PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Waarom? Tenzij het om terechte kritiek gaat - en ze de game daarop aanpassen, zou ik me weinig druk maken om een spoiler van het verhaal.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:46:
[...]
Het spel was uitgelekt en een aantal stukken uit het verhaal waren vorige week al geüpload op YouTube. Ik denk dat ze hier en daar het spel een beetje gaan aanpassen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Sorry, maar wat? Uitgelekt? Voor het eerst dat ik dit hoor. Ik denk dat gamesites en fora daar wel mee vol hadden gestaan.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:46:
[...]
Het spel was uitgelekt en een aantal stukken uit het verhaal waren vorige week al geüpload op YouTube. Ik denk dat ze hier en daar het spel een beetje gaan aanpassen.
Alles staat er ook vol mee... Van YouTube zijn alle beelden ondertussen wel verwijderd, maar zal ongetwijfeld nog wel ronddwalen op het internet.bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:29:
[...]
Sorry, maar wat? Uitgelekt? Voor het eerst dat ik dit hoor. Ik denk dat gamesites en fora daar wel mee vol hadden gestaan.
Kan me eigenlijk alleen niet voorstellen dat dit invloed heeft op de ontwikkeling.
Meteen de GOTY editie kopen! Dit is voor mij, tot nu toe, echt hét spel van deze generatie. Ziet er super uit maar bovenal speelt heerlijk! Gevechten zijn leuk, maar ook gevarieerd en het slingeren door de stad is echt goed gedaan! DLC blijkt ook heel veel toe te voegen... Ik ben er pas zelf net mee begonnenJurgen_V schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:51:
Ik zag dat Spider-Man nu in prijs flink verlaagd is, de GOTY en de standaard editie. Voegen de DLC's van de GOTY editie wat toe? Of is de standaard editie voldoende?
Er waren 2 clips gameplay geleakt. Je kon er bepaalde zaken (misschien) uithalen in verband met het tijdsverloop van de game. Was niks indrukwekkendbram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:42:
@FabianNL Bizar. Echt niks over gehoord. Gelukkig maar.
Ik zie de de base game en de goty voor 40 en 50 euro in de store staan... zie jij wat anders?Jurgen_V schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:51:
Ik zag dat Spider-Man nu in prijs flink verlaagd is, de GOTY en de standaard editie. Voegen de DLC's van de GOTY editie wat toe? Of is de standaard editie voldoende?
(wat een gedrocht is die website trouwens zeg... toch vreemd dat console bouwers geen goede websites kunnen bouwen, Microsoft heeft ook al zo'n draak)
Gamertag: FinrazielNL
Ik vraag me af of ze die niet per ongeluk voor iedereen gratis gemaakt hebben.Cloud_VII schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:56:
Mbt uncharted. Ik ben hem aan 't downloaden. Echter stond hij in mijn bibliotheek op PS4 moet bij PS+ maar bij gekocht.
Normaal staat een PS+ spel in de Store gemarkeerd als "PS+ Gratis" met een gele banner. Bij UC4 stond er echter gewoon Gratis met een blauwe banner.
EDIT: is blijkbaar gefixed ondertussen.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 07-04-2020 22:57 ]
bram1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:03:
[...]
Ik vind van wel. Ik heb zeer genoten van alle DLC. En ik koop bijna nooit DLC. Maar goed, ik start de game zo nu en dan nog steeds op om gewoon even lekker te slingeren.
Shifty47 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:31:
[...]
Enige spel ooit waarvan ik de dlc's heb gekocht. Voegen zeker wat toe al vond ik ze zelf wat te kort. Maar alsnog absoluut de moeite waard.
Bedankt allen, ik heb de GOTY besteld, komt vandaag binnen.FabianNL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:36:
[...]
Meteen de GOTY editie kopen! Dit is voor mij, tot nu toe, echt hét spel van deze generatie. Ziet er super uit maar bovenal speelt heerlijk! Gevechten zijn leuk, maar ook gevarieerd en het slingeren door de stad is echt goed gedaan! DLC blijkt ook heel veel toe te voegen... Ik ben er pas zelf net mee begonnen
Bij bol.com nu 20,99 (standaard) en 29,99 (GOTY).Finraziel schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:52:
[...]
Ik zie de de base game en de goty voor 40 en 50 euro in de store staan... zie jij wat anders?
(wat een gedrocht is die website trouwens zeg... toch vreemd dat console bouwers geen goede websites kunnen bouwen, Microsoft heeft ook al zo'n draak)
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Klopt, maar ik dacht als het niks toevoegd dan is het zonde. Nogmaals dank gaat denk ik lukken.bram1984 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:54:
@Jurgen_V Voor dat tientje inderdaad niet moeilijk doen. Veel plezier.
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Ahhh fysiek, ik vergeet af en toe dat dat ook nog bestaatJurgen_V schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:52:
[...]
[...]
[...]
Bedankt allen, ik heb de GOTY besteld, komt vandaag binnen.![]()
[...]
Bij bol.com nu 20,99 (standaard) en 29,99 (GOTY).
PSN: TDBtje
Als je je PS uitzet gaan je controllers toch uberhaupt uit? Die sleep mode is voor als je PS4 aanstaat dus daar heeft t niks mee te maken.TDB schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:04:
Met mijn controller iets geks: als ik klaar ben met spelen, zet ik mijn PS4 helemaal uit. Voor mijn controller heb ik dit aangevinkt: " tijd instellen waarna de controllers worden uitgeschakeld: na 10 minuten". Als ik de volgende dag weer wil spelen, dan is mijn controller leeg. Ik moet hem dan via USB kabel weer opladen. Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
Zet je de PS4 via de controller (via het menu uit) of via de powerbutton?TDB schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:04:
Met mijn controller iets geks: als ik klaar ben met spelen, zet ik mijn PS4 helemaal uit. Voor mijn controller heb ik dit aangevinkt: " tijd instellen waarna de controllers worden uitgeschakeld: na 10 minuten". Als ik de volgende dag weer wil spelen, dan is mijn controller leeg. Ik moet hem dan via USB kabel weer opladen. Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Via de controllerBas170 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:00:
[...]
Zet je de PS4 via de controller (via het menu uit) of via de powerbutton?
PSN: TDBtje
Die optie betekent niet veel meer dan dat je controler na 10 min uit gaat als je hem niet gebruikt, terwijl de ps4 aan staat. Zet je je ps4 uit, gaat je controler ook uit. Sluit je je controler aan via usb, en je zet de ps4 in restmode: dan laadt ie wel.TDB schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:04:
" tijd instellen waarna de controllers worden uitgeschakeld: na 10 minuten". Als ik de volgende dag weer wil spelen, dan is mijn controller leeg. Ik moet hem dan via USB kabel weer opladen. Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik hoop niet dat het je net als mij flink gaat tegenvallen...
Ligt het aan mij of is Dirt Rally echt een ***spel? Ik crash alleen maar continue, heb echt het gevoel dat er geen ene moer klopt van de physics in het spel.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ligt aan jou.Geronimous schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:02:
[...]
Ligt het aan mij of is Dirt Rally echt een ***spel? Ik crash alleen maar continue, heb echt het gevoel dat er geen ene moer klopt van de physics in het spel.
YouTube: Jon Armstrong goes FLAT OUT through Scotland - DiRT Rally 2.0
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het is een lastig spel ja. Ik vind hem met controller ook maar onnodig lastig te besturen en banden hebben onrealistisch weinig grip in de game. Ik snap dat het ergens bv een zandpad is, maar de banden van mijn huidige auto (wat geen racemonster is) hebben nog meer grip dan dat. Maar het is duidelijk dat CodeMasters liever heeft dat je hem met een stuurtje speelt. Maar dat maakt sommige crashes niet minder idioot. Veel bochten vereisen dat je de auto 90 graden draait ten opzichte van de weg of dat je al 2 bochten geleden begon te remmen.Geronimous schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:02:
[...]
Mede daardoor heb ik hem ook maar kort gespeeld. Zat me teveel te irriteren en vond de pay-off maar matig.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 08-04-2020 14:18 ]
Met de physics is weinig mis, het ligt echt aan jou. Beetje meer oefenen dusGeronimous schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:02:
[...]
Geldt ook voor de man hieboven.
Als je al weinig racegames speelt en dan deze even denkt te gaan doen kom je van een koude kermis thuis.
Het is ook geen arcaderacer zoals Dirt 2 en 3 waren, deze is een stuk meer hardcore.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Meh. 'T zal wel kloppen hoor, daar niet van, maar tis geen racegame voor mij, dat heb ik wel doordvdkiwi schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:26:
[...]
Met de physics is weinig mis, het ligt echt aan jou. Beetje meer oefenen dus![]()
Geldt ook voor de man hieboven.
Als je al weinig racegames speelt en dan deze even denkt te gaan doen kom je van een koude kermis thuis.
Het is ook geen arcaderacer zoals Dirt 2 en 3 waren, deze is een stuk meer hardcore.
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 08-04-2020 15:32 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ben wel wat gewend ondertussenGeronimous schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:02:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja ligt aan jou... Om nog maar even te bevestigen.Geronimous schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:02:
[...]
En dirt rally gaat niet zozeer om overal zo hard mogelijk te gaan, het gaat vooral om beheersing en jezelf inhouden om het materiaal te sparen, maar toch een goede tijd neerzetten.
Ik heb regelmatig seizoenen gewonnen ondanks dat ik maar op 1 stage de snelste was.
En psvr natuurlijk, de enige game die ik niet meer wil spelen zonder.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Damn dit ziet er echt net echt uit !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Opnieuw begonnen aan Uncharted 4. Erg mooi op 55" Oled + HDR, zelfs al is de game van voor het Pro tijdperk ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik ben opnieuw begonnen met spiderman. Ook echt te bizar als je dat op de C9 ziet. Ook zeker 1 die niet mag missen op je lijstje.-SaveMe- schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:06:
Ik vond het rijden in Dirt 2.0 ook erg moeilijk en unresponsive. Niet te doen met een controller. Nu ben ik toch niet zo'n racer fan, al helemaal niet van sims. Dirt is er dus al weer vanaf.
Opnieuw begonnen aan Uncharted 4. Erg mooi op 55" Oled + HDR, zelfs al is de game van voor het Pro tijdperk ...
Persoonlijk vind ik Spider-Man een van de zwakste op HDR gebied. Het popt allemaal een stuk minder dan bijvoorbeeld DOOM of Days Gone. Hopelijk is deel 2 een stuk beter op dat gebied.Tricto schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:37:
[...]
Ik ben opnieuw begonnen met spiderman. Ook echt te bizar als je dat op de C9 ziet. Ook zeker 1 die niet mag missen op je lijstje.
@-SaveMe- Af en toe ff lekker slingeren joh. Werkt heel ontspannend.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 09-04-2020 09:24 ]
Maar nu ik weer jullie berichtje over Spiderman lees moet ik die ook maar op m'n lijst zetten.
Toffe reacties op Doom trouwens!
Ben fan sinds het begin en met veel plezier Doom 2016 gespeeld.
Eerste indruk, super mooi en het lijkt me een leuk spel. Wel moet ik nog veel oefenen om de combinaties te onthouden wat allemaal mogelijk is. Maar dat komt wel goed, leer ik vanzelf wel
Straks weer even gamen...
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 09-04-2020 13:01 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen stelt zijn eigen prioriteiten. We hebben allemaal 24 uur om dagelijks te verbrassen.Jasphur schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:00:
huuuuuuu. Waar halen jullie allemaal de tijd vandaag om te gamen?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
"thuiswerken"Jasphur schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:00:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
2 dagen geleden ontvangen, gisteren een half uurtje gespeeld... Nou nou...Jasphur schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:00:
Ik had idd niet al te lang geleden een video meeting waarbij een van mijn collega's letterlijk met een ps4 controller in zijn hand zatstreamnl schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:42:
[...]
2 dagen geleden ontvangen, gisteren een half uurtje gespeeld... Nou nou...
voor mij persoonlijk, weinig energie had ik al, en in deze situatie met corona, de zin is er niet beter van geworden zeg maar......energie ook niet dus ja......game zeker niet super veel!
10 second ninja DONE
Echt slecht dat een volwassen persoon niet het fatsoen heeft, om zijn aandacht bij een meeting te houden.Sagat schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 09:37:
[...]
Ik had idd niet al te lang geleden een video meeting waarbij een van mijn collega's letterlijk met een ps4 controller in zijn hand zat![]()
offtopic:
voor mij persoonlijk, weinig energie had ik al, en in deze situatie met corona, de zin is er niet beter van geworden zeg maar......energie ook niet dus ja......game zeker niet super veel!
Ik ben benieuwd als ik gebruik van discord zou maken (wat ik niet doe) hoeveel leerlingen ik online zie tijdens een online lesje van mij of van collega's
streamnl schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:22:
[...]
Echt slecht dat een volwassen persoon niet het fatsoen heeft, om zijn aandacht bij een meeting te houden.
Ik ben benieuwd als ik gebruik van discord zou maken (wat ik niet doe) hoeveel leerlingen ik online zie tijdens een online lesje van mij of van collega's
in his defense, hij was op dat moment echt wel bij de meet, maar het impliceerde wel dat op het moment dat de meet klaar was hij gelijk in zijn spel zou duiken. 2e factor is dat het een soort status dingetje was denk ik.....hier is een ps4 niet echt heel spannend maar betrof een collega uit india waar dat iets anders ligt (en waar beetje patsen soms in de cultuur zit.......iig bij degene waar ik dan mee te maken heb, maar dan hou je er natuurlijk nog wel 'een paar' anderen over).
Boeit mij verder ook niet, ik zou zeggen beoordeel mensen op wat ze wel doen.....
well ot........euh, ik zie even niet hoe ik weer terug kom
Vanaaf bij energie hoop ik even ps now aan te zetten, ben het al tijden van plan, maar combinatie van spiderman er momenteel in EN paas weekend EN social distancing. Ja time is right
10 second ninja DONE
GamiQ, de game notes app met game maps!
Best gaaf idee, komt die photo modus in games ook beter van pas-SaveMe- schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 18:21:
Ik heb altijd een zelf genomen screenshot van de game die ik nu aan het spelen ben als achtergrond
Ik heb dat ding uit de doos gehaald en er nooit naar om gekeken . Ik heb die zwart blauwe dus-SaveMe- schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 18:21:
Ik heb altijd een zelf genomen screenshot van de game die ik nu aan het spelen ben als achtergrond
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Agh een flink aantal mensen zit nu "noodgedwongen" thuis en heeft een hoop vrije tijd, hoe men dit indeelt is voor iedereen anders. Zelf werk ik gewoon 40-50u p/w. (en nog 10u reistijd) en heb ik een huishouden netjes te houden dus zit ik aardig vol. Of ik mijn werk uren zou vervangen voor game-uren als mijn werk komt te vervallen (kan niet, behoor tot de vitale beroepen)... Ik denk het niet. Boeken lezen, skills leren, webinars, etc. te veel moois om mij zelf te verbeteren en te laten groeien als persoon. Gamen is wel even heerlijk als ontspanning.Jasphur schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:00:
FF VII ga ik halen zodra deze in de aanbieding is. Voor €69 vind ik het vrij veel gezien mijn huidige planning
Alleen met dit mooie weer zit ik er wel minder vaak achter, al zijn alle terrassen nu ook dicht dus daar kan ik ook niet heen.
Het stoorde me ook nogal dat de game je opties afneemt omdat het hun toevallig zo uitkomt. Zo krijg je in het begin langzaam de opties geleerd van het vechten, op een gegeven moment wordt je verteld dat je kunt rollen om klappen te ontwijken, maar het volgende verplichte vuistgevecht kan dat ineens niet meer (ik denk omdat je die moet verliezen van de game). Om het compleet te maken is de enige manier om uit dat gevecht te komen een quicktime event die je natuurlijk verliest als je niet diep genoeg in het playstation systeem zit om direct te weten waar dat rondje ook weer zit...
Op zich was deze game nog best te doen en ik zou hem denk ik best uit kunnen spelen, maar er zijn genoeg games die wél echt leuk zijn om mijn tijd hieraan te verdoen. Veel plezier aan de rest, ik weet dat het bijna hoogverraad is om kritisch te zijn over Naughty Dog, maar I'm out. En ik had overigens hetzelfde gevoel met TLoU dus die laat ik ook maar voor wat ie is.
Ik zou idd ook geen 69€ betalen als je de disk versie voor 50€ kan bestellenPat-Juh schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:54:
[...]
Agh een flink aantal mensen zit nu "noodgedwongen" thuis en heeft een hoop vrije tijd, hoe men dit indeelt is voor iedereen anders. Zelf werk ik gewoon 40-50u p/w. (en nog 10u reistijd) en heb ik een huishouden netjes te houden dus zit ik aardig vol. Of ik mijn werk uren zou vervangen voor game-uren als mijn werk komt te vervallen (kan niet, behoor tot de vitale beroepen)... Ik denk het niet. Boeken lezen, skills leren, webinars, etc. te veel moois om mij zelf te verbeteren en te laten groeien als persoon. Gamen is wel even heerlijk als ontspanning.
FF VII ga ik halen zodra deze in de aanbieding is. Voor €69 vind ik het vrij veel gezien mijn huidige planning.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit is voor het eerst dat ik iemand iets negatiefs hoor zeggen over U4 lol... Vond het zelf een geweldige game, een van m'n all time favorieten, en de andere game die je noemt, TLOU, is m'n favoriete game aller tijden, ik vind het niet erg als er een rechte lijn in een game zit, zolang het verhaal maar interessant genoeg is en de gameplay leuk is.Finraziel schreef op zondag 12 april 2020 @ 08:43:
Nou, gisteravond Uncharted 4 eens gaan proberen, net nog een stukje gespeeld... ik zit er nu dik 4 uur in, maar dit is het gewoon echt niet voor mij. Ik denk dat ik het wel gehad heb met Naughty Dog games. Wat mij betreft te veel 'film' en te weinig gameplay, terwijl de gameplay die er wel is wat mij betreft nogal zwak is. Op een of andere manier stoort het me bij deze games veel meer dat je nauwelijks enige keuze hebt maar alleen een strak gescript paadje af kunt lopen dan bij games als van Quantic Dreams en Telltale. Misschien omdat deze games wel de illusie proberen te geven dat ze meer vrijheid bieden of zo.
Het stoorde me ook nogal dat de game je opties afneemt omdat het hun toevallig zo uitkomt. Zo krijg je in het begin langzaam de opties geleerd van het vechten, op een gegeven moment wordt je verteld dat je kunt rollen om klappen te ontwijken, maar het volgende verplichte vuistgevecht kan dat ineens niet meer (ik denk omdat je die moet verliezen van de game). Om het compleet te maken is de enige manier om uit dat gevecht te komen een quicktime event die je natuurlijk verliest als je niet diep genoeg in het playstation systeem zit om direct te weten waar dat rondje ook weer zit...
Op zich was deze game nog best te doen en ik zou hem denk ik best uit kunnen spelen, maar er zijn genoeg games die wél echt leuk zijn om mijn tijd hieraan te verdoen. Veel plezier aan de rest, ik weet dat het bijna hoogverraad is om kritisch te zijn over Naughty Dog, maar I'm out. En ik had overigens hetzelfde gevoel met TLoU dus die laat ik ook maar voor wat ie is.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Het verhaal kan nog zo goed zijn, als de gameplay je niet ligt houdt het op. Een goed verhaal en goede graphics is ook niet alles.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2020 09:15 ]
Inmiddels heb ik U4 ook maar eens gedownload. Kijken of die me nog wat bevalt tussen de potjes van MW door.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ja, en dat is ook waarom ik het toch zo hard geprobeerd heb, want de games zouden zo goed moeten zijn volgens iedereenKalder schreef op zondag 12 april 2020 @ 09:10:
[...]
Dit is voor het eerst dat ik iemand iets negatiefs hoor zeggen over U4 lol... Vond het zelf een geweldige game, een van m'n all time favorieten, en de andere game die je noemt, TLOU, is m'n favoriete game aller tijden, ik vind het niet erg als er een rechte lijn in een game zit, zolang het verhaal maar interessant genoeg is en de gameplay leuk is.
Als je er op zoekt vind je wel meer mensen die dezelfde mening hebben als ik, maar het is een kleine minderheid. Maar goed, dat is ook waarom ik het toch wou posten. Mochten meer mensen dit hebben, you're not alone, of mocht je twijfelen omdat je denkt dat je tegen dezelfde dingen aan zou lopen als ik maar iedereen roept dat hij zo geweldig is...
De games zijn absoluut prachtig, en de production quality druipt er vanaf, maar het kan alsnog niet je ding zijn (het is alleen dat ik bijna alle genres wel leuk vind dus dat is voor mijzelf soms ook even lastig om door te krijgen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik een release PS4 en heb het pas weer 'ns een keer uitgespeeld en daarna nog een keer in NG+.Vrijdag schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:46:
Wie heeft er hier een PS4 non pro en ervaring met Days Gone? Ik heb de release PS en zie dat het spel nu in de sale is. Ben alleen een beetje huiverig mbt performance, dat scheen nogal een drama te zijn. Is dat er inmiddels uitgepatcht?
Het is goed te doen hoor. Af en toe zeker frame drops, maar het is goed speelbaar en een tof spel!
Spel draait echt prima op een OG PS4.Vrijdag schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:46:
Wie heeft er hier een PS4 non pro en ervaring met Days Gone? Ik heb de release PS en zie dat het spel nu in de sale is. Ben alleen een beetje huiverig mbt performance, dat scheen nogal een drama te zijn. Is dat er inmiddels uitgepatcht?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Je zegt het ook netjes. Als ik een sport analogie mag maken. Ik vind voetbal leuk om te kijken, american football heb ik dan weer niets mee. Maar ik weet dat het ook een mooie sport is, met veel diepgang maar miljoenen mensen (daaronder ook genoeg niet amerikanen) die het wel leuk vinden.Finraziel schreef op zondag 12 april 2020 @ 09:59:
[...]
Ja, en dat is ook waarom ik het toch zo hard geprobeerd heb, want de games zouden zo goed moeten zijn volgens iedereen(2 of 3 keer in TLoU proberen te komen, Uncharted 1 me doorheen gesleept, Uncharted 2 halverwege mee gestopt, nu dan Uncharted 4).
Als je er op zoekt vind je wel meer mensen die dezelfde mening hebben als ik, maar het is een kleine minderheid. Maar goed, dat is ook waarom ik het toch wou posten. Mochten meer mensen dit hebben, you're not alone, of mocht je twijfelen omdat je denkt dat je tegen dezelfde dingen aan zou lopen als ik maar iedereen roept dat hij zo geweldig is...
De games zijn absoluut prachtig, en de production quality druipt er vanaf, maar het kan alsnog niet je ding zijn (het is alleen dat ik bijna alle genres wel leuk vind dus dat is voor mijzelf soms ook even lastig om door te krijgen)
Daarnaast heb je de game(s) duidelijk een kans gegeven, helemaal goed toch?
—-
Ik heb zelf alleen u1 gespeeld tot chapter 3 ofzo. Ik vond het ook leuk om te spelen maar deel je mening dat het meer interactive film is dan game. En dan kijk ik liever een echte film, of speel ik meer een game game
Wil nog steeds wel proberen (het liefst alle) games uit de serie uit te spelen maar wederom zoals jij aangaf, genoeg wat ik interessanter vind....
10 second ninja DONE
Dan zijn games zoals Detroit: Become Human en Heavy Rain e.d. zeker al helemaal niet weggelegd voor jullie?Sagat schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:52:
[...]
Je zegt het ook netjes. Als ik een sport analogie mag maken. Ik vind voetbal leuk om te kijken, american football heb ik dan weer niets mee. Maar ik weet dat het ook een mooie sport is, met veel diepgang maar miljoenen mensen (daaronder ook genoeg niet amerikanen) die het wel leuk vinden.
Daarnaast heb je de game(s) duidelijk een kans gegeven, helemaal goed toch?
—-
Ik heb zelf alleen u1 gespeeld tot chapter 3 ofzo. Ik vond het ook leuk om te spelen maar deel je mening dat het meer interactive film is dan game. En dan kijk ik liever een echte film, of speel ik meer een game game
Wil nog steeds wel proberen (het liefst alle) games uit de serie uit te spelen maar wederom zoals jij aangaf, genoeg wat ik interessanter vind....
Maar ik kan me wel voorstellen dat als je U1 t/m U3 nooit gespeeld hebt op de PS3, de PS4 remakes ontzettend houterig en ouderwets aanvoelen, toen U1 op de PS3 uitkwam was het echter echt een technisch spektakel. Tegenwoordig zijn games zo geëvolueerd dat oudere games ook meteen echt oud aanvoelen. En tja, als je U1 t/m U3 niets vind, ga je U4 ook niets vinden natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 12-04-2020 12:41 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Kan me voorstellen dat je dat niks vindt als je van open world, keuzevrijheid etc. houdt. Verschilt ook sterk per persoon, ik houd juist wél van beperkte mogelijkheden als het ware, m.a.w. een zekere mate van vrijheid binnen de kaders van een relatief lineair verhaal. Ieder z'n dingFinraziel schreef op zondag 12 april 2020 @ 08:43:
Op een of andere manier stoort het me bij deze games veel meer dat je nauwelijks enige keuze hebt maar alleen een strak gescript paadje af kunt lopen dan bij games als van Quantic Dreams en Telltale.
Ik kan mij aardig in Finraziel zijn reactie vinden. Zo heb ik UC2 en 3 gespeeld rond de originele release maar geen van beide heb ik uitgespeeld. Hetzelfde geld overigens voor TLOU waar ik er na 2 uur klaar mee was, later op de PS4 heb ik TLOU een nieuwe kans gegeven maar weer was het niks voor mij.Kalder schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:36:
[...]
Dan zijn games zoals Detroit: Become Human en Heavy Rain e.d. zeker al helemaal niet weggelegd voor jullie?Dat zijn letterlijk interactieve films, haha.
Maar ik kan me wel voorstellen dat als je U1 t/m U3 nooit gespeeld hebt op de PS3, de PS4 remakes ontzettend houterig en ouderwets aanvoelen, toen U1 op de PS3 uitkwam was het echter echt een technisch spektakel. Tegenwoordig zijn games zo geëvolueerd dat oudere games ook meteen echt oud aanvoelen. En tja, als je U1 t/m U3 niets vind, ga je U4 ook niets vinden natuurlijk
Wel heb ik mij meer dan prima vermaakt met de filmische games van Quantic Dream zoals Detroit Become Human en Beyond Two Souls. Grappig genoeg heb ik ook veel plezier beleefd aan de Tomb Raider reboot games, waarbij ik veel mensen vergelijking met de UC games zie maken.
Ik kan de vinger er niet op leggen en dat maakt het lastig uit te leggen. Wel weet ik ondertussen dat de stijl die Naughty Dog sinds de PS3 hanteert niks voor mij is.
haha heb die idd kort via ps plus geprobeerd maar nee, wordt er nooit heel warm van.Kalder schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:36:
[...]
Dan zijn games zoals Detroit: Become Human en Heavy Rain e.d. zeker al helemaal niet weggelegd voor jullie?Dat zijn letterlijk interactieve films, haha.
Op zich hou ik ook niet van open wereld games...........en pre BOTW zelda die ook natuurlijk behoorlijk veel forceren in het verhaal vind ik wel weer leuk.
en na lang geleden de vooral 1e nes en snes versie gespeelde te hebben, hebben de versies erna me ook nooit meer dermate kunnen bekoren......dus misschien/waarschijnlijk ligt het vooral aan mij
verder uncharted 4 wel gekocht om als oled/hdr spektakel ding te fungeren, maar mijn afwijking is dat ik van mezelf nooit aan een deel 4 mag beginnen als ik de vorgie delen niet op zijn minst wat gespeeld heb

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 12-04-2020 14:48 ]
10 second ninja DONE
Wat mij betreft dé underrated game van deze generatie en zeker één van mijn favorieten. Loopt hier ook prima op een non-pro PS4 met af en toe een frame drop, maar ook dat was sporadisch. Days Gone is mijn enige platinum trophy deze generatie, en dat zegt toch wel iets. Veel plezier er mee!Vrijdag schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:46:
Maar ik kom er maar niet in, verhaal is imnsho slaapverwekkend, besturing is redelijk maar de gevechten liggen mij voor geen meter.
Heb niet echt het gevoel dat wat ik doe vertaald wordt naar wat er op het scherm gebeurd tijdens de gevechten. Kan er niet echt mijn vinger opleggen maar de gevechten voelen disconnected op een of andere manier.
En het verzamelen van 100 verschillen custom kleurtjes voor van alles en nog wat. /Meh alsof je je Barbie nieuwe kleertjes moet geven, ook niet mijn ding.
Denk niet dat ik er nog mee verder ga iig. Gewoon niet mijn spel.
Ik ben dan weer juist van open world en keuzes die je verhaal beïnvloeden. Wat ik niet tof vind aan BotW btw, gisteren weer ff opgepikt omdat ik nu pas een pro controller heb, is dat wapens degraderen. Bomen omhakken vind ik bijv erg tof om de physics maar ik kan t niet hebben dat mn bijl degradeert..Sagat schreef op zondag 12 april 2020 @ 14:46:
[...]
haha heb die idd kort via ps plus geprobeerd maar nee, wordt er nooit heel warm van.
Op zich hou ik ook niet van open wereld games...........en pre BOTW zelda die ook natuurlijk behoorlijk veel forceren in het verhaal vind ik wel weer leuk.offtopic:
en na lang geleden de vooral 1e nes en snes versie gespeelde te hebben, hebben de versies erna me ook nooit meer dermate kunnen bekoren......dus misschien/waarschijnlijk ligt het vooral aan mij
verder uncharted 4 wel gekocht om als oled/hdr spektakel ding te fungeren, maar mijn afwijking is dat ik van mezelf nooit aan een deel 4 mag beginnen als ik de vorgie delen niet op zijn minst wat gespeeld heb![]()
Ik vond de enemy AI irritant, lijkt wel alsof ze al je aanvallen blocken. De controls zelf vond ik prima en speelde wel vlot, maar de AI verwacht dan dat je het als een soort Soulsborne gaat benaderen.Flagg schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:13:
Vandaag begonnen met die Jedi whatever the title is game.
Heb niet echt het gevoel dat wat ik doe vertaald wordt naar wat er op het scherm gebeurd tijdens de gevechten. Kan er niet echt mijn vinger opleggen maar de gevechten voelen disconnected op een of andere manier.
Was gewoon niet leuk.
Maar heb em wel uitgespeeld, dat dan weer wel
De ai die op 20 meter afstand je gewoon aan staat te kijken maar nergens op reageert?Anton.net schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:28:
[...]
Ik vond de enemy AI irritant, lijkt wel alsof ze al je aanvallen blocken. De controls zelf vond ik prima en speelde wel vlot, maar de AI verwacht dan dat je het als een soort Soulsborne gaat benaderen.
Was gewoon niet leuk.
Maar heb em wel uitgespeeld, dat dan weer wel
Vind ai teveel eer, wat dacht je van scripted poppetjes?
Dat is niet alleen voorbehouden aan scripted AI hoor, zie het in Battlefield vaak genoegFlagg schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:31:
[...]
De ai die op 20 meter afstand je gewoon aan staat te kijken maar nergens op reageert?
Vind ai teveel eer, wat dacht je van scripted poppetjes?
Als star wars fan wel interesse in deze game. Maar de souls game hebben het tot op heden ook niet voor me gedaan, wacht dus op leuke aanbieding...(was tempted om een x in de reclame te halen om huidige s van mijn zoon dan mee te upgraden, maar ging me iets te verFlagg schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:13:
Maar ik kom er maar niet in, verhaal is imnsho slaapverwekkend, besturing is redelijk maar de gevechten liggen mij voor geen meter.
En het verzamelen van 100 verschillen custom kleurtjes voor van alles en nog wat. /Meh alsof je je Barbie nieuwe kleertjes moet geven, ook niet mijn ding.![]()
10 second ninja DONE
EA dus voor mij automatisch wachten tot hij in EA/Origin Access zit. Die games hoef ik toch nooit vaker dan 1 keer te spelen dus prima om van de zomer of zo 1 of 2 maanden te pakken en dan even door Star Wars en NFS heen te spelen. Of als ik toch nog wat meer games zie die ik wil spelen pak ik een jaartje, 25 euro is niks daarvoor (maar het zorgt er wel voor dat ik eigenlijk nooit meer een EA game koop ook al heb ik geen aversie tegen ze zoals de cool kids heben).Sagat schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:57:
[...]
Als star wars fan wel interesse in deze game. Maar de souls game hebben het tot op heden ook niet voor me gedaan, wacht dus op leuke aanbieding...(was tempted om een x in de reclame te halen om huidige s van mijn zoon dan mee te upgraden, maar ging me iets te ver)
Verwijderd
Even een vraagje. Waarom zijn de movecontrollers nergens te verkrijgen, zijn al lange tijd uitverkocht.
Is voor het spel just dance 2020 van mijn dochter
Bol verkoopt ze via een externe aanbieder. Of je die prijs (220 euro) wil betalen is een tweede.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:10:
Hallo,
Even een vraagje. Waarom zijn de movecontrollers nergens te verkrijgen, zijn al lange tijd uitverkocht.
Is voor het spel just dance 2020 van mijn dochter
Shop4NL heeft ze voor een lagere prijs (123 euro).
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2020 12:23 ]
Had hetzelfde. Ik vond de sfeer best goed maar ik zat te klungelen met de combat, vooral met die beesten. Met de storm troopers had ik minder moeite mee en dat was best vermakelijk, alsook enemies met light sabers. Ik heb alleen niet zoveel ervaring met games waarbij de combat hevig op parryen leunt dus kan het niet goed beoordelen of het aan mij of aan het spel lag. God of War vond ik supersoepel spelen en dit niet. Wel uitgespeeld door op easy te zetten want ik was er klaar mee en gelijk ingeruild voor Death StrandingFlagg schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:13:
En het verzamelen van 100 verschillen custom kleurtjes voor van alles en nog wat. /Meh alsof je je Barbie nieuwe kleertjes moet geven, ook niet mijn ding.![]()

- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:13
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Misschien Days Gone proberen, open wereld is wel mijn ding maar zombies niet echt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De toelichting van de delay van TLoU was:
"We were faced with the reality that due to logistics beyond our control, we couldn't launch The Last of Us Part 2 to our satisfaction," the studio says. "We want to make sure everyone gets to play The Last of Us Part II around the same time, ensuring that we’re doing everything possible to preserve the best experience for everyone. This meant delaying the game until such a time where we can solve these logistic issues."
Het had volgens Naughty Dog dus eigenlijk alleen te maken met het logistieke verhaal. Gelet op het feit dat er maar 1 maand tussen beide releases zou zitten zouden beide games hier eigenlijk mee te maken hebben lijkt me? Zou raar zijn als GoT dan wel normaal gereleased zou kunnen worden en TLoU niet?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hmmm... Outerworld wil ik ook nog wel eens proberen. Days Gone kwam ik niet in, om een of andere reden.Chaoss schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:13:
Hier nog druk bezig met Outerworld, toffe RPG. Ik verwacht hem deze week uit te spelen. Dan maar eens kijken wat ik hierna ga doen, U4 hen ik bij release al gespeeld. Dirt lijkt me leuk maar heb al meerdere keren gelezen dat die ruk speelt met controller.
Misschien Days Gone proberen, open wereld is wel mijn ding maar zombies niet echt.
Verder heb ik ook Spiderman nog liggen, Witcher 3 nooit afgemaakt, AC: Black Flag idem, etc etc. Mss die eerst amar eens afmaken
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2020 13:46 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik geloof er geen reet van, logistiek alleen... het is een game die gaat over de uitbraak van een virus waardoor de hele wereld vernaaid wordt. lijkt me gewoon niet zo'n lekkere timing om dat nu uit te brengen.uchiha tijntje schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:33:
Verwachten jullie eigenlijk dat Ghost of Tsushima ook uitgesteld gaat worden nu The Last of Us 2 is uitgesteld zonder nieuwe releasedate?
De toelichting van de delay van TLoU was:
"We were faced with the reality that due to logistics beyond our control, we couldn't launch The Last of Us Part 2 to our satisfaction," the studio says. "We want to make sure everyone gets to play The Last of Us Part II around the same time, ensuring that we’re doing everything possible to preserve the best experience for everyone. This meant delaying the game until such a time where we can solve these logistic issues."
Het had volgens Naughty Dog dus eigenlijk alleen te maken met het logistieke verhaal. Gelet op het feit dat er maar 1 maand tussen beide releases zou zitten zouden beide games hier eigenlijk mee te maken hebben lijkt me? Zou raar zijn als GoT dan wel normaal gereleased zou kunnen worden en TLoU niet?
Nou ja, als dat het zou zijn, zeg dat gewoon? Lijkt me dat daar wel begrip voor bestaat.DigitalError schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:54:
[...]
Ik geloof er geen reet van, logistiek alleen... het is een game die gaat over de uitbraak van een virus waardoor de hele wereld vernaaid wordt. lijkt me gewoon niet zo'n lekkere timing om dat nu uit te brengen.
Het zou wel raar zijn als de ene titel wel gewoon kan worden gereleased en een andere titel niet.
Kan mij prima voorstellen dat het aantal benodigde fysieke exemplaren moeilijkheden met zich mee brengt. Een game als TLOU2 zal meer verkopen dan Ghost of Tsusima, verwacht ik.uchiha tijntje schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:58:
[...]
zou wel raar zijn als de ene titel wel gewoon kan worden gereleased en een andere titel niet.
Wat de echte reden ook mogen zijn. Het is wel zuur voor de ontwikkelaars die achteraf gezien onnodig(er dan normaal) in crunch gezeten hebben.
Het was een schimmel, maar inderdaad; de timing is hoogst ongelukkig.DigitalError schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:54:
[...]
Ik geloof er geen reet van, logistiek alleen... het is een game die gaat over de uitbraak van een virus waardoor de hele wereld vernaaid wordt. lijkt me gewoon niet zo'n lekkere timing om dat nu uit te brengen.
Hij is overigens nog steeds maar € 9,99 in de Store. Dat is € 20,- goedkoper dan de DLC.
- Chaoss
Maar goed TLOU is een hele groot titel voor Sony met hele hoge verwachtingen en veel hype. Als je die game niet overal tegelijk aan de man kunt brengen omdat sommige landen volledig in een lockdown zitten dan gaat er veel van de hype verloren.
- Chaoss
Outerworlds is best erg nice,zit veel humor in, leuk verhaal, lekkere schietactie. Maar je moet wel veel gesprekken voeren, op een gegeven moment met ik wat dialogen voor side quests gaan scippen. Ook zitten er een aantal keuzes in die het einde bepalen, en quests hebben soms invloed op elkaar. Verder is de game niet al te lang, ik denk dat je met 25-30 uur de game uitspeelt incl alle sidequests. Ik ben gisteravond bij de eindbaas aangekomen, die is pittig, na een paa pogingen opgegeven, vanavond maar weer.Geronimous schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:34:
[...]
Hmmm... Outerworld wil ik ook nog wel eens proberen. Days Gone kwam ik niet in, om een of andere reden.
Verder heb ik ook Spiderman nog liggen, Witcher 3 nooit afgemaakt, AC: Black Flag idem, etc etc. Mss die eerst amar eens afmaken
Spiderman zou ik ook nog wel willen proberen. Wordt het dus Days Gone of Spiderman.... ohja GoW moet ook nog
GoW > Spiderman > Days GoneChaoss schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:51:
[...]
Outerworlds is best erg nice,zit veel humor in, leuk verhaal, lekkere schietactie. Maar je moet wel veel gesprekken voeren, op een gegeven moment met ik wat dialogen voor side quests gaan scippen. Ook zitten er een aantal keuzes in die het einde bepalen, en quests hebben soms invloed op elkaar. Verder is de game niet al te lang, ik denk dat je met 25-30 uur de game uitspeelt incl alle sidequests. Ik ben gisteravond bij de eindbaas aangekomen, die is pittig, na een paa pogingen opgegeven, vanavond maar weer.
Spiderman zou ik ook nog wel willen proberen. Wordt het dus Days Gone of Spiderman.... ohja GoW moet ook nog
Zo ga je van enigszins somber naar vrolijk naar somber
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Saillant detail: The Last of Us Remastered staat ineens weer in de UK charts top 10.Chaoss schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:22:
Ik zou zeggen dat zo'n game dan juist beter verkoopt.
Maar goed TLOU is een hele groot titel voor Sony met hele hoge verwachtingen en veel hype. Als je die game niet overal tegelijk aan de man kunt brengen omdat sommige landen volledig in een lockdown zitten dan gaat er veel van de hype verloren.
http://www.pushsquare.com...rise_return_to_the_top_10
De game alleen digitaal uitbrengen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Wat betekent dit voor de fysieke retail (behalve dat je omzet bij ze weghaalt)? En in hoeverre wil je rekening houden met gebieden waar internet snelheden laag zijn en digitaal voor veel mensen dus niet echt een optie is? Genoeg redenen te verzinnen waardoor je een gelijktijdige fysieke en digitale release zou willen hebben.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Houd er rekening mee dat Easy ook alle items/loot overal omhoog gooit. Dus naast dat alle vijanden zo neer zijn, verzuip je in de resources. Het haalt daarmee een beetje het "survival" aspect weg en met dat de spanning. Just sayin', verder doen waar je zin in hebt natuurlijk.Vrijdag schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:53:
Gisteren begonnen met Days Gone. Lekker op easy. Speelt goed weg, ziet er goed uit en lekker rondrennen door het bos en freaks omzeilen. Hier kan ik voorlopig wel even mee aan de slag
Maar dat is dus bij elke nieuwe grote release het geval, zolang de situatie niet abel veranderd. Verwacht je dan dat bijvoorbeeld Ghost of Tshushima ook uitgesteld wordt? Want ik verwacht dat er ook mensen in een gebied met slecht internet die game willen spelen?bram1984 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:50:
[...]
Saillant detail: The Last of Us Remastered staat ineens weer in de UK charts top 10.
http://www.pushsquare.com...rise_return_to_the_top_10
De game alleen digitaal uitbrengen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Wat betekent dit voor de fysieke retail (behalve dat je omzet bij ze weghaalt)? En in hoeverre wil je rekening houden met gebieden waar internet snelheden laag zijn en digitaal voor veel mensen dus niet echt een optie is? Genoeg redenen te verzinnen waardoor je een gelijktijdige fysieke en digitale release zou willen hebben.
Oh echt? Dat wist ik niet. Meestal is het een lagere dichtheid aan vijanden en dat ze minder hp hebben. Naja, ik kijk wel. Als het te makkelijk voelt kan ik het altijd nog wel omhoog gooien.bram1984 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:00:
[...]
Houd er rekening mee dat Easy ook alle items/loot overal omhoog gooit. Dus naast dat alle vijanden zo neer zijn, verzuip je in de resources. Het haalt daarmee een beetje het "survival" aspect weg en met dat de spanning. Just sayin', verder doen waar je zin in hebt natuurlijk.
Maar iets in me zegt dat ik niet ga doen😅
YepVrijdag schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:37:
[...]
Oh echt? Dat wist ik niet. Meestal is het een lagere dichtheid aan vijanden en dat ze minder hp hebben. Naja, ik kijk wel. Als het te makkelijk voelt kan ik het altijd nog wel omhoog gooien.
Maar iets in me zegt dat ik niet ga doen😅
Ik ben geloof ik meteen op Hard begonnen. Dat was de perfecte balans. Schaarse items, maar niet te schaars. En je moet gewoon voorzichtig en vooral voorbereid te werk gaan.
-Story is geweldig. De characters zijn echt heel goed gedaan.
-De muziek en soundtrack zijn belachelijk goed.
-Combat speelt heel lekker, er komt ook steeds meer diepgang als je verder gaat in de game.
Toch is deze remake niet perfect
-De side content is zwak (kan je wel gewoon skippen natuurlijk)
-Grafisch inconsistent. Soms ziet het er super uit, soms ps3 textures.
-Buiten de combat is de gameplay redelijk basic. Het is linear (wat ik goed vind), maar er zit weinig variatie in de gameplay. Vooral 'padje volgen en kistjes openen achter ieder hoekje'
Maar uiteindelijk toch een must play imo, als je van verhalende SP games houdt, met leuke combat
Lees er lauter positieve reacties over maar wat wil je, het is FF
Daarnaast ben ik ook verrast hoe goed de dialogen zijn, helemaal als je het niveau van square enix kent met kingdom hearts 3.
[ Voor 22% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-04-2020 14:57 ]
Idd, en het spel wordt vrij snel vrij makkelijk toch wel. Ik speel meestal spellen op normal (iig de eerste keer), maar ik had met deze toch wel het gevoel dat een tandje hoger beter was geweest.bram1984 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:00:
[...]
Houd er rekening mee dat Easy ook alle items/loot overal omhoog gooit. Dus naast dat alle vijanden zo neer zijn, verzuip je in de resources. Het haalt daarmee een beetje het "survival" aspect weg en met dat de spanning. Just sayin', verder doen waar je zin in hebt natuurlijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.