Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Eigenlijk alles met een traditionele shooter button mapping (ADS en schieten, reloaden, crouch, springen). Dus met games als Spider-Man en God of War niet.

Tegenwoordig moet je in veel games dingen looten met vierkantje. Dat gaat nu heel soepel als je beide vingers op de sticks kunt houden. Daarnaast dus reloaden en springen die ik op de paddles heb zitten.
schumi2004 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:38:
[...]

Heb net een review gekeken maar damm, wat kan dat ding veel.
Denk alleen niet dat ik bij de doelgroep hoor die dit gebruikt :P
Ja je bedoelt zeker al die mods? Ik zou echt niet weten hoe dat gedeelte werkt. Gebruik ik dus ook niet. Het is voor mij puur die twee paddles die ik met mijn middelvingers kan bedienen zodat ik de face buttons zo min mogelijk nodig hebt.

Edit: Nu met Deus Ex MD bezig en dan mis ik het best wel. Je moet heel veel shit oppakken en vaak springen en daarvoor is het perfect.

bram1984 wijzigde deze reactie 30-08-2019 13:47 (5%)

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:05
bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

En maar meteen besteld. Goedkoper gaat het toch niet worden. Even wat zuiniger me doen nu.
Heb je al eens gekeken naar de eXtremeRate Dawn Programable Remap Kit?

Bwoah

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:24
schumi2004 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:38:
[...]

Heb net een review gekeken maar damm, wat kan dat ding veel.
Denk alleen niet dat ik bij de doelgroep hoor die dit gebruikt :P
Ik heb die Strikepack ook en gebruik 'm net als @bram1984 vooral voor shooters. Heb driehoekje en rondje aan de paddles gekoppeld trouwens, zodat ik in CoD makkelijker kan herladen en wapen wisselen.

De macro's heb ik even geprobeerd maar kon daar maar niet aan wennen. Omdat mijn PS4 is aangesloten op mijn monitor en daarom onder mijn bureau staat, heb ik geen last van de kabel. Maar dat is sterk persoonlijk natuurlijk.
Ari Gold schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:54:
[...]

Heb je al eens gekeken naar de eXtremeRate Dawn Programable Remap Kit?
Nee maar dat ziet eruit als een hele hoop gedoe.

• Ari Gold
bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Nee maar dat ziet eruit als een hele hoop gedoe.
"Tweaker" :+

Maar inderdaad, veel soldeer meuk.

Ari Gold wijzigde deze reactie 30-08-2019 14:18 (9%)

Bwoah

Ari Gold schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

"Tweaker" :+

Maar inderdaad, veel soldeer meuk.
Ja na het vervangen van de koelpasta heb ik mijn portie wel gehad. :p
bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:43:
Nu met Deus Ex MD bezig en dan mis ik het best wel. Je moet heel veel shit oppakken en vaak springen en daarvoor is het perfect.
Ik heb toevallig vandaag ook die game herdownload. Ik moest alleen de laatste eindbaas nog omdat ik jaren geleden daar niet voorbij kwam. Vandaag die eindbaas verslagen, maar helaas moet je dan nog andere opdrachten uitvoeren. Ik hoop de game de komende tijd uit te spelen en daarna gaat die de vergetelheid in.

Edit: Inmiddels uitgespeeld na vier jaar:

Zo te zien hebben weinig mensen de game uitgespeeld.

Dennis585 wijzigde deze reactie 30-08-2019 19:37 (13%)

• Ari Gold
bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Ja na het vervangen van de koelpasta heb ik mijn portie wel gehad. :p
Bij nader inzien hoef je helemaal niet te solderen en valt het wel mee.

Ik ga hem via amazon.de bestellen.

Bwoah

Ari Gold schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:25:
[...]

Okay ben benieuwd naar je ervaringen.

• Spud82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:43
Dat het een diepgaande game gaat worden waarin veel mogelijk is, is wel duidelijk. Ook gezien de makers die erachter zitten. Maar toch, het zal vloeken in de kerk zijn, zit ik nog niet helemaal op dezelfde hypetrein als vele anderen betreft Cyberpunk 2077. Is voor een groot gedeelte ook smaak natuurlijk. Bij The Witcher 3 ben ik ook redelijk snel afgehaakt door de gameplay. Hoop dat dat bij Cyberpunk me wat beter bevalt, is nog nauwelijks te zeggen n.a.v. die nieuwe video hierboven.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 11-10 19:12
Ik herken helemaal wat je zegt over de cyberpunk. De wereld ziet er enorm goed uit. Maar mijn ervaring met de witcher is erg slecht. Heb het drie keer geprobeerd maar ben er nooit doorheen gekomen. Gameplay vond ik erg matig en het verhaal kwam ik al helemaal niet in.
Ik zit ook niet op de hypetrain. Het ziet er inderdaad goed uit, maar het kan zomaar dat ik halverwege weer afhaak. Sowieso ga ik rustig wachten op de PS5 voordat ik CP speel. Kan me niet voorstellen dat de huidige consoles dit lekker gaan trekken.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17:29

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
bram1984 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:29:
Ik zit ook niet op de hypetrain. Het ziet er inderdaad goed uit, maar het kan zomaar dat ik halverwege weer afhaak. Sowieso ga ik rustig wachten op de PS5 voordat ik CP speel. Kan me niet voorstellen dat de huidige consoles dit lekker gaan trekken.
Vreemd genoeg heb ik hetzelfde gevoel :) Bij de aankondigingen en geruchten was ik veel enthousiaster, ik denk soms dat ik 'iets' mis ofzo...

FT-17 FTW!

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:58
Ari Gold schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:25:
[...]

Shit.

Ik stond ook op het punt deze set te bestellen. Heb 3 PS4 controllers en dacht: kan er makkelijk 1 “opofferen” voor iets moois als dit.

Maar zo te lezen is het niet geschikt voor de GEN1 controllers, en laat ik er daar nou net (zo goed als zeker) 3 van hebben :/

Join het GoT Pulse-Team!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:02
Eens betreffende Cyberpunk, ook ik loop niet warm voor die game. Vooral omdat ik niet weet wat voor game het nu precies gaat worden. Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit maar de gelikte trailers en mooie gameplay beelden doen me vrij weinig eigenlijk.
En om nu hyped te zijn puur omdat het van de makers van The Witcher is, waar ik ontzettend van genoten heb, ook dat niet.

Voor wat betreft de Darksiders 3 (een van de ps+ games van volgende maand): laat je niet teveel beïnvloeden en/of afschrikken door reviews. De game was in tegenstelling tot deel 1 en 2 meer de Dark Souls kant op gegaan, wat inhield dat enemies mee schalen waardoor zelfs de kleine vijanden je met enkele klappen konden omleggen, ook bazen vereisten meer skill/geduld dan tijdens de vorige delen.
In de tussentijd heeft de game echter enkele patches gekregen en is de algehele moeilijkheid omlaag geschroefd waardoor de game weer meer aanvoelt zoals de vorige delen: een toegankelijke en soms licht uitdagende hack&slash zoals Darksiders hoort te zijn.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Geronimous schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Vreemd genoeg heb ik hetzelfde gevoel :) Bij de aankondigingen en geruchten was ik veel enthousiaster, ik denk soms dat ik 'iets' mis ofzo...
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt heel enthousiast was voor een game. Ik denk dat ik in die 20 jaar gaming (begonnen met games op cassettes met de msx) eigenlijk alles wel gezien heb.

Dat dingen er beter uitzien dan het (recente) verleden is leuk maar heeft voor mij een game nooit beter gemaakt. Dat komt ws omdat ik vroeger ook text adventures heb gedaan. Kan prima dingen zelf invullen. In tegenstelling tot de huidige generatie die uit hun immersion (jeukwoord) wordt getrokken als er een streepje licht niet realistisch genoeg weergegeven wordt. :+

En ik heb mijn fair share of ervaringen gehad dat een game volledig om zeep gehyped wordt en na de launch alleen maar tegen kan vallen. Er is een kans dat cp2077 zomaar eens in die categorie gaat vallen.

Ik wordt pas enthousiast als ik de game daadwerkelijk speel. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Geronimous
  • Laatst online: 17:29

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik heb ook een Strikepack, voor de aanvullende paddles. Heb die programmeerbare dingen geprobeerd maar kan juist nadelig werken in games: denk aan inputlag of vastzitten in bepaalde bewegingen tot je die functie uitzet. Het was me teveel werk om bij te houden en het me niet waard om games op een nieuwe manier te leren spelen.

De paddles zelf ben ik ook wat teleurgesteld over. ze klikken goed en werken prima om wat extra's te kunnen, maar de manier waarop ik de PS4 controller van nature vasthoud komen mijn vingertoppen eerder tegen de paddles dan comfortabel erop.

ergo; in praktijk gebruik ik ze zelden. (en ja, ik heb de versie 2 paddles)

Wel nice is de extra lange USB kabel die stevig in de strikepack zit, dus hoef niet meer van controller te wisselen of de batterij op te laden. :)

Geronimous wijzigde deze reactie 31-08-2019 13:36 (13%)

FT-17 FTW!

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:56

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

En maar meteen besteld. Goedkoper gaat het toch niet worden. Even wat zuiniger me doen nu.
Same here :P :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Navuri
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09-10 13:14
Waarschijnlijk is het al vaker voorbij gekomen in dit forum, maar ik mis de 'GIFT A GAME' optie op de PS4. Ook begrijp ik niet waarom Sony het niet mogelijk maakt om in de Playstation Store je Wish list te bekijken. Dat kan dan wel weer op de PS App. Enfin, dat gezegd hebbende hoop ik dat Sony het implementeert op de PS5. Beide opties zouden in mijn ogen welkome toevoegingen zijn aan de PS Infrastructuur.
@dvdkiwi Goed om te horen van die aanpassingen van darksiders III, heb erg genoten van de eerste twee delen ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Heb je 'm al binnen? Ik wel. Het is een hele nieuwe revisie met een veel betere en stevigere USB poort. De controller leunt nu niet meer op de kabel als je deze neerlegt. Goed nieuws.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:54
Navuri schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:26:
Waarschijnlijk is het al vaker voorbij gekomen in dit forum, maar ik mis de 'GIFT A GAME' optie op de PS4. Ook begrijp ik niet waarom Sony het niet mogelijk maakt om in de Playstation Store je Wish list te bekijken. Dat kan dan wel weer op de PS App. Enfin, dat gezegd hebbende hoop ik dat Sony het implementeert op de PS5. Beide opties zouden in mijn ogen welkome toevoegingen zijn aan de PS Infrastructuur.
In de store via het web kan je je wish list gewoon bekijken. Of bedoel je op de PlayStation zelf?

Gift a game is inderdaad vreemd. Zou je via gift cards kunnen doen. Maar ik denk dat ze bang zijn voor interregionaal gezeur en/of gehackte accounts die dan games weggeven.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:56

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:32:
[...]

Heb je 'm al binnen? Ik wel. Het is een hele nieuwe revisie met een veel betere en stevigere USB poort. De controller leunt nu niet meer op de kabel als je deze neerlegt. Goed nieuws.
Nog niet, gisteren pas besteld, dus zal wss een dezer dagen pas binnenkomen. (hopelijk kan een van de buren het pakketje aannemen want ik ben gewoon werken tijdens kantooruren)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Navuri
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09-10 13:14
Catch22 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:39:
[...]

In de store via het web kan je je wish list gewoon bekijken. Of bedoel je op de PlayStation zelf?

Gift a game is inderdaad vreemd. Zou je via gift cards kunnen doen. Maar ik denk dat ze bang zijn voor interregionaal gezeur en/of gehackte accounts die dan games weggeven.
Op de PS4 zelf.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Nou dacht laat ik een keer de ps4 pro schoonmaken nieuwe pasta erop en gaan. Ging lekker toen moest ik de connector van de voeding loshalen maar die wou niet zo. Naja toen gebeurde precies datgene wat je absoluut niet wilt. Connector breekt van moederbord los.
Ik werd uiteraard even hellemaal waus....
Naja gelijk gekeken wat te doen. Solderen dus. Ik naar mn vader zn huis en daar solderen ging makkelijk en zat goed vast.
Komt thuis en gelijk inmekaar bouwen. En jahoor ps4 start op ik juichen uiteraard. Maar helaas zoals altijd tevroeg gejuicht. Zet gt sport aan en voordat uberhaubt wat gebeurt klap ps4 uit.
Start niet meer op niks. Ik vloeken en ja wist zeker is klaar nu..
Nou ps4 weer uitmekaar. Alles nageken maar zie niks raars.
Nou weer inmekaar en weer aansluiten, eerst niks maar ineens bliep aan. Ik heel voorzichtig kijken. Nou leek goed te gaan, start gt sport op en jahoor spel laad en menu draait. Ik werd zowaar optimistisch. En ineens uit niks klap weer uit.
Dus ja geen idee wat er mis is maar vrees dat ik mn pro kwijt ben.. lijkt op een hitte probleem maar ding is zeer koel. Alles zit verder goed. Fan draaide ook dus ja. Geen idee wat ik gemolt heb maar tis me wel gelukt..
Nu maar opzoek naar iemand die kan nakijken/fixen..
Dus ja voorlopig geen ps4 pro meer voor mij... Geen geld voor een nieuwe voorlopig.
Dus leer hiervan wees extreem voorzichtig met de psu connector.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 18-10 15:58
Geronimous schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Vreemd genoeg heb ik juist het tegenovergestelde gevoel!
Dit is echt mijn #1 game in afwachting! Zelfs boven DS en TLOU2!!
De sfeer is helemaal mijn ding! En FPS-RPG!

TW3 is ook wel 1 van mijn alltime favs! Het moet wel minimaal die diepgang halen, maar daar ben ik gerust op bij CDPR!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:53:
oftewel, ga niet met je PS4 knutselen :+

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17:28
@v8power67 Dat is wel even vervelend...
Warmte kan alsnog best het probleem zijn. Als het koelblok niet goed zit, zal de warmte van de chip niet naar het koelblok gaan. Dan voelt de PS4 als geheel dus lekker koel, maar deze alsnog uitschakelen door de warmte.
Andere mogelijkheid is dat de voedingsconnector niet goed is teruggeplaatst, waardoor de chip op een of andere manier niet genoeg stroom krijgt. Vaak geeft dit prestatieproblemen, maar uitschakelen is ook een mogelijkheid.

Yukidaruma wijzigde deze reactie 02-09-2019 09:42 (29%)

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Nu maar opzoek naar iemand die kan nakijken/fixen..
Dus ja voorlopig geen ps4 pro meer voor mij... Geen geld voor een nieuwe voorlopig.
Je zou kunnen kijken of je de PU connector kan loshalen en opnieuw kan vast solderen.
Geen idee of dat zin heeft, maar aangezien hij nu toch niet werkt is het mogelijk het proberen waard.

Overigens als die uit valt, dan is ook echt helemaal de stroom eraf neem ik aan?
Mogelijk dat je kan kijken of je enkel de PU kan vervangen?

ReVision. wijzigde deze reactie 02-09-2019 09:43 (3%)

Discogs

• steefje
  • Laatst online: 19-10 14:33

Balen man. Ik kreeg hem ook niet los en heb de operatie destijds gestaakt. Ik denk dat hij toch niet goed is gesoldeerd. Je zou dit nog eens goed kunnen nalopen en anders is het idd helaas.

PSN ID Binloading_nl

@v8power67 Zwaar kloten, balen ...
Precies ook de reden dat ik het niet aandurf, heb ook niet meer van die vaste handen...
Wellicht moet ik ook eens een tweaker inhuren, dat ding van mij maakt echt zo'n herrie ...

Dit jaar een aantal spellen uitgespeeld op de PS4 Pro en hieronder mijn bevindingen:

Resident Evil 2 Remake: Een echte aanrader voor actie en horror.
Doom 1, 2 en Doom 2016: Snelle actie shooters met veel schieten en puzzels.
Shadow of the Tomb Raider: Stealth actie met veel goede puzzels.
Detroit - Become Human: Sterk verhalende game waar je weinig mis kan doen.
Deus Ex - Mankind Divided: Stealh actie shooter met veel denk en puzzel werk.
Heavy Rain: Verhalende thriller game waar je weinig mis kan doen.

Allemaal aanraders die goedkoop zijn te verkrijgen en nu ben ik Beyond Two Souls aan het downloaden om uit te spelen.

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

@Dennis585

Zou je misschien wat dieper in willen in gaan op Detroit - Become Human
Ik heb destijds de demo gespeeld maar met de prijs van toen niet overtuigend genoeg.
Ook de meeste reviews gaven me weinig duidelijkheid en vooral meer vraagtekens.

Zou je jou ervaring een beetje willen toelichten ?
Ik heb namelijk nog steeds wel interesse in de game.

Discogs

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-10 14:14
Doom 3 is ook een aanrader en IMO zelfs nog veel beter dan 1 en 2 en de reboot :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

ReVision. schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:56:
Ik heb destijds de demo gespeeld maar met de prijs van toen niet overtuigend genoeg.

Detroit is in mijn ervaring een hele vette game, die niet saai is, met veel keuzes en verschillende eindes. Ik geloofde er ook niet in, maar omdat ik de game gratis heb via PS+, toch gespeeld en intens genoten.
s0kkie schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:24:
Doom 3 is ook een aanrader en IMO zelfs nog veel beter dan 1 en 2 en de reboot :)
Doom 3 heb ik even geprobeerd, maar mijn ervaring met een stuk spelen is dat de game veel moeilijker is dan de andere delen. Daarom ben ik snel afgehaakt met Doom 3.
ReVision. schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:56:
@Dennis585

Detroit is gewoon een heel erg verhalende interactieve en vooral filmische ervaring zoals alle QD games dat zijn. Detroit voegt wel wat meer vrijheid toe aan de besturing, maar het is geen "gameplay game" zoals een action adventure dat is. Zie het als een evolutie van het point & click genre, maar dan wat vlotter (je hoeft geen items op elkaar uit te proberen in de hoop dat er iets gebeurt, mocht je vast zitten). Gewoon een (naar mijn mening) hele vette en vooral gepolijste game met bizar mooie graphics, uitstekende animaties en voice acting, en een heel goed verteld verhaal.

@v8power67 Balen man. Hoe heb je de connector eruit geprobeerd te halen? Met je vingers? Dat was echt onmogelijk bij mij zonder aan de kabels zelf te trekken. Ik heb de connector zelf stevig vastgepakt met een tangetje en zo voorzichtig een beetje heen en weer gewiebeld en toen kwam hij los.

bram1984 wijzigde deze reactie 02-09-2019 13:01 (12%)

• v8power67
  • Nu online
Yukidaruma schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:40:
@v8power67 Dat is wel even vervelend...
Warmte kan alsnog best het probleem zijn. Als het koelblok niet goed zit, zal de warmte van de chip niet naar het koelblok gaan. Dan voelt de PS4 als geheel dus lekker koel, maar deze alsnog uitschakelen door de warmte.
Andere mogelijkheid is dat de voedingsconnector niet goed is teruggeplaatst, waardoor de chip op een of andere manier niet genoeg stroom krijgt. Vaak geeft dit prestatieproblemen, maar uitschakelen is ook een mogelijkheid.
Nee ia helaas geen hitte probleem. Koelpasta is mooi uitgesmeerd elke keer.
Ik heb denk al ontdekt wat is . Is iets doorgebrand vlak naast de connector op moederbord.
Heb bedrijf gemaild om te vragen of ze dit kunnen fixen.
ReVision. schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:42:
[...]

Je zou kunnen kijken of je de PU connector kan loshalen en opnieuw kan vast solderen.
Geen idee of dat zin heeft, maar aangezien hij nu toch niet werkt is het mogelijk het proberen waard.

Overigens als die uit valt, dan is ook echt helemaal de stroom eraf neem ik aan?
Mogelijk dat je kan kijken of je enkel de PU kan vervangen?
Nee is niet de psu denk ik. Zoals hierboven zeg is echt kets kapot gegaan vlak naast de connector.. zag er beetje verbrand uit dus ja..
bram1984 schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:58:
@v8power67 Balen man. Hoe heb je de connector eruit geprobeerd te halen? Met je vingers? Dat was echt onmogelijk bij mij zonder aan de kabels zelf te trekken. Ik heb de connector zelf stevig vastgepakt met een tangetje en zo voorzichtig een beetje heen en weer gewiebeld en toen kwam hij los.
Ja deed ook met tangetje maar trok zo los van moederbord..

Dit blokje is hier nog aanwezig voor solderen.

En hier ia die weg.. was hellemaal verbrand en dit is resultaat met papiertje eroverheen gaan was hellemaal verpulvert..

v8power67 wijzigde deze reactie 02-09-2019 14:40 (8%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Detroit is erg smaak gevoelig imho. Ik vond de game grafisch erg mooi, maar amper een game, je hoeft eigenlijk niks te doen, behalve keuzes maken op vaste momenten en wat rond te lopen. Qua gameplay erg dun. Ik heb dan ook met moeite een keer door de game gelopen. Daarna was alles motivatie ook wel weg. Als je wel van het type game houdt, dan is het een zeer mooie game, maar ik speel liever 'echte' games dan een interactief verhaal ...

@v8power67 Doorgebrand? Lijkt er dus op dat het solderen de boel gesloopt heeft. Extra zuur man.

• v8power67
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:58:
@v8power67 Doorgebrand? Lijkt er dus op dat het solderen de boel gesloopt heeft. Extra zuur man.
Ja lijkt er wel op ja... Of heb niet goed gedaan en is gebeurt bij aanzetten..
Rare is net weer inmekaar gezet. En zet hem aan en jahoor gaat aan. Ging iets doen met de harddisk. En na denk minuut of 2 a 3 ineens klik ding uit en beeld weg, vaag.. naja zit op vraag en aanbod te kijken een pro met 3 games waaronder rdr2 voor 290 euro... Dan mogelijk oude laten maken en die dan weer verkopen als gelukt is.
Ik ga eens goed gesprek houden met mn portemonnee..

Hmmmm, een bricked PS4 (pro) weer te koop aanbieden vind ik wel matig. Dan moet je het er op zijn minst bij vermelden vind ik ...

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online
-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:08:
Hmmmm, een bricked PS4 (pro) weer te koop aanbieden vind ik wel matig. Dan moet je het er op zijn minst bij vermelden vind ik ...
Als deze gemaakt is en weer prima functioneert hoeft dat toch niet lijkt me?
Wel als hij hem in zijn huidige staat aanbied ;)

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-10 21:33

Lapras

Ice beam

schumi2004 schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:12:
[...]

Als deze gemaakt is en weer prima functioneert hoeft dat toch niet lijkt me?
Wel als hij hem in zijn huidige staat aanbied ;)
Ik zou het er op zijn minst wel bij vermelden dat hij ooit gerepareerd is. En het lijkt me dat dat ook in de prijs is terug te zien.

• v8power67
  • Nu online
Sowieso zal ik het altijd vermelden want haat het als bij mezelf gebeurt. Plus ik verkoop hem alleen als werkend mits reparatie gelukt is. Met een vermelding erbij uiteraard. Anders verkoop ik hem als kapot voor iemand die onderdelen wilt. Of misschien zelf ermee aan de slag. Vragen ze soms ook nog 100 euro of meer voor bij een pro.

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:39:
Detroit is erg smaak gevoelig imho. Ik vond de game grafisch erg mooi, maar amper een game, je hoeft eigenlijk niks te doen, behalve keuzes maken op vaste momenten en wat rond te lopen. Qua gameplay erg dun. Ik heb dan ook met moeite een keer door de game gelopen. Daarna was alles motivatie ook wel weg. Als je wel van het type game houdt, dan is het een zeer mooie game, maar ik speel liever 'echte' games dan een interactief verhaal ...
Bedankt voor de uitleg, dit klinkt toch niet helemaal als mijn soort game, ik laat hem voor nu dan nog even links liggen.

Discogs

• Hamazaki
  • Niet online
Het Detroit-verhaaltje lijkt me simpel, sprak heavy rain of beyond two souls je aan in het verleden? zo ja, Detroit eet deze 2 rauw op.

• Spud82
-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:39:
Zolang het niveau van verhaalvertelling in games over het algemeen matig en clichérijk blijft, helemaal eens. Dan zet ik wel een veel interessantere film of serie op.

• Hamazaki
  • Niet online
Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:46:
[...]

Zolang het niveau van verhaalvertelling in games over het algemeen matig en clichérijk blijft, helemaal eens. Dan zet ik wel een veel interessantere film of serie op.
bij een film heb je geen invloed op het verhaal, waardoor het snel clicherijk wordt. bij detroit bepaal jij je pad.

• v8power67
  • Nu online
Ik denk dat ik gek word... Was net even weg kom thuis uit automatisme klik ik op de ps4 controller en jahoor ps4 start op.
Naja allemaal vage shizzle hdd niet goed weet ik wat. Loopt allerlei testen door en zit nu al denk bijna 10min in mn homescherm van een werkende ps4 pro. Gelijk alle savegames gebackuped. Maar doet nog steeds... Heel raar dit. Durf eigenlijk niet een game op te starten...

Edit en toch weer ineens uit. Naja heb mn savegames veilig.

v8power67 wijzigde deze reactie 02-09-2019 16:24 (7%)

• Spud82
@Hamazaki
Huh? Ik zie niet in wat het één met het ander te maken heeft.

Daarbij, bij een beetje goede film van een interessante regisseur wil ik geen eens invloed op het verhaal hebben. Al die geforceerd verschillende eindes, zorgen nou niet bepaald voor een kwaliteitsimpuls doorgaans.

Maar goed ze zijn gewoon niet voor mij weggelegd, die interactieve filmische games. Ik snap ook wel weer dat sommigen het tof vinden.

• Hamazaki
  • Niet online
Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:22:
@Hamazaki
Huh? Ik zie niet in wat het één met het ander te maken heeft.
tjah, ik zie ook niet wat een film en een game met elkaar te maken heeft.
Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:46:
[...]

Ik vind de kwaliteit verhaalvertelling in sommige games die van veel films anders makkelijk overstijgen. Detroit is er eentje van, maar ik denk dan ook aan The Last of Us, Uncharted 4 en God of War, om er een paar te noemen.

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:32:
[...]

Ik vind de kwaliteit verhaalvertelling in sommige games die van veel films anders makkelijk overstijgen. Detroit is er eentje van, maar ik denk dan ook aan The Last of Us, Uncharted 4 en God of War, om er een paar te noemen.
Tja... dan kijken we andere films. :)

• Spud82
Hamazaki schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:28:
[...]

tjah, ik zie ook niet wat een film en een game met elkaar te maken heeft.
Als je als game een filmische ervaring neer wil zetten.. Dan vergelijk ik het daar wel mee en dan laat ik het 'op een knopje drukken' of een poppetje besturen liever voor wat het is en ga ik een film met een veel beter script kijken.
Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:33:
[...]

Tja... dan kijken we andere films. :)
Of we spelen andere games. Maar ik zeg dan ook bewust "veel films". Want je hebt het over specifieke films?

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:35:
[...]

Of we spelen andere games. Maar ik zeg dan ook bewust "veel films". Want je hebt het over specifieke films?
Nee heb het niet over specifieke films. Maar verhalen als Uncharted 4 en The Last of Us vind ik dus niks bijzonders. Verre van. Maar goed die discussie hebben we in een ver verleden al eens gevoerd, herinner ik mij :).

• Hamazaki
  • Niet online
Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:35:
[...]

Als je als game een filmische ervaring neer wil zetten.. Dan vergelijk ik het daar wel mee en dan laat ik het 'op een knopje drukken' of een poppetje besturen liever voor wat het is en ga ik een film met een veel beter script kijken.
je begon over films en liet de woorden matig en clicherijk vallen. dus alles wat detroit niet is..

• Spud82
Hamazaki schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:38:
[...]

je begon over films en liet de woorden matig en clicherijk vallen. dus alles wat detroit niet is..
Oke dan ga ik het weer eens proberen met Detroit Become Human! Maar ik hou mijn hart vast.
Lapras schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:17:
[...]

Ik zou het er op zijn minst wel bij vermelden dat hij ooit gerepareerd is. En het lijkt me dat dat ook in de prijs is terug te zien.
Precies dit. Ik zou zo'n PS4 nooit willen kopen nl, en dan moet je het wel weten ... En de prijs zal dan ook lager liggen imho ..

@v8power67 Mooi dat je je savegames nog hebt kunnen redden! Bij mij gaan ze altijd automatisch naar de cloud ...

Spud82 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:38:
[...]

Nee heb het niet over specifieke games, maar verhalen als Uncharted 4 en The Last of Us vind ik dus niks bijzonders. Verre van. Maar goed die discussie hebben we in een ver verleden al eens gevoerd, herinner ik mij :).
Je springt nu van de hak op de tak. Hebben we het over de verhalen zelf of verhaalvertelling/de manier waarop het verhaal verteld wordt?

Nee de verhalen zelf zijn niet bijzonder noemenswaardig, dat klopt. Alles is ook zo'n beetje al verteld. Ik vind echter de manier waarop iets verteld wordt, vele malen belangrijker dan de originaliteit van een verhaal.

The Last of Us is in principe gewoon The Road. Ook al eerder verteld. Maar de manier waarop alles in beeld wordt gebracht en de acteer prestaties, zijn van het hoogste niveau in mijn optiek.
Zucht, deze wil ik ook nog spelen ....

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:56
...
Zuur maar bedankt om je ervaring te delen. @bram1984 : dit illustreert ook dat zoiets altijd riskant blijft, en destijds die GameMania actie toch echter wel het betere alternatief was vs zelf gaan beginnen repasten om een stillere Pro te krijgen...

• v8power67
  • Nu online
-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:44:
@v8power67 Mooi dat je je savegames nog hebt kunnen redden! Bij mij gaan ze altijd automatisch naar de cloud ...
Ja klopt maar dan moet je hem in rest mode zetten en had vaak gezeik met rest mode dus doe dat nooit meer..

v8power67 schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:21:
[...]

Ja klopt maar dan moet je hem in rest mode zetten en had vaak gezeik met rest mode dus doe dat nooit meer..
Hij staat hier altijd in rest mode, nooit probelemen mee gehad. Werkt perfect, echt een super feauture!

• Segafreak83
  • Laatst online: 17-10 19:46
-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:56:
[...]

Hij staat hier altijd in rest mode, nooit probelemen mee gehad. Werkt perfect, echt een super feauture!
Bij mij dus echt niet. Ding gaat om je haverklap uit, als in van rest mode naar compleet uit zonder dat ik iets aanraak.

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:45:
[...]

Je springt nu van de hak op de tak. Hebben we het over de verhalen zelf of verhaalvertelling/de manier waarop het verhaal verteld wordt?

Nee de verhalen zelf zijn niet bijzonder noemenswaardig, dat klopt. Alles is ook zo'n beetje al verteld. Ik vind echter de manier waarop iets verteld wordt, vele malen belangrijker dan de originaliteit van een verhaal.

The Last of Us is in principe gewoon The Road. Ook al eerder verteld. Maar de manier waarop alles in beeld wordt gebracht en de acteer prestaties, zijn van het hoogste niveau in mijn optiek.
Valt mee hoor met die hak en die tak. :) Ik was het eens met SaveMe die liever een 'echte' game speelt dan een interactief, filmisch verhaal. Dat herken ik ook heel erg, dat ik meer neig naar gameplay-games. Mede doordat ik het niveau van verhaalvertelling / schrijfwerk in games over het algemeen niet best vind. Uitzonderingen daargelaten. Ik vind dat er op dat vlak nog veel te winnen is in de wereld van games.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:02
Weekje nog :)
Helaas zal ie moeten wachten; RDR2 blijkt toch een stuk leuker dan gedacht :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Mja, ik wil Greedfall echt graag spelen, maar tis geen game voor ernaast. En ik ga met een vriend BL3 cooppen ...

@bram1984 Klinkt erg goed allemaal. Kon wel eens GOTY gaan worden voor mij. Goed game jaar dit ...

-SaveMe- wijzigde deze reactie 02-09-2019 22:20 (31%)

• Cartoon
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19:02
Hamazaki schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:38:
[...]

Vind je? Ik vond het verhaal niet zo goed. De game wist me wel te grijpen en vond het een interessante ervaring, maar de essentie van de game - verhouding mens/android - wordt maar simplistisch in beeld gebracht. En de engagement met karakters, en zo ook het verhaal, wordt op een erg soapy manier bereikt. Dat werkt, maar het is ook heel veilig. Het deed niks met de thematiek wat mij echt aan het denken zette, terwijl daar met het type game juist alle ruimte voor is. Voor een game is het arguably bovengemiddelde storytelling, maar los van het medium beschouwd zijn matig en clichématig toch moeilijk te ontkennen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Cartoon schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:21:
[...]

Vind je? Ik vond het verhaal niet zo goed. De game wist me wel te grijpen en vond het een interessante ervaring, maar de essentie van de game - verhouding mens/android - wordt maar simplistisch in beeld gebracht. En de engagement met karakters, en zo ook het verhaal, wordt op een erg soapy manier bereikt. Dat werkt, maar het is ook heel veilig. Het deed niks met de thematiek wat mij echt aan het denken zette, terwijl daar met het type game juist alle ruimte voor is. Voor een game is het arguably bovengemiddelde storytelling, maar los van het medium beschouwd zijn matig en clichématig toch moeilijk te ontkennen.
Ja dit had ik ook wel. Bijvoorbeeld als televisie serie had het verhaal een middelmatig dingetje geweest in deze uitwerking.

Dat je dan zelf wat invloed hebt maakt dat als “game” wel wat goed maar ik was niet weg geblazen.

Zag er soms wel heel lekker uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint - BETA:

https://store.playstation...14912_00-TGTSIEEBETA00000

Ik heb de beta al gedownload en ik ga het zeker even checken. Kopen doe ik pas als de game flink goedkoper is geworden, want ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als Ghost Recon - Wildlands.

Wie gaan de beta nog meer checken?

• Cartoon
Dennis585 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:04:

Ik heb de beta al gedownload en ik ga het zeker even checken. Kopen doe ik pas als de game flink goedkoper is geworden, want ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als Ghost Recon - Wildlands.

Ik heb me wel aangemeld voor de beta, weet niet of ik ook ben geselecteerd. Ga de game ook niet halen voordat ie veel goedkoper is, omdat ik alleen interesse heb in sp en die heb ik na een kwart gespeeld te hebben bij Ubisoft games toch wel gezien.
@Cartoon

Maanden geleden heb ik me ook voor de beta aangemeld en vannacht de Email met code gekregen. De beta is van 5 t/m 8 september.

• Cartoon
Dennis585 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:49:
@Cartoon

Maanden geleden heb ik me ook voor de beta aangemeld en vannacht de Email met code gekregen. De beta is van 5 t/m 8 september.
Ah ik heb niks ontvangen helaas. Als ie deelbaar is hou ik me aanbevolen :)
bram1984 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:27:
[...]

Zo te zien gaat dit niks voor mij worden. :P
Alleen al om nostalgische redenen moet ik deze spelen ... :)

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:28:
[...]

Alleen al om nostalgische redenen moet ik deze spelen ... :)
Aha. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Tot nu dan.
bram1984 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:38:
[...]

Aha. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Tot nu dan.
Eerste deel stamt al weer uit 1985 als ik mij niet vergis, ben opgegroeid met RPGs als deze :)
Pas op schokkende beelden! :9

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:48:
[...]

Eerste deel stamt al weer uit 1985 als ik mij niet vergis, ben opgegroeid met RPGs als deze :)

[YouTube: Let's Play - The Bard's Tale I (Remastered) - 1]
Zit hij nu ruim een uur lang in een menu of is dat de game zelf?

• steefje
  • Laatst online: 19-10 14:33
bram1984 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:26:
[...]

Zit hij nu ruim een uur lang in een menu of is dat de game zelf?
Is de game zelf. Zo zagen RPG's er vroeger uit. Linksboven zie je een soort van gameplay,

PSN ID Binloading_nl

steefje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:13:
[...]

Is de game zelf. Zo zagen RPG's er vroeger uit. Linksboven zie je een soort van gameplay,
Inderdaad. En langzaam aan door de jaren heen werd dat game windowtje groter, interactiever, semi-3D, 3D, tot uiteindelijk de fullscreen 3rd en 1st person RPG's die we nu kennen :)

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:51
Ghost Recon Breakpoint beta gaat van start 5-9-2019 t/m 8-9-2019, als vorige keer hebt meegedaan aan de beta dan kan je die gewoon weer downloaden uit je psn lijst.Kreeg vanochtend een beta code maar staat dat ik de beta al in bezit heb bij me downloads.

• Twixie
  • Laatst online: 18:56
-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:09:
[...]
Inderdaad. En langzaam aan door de jaren heen werd dat game windowtje groter, interactiever, semi-3D, 3D, tot uiteindelijk de fullscreen 3rd en 1st person RPG's die we nu kennen :)
Text Adventures FTW :D. Goede herinneringen aan Zork, Hitchhiker's Guide To The Galaxy, en andere Infocom games. Had een volledige collectie die op 1 floppy of zo stond :).

It's pitch black. You are likely to be eaten by a grue.

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-10 15:26

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:48:
[...]

[YouTube: Let's Play - The Bard's Tale I (Remastered) - 1]
Haha, ik kan me nog herinneren dat ik met blokschriftjes de kaart bijhield :)
GRDavies75 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:50:
[...]

Haha, ik kan me nog herinneren dat ik met blokschriftjes de kaart bijhield :)
Haha, inderdaad! Ik heb hier nog ergens van die aan elkaar geplakte rekenvellen liggen met daarop de maps van de Eye of the Beholder series :9

EDIT
Digital Foundry's analyse van de Cyberpunk 2077 deep dive Video!

-SaveMe- wijzigde deze reactie 03-09-2019 16:51 (18%)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennis585 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:04:

Ik en heb een pre-order voor de game staan ook. Enorm veel plezier beleefd aan de vorige, welen lang elke avond met vrienden die map onveilig gemaakt en daarom dus erg veel zin in de opvolger.

Edit: ik zat ook in de Alpha, die was nog wel erg stroef. Ben dus wel benieuwd naar de gemaakte vooruitgang.

Donstil wijzigde deze reactie 03-09-2019 18:07 (7%)

@Donstil Ik heb Wildlands ook geheel in coop gespeeld (met zijn tweeen), en er veel fun mee gehad. Was eigenlijk alleen heel weinig Ghost Recon en veel meer run & gun. Breakpoint schijnt weer wat meer de tactische kant op te gaan gelukkig ....

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:21:
@Donstil Ik heb Wildlands ook geheel in coop gespeeld (met zijn tweeen), en er veel fun mee gehad. Was eigenlijk alleen heel weinig Ghost Recon en veel meer run & gun. Breakpoint schijnt weer wat meer de tactische kant op te gaan gelukkig ....
Ja je moest dat in Wildlands wel een beetje zoeken ja. Al kon het daar ook wel hoor. Althans wij hebben het juist heel tactisch aangepakt het grote gedeelte van de tijd.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Hier ook een groot fan van Wildlands. Single player is daar geen hol aan, maar in co-op met dezelfde mensen kwam dat spel wel tot leven. En dan kun je prima tactisch spelen, mits de rest van je team dat ook deed (overleggen hoe je het aan gaat pakken en proberen zonder herrie binnen te komen; al is het ook wel leuk als dat dan mislukt :P). Ga de beta zeker proberen al zit ik wat krap in m'n tijd :)

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• Vrijdag
Zo, net begonnen met Darksiders 3. Heb eerst deel 1 en 2 uitgespeeld.

Het speelt wel soepel maar ik vind dat Dark Souls idee dat je de zielen kwijt bent en alles weer opnieuw respawned een beetje...duf. Kan je weer een flink stuk lopen. Okee, het is ook een manier om aan veel zielen te komen maar het voelt erg gamey aan. (ik hoorde laatst pas van die term. En het is eigenlijk gewoon hipsterspeak om te zeggen dat het anti-immersief is :P )

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:44
Vrijdag schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:07:
het voelt erg gamey aan. (ik hoorde laatst pas van die term. En het is eigenlijk gewoon hipsterspeak om te zeggen dat het anti-immersief is :P )
Lol ik zag het woord laatst ook al en vroeg me al af wtf dat nu weer is _O-

Weten we dat ook weer..
Vrijdag schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:07:
Zo, net begonnen met Darksiders 3. Heb eerst deel 1 en 2 uitgespeeld.

Het speelt wel soepel maar ik vind dat Dark Souls idee dat je de zielen kwijt bent en alles weer opnieuw respawned een beetje...duf. Kan je weer een flink stuk lopen. Okee, het is ook een manier om aan veel zielen te komen maar het voelt erg gamey aan. (ik hoorde laatst pas van die term. En het is eigenlijk gewoon hipsterspeak om te zeggen dat het anti-immersief is :P )
Voor mij is iets vooral "gamey" als het tegen het infantiele aan zit, soort van knullig. Of eigenlijk als je heel erg merkt dat ze iets op een bepaalde manier gedaan hebben omdat het een game is (bijvoorbeeld je de illusie proberen te geven dat je honderden kilometers moet afleggen om een quest te voltooien en dat je uiteindelijk letterlijk 50 meter hoeft te lopen waarbij je denkt, kan je dat zelf niet gewoon doen?). AC Odyssey is de eerste game die bij mij opkomt bij deze term ondanks dat de map gigantisch is. Dan heb je eerst die intro die heel gewelddadig en veelbelovend is en vervolgens zit die game vol knullige kinderachtige zaken (voice acting, of dat juichen van dat gezin dat je op het begin van die soldaten redt in een sidequest, of bovenstaand voorbeeld, of al die mercenaries die "ineens" tegelijk allemaal weten dat je in een fort zit, of een vijand die 10 van jouw slachtoffers ontdekt, maar na 30 seconden weer verder gaat met zijn gebruikelijke rondje omdat hij jou niet kan vinden).

Dat gezegd hebbende ben ik erg nieuwsgierig naar de volgende AC. Vikingen zijn wel cool als setting en ik ben na Origins wel weer toe aan zo'n game. PS5 launch titel wellicht?

• Vrijdag
bram1984 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:11:
[...]

Voor mij is iets vooral "gamey" als het tegen het infantiele aan zit, soort van knullig. Of eigenlijk als je heel erg merkt dat ze iets op een bepaalde manier gedaan hebben omdat het een game is (bijvoorbeeld je de illusie proberen te geven dat je honderden kilometers moet afleggen om een quest te voltooien en dat je uiteindelijk letterlijk 50 meter hoeft te lopen waarbij je denkt, kan je dat zelf niet gewoon doen?). AC Odyssey is de eerste game die bij mij opkomt bij deze term ondanks dat de map gigantisch is. Dan heb je eerst die intro die heel gewelddadig en veelbelovend is en vervolgens zit die game vol knullige kinderachtige zaken (voice acting, of dat juichen van dat gezin dat je op het begin van die soldaten redt in een sidequest, of bovenstaand voorbeeld, of al die mercenaries die "ineens" tegelijk allemaal weten dat je in een fort zit, of een vijand die 10 van jouw slachtoffers ontdekt, maar na 30 seconden weer verder gaat met zijn gebruikelijke rondje omdat hij jou niet kan vinden).

Dat gezegd hebbende ben ik erg nieuwsgierig naar de volgende AC. Vikingen zijn wel cool als setting en ik ben na Origins wel weer toe aan zo'n game. PS5 launch titel wellicht?
Ah dat is ook wel een goede manier om te omschrijven inderdaad. Is inderdaad heel erg raar dat er soms "ineens" hele legers op je af komen als je nog niet eens je neus hebt laten zien, en andere keren kan je elk mannetje op je dooie gemak omleggen. Met een kettingzaag ofzo. Lijkt wel alsof er vaak geen gulden middenweg is.
Zo, Beyond Two Souls uitgespeeld en het was de spannendste en meest drukke gameplay van de drie (Heavy Rain, Beyond Two Souls en Detroit-Become Human). Ik ben wel blij dat dat avontuur nu ook door mij tot een einde is gebracht.

Nu de singleplayer games een beetje zat en ik ga mij morgen focussen op Ghost Recon Breakpoint beta, volgende week focus ik mij op PES 2020 en de Modern Warfare beta.

Toch verlang ik nog steeds naar een Militaire Simulator zoals ArmA 3 of misschien wel ArmA 4, maar dan op de PS5.
Zo vet ...

• Raem
  • Laatst online: 18:25
Dennis585 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:06:
Zo, Beyond Two Souls uitgespeeld en het was de spannendste en meest drukke gameplay van de drie (Heavy Rain, Beyond Two Souls en Detroit-Become Human). Ik ben wel blij dat dat avontuur nu ook door mij tot een einde is gebracht.
Fahrenheit (Ook van QD) is ook de moeite waard als je toch nog een keer keer zin hebt in een dergelijke game.
@Raem

Bedankt voor de tip, maar ik heb voorlopig even genoeg van dat soort spellen.
Pagina: 1 ... 123 ... 129 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True