Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:48:
[...]

Kabel doet het of doet het niet. Het moet echt Sony zijn. Bij een herstart van het systeem kan ik wel (tijdelijk) met de Store werken. Verder heb geen issues met PSN met multiplayer, dat werkt feilloos.
Nouja, ik heb sindskort een nieuwe Ziggo modem en sinds die tijd kan ik altijd in de store. Ook na het gamen of wat dan ook :)
(Ik had daarvoor ook altijd gekloot ermee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:48:
[...]

Kabel doet het of doet het niet. Het moet echt Sony zijn. Bij een herstart van het systeem kan ik wel (tijdelijk) met de Store werken. Verder heb geen issues met PSN met multiplayer, dat werkt feilloos.
Nee hoor, kabels kunnen prima min of meer werken maar toch problemen veroorzaken... Dat het of wel of niet werkt is veel te simpel gedacht.
Of het dit probleem veroorzaakt weet ik niet, maar het kan best.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:38:
[...]

Nouja, ik heb sindskort een nieuwe Ziggo modem en sinds die tijd kan ik altijd in de store. Ook na het gamen of wat dan ook :)
(Ik had daarvoor ook altijd gekloot ermee)
Oke. Die optie acht ik waarschijnlijker dan de kabel; vorige woning ook PS store gedoe (zelfde modem, andere kabel). @Finraziel , zal het nog eens dubbel checken! Maar omdat PSN het probleemloos doet, zie ik het probleem eerder in het modem zoals bij poor Leno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:20:
[...]

Oke. Die optie acht ik waarschijnlijker dan de kabel; vorige woning ook PS store gedoe (zelfde modem, andere kabel). @Finraziel , zal het nog eens dubbel checken! Maar omdat PSN het probleemloos doet, zie ik het probleem eerder in het modem zoals bij poor Leno.
Of je modem instellingen zijn beroerd ingesteld. Geen port forwarding bijvoorbeeld.

Het hoeft niet altijd bij de provider of modem te zitten. Hoeveel mensen gare binnenhuis bekabeling hebben is echt erg.. 😑, en maar roepen dat alles in orde is. (NB: dit bedoel ik niet persoonlijk).

Het is soms heel moeilijk om de storingsbronnen te vinden, met wat mazzel is het een gare kabel. Met wat pech, een switch die ergens nog in het netwerk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Segafreak83 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:36:
[...]

Of je modem instellingen zijn beroerd ingesteld. Geen port forwarding bijvoorbeeld.

Het hoeft niet altijd bij de provider of modem te zitten. Hoeveel mensen gare binnenhuis bekabeling hebben is echt erg.. 😑, en maar roepen dat alles in orde is. (NB: dit bedoel ik niet persoonlijk).

Het is soms heel moeilijk om de storingsbronnen te vinden, met wat mazzel is het een gare kabel. Met wat pech, een switch die ergens nog in het netwerk staat.
No offence taken! In mijn geval denk ik dat de PS store een ander soort protocol / verbinding heeft dan PSN. Maar misschien ligt het stiekem wel aan mijn kabel en/of modem. Het is in ieder geval een schijtwerk om uit te zoeken. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Segafreak83 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:36:
[...]

Check ook eens of je modem/router uPNP aan heeft staan! Bij mijn nieuwe T-Mobile installatie stond deze uit. Na aanzetten ging PSN speed connection test van 80 mbits naar 600mbits.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wat een prachtig spel die plague of Tale. Eindelijk de meeslepende lineaire game die ik zocht. Van mij mogen ze meer van deze maken.

De tijdsgeest is mooi weergegeven met prima graphics. Ik vind de gameplay ook een beetje verslavend (klinkt raar ik weet voor zo’n spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Hamazaki schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:49:
Wat een prachtig spel die plague of Tale. Eindelijk de meeslepende lineaire game die ik zocht. Van mij mogen ze meer van deze maken.

De tijdsgeest is mooi weergegeven met prima graphics. Ik vind de gameplay ook een beetje verslavend (klinkt raar ik weet voor zo’n spel)
Nice. Ik hoor en lees overwegend positieve reacties, dus die game komt hier zeker in huis... zodra ik wat meer tijd heb (en tegen dan is ie vast ook al wat goedkoper, dus win-win).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Last of Us Part 2 komt mogelijk in februari 2020 uit:

De actrice van Ellie lijkt er naar te hinten.

The Last of Us Part 2 komt mogelijk in februari 2020 uit, zo blijkt uit een nieuw interview met actrice Ashley Johnson. Johnson, die de rol van Ellie in de games vertolkt, werd in een interview gevraagd wanneer Part 2 beschikbaar is. Het lijkt alsof ze in de video "februari" wil antwoorden, maar ze wordt snel onderbroken door de interviewer. Dit moment vindt in onderstaande video plaats na één uur en zeven minuten.

Een paar weken geleden liet Kotaku's Jason Schreier ook al weten dat de game mogelijk in februari uitkomt. Tot slot laat videogame-analist Daniel Ahmad op gameform ResetEra tevens weten dat februari 2020 de interne releasedatum bij ontwikkelaar Naughty Dog is.

The Last of Us Part 2 is in ontwikkeling voor PlayStation 4. Het vervolg op The Last of Us wordt wederom ontwikkeld door Naughty Dog, de studio achter games als Uncharted en Jak & Daxter.

[YouTube: Between the Sheets: Ashley Johnson]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:54
Ik zit er aan te denken om mijn PS4 pro te verkopen. The Last of Us 2 komt er aan maar deel 1 kon ik niet inkomen, verder hoor ik niet echt van mooie games die er aan komen.. of is de playstation verkopen een domme zet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:21:
Ik zit er aan te denken om mijn PS4 pro te verkopen. The Last of Us 2 komt er aan maar deel 1 kon ik niet inkomen, verder hoor ik niet echt van mooie games die er aan komen.. of is de playstation verkopen een domme zet?
Waarom vraag je dat? Wij bepalen niet wat jij leuk en niet leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:20
Concrete Genie
Death Stranding
Dreams
The Last of Us 2
MediEvil
Final Fantasy VII Remake
Ghost of Tsushima

Dit zijn de enige noemenswaardige exclusives die in 2019 en 2020 nog gaan uitkomen.
Wellicht komen er nog 1 of 2 andere exclusives uit volgend jaar. Maar meer zou ik er niet van verwachten.

Als je weinig hebt met bovenstaande games. Kun je je PS4 gerust verkopen.

Ik wil bovenstaande games in ieder geval allemaal (afgezien van MediEvil misschien) spelen. Maar ja, dat ben ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
bram1984 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:24:
[...]
Waarom vraag je dat? Wij bepalen niet wat jij leuk en niet leuk vindt.
Omdat ik misschien games over het hoofd zie die er aan zitten te komen en mij wel aanspreken, zoals @Sefaex aangeeft. Thanks ik ga ze even doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Is er al een release date bekend voor Concrete Genie? Kijk er wel naar uit stiekem. Lijkt me een erg mooie titel.

Zie alleen staan: Fall 2019 dus kan nog alle kanten op :P

[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 17-06-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:35:
[...]
Als je weinig hebt met bovenstaande games. Kun je je PS4 gerust verkopen.
Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk.
Naast exclusives zijn er ook voldoende goede multiplatformgames die de moeite van het spelen waard zijn.
Daarnaast weten we natuurlijk ook niet welke games Piet_Piraat wel of niet gespeeld heeft ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2019 09:50 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:46:
[...]

Omdat ik misschien games over het hoofd zie die er aan zitten te komen en mij wel aanspreken, zoals @Sefaex aangeeft. Thanks ik ga ze even doornemen.
Google -> upcoming PS4 games / upcoming PS4 exclusives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
dvdkiwi schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:48:
[...]

Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk.
Naast exclusives zijn er ook voldoende goede multiplatformgames die de moeite van het spelen waard zijn.
Daarnaast weten we natuurlijk ook niet welke games Piet_Piraat wel of niet gespeeld heeft ;)
Als je weinig met Sony hebt. Is een Xbox icm gamepass ook een goede (en misschien wel goedkopere) optie.

Hoop daarom ook dat Sony met een soortgelijke service gaat aanbieden. Denk dat ze uiteindelijk weinig keus hebben. Zelfde als met PS+.

Uiteindelijk heeft MS hetzelfde gedaan met Live Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is weer een hele andere discussie.
Sefaex schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:00:
[...]
Als je weinig met Sony hebt.
Dat haal ik dan weer niet uit zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
3 vragen:

1) wat denk je er nu terug voor te krijgen?
2) wat denk je er later terug voor te krijgen?
3) hoe hard heb je het geld nu nodig?

Als de nieuwe consoles lanceren zul je er vast minder voor krijgen dan nu, maar het verschil zal ook weer niet zo heel schokkend zijn. Bovendien zou je hem waarschijnlijk kunnen inruilen voor een nieuwe console (met bijbetalen natuurlijk), als het zover is.

Verder kun je op aardig wat locaties wel vinden welke games er nog aankomen. 2019 lijkt me geen topjaar, maar 2020 wordt wel weer prima. Dus ik denk dat het eerder aan vraag 3 zal liggen dan wat dan ook. Vind het ook een beetje klinken als een troll-reactie, dus wellicht wat meer duidelijkheid geven lijkt me handig (welke games vond je bv wel leuk)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2019 10:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Martinspire thanks :) het geld heb ik niet nodig, het is meer dat die nu een beetje stof hapt en ik dat zonde vind. Dan maak ik er liever iemand anders op marktplaats blij mee. Aangezien Days Gone en het komende Last of Us 2 mij niet anspreken zag ik geen reden om hem te houden. Maar als 2020 een goed jaar wordt wacht ik nog even af.

@dvdkiwi ik game niet erg veel dus ik probeer vooral de exclusieve toptitels te spelen. Tot nu toe klaar zijn Horizon: Zero Dawn, God of War, Spiderman, Until Dawn, Ratchet&Clank, Red Dead Redemption en Uncharted 4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dan heb je in elk geval al een heel fraai rijtje games gespeeld! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Piet_Piraat7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:23:
@Martinspire thanks :) het geld heb ik niet nodig, het is meer dat die nu een beetje stof hapt en ik dat zonde vind. Dan maak ik er liever iemand anders op marktplaats blij mee. Aangezien Days Gone en het komende Last of Us 2 mij niet anspreken zag ik geen reden om hem te houden. Maar als 2020 een goed jaar wordt wacht ik nog even af.

@dvdkiwi ik game niet erg veel dus ik probeer vooral de exclusieve toptitels te spelen. Tot nu toe klaar zijn Horizon: Zero Dawn, God of War, Spiderman, Until Dawn, Ratchet&Clank, Red Dead Redemption en Uncharted 4.
Als niet je erg veel gamed en dat af heb, dan ben je best effectief! (al hoewel bij mij af betekent ook alle trophies dat kan bij jou natuurlijk zo maar anders zijn )

Wat we niet weten is of je alleen een ps4 hebt of ook andere platformen? Maar verder kan ik je alleen idd ook adviseren om is te kijken naar exclusives, en dan te kijken wat je daarvan wil spelen. Om ' de droogte' verder te overbruggen kan je natuurlijk ook is een maandje psnow proberen. Al hoewel dat qua exclusives wsl ook wat zal tegenvallen, en als je niet van ps3 of ouder houdt de keuze ook al weer wat beperkter is.

En anders, als geld het probleem niet is, tsja dan kan je ook lekker verkopen en als er weer genoeg titels zijn waar je wel interesse in hebt terugkopen. Ik ga er even voorzichtig vanuit dat je in de komende zomerperiode dan wellicht nog minder zal gamen, kan je altijd weer inhaken als het weer herfst wordt en als er dan nog niets genoegs interessants is, dan later.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:21
@Piet_Piraat7 wat versta je onder niet veel gamen? :P

Ik vind dat ik met een uurtje á 3 á 4 ook niet veel game, maar het lukt mij echt niet om zoveel games uit te spelen :P
Moet ik wel zeggen dat ik veel afwissel en tegenwoordig ook regelmatig online speel (BF V en GT Sport)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

B-Real schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
@Piet_Piraat7
Ik vind dat ik met een uurtje á 3 á 4 ook niet veel game, maar het lukt mij echt niet om zoveel games uit te spelen :P
'3 a 4 uur gamen per dag is wel veel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik game misschien 45 minuten op een doordeweekse dag maximaal en 2 in het weekend. Over een periode van maanden/jaren kun je dan best veel uitspelen hoor :) een trophie jager ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Piet_Piraat7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:47:
Ik game misschien 45 minuten op een doordeweekse dag maximaal en 2 in het weekend. Over een periode van maanden/jaren kun je dan best veel uitspelen hoor :) een trophie jager ben ik niet.
die 2 uur in het weekend red ik ook nog wel is, maar 45mins per dag is meer per (werk)week voor mij.

Maar goed, het is natuurlijk ook net hoe goed je bent, of hoe moeilijk je het spel zet. Denk dat als ik gow en horizon in die story mode zet dat ik wsl ook wel een heel eind gekomen zou zijn. Doordat ik vooral god of war echt zelf wil doen, heb ik de hele serie in mijn backlog :S
En shadow of the collosus bijvoorbeeld zowel op ps2 als 3 en dan nog twijfel ik bij deals nog over de ps4 versie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 13:21
The Inquisitor schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:46:
[...]

'3 a 4 uur gamen per dag is wel veel hoor ;)
Alleen bedoelde ik het per week :P
Soms zelfs weken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
DigitalError schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:47:
Is er al een release date bekend voor Concrete Genie? Kijk er wel naar uit stiekem. Lijkt me een erg mooie titel.

Zie alleen staan: Fall 2019 dus kan nog alle kanten op :P
Het is stil rond die game idd. Het najaar zit al propvol, die game gaat helemaal ondergesneeuwd worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:10:
[...]

Het is stil rond die game idd. Het najaar zit al propvol, die game gaat helemaal ondergesneeuwd worden. :P
Bij mij niet, een game waar je erg naar uitkijkt sneeuwt niet zomaar onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sagat schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:51:
[...]

die 2 uur in het weekend red ik ook nog wel is, maar 45mins per dag is meer per (werk)week voor mij.

Maar goed, het is natuurlijk ook net hoe goed je bent, of hoe moeilijk je het spel zet. Denk dat als ik gow en horizon in die story mode zet dat ik wsl ook wel een heel eind gekomen zou zijn. Doordat ik vooral god of war echt zelf wil doen, heb ik de hele serie in mijn backlog :S
En shadow of the collosus bijvoorbeeld zowel op ps2 als 3 en dan nog twijfel ik bij deals nog over de ps4 versie.
Het helpt natuurlijk om toffe games te spelen om daarmee meer tijd te gamen. Ik kan mijn controller niet wegleggen als ik net met wat toffe stuff bezig ben :P

Fuck it, dan eet ik toch een uurtje later :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Martinspire schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:28:
[...]
Het helpt natuurlijk om toffe games te spelen om daarmee meer tijd te gamen. Ik kan mijn controller niet wegleggen als ik net met wat toffe stuff bezig ben :P

Fuck it, dan eet ik toch een uurtje later :*)
haha ja ken ik, ik heb helaas (nou ja, alleen op dat vlak dan, ben er verder tevreden mee ;) ) te maken met een gezin die samen eten wel waardeert. Heb het dus wel dat als ik 's avond iets aanzet ik denk ' nog 5 mins' en dat het dan ietsjes oploopt.......maar dat merk ik dan meestal de volgende dag behoorlijk, dus dat help wel bij de afweging om nog iets te starten als het al wat later is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Heb uiteraard behoorlijk lopen zoeken op internet en op dit forum maar heeft iemand nog tips voor een PS4 Pro (eerste) die nu zowat van mijn kast afblaast?

Heb hem zelf helemaal opgehad, elk hoekje en gaatje schoongemaakt......nieuwe thermal paste.....rechtop gezet, plat gelegd, bovenkant erop/eraf......wordt helemaal gek!

Hij staat helemaal vrij, dus genoeg verse lucht.....heb een Dobe cooler geprobeerd maar zonder effect......

Slijtage? Heb de Nidec fan.......

Iemand nog tips? Anders verkoop ik hem........zucht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Leviathan23 Ik denk dat je niet meer kan doen. Als het je echt stoort ga je een nieuwe moeten halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01
Leviathan23 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:19:
Heb uiteraard behoorlijk lopen zoeken op internet en op dit forum maar heeft iemand nog tips voor een PS4 Pro (eerste) die nu zowat van mijn kast afblaast?

Heb hem zelf helemaal opgehad, elk hoekje en gaatje schoongemaakt......nieuwe thermal paste.....rechtop gezet, plat gelegd, bovenkant erop/eraf......wordt helemaal gek!

Hij staat helemaal vrij, dus genoeg verse lucht.....heb een Dobe cooler geprobeerd maar zonder effect......

Slijtage? Heb de Nidec fan.......

Iemand nog tips? Anders verkoop ik hem........zucht......
Er zijn mensen die hem gemod hebben de case. Door een gat te maken in bovenste plaat( die je eraf kan halen om os4 pro schoon te maken) daarin dan een gat boven de ventilator te maken en er een filter tussen zetten zodat wat stof tegenhoud.
Effe googlen of op reddit zoeken.

https://www.reddit.com/r/..._ps4_pro_cooling_mod_140_ºf_118_ºf_55db_45db/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Deze dus.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 17-06-2019 15:27 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Anton.net schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:22:
@Leviathan23 Ik denk dat je niet meer kan doen. Als het je echt stoort ga je een nieuwe moeten halen..
Iemand interesse?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Vraag en Aanbod is hier niet toegestaan..
Je kan eens bij je GameMania vragen hoeveel ze geven. Een half jaar geleden was dat nog €290 voor een Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Anton.net schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:46:
[...]

Vraag en Aanbod is hier niet toegestaan..
Je kan eens bij je GameMania vragen hoeveel ze geven. Een half jaar geleden was dat nog €290 voor een Pro
290 when hell freezes over :+ waar jij op doelt is een inruilactie eind vorig jaar, als jij je PS4 pro aan GM gaf kreeg jij een nieuw CUH-7216B model mits een kleine opleg van jou kant, en zo kwam je aan 290 euro “waarde” voor je oude pro

Ik heb in Februari nog gebeld naar mijn GM, er was in heel Belgie maar 1 GM die op dat moment een USED PS4 pro had op stock en ik kreeg er nog maar 170 cash voor, lekker particulier verkocht voor 285.

GM gaat je nooit geen 290 geven want ze verkopen used al maar voor 329 ofzo en hun markups op used games en consoles is huge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Katmi Op dat moment kreeg je standaard €290 voor een Pro. De Pro was toen in de aanbieding voor €290, waardoor je hem gratis kon ruilen. Er was geen opleg.

Maar zoals ik zei: dat is een half jaar geleden, kan zijn dat het nu anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Anton.net schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:39:
@Katmi Op dat moment kreeg je standaard €290 voor een Pro. De Pro was toen in de aanbieding voor €290, waardoor je hem gratis kon ruilen. Er was geen opleg.

Heb ze in ieder geval even gemaild..... Nooit geschoten.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Anton.net schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:39:

Kan ook ja het was 1 of andere deal waar je een 7216b in de plaats kreeg , maar dat is helaas voorbij als zij een used Pro verkopen voor 339 nu ga je nooit 290 krijgen, GM hun winst op een USED product is ongeveer 2.5x wat zij je ervoor geven.

Zoals ik zei heb ik in Feb gebeld en je kreeg 170 cash of 205 waardebon voor een Pro en ze kosten 339 used bij GM.

Net zoals je voor een recente game maar ongeveer 22 cash krijgt en ze verkopen hem weer voor 50-55 , zelf ook getest met black ops 4 4 weken na release :+

[ Voor 9% gewijzigd door Katmi op 17-06-2019 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Piet_Piraat7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:23:

Deed ik vroeg ook. Kocht een console paar spellen erbij speelde de spellen en verkocht de console weer, (half) jaar later, rinse repeat. Heb de originele Xbox 3x nieuw gekocht uiteindelijk. :P

Maar geen zin meer in marktplaats gezeur dus ps4 blijft nu gewoon staan en soms een half jaartje uit ofzo.

Dus allebei kan en maakt verder weinig uit. Tis jouw feestje.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zo, dit maakt die Jedi: Fallen Order nog interessanter om te gaan spelen:
https://twitter.com/jasonschreier/status/1140708603919310849

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
DigitalError schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:54:
Klinkt prima. Lijkt me 1 reden waarom ze het niet doen: het is nog niet af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:50
Shadow of the Tomb Raider pas aangeschaft wegens korting en omdat ik Tomb Raider 2013 en Rise allebei erg goed vond. Beter niet kunnen doen. Wat een enorme tegenvaller is dit derde deel zeg. De vorige delen hadden wat mij betreft een perfecte balans gevonden tussen de omgeving verkennen, klimmen en klauteren en vechten, waarbij stealth ook leuk was. Dit deel faalt daar volledig in. Het is oersaai en de weinige gevechten die er in zitten spelen gewoonweg voor geen meter. Ik begrijp niet hoe je een solide formule zo door je vingers kan laten glippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Kwistnix

Shadow of the Tomb Raider moet je gewoon helemaal uitspelen. Al is het maar voor het eindgevecht. Ik heb er wel van genoten vorig jaar en ik had het spel in drie dagen uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
DigitalError schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:54:
Hmm dat klinkt inderdaad wel een stuk beter ja... De e3 trailer deed het voor mij iets te veel uitzien als gewoon een volgende force unleashed. En die waren wel geinig maar niet echt bijzonder. Als het meer vrijheid en verkenning bevat en minder lineaire interactieve film is dat klinkt een stuk beter.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Leviathan23 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:42:
[...]

Heb ze in ieder geval even gemaild..... Nooit geschoten.....
Ik zou hem eens op Marktplaats aanbieden. Ik denk dat je daar echt het meeste krijgt voor een PS4 op dit moment.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:52:
Shadow of the Tomb Raider
(...)
en de weinige gevechten die er in zitten spelen gewoonweg voor geen meter.
Ik vond dat er in de vorige delen juist té veel vechten zat; was liever aan het klauteren, exploren en puzzelen.
Is dat bij gebrek aan vechten wel ruimschoots aanwezig in dit deel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:09:
[...]

Ik vond dat er in de vorige delen juist té veel vechten zat; was liever aan het klauteren, exploren en puzzelen.
Is dat bij gebrek aan vechten wel ruimschoots aanwezig in dit deel?
Jahoor, genoeg tombes, puzzels en dat soort dingen. Ik ben 2 weken geleden begonnen met SotTR (maar dat zegt niets, want het gaat om het aantal uur natuurlijk), maar het viel me inderdaad op dat er minder gevochten wordt. Er zijn wel meer dialogen en cutscenes, maar vooralsnog vermaak ik me prima. Ik vond deel 1 erg goed, 2 iets minder, en 3 bevalt ook prima.

Opzich zou ik wel meer pijlen door hoofden willen boren, maar ik verveel me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 02:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:00:
@Kwistnix

Shadow of the Tomb Raider moet je gewoon helemaal uitspelen. Al is het maar voor het eindgevecht. Ik heb er wel van genoten vorig jaar en ik had het spel in drie dagen uitgespeeld.
Ik speel games die ik niet leuk vind doorgaans niet uit. Dat had ik ook met Metro: Exodus, daar ben ik zelfs niet voorbij 't eerste gebied gekomen. Shadow of the Tomb Raider heb ik wel wat langer volgehouden.
spoiler:
Ik ben gisteren gestopt na het redden van Etzli, waarbij z'n moeder gevangen genomen is.
Net voor dat punt eindelijk weer eens een gevecht, maar daardoor heb ik 't spel min of meer opgegeven.

De hele "arena" schreeuwt stealth en dat vind ik ook de leukste manier om te spelen, maar die aanpak vind ik in dit deel uitermate slecht uitgewerkt.

Graag dit soort zaken in spoilers zetten, niet iedereen speelt alle games binnen 1-2 weken na release uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 19-06-2019 09:06 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hey geen spoilers he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Gamemania heeft een inruilactie:

2 games inruilen voor Crash Team Racing Nitro-Fueled.

Had Pure Farming 2018 hier nog liggen (2 maandjes terug voor €10 incl gekocht bij bol). En heb gisteren Zombie Vikings bij mijn plaatselijke CEX gekocht voor €8.

Beide games doen mee met de actie.

Al bij al geen slechte deal; €18 voor Team Racing Nitro-Fueled. ;) Ik heb ook nog 1300 GM punten. Dus als ik de game vrijdag ga ophalen. Krijg ik ook nog een waardebon van €15.

Normaal geen fan van Game Mania. Maar dit is een uitstekende deal. d:)b

Ben wel superslecht in race games. Maar alleen al voor de fun-factor is deze game een must-have imo.
Meer mensen die hem gaan halen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:02
@Sefaex Dat is een nette deal inderdaad. Ik heb hem in de pre order staan. Ik heb dit vroeger grijs gespeeld op de PS1 dus ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk voor een kind van 4 of iets te moeilijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:02
@bram1984 Mogelijk ja. Die van mij is vijf en vrijdag kan ik je vertellen hoe het gaat :P

Sturen en powerups gebruiken is de basis. Turbo opbouwen en vasthouden is lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/n5l8wl.jpg

https://www.astrongersony...ny%20Presentation.pdf?v=1 (pagina 55)

Misschien dus nog een 2019 release voor Ghost of Tsushima?

Edit: nevermind, is geen officieel document van Sony.

[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 18-06-2019 18:20 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ThaBEN Ik heb inmiddels Driveclub, bikes dlc, season pass en Driveclub VR aangeschaft. Zover ik zie kan je alles van de season pass en aanverwante dlc's blijven gebruiken, maar enkel offline. Dat is op zich geen probleem, want ik speel toch bijna niks online. Nu zie ik dat sommige dlc's niet in de season pass zaten. Dat is ook geen probleem, want niet alles is interessant. Wat ik alleen me nu afvraag: bij bijv. de LaFerrari of Mercedes AMG staat dat je ze ook ingame kunt verdienen door een bepaalde score te halen bij een event. Is zo'n event een online gebeuren, of kan je alle auto's en motoren die je kunt kopen cq vrijspelen, ook offline vrijspelen?

Heb ik dan ook goed gezien dat er bij de season pass er maar een paar dlc's buiten vallen?
Dat zouden dan de volgende zijn (als ik kijk bij mobygames.com en de ps store):

In-game vrij te spelen
DRIVECLUB™ BIKES KTM 1290 Super Duke R ABS
DRIVECLUB™ Mercedes-AMG GT3
DRIVECLUB™ Mercedes-AMG S65 Coupe
DRIVECLUB™ − Renault R.S. 01

Niet in-game vrij te spelen
DRIVECLUB™ BIKES MV Agusta-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ BIKES Suzuki-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ Erik Buell Racing-ontwerppack
DRIVECLUB™ − Ferrari LaFerrari
DRIVECLUB™ No Limits-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ Finish Line Expansion Pack
DRIVECLUB™ − Roem-boosterpack 10/25/50/500 events
DRIVECLUB™-uitbreidingspack Apex

Klopt dat?

Wat ik lastig vind is om in te schatten of iets de moeite waard is. Kan jij er meer over vertellen misschien?

[ Voor 38% gewijzigd door Jorgen op 19-06-2019 05:21 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jorgen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 03:11:
@ThaBEN Ik heb inmiddels Driveclub, bikes dlc, season pass en Driveclub VR aangeschaft. Zover ik zie kan je alles van de season pass en aanverwante dlc's blijven gebruiken, maar enkel offline. Dat is op zich geen probleem, want ik speel toch bijna niks online. Nu zie ik dat sommige dlc's niet in de season pass zaten. Dat is ook geen probleem, want niet alles is interessant. Wat ik alleen me nu afvraag: bij bijv. de LaFerrari of Mercedes AMG staat dat je ze ook ingame kunt verdienen door een bepaalde score te halen bij een event. Is zo'n event een online gebeuren, of kan je alle auto's en motoren die je kunt kopen cq vrijspelen, ook offline vrijspelen?

Heb ik dan ook goed gezien dat er bij de season pass er maar een paar dlc's buiten vallen?
Dat zouden dan de volgende zijn (als ik kijk bij mobygames.com en de ps store):

In-game vrij te spelen
DRIVECLUB™ BIKES KTM 1290 Super Duke R ABS
DRIVECLUB™ Mercedes-AMG GT3
DRIVECLUB™ Mercedes-AMG S65 Coupe
DRIVECLUB™ − Renault R.S. 01

Niet in-game vrij te spelen
DRIVECLUB™ BIKES MV Agusta-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ BIKES Suzuki-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ Erik Buell Racing-ontwerppack
DRIVECLUB™ − Ferrari LaFerrari
DRIVECLUB™ No Limits-uitbreidingspack
DRIVECLUB™ Finish Line Expansion Pack
DRIVECLUB™ − Roem-boosterpack 10/25/50/500 events
DRIVECLUB™-uitbreidingspack Apex

Klopt dat?

Wat ik lastig vind is om in te schatten of iets de moeite waard is. Kan jij er meer over vertellen misschien?
Een "Event" is wat ze in de game een (offline) race noemen. Ik verwacht dus dat je die content altijd kunt blijven unlocken.

Er zijn inderdaad een aantal DLC packs die buiten de season pass vallen. Ik moet bekennen dat ik ook alleen maar de content van de season pass heb aangeschaft en weet dus niet in hoeverre de overige de moeite waard is. De game heeft met de season pass al zo belachelijk veel content en voertuigen dat ik niet de behoefte heb om nog meer geld uit te geven voor meer voertuigen. Maar mogelijk indien je fan bent van een bepaalde auto/motor is het om die reden de moeite waard om alsnog aan te schaffen.

Daarnaast bestaat een gedeelte van de DLC welke niet in de season pass zit uit tijdelijke XP boosters of andere cosmetische items. Er zijn nog enkele Expansion Pack DLC's welke niet in de season pass zitten en mogelijk wel interessant zijn. Dit betreft meestal iets van 2 voertuigen + een aantal events. Maar als je de game nog helemaal niet gespeeld heb is dit misschien niet zo de moeite waard als je de prijs van deze DLC vergelijkt met de huidige prijs van de basisgame en de hoeveelheid content die daar al is ingestopt.

Enkele voorbeelden:
No Limits Expansion Pack:
No Limits Tour featuring 6 events, along with two new vehicles: the Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II and Honda Civic Type R. The Tour itself is among the shortest and easiest featured in DriveClub to date.

Finish Line Expansion Pack:
There are 2 time trials, 1 drift event, 1 race, 1 mini championship and the main Finish Line Trophy.

BIKES Suzuki Expansion Pack
This adds a new Suzuki themed Tour featuring 6 events for you to complete, along with two new bikes: the Suzuki GSX-R1000 and Suzuki GSX-S1000.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 19-06-2019 08:31 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:55:
[Afbeelding]

https://www.astrongersony...ny%20Presentation.pdf?v=1 (pagina 55)

Misschien dus nog een 2019 release voor Ghost of Tsushima?

Edit: nevermind, is geen officieel document van Sony.
Leek me ook al sterk. Ze hebben DS al voor november aangekondigd. Ik zie niet waar Ghost dan nog tussen moet. Ervoor zou gek zijn want dan hadden we de releasedatum al geweten. Erna is ook onwaarschijnlijk, want maar 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ThaBEN Echt autofanaat ben ik zeker niet. Ik vind het design van Renault en Ferrari mooi, maar zolang ik die vrij kan spelen, hoef ik die niet te kopen. Het zou dan alleen om events of extra racetracks gaan. Nu weet ik niet of een event bijv alleen maar "finish 3e van de 28" is, of ook een compleet nieuwe baan kan zijn. In het eerste geval zal ik er weinig behoefte aan hebben; in het 2e geval enkel als het echt een leuke baan is natuurlijk. De Apex uitbreiding kan ik op een of andere manier niet kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 14:50
Shadow of the Tomb Raider pas aangeschaft wegens korting en omdat ik Tomb Raider 2013 en Rise allebei erg goed vond. Beter niet kunnen doen. Wat een enorme tegenvaller is dit derde deel zeg. De vorige delen hadden wat mij betreft een perfecte balans gevonden tussen de omgeving verkennen, klimmen en klauteren en vechten, waarbij stealth ook leuk was. Dit deel faalt daar volledig in. Het is oersaai en de weinige gevechten die er in zitten spelen gewoonweg voor geen meter. Ik begrijp niet hoe je een solide formule zo door je vingers kan laten glippen.
Heb hem ook aangeschaft tijdens Days of Play en zit een beetje met hetzelfde gevoel. Verhaal is weinig boeiend en ik vind de sfeer ook tegevallen. Daarentegen ziet het er wel echt mooi uit.

Om één of andere reden speelt het minder lekker dan de vorige delen. Regelmatig dat ik tijdens een puzzel ofzo maar gewoon wat moet proberen omdat het onduidelijk is wat de bedoeling is. Met als gevolg dat ik ergens heen wil springen wat niet de bedoeling is om vervolgens de afgrond in te vallen. Over vuurgevechten nog maar niet te spreken, daar is de besturing echt zeer matig uitgevoerd.

Toch ga ik maar proberen om hem uit te spelen al is het maar om de triligie compleet te maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jorgen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:24:
@ThaBEN Echt autofanaat ben ik zeker niet. Ik vind het design van Renault en Ferrari mooi, maar zolang ik die vrij kan spelen, hoef ik die niet te kopen. Het zou dan alleen om events of extra racetracks gaan. Nu weet ik niet of een event bijv alleen maar "finish 3e van de 28" is, of ook een compleet nieuwe baan kan zijn. In het eerste geval zal ik er weinig behoefte aan hebben; in het 2e geval enkel als het echt een leuke baan is natuurlijk. De Apex uitbreiding kan ik op een of andere manier niet kiezen.
Ik kwam deze link tegen: https://drive-club.fandom.com/wiki/List_of_Courses
Zo te zien zijn geen banen gelocked achter betaalde DLC. Enkel bepaalde voertuigen en XP boosters. Alle 'DLC' banen zijn gratis via patches toegevoegd aan de game.

De basisopzet van de game is zoals hieronder beschreven:
Six countries with very different looks. In each there are currently two long point-to-point races (around 10 km for the longest), around three road circuits and three layouts of a fictional race track.
Including reverse layouts of all but the race tracks there are a total of just under 80 tracks in the game.

All tracks are unlocked from the start. If all you wanted to do in this game was running time trials or multiplayer or custom races you could do that and unlock all cars. Doing the tours are not actually required to progress.
paul99 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:36:
[...]

Heb hem ook aangeschaft tijdens Days of Play en zit een beetje met hetzelfde gevoel. Verhaal is weinig boeiend en ik vind de sfeer ook tegevallen. Daarentegen ziet het er wel echt mooi uit.

Om één of andere reden speelt het minder lekker dan de vorige delen. Regelmatig dat ik tijdens een puzzel ofzo maar gewoon wat moet proberen omdat het onduidelijk is wat de bedoeling is. Met als gevolg dat ik ergens heen wil springen wat niet de bedoeling is om vervolgens de afgrond in te vallen. Over vuurgevechten nog maar niet te spreken, daar is de besturing echt zeer matig uitgevoerd.

Toch ga ik maar proberen om hem uit te spelen al is het maar om de triligie compleet te maken ;)
Dit deel is gemaakt door een andere studio. De originele studio (Crystal Dynamics) was ondertussen bezig met de nieuwe Avengers game.

[ Voor 24% gewijzigd door ThaBEN op 19-06-2019 14:00 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hollow Knight, aanradertje zeker voor € 15,-?

Edit: Oh ja, die heeft @uchiha tijntje mij ooit aangeraden.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 19-06-2019 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:11:

Buiten hoge moeilijkheidsgraad heb ik er nooit echt veel negatieve geluiden over gehoord. Vind hem zelf ook tof (maar ben uiteraard nog niet heel ver :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ThaBEN schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:59:
[...]

Ik kwam deze link tegen: https://drive-club.fandom.com/wiki/List_of_Courses
Zo te zien zijn geen banen gelocked achter betaalde DLC. Enkel bepaalde voertuigen en XP boosters. Alle 'DLC' banen zijn gratis via patches toegevoegd aan de game.

De basisopzet van de game is zoals hieronder beschreven:

[...]
Dank! Doordat Sony alleen nog meldt dat de game offline gaat, was het lastig om te vinden "hoe en wat". Aangezien ook de studio opgedoekt is, viel er weinig officieels te vinden. Je hulp wordt gewaardeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

4 juni deze nog voor 6.99 afgerekend.

Ondertussen de collectors edition besteld.

Al met al zeker een aanrader :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind hem echt enorm goed. :) Alles klopt aan die game. De artstyle, de muziek, de lore, de snaarstrakke controls, de uitdagende maar eerlijke bossfights, de geweldige wereld die je in metroidvania style steeds verder kunt ontdekken.

En een hoeveelheid content in de game waar je je als AAA developer voor moet schamen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb Shadow of the Tomb Raider op releasedate voor €60 gekocht omdat ik Tomb Raider en Rise of the Tomb Raider allebei erg leuk vond. Voor mij ook een enorme tegenvaller helaas. Ik vond de puzzels wel vet, maar de rest... Het verhaal was erg slecht en de gesprekken die je voerde met de NPC's. Ik weet niet wat het was, het voelde als een combinatie van slechte lip sync en slechte voice acting. Het voelde extreem houterig. En de end boss en andere boss vond ik allebei ook zeer matig.

Maar goed,ik weet dat er ook veel kritiek was op het verhaal van de vorige 2 delen. Ik vond deel 1 echter een heel goed verhaal hebben, erg mysterieus eiland en rare cult. Deel 2 vond ik Siberië heel leuk om te exploren. Het verhaal was iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het verhaal vond ik in alledrie de delen gewoon matig. Eerste deel wellicht nog het beste, maar bij 2 en 3 was ik compleet afgehaakt en had ik na elk tussenfilmpje al geen idee meer waar ik naar gekeken had :+
Qua omgeving was deel 1 het beste, deel 2 koud/kil/eentonig, deel 3 vond ik ook weer fraai. Gameplay vond ik behoorlijk gelijk, daarom heb ik mij er wel weer mee vermaakt. Afwerking van deel 3 was het minst, inderdaad dingen zoals lipsync, soms wat vaag wat de bedoeling was etc. Jammer dat het zo afgesloten werd. Hoop wel dat we meer van dit soort games zien qua gameplay (story driven + ontdekken + puzzels + licht schietwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:55:
[...]

Ik vind hem echt enorm goed. :) Alles klopt aan die game. De artstyle, de muziek, de lore, de snaarstrakke controls, de uitdagende maar eerlijke bossfights, de geweldige wereld die je in metroidvania style steeds verder kunt ontdekken.

En een hoeveelheid content in de game waar je je als AAA developer voor moet schamen.
En inmiddels op hetzelfde punt aangekomen als S&S. Geen idee waar ik naartoe moet of wat ik moet doen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer kopen die handel. En over drie weken nog een keer. En dan dank je wel zeggen tegen @uchiha tijntje. Echt een tof spel.

En van wat ik jou zie posten over belangrijkheid van goede controls en uitstekende gameplay zou ik verbaasd zijn als je het niet tof vindt. Enige is wat misschien niet past (daarvoor verschillen mensen te veel) is of je de exploration leuk gaat vinden. Het is wel een metroidvania. Normaal is dat nietijn ding maar ik heb me geen seconde verveeld met Hollow Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:48:
[...]

En inmiddels op hetzelfde punt aangekomen als S&S. Geen idee waar ik naartoe moet of wat ik moet doen. :+
Ah had iets over het hoofd gezien in het groene gebied. Nu even de boss doorkrijgen aldaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Brogala schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Ik heb Shadow of the Tomb Raider op releasedate voor €60 gekocht omdat ik Tomb Raider en Rise of the Tomb Raider allebei erg leuk vond. Voor mij ook een enorme tegenvaller helaas. Ik vond de puzzels wel vet, maar de rest...
Ik deel je mening volledig. Eerste twee delen heb ik zo'n schik mee gehad en het derde deel voelde als een klus om af te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:40:
[...]

Ah had iets over het hoofd gezien in het groene gebied. Nu even de boss doorkrijgen aldaar. ;)
Succes! Er is een hele goede wiki over Hollow Knight.

https://hollowknight.fandom.com/wiki/Hollow_Knight_Wiki

Daarin staat eigenlijk alles wel wat je eventueel zou willen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:49:
[...]

Succes! Er is een hele goede wiki over Hollow Knight.

https://hollowknight.fandom.com/wiki/Hollow_Knight_Wiki

Daarin staat eigenlijk alles wel wat je eventueel zou willen opzoeken.
Thanks, ga zo dadelijk eens op mijn gemak kijken.

Edit: @uchiha tijntje Ik kijk er wellicht overheen, maar op de Bloodborne wiki staat een heel mooi overzicht wat de ideale route is om door de game te komen. Heeft de Hollow Knight wiki ook zoiets? Niet dat ik alles meteen voor mezelf ga spoilen, maar kan toch handig zijn.

Edit 2: Never mind. Al gevonden op Reddit.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 20-06-2019 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:02:
[...]

Thanks, ga zo dadelijk eens op mijn gemak kijken.

Edit: @uchiha tijntje Ik kijk er wellicht overheen, maar op de Bloodborne wiki staat een heel mooi overzicht wat de ideale route is om door de game te komen. Heeft de Hollow Knight wiki ook zoiets? Niet dat ik alles meteen voor mezelf ga spoilen, maar kan toch handig zijn.
Jep. Er is een volledige guide geschreven om te komen tot volledige completion (112%), inclusief tekst en map. Zie:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=936948247

De maps met route begint bij 112% Route (Part 1). :)

Niets is echter missable, dus het is aan te bevelen om eerst gewoon lekker zelf op onderzoek uit te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-06-2019 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Voor de mensen die MK11 spelen. Sinds kort zie je boven in het scherm je wins,losses en streaks niet meer staan. Weet iemand of dit in te stellen is? Ik kon dit niet vinden. Ik vind het wel een leuk statistiekje als je tegen iemand aan het vechten bent.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddd111
  • Laatst online: 12-06 16:26
Ik zag laatst dat er een ps4 versie komt van ni no kuni (de eerste game). Heeft deze game de tand des tijds een beetje doorstaan, of kan ik beter verder zoeken naar een leuke rpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ddd111 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:07:
Ik zag laatst dat er een ps4 versie komt van ni no kuni (de eerste game). Heeft deze game de tand des tijds een beetje doorstaan, of kan ik beter verder zoeken naar een leuke rpg?
Er staat een E3 demo op YT. Ik heb nu wel een "wtf did I just watch" momentje. Het ziet er een stuk stroever uit dan deel 2 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik speel sinds kort op 4K en daarvoor sinds de Pro release op 1080p.

Ik heb het idee dat bepaalde games er wel echt veel voor moeten laten om we 4K uit te kunnen persen. Zo vind ik Battlefield V en Assassin's Creed Odyssey erg stroef ogen.

Niet op het gebied van kleuren of HDR maar puur op gebied van “grafische pracht”.

Meer mensen daar last van? Ik had dit op 1080p Helemaal niet.

Is dat een bekend dingetje of hebben we gewoon het eind van deze generatie bereikt?

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 20-06-2019 18:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Donstil schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:27:

Ik heb het idee dat bepaalde games er wel echt veel voor moeten laten om we 4K uit te kunnen persen. Zo vind ik Battlefield V en Assassin's Creed Odyssey erg stroef ogen.

Niet op het gebied van kleuren of HDR maar puur op gebied van “grafische pracht”.

Is dat een bekend dingetje of hebben we gewoon het eind van deze generatie bereikt?
Waar speel je nu 4K op tov waar je FHD op speelde? Een ander scherm en andere instellingen?

Ligt misschien niet aan de game of ps4 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:27:

Geen last van. Pro heeft in Odyssey in ieder geval een betere performance dan de base PS4. Dus ligt aan je console of TV. Framepacing is ook veel meer aanwezig op base.

Ik weet verder niet wat je bedoelt met kleur en HDR vs. grafische pracht (beide vallen bij mij juist onder grafische pracht). Pro is scherper en heeft een betere draw distance.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 20-06-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xecuter NL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:59:

Waar speel je nu 4K op tov waar je FHD op speelde? Een ander scherm en andere instellingen?

Ligt misschien niet aan de game of ps4 dan
Ja zal wel aan de game liggen idd. Is een nieuwe tv maar dat is niet het verschil wat ik bedoel verwacht ik.

Days Gone bijvoorbeeld was erg fraai dus het is echt wat van deze games.

Het voelt een beetje alsof de PlayStation de game draait met grafische instellingen op Low en met 1080p op medium.

Beetje lastig uit te leggen maar daar lijkt het nog het meeste op.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 20-06-2019 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, Odyssey is toch een van de grafisch strakste titels die ik op mijn OLED heb mogen aanschouwen. Vooral voor een open wereld multiplatform game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:15
Ik lees overal dat judgement een vette game schijnt te zijn....

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 19-09 19:50
Donstil schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Ja zal wel aan de game liggen idd. Is een nieuwe tv maar dat is niet het verschil wat ik bedoel verwacht ik.

Het voelt een beetje alsof de PlayStation de game draait met grafische instellingen op Low en met 1080p op medium.

Overigens draait de game niet op 4k. AC draait ergens tussen de 1200 en 1500p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FrankoNL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:44:
Overigens draait de game niet op 4k. AC draait ergens tussen de 1200 en 1500p
Ja uiteraard. Het is “4K” :)
Snel naar de volgende generatie dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:23:
Vanmiddag wat gameplay van zitten kijken. Lijkt me persoonlijk weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm dat maken ze niet voor mij denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Hele toffe game! Als je de Yakuza games gespeeld heb dan ga je deze ook heel gaaf vinden (het is ook een spinoff).
Ik zit er nu een paar uurtjes in en ik vermaak me er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:11:
[...]

Hele toffe game! Als je de Yakuza games gespeeld heb dan ga je deze ook heel gaaf vinden (het is ook een spinoff).
Wat is de appeal precies van deze titels? Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik zie (even heel kortzichtig) een soort van statische open wereld B-game met tergend slechte animaties en matige graphics. Lijkt het op Sleeping Dogs? Want die ziet er volgens mij een stuk beter uit, maar dat vond ik ook echt helemaal niks.

Ze zijn volgens mij best populair, dus ze zullen toch wel iets goed moeten doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Straks Crash Team Racing halen! Super veel zin in. Nostalgie :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Crash ligt klaar bij de GM. Straks ook even halen. Review scores zijn ook goed. Schijnt wel de Dark Souls van de Kartgames te zijn :P Dus dat wordt weer lekker stressen als ik een time trial net niet haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:55:
[...]

Wat is de appeal precies van deze titels? Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik zie (even heel kortzichtig) een soort van statische open wereld B-game met tergend slechte animaties en matige graphics. Lijkt het op Sleeping Dogs? Want die ziet er volgens mij een stuk beter uit, maar dat vond ik ook echt helemaal niks.

Ze zijn volgens mij best populair, dus ze zullen toch wel iets goed moeten doen. :P
Wat voor mij de Yakuza games zo sterk maakt is het verhaal, bij alle games die ik gespeeld heb van Yakuza was het verhaal echt top, en daarnaast zijn de karakters onwijs goed uitgewerkt vooral de hoofdpersonage Kiryu

De gameplay is redelijk goed en de combat als je de verschillende moves heb unlocked wordt dat alleen maar beter en zeker met de finish moves.

Grafisch is het okayish, het zijn niet de mooiste games die er zijn op de Playstation maar zeker ook niet de slechtste.

Sleeping Dogs is volledig open wereld met voertuigen etc, dat is dit niet, Yakuza/Judgment heeft een stadje waarin je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt, met uiteraard de main story en de side quests (en die kunnen heel tof zijn maar ook erg weird, typisch Japans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Origins Ah ik dacht dat het open wereld was. Kan je wel voertuigen pakken etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:48:
@Origins Ah ik dacht dat het open wereld was. Kan je wel voertuigen pakken etc?
Je kan je door een taxi laten teleporten naar de andere kant van de stad, verder kun je geen voertuigen rijden in de Yakuza titels vziw :)

Als het een spinoff daarvan is zal dat er ook wel op lijken

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 21-06-2019 09:52 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
whaat, is judgment uit? even speuren..
Origins schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:11:
[...]

hoe heb jij het spel weten te bemachtigen? :9 het is nog niet uit.

[ Voor 84% gewijzigd door Farabi op 21-06-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-sorry dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Farabi op 21-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Hamazaki schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:52:
whaat, is judgment uit? even speuren..

[...]

hoe heb jij het spel weten te bemachtigen? :9 het is nog niet uit.
Digitaal gekocht, eigenlijk gelijk gekocht toen ik wist dat de game naar Europa kwam, de digitale versie heeft wel een aantal dagen eerder toegang.
Fysieke versie is volgende week officieel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:09
Donstil schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Dat klopt. Verschillende games hebben ook een modus: 60fps met 1080p of 30fps met 4k. Voor native 4k heeft de PS4 Pro in veel games ook niet voldoende rekenkracht.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 21-06-2019 10:20 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.