Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bazuin99
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 11-09 13:41
Vraag over ea acces voor ps4. Stel ik neem deze maand ea acces en ik koop fifa 20 daardoor met korting en ik kan hem eerder spelen en vervolgens na een maand het ea acces weer stop zet. Kan ik dan fifa 20 gewoon blijven spelen?
bazuin99 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:41:
Vraag over ea acces voor ps4. Stel ik neem deze maand ea acces en ik koop fifa 20 daardoor met korting en ik kan hem eerder spelen en vervolgens na een maand het ea acces weer stop zet. Kan ik dan fifa 20 gewoon blijven spelen?
Ja. Je krijgt korting omdat je EA access lid bent, maar je koopt hem wel gewoon een hij zit dus ook gewoon in je library. Het is niet zoals een 'gratis' ps plus game of zo.

Gamertag: Finraziel42

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-09 15:54
Finraziel schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:18:
[...]

Ja. Je krijgt korting omdat je EA access lid bent, maar je koopt hem wel gewoon een hij zit dus ook gewoon in je library. Het is niet zoals een 'gratis' ps plus game of zo.
Het is precies zo als een betaalde ps plus korting game!

• bazuin99
Maar kan ik hem na opzeggen gewoon blijven spelen?
Joostje123 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:26:
[...]

Het is precies zo als een betaalde ps plus korting game!

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-09 13:00
Oh jee ik krijg weer zin Horizon Zero Dawn. Ik kwam die 4 disc versie tegen op Youtube en begin te luisteren en kreeg meteen weer allemaal herinneringen hoe tof het spel ook alweer is.
bazuin99 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:32:

[...]
Google, EA Access PS4, FAQ, vraag 4: Hoe lang mag je EA Access-games spelen?

Zolang je abonnee bent! Je kunt elke game in onze gigantische collectie onbeperkt spelen, zolang je over een actief lidmaatschap beschikt. Er worden geen games uit de collectie verwijderd (behalve in uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld wanneer de spelservers van een game gesloten worden), dus je kunt er altijd van op aan dat je games klaar staan om gespeeld te worden.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:35
Games in de EA Access library ja.
Fifa 20 is gewoon een aankoop in de Ps Store met korting, daar zit geen abo aan vast.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

TheGreatWar2077 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:38:
Oh jee ik krijg weer zin Horizon Zero Dawn. Ik kwam die 4 disc versie tegen op Youtube en begin te luisteren en kreeg meteen weer allemaal herinneringen hoe tof het spel ook alweer is.
Ik ook, maar dan omdat ik van de week I am mother gezien heb... die film gaf enorme HZD vibes...

Gamertag: Finraziel42

• bazuin99
bram1984 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:58:
[...]

Google, EA Access PS4, FAQ, vraag 4: Hoe lang mag je EA Access-games spelen?

Zolang je abonnee bent! Je kunt elke game in onze gigantische collectie onbeperkt spelen, zolang je over een actief lidmaatschap beschikt. Er worden geen games uit de collectie verwijderd (behalve in uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld wanneer de spelservers van een game gesloten worden), dus je kunt er altijd van op aan dat je games klaar staan om gespeeld te worden.
Aan dit antwoord heb ik dus precies niets. Als er nou stond 'Hoe lang kan je games spelen die je hebt gekocht met EA Acces korting? Aangezien fifa 20 geen EA acces-game is. Maar het antwoord op mijn vraag is inmiddels gegeven. Bedankt/
bazuin99 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:32:
[...]
Ja, net zoals een betaalde PS Plus korting game dus. Wat @Joostje123 dus bedoelt zijn de games waar je als PS+ lid korting op krijgt bij aankoop, dus niet de gratis games die inderdaad enkel met een actief abonnement speelbaar zijn.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13:34
De beste Star Wars Jedi games komen naar de PS4 8) _/-\o_
https://www.polygon.com/2...do-switch-nintendo-direct

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
Ik ben wel een beetje klaar met dat porten / remasteren van ouwe meuk. laat ze gewoon nieuwe games maken die we nog niet gespeeld hebben, zoals de nieuwe Fallen Order die eind dit jaar uitkomt.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:59

Lapras

Ice beam

In dat geval kan ik je Monster Hunter World ook aanraden (forse uitbreiding komt morgen uit). Wel lastiger om in te komen en alles te begrijpen, maar een stuk bevredigender te spelen. Als je je even door de rare Japanse meuk heen worstelt.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:55:
Ik ben wel een beetje klaar met dat porten / remasteren van ouwe meuk. laat ze gewoon nieuwe games maken die we nog niet gespeeld hebben, zoals de nieuwe Fallen Order die eind dit jaar uitkomt.
ik vind het geweldig. ik zou anders Metal gear solid, crash bandicoot of spyro nooit opnieuw hebben opgepakt, terwijl ik er wel zin in had om het weer te spelen.

• Cartoon
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 14:19
DigitalError schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:55:
Hoeft ze niet te kopen toch? Ik heb niet het idee dat het ten koste gaat van nieuwe games eigenlijk en blijkbaar is er wel een markt voor. Ik speel het ook niet, maar snap niet echt waarom je er negatief tegenover zou staan.
Er is ook een verschil tussen een game porten en een game remake. Remakes vallen bij mij wel in de smaak met als beste voorbeeld Resident Evil 2.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13:34
Cartoon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:31:
[...]

Hoeft ze niet te kopen toch? Ik heb niet het idee dat het ten koste gaat van nieuwe games eigenlijk en blijkbaar is er wel een markt voor. Ik speel het ook niet, maar snap niet echt waarom je er negatief tegenover zou staan.
Het spreekwoordelijke 'spijker op de kop slaan' :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

http://betacode.ubi.com/b988c519

Haal een beta code voor Ghost Recon Breakpoint.

OP=OP.

Alles op.

Dennis585 wijzigde deze reactie 05-09-2019 14:54 (9%)

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Thanks! Eentje binnengehaald! _/-\o_

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:49
OzzieMann schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:25:
[...]

Thanks! Eentje binnengehaald! _/-\o_
Dat ging rap:
SORRY, ER ZIJN GEEN CODES MEER BESCHIKBAAR

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Ik heb geen zin om eerste weer te gaan inloggen bij Ubisoft etc.

Dus hier is nog code voor eerste liefhebber:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:14
Albinoraptor schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:27:
Ik heb geen zin om eerste weer te gaan inloggen bij Ubisoft etc.

Dus hier is nog code voor eerste liefhebber:
Members only:
Werkt niet, dus waarschijnlijk al gebruikt.

Ondanks dat bedankt voor het posten (y)

• SpeedyNick
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:24
ik heb ook nog een extra code voor de ghost recon breakpoint beta gekregen, voor de liefhebber;

Members only:

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:17

sten123

PSN: MisterxBee

SpeedyNick schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:46:
ik heb ook nog een extra code voor de ghost recon breakpoint beta gekregen, voor de liefhebber;

Members only:
Dank voor de code _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: MisterxBee

• SpeedyNick
Graag gedaan! :> Zou zonde zijn als deze ongebruikt bleef 8)

• Jurjen08
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:48
Op een of andere manier hier ook ineens de drang om dit te spelen. Gisteravond opgestart en een New Game+ opgestart. Heerlijk! Voorlopig ga ik weer hier mee aan de slag :D Het spel 1x uitgespeeld en toen gestopt, dus het was even wennen haha

Xencupio @ Battle.net

Hier net het omgekeerde :). Heb recent HZD gekocht en was het al vergeten van die geweldige soundtrack van Joris de Man en vocals van Julie Elven (hoe toepasselijker kan iemands familienaam zijn :D) dat ik eigenlijk niet verder kom dan de muziek te beluisteren ipv het spel te spelen :).
ook zin in ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Heb jij daar wel tijd voor met Greedfall om de hoek?
;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 06-09-2019 18:35 (4%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:35
Greedfall ga ik ook scherp in de gaten houden. Spreek mij wel aan. Alleen wacht ik wel wat reviews af, want Spiders heeft niet een heel erg sterke reputatie.
Ik ken Spiders niet maar wat ik tot nu toe gezien heb stemt me wel gerust. Ben benieuwd!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

PS UK verkoopt 10 exclusives met een nieuwe boxart. Te koop bij GAME
Ziet er goed uit :9~ (beetje geldklopperij wel)

Ik heb al deze games uitgespeeld behalve Wipeout
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:35:
Heb jij daar wel tijd voor met Greedfall om de hoek?
;)
Eigenlijk niet. Maar heb afspraak staan om BL3 en Breakpoint in coop te gaan spelen. Greedfall moet dus wachten tot daarna ...

• Hamazaki
  • Niet online
Wat een meester HDR performance heeft the witcher zeg, ik geniet alleen al puur door dit bij deze game. Kon rockstar veel van leren.

Hamazaki wijzigde deze reactie 07-09-2019 14:24 (7%)

• SpeedyNick
Hamazaki schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:22:
Wat een meester HDR performance heeft the witcher zeg, ik geniet alleen al puur door dit bij deze game. Kon rockstar veel van leren.
Na jouw reactie meteen de disc er maar weer eens ingegooid. Moet de laatste uitbreiding nog uitspelen :D
En laat ik in de tussentijd sinds de release nu een mooie LG OLED inmiddels hebben staan O+

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:15

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Hamazaki schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:22:
Afgezien van de vage haarkleur in donkere ruimtes (tenzij dat gefixtt is inmiddels) zeker genieten :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Hamazaki
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:54:
[...]

Afgezien van de vage haarkleur in donkere ruimtes (tenzij dat gefixtt is inmiddels) zeker genieten :9
Nee, net nog meegemaakt haha.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:36

SD5k

>4&X

Ik heb deze game hier volgens mij nog niet voorbij zien komen, ziet eruit als een metroidvania game met wat Souls invloeden.
Vooral de art style en animaties spreken me wel erg aan, als de prijs goed is koop ik hem bij release.
@SD5k Ik ben echt wel helemaal klaar met die pixel meuk ... Tis 2019 ondertussen ...

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:31
-SaveMe- schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:04:
@SD5k Ik ben echt wel helemaal klaar met die pixel meuk ... Tis 2019 ondertussen ...
Hahaha zegt degene die weetikhoeveel gare meuk ongeveer elke dag post _O- :>
poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 14:20:
[...]

Hahaha zegt degene die weetikhoeveel gare meuk ongeveer elke dag post _O- :>
Maar geen pixels :9

• Jorgen
't Is ook niet mijn cup of tea. Ik laat dit soort games (qua visuals) dan ook meestal liggen. Tenzij het bijv. om een oude Super Mario of Sonic gaat en ik daadwerkelijk die oude game nog eens wil doen. Voor de rest, graag high res <3

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:30
*snip* rant

Geronimous wijzigde deze reactie 09-09-2019 20:02 (140%)

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Siebelouis
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-09 13:14
*snip* troll

Geronimous wijzigde deze reactie 09-09-2019 20:02 (122%)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:36

SD5k

>4&X

-SaveMe- schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:04:
Dat kan, ik heb er zelf geen problemen mee, zeker niet wanneer het erop lijkt dat 2 van mijn favoriete games ooit worden gecombineerd (Symphony of the Night en Dark Souls).

Graphics zijn voor mij geen prioriteit, ik vind de art style en sfeer een stuk belangrijker dan hoeveel miljoen miljard polygonen er worden gerenderd. Daarnaast.. gameplay boven alles.

• Jorgen
Catch22 schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:35:
Waar komt uberhaupt die behoefte vandaan om te laten weten dat je iets niet tof vindt? Helemaal met zo'n dooddoener van een oneliner?

Vind je het niets, sla het lekker over. Dat negatieve reageren heeft niemand wat aan
Is dat aan mij gericht? Ik geef enkel aan dat ik niet geïnteresseerd ben, inclusief het waarom. Dat mag toch? Voor enkel hosanna hebben we de kerk :+ :>

Om dan te vertellen wat ik wel wil spelen: graag een Forza Horizon 4 alternatief op de PS4.

• Hamazaki
  • Niet online
gisteren jonh wick 3 bekeken en toen dacht ik, waar blijven games als max payne/wet/stranglehold? beetje mensen in elkaar slaan in aikido style, daarna kapot schieten... :*)

Hamazaki wijzigde deze reactie 09-09-2019 15:39 (29%)

@Hamazaki

Sleeping Dogs komt dicht in de buurt van jou opgenoemde spellen. Sleeping Dogs heb ik met veel plezier op de Xbox 360 en PS4 uitgespeeld.

• Hamazaki
  • Niet online
Dennis585 schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:21:
@Hamazaki

Sleeping Dogs komt dicht in de buurt van jou opgenoemde spellen. Sleeping Dogs heb ik met veel plezier op de Xbox 360 en PS4 uitgespeeld.
ook weer zo oud, doe maar een lineaire-game ala stranglehold.
Reviews van Borderlands 3 sijpelen binnen en geven hoge cijfers!

http://www.pushsquare.com...llseye_with_strong_scores

• Albinoraptor
  • Nu online
Hamazaki schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:28:
[...]

En het is echt een bagger game, die hele True Crime trilogie, weet dat ik eerste nog vol enthousiasme heb gekocht en na 15 min was ik er wel klaar mee. De controls + auto rijden waren in alle 3 de games zo veel slechter als de GTA serie, dat ik er echt niet van kon genieten.

Belabberde controls zijn mij doorn in oog.

• Hamazaki
  • Niet online
Albinoraptor schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:49:
[...]

Belabberde controls zijn mij doorn in oog.
daar was het slow-motion knopje voor.. :9
Hamazaki schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:28:
Stranglehold heb ik met veel plezier uitgespeeld op de Xbox 360 destijds.

Voor degenen die nog nieuwe horror zoeken:

Dennis585 wijzigde deze reactie 09-09-2019 17:41 (25%)

Aftellen naar vrijdag ...

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:31
@Vrijdag Volgens mij heeft ie het op je voorzien :X

poor Leno wijzigde deze reactie 09-09-2019 18:42 (23%)

poor Leno schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:42:
[...]

?? :?

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:50
poor Leno schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:42:
[...]

Bring it on! >:)

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
dat gaat ook weer niet helemaal zo als het hoort blijkbaar:
https://kotaku.com/border...ure-is-strange-1837989454

en dan ook al dat gezeik van 2K over NBA2K20 met die insane bullshit gokpraktijken in de game... gaat lekker daar.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

DigitalError schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:30:
[...]

dat gaat ook weer niet helemaal zo als het hoort blijkbaar:
https://kotaku.com/border...ure-is-strange-1837989454

en dan ook al dat gezeik van 2K over NBA2K20 met die insane bullshit gokpraktijken in de game... gaat lekker daar.
Vaag verhaal zeg. Waarom zouden ze dat doen.

• Vrijdag
bram1984 schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:43:
[...]

Vaag verhaal zeg. Waarom zouden ze dat doen.
Misschien heeft dat hier wat mee te maken:

Privédetectives naar iemands huis sturen en hem daar intimideren. Echt. WTF!

Vrijdag wijzigde deze reactie 10-09-2019 11:55 (10%)

The Last of Us II media event op 24-09. Ik vermoed dat we een releasedatum gaan krijgen. Eindelijk.

https://www.resetera.com/...dia-event-9-24-19.140021/
Dat event is blijkbaar achter gesloten deuren voor de media.
De publieke presentatie zal wel op Outbreak Day zijn vermoed ik

Anton.net wijzigde deze reactie 10-09-2019 01:28 (10%)

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 01:21
bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:40:
The Last of Us II media event op 24-09. Ik vermoed dat we een releasedatum gaan krijgen. Eindelijk.

https://www.resetera.com/...dia-event-9-24-19.140021/
Eindelijk is wel het sleutelwoord ja :P
Anton.net schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 01:26:
Dat event is blijkbaar achter gesloten deuren voor de media.
De publieke presentatie zal wel op Outbreak Day zijn vermoed ik
Zullen wel iets van previews van komen hoop ik.
Meer mensen last van dat de trofeeën sinds vanochtend niet meer syncen?

Net een paar trofeeën gehaald in het vandaag uitgekomen eFootball PES 2020, maar de trofeeën syncen niet en ik krijg niet eens de lijst met te behalen trofeeën te zien. Lastig en vervelend bij zo'n vet voetbal spel. Ik zit wel in de System Software 7.0 beta, maar ik denk dat het probleem in het online gedeelte ligt. Hopelijk is het probleem snel opgelost.
We krijgen deze week ook veel nieuwe Death Stranding footage. Hopelijk nu eens echte mind blowing gameplay.
At the #DeathStranding Live Stages, for Sept 12th we will have about 50 mins of content, and for Sept 14th about 30 mins. For Sept 15th, members of the Japanese VO cast will be joining us, and our dear Hideo Kojima will be there too for all the stages!

• ThaBEN
  • Laatst online: 12:03
Dennis585 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:17:
Meer mensen last van dat de trofeeën sinds vanochtend niet meer syncen?

Net een paar trofeeën gehaald in het vandaag uitgekomen eFootball PES 2020, maar de trofeeën syncen niet en ik krijg niet eens de lijst met te behalen trofeeën te zien. Lastig en vervelend bij zo'n vet voetbal spel. Ik zit wel in de System Software 7.0 beta, maar ik denk dat het probleem in het online gedeelte ligt. Hopelijk is het probleem snel opgelost.
Ik zit ook in die beta en merk dat mij 'What's New' tijdlijn sindsdien niet meer wordt bijgewerkt.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

ThaBEN schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:24:
[...]

Ik zit ook in die beta en merk dat mij 'What's New' tijdlijn sindsdien niet meer wordt bijgewerkt.
De 'What's New' blijft bij mij wel updaten, maar niet perfect.

• ThaBEN
  • Laatst online: 12:03
Dennis585 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:12:
[...]

De 'What's New' blijft bij mij wel updaten, maar niet perfect.
Hmmm vreemd. Moet wel zeggen dat ik de beta heb teruggedraaid gezien share play (welke ik vaker gebruik) anders niet meer werkte. Hoop dat wanneer Firmware 7.0 officieel wordt gereleased deze issues verholpen zijn.

In ander nieuws:
I bought an external SSD for my PS4 Pro & it's AWESOME!

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:05
ThaBEN schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:20:
[...]

Hmmm vreemd. Moet wel zeggen dat ik de beta heb teruggedraaid gezien share play (welke ik vaker gebruik) anders niet meer werkte. Hoop dat wanneer Firmware 7.0 officieel wordt gereleased deze issues verholpen zijn.

In ander nieuws:
I bought an external SSD for my PS4 Pro & it's AWESOME!
[YouTube: I bought an external SSD for my PS4 Pro & it's AWESOME!]
Is er al wat bekend over wanneer 7.0 uit beta komt? Ben met name benieuwd naar die HDR settings, maar zit niet in de beta.
Kalder schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:00:
[...]

Is er al wat bekend over wanneer 7.0 uit beta komt? Ben met name benieuwd naar die HDR settings, maar zit niet in de beta.
Laatste wat ik over die HDR setting las is dat deze helemaal niks doet op dit moment. Ik weet niet of dat inmiddels is veranderd?
Wie gaat er allemaal BL3 spelen ?

Nog snel ff laatste stukjes Division 2 afronden en dan kan hij aan vrijdag :9~

-SaveMe- schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:46:

[YouTube: Borderlands 3 Review]

Deel 2 even geprobeerd. Volgens mij pas leuk als je echt met iemand speelt die je kent. Niet echt mijn ding, ook qua setting.

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:59

Lapras

Ice beam

Ik was fan van BL2, maar aangezien mijn vaste co-op partner een baby heeft gekregen (zijn vriendin althans), vrees ik dat het solo wordt. Dus dan wacht ik net zo goed een paar patches en een prijsverlaging af.

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19-09 09:23

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Ter zijner tijd. Ik primary-ps-share met een vriend en we kopen een soort van om en om games, maar hij koopt soms ook fysiek om het op die manier te kunnen sharen met z'n zus en hij heeft besloten om eerst voor (fysieke) Greedfall te gaan. Daar ben ik ook wel een beetje benieuwd naar, maar ja 3e in de rij ;)

Ach ja, ik vermaak me een dikke prima met No Man's Sky en de Beyond update i.c.m. PSVR, dus waar zou ik de tijd vandaan moeten halen :? Scheelt mogelijkerwijs straks ook in de portemenee moeten we maar denken ;)
bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:05:
[...]

Deel 2 even geprobeerd. Volgens mij pas leuk als je echt met iemand speelt die je kent. Niet echt mijn ding, ook qua setting.
Ik heb deel 2 inclusief alle DLC ook in coop gespeeld. Deel 3 ook weer puur coop met een vriend., gewoon lekker knallen en looten, beetje een gokkast idee. Game is ook niet wezenlijk anders dan het voorgaande deel, alleen meer en nog iets beter. Coop met randoms is ook niet zo leuk, maar mijn huidige coop maat is ook gewoon 'begonnen' als random bij The Division (deel 1) en tegenwoordig zien we elkaar ook IRL. Het kan verkeren :) Maar gelijkgestemd is wel belangrijk voor coop inderdaad!

• Vrijdag
Ik ben nu flink bezig met Darksiders 3 maar het is echt wel de minste van de trilogie. Ondanks dat de devs zeggen dat de vijanden niet schalen heb ik het idee dat je level echt geen ene moer uitmaakt. Alleen je wapens en enhancements. Je bent als Horseman eigenlijk heel erg fragiel, de meeste vijanden hebben je in een paar klappen wel dood. En dan kan je weer een godsgruwelijk stuk opniéuw lopen vanaf de laatste Vulgrim locatie. Terwijl al de monsters al weer gerespawned zijn. In de eerste twee had je tenminste dat je als je terug ging naar een beginstuk, je de vijanden met gemak aan kon.

Ik zit nu al een hele tijd bij een stuk waar ik in een binnenplaats een tornado moet ontwijken. In de binnenplaats zijn artifacts maar om die te pakken moet je dus oversteken. Je kan misschien nét er eentje pakken en dan hoppa, weer dood. En vervolgens kan je weer dat rotstuk lopen, mét de respawnde monsters. Echt, dat is na drie keer gewoon Heel Erg Vervelend. Zelfs gewoon oversteken is al een hele klus.

Nee, een prijs voor briljant speldesign verdienen ze bij lange na niet. En de mappen zijn eigenlijk ook niet zo groot, maar omdat veel is afgesloten (en je later pas tussenweggetjes kan openmaken) ben je vooral heel erg aan het omlopen steeds. Zo lijkt het een enorme map.

En er zijn gek genoeg erg veel tussenlaadschermen. Dat had ik niet meer verwacht anno 2019.

Het verhaal is best interessant, maar het spel zelf valt behoorlijk tegen.

Vrijdag wijzigde deze reactie 10-09-2019 16:55 (20%)

Ik was van plan om er na rdr2 aan te gaan beginnen maar je verhaal brengt me aan het twijfelen.
Jammer te horen dat het zo afwijkt van de pure hack&slash die deel 1 en 2 waren.

In ander nieuws:
Greedfall krijgt vrij goede reviews dus wellicht dat we die als alternatief gaan spelen :)

Betreffende Borderlands:
Nooit gespeeld, maar als je ziet hoe Dice bezig is BF de verkeerde richting op te duwen zijn goede vervangers altijd welkom. Een man moet toch zijn shooter hebben.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 10-09-2019 17:02 (44%)

Download de EA SPORTS™ FIFA 20 Demo:

https://store.playstation...16384_00-FIFA2020DEMOGAME

Ik ben zelf met de vandaag uitgekomen concurrent eFootball PES 2020 bezig die erg spannend en goed is.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:37
weet iemand het volgende?
half november 2017 heb ik een ps4 gekocht + gratis extra controller.. niet heel vaak mee gespeeld. Soms paar weekjes een uurtje achterelkaar en dan weer maanden niet.

Er zaten 2 controller bij ..... en 1 controller doet nu een beetje vreemd .. het knopje links omlaag werkt soms wel en dan weer niet. En nu de hele avond niet. (Directional buttons omlaag)

Is dit een bekend probleem?
en heb ik gewoon pech? of kan ik altijd sony een mailtje sturen?

Aggressor wijzigde deze reactie 10-09-2019 21:19 (8%)

• Vrijdag
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:58:
Ik was van plan om er na rdr2 aan te gaan beginnen maar je verhaal brengt me aan het twijfelen.
Jammer te horen dat het zo afwijkt van de pure hack&slash die deel 1 en 2 waren.
Ach, het is niet echt een héél slecht spel. Het zijn vooral sommige elementen waarvan ik denk "dit is gewoon slecht geïmplementeerd". Vreemde checkpoints, respawnende monsters, zielen kwijt en weer terugvinden, vrijwel zinloos aanvoelend levelsysteem en enhancements waar je eigenlijk maar heel weinig van merkt (totdat je helemaal bij de endgame komt, zo schijnt het).

...crap, dat zijn eigenlijk best wel véél belangrijke elementen... :+
Ik zal binnenkort eens een poging wagen dan. Heb heel kort wat streams gezien en werd toch wel weer blij van het Darksiders sfeertje en grafisch stijltje.

Ik ga Darksiders binnenkort ook proberen. Verwacht er niet te veel van, maar het is toch gratis..

Nu ben ik nog met Batman Arkham Knight bezig. Ik vind het een heel goede game. Heb niet veel met superheroes, maar het is toch heel vermakelijk. Kwalitatief is het ook super, zeker als je bedenkt dat deze game al 4 jaar oud is.
Ik ben nu klaar met de story, maar heb nog wat side content te doen.

Vorige week heb ik ook de adventure mode van Crash Team Racing uitgespeeld. Ook een zeer vermakelijke game!
Ik heb Torchlight II gekocht en gedownload, om erbij te spelen ... Maar eerste indruk is erg matig eerlijk gezegd. De game komt erg outdated over, zeker als je games als Diablo III en Path of Exile hebt gespeeld. In alles is het eigenlijk een oude, te simpele game, graphics, mechanics, besturing, menus, etc.

Beetje een miskoop, ik had denk ik beter een Knight's Quest kunnen aanschaffen ...

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 13:31

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:15

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Shutupandtakemymoney.png :P

Heb er veel zin in, een van de weinige games waarvan ik sterk denk te pre-orderen

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Geen remaster of remake, gewoon een complete rebuild. Deze staat met stip bovenaan mijn lijstje must-haves!

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:05

Ik! Heb er zin in, ga met FL4K starten. Coop met 2 maten, maar deeltje 2 heb ik me zowel SP als MP mee vermaakt.
Oh yeah! Ook al zo’n zin in. Nu nog tijd :+
Wat een sfeer in het origineel, en wat een indruk maakte het destijds op me (en wat de eerste PlayStation er mee op het scherm kon toveren).

Mooie tijden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Die 50min gameplay van Death Stranding is bezig.
Ziet er goed uit, maar lijkt echt wel op een veredelde walking simulator

Edit: Ziet er heel goed uit, I'm sold :)

Anton.net wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:36 (10%)

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-09 22:46
Anton.net schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:53:
Die 50min gameplay van Death Stranding is bezig.
Ziet er goed uit, maar lijkt echt wel op een veredelde walking simulator

Edit: Ziet er heel goed uit, I'm sold :)
Weer jammer dat je niet kan terugspoelen in die live uitzending |:(

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
[...]

Weer jammer dat je niet kan terugspoelen in die live uitzending |:(
YouTube: Death Stranding 50 Minute Gameplay TGS 2019 Live With YongYea

Hier soort van wel...

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-09 22:46
Ah thanks!
Ik heb hier en daar wat minuutjes gekeken en ik weet het nog steeds niet. Het ene moment denk ik van; wtf is dit, dit is niks voor mij en het volgende moment overweeg ik het te kopen :+

Blijf het een vaag gebeuren vinden

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• jaspov
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-09 23:15
Ik krijg al tijden geen mails meer van sony. Iemand een idee hoe je dat weer aanzet?

Ik heb al ingelogd op http://id.sonyentertainmentnetwork.com/

Daar staat al aangegeven dat ik mails wil ontvangen en ook de vinkjes onder personalisatie staan aan. Is er nog een ander plek oid? Spam folder uiteraard ook gecheckt.

De gameplay staat nu ook op het kanaal van IGN (wel nog steeds Japans)
In deze video zie je vooral de gameplay mechanics en de algemeen sfeer van DS. Geen story spoilers.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ja die laat ik lekker aan mij voorbij gaan, wat ziet dat spel er ongelooflijk boring uit zeg.

• Albinoraptor
  • Nu online
Idd zo geweldig dat ik kan niet wacht op hem te spelen, op het moment dat hij 15 euro kost of minder.
Pagina: 1 ... 123 124 125 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True