Ik heb een Samsung "55 KS7000 en PS4 Pro. Daarmee kon ik dit eerst ook. Echter sinds ik van PSVR V1 naar de PSVR V2 ben geupgrade lijkt de HDMI Device Link optie op de PS4 niet meer te werken. Inputs van de TV remote worden niet meer herkent. Blijkbaar hebben meer mensen daar last van met een PSVR V2. Zonde...
Dan nog maar even wachten op de Samsung TV app. Scheelt dan ook weer dat ik niet meer de PS4 hoef aan te zetten om van Disney+ te kunnen genieten.
***Update***
Door het volgende van deze guide werkt het besturen van mijn PS4 via de TV remote ook weer. Kan nu dus ook mijn PS4 en Disney+ app bedienen en navigeren via mijn Logitech Harmony remote
https://www.reddit.com/r/...link_not_working_anymore/
P.s.
Ik merk dat eenmaal een film is gestart ik niet meer terug kan naar het menu van Disney+. Ik kan wel rechtstreeks terug naar het PS4 menu en indien ik dan Disney+ opnieuw selecteer gaat de film verder waar hij gebleven was. Ik mis momenteel dus de functie van de 'O' (circle) toets in de Disney+ app om terug te kunnen keren vanuit de film naar het hoofdmenu van Disney+. Ik kan de app helaas dus nog niet volledig functioneel bedienen via mijn tv remote.
Vreemd genoeg werkt de 'back' knop op mijn TV afstandbediening wel in overige apps en het PS4 menu zelf als 'O' (circle) toets. Echter bij Disney+ werkt die niet. Als ik de 'back' knop op mijn afstandbediening kort indruk dan verschijnt enkel de tijdlijn van de film in beeld. Wanneer ik hem lang blijf inhouden dan reageert die hetzelfde als de PS Home toets en kom ik uit in het Quick menu.
@
poor Leno
Kan jij wel vanuit een film terug naar het Disney+ hoofdmenu met je tv afstandbediening?
[
Voor 50% gewijzigd door
ThaBEN op 15-09-2019 13:15
]