Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Ik vind het er echt niet uit zien, deze sla ik lekker over een wacht wel tot ie in de PS+ komt ofzo.
Ben sowieso niet echt fan van die Kojima met z'n rare dingen altijd.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Ziet er echt geweldig uit!! Perfect voor relaxte vage surreële avonden _/-\o_

Maar Final Fantasy VIIR, damn........nog 7 maanden, voelt als eeuwen geleden de afgelopen E3 *O* *O* *O* (y)

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16:42
Veel mensen hadden misschien verkeerde verwachtingen van Death Stranding.
Dit is geen actie spel, maar een chille exploration simulator: rondtrekken door de landschappen, gebieden ontdekken en genieten van de omgeving en sfeer. Terwijl je dit doet, heb je allerlei features om je trip te managen: cargo managen, je health onderhouden, de beste reisroute uitstippelen....
Er is wel wat combat en stealth, maar dat is redelijk basic en niet de core van deze game

Ik denk niet dat dit een masterpiece gaat zijn, maar het ziet er wel heel verfrissend en anders uit. Heb echt zin om te spelen. Ik vind trouwens dat deze gameplay er al veel minder 'vreemd' uitziet dan de vorige trailers

Anton.net wijzigde deze reactie 12-09-2019 19:49 (8%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:27
Anton.net schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:22:
Veel mensen hadden misschien verkeerde verwachtingen van deze Death Stranding.
Dit is geen actie spel, maar een chille exploration simulator: rondtrekken door de landschappen, gebieden ontdekken en genieten van de omgeving en sfeer. Terwijl je dit doet, heb je allerlei features om je trip te managen: cargo managen, je health onderhouden, de beste reisroute uitstippelen....
Er is wel wat combat en stealth, maar dat is redelijk basic en niet de core van deze game

Ik denk niet dat dit een masterpiece gaat zijn, maar het ziet er wel heel verfrissend en anders uit. Heb echt zin om te spelen. Ik vind trouwens dat deze gameplay er al veel minder 'vreemd' uitziet dan de vorige trailers
Het is niet zomaar een walking simulator, het is een Hideo Kojima walking Hideo Kojima simulator Hideo Kojima game Kojima ma ma ma ma .. .. ..

Martinspire - PC, PS4, X1

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18-11 01:26
Laten er eerlijk zijn laatste Metal Gear Solid was het ook niet meer echt, althans ik vond hem enorm tegenvallen, heb hem ook niet uitgespeeld, veelste eentonig en niet erg uitdagend, terwijl ik andere MGS meerdere keren heb uitgespeeld.

Sowieso open-wereld games moeten toch echt met wat enerverends komen, want leuk dat het steeds groter kan, maar het wordt zoooooo saai en herhalend bij meeste.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:35
Via Hong Kong store kan je de beta downloaden van Call of Duty Modern Warfare 2019,je hebt geen code nodig.
Gaat mijn coop maat BL3 ineens op de One X spelen :X Lekker hoor ...

Naja, solo dan maar :|

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Albinoraptor schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:24:
Laten er eerlijk zijn laatste Metal Gear Solid was het ook niet meer echt, althans ik vond hem enorm tegenvallen, heb hem ook niet uitgespeeld, veelste eentonig en niet erg uitdagend, terwijl ik andere MGS meerdere keren heb uitgespeeld.

Sowieso open-wereld games moeten toch echt met wat enerverends komen, want leuk dat het steeds groter kan, maar het wordt zoooooo saai en herhalend bij meeste.
Daar was dan ook wel een behoorlijke reden voor, en die game was amper half af. De gameplay van dat deel was en is nog steeds bizar goed
Iemand heeft die gameplay van Death Stranding geanalyseerd. Gaat wel aardig diep met een hoop systemen. Ik ben na deze showing toch wel aardig geïntigreerd. Die desolate landschappen vind ik echt heel tof en weer eens totaal iets anders dan om de 10 meter een quest of NPC. Dit geeft een enorme "scense of scale".

https://imgur.com/a/jwnXidQ

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:24
bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:12:
Iemand heeft die gameplay van Death Stranding geanalyseerd. Gaat wel aardig diep met een hoop systemen. Ik ben na deze showing toch wel aardig geïntigreerd. Die desolate landschappen vind ik echt heel tof en weer eens totaal iets anders dan om de 10 meter een quest of NPC. Dit geeft een enorme "scense of scale".

Ik heb juist het tegenover gestelde gevoel na deze uiteenzetting. Lijkt me echt een nodeloze game met die deliverys.

• Anton.net
Hier ook een video: Death Stranding: 59 Gameplay Details We Learned From TGS 2019

A Plague Tale heeft nu een gratis demo. Zeker proberen als je de game nog niet hebt gespeeld :)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:58

SD5k

>4&X

Rob SOS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:11:
[...]

Ik heb juist het tegenover gestelde gevoel na deze uiteenzetting. Lijkt me echt een nodeloze game met die deliverys.
Beetje PostNL The Game eigenlijk. :+ Maar alsnog intrigeert het me wel.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:22
Anton.net schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:17:
A Plague Tale heeft nu een gratis demo.
Note: in de store staat ie niet tussen de demo's. Je kunt hem downloaden via de game pagina.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15:25
Albinoraptor schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:24:

Als echte MGS-fanboy wilde ik het zo graag vet vinden!
Heb me ook zeker 10 uur dik vermaakt.. maar te snel was ik al het interesse kwijt.. het pakte me gewoon niet.
Wellicht was het verhaal ook wat wazig (kon niet echt veel verhaal vinden, ja in de tapes zit veel verhaal.. maar dat kon mij niet boeien).
Hoop dat DS een beter te volgen verhaal heeft, dan mag het nogsteeds weirde shit zijn.. maar het moet wel zinvol worden overgebracht.

• Cartoon
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 27-10 11:08
bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:12:

Klinkt leuk, maar grote kans dat het mij snel verveelt en denk i ain't got time.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:53

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Cartoon schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:11:
[...]

Klinkt leuk, maar grote kans dat het mij snel verveelt en denk i ain't got time.
Ik zit in hetzelfde schuitje, ik heb best wel interesse, maar meer om een lets play te kijken dan om zelf aan de slag te gaan, maar ben sowieso niet van de verhalende games, arcade/platforming/sports/racing, das meer mijn ding (en kansloos grinden in een kaartspel waar ik niets van bak thanks @exactor it ! :P )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:53
@Sagat welke game is dat?

• joostvanpoppel
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 31-10 20:32
Die Death Stranding ziet er idd toppie uit, op mijn wanted list :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Slay the spire, voor meer info zie
[Multi] Slay the Spire

Anton.net schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:17:
Hier ook een video: Death Stranding: 59 Gameplay Details We Learned From TGS 2019

A Plague Tale heeft nu een gratis demo. Zeker proberen als je de game nog niet hebt gespeeld :)
Hebben jullie ook van die inputlag in A Plague Tale?

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 16:14
Hebben jullie wel allemaal de Briefing Trailer voor Death Stranding gezien? De gameplay liet mij zeker niet erg snakken naar de game, maar ik moet zeggen dat deze trailer toch wel flashbacks geeft naar de goede oude filmische verhalen uit MGS: YouTube: Death Stranding | Briefing trailer | PS4.

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:50
Hoop vooral dat het niet ala Skryim "as big as an ocean, as deep as a puddle" wordt.

• Anton.net
bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:55:
[...]
Hebben jullie ook van die inputlag in A Plague Tale?
Heb de volledige game gespeeld, maar geen opvallende input lag gehad.
Misschien moet je gewoon even wennen aan de controls ofzo?
Anton.net schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:08:
[...]

Heb de volledige game gespeeld, maar geen opvallende input lag gehad.
Misschien moet je gewoon even wennen aan de controls ofzo?
Net wel CoD beta gespeeld. Dus kan kloppen. Zit gewoon een vertraging tussen input en camera beweging.

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik heb vandaag Spider-Man GOTY ontvangen. Wilde daarop wachten, want ik hekel season passes en DLC loskopen doe ik eigenlijk ook bijna niet. Echt een enorm tof spel! Het Arkham combat systeem blijft op een of andere manier toch eindeloos leuk.

• Albinoraptor
Mutatie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 00:43:
[...]

Daar was dan ook wel een behoorlijke reden voor, en die game was amper half af. De gameplay van dat deel was en is nog steeds bizar goed
Klopt dat het niet geheel af was, maar hoewel het technische en de elementen van gameplay uitmuntend waren, vond ik het geheel als game teleurstellende.

Zelfde had ik met RDR2, geweldige prestatie / kwaliteit als multimedia product, maar een kutgame.

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-11 16:08
Slay the Martin-spire? >:)

• poor Leno
Greedfall review op de frontpage :)

reviews: GreedFall - Verrassend goede en diepgaande rpg

poor Leno wijzigde deze reactie 15-09-2019 08:33 (44%)

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:01
Zo zelf ook een beetje weer aan het gamen.

Wolfenstein: Youngblood - gebruik de ''buddypass'' samen met een maat.
Dan komt het spel echt tot zijn recht, dan als je met Ai speelt. Wij zelf spelen al sinds het eerste officiele spel Wolfenstein dus voor ons is het weer een goed spel. Natuurlijk jammer dat BJ er niet in zit als hoofdpersonage. Maar goed old-skool Nazies killen, armor, wapens zoeken maakt het weer genieten en een stuk moeilijker. We spelen dan ook op hard.

God of War gekocht, zag hem voor €20,- in Nederland, een maat van me haalde hem voor me op in MM.
Hier in Duitsland is hij namelijk €40,- dus scheelt, en ik was toch op weg naar Nederland op familiebezoek.
Dus ga eens kijken waarom het een toppertje van het jaar is met dit spel.

• ThaBEN
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15:10
Vraagje, met de komst van Disney+ en het ontbreken van een dedicated Samsung TV app ga ik waarschijnlijk veel Disney+ bekijken via mijn PS4.

Nu is het niet geheel logisch om via de DS4 te navigeren bij films. O.a. omdat de DS4 automatisch uitschakelt na een bepaalde tijd en ook is het lastiger voor mijn vrouw, die niet veel gamed en daardoor minder goed overweg kan met de DS4 in combinatie met het afspelen van films.

Nu weet ik dat er ook afstandbediening bestaan voor de PS4, waarvan de PDP Media Remote een van de meest populaire lijkt te zijn (€25,- bol.com). Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze (of soortgelijke) afstandbediening? Indien ja, is het achteraf gezien het geld waard geweest?

Valt me overigens wel op dat die van bol.com of andere Nederlandse webshops enkele toetsen ontbreken zoals volume omhoog en omlaag welke in onderstaande video zijn te zien.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• DigitalError
  • Nu online
ThaBEN schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:06:
Vraagje, met de komst van Disney+ en het ontbreken van een dedicated Samsung TV app ga ik waarschijnlijk veel Disney+ bekijken via mijn PS4.

Nu is het niet geheel logisch om via de DS4 te navigeren bij films. O.a. omdat de DS4 automatisch uitschakelt na een bepaalde tijd en ook is het lastiger voor mijn vrouw, die niet veel gamed en daardoor minder goed overweg kan met de DS4 in combinatie met het afspelen van films.

Nu weet ik dat er ook afstandbediening bestaan voor de PS4, waarvan de PDP Media Remote een van de meest populaire lijkt te zijn (€25,- bol.com). Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze (of soortgelijke) afstandbediening? Indien ja, is het achteraf gezien het geld waard geweest?

[Afbeelding]

Valt me overigens wel op dat die van bol.com of andere Nederlandse webshops enkele toetsen ontbreken zoals volume omhoog en omlaag welke in onderstaande video zijn te zien.

[YouTube: Control Your PS4 and TV With One Remote: PDP Cloud Remote Unboxing and Review]
Samsung app komt na release van Disney+ een vriend heeft het al gevraagd aan Disney+ ;)

• ThaBEN
DigitalError schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:08:
[...]

Samsung app komt na release van Disney+ vriend heeft het al gevraagd aan Disney+ ;)
Nice! Spaart me weer €25,- en dan kan ik straks alles lekker via mijn Logitech Harmony remote bedienen O-)

• poor Leno
ThaBEN schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:10:
[...]

Nice! Spaart me weer €25,- en dan kan ik straks alles lekker via mijn Logitech Harmony remote bedienen O-)
Als je een Sony Tv had gekocht, kon je je PS4 met de afstandsbediening (en tv met controller) bedienen 8)

• ThaBEN
poor Leno schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:14:
[...]

Als je een Sony Tv had gekocht, kon je je PS4 met de afstandsbediening (en tv met controller) bedienen 8)
Ik heb een Samsung "55 KS7000 en PS4 Pro. Daarmee kon ik dit eerst ook. Echter sinds ik van PSVR V1 naar de PSVR V2 ben geupgrade lijkt de HDMI Device Link optie op de PS4 niet meer te werken. Inputs van de TV remote worden niet meer herkent. Blijkbaar hebben meer mensen daar last van met een PSVR V2. Zonde...

Dan nog maar even wachten op de Samsung TV app. Scheelt dan ook weer dat ik niet meer de PS4 hoef aan te zetten om van Disney+ te kunnen genieten.

***Update***
Door het volgende van deze guide werkt het besturen van mijn PS4 via de TV remote ook weer. Kan nu dus ook mijn PS4 en Disney+ app bedienen en navigeren via mijn Logitech Harmony remote _/-\o_

https://www.reddit.com/r/...link_not_working_anymore/

P.s.
Ik merk dat eenmaal een film is gestart ik niet meer terug kan naar het menu van Disney+. Ik kan wel rechtstreeks terug naar het PS4 menu en indien ik dan Disney+ opnieuw selecteer gaat de film verder waar hij gebleven was. Ik mis momenteel dus de functie van de 'O' (circle) toets in de Disney+ app om terug te kunnen keren vanuit de film naar het hoofdmenu van Disney+. Ik kan de app helaas dus nog niet volledig functioneel bedienen via mijn tv remote.

Vreemd genoeg werkt de 'back' knop op mijn TV afstandbediening wel in overige apps en het PS4 menu zelf als 'O' (circle) toets. Echter bij Disney+ werkt die niet. Als ik de 'back' knop op mijn afstandbediening kort indruk dan verschijnt enkel de tijdlijn van de film in beeld. Wanneer ik hem lang blijf inhouden dan reageert die hetzelfde als de PS Home toets en kom ik uit in het Quick menu.

@poor Leno
Kan jij wel vanuit een film terug naar het Disney+ hoofdmenu met je tv afstandbediening?

ThaBEN wijzigde deze reactie 15-09-2019 13:15 (50%)

• poor Leno
ThaBEN schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:18:

Kan jij wel vanuit een film terug naar het Disney+ hoofdmenu met je tv afstandbediening?
ja, via de 'back' knop gewoon..

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 17:12
Bij mijn controller werkt de L3 knop niet goed meer (meestal gebruikt om te sprinten). Is dit zelf te repareren of word het een nieuwe controller?

• poor Leno
Jampot007 schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:04:
Bij mijn controller werkt de L3 knop niet goed meer (meestal gebruikt om te sprinten). Is dit zelf te repareren of word het een nieuwe controller?
Je kunt er nieuwe stickjes en 'onderblokjes' in zetten :)

• ThaBEN
poor Leno schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:59:
[...]

ja, via de 'back' knop gewoon..
Apart...
Heb jij ook een Samsung tv? Of een ander merk?

Zowel met mijn Logitech Remote, de Samsung Smart Remote en de klassieke Samsung remote functioneerd de 'back' knop niet in de Disney+ app, behalve dan dat de tijdbalk daarmee even in beeld verschijnt.
Alle overige applicaties etc op de PS4 werkt de 'back' knop wel hetzelfde als de 'Cirkel' knop op de DS4.

• poor Leno
ThaBEN schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:26:
[...]

Apart...
Heb jij ook een Samsung tv? Of een ander merk?

Zowel met mijn Logitech Remote, de Samsung Smart Remote en de klassieke Samsung remote functioneerd de 'back' knop niet in de Disney+ app, behalve dan dat de tijdbalk daarmee even in beeld verschijnt.
Alle overige applicaties etc op de PS4 werkt de 'back' knop wel hetzelfde als de 'Cirkel' knop op de DS4.
Sony

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:47
Sinds vorige week de ziggo next decover in ontvangst genomen, allemaal dikke prima.
Maar zowel de decoder als ps4 zijn aangesloten op de receiver welke met hdmi naar het ARC kanaal gaat van mijn tv.

Maar zodra ik decoder aanzet springt ook de ps4 weer aan, kan ik dit uitzetten

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G.Scholtens schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:44:
Sinds vorige week de ziggo next decover in ontvangst genomen, allemaal dikke prima.
Maar zowel de decoder als ps4 zijn aangesloten op de receiver welke met hdmi naar het ARC kanaal gaat van mijn tv.

Je kan HDMI CEC uitzetten op je PS, maar dan heb je de voordelen ook niet meer.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• G.Scholtens
YakuzA schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:49:
[...]

Je kan HDMI CEC uitzetten op je PS, maar dan heb je de voordelen ook niet meer.
Nee dat had ik ook al getest inderdaad

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:56
G.Scholtens schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:44:
Is dit geen bug (of feature ?) van je receiver ? Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat de CEC van 1 HDMI input doorgegeven wordt naar de andere HDMI inputs, en dat hoort IMHO toch echt niet te gebeuren.

Wat je wel kan doen is de CEC uitzetten op je decoder, tenzij je daar absoluut ook CEC wil. Enige reden om CEC met de PS4 te willen doen is om de PS4 aan te sturen met de codes van de TV, bvb wanneer je een DVD wil afspelen of wil Netflixen of zo. Maar dan heb je enkel CEC nodig tussen TV en PS4.

• G.Scholtens
Twixie schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:09:
[...]

Is dit geen bug (of feature ?) van je receiver ? Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat de CEC van 1 HDMI input doorgegeven wordt naar de andere HDMI inputs, en dat hoort IMHO toch echt niet te gebeuren.

Wat je wel kan doen is de CEC uitzetten op je decoder, tenzij je daar absoluut ook CEC wil. Enige reden om CEC met de PS4 te willen doen is om de PS4 aan te sturen met de codes van de TV, bvb wanneer je een DVD wil afspelen of wil Netflixen of zo. Maar dan heb je enkel CEC nodig tussen TV en PS4.
CEC gebruik ik puur ervoor zodat alles aan /uit gaat automatisch. Alleen bij de ps4 vind ik het erg irritant, misschien dat ik deze even rechtstreek op de tv moet aansluiten

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13:10
Mijn persoonlijke GOTY 2019 al :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Iemand die Greedfall speelt? Benieuwd naar ervaringen!

• ThaBEN
Voor de Disney+ app gebruikers onder ons:

Je kunt op de PS4 via een workaround alsnog de ondertitels aanpassen door ze te laten overrulen door de PS4 instellingen.

Settings --> Accessibility --> Closed Captions --> Vinkje zetten bij 'Display Closed Captions' --> Closed Caption Settings:

Character
Font: Font 2
Size: 200%
Colour: White
Edges: Drop Shadowed
Edge Colour: Black
Opacity: 100%

Captions
Background Colour: Black
Background Opacity: 0%
Window Colour: White
Window Opacity: 0%

Wanneer je exact deze instellingen pakt ziet de ondertiteling er goed uit, al had ik ze liever iets kleiner in beeld gehad. Echter wanneer je van deze settings afwijkt dan beginnen de letters om de een of andere reden te knipperen, wat ik nog irritanter vindt dan die zwarte balk eromheen.

Goed gedaan Spiders!

• Yarisken
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 23:40
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 19:53:
[...]

Zo ver ben ik nog niet. Maar het klopt niet helemaal volgens mij. Ten eerste heb je een eiland wat altijd blijft en je neemt al je spullen en recepten mee naar en nieuw eiland.

Welkome toevoeging is dat de citizins (npc's) mee helpen met boeren, bouwen en vechten. Ik vind hem echt weer heel tof....
Hallo,

Ik wil het spel kopen voor mijn zoon van 8. Die kan nog wel geen engels. Is dit doenbaar voor hem ? Hij is dol op minecraft en zag een filmpje over dragon quest voorbijkomen.
Hoe meer ik van dit spel zie, hoe meer ik met zekerheid kan zeggen dat ik er na 10 uur klaar mee ben. Politiek, menu'tjes, een setting die me niet echt aanstaat. Ik twijfel niet aan de kwaliteit, maar het is denk ik niks voor mij.
Yarisken schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:07:
[...]

Hallo,

Ik wil het spel kopen voor mijn zoon van 8. Die kan nog wel geen engels. Is dit doenbaar voor hem ? Hij is dol op minecraft en zag een filmpje over dragon quest voorbijkomen.
Engels is toch wel nodig. Anders snap je niet wat je voor al die quests (opdrachten) moet doen. En die zijn wel noodzakelijk omdat het verhaal en quests je naar nieuwe dingen leiden die je nodig hebt om te bouwen. Als je story uit hebt kun je eigenlijk pas helemaal vrij bouwen ...

• theduke1989
Beste alle,.

Ik merk de laatste tijd dat ik problemen heb met het installeren van updates.

Het downloaden gaat nog goed, maar dan het installeren ( copying update file ) duurt echt lang of installeert zelfs helemaal niet. Gaat bijvoorbeeld tot 84% en dan gebeurt er niks. Het installeren van de games gaat wel gewoon goed altijd.

Iemand ervaring? Want ik krijg geen foutmeldingen of wat dan ook.

theduke1989 wijzigde deze reactie 18-09-2019 22:48 (6%)

theduke1989 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:46:
Beste alle,.

Het downloaden gaat nog goed, maar dan het installeren ( copying update file ) duurt echt lang of installeert zelfs helemaal niet. Gaat bijvoorbeeld tot 84% en dan gebeurt er niks. Het installeren van de games gaat wel gewoon goed altijd.

Ik zou het volgende eens proberen;
https://www.easeus.com/re...pt-data-error-on-ps4.html

Beste alle,.

Wat heb je zelf al geprobeerd cq. gevonden? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je de download pauzeert en weer verder laat gaan?

PS4 al opnieuw opgestart? Game al opnieuw geïnstalleerd? Netwerktest gedaan?

bram1984 wijzigde deze reactie 19-09-2019 09:49 (6%)

• theduke1989
Ik heb vaak geprobeerd om de update de deleten en opnieuw werkt niet altijd. Moet dan als het niet werkt inilizie PS4 doen. En dan werkt het wel, maar dan ben ik alles kwijt.

En het gebeurt nu dus bij alle spellen wanneer ik de update moet installeren.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:36

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Database rebuilden helpt ook niet?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Tamarin lijkt me ook wel geinig:

Ziet er wel cute uit. Even wachten hoe de gameplay uitpakt ...

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Kan je spellen die VR ondersteunen ook gewoon ‘normaal’ spelen? Zoals gran turismo en resident evil?

Ik wil deze spellen kopen, maar de tekst ‘VR-ready’ op de hoes schrikt me af. Of moet ik de normale versie kopen?

• Cartoon
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 27-10 11:08
Hamazaki schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:11:
Kan je spellen die VR ondersteunen ook gewoon ‘normaal’ spelen? Zoals gran turismo en resident evil?

Ik wil deze spellen kopen, maar de tekst ‘VR-ready’ op de hoes schrikt me af. Of moet ik de normale versie kopen?
Dat kan. GT heb ik niet, dus weet niet of dat net een VR required game is, maar RE7 kan sowieso.

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:55
Hamazaki schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:11:

Als er staat "VR-ready" of "VR compatible" betekend het dat er een VR mode is, maar VR niet verplicht is. Als er iets van "Only for VR" of "VR required" staat is het alleen voor VR.

Bij Gran Turismo is VR maar een kleine tech-demo achtige ervaring, je kunt niet tegen andere spelers in VR racen.

Kalder wijzigde deze reactie 20-09-2019 01:49 (42%)

• koenvdlinden
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 17-11 22:58
Laatste had ik een Fortnite update. Update bleef op 4% hangen, totdat ik merkte dat er een download voor blackop 4 binnen kwam. Toen ik de download pauzeerde ging de update van Fortnite wel weer verder.
De updates gaan de afgelopen jaren al traag. Hij kopieert volgens mij eerst de huidige versie en gaat daar een patch/update overheen zetten. Mocht in dit proces iets fout gaan dan heb je de vorige versie nog.
Het kopiëren van de data is dus het euvel.

• theduke1989
@koenvdlinden ik heb dit probleem bij alle spellen die ik bezit en een update moet uitvoeren.

Ik heb al enkele keren initialisatie gedaan. Het werkt dan wel, maar de nieuwe update krijg ik dezelfde issue.

• Spud82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:05
Gaat iemand nog aan dat eerste Ni No Kuni deel beginnen dat vandaag eindelijk uitkomt op de ps4? Heb 'm altijd wel willen spelen, maar nu ie er is twijfel ik. Te oud, gedateerd inmiddels? Hoe is dit spel tov deel 2?
We watch them. They watch us.

#Narcos: Rise of the Cartels. The official game based on #Netflix’s award-winning TV series. Coming to #PlayStation4 late 2019.

GTA with Narco style. Wie heeft er al zin in?

• Albinoraptor
Dat lijkt eerder op een XCOM-achtige game dan een GTA game en kan niet zeggen dat die trailer ook maar enige opwinding opwekt.

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Ziet er niet uit als iets wat ik kan waarderen. Ziet er uit als een typische money grab op basis van een bekende naam.

Discogs

• s0kkie
The Last of Us 2 op State of Play 24 september _/-\o_

• poor Leno
OMG deze is helemaal niet op mn radar geweest :X

Een Terminator shooter! oOo *O*

• DigitalError
  • Nu online
prepare to be disappointed :+

• poor Leno

• DigitalError
  • Nu online
ik wordt er niet echt wild van moet ik eerlijk zeggen, eerst maar eens afwachten wat de reviews gaan doen. maar het staat totaal niet op de prioriteitenlijst in ieder geval.

• poor Leno
DigitalError schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:09:
[...]

ik wordt er niet echt wild van moet ik eerlijk zeggen, eerst maar eens afwachten wat de reviews gaan doen. maar het staat totaal niet op de prioriteitenlijst in ieder geval.
Oh ik kreeg er juist wel een goeie Terminator vibe van :)

Maar ik had gehoopt dat t een soort multiplayer tegen de computer was, zoals Destiny oid..

• Kwistnix
  • Laatst online: 15:53
Als het net zo'n lachwekkend niveau heeft als het spel dat Teyon uitgepoept heeft met de Rambo licentie, dan hoef je er inderdaad niet veel van te verwachten. Misschien leveren ze nu wel iets fatsoenlijks af. De tijd zal het leren.

Edit: afgaand op de trailer lijkt het geen rail shooter te zijn, maar dat bleek uit de Rambo trailer destijds ook niet echt: YouTube: Rambo The Video Game Trailer

Kwistnix wijzigde deze reactie 20-09-2019 19:03 (22%)

• Anton.net
Eigenlijk te belachelijk dat developers blijven vastklampen aan 'eind oktober-november' om hun games te releasen.
Ik houd zelf een lijstje bij met games die ik wil gaan spelen, of tenminste eens proberen. Dan zie ik dat er 7(!) games binnen 1 maand tijd uitkomen
-CoD: Modern Warfare (2019) 25 oktober 2019
-The Outer Worlds 25 oktober 2019
-MediEvil 25 oktober 2019
-Death Stranding 8 november 2019
-Need For Speed Heat 8 november 2019
-Star Wars Jedi: Fallen Order 15 november 2019
-Doom Eternal 22 november 2019

Kunnen ze dat niet een beetje spreiden? |:(
Death Stranding is de enige die ik full price op release ga halen

• DigitalError
  • Nu online
Anton.net schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:56:
Eigenlijk te belachelijk dat developers blijven vastklampen aan 'eind oktober-november' om hun games te releasen.
Ik houd zelf een lijstje bij met games die ik wil gaan spelen, of tenminste eens proberen. Dan zie ik dat er 7(!) games binnen 1 maand tijd uitkomen

Lang leve de feestdagen en Black Friday :+

• Anton.net
Gerucht: The Last of Us 2 release date: 28 februari 2020
Er is een gewone edition, special edition en collectors edition
bron is nibellion op Twitter, meestal zeer betrouwbaar
hopefully it's true :)

Anton.net wijzigde deze reactie 21-09-2019 15:32 (69%)

Op mijn verjaardag en dan wordt ik 45. _/-\o_ Die haal ik toch pas met flinke korting.
Anton.net schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:16:
Gerucht: The Last of Us 2 release date: 28 februari 2020
Er is een gewone edition, special edition en collectors edition
bron is nibellion op Twitter, meestal zeer betrouwbaar
hopefully it's true :)
OMG! Mijn lijstje blijft ook maar groeien ... :'( :9

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:27

Mja zo gaat het al jaren, maar gelukkig hoef ik hiervan maar 1 game (star wars) bij launch en zelfs die zou ik later kunnen halen omdat het toch een singleplayer game is. NFS haal ik wel in de eerste sale en de rest hoef ik eigenlijk niet. COD valt sinds vandaag af omdat Ground War gewoon geen reet aan is en de normale gameplay me ook niet trekt. Men had het over gebrek aan radar maar die UAVs hangen nog net zo vaak in de lucht dat het geen reet uitmaakt.

Death Stranding blijft een walking simulator die ik anders nog wel op Twitch kijk of iets dergelijks, maar sowieso wacht ik de reviews en sale af voordat ik daar naar kijk. Die andere 3 boeien me weinig. Nee, dit jaar doet het voor mij vrij slecht qua AAA titels. De DLC van AC Odyssey heeft me nog het meest vermaakt (serieus die shit is huge net als de main game) en The Division 2 vond ik tof, mede omdat ik al eens in die stad geweest ben en je dus wat dingen gaat herkennen. Maar verder matig jaar.

Martinspire - PC, PS4, X1

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Martinspire schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:53:
[...]

Mja zo gaat het al jaren, maar gelukkig hoef ik hiervan maar 1 game (star wars) bij launch en zelfs die zou ik later kunnen halen omdat het toch een singleplayer game is. NFS haal ik wel in de eerste sale en de rest hoef ik eigenlijk niet. COD valt sinds vandaag af omdat Ground War gewoon geen reet aan is en de normale gameplay me ook niet trekt. Men had het over gebrek aan radar maar die UAVs hangen nog net zo vaak in de lucht dat het geen reet uitmaakt.

Death Stranding blijft een walking simulator die ik anders nog wel op Twitch kijk of iets dergelijks, maar sowieso wacht ik de reviews en sale af voordat ik daar naar kijk. Die andere 3 boeien me weinig. Nee, dit jaar doet het voor mij vrij slecht qua AAA titels. De DLC van AC Odyssey heeft me nog het meest vermaakt (serieus die shit is huge net als de main game) en The Division 2 vond ik tof, mede omdat ik al eens in die stad geweest ben en je dus wat dingen gaat herkennen. Maar verder matig jaar.
Heb CoD net ook geannuleerd. Even Ground War gespeeld maar dat sloeg nergens op. Wacht wel eerst even af op de reviews en wat ervaringen hier.

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik snap de druk om alles day one te moeten/willen spelen ook niet (meer) wellicht dat ik mijn woorden weer ga eten als we ooit diablo 4 of street fighter 6 krijgen...muv mp focussed games waar het risico is dat er gewoon te weinig mensen online blijven dan.

Maar goed uit dit lijstje....
Eigenlijk alleen maar milde interesse in Medievil. Death stranding idd mogelijk checken op yt, maar niet mijn genre verwacht ik. (doom en Star Wars zijn voor mij meer plus of gamepass dingen....)

Maar ook namens mij succes gewenst als je ze allemaal en dan ook nog tegelijk wil spelen :)

Ik zou zelf toch gaan strepen tot je er 1 of 2 over zou houden.

Sagat wijzigde deze reactie 22-09-2019 08:07 (52%)

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:06
Sagat schreef op zondag 22 september 2019 @ 07:58:
Ik snap de druk om alles day one te moeten/willen spelen ook niet (meer) wellicht dat ik mijn woorden weer ga eten als we ooit diablo 4 of street fighter 6 krijgen...muv mp focussed games waar het risico is dat er gewoon te weinig mensen online blijven dan.
Ik ben zelf ook een patient gamer, maar je kunt natuurlijk altijd wel die ene game hebben waar je wel zo enthousiast van wordt dat je hem meteen wil spelen of er over mee wil kunnen praten. Zo was ik zelf bezig met dishonored 2 (geweldige game) maar die moest nu echt even plaats maken voor Borderlands 3. Dat is echter echt een uitzondering, deze blijf ik wel veel spelen maar tussendoor ben ik straks gewoon weer met wat oudere games bezig.
Dus je hoeft je woorden niet te eten als je toch een of twee games meteen bij release wil hoor :+

Gamertag: Finraziel42

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:07
Ik hoop dat The Last of Us Part II ook uit gaat komen voor de PS4 en de PS4pro.

Niet dat Sony besluit het als een launch titel te gaan gebruiken voor de nieuwe aankomende PS5 volgend jaar of zo.

• DigitalError
  • Nu online
toro schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:09:

Niet dat Sony besluit het als een launch titel te gaan gebruiken voor de nieuwe aankomende PS5 volgend jaar of zo.
De releasedatum van de ps5 ligt nog een paar maanden na de bovengenoemde datum voor TLoU part 2 dus dat zal wel goedkomen ;)

toro schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:09:

Vreemde opmerking. Hij gaat juist op de PS4 komen. Je laat niet jarenlang trailers een teasers zien voor iets dat alleen op een niet aangekondigde console uit gaat komen. Morgen State of Play en twee dagen later is er een media event (hands-on volgens de geruchten). Dat doe je dan ook niet. Nee, deze gaat in februari of maart komen. :)
@bram1984 zekers te weten! Bovendien is de install base van de PS4 natuurlijk vele malen groter dan die van de PS5 in het begin ...

• Anton.net
@bram1984 Dat media event is ook morgen, zelfde dag als SoP.
2 dagen later is Outbreak Day, dan zal er ook wel iets rond TLoU te doen zijn.
Ik denk dat dat media event over de multiplayer gaat gaan. Journalisten zouden 3u hands on krijgen. Nooit dat Sony zo een groot deel van de campaign aan de media gaat tonen, en al zeker niet zoveel maanden voor release.
Uncharted 4 had een multiplayer beta, paar maanden voor release. Wie weet krijgt TLoU II dat ook

Anton.net wijzigde deze reactie 23-09-2019 13:09 (6%)

• s0kkie
Net even Jedi Outcast remaster gespeeld, blijft een klassieker _/-\o_

Anton.net schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:01:
@bram1984 Dat media event is ook morgen, zelfde dag als SoP.
2 dagen later is Outbreak Day, dan zal er ook wel iets rond TLoU te doen zijn.
Ik denk dat dat media event over de multiplayer gaat gaan. Journalisten zouden 3u hands on krijgen. Nooit dat Sony zo een groot deel van de campaign aan de media gaat tonen, en al zeker niet zoveel maanden voor release.
Uncharted 4 had een multiplayer beta, paar maanden voor release. Wie weet krijgt TLoU II dat ook
Ah ik dacht dat het event op Outbreak Day was. Dan zullen we op die dag wel previews kunnen verwachten.

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-11 15:13

Death Stranding staat bij mij al een maandje in de pre-order. Mee gedaan aan de inruil actie van Game Mania. En had ook nog een coupon van €15. Dus zelf bijna geen reet voor betaald.

Al moet ik eerlijk bekennen, dat ik nog geen flauw idee hebt waar DS over gaat :P Puur gekocht vanwege Hideo en MSG. Heb veel vertrouwen in die man. Maar van die gameplay filmpjes wordt je ook niet veel wijzer.

Death Stranding is denk ik de enige game in november/dec die ik ga kopen. Ni No Kuni 1 remastered (week terug uitgekomen) en Concrete Genie staan ook nog op het lijstje. Maar dat zijn geen games die ik op day 1 hoef.
s0kkie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 07:48:
Net even Jedi Outcast remaster gespeeld, blijft een klassieker _/-\o_
Ik heb de game sinds vanochtend ook en het is de eerste keer dat ik het speel. Nog tips voor een beginnende padawan als ik?

• G.Scholtens
Kan iemand vertellen of er een single player gedeelte komt in de nieuwe call of duty? Zoek nog een goeie shooter met single player.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:14:
Kan iemand vertellen of er een single player gedeelte komt in de nieuwe call of duty? Zoek nog een goeie shooter met single player.
Dat valt écht wel op te zoeken 8)7

/on-topic: vrijdag Tropico 6 *O* *O*

Hou van die Kalypso games. Had bijv. Railway Empire op de PS4 al veel gedaan, nu ook op de One ermee begonnen. Sudden Strike is ook zo'n topper. B)

Exorcist wijzigde deze reactie 24-09-2019 10:26 (25%)

G.Scholtens schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:14:
Heeft je werkgever iedere zoekmachine geblokkeerd ofzo? :+

spoiler:
Ja

• G.Scholtens
bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:39:
[...]

Heeft je werkgever iedere zoekmachine geblokkeerd ofzo? :+

spoiler:
Ja
Hihi nee hoor, soms te lui om te zoeken >:)

• DigitalError
  • Nu online
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:41:
[...]

Hihi nee hoor, soms te lui om te zoeken >:)
maar wel genoeg energie om hier een reactie te typen wat net zoveel moeite kost 8)7
en dan nog niet eens in het CoD MW topic ook waar ze er denk ik eerder antwoord op weten te geven |:(

DigitalError wijzigde deze reactie 24-09-2019 10:45 (16%)

• G.Scholtens
DigitalError schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:45:
[...]

maar wel genoeg energie om hier een reactie te typen wat net zoveel moeite kost 8)7
8)7 :P

• s0kkie
Dennis585 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:36:
[...]

Ik heb de game sinds vanochtend ook en het is de eerste keer dat ik het speel. Nog tips voor een beginnende padawan als ik?
Nee niet echt eigenlijk haha, de eerste twee levels ben je nog alleen met een blaster en daarna krijg je om de zoveel levels een nieuwe skill en die wordt paar keer geupgrade :P
Dan kan je helemaal los gaan om je vijanden weg te smijten 8)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:38
Ik houd zelf een lijstje bij met games die ik wil gaan spelen, of tenminste eens proberen.

Alleen deze twee haal ik gewoon als ze uitkomen. Hoewel ik nog niet zeker ben over Doom. Dat hangt er vanaf of ik tegen die tijd weer zin heb in een SP shooter. Eerst CoD spelen, want ja, ik ben "that guy" die elk jaar de nieuwe koopt :P

Death Stranding weet ik nog niet. Dat is echt zo'n titel waar ik eerst veel reviews van wil lezen en die ik dan misschien pas op de PS5 ga spelen.

TLOU2 is nog te ver weg maar die haal ik waarschijnlijk wel meteen als die uitkomt. Ik ben dan wel zo'n sukkel die het spel óók voor de eventuele PS5 zal kopen trouwens. Gewoon, omdat daarom.

Vrijdag wijzigde deze reactie 24-09-2019 11:05 (8%)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Vrijdag schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:03:
[...]

Alleen deze twee haal ik gewoon als ze uitkomen. Hoewel ik nog niet zeker ben over Doom. Dat hangt er vanaf of ik tegen die tijd weer zin heb in een SP shooter. Eerst CoD spelen, want ja, ik ben "that guy" die elk jaar de nieuwe koopt :P

Death Stranding weet ik nog niet. Dat is echt zo'n titel waar ik eerst veel reviews van wil lezen en die ik dan misschien pas op de PS5 ga spelen.

TLOU2 is nog te ver weg maar die haal ik waarschijnlijk wel meteen als die uitkomt. Ik ben dan wel zo'n sukkel die het spel óók voor de eventuele PS5 zal kopen trouwens. Gewoon, omdat daarom.
Ik heb destijds TLOU voor ps3 geskipped omdat de geruchten wel heel erg hard op een ps4 versie duiden, na de 'remakestation 4' heb ik er zelf dan ook geen enkele twijfel over dat er een ps5 versie zal komen, en voor de minieme kans dat dit niet het geval is of dat hij om wat voor reden dan ook minder is, dan is mij ps4 er ook nog steeds als er straks een ps5 komt :D

Deel 1 overigens nooit in gekomen (net als 131917913 andere top games, dus het ligt aan mij) wellicht tch die ook nog maar een kans geven.....vond de sfeer wel super.Maar dat is de andere (misschien wel hoofdreden) dat ik hem skip en dus al eerder skipte bij zijn voorganger, ben niet zo'n fan van het genre.
Finraziel schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:24:
[...]

Ik ben zelf ook een patient gamer, *snip*
Heh mooie term. Maar gezien ik voornamlijk dus sp speel, en ook me meer dan prima met retro spul vermaak is dat heel erg van toepassing idd. Klinkt ook beter dan 'te gierig om nieuwe games te halen' :+

Pagina: 1 ... 125 ... 134 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True