Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan, kun je je eindelijk aanmelden voor de System Software beta, krijg je een verdwaalde link:

PlayStation Europe

Want to test out PS4's new party features?

Sign up now for your chance to take part in the preview program:

https://www.playstation.c...rial-sign-up/#sf214244344

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:58:
Lekker dan, kun je je eindelijk aanmelden voor de System Software beta, krijg je een verdwaalde link:

PlayStation Europe

Want to test out PS4's new party features?

Sign up now for your chance to take part in the preview program:

https://www.playstation.c...rial-sign-up/#sf214244344
En dan toch die foute link hier posten? Ik snap de functie daar dan niet helemaal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je z.s.m. kunt inschrijven voor die beta bijvoorbeeld of dat ze zelfs bij Sony fouten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:00
@v8power67 toch maar Ride 3 Gold aangeschaft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01
R0y. schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:45:
@v8power67 toch maar Ride 3 Gold aangeschaft ;)
Heb er al de nodige uren inzitten.
Zit voornamelijk te time attacken en voelt goed.
Alleen jammer dat er een soort verborgen assist in zit tegen wheelies. Maar als je bij bike settings de gas responce en brake responce omhoog zet dan ineens is deze assist weg. Dan met alles uit qua assist is het soms echt vechten met high power bikes.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Weet iemand waarom er best aardige deals bij Days of Play zitten, maar er voor de PS4 Pro niets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
Raziel schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:17:
Weet iemand waarom er best aardige deals bij Days of Play zitten, maar er voor de PS4 Pro niets is?
Omdat Sony gewoon niet veel korting geeft op de Pro.
Rond Black Friday is de kans het grootst..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je nu wel inschrijven voor de System Software beta:

https://www.playstation.c...nnect/beta-trial-sign-up/

Ik ga me meteen inschrijven. Wie nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:11:

Ik hoef niet voor alle functionaliteit de eerste te zijn, helemaal als de mogelijke trade off is dat je meer onstabiliteit als bonus meekrijgt. In mijn schaarse game tijd wil ik geen ellende.

TDLR: nee ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:11:

Done.

Ben benieuwd of ik er nu wel eens doorkom en of het toegevoegde waarde heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik dacht ergens een pro voor 333 te hebben gezien over de grens. Op pepper.com site (niet de .nl versie, dan gaat het over iets anders).

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sagat schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Ik hoef niet voor alle functionaliteit de eerste te zijn, helemaal als de mogelijke trade off is dat je meer onstabiliteit als bonus meekrijgt. In mijn schaarse game tijd wil ik geen ellende.

Buiten dat, je kan geen parties meer joinen met mensen zonder beta.. 🤨, gaat voor mij niet werken, dan ook nog eens instabiliteit.. Nope.

PS. Ben ooit insider geweest in het groene kamp, kreeg je dagelijks updates voorgeschoteld.. Nee! Werd behoorlijk vervelend op een gegeven moment.. 😒.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Ik heb in bijna elke system software beta gezeten en nog geen problemen gehad.
Segafreak83 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:28:
[...]

Buiten dat, je kan geen parties meer joinen met mensen zonder beta.. 🤨, gaat voor mij niet werken, dan ook nog eens instabiliteit.. Nope.

PS. Ben ooit insider geweest in het groene kamp, kreeg je dagelijks updates voorgeschoteld.. Nee! Werd behoorlijk vervelend op een gegeven moment.. 😒.
Met de beta's voor de PS4 krijg je hoog uit 1 keer per week een update. Bij de Xbox inderdaad bijna elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Anton.net schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:23:
[...]

Omdat Sony gewoon niet veel korting geeft op de Pro.
Rond Black Friday is de kans het grootst..
Tja, dat is pas in november. Ik heb al een Pro (met kuren). Heb nu tijdelijk een normale staan en eerlijk gezegd zie ik geen verschil, dus ik zou ook voor 248 voor een slim kunnen gaan. Gevoelsmatig wil ik alleen geen non-pro. Voelt toch als een stap terug zeg maar. Bijna 400 euro vind ik te veel, maar in november zit je nog maar net even meer dan een jaar verwijderd van de PS5. Kan je dat geld beter alvast reserveren voor een PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:53

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Segafreak83 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:28:
[...]

Buiten dat, je kan geen parties meer joinen met mensen zonder beta.. 🤨
Dat is zo, maar:
Note, however, that if you participate in the preview program, you'll only be able to join parties that contain other members of the program. If you are successfully selected for the beta, however, Sony will allow you to share your access code with 20 friends, meaning you can all test the update together.
Dus als je je vrienden kan overtuigen, doen die ook gewoon mee :)
Ik heb toch niet meer dan 20 vrienden waarmee ik online game, dus voor mij ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Code voor System Software beta.

Zeg even als je het gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:36
Vorig jaar, zo ongeveer rond deze tijd, besloot ik dat ik weer een Playstation in huis wilde halen en dan wel een Pro. Ik had geen haast en heb dus een goede deal afgewacht. Meerdere keren per week prijzen gecheckt en aanbiedingen in de gaten gehouden, er kwam niets noemenswaardigs voorbij.
Ja, voor de gewone PS4 wel maar niet voor de Pro.

Pas bij Black Friday heb ik via Amazon.de mijn slag kunnen slaan. Sinsdien heb ik de prijzen natuurlijk iets minder in de gaten gehouden, maar alsnog zie ik vrijwel nooit korting op een Pro voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:20:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Code voor System Software beta.

Zeg even als je het gebruikt hebt.
Ik zou de code graag gebruiken maar psn ligt plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wulfric92

https://store.playstation.com/nl-nl/home/games

Hier kun je de code ook invoeren en bij mij werkt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Het is gelukt dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
B-Real schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Vorig jaar, zo ongeveer rond deze tijd, besloot ik dat ik weer een Playstation in huis wilde halen en dan wel een Pro. Ik had geen haast en heb dus een goede deal afgewacht. Meerdere keren per week prijzen gecheckt en aanbiedingen in de gaten gehouden, er kwam niets noemenswaardigs voorbij.

Pas bij Black Friday heb ik via Amazon.de mijn slag kunnen slaan. Sinsdien heb ik de prijzen natuurlijk iets minder in de gaten gehouden, maar alsnog zie ik vrijwel nooit korting op een Pro voorbij komen.
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod... Blijkbaar is er genoeg vraag bij de reguliere prijzen en hoeft Sony niet te stunten met de prijs om de vraag te verhogen. Het is niet dat ze die aanbiedingen doen voor het plezier van de klant he, het gaat er gewoon om de optimale hoeveelheid te verkopen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
Zou best kunnen dat ze de prijs van de Pro momenteel hoog houden met het oog op de ps5. Als ze de Pro zouden aanbieden voor €340, dan is een ps5 van €500 psychologisch gezien alleen maar duurder.
Momenteel kost de Pro €400, dus zal de Ps5 'maar' €100 duurder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wie gaat er nu nog een Pro kopen als er over een jaar (waarschijnlijk) een geheel nieuwe generatie uitkomt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:19:
Wie gaat er nu nog een Pro kopen als er over een jaar (waarschijnlijk) een geheel nieuwe generatie uitkomt? :P
Nouja, ga er maar vanuit dat de PS5 in Oktober/November uitkomt.. (Xbox Scarlet komt ook met 'the Holidays') dus dat is nog bijna 1,5 jaar ;)

En je kan tot die tijd lekker gamen en de Pro zal veel beter doorverkopen tweedehands tegen die tijd dan een slim..

Ik gooi die van mij er iig gelijk uit zodra de 5 komt.. en mijn witte zal nog ietsje meer opleveren wss, want die zijn toch wat 'zeldzamer' en degene die perse een witte wil, betaalt vaak wat meer :*)

Edit: Sony komt natuurlijk alleen met een zwarte PS5 in t begin.. kan ik weer bijna een jaar wachten op een witte, net zoals bij de Pro :(

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2019 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Nouja, ga er maar vanuit dat de PS5 in Oktober/November uitkomt.. (Xbox Scarlet komt ook met 'the Holidays') dus dat is nog bijna 1,5 jaar ;)

En je kan tot die tijd lekker gamen en de Pro zal veel beter doorverkopen tweedehands tegen die tijd dan een slim..

Ik gooi die van mij er iig gelijk uit zodra de 5 komt.. en mijn witte zal nog ietsje meer opleveren wss, want die zijn toch wat 'zeldzamer' en degene die perse een witte wil betalalt vaak wat meer :*)

Edit: Sony komt natuurlijk alleen met een zwarte PS5 in t begin.. kan ik weer bijna een jaar wachten op een witte, net zoals bij de Pro :(
Heb hier in huis nog 2 OG's staan, dus tenzij die stuk gaan zie ik voor mezelf geen reden om nog te upgraden naar een Pro :P
Als de PS5 uit komt gaan die mooi in de 'collectie' consoles die we hier hebben staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:51:
[...]

Heb hier in huis nog 2 OG's staan, dus tenzij die stuk gaan zie ik voor mezelf geen reden om nog te upgraden naar een Pro :P
Als de PS5 uit komt gaan die mooi in de 'collectie' consoles die we hier hebben staan :P
Wat heb je nou aan 2 OG's voor de collectie :?

Kun je beter er eentje wegdoen om de aankoop van de 5 te sponsoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:00:
[...]

Wat heb je nou aan 2 OG's voor de collectie :?

Kun je beter er eentje wegdoen om de aankoop van de 5 te sponsoren :D
jij denkt dat een OG nog iets oplevert tegen die tijd? :P ik doe eigenlijk nooit iets weg qua consoles, denk dat ik er gewoon 1 aan m'n broertje doorspeel ofzo (met de ps3 ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarom heb je zoveel consoles uit dezelfde generatie?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jorgen schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:06:
Waarom heb je zoveel consoles uit dezelfde generatie?
omdat ik niet alleen leef en ook niet alleen game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
B-Real schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Raar hoor, je zou toch denken dat ze de Pro meer zouden willen promoten. Inderdaad eind 2018 was hij even 299, maar daarna steeds rond de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:09
Tja, de reguliere PS4 was vorig jaar ook voor 188 euro te koop. De PlayStation 4 Pro doet het misschien wel goed met de huidige prijs, waardoor er geen noodzaak is voor korting. Zelf met Days of Play nog een originele witte DS4 (v2) gehaald bij Otto voor slechts 22 euro, echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:06
Heeft iemand hier nog meer problemen met inloggen?
Ik krijg de hele tijd deze melding: WS-37403-7, en hij is niet te vinden op de support pagina.

edit; nvm, zie al dat ik niet de enige ben

[ Voor 13% gewijzigd door Alexknl op 13-06-2019 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Alexknl schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:25:
Heeft iemand hier nog meer problemen met inloggen?
Ik krijg de hele tijd deze melding: WS-37403-7, en hij is niet te vinden op de support pagina.

edit; nvm, zie al dat ik niet de enige ben
Yes ik heb hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
er is ook gewoon een soort storing dus kan kloppen :P
https://status.playstation.com/nl-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 00:18
NotSoSteady schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:24:
Tja, de reguliere PS4 was vorig jaar ook voor 188 euro te koop. De PlayStation 4 Pro doet het misschien wel goed met de huidige prijs, waardoor er geen noodzaak is voor korting. Zelf met Days of Play nog een originele witte DS4 (v2) gehaald bij Otto voor slechts 22 euro, echt een koopje.
Heb je misschien een linkje voor me ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog zo'n titel waar ik erg naar uitkijk:

Deel1 was echt tof, sfeervol en creepy ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeetje, storing duurt al even zeg 🙃.
Lekker begin van het weekend zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:38:
Jeetje, storing duurt al even zeg 🙃.
Lekker begin van het weekend zo.
nog een uurtje voor de eerste mensen gaan klagen dat ze recht hebben op een vergoeding op twitter ofzo :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:44:
[...]

nog een uurtje voor de eerste mensen gaan klagen dat ze recht hebben op een vergoeding op twitter ofzo :+
Nou, 2 gratis games kunnen uitkiezen ivm een storing waar ik nauwelijks last van heb gehad lijkt me wel wat :P

referentie naar de storing in 2011

[ Voor 6% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-06-2019 22:03 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Een maandje Psn kost €7,99 dus als ik dan twee uur niet kan spelen heb ik toch recht op enkele centen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
BlackEyedAngel schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:59:
[...]

Nou, 2 gratis games kunnen uitkiezen ivm een storing waar ik nauwelijks last van heb gehad lijkt me wel wat :P

referentie naar de storing in 2011
2011 en 2 gratis games?
Die waren vziw een goedmakertje voor het data-lek waarbij op Sony's PSN omgeving ingebroken was, en waarvoor ze weken offline waren vanwege forensisch onderzoek. Had niets te maken met een storing.
Niet zomaar een 'soort' storing. Schijnbaar is het ondertussen als een olievlek over 50+ landen uitgevloeid.
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat deze over het weekend heen getild gaat worden.

En in dat geval ga ik echt vet balen, want ik kan niet alleen niet online gamen of iets uit m'n library pakken om te installeren, maar het lijkt er ook op dat na de systeem-software update (die om joost mag weten wat voor reden wel vlot werkt?) al mijn DLC licenses voor ook mijn reeds geinstalleerde single-player games verkracht zijn en gereactiveerd moeten worden. Wat natuurlijk nu niet gaat. :(

Nou; dan maar weer naar Steam.

[ Voor 3% gewijzigd door R4gnax op 13-06-2019 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
R4gnax schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:09:
[...]

2011 en 2 gratis games?
Die waren vziw een goedmakertje voor het data-lek waarbij op Sony's PSN omgeving ingebroken was, en waarvoor ze weken offline waren vanwege forensisch onderzoek. Had niets te maken met een storing.

[...]

Niet zomaar een 'soort' storing. Schijnbaar is het ondertussen als een olievlek over 50+ landen uitgevloeid.
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat deze over het weekend heen getild gaat worden.

En in dat geval ga ik echt vet balen, want ik kan niet alleen niet online gamen of iets uit m'n library pakken om te installeren, maar het lijkt er ook op dat na de systeem-software update (die om joost mag weten wat voor reden wel vlot werkt?) al mijn DLC licenses voor ook mijn reeds geinstalleerde single-player games verkracht zijn en gereactiveerd moeten worden. Wat natuurlijk nu niet gaat. :(

toen ik het checkte was het nog niet zo wijdverspreid en was de status nog oranje ipv rood ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 13-06-2019 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:15
Kunnen ze niet gewoon even de router resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ari Gold schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:14:
zolang ze maar niet met hun eigen support proberen te bellen, dan hangen ze eerst 45 minuten in de wacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:16:
[...]

zolang ze maar niet met hun eigen support proberen te bellen, dan hangen ze eerst 45 minuten in de wacht :+
Ja en krijg je 4x een niet gerepareerde PlayStation retour 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

R4gnax schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:09:
[...]

2011 en 2 gratis games?

[...]

Ik wist alleen nog maar van de gratis games, en dacht dat die idd een goedmakertje waren, maar dan alleen voor een storing van een maand.. Dat er ingebroken was op het netwerk was ik vergeten na al die jaren :P :*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond ook niet online kunnen spelen. Maar gelukkig kon ik me nog amuseren met 1 aflevering Game of Thrones.

Wel toevallig dat psn net eruit vliegt als ook de beta codes verspreid worden voor de nieuwe firmware. Zal me niets verbazen als daar ergens een conflict optreedt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
BlackEyedAngel schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:22:

Dat er ingebroken was op het netwerk was ik vergeten na al die jaren :P :*
Enige wat ik hoop, is dat dit niet weer een herhaling van toen was; 23 dagen offline, oid.
Destijds nog niet zo'n ramp. Maar nu er veel meer digital-only content is; en games veel meer verweven zijn met online, zou zo'n geval een doodsteek zijn voor Sony's platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
Het is in elk geval echt lang geleden dat we zo'n grote compleet wereldwijde storing over alle diensten heen, gezien hebben. En Sony zelf is weer tight-lipped, zoals gewoonlijk.

Morgenvroeg maar weer eens kijken.

[ Voor 69% gewijzigd door R4gnax op 13-06-2019 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
R4gnax schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:52:
Het is in elk geval echt lang geleden dat we zo'n grote compleet wereldwijde storing over alle diensten heen, gezien hebben. En Sony zelf is weer tight-lipped, zoals gewoonlijk.

Het is morgenvroeg en alle statussen staan weer op groen gelukkig! ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ari Gold schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:14:
Bedoel je deze?
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/3o6ZsZ6ZM0xbKr1Bdu/giphy.gif?cid=790b76115d0338116936326a49cd2399&rid=giphy.gif

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold

Gisteren rond half 12 weer online kunnen gamen. Kon alleen geen party aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 12:50
Detroid become Human is nu ook maar 19.95 in de store. Meteen maar even gekocht, vorige games van deze maker vond ik geniaal. Nu wachten tot Days Gone voor een schappelijkere prijs te verkrijgen is, momenteel zijn er voor mij net even te weinig toffe games.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Met 2/3 uurtjes ben je klaar. Perfecte lengte voor een dergelijke game.
Gisteren ook Edith Finch uitgespeeld, maar veel van de sfeer kan je toch niet opsnuiven als je er door bent op 2 uur tijd :). Ik denk dat ik er een uur of 6 over gedaan heb. Maar kijk bij dit soort games (of alle games eigenlijk) ook constant goed rond, niet alleen voor de sfeer, maar ook om zeker niets te missen.
Heb ook een klein stukje opnieuw moeten doen door een glitch waardoor ik vast zat wanneer je het monster speelt (online ook diverse meldingen van glitches rond dezelfde plek). Gelukkig moest ik wel niet zoveel opnieuw spelen eigenlijk en bleek ik nog de Owl trophy te unlocken bij de re-play :). Blijk ik nu nog 1 trophy te missen, die ook weer in hetzelfde verhaal is, dus moet het nog een derde keer doen nu 8)7 .

Ik vond het spel wel te kort, en ook sommige stories waren eigenlijk niets aan qua gameplay en direct voorbij (bvb Calvin). Was wel leuk dat elke story zijn eigen specifieke gameplay had. Persoonlijk heb ik meer genoten van Everybody's Gone To The Rapture, die langer en mysterieuzer is, en ook wel mooier om naar te kijken, vond ik.

Next up is The Vanishing of Ethan Carter die ik in een recente sale gekocht heb.

PS: op het einde zat overigens ook een mooie easter egg / knipoog naar een ander game van Giant Sparrow. EDIT: was blijkbaar veel meer dan een Easter Egg en een heel harde referentie. Is al ettelijke jaren geleden dat ik het ander game uitspeelde.
spoiler:
The Unfinished Swan (4 jaar geleden ook een PS+ game)
(geen idee waarom ik hier spoiler tag gebruik - blijkt dat de studio maar 2 games gemaakt heeft :)).

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 14-06-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Michaelm schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:55:
[...]

Heb je misschien een linkje voor me ?
Waarschijnlijk bedoelt hij otto.de.

Daar is de controller 22 euro met code 81602.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:03:
[...]

jij denkt dat een OG nog iets oplevert tegen die tijd? :P
Nouja, je kunt 1 OG nu verkopen (al zag ik in je andere post dat je er wel 2 nodig hebt) en dat geld alvast opzij zetten he ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02

Voor het eerst in mijn leven heb ik een Playstation (4) gekocht en nog geen een dag later ligt PSN plat :+

In die PS4 vs XBOS artikelen stond de stabiliteit als opmerkpunt onder PS4. Laat ik dat nou meteen moeten ervaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
com2,1ghz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:12:
[...]

Voor het eerst in mijn leven heb ik een Playstation (4) gekocht en nog geen een dag later ligt PSN plat :+

In die PS4 vs XBOS artikelen stond de stabiliteit als opmerkpunt onder PS4. Laat ik dat nou meteen moeten ervaren :P
Ach, gebeurt gelukkig zelden. Laatste tijd helemaal weinig is mijn ervaring. Paar jaar geleden hadden ze telkens onderhoud op dinsdagavond...dat was pas irritant.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

Wil je dat alstublieft nooit meer doen? :+

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Bas170 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:22:
[...]

Wil je dat alstublieft nooit meer doen? :+
Hij zal dat zeker weten nooit meer voor het eerst in zijn leven doen :*)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:00
[...]

Altijd down is ook constant :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
steefje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:43:
Detroid become Human is nu ook maar 19.95 in de store.
USA store 10 dollar. Wel een vette game. Ben hem ook aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En het zou ook de game "community" niet zijn als ze binnen 10 posts elkaar vervloeken in de comments. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Flagg schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:34:
[...]

En het zou ook de game "community" niet zijn als ze binnen 10 posts elkaar vervloeken in de comments. :+
De comment sectie van psx sense is meestal al geen toonbeeld van beschaving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bas170 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:38:
[...]

De comment sectie van psx sense is meestal al geen toonbeeld van beschaving
Okay normaal gedrag dus. :P voor niks door een cookywall gelopen. *Delete 🍪* :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 14-06-2019 18:21 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Als ik op een willekeurig moment de ps store open op de ps4 zelf is eigenlijk altijd de kans groter dat ie niet inlaadt dan wel. En dat had ik op beide ps4 pro's (net 1 verkocht) ondanks dat mijn wifi best wel stabiel en snel is.

Werkt dan beter om het op een pc of telefoon via de website te doen, zo kan je ook prima spellen kopen waarna ze wel gewoon in de library komen. Ook kun je vanaf de website aanvinken 'download to ps4', dat maakt het helemaal handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook weleens de melding dat er geen netwerkkabel in de PS zit, terwijl die er toch echt in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
maartend schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:23:
[...]

USA store 10 dollar. Wel een vette game. Ben hem ook aan het spelen.
Gaat weer lekker. Vorige week Batman gekocht die vervolgens gratis bij ganepass. Ach. Is gelukkig maar een tientje

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +7 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:55:
Hebben jullie ook weleens de melding dat er geen netwerkkabel in de PS zit, terwijl die er toch echt in zit?
"Schat, hij zit er toch écht in hoor.."

:> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warcow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:17:
Als ik op een willekeurig moment de ps store open op de ps4 zelf is eigenlijk altijd de kans groter dat ie niet inlaadt dan wel. En dat had ik op beide ps4 pro's (net 1 verkocht) ondanks dat mijn wifi best wel stabiel en snel is.

Werkt dan beter om het op een pc of telefoon via de website te doen, zo kan je ook prima spellen kopen waarna ze wel gewoon in de library komen. Ook kun je vanaf de website aanvinken 'download to ps4', dat maakt het helemaal handig.
Hier ook maar dan met de kabel. Zowel op een reguliere PS4 als een pro. Vervelend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Heb ik ook een paar keer gehad. Na het vervangen van de kabel is die niet meer terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja dag of 2 geleden nog. Maar lijkt erop dat de verbinding niet echt of echt heel erg kort wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jeez. Hoe heet die site nou ook al weer waar bij je van over de hele wereld de PS aanbiedingen kan zien? Google helpt me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:38:
Jeez. Hoe heet die site nou ook al weer waar bij je van over de hele wereld de PS aanbiedingen kan zien? Google helpt me echt niet.
http://psn4.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nee, dat is het niet. Je kunt per land kiezen, is zowel voor de Vita, de PS3 en de PS4.

Zijn kleine plaatjes op pagina, paar per soort console, uitgemeten per beste aanbiedingen, nieuwste enz.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:06
maartend schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:49:
[...]

Nee, dat is het niet. Je kunt per land kiezen, is zowel voor de Vita, de PS3 en de PS4.

Zijn kleine plaatjes op pagina, paar per soort console, uitgemeten per beste aanbiedingen, nieuwste enz.
https://psprices.com/region-nl/index
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

warcow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:17:
Ik heb zelf ondervonden dat de ps-store gewoon vrijwel niet werkt als ik in een party zit, wat in mijn geval dus 90% van de tijd is als ik game. Zodra ik de party uit ga, werkt de store ook weer gewoon prima zoals het hoort. Heel raar, maar het zij zo.
Ik zelf heb de melding nog nooit gezien, behalve als ik het/de modem/router reset, maar vrienden van me zien die melding inderdaad ook regelmatig, geen idee waardoor het komt.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:03
De melding van de netwerkkabel nog nooit gehad. PS store werkt eigenlijk nooit als ik iets gedaan heb op de PS4, game laden etc. De enige manier waarop ik normaal in de store kom is die deze direct na het opstarten te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ligt het aan je modem.
Voordat ik switchte van modem werkte de store, het laden van de vriendelijst e.d. ook erg traag of soms helemaal niet. Sinds ik een nieuwe modem heb (jaartje nu) werkt alles altijd even goed, nooit meer problemen gehad.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Yep, het lijkt wel alsof de PS heel gevoelig is op dat punt... als er ook maar één bitje omvalt dat ie zo'n melding geeft.
Ik heb een tijdje terug om die reden de (wat goedkopere) switch in m'n tv kast vervangen door een nieuw Netgear switchje, sindsdien is het wel stabiel/goed. Terwijl er eigenlijk niks mis was met die oude switch, m'n andere dingen in de tv kast werkte gewoon prima erop (PS4 ook 99% van de tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren bij GM 2 controllers ingeruild en voor minder dan 2 tientjes 2 nieuwe. Prima service, prima deal. Vannacht meteen opgeladen, dus binnenkort weer lekker aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:00:
Gisteren bij GM 2 controllers ingeruild en voor minder dan 2 tientjes 2 nieuwe. Prima service, prima deal. Vannacht meteen opgeladen, dus binnenkort weer lekker aan de slag.
Nice, tot wanneer is die actie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

poor Leno schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:10:
[...]

Nice, tot wanneer is die actie eigenlijk?
Zolang Days of Play duurt.
17e geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Zolang Days of Play duurt.
17e geloof ik.
Vanmiddag even doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Net voor iets van 22 euro in de US ps store detroit become human, uncharted lost legacy en horizon complete editie gekocht. (Zie pepper voor 50 dollar US tegoed voor 36-37 euro.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:20:
[...]

Yep, het lijkt wel alsof de PS heel gevoelig is op dat punt... als er ook maar één bitje omvalt dat ie zo'n melding geeft.
Ik heb een tijdje terug om die reden de (wat goedkopere) switch in m'n tv kast vervangen door een nieuw Netgear switchje, sindsdien is het wel stabiel/goed. Terwijl er eigenlijk niks mis was met die oude switch, m'n andere dingen in de tv kast werkte gewoon prima erop (PS4 ook 99% van de tijd).
Ja vaag. Heb ook al kabels omgewisseld. Ene keer gaat het heel lang goed zonder melding bij mij, andere keer continu meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
Phase schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 09:56:
Ik zelf heb de melding nog nooit gezien, behalve als ik het/de modem/router reset, maar vrienden van me zien die melding inderdaad ook regelmatig, geen idee waardoor het komt.
Sony's extreem crappy TCP/IP implementatie is wss. de schuldige.
Als je een klein beetje schommeling op je connectie hebt en er ook maar het minste beetje packet-loss optreedt, kort die implementatie telkens de max. packet size, transmit window, etc. in. Daar zit geen zinnige begrenzing op, en het herstelt na verloop van tijd ook niet automatisch weer terug omhoog.

E.e.a. levert een zelf-versnellend sneeuwbal-effect op, wat er uitendelijk toe leidt dat je een compleet onwerkbare connectie overhoudt, wat enkel te herstellen is middels een shutdown/reboot.

Dat probleem zit al sinds de lancering in de PS4 en is ook de reden dat af en toe de downloadsnelheden bij het installeren van een digitale aanschaf, of een patch, ineens in elkaar zakken.

Mensen die hier vaker last van hebben werken er om heen door alle verkeer van de PS4 door een lokale proxy binnen hun thuis-LAN te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door R4gnax op 15-06-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:52:
Ja vaag. Heb ook al kabels omgewisseld. Ene keer gaat het heel lang goed zonder melding bij mij, andere keer continu meldingen.
Op het internet lees je dat het meestal je router is. Net opgezocht voor je. Je moet dingen uitsluiten en testen dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Gisteren Burnout Paradise Remastered gekocht voor iets meer dan 7 euro. Mocht je de Ps3 versie niet gespeeld hebben of heel gaaf vinden, dan is dit zeker een aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
leonard_nl schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:36:
Gisteren Burnout Paradise Remastered gekocht voor iets meer dan 7 euro. Mocht je de Ps3 versie niet gespeeld hebben of heel gaaf vinden, dan is dit zeker een aanrader.
Dit was voor mij één van de beste PlayStation 3 games, wat heb ik dat veel gespeeld. Ik heb alleen niet zoveel zin om alles opnieuw te gaan doen, terwijl ik nog een enorme PlayStation 4 backlog heb.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahwwyeahh net een verse nieuwe witte DS4 controller opgepikt bij Gamemania 8)

(was niet echt super nodig, maar deze heeft iig geen Dorito's restjes in de naadjes :> )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:30:
Ahwwyeahh net een verse nieuwe witte DS4 controller opgepikt bij Gamemania 8)

(was niet echt super nodig, maar deze heeft iig geen Dorito's restjes in de naadjes :> )
wie eet er nou chips tijdens het gamen? :N :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Circuit Superstars, een "dynamic top-down racing game", verschijnt in 2020:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Tweakmans schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:37:
Circuit Superstars, een "dynamic top-down racing game", verschijnt in 2020:

[YouTube: Circuit Superstars | E3 Announcement | PEGI]
prima game zo te zien... voor in de ps+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:36:
[...]

wie eet er nou chips tijdens het gamen? :N :P
Ikke :7

En koekjes. En cakejes. En ik zit ook altijd onder de as van t roken. O-) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:23
leonard_nl schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:36:
Thanks voor de tip! Had deze een tijd geleden op t oog maar was het vergeten. Dit gaat leuk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Voor iedereen die problemen heeft met de store / PSN. Loop je netwerk eens na. Andere (nieuwe) kabel of eens rechtstreeks aan je modem / router aansluiten en kijken hoe het dan gaat.

Bij mij werkt alles goed, gewoon bereikbaar, ongeacht of ik in een party zit of niet. Of na een game sessie van een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Segafreak83 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:58:
Voor iedereen die problemen heeft met de store / PSN. Loop je netwerk eens na. Andere (nieuwe) kabel of eens rechtstreeks aan je modem / router aansluiten en kijken hoe het dan gaat.

Bij mij werkt alles goed, gewoon bereikbaar, ongeacht of ik in een party zit of niet. Of na een game sessie van een paar uur.
Kabel doet het of doet het niet. Het moet echt Sony zijn. Bij een herstart van het systeem kan ik wel (tijdelijk) met de Store werken. Verder heb geen issues met PSN met multiplayer, dat werkt feilloos.
Pagina: 1 ... 110 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.