Flagg schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:54:
[...]
Lucky bastard. Dat spel is het enige spel waar ik had van: tis afgelopen

...
En de 2de keer, en de 3de keer...
Jij hebt gewoon het hele spel nog voor je liggen om volledig blank in te gaan. Jaloers.
Have fun, en de allereerste keer dat ik het speelde heb ik het na een uurtje ofzo weggelegd met een "meh" gevoel. Eventjes doorgaan als je dat ook hebt.
Ik heb afgelopen week Uncharted 4 weer eens uitgespeeld (dit keer op 1440p met HDR erbij, smullen) en een nieuwe TLoU playthough begonnen. Ben inmiddels de tel kwijt hoe vaak ik beide doorlopen heb en ik zit nog met een backlog ook. Qua smootheid en storytelling komt er gewoon niks bij in de buurt.
Heb intussen wel Deux Ex Mankind Divided van het lijstje geschrapt. Had er wel wat uurtjes in zitten, maar het boeide me op een gegeven moment niet echt meer en het speelt gewoon niet smooth. Beetje hetzelfde verhaal als Prey.
Verder aan Far Cry New Dawn begonnen. Tja het is Ubisoft, het is dezelfde map (blijkbaar) als Far Cry 5, de AI is zo dom als wat, de NPC's zijn zo generic als wat, maar het speelt gewoon lekker, het is niet te ingewikkeld, je kunt letterlijk alles customizen qua UI en die Ubisoft titels zien er gewoon heel lekker uit voor open wereld spellen. Ik krijg er geen genoeg van. Hopelijk deeltje 6 op de next gen terug naar de roots: een tropisch eiland met wellicht Vaas weer terug.
Edit: Ben ik nu gek of zijn Sony first party titels altijd € 59,95 in de Store? TLoUII is namelijk 70 piek, valt mij op. Dan kan ik voor € 15,- minder beter de US versie pakken.
[
Voor 5% gewijzigd door
bram1984 op 30-09-2019 11:33
]