen probleem, ik ben gewoon wat anders gaan doen, maar het viel mij wel op.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand die toevallig momenteel Spiderman speelt zal toch wel even zijn wenkbrauwen fronsen bij het zien van deze billboard:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKVGoQ_3qUqftXfZB2S0d7HkVIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ghM1FgjgN7u0XYD1hVCoEdGM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:40:
Iemand die toevallig momenteel Spiderman speelt zal toch wel even zijn wenkbrauwen fronsen bij het zien van deze billboard:

[Afbeelding]
Dat is wel goed verzonnen. Zijn er meer voorbeelden van ontwikkelaars die hun games hebben geüpdatet met dergelijke textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Caayn schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:35:
[...]
Dat is wel goed verzonnen. Zijn er meer voorbeelden van ontwikkelaars die hun games hebben geüpdatet met dergelijke textures?
Uhm, volgens mij was dit al zo ;)

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:47

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Wat ik als (extra) mooi detail vind, is dat de hotline te bereiken is op 555.

Als ik het internet mag geloven zijn er maar een paar officiële 555-nummers, waaronder nummerinformatie en is er in het verleden bij de film-/game-industrie aangespoord om alle telefoonnummers in games & films met die extensie te laten beginnen. Dit om te voorkomen dat iemand gebeld wordt door $gekkies :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Bas170 schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:42:
[...]

Uhm, volgens mij was dit al zo ;)
Owh, dan heb ik de post @kazuka verkeerd begrepen. Ik dacht dat het erom ging dat Spiderman geüpdatet was met de nieuwe texture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Caayn schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:48:
[...]
Owh, dan heb ik de post @kazuka verkeerd begrepen. Ik dacht dat het erom ging dat Spiderman geüpdatet was met de nieuwe texture.
Dat zou niet veel nut hebben, want als je het billboard ziet ben je al binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Nee, de game had een vooruitziende blik! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De reviews van FF7r komen binnen. Weer een goede game voor de ps4!
87 so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik las wel dat sommige games zijn begonnen met adverteren om thuis te blijven, maar in dit geval is het gewoon stom toeval. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Caayn schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:35:
[...]
Vorige week wel even langs het vliegveld in GTA gereden kijken hoe het daar gaat, daar staan ook alle toestellen aan de grond :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzLdeg-9I0dcLSLimLb6dIgaz08=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YSgIaLdpmRCLggb8sXNalNCY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik speel nu een beetje World War Z (hoewel de film kut was, is het spel wel vermakelijk).

Al die waarschuwingsborden hebben niet geholpen :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Er komt een game die gebaseerd is op de John Wick-films:

Windbound wordt dan weer omschreven als "Breath of the Wild meets Rime":

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Tweakmans schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:34:
Er komt een game die gebaseerd is op de John Wick-films:

[YouTube: John Wick Hex | Power Trailer | PS4]

Windbound wordt dan weer omschreven als "Breath of the Wild meets Rime":

[YouTube: Windbound | Announce Trailer | PS4]
John Wick Hex is al bijna een jaar uit op PC hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat een game mn settings niet onthoudt. Bijvoorbeeld SotC of GTAV. Ik speel met vibration off. Start een een dag later de game weer. Staat vibration weer aan.

Als het nou bij 1 game was oke. Maar het gebeurd dus bij meerdere games. Zijn er meer mensen die iets vergelijkbaars ervaren?

Ik zal nu mn vibration eens via de systeem settings uitschakelen

Toevoeging. Net GTAV herstart waren AL mijn settings naar hun default waarden.

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 06-04-2020 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Ja ik, wil eerst The Nathan Drake collection doen maar ben niet echt een single player.
Met andere woorden, start hem soms wel eens op en moet dan weer uitvogelen hoe de controles werken en na een kwartiertje spelen ben ik er weer klaar mee :P Nog in deel 1 dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ga Uncharted 4 nog een keer spelen. Ga nu ook wat combat challenges proberen te halen. Is het bij deze game ook zo dat als je reload checkpoint doet, hij doortelt met dat soort trophies enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand hoe laat je de 2 gratis games kan claimen van April?
Ik kan ze nog niet claimen, alleen Dirt Rally 2.0 kost nu nog €44,99,-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:46

On_E

Housemusic

038Robijno schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:21:
Weet iemand hoe laat je de 2 gratis games kan claimen van April?
Ik kan ze nog niet claimen, alleen Dirt Rally 2.0 kost nu nog €44,99,-
Meestal na de lunch zo ongeveer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DOOM uitgespeeld. Laatste 2/3 levels was ik er een beetje klaar mee en heb ik de difficulty op de laagste stand gezet. Ineens was de game ook een stuk leuker. Respect voor de mensen die dit op de hoogste difficulty uitspelen. Ik wist soms echt niet meer waar ik het zoeken moest. Heb wel alle secrets in alle levels gehaald, dus nu de beschikking over alle cheatcodes. Daar kun je wel gekke shit mee doen. Volledig opgepompt extra snel met oneindig veel ammo en god mode door een level heen raggen met de BFG. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 14:36
Ik zoek wat nieuwe games maar ik kan niet echt wat vinden. Wellicht willen jullie mij helpen om nog wat goeie titels te vinden. .

Ik zal wat games opsommen om aan te geven wat ik leuk vind;
(Cijfers puur om aan te geven wat mijn smaak is :) )

- Spiderman - 10
- RDR2 - 10
- God of War - 10
- HZD - 9
- Call of Duty WW2 - 9 maar andere delen liggen mij niet
- Assassins Creed Odyssey - 9 maar andere delen liggen mij minder. Ben nu Origins aan het doen en die vindt ik al minder. Ook ben ik wel eens afgehaakt bij Black Flag.
- Days Gone - 9
- Civilization - 7.5
- The outer worlds - Niet mijn ding
- Dying Light - 8
- Just Cause 3 - 8
- Just Cause 4 - 5
- Batllefield 5 - 8
- Borderlands - Niet mijn ding
- Uncharted hele serie - 8
- Kingdom come - Niet mijn ding
- Hitman - 6
- Fallout 76 - 6
- Fallout 4 - 8.5
- GTA V - 6
- Tombraider - 8
- Detroit Become Human - 7
- Shadow of the Colossus - 6
- Deus Ex - Niet mijn ding
- InFamous - 8
- Titanfall - 6
- Beyond two Souls - Niet mijn ding
- The order 1886 - Niet mijn ding
- Farcry 4 - 6
- Need for Speed - Niet mijn ding
- The Last of Us - 8
- Rime - Niet mijn ding
- Ratchet & Clank - Niet mijn ding
- Knack - 7
- Destiny 2 - 7
- The Last Guardian - 8
- Metal Gear - Niet mijn ding
- Rocket League - 7 (1 keer in de 2 maanden een potje)
- Overcooked - 6 (af en toe met de vrouw)
- Star Wars Jedi Fallen Order - 7.5
- Doom - Nog niet geprobeerd maar ik denk niet dat het wat voor mij is.

Ik ben benieuwd of iemand nog een goeie tip heeft naar aanleiding van dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

@Shifty47
Als je Far Cry 4 leuk genoeg vond, heb je in ieder geval nog Far Cry 5 (beter dan deel 4 naar mijn mening) en Far Cry New Dawn (erg vermakelijk na FC5, zelfde map maar dan apocalyptisch).

Als je alleen de eerste Tomb Raider hebt gespeeld (van de reboots) dan zijn er nog 2 delen. Rise of the Tomb Raider, en Shadow of the Tomb Raider, die laatste is wat saaier vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:38
Shifty47 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:10:
Ik zoek wat nieuwe games maar ik kan niet echt wat vinden. Wellicht willen jullie mij helpen om nog wat goeie titels te vinden. .

- Spiderman - 10
- RDR2 - 10
- God of War - 10
- HZD - 9
- Assassins Creed Odyssey - 9 maar andere delen liggen mij minder. Ben nu Origins aan het doen en die vindt ik al minder. Ook ben ik wel eens afgehaakt bij Black Flag.
- Days Gone - 9
- Civilization - 7.5
- Dying Light - 8
- Just Cause 3 - 8
- Just Cause 4 - 5
- Batllefield 5 - 8
- Hitman - 6
- Fallout 76 - 6
- Fallout 4 - 8.5
- GTA V - 6
- Tombraider - 8
- InFamous - 8
- Titanfall - 6
- Farcry 4 - 6
- The Last of Us - 8
- Rime - Niet mijn ding
- Knack - 7
- Destiny 2 - 7
- The Last Guardian - 8

Ik ben benieuwd of iemand nog een goeie tip heeft naar aanleiding van dit lijstje.
wat leuk om te zien iemand die dezelfde smaak heeft maar aan de andere kant totaal niet :P

Misschien FF7 REMAKE Of dragon age 3 en welke infamous heb je gespeeld? 1 en 2 staan op psnow vond ik altijd erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

- Spiderman - 10
- RDR2 - 10
- God of War - 10
- HZD - 9
- Days Gone - 9
- Civilization - 7.5
- Dying Light - 8
- Just Cause 3 - 8
- Just Cause 4 - 5
- Batllefield 5 - 8
- Hitman - 6
- Fallout 76 - 6
- Fallout 4 - 8.5
- GTA V - 6
- Tombraider - 8
- InFamous - 8
- Titanfall - 6
- Farcry 4 - 6
- The Last of Us - 8
- Rime - Niet mijn ding
- Knack - 7
- Destiny 2 - 7
- The Last Guardian - 8

De rest van de Infamous serie :Y
(voor de eerste delen heb je wel een PS3 nodig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Shifty47 Wat random games uit 'mijn' lijstje die jij misschien wat vindt:
Batman: Arkham Knight, Control, A Way Out, A Plague Tale: Innocence, Hellblade, Death Stranding, remasters van Call of Duty Modern Warfare 1 & 2
bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:03:
DOOM uitgespeeld. Laatste 2/3 levels was ik er een beetje klaar mee en heb ik de difficulty op de laagste stand gezet.
Dat heb ik al een paar keer gehoord nu. Ik wil em nog heel graag spelen, maar ik ga wachten tot in de zomer. Bethesda games dalen toch meestal snel in prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Spiderman - 10
- RDR2 - 10
- God of War - 10
- HZD - 9
- Days Gone - 9
- Civilization - 7.5
- Dying Light - 8
- Just Cause 3 - 8
- Just Cause 4 - 5
- Batllefield 5 - 8
- Hitman - 6
- Fallout 76 - 6
- Fallout 4 - 8.5
- GTA V - 6
- Tombraider - 8
- InFamous - 8
- Titanfall - 6
- Farcry 4 - 6
- The Last of Us - 8
- Rime - Niet mijn ding
- Knack - 7
- Destiny 2 - 7
- The Last Guardian - 8

De beste Far Cry is momenteel ook te koop voor PS4: deel 3. En anders deel 5 die ik ook een stuk leuker vind dan deel 4.

En als je je echt even ergens in vast wilt bijten kan je mijn game van de generatie pakken: Bloodborne. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

- Spiderman - 10
- RDR2 - 10
- God of War - 10
- HZD - 9
- Days Gone - 9

Wat is het dat je wel in AC Odyssey aanspreekt, maar in Origins niet? Daar was ik toch wel een beetje benieuwd naar.

De top van je lijstje (of iig wat ik gequote heb) laat toch een voorkeur zien voor grote open werelden met veel missies

Dus je zou misschien kunnen kijken naar:
- Middle-earth™: Shadow of War™ Definitive Edition (nu in de aanbieding voor 25)
- The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition (nu in de aanbieding voor 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:34:
[...]

De beste Far Cry is momenteel ook te koop voor PS4: deel 3. En anders deel 5 die ik ook een stuk leuker vind dan deel 4.
Vergeet de meest vreemde Far Cry (DLC niet meegeteld) niet, Far Cry: Primal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Zo dat zijn al snel goeie tips! :)

Far Cry 5 inderdaad maar eens gaan proberen dan. Al heb ik 4 niet eens uitgespeeld maar zo te lezen was dat dus één van de mindere.

@The Inquisitor Van Tombraider heb ik inderdaad Rise of the Tomb Raider, en Shadow of the Tomb Raider gespeeld. Ik vond ze beide gaaf.

@Ruudox Van Infamous heb ik First Light en Second Son gespeeld. Beide ook erg leuk!

@Anton.net Thanks voor je tips! A Plague Tale: Innocence ben ik wel benieuwd naar. Ga ik mij eens in verdiepen. Van de call of duty's heb ik de Singeplayer allemaal wel gespeeld en die waren ook wel grappig maar van de multiplayers vond ik alleen die van ww2 leuk. Batman, tijdje geleden geprobeerd (zat in psplus dacht ik) maar was niet echt mijn ding.

@bram1984 Bloodborne heb ik wel vaker naar gekeken maar trekt me niet. Misschien mn gevoel maar eens aan de kant zetten en gewoon gaan spelen want je leest er wel veel positiefs over.

@GRDavies75 "Wat is het dat je wel in AC Odyssey aanspreekt, maar in Origins niet? Daar was ik toch wel een beetje benieuwd naar." Goeie vraag.. Ik denk dat de setting sowieso al beter is maar het lijkt ook wel alsof Oddyssey wat volwassener is ofzo. Alsof Odyssey is wat Origins had moeten zijn ofzo.. De gevechten zijn beter, menu's overzichtelijker, handiger om vooral de main quest te doen en minder verplichting richting side quests. En de hele tijd tegen een vrouw aankijken is natuurlijk ook wel net zo fijn :P
Middle-earth, is dat wat ja? Wel eens voorbij zien komen maar nog niet in verdiept.
Witcher Wild hunt, geïnstalleerd en na een uur afgehaakt.. Maar daar schaam ik me voor :P Wordt overal heel erg gewaardeerd. En de netflixserie was ook erg gaaf en ik ben inmiddels ook de boeken aan het lezen dus deze moet ik gewoon nog een kans geven.

Bedankt voor de tips allemaal! Als er nog juweeltjes missen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Shifty47 Persoonlijk kan ik je ook nog wel de Bioshock series aanraden :) Alle drie de delen. En dan wel op volgorde spelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shifty47 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:57:

@bram1984 Bloodborne heb ik wel vaker naar gekeken maar trekt me niet. Misschien mn gevoel maar eens aan de kant zetten en gewoon gaan spelen want je leest er wel veel positiefs over.
I know the feeling. Als je heel diep in de krochten van Tweakers terug gaat zoeken, dan vind je zo ongeveer exact dezelfde comment van mij in de aanloop naar de release. Toen vanwege de goede reviews toch maar overstag gegaan. Beste beslissing ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:03:
DOOM uitgespeeld. Laatste 2/3 levels was ik er een beetje klaar mee en heb ik de difficulty op de laagste stand gezet. Ineens was de game ook een stuk leuker. Respect voor de mensen die dit op de hoogste difficulty uitspelen. Ik wist soms echt niet meer waar ik het zoeken moest. Heb wel alle secrets in alle levels gehaald, dus nu de beschikking over alle cheatcodes. Daar kun je wel gekke shit mee doen. Volledig opgepompt extra snel met oneindig veel ammo en god mode door een level heen raggen met de BFG. 8)
Ik zit dus ook bij het einde. Merk dat ik het steeds uitstel. Tis gewoon net iets teveel allemaal. Mss moet ik de difficulty voor het laatste stuk ook maar omlaag gooien. Tis een vette game, maar het is gewoon niet echt ontspannen gamen. Mss wordt ik gewoon te oud :9
Ik mis ook her en der wel wat, vooral die timed extra gevechten, die sla ik vaak over als ik ze gevonden heb.
Heb wel alle Slayer gates gedaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:15:
[...]

Ik zit dus ook bij het einde. Merk dat ik het steeds uitstel. Tis gewoon net iets teveel allemaal. Mss moet ik de difficulty voor het laatste stuk ook maar omlaag gooien. Tis een vette game, maar het is gewoon niet echt ontspannen gamen. Mss wordt ik gewoon te oud :9
Ik mis ook her en der wel wat, vooral die timed extra gevechten, die sla ik vaak over als ik ze gevonden heb.
Heb wel alle Slayer gates gedaan ....
Ja de timed combat encounters vanaf Taras Nabad heb ik ook links laten liggen. Die ben ik nu dus aan het doen met cheats. Veel leuker. :P

Enige wat ik nog moet zijn die encounters en hier en daar een challenge. Vind ik ook wel leuk om te halen. Met die cheats ben je zo door het level heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je via mission select met cheats een level doet en je hebt bijvoorbeeld zo'n encounter gehaald, kun je dan de missie quitten of moet je hem dan wel tot het einde van het level nog uitspelen?

Ik weet nog niet of ik zin heb die laatste dingen te gaan halen ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:24:
Als je via mission select met cheats een level doet en je hebt bijvoorbeeld zo'n encounter gehaald, kun je dan de missie quitten of moet je hem dan wel tot het einde van het level nog uitspelen?

Ik weet nog niet of ik zin heb die laatste dingen te gaan halen ....
Ik reageer even in het DOOM topic. Anders gaan mensen flippen zo. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
De PS+ games van April staan in de store: Uncharted 4 & Dirt Rally 2.0 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Laatst online: 17:02
Segafreak83 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:38:
De PS+ games van April staan in de store: Uncharted 4 & Dirt Rally 2.0 :).
Top!

Maar van Dirt Rally 2.0 is dit de standaard editie gok ik. In de game of year editie zitten nog meer banen natuurlijk. Kan ik die ook ergens voor money ergens erbij downloaden? En is dit ook versie waar je VR mee gaan crossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

...
@GRDavies75 Witcher Wild hunt, geïnstalleerd en na een uur afgehaakt.. Maar daar schaam ik me voor :P Wordt overal heel erg gewaardeerd. En de netflixserie was ook erg gaaf en ik ben inmiddels ook de boeken aan het lezen dus deze moet ik gewoon nog een kans geven.
Haha, ik ben tot 2 keer toe aangekomen voorbij het "eerste gebied" wat je zeg maar als een tutorial-gebied zou kunnen bestempelen. Stukken groter met dito aantal missies, maar op een of andere manier ben ik (dus tot 2 keer toe) niet gestart met het 2e gebied. Dat moet ik tot op de dag van vandaag sporadisch aanhoren van een vriend die het spel 3 keer heeft uitgespeld (steeds met oplopende moeilijkheidsgraad en het nemen van andere keuzes tijdens de missies).

En toch knaagt het een beetje en twijfel over 3 keer is scheepsrecht :+ (maar ja, wanneer dan, zo veel leuks zo weinig tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:17
Ik mag Uncharted 4 niet claimen omdat ik bepaalde dlc in bezit heb. Heb PS NL benaderd. Zou erg jammer zijn als ik deze moet missen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:21
Far Cry 5 geprobeerd maar wat een generieke en inspiratieloze game is dat zeg. Personages in Spyro hebben nog meer charisma. Het lukt de game totaal niet om mij te motiveren om de collega's te redden of iets om de gebeurtenissen te geven want de wereld leeft simpelweg niet. Enige pluspunt: Far Cry 3 Classic Edition zit erbij en die vond ik destijds superleuk, deels door de setting en Vaas.
Witcher Wild hunt, geïnstalleerd en na een uur afgehaakt.. Maar daar schaam ik me voor :P Wordt overal heel erg gewaardeerd. En de netflixserie was ook erg gaaf en ik ben inmiddels ook de boeken aan het lezen dus deze moet ik gewoon nog een kans geven.
De games spelen na de boeken af dus je mist niet zo heel veel. Spel krijgt alleen iets meer charme :)

[ Voor 37% gewijzigd door D. Ninjai op 07-04-2020 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Van het weekend maar weer eens rally rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:19:
Far Cry 5 geprobeerd maar wat een generieke en inspiratieloze game is dat zeg. Personages in Spyro hebben nog meer charisma. Het lukt de game totaal niet om mij te motiveren om de collega's te redden of iets om de gebeurtenissen te geven want de wereld leeft simpelweg niet. Enige pluspunt: Far Cry 3 Classic Edition zit erbij en die vond ik destijds superleuk, deels door de setting en Vaas.

[...]

De games spelen na de boeken af dus je mist niet zo heel veel. Spel krijgt alleen iets meer charme :)
Kan je iets meer vertellen over FC3 op de PS4 qua graphics en performance? Kan me vaag herinneren dat het op het begin niet zo heel denderend was, maar inmiddels wellicht verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:21
bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:32:
[...]

Kan je iets meer vertellen over FC3 op de PS4 qua graphics en performance? Kan me vaag herinneren dat het op het begin niet zo heel denderend was, maar inmiddels wellicht verbeterd?
Oh dat wist ik niet, lees er nu ook wat over inderdaad. Zou jammer zijn als ie onder de 30fps kan dippen.
Wil het best even proberen vanavond.

Speel momenteel Spyro (even wat luchtigs na Death Stranding) dus vandaar dat ik de vergelijking kon maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Laatst online: 17:02
Cloud_VII schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:06:
Ik mag Uncharted 4 niet claimen omdat ik bepaalde dlc in bezit heb. Heb PS NL benaderd. Zou erg jammer zijn als ik deze moet missen
Hé.... dat is raar , bij mij staat nu ook zoiets :

U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en).

Reeds in uw bezit: Uncharted 4 Multiplayer currency.

Nou... dat heb ik toch echt niet volgens mij....

Hou mij even op de hoogte wat ze zeggen bij PS NL.

Hier trouwens topic ook over op Reddit maar dat mag ik schijnbaar niet lezen op werk :+

https://www.reddit.com/r/...ant_download_uncharted_4/

[ Voor 13% gewijzigd door MKMosselman op 07-04-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
MKMosselman schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:46:
[...]

Hier trouwens topic ook over op Reddit maar dat mag ik schijnbaar niet lezen op werk :+

Ik heb precies dezelfde melding
Vogens reddit algemeen probleem, gelukkig

Ik heb Sniper Elite 4 al eens moeten laten varen omdat ik deze via PS Now speelde

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud_VII op 07-04-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

Ik had dit ook, maar in mijn mail kreeg ik gewoon een bevestiging dat ik Uncharted heb aangeschaft. En wanneer ik naar mijn downloadlijst ga kan ik ook gewoon de download naar PS4 starten.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:42:
[...]

Oh dat wist ik niet, lees er nu ook wat over inderdaad. Zou jammer zijn als ie onder de 30fps kan dippen.
Wil het best even proberen vanavond.

Speel momenteel Spyro (even wat luchtigs na Death Stranding) dus vandaar dat ik de vergelijking kon maken :P
Als ik zo rond speur hoeven we er weinig van te verwachten. Wel stabiele framerate, maar verder nauwelijks verbeteringen grafisch. Jammer. Mijn favoriete entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
[...]

Probleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Ik zag dat Spider-Man nu in prijs flink verlaagd is, de GOTY en de standaard editie. Voegen de DLC's van de GOTY editie wat toe? Of is de standaard editie voldoende?

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jurgen_V schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:51:
Ik zag dat Spider-Man nu in prijs flink verlaagd is, de GOTY en de standaard editie. Voegen de DLC's van de GOTY editie wat toe? Of is de standaard editie voldoende?
Ik vind van wel. Ik heb zeer genoten van alle DLC. En ik koop bijna nooit DLC. Maar goed, ik start de game zo nu en dan nog steeds op om gewoon even lekker te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Jurgen_V schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:51:
Enige spel ooit waarvan ik de dlc's heb gekocht. Voegen zeker wat toe al vond ik ze zelf wat te kort. Maar alsnog absoluut de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Last of US 2 pre-order is uit de PS Store gehaald. Mensen krijgen hun geld terug die al een pre-order geplaatst hebben.
Een van de bronnen.
Ik kan 'm zelf inderdaad ook niet vinden in de PS Store.

Laat de geruchten maar weer op gang komen: "Toch een PS5 launch titel? En tegelijk met PS4 uitkomen?", "PS5 only?", ...

PSN ID: MrMichel_75

Pagina: 1 ... 153 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.