Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kersje1985
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-05-2021

Kersje1985

Valar Morghulis

bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:55:
[...]

Wat is de appeal precies van deze titels? Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik zie (even heel kortzichtig) een soort van statische open wereld B-game met tergend slechte animaties en matige graphics. Lijkt het op Sleeping Dogs? Want die ziet er volgens mij een stuk beter uit, maar dat vond ik ook echt helemaal niks.

Ze zijn volgens mij best populair, dus ze zullen toch wel iets goed moeten doen. :P
We beginnen even met het feit dat deze games allemaal dezelfde opzet hebben.
Je speelt over het algemeen de protagonist Kiryu Kazuma (in bepaalde versies krijg je ook controle over andere charachters) en de main antagonist is doorgaans een Yakuza familie/clan of een overkoepelende organisatie daarvan.

Je kunt enkel lopen/rennen om je te verplaatsen, enige voertuig dat je hebt is een taxi en die bestuur je niet zelf. De hele game is gebaseerd rondom combat tegen straat tuig waarbij je jezelf en je abilities kunt upgraden. Om je health en andere malle stats te replenishen gebruik je drankjes, voedsel (noodles, soep, fried chicken, yakisoba en ga zo maar door) en andere geinige spulletjes. Je kunt natuurlijk met je vuisten en voeten vechten, echter het optillen van fietsen, hekjes, stukken verkeersborden en nog meer waanzin is ook mogelijk.

Het verhaal is verder best goed en naast de hoofdmissies vervul je krankzinnige opdrachten (niet met een korreltje zout nemen) in de vorm van Substories. De sfeer is zo Japans als het maar kan zijn, je loopt rond in Kamurucho, wat een goede indruk geeft van Kabukicho (Red light district) in Tokyo (later ook in Osaka), en de welbekende Soaplands en Cabaret clubs met female company blijven niet achter. Daarnaast, aangezien de game van Sega is, is er ook een Sega arcade hal en die heeft in iedere game weer andere versies van oude Sega games die je kunt spelen: Virtua Fighter en Out Run (race game) bijvoorbeeld. Iedere game heeft de van de kermis bekende grijphaken (UFO Catcher) om pluche beestjes en andere speeltjes binnen te hengelen. Er zijn rock/paper/scissors varianten waarbij schaarsgeklede dames met elkaar op de vuist gaan om het spelletje net nog even wat Japanser te maken, en in sommige delen beheer je je eigen Cabaret club en manage je als het ware de Hostesses zelf en kun je ze levelen, een grappige minigame om te doen.

Denk ook even terug aan de Nintendo tijd waar alle story ingetypt wordt. Enkel de hoofdlijn is ingesproken en geacteerd, de rest is typwerk dat vergezeld wordt door hmm en ahhhh geluiden. Hier moet je wel van houden, dat zeg ik er wel alvast bij. Je gaat dit of mega vet vinden, of ellendig boring.
Qua graphics halen deze games het natuurlijk niet bij een uitgever zoals Naughty Dog, maar hier prik je heel erg snel doorheen, het ziet er prima uit.

Nier: Automata heeft bijvoorbeeld dezelfde stijl en interface qua story telling.

Ik zou zeggen, probeer het eens, als je Yakuza Kiwami leuk blijkt te vinden, dan ga je ze allemaal leuk vinden ;)

A Lannister always pays his debts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:50
Je schrijft het enthousiast op...mij trekt het totaal niet. De gameplay die ik gezien heb ziet er wat houterig uit en de Japanse sfeer trekt me ook niet

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
steefje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:59:
Je schrijft het enthousiast op...mij trekt het totaal niet. De gameplay die ik gezien heb ziet er wat houterig uit en de Japanse sfeer trekt me ook niet
nou, ik zou vooral geen nieuwe dingen proberen dan. lekker in je vertrouwde game-cirkel blijven. opgelost d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kersje1985

Kersje1985

Valar Morghulis

Dan zou ik het ook gewoon laten liggen @steefje en niet spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:50
Hamazaki schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
[...]
nou, ik zou vooral geen nieuwe dingen proberen dan. lekker in je vertrouwde game-cirkel blijven. opgelost d:)b
Nou nou...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kersje1985 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
Dan zou ik het ook gewoon laten liggen @steefje en niet spelen.
dat gevoel wat hij omschrijft had ik bij meerdere games, en guest what? die titels zijn mijn favoriete spellen aller-tijden.
was geen verwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 21-06-2019 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kersje1985

Kersje1985

Valar Morghulis

[quote]Hamazaki schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:05:
[...]

dat gevoel wat hij omschrijft had ik bij meerdere games, en guest what? die titels zijn mijn favoriete spellen aller-tijden.

Ik ben bij deze games terecht gekomen via Nier: Automata en de tip die ik mocht ontvangen van @Phase
En dit zijn nu inderdaad ook mijn favoriete games !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb een PS3 en een PS4, allebei met eenzelfde account.
Op beide consoles staan gedownloade games.
Straks met de PS5, kan ik dan hetzelfde account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@Tim45 lijkt mij wel, waarom zou het anders werken? Je hebt een PSN account, geen PS3 of PS4 account.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Mijn glazen bol zegt van wel en die heeft het redelijk vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Hartelijk dank.
Ik neem aan dat ik straks op de PS5 ook de games die ik gedownload heb met de PS4 weer kan binnenhalen?

[ Voor 65% gewijzigd door Tim45 op 21-06-2019 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Tim45 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:21:
Hartelijk dank.
Ik neem aan dat ik straks op de PS5 ook de games die ik gedownload heb met de PS4 weer kan binnenhalen?
[PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Zo, beetje laat, maar nu ook eindelijk begonnen met Spiderman. Ik had gedacht dat het niet mijn type game zou zijn, ben namelijk geen fan van Spiderman (altijd die bijdehante opmerkingen), maar bij deze vind ik het erg goed gedaan. Prima game om ook even op te pakken, uurtje te spelen en weer neer te leggen. Ben erg aangenaam verrast.

Webswingen is leuk, NYC ziet er prima uit, draait soepel, combat is afwisselend en uitdagend, de mini games zijn wel grappig en de story pakt me ook.

Snap nu wel waarom Playstation weer een hit hiermee heeft. Moet nog wel blijken of deze in mijn all-time top 10 komt, waar GoW, HZD en TLOU zeker in staan. Maar nog 70% progression te gaan.

PS: eindelijk met mijn broer account sharing aangezet en dat hadden we veeeeeel eerder moeten doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 12:50
Kersje1985 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:09:
[quote]Hamazaki schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Ik ben bij deze games terecht gekomen via Nier: Automata en de tip die ik mocht ontvangen van @Phase
En dit zijn nu inderdaad ook mijn favoriete games !
En mij trekt t dan weer niet. Prima toch, net zo prima als jullie dat wel leuk vinden

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:19:
Mijn glazen bol zegt van wel en die heeft het redelijk vaak goed.
Hey Kiwi ga jij nog wat racen ? Crash Team Racing ? anybody else here ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Winkiller schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:51:
[...]
Hey Kiwi ga jij nog wat racen ? Crash Team Racing ? anybody else here ?
Ik race nog steeds GT Sport en die wordt nog altijd ondersteund met nieuwe auto's en tracks.
Of CTR er komt weet ik nog niet zeker; tegenwoordig koop ik enkel nog games als ik weet dat ik er veel tijd in ga stoppen en ik vraag me af hoe lang CTR leuk blijft. Liever zou ik een nieuwe ModNation Racers zien. Heb trouwens ook nog nooit Crash gespeeld dus iets nostalgisch is het voor mij ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
[...]

Ja dat probeerde ik ook met Battlefield..

..en toen kwam BF V ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 12:40

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:04:
[...]

Ik race nog steeds GT Sport en die wordt nog altijd ondersteund met nieuwe auto's en tracks.
Of CTR er komt weet ik nog niet zeker; tegenwoordig koop ik enkel nog games als ik weet dat ik er veel tijd in ga stoppen en ik vraag me af hoe lang CTR leuk blijft. Liever zou ik een nieuwe ModNation Racers zien. Heb trouwens ook nog nooit Crash gespeeld dus iets nostalgisch is het voor mij ook niet ;)
Oja die heb ik ook nog, bevalt me net zo goed net als Driveclub, krijg geen goede controle in de vingers. :'(
Crash Insane trilogy is insane, dat spel frustreert mij al na 10 minuten en is de figuurlijke kast ingevlogen.
Zal wel met CTR ook zo zijn, Mmmmm keuzes..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:36:
[...]

Jep. Er is een volledige guide geschreven om te komen tot volledige completion (112%), inclusief tekst en map. Zie:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=936948247

De maps met route begint bij 112% Route (Part 1). :)

Niets is echter missable, dus het is aan te bevelen om eerst gewoon lekker zelf op onderzoek uit te gaan.
Moet zeggen dat het zonder guide toch wel extreem lastig is om de juiste weg te vinden. De eerste 3/4 gebieden zijn wel redelijk uit te vogelen, maar daarna is het gewoon volstrekt onduidelijk waar je naartoe moet. Best jammer, want het is echt een pareltje verder. Ik vind het vooral zonde van mijn tijd om 2 uur lang op de verkeerde plek te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:51:
[...]

Moet zeggen dat het zonder guide toch wel extreem lastig is om de juiste weg te vinden. De eerste 3/4 gebieden zijn wel redelijk uit te vogelen, maar daarna is het gewoon volstrekt onduidelijk waar je naartoe moet. Best jammer, want het is echt een pareltje verder. Ik vind het vooral zonde van mijn tijd om 2 uur lang op de verkeerde plek te zoeken.
Je hebt gelijk dat het best wel onduidelijk kan zijn waar je naartoe moet voor verdere progressie, maar uiteindelijk heb je ook als je verkeerd zit, progressie geboekt, want dan heb je namelijk al wat gebieden verkend waar je later toch naar toe moet :)

Zelf vond ik het wel erg fijn om eens niet geleid te worden door een questmarker :)

Maar als je die guide losjes volgt geeft dat ook op hoofdlijnen wel aan waar je heen moet.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:51:
[...]

Dat is wel de kracht van deze game zelf ontdekken. Ik vind zelf zonde om een guide te gebruiken. Enige tip die ik nu mee kan geven koop markers. Ondertussen zelf ook bij een baas uren bezig geweest, maar het is gelukt. Spel heeft wat geduld nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:01:
[...]

Dat is wel de kracht van deze game zelf ontdekken. Ik vind zelf zonde om een guide te gebruiken. Enige tip die ik nu mee kan geven koop markers. Ondertussen zelf ook bij een baas uren bezig geweest, maar het is gelukt. Spel heeft wat geduld nodig :)
Tja ik ben nu al 3 uur lang doelloos aan het rondlopen. Begin langzaam de interesse te verliezen. Ik denk niet dat ik dit ga uitspelen.

Edit: toch maar even een walkthrough erbij gepakt op YT. Mantis Village totaal gemist.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 22-06-2019 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Sony heeft Playstation festival 2019 aangekondigd, 15 juli in Tokio, ben benieuwd...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

*knip*
Doe eens niet zo kinderachtig.

[ Voor 85% gewijzigd door Ircghost op 22-06-2019 18:33 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:49
Release date + nieuwe trailers van The Last of Us en Ghost of Tsushima.

Dan ben ik tevreden

Ik ben niet veeleisend (of stiekem toch wel) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik zit met het "probleem" dat ik geen leuke games meer kan verzinnen om te gaan doen.

FC New Dawn als laatste ff gedaan maar geen zin om te gaan grinden om het laatste gevecht door te worstelen, dus klaar. :)

God of war en metro exodus ben ik tot halverwege gekomen en eigenlijk de zin niet om er mee door te gaan. (boooooring)

En voor de rest heb ik alles gespeeld wat ik wilde spelen geloof ik.

Ik zit in een game crisis!!!!!! :P

Nou ja het is lekker weer dus ws had ik de PS4 sowieso niet aangezet nu, maar is altijd leuk iets achter de hand te hebben.

Ik hoef geen suggesties hoor. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:49
Flagg schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:07:
Ik zit met het "probleem" dat ik geen leuke games meer kan verzinnen om te gaan doen.

FC New Dawn als laatste ff gedaan maar geen zin om te gaan grinden om het laatste gevecht door te worstelen, dus klaar. :)

God of war en metro exodus ben ik tot halverwege gekomen en eigenlijk de zin niet om er mee door te gaan. (boooooring)

En voor de rest heb ik alles gespeeld wat ik wilde spelen geloof ik.

Ik zit in een game crisis!!!!!! :P

Nou ja het is lekker weer dus ws had ik de PS4 sowieso niet aangezet nu, maar is altijd leuk iets achter de hand te hebben.

Ik hoef geen suggesties hoor. ;)
Denk dat iedereen dat weleens heeft. Beste is dan om gewoon even een paar weken niet te gamen. Na een tijdje gaat het vanzelf weer kriebelen.

Het is trouwens altijd handig een sport of mp game als back up te hebben. Bij mij is dat PES 2019. Als ik even wil gamen, maar geen game heb om te spelen. Dan speel ik gewoon even snel 1 of 2 potjes PES 2019.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
En...we hebben sinds kort dit topic:
[Multi] Het algemene 'ik zoek een nieuwe game' topic

Misschien leuk voor deze bui.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sagat schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:53:
En...we hebben sinds kort dit topic:
[Multi] Het algemene 'ik zoek een nieuwe game' topic

Misschien leuk voor deze bui.
En ik vroeg nog wel om géén suggesties.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Flagg schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:57:
[...]

En ik vroeg nog wel om géén suggesties.... :P
Er kan natuurlijk niemand anders wel zin hebben in suggesties, zooo egoistisch ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat was toch geen verwijt hoop ik?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeetje wat is dit nou weer voor een grap.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zQmb9mS/FCFC5-D85-1-B9-D-401-D-9-C6-E-66-A40-C42-EAEF.jpg

Game draait daarna prima door maar krijg deze melding eens per kwartier. Soms ook met CE-34054-6.

[ Voor 112% gewijzigd door Donstil op 22-06-2019 21:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Donstil schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:24:
Jeetje wat is dit nou weer voor een grap.
[Afbeelding]
Je post alleen een zwart vlak, tenzij dat de grap is? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
YakuzA schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:30:
[...]

Je post alleen een zwart vlak, tenzij dat de grap is? :)
Nee tweakers is een beetje kieskeurig. Inmiddels doet hij het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:34:
[...]

Nee tweakers is een beetje kieskeurig. Inmiddels doet hij het 8)7
Even de boel re-builden. Opstarten in ‘safemode’ en dan rebuild database :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:54:
Even de boel re-builden. Opstarten in ‘safemode’ en dan rebuild database :)
Zoek het net op Google op idd. Dat zal ik vanavond voor het slapen even doen (geen idee hoe lang het duurt). Ik heb nou net Game night 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat ‘kan uren duren’ maar in werkelijkheid duurt t 5 min :D
(Edit: op mn stampvolle 500GB SSD, dat wel)

Dus misschien wel waard om je game night niet onderbroken te laten worden door blue screens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 23-06-2019 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:04:
Er staat ‘kan uren duren’ maar in werkelijkheid duurt t 5 min :D
(Edit: op mn stampvolle 500GB SSD, dat wel)

Dus misschien wel waard om je game nicht niet onderbroken te laten worden door blue screens ;)
Ooh dan doe ik het nu ff idd. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

gister voor het eerst that's you gespeeld met een groep vrienden. op wat tergend lange laadtijden tijdens het spelen na, is het best een geinige spel als een leuke vervanging voor een bordspel

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08
bram1984 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:28:
[...]

Tja ik ben nu al 3 uur lang doelloos aan het rondlopen. Begin langzaam de interesse te verliezen. Ik denk niet dat ik dit ga uitspelen.

Edit: toch maar even een walkthrough erbij gepakt op YT. Mantis Village totaal gemist.
Ik had dus exact hetzelfde (volgens mij ook op precies hetzelfde punt). Hele ochtend gespendeerd met door alle 4 de areas die ik nu heb elk puntje op de kaart wat nog niet ingevuld was opnieuw afgaan... uiteindelijk toch maar die guide die een stukje terug gelinkt was bekeken en dan blijkt simpelweg dat je
spoiler:
met je nail tegen die bouncy dingen moet slaan om je de lucht in te katapulteren

Ik weet niet of ik nou zo dense ben, maar ik heb toch het idee dat de game dat soort mechanics wel iets beter (of überhaupt) uit zou kunnen leggen. Zonder guide had ik hier denk ik ook mijn nail in de crawlid laten steken.

Verder wel een leuke game, erg mooie muziek vooral. Speelt ook lekker, maar ik vind persoonlijk hem vooralsnog niet echt Ori niveau halen (ja, verkeerde console :+ maar @uchiha tijntje zit deze game vooral in het topic daar al een tijd enorm op te hemelen)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Finraziel schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:51:
[...]

Ik had dus exact hetzelfde (volgens mij ook op precies hetzelfde punt). Hele ochtend gespendeerd met door alle 4 de areas die ik nu heb elk puntje op de kaart wat nog niet ingevuld was opnieuw afgaan... uiteindelijk toch maar die guide die een stukje terug gelinkt was bekeken en dan blijkt simpelweg dat je
spoiler:
met je nail tegen die bouncy dingen moet slaan om je de lucht in te katapulteren

Ik weet niet of ik nou zo dense ben, maar ik heb toch het idee dat de game dat soort mechanics wel iets beter (of überhaupt) uit zou kunnen leggen. Zonder guide had ik hier denk ik ook mijn nail in de crawlid laten steken.

Verder wel een leuke game, erg mooie muziek vooral. Speelt ook lekker, maar ik vind persoonlijk hem vooralsnog niet echt Ori niveau halen (ja, verkeerde console :+ maar @uchiha tijntje zit deze game vooral in het topic daar al een tijd enorm op te hemelen)
Ik zit even te denken waar jullie vast zouden hebben gezeten maar ik kan het me niet voor de geest halen. Linkje naar een video? En Ori is een geval apart zo goed is die game. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

spoiler:

Oh nee daar was ik snel achter. Ik moest in ieder geval naar Mantis Village. Was in principe gewoon een normale route, maar ik wist gewoon ff niet waar ik moest kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:06:
[...]

Ooh dan doe ik het nu ff idd. Thnx
En? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ging niet helemaal zonder slag of stoot.

Veilige modus gedaan > 3 minuten bezig geweest > opstarten > zelfde probleem.

Toen ik echter de PS4 (Pro) wilde afsluiten om dan maar opnieuw te beginnen herstarte ik hem uit automatisme. Tijdens die herstart ging hij het zelf nog eens herstellen en duurde het veel langer (c.a 15 minuten schat ik), nu lijkt het opgelost.

Was al wel langer mis verwacht ik want na de herstart kreeg ik ongeveer 15 apps en game update meldingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
In dit geval niet heel erg, want bram heeft ook een xb1 (toch..? of heb ik dat verkeerd onthouden).
Verder wel benieuwd of de playstation wat exclusive 2d platformers heeft die zich kunnen meten met de kwaliteit van ori. Denk dat de meeste gamemakers deze altijd zo breed mogelijk aanbieden om zo op alle platformen de gamers te kunnen aanspreken....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08
Sagat schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:55:
[...]

In dit geval niet heel erg, want bram heeft ook een xb1 (toch..? of heb ik dat verkeerd onthouden).
Verder wel benieuwd of de playstation wat exclusive 2d platformers heeft die zich kunnen meten met de kwaliteit van ori. Denk dat de meeste gamemakers deze altijd zo breed mogelijk aanbieden om zo op alle platformen de gamers te kunnen aanspreken....
Hollow Knight is ook gewoon een PS4 game :)
Anders had ik niet hier gereageerd, maar wou even voorkomen dat er iemand getriggerd zou worden dat ik een Xbox exclusive noem :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:55:
[...]

Nope. Wel een 360 met kinect gehad voor de Zumba van de wederhelft.

Ori nooit gespeeld dus, maar die is volgens mij ook niet echt vergelijkbaar? Dat is volgens mij niet echt een metroidvania zoals Hollow Knight dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Finraziel schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:58:
[...]

Hollow Knight is ook gewoon een PS4 game :)
Anders had ik niet hier gereageerd, maar wou even voorkomen dat er iemand getriggerd zou worden dat ik een Xbox exclusive noem :+
Yup en pc/switch. Lijkt me daarnaast geen groot bezwaar om hier een titel van een andere platform te noemen. Maar ik hou de tr's in de gaten ;)
bram1984 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Nope. Wel een 360 met kinect gehad voor de Zumba van de wederhelft.

Ori nooit gespeeld dus, maar die is volgens mij ook niet echt vergelijkbaar? Dat is volgens mij niet echt een metroidvania zoals Hollow Knight dat is.
Echt waar? Zou zweren dat je ook wel is zaken had gespeeld op xb1 en zelfs gamepass had gedaan, maar duly noted.
Dit voor de zekerheid maar even in ot tags...
offtopic:
En hmmm volgens mij is ori meer platformer dan metroidvania, maar ik heb ori zelf (as usual 'uiteraard' :/ ) maar amper gespeeld. Anyways mensen die er meer info over willen weten vast het juiste topic wel te vinden om er dieper op in te gaan. Het is iig een prachtige game, en ook op pc te spelen dus, dus mochten er mensen nieuwsgierig zijn :)

Ik ben dus zelf oprecht nieuwsgierig naar goede console exclusive 2d platform en/of metroid vania games voor ps4, maar denk dat die er simpelweg niet zijn...?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@Origins hoe bevalt judgment tot nu toe? ik verwacht het spel morgen binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
vind metroid vania spellen altijd wel leuk, maar probleem net als met veel andere spellen is mijn gebrek aan richtingsgevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Yup en pc/switch. Lijkt me daarnaast geen groot bezwaar om hier een titel van een andere platform te noemen. Maar ik hou de tr's in de gaten ;)

[...]

Echt waar? Zou zweren dat je ook wel is zaken had gespeeld op xb1 en zelfs gamepass had gedaan, maar duly noted.
Dit voor de zekerheid maar even in ot tags...
offtopic:
En hmmm volgens mij is ori meer platformer dan metroidvania, maar ik heb ori zelf (as usual 'uiteraard' :/ ) maar amper gespeeld. Anyways mensen die er meer info over willen weten vast het juiste topic wel te vinden om er dieper op in te gaan. Het is iig een prachtige game, en ook op pc te spelen dus, dus mochten er mensen nieuwsgierig zijn :)

Ik ben dus zelf oprecht nieuwsgierig naar goede console exclusive 2d platform en/of metroid vania games voor ps4, maar denk dat die er simpelweg niet zijn...?
Heb het ooit een keer als geintje gezegd, maar die is niet helemaal goed doorgekomen, blijkbaar. :P

Ik geloof niet dat Sony echt 2D platformers exclusief heeft inderdaad. Hoeft van mij persoonlijk ook niet zo. Er is meer dan ik kan spelen in multiplatform alleen al. Heb liever gewoon de grote blockbusters aangevuld met hier en daar wat obscure shit zoals nu het geval is. Dat vind je dan weer niet aan de overkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Zoals eerder vermeld heb ik sinds kort mijn eerste PS4. Wist dat op PC uitmelken een ding was maar op console is letterlijk alles monetized.
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/qn1da0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

com2,1ghz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:11:
Zoals eerder vermeld heb ik sinds kort mijn eerste PS4. Wist dat op PC uitmelken een ding was maar op console is letterlijk alles monetized.
[Afbeelding]
Niet bij alle games hoor! Maar je ziet het tegenwoordig wel veel, is gewoon een goed verdien model want er zijn genoeg mensen die alles kopen.

Ik snap sowieso niet dat soms mensen alleen al geld betalen voor hoe een poppetje eruit ziet, dat maakt toch geen moer uit als je het spel speelt?

Ik ben misschien nog van de oude generatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Aight! schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Niet bij alle games hoor! Maar je ziet het tegenwoordig wel veel, is gewoon een goed verdien model want er zijn genoeg mensen die alles kopen.

Ik snap sowieso niet dat soms mensen alleen al geld betalen voor hoe een poppetje eruit ziet, dat maakt toch geen moer uit als je het spel speelt?

Ik ben misschien nog van de oude generatie :P
Skins en alle cosmeticameuk begrijp ik nog wel maar dit slaat gewoon nergens meer op. Je krijgt een handjevol karakters en maps en daar moet je het mee doen. Heb even alle story modes gedaan van alle characters en kon net aan Blanka unlocken. Was iets meer dan een uurtje werk.
Het idee was dat ik af en toe casual arcade achtig zou spelen maar dit vraagt of om geld of om een grind fest :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Dat is geen console eigenschap maar gewoon van de developer van de game. Er zijn ook zat games op pc die dat doen en ook zat games op console die dat niet doen. Dus om nou weer meteen te zeggen dat het op consoles nog erger is slaat weer nergens op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[Afbeelding]
Ja, want één game is representatief voor alle games. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
[Afbeelding]
Mocht je het spel leuk vinden, neem de arcade edition upgrade, vermoeddelijk straks met Evo2019 (weekend van 2 aug) wel in de reclame, dan mis je nog maar 6 chars. (season pass 3 en Kage).
Ook kan je dmv de weekly missions in game currency verdienen, in theorie kan je dan alles unlocken zonder maar een cent uit te geven, maar dan ben je nog wel even bezig ;)
Verder kan je nog een enorme bende aan achtergronden en outfits/kleuren voor de chars kopen, maar daar kan je natuurlijk helemaal zelf bij bepalen wat je wel en niet leuk vind, want dat is natuurlijk alleen cosmetisch.

En zoals bram al aangaf, het verschil erg per spel. Sf5 is bedacht als ' game as a service game' waarbij het spel dus jaren lang supported wordt, maar ook met paid updates.

Ik koop zelf maar zelden dlc en niet het idee dat ik veel mis. Als je dlc wel belangrijk vind is wachten op Goty's vaak ook nog een goede strategie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hamazaki schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:42:
@Origins hoe bevalt judgment tot nu toe? ik verwacht het spel morgen binnen.
Super tof! het verhaal is zeer boeiend en bijzonder leuk om te volgen, ook het hele vecht systeem is gewoon weer oudewets vermakelijk met die finishers.
De stad ziet er goed uit, zeer gedetailleerd en Yamagi (hoofdpersonage) is een hele goede toevoeging aan de die hele wereld.
Ik zit er denk ik nu 10 uur in maar ik heb het meer druk met het oppakken van die sidequests (sommige zijn net zo gek als die in Yakuza haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sagat schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:26:
[...]

Mocht je het spel leuk vinden, neem de arcade edition upgrade, vermoeddelijk straks met Evo2019 (weekend van 2 aug) wel in de reclame, dan mis je nog maar 6 chars. (season pass 3 en Kage).
Ook kan je dmv de weekly missions in game currency verdienen, in theorie kan je dan alles unlocken zonder maar een cent uit te geven, maar dan ben je nog wel even bezig ;)
Verder kan je nog een enorme bende aan achtergronden en outfits/kleuren voor de chars kopen, maar daar kan je natuurlijk helemaal zelf bij bepalen wat je wel en niet leuk vind, want dat is natuurlijk alleen cosmetisch.

En zoals bram al aangaf, het verschil erg per spel. Sf5 is bedacht als ' game as a service game' waarbij het spel dus jaren lang supported wordt, maar ook met paid updates.

Ik koop zelf maar zelden dlc en niet het idee dat ik veel mis. Als je dlc wel belangrijk vind is wachten op Goty's vaak ook nog een goede strategie.
Gekste is tot nu toe wel DOA5LR, waar de complete game, inclusief alle DLC's je rond de € 1200 kost.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Jorgen schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:27:
[...]

Gekste is tot nu toe wel DOA5LR, waar de complete game, inclusief alle DLC's je rond de € 1200 kost.
Ja die is echt bizar, maar er zijn schijnbaar mensen echt zwaar obsesief bezig met die game die dan veel zo niet alle dlc willen hebben.

Daarnaast heb je op pc ook een paar games waar je bizar veel geld kan uitgeven aan dlc en in game ehm stuff (star citizen en er was geloof ik ook een of andere trein sim waar je honderderden euro's aan dlc had dacht ik), maar goed. Wat dat betreft is het net het echte leven, het maakt natuurlijk behoorlijk wat uit of je je kleren haalt bij de gucci store of bij de zeeman. En als je alles bij die eerste koopt, dan ga je 'iets' meer geld uitgeven ;)
Waarbij wij dan het geluk hebben dat als je even wacht de gucci spullen alsnog bij de zeeman liggen met bijbehorende prijzen.....sorta kinda.

Maakt ook allemaal niets uit, als je het leuk vind, en het kan betalen waarom niet?
Maar ik kan me wel de frustraties voorstellen als je sf5 start en dan de helft van de cast niet kan spelen.
Wat dat betreft heeft capcom ook wel een reputie, kan me voorstellen dat als je ooit is bij iemand vroeger super sf2 speelde en dan zelf ergens goedkoop sf2 kocht, dat je het ook niet fijn vond dat de helft van de cast er niet was (om nog maar te zwijgen van gemis van andere opties en de brakke pal poort)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben gisteren voor de 3e keer opnieuw aan Prey begonnen (1e keer was meer even kijken hoe het speelde, maar had nog genoeg andere games liggen, 2e keer uurtje of 5 gespeeld maar ook weer afgeleid). Dit keer wil ik wel even doorzetten. Ik weet nog wel dat ik wat overwhelmed werd door personeel wat je blijkbaar kunt redden en waar een shitload aan informatie over in de terminals her en der staat. Heb me er nog niet echt in verdiept verder, maar dat zie ik dan wel weer.

Hollow Knight (fingers crossed dat die niet in PS Plus zit morgen) en Diablo 3 blijven voorlopig dan even mijn "casual tussendoor" games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Prey is echt geweldig! Heerlijke sandbox stealth space game ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 22:29
Een vraagje. Waarom is PSN zo traag vandaag. Mijn menus op het dashboard laden heel traag wat door internet geladen moet worden. Iemand anders daar ook last van. Hoe kan ik dit oplossen??

Edit: het is opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door maversne op 25-06-2019 12:45 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Iemand al de invite en bijbehorende update voor de nieuwe Party mode gehad?
Ik heb code hier in mailbox zitten maar twijfel nog ook al kun je vrij makkelijk terug naar vorige versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
maversne schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:37:
Een vraagje. Waarom is PSN zo traag vandaag. Mijn menus op het dashboard laden heel traag wat door internet geladen moet worden. Iemand anders daar ook last van. Hoe kan ik dit oplossen??

Edit: het is opgelost
Misschien ook leuk om even te delen hoe het is opgelost, voor de mensen die er ook last van hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Sagat schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:26:
[...]

Hmm dan is SF5 opzich wel interresant voor me als hij in de uitverkoop komt.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:41:
Iemand al de invite en bijbehorende update voor de nieuwe Party mode gehad?
Ik heb code hier in mailbox zitten maar twijfel nog ook al kun je vrij makkelijk terug naar vorige versie.
Ik zit al weken in die beta voor de system software en alles werkt probleemloos. De code die iedereen krijgt is 20 maal geldig en je kunt de code dus delen met wie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:58:
[...]

Misschien ook leuk om even te delen hoe het is opgelost, voor de mensen die er ook last van hebben. ;)
dit is toch iets wat vanzelf opgelost wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:14:
[...]

dit is toch iets wat vanzelf opgelost wordt?
Voor ons een vraag, voor hem een weet. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
bram1984 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:58:
[...]

Had hier gisteren last van. Heb mijn router opnieuw opgestart en vervolgens mijn PS4. Daarna leek het wel goed te gaan. Normaal heb ik mijn PS4 maandenlang op 'rest mode' staan. Een echte restart lijkt vaak dingen wel te verhelpen. :P

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kartale schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:34:
[...]Normaal heb ik mijn PS4 maandenlang op 'rest mode' staan
Daar hebben ze een power-off knop voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Hamazaki schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:37:
[...]

Daar hebben ze een power-off knop voor.
Waar is dat knopje dan??? 8)7

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kartale schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Waar is dat knopje dan??? 8)7
boven het rest-mode knopje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Alvanosa schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:00:
[...]
Hmm dan is SF5 opzich wel interresant voor me als hij in de uitverkoop komt.
Een weekje geleden was ie €7,99 in de store.
Hoeveel meer uitverkoop wil je hebben? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Maar toen had ik er nog geen interesse in, nu wel.

Edit: Hij was nog in de aanbieding!

[ Voor 7% gewijzigd door Alvanosa op 25-06-2019 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Have fun!
Game is wederom erg tof (al wat IV net wat beter imo) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:33:
Have fun!
Het is zelfs de arcade edition, dus dat komt mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit ziet er wel lekker uit hoor. Hadden ze op de E3 moeten laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Origins schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Super tof! het verhaal is zeer boeiend en bijzonder leuk om te volgen, ook het hele vecht systeem is gewoon weer oudewets vermakelijk met die finishers.
De stad ziet er goed uit, zeer gedetailleerd en Yamagi (hoofdpersonage) is een hele goede toevoeging aan de die hele wereld.
Ik zit er denk ik nu 10 uur in maar ik heb het meer druk met het oppakken van die sidequests (sommige zijn net zo gek als die in Yakuza haha)
vandaag 2 uurtjes gespeeld, ijzersterk weer! prachtig verrhaal en mooie graphics. kleine irritatiepunt is dat ik de mini-map niet statisch kan zetten. dit kon wel bij de vorige yakuza spellen. de map roteert continue. ondertussen nieuwe yakuza aangekondigd: http://www.1337.games/201...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Hebben we het over deze?
https://store.playstation...01222_00-SF5FULLGAME00000

Misschien er eens over nadenken of ik deze ook zal aanschaffen, ken het vooral van de arcade kasten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:33:
Have fun!
season pass 2 die ik nog mis is ook 50% off....maar ik wacht toch nog ff op aug/evo.

En jaik vind 4 ook veel leuker, zowel om te spelen als om te kijken, al hoewe dat laatste wel steeds leuker word nu het spel steeds wat uitgebreider word.
schumi2004 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:15:
[...]

Hebben we het over deze?
https://store.playstation...01222_00-SF5FULLGAME00000

Misschien er eens over nadenken of ik deze ook zal aanschaffen, ken het vooral van de arcade kasten :P
Tegen deze prijs kan je je er niet echt een buil aan vallen, al hoewel ik altijd de AE zou nemen.
Als geld geen bezwaar is kan je ook mk11, of binnenkort samurai shodown overwegen. Vooral mk11 krijgt goede recensies. En daarnaast is er nog heel veel anders te vinden in het genre. Maar bij twijfel en/of voor meer uitleg kom even langs in het tweakers fgc topic zou ik zeggen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Sagat op 26-06-2019 10:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nu meerdere mensen hier 'm aanschaffen misschien mijn arcadestick weer eens uit de kast halen.
Ik wil best als slachtvoer dienen voor iedereen die beter wil worden :+

@Sagat ik heb enkel de base versie en heb tot nu toe volgens mij slechts één poppetje vrijgespeeld (Akuma).
Speel de game echt veel te weinig om de aanschaf van season passes te rechtvaardigen, best jammer.

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:27:
Nu meerdere mensen hier 'm aanschaffen misschien mijn arcadestick weer eens uit de kast halen.
Ik wil best als slachtvoer dienen voor iedereen die beter wil worden :+

@Sagat ik heb enkel de base versie en heb tot nu toe volgens mij slechts één poppetje vrijgespeeld (Akuma).
Speel de game echt veel te weinig om de aanschaf van season passes te rechtvaardigen, best jammer.
Als je hem weinig speelt duurt het grinden om te unlocken juist veel te lang, kopen die passes :P

(nah snap wat je bedoeld hoor, als ik ook maar vermoedde dat ik hem net zo veel als 4 ging spelen had ik die pass allang gekocht, maar nu doe ik er zelf ook rustig aan mee, helemaal omdat ik dus al enkele chars uit de pass vrijgespeeld heb).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioshock Collection is Deal of the Week voor €9. Staat al een tijdje op mijn lijstje, maar nog nooit zo goedkoop geweest. Very tempted, zelfs al vrees ik dat ik nauwelijks tot spelen zou komen :p. Backlog nog gigantisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:38:
Bioshock Collection is Deal of the Week voor €9. Staat al een tijdje op mijn lijstje, maar nog nooit zo goedkoop geweest. Very tempted, zelfs al vrees ik dat ik nauwelijks tot spelen zou komen :p. Backlog nog gigantisch...
Paar keer deel 1 geprobeerd, maar ik kwam er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:43:
[...]
Infinite wat gespeeld op de PS3 toen ie in de IGC zat. Was toch wel vet, ook al ben ik een gegeven moment compleet stilgevallen. Probleem is dat de PS3 nu de Netflix bak voor mijn vrouw is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:47:
[...]

Infinite wat gespeeld op de PS3 toen ie in de IGC zat. Was toch wel vet, ook al ben ik een gegeven moment compleet stilgevallen. Probleem is dat de PS3 nu de Netflix bak voor mijn vrouw is :).
Ja die heb ik ook even kort geprobeerd, maar toen kwam de PS4 bijna uit en heb ik de PS3 verkocht.

Deel 1 begint heel vet en een soort van mysterieus, maar al snel vond ik de game heel erg "gamey" en onvolwassen aanvoelen, op een of andere manier. Ik ben nu met Prey bezig en dat lijkt een beetje op de meer volwassen versie. Die vind ik een stuk vetter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
bram1984 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:43:
[...]
Meen je niet :D
De eerste Bioshock is zo ontzéttend goed. Niet alleen qua sfeer (Rapture blijft een van de mooiste en meest sfeervolle omgevingen die ik ooit in een game heb gezien) maar ook qua verhaal en muziek.
Deel twee deed het truucje lichtjes over, deel 3 trok me vanwege de totaal andere setting niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:53:
[...]

Meen je niet :D
De eerste Bioshock is zo ontzéttend goed. Niet alleen qua sfeer (Rapture blijft een van de mooiste en meest sfeervolle omgevingen die ik ooit in een game heb gezien) maar ook qua verhaal en muziek.
Deel twee deed het truucje lichtjes over, deel 3 trok me vanwege de totaal andere setting niet echt.
Yep, zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 13:58
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:53:
[...]
deel 3 trok me vanwege de totaal andere setting niet echt.
Ik vond de andere setting in deel 3 juist een aangename verrassing.
Gameplay wel iets anders maar dankzij de plasmids herkenbaar.

Verhaal technisch erg goed overigens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:26
Stef120 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:02:
[...]

Verhaal technisch erg goed overigens
Geniaal voor een game zelfs, erg mooi hoe in 3 alle bioshocks verbonden worden.
Ik vond de sfeer in 3 zelfs nog beter dan eerste (deeltje 2 vond ik maar mwah).

Heb ze half jaar geleden nog allemaal eens gespeeld toen Bioshock collection ook in aanbeiding was.

Heb trouwens nog nooit iemand Bioshock (1) als onvolwassen horen classificeren, ook moeilijk serieus te nemen kijkend naar verhaal en gehele sfeer.

[ Voor 14% gewijzigd door Albinoraptor op 26-06-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Sagat schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:43:
[...]

Als je hem weinig speelt duurt het grinden om te unlocken juist veel te lang, kopen die passes :P

(nah snap wat je bedoeld hoor, als ik ook maar vermoedde dat ik hem net zo veel als 4 ging spelen had ik die pass allang gekocht, maar nu doe ik er zelf ook rustig aan mee, helemaal omdat ik dus al enkele chars uit de pass vrijgespeeld heb).
Nou moet ik dus gaan leren hoe SF5 te spelen. :+ En kijken welke mijn main word.

[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 26-06-2019 15:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Met @dvdkiwi Bioshock 1 is echt briljant. Deel 2 was ook erg goed en Infinite vond ik zelf wat minder. Maar deel 1 is echt een klassieker ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Alvanosa schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Nou moet ik dus gaan leren hoe SF5 te spelen. :+ En kijken welke mijn main word.
Succes! stuur gerust pm als je keerte wil spelen, maar bak er zelf dus ook niet heel veel van. En wat ik net al zei, in het tweakers fgc topic zitten ook mensen die wel willen spelen (we have a discord 8) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 09:02
https://store.playstation...16524_00-SPIDERMANFFHPSVR

PS VR Experience Spiderman GRATIES

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2019 15:59 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig dat je nog net de Edit deed voor ik op Reply klikte. Want als het is zoals met Homecoming, is het natuurlijk 2x niets. Wel eens leuk om te zien, maar na 10' is het al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

https://blog.eu.playstati...tion-plus-games-for-july/Nou nou wat een luxe. PES 2019 en Horizon Chase Turbo gratis volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Klor schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:41:
https://blog.eu.playstati...tion-plus-games-for-july/Nou nou wat een luxe. PES 2019 en Horizon Chase Turbo gratis volgende maand.
Dit klinkt nogal sarcastisch/ondankbaar, als ik eerlijk ben.

PES2019 is gewoon een AAA-titel van dit jaar. Lijkt me dat veel mensen daar blij mee zullen zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20-09 18:29
Jorgen schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:23:
[...]

Dit klinkt nogal sarcastisch/ondankbaar, als ik eerlijk ben.

PES2019 is gewoon een AAA-titel van dit jaar. Lijkt me dat veel mensen daar blij mee zullen zijn.
Iedereen die een footie wil spelen heeft hem vast al...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ah! het maandelijks gezeur is weer begonnen.
Pagina: 1 ... 112 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.