Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:18
Crew 1/2 is meer een Grand Touring game uit eindelijk mits je de eerste Races voorbij bent En het leukst met een paar maten de wereld te verkennen.

Driveclub en Gran Turismo is veel meer Race Challenge Orientated.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jorgen schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:31:
[...]

Hoe zit dit nu precies met de verschillende versies? Zijn het 3 losse games, of moet je voor de VR-versie bijv. ook de normale hebben omdat het een DLC betreft? En de Bikes? Op reddit las ik dat mensen problemen hebben om Bikes los te kopen, terwijl het een losse game zou zijn.

Zijn ze ook nog steeds de moeite waard? Op de filmpjes ziet het er mooi uit, maar hoe verhoudt het zich bijv. tot The Crew 2, F1 2018, GT Sport of een andere recente racer?
DriveClub & DriveClub VR zijn 2 aparte games. DriveClub Bikes is een betaalde uitbreiding voor DriveClub welke je ook als standalone versie kunt kopen. Indien je eenmaal DriveClub gekocht hebt kun je DriveClub Bikes niet meer als standalone versie aanschaffen. Je bent dan verplicht om de DLC add-on versie aan te schaffen. Maar dat is niet erg want de uitbreiding is vele malen goedkoper dan wanneer je de stand alone versie zou aanschaffen. Dus ook in die volgorde aanschaffen als je beide versies wil hebben :)

DriveClub lijkt in opzet heel erg op de Project Gotham Serie van vroeger (welke in deel 4 ook motors erbij kreeg). Ik kan DriveClub het beste een semi-arcade racer noemen. Het is niet zo realistisch racen als GT Sports maar wel realistischer als bijvoorbeeld een The Crew welke je noemde.
Een van de dingen waarin je dit merkt is dat in DriveClub een uniek score systeem heeft zodat je zelfs wanneer je echt niet kunt racen een paar puntjes kunt pakken om niet als laatste te eindigen. Stel je voor dat elke baan verschillende checkpoints heeft en tussen 2 checkpoints zijn er een soort mini missies. Dit kan variëren van: Wie heeft de hoogste topsnelheid op dit stuk? / Wie heeft de langste drift? / Wie heeft het beste de ideale racelijn gevolgd? Enzovoorts. Deze punten gebruik je dan weer om te levelen en zo meer content en auto's vrij te spelen.

Het leuke aan dit systeem is dat je hierdoor niet direct een race hoeft te herstarten indien je halverwege een fatale fout maakt en daardoor niet meer eerste kan worden. Zie onderstaand filmpje voor meer uitleg. Al gaat de uitleg van dit filmpje met name over multiplayer maar hetzelfde principe geldt voor AI tegenstanders. Die doen ook mee met de challenges.

Jumpman schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:35:
[...]

Driveclub en Driveclub VR zijn losse games.

Het is niet zo mooi als Gran Turismo Sport, maar wel erg mooi. Zeker de weerseffecten in de regen zijn erg goed gedaan.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. In GT Sports zit echt alle grafische aandacht op de auto's zelf, maar vind ik de omgevingen niet zo heel spectaculair uitzien tijdens het racen. In DriveClub zijn de auto's minder gedetailleerd maar zijn de omgevingen echt mooi gemaakt. Met name alle achtergronden zien veel rijker en dieper uit dan in GT Sports en bevatten meer details. En zoals je aangeeft heeft DriveClub de meest realistische regendruppels op het raam die ik ooit in een racegame heb gezien.

Ook belichting zoals de zonnestralen die via het raam je cockpit naar binnen schijnen en stofdeeltjes op het raam vind ik beter uitzien in DriveClub, zelfs al is DriveClub maar in 1080P en bevat deze geen HDR.

Ik denk dat ik het verschil het beste kan omschrijven dat GT Sports zich compleet focust op het creëren van de meest realistische uitziende auto's en race physics terwijl DriveClub meer de focus legt op de ambiance en race-ervaring zoals de omgevingen en weerseffecten. Onderstaand een vergelijkingsvideo tussen DriveClub en andere populaire racers, een video over de Dynamic Weather patch welke op een later moment is uitgebracht en een replay van een volledige race. Dat moet je vast wel voldoende info geven :)

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 08-06-2019 11:08 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Dat een game er mooi uit ziet is altijd fijn, maar qua gameplay draait een carrière van de racegames ook veelal om de AI en bij veel games vind ik die altijd erg matig. Zo'n treintje achter elkaar welke nooit inhaalacties plaatst voelt gewoon niet aan alsof je echt een strijd hebt. Nou waren GT games daar nooit zo geweldig mee, maar is dat ondertussen al aangepakt? Ik weet dat the Crew aardige AI heeft (al is ook die niet top, maar ze zijn niet statisch bv), Forza ook wel al heb je daar vaak dat 1 rijder er vandoor gaat en je die vaak maar lastig kunt inhalen (zijn ze echter goed gematched, dan is het altijd erg tof). Driveclub is me te lang geleden en GT Sport heb ik amper aangeraakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Even wat leuke deals uit de store gehaald. FIFA 19 en meteen ook maar horizon zero dawn complete edition en lost legacy gekocht. Kan ik weer minstens een jaar vooruit 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Days of Play in de US store is zeer aantrekkelijk.

Detroit: Become Human voor $7,99
Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition + Heavy RRain voor $11,90
Days Gone voor $39,59
Batman™: Arkham Knight voor $5,99
Horizon Zero Dawn: Complete Edition voor $9,99
Far Cry 5 voor $14,99
God of War voor $19,99
Marvel's Spider-Man voor $19,99
Dying Light: The Following - Enhanced Edition voor $9,99
UNCHARTED The Nathan Drake Collection voor $9,99 (deel 4 en TLL ook)

https://store.playstation...?direction=asc&sort=price

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ari Gold schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:32:
Days of Play in de US store is zeer aantrekkelijk.

Detroit: Become Human voor $7,99
Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition + Heavy RRain voor $11,90
Days Gone voor $39,59
Batman™: Arkham Knight voor $5,99
Horizon Zero Dawn: Complete Edition voor $9,99
Far Cry 5 voor $14,99
God of War voor $19,99
Marvel's Spider-Man voor $19,99
Dying Light: The Following - Enhanced Edition voor $9,99
UNCHARTED The Nathan Drake Collection voor $9,99 (deel 4 en TLL ook)

https://store.playstation...?direction=asc&sort=price
Waarom zijn de aanbiedingen in de VS altijd beter dan hier in Europa?! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Ik wou gebruik maken van de DualShock inruil actie van Gamemania, https://www.gamemania.nl/info/inruilactieController2019.
Dus ik bellen of ze voorraad hebben, zegt degene dat het alleen om de V2 controller gaat, dat je deze dus ook moet inleveren. Nu zie ik dit nergens in de voorwaarden staan, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sleeon schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:37:
Ik wou gebruik maken van de DualShock inruil actie van Gamemania, https://www.gamemania.nl/info/inruilactieController2019.
Dus ik bellen of ze voorraad hebben, zegt degene dat het alleen om de V2 controller gaat, dat je deze dus ook moet inleveren. Nu zie ik dit nergens in de voorwaarden staan, iemand hier ervaring mee?
Als het niet in de voorwaarden staat, dan hebben ze geen poot om op te staan. Ik zou gewoon net doen of je neus bloed en langs gaan.

Heb de mijne net ook ingeruild, was wel een V2, en hij was echt een vervanging toe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Segafreak83 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:43:
[...]

Als het niet in de voorwaarden staat, dan hebben ze geen poot om op te staan. Ik zou gewoon net doen of je neus bloed en langs gaan.

Heb de mijne net ook ingeruild, was wel een V2, en hij was echt een vervanging toe..
Zojuist nogmaals gebeld, met voorwaarden verhaal, geen probleem opeens. ;-)
Dank voor je antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Segafreak83 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:35:
[...]

Waarom zijn de aanbiedingen in de VS altijd beter dan hier in Europa?! 7(8)7
Daarom heb ik ook al bijna 10 jaar een extra Amerikaanse account. Puur voor dit soort aanbiedingen.

Vroeger waren de aanbiedingen een stuk beter. Ook omdat de dollar koers veel gunstiger was. Betaalde toen op day one rond de €35 voor de nieuwste games.

Moet wel toegeven dat de EU aanbiedingen tegenwoordig steeds beter worden. En de Amerikaanse Flash Sales vallen vies tegen de laatste tijd. Maar ik koop nog regelmatig een game uit de Amerikaanse Store.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Op de muziek van Rammstein werd de remaster van de PS2-game Destroy All Humans aangekondigd:

[YouTube: Destroy All Humans! Remake - Official Reveal Trailer]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deze staat zeer hoog op mijn wanted list ...

Ziet er allemaal zeer goed uit...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
-SaveMe- schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:38:
Deze staat zeer hoog op mijn wanted list ...

[YouTube: Biomutant Gameplay 2019 New Open World]

Ziet er allemaal zeer goed uit...
Sarcasme neem ik aan?
Vind het zelf enorm tegenvallen. Lijkt wel alsof ze uit alle populaire games elementen hebben gepakt maar die niet mooi samen hebben weten te brengen. Voelt alsof ze niet wisten welke richting ze wilde opgaan. Hitpoints boven het hoofd zoals in Borderlands, character creator zoals in The Sims, de narrator aanpak van Bastion, karakter design van Moss, open wereld zoals in Horizon Zero Dawn.
Maar dan net allemaal een stuk minder dan in de games welke ik net noemde.
Had er meer van verwacht nu ik de gameplay heb gezien n.a.v. previews.

Het spreekt mij totaal niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
ThaBEN schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:41:
[...]

Sarcasme neem ik aan?
Vind het zelf enorm tegenvallen. Lijkt wel alsof ze uit alle populaire games elementen hebben gepakt maar die niet mooi samen hebben weten te brengen. Voelt alsof ze niet wisten welke richting ze wilde opgaan. Hitpoints boven het hoofd zoals in Borderlands, character creator zoals in The Sims, de narrator aanpak van Bastion, karakter design van Moss, open wereld zoals in Horizon Zero Dawn.
Maar dan net allemaal een stuk minder dan in de games welke ik net noemde.
Had er meer van verwacht nu ik de gameplay heb gezien n.a.v. previews.

Het spreekt mij totaal niet aan.
Zo kun je praktisch elke game wel neersabelen, bijna niks is nog nooit gedaan...
Kan natuurlijk dat het jou niet aanspreekt, ik vind het er eigenlijk erg cool uitzien (maar ik let normaal niet zo op games in ontwikkeling, dit is het eerste dat ik er van zie).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Finraziel schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:45:
[...]

Zo kun je praktisch elke game wel neersabelen, bijna niks is nog nooit gedaan...
Kan natuurlijk dat het jou niet aanspreekt, ik vind het er eigenlijk erg cool uitzien (maar ik let normaal niet zo op games in ontwikkeling, dit is het eerste dat ik er van zie).
Ja dat is ook zo, ik denk dat ik een totaal ander beeld bij de game had bij de eerdere getoonde beelden en informatie. Had niet door dat het zo over the top humor zou zijn. Ik had een andere visie bij de omschrijving "Open-world, post-apocalyptic Kung-Fu fable RPG" zoals de developer de game omschrijft.

Met name die scene van 12:30 tot 13:30 in de video, waarin je wordt opgegeten en vervolgens uitgescheten, waarna de vijand opnieuw met zijn reet op je springt waardoor je met je hoofd vast in zijn anus komt te zitten en sterft heeft een beetje te hoog "WTF" gehalte voor mij 8)7
En dan het commentaar van die narrator erbij die de gehele situatie op een humoristische manier probeert te beschrijven voelen voor mij beetje te geforceerd. Ik hoop dat je die in de volledige game kunt uitschakelen.

Maar zoals ik al zei, het is niet dat het er slecht uitziet, het is gewoon niet wat ik dacht dat het zou worden. Kwestie van smaak in dit geval :)

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 09-06-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me ook vrij weinig aan. Maar ik haak al snel af bij cartoony meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De eerste trailer van Biomutant vond ik erg vet, ben nu wat minder hyped omdat de gameplay er nogal herhalend uitziet. Grafisch ben ik ook niet overtuigd, maar ik heb de game nog niet af geschreven.

Star wars tegenover gestelde, had er weinig van verwacht maar de gameplay ziet er erg goed uit, hoop wel dat ze het grafisch nog wat oppoetsen.

Kan ook komen omdat ik deze week met een 2de playthrough van RDR ben begonnen, dat ziet er sinds de HDR patch nog briljanter uit :9~

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de Wireless Gold headset gekocht (€55 bij MM wegens Days of Play). Heb de app gedownload, maar vraag me af wat die custom game profiles juist doen. Gezien je eigen custom profile enkel maar 3 settings bevat, zou ik bijna denken dat die pre-defined game profiles ook maar enkel zo'n setje parameters zijn ? Heb echter geen van de games om mee uit te proberen. Ik had ondertussen wel een hele rits games verwacht, maar het waren alles samen nog geen 20, waaronder wel enkele recente (Days Gone, RDR2...).

Heb nog geen surround game uitgeprobeerd en met een simpel game klinkt VSS pakken minder. Zoals ik al gelezen had, heb je dan veel minder bas en een ijler geluid. Echter, met de BluRay van Blade Runner 2049 klinkt alles stukken beter met VSS dan zonder. Heb de indruk dat zonder VSS niet alle 5.1 kanalen gedownmixt worden, want met VSS hoor ik ook geluiden die er niet zijn zonder VSS.

Vanavond eens BF4 proberen, want dat schijnt ook wel de moeite te zijn met VSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm, magere reacties op Biomutant... ik heb er nog wel vertrouwen in. Wel even reviews afwachten, maar wil hem wel gaan spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN heeft een storing, zoals ook op Reddit te lezen, net wou ik Black Ops 4 spelen en er kwam een popup dat ik geen PS+ had, en ja ik heb PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Heb het ook. Net nu ik wil gamen. Stomme zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheProf82

Singleplayer games werken nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
https://status.playstation.com/nl-NL/
https://allestoringen.nl/storing/playstation-network

update: nu ook officieel dus...
update: storing lijkt verholpen...

ik kom overigens gewoon online in Division 2... edit: niet dus, bij matchmaking krijg ik ook het PS plus scherm...

[ Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 09-06-2019 16:47 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Ben ik dus zomaar BO4 opnieuw aan het installeren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Geronimous schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:27:
https://status.playstation.com/nl-NL/
https://allestoringen.nl/storing/playstation-network

Nog niet officieel, kan dus een 'hickup' zijn - even afwachten :)

ik kom overigens gewoon online in Division 2... edit: niet dus, bij matchmaking krijg ik ook het PS plus scherm...
Het vreemde bij mij is dat fifa niet werkt maar gran turismo wel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Geronimous
System software version 6.71 update is uit...

* Stabiliteits- en performance verbeteringen.

Afbeeldingslocatie: https://giant.gfycat.com/UncomfortableLeadingAtlanticblackgoby.gif

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Baldo, een nieuwe "cel-shaded action-adventure"-game met zo te zien een (hoog?) Zelda-gehalte:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Cyberpunk:
Damn wel bruut die trailer!
Geen fan van sci-fi maar dit is vet en wil ik wel hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 10-06-2019 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Geronimous schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:37:
System software version 6.71 update is uit...

* Stabiliteits- en performance verbeteringen.

[Afbeelding]
Die is al dagen geleden uitgekomen :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

-SaveMe- schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:52:
Hmmmm, magere reacties op Biomutant... ik heb er nog wel vertrouwen in. Wel even reviews afwachten, maar wil hem wel gaan spelen ...
Ik vind het er ook goed uitzien. Beetje Wildstar vibes die ik destijds ook erg leuk vond. Ga ik zeker in de gaten houden!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
BlackEyedAngel schreef op maandag 10 juni 2019 @ 03:07:
[...]

Die is al dagen geleden uitgekomen :?
Ja dat dacht ik ook, zo snel alweer n update... mn PS4 heeft toch echt beide geïnstalleerd... weird...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Leuk dat hier posts verwijderd worden zonder melding, had op z'n minst even een berichtje of uitleg gedaan dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 08:24:
Leuk dat hier posts verwijderd worden zonder melding, had op z'n minst even een berichtje of uitleg gedaan dan.
Ja raar net alsof de release date van cyberpunk voor de ps4 hier off-topic is :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
YakuzA schreef op maandag 10 juni 2019 @ 08:45:
[...]

Ja raar net alsof de release date van cyberpunk voor de ps4 hier off-topic is :?
precies, en het is 1 van de games waar momenteel het meeste naar uitgekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 08:48:
[...]

precies, en het is 1 van de games waar momenteel het meeste naar uitgekeken wordt.
Ik ben iig erg benieuwd hoe hij er op de normale ps4 uit komt te zien, aangezien de graphics er wel erg goed uit zien en ze blijkbaar ook al met de ps5 hardware mochten testen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Voor iedereen die geinteresseerd is in de Collectors Edition:

Ziet er tof uit zeg.
Digitaal staat hij ook al in de PS Store voor een pre-order, daar staat dat je minimaal 80GB vrije ruimte nodig hebt om het te installeren :P

https://store.playstation...16581_00-00000000000000P2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpunk 2077 moet je dan ook op de PS5 spelen in 2020. Dan komt de game beter uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:19:
Cyberpunk 2077 moet je dan ook op de PS5 spelen in 2020. Dan komt de game beter uit de verf.
bedankt voor de tip, ik gok dat ik niet zo lang kan wachten en gewoon doe wat GTA V ook deed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:45

3 maart 2020

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf je in voor de Ghost Recon Breakpoint beta:

https://ghost-recon.ubisoft.com/game/nl-nl/beta

Ik schrijf me zo in om te kijken of het wat is voor mij. Preorder ga ik niet doen of de beta moet me omver blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf.

Volgens https://www.playstation.c...my-country-of-residence-/ dit artikel kan ik mijn country of residence niet wijzigen als ik ga emigreren buiten Europa. Ik moet ook een nieuw account maken!?

Dat terwijl ik juist heel veel games heb gekocht zodat ik niet met al die doosjes hoef te slepen. Dit lijkt mij niet echt rechtsgeldig, ik hoop dat ze dit ooit nog veranderen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:19:
Hoe weet je dat ie ook voor de 5 komt.. dat is toch nog niet bekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:48:
wtf.

Volgens https://www.playstation.c...my-country-of-residence-/ dit artikel kan ik mijn country of residence niet wijzigen als ik ga emigreren buiten Europa. Ik moet ook een nieuw account maken!?

Dat terwijl ik juist heel veel games heb gekocht zodat ik niet met al die doosjes hoef te slepen. Dit lijkt mij niet echt rechtsgeldig, ik hoop dat ze dit ooit nog veranderen. :(
Je kunt toch gebruik blijven maken van je huidige account en de Europese store, ook al ben je buiten Europa? Volgens mij wordt het alleen een probleem als je fysieke games buiten Europa gaat kopen en dan in de Europese store DLC wilt aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:48:
wtf.

''When you move country outside of PlayStation Europe you do not lose access to your Download List provided the system you are using to access the content is from the same region. To make purchases from PlayStation Store in your new country of residence you may need to purchase a new PlayStation system from a local store.''

Doen we hier toch ook met US accounts? zie geen problemen dus, alleen inderdaad zoals hierboven wordt gezegd je weer fysieke games gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:02:
[...]

Hoe weet je dat ie ook voor de 5 komt.. dat is toch nog niet bekend :?
Net zoals met GTA V. 90% kans dat dat ook met Cyberpunk 2077 gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:02:
[...]

Je kunt toch gebruik blijven maken van je huidige account en de Europese store, ook al ben je buiten Europa? Volgens mij wordt het alleen een probleem als je fysieke games buiten Europa gaat kopen en dan in de Europese store DLC wilt aanschaffen.
Het is natuurlijk wel klote met servers en een nieuwe account maken is natuurlijk wel heel klote. Al mijn vrienden en progress kwijt, alsmede mijn games. Sony maakt het wel echt heel erg lastig. Het zou toch wat zijn als Steam zou zeggen: ja als je gaat emigreren moet je nieuwe account aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Meer knallende beelden van de zusjes uit Wolfenstein: Youngblood:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:15:
[...]

Het is natuurlijk wel klote met servers en een nieuwe account maken is natuurlijk wel heel klote. Al mijn vrienden en progress kwijt, alsmede mijn games. Sony maakt het wel echt heel erg lastig. Het zou toch wat zijn als Steam zou zeggen: ja als je gaat emigreren moet je nieuwe account aanmaken...
Maar je hoeft dus geen nieuw account aan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:25:
[...]

Maar je hoeft dus geen nieuw account aan te maken.
Precies dit, behalve als je games wilt kopen lokaal.
Zelfs al zou je een nieuw account maken en games kopen op dat account dan kun je ze gewoon downloaden en spelen op je EU account. Dat is echt precies wat wij hier doen met US accounts: kopen, downloaden en dan spelen op je EU account met vrienden en trophies in je eigen lijst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
In afwachting van Borderlands 3 (zie nieuwe trailer onderaan) is de verse DLC Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary tijdelijk gratis uit de Store te halen als je Borderlands 2 bezit of Borderlands: The Handsome Collection (die deze maand gratis bij PS Plus zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hmm ik weet het nog niet, het is mij eigenlijk een beetje te futuristisch. Kan best een leuk spel zijn overigens, maar een waardige Wolfenstein? Dunno.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was al hyped voor Cyberpunk, en dat is alleen maar meer geworden. En no way dat ik kan wachten op Next-gen. Day one voor mij! Speel ik de dlc's wel op next gen :)

Sowieso goed om een gamer te zijn, wat een vette games gaan we allemaal nog krijgen, ook nog op current gen.

Makers van oa Dishonored komen ook weer met een nieuwe game...

[YouTube: DEATHLOOP – Official E3 World Premiere]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:47:
[...]

Hmm ik weet het nog niet, het is mij eigenlijk een beetje te futuristisch. Kan best een leuk spel zijn overigens, maar een waardige Wolfenstein? Dunno.
Ja.. Wou dat Wolfenstein weer terug ging naar WW2 :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Tango Gameworks (bekend van The Evil Within-games) werkt aan een 'action adventure' die zich afspeelt in Tokio. De Japanse stad wordt geteisterd door occulte krachten en als speler ga je op zoek waarom mensen op mysterieuze wijze verwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Ik zag dat Ride 3 €20 is voor ps plus members. Iemand die kan zeggen of het het waard is? Heb ooit eens 20 uur gestoken in ride op de PC.. ben bang dat het snel gaat vervelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste teaser voor Elden Ring, een nieuwe 'fantasy action-RPG adventure game' van FromSoftware waarvoor Hidetaka Miyazaki (bedenker van de Dark Souls-games) samenwerkt met George R.R. Martin (schrijver van de boeken achter Game of Thrones) aan het verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja natuurlijk.... Cyberpunk, Ghostwire:Tokio, Elden ring, FF7 remake en Death stranded... Ik denk dat ik komend jaar maar partime moet gaan werken....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Het Britse Mediatonic brengt met Fall Guys een chaotische wipeout/battle royale-achtige combinatie waarbij 99 spelers tegen elkaar naar de eindstreep racen. Om de verschillende parcours met obstakels te overleven, zullen ze soms noodgedwongen moeten samenwerken om de hindernissen te overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Apex is soms ook wel wat frustrerend,het spel is geniaal als je met een paar mensen zit die weten hoe het spel werkt en ook een microfoon hebben. Helaas is dat ongeveer 1 op de 20 matches. Vaker dan dat zit je met klapmongolen die allemaal een andere kant op jumpen.

Helaas heb ik geen vrienden (die gamen) :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Voorsmaakje van LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, de nieuwe TT Games-telg die gebaseerd is op de negen films uit de Star Wars-saga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01
R0y. schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:34:
Ik zag dat Ride 3 €20 is voor ps plus members. Iemand die kan zeggen of het het waard is? Heb ooit eens 20 uur gestoken in ride op de PC.. ben bang dat het snel gaat vervelen.
Heb toevallig net de gold edition gekocht voor 29.99(bevat de seasonpass). heb ride 2 echt veel gespeeld, plus deel 3 heeft op pro en xbox one x een 60fps modus.
En deze heeft een livery editor dus dat is alweer uren waard!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
v8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:49:
[...]

Heb toevallig net de gold edition gekocht voor 29.99(bevat de seasonpass). heb ride 2 echt veel gespeeld, plus deel 3 heeft op pro en xbox one x een 60fps modus.
En deze heeft een livery editor dus dat is alweer uren waard!
Ik twijfel nog even door.

Livery’s ga ik wss alleen maar downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Double Fine Productions komt dit jaar naar buiten met Psychonauts 2 en deelt alvast wat gameplay:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
[YouTube: Gods & Monsters: E3 2019 Official World Premiere Cinematic Trailer]

Dit ziet er ook wel leuk en fris uit, van de makers van AC: Odyssey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:31
Tweakmans schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:39:
Double Fine Productions komt dit jaar naar buiten met Psychonauts 2 en deelt alvast wat gameplay:

[YouTube: Psychonauts 2 · First Gameplay Trailer!]
Komt die nog wel naar de PS4? De studio is toch overgenomen door MS?

Had wederom de hoop op een nieuwe Splinter Cell. Weer niets. Zo zonde. Heb paar weken geleden Splinter Cell Blacklist weer eens aangeslingerd op de de Xbox, blijft een top game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:45
Zo net 2 controllers gehaald bij game mania. Beide controllers waren z’n 3 jaar oud en echt op. 1 zelfs een binnenkant al een keer van vervangen met Ali express spul. Erg mooie actie. Vraag me toch af wat het “verdienmodel” in deze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tricto schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:49:
Zo net 2 controllers gehaald bij game mania. Beide controllers waren z’n 3 jaar oud en echt op. 1 zelfs een binnenkant al een keer van vervangen met Ali express spul. Erg mooie actie. Vraag me toch af wat het “verdienmodel” in deze is.
Nieuwe controllers worden soort van gesponsoord door sony om days of play prijzen te krijgen, na de actie verkoopt GM de 2e hands meuk voor 45 euro....dus dat is dan bijna pure winst, al diverse malen gelezen dat die 2e hands controllers als warme broodjes verkocht worden buiten acties om.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit wordt mijn volgende aanschaf. Erg genoten van deel 1 en dit deeltje bevat vele leuke nieuwigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

DigitalError schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:47:
[...]
Dit ziet er ook wel leuk en fris uit, van de makers van AC: Odyssey
Ook wel bekend als "Ubisoft" :+

Edit: Ik zie nu dat het door Ubisoft Quebec gemaakt wordt, die hebben inderdaad onder andere AC: Odyssey gemaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Bas170 op 11-06-2019 12:58 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bas170 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:56:
[...]

Ook wel bekend als "Ubisoft" :+

Edit: Ik zie nu dat het door Ubisoft Quebec gemaakt wordt, die hebben inderdaad onder andere AC: Odyssey gemaakt.
Heb je gereageerd, maar toch eigenlijk weer helemaal niets gemeld wat al gemeld was. Toch knap he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

DigitalError schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Heb je gereageerd, maar toch eigenlijk weer helemaal niets gemeld wat al gemeld was. Toch knap he :+
Het is 1 van m'n talenten :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bas170 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:10:
[...]

Het is 1 van m'n talenten :+
Van velen hier :P
Maar we gaan een beetje offtopic zo :+

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 11-06-2019 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
warcow schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:10:
Apex is soms ook wel wat frustrerend,het spel is geniaal als je met een paar mensen zit die weten hoe het spel werkt en ook een microfoon hebben. Helaas is dat ongeveer 1 op de 20 matches. Vaker dan dat zit je met klapmongolen die allemaal een andere kant op jumpen.

Helaas heb ik geen vrienden (die gamen) :/
In het Apex topic zelf vind je volgens mij in de eerste post maar ook verder in het topic genoeg Tweakers die het spelen die je kunt toevoegen.

Ik heb al genoeg met tweakers gespeeld en zodra iedereen gewoon goed pingt en bij elkaar blijft kom je een heel eind. Beter inderdaad dan sommige gare random players.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ook gameplay hier:

Eerste boss battle @ ~8 min

Het battle systeem ziet er best goed uit. Denk dat turn-based minder goed past bij de full 3d areas. Ik kan niet wachten tot maart :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Tricto schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:49:
Na 3 jaar lijkt mij dat de sticker met streepjescode aan de achterkant aardig versleten is. Hier bij GameMania Leeuwarden nemen ze die echt niet aan. Bij jou wel dus?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
P.E.No.1 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:18:
[...]

Na 3 jaar lijkt mij dat de sticker met streepjescode aan de achterkant aardig versleten is. Hier bij GameMania Leeuwarden nemen ze die echt niet aan. Bij jou wel dus?
Hoezo?
Ik zit niet met mijn vingers over het onderste midden gedeelte plus lijkt het een geplastificeerd plakkertje te zijn wat wel wat hebben kan heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoop trouwens dat Sony met de PS5 nou eens standaard met een controller komt die paddles op de achterkant heeft.. Ga echt geen 200 neerleggen voor zoiets :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 08:38
[...]

Hier geen enkel probleem met 2 controllers van bijna 5 jaar oud waarbij er van 1 een deel van de toplaag van de sticker compleet weggesleten was :)
Voorwaarden spreken ook alleen over dat het serienummer nog leesbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
steefje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:22:
Komt die nog wel naar de PS4? De studio is toch overgenomen door MS?
De beschrijving onder de video op Double Fine's eigen Youtube-kanaal luidt: "Psychonauts 2 will still be coming to *ALL* promised platforms: PC, Mac, Linux, PS4, and of course - Xbox"

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 11-06-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:06
Crash schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:32:
[...]

Hier geen enkel probleem met 2 controllers van bijna 5 jaar oud waarbij er van 1 een deel van de toplaag van de sticker compleet weggesleten was :)
Voorwaarden spreken ook alleen over dat het serienummer nog leesbaar moet zijn.
Je kunt op ebay/aliexpress nieuwe stickers bestellen. Die krijg je nu niet op tijd binnen natuurlijk maar wellicht voor een volgende actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
[...]

De sticker was aan beide kanten versleten maar de seriecode was nog wel leesbaar. Op 1 controller zat zelfs een beschadiging op de voorkant. Ze deden totaal niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
poor Leno schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:59:
Hoop trouwens dat Sony met de PS5 nou eens standaard met een controller komt die paddles op de achterkant heeft.. Ga echt geen 200 neerleggen voor zoiets :N
Zelf doen voor €10 op je DS4 :) .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Evolution Soccer heet nu eFootball PES 2020

Nieuwe trailer te bekijken:

[YouTube: eFootball PES 2020 E3 Trailer]

Konami heeft Pro Evolution Soccer een nieuwe naam gegeven: het nieuwe deel heet nu eFootball PES 2020. Ook is er een nieuwe trailer uitgebracht.

Ondanks de naamverandering lijkt het spel nog altijd de nadruk te leggen op een oog voor detail. De trailer richt zich vooral op Lionel Messi en de nieuwe Finesse Dribble-feature. Door beide analoge sticks te gebruiken kunnen spelers allerlei dribbeltrucjes uitvoeren.

eFootball PES 2020 krijgt ook een nieuwe Master League-modus, die spelers in de huid laat kruipen van de trainer van een club. Ook komt er een interactief dialoogsysteem en realistischere transfers. De game verschijnt op 10 september voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:59:
Gaat niet gebeuren. Maar voor een paar tientjes heb je een FPS Strikepack. Prima ding voor shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Een paar tientjes zegt ie :P daar koop je een nieuwe DS4 voor of een complete triple A titel op release :+

En ja het is altijd nog goedkoper dan een Scuf, maar bij een paar tientjes verwachtte ik eerder een euro of 20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:03
Ik heb evene en vraagje voor de kingdom hearts fans hier. Ik wil graag aan een van de spellen beginnen, maar ik weet niet zo goed welke. Is het voor je aan 3 begint eerst aan te raden de eerste twee spellen te spelen? En zo ja, welke versie moet ik dan hebben voor de ps4? Het is me een beetje onduidelijk, omdat de omschrijvingen van verschillende spellen wisselen per website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Tricto schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:43:
[...]

De sticker was aan beide kanten versleten maar de seriecode was nog wel leesbaar. Op 1 controller zat zelfs een beschadiging op de voorkant. Ze deden totaal niet moeilijk.
Dan zal dat verschillen per vestiging denk ik. Beter voor jou :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Emmavdv schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:59:
Ik heb evene en vraagje voor de kingdom hearts fans hier. Ik wil graag aan een van de spellen beginnen, maar ik weet niet zo goed welke. Is het voor je aan 3 begint eerst aan te raden de eerste twee spellen te spelen? En zo ja, welke versie moet ik dan hebben voor de ps4? Het is me een beetje onduidelijk, omdat de omschrijvingen van verschillende spellen wisselen per website.
Je moet eerst de 1.5 + 2.5 HD Remix op de PS4 spelen om het verhaal van 3 te kunnen begrijpen :)
Op de eerst genoemde staan ook nog een aantal andere tussen delen die ook wel handig zijn om te spelen voor het verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
@Emmavdv Moeilijk. Iig deel 1 spelen. BBS en deel 2. De rest heeft ook allemaal een onderdeel van het verhaal, maar moet eerlijk zijn dat we op een gegeven moment wat filmpjes hebben gekeken van bepaalde delen ivm tekort aan tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
DigitalError schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:10:
Een paar tientjes zegt ie :P daar koop je een nieuwe DS4 voor of een complete triple A titel op release :+

En ja het is altijd nog goedkoper dan een Scuf, maar bij een paar tientjes verwachtte ik eerder een euro of 20 :P
Ik heb ook de Strikepack en hoewel ik de macro's niet gebruik vind ik die paddles wel een geweldige toevoeging. Heb die pack nu ongeveer een jaar en een FPS speelt echt zoveel fijner. Je hoeft je duimen niet meer van de sticks te halen en dat is gecombineerd met de bumper jumper tactical instelling in Black Ops 4 echt heel fijn.

Heb wapen wisselen onder de linkerpaddel en melee op de rechterpaddel en da's handig als je om een hoekje loopt en je komt ineens iemand tegen. >BAM<, neergemept :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:56:
[...]

Ik heb ook de Strikepack en hoewel ik de macro's niet gebruik vind ik die paddles wel een geweldige toevoeging. Heb die pack nu ongeveer een jaar en een FPS speelt echt zoveel fijner. Je hoeft je duimen niet meer van de sticks te halen en dat is gecombineerd met de bumper jumper tactical instelling in Black Ops 4 echt heel fijn.

Heb wapen wisselen onder de linkerpaddel en melee op de rechterpaddel en da's handig als je om een hoekje loopt en je komt ineens iemand tegen. >BAM<, neergemept :P
Ik heb altijd reload onder de linker en jump onder de rechter. Melee is bij mij rondje en prone is R3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
Heeft iemand nog suggesties voor leuke co-op games zoals LittleBigPlanet 3 en Portal 2? Deze twee hadden ontzettend veel humor en was ontzettend leuk om met zijn tweeën te spelen.

Mijn vrouw en ik spelen nu af en toe Lego City in split-screen maar de co-op valt wat tegen. Eén speler hangt er eigenlijk wat bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:20:
Heeft iemand nog suggesties voor leuke co-op games zoals LittleBigPlanet 3 en Portal 2? Deze twee hadden ontzettend veel humor en was ontzettend leuk om met zijn tweeën te spelen.

Mijn vrouw en ik spelen nu af en toe Lego City in split-screen maar de co-op valt wat tegen. Eén speler hangt er eigenlijk wat bij.
Rayman, Diablo 3, A Way Out, Knack 2, Lego games in hun algemeenheid (dat de ander er wat bij hangt, heb ik nooit ervaren, je moet doorgaans samenwerken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ryan_ Portal Knights!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
@Ryan_

Hier thuis wordt nog regelmatig Alienation en helldivers opgestart. Het leuke is dat je dit vanaf de bovenkant ziet en dus geen splitscreen hebt.

Daarnaast is overcooked ook erg leuk mocht je deze nog niet hebben geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Borderlands Pre-Sequel/2 (nu gratis voor PS+) iets? En Rocket League is ook leuk om met z'n tweeën te doen, ook maar 5 minuten per potje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

@Ryan_ Wij spelen Unraveled 2, ook leuk om samen tot de oplossing te komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Het is al vaker gezegd maar Overcooked 1 & 2 zijn super tof. Deel 2 is trouwens momenteel in de aanbieding op de PS Store.

Catastronauts is in de zelfde stijl maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En deze site is leuk om een mp gamepje uit te zoeken
https://www.co-optimus.com/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Outriders, een nieuwe game van de makers van Gears of War: Judgement en Bulletstorm, wordt omschreven als een "1-3 player, drop-in-drop-out, co-op shooter" die zich afspeelt in een origineel, duister en wanhopig scifi-universum. Verschijnt in de zomer van 2020.

Pagina: 1 ... 109 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.