Ken je dat? Dat je eigenlijk wel bent uitgespeeld met je huidige game collectie, moet wachten op dat ene toffe spel wat maar telkens wordt uitgesteld?
Je wil de tijd overbruggen met een leuke andere game, maar welke?
Er is uiteraard veel te vinden en te lezen op internet, maar waarom niet de ervaring van je mede-tweakers raadplegen op basis van wat jij leuk vind om te doen. Er is vast wel iemand die je een gouden tip kan geven. Wellicht wel die ene game die destijds niet lekker wilde draaien op je 486, Pentium III of Intel Core 2 Duo, maar tegenwoordig op je i9 9900K & RTX 2080 geen probleem meer zijn.
Herkenbaar? dan zit je hier in het juiste topic!
Wel een paar 'spel'regels:
- Iedereen mag onderbouwd aangeven dat je opzoek bent naar een nieuwe game.
- Vermeld daarbij wat je ongeveer wil spelen en welke spellen je wel en niet tof vindt.
- Als je reageert doe dat ook onderbouwd .
- Een lijstje goede games is zo bedacht maar het is het mooist als je ook aangeeft waarom jij nou net dat spel zo goed vind passen bij de ander.
Onder het mom van TS begint:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe game waar ik mezelf wat langer mee kan vermaken.
Maar kom er maar geen tegen waarbij dat het geval is, wellicht is het de leeftijd dat ik het gamen ontgroei?!
Games waar ik echt uren speelplezier aan heb beleefd zijn (die me zo nog te binnen schieten):
Ook hele huidige verdienmodel kan ik me niet in vinden, met free to play en dan in game aankopen moeten doen.
Ik betaal liever gewoon 1x voor een game en that's it.
Op mijn mobiel / tablet game ik niet, ook geen consoles in huis, PC only. Heb niet voor niets een (inmiddels) 9900k en RTX2080. Hardware is het probleem niet.
Heb The Witcher 3 geprobeerd, maar vond dat toch niet echt tof. Miste de zaken die ik gewend ben vanuit Skyrim/Oblivion.
Ook Cities Skylines geprobeerd, maar dat kwam (in mijn optiek) neer op het goed aanleggen van een wegennet dan de rest er omheen.
Maar goed, ik speelde Simcity (de originele) ook altijd met SHIFT FUND.
Shooters vroeger ook wel veel gespeeld, maar tegenwoordig boeien me shooters niet zo heel erg meer.
Zoek een game met een leuke verhaallijn en/of een doel waar je echt naar toe moet werken.
Wie o wie kan mij aan een leuke game helpen?
Je wil de tijd overbruggen met een leuke andere game, maar welke?
Er is uiteraard veel te vinden en te lezen op internet, maar waarom niet de ervaring van je mede-tweakers raadplegen op basis van wat jij leuk vind om te doen. Er is vast wel iemand die je een gouden tip kan geven. Wellicht wel die ene game die destijds niet lekker wilde draaien op je 486, Pentium III of Intel Core 2 Duo, maar tegenwoordig op je i9 9900K & RTX 2080 geen probleem meer zijn.
Herkenbaar? dan zit je hier in het juiste topic!
Wel een paar 'spel'regels:
- Iedereen mag onderbouwd aangeven dat je opzoek bent naar een nieuwe game.
- Vermeld daarbij wat je ongeveer wil spelen en welke spellen je wel en niet tof vindt.
- Als je reageert doe dat ook onderbouwd .
- Een lijstje goede games is zo bedacht maar het is het mooist als je ook aangeeft waarom jij nou net dat spel zo goed vind passen bij de ander.
Onder het mom van TS begint:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe game waar ik mezelf wat langer mee kan vermaken.
Maar kom er maar geen tegen waarbij dat het geval is, wellicht is het de leeftijd dat ik het gamen ontgroei?!

Games waar ik echt uren speelplezier aan heb beleefd zijn (die me zo nog te binnen schieten):
- Digger
- Tie Fighter
- X-Wing
- Commander Keen-series
- Duke Nukem's reeks
- Jazzy Jack Rabbit
- Jill of the Jungle
- Transport Tycoon / OpenTTD
- Descent 1, 2, 3
- Anno series
- Assassins Creed 2, Brotherhood (latere delen niet echt meer, heb Unity & Syndicate nog geprobeerd, maar nee... 't is geen Ezio sfeertje...)
- Morrowind, Oblivion, Skyrim.
- GTA series
- Bioshock series
- Flight Simulator X / P3D
- Command & Conquer series
- Stronghold
- Heroes of Might & Magic (maar nooit echt ooit 1 deel van uitgespeeld).
- Wolfenstein (Spear of Destiny en latere 'remakes' ook gespeeld)
- Warcraft 1 & 2
Ook hele huidige verdienmodel kan ik me niet in vinden, met free to play en dan in game aankopen moeten doen.
Ik betaal liever gewoon 1x voor een game en that's it.
Op mijn mobiel / tablet game ik niet, ook geen consoles in huis, PC only. Heb niet voor niets een (inmiddels) 9900k en RTX2080. Hardware is het probleem niet.
Heb The Witcher 3 geprobeerd, maar vond dat toch niet echt tof. Miste de zaken die ik gewend ben vanuit Skyrim/Oblivion.
Ook Cities Skylines geprobeerd, maar dat kwam (in mijn optiek) neer op het goed aanleggen van een wegennet dan de rest er omheen.
Maar goed, ik speelde Simcity (de originele) ook altijd met SHIFT FUND.
Shooters vroeger ook wel veel gespeeld, maar tegenwoordig boeien me shooters niet zo heel erg meer.
Zoek een game met een leuke verhaallijn en/of een doel waar je echt naar toe moet werken.
Wie o wie kan mij aan een leuke game helpen?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 22-06-2019 13:37 ]