Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Kijk maar uit hoor, verbastering mag niet hier :F
Blijkbaar worden ze hier betaald door verschillende bedrijven.

Zin in State of Play vanavond! Eerste keer dat ik het eigenlijk volg en ben benieuwd hoe lang de nieuwe beelden zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ben zooo benieuwd of ze nog meer over de PS5 bekend gaan maken tijdens State of Play, maar het zal waarschijnlijk meer om games gaan vermoed ik. Sowieso TLoU2 nieuws :D

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 24-09-2019 12:16 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:05
@Kalder Geen nieuws over de ps5 vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:09:
Ben zooo benieuwd of ze nog meer over de PS5 bekend gaan maken tijdens State of Play, maar het zal waarschijnlijk meer om games gaan vermoed ik. Sowieso TLoU2 nieuws :D
?

Nee, ze gaan geen streampje van 20 minuten gebruiken om iets over de PS5 bekend te maken, maar dat lijkt me vrij logisch (en anders zou dat de verrassing van de eeuw zijn en neem ik mijn woorden terug). Daar komt een groot event voor volgend jaar, verwacht ik. Dat is toch wel een groot dingetje.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 24-09-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
Sagat schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:29:
Heh mooie term. Maar gezien ik voornamlijk dus sp speel, en ook me meer dan prima met retro spul vermaak is dat heel erg van toepassing idd. Klinkt ook beter dan 'te gierig om nieuwe games te halen' :+
Heb hem zelf weer van iemand op de frontpage die linkte naar de patient gamer reddit...

Had je nou trouwens je eigen post hidden gemaakt of ben ik nou gek? Kreeg een notificatie dat je op me gereageerd had maar niks te zien... en nu ineens wel :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:29:
[...]

wellicht tch die ook nog maar een kans geven
Zou het doen. Ik kwam daar ook maar niet in in. Ik heb de game toen een paar jaar weer een kans gegeven en mezelf door dat begin gestruggeld. No regrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:21:
[...]

Heb hem zelf weer van iemand op de frontpage die linkte naar de patient gamer reddit...

Had je nou trouwens je eigen post hidden gemaakt of ben ik nou gek? Kreeg een notificatie dat je op me gereageerd had maar niks te zien... en nu ineens wel :P
nice, ik kende de term niet

En wsl ben je gek :X
spoiler:
Even tussen andere zaken door snel replytje tikken, kan maar zo dat er iets gebeurd is wat niet helemaal den bedoeling was :$

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:38
Zo!!!!
Ik dacht even, ja vet tof maar ze laten de special attacks niet zien zoals Tsunami.

Komt Ifrit gewoon even mee doen.
Als speelbare GF? *O*

Fair enough, het word geen pre order.
Maar ik loop ondertussen aardig warm voor dit "nostalgische" spektakel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 22:28
Laten we maar eens kijke wat state of play te bieden heeft

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Pfffff cod... Meh... Denk dst de meeste kijken ivm tlou2 en niet deze shit. Maja deals en geld en zo...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Waar komt die haat bij cod toch vandaan? Lijkt me heerlijk popcorn verhaaltje wat ook nog eens lekker speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Indies.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:06:
Waar komt die haat bij cod toch vandaan? Lijkt me heerlijk popcorn verhaaltje wat ook nog eens lekker speelt!
Ik ga hem ook zeker halen zowel campaign als multiplayer speelt die heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoD SP ziet er wel goed uit, maar wat klinkt Price raar? Amerikaans accent ook. Hij is toch Brits?

@v8power67 Ze gaan natuurlijk niet 20 minuten lang TLoU2 laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ik ben best wel van de indies tegenwoordig, maar speel ze echt alleen maar op de Switch. Als ik de Ps4 aanzet wil ik gewoon een AAA game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Stef120 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 18:57:
[...]

Zo!!!!
Ik dacht even, ja vet tof maar ze laten de special attacks niet zien zoals Tsunami.
rond 2:40 toch?
Deze beelden al veel gezien afgelopen week maar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Toch jammer dat het enkel Midgar is, geweldig gaaf dat het uberhaupt gemaakt word, en hoe!!
Gaat echt DE game op de PS4 worden voor mij <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
TLOU trailer wordt kort precies. We moeten nog Medievil en Conrete Genie lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Civilization!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Kan je ook op iPad of switch spelen. Zijn betere platforms voor een civ game.

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 24-09-2019 22:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TLoU Remastered in PS Plus volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Hopelijk loopt het paard in de sneeuw beter in tlou dan in rdr2. Nog steeds nachtmerries van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ga even tot februari in een hoekje zitten hypen. doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

21-2-2020 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
En JOEL IS BACK!!

[ Voor 18% gewijzigd door s0kkie op 24-09-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
21 februari 2020 tlou2 dus mooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Gaat een mooie afsluiting van de huidige generatie worden.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 24-09-2019 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Tlou2 trailer vond ik nog niet helemaal geweldig moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
Eerst tlou remastered maar eens spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godver wat gruwelijk weer. Februari yes. Super hyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:23:
Tlou2 trailer vond ik nog niet helemaal geweldig moet ik zeggen.
Trailer vond ik prima. Graphics leken iets gedowngrade voor mijn gevoel. Misschien het verschil tussen een ingame cinematic vs ingame cutscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00
Eindelijk een release date! Kan echt niet wachten, zo hyped!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekeken op mijn 4k TV. Zo te zien gaat Naughty Dog weer eens aan de haal met beste graphics in een game ooit. Uncharted 4 van 3 jaar oud is nog steeds niet overtroffen, kan je nagaan. En hoe gaat dit er op de PS5 uitzien dan? Animaties zijn ook zwaar next level met dat motion matching. Niets komt hierbij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Ik ga eerst nog een keer het oude deel spelen. Dat is ook al heel lang geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00
Collectors Edition
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48789470553_22b0be51a2_h.jpg

Special Edition
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48789830991_8c11f26ee3_h.jpg

Digital Deluxe Edition
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48789831771_d26fd6b98e_h.jpg
Today, journalists from all over the world are going hands-on with two new levels at a press event in Los Angeles–playing roughly three hours of the game! Thankfully, you won’t have to wait long to see and hear more about it. Their impressions and videos will be going live this Thursday, 26th September around 4pm BST / 5pm CEST, or, as many fans of The Last of Us know it: Outbreak Day.
https://blog.eu.playstati...e-incredible-new-trailer/

[ Voor 31% gewijzigd door Raem op 24-09-2019 22:44 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Tlou2 word gewoon episch. Deel 1 is echt bizar goed. En deel 2 word hopelijk even goed of zelfs beter. Graphics zien er baas uit al is het youtube dus ja denk direct gameplay nog veel beter is.
Dus ja februari dus. Word gaaf. Weinig andere games op het oog tot die tijd( denk zelfs niks als ik erover nadenk) dus ja word effe wachten erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
State of Play ook met een vriend gekeken net. Was niet bijster bijzonder, op TLoUII na natuurlijk, must buy. Verder in de avond nog wel Men of Medan uitgespeeld samen en kijk erg uit naar het vervolgdeel in 2020..

De PS4 heeft écht heel wat moois voortgebracht deze generatie en het houdt (nog) niet op :)

Helaas geen nieuwe footage van 12 minutes, kijk daar wel echt naar uit.

Verder: The Occupation en Final Fantasy XV besteld, de eerste is eindelijk op disc uit en de tweede voor een spotprijs. Vrijdag dan Tropico 6 erbij en we kunnen weer even vooruit.

/LA Noire VR lijkt me ook erg tof, maar dan zou het óf een gratis DLC moeten zijn (ik heb nota bene de PS3, 360 én PS4 versie) óf een stand-alone disc moeten zijn van max. 20 Euro. Vrees voor 't ergste :+

[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 24-09-2019 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Ik vond de TLOU trailer heel erg spoiler heavy, wat me best wel verbaasde. Ik heb geen spijt dat ik hem heb gezien, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen hem liever hadden laten schieten.

Jammergenoeg ook niet nog meer gameplay beelden. Had graag meer van het dynamische event systeem willen zien wat ze vorig jaar op de E3 hebben getoond.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

VET! Ik wil TLOU weer spelen :D

Zelfs mijn vriendin vindt het leuk om het te volgen. Top verhaal, ik vond het zelf spannend om te spelen ook soms!

Nu bezig met Sniper Elite 4, eerst die maar eens uitspelen voordat ik aan TLOU 1 weer eens begin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/441559643144192003/626168110935834645/adfwc.jpg?width=1090&height=613

Er is ook een Ellie edition. Niet overal verkrijgbaar blijkbaar (oa Best Buy)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:53
Jemig. Digital soundtrack. Of een 7" met wat muziek uit de soundtrack. Fuckin skeer. Ik wil de soundtrack op cd, digitaliseer het zelf wel als ik dat wil. Zodat ik het kan luisteren wanneer ik dat wil en niet allerlei fratsen moet gaan uithalen om het alsnog op een ander medium te krijgen.

Zo jammer dit.

En ja, ik zeur daar om ja 8) :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Kazu schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:19:
Ik vond de TLOU trailer heel erg spoiler heavy, wat me best wel verbaasde. Ik heb geen spijt dat ik hem heb gezien, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen hem liever hadden laten schieten.

Jammergenoeg ook niet nog meer gameplay beelden. Had graag meer van het dynamische event systeem willen zien wat ze vorig jaar op de E3 hebben getoond.
Ik heb weinig spoilers gezien. Neil heeft zelf aangegeven dat er vrijwel geen spoilers in zitten. Het is hun grootste en langste game ooit en dit was maar een fractie van het verhaal. We wisten al dat het verhaal om wraak draaide. Als de trailer al iets gedaan heeft, is het een hoop mensen op het verkeerde been zetten. Er zat overigens ook voldoende gameplay in. Heb je wel de goede trailer gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Oktobers PS+ games spreken mij wel aan!
MLB The Show '19 als PS+ game :D Ik zal waarschijnlijk een van de weinige Europeanen zijn die daar blij van word, maar heb dan ook 10 jaar van mijn jeugd gehonkbald.
TLoU Remastered had ik al, maar gaaf dat nu iedereen die hem nog niet had gespeeld hem ook kan bewonderen!

State of Play over het algemeen viel ook niet tegen, een hoop interessants gezien. Ik ga zeker ff de demo van MediEvil checken, heb die game vroeger nooit gespeeld maar vaak wel positieve verhalen over gehoord!

giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:15:
Kan je ook op iPad of switch spelen. Zijn betere platforms voor een civ game.
Maar wat als je het toch wel op de ps4 wil spelen? Misschien vind je de controller fijner, of wil je graat trophies (snap echt niet dat nintendo nog amper, if anything, iets doet op dit vlak, maar dat geheel terzijde). Er zijn genoeg mensen die dit willen, en dat blijkt ook, want als de mensen dit niet kopen, wordt het ook niet uitgebracht.
Kalder schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:56:
Oktobers PS+ games spreken mij wel aan!
MLB The Show '19 als PS+ game :D Ik zal waarschijnlijk een van de weinige Europeanen zijn die daar blij van word, maar heb dan ook 10 jaar van mijn jeugd gehonkbald.
TLoU Remastered had ik al, maar gaaf dat nu iedereen die hem nog niet had gespeeld hem ook kan bewonderen!

State of Play over het algemeen viel ook niet tegen, een hoop interessants gezien. Ik ga zeker ff de demo van MediEvil checken, heb die game vroeger nooit gespeeld maar vaak wel positieve verhalen over gehoord!
MediEvil gekocht toen ik mijn ps2 (ps1 game natuurlijk, maar hij was/is backwards compatible) kocht, leek me erg tof maar (en shame on me, want ik ben dol op retro games) door de primitieve 3d gfx kon ik er niet inkomen, tevens vond ik het ook erg lastig om te switch van 2d action/platforming naar 3d.

De gfx zijn nu dikke prima en ik hoop dat ik zelf inmiddels iets beter met 3d overweg kan, dus zeker interesse! Wist niet dat er een demo kwam dus die zal ik zeker even proberen.

[ Voor 51% gewijzigd door Sagat op 25-09-2019 09:12 ]

10 second ninja DONE

Ik ben benieuwd of ze The Last of Us Part II multiplayer weer gaan censureren in de EU, want dan haal ik de US versie gewoon weer digitaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kalder

Kalder

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:24:
[...]

Trailer vond ik prima. Graphics leken iets gedowngrade voor mijn gevoel. Misschien het verschil tussen een ingame cinematic vs ingame cutscene.
Misschien ook wel stiekem het verschil tussen PS5 en 4? Wie weet waren voorgaande videos op PS5 hardware?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Net een update van 80mb voor la noire gehad: ‘updates to title screen menu’. Iemand? Geen zin om de disc erin te doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:54:
Net een update van 80mb voor la noire gehad: ‘updates to title screen menu’. Iemand? Geen zin om de disc erin te doen :P
"added the option to buy LA Noire The VR Case Files from the main menu"
Bron: reddit via google.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Laat dat nou exact mijn verjaardag zijn, da's nou eens een leuk cadeautje. :P

Edit. Ennnn pre-ordered. :)

Da's overigens voor het eerst in 43 jaar dat ik voor mijzelf een cadeautje koop wat ik pas krijg op de dag zelf. :)

Moet wel zeggen dat de verrassing er wel een beetje af is zo. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 25-09-2019 21:21 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
The Last of Us Part II stal natuurlijk de show, maar ik vond Arise ook wel wat hebben. Heeft een beetje een Rime-sfeertje. Niet zozeer de graphics, maar wel het universum en het (op het eerste gezicht) poëtische, ontroerende verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:24:
[...]

Ja er heeft wel duidelijk een downgrade plaats gevonden. Voor mij niet zo heel belangrijk maar de E3 gameplay van een jaar geleden (of twee alweer?) zag er veel beter uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:50
Donstil schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:26:
[...]

Ja er heeft wel duidelijk een downgrade plaats gevonden. Voor mij niet zo heel belangrijk maar de E3 gameplay van een jaar geleden (of twee alweer?) zag er veel beter uit.
Kleine sneakpreview van de PS5 versie wellicht :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Downgrades tussen een eerste trailer en de uiteindelijke release is er al vanaf het begin sinds games gemaakt worden, niks nieuws aan :)

• Anton.net
Ze zitten eigenlijk ook al lang op de limiet van wat er mogelijk is met een ps4. Na Uncharted 4 zijn ps4 games er niet veel beter uit gaan zien.
De ps4 is tegenwoordig een low end pc geworden. Een simpele RX570 van €130 is al beter dan de Pro

Ik ga TLoU2 op ps4 spelen, maar de graphics beoordeel ik pas echt op de ps5 versie.
Nu kijkt toch ook niemand naar hoe TLoU 1 er uit ziet op de PS3, iedereen speelt en denkt aan de ps4 versie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Oh jee de downgrade squad is er weer als de kippen bij. Ik heb niks gezien wat wijst op een downgrade. Sowieso is de gameplay demo moeilijk te vergelijken met de laatste trailer. Andere scenes, andere belichting etc. Animaties zien er nog net zo goed uit en grafisch kun je er weinig over zeggen.
Donstil schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:26:
[...]

Ja echt duidelijk. Het internet is ook op hol geslagen met deze nieuwe downgrade-gate. :+

spoiler:
Niemand heeft het over een downgrade, alleen jij en Duinday. Een "duidelijke downgrade" zou wel wat trending threads hebben op Reddit en ResetEra, maar niets van dat. Het ligt dus echt aan jou.

Edit:

Niks mis mee hoor. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://s3.gifyu.com/images/firste929e15d64b07d42.gif
Afbeeldingslocatie: https://s3.gifyu.com/images/secondf52c9e9d0c7db931.gif
Afbeeldingslocatie: https://s3.gifyu.com/images/third881fb2ac352d57bb.gif

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 26-09-2019 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:50
bram1984 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:01:
Oh jee de downgrade squad is er weer als de kippen bij. Ik heb niks gezien wat wijst op een downgrade. Sowieso is de gameplay demo moeilijk te vergelijken met de laatste trailer. Andere scenes, andere belichting etc. Animaties zien er nog net zo goed uit en grafisch kun je er weinig over zeggen.

[...]

Ja echt duidelijk. Het internet is ook op hol geslagen met deze nieuwe downgrade-gate. :+

spoiler:
Niemand heeft het over een downgrade, alleen jij en Duinday. Een "duidelijke downgrade" zou wel wat trending threads hebben op Reddit en ResetEra, maar niets van dat. Het ligt dus echt aan jou.

Edit:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik keek de trailer op mn OLED tv en ik vond het er anders ziek mooi uit zien.
Vooral dat stukje dat die eland(?) dood ligt naast die auto, echt goed gedaan.

Voelt een beetje als rdr2 graphics maar dan ook met daadwerkelijk goede gameplay. :P can't wait

• v8power67

[...]

spoiler:

Edit:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Precies niks downgrade ziet er nog steeds bizar mooi uit. Komt werkelijk niks in de buurt op een rdr2 misschien na maar dat is een game waar absurd veel geld en mensen aan werken.
Heb de trailer al paar keer bekeken, en is gewoon fenomenaal. Maja laat mensen lekker roepen downgrades enz. Word waarschijnlijk mijn goty, en word gewoon bizar gaaf! Vandaag ook info van de press event dus misschien ook nieuwe gameplay. Jammer dat februari nog lang duurt maja worth the wait !
Misschien dat ik death stranding nog haal maar verder niks op planning tot release tlou2 ! Zin in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sWmHJCNBwPyKytHCkeUTQg6W/full.gif
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ql5zRkx8XsLJNnhzVXRT4XzX/full.gif

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 26-09-2019 11:51 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[...]

spoiler:
Haha de ophemel en bagatellisering squad is er ook weer als de kippen bij :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:59:
[...]

Haha de ophemel en bagatellisering squad is er ook weer als de kippen bij :+
Ik zie geen downgrade, that's all. Jij wel? Ongefundeerd roepen dat iets "duidelijk een downgrade" heeft gekregen zonder enige onderbouwing, vind ik een beetje kansloos, ongeacht om welke game het gaat.

Iets anders: En over enkele uren verschijnen er previews van de 3 uur hands-on sessie die de pers gisteren dinsdag heeft gehad met Part II.

En nog iets anders: Death Stranding is gold gegaan en heeft geen PS Plus nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

MediEvil demo is awesome _/-\o_ Sfeertje van het origineel zit er goed in, speelt ook soepel en het blijft een klassieker 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:14:
[...]

Ik keek de trailer op mn OLED tv en ik vond het er anders ziek mooi uit zien.
Vooral dat stukje dat die eland(?) dood ligt naast die auto, echt goed gedaan.

Voelt een beetje als rdr2 graphics maar dan ook met daadwerkelijk goede gameplay. :P can't wait
Yep ik gisteren ook de 4K versie op mijn OLED gecheckt. Niks mis mee inderdaad. Ik herinner me alleen de uitgesmeerde nep HDR versie van RDR2, dus ik kan daar niet echt over oordelen. :P

Verwijderd

[...]

spoiler:

Edit:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Rustig maar hoor ;-) het was slechts een constatering. TLOU staat bij mij op nummer 1. Om overigens een thread te plaatsen om de constatering wat backup te geven: https://gamefaqs.gamespot...87-playstation-4/78038805

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Hoe kun je ook spreken over een downgrade wanneer je dezelfde scenes van verschillende builds niet naast elkaar ziet? Bepaalde delen van een game zien er nou eenmaal beter uit dan andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:07:
[...]

Rustig maar hoor ;-) het was slechts een constatering. TLOU staat bij mij op nummer 1. Om overigens een thread te plaatsen om de constatering wat backup te geven: https://gamefaqs.gamespot...87-playstation-4/78038805
Heb je die überhaupt zelf doorgelezen ? Er word alleen maar wat geroepen. Merendeel van de posts gaan over dat het dus onzin is. Dus is niet echt je punt versterken dit..
Kom dan met echt bewijs dit Is niks..
Sowieso wat hierboven al gezegd is je hebt geen scenes gezien uit vorige trailer dus vergelijken is onmogelijk. Maar een mening hebben is prima maar loos roepen is iets anders.
We gaan vanzelf iets zien bij release als ze hebben lopen bullshitten. En dan niet zoals met spiderman puddlegate gedoe... Maar meer alla ubisoft kijk dan is er reden om te klagen ;)

Nu iets relevants tlou2 heeft geen mutiplayer !!
https://www.resetera.com/...-have-multiplayer.143346/

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/575493134537064488/626801971797426206/image0.jpg

Ik speel geen multiplayer en ben eigenlijk wel blij dat ze volledig focussen op de singleplayer maar snap voor fans van de multiplayer dat dit balen is.

Nieuwe gifjes :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JfTrRXm.gif

https://www.resetera.com/...ii-preview-thread.143340/

Hier veel info en filmpjes enz.

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 26-09-2019 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:40
Nieuwe gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:07:
[...]

Wat moet ik precies lezen behalve wat niet onderbouwd boe-geroep en mensen die het er niet mee eens zijn?

Enfin, de previews klinken veelbelovend. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Net in 4k gekeken op TV, ziet er fantastisch uit! Ziet er zeker niet uit als een downgrade als je mij vraagt.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik heb denk echt onder een steen gelegen wat TLOU betreft, ken het helemaal niet 8)7

Klopt het als ik zeg dat het een beetje een setting als the Walking Dead heeft, tenminste dat maak ik op uit een wiki pagina.
Epidemie, infected en overleven.

/edit
Oeps vergeten maar deze komt wel op mijn wishlist te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 26-09-2019 18:50 . Reden: Typo ]

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ziet er goed uit. Maar ligt het aan mij of zie ik in die paar gameplaybeelden toch best wel veel qte scenes? Op zich niets mis mee, maar het valt me op. Zal vooral te maken hebben met de Knife kills ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2019 18:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik twijfel om The Last of Us te gaan spelen via PS+. Al een aantal keer op het punt gestaan om hem tweedehands te kopen, maar niet gedaan. Is het vergelijkbaar qua gameplay met Uncharted? Zo ja, dan moet ik het niet spelen. Dat het verhaal goed is, is duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
vinom schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:28:
Is het vergelijkbaar qua gameplay met Uncharted? Zo ja, dan moet ik het niet spelen. Dat het verhaal goed is, is duidelijk.
Redelijk. TLoU is meer 'grounded'. Geen geklim of geslinger. Geen gun spray zoals Uncharted, ammo is schaars. Veel melee combat ook.
TLoU heeft over het algemeen een veel rauwere toon en is serieuzer, terwijl Uncharted eerder een popcorn movie is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik twijfel om The Last of Us te gaan spelen via PS+. Al een aantal keer op het punt gestaan om hem tweedehands te kopen, maar niet gedaan. Is het vergelijkbaar qua gameplay met Uncharted? Zo ja, dan moet ik het niet spelen. Dat het verhaal goed is, is duidelijk.
Nee, het zit echt anders in elkaar qua gameplay, beter passend bij het genre en gevechten zijn afwisselender en uitdagender dan de UC serie. Overeenkomsten zijn het gave level design en de goeie karakters, maar de game heeft echt wel een eigen feel.
schumi2004 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:21:
[...]

Ik heb denk echt onder een steen gelezen wat TLOU betreft, ken het helemaal niet 8)7

Klopt het als ik zeg dat het een beetje een setting als the Walking Dead heeft, tenminste dat maak ik op uit een wiki pagina.

/edit
Deel 1 is ook zeker nog het spelen waard en zelfs gratis met ps+ komende maand, mocht je daar lid van zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Cartoon op 26-09-2019 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:37:
[...]

Heb je die überhaupt zelf doorgelezen ? Er word alleen maar wat geroepen. Merendeel van de posts gaan over dat het dus onzin is. Dus is niet echt je punt versterken dit..
Kom dan met echt bewijs dit Is niks..
Sowieso wat hierboven al gezegd is je hebt geen scenes gezien uit vorige trailer dus vergelijken is onmogelijk. Maar een mening hebben is prima maar loos roepen is iets anders.
We gaan vanzelf iets zien bij release als ze hebben lopen bullshitten. En dan niet zoals met spiderman puddlegate gedoe... Maar meer alla ubisoft kijk dan is er reden om te klagen ;)

Nu iets relevants tlou2 heeft geen mutiplayer !!
https://www.resetera.com/...-have-multiplayer.143346/

[Afbeelding]

Ik speel geen multiplayer en ben eigenlijk wel blij dat ze volledig focussen op de singleplayer maar snap voor fans van de multiplayer dat dit balen is.

Nieuwe gifjes :

[Afbeelding]

https://www.resetera.com/...ii-preview-thread.143340/

Hier veel info en filmpjes enz.
Ik reageerde daarmee op dit stuk van Bram waarbij hij zegt dat _niemand_ het er verder over heeft. Iets wat niet waar is, anders zou er geen thread zijn.
Ik zeg niet dat ik bewijs heb die een downgrade ondersteund. Dat vind ik ook mierenneukerij en dat verdient de game helemaal niet.

Ik zie geen downgrade zoals bij Ubisoft bijna standaard het geval is en dat heb ik ook nooit beweerd mijn reactie:
Graphics leken iets gedowngrade voor mijn gevoel. Misschien het verschil tussen een ingame cinematic vs ingame cutscene.
Het is een beetje kinderachtig als er 'downgrade squad' geroepen wordt en daardoor een negatieve toon wordt gezet. Hier laat ik het verder bij.

• Sefaex
[...]

Ik heb denk echt onder een steen gelezen wat TLOU betreft, ken het helemaal niet 8)7

/edit
Zo kun je het een beetje omschrijven.

Zou sowieso eerst deel 1 spelen. Die is 2e hands al voor een tientje te krijgen. En als je PS+ hebt kun je hem volgende week zelfs gratis downloaden. Qua story-telling is het sowieso één van de (misschien wel de) beste games ooit.

Voor de rest vind ik Uncharted totaal niet te vergelijken met The Last of Us.
Uncharted is meer een Indiana Jones/Tomb raider achtige actie adventures game. The Last of Us vind ik toch meer een serieuze survival horror met een briljant verhaal en sublieme storytelling. Meer stealth gericht ook.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anton.net
[...]

jeez, dat moet een heel grote steen zijn geweest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik heb denk echt onder een steen gelegen wat TLOU betreft, ken het helemaal niet 8)7

/edit
Haha hoe dan. Een van de meest geprezen games ooit. :p
Kalder schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:11:
[...]

Net in 4k gekeken op TV, ziet er fantastisch uit! Ziet er zeker niet uit als een downgrade als je mij vraagt.
Ga ik zo ook een doen! :9~
Nee, third person en daar houdt de vergelijking meteen op. TLoU is bruter (letterlijk), rauwer, harder en veel realistischer (qua gameplay) en grounded. Geen eindeloze ammo en regenerating health, veel meer stealth en melee focused.

@Verwijderd Zoals ik al aangaf doelde ik op grote sites als Reddit en ResetEra. Niet een of ander vaag Gamefaqs draadje met hooguit 10 reacties. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Anton.net schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:48:
[...]

jeez, dat moet een heel grote steen zijn geweest :+
bram1984 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:32:
[...]

Haha hoe dan. Een van de meest geprezen games ooit. :p
Ben nog ff gaan kijken maar was een flinke steen :P
Gelukkig heb ik Plus dus kan ik hem volgende maand gaan spelen ;)

• Kwistnix
  • Laatst online: 22:20
Dat is best jammer, want de TLoU multiplayer was toch best leuk om te spelen.
Althans, in eerste instantie vond ik het niets, maar ik heb mij er desondanks toch een paar keer aan gewaagd en na een paar toffe potjes zat ik er toch anders in. Uiteindelijk heb ik met zowel de originele PS3 versie als met de Remastered versie nog heel wat multiplayer potjes gespeeld. Tussendoor de zoveelste replay van de singleplayer, die teller staat wel ergens rond de 15 keer.
Misschien komen ze nog wel met een update post-release voor een multiplayer toevoeging. Hoewel ik sinds de aanschaf van de PS4 (TLoU Remastered bundle vanzelfsprekend) nooit meer een Ps Plus abo heb gehad.

• Sefaex
Normaal gesproken ben ik ook geen fan van een multiplayer mode in een SP game. Maar de multiplayer van The Last of Us was idd gewoon verrassend goed. Ook de MP van Uncharted 2 was reuze verslavend. Dus die gasten van Naughty Dog kunnen wel een goede multiplayer mode neerzetten.

Maar deels ben ik wel blij dat er geen MP komt. Kunnen ze alle focus leggen op de SP.

En eventuele story expansions.

Denk dat ik The Last of Us volgende week maar weer eens ga spelen. PS4 versie nooit gespeeld, Alleen de PS3 versie. Na de trailer van gisteren heb ik er wel weer zin in.

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2019 20:16 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

/edit
Jep. Alleen bij TLOU had je ook boss-zombies die veel groter/enger/gevaarlijker zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Deze game heeft toch zijn eigen thread? Ga daar lekker discussiëren over de (niet bestaande)downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hier hoe je die prompts in Far Cry New Dawn uitschakelt? Ik zie steeds woorden als Herladen en Schieten in beeld komen met een pijltje erbij. Slaat dat op je companen ofzo? Ik kan niet echt de juiste optie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:16:
Weet iemand hier hoe je die prompts in Far Cry New Dawn uitschakelt? Ik zie steeds woorden als Herladen en Schieten in beeld komen met een pijltje erbij. Slaat dat op je companen ofzo? Ik kan niet echt de juiste optie vinden.
Geen idee, maar in de meeste spellen heet dat 'show tutorials' of 'show hints'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:21:
[...]

Geen idee, maar in de meeste spellen heet dat 'show tutorials' of 'show hints'
Ik heb alle indicatoren uitgeschakeld maar die zooi blijft in beeld staan.

Edit: Gevonden denk ik. Ondertiteling geluiden. Bizar hoeveel settings je kan wijzigen in deze game. Chapeau hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 27-09-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:25
Stomme vraag maar ik kom er niet uit ...weet iemand hoe je "ë" dus een e met dubbele punt ingevoerd krijgt bij een PlayStation??

Ik kom er niet uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:35
Misschien heb je hier wat aan, de L3 knop kan je tekens selecteren.
https://manuals.playstati...ent/nl/ps4/basic/osk.html

System | Racing is in my Blood

• v8power67
Hier mensen bekend met pstreamer.app ?
Is een nieuwe app die je laat remote play spelen op android zonder een sony telefoon.
Heb net getest en werkt zowaar gewoon.
Enigste wat je doet is je psn naam invoeren en dan de code voor remoteplay intikken. Hoeft dus niet erop te inloggen enz. Resetera is er een topic over kort maar positieve reacties.
https://www.resetera.com/...ny-android-device.143509/
Jammer dat je na 2 weken moet betalen ervoor. Maar werkt dus wel ipv nu alleen op xperia telefoons en op apple.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
@v8power67 Paar jaar geleden gewoon de apk van de Remote Play app geïnstalleerd op verschillende Android telefoons.

• v8power67
Ari Gold schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 16:28:
@v8power67 Paar jaar geleden gewoon de apk van de Remote Play app geïnstalleerd op verschillende Android telefoons.
Ja die bestaat niet meer word niet meer geupdate. Was een project van iemand zelf. Nu kan het alleen op xperia telefoons of via dit soort zelf bouw spul.

Net even wat gespeeld.met die pstreamer en werkt goed opzich alleen gt sport is wat te veel gevraagd. Sowieso gas geven kan niet gedoseerd is gewoon een knop. Net als remmen. En de framerate is niet al te smooth icm de inputlag van vele milisecondes.
Maar het werkt en das best relaxed.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 28-09-2019 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 23:12
Ik wil eigenlijk weer eens een footy aanschaffen dit jaar, maar twijfel welke: Fifa of Pes. Ik ben geen Pes-speler, dus ben bang dat ik weer opnieuw moet leren lopen dan. En ik speelde voorheen in de praktijk vaak alleen maar online seasons (Fifa), geen idee hoe dat bij Pes zit. Die reviews van deze voetbalgames zijn ook echt super tegenstrijdig, heb je weinig aan in de meeste gevallen. Iemand hier nog tips, om de knoop door te hakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Welke modus wil je er het meest mee gaan spelen? Medio november komt het FUT gedeelte van PES meestal gratis beschikbaar. Dus je kan daar op wachten. Of de demo's even proberen om te kijken welke je beter bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:07:
Iemand hier nog tips, om de knoop door te hakken?
De demo's spelen zoals Klor zegt. Niemand kan voor jou uitmaken welke lekkerder speelt ;)
En daarnaast reviews en/of streams bekijken, die geven vaak ook meer dan genoeg informatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Door al dat tlou 2 nieuws en weer nadenken over naughty gods games. Uncharted 4 maar weer eens aangeslingerd. Was ergens bij chapter 13 gebleven.
Man man man wat een spel. Wat een absurd belachelijk godgruwelijk lekker spel is dit toch.
Speelt supersmooth en de story elementen brengen me weer hellemaal terug. Maar die graphics. Mijn god wat een graphics. En dit voor een al ouder niet eens ps4 pro generatie spel.
Absurd. En genieten geblazen.
Hierna weer opnieuw beginnen en dan tlou 1 opnieuw doen plus dlc die ik nog nooit gedaan heb. Dus voorlopig weer genoeg te doen. En daarna detroit want ook nooit gespeeld na aankoop bij release... En tussendoor ook gt sport up to date houden. Wat een straf O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

schumi2004 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:42:
[...]

[...]

Ben nog ff gaan kijken maar was een flinke steen :P
Gelukkig heb ik Plus dus kan ik hem volgende maand gaan spelen ;)
Lucky bastard. Dat spel is het enige spel waar ik had van: tis afgelopen -O- ... :/

En de 2de keer, en de 3de keer... :+

Jij hebt gewoon het hele spel nog voor je liggen om volledig blank in te gaan. Jaloers. :P

Have fun, en de allereerste keer dat ik het speelde heb ik het na een uurtje ofzo weggelegd met een "meh" gevoel. Eventjes doorgaan als je dat ook hebt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:54:
[...]
Jij hebt gewoon het hele spel nog voor je liggen om volledig blank in te gaan.
Same here.
Ik ken de game wel van titel natuurlijk maar buiten een minuut of 2-3 gameplay heb ik er nog helemaal niks van gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Flagg schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:54:
[...]

Lucky bastard. Dat spel is het enige spel waar ik had van: tis afgelopen -O- ... :/

En de 2de keer, en de 3de keer... :+

Jij hebt gewoon het hele spel nog voor je liggen om volledig blank in te gaan. Jaloers. :P

Have fun, en de allereerste keer dat ik het speelde heb ik het na een uurtje ofzo weggelegd met een "meh" gevoel. Eventjes doorgaan als je dat ook hebt.
Ik heb afgelopen week Uncharted 4 weer eens uitgespeeld (dit keer op 1440p met HDR erbij, smullen) en een nieuwe TLoU playthough begonnen. Ben inmiddels de tel kwijt hoe vaak ik beide doorlopen heb en ik zit nog met een backlog ook. Qua smootheid en storytelling komt er gewoon niks bij in de buurt.

Heb intussen wel Deux Ex Mankind Divided van het lijstje geschrapt. Had er wel wat uurtjes in zitten, maar het boeide me op een gegeven moment niet echt meer en het speelt gewoon niet smooth. Beetje hetzelfde verhaal als Prey.

Verder aan Far Cry New Dawn begonnen. Tja het is Ubisoft, het is dezelfde map (blijkbaar) als Far Cry 5, de AI is zo dom als wat, de NPC's zijn zo generic als wat, maar het speelt gewoon lekker, het is niet te ingewikkeld, je kunt letterlijk alles customizen qua UI en die Ubisoft titels zien er gewoon heel lekker uit voor open wereld spellen. Ik krijg er geen genoeg van. Hopelijk deeltje 6 op de next gen terug naar de roots: een tropisch eiland met wellicht Vaas weer terug.

Edit: Ben ik nu gek of zijn Sony first party titels altijd € 59,95 in de Store? TLoUII is namelijk 70 piek, valt mij op. Dan kan ik voor € 15,- minder beter de US versie pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 30-09-2019 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dan wil ik de demo van A Plague Tale ook even aanraden. Je kunt daar bijna naast een vijand staan, een potje naast je eigen voeten kapot gooien en rustig langs hem af lopen omdat hij enkel oog heeft voor het gebroken potje.

Gisteren ook eens een begin gemaakt met Darksiders III. Met de combat op classic speelt het weer als vanouds lekker weg, alles is heerlijk herkenbaar. Alleen de lichte Dark Souls invloeden zijn even wennen. Ik kan me ook niet meer herinneren of het dodgen in deze mate ook in de vorige delen zat.

Pagina: 1 ... 126 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.